Heb het gelezen en ik had ook gezocht. Ook uit stores blijkt niet of dit een tijdelijke pass is of niet. Zo te zien weten jullie het ook niet, dus dan moet ik kijken of ik de gok neem. Ik denk dat ik het doe, het is maar €16,74
daPet schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:14:
Elite draait op redelijk low spec machines dus probeer het?
Weet niet of FD het bij season passes gaat houden gezien het huidige season nogal ehh uitloopt

Maar zo ja dan verwacht ik dat het gewoon los naast de andere seasons zal draaien. Dus Horizons aanschaffen lijkt me zeker geen miskoop.
Mijn PC is dood, ik heb echt een nieuwe nodig. Mijn Zenbook heeft een M3-6Y30 op 0,9GHz met geintegreerde Intel HD Graphics 515, die gaat dat niet trekken.
Ik ben een beetje zorgvuldig aan wat ik het ga uitgeven, want het gaat een hoop geld worden en ik kan het maar een keer uitgeven. Ik heb momenteel een LG W3000H(2560x1600), maar ik ga als ik Elite verslaafd wordt tzt een VR bril aanschaffen en uiteraard een Trustmaster Warthog.
Ik moet erbij vertellen dat ik verwacht helemaal verslaafd te worden, want als jochie was ik helemaal weg van Elite op de 64. Daarna was ik helemaal verknocht aan Elite II op de Amiga. Het is een wonder dat ik me zolang heb kunnen inhouden met het aanschaffen van een nieuwe PC, wellicht ben ik eindelijk volwassen geworden
Ik ben een beetje in dubio of ik voor de kerst wat aanschaf en me dan een week op ga sluiten

of dat ik wacht op de nieuwe AMD cpu's. De videokaart ben ik wel uit, dat wordt een Palit of Gainward GTX1070, de rest van het systeem weet ik ook ongeveer, alleen de CPU nog.
Hoe dan ook, zodra ik in de lucht ben, ga ik hier zeker rondhangen.
[
Voor 5% gewijzigd door
ABD op 25-11-2016 12:06
]