Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:59

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nee, er is namelijk weer een prima nieuwe melkkoe: passenger missions. Miljoenen voor een missie die vaak nog niet eens 100ly reizen is. ;)
Helemaal aan het begin waren er de rare commodities waar je je ship mee kon volstouwen, toen kwam er een limiet per commodity (meer spawnde niet voor je op de commodity market).
Dikke paniek over deze nerf. Daarna hebben we nog vergelijkbare situaties meegemaakt met o.a. slaven(handel), slaven(smokkel over lange afstand, vanaf Robigo) en nu lange-afstandshandel (waar de melkkoeien Sothis en Ceos onder vallen). En iedere keer is er kort daarna een nieuwe manier om snel veel geld te verdienen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:12
Jammer dat FD daar zo krampachtig mee omgaat. Ik meende overigens dat na 2.2 Sothis nog steeds zo'n 20 miljoen kan opleveren per run (met een Anaconda iig)? Ik was daar direct na de update. Of is dat nog verder ingeperkt?

Gisteren mijn laatste zaken opgepikt (Chemical manipulators, in Anarchy bij ressite schepen neerknallen, met name miners) voor een aantal upgrades. Nu hoef ik alleen nog 4 commodities te kopen, route al gepland, en wat platinum te minen en dan heb ik voldoende stuff om 3 schepen zowel de FSD als de powerplant als de thrusters te upgraden (helaas nog niet alles lvl5 ;) wel de FSD )

[ Voor 16% gewijzigd door Stefke op 22-11-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:02
SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:17:
[...]

Nee, er is namelijk weer een prima nieuwe melkkoe: passenger missions. Miljoenen voor een missie die vaak nog niet eens 100ly reizen is. ;)
Helemaal aan het begin waren er de rare commodities waar je je ship mee kon volstouwen, toen kwam er een limiet per commodity (meer spawnde niet voor je op de commodity market).
Dikke paniek over deze nerf. Daarna hebben we nog vergelijkbare situaties meegemaakt met o.a. slaven(handel), slaven(smokkel over lange afstand, vanaf Robigo) en nu lange-afstandshandel (waar de melkkoeien Sothis en Ceos onder vallen). En iedere keer is er kort daarna een nieuwe manier om snel veel geld te verdienen.
en vanaf wat voor schip en modificaties wordt het interessant om passenger missions te gaan doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 16:49
Ik heb toevallig gisteravond nog een passenger mission gedaan in m'n ASP. Goed te doen, één ritje van nog geen 80 LY: 3,8 miljoen. Hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
JJvdM schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:17:
Ik heb toevallig gisteravond nog een passenger mission gedaan in m'n ASP. Goed te doen, één ritje van nog geen 80 LY: 3,8 miljoen. Hoppa!
Op naar een ASP dan :) heb je scout of explorer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Explorer volgens mij. :)

En dan een Class 6 luxurious passenger cabin voor max 12 personen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Volgens mij is het schip niet zo belangrijk maar ik weet niet zeker welke passenger cabins in welk schip passen. Een medium schip lijkt me wel zo handig inderdaad, het liefst met een een flinke jump range. Asp Explorer is dan een erg goeie.

(Overigens is het dus Asp, niet ASP. De naam is geen afkorting maar gewoon echt de naam van een slang).

[ Voor 18% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-11-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Het zijn meestal namen van slangen toch? (Behalve de imperial clipper/cutter) Hoewel ik een Beluga meer vind klinken als een luxe broodje.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
RobV schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:47:
Het zijn meestal namen van slangen toch? (Behalve de imperial clipper/cutter) Hoewel ik een Beluga meer vind klinken als een luxe broodje.
Kaviaar, Wodka etc :)

sparen voor een Asp dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobV schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:47:
Beluga is een schattig beestje :+

Afbeeldingslocatie: http://assets.worldwildlife.org/photos/2942/images/carousel_small/beluga_224991.jpg

of:

[ Voor 7% gewijzigd door Drumatiko op 22-11-2016 11:01 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Ah, Beluga Caviar maar natuurlijk

Afbeeldingslocatie: https://olmafood.com/wp-content/uploads/2014/06/Beluga-1oz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Een beluga is een zoogdier toch? Je weet wat voor "kaviaar" daar uit komt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Orca en Beluga zijn zeezoogdieren (tandwalvissen), er zijn altijd al geruchten dat er ook nog een kleiner schip in deze reeks zou komen met de naam Dolphin.
Verder worden er idd erg veel slangennamen gebruikt (Asp, Cobra, Sidewinder, Adder etc) en 1 vogel (Eagle).

Kaviaar komt van vissen, traditioneel met name Steur. En laat er nou een steur zijn die in het Engels ook Beluga wordt genoemd... verwarrend.

[ Voor 21% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-11-2016 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:25:
Orca en Beluga zijn zeezoogdieren (tandwalvissen), er zijn altijd al geruchten dat er ook nog een kleiner schip in deze reeks zou komen met de naam Dolphin.
Verder worden er idd erg veel slangennamen gebruikt (Asp, Cobra, Sidewinder, Adder etc) en 1 vogel (Eagle).

Kaviaar komt van vissen, traditioneel met name Steur. En laat er nou een steur zijn die in het Engels ook Beluga wordt genoemd... verwarrend.
Vergeet de Condor en Vulture niet. Komt dit niet omdat bepaalde schepen worden gemaakt door een specifieke fabrikant die al haar schepen bijv. slangennamen geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wren schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:37:
[...]

Vergeet de Condor en Vulture niet. Komt dit niet omdat bepaalde schepen worden gemaakt door een specifieke fabrikant die al haar schepen bijv. slangennamen geeft?
Oh die was ik idd vergeten ja, zijn ook vogels uiteraard. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

En de Taipan is dan weer een slang. Die is dan ook weer van Faulcon DeLacy die alleen maar slangenschepen maakt :)

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:17:
[...]

Dat is een scheve reden, Sothis is nu eenmaal generfd de passagiersmissies waar mensen over spreken vallen best tegen: 1100 lichtjaar voor 3 miljoen? 38 miljoen en dan 25.000 lichtjaar? Dat is niet het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je allied bent kun je ook missies van 15 a 19miljoen voor ca. 500ly krijgen. Dat is best wel veel :P

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Drumatiko schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:25:
Als je allied bent kun je ook missies van 15 a 19miljoen voor ca. 500ly krijgen. Dat is best wel veel :P
Ben allied met zo'n beetje iedereen. Zulk soort missies zie ik helaas niet staan. :'(
Is vast racisme, zoals alles dat tegenwoordig is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:20:
[...]

Dat is een scheve reden, Sothis is nu eenmaal generfd de passagiersmissies waar mensen over spreken vallen best tegen: 1100 lichtjaar voor 3 miljoen? 38 miljoen en dan 25.000 lichtjaar? Dat is niet het zelfde.
8 miljoen voor minder dan 100 ly heb ik ook al langs zien komen maar je moet wel wat rep hebben bij de minor factions in een station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EliteGhost schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:57:
[...]

Ben allied met zo'n beetje iedereen. Zulk soort missies zie ik helaas niet staan. :'(
Is vast racisme, zoals alles dat tegenwoordig is O-)
O-)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qShCvKp.jpg

Ow en stack ze niet teveel,.. soms komen er NPCs achter je aan. Als ze je scannen dan is het mission lost. Heb ik gehad terwijl ik 15m+8m+5m bij me had; bij een van de laatste stops spawnde er 2 NPCs achter elkaar waarbij ik er 1 niet tijdig had aangevallen en dus mission lost 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Drumatiko schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:04:
[...]

O-)

[afbeelding]

Ow en stack ze niet teveel,.. soms komen er NPCs achter je aan. Als ze je scannen dan is het mission lost. Heb ik gehad terwijl ik 15m+8m+5m bij me had; bij een van de laatste stops spawnde er 2 NPCs achter elkaar waarbij ik er 1 niet tijdig had aangevallen en dus mission lost 8)7 .
doe je zwaar bewapend passenger missions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wren schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:15:
[...]

doe je zwaar bewapend passenger missions?
Ik wel, alles wat maar een beetje richting de VIP loert krijgt een lasershow op zijn donder waar de Bee Gees zelfs voor zouden bedanken >:)

De jumprange van 26ly is een beetje weinig maargoed, heb geen haast :+

update: Zojuist een missie van 30m gevonden:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wYljgH1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Drumatiko op 22-11-2016 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Drumatiko schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:21:
[...]

Ik wel, alles wat maar een beetje richting de VIP loert krijgt een lasershow op zijn donder waar de Bee Gees zelfs voor zouden bedanken >:)

De jumprange van 26ly is een beetje weinig maargoed, heb geen haast :+
Oei, dan nog maar een tijdje lurken achter wat security anaconda's om zo wat cr te vergaren. Passengers missions zijn kennelijk toch wat gevaarlijker dan gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wren schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:30:
[...]

Oei, dan nog maar een tijdje lurken achter wat security anaconda's om zo wat cr te vergaren. Passengers missions zijn kennelijk toch wat gevaarlijker dan gedacht :)
Je kunt ook met een snel schip die missies doen, met een Asp moet het ook goed te doen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
Drumatiko schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:04:
[...]

O-)

[afbeelding]

Ik houd het op racisme }:|

iznie eerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Ik zou het prettig vinden als we het woord racisme hier niet gebruiken. Ben je voor een andere faction? Prima, maar in dit spel wordt niet expliciet over rassen gesproken dus hier ook graagniet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobV schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:05:
Ik zou het prettig vinden als we het woord racisme hier niet gebruiken. Ben je voor een andere faction? Prima, maar in dit spel wordt niet expliciet over rassen gesproken dus hier ook graagniet doen.
* Drumatiko mompelt iets over Ghost zijn thargoid genen...

Edit:
Zojuist heb ik mijn Asp omgebouwd naar passenger transport, dat gaat ook lekker snel met 42ly per jump *O*

[ Voor 13% gewijzigd door Drumatiko op 22-11-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:05:
Ging niet over een ras of factie, was meer als grap bedoeld.
Aangezien het niet goed valt zal ik het niet meer gebruiken. Samen de sfeer leuk houden doe ik graag aan mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WOW! Ik heb een volledig Flack canon uitgeruste python helemaal ge upgrade naar lvl 5 overcharged.
Ik schiet een python met 6 schoten aan flarden :D

6 schoten is 2 keer schieten met herladen. Dus ongeveer 5 seconden

LOL

Ok er is 1 nadeel. Ik moet echt up close and persoonlijk worden.. vanaf 500 meter ofzo hebben deze dingen geen echt wapen geweld meer. Maar wat een geweld!

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +1 Henk 'm!
35m, wie bied meer? 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cunjlmu.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/r5LrhRo.jpg

En zijn de modificaties nog goed gelukt Stefijn?
Leutje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:29:
WOW! Ik heb een volledig Flack canon uitgeruste python helemaal ge upgrade naar lvl 5 overcharged.

LOL

Ok er is 1 nadeel. Ik moet echt up close and persoonlijk worden.. vanaf 500 meter ofzo hebben deze dingen geen echt wapen geweld meer. Maar wat een geweld!
Klinkt goed, echt een alpha strike build dus :9~

[ Voor 60% gewijzigd door Drumatiko op 22-11-2016 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een eagle. 1 keer schieten en weg was ie.
De gewingde Clipper was met 3 schoten nog op 3%.. Dit is zo makkelijk :D

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:39:
Een eagle. 1 keer schieten en weg was ie.
De gewingde Clipper was met 3 schoten nog op 3%.. Dit is zo makkelijk :D
Zo dat klinkt goed. 8) ik hoop echt dat het snel beter met me gaat, de vingers jeuken om weer te spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ja kommop Robbie! samen beuken in een RES zone :D Beterschap jonge!

Ik kwam op het idee van iemand anders die een leuk filmpje ervan gemaakt heeft. Ik heb dus min of meer hetzelfde.

500.000 bounty bonus zonder hull damage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Daaaamn.... Dat hakt er lekker in zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
Goed, met doorschieten haal ik een % per dag van Deadly richting Elite. Helaas maar weinig speeltijd, anders ging het sneller.

KOM OP! Ben er bijna! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:29:

LOL

:D :D :D Awesome

Ben wel benieuwd wat daar binnenkort van over is, er zit wel een nerf rebalance aan te komen:
Overcharged (Weapon):
This Blueprint is just too powerful overall, and used ubiquitously. We’d like to rein it in overall (while still leaving it king of raw DPS), especially when combined with projectile weapons that are not affected by the active power draw:

Damage Modifier slightly increased (to 35%-45% from 30-35% at G5).
Fire rate modifier removed (was 8%-20%), primarily to differentiate from rapid fire.
Added clip size reduction modifier (-15% to -25% at the top end, though as the fire rate modifier has been removed you get more damage per bullet and don’t fire for much less time).

Overall this will reduce its DPS boost with a perfect roll from +62% to +45% before side effects, this is still the highest of all Blueprints.
Bron: https://forums.frontier.c...print-Balance-Adjustments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Door iemand met die wapens (en aan de effecten te zien ook die upgrades) ben ik een keer mijn trading-Ana kwijt geraakt bij Sothis. Was binnen een paar seconde 0% (oke, ik had dan ook geen shields en zo)
Die hing daar dus gewoon rond om mensen te griefen (was in Open)

@Drumatiko: Gisteren niks meer gedaan, was weer even genoeg na een uurtje minen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Enige wat ik nog in open doe is stacken van missies / passengers. Stelletje hangjongeren daar

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
daPet schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:43:
Enige wat ik nog in open doe is stacken van missies / passengers. Stelletje hangjongeren daar
En dan bij het eerste beste zwarte gat er uit kegelen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:51
daPet schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:43:
Same here. Ik ga wel weer naar Open als ze wat gedaan hebben aan combat logging, wanted spelers beter te tracken zijn en de straffen hoger/zwaarder zijn (bijv. door ze actief te laten opjagen door NPC's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

celshof schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:55:
[...]

Same here. Ik ga wel weer naar Open als ze wat gedaan hebben aan combat logging, wanted spelers beter te tracken zijn en de straffen hoger/zwaarder zijn (bijv. door ze actief te laten opjagen door NPC's).
Of bounty hunting missies organiseren voor zowel spelers als NPC's met de hoogste gecombineerde bounty. Spelers krijgen dan continue de naam en de locatie te zien waar de mission target zich bevindt zolang deze in inhabited space zit. De eigenaar van dit soort missies zou de Pilots Federation kunnen zijn :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
azteke schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:07:
[...]

Of bounty hunting missies organiseren voor zowel spelers als NPC's met de hoogste gecombineerde bounty. Spelers krijgen dan continue de naam en de locatie te zien waar de mission target zich bevindt zolang deze in inhabited space zit. De eigenaar van dit soort missies zou de Pilots Federation kunnen zijn :) :9~
Ook een goed idee! En dan ook zonder dat je een missie moet aannemen. Bounties zouden altijd in te wisselen moeten zijn.
En in Solo en Group kun je exact hetzelfde doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
azteke schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:07:
[...]

bijna een compleet nieuw carrierepad :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 23:45
*zet Bon Jovi op.
'Cause I'm wanted.. wanteeeheeheeedd... dead or alive...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Wren schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:40:
[...]

bijna een compleet nieuw carrierepad :)
Waar de een de hunted is, is de ander hunter. 2 nieuwe carrierepaden dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Report crimes against me!

Het draait in mijn idee om dit! Als dit aanstaat hebben je medenspelers geen zin in het PVP gebeuren.
In dat geval mogen straffen ook enorm omhoog. Maar dan ook echt omhoog!
Ten eerste: Bij 1 kill hop naar de 50% insurrance. Dat is overkomelijk voor de meeste spelers maar toch.
Als ik het zou doen in mijn scutter zou dat me al 300 miljoen kosten
Bij de 2de kill GEEN insurrance meer. In mijn cutter... nouja die ben ik kwijt :P

Ik las hier over een bounty inwisselen? Dat klinkt logisch maar 2 PVPérs kunnen zo elkaars bounty inwisselen. Dat klinkt minder logisch..
Maar met het vooruitzicht dat je Python als voorbeeld iets van 100 miljoen kwijt zijn. Dus laat ik het wel uit mijn hoofd om iemand mij neer te laten schieten.

Op deze manier kan je n00bkilling en ganking voorkomen.

Als men Report crimes against me uit heeft gezet mag men alles doen wat ze willen met je. Doodschieten is dan geen probleem. Zo kunnen PVPers lekker met elkaar knallen en de rest heerlijk met rust laten.

Op deze manier wil ik best in open vliegen. want nu kom ik daar alleen nog als ik ver weg ben of om als missieboard wissel te gebruiken ;)

Ik hoorde ook dat open dood was. Gek he? :P Ik kan het prima vinden met mensen in Mobius. Kom er geregeld 1 tegen waar ik soms ook leuk mee kan praten. Ik heb het vermoeden dat Mobius spelers dan ook ver in de meerderheid zijn (ten opzichte van open)

Voor de nieuwe mensen (lurkers) https://elitepve.com/ :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leutje schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:54:
Report crimes against me!

Het draait in mijn idee om dit! Als dit aanstaat hebben je medenspelers geen zin in het PVP gebeuren.
In dat geval mogen straffen ook enorm omhoog. Maar dan ook echt omhoog!
Ten eerste: Bij 1 kill hop naar de 50% insurrance. Dat is overkomelijk voor de meeste spelers maar toch.
Als ik het zou doen in mijn scutter zou dat me al 300 miljoen kosten
Bij de 2de kill GEEN insurrance meer. In mijn cutter... nouja die ben ik kwijt :P

Ik las hier over een bounty inwisselen? Dat klinkt logisch maar 2 PVPérs kunnen zo elkaars bounty inwisselen. Dat klinkt minder logisch..
Maar met het vooruitzicht dat je Python als voorbeeld iets van 100 miljoen kwijt zijn. Dus laat ik het wel uit mijn hoofd om iemand mij neer te laten schieten.

Op deze manier kan je n00bkilling en ganking voorkomen.

Als men Report crimes against me uit heeft gezet mag men alles doen wat ze willen met je. Doodschieten is dan geen probleem. Zo kunnen PVPers lekker met elkaar knallen en de rest heerlijk met rust laten.

Op deze manier wil ik best in open vliegen. want nu kom ik daar alleen nog als ik ver weg ben of om als missieboard wissel te gebruiken ;)

Ik hoorde ook dat open dood was. Gek he? :P Ik kan het prima vinden met mensen in Mobius. Kom er geregeld 1 tegen waar ik soms ook leuk mee kan praten. Ik heb het vermoeden dat Mobius spelers dan ook ver in de meerderheid zijn (ten opzichte van open)

Voor de nieuwe mensen (lurkers) https://elitepve.com/ :)
Op het ED forum is de PVP groep behoorlijk "aanwezig" waardoor het lijkt alsof de meerderheid op zoek is naar PvP. Als je vervolgens de poll erbij pakt, dan zie je dat het merendeel liever PvE doet*:

https://forums.frontier.c...-Play-Elite-Dangerous-for
*Voor een goede poll zou je eigenlijk via de nieuwsbrief iedereen moeten uitnodigen om te stemmen, maar het geeft het beeld aardig weer.

Zwaardere straffen voor Pirates e.d. lijkt me zeker een goed idee. Persoonlijk ben ik een groot voorstander voor bubble-wide bounties. Ik heb het altijd vreemd gevonden dan een jump naar een ander systeem genoeg was om veilig te zijn qua bounties. Stel dat ik bij de 3 grote factions en bij 20 kleine factions allied ben, dan zou het veel toffer zijn als de PvP-er een bounty krijgt in alle systemen waarbij ik allied ben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Dit is ook de reden waarom ik zo blij ben met Mobius. Ik hoef daar niet te combat loggen om vervelende mensen buiten te houden. Als ik daar met mijn Asp rondvlieg zonder zonder spullen aan boord word ik ook niet zomaar geinterdict. . Kortom geen reden voor een log.
Aan de andere kant. als ik daar vlieg met mijn schip vol gold en ik ga een keer dood... that's Elite dangerous. en daar maak ik ook geen probleem van. Dan ga ik dood. Koop met de verzekering een nieuw schip en ga verder :P

Op het frontier forum heb ik tot 2 keer tot ronduit toe gegeven dat ik me niet door griefers laat killen. Ik trek mijn netwerk kabel er uit en log in solo in. (dit was overigens allemaal voor dat ik bij mobius speelde).
Ik was duidelijk in zijn geheel NIET mee eens dat de tegenpartij een bounty kreeg van een paar duizend (ja... een 1 met 3 nullen.. haha) Enkel voor de lachspier van de tegenspeler. Terwijl ik mijn schip en eventuele cargo kwijt ben met een insurrance die niet te vergelijken is met die paar credits van de griefer die hij mischien niet eens betaald...want na een week is dat toch weg...

"Play your own way!"

Staat er op de elite dangerous site :) Dus ik blijf erbij. Zolang Griefers mijn "pijn" niet voelen blijf ik combat loggen

zo.../rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Zo eens kijken of de computer het nog doet en misschien een korte passenger missie proberen. Met mijn schouder lijkt combat/hasres geen slimme zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Leutje schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:46:
Op het frontier forum heb ik tot 2 keer tot ronduit toe gegeven dat ik me niet door griefers laat killen. Ik trek mijn netwerk kabel er uit en log in solo in.
Natuurlijk! En ik maar denken dat ik in zo'n geval moeilijk moet doen om de executable te stoppen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@ Rob. Bescherming nodig?
* Leutje bied zich aan
celshof schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:26:
[...]
Natuurlijk! En ik maar denken dat ik in zo'n geval moeilijk moet doen om de executable te stoppen 8)7
LOL!

[ Voor 70% gewijzigd door Leutje op 23-11-2016 20:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefke
Eindelijk mijn Asp naar lvl 5 FSD. Gelijk eerste roll de maximale waarde en heel fijne neveneffecten :) Haal nu 46Ly terwijl ik hem verder gewoon vol heb zitten met goede stuff.

Als ik mijn engines sneller wil laten laden, moet ik dan mijn powerplant overchargen of mijn power distibutor upgraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De powerplant mag je vergeten. Je power distro moet je hebben.
En gefeliciteerd met die mooie 46 lj. (jaloers) ( :P )

Powerplant heb ik op mijn Asp ook maar tot level 1 gedaan. Meer heb ik ook niet nodig. '
Wel zorgen dat je rond de 10% komt want dat kan met een lvl 1

---

Kleine onge-edite video waarbij een stream meelult (lol) van mijn flacks in aktie :D

[ Voor 22% gewijzigd door Leutje op 23-11-2016 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
O ja, ook logisch want ik heb een groot overschot aan power momenteel (<70% gebruikt), dus overchargen heeft geen zin. Kan ik beter aan de heat werken of zo als ik dan toch aan de powerplant sleutel (niet op asp want die heeft nog geen hitteprobleem)

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 23-11-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
celshof schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:26:
[...]
ik ook....ik deed een harde reset :x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:21
Ik kreeg bericht dat de Horizons uitbreiding 33% off is tijdens Black Friday, of eigenlijk per direct. Op steam en in de Frontier Store is deze nu slechts €16,74.

Ik vroeg me af wat een season pass precies is, want dat is me niet duidelijk. Is dat een uitbreiding die 'eeuwig' blijft of is die uitbreiding nog slechts enkele maanden geldig wat de naam impliceert? Ik heb Elite namelijk, maar ik moet nog een nieuwe PC aanschaffen voordat ik kan spelen en ik weet nog niet of ik dat de komende weken doe of pas nadat AMD Zen heeft uitgebracht.

• RobV
  • Niet online
(overleden)
ABD schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:51:
Ik kreeg bericht dat de Horizons uitbreiding 33% off is tijdens Black Friday, of eigenlijk per direct. Op steam en in de Frontier Store is deze nu slechts €16,74.

Ik vroeg me af wat een season pass precies is, want dat is me niet duidelijk. Is dat een uitbreiding die 'eeuwig' blijft of is die uitbreiding nog slechts enkele maanden geldig wat de naam impliceert? Ik heb Elite namelijk, maar ik moet nog een nieuwe PC aanschaffen voordat ik kan spelen en ik weet nog niet of ik dat de komende weken doe of pas nadat AMD Zen heeft uitgebracht.
Welkom ABD, Check even de topicstart daar staat alles hopelijk goed uitgelegd.

• daPet
Elite draait op redelijk low spec machines dus probeer het?

Weet niet of FD het bij season passes gaat houden gezien het huidige season nogal ehh uitloopt :+
Maar zo ja dan verwacht ik dat het gewoon los naast de andere seasons zal draaien. Dus Horizons aanschaffen lijkt me zeker geen miskoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

RobV schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:09:
[...]

Klopt! Stukje kan wat mij betreft wel bijgewerkt worden met wat 2.2 brengt: Met 2.1 werd Crafting toegevoegd door middel van de Engineers en sinds 2.2 kunnen we buitenaardse ruines bezoeken en passagiers vervoeren.

Ik zou het stukje over ED: Arena los kopen weghalen. Ik probeer iedere keer als ik inlog altijd eerst een rondje CQC te starten, maar het gebeurt zelden dat ik ook in een match terecht kom :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
azteke schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:16:
[...]

Klopt! Stukje kan wat mij betreft wel bijgewerkt worden met wat 2.2 brengt: Met 2.1 werd Crafting toegevoegd door middel van de Engineers en sinds 2.2 kunnen we buitenaardse ruines bezoeken en passagiers vervoeren.
Ik was je voor. 8)

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Ik ben in Hip 87414 en ik zie dat Gathering 75,5% invloed heeft en expansion staan.
Zijn ze nu aan uitbreiden naar andere stelsel ofzo...Zo ja welk?

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

• RobV
  • Niet online
(overleden)
captain_ghost schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:59:
Ik ben in Hip 87414 en ik zie dat Gathering 75,5% invloed heeft en expansion staan.
Zijn ze nu aan uitbreiden naar andere stelsel ofzo...Zo ja welk?
Moeilijk te zeggen, ze hebben al beetje veel invloed in de regio. Wat zegt GalNet er over?

Volgens eddb:
Hip 87414
Adit 4
HIP 100968

[ Voor 6% gewijzigd door RobV op 24-11-2016 19:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-07 00:36
RobV schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:27:
[...]

Moeilijk te zeggen, ze hebben al beetje veel invloed in de regio. Wat zegt GalNet er over?

Volgens eddb:
Hip 87414
Adit 4
HIP 100968
Adit
_ Pellegrino Penal Colony (planetary base) 766.27 LS
- Lewis Port 31,603.10
- Auwers Terminal 31,687.18 LS
- Schoter Station 31,687.20LS

*Windjet
- Sternbach Port 707.23 LS

*HIP 87414
_ Harris Terminal 217.52 LS (planetary base)
_ Neujmin Depot 217.52 LS (planetary base)
- Blaauw City 217.57 LS
- Bonnestell Vision 409.88 LS
- Schaumasse Port 725.31 LS

*HIP 100968
- Foster Relay 98,984.24 LS >> ver weg<<<
- Vlaicu Settlement 99,071.17 LS >> nog verder weg<<<

toegevoegd
*Jambe
- Naubakht survey 913.53 LS
- Grant dock 1,636.41 LS

* HR 6552
- Allen Enterprise 2,915.71 LS
_? Wagner Relay 2,948.79 LS ( planetary base niet geweest maar neem aan dat je op alle stations een rep hebt?)

*Bhun Chi
- Wintrop Beacon 9.55 LS
_ Conti Base 18.41 LS (planetary base ook niet geweest )

dit is wat ik had kan nog niks nieuw vinden iemand ander wel???

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
Parcival44 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:46:
[...]

Adit
_ Pellegrino Penal Colony (planetary base) 766.27 LS
- Lewis Port 31,603.10
- Auwers Terminal 31,687.18 LS
- Schoter Station 31,687.20LS

*Windjet
- Sternbach Port 707.23 LS

*HIP 87414
_ Harris Terminal 217.52 LS (planetary base)
_ Neujmin Depot 217.52 LS (planetary base)
- Blaauw City 217.57 LS
- Bonnestell Vision 409.88 LS
- Schaumasse Port 725.31 LS

*HIP 100968
- Foster Relay 98,984.24 LS >> ver weg<<<
- Vlaicu Settlement 99,071.17 LS >> nog verder weg<<<

toegevoegd
*Jambe
- Naubakht survey 913.53 LS
- Grant dock 1,636.41 LS

* HR 6552
- Allen Enterprise 2,915.71 LS
_? Wagner Relay 2,948.79 LS ( planetary base niet geweest maar neem aan dat je op alle stations een rep hebt?)

*Bhun Chi
- Wintrop Beacon 9.55 LS
_ Conti Base 18.41 LS (planetary base ook niet geweest )

dit is wat ik had kan nog niks nieuw vinden iemand ander wel???
Top. Das best veel eigenlijk!
Vraag me wel af hoe je daar achter bent gekomen? Ah je bent bijna overal gewoon geweest _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
* RobV is helemaal klaar met passenger missies.

- ik ben de brievenbus nog niet uit: ik heb spöl nodig
- de brievenbus uit: ik wil ergens anders naartoe
- 200ls voor bestemming: ik wil ergens anders naartoe
- interdiction evaded: drop me at the next station

Rewards voor deze missie? 800K.. wat een kutgasten zeg.

* RobV opens cargo hatch.

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Ik heb mijn ASP FSD lvl 5 upgraden. De blauwdruk heb ik dus al binnen. Maar kan ik die blauwdruk ook op mijn orca gebruiken?
Zo ,ja hoe doet ik dat?

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Als ik jou was eerst de data en materials bij elkaar zoeken zoals hier eerder stond.
Drumatiko schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:00:
[...]

Nog even gecontroleerd; op onderstaande locatie liggen de Chemical Manipulators op de grond.
Research site 1: Systeem "HR 5991" | planeet "1B" | Coördinaten "+33,47 / -2,17"

[afbeelding]
[afbeelding]

En de FSD:
[afbeelding]

edit: en om te laten zien dat het werkt,.. 27 *CM in 10 minuten:

[afbeelding]
Drumatiko schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:52:
[...]

Voor de lvl5 fsd range (ben je waarschijnlijk naar op zoek) heb je het volgende nodig:

• Arsenic
• Chemical Manipulators
• Datamined wake exceptions
• Magnetic Emitter Coils

Arsenic kan je hier vinden:

[...]

Datamined wake acceptions kan je hier vinden:

[...]

Chemical Manipulators kan je op 1 van de research bases vinden, of nabij HIP87414:

[...]

[...]

Magnetic Emitter Coils kun je vinden op:
Nanditi -> Hale Orbital
Aasgaa -> Steiner Platform
etc. (gebruik website eddb.io)

Mocht je nog andere zaken nodig hebben, geef dan een gil en ik zal ernaar uit kijken.

[...]

De engineer moet je omhoog ranken met rommel als Iron, Sulphor, etc (dus lvl 1 crafts). Deze materialen kan je op grote schaal vinden op de planeten (1 outcrop dropt 4 a 6 stukken, dus 12 a 18 materials per keer). Vervolgens kan je twee dingen doen voor de hoge crafts. Óf je gaat doelgericht op zoek naar je materials (met behulp van google en ED-forum), óf je schrijft de belangrijkste materials op een briefje en pakt missies aan welke deze materials geven (dus gewoon al spelende wat spul binnen harken).

Het belangrijkste is i.i.g. dat je niet continu neergeschoten wordt door de NPCs, anders verlies je uiteraard alles wat in je cargo hold zit. Je hebt óf een robuust schip nodig, óf een snelle.

Waarschijnlijk weet je het meeste al wat ik hierboven schrijf, maar het zou zonde zijn als je allemaal lvl3 of 4 crafts gaat doen om de engineers omhoog te ranken.

Tip: Ga naar Electra 1 om die materials te farmen, daar droppen ook materials voor hoge crafts (zie bovenstaand epistel)
en dan zou ik als ik jou was de andere spullen halen de magnetic emitters als laatste. Zorg dat je genoeg mats haalt zodat je een aantal keer kunt proberen om een goed resultaat te krijgen.

[ Voor 50% gewijzigd door siren op 24-11-2016 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
RobV schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:09:
[...]

Heb het gelezen en ik had ook gezocht. Ook uit stores blijkt niet of dit een tijdelijke pass is of niet. Zo te zien weten jullie het ook niet, dus dan moet ik kijken of ik de gok neem. Ik denk dat ik het doe, het is maar €16,74
daPet schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:14:
Elite draait op redelijk low spec machines dus probeer het?

Weet niet of FD het bij season passes gaat houden gezien het huidige season nogal ehh uitloopt :+
Maar zo ja dan verwacht ik dat het gewoon los naast de andere seasons zal draaien. Dus Horizons aanschaffen lijkt me zeker geen miskoop.
Mijn PC is dood, ik heb echt een nieuwe nodig. Mijn Zenbook heeft een M3-6Y30 op 0,9GHz met geintegreerde Intel HD Graphics 515, die gaat dat niet trekken.

Ik ben een beetje zorgvuldig aan wat ik het ga uitgeven, want het gaat een hoop geld worden en ik kan het maar een keer uitgeven. Ik heb momenteel een LG W3000H(2560x1600), maar ik ga als ik Elite verslaafd wordt tzt een VR bril aanschaffen en uiteraard een Trustmaster Warthog.

Ik moet erbij vertellen dat ik verwacht helemaal verslaafd te worden, want als jochie was ik helemaal weg van Elite op de 64. Daarna was ik helemaal verknocht aan Elite II op de Amiga. Het is een wonder dat ik me zolang heb kunnen inhouden met het aanschaffen van een nieuwe PC, wellicht ben ik eindelijk volwassen geworden ;)

Ik ben een beetje in dubio of ik voor de kerst wat aanschaf en me dan een week op ga sluiten ;) of dat ik wacht op de nieuwe AMD cpu's. De videokaart ben ik wel uit, dat wordt een Palit of Gainward GTX1070, de rest van het systeem weet ik ook ongeveer, alleen de CPU nog.

Hoe dan ook, zodra ik in de lucht ben, ga ik hier zeker rondhangen.

[ Voor 5% gewijzigd door ABD op 25-11-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ABD schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:00:
[...]

Heb het gelezen en ik had ook gezocht. Ook uit stores blijkt niet of dit een tijdelijke pass is of niet. Zo te zien weten jullie het ook niet, dus dan moet ik kijken of ik de gok neem. Ik denk dat ik het doe, het is maar €16,74
Horizons biedt je zolang de servers online blijven (10 jaar?) toegang tot de content van het Horizons-season. Het is dus niet zo dat je het na een jaar niet meer kan spelen.

Toekomstige seasons zal je ook los moeten kopen, zie het maar als modules waar je toegang tot krijgt. Het is het overigens zeker waard, dus ik zou het zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Als de topicstart niet duidelijk is moeten we de tekst toch misschien maar wat verbeteren. Kun je aangeven wat volgens jou niet duidelijk is/was? Dit om te voorkomen dat ik het verkeerde aanpas en het alleen maar erger maak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ABD
RobV schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:35:
Als de topicstart niet duidelijk is moeten we de tekst toch misschien maar wat verbeteren. Kun je aangeven wat volgens jou niet duidelijk is/was? Dit om te voorkomen dat ik het verkeerde aanpas en het alleen maar erger maak.
Er staat: "Momenteel zitten we halverwege season 'Horizons'" Dat impliceert dat het seizoen eindig is. In de stores hebben ze het over een season pass, wat de verwarring nog groter maakt. Want een pasje verschaft tijdelijke toegang, toch? Bij Blizzard en andere online gameaanbieders is dat iig wel zo.

Maar ik ga uit van Drumatico's visie en ga het aanschaffen. En ik stel je niet aansprakelijk mocht het niet zo zijn, hoor >:)

[ Voor 11% gewijzigd door ABD op 25-11-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Ik zit op dit moment op ongeveer 15mil aan cash. Hopelijk red ik het voor de CCC om een asp een beetje ervoor uit te rusten. Is er al wat bekend over de startlocatie eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:44
RobV schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:16:
* RobV is helemaal klaar met passenger missies.

- ik ben de brievenbus nog niet uit: ik heb spöl nodig
- de brievenbus uit: ik wil ergens anders naartoe
- 200ls voor bestemming: ik wil ergens anders naartoe
- interdiction evaded: drop me at the next station

Rewards voor deze missie? 800K.. wat een kutgasten zeg.

* RobV opens cargo hatch.
Hey Julio :) Drop those out of your ship!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Voor wie vorig jaar de Black Friday (Midnight Black) ship skins heeft gemist, die zijn nu tijdelijk te koop in de Frontier store! (1 voor ieder schip, behalve de Beluga want die bestond nog niet, en ook niet voor SRV en fighters).

https://www.frontierstore...s/midnight-paintjobs.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daPet
SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:02:
Voor wie vorig jaar de Black Friday (Midnight Black) ship skins heeft gemist, die zijn nu tijdelijk te koop in de Frontier store! (1 voor ieder schip, behalve de Beluga want die bestond nog niet, en ook niet voor SRV en fighters).

https://www.frontierstore...s/midnight-paintjobs.html
Top, heb er meteen 2 te pakken :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Uitleg seasons:

Om ueberhaupt te kunnen spelen heb je het basisspel Elite Dangerous nodig. Wil je de laatste features spelen, dan moet je een zogenaamde Season erbij kopen. Een seizoen is zeg maar een kortlopend abonnement op een serie updates. Een seizoen kun je niet echt vergelijken met een jaargetijde, meer met een 'major version'. Zo krijg je met de 'horizons' uitbreiding toegang tot 2.0, 2.1, 2.2, etc. Het volgende seizoen zal waarschijnlijk versie 3.0 worden. Vergis je niet, de tussentijdse uodates binnen een seizoen zijn niet enkel patches en bugfixes maar echt wel grote aanpassing op het spel. Dus koop je nu horizons, dan krijg je toegang tot 2.2, evenals de aankomende 2.3 en waarschijnlijk 2.4. Voor de 3.0 en verder zul je een nieuwe season pass moeten kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daPet
Ik log zojuist terug in en ik was bij de ruïnes en nu staat de lokale ster laag aan de horizon, dat levert mooie schaduw partijen op zeg. Wellicht is het een hint richting de oplossing van het geheel? Of misschien moet de ster juist aan de andere kant staan... Who knows

Afbeeldingslocatie: https://edje01.home.xs4all.nl/got/ED/ruinss.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Nice

Ik heb net de black paint gekocht voor mn Python, en de tactical pack voor mijn Anaconda :)

Tevens zojuist geprobeerd om met steam het spel te streamen, dat werkt prima! Krijg alleen mijn X52 controller niet aan de praat, iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik verdien nu dik 100 miljoen per uur! 8)
Deze post word zo ge-edit voor details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Base generator missions?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Yep!
Maar het is zo BOOORING!!!!..
Nouja.. ik post het hier wel..

17 Draconis.
1 groot station. Bij de eerste factie massacre missies aannemen

Uitvoeren in het zelfde systeem (wel op een planeet) Skimmers killen... dan zo snel mogelijk in supercruise en meteen weer terug voor nog een rondje
Mocht iemand dit proberen vergeet dan niet een hoop dumb missiles mee te nemen.

Missies tot 13 miljoen op dit moment. En ge-allieerd raken is zooooooo gebeurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Ik ga wel weer geld graven als ik er behoefte aan heb! Ik heb momenteel 1.2miljard aan assets. Het enige dat ik nog wilde kopen was een Imperial cutter maar daar heb ik bij lange na de ranking nog niet voor.

Eerst maar eens eventjes lol hebben en misschien een weapon engineer unlocken. :'(

[ Voor 17% gewijzigd door RobV op 25-11-2016 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik doe het ook niet bepaald voor de centen maar ik wou het wel even uit proberen ;)
Als ik klaar ben ben ik er voorlopig ook echt klaar mee. Maar voor de few die centen nodig hebben. ga dit vooral doen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefke
Had er al wat van voorbij zien komen (specifiek die basis), maar schijnt wel aan de status te liggen (zou Civil War moeten zijn)
YouTube: Elite: Dangerous - 100+ Million per hour in 2.2!!! - READ DESCRIPTION

Ik heb vrij veel geluk met Engineering rolls momenteel. Op mijn Asp 1e roll de maximale score voor lvl5 FSD, lvl1 shield ook meteen 5 alle soorten protection op maximale waarde (!) en lvl2 thrusters ook al de tweede roll op de maximale snelheid :) Hopelijk blijft dat zo.

Nu even mijn Anaconda ophalen voor een beurt

[ Voor 72% gewijzigd door Stefke op 25-11-2016 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Weet iemand even zo snel hoe je de FSD boost kunt gebruken tijdens je plotted route?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Dat si mij ook nog onduidelijk. Ik krijg alleen maar een lager brandstofverbruik (korter blauw balkje), maar geen 50% meer bereik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Stefijn, gefeliciteerd met je Karma badge *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
@Leutje, gefeliciteerd als Karmakeizer *O* *O* d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
euh.. wat win ik daarmee? je mag hem zo weer terug hoor ;)

Zie? ik doe mijn best :D

[ Voor 19% gewijzigd door Leutje op 25-11-2016 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
RobV schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:11:
Stefijn, gefeliciteerd met je Karma badge *O*
? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Ik snap de formule er achter ook voor geen meter, maar kennelijk doen jullie het goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Maak het prijzengeld maar over naar : ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Daarvoor moet je bij Tweakers zijn, ik ben ook maar gewoon topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
RobV schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:07:
Weet iemand even zo snel hoe je de FSD boost kunt gebruken tijdens je plotted route?
Ik denk dat je alleen maar even je galaxy map moet openen en dan plot hij opnieuw.

Ik meende dat in de beta on the fly de route herplotte naarmate je brandstof verbruikte. Heb het toen niet getest en zou ook wishful thinking geweest kunnen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
daPet schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:33:
[...]

Ik denk dat je alleen maar even je galaxy map moet openen en dan plot hij opnieuw.

Ik meende dat in de beta on the fly de route herplotte naarmate je brandstof verbruikte. Heb het toen niet getest en zou ook wishful thinking geweest kunnen zijn :+
Helaas, dat werkt niet. De route van de eerste jump blijft op de max jumprange staan zónder de boost. Ik kan wel handmatig een eerste jump kiezen, en eenmaal aangekomen 'resume route' doen. Maar echt fijn plannen is dat natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leutje schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:53:
Yep!
Maar het is zo BOOORING!!!!..
Nouja.. ik post het hier wel..

17 Draconis.
1 groot station. Bij de eerste factie massacre missies aannemen

Uitvoeren in het zelfde systeem (wel op een planeet) Skimmers killen... dan zo snel mogelijk in supercruise en meteen weer terug voor nog een rondje
Mocht iemand dit proberen vergeet dan niet een hoop dumb missiles mee te nemen.

Missies tot 13 miljoen op dit moment. En ge-allieerd raken is zooooooo gebeurt
Thanks! Ik wist niet dat ze alweer in Civil War waren (net als vorig weekend) :D

Ow en wat mij betreft mogen ze die karma badges er helemaal uit slopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*O* Gefeliciteerd Karmakeizer RobV *O*

hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:19:
*O* Gefeliciteerd Karmakeizer RobV *O*

hehehe
Gek genoeg ben ik sinds gisteren 200 karmapunten KWIJTgeraakt? :X Ah, Karma 'frontier' vs karma 'Elite'...

The king is dead, long live king Leutje.

[ Voor 10% gewijzigd door RobV op 26-11-2016 09:37 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 122 Laatste