Het is ons verzocht het startsysteem niet in het openbaar te communiceren, dus daarom doe ik dat nu ook niet. Wel refereren we ernaar als zijnde MiamiSnoeiKoei schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:51:
Startsysteem moet ik vanavond thuis ook nog opzoeken op Discord, maar ik snap geen reet van Discord. Eerste keer dat ik er mee werk. Heb me wel bij zo'n bot (Jeeves) weten aan te melden voor het Freelancer-kanaal dus ik ben al een heel eind.
Als je Discord open hebt kan je eerst helemaal links de groep kiezen, voor ons is dat nu het icoontje van CCN. In een groep zitten meerdere text en voice kanalen. De voorbereidingen van CCC worden georganiseerd vanuit het textkanaal CCConvoy. Als je in dat kanaal zit heb je rechtsboven in het discord scherm een paar icoontjes staan: Notificaties, pinned messages, show / hide participators, etc. Miami is te vinden tussen de pinned messages. Als je er nog niet gekeken hebt dan is dit icoontje zelfs gemarkeerd met een rode circel
Ook in de toekomst is ruimtereizen Rocket Sciencestefijn schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:56:
Ik vind het ook allemaal veel te complex (maar ik begrijp de noodzaak en vind het ook wel intrigrerend). Je moet wel echt dedicated zijn om dit allemaal te kunnen/willen uitpluizen, daarvoor ben ik toch een te casual speler.
Eigenlijk is het allemaal best eenvoudig, als je er maar geduld voor hebt
CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...