azteke schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:36:
In Open is de kans op PvP vrij groot, zeker als je ook mee gaat doen aan community missies of naar nieuwe ontdekkingen als alien ruines reist. Er is een groep spelers die zich de 'Smiling Dog Crew' (SDC) noemt die zonder reden iedereen zomaar aan kan vallen. Omdat dat niet leuk is spelen bijna alle in dit forum actieve tweakers in de private group Mobius, waarin PvP in beginsel is verboden. Meer info op
https://elitepve.com/
Ik moet wel zeggen dat je in Open meer spelers tegenkomt en de meesten zijn super vriendelijk. Iemand heeft me zelfs geholpen met zo'n engineer door me een van die artifacts te geven zodat ik zelf niet 300LY hoefde te vliegen. Volgens mij ben ik maar 1x door een speler neergeschoten en dat was een vervelende camper die mensen aanviel net als je bij de engineer ging landen (toen 2.1 net uit was en iedereen op de Engineers afstormde). Hij noemde zichzelf Harry Potter en ik zag dat hij bekend staat om dit vervelende gedrag.
Overigens riep hij nog dat hij mensen zou rapporteren die uit zouden loggen tijdens zijn aanval ("Combat Logging"), ik had daar nog nooit van gehoord maar weet iemand of Frontier hier echt moeilijk over doet? Het is idd wel een beetje gameplay breakend maar als iemand echt vervelend loopt te campen of te ganken dan zou ik dit wel overwegen.
Edit: Ff gezocht (had ik eerst moeten doen idd) en
ja, ze zien dit idd als een exploit. Dus dan kan je idd beter Mobius nemen. Zeker in de gebieden waar dit veel voorkomt (ik hoor dat het startgebied nu ook echt een slachtpartij is geworden).
SnoeiKoei schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:27:
[...]
In-game tijd is GMT voor zover ik weet en die lopen een uur "achter" op ons. 18:00 IGT is dus 19:00 onze tijd als ik me niet vergis.
Dat wordt wel weer ff wennen ben ik bang, helemaal omdat ik morgenavond met de CCC vertrek en dan onderweg weinig ervaring opdoe met landen enzo. Maar dat komt vast goed... Review volgt dan nog wel!
GMT loopt zelfs 2 uur achter op jullie in de zomer omdat GMT geen zomertijd kent.
Ik ben heel erg benieuwd naar die FCS review! Zit er ook over te denken, al helemaal omdat deze speciaal bedoeld is voor Elite.
Ik zou wel erg het 'klikje in het midden' missen maar mensen zijn al met mods bezig:
link
[
Voor 36% gewijzigd door
GekkePrutser op 01-12-2016 13:57
]