Dat is hét recept voor een glansrijke carrière.ABD schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:08:
[...]
Er staat: "Momenteel zitten we halverwege season 'Horizons'" Dat impliceert dat het seizoen eindig is. In de stores hebben ze het over een season pass, wat de verwarring nog groter maakt. Want een pasje verschaft tijdelijke toegang, toch? Bij Blizzard en andere online gameaanbieders is dat iig wel zo.
Maar ik ga uit van Drumatico's visie en ga het aanschaffen. En ik stel je niet aansprakelijk mocht het niet zo zijn, hoor
Zoiets is wel aardig, maar je moet nog wel genoeg over hebben voor insurance. Vergeet ook niet enkele modules uit te zetten omdat je anders power-problems hebt.Wren schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:22:
Ik zit op dit moment op ongeveer 15mil aan cash. Hopelijk red ik het voor de CCC om een asp een beetje ervoor uit te rusten. Is er al wat bekend over de startlocatie eigenlijk?
https://coriolis.edcd.io/...sAzBXTJA%3D.Aw18WQ%3D%3D.
Edit:
Heren, gaan we nu écht dit topic volposten over het wel of niet hebben van badges? Graag vanaf nu ontopic blijven.
[ Voor 6% gewijzigd door Drumatiko op 26-11-2016 09:47 ]
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”