Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
FUMES et CARNES
Mooi ramplankje =)
die thumbbuttons had ik vroeger ook op een Razer Anansi maar gebruikte deze werkelijk... nooit!
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Die gebruik ik ook niet. Ben wel erg blij met het "plankje"Dawn schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:56:
[...]
Mooi ramplankje =)
die thumbbuttons had ik vroeger ook op een Razer Anansi maar gebruikte deze werkelijk... nooit!
Nu nog een goede muis en ik kan er weer tegen hehe. Vind vooral een goede muis met extra knoppen zalig als je een MMO of soortgelijke game speelt. Voor mij is het eigenlijk noodzakelijk om zo een muis te hebben.
FUMES et CARNES
https://www.warcraftlogs.com/statistics/13#
In Mythic ToS staat ie op nr 4 van alle DPS specs en nr 1 van de melee specs!

Ik denk dat ik niet eens Wisdom of the Four Winds (flight in Pandaria) ga halen maar door ga naar WoD...
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Als je rapido door wilt en je hebt gold: koop een Elixir of Rapid Mind (http://www.wowhead.com/item=128312/elixir-of-the-rapid-mind) en je bent in een paar uurtjes door WoD heen. Ze kosten wel rond de 50k per stuk, vroeger kocht je er drie, nu eentje. Level eerst tot 93 en ga dan naar Gorgrond.Paul schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:08:
Zo, voor het eerst MoP gespeeld, ik ben 90 gedinged (alleen questen... Ok, en nodes gemined als ik er langs kwam) zonder ooit The Jade Forest uit te zijn geweest; ik heb er niet eens alle flight points![]()
Ik denk dat ik niet eens Wisdom of the Four Winds (flight in Pandaria) ga halen maar door ga naar WoD...
Verzamel alle Monster Hunter quests, de quests van de Arena die je daar bouwt en doe alle bonus objectives totdat er nog 1 kill nodig is bij allen. Neem je Elixir en je zit in 10 minuten van level 93 naar 100.
Nou ik heb een avondje feral gespeeld en damn... wat is het crap. Ik kan er ook niet bijkomen dat dit de beste spec zou zijn zoals te zien is in jouw link. Zover in raids ergens tussen de 300~400k met een uitschieter op Krosus voor ergens in de 500kMicScott schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:54:
Feral niet zo goed in Mythic raids?
https://www.warcraftlogs.com/statistics/13#
In Mythic ToS staat ie op nr 4 van alle DPS specs en nr 1 van de melee specs!
Wellicht dat ze super afhankelijk van hun gear zijn voordat ze echt sterk worden. Zover ben ik maar 880, geen tier sets zover kunnen bemachtigen en dit zou ook misschien nog wel even duren. Me vrouw mained een Resto druid en ik geef haar liever de tier set stukken dan mezelf aangezien dit alleen nog maar me alt zover is en ik zie het ook niet gebeuren momenteel dat ik spontaan kies voor de feral druid te gaan mainen. Maar ik hou nog even vol, ik probeer morgen en het weekend nog wel even iets te doen op de feral druid om het resultaat te zien als er even wat liefde in heeft gezeten.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Na mijn break hebben die lekker veel rested XP
Zal vanavond mij guardian eens naar feral speccen.
Ben benieuwd
FUMES et CARNES
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Druid - guardian levellen. Pull alle mobs en gaan. Duurt idd wel wat langer maar dood ga je nietRustStorm schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:39:
Druid en warlock zijn de enige classes die ik nog naar 110 "moet" brengen om ze allemaal op max level te hebben. Voor beide classes weet ik nog niet welk artifact ik als eerste wil halen. Als ik guardian druids zie, die gaan gewoon niet dood... maar volgens mij gaat het dus vrij traag met levelen. En als ik aan een warlock denk, denk ik altijd alleen maar een 1 ding en dat is demons... dus demonology. Alleen geen idee of dat een beetje lekker weg speelt. Door deze " dilemma's " heb ik ze nog keurig op 100 staan zonder dat ze ook maar enig voet hebben gezet in Legion ^_^ .
Warlock - Afflicition of Destro beide nette AOE en voordat de mobs bij je zijn liggen ze al op de grond
Zo heb ik toevallig deze beide classes op 110 gekregen
[ Voor 3% gewijzigd door skassie op 22-09-2017 08:47 . Reden: toevoeging ]
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Betreft Druid, ik heb dat zelf in het begin van Legion in Feral gedaan maar Guardian zou ook kunnen en gewoon mass pullen.RustStorm schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:39:
Druid en warlock zijn de enige classes die ik nog naar 110 "moet" brengen om ze allemaal op max level te hebben. Voor beide classes weet ik nog niet welk artifact ik als eerste wil halen. Als ik guardian druids zie, die gaan gewoon niet dood... maar volgens mij gaat het dus vrij traag met levelen. En als ik aan een warlock denk, denk ik altijd alleen maar een 1 ding en dat is demons... dus demonology. Alleen geen idee of dat een beetje lekker weg speelt. Door deze " dilemma's " heb ik ze nog keurig op 100 staan zonder dat ze ook maar enig voet hebben gezet in Legion ^_^ .
Dan daarnaast zorg er voor dat je je class order hall hebt met wat order resources. Reden hiervan is dat je vaak genoeg order hall missions krijgt met player experience. Doe ze in de ochtend/middag/avond even via de app en bam. Je haalt exp binnen zonder die char aan te raken

Ik ben " vroeger" altijd geleveled in Feral maar ik Legion ben ik als Guardian gegaan en dat ging super.
Heb nooit het idee gehad dat het langzaam ging. Voordeel en het leuke van guardian druid is dat je simpelweg gezegd een tank met stealth bent. Heerlijke combo
Mijn Blood DK levelen, nou dat was langzaam
FUMES et CARNES
Blood DK levellen langzaam? Niets van gemerkt. Zelfde regel als d Gaurdian Druid, mass pull en plat leggen met AoE
Op de een of andere manier vind ik het gewoon saai met BloodKadardar schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:43:
[...]
Blood DK levellen langzaam? Niets van gemerkt. Zelfde regel als d Gaurdian Druid, mass pull en plat leggen met AoE

Ben nu 108 dus moet nog 2 levels.
Maar even doorbijten ben ik bang lol
FUMES et CARNES
Je hebt altijd nog Frost en Unholy heIusedto schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:54:
[...]
Op de een of andere manier vind ik het gewoon saai met Blood![]()
![]()
Ben nu 108 dus moet nog 2 levels.
Maar even doorbijten ben ik bang lol

Ik vind Frost met 2x one hander echt helemaal niets, qua uiterlijk
en Unholy is helaas niet mijn playstyle ( hou niet van pets hehe)
Hmm, die Blizzcon mounts zijn wel heel erg mooi.
[ Voor 27% gewijzigd door Iusedto op 22-09-2017 10:08 ]
FUMES et CARNES
Ik heb dus totaal dit maar dan andersom. 2hander vind ik dus weer helemaal niets, 2x 1 handed is gewoon vet en geeft naar mijn mening vettere transmogs. Maarja zo heeft ieder ze mening over classesIusedto schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:04:
Als Frost nog steeds een 2hander mocht gebruiken dan was ik nooit naar Blood gegaan
Ik vind Frost met 2x one hander echt helemaal niets, qua uiterlijk
en Unholy is helaas niet mijn playstyle ( hou niet van pets hehe)
Hmm, die Blizzcon mounts zijn wel heel erg mooi.
En dan Guardian druid iets anders. 2 handed hammer of zo
FUMES et CARNES
Na gisteren deze geloot te hebben : http://www.wowhead.com/item=137047/heathcliffs-immortality is eigenlijk nu het enigste wat me kan doden een heroic/mythic instance boss
iig zijn paladins in 7.3 weer heerlijk overpowered
Ze hadden ook gewoon claws kunnen maken wat meer betrekking heeft op cat claws bijv maar denk dat het allemaal wel erg op elkaar had geleken dan. De daggers zouden de tanden moeten voorstellen van de cat form zover ik begreepIusedto schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:53:
Imo hadden ze die Claws van Guardian druid aan Feral mogen geven. Die zijn zo mooi.
En dan Guardian druid iets anders. 2 handed hammer of zo
En nu willen ze een weddenschap met me aangaan.
Als ik vanaf lvl 1 een tauren male survival hunter level naar 110, dan verdien ik een kratje bier naar keuze hehe.
Zit er aan te denken om dit te doen, alhoewel ik liever een Orc male zou kiezen.
Maar dat is nog nog wel te onderhandelen
FUMES et CARNES
Het gaat wel een duur kratje bier worden mocht je er voor kiezen om de 100 boost te gebruikenIusedto schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:52:
Hmm, had mijn oude WoW vrienden een berichtje gestuurd dat ik weer speel.
En nu willen ze een weddenschap met me aangaan.
Als ik vanaf lvl 1 een tauren male survival hunter level naar 110, dan verdien ik een kratje bier naar keuze hehe.
Zit er aan te denken om dit te doen, alhoewel ik liever een Orc male zou kiezen.
Maar dat is nog nog wel te onderhandelen
Lachten man, survival, echt leuk hoor!
Gisteren zelf helaas niet kunnen spelen (behoudens de greater invasion) en vanavond uit eten, dus waarschijnlijk ook wat laat thuis. Nou ja... van het weekend nog maar een beetje spelen denk ik.
Boost kost me 50 euro toch ?RustStorm schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:57:
[...]
Het gaat wel een duur kratje bier worden mocht je er voor kiezen om de 100 boost te gebruiken
Aan de andere kant is het, uit nostalgisch oogpunt, ook wel leuk om weer eens alle oude gebieden en dungeons te doorlopen.
Dat lijkt me echt leuk
FUMES et CARNES
60 euro (was overigens wel 50 euro inderdaad)... Toevallig gisteren nog even naar gekeken toen ik een level 1 warlock (gnome @Carthrax !!) had aangemaakt. Beetje buiten iedere proportie als je het mij vraagt. (tenzij je het in "uurloon" berekent, dan is het natuurlijk goedkoper dan levelen).Iusedto schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:00:
[...]
Boost kost me 50 euro toch ?
Aan de andere kant is het, uit nostalgisch oogpunt, ook wel leuk om weer eens alle oude gebieden en dungeons te doorlopen.
Dat lijkt me echt leuk
[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 22-09-2017 12:10 ]
Daar koop je een nieuwe tripple A game voor
Als ik de weddenschap aanga dan ga ik wel ouderwets levelen
FUMES et CARNES
Wat ze zouden kunnen doen om de ervaring van het levelen als vroeger te herbeleven een optie in te voeren die er voor zorgt dat het hoeveel experience nodig voor een level, weer als vanouds wordt. Zoals in Classic, en daarna TBC, WoTLK etc etc... en daarnaast de onmogelijkheid heirlooms te gebruiken.Iusedto schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:52:
Als ik de weddenschap aanga dan ga ik wel ouderwets levelen
Dan is men weer even zoet als het gaat om het levelen.
Over zo'n soort optie heb ik laatst ook na zitten denken, ik mist tijdens het levelen namelijk toch een beetje de romantiek en een bepaald gevoel van vroeger. Toch maar eens 2x goed over nagedacht en denk dat iedereen er snel klaar mee isRustStorm schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:00:
[...]
Wat ze zouden kunnen doen om de ervaring van het levelen als vroeger te herbeleven een optie in te voeren die er voor zorgt dat het hoeveel experience nodig voor een level, weer als vanouds wordt. Zoals in Classic, en daarna TBC, WoTLK etc etc... en daarnaast de onmogelijkheid heirlooms te gebruiken.![]()
Ze moeten de totaalervaring en uitdaging weer terugbrengen. De scaling van Legion lost ook al veel op denk ik.
Ik wil zo snel mogelijk door die oude content heen hehe
FUMES et CARNES
Dit kan alleen door een account te maken op <een niet te nader noemen Project> en het écht ouderwets te doenRustStorm schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:00:
[...]
Wat ze zouden kunnen doen om de ervaring van het levelen als vroeger te herbeleven een optie in te voeren die er voor zorgt dat het hoeveel experience nodig voor een level, weer als vanouds wordt. Zoals in Classic, en daarna TBC, WoTLK etc etc... en daarnaast de onmogelijkheid heirlooms te gebruiken.![]()
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Denk dat je het beste 4 andere tweakers ook zo gek kunt maken om mee te levellen. Tank Healer en 3 DPS dan door de content blazenIusedto schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:32:
Liever niet
Ik wil zo snel mogelijk door die oude content heen hehe
welke server heb je in gedachten?
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Ik heb nog niets in gedachten hoor
Weet nog niet of ik de weddenschap aanneem want ik heb nog genoeg te doen met mijn oude chars.
Ben gestopt voordat ik Flying had , dat is mijn eerste prioriteit.
[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 22-09-2017 15:06 ]
FUMES et CARNES
Nee, ik verbaas me dat het zo hard gaatRaptar schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:55:
Als je rapido door wilt en je hebt gold: koop een Elixir of Rapid Mind
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik vraag me af hoe efficiënt heirlooms eigenlijk zijn in de echte vanilla context. We verloren toen veel tijd met reizen, en quests waren veelal niet stacked waardoor je soms meerdere keren moest terugkeren om dezelfde groep mobs te grinden. Ook de kwaliteit/scaling van de gear was toen niet zo goed.RustStorm schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:00:
[...]
Toen de eerste heirlooms live gingen (schouders en wapens in WotLK?), en ik kan me hierin vergissen, was de dungeon finder ook net geboren. Daardoor kon je instances grinden waar heirlooms efficiënter zijn.
Ik heb nu alle klasses op 100+, m.u.v. Monk. No way dat ik nog eens zo'n lange grind aanvat. Ik hoop dat de volgende xpac weer een boost meebrengt om dat euvel op te lossen. De laatste level 1 char die ik begon was een mage, tijdens het Legion pre-event. Dankzij heirlooms + XP pot en gewoon aanwezig zijn op de invasions vlogen de levels er door. Ik weet nog goed hoe m'n gnome van level 1 naar 20 ging nog voor het scherm volledig geladen was in Kharanos
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Vandaag overigens rank 8 van de brawlers guild gehaald met m'n Hunter. Er was echt echt helemaal niemand, dus kon lekker door knallen.
[ Voor 43% gewijzigd door RustStorm op 25-09-2017 00:09 ]
Me van het weekend erg verveeld en dus maar een alt gaan gearen.
Dus eerst nog een kans aan me feral gegeven... ik krijg de damage er niet uit, helaas. Heb het maar opgegeven, zie het ook niet gebeuren.
De Holy paladin... leuk maar mis toch iets. Weet niet wat, ik ga hem nog wel gearen maar niet nu
Toen kwam ik op Rogue terecht. De char ik wou mainen toen ik terugkwam in patch 7.2.5. Stond nog op Sub dus beetje mee rond gespeeld en hier en daar geswitched naar Sin... opzich hartstikke leuk en 1 gear setje is genoeg voor beide maar je merkt toch wel waar de heftige Single target burst inzit voor Sin zit er niet in voor Sub. Langere gevechten zoals raids merkte ik wel echt dat Sub de betere spec is.... na lang heen en weer switchen en geen keuzen kunnen maken bleef er nog maar 1 spec over... de outlaw... de spec dat ooit combat heete maar nu meer een piraate spec is met guns en canonballs... ja die spec.
Ook nog even van het weekend de vrouw meegenomen naar LFR zodat ze der healer wat kon gaan gearen. Nu ergens in de 870 geloof ik, hopelijk wilt ze volgende week mee raiden met ons
Raid progress staat stil voor 3 weken nu bij ons. We zitten nog steeds vast op sisters en als we ergens komen zitten we rond de -10%. Daarna wordt het gewoon chaos met de silence zones, glaives etc.
*einde dagboek*
Dus begin weer min of meer op 0. Maar het geeft me nu wel wat te doen dan de breinloze AP grind.
Lijstje voor me Rgoue:
Hidden artifact skin. 2 dungeons doen. NL en VotW,
Legendaries grinden
Normal ToS doen. Hopelijk dinsdag als er nog wat groepen zijn die dat runnen. Of heel misschien als we vastlopen op Sisters vanavond dat we het laatste uurtje weer normal gaan doen... dan switch ik naar me Rogue aangezien me DK daar echt niet meer te zoeken heeft.
AP grind zodat ik op de AL 60 kan komen voor de crucible.
[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 25-09-2017 09:43 ]
Feral viel mij ook tegen, guardian was fantastisch
Met mijn Brew monk wat Timewalking getankt
Guild waar ik inzat lijkt uit elkaar gevallen dus ik zal op zoek gaan naar een ander.
Eerst maar even Flying eindelijk eens halen.
[ Voor 33% gewijzigd door Iusedto op 25-09-2017 11:24 ]
FUMES et CARNES
Hoe zie je dat voor je? Is natuurlijke en fantastisch idee, maar door al die xpacks zal het contentinhoudelijk niet nodig zijn... Wellicht andere / betere graphics, maar ook dat kunnen ze in een een xpack i.c.m. massive patch implementeren.Tomski1986 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:31:
Hoe zalig zou het zijn mocht er ooit eens een World of Warcraft 2 uitkomen..
Klopt het overigens dat je twee Meatball champions kan krijgen? Eentje via de missios en een andere via de brawler's guild encounter?
[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 25-09-2017 15:18 ]
Ligt eraan, veel mensen spelen dit spelletje al jaren. Als Blizz dat besluit maakt krijg je 2 opties. Schone lei of alles overzetten.Tomski1986 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:31:
Hoe zalig zou het zijn mocht er ooit eens een World of Warcraft 2 uitkomen..
Met alles overzetten hou je iedereen tevreden, met een schone lei denk dat veel mensen zeggen ik kap ermee of blijven lekker op WoW1 hangen.
De game is minimaal vanaf 2001 + nog wat early development maanden/jaren. Natuurlijk is er in die tijd veel veranderd en is niet alle code die bestaat nog en/of is nog relevant. Maar al deze code zou dan wel mee moeten als je alles in tact laat en alleen doorgaat op WoW2. Alle dungeons, alle zones, alle gear, alle pets etc moeten dan over. Dit is denk ik geen simpel copy paste werk maar alle code zou door gelopen moeten worden en getest... de horror!
Begin je met een schone lei is alles is simpeler maar denk dat veel mensen zeggen ik blijf WoW 1 spelen want daar heb ik alles gedaan de laatste jaren. Hierdoor zou WoW2 niet een bijzonder groot succes "kunnen" worden. PS. nieuwe game is het altijd maat de gok of het aanslaat
Zover zie ik zelf geen reden om echt van bijv, engine te wisselen want dat is de enige echte reden waarom je een WoW2 zou willen als Blizzard zijnde. Zelf zie ik WoW2 ook geen super succes worden. WoW kwam uit toen de wereld toe was aan een nieuwe soort MMO. Nu zijn er gewoon 100den en denk ik dat WoW2 niet veel nieuws op de tafel zou brengen. Wellicht heb ik het mis, maar zo zie ik het nu.
Je hebt toch de mission nodig om brawlers guild in te komen?RustStorm schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:36:
[...]
Hoe zie je dat voor je? Is natuurlijke en fantastisch idee, maar door al die xpacks zal het contentinhoudelijk niet nodig zijn... Wellicht andere / betere graphics, maar ook dat kunnen ze in een een xpack i.c.m. massive patch implementeren.
Klopt het overigens dat je twee Meatball champions kan krijgen? Eentje via de missios en een andere via de brawler's guild encounter?
[ Voor 46% gewijzigd door Kadardar op 25-09-2017 15:26 ]
Wat zou in jouw ogen een separate MMORPG van Blizzard in het Warcraft universum toevoegen / gaan brengen? Ik zou bijna zeggen dat ze dan beter Worlds of Starcraft (of: Starcraft: Ghost
Rhàshan - Aditu Sunlock
Starcraft Ghost kan je vinden in outlandPaul schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:25:
Volgens mij zitten we momenteel op World of Warcraft 7; WoW 2 (BC) kwam 10 jaar geleden uit![]()
Wat zou in jouw ogen een separate MMORPG van Blizzard in het Warcraft universum toevoegen / gaan brengen? Ik zou bijna zeggen dat ze dan beter Worlds of Starcraft (of: Starcraft: Ghost) kunnen ontwikkelen?
[ Voor 13% gewijzigd door Kadardar op 25-09-2017 15:29 ]
Heel simpel: de champion via de missions heb ik. De champion van de encounter kan ik nu halen (questteken boven meatball in de guild). Maar ik heb hem expres nog niet geaccept, omdat ik m'n huidige meatball niet wil vervangen voor die nieuwe.Kadardar schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:22:
Je hebt toch de mission nodig om brawlers guild in te komen?Wellicht is het een overblijfsel uit een eerder stadium? Misschien voor de WoD garrison?
Ik heb die hele missie nog nooit gezienRustStorm schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:34:
[...]
Heel simpel: de champion via de missions heb ik. De champion van de encounter kan ik nu halen (questteken boven meatball in de guild). Maar ik heb hem expres nog niet geaccept, omdat ik m'n huidige meatball niet wil vervangen voor die nieuwe.
Lijkt erop dat als je meatball al hebt op een andere char hij makkelijker is te halen op een alt (geloof door een missie idd). Wellicht dat er zoiets gebeurd is? Of je daar nou 2 meatballs uit gaat krijgen betwijffel ik. Even zoeken op internet wat mensen zeggen of anders even een ticket aanmaken?
Het zijn twee verschillende Meatballs; en heb nog niet de moeite genomen het even op te zoeken op WoWhead o.i.d., maar ik ga er van uit dat het twee champions zijn: de ene krijg je als rare en is een bodyguard maar insane voor missions en de andere is epic en een fury warrior als soort...Kadardar schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:40:
[...]
Lijkt erop dat als je meatball al hebt op een andere char hij makkelijker is te halen op een alt (geloof door een missie idd). Wellicht dat er zoiets gebeurd is? Of je daar nou 2 meatballs uit gaat krijgen betwijffel ik. Even zoeken op internet wat mensen zeggen of anders even een ticket aanmaken?
Ah, kennelijk heb ik iets. De fury meatball is van WoD, veel mensen klagen ook dat ze hem kregen via de brawlers guild maar hij niet als follower te zien was. Dit omdat hij dus voor WoD was. Waarom er nog WoD followers is even beyond me behalve dan een compleet roster nog te kunnen maken. Neem aan dat die fury ook maar level 100 is ipv 110. en ook direct epic is ipv uncommon zoals de Legion meatball start.RustStorm schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:59:
[...]
Het zijn twee verschillende Meatballs; en heb nog niet de moeite genomen het even op te zoeken op WoWhead o.i.d., maar ik ga er van uit dat het twee champions zijn: de ene krijg je als rare en is een bodyguard maar insane voor missions en de andere is epic en een fury warrior als soort...
Hier nog een foto van de fury meatball:

Kon geen andere fotos vinden van die meatball behalve mijn eigen how to get video thumbnail
[ Voor 13% gewijzigd door Kadardar op 25-09-2017 16:11 ]
Dat zal de verklaring zijn.Kadardar schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:07:
[...]
Ah, kennelijk heb ik iets. De fury meatball is van WoD, veel mensen klagen ook dat ze hem kregen via de brawlers guild maar hij niet als follower te zien was. Dit omdat hij dus voor WoD was. Waarom er nog WoD followers is even beyond me behalve dan een compleet roster nog te kunnen maken. Neem aan dat die fury ook maar level 100 is ipv 110. en ook direct epic is ipv uncommon zoals de Legion meatball start.
Hier nog een foto van de fury meatball:
[afbeelding]
Kon geen andere fotos vinden van die meatball behalve mijn eigen how to get video thumbnail#Shameless
Stond wel erg verstopt in de link hoor. Was niet even snel lezen en klaarRustStorm schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:16:
[...]
Dat zal de verklaring zijn.Cool stuff.
google is your friend he!
Voor de foto... ja die is van google af
Dat snap ik wel ja. Dat zou wel echt fantastisch zijn inderdaad. Wie weet dat de toekomst ons brengt... World of Diablo mag van mij wel gebeuren.Tomski1986 schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:41:
Ik hoop toch echt stiekem dat Blizzard eens een aankondiging doet over een nieuwe MMORPG.
20K in revered ?
FUMES et CARNES
Ik dacht dat ze met 7.3 de rep requirement eraf hadden gehaald? Maar anders, ja 20k into reveredIusedto schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:32:
Wanneer poppen die laatste twee Suramar q's ook al weer ?
20K in revered ?
Ik dacht ook dat ze geen req meer hadden maar ze poppen helaas nieticemotion schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:38:
[...]
Ik dacht dat ze met 7.3 de rep requirement eraf hadden gehaald? Maar anders, ja 20k into revered
FUMES et CARNES
World of Overwatch ^^RustStorm schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:58:
[...]
Dat snap ik wel ja. Dat zou wel echt fantastisch zijn inderdaad. Wie weet dat de toekomst ons brengt... World of Diablo mag van mij wel gebeuren.
Vaak druid of Pally
FUMES et CARNES
Verwijderd
Geen idee waarom, het is prima tanken met een monk...Iusedto schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:32:
Wat mij opvalt, na een groot aantal Timewalking runs, dat je weinig DH en Monk tanks ziet
Vaak druid of Pally
Als ze met een nieuwe MMO komen dan verwacht ik ook Overwatch. Die franchise is big bussiness. Diablo is mijn inziens meer dood dan levend.
Dat ging lekker snel zo
En eindelijk alle tank classes naar 110 gekregen.
FUMES et CARNES
Toen merkte ik dat ik eens loot in me mythic+ chest had en ja hoor 925 blood relic. Zover ik weet krijg ik woensdag gewoon weer loot dus helpt lekker
Misschien iets om te onthouden voor de komende tijd hehe
FUMES et CARNES
Wacht... Ik zat laatst in een +9 Valar en ik was de enige caster dps. De orbs waren al dood voordat ik tab target & icelance kan doen. Dus hoezo ben je beter af met casters ?Kadardar schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:57:
De affixes waren gewoon niet leuk meer en al helemaal niet met die fel orbs en 2 melees.
Guildies zijn ondertussen al bezig met de follow-up (breng naar 950) waar ze al een of twee van hebben, en ik zit nog steeds op mijn 3e te wachten terwijl ik die quest al sinds dag 1 heb
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Wow, volgens mij heb ik die quest helemaal niet O_o Al m'n champions zijn 900... Dat is vreemd. Wellicht weer verkeerd gekeken.Darkfreak schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:36:
Boh die 'Breng je champions naar 925' quest begint me nu zo langzaam toch gek te maken.
Guildies zijn ondertussen al bezig met de follow-up (breng naar 950) waar ze al een of twee van hebben, en ik zit nog steeds op mijn 3e te wachten terwijl ik die quest al sinds dag 1 heb
Zeker een leuke class en was aangenaam verrastIusedto schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:11:
Rogue is de enige class die ik nog nooit op eindlevel gespeeld heb.
Misschien iets om te onthouden voor de komende tijd hehe
De eerst boss in NL heeft adds, deze adds laten AoE achter. Die orbs hebben nogal de intentie om in de AoE te spawnen... nou heb ik natuurlijk me cloak of shadows maar ook die is maar x aantal seconden en 2 minuten CD. Feint kon hier en daar helpen maar betekent wel dat je een crap ton aan damage alsnog binnen krijgt. Maar hou ook rekening met 2 alts (mijn rogue (heeft wel de mogelijkheid om misschien nog me main te worden tevens) en een mage die moeite heeft om het te targetten omdat die boss zo freaking huge is) waardoor de DPS ook niet eens lekker tot ze recht kwam.HStyles schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:30:
[...]
Wacht... Ik zat laatst in een +9 Valar en ik was de enige caster dps. De orbs waren al dood voordat ik tab target & icelance kan doen. Dus hoezo ben je beter af met casters ?
+9 valor heeft naar mijn idee niet zo'n zwaar AoE gevecht als NL eerste boss. Ja eerste boss heeft wat AoE maar niet permanente AoE zeg maar. Die chosen van Eyir heeft dan weer een beschermings shield waardoor het allemaal wat minder voorstelt.
http://www.wowhead.com/qu...ics-of-the-ancient-eredarRustStorm schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:37:
[...]
Wow, volgens mij heb ik die quest helemaal niet O_o Al m'n champions zijn 900... Dat is vreemd. Wellicht weer verkeerd gekeken.
"The equipment upgrades become available only AFTER you have done the Seat Of The Triumverate dungeon.
Alleria will then give you a quest to do a champion quest."
Volgens sommigen zou die quest 2-3 weken duren.
Maar zoals gezegd heb ik dus guildies die al bezig zijn met de follow-up, terwijl ik er 2 van de 6 momenteel heb
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik kreeg +- om de dag een mission voor die 925 upgrade tokens, zelfde voor eigenlijk alle andere guildies die ik er over gehoord heb. Laat je niet toevallig missies expiren door ze niet op tijd te doen?Darkfreak schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:41:
[...]
http://www.wowhead.com/qu...ics-of-the-ancient-eredar
"The equipment upgrades become available only AFTER you have done the Seat Of The Triumverate dungeon.
Maar zoals gezegd heb ik dus guildies die al bezig zijn met de follow-up, terwijl ik er 2 van de 6 momenteel heb
Edit:
Owh nope zijn 900, niet 925
[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 26-09-2017 09:49 ]
Thanks maestro.Darkfreak schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:41:
[...]
http://www.wowhead.com/qu...ics-of-the-ancient-eredar
Ik kijk sowieso iedere dag in-game.Dennism schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:45:
[...]
Ik kreeg +- om de dag een mission voor die 925 upgrade tokens, zelfde voor eigenlijk alle andere guildies die ik er over gehoord heb. Laat je niet toevallig missies expiren door ze niet op tijd te doen?
Die dingen expiren vast niet in minder dan 24 uur (en anders zou dat enorm naaiend zijn)

RustStorm schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:46:
[...]
Thanks maestro.Dat verklaart het inderdaad!
Gisteren even gezocht in de class halls maar kon (nog ?) niets vinden
FUMES et CARNES
900 uit mijn hoofd, komen voorbij al reward voor missies op je missionboard (ik skip ze want had alles al op 900).Iusedto schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:48:
Klopt het dat er ook tokens of zo zijn waarmee je de followers naar 880 kan brengen ?
Ja op de broken shore kan je het inwisselen voor 400 nethershards. Daar staat een vrouwtje die dat verkoopt. Redelijk dichtbij dat bord waar je marks in kunt leverenIusedto schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:48:
Klopt het dat er ook tokens of zo zijn waarmee je de followers naar 880 kan brengen ?
In de tussentijd gisteren weer eens met al mijn 110 poppetjes door ICC gerend, weer geen mount
Vandaag misschien maar een beetje levelen.. ik heb allemaal Unsullied Cloth tokens waar ik nog niks mee kan dus toch eens een clothie levelen misschien.. de vraag is dan alleen welke; Mage, Warlock of Priest?
[ Voor 79% gewijzigd door icemotion op 26-09-2017 10:00 ]
Op de broken shore is er tegenwoordig nog maar één.icemotion schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:58:
edit: nevermind het antwoord staat hierboven al xD
In de tussentijd gisteren weer eens met al mijn 110 poppetjes door ICC gerend, weer geen mount
Vandaag misschien maar een beetje levelen.. ik heb allemaal Unsullied Cloth tokens waar ik nog niks mee kan dus toch eens een clothie levelen misschien.. de vraag is dan alleen welke; Mage, Warlock of Priest?
Die ander zit op de Vindicar
Warmage Kath'leen is nog op de Broken Shore.
Ze verkoopt Relinquished Armor Set voor 400 shards.
Verhoogd follower itemlevel naar 880.
http://www.wowhead.com/item=153005/relinquished-armor-set
http://www.wowhead.com/npc=120898/warmage-kathleen
Door mijn break loop ik wat achter
Gisteren wat Timewalking met mijn zeer undergeared DH tank gedaan en dat beviel gek genoeg erg goed.
Nadat ik 110 werd op mijn DH heb ik hem eigenlijk nooit meer gespeeld. Itemlevel was dik onder de 800 nog lol
Zit er aan te denken om met hem (ipv mijn Brewmaster) de Argus questline op te starten.
FUMES et CARNES
Dan blijven mijn followers eerst maar lekker 900.
Haha, precies wat mijn gedachten zijn.Carthrax schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:09:
Argh dan moet je dus weer een dungeon in om wat vrij te spelen
Gisteren tasjes gekocht voor m'n andere gnome. Dus waarschijnlijk wat tijd daar aan spenderen als ik m'n WQs daily gedaan heb met m'n hunter.
Dungeon kost je 5-10 minuten, wel verstandig deze z.s.m. te doen, want volgens de geruchten kan je geen van de nieuwe epic / legendary follower upgrades krijgen tenzij respectievelijk op 925 en 950 follower ilvl zit. Ook loop je uiteraard nieuwe missions mis op je missionboard.Carthrax schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:09:
Argh dan moet je dus weer een dungeon in om wat vrij te spelen
Enige uitzondering: heb je alts die je enkel hebt voor de gold missions, laat deze dan op 900, de oude gold missions zijn een stuk makkelijker op 200% te krijgen dan de nieuwe.
Zag er niet al teveel op de AH staan
FUMES et CARNES
Ik gooi de vraag binnenkort wel even op het Tweakers Discord channel neer, kijken of er een groep te vormen isDennism schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:20:
[...]
Dungeon kost je 5-10 minuten, wel verstandig deze z.s.m. te doen, want volgens de geruchten kan je geen van de nieuwe epic / legendary follower upgrades krijgen tenzij respectievelijk op 925 en 950 follower ilvl zit. Ook loop je uiteraard nieuwe missions mis op je missionboard.
Enige uitzondering: heb je alts die je enkel hebt voor de gold missions, laat deze dan op 900, de oude gold missions zijn een stuk makkelijker op 200% te krijgen dan de nieuwe.
Lijkt me volledig afhankelijk van server, op mijn server zijn ze iig relatief goedkoop, tot er een WQ is voor het inleveren van ore / herbs, dan schiet de prijs even omhoog.Iusedto schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:25:
Verkopen die herbs en ores uit Argus eigenlijk een beetje goed ?
Zag er niet al teveel op de AH staan
Ja, daar heb je gelijk in.Dennism schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:51:
[...]
Lijkt me volledig afhankelijk van server, op mijn server zijn ze iig relatief goedkoop, tot er een WQ is voor het inleveren van ore / herbs, dan schiet de prijs even omhoog.
Ga vanavond maar alles op de AH zetten. Zag dat ik nog honderden herbs en ores in mijn bags heb.
Toen Legion starte heb ik daar bergen Gold mee verdiend
FUMES et CARNES
Verwijderd
200 LK kills en counting, gelukkig heb ik op zowel horde al alliance een alt die de instancelock heeft, dus hoef enkel party met auto invite aan te maken. Het langste duurt nog wel de lange RP sessies tijdens de LK. Maar we farmen nog even door. Ashes of Alar duurde 387 kills, de mount uit Halls of Archevon duurde 700+ killsicemotion schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:58:
edit: nevermind het antwoord staat hierboven al xD
eerst Alterac Vally (na het sinds TBC niet meer gedaan te hebben) en ja hoor ik krijg nog steeds het Benny Hilll deuntje in mn hoofd ervan
drna 2 keer dire maul en BWL , en dan vissen, en tegen 22:00 had ik m
Vertel dat tegen de guildies die, zelfs met serverhop, pokkelang erover gedaan hebben.Metallize schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:27:
afgelopen zondag heb ik besloten om, om 19:00 uur te beginnen met de corrupted ashbringer , om te kijken hoe lang het duurde
eerst Alterac Vally (na het sinds TBC niet meer gedaan te hebben) en ja hoor ik krijg nog steeds het Benny Hilll deuntje in mn hoofd ervan
drna 2 keer dire maul en BWL , en dan vissen, en tegen 22:00 had ik m, wel grappig , maar naar mij idee is het de snelste rare artifact die je kunt krijgen (gewoon een beetje serverhoppen en voila ...slime!!! )
Ik heb er zelf geloof ik drie dagen of zo mee bezig gezeten, waarvan anderhalve dag of zo vissen.
Ik geloof ook dat ze het een beetje generfed hebben waardoor het een tik makkelijker is te krijgen.
Er waren pallys die aan hun zoveel duizendste cast bezig waren om die crap te vissen, die nog steeds bezig waren toen ik die van mij eindelijk had.
RNGsus at it again.
ja er was een paladin daar die al 5 a 6 uur lang stond te wachtten op de slime, ik bij de 4de serverhop .. hey de slime! (gewoon world quest groups joinen )Darkfreak schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:38:
[...]
Vertel dat tegen de guildies die, zelfs met serverhop, pokkelang erover gedaan hebben.
Ik heb er zelf geloof ik drie dagen of zo mee bezig gezeten, waarvan anderhalve dag of zo vissen.
Ik geloof ook dat ze het een beetje generfed hebben waardoor het een tik makkelijker is te krijgen.
Er waren pallys die aan hun zoveel duizendste cast bezig waren om die crap te vissen, die nog steeds bezig waren toen ik die van mij eindelijk had.
RNGsus at it again.
maargoed toen ik op de phylactory klikte en de undead na een tijdje verdween spawnde de slime daar ook , dus die gast en een Belf Pally weer blij
het zal de RNGsus wel weer zijn maar iig heb ik alle rare artifacts voor mn paladin
[ Voor 9% gewijzigd door Metallize op 26-09-2017 12:57 ]
Vengeance DH en WW monk hebben een RNG drop en dat zuigt zo erg
(withered training drop)
FUMES et CARNES
Vengeance DH krijgt hem uit de order hall. Je moet een upgrade nemen om demons te bevechten in the twisting nether. Heeft mij iets van 2 maanden geduurd. SuccesIusedto schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:02:
Als Arms warrior hoef je maar 1 quest te doen en daarin 1 Boss killen. Is helemaal een makkie
Vengeance DH en WW monk hebben een RNG drop en dat zuigt zo erg
(withered training drop)
[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 26-09-2017 13:12 ]
Oh ja, je hebt gelijk lolKadardar schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:11:
[...]
Vengeance DH krijgt hem uit de order hall. Je moet een upgrade nemen om demons te bevechten in the twisting nether. Heeft mij iets van 2 maanden geduurd. SuccesAangezien je aangeeft dat het twithered training drop is, wellicht voor Monk?
Ik haal ze door elkaar. WW monk is met de Training, DH is in de class hall.
Beide moet ik nog steeds zien droppen
Dacht dat er trouwens nog een class was die via Withered zijn wapen kreeg maar geen idee wie
FUMES et CARNES
[ Voor 18% gewijzigd door Carthrax op 26-09-2017 13:27 ]
JaCarthrax schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:25:
Blood DK is toch ook via Withered?
Net even opgezocht
Zit alleen heel erg te twijfelen met welke Tank ik de komende tijd verder ga spelen.
Keuzes zijn :
Guardian druid - redelijk makkelijk te spelen en leuke playstyle.
BRM Monk - lastiger te spelen maar wel bevredigender als dingen lukken.
Blood DK - makkelijk te spelen, rotatie ietwat saai.
Prot pally - zeer makkelijk te spelen en goede tank voor starter (denk ik)
Vegenace DH - leuke rotatie, class lore spreekt aan. Voelt ietwat " squishy" soms.
Prot warrior valt af.
Keuzes, keuzes

[ Voor 58% gewijzigd door Iusedto op 26-09-2017 13:45 ]
FUMES et CARNES
Hoe goed is dat! En als fury warrior moet je maar hopen dat de benodigde world bosses spawnen.Noiz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:46:
En ondertussen kunnen hunters 1 van de hidden artifact skins gewoon kopen in Dalaran
Nu is dat wel een vaste rotation geworden, dus dat is gewoon wachten tot het hun beurt is.RustStorm schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:47:
[...]
Hoe goed is dat! En als fury warrior moet je maar hopen dat de benodigde world bosses spawnen.
Arms is trouwens wel hopen dat de mob up is die je nodig hebt. Zelfde met prot. Iedere dag naar Highmountain om te controleren of ie gespawned is ><
Wat vind je elf het leukste zover?Iusedto schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:30:
[...]
Ja
Net even opgezocht
Zit alleen heel erg te twijfelen met welke Tank ik de komende tijd verder ga spelen.
Keuzes zijn :
Guardian druid - redelijk makkelijk te spelen en leuke playstyle.
BRM Monk - lastiger te spelen maar wel bevredigender als dingen lukken.
Blood DK - makkelijk te spelen, rotatie ietwat saai.
Prot pally - zeer makkelijk te spelen en goede tank voor starter (denk ik)
Vegenace DH - leuke rotatie, class lore spreekt aan. Voelt ietwat " squishy" soms.
Prot warrior valt af.
Keuzes, keuzes
Ja, het is inderdaad nu wel beter te doen met de vaste rotatie.Noiz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:53:
[...]
Nu is dat wel een vaste rotation geworden, dus dat is gewoon wachten tot het hun beurt is.
Arms is trouwens wel hopen dat de mob up is die je nodig hebt. Zelfde met prot. Iedere dag naar Highmountain om te controleren of ie gespawned is ><
Och, ik vermaak me nu toch kostelijk met m'n hunter, dus wat dat betreft heeft m'n warrior niet zo'n prio meer. En dat is wel eens anders geweest.
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.