Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-06 22:30
Pim0377 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 19:23:
[...]

Hmm, ben ik dan zo erg?? ik check net op Steam en zie dit:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VdC8-SNWRS7B0pBTjnEQUzbpCJQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/wLVHmLgAT8JQDiBmpD3GlTTd.png?f=user_large

net geen 2500 uur.
Maar met mijn twee andere accounts erbij opgeteld zou ik er wel aan moeten komen. :+

[ Voor 9% gewijzigd door PThijssen op 26-05-2025 20:03 ]

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
Sorry @Player1S , ik ben nu druk bezig met m`n eigen systeem :p
Ga nu voor mijn eerste corriolis. man man...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/na_wTfJFaL1-mvzd-i4BGWoIdMQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/74iNeY6aMouBmS2Z0ZfZZ8d6.png?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door PThijssen op 26-05-2025 20:07 ]

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Vervelende is dat mijn systeem zo uit de buurt is van de andere, dat ik meestal 4 tot 6 jumps terug moet doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
PThijssen schreef op maandag 26 mei 2025 @ 20:08:
Vervelende is dat mijn systeem zo uit de buurt is van de andere, dat ik meestal 4 tot 6 jumps terug moet doen...
Daar heb je dan een FC voor :+

Geen probleem trouwens dat je in je eigen systeem bezig bent.

Ik heb trouwens maar wat hulp ingeschakeld via de System Colonization Contracters. Hopelijk kunnen zij iig de CMM Composites brengen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Player1S op 26-05-2025 20:34 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:08
Pim0377 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 19:23:
[...]

Hmm, ben ik dan zo erg?? ik check net op Steam en zie dit:

[Afbeelding]
Weet iemand of en hoe je dat kunt zien in de stand alone launcher?

https://inara.cz/elite/cmdr/425104/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
Xaphod schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 09:48:
[...]

Weet iemand of en hoe je dat kunt zien in de stand alone launcher?
In game, rechter paneel en dan kiezen voor CODEX -> COMMANDER. Op dat eerste scherm zul je al kunnen zien hoeveel je "ongeveer" gespeeld hebt. Ook kun je daar veel andere stats nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Net een kleine setback gehad... ik bleef ergens achter hangen op de pad en werd door het station afgeknald. Wakker geworden op zo`n gevangenis schip een eind van mijn systeem vandaan. Geen fuel scoop, maar nog net kunnen halen.
Weer een domper.. door mijn eigen mensen afgeschoten worden.. en ik maar verder buffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-06 23:32
PThijssen schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 10:30:
[...]

In game, rechter paneel en dan kiezen voor CODEX -> COMMANDER. Op dat eerste scherm zul je al kunnen zien hoeveel je "ongeveer" gespeeld hebt. Ook kun je daar veel andere stats nakijken.
gebruik je geen docking computer? Gebruiken jullie die uberhaupt? Ik wel want ik vind landen echt een crime. Ook om te zien waar ik moet landen. ik zie dat nooit.
Had laatst dat mijn docking computer stuk was, nou heb echt peentjes gezweet en uiteindelijk is het me gelukt hahaha

nog een vraagje: als ik sulphur nodig ben, kan ik dat alleen halen als mining? of is dat ook op commodity te koop? Dat geld eigenlijk voor alle spullen die je voor engeneering nodig bent.
Sommige dingen krijg je door ships te scannen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
beebie121 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:14:
[...]

gebruik je geen docking computer? Gebruiken jullie die uberhaupt? Ik wel want ik vind landen echt een crime. Ook om te zien waar ik moet landen. ik zie dat nooit.
Had laatst dat mijn docking computer stuk was, nou heb echt peentjes gezweet en uiteindelijk is het me gelukt hahaha

nog een vraagje: als ik sulphur nodig ben, kan ik dat alleen halen als mining? of is dat ook op commodity te koop? Dat geld eigenlijk voor alle spullen die je voor engeneering nodig bent.
Sommige dingen krijg je door ships te scannen toch?
Mijn combat schepen hebben geen docking computer of supercruise assist, je wil daar zo veel mogelijk binnenruimte voor ruimverstevigingen hebben, zo leer je ook je schip besturen.
Op je radarschermpje links kun je je landingsplaats zien.
mijn vrachtschepen (Type 8, Type 9) hebben dat wel, voor als ik zin heb in wat luie gameplay.
Voor Manufactured materials moet je zoeken naar High Grade emissions, daar ter plaatse zoveel mogelijk inladen met behulp van collector limpets.
Zorg dus voor een collector limpet controller en genoeg limpets.
Hier is een videotutorial: https://www.youtube.com/watch?v=z7Yy3wwjQCI
Hier is een gids voor raw material, Christal shards en Brain trees: https://www.youtube.com/watch?v=Oij0zT_nD8s
Hier is nog een forumlink: https://forums.frontier.c...rystalline-shards.481235/
En hier voor Encoded, (Jamesons crash site): https://www.youtube.com/watch?v=ycPdPMGnthg
Schepen en high wakes scannen werkt ook, er zijn nog meerdere manieren.
Zoveel mogelijk verzamelen en dan downtraden bij een material trader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-06 23:32
je kan ook met een cargoscoop spullen oppakken toch? tenminste zo doe ik dat nu :)
ik ga die links ook checken als ik thuis ben.
Ik wist ook niet van high grade emissions af. ik zie alleen low grade :)

super nice al die info!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
beebie121 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 12:10:
je kan ook met een cargoscoop spullen oppakken toch? tenminste zo doe ik dat nu :)
ik ga die links ook checken als ik thuis ben.
Ik wist ook niet van high grade emissions af. ik zie alleen low grade :)

super nice al die info!!
Klopt, maar probeer eens 100+ materials te scoopen, dat gaat een stuk sneller met limpets.
Hier zijn wat tips over hoe je die high grade emissions vindt https://elite-dangerous.fandom.com/wiki/High_Grade_Emissions
Scan als je een systeem binnenkomt het Nav beacon, dan kun je beter zien wat er allemaal te vinden is in je linker paneel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
In den beginnen hadden we helemaal geen docking computer en moesten we alles met de hand doen. Na duizenden landingen heb ik er nu wel eentje in mijn hauler gestopt. Ook kan ik dan gewoon gemakkelijker andere dingen doen op het tweede scherm of laptop tijdens dat hij zelf docked.
Helaas gaat het niet altijd goed en blijft hij ergens achter hangen, als ik dan niet op tijd ben om hem te corrigeren... mja... dan zegt mijn schip poef.

Dat klijne rondje geeft inderdaad de richting aan van je target. Dicht bolletje is voor je, open rondje is achter je. Ook de positie van het bolletje geeft aan of je naar (zoals onderstaande voorbeeld) links moet kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3J_A4sOgF7h65YpVi8YAfZjEC0g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Vd0CBAk6Oy59aIbNOfcms8Bm.png?f=user_large

Hier nog iets uitgebreider:
http://nosuchwebpage.com/...de/pg_scanner_compass.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door PThijssen op 27-05-2025 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-06 21:10
Ik heb op de achtergrond EDDI draaien.

EDDI verteld je, zodra je een platvorm toegewezen hebt gekregen waar je moet landen.
Dit geeft hij aan als wijzers op een klok, en geeft aan of het platform dichtbij, midden of ver weg is.

Altijd groene lamp aan de rechterkant.

Maar idd, vaak oefenen en dan boost je jezelf door de "brievenbus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
ik ben lui dus ik heb vrijwel overal docking computer op zitten.

Nadeel bij construction sites is dat hij zichzelf beetje vast manoeuvreert. Wat ik dan vaak doe is zelf zo dicht mogelijk in de buurt vliegen en dan pas gas terug.

Irritantste is trouwens dat je soms boete kunt krijgen als je te lang boven andere landingsplek hangt. En dat is voor Brewer Corporation. En die kun je niet betalen bij een construction site.
Ook wel meer dan eens gehad dat ik boete had en dus wel mocht landen en lossen maar niet bijtanken en repareren. Terwijl je aan komt vliegen komt er dan een NPC piraat op je schieten waardoor je wat hull damage oploopt. Om zo veel mogelijk cargo mee te nemen vlieg ik namelijk shieldless.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
ik ben me ook maar eindelijk keer aan het verdiepen in Power Play. Heb me maar gepledged voor Aislin Duval

iemand nog tips & tricks?
(Zie @beebie121 zelfs de oude rotten weten niet alles :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Player1S schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 13:47:
ik ben me ook maar eindelijk keer aan het verdiepen in Power Play. Heb me maar gepledged voor Aislin Duval

iemand nog tips & tricks?
(Zie @beebie121 zelfs de oude rotten weten niet alles :+ )
Voordat je echt dingen gaat krijgen voor PP moet je eerst die missies voor ze afmaken.
Verder weet ik er ook niet meer zoveel van. Destijds toen ze net PP2.0 hadden uitgebracht waren er nog zoveel bugs dat ik ermee gestopt was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
PThijssen schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 10:30:
[...]

Aha, zo te zien 6 weken, 5 dagen en 16 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Zo... dat cargo deliveren is ook best wel een dingetje. Ik dacht dat het honken en scoopen je al gek kon maken :p

18.196 ton gedaan, nog maar 34.872 te gaan ;)

ohw ja, het tegelijk spelen op de pc en met de alt op de laptop gaat toch niet zo erg lekker. Komt vaak voor dat ze tegelijk moeten docken, jumpen of scoopen... en dat gaat niet zo gemakkelijk in je eentje. Of ze moeten dan even wachten, maar dan duurt het ook weer net iets langer. De winst is dan niet meer zo groot.

[ Voor 49% gewijzigd door PThijssen op 27-05-2025 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
Wacht maar tot je een Orbis gaat bouwen :+
Dan snak je weer naar een Coriolis.

Morgen hopelijk meer nieuws over de Panther Mk2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J7uJep8LCO8iMq3skwyhCacjjkM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HAc47vWs9a2AJVbs0OnK3wGm.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Dat zag ik al toen ik je aan het helpen was, toen schrok ik zo dat ik mijn eigen stelsel ben gaan claimen :o

Gaat nog wel even duren voordat hij gaat komen en al helemaal dat hij te koop is met ingame credits. Als lifetime pass holder ga ik geen geld meer betalen voor iets wat in het spel te koop zal zijn. Ik wil nog wel eens een skin of zo halen, maar meer ook niet.

Zit ook nog te twijfelen over een FC. Gaat volgens mij ook veel heen en weer in zitten om hem te fuel en cargo erin en eruit te krijgen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-06 17:28
Hoi, volgens mij had ik mijzelf nog niet voorgesteld: CMDR jayjay o7.

Een paar weken geleden begonnen met E:D. Ik speel eigenlijk alleen VR games, zo kwam deze tijdens een steam sale op mijn radar en nadat bepaalde mensen (you know who you are) riepen je hoeft er niet heel veel tijd in te steken om een beetje rond te kunnen vliegen en exploren leek mij dit een mooie ervaring...

Fast forward en ik ben inmiddels, na veel trial en error, het volgen van veul tutorials en ander uitzoekwerk op het volgende punt: Elite in trade en de Cutter vrijgespeeld. Todo: Corvette en engineering om deze te pimpen voor combat.

Ook gelijk een x56 HOTAS en table mounts gekocht, speelt toch wat makkelijker en draagt echt bij aan de immersion, supervet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
O7 commander

Ik ben nu even druk met Powerplay 2.0. Begrijp dat je de eerste keer alle missies moet doen :X
Dus daar ben ik mee bezig. Daarna gaan we maar weer haulertje spelen om New Twente af te krijgen

[ Voor 89% gewijzigd door Player1S op 29-05-2025 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
Player1S schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:53:
O7 commander

Ik ben nu even druk met Powerplay 2.0. Begrijp dat je de eerste keer alle missies moet doen :X
Dus daar ben ik mee bezig. Daarna gaan we maar weer haulertje spelen om New Twente af te krijgen
Had je mijn post niet gezien dan? :p
PThijssen schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 13:50:
[...]

Voordat je echt dingen gaat krijgen voor PP moet je eerst die missies voor ze afmaken.
Verder weet ik er ook niet meer zoveel van. Destijds toen ze net PP2.0 hadden uitgebracht waren er nog zoveel bugs dat ik ermee gestopt was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PThijssen
Ik ben nu op 62% van mijn coriolis en 10% op beide Military outposts. Het gaat eigenlijk wel redelijk snel, maar is ook veul zelfde routes vliegen. Ook weer een voordeel van mijn nadeel, zit al een paar maanden thuis en dit helpt me weer een beetje te focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
De laatste loodjes... Remaining cargo: 2,789 Large ship: 4 trips
Denk dat ik daarna een FC ga halen. Snap alleen nog steeds niet hoe ik die Tritium in dat ding kan krijgen. Koop je die gewoon in een station en zit het dan op magische wijze in je FC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
PThijssen schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:31:
De laatste loodjes... Remaining cargo: 2,789 Large ship: 4 trips
Denk dat ik daarna een FC ga halen. Snap alleen nog steeds niet hoe ik die Tritium in dat ding kan krijgen. Koop je die gewoon in een station en zit het dan op magische wijze in je FC?
Als je op een FC dockt kun je carrier service kiezen. Daar heb je de optie "Tritium depot" en kun je tot 1000 ton in stoppen. Dat wordt dan gebruikt voor jumps. Je kunt ook tritium in je FC's cargohold stoppen maar je moet het dan eerst weer in je schip stoppen en weer via tritium depot in je FC stoppen om gebruikt te kunnen worden

Ik ben eventjes gestopt met mijn Orbis en ben nu bezig met een outpost. Als het goed is gaat die straks CMM Modules produceren. Kan ik die gebruiken om de rest op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Leuk, heb net mijn eerste FC jump gedaan en als ik Elite start, dan wordt ik eruit gegooid ... kan dus niet meer spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6zVFniZa9pQakQghjuw74u6LTU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j2mvTcLmgMwU3pueWUbAnMm6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
huh..... dat is mij nog nooit overkomen. Vandaag nog gewoon 2 jumps kunnen maken,
File integrity checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Zit nu in een loop. Zodra de game geladen is dan wordt mijn avatar gewoon geeject. Na een tijdje spawn ik weer bij de fc en zweef ik weer weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Repair heeft niet geholpen. Ik baal hier echt zo van. Vond heel die FC menu`s en zo al een zooitje. Dan dit nog.. die gasten hebben nog een hoop te leren... maar ja.. het is nog steeds beter dan die FlightSimulator 2024 zooi. Alleen kan ik nu dus helemaal niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Gelukkig is het vanzelf opgelost en kan ik weer spelen. Ik weet nog niet zo goed wat ik van een FC moet denken. Voor sommige dingen is het best handig, maar loop ook weer tegen een aantal menu dingen aan. Het laden en lossen is zo onnatuurlijk gedaan... ook weer andere menutjes gebruiken en zo.. doen ze niet goed bij Frontier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
PThijssen schreef op zondag 1 juni 2025 @ 12:22:
Gelukkig is het vanzelf opgelost en kan ik weer spelen. Ik weet nog niet zo goed wat ik van een FC moet denken. Voor sommige dingen is het best handig, maar loop ook weer tegen een aantal menu dingen aan. Het laden en lossen is zo onnatuurlijk gedaan... ook weer andere menutjes gebruiken en zo.. doen ze niet goed bij Frontier.
Ik heb inmiddels genoeg credits voor een fleet carrier, maar ik hou het nog even af.
Het lijkt me handig om al je schepen/spullen bij de hand te hebben, maar je hebt ook te maken met de upkeep.
Moet nog een kosten/baten analyse maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Had het al heel lang afgehouden, maar dacht dat met het bouwen van mijn eigen stations en zo het wel zou helpen. Het scheelt wel veel jumpen van systemen, maar moet nog steeds docken - laden - docken - uitladen - docken - laden - docken - uitladen - etc. etc.
En die UI in Elite helpt ook niet echt mee... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
PThijssen schreef op zondag 1 juni 2025 @ 12:39:
Had het al heel lang afgehouden, maar dacht dat met het bouwen van mijn eigen stations en zo het wel zou helpen. Het scheelt wel veel jumpen van systemen, maar moet nog steeds docken - laden - docken - uitladen - docken - laden - docken - uitladen - etc. etc.
En die UI in Elite helpt ook niet echt mee... zucht...
Nog maar even wachten tot ik wat meer game tijd heb dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
Als de Panther Mk2 echt giga veel laadruimte krijgt moeten ze echt het laden/lossen op een FC aanpassen.
Lossen is nog wel te doen door "Transfer everything to FC" te kiezen maar terug naar je schip :X

FC heb ik veel gebruikt voor exploration. Ik heb een universal cartography en die toko voor exo-biology. Zo kan ik dus gewoon overal en nergens mijn data kwijt zonder risico weken/maanden aan ontdekkingen te vinden.

Ook handig om even snel grote afstanden te doen. Ook al heb je natuurlijk wel 15+ minuten wachttijd. Maar als je op specifieke plek combat wilt doen jump je die kant op met de FC en hoef je geen rekening te houden met de jumprange van je combat schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
@PThijssen hou je er rekening mee dat je elke week een fee moet betalen voor je FC? Dat is al gauw 10 miljoen als je paar dingen aan hebt staan.
Hiervoor moet je geld reserveren op je FC.
Elke jump is ook weer 100k

Zelf heb ik dik 4 miljard op mijn FC's bankbalance staan dus zit ik wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Ik heb Repair/Refeul en Shipyard geinstalleerd, toch lekker als je al je schepen bij je hebt als je ook op medium pads moet landen. Het er nu nog maar 1 miljard in staan, maar heb nog meer dan 16 in mijn balance. Dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
Shipyard heb ik (nog) niet. Wel de carthography en exo-biology

je bent trouwens niet de enige met FC problemen linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Ben nu met mijn FC naast een station om bij te vullen. Ze komen nu steeds dichter naar elkaar toe... als ik in cruise zit, moet ik er meteen weer uit. Gaat wel lekker snel zo ;)

Ze zitten nu al onder de 900km van elkaar vandaan.. kan bijna zonder jumpen tussen de twee heen en weer :p

[ Voor 23% gewijzigd door PThijssen op 03-06-2025 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Ok... nu is hij zo dichtbij dat de volgende glitch naar voren komt. Als ik bij de FC kom gaat hij zo snel dat ik niet kan docken. Ik moet constant boosten om hem bij te houden, best knap als je weet dat een FC statisch op z`n plekje hangt.... Even lunchen en kijken of ik daarna weer kan landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
PThijssen schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 12:31:
Ok... nu is hij zo dichtbij dat de volgende glitch naar voren komt. Als ik bij de FC kom gaat hij zo snel dat ik niet kan docken. Ik moet constant boosten om hem bij te houden, best knap als je weet dat een FC statisch op z`n plekje hangt.... Even lunchen en kijken of ik daarna weer kan landen.
dude, kap is met hackuh jonguh!!! O-)

Zonder gekheid, hoe krijg je het steeds voor elkaar. Ik heb al paar jaar een FC en geen van die problemen gehad. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Player1S schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:47:
[...]

dude, kap is met hackuh jonguh!!! O-)

Zonder gekheid, hoe krijg je het steeds voor elkaar. Ik heb al paar jaar een FC en geen van die problemen gehad. :X
Mja.. ik heb nu gewoon veel uren achterelkaar de tijd om te spelen. Misschien kom ik zo op de stukjes waar het fout gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PThijssen
Weer eentje klaar. Nu weer een surface installation gestart. Helaas snap ik er nog steeds niet veel van en zal het allemaal wel niet goed zijn... heel de economie een zooitje.. maar ja.. het is ook niet te doorgronden zo in game. Wat doet wat en wat geeft een bonus of wat mag wel en wat beter niet...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjyLpIhVzlU7Z5UGeXgLNGgVECo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/zdmLpa1ZpqiLdd0hiTurOL7x.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
PThijssen schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:19:
Weer eentje klaar. Nu weer een surface installation gestart. Helaas snap ik er nog steeds niet veel van en zal het allemaal wel niet goed zijn... heel de economie een zooitje.. maar ja.. het is ook niet te doorgronden zo in game. Wat doet wat en wat geeft een bonus of wat mag wel en wat beter niet...

[Afbeelding]
Je gaat hard.
Als ik weer wat meer tijd heb ga ik er ook mee verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
PThijssen schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:19:

[Afbeelding]
Ik ben zeker geen expert erin.

Wat ik zelf tot nu toe gevonden heb.
Als je een farming station boven een planeet met bio signals plaatst heeft dat voordelen.
Een refinery en mining colony op een high metal content world met pristine resources levert goede resultaten.

Mijn Orbis zit nu om een terraformable waterworld en dat schijnt ook te helpen. Al is de mijne nog niet af. 8)7

zie ook
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EaZwFS1YjaNbZ5iqZ5ior_Nz7Tw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JGIEjBih17RN7sxImtdJ56By.png?f=user_large

Bij het selecteren kijk ik ook vaak wat het toe voegt.

[ Voor 10% gewijzigd door Player1S op 05-06-2025 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
Heb mij er nog absoluut niet in verdiept, maar heb je er als speler er ook nog wat aan? Worden er bv credits gefarmd of resources?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Kreeg deze tip op X: Set up a buy/sell orders on your carrier commodity market, it's quicker. Just ensure only friends/squadrons can access it or you may find some random cmdr empty your hold.

Dan ben je eerst wel redelijk bezig om dat allemaal in te voeren, maar zie je meteen ook hoeveel je in je FC kunt stoppen. Ook gaat het daarna wat sneller en werk je ook meteen aan je trade xp.

Of je er wat aan hebt.. mja. Je hebt nu je eigen stations etc. waar je spullen kunt halen/brengen. Je eigen naam er op in het spel. Daarnaast krijg je elke week dividend uitbetaald, maar dat slaat echt helemaal nergens op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T3gtDXtyUHct4vzfHLJKgi_zg7M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nRceqfKRsxtsApB1BBQO3O0o.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
het is vooral leuk voor je e-peen idd. Naam in het spel. Rijk wordt je er nog niet van. Ik heb zojuist 500k credits gekregen.

Dat verdien ik al met 1 lading afleveren bij een construction site.
Geen idee of er tzt nog gameplay komt voor dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
hopenlijk wel, en het liefst in combinatie met de update in de squads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Zo, eindelijk de Federal rank grind er op zitten, nu eerst weer even credits verdienen, want die donations hebben er aardig ingehakt...

Op naar de wondere wereld van engineering!

Ik wil beginnen met assassination en bounty hunting missions om wat ervaring op te doen met combat, is dit te doen met een standaard schip zonder engineering? Iemand een aanbeveling voor een (medium) schip? Zit te twijfelen tussen de ferdelance en de python (mk II)?

[ Voor 42% gewijzigd door j0rDy op 06-06-2025 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
Om combat een beetje te oefenen zou je naar een vriendelijk systeem kunnen gaan en in low res op de piraten kunnen gaan jagen. Voordeel is dat veel ally's dan zijn.
Ik wacht dan tot de autoriteiten beginnen met schieten, zodra het schild weg is, help ik ff mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
j0rDy schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:01:
Zo, eindelijk de Federal rank grind er op zitten, nu eerst weer even credits verdienen, want die donations hebben er aardig ingehakt...

Ik wil beginnen met assassination en bounty hunting missions om wat ervaring op te doen met combat, is dit te doen met een standaard schip zonder engineering? Iemand een aanbeveling voor een (medium) schip? Zit te twijfelen tussen de ferdelance en de python (mk II)?
De Python Mk2 is geweldig voor dit, de Fer de Lance heb ik nooit geprobeerd.
De mijne is wel volledig engineerd en voorzien van Pacifiers.
Dit is mijn setup: https://edsy.org/s/vDTnV9A
De Python Mk1 is nog steeds goed geschikt als general mission runner, hij gaat alleen niet zo goed om met de SCO Fsd, het is nogal een achtbaan en hij zuipt dan brandstof.
Dit is de mijne: https://edsy.org/s/vI84sgj, de loadout veranderd wel eens naar behoefte, bijvoorbeeld een maanwagentje toevoegen of laadrekken vervangen door hull of Module reinforcements.

[ Voor 6% gewijzigd door Xaphod op 06-06-2025 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 20:04
Sorry jongens, maar de huidige moderatie bij Tweakers is mij te Russia/China- achtig. Mij ga je hier niet meer zien. Veel plezier en o7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
Vuikie schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:44:
Sorry jongens, maar de huidige moderatie bij Tweakers is mij te Russia/China- achtig. Mij ga je hier niet meer zien. Veel plezier en o7
Uhm, OK?

07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
Vuikie schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:44:
Voorbeeld??
Ik heb er geen slechte ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim0377
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 21:13
j0rDy schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:01:

Het is alweer een tijd terug en zeker niet de goedkoopste optie, maar wat ik een tijdje deed was een Clipper outfitten 2 all multi cannons, engineered, waarvan 2 incindiary en 2 corrosive en zo ge-engineered dat ze eigenlijk nooit oververhit raakten.

Daarmee ging ik als een soort x-wing setup piraatje jagen en dat ging best leuk. Ben nog niet tot de higher ranks gekomen, maar als ik terugben in de bubble ga ik er weer eens naar kijken. Zal vanmiddag eens kijken, ik had ook nog een Federal gun/drop/something ship die echt een hulltank was en best effectief bij piraatje jagen als ik me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Pim0377 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 12:52:
[...]

Het is alweer een tijd terug en zeker niet de goedkoopste optie, maar wat ik een tijdje deed was een Clipper outfitten 2 all multi cannons, engineered, waarvan 2 incindiary en 2 corrosive en zo ge-engineered dat ze eigenlijk nooit oververhit raakten.

Daarmee ging ik als een soort x-wing setup piraatje jagen en dat ging best leuk. Ben nog niet tot de higher ranks gekomen, maar als ik terugben in de bubble ga ik er weer eens naar kijken. Zal vanmiddag eens kijken, ik had ook nog een Federal gun/drop/something ship die echt een hulltank was en best effectief bij piraatje jagen als ik me goed herinner.
Klinkt als een leuke setup! Eerst mijn material farm run voltooien, merk dat braintree farming met limpets niet (goed) meer werkt, dus zal allemaal wat langer gaan duren. Ach, na mijn rank grind vind ik het niet erg om weer in de srv te kruipen...

Edit: ohja, HIP 3230 is NIET hetzelfde als HR 3230! Zat ik even 500Ls van mijn target af, toch een nadeel als je onder de VR bril door op je mobiel moet kijken voor instructies ;)

[ Voor 8% gewijzigd door j0rDy op 07-06-2025 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
j0rDy schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 13:13:
[...]

Edit: ohja, HIP 3230 is NIET hetzelfde als HR 3230! Zat ik even 500Ls van mijn target af, toch een nadeel als je onder de VR bril door op je mobiel moet kijken voor instructies ;)
Gebruik dan bijvoorbeeld OpenKneeboard of iets anders om het direct in je bril te tonen. Werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Nog een paar keer heen en weer... Ik denk dat ik daarna voor mijn combat rank ga. Wil nu toch eigenlijk wel mijn 3x Elite badge hebben. Die krijg je dus niet met bio scannen :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Hp1Z4714gQxXL6B2NhVDWRPXLQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/HuqKcFcM5IIOtbyfWmqNPDsb.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:10
Is er al een goed idee wat je het beste kunt bouwen? Heb net weer Elite een beetje opgepakt en wil mijn systeem Synuefe HK-C D14-66 verder uitbouwen, maar weet niet zo goed wat het beste is om te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
celshof schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:01:
Is er al een goed idee wat je het beste kunt bouwen? Heb net weer Elite een beetje opgepakt en wil mijn systeem Synuefe HK-C D14-66 verder uitbouwen, maar weet niet zo goed wat het beste is om te gaan doen.
Daar kom ik ook nog geen wijs uit. Daarnaast zijn ze nog steeds dingen aan het aanpassen, dus kan zomaar zijn dat het volgende week weer anders is. Maar denk dat als je een beetje logisch nadenkt er best wel goed te bouwen is. Het duurt alleen best lang voor een hoop dingen. Van de week toevallig een Industrial outpost in twee dagen gebouwd, maar ja.. ik heb dan ook wat uurtjes vrij.

Als je je er in wilt verdiepen... DaftMav is zo daft geweest om er een spreadsheet van te maken... kun je meteen zien wat er nodig is en zo. (geeft mij alleen maar weer meer info over hoe ingewikkeld en onoverzichtelijk Frontier zijn spellen maakt).
https://www.reddit.com/r/...construction_spreadsheet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
Wat je ook doet, ga GEEN Orbis bouwen. Begin nu echt even E:D/Bouw moe te worden want je kunt tig keer op en neer maar slaat nog geen deuk in pakje boter

Ik hik heel erg tegen die 39k ton CMM modules die ik nog moet leveren. Staal is bijna klaar en titanium kan ik in system nog wel halen maar die fucking CMM modules..... Dat wordt 2 FC loads vol en dus trip naar sell-point, trip naar FC, trip van FC naar bouwplaats, trip van bouwplaats naar FC.... en dat met 784ton per keer.

Ik hoop echt dat de Panther gewoon richting het dubbele daarvan gaat. Dan gaat het tenminste sneller.
Echter als de geruchten van 950-1000 ton kloppen kan FDev het heen en weer krijgen. Daar ga ik geen Arx aan spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:10
Ik ga maar eens starten met een Coriolis dan. Alleen nog even uitzoeken waar ik die het beste kan neerhangen.

edit: vind ook nog deze. 56 pagina's handleiding: https://docs.google.com/d....0#heading=h.673cr7x8xxn3

edit2: eerst nog maar een extra tier 1 facility, want ik heb 3 punten nodig voor de ruimtebasis.

[ Voor 58% gewijzigd door celshof op 12-06-2025 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Ik ben ook uitgeblust met transport tripjes. Nu even combat, maar denk dat ik een ander schip nodig heb. Gaat ook erg traag zo. Beetje engineering en zo... Zucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online
celshof schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:40:
Ik ga maar eens starten met een Coriolis dan. Alleen nog even uitzoeken waar ik die het beste kan neerhangen.

edit: vind ook nog deze. 56 pagina's handleiding: https://docs.google.com/d....0#heading=h.673cr7x8xxn3

edit2: eerst nog maar een extra tier 1 facility, want ik heb 3 punten nodig voor de ruimtebasis.
Een Coriolis krijgt strong links met hetgene wat op de planeet zit.Ik heb bijvoorbeeld een HMC world met pristine reserves en daar heb ik een mining outpost en een refinery op zitten. Daarboven zweeft mijn coriolis. Hierdoor heb ik best wat staal, titanium, aluminium etc.

Ik heb wel het vermoeden trouwens dat anderen ook bij mijn station lopen te kopen ipv de megaships.
Ik heb nu nog maar de helft van alles en ik heb zeker niet alles zelf gebruikt.
Ook tritium is van bijna 40k ton naar 12k ton gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
Na wat verkeerd uitgevoerde powerplay kills ben ik nu notorious graad 5.
Dus toch op wat verkeerde en te lange tenen getrapt.
Ik moet me maar eens inlezen hoe ik powerkills kan doen zonder notorious te worden.
Ondertussen maar terug naar mijn geclaimde systeem en iets gaan bouwen tot mijn misdaden weer vergeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Ook ik ben weer terug naar mijn systeempje. Dat pew pew is wel leuk, maar ik ben meer aan het zweten dan lekker gamen :p
Ik ga nu proberen om een Refinery hub te bouwen, kijken of ik dan ook meer staal en zo in system kan krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door PThijssen op 14-06-2025 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
PThijssen schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 20:33:
Ook ik ben weer terug naar mijn systeempje. Dat pew pew is wel leuk, maar ik ben meer aan het zweten dan lekker gamen :p
Ik ga nu proberen om een Refinery hub te bouwen, kijken of ik dan ook meer staal en zo in system kan krijgen.
Ik heb me toch weer aangemeld voor de community goal; https://forums.frontier.c...a-3-tucani-combat.638440/ om mijn keizerin Arissa bij te staan piratenkoning Archon Delaine een lesje te leren.
En gaandeweg wat raketten, credits en Merits te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Als ik jullie hoor over comminuty goals, terraforming en hubs bouwen dan heb ik nog een hoop te doen/zien/leren!

Begonnen aan de materials grind, raw done, encoded 50% (man wat een grind) en daarna manufactured, dan is het even klaar en kan ik een paar leuke schepen bouwen!

[ Voor 18% gewijzigd door j0rDy op 15-06-2025 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
2x enter...

[ Voor 95% gewijzigd door j0rDy op 15-06-2025 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
j0rDy schreef op zondag 15 juni 2025 @ 14:36:
Als ik jullie hoor over comminuty goals, terraforming en hubs bouwen dan heb ik nog een hoop te doen/zien/leren!

Begonnen aan de materials grind, raw done, encoded 50% (man wat een grind) en daarna manufactured, dan is het even klaar en kan ik een paar leuke schepen bouwen!
Dat is het mooie van Elite, er is altijd wat te doen.
Er is geen eindspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen

Dat is inderdaad het mooie aan Elite. Je kunt alle kanten op, maar is ook meteen een valkuil voor velen. Als je je niet kunt focussen op een doel kun je snel overwhelmed raken. Aan de andere kant kun je dan ook weer snel ergens op uitgeblust raken. De goede balans vinden is dan ook erg moeilijk. Gelukkig heb ik door veel gevarieerd te spelen gaandeweg de meeste dingen kunnen doen en was het niet altijd een grind. Afwisseling gaf mij de meeste voldoening. Enige is dat als je aan het exploren bent niet zo snel weer terug bent.
Nu met die FC ook sneller door de bubbel heen en ben ik nu ook op de grond aan het meeknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-06 07:25

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Raw is meer geklooi, de setup kost wat meer tijd.

Encoded kun je prima krijgen bij Jameson's crash site?

En manufactured is makkelijk te krijgen van 'High Grade Emissions' in 'booming' systemen?
Zorgen dat je een schip meeneemt met veel limpets, je vliegt dan midden in zo'n veld met scrap en dan (zonder iets te targetten) limpets spammen, dan pakken ze vanzelf alles om je heen op.

Vervolgens kun je de materialen ruilen naar wat je nodig hebt.

Zie ook:
https://wiki.antixenoinitiative.com/en/engineering-materials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Accretion schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:42:
[...]

Raw is meer geklooi, de setup kost wat meer tijd.

Encoded kun je prima krijgen bij Jameson's crash site?

En manufactured is makkelijk te krijgen van 'High Grade Emissions' in 'booming' systemen?
Zorgen dat je een schip meeneemt met veel limpets, je vliegt dan midden in zo'n veld met scrap en dan (zonder iets te targetten) limpets spammen, dan pakken ze vanzelf alles om je heen op.

Vervolgens kun je de materialen ruilen naar wat je nodig hebt.

Zie ook:
https://wiki.antixenoinitiative.com/en/engineering-materials
Thanks, ik volg eigenlijk alle tutorials die te vinden zijn (vooral die van cmdr hawke), daar wordt het precies zo uitgelegd. Vervelende bij encoded is de hele tijd op en neer vliegen naar dezelfde locatie en traden (wat totaal niet lijkt op te schieten). Ben voor encoded op 80%, dan weer leuke dingen!

Edit: kwam gister ook wat yt videos tegen in de vorm van "10 things you must see in E:D", met mega sterren, de hoogste berg in het universum etc, gezien ik voor dat soort dingen hiermee gestart ben ga ik strak met mijn (fully engineered) schip op reis!

[ Voor 11% gewijzigd door j0rDy op 16-06-2025 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-06 07:25

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

j0rDy schreef op maandag 16 juni 2025 @ 15:16:
[...]
Thanks, ik volg eigenlijk alle tutorials die te vinden zijn (vooral die van cmdr hawke), daar wordt het precies zo uitgelegd. Vervelende bij encoded is de hele tijd op en neer vliegen naar dezelfde locatie en traden (wat totaal niet lijkt op te schieten). Ben voor encoded op 80%, dan weer leuke dingen!
Van Jameson's Crash Site naar Diaguandri is ook maar ~2 jumps?
En waarvoor heb je zo veel materials nodig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Accretion schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:25:
[...]

Van Jameson's Crash Site naar Diaguandri is ook maar ~2 jumps?
En waarvoor heb je zo veel materials nodig dan?
Ja, uhhh...in ieder geval een paar FSDs, schields, en een paar (multi)cannons en lasers engineeren voor als ik straks combat wil gaan doen. Ik wil voor elk doel (exploring, hauling, combat) een ultiem schip zonder dat ik elke keer parts moet wisselen. Klinkt als een luxeprobleem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Kijken of ik met 34 miljoen nog op die top 25% kan blijven staan in die CG. Nu weer even wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
PThijssen schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:28:
Kijken of ik met 34 miljoen nog op die top 25% kan blijven staan in die CG. Nu weer even wat anders doen.
Ik zit nog (net) in de top 50%.
Ik moet er nog iets aan doen om het zo te houden, maar top 75% is ook goed.
Grondgevechten leveren het meest op, maar daar ben ik niet zo goed in.
Ik moet nog het nodige engineeren aan mijn pakken en geweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Ohw.. kun je ook met je schip vechten dan? Ik dacht dat het alleen op de grond kon... Ik word echt helemaal suf van die onoverzichtelijke zooi die Frontier iedere keer weer weet te maken in hun spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
PThijssen schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 16:53:
Ohw.. kun je ook met je schip vechten dan? Ik dacht dat het alleen op de grond kon... Ik word echt helemaal suf van die onoverzichtelijke zooi die Frontier iedere keer weer weet te maken in hun spellen.
Toch niet zo moeilijk.
Zoek gewoon een conflict zone op in het stelsel en kies de goede kant als je aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Helaas net weer teruggevallen naar de top 50%. Nog maar een paar keer pew pewen dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
Weer terug in de top 25% met 125.205.910 credits. Allemaal grond gevechten. Ik hoop dat ik nog wel in die top 25 blijf staan... Nog 6 dagen tot het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
Ik zit nu in de top 75%.
Kijken of ik de komende dagen nog wat game tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Misschien een gekke vraag maar heeft iemand hier ervaring met een motion sim? Dit lijkt mij geweldig met VR. Ik denk dat spacesims hier zich perfect voor lenen, vooral omdat je eigenlijk geen "zwaartekracht" (of referentiepunt) hebt in tegenstelling tot bijvoorbeeld flightsims. Ik zie dat zelf bouwen een stuk betaalbaarder is, maar waar laat je zo'n ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Mede door je laatste zin heb ik er ook nog geen. Ik heb nauwelijks ruimte voor mijn pc, laat staan zo'n mega stoel.
Lijkt mij ook erg leuk, maar ook meteen een beetje sceptisch. Omdat wij hier wel zwaartekracht hebben zal het gevoel niet helemaal hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
PThijssen schreef op zondag 22 juni 2025 @ 14:35:
Mede door je laatste zin heb ik er ook nog geen. Ik heb nauwelijks ruimte voor mijn pc, laat staan zo'n mega stoel.
Lijkt mij ook erg leuk, maar ook meteen een beetje sceptisch. Omdat wij hier wel zwaartekracht hebben zal het gevoel niet helemaal hetzelfde zijn.
Ik denk juist dat alle bewegingen goed zijn na te bootsen, en door zwaartekracht op het schip zal je nooit ondersteboven hangen, maar wel alle bewegingen voelen (g krachten). Ik heb een diy project gevonden met een afmeting van 2mx2.5m, zal vanavond eens een rondje doen met de rolmaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
Mede dankzij de community goal heb ik nu genoeg ground combat zones gedaan om de aandacht van Hero Ferrari te trekken, weer een engineer erbij om mijn pakken en geweren op te waarderen.
Ik ben nu ook van mijn notoriety af, (ik was 5). Ik kan nu eindelijk mijn boetes afbetalen en niet aldoor premiejagers achter me aan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pim0377
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 21:13
Nou mensen, ik heb mezelf weer een fantastisch idee aangepraat waardoor ik nog veeeeel langer onderweg zal zijn dan eigenlijk eerst gedacht.
Ik dacht, als ik nou toch dat rondje maak, wil ik eigenlijk in elke sector wel basically all astronomical bodies discovered hebben, maar dat betekent dat ik het rondje zigzaggend zou moeten gaan doen. LOL Ach, het houdt je bezig he?!

Ik ben inmiddels in RUVAA GQ-F C11-0 op weg naar The Void en kwam hier leuk 1 ELW en 2 x terraformable WW's tegen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PqNhKL5JrRufrvMtChM0UbssKm8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Od7moZXqfd2Dt4kgbk1QTVhk.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 117 118 Laatste