Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pweide
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-08 09:39
Cyphax schreef op zondag 23 maart 2025 @ 12:28:
[...]

Hehe wel de grind voor de Cutter gedaan, maar nog niet voor de Feds? ;)
Gelukkig is een Sol permit niet zo heel veel werk. :)
Ja het is sowieso een rollercoaster geweest met koloniseren enzo erbij, dat ik de basis van het spel misschien wel compleet gemist heb :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:46
Zo, mijn eerste station (outpost) is klaar.
Nu kijken wat ik er verder mee kan.

https://inara.cz/elite/cmdr/425104/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:55

Cyphax

Moderator LNX
Xaphod schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 18:08:
Col 285 Sector AN-N b22-0 was het he? Zal eens langskomen. :)
Mijn eerste outpost is op 73% ofzo... nog maar een "paar" tripjes (in de T-8). :X

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:53
LOL. Na paar dagen minen in de T-9 ben ik nu weer verder aan het jumpen met mijn FC en exploren in mijn DBX.

Je bent al heel snel gewend aan de draaicirkel van 35 dagen van de T-9 dus even wennen dat mijn DBX wel direct reageert

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Xaphod schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 18:08:
Hier hetzelfde! Zie ik ook goed dat nieuwe uitbreidingen geen tijd limiet hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
Cyphax schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 18:24:
[...]

Col 285 Sector AN-N b22-0 was het he? Zal eens langskomen. :)
Mijn eerste outpost is op 73% ofzo... nog maar een "paar" tripjes (in de T-8). :X
Klopt, het heet nu Tietjen Hub, ik moet er nog een mooie naam voor verzinnen.
Ik probeerde al meteen te docken met de Type 9, maar dat ging natuurlijk niet, geen grote landings pad.
Ik moest hem eerst omruilen met de Type 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
celshof schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 23:27:
[...]

Hier hetzelfde! Zie ik ook goed dat nieuwe uitbreidingen geen tijd limiet hebben?
klopt, daarom ben ik ook met een outpost begonnen.
Over de volgende stations mag je zo lang doen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
Player1S schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 18:31:
LOL. Na paar dagen minen in de T-9 ben ik nu weer verder aan het jumpen met mijn FC en exploren in mijn DBX.

Je bent al heel snel gewend aan de draaicirkel van 35 dagen van de T-9 dus even wennen dat mijn DBX wel direct reageert
Ik ben een paar keer bijna een zon ingevlogen (noodstop) met de type 9 vanwege die draaicirkel.
Na wat engineering van o.a. de thrusters gaat het wat beter,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:45
Hey @Player1S , kan ik ergens bij je opstappen? Zo te zien zit je nog maar 6k LY van me vandaan ;)
Ik ben nu terug naar Sol aan het gaan via DRYIQUAE AA-A H32.

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Soliest schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:57:
Hey @Player1S , kan ik ergens bij je opstappen? Zo te zien zit je nog maar 6k LY van me vandaan ;)
Ik ben nu terug naar Sol aan het gaan via DRYIQUAE AA-A H32.
Dat kan, volg me maar even op Inara (Link). Kun je daar zien waar ik ongeveer zit.

Link in mijn signature is ook up to date met waar mijn FC is :)

Ik ga wel semi-hard richting HIP 87414. Al moet ik tussendoor wel even ergens bij tanken

[ Voor 8% gewijzigd door Player1S op 31-03-2025 21:06 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Player1S schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:00:
[...]

Dat kan, volg me maar even op Inara (Link). Kun je daar zien waar ik ongeveer zit.

Link in mijn signature is ook up to date met waar mijn FC is :)

Ik ga wel semi-hard richting HIP 87414. Al moet ik tussendoor wel even ergens bij tanken
Top!
Je zit op dit moment nog ver achter me, dus ik zal eerst nog een stukje doorvliegen. Dan kom ik je ergens bij Preae Aub TD-M b7-4 wel weer tegen ;)

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
@Soliest kan zijn dat ik rond Gru Flyi WQ-I a50-6 nog even detour ga doen richting Byoi Aowsy XK-M d8-6. Daar zou volgens Inara een Fleet carrier moeten liggen met tritium te koop. Dus ga dat even checken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 22:05

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Eindelijk de custom decal gekregen :D

Ik heb twee accounts en ging er van uit dat het 10 rescues 'in totaal' is, maar blijkbaar werkt het per account.

Dus in Februari had ik 7+3 rescues, maar heb in maart d'r 12+3 van gemaakt, je krijgt de decal pas aan het begin van de nieuwe maand dus heb ik een tijdje moeten wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XDRs-bQq71hzwAcS3fBW6bwLDEU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/665l55DdgPIlruKkp8bZS1v6.png?f=user_large

Heb wel de verf van m'n schip gerepareerd, die had ik expres naar 0% laten gaan om d'r wat ruiger/gehavender uit te zien, maar dan blijft d'r niets van het decal over en dat is dan wel weer jammer.

Ben overigens nog geen volledig lid, heb de 10+ rescues uitgevoerd als 'recruit', heb dus nog geen 'drill' gehad (een soort eindtoets waarna je ook alleen op rescues gestuurd wordt), maar persoonlijk was het wel een uitdaging om 10x sneller te zijn dan de ander.

[ Voor 15% gewijzigd door Accretion op 01-04-2025 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Heb zowaar geluk dat Inara klopt. Er ligt inderdaad een Fleet carrier waar ik tritium kan kopen.

Als mijn berekeningen kloppen moet ik zo'n 3200 ton tritium aanschaffen. Dat zijn 6 trips met mn T-9.
Kost wel een vermogen want vragen bijna 200k/ton :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Voor wie het interesseert en nog niet wist (zoals ondergetekende), het boek Elite: Reclamation is beschikbaar als audioboek op Spotify voor Premium leden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soliest
Helaas gooien ze net de prijs weer omhoog en zijn de audioboeken alleen voor de hoofdgebruiker te gebruiken.

Ik had gevraagd om ergens bij je op te stappen, maar.. "bright light"... "it`s so beautiful"... het heeft me weer gegrepen en ben zelf weer verder op stap gegaan. Ik houd je linkje in de gaten, wellicht dat ik toch nog een keer ergens op ga stappen, maar.. wacht niet op mij :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gYNYgRH1llfoQGdoAC65jIhs0OI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SzgTWfPQytUEnlaFTwbn5QZH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
Het lukt me om gemiddeld 2000ly per avond te doen dus schiet redelijk op. Heb nog wel 24,683ly te gaan.

Ben haast geneigd om detour richting Sag A. te doen want zit daar kleine 2200ly van verwijderd. Maar ben daar al paar keer geweest en wil eigenlijk ook gewoon terug om te beginnen met koloniseren.

Ben wel kieskeuriger met wat ik scan. Ga niet meer elke bio scannen of grote stelsels zonder waterworld of ELW scannen.
Inmiddels 4,2 miljard in mijn FC depot en zelf ook 1,3 miljard op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
Player1S schreef op woensdag 16 april 2025 @ 11:11:
Het lukt me om gemiddeld 2000ly per avond te doen dus schiet redelijk op. Heb nog wel 24,683ly te gaan.

Ben haast geneigd om detour richting Sag A. te doen want zit daar kleine 2200ly van verwijderd. Maar ben daar al paar keer geweest en wil eigenlijk ook gewoon terug om te beginnen met koloniseren.

Ben wel kieskeuriger met wat ik scan. Ga niet meer elke bio scannen of grote stelsels zonder waterworld of ELW scannen.
Inmiddels 4,2 miljard in mijn FC depot en zelf ook 1,3 miljard op zak.
Ik moet ook maar eens gaan kijken voor zo'n fleet carrier, mijn schepen staan nu verspreid door de bubble.
De meesten in Jameson Memorial.
Aan credits heb ik ruim 9 miljard, dat zou genoeg moeten zijn toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Xaphod schreef op donderdag 17 april 2025 @ 07:44:
[...]

Ik moet ook maar eens gaan kijken voor zo'n fleet carrier, mijn schepen staan nu verspreid door de bubble.
De meesten in Jameson Memorial.
Aan credits heb ik ruim 9 miljard, dat zou genoeg moeten zijn toch?
Ruim voldoende zelfs.

zie hier bijvoorbeeld voor een mooie tool om uit te rekenen wat de initiële aanschaf is en je maandelijkse kosten.

Zelfs als je alle opties erop zet hou je nog dik 2 miljard over :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
2000Ly per avond lukt mij niet hoor. Ik ben dan ook weer wat meer aan het scannen en heb geen FC.
Enige probleem waar ik nu tegenaan loop is dat sommige plantjes niet te vinden zijn op de planeet. Echt vanalles geprobeerd. Het spel geeft aan dat ze er zouden moeten zijn. Ik gebruik ook wat externe tools, die verzinnen soms nog wel wat, maar als het ingame aangeboden wordt, dan zou het wel te vinden moeten zijn dacht ik...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c3QJbaf84Rz6gcIaBXFHtGiNWOw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s9Q8awXndUqWpOQtXHUwmf41.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Soliest schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:31:
2000Ly per avond lukt mij niet hoor. Ik ben dan ook weer wat meer aan het scannen en heb geen FC.
Enige probleem waar ik nu tegenaan loop is dat sommige plantjes niet te vinden zijn op de planeet. Echt vanalles geprobeerd. Het spel geeft aan dat ze er zouden moeten zijn. Ik gebruik ook wat externe tools, die verzinnen soms nog wel wat, maar als het ingame aangeboden wordt, dan zou het wel te vinden moeten zijn dacht ik...

[Afbeelding]
Meestal doe ik dan zo'n 1500 zelf. Ligt er ook aan wat ik tegen kom. Als er geen klap te vinden is ben je er snel doorheen. Zoals ik al zei scan ik ook niet alles meer. Als er alleen gas giants en ice planets zijn ga ik niet eens altijd meer alle planeten opzoeken.
Bio doet ik momenteel ook weinig meer.

Waterworlds en terraformable pak ik vaak nog wel mee. ELW altijd.

Na die 1500ly dock ik en schedule ik de volgende jump voor mijn FC en sluit dan af.

Als er echt geen klapt te vinden is en het is nog niet al te laat wacht ik die jump soms nog af en plan er nog 1.

Vaak kan ik op een avond wel zo'n 3-3.5 uur gamen. Voordeel van vrijgezel zijn en alleen de kinderen om het weekend :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
Mijn station heet nu Barentz Gateway.
Gewoon gekozen uit de random namen, dus gratis.
Ik ben nu bezig met de CG, piraten jagen in het Dhan systeem, even wat anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaphod
Geëindigd in de top 25% van de CG.
Ging lekker in de Python Mk2.
Om de top 10 te halen had ik waarschijnlijk 24/7 in mijn schip moeten zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
Het kijkt erop dat de legendarische Panther Clipper (of een variant daarop) eindelijk naar Elite Dangerous komt.
https://www.youtube.com/watch?v=XyDaj9iMwQU

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Als het echt de Clipper is hoop ik dat ie volgende week al via Arx te koop is :+

Als ik dit tempo aan houd moet ik eind van de week terug in de bubble zijn. Ben nu echt in sneltreinvaart bezig.

Dan zou ik maandag kunnen beginnen beginnen met colonizeren. Heb nog geen system uitgezocht maar zal in de buurt van Blaauw City zijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soliest
De Panther Clipper is er (bijna).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O2RY4OpguFaR6b_e9xkLYn3dF4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4IrgEpm5n0s5VChmjrBg3EDe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
grrrr ben bijna thuis en zit al beetje te zoeken naar een system om te koloniseren maar kan nog niks vinden op Spansh en/of Inara wat beschikbaar is en in de buurt HIP 87414 of The Gathering gerelateerde systems.

Had eerder naar huis moeten gaan vrees ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Nou toch nog een system kunnen vinden.

Heb flink zitten zoeken terwijl ik wachtte dat mn FC weer jump kon maken. De laatste 10k niet echt geexplored maar alleen gejumpt.

Vanochtend dan toch wat eerder opgestaan om laatste jump te maken en heb nu dus mijn eerste system geclaimed.

Het is Synuefe NW-F b58-1 geworden.

Systeem met 3 sterren en 44 planeten waaronder aantal High Metal Content en 1 terraformable waterworld.

Nadeel is wel dat station 1 net het verst weg is. :+
De rest bouwen we wel dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
Player1S schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 08:47:
Nou toch nog een system kunnen vinden.

Heb flink zitten zoeken terwijl ik wachtte dat mn FC weer jump kon maken. De laatste 10k niet echt geexplored maar alleen gejumpt.

Vanochtend dan toch wat eerder opgestaan om laatste jump te maken en heb nu dus mijn eerste system geclaimed.

Het is Synuefe NW-F b58-1 geworden.

Systeem met 3 sterren en 44 planeten waaronder aantal High Metal Content en 1 terraformable waterworld.

Nadeel is wel dat station 1 net het verst weg is. :+
De rest bouwen we wel dichterbij.
Het begin is er.
Ik moet ook weer eens terug naar mijn stelsel om te gaan uitbouwen.
Misschien wacht ik wel tot de panther Clipper beschikbaar komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14:48
Het is dat ik net opnieuw ben begonnen, anders had ik kunnen helpen met bouwen.

Ik heb ED al een tijd "stil" op de plank liggen, ben van plan om vanaf volgende week iets meer uren erin te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Chielioj schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:56:
Het is dat ik net opnieuw ben begonnen, anders had ik kunnen helpen met bouwen.

Ik heb ED al een tijd "stil" op de plank liggen, ben van plan om vanaf volgende week iets meer uren erin te steken.
mja, cargo leveren is cargo leveren. Of je nu 10 per keer doet, 100 per keer of 500 per keer.

Zelf wil ik kijken waar het dichtsbijzijnde Brewer ship ligt om daar in te slaan met mijn FC.

edit: als de bouw van eerste station snel gaat en ruim voor donderdag klaar is kan het nog wel zijn dat ik tussendoor nog een system claim :+
Had gister lijstje gemaakt met 3 kandidaten. Deze vond ik het interessants ivm de waterworld.
Zoals ik het echter lees kun je pas na de tik van donderdag een volgende facility maken.
Maandag hele dag vrij dus lekker stampen :o

[ Voor 27% gewijzigd door Player1S op 02-05-2025 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Ik zit zelf nog zo`n 200 jumps van Colonia af en ben veel aan het scannen. Ook organics... dus gaat nog wel even duren voordat ik terug ben.

Dit soort dingen helpen natuurlijk ook niet in een snelle terug trip :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fw-vLIZobqHdsLofanX7UcEfG4I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/khUql0Y0RSbJLVGc6d9f7RTb.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Soliest schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:54:
Ik zit zelf nog zo`n 200 jumps van Colonia af en ben veel aan het scannen. Ook organics... dus gaat nog wel even duren voordat ik terug ben.

Dit soort dingen helpen natuurlijk ook niet in een snelle terug trip :p

[Afbeelding]
Welke app gebruik je? Is dat SRVSurvey?

Zelf heb ik EDDLite draaien om riching oa Inara te versturen en EDCopilot om me te helpen. Die zegt gelijk als iets terraformable is of hoeveel leven er op zit als je hem scant.

Ik was op gegeven moment wel klaar met scannen.
4,1 miljard in mijn FC wat genoeg is voor paar jaar en 1,6 miljard op mijn eigen rekening.
Wou echt met kolonizeren bezig gaan dus snel naar huis.

Als de nieuwigheid eraf is dan trek ik wel weer er op uit. Op YT volg ik iemand die eerst helemaal naar het zuidelijke punt is gegaan en onderweg bezienswaardigheden bekeken en is nu op weg richting het meest westelijke punt.

Lijkt me ook wel keer leuk om die kanten op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Player1S schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:08:
[...]

Welke app gebruik je? Is dat SRVSurvey?

Zelf heb ik EDDLite draaien om riching oa Inara te versturen en EDCopilot om me te helpen. Die zegt gelijk als iets terraformable is of hoeveel leven er op zit als je hem scant.

Ik was op gegeven moment wel klaar met scannen.
4,1 miljard in mijn FC wat genoeg is voor paar jaar en 1,6 miljard op mijn eigen rekening.
Wou echt met kolonizeren bezig gaan dus snel naar huis.

Als de nieuwigheid eraf is dan trek ik wel weer er op uit. Op YT volg ik iemand die eerst helemaal naar het zuidelijke punt is gegaan en onderweg bezienswaardigheden bekeken en is nu op weg richting het meest westelijke punt.

Lijkt me ook wel keer leuk om die kanten op te gaan.
Yup, dat is Srv Survey. Erg coole tool voor organics te vinden op de planeet. Alleen nog een beetje buggy en het werkt niet optimaal met meerdere schermen. Als ik een ander scherm aanklik dan raakt hij in de war en zi ik hem niet meer. Dan moet ik hem meestal weer afsluiten en opnieuw starten.
EDDiscovvery heb ik ook draaien en heb bijna alle andere tooltjes ook geinstalleerd staan, maar gebruik die wat minder vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Hoi, sinds vorige week begonnen met ED (in VR), gister mijn eerste HOTAS binnen, maar nog niet gebruikt wegens orange sidewinder error. Heb al contact gezocht via het forum en mn logs aan de ticket toegevoegd. Was benieuwd of er andere spelers zijn die er ook last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:51
Ik speel ED ook in VR, maar heb nog niet de sweetspot gevonden qua tools.
Zelf heb ik de G X52 hotas en ben daar heel tevreden over.
Ik heb EDCopilot en heb ook voiceattack geprobeerd, maar die kreeg ik niet goed werkend. Misschien is mijn Engels te brak, maar de voice recognition herkend niks van wat ik zeg.
Ik las ook iets over overlay tools voor in VR, daar moet ik, misschien, maar s in duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
ugh..... zit je hele dag op werk te wachten dat je naar huis kunt, ben je thuis en heb je je dagelijkse dingen gedaan, ligt de game eruit.

Tenminste, als je er al in zit lijkt hij het wel te doen maar hier en bij anderen start hij niet. Knop play wordt even grijs en dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
Hij doet t bij mij ook niet :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Vuikie op 02-05-2025 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
j0rDy schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 17:02:
Hoi, sinds vorige week begonnen met ED (in VR), gister mijn eerste HOTAS binnen, maar nog niet gebruikt wegens orange sidewinder error. Heb al contact gezocht via het forum en mn logs aan de ticket toegevoegd. Was benieuwd of er andere spelers zijn die er ook last van hebben?
Welkom 07

Wat ik lees is dat het een bekend AMD probleem is. Heb je toevallig een AMD grafische kaart? Dan een of meerdere versies in de driver terug gaan (of updaten naar de nieuwste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Vuikie schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:03:
Ik speel ED ook in VR, maar heb nog niet de sweetspot gevonden qua tools.
Zelf heb ik de G X52 hotas en ben daar heel tevreden over.
Ik heb EDCopilot en heb ook voiceattack geprobeerd, maar die kreeg ik niet goed werkend. Misschien is mijn Engels te brak, maar de voice recognition herkend niks van wat ik zeg.
Ik las ook iets over overlay tools voor in VR, daar moet ik, misschien, maar s in duiken.
VoiceAttack gebruik ik niet zo vaak omdat ik dan moet praten :p en dat vinden de andere huisgenoten niet zo leuk :p
Heb je al gekeken in Windows zelf om je stem te laten leren herkennen? En volgens mij moet je spraak taal in Windows op Engels staan.

Voor die overlay tools hangt het ervanaf hoe je de VR gebruikt. Met Quest Link kun je verschillende vensters streamen en pinnen in je VR wereld. Met Steam VR kun je ook overlays gebruiken. Zelf gebruik ik ook OpenKneeBoard. Daar kun je ook erg veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Player1S schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:34:
ugh..... zit je hele dag op werk te wachten dat je naar huis kunt, ben je thuis en heb je je dagelijkse dingen gedaan, ligt de game eruit.

Tenminste, als je er al in zit lijkt hij het wel te doen maar hier en bij anderen start hij niet. Knop play wordt even grijs en dan niks.
Er was inderdaad een hick-up, maar eind van de avond alweer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
SrvSurvey heb ik ook maar eens geupdated, nu is hij weer stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
bij mij werkte hij later ook weer.

Heb 7% kunnen voltooien. Dit weekend gaan we verder.
Had wat verder kunnen zijn maar heb ook even een Type-8 gehaald vanwege de SCO en even bij Farseer langs gegaan om FSD blueprint te pinnen en upgraden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Probleem lijkt opgelost! Hoop vanavond aan de slag te kunnen met mn hotas (logitech x56), eens kijken hoe snel ik de knoppen uit mn hoofd kan leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Zo, ga maar even wat eten en tv kijken. Morgen gaan we weer verder

Mijn FC ligt in Orgen waar ook de Trailblazer Song megaship ligt.

Op titanium na heb ik alles aan boord om mijn eerste outpost af te maken.
Als je leuk wilt verdienen, heb een buy order voor titanium aangemaakt voor 250% marktwaarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Player1S schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:35:
Zo, ga maar even wat eten en tv kijken. Morgen gaan we weer verder

Mijn FC ligt in Orgen waar ook de Trailblazer Song megaship ligt.

Op titanium na heb ik alles aan boord om mijn eerste outpost af te maken.
Als je leuk wilt verdienen, heb een buy order voor titanium aangemaakt voor 250% marktwaarde
:( ik ben er nog lang niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Zo, eerste outpost in Synuefe NW-F b58-1 is klaar. Genaamd Burger Gateway.

Ga nu aan de slag met een relay station zodat ik security kan plaatsen.

edit: zit blijkbaar in een Impereal regio want je kunt slaven kopen in mijn station. Hier moet ik toch wat aan doen

[ Voor 28% gewijzigd door Player1S op 04-05-2025 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
Player1S schreef op zondag 4 mei 2025 @ 13:42:
Zo, eerste outpost in Synuefe NW-F b58-1 is klaar. Genaamd Burger Gateway.

Ga nu aan de slag met een relay station zodat ik security kan plaatsen.

edit: zit blijkbaar in een Impereal regio want je kunt slaven kopen in mijn station. Hier moet ik toch wat aan doen
Iemand moet het werk toch doen!?
Ben een paar uur bezig geweest met de mining cg, maar ik moet nu toch echt weer eens naar mijn stelsel toe om het te gaan uitbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Zo. Relay station ook klaar. Had niet veel nodig.

Kon nog geen security plaatsen want blijkbaar moet je daar ook military installatie voor hebben (zoals ik het lees op een planeet).

Aangezien mijn eerste outpost pokke-eind weg is gebouwd ga ik nu maar eerst 2e outpost maken dichter bij de ster waar je uit komt als je naar system jumpt.

wil je helpen: link

Hierna maar eens kijken wat ik nog meer kan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
1 ding heb ik wel geleerd tot nu toe met het hele koloniseren.

Als de Clipper Mk2 er is mag FDev ook wel wat aanpassen aan hoe je inventory kunt verplaatsen. Duurt soms eeuwigheid om 784ton cargo van je FC naar een ship te verplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Daar word meer over geklaagd inderdaad. Had het een tijd geleden al aangevraagd via een ticket, maar ja.. die zetten ze gewoon op verlopen na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
2e outpost nu ook klaar.

Nu bezig een planetside extraction te bouwen.

Twijfel wat ik hierna ga doen. Zit te denken om toch een Coreolis te plaatsen maar je moet daar zoooooo veel voor brengen. Al heb je geen tijdslimiet meer. Twijfel of ik niet gewoon moet wachten tot de Clipper er is.

even zitten kijken. Denk aan het volgende voor vervolg bouwprojecten

1: Security station
2: Space farm
3: Coreolis

[ Voor 17% gewijzigd door Player1S op 05-05-2025 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Player1S schreef op maandag 5 mei 2025 @ 19:25:
2e outpost nu ook klaar.

Nu bezig een planetside extraction te bouwen.

Twijfel wat ik hierna ga doen. Zit te denken om toch een Coreolis te plaatsen maar je moet daar zoooooo veel voor brengen. Al heb je geen tijdslimiet meer. Twijfel of ik niet gewoon moet wachten tot de Clipper er is.

even zitten kijken. Denk aan het volgende voor vervolg bouwprojecten

1: Security station
2: Space farm
3: Coreolis
Misschien gewoon die Coreolis starten en hopen dat andere commanders ermee helpen? Het maakt nu toch niet meer uit hoe lang het duurt. Dan kun je ook nog andere systemen gaan claimen of zo en dan tussen die systemen gaan pendelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Soliest schreef op maandag 5 mei 2025 @ 21:05:
[...]

Misschien gewoon die Coreolis starten en hopen dat andere commanders ermee helpen? Het maakt nu toch niet meer uit hoe lang het duurt. Dan kun je ook nog andere systemen gaan claimen of zo en dan tussen die systemen gaan pendelen?
Ik heb genoeg punten om een Coreolis te bouwen maar dan heb ik niet genoeg voor security station. Als ik eerst de Space farm bouw heb ik genoeg voor beide.

Echter verwacht ik de space farm en security wel af te hebben voor donderdag. Dan kan ik er alvast geld mee verdienen. al zal het niet veel zijn :+

Als ik met de Coreolis begin zal ik wel link plaatsen hier dan kan wie dat wil helpen.
Moet ook nog even over naam nadenken. Ga die wel custom doen

[ Voor 10% gewijzigd door Player1S op 05-05-2025 21:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soliest
Nog 130 jumps tot Colonia.. dan nog verder terug naar de bubble.. duurt lang :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Soliest schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 09:33:
Nog 130 jumps tot Colonia.. dan nog verder terug naar de bubble.. duurt lang :p
haha ja, ik zat op gegeven moment echt gewoon FC jumps in te plannen en dan wat anders doen.

Ene kant vind ik Exploren echt heel leuk. Je komt op plekken waar nog geen speler geweest is. Je verdient grof geld met exo-biology.
Aan de andere kant, als je er even klaar mee bent, ben je niet zomaar weer thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Player1S schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 16:21:
[...]

haha ja, ik zat op gegeven moment echt gewoon FC jumps in te plannen en dan wat anders doen.

Ene kant vind ik Exploren echt heel leuk. Je komt op plekken waar nog geen speler geweest is. Je verdient grof geld met exo-biology.
Aan de andere kant, als je er even klaar mee bent, ben je niet zomaar weer thuis.
Inderdaad. Daarom ook andere accounts aangeschaft om als ik het exploren zat ben toch nog iets anders te kunnen doen. Alleen omdat het gevoel bij mij dan zo is dat ik "voor niets" (het andere account) weer aan het grinden ben, niet zomaar dat andere account opstart. Staat ook op de laptop, dus in de vakantie zal ik dat wellicht weer eens gaan doen.
Nu weer in een wat sneller tempo doorvliegen. Ik sla sommige dingen nu ook weer over... iets van: het paard ruikt de stal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Soliest schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 19:00:
[...]

Inderdaad. Daarom ook andere accounts aangeschaft om als ik het exploren zat ben toch nog iets anders te kunnen doen. Alleen omdat het gevoel bij mij dan zo is dat ik "voor niets" (het andere account) weer aan het grinden ben, niet zomaar dat andere account opstart. Staat ook op de laptop, dus in de vakantie zal ik dat wellicht weer eens gaan doen.
Nu weer in een wat sneller tempo doorvliegen. Ik sla sommige dingen nu ook weer over... iets van: het paard ruikt de stal :/
Als je op schiet kun je nog beetje helpen met mijn Coreolis :p

En straks moet ik ook even die andere faction eruit mikken in favor of The Gathering

[ Voor 6% gewijzigd door Player1S op 06-05-2025 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Ik doe m`n best :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Soliest schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 19:00:
[...]
Daarom ook andere accounts aangeschaft om als ik het exploren zat ben toch nog iets anders te kunnen doen. Alleen omdat het gevoel bij mij dan zo is dat ik "voor niets" (het andere account) weer aan het grinden ben, niet zomaar dat andere account opstart.
Ik heb op m'n tweede account een Mandalay en de 'titan-fsd'.

Credits en die fsd zijn niet heel lastig om te krijgen.
Heeft ook geen nut om helemaal door te engineeren, voor exploration maakt het al helemaal niets uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
Sorry, ik heb hele flauwe en eigenaardige humor..... mijn nieuwe security station

benieuwd wie het nog kent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
Player1S schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 22:20:
Sorry, ik heb hele flauwe en eigenaardige humor..... mijn nieuwe security station

benieuwd wie het nog kent
Die ken ik nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Ik ga mij potentieel heel stom voelen vanavond.

Blijkbaar kun je bij construction sites ook gewoon met een T-9 landen. Volgens Inara hadden die alleen medium landing pad dus ik zat telkens met mijn T-8 te pendelen tussen FC en site...... Nooit geprobeerd om toch met de T-9 die kant op te gaan.

Als dat toch kan gaan mijn aantal trips gewoon door de helft 784ton vs 400ton :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Nu online
Player1S schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 13:56:
Ik ga mij potentieel heel stom voelen vanavond.

Blijkbaar kun je bij construction sites ook gewoon met een T-9 landen. Volgens Inara hadden die alleen medium landing pad dus ik zat telkens met mijn T-8 te pendelen tussen FC en site...... Nooit geprobeerd om toch met de T-9 die kant op te gaan.

Als dat toch kan gaan mijn aantal trips gewoon door de helft 784ton vs 400ton :+
Dat kan zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Zo, security station is klaar. Volgende klus is een Coriolis genaamd "Wubbo Ockels Memorial".

Wie wil helpen: link

'slechts' 70 trips in mijn T-9. Worden er wel meer want eerst 70 roundtrips om mijn FC te vullen en dan 70 roundtrips om de spullen af te leveren.

worden ook zeker 3 trips met de FC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Player1S schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:43:
Zo, security station is klaar. Volgende klus is een Coriolis genaamd "Wubbo Ockels Memorial".

Wie wil helpen: link

'slechts' 70 trips in mijn T-9. Worden er wel meer want eerst 70 roundtrips om mijn FC te vullen en dan 70 roundtrips om de spullen af te leveren.

worden ook zeker 3 trips met de FC.
Helaas ben ik er nog lang niet. Zo te zien gaat het mij dan ook nog eens eeuwen lang duren als ik zelf zo`n station wil gaan bouwen. Heb nog geen FC en ga die denk ik ook niet halen... teveel gedoe met minen en/of fuel inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Soliest schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 13:00:
[...]

Helaas ben ik er nog lang niet. Zo te zien gaat het mij dan ook nog eens eeuwen lang duren als ik zelf zo`n station wil gaan bouwen. Heb nog geen FC en ga die denk ik ook niet halen... teveel gedoe met minen en/of fuel inkopen.
Als je tzt aan de slag wilt wil ik wel helpen als ik tegen die tijd nog actief speel. Maak maar een project aan en link me maar.
Een outpost is trouwens minder nodig he. En enkel je eerste project heeft tijdslimiet van 4 weken. De rest kun je zo lang over doen als je wilt.

Als je genoeg credits hebt zou ik gewoon een FC aanschaffen. Ik heb op mijn terugreis op gegeven moment voor een premium tritium ingeslagen maar sloeg nog geen deuk in een pakje boter qua vermogen.

Is alleen beetje veel heen en weer vliegen maar straks met de Clipper hopelijk stuk minder. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Soliest
Ik ben aangekomen in Colonia, meteen alles verkocht...(zul je net zien dat volgende week weer zo`n CG is voor inleveren van data...)
Wel een paar Elite ranks erbij :p

Volgende week die 20k Ly doorzetten naar Sol.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wWp0F1veRzxnHz4HxMy-ihl1DI4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/D1aLaj1P7DTb6rClfXEH4vVV.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Soliest schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 21:27:
Ik ben aangekomen in Colonia, meteen alles verkocht...(zul je net zien dat volgende week weer zo`n CG is voor inleveren van data...)
Wel een paar Elite ranks erbij :p

Volgende week die 20k Ly doorzetten naar Sol.

[Afbeelding]
Huh, Elite I t/m Elite V in een keer?

Je zou maar net bij het landen vast zitten te komen in het mail slot, zou een behoorlijk vervelend death-screen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Accretion schreef op zondag 11 mei 2025 @ 01:51:
[...]

Je zou maar net bij het landen vast zitten te komen in het mail slot, zou een behoorlijk vervelend death-screen zijn.
Nee, ik was al Explorer Elite II. Die andere zijn voor bio. Wel raar inderdaad dat ik meteen III t/m V heb behaald. De vorige trip was net zo ver al niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:55

Cyphax

Moderator LNX
[...]

Dat zijn van die momenten dat ik heel snel escape -> exit to main menu doe. :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Cyphax schreef op zondag 11 mei 2025 @ 12:02:
[...]

Dat zijn van die momenten dat ik heel snel escape -> exit to main menu doe. :+
ALT + F4 bedoel je ;)

Dit was dan ook de reden dat ik alle data in 1 keer hier heb verkocht. Zo snel mogelijk alles inleveren voordat ik iets stoms bega :p

Balance: 21,541,148,345 Cr
Systems visited19,519
Profits from exploration5,233,375,598 cr
Level 2 detailed scans129,391
Level 3 detailed scans144,754
Highest payout21,901,441 cr
Total hyperspace distance778,118 ly
Total hyperspace jumps23,862
Max distance from start65,236.33 ly
Max distance from Sol65,279.35 ly
Max distance from Colonia46,241.11 ly
Approximate time played14W 1D 23H 54M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
[...]

Dat is waarom ik mijn FC mee neem. Gewoon daar docken en verkopen. Minder in 1 keer maar je raakt nauwelijks wat kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Iemand van jullie die 250ton geleverd heeft aan de bouw van Wubbo Ockels Memorial?

Ik zie dat vandaag iemand geleverd heeft maar geen naam.

Vind het eigenlijk wel jammer hoe ze het gedaan hebben. Je levert nu de spullen en als alles geleverd is POEF je bouwproject is er.

In Farming SIm heb je ook soortgelijk iets. Daar heb je stages. Je levert voor stage 1 de producten en het wordt langzaam opgebouwd. Je ziet je bouwwerk dus langzaam verschijnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuikie
Ja, dat was ik, 250t alu... Had dat niet gemogen? Ik dacht ik help, een beetje O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Vuikie schreef op maandag 12 mei 2025 @ 18:17:
Ja, dat was ik, 250t alu... Had dat niet gemogen? Ik dacht ik help, een beetje O-)
Nee mag zeer zeker. Was juist benieuwd wie ik mocht bedanken _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuikie
Het grappige is dat the hairy hideaway, wat een the gathering station is, redelijk wat alu heeft. Dus win-win. Merrits bij the gathering en alu voor jou en ik een beetje winst O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Vuikie op 12-05-2025 18:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Helaas, krijg mijn Coriolis niet af voor de tik vandaag. Nog 17.000ton te gaan. Kon dinsdag niet haulen omdat ik op werk moest haulen :+
Maar dan had ik het nog niet gered vrees ik.

Heb nu voornamelijk titanium en staal nodig. Nog 250ton aluminium te gaan maar ligt al in mijn FC. Maar als iemand die bezorgt bewaar ik het gewoon voor het volgende project. Had ook al teveel Ceramic Components ingekocht :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
Player1S schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 08:35:
Helaas, krijg mijn Coriolis niet af voor de tik vandaag. Nog 17.000ton te gaan. Kon dinsdag niet haulen omdat ik op werk moest haulen :+
Maar dan had ik het nog niet gered vrees ik.

Heb nu voornamelijk titanium en staal nodig. Nog 250ton aluminium te gaan maar ligt al in mijn FC. Maar als iemand die bezorgt bewaar ik het gewoon voor het volgende project. Had ook al teveel Ceramic Components ingekocht :D
Het echte leven kan soms zo in de weg zitten van het online leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
Kan helaas nog niet helpen, ben net helemaal opnieuw begonnen. Dus moet nog ff bounty hunten om een fatsoenlijke cyber truck te kunnen kopen. Misschien kan ik dan ook ff helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Chielioj schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 15:44:
Kan helaas nog niet helpen, ben net helemaal opnieuw begonnen. Dus moet nog ff bounty hunten om een fatsoenlijke cyber truck te kunnen kopen. Misschien kan ik dan ook ff helpen
Misschien kun je alvast wat missies voor The Gathering doen om zo hun influence omhoog te halen. Dat was namelijk ook mijn plan nadat de Coriolis klaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Ben nog een stukje aan het vliegen.. we komen er wel ...

Ik vraag me toch altijd weer af waarom iemand helemaal opnieuw zou willen beginnen?? Sonde van al die tijd die je er al in hebt zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oklO_aLstie0a8lPaXzm4HqAas8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ocFaMdCoJjt8hqoNmeTNFDqp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Soliest schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 16:58:

Ik vraag me toch altijd weer af waarom iemand helemaal opnieuw zou willen beginnen?? Sonde van al die tijd die je er al in hebt zitten.
Soms zou ik best wel weer opnieuw willen beginnen maar wil zeker mijn huidige progressie niet kwijt. En om nou 2e account te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
Soliest schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 16:58:
Ben nog een stukje aan het vliegen.. we komen er wel ...

[Afbeelding]
Omdat de game natuurlijk erg is veranderd sinds te tijd dan toen ik begonnen ben. En het is wel weer eens leuk om te "werken" om daadwerkelijk een ander schip te willen kopen, zonder dat je erbij na hoeft te denken.

Gewoon.. alles op 0

En daarnaast, als The Gatherig speler we nu ook niet echt gezamenlijk. Ieder doet zijn "eigen" ding heb ik het idee

[ Voor 7% gewijzigd door Chielioj op 15-05-2025 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
Player1S schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 19:48:
[...]

Soms zou ik best wel weer opnieuw willen beginnen maar wil zeker mijn huidige progressie niet kwijt. En om nou 2e account te kopen.
Ik heb een tijdje geleden een 2de gekocht voor €9,- ik doe er alleen niks mee :+

@Chielioj ik ben het met jou eens, ik ben ook wel lid van de group, maar weet niet helemaal waarom. Ik zou het ook wel leuk vinden om wat gezamenlijk te doen.
Ook de Discord is ook niet heel actief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Ik ben niet echt het type dat in voice e.d. gaat zitten om samen wat te doen maar als iemand bepaalde doelen wil behalen trek maar aan de bel.

Zeker straks als de Clipper er is wil ik anderen wel helpen met haulen voor hun eigen systeem. Ook om dan the Gathering influence uit te breiden wil ik wel missies voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Nu online
Player1S schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 19:48:
[...]
Elite is regelmatig flink in de aanbieding en is ook al een paar keer gratis op Epic geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accretion

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Reden voor een tweede account is simpel.

- Éen voor in de bubbel, een voor in het duister.
- Op een account spelen terwijl de ander standby staat voor fuelratten.
- Als je een account regelmatig reset, kun je ook in het gebied voor nieuwe spelers vliegen (soms nodig om spelers te helpen die nieuw zijn)
- New player experience herleven, al moet ik zeggen dat alleen de eerste 3 uur interessant zijn, je main resetten zou ik nooit doen.
- sweaty multiboxen, als je op beide accounts bezig bent met jumps, kun je prima wisselen tussen de twee accounts. Als je net zo lang in een jump zit als dat het duurt om in positie te komen voor de volgende, verlies je geen tijd.
- Als je een beetje zoek/goed moment koopt, kost het praktisch niets.

En ja, groepen met bijvoorbeeld als doel om thargoids te jagen spelen vaker 'samen'. Of andere vormen van combat.

Ik ben soms actief en soms niet en exploration werkt eigenlijk beter alleen? Vaak zijn de leden van 'the gathering' in de uiteindes van het sterrenstelsel, dus weinig 'gathering'.

Bij fuel ratten kom je wel veel mensen tegen, en heb je veel chatcontact, maar ook geen voice of dat je samen op pad gaat.
Alleen met training ben je in-game met elkaar bezig.

[ Voor 24% gewijzigd door Accretion op 16-05-2025 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Oftewel, iedereen een tweede account maken en dan een eagle kopen om vanaf 0 te beginnen met combat? :)

En dan elke zondagavond vanaf 07:00 samen bountyhunten en vanuit daar opbouwen richting thargoids hunten?

Of je moet echt events gaan organiseren, bijv canyon racen of samen naar engineering sites toe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Mijn PC runt amper 1 Elite Dangerous..... en dan wil je dat ik er 2 tegelijk draai?? :+

Maar klinkt allemaal heel leuk maar ik verwacht dat ik toch grotendeels terug kom op mijn main account waar ik alles gewoon al heb.

Zie liever dat FDev eindelijk eens de optie bied om meerdere profielen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Player1S schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:17:
Mijn PC runt amper 1 Elite Dangerous..... en dan wil je dat ik er 2 tegelijk draai?? :+
Maar klinkt allemaal heel leuk maar ik verwacht dat ik toch grotendeels terug kom op mijn main account waar ik alles gewoon al heb.
Ja, letterlijk vertaald is een 'main' ook 'voornaamst' / 'hoofd-'account.
Zie liever dat FDev eindelijk eens de optie bied om meerdere profielen te hebben.
Ja, tot die tijd kopen we gewoon van zo'n grijze steam-keys die hun waarschijnlijk meer pijn doet aan creditcard-fraude-zaken dan iets anders :X

Het zou heel logisch zijn om meerder commanders op een account toe te staan, technisch gezien zou het niet eens zo heel lastig moeten zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
Wubbo Ockels Memorial is klaar maar nog niet operationeel want dat gebeurd donderdag pas.
Heb paar dingen gedaan om influence van The Gathering uit te breiden en ben nu begonnen om volgende project te starten Cook Analytics lab.

Deze zou een strong link met Wubbo Ockels Memorial moeten krijgen en zou de tech level flink omhoog moeten gooien.

Twijfel of ik hierna nog meer kleinere projecten ga doen of een 2e system ga claimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Cook Analytic is ook al weer klaar trouwens.

Volgende project is Winterbottom Vision

Moet daarna ook even tech level omhoog zien te krijgen zodat mijn Coriolis een shipyard kan krijgen.

Vervolgens zal security een boost moeten krijgen en dan moet ik bepalen wat ik mijn mijn 1 slot ga doen bij de terraformable waterworld ga doen.

Neig er haast naar om er een Orbis te plaatsen maar zonder Clipper Mk2 is dat een fucking zware taak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Ik ben nu met mijn alt aangekomen bij Blaauw. Even wat missies doen om The Gathering omhoog te krijgen. Misschien dat ik dan later nog bij je langs ga komen met wat spulletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
Ben van het weekend ook weer aangekomen bij Blaauw. Ik moet even mijn rep omhoog krijgen, al verwacht ik niet dat dit heel lang gaat duren.
Daarna werken voor de centen en ik kan mss ook nog wat betekenen in de regio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Soliest schreef op maandag 19 mei 2025 @ 15:09:
Ik ben nu met mijn alt aangekomen bij Blaauw. Even wat missies doen om The Gathering omhoog te krijgen. Misschien dat ik dan later nog bij je langs ga komen met wat spulletjes.
Als je wilt mag je ook missies doen bij mij om daar The Gathering omhoog te krijgen.
Heb zelf paar donaties en een passenger missie gedaan om rank iets omhoog te doen. Zijn van 13% naar 17% gegaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Zo, projectje weer klaar en nu 2 nieuwe gestart.

Voor wie wil helpen:

1: Kirtly Vision
2: Guin Enterprise

Ook begint er binnenkort oorlog tussen The Gathering en andere partij. Kunnen we security station mee in handen krijgen. Als iemand zin in combat heeft.

Oh en Wubbo Ockels Memorial heeft best wat staal, titanium, koper en aluminium op voorraad dus kun je ook direct daar halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Player1S op 19-05-2025 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soliest
Ik heb een paar ritjes naar Kirtly Vision gedaan en ook een hoop missies gevlogen.
Wel gemakkelijk dat ze zo dicht bijelkaar liggen.

Ook maar meteen een Type-8 gekocht. Wist niet dat een SCO zo leuk zou zijn :p

[ Voor 44% gewijzigd door Soliest op 20-05-2025 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Soliest schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 12:22:
Ik heb een paar ritjes naar Kirtly Vision gedaan en ook een hoop missies gevlogen.
Wel gemakkelijk dat ze zo dicht bijelkaar liggen.

Ook maar meteen een Type-8 gekocht. Wist niet dat een SCO zo leuk zou zijn :p
Ja daar was ik ook heel blij mee. De andere is iets verder weg maar ook nog wel te doen.

Blijkt goed te werken om een mining operatie en refinery op de planeet te hebben waar de coriolis aan hangt. Qua metaal zit ik dus wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09
Hi guys, ik ben ook weer begonnen. Heb nu een explorer en wat is het heerlijk dat ik ver kan gaan voordat ik moet refuel tanken.
Ik heb ook geprobeerd een miner op te zetten met een cobra, maar elke keer wordt ik keihard afgeknald.
Ik zie dat je met ARX ook een miner kan kopen. Zou dat een goed idee zijn? ik verdien vrij weinig vind ik met exploren/missies doen.
De missies die ik meestal doe, de transport, leveren niet veel op. Ook omdat ik (nog) niet goed in combat ben denk ik pak ik altijd de makkelijkere missies.

Ben nu ook begonnen met engeneeren, best lastig om de mats te vinden nog maar dat gaat vast goed komen.

En spelen jullie solo of in een private of open universe?

vind het wel een moeilijk spel zeg!! ZOVEEL mogelijkheden, en ik heb al vrij snel last van keuzestress als ik dingen moet kiezen. welk schip, welke loadout etc etc. en aangezien ik niet veel geld heb (ik zie miljarden voorbij komen bij spelers) krijg ik stress van de keuzes van schip en loadout haha.
Pagina: 1 ... 116 ... 121 Laatste