Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pweide
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 01-05 18:05
Cyphax schreef op zondag 23 maart 2025 @ 12:28:
[...]

Hehe wel de grind voor de Cutter gedaan, maar nog niet voor de Feds? ;)
Gelukkig is een Sol permit niet zo heel veel werk. :)
Ja het is sowieso een rollercoaster geweest met koloniseren enzo erbij, dat ik de basis van het spel misschien wel compleet gemist heb :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:57
Zo, mijn eerste station (outpost) is klaar.
Nu kijken wat ik er verder mee kan.

https://inara.cz/elite/cmdr/425104/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:08

Cyphax

Moderator LNX
Xaphod schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 18:08:
Col 285 Sector AN-N b22-0 was het he? Zal eens langskomen. :)
Mijn eerste outpost is op 73% ofzo... nog maar een "paar" tripjes (in de T-8). :X

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:14

Player1S

Probably out in the dark

LOL. Na paar dagen minen in de T-9 ben ik nu weer verder aan het jumpen met mijn FC en exploren in mijn DBX.

Je bent al heel snel gewend aan de draaicirkel van 35 dagen van de T-9 dus even wennen dat mijn DBX wel direct reageert

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:06
Xaphod schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 18:08:
Hier hetzelfde! Zie ik ook goed dat nieuwe uitbreidingen geen tijd limiet hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
Cyphax schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 18:24:
[...]

Col 285 Sector AN-N b22-0 was het he? Zal eens langskomen. :)
Mijn eerste outpost is op 73% ofzo... nog maar een "paar" tripjes (in de T-8). :X
Klopt, het heet nu Tietjen Hub, ik moet er nog een mooie naam voor verzinnen.
Ik probeerde al meteen te docken met de Type 9, maar dat ging natuurlijk niet, geen grote landings pad.
Ik moest hem eerst omruilen met de Type 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
celshof schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 23:27:
[...]

Hier hetzelfde! Zie ik ook goed dat nieuwe uitbreidingen geen tijd limiet hebben?
klopt, daarom ben ik ook met een outpost begonnen.
Over de volgende stations mag je zo lang doen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
Player1S schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 18:31:
LOL. Na paar dagen minen in de T-9 ben ik nu weer verder aan het jumpen met mijn FC en exploren in mijn DBX.

Je bent al heel snel gewend aan de draaicirkel van 35 dagen van de T-9 dus even wennen dat mijn DBX wel direct reageert
Ik ben een paar keer bijna een zon ingevlogen (noodstop) met de type 9 vanwege die draaicirkel.
Na wat engineering van o.a. de thrusters gaat het wat beter,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01:41
Hey @Player1S , kan ik ergens bij je opstappen? Zo te zien zit je nog maar 6k LY van me vandaan ;)
Ik ben nu terug naar Sol aan het gaan via DRYIQUAE AA-A H32.

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

PThijssen schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:57:
Hey @Player1S , kan ik ergens bij je opstappen? Zo te zien zit je nog maar 6k LY van me vandaan ;)
Ik ben nu terug naar Sol aan het gaan via DRYIQUAE AA-A H32.
Dat kan, volg me maar even op Inara (Link). Kun je daar zien waar ik ongeveer zit.

Link in mijn signature is ook up to date met waar mijn FC is :)

Ik ga wel semi-hard richting HIP 87414. Al moet ik tussendoor wel even ergens bij tanken

[ Voor 8% gewijzigd door Player1S op 31-03-2025 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Player1S schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:00:
[...]

Dat kan, volg me maar even op Inara (Link). Kun je daar zien waar ik ongeveer zit.

Link in mijn signature is ook up to date met waar mijn FC is :)

Ik ga wel semi-hard richting HIP 87414. Al moet ik tussendoor wel even ergens bij tanken
Top!
Je zit op dit moment nog ver achter me, dus ik zal eerst nog een stukje doorvliegen. Dan kom ik je ergens bij Preae Aub TD-M b7-4 wel weer tegen ;)

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

@PThijssen kan zijn dat ik rond Gru Flyi WQ-I a50-6 nog even detour ga doen richting Byoi Aowsy XK-M d8-6. Daar zou volgens Inara een Fleet carrier moeten liggen met tritium te koop. Dus ga dat even checken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:46

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Eindelijk de custom decal gekregen :D

Ik heb twee accounts en ging er van uit dat het 10 rescues 'in totaal' is, maar blijkbaar werkt het per account.

Dus in Februari had ik 7+3 rescues, maar heb in maart d'r 12+3 van gemaakt, je krijgt de decal pas aan het begin van de nieuwe maand dus heb ik een tijdje moeten wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XDRs-bQq71hzwAcS3fBW6bwLDEU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/665l55DdgPIlruKkp8bZS1v6.png?f=user_large

Heb wel de verf van m'n schip gerepareerd, die had ik expres naar 0% laten gaan om d'r wat ruiger/gehavender uit te zien, maar dan blijft d'r niets van het decal over en dat is dan wel weer jammer.

Ben overigens nog geen volledig lid, heb de 10+ rescues uitgevoerd als 'recruit', heb dus nog geen 'drill' gehad (een soort eindtoets waarna je ook alleen op rescues gestuurd wordt), maar persoonlijk was het wel een uitdaging om 10x sneller te zijn dan de ander.

[ Voor 15% gewijzigd door Accretion op 01-04-2025 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Heb zowaar geluk dat Inara klopt. Er ligt inderdaad een Fleet carrier waar ik tritium kan kopen.

Als mijn berekeningen kloppen moet ik zo'n 3200 ton tritium aanschaffen. Dat zijn 6 trips met mn T-9.
Kost wel een vermogen want vragen bijna 200k/ton :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Voor wie het interesseert en nog niet wist (zoals ondergetekende), het boek Elite: Reclamation is beschikbaar als audioboek op Spotify voor Premium leden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
Helaas gooien ze net de prijs weer omhoog en zijn de audioboeken alleen voor de hoofdgebruiker te gebruiken.

Ik had gevraagd om ergens bij je op te stappen, maar.. "bright light"... "it`s so beautiful"... het heeft me weer gegrepen en ben zelf weer verder op stap gegaan. Ik houd je linkje in de gaten, wellicht dat ik toch nog een keer ergens op ga stappen, maar.. wacht niet op mij :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gYNYgRH1llfoQGdoAC65jIhs0OI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SzgTWfPQytUEnlaFTwbn5QZH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Het lukt me om gemiddeld 2000ly per avond te doen dus schiet redelijk op. Heb nog wel 24,683ly te gaan.

Ben haast geneigd om detour richting Sag A. te doen want zit daar kleine 2200ly van verwijderd. Maar ben daar al paar keer geweest en wil eigenlijk ook gewoon terug om te beginnen met koloniseren.

Ben wel kieskeuriger met wat ik scan. Ga niet meer elke bio scannen of grote stelsels zonder waterworld of ELW scannen.
Inmiddels 4,2 miljard in mijn FC depot en zelf ook 1,3 miljard op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
Player1S schreef op woensdag 16 april 2025 @ 11:11:
Het lukt me om gemiddeld 2000ly per avond te doen dus schiet redelijk op. Heb nog wel 24,683ly te gaan.

Ben haast geneigd om detour richting Sag A. te doen want zit daar kleine 2200ly van verwijderd. Maar ben daar al paar keer geweest en wil eigenlijk ook gewoon terug om te beginnen met koloniseren.

Ben wel kieskeuriger met wat ik scan. Ga niet meer elke bio scannen of grote stelsels zonder waterworld of ELW scannen.
Inmiddels 4,2 miljard in mijn FC depot en zelf ook 1,3 miljard op zak.
Ik moet ook maar eens gaan kijken voor zo'n fleet carrier, mijn schepen staan nu verspreid door de bubble.
De meesten in Jameson Memorial.
Aan credits heb ik ruim 9 miljard, dat zou genoeg moeten zijn toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Xaphod schreef op donderdag 17 april 2025 @ 07:44:
[...]

Ik moet ook maar eens gaan kijken voor zo'n fleet carrier, mijn schepen staan nu verspreid door de bubble.
De meesten in Jameson Memorial.
Aan credits heb ik ruim 9 miljard, dat zou genoeg moeten zijn toch?
Ruim voldoende zelfs.

zie hier bijvoorbeeld voor een mooie tool om uit te rekenen wat de initiële aanschaf is en je maandelijkse kosten.

Zelfs als je alle opties erop zet hou je nog dik 2 miljard over :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
2000Ly per avond lukt mij niet hoor. Ik ben dan ook weer wat meer aan het scannen en heb geen FC.
Enige probleem waar ik nu tegenaan loop is dat sommige plantjes niet te vinden zijn op de planeet. Echt vanalles geprobeerd. Het spel geeft aan dat ze er zouden moeten zijn. Ik gebruik ook wat externe tools, die verzinnen soms nog wel wat, maar als het ingame aangeboden wordt, dan zou het wel te vinden moeten zijn dacht ik...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c3QJbaf84Rz6gcIaBXFHtGiNWOw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s9Q8awXndUqWpOQtXHUwmf41.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

PThijssen schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:31:
2000Ly per avond lukt mij niet hoor. Ik ben dan ook weer wat meer aan het scannen en heb geen FC.
Enige probleem waar ik nu tegenaan loop is dat sommige plantjes niet te vinden zijn op de planeet. Echt vanalles geprobeerd. Het spel geeft aan dat ze er zouden moeten zijn. Ik gebruik ook wat externe tools, die verzinnen soms nog wel wat, maar als het ingame aangeboden wordt, dan zou het wel te vinden moeten zijn dacht ik...

[Afbeelding]
Meestal doe ik dan zo'n 1500 zelf. Ligt er ook aan wat ik tegen kom. Als er geen klap te vinden is ben je er snel doorheen. Zoals ik al zei scan ik ook niet alles meer. Als er alleen gas giants en ice planets zijn ga ik niet eens altijd meer alle planeten opzoeken.
Bio doet ik momenteel ook weinig meer.

Waterworlds en terraformable pak ik vaak nog wel mee. ELW altijd.

Na die 1500ly dock ik en schedule ik de volgende jump voor mijn FC en sluit dan af.

Als er echt geen klapt te vinden is en het is nog niet al te laat wacht ik die jump soms nog af en plan er nog 1.

Vaak kan ik op een avond wel zo'n 3-3.5 uur gamen. Voordeel van vrijgezel zijn en alleen de kinderen om het weekend :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
Mijn station heet nu Barentz Gateway.
Gewoon gekozen uit de random namen, dus gratis.
Ik ben nu bezig met de CG, piraten jagen in het Dhan systeem, even wat anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaphod
Geëindigd in de top 25% van de CG.
Ging lekker in de Python Mk2.
Om de top 10 te halen had ik waarschijnlijk 24/7 in mijn schip moeten zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaphod
Het kijkt erop dat de legendarische Panther Clipper (of een variant daarop) eindelijk naar Elite Dangerous komt.
https://www.youtube.com/watch?v=XyDaj9iMwQU

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Als het echt de Clipper is hoop ik dat ie volgende week al via Arx te koop is :+

Als ik dit tempo aan houd moet ik eind van de week terug in de bubble zijn. Ben nu echt in sneltreinvaart bezig.

Dan zou ik maandag kunnen beginnen beginnen met colonizeren. Heb nog geen system uitgezocht maar zal in de buurt van Blaauw City zijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PThijssen
De Panther Clipper is er (bijna).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O2RY4OpguFaR6b_e9xkLYn3dF4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4IrgEpm5n0s5VChmjrBg3EDe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

grrrr ben bijna thuis en zit al beetje te zoeken naar een system om te koloniseren maar kan nog niks vinden op Spansh en/of Inara wat beschikbaar is en in de buurt HIP 87414 of The Gathering gerelateerde systems.

Had eerder naar huis moeten gaan vrees ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nou toch nog een system kunnen vinden.

Heb flink zitten zoeken terwijl ik wachtte dat mn FC weer jump kon maken. De laatste 10k niet echt geexplored maar alleen gejumpt.

Vanochtend dan toch wat eerder opgestaan om laatste jump te maken en heb nu dus mijn eerste system geclaimed.

Het is Synuefe NW-F b58-1 geworden.

Systeem met 3 sterren en 44 planeten waaronder aantal High Metal Content en 1 terraformable waterworld.

Nadeel is wel dat station 1 net het verst weg is. :+
De rest bouwen we wel dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
Player1S schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 08:47:
Nou toch nog een system kunnen vinden.

Heb flink zitten zoeken terwijl ik wachtte dat mn FC weer jump kon maken. De laatste 10k niet echt geexplored maar alleen gejumpt.

Vanochtend dan toch wat eerder opgestaan om laatste jump te maken en heb nu dus mijn eerste system geclaimed.

Het is Synuefe NW-F b58-1 geworden.

Systeem met 3 sterren en 44 planeten waaronder aantal High Metal Content en 1 terraformable waterworld.

Nadeel is wel dat station 1 net het verst weg is. :+
De rest bouwen we wel dichterbij.
Het begin is er.
Ik moet ook weer eens terug naar mijn stelsel om te gaan uitbouwen.
Misschien wacht ik wel tot de panther Clipper beschikbaar komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-05 11:38
Het is dat ik net opnieuw ben begonnen, anders had ik kunnen helpen met bouwen.

Ik heb ED al een tijd "stil" op de plank liggen, ben van plan om vanaf volgende week iets meer uren erin te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Chielioj schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:56:
Het is dat ik net opnieuw ben begonnen, anders had ik kunnen helpen met bouwen.

Ik heb ED al een tijd "stil" op de plank liggen, ben van plan om vanaf volgende week iets meer uren erin te steken.
mja, cargo leveren is cargo leveren. Of je nu 10 per keer doet, 100 per keer of 500 per keer.

Zelf wil ik kijken waar het dichtsbijzijnde Brewer ship ligt om daar in te slaan met mijn FC.

edit: als de bouw van eerste station snel gaat en ruim voor donderdag klaar is kan het nog wel zijn dat ik tussendoor nog een system claim :+
Had gister lijstje gemaakt met 3 kandidaten. Deze vond ik het interessants ivm de waterworld.
Zoals ik het echter lees kun je pas na de tik van donderdag een volgende facility maken.
Maandag hele dag vrij dus lekker stampen :o

[ Voor 27% gewijzigd door Player1S op 02-05-2025 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Ik zit zelf nog zo`n 200 jumps van Colonia af en ben veel aan het scannen. Ook organics... dus gaat nog wel even duren voordat ik terug ben.

Dit soort dingen helpen natuurlijk ook niet in een snelle terug trip :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fw-vLIZobqHdsLofanX7UcEfG4I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/khUql0Y0RSbJLVGc6d9f7RTb.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

PThijssen schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:54:
Ik zit zelf nog zo`n 200 jumps van Colonia af en ben veel aan het scannen. Ook organics... dus gaat nog wel even duren voordat ik terug ben.

Dit soort dingen helpen natuurlijk ook niet in een snelle terug trip :p

[Afbeelding]
Welke app gebruik je? Is dat SRVSurvey?

Zelf heb ik EDDLite draaien om riching oa Inara te versturen en EDCopilot om me te helpen. Die zegt gelijk als iets terraformable is of hoeveel leven er op zit als je hem scant.

Ik was op gegeven moment wel klaar met scannen.
4,1 miljard in mijn FC wat genoeg is voor paar jaar en 1,6 miljard op mijn eigen rekening.
Wou echt met kolonizeren bezig gaan dus snel naar huis.

Als de nieuwigheid eraf is dan trek ik wel weer er op uit. Op YT volg ik iemand die eerst helemaal naar het zuidelijke punt is gegaan en onderweg bezienswaardigheden bekeken en is nu op weg richting het meest westelijke punt.

Lijkt me ook wel keer leuk om die kanten op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Player1S schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:08:
[...]

Welke app gebruik je? Is dat SRVSurvey?

Zelf heb ik EDDLite draaien om riching oa Inara te versturen en EDCopilot om me te helpen. Die zegt gelijk als iets terraformable is of hoeveel leven er op zit als je hem scant.

Ik was op gegeven moment wel klaar met scannen.
4,1 miljard in mijn FC wat genoeg is voor paar jaar en 1,6 miljard op mijn eigen rekening.
Wou echt met kolonizeren bezig gaan dus snel naar huis.

Als de nieuwigheid eraf is dan trek ik wel weer er op uit. Op YT volg ik iemand die eerst helemaal naar het zuidelijke punt is gegaan en onderweg bezienswaardigheden bekeken en is nu op weg richting het meest westelijke punt.

Lijkt me ook wel keer leuk om die kanten op te gaan.
Yup, dat is Srv Survey. Erg coole tool voor organics te vinden op de planeet. Alleen nog een beetje buggy en het werkt niet optimaal met meerdere schermen. Als ik een ander scherm aanklik dan raakt hij in de war en zi ik hem niet meer. Dan moet ik hem meestal weer afsluiten en opnieuw starten.
EDDiscovvery heb ik ook draaien en heb bijna alle andere tooltjes ook geinstalleerd staan, maar gebruik die wat minder vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:40
Hoi, sinds vorige week begonnen met ED (in VR), gister mijn eerste HOTAS binnen, maar nog niet gebruikt wegens orange sidewinder error. Heb al contact gezocht via het forum en mn logs aan de ticket toegevoegd. Was benieuwd of er andere spelers zijn die er ook last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:20
Ik speel ED ook in VR, maar heb nog niet de sweetspot gevonden qua tools.
Zelf heb ik de G X52 hotas en ben daar heel tevreden over.
Ik heb EDCopilot en heb ook voiceattack geprobeerd, maar die kreeg ik niet goed werkend. Misschien is mijn Engels te brak, maar de voice recognition herkend niks van wat ik zeg.
Ik las ook iets over overlay tools voor in VR, daar moet ik, misschien, maar s in duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ugh..... zit je hele dag op werk te wachten dat je naar huis kunt, ben je thuis en heb je je dagelijkse dingen gedaan, ligt de game eruit.

Tenminste, als je er al in zit lijkt hij het wel te doen maar hier en bij anderen start hij niet. Knop play wordt even grijs en dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:20
Hij doet t bij mij ook niet :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Vuikie op 02-05-2025 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
j0rDy schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 17:02:
Hoi, sinds vorige week begonnen met ED (in VR), gister mijn eerste HOTAS binnen, maar nog niet gebruikt wegens orange sidewinder error. Heb al contact gezocht via het forum en mn logs aan de ticket toegevoegd. Was benieuwd of er andere spelers zijn die er ook last van hebben?
Welkom 07

Wat ik lees is dat het een bekend AMD probleem is. Heb je toevallig een AMD grafische kaart? Dan een of meerdere versies in de driver terug gaan (of updaten naar de nieuwste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Vuikie schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:03:
Ik speel ED ook in VR, maar heb nog niet de sweetspot gevonden qua tools.
Zelf heb ik de G X52 hotas en ben daar heel tevreden over.
Ik heb EDCopilot en heb ook voiceattack geprobeerd, maar die kreeg ik niet goed werkend. Misschien is mijn Engels te brak, maar de voice recognition herkend niks van wat ik zeg.
Ik las ook iets over overlay tools voor in VR, daar moet ik, misschien, maar s in duiken.
VoiceAttack gebruik ik niet zo vaak omdat ik dan moet praten :p en dat vinden de andere huisgenoten niet zo leuk :p
Heb je al gekeken in Windows zelf om je stem te laten leren herkennen? En volgens mij moet je spraak taal in Windows op Engels staan.

Voor die overlay tools hangt het ervanaf hoe je de VR gebruikt. Met Quest Link kun je verschillende vensters streamen en pinnen in je VR wereld. Met Steam VR kun je ook overlays gebruiken. Zelf gebruik ik ook OpenKneeBoard. Daar kun je ook erg veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Player1S schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:34:
ugh..... zit je hele dag op werk te wachten dat je naar huis kunt, ben je thuis en heb je je dagelijkse dingen gedaan, ligt de game eruit.

Tenminste, als je er al in zit lijkt hij het wel te doen maar hier en bij anderen start hij niet. Knop play wordt even grijs en dan niks.
Er was inderdaad een hick-up, maar eind van de avond alweer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
SrvSurvey heb ik ook maar eens geupdated, nu is hij weer stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

bij mij werkte hij later ook weer.

Heb 7% kunnen voltooien. Dit weekend gaan we verder.
Had wat verder kunnen zijn maar heb ook even een Type-8 gehaald vanwege de SCO en even bij Farseer langs gegaan om FSD blueprint te pinnen en upgraden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:40
Probleem lijkt opgelost! Hoop vanavond aan de slag te kunnen met mn hotas (logitech x56), eens kijken hoe snel ik de knoppen uit mn hoofd kan leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zo, ga maar even wat eten en tv kijken. Morgen gaan we weer verder

Mijn FC ligt in Orgen waar ook de Trailblazer Song megaship ligt.

Op titanium na heb ik alles aan boord om mijn eerste outpost af te maken.
Als je leuk wilt verdienen, heb een buy order voor titanium aangemaakt voor 250% marktwaarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Player1S schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:35:
Zo, ga maar even wat eten en tv kijken. Morgen gaan we weer verder

Mijn FC ligt in Orgen waar ook de Trailblazer Song megaship ligt.

Op titanium na heb ik alles aan boord om mijn eerste outpost af te maken.
Als je leuk wilt verdienen, heb een buy order voor titanium aangemaakt voor 250% marktwaarde
:( ik ben er nog lang niet :(

Pagina: 1 ... 115 116 Laatste