Zou het het waard zijn om de nieuwste exp pack te kopen just for exploring?? Ik heb nu eigenlijk alleen nog steeds base game + Horizon exp pack.
Of kan ik beter wachten tot ik weer in de bewoonde wereld ben?? Is Odessay worth the money eigenlijk?
Ben nog ongeveer 60 jumps verwijderd van eindpunt van de route, willekeurig gekozen totdat de game daadwerkelijk een route plande zonder de falen, systeem is PHA AUSCS LH-C D0
Van daaruit trek ik een zo recht mogelijke lijn naar Beagle Point, wat nu nog net iets over de 50k ly ver weg is, vanwaar ik ook nog even verder jump naar
https://elite-dangerous.fandom.com/wiki/Oevasy_SG-Y_d0
Mijn max jump range is 46k, maar ik heb ruimschoots genoeg materials bij me om over de 100 x een 100% FSD injection boost te kunnen doen, dus moet lukken
Ik weet wel, dat als ik eenmaal terug ben op een space station ergens bij de bubble en ik alle info ga verkopen, ik wel ga tellen hoeveel planeten ik dan wel niet heb gescanned, daar ben ik wel benieuwd naar. Ik weet dat ik op de grand scale nog niet eens in de buurt kom van een licht miniscuul deukje te slaan in een pakje boter, maart toch....
Net even berekend, 4845 systems visited so far, delen door 400 miljard = 0,0000000108625 % LOL
Er is nog steeds geen enkele manier om op te zoeken hoeveel systems je als eerste hebt bezocht en gescanned tot in welk detail dan ook, right?
Ik ken de optie om aan te zetten in de map dat je alleen de systemen ziet die je bezocht hebt, of degene die je nog niet bezocht hebt, maar come on, dat is hetzelfde als zeggen, zoek de speld in de hooiberg, ik weet waar die speld is, maar jij mag die hel;e hooiberg doorpluizen
[
Voor 45% gewijzigd door
Pim0377 op 29-10-2024 22:13
]