Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:15:
[...]

Wat vind je elf het leukste zover? :P
Dat is het rare...ik weet het dus echt niet lol
Ze hebben allemaal "iets".

Dit weekend veel gespeeld met DK, Monk en DH, misschien vanavond dan maar de pally en druid pakken en daarna maar een pro en cons lijstje maken of zo :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:24:
[...]

Dit weekend veel gespeeld met DK, Monk en DH, misschien vanavond dan maar de pally en druid pakken en daarna maar een pro en cons lijstje maken of zo :)
Maar wat is de reden dat je Protection Warrior hebt uigesloten? gewoon een vraagje uit interesse :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:24:
[...]

Ik heb er ook wel lang over gedaan om iets te vinden hoor. Begon ergens als Rogue tijdens 7.2.5, die ingewisseld voor DH, toen DK en nu weer op Rogue... blijft lastig ;) Ook dan ben ik er nog steeds niet uit of ik me Rogue echt wil mainen of op me DK wil blijven. Het heeft allebei wel wat.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:29:
[...]
Maar wat is de reden dat je Protection Warrior hebt uigesloten? gewoon een vraagje uit interesse :)
Niet echt specifiek een echte reden maar meer een gevoel. Ik doe (te) veel op gevoel hehe.

Heb al mijn tank classes ook echt geleveled in die spec en ik vond warrior de minst aansprekende van allemaal. Dan vind ik Prot pally vele malen aansprekender als ik bijv een tank met schild wil gaan spelen.

Ik moet simpel weg gezegd een soort van "klik" hebben met de class die ik speel. Pas dan kan ik er 100% voor gaan.
Die klik heb ik absoluut wel voor mijn Arms spec, dat was en is nog steeds liefde op het eerste gezicht :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe Demon Hunters het momenteel doen? Zowel als in PVE als PVP?
Zijn ze inmiddels ook al wat meer geaccepteerd in de community of doen mensen nog steeds cocky/toxic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:45:
Zijn ze inmiddels ook al wat meer geaccepteerd in de community of doen mensen nog steeds cocky/toxic?
Volgens mij is dat wel genormaliseerd.
Is mij in ieder geval niet opgevallen toen ik dit weekend met mijn DH speelde. Scheelt misschien dat ik tank ben maar dat durf ik niet te zeggen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:45:
Heel eerlijk gezegd is dat ook maar net hoe je jezelf gedraagt. Als jij cocky en toxic gaat lopen doen en bij elke pull je DPS meter moet laten zien hoe goed je wel niet bent dan denk ik dat je geen vrienden maakt nee.

Denk eerder dat bij release er teveel DHs waren. Vergeet niet dat bij een nieuwe class iedereen opeens die class gaat spelen waardoor er gewoon een overvloed aan die class komt. Nu zijn de meeste mensen die DH speelde al omgewisseld naar classes/specs doe toen gezocht werden en blijven daar ook vaak wel ophangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *
Lekker bezig met de nieuwe guild die we gejoined zijn (Notice me Sempai) op Argent Dawn.
Gisteren de 8ste boss op Heroic neer, dus nu alleen kil'jadean nog te gaan. Beste try was 46%, dus bijna tot 2de intermission. DPS was kritisch om maar 1 rain te krijgen, soms maar 1 cyclus, vaak 2.
Attendance was ook een stuk lager op zondag. De guild gaat vanaf nu op woensdag voor progress boss, en zondag dan voor de farm bosses. Hopelijk binnen 2 weken ook laatste boss op heroic neer.
* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Gisteren veel dungeon runs gedaan met zowel de Pally als de DH tank.
Beide bevallen erg goed :)

Persoonlijk vind ik de Pally wat meer " tools" hebben om de runs naar zijn hand te zetten. De DH heeft dat imo wat minder.
Met questen en WQ's is de DH dan wel weer lekkerder spelen

FUMES et CARNES

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:15
RustStorm schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:47:
[...]

Hoe goed is dat! En als fury warrior moet je maar hopen dat de benodigde world bosses spawnen. ;)
Dit is een tijdje geleden al aangepast. Die items van die World Bosses kunnen nu ook in Halls of Valour droppen. Zie http://www.wowhead.com/ne...ne-27-upcoming-pvp-tuning

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Verwijderd

Iusedto schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:32:
Gisteren veel dungeon runs gedaan met zowel de Pally als de DH tank.
Beide bevallen erg goed :)

Persoonlijk vind ik de Pally wat meer " tools" hebben om de runs naar zijn hand te zetten. De DH heeft dat imo wat minder.
Met questen en WQ's is de DH dan wel weer lekkerder spelen
Als healer is er weinig verschil in M+of je een Pally of DH tank hebt. (Mits je iemand hebt die zijn class beheerst.)

De meest skll dependent tank lijkt Monk te zijn. Als je een slechte hebt heal je je een versuffing en met een goed sta je als healer vaak dps te doen.

Ben zelf gaan tanken op mijn monk en het verschil is met name genruik van brew, als je die verkeerd gebruikt kan je net zo goed als windwalker tanken :X
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:48:
[...]

De meest skll dependent tank lijkt Monk te zijn. Als je een slechte hebt heal je je een versuffing en met een goed sta je als healer vaak dps te doen.
hehe, dat had ik gisteren ook mijn pally. Kreeg vrij weinig damage en toen ging de healer DPS'en.
Echter vergat hij soms om toch even een heal mijn kant op te gooien lol.
Was soms tricky :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Net exalted met Army of the Light geworden. Lightforged Warframe gekocht voor 500k, dure jongen :D
Nog 20 mounts te gaan tot de 300!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Sn3gG3l schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:36:
Net exalted met Army of the Light geworden. Lightforged Warframe gekocht voor 500k, dure jongen :D
Nog 20 mounts te gaan tot de 300!!
Grtz! Ik zit ook lekker te grinden op de rep.. net als met Argussian reach omdat die 5-6 mounts verkopen.

Op naar de 300!

• Sn3gG3l
icemotion schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:39:
[...]

Grtz! Ik zit ook lekker te grinden op de rep.. net als met Argussian reach omdat die 5-6 mounts verkopen.

Op naar de 300!
Goed bezig :D Ik ben halverwege revered met Argussian, nog ca 14k ofzo, duurt nog wel even dus :)

[ Voor 0% gewijzigd door Sn3gG3l op 27-09-2017 12:45 . Reden: Moest toch nog een stuk meer rep dan ik dacht :D ]

Gister nog even lekker bezig geweest op men Rogue. Beetje M+ gedaan tot ik met de grond gelijk werd gemaakt met de awesome Outlaw spec door de Sin spec. 5ilvls verschil maar (en ik had zelfs nog de stats voor het grootste deel goed voor outlaw) maar 300k verschil was niets. Ook op multi target... dus ja je raad het al, maar om geswitched want ik wil niet de indruk in M+ achter laten dat mensen me maar moeten carryen omdat mijn spec super slecht is. Dus terug gevallen naar ilvl 906 voor nu, in feite nog steeds genoeg voor een pug ToS N en anders maak ik erzelf gewoon één. Nu met de Sin spec doe ik wel gewoon nette damage tevens. Super tevreden mee :) zo rond de 700k+

Daarbij Sub is nog wat sterker maar die spec is wat te unforgiving imo. Gebruik het verkeerd en je DPS keldert naar benden, en snel ook. Natuurlijk valt elke class naar benden als je iets verkeerd doet maar bij Sub Rogues is dat wel echt een dikke punishment. Het feit dat ik 2 use trinkets heb waar ik de cooldowns van in de gaten moet houden helpt ook niet echt. Nou zou ik ongetwijfeld iets als weak auras ervoor kunnen gebruiken maar dat vind ik altijd wat minder omdat je dan gewoon iets indrukt als er iets je scherm komt.

Voor nu is het dus weer even Sin :) Hopelijk kan ik ooit terug naar Outlaw want ik vind die spec gewoon een heel stuk leuker om te spelen. Wellicht dat de burning throne tier er iets in kan veranderen. Misschien ook maar de loot spec op Outlaw houden voor mogelijke legendaries?

Hebben we iemand hier of discord die outlaw spec mained en wellicht kan aangeven waar het grootste kantelpunt voor een Outlaw Rogue zit, zoiets als wanneer wordt je nou echt een beetje viable? Zoiets als een bepaalde leggie? bepaalde cap?

• icemotion
Sn3gG3l schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:42:
[...]

Goed bezig :D Ik ben halverwege revered met Argussian, nog ca 14k ofzo, duurt nog wel even dus :)
Ik zit op 3-4k into revered met beide facties.. lekker casual mode spelen :p

Maar als ik ze dan beide heb dan moet ik nog 5 mounts voor de 300.. zit nu op 289 totaal :)

Edit; Ik heb een Outlaw rogue als alt.. maar vraag me er niet om.. want ik doe er alleen oude raids mee en world quests en het is gewoon dolle pret om te spelen IMHO dus viable of niet.. dat scheelt me weinig xD

[ Voor 21% gewijzigd door icemotion op 27-09-2017 14:22 ]

icemotion schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:21:
[...]

Edit; Ik heb een Outlaw rogue als alt.. maar vraag me er niet om.. want ik doe er alleen oude raids mee en world quests en het is gewoon dolle pret om te spelen IMHO dus viable of niet.. dat scheelt me weinig xD
Voor mij het nog even aankijken maar dikke kans dat ik me DK ga vervangen ervoor. Dan wil je natuurlijk ook raiden en M+ pushen dus ja... dan wordt een spec met lage dps natuurlijk niet echt waar je naar toe wilt. Dan komt er nog bij dat ik nergens echt lekker bovenaan of een acceptabele dps (naar mijn mening) heb kunnen doen. Meestal komt het maar net boven de 500k maar zijn ook fights waar ik er makkelijk onder kom met als laagste ergens in de 200k DPS... dat wil je gewoon niet natuurlijk als je enige vorm van serieus wilt spelen met een class/spec.

Daarom dat ik dus ook iemand zoek die een beetje verstand ervan heeft. Heb al verschillende guides gelezen maar het blijft een beetje steken dps wise. Dus vandaar dat ik op zoek naar iemand die mij wellicht iets meer informatie kan geven dat het door de spec komt of omdat ik iets cruciaals mis zoals bijv een leggie die het leven van een outlaw zoveel gemakkelijker maakt. Zou ook wel even door de Class hall heen zoeken naar Outlaws en hun ervaringen. Iemand die in de class hall loopt in bepaalde spec kan je vaak wel vanuit gaan dat het ze main spec is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
http://www.4gamers.be/nie...ile-Warcraft-MMO-RTS-game

Kwam dit tegen. Klinkt cool. Zou gaaf zijn als het waar is. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Sn3gG3l
icemotion schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:21:
[...]

Ik zit op 3-4k into revered met beide facties.. lekker casual mode spelen :p

Maar als ik ze dan beide heb dan moet ik nog 5 mounts voor de 300.. zit nu op 289 totaal :)

Gelijk heb je, gewoon spelen wat je leuk vindt :D 5 mountjes moeten nog wel ergens vandaan te vissen zijn? Mja makkelijkste zal via Argussian Reach zijn ja.

Dat klinkt wel grappig ja :) Misschien bij Blizzcon 2017 :D Ben wel een beetje huiverig voor het woord RTS in deze en het voorbeeld wat 4gamer aanhaalt. Ziet er namelijk weinig RTS uit zoals ik dat van Warcraft ken. Maarja we weten ondertussen wel allemaal dat als Blizzard iets maakt het vaak gewoon leuk is.

Zelf heb ik niet veel bijv, met hearthstone maar wat ik heb gespeeld was leuk om te doen. Wellicht wordt dit weer zo'n gevalletje voor mij. Komen er ook weer promoties dat we X aantal games moeten spelen/ winnen/ zoveel uur spelen voor een mount of en andere goodies :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Sn3gG3l schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:05:
[...]

Gelijk heb je, gewoon spelen wat je leuk vindt :D 5 mountjes moeten nog wel ergens vandaan te vissen zijn? Mja makkelijkste zal via Argussian Reach zijn ja.
Op dit moment 289.

Warframe wordt waarschijnlijk 290
Argussian Reach; 6 talbuks. 296

Momenteel jaag ik vooral op Invincible, maar ik ren ook door Throne of Thunder heen voor de drops van Ji-kun en Horridon. Plus ik pak af en toe de rares op Argus mee die mounts droppen (of eitjes)

Wat ik natuurlijk ook zou kunnen doen en minder afhankelijk van random dropkansen
Glory of the Firelands raider afmaken (1 achieve over)
Glory of the Thundering raider afmaken
Glory of the Pandaria raid afmaken
Draenor dungeon en Raid achievements doen.. (3 achievements met mounts als resultaat)
Fishing mount halen op dat eilandje naast Dalaran
PvP-en als een malle voor prestige 4
Blizzcon virtual ticket voor een air-ship (goed je krijgt er 2, maar er telt er maar 1 omdat ze faction bound zijn)

Dus ja, op zich is 300 best te halen als ik me eventjes kwaad maak..

• Sn3gG3l
icemotion schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:22:
[...]

Op dit moment 289.

Warframe wordt waarschijnlijk 290
Argussian Reach; 6 talbuks. 296

Momenteel jaag ik vooral op Invincible, maar ik ren ook door Throne of Thunder heen voor de drops van Ji-kun en Horridon. Plus ik pak af en toe de rares op Argus mee die mounts droppen (of eitjes)

Wat ik natuurlijk ook zou kunnen doen en minder afhankelijk van random dropkansen
Glory of the Firelands raider afmaken (1 achieve over)
Glory of the Thundering raider afmaken
Glory of the Pandaria raid afmaken
Draenor dungeon en Raid achievements doen.. (3 achievements met mounts als resultaat)
Fishing mount halen op dat eilandje naast Dalaran
PvP-en als een malle voor prestige 4
Blizzcon virtual ticket voor een air-ship (goed je krijgt er 2, maar er telt er maar 1 omdat ze faction bound zijn)

Dus ja, op zich is 300 best te halen als ik me eventjes kwaad maak..
Die airship heb ik gekocht met wow tokens, duur maar moest in de collectie. Die fishing mount kan je heel snel halen in in een raid. In argus dropped ook een fishing mount, ben er zelf nog niet aan begonnen. Die oude raids kosten volgens mij best wel wat tijd. Met die eitjes ben ik al lucky geweest en heb ik 3/4 mounts geloof ik. Op argus zelf droppen van rares inderdaad ook hele berg mounts, zitten best aardige tussen (bijv die Vile Fiend of hoe dat ding ook heet)

• icemotion
Het handigste is waarschijnlijk om een keer groepen te gaan zoeken / maken voor dingen als
Only the pentinent (Firelands), 2 achievements in Mogu'shan vaults waarbij je minimaal 6 mensen nodig hebt en een groepje maken voor 2 achievements in Throne of Thunder (Soft hands met name, ik oefen af en toe al met mn Demon Hunter voor het vangen van dat stomme ei)

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 19:54
Beste, help!
Ik speel op defias-brotherhood aan de Alliance zijde, maar helaas is de guild uit één gevallen.. ik ben dus per heden op zoek naar een leuke guild :-) het liefst ook in de o zo mooie NL-taal.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Naam ingame:
Caballa (mage)
Zarx (druid)

Tot ziens op defias-brotherhood!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Keesknd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:57:
Beste, help!
Ik speel op defias-brotherhood aan de Alliance zijde, maar helaas is de guild uit één gevallen.. ik ben dus per heden op zoek naar een leuke guild :-) het liefst ook in de o zo mooie NL-taal.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Naam ingame:
Caballa (mage)
Zarx (druid)

Tot ziens op defias-brotherhood!
Zit de Tweakers-Guild niet ook op die realm?

EDIT:
Oh, die zijn Horde :P

[ Voor 3% gewijzigd door Darkfreak op 28-09-2017 09:29 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Darkfreak schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:26:
[...]

Zit de Tweakers-Guild niet ook op die realm?

EDIT:
Oh, die zijn Horde :P
Jep, horde kant inderdaad :D Wel geinige guild! Jammer dat Defias Brotherhood zo'n meh server is :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

corset schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:29:
[...]

Jep, horde kant inderdaad :D Wel geinige guild! Jammer dat Defias Brotherhood zo'n meh server is :+
Jij bent zeker nooit op Dragonblight/Ghostlands geweest :'(

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

haha die zijn erger inderdaad. Ik heb het zelf gewoon niet zo op PVP ego'tjes die denken Elite en amazing te zijn door 10-15 levels lager te corpsecampen :+ Nadat ik dat van zowel de horde als de alliance keer op keer zag gebeuren was ik er wel klaar mee.

Draenor is wel lekker, maar wel erg druk >_< voordeel daarvan is wel, heel, heel veel geld te verdienen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

corset schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:32:
haha die zijn erger inderdaad. Ik heb het zelf gewoon niet zo op PVP ego'tjes die denken Elite en amazing te zijn door 10-15 levels lager te corpsecampen :+ Nadat ik dat van zowel de horde als de alliance keer op keer zag gebeuren was ik er wel klaar mee.

Draenor is wel lekker, maar wel erg druk >_< voordeel daarvan is wel, heel, heel veel geld te verdienen
Geen PvP realm hier :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MlxYf1DEUdmtBSbveVahMlJw/full.png

Dat is vooral het probleem.
~160k aan level 110 spelers.
Daar zitten vervolgens nog de nodige inactive spelers tussen ..
Daar moet de hele realm aan guilds het mee doen.
Recruitment is bijna onmogelijk :')

• Shivt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 09:17
Darkfreak schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:35:
[...]

Geen PvP realm hier :P

[afbeelding]

Dat is vooral het probleem.
~160k aan level 110 spelers.
Daar zitten vervolgens nog de nodige inactive spelers tussen ..
Daar moet de hele realm aan guilds het mee doen.
Recruitment is bijna onmogelijk :')
Dan zit er maar 1 ding op ... guild transfer (+ faction change)! :)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Shivt schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:39:
[...]

Dan zit er maar 1 ding op ... guild transfer (+ faction change)! :)
Jij .. hebt dezelfde naam hier op het forum als een van mijn guildies :P ..

Maar nee, da's helaas geen optie zonder de guild op te breken gezien veel mensen niet kunnen/willen dokken voor een transfer. En ook niet met een nieuw char willen beginnen.
Die andere helft die wel zou transferen doet dit vervolgens niet omdat ze de rest niet kwijt willen zeg maar

Nou update van gister en ik ben er bijna huilend van naar bed gegaan... niet echt maar dat lees je zo wel.

Dus Outlaw, elke Rogue die ik aangesproken heb in de Class hall geeft bijna hetzelfde en spelen allemaal Sin of Sub omdat het gewoon lekkerder weg speelt en voor raiding nog redelijk/goed is. De andere die outlaw spelen zijn geen echte raiders/m+ farmers. Mensen die het wel hebben geprobeerd geven vrijwel al snel aan dat het niet echt lekker on par ligt tenzij je gear zodanig goed is en dan alsnog ben je de zwakste spec. Iets wat je niet wilt zolang je progress aan het maken bent iig. Wat de nieuwe raid brengt is nog even afwachten maar wellicht dat Outlaw dan wat meer viable wordt om mee te raiden maar de meeste betwijffelen dat nog aangezien outlaw al de hele expansion niet echt goed lijkt.

Conclussie, lekker Sin (goed) of Sub(best) spelen als je iets van je Raid/M+ team wilt helpen. Ikzelf heb gekozen voor Sin omdat ik de Sub rotatie teveel van mezelf vind vragen, het is continue opletten en zoals ik al eerder zei, het is erg unforgiving rotatie wijze,

Nu is men Rogue tevens ook vatbaar voor Normal/Heroic ToS, is eens even kijken of ik zondag me Rogue mee kan nemen naar de raid

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 28-09-2017 09:50 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kadardar schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:49:
Nou update van gister en ik ben er bijna huilend van naar bed gegaan... niet echt maar dat lees je zo wel.

Dus Outlaw, elke Rogue die ik aangesproken heb in de Class hall geeft bijna hetzelfde en spelen allemaal Sin of Sub omdat het gewoon lekkerder weg speelt en voor raiding nog redelijk/goed is. De andere die outlaw spelen zijn geen echte raiders/m+ farmers. Mensen die het wel hebben geprobeerd geven vrijwel al snel aan dat het niet echt lekker on par ligt tenzij je gear zodanig goed is en dan alsnog ben je de zwakste spec. Iets wat je niet wilt zolang je progress aan het maken bent iig. Wat de nieuwe raid brengt is nog even afwachten maar wellicht dat Outlaw dan wat meer viable wordt om mee te raiden maar de meeste betwijffelen dat nog aangezien outlaw al de hele expansion niet echt goed lijkt.

Conclussie, lekker Sin (goed) of Sub(best) spelen als je iets van je Raid/M+ team wilt helpen. Ikzelf heb gekozen voor Sin omdat ik de Sub rotatie teveel van mezelf vind vragen, het is continue opletten en zoals ik al eerder zei, het is erg unforgiving rotatie wijze,

Nu is men Rogue tevens ook vatbaar voor Normal/Heroic ToS, is eens even kijken of ik zondag me Rogue mee kan nemen naar de raid
Onze rogue is ook Sub, omdat Outlaw neit te spelen is volgens hem

https://www.warcraftlogs....#fight=1&type=damage-done

Dat terwijl die net zijn Outlaw's nieuwe artifact heeft, en die supervet uit ziet haha

Darkfreak schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:56:
[...]

Onze rogue is ook Sub, omdat Outlaw neit te spelen is volgens hem

https://www.warcraftlogs....#fight=1&type=damage-done

Dat terwijl die net zijn Outlaw's nieuwe artifact heeft, en die supervet uit ziet haha
Meerdere delen helaas deze ervaring. Ikzelf ook. het is gewoon niet gelijk en het ook niet een paar k dps verschil. maar verschil Outlaw -> Sin is al snel 200k DPS. Sub schiet nog verder zover ik Sub heb gespeeld was 400k DPS verschil van Outlaw slechts het begin. Ik zou in sub zo rond de 900k DPS kunnen doen terwijl ik met Sin rond de 700-750k zit. Maarja Sin is de eene na laagste spec in de game. Het is:
-Sin (een na slechtste)
-Outlaw (slechtste)
op warcraftlogs rankings. Sub staat ergens in het midden van alle specs. Maar zoals ik al zei, Sub vraagt iets teveel van me momenteel.

PS die Sub rogue van jullie is wel goed :) Carried jullie bijna op de meeste fights ;) Wel weer een beetje jammer dat die zo snel dood/AFK ging op KJ :P

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 28-09-2017 10:19 ]

Ben lekker oude raids aan het doen en tussendoor LFR... ben lekker bezig met nieuwe items aan de wardrobe te voegen. :) Yay!

Jammer dat transmog relatief veel gold kost. :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kadardar schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:18:
[...]

Meerdere delen helaas deze ervaring. Ikzelf ook. het is gewoon niet gelijk en het ook niet een paar k dps verschil. maar verschil Outlaw -> Sin is al snel 200k DPS. Sub schiet nog verder zover ik Sub heb gespeeld was 400k DPS verschil van Outlaw slechts het begin. Ik zou in sub zo rond de 900k DPS kunnen doen terwijl ik met Sin rond de 700-750k zit. Maarja Sin is de eene na laagste spec in de game. Het is:
-Sin (een na slechtste)
-Outlaw (slechtste)
op warcraftlogs rankings. Sub staat ergens in het midden van alle specs. Maar zoals ik al zei, Sub vraagt iets teveel van me momenteel.

PS die Sub rogue van jullie is wel goed :) Carried jullie bijna op de meeste fights ;) Wel weer een beetje jammer dat die zo snel dood/AFK ging op KJ :P
Yeah hij was iets te dicht bij de Singularity en werd uitgewist XD

Onze top-3 zijn meestal redelijk head-to-head:
Valgaav (Demonhunter)
Stallowned (Rogue)
Maticu (Mage)

Valgaav voelde zich gister niet helemaal fit, en dat was terug te zien :P
Rhinheld (Paladin) zit tegenwoordig ook steeds vaker in de hogere parses.

Parses van vorige week laten het afwisselen tussen onze top 3 (waar Stallowned toch vaak koploper is) wat beter zien:
https://www.warcraftlogs....#type=damage-done&fight=1

Mensen raken Heroic een beetje erg beu ondertussen.
Maar we hebben momenteel net niet genoeg mensen voor Mythic :(

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 22:51
corset schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:32:
Ik heb het zelf gewoon niet zo op PVP ego'tjes die denken Elite en amazing te zijn door 10-15 levels lager te corpsecampen :+
Dat is mijn grootste bezwaar tegen PvP-servers. Het gaat de meesten niet om PvP, maar om Pvp, puur om te zieken... Ik sta als lvl 85 in Gadgetzan bij de flight master: boom, one-shot door een Alliance. Die sloopt vervolgens ook nog even de flight master en rent vervolgens weg. Ik heb niet kunnen zien of hij door de NPC's gesloopt werd of weg heeft kunnen komen, maar wat wint zo iemand daarbij? Ik hoop niet dat hij het van mijn milde irritatie moet hebben want dan kan ik alleen maar medelijden hebben...

Vroeger zaten mijn vrienden op die server, maar de enige reden om er nu nog buiten te spelen is wat meer levels op die 85 te zetten zodat het farmen van Kael'thas een minder groot CC-fest wordt :P

Op een andere server nu bezig met Draenor flying, ondertussen level 101 dus al die quests (moet Arak en Nagrand nog) zijn trivial; wat het dus weer lastiger maakt om de quest-lijn te volgen want ik heb het idee dat de kaart niet zo lekker werkt, zelfs als ik trivial quests aanvink. Gelukkig is er Wowhead :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Darkfreak schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:34:
[...]

Dat merk ik bij ons ook....
Ik denk dat het vooral komt doordat alle bosses tot KJ een walk in the park zijn, en KJ de enige échte uitdaging in ToS HC is...

Gisteren zijn wij met 18 voor het eerst naar Mythic Goroth gegaan om te zien wat het was; we kwamen toch tot 44% (parses) in een uurtje. Nadien zijn we voor het laatste uurtje Heroic in gegaan voor wat kills (t/m Host is nu alles dood). Zondag gaan we eerst Heroic in, daarna weer Mythic als we minimaal 18 man hebben (op een 21 persoon tellend roster...), want met 18 (waarvan 4 healers en 2 tanks) is de boss wel te doen.

Sylvanas (A) is helaas niet de beste visvijver met redelijk veel 'kleine' (<15) man guilds; wat bij-recruiten lastig maakt...

EDIT: gisteren opzich nog een prima loot-dag gehad ook;
- uit de weekly een 935 shadow relic dus een 920 relic vervangen in m'n weapon; degelijke Crucible traits
- eindelijk van Mistress m'n Heroic token geloot om m'n laatste 'normal' piece te vervangen; ook fijn dat de legs Warforgde =)
- De Leggo class ring geloot, wat betekent dat ik nu alle 'lootable' Shadow Leggo's heb.

huidig character: https://worldofwarcraft.c...aracter/sylvanas/larraine
iL: 933 met een iL 969 Artifact (incl +15 van de NLC)

[ Voor 20% gewijzigd door Dawn op 28-09-2017 12:24 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Dawn schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:21: Zondag gaan we eerst Heroic in, daarna weer Mythic als we minimaal 18 man hebben (op een 21 persoon tellend roster...), want met 18 (waarvan 4 healers en 2 tanks) is de boss wel te doen.
Waarom niet wat mensen uit LFG mee pikken?

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

thundermo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:52:
[...]

Waarom niet wat mensen uit LFG mee pikken?
Mogelijk dat we dat zondag wel doen (dan hebben we 3 ipv 2 uur raid) en we wilde gisteren kijken hoe ver we zelf zouden komen.

Daarnaast moet minimaal 16 man in de raid van de guild zijn anders krijgen we geen kill-credit; en met pugs moeten we (wel zo eerlijk) ook personal loot hanteren ipv masterlooter zoals normaal.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Wat ik zo lomp vind als je een nieuwe leg aan het farmen bent is het op reserve houde van andere gear stukken. Je weet maar nooit of ineens je crit te ver zakt of te veel of te weinig van een andere stat hebt na de swap.

Gisteren is de Leg head voor mijn frosmage geloot ( ik gebruikte al shard + burning wish omdat dit het beste volgens mijn sims heb ( ik heb de wrist helaas niet)

Met de Head en shard sim ik iets hoger dan met de trinket maar dat zal wel komen omdat ik dan 2% meer crit heb :S

• thundermo
Dawn schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:58:
[...]
Daarnaast moet minimaal 16 man in de raid van de guild zijn anders krijgen we geen kill-credit; en met pugs moeten we (wel zo eerlijk) ook personal loot hanteren ipv masterlooter zoals normaal.
Wij hebben afgelopen maandag ook 3 pugs meegenomen, aangegeven dat we masterlooter gebruiken en dat we om de gear zullen rollen. Dit omdat we niet willen dat iemand wat loot, het zelf niet kan/wil gebruiken en het niet kan traden omdat het een hoger ilvl heeft, dan wat die persoon zelf gebruikt. Hadden ze allemaal geen problemen mee.

De eerste baas lukt je nog wel met 18 man, aangezien het niet echt een dps check is. Harjatan of Inquisition zal je meer moeite mee hebben.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Darkfreak schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:34:
[...]

Ja bij ons ook. Dan gaan ze(de officers) maar alts levelen en meenemen naar de main raid. Hier waren de meeste het niet mee eens. Maar de Officer/RL beslist. Zegt ie doodleuk dat het allemaal faceroll is. Elke boss die we doen is gewoon een drama. Met Maiden wel het dieptepunt.

De GM was er niet en die was ook helemaal niet blij dat we iets van 5 of 6 alts meenamen. Dus vanavond maar een pittige gesprek. Een deel van de spelers hebben het ook al op Disc laten weten. Geen prettig sfeertje nu.. :(

(is ook op tweakers disc te lezen btw.. join join)

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 28-09-2017 17:46 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Was er zojuist een probleem met de servers?

Om een of andere reden was waren er maar 2 man online in Antoran wastes.

en toen poef na een half uur ineens zag ik veel meer mensen :S

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

HStyles schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:25:

Dan zag je even op een nieuwe instance van Antoran. Als het te druk is een gebied dat krijg je dat.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thundermo
HStyles schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:25:

Blizzard heeft een techniek genaamd 'sharding' ingevoerd. Dit zorgt ervoor dat wanneer een gebied een bepaalde capaciteit aan spelers heeft, er een nieuwe 'shard' wordt aangemaakt van het gebied, waar nieuwe spelers in worden geplaatst. Zodra de volle shard weer wat leger raakt, wordt er van lage populatie shards mensen weer richting de 'originele' shard over gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als DPS in de queue staan voor leveling dungeons... dan gaat het normale levelen toch echt wel sneller. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
RustStorm schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:51:
Als DPS in de queue staan voor leveling dungeons... dan gaat het normale levelen toch echt wel sneller. :-(
Je moet ook hybrid levelen ^^. Je gaat de queue in en ondertussen ga je door met questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:18:
[...]

Je moet ook hybrid levelen ^^. Je gaat de queue in en ondertussen ga je door met questen.
Yeh, dat ben ik inderdaad ook aan het doen, alhoewel je meer kwijt bent aan het travelen dan het questen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom was het levelen in tank spec een heerlijke ervaring :)
Mijn huidige hunter heeft die luxe helaas niet hehe.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
thundermo schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:05:
[...]

Blizzard heeft een techniek genaamd 'sharding' ingevoerd. Dit zorgt ervoor dat wanneer een gebied een bepaalde capaciteit aan spelers heeft, er een nieuwe 'shard' wordt aangemaakt van het gebied, waar nieuwe spelers in worden geplaatst. Zodra de volle shard weer wat leger raakt, wordt er van lage populatie shards mensen weer richting de 'originele' shard over gezet.
Ah, nu snap ik de enkele vage mob-spawns in het questen...
als ik met 6 man achter een aantal WQ's aan ben, schiet ik blijkbaar in zo'n andere 'shard'. Dan zijn alle mobs weer aanwezig en geen spelers..

Handug!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Eindelijk na lang proberen en zoeken heb ik het toch voor elkaa kunnen krijgen om Outlaw viable (heb het aan een andere outlaw rogue gevraagd tevens en daarna een hoop finerunen zoals gear enzo. Mocht iemand hem kennen, teann-lightbringer gaf me de winnende tip) te krijgen voor m+ en raiding. Het ligt nu gelijk met Sin maar Sub is en blijft het beste. Ik krijg het nu dus voor elkaar om rond de 850k dps te doen op dummys zonder enige flasks, potions of food. in feite precies hetzelfde als Sin die ook rond de 850k DPS komt.

Het zat hem dus in de talents. eerst had ik dus Ghostly Strike en Feath From Above.. Toen ik switchde naar blademaster and Slice and dice kon ik dus me dps increasen met 100%.

Hoop dat jullie hier wat ana hebben mochten jullie iets van een outlaw rogue willen spelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Kadardar op 30-09-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk, moest LFR deoen voor een Suramar quest ( voor Flying) en dan dropt er een Legendary.
Pas mijn tweede op al mijn chars sinds Legion launch

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Best leuk om te kijken die Mythic Dungeon Invitational.. Alleen waarom moeten ze nou net die nieuwste dungeon (Seat of nogwattes) in die nog haast niemand kent? 14 deaths tegen 20 en al ruim een half uur bezig.

Of nee, 20 vs 32 deaths inmiddels... Niet echt heel interessant om te zien zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
4/9 Mythic *O*

Damn, Sisters is echt een geweldige fight. Volgende keer Desolate Host en dan Mistress. :X

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:56:
Best leuk om te kijken die Mythic Dungeon Invitational.. Alleen waarom moeten ze nou net die nieuwste dungeon (Seat of nogwattes) in die nog haast niemand kent? 14 deaths tegen 20 en al ruim een half uur bezig.

Of nee, 20 vs 32 deaths inmiddels... Niet echt heel interessant om te zien zo ;)
Ik vond het juist interessanter dan de standaard comfort picks die veel teams maakten. Al was het wel duidelijk dat Free Marcy die dungeon een stuk slechter kende dan Honestly.
Rone schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 01:12:
4/9 Mythic *O*

Damn, Sisters is echt een geweldige fight. Volgende keer Desolate Host en dan Mistress. :X
Afgelopen woensdag de eerste tries gedaan, maar moet eigenlijk zeggen dat ik er veel meer van verwacht had. In een pull of 10 oid beste try 23% oid. Ook qua tactics vrij saai imho, Stil staan tot de hele kamer belicht is, dan ff stacken, daarna weer stil staan heel de tijd, ff stacken..... Ik had echt een heel ander gevecht verwacht.

[ Voor 32% gewijzigd door Dennism op 02-10-2017 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Afgelopen weekend weer een char naar 110 kunnen brengen aan de hand van invasions. Ik had op al op al mijn andere alts heel veel unsullied mail spul binnen gekregen, trinket en ringen dus mijn hunter was na het dingen al bijna direct redelijk gegeared.
Ik had alleen door het invasion levelen geen relics in mijn wapen dus die moest ik nog even bijelkaar sprokkelen.
Maar nu moet ik toch echt gaan stoppen met alts levelen, heb er nu 20 op level 110 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:36:
Afgelopen weekend weer een char naar 110 kunnen brengen aan de hand van invasions. Ik had op al op al mijn andere alts heel veel unsullied mail spul binnen gekregen, trinket en ringen dus mijn hunter was na het dingen al bijna direct redelijk gegeared.
Ik had alleen door het invasion levelen geen relics in mijn wapen dus die moest ik nog even bijelkaar sprokkelen.
Maar nu moet ik toch echt gaan stoppen met alts levelen, heb er nu 20 op level 110 :S
Dude... dat is insane :P Ik ben hard op weg met m'n death knight en warlock... Beetje bij beetje kruipen ze richting max level. :P Maar nog een hele hoop levels te gaan. :P Eenmaal in Outland aangekomen zal het allemaal stuk makkelijker gaan, want ik vind het questen daar gewoon veel leuker dan in Kalimdor / Eastern Kingdoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Iusedto schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:27:
Daarom was het levelen in tank spec een heerlijke ervaring :)
Mijn huidige hunter heeft die luxe helaas niet hehe.
Hunter levelen in BM spec en je pet in tank spec zetten. Auto taunt en aoe taunt aanzetten en voila. Je hebt hetzelfde idee, alleen doe je als BM vele malen meer damage dan een 'normale' tank.

En afgelopen zondag DH naar 110 gebracht, en rustig aan wat dungeons gedaan, beetje Argus en wat WQ's en zit ondertussen op 850 (met nog BOA Shoulders en 1 trinket aan). Zou nu alleen nog maar een DK naar 110 moeten brengen en dan heb ik alle classes op 110. Maar om nou €60,- uit te geven voor een boost of vanaf 55 naar 110 te levelen, ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:52:
[...]
Hunter levelen in BM spec en je pet in tank spec zetten. Auto taunt en aoe taunt aanzetten en voila. Je hebt hetzelfde idee, alleen doe je als BM vele malen meer damage dan een 'normale' tank.
Ik level in Survival en dat vind ik erg leuk :)
Vind de rotatie soms wat " clunky" maar de damage is meer dan uitstekend (imo)
Enige irritatie die ik heb is het gooien van Explosive trap, dat zou naar mijn mening gewoon een targeted ability moeten zijn en niet wat het nu is.

Voor de rest veel Suramar (haat dat gebied) quests gedaan op mijn Monk, nog 1 quest te gaan en een paar K rep.
Monk blijft toch mijn absolute nummer 1 qua fun in deze expansie.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
thundermo schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:52:
[...]

En afgelopen zondag DH naar 110 gebracht, en rustig aan wat dungeons gedaan, beetje Argus en wat WQ's en zit ondertussen op 850 (met nog BOA Shoulders en 1 trinket aan). Zou nu alleen nog maar een DK naar 110 moeten brengen en dan heb ik alle classes op 110. Maar om nou €60,- uit te geven voor een boost of vanaf 55 naar 110 te levelen, ik weet het niet.
Het levelen in Tank spec is gewoon heerlijk als je het via dungeons doet. Als hunter kan je (helaas) niet als tank queuen... damnit! ;) Maar inderdaad, zo'n hunterpet in tank spec is wel lekker ja. :)

Ben bezig een DK aan het levelen en een Warlock. Gewoon om elkaar af te kunnen wisselen. De DK zit gelukkig (logischerwijs) al in Outlands... Dus die ga ik sowieso wel max level krijgen vermoed ik. De warlock moet de 58 zien te halen en dan komt het ook wel goed. @Carthrax aan het nadoen als het gaat om gnomisch army! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosi010
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09-2019
Kan iemand zijn mening geven over de server Silvermoon? ik wil namelijk een realm switch gaan doen i.v.m. het hoge aantal Nederlandse spelers en guild die zich daar bevinden. Momenteel zit ik op Defias brotherhoofd maar daar bevinden zich niet heel veel spelers en al helemaal geen NL-ers (aan de Alliance zijde dan).

Ben met name geintresseerd in Silvermoon. Ravenchest is ook een optie.

Hoor er graag v :) an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Silvermoon is een drukke servers, zie vaak ook nederlands langskomen in /1 , zit zelf in een engelse guild met nog 2x NL en 1x BE

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk vond ik Silvermoon altijd een zeer leuke server en lekker druk.
Helaas is Alliance niet mijn ding dus ik speel er momenteel niet meer :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Bosi010 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:52:
Kan iemand zijn mening geven over de server Silvermoon? ik wil namelijk een realm switch gaan doen i.v.m. het hoge aantal Nederlandse spelers en guild die zich daar bevinden. Momenteel zit ik op Defias brotherhoofd maar daar bevinden zich niet heel veel spelers en al helemaal geen NL-ers (aan de Alliance zijde dan).

Defias Brotherhoofd :9 Speel zelf ook op defias. Ben hier juist naar geswitched 2 jaar geleden vanwege de goede balance(me love ganking). Inmiddels honor talent lvl 10 puur door die verrekte alliance tijdens het levelen te killen.

Vind het altijd wel leuk dat je op deze server echt moet oppassen dat je niet half HP hebt, zodra ze het zien ben je een prooi, in tegenstelling, langs mij moet je ook niet lopen als alliance met maar 2k hp. Altijd leuk om ze te zien rennen terwijl je net je Death from Above doet, je kan rennen wat je wilt maar ik kom dwars door de lucht heen achter je aan :+

OT: Speelt tweakers guild niet op defias horde? Wellicht dat je daar je portie NL wel kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-09 18:34
Ik kom ook even buurten met mijn character :)

https://worldofwarcraft.c...aracter/ravencrest/xurple

8/9 mythic, bijna mythic KJ down. Moet deze week nog wel lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Foxpat schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:22:
Ik kom ook even buurten met mijn character :)

https://worldofwarcraft.c...aracter/ravencrest/xurple

8/9 mythic, bijna mythic KJ down. Moet deze week nog wel lukken denk ik.
Mooi man. Nog net even de Achievement voordat Antorus uitkomt ^^. Wij gaan vanavond denk ik wel Harjatan Mythic neerkrijgen en hopelijk wat leuke progressie op Sisters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online

Ravencrest meldt zich!
zeer aangename server, maar als je echt nederlanders zoekt, zul je er niet veel vinden hier.
zijn wel een tweetal guilds geloof ik, maar als je je draai daar niet vindt, heb je verder geen nederlandstalige guilds. als engels geen probleem is, is het een zeer drukke en aangename server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosi010
antonvdijk schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:20:
[...]

Ravencrest meldt zich!
zeer aangename server, maar als je echt nederlanders zoekt, zul je er niet veel vinden hier.
zijn wel een tweetal guilds geloof ik, maar als je je draai daar niet vindt, heb je verder geen nederlandstalige guilds. als engels geen probleem is, is het een zeer drukke en aangename server
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga dan toch voor Silvermoon. Heb ergens op internet gelezen dat hier de meeste Nederlanders zitten. Ik ben een lone-wulf tijdens het gamen dus vind wat aansoes wel leuk. Met Engelstalige is het leuk, maar NL-ers lijkt me nog leuker! :)
Ik heb een resto druid en mage maar zal dan eerst mijn Druid gaan switchen omdat dps-ers wel een lange queue hebben @ Silvermoon, als healer kom je overal zo doorheen als het goed is.

[ Voor 61% gewijzigd door Bosi010 op 02-10-2017 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosi010
Heeft iemand trouwens nog misschien een andere idee wat realm betreft waar aardig wat Hollanders zitten? (of waar de meeste zitten) :-)
Ik heb het nu over Silvermoon, maar misschien is er wel een andere realm waar nog meer NL-ers zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmlangwerden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-05-2023
Tarren Mill zitten er ook een hele hoop, maar dan moet je wel horde spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
harmlangwerden schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:21:
Tarren Mill zitten er ook een hele hoop, maar dan moet je wel horde spelen.
Ik weet dat er 1 volledig Nederlandse guild op Tarren-Mill zit. Slashcare. Voor de rest spelen er een heleboel op Tarren-Mill, maar dan verdeelt over ongeveer even veel guilds. Ik heb er zelf 3, naast mezelf in de guild zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harmlangwerden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-05-2023
Heb even gekeken en het volgende lijstje kan wel leuk zijn om een idee te krijgen. Al moet je er ook weer niet te veel in zoeken, het is maar een indicatie:
https://www.wowprogress.c...eek=&lang=nl&class=&spec=

Silvermoon duidelijk topserver qua nederlandse alliance spelers. Horde zo te zien Tarren Mill of Draenor. Je ziet ook dat er geen echte nederlandse topguild is. Zelfs de best gerankde raiden maar 2 keer in de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin me af te vragen wanneer ik m'n tweede legendary mag gaan ontvangen op m'n hunter. Heb al vaker LFR en dungeons gedaan met m'n hunter dan met al m'n andere characters bij elkaar. Zelfde geldt voor de WQs. Maar ik wacht het rustig af... vandaag weer aan de slag met m'n hunter (WQs) en vanaf morgen natuurlijk weer nieuwe ronde LFR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
Bosi010 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:02:
Heeft iemand trouwens nog misschien een andere idee wat realm betreft waar aardig wat Hollanders zitten? (of waar de meeste zitten) :-)
Ik heb het nu over Silvermoon, maar misschien is er wel een andere realm waar nog meer NL-ers zitten.
Op Kilrogg zit een NL guild Dutchdemons :) erg gezellig groep mensen.. wel horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silvermoon Alliance is erg leuk, ik heb er zelf een guild gehad, en 2 ex officers hebben daar nu een succesvolle heroic raiding guild.

Lekker drukke server, sociale mensen en gewoon leuke omgeving. Weinig echt drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elke server/guild heeft rotte appels er tussen zitten. Het is echt niet dat er een server bestaat waar iedereen zich maar altijd netjes gedraagt en iedereen met U aangesproken wordt en als je iets fout doet je niet de volledige laag over je heen krijgt. Ik zou gewoon als eerste even een beetje polsen dmv een character aan te maken op de server, de guild te joinen zodat je beetje doorkrijgt of het actief is, hoe de chat/discord en eventueel mee te gaan met 1 of 2 raids crossrealm om een feeling bij de guild te krijgen. alle guilds beloven goud maar in de werkelijkheid valt dat vaak vies tegen. Er zijn maar 3 guilds die ik zonder deze voorwaarden join maar dat zijn allemaal guilds van mensen die ik al zo lang ken dat ik weet dat het goed zit als zij aan de top staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 19:38
Vraagje,
Als je nu net 110 dingt. Welke quests etc moet je allemaal doen om bij te benen?
Ik heb al flying enzo van een andere toon maar met die ben ik gestopt net voor de nieuwe raid er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
blinded schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:08:
Vraagje,
Als je nu net 110 dingt. Welke quests etc moet je allemaal doen om bij te benen?
Ik heb al flying enzo van een andere toon maar met die ben ik gestopt net voor de nieuwe raid er was.
rechtstreeks naar argus via de quest van Velen @ Krasus Landing als ik me niet vergis.
De rest (khadgar voor broken shore, violet citadel voor suramar en die vogel voor helya wqs) kun je overslaan en alleen voor completion.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
antonvdijk schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:13:
[...]

rechtstreeks naar argus via de quest van Velen @ Krasus Landing als ik me niet vergis.
De rest (khadgar voor broken shore, violet citadel voor suramar en die vogel voor helya wqs) kun je overslaan en alleen voor completion.
Ik moest met Khadgar praten, wel de Broken Shore op. Al is die te skippen, als je het al op een character gedaan hebt. Dan moest ik 1 quest doen, een bepaalt item vinden (gewoon wat mobs killen en deze dropt vanzelf), die inleveren en toen kreeg ik de quest om naar Argus te gaan. Deze 'Argus-start-quest' wilde niet opkomen, voordat ik tenminste die 'item-vind-quest' op de Broken Shore had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
antonvdijk schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:13:
[...]

thundermo schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:23:
[...]

Ik moest met Khadgar praten, wel de Broken Shore op. Al is die te skippen, als je het al op een character gedaan hebt. Dan moest ik 1 quest doen, een bepaalt item vinden (gewoon wat mobs killen en deze dropt vanzelf), die inleveren en toen kreeg ik de quest om naar Argus te gaan. Deze 'Argus-start-quest' wilde niet opkomen, voordat ik tenminste die 'item-vind-quest' op de Broken Shore had gedaan.
en voor je artifact enzo? moet je daar nog dingen voor unlocken en voor questen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blinded schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:46:
[...]

[...]

en voor je artifact enzo? moet je daar nog dingen voor unlocken en voor questen?
Zou zeker aanraden om je class hall quest af te maken, want je gaat namelijk vastlopen (ook op Argus) door gebrek aan followers en de benodigde ilvl/level ups.

Voor de rest kan je doen feite doen wat je wilt, wil je snel gearen dan blijf je vooral op Argus en LFR hangen en mocht je geld teveel hebben een ToS Normal/Heroic boost. Zo niet dan lekker rustig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
Kadardar schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:38:
[...]

Zou zeker aanraden om je class hall quest af te maken, want je gaat namelijk vastlopen (ook op Argus) door gebrek aan followers en de benodigde ilvl/level ups.

Voor de rest kan je doen feite doen wat je wilt, wil je snel gearen dan blijf je vooral op Argus en LFR hangen en mocht je geld teveel hebben een ToS Normal/Heroic boost. Zo niet dan lekker rustig aan.
ok :)

ben nog maar net 100 maar had alvast geen zin om veel opnieuw te doen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Gisteren met me hunter de legendary q gedaan om de bow te halen voor Markmanship, eenmaal gehaald een flinke tegenvaller. Die legendary ability slaat nergens op en is totaal niet bijzonder. Nu in de Legion zones merk ik ook gewoon echt dat het een Aimed Shot spam is, totaal geen mobility en eigenlijk geen afwisseling. Je bent gewoon een mage maar dan met pijlen. Toch even Google erbij gepakt of meer mensen dit ook vinden, bleek absoluut niet de enige te zijn. Nu is de WoW community nogal van het zeiken natuurlijk - dus met een korreltje zout nemen doe ik het zeker - alleen toch lees je vrijwel overal dezelfde "klachten".

Dus toen ben ik een rogue gestart, lijkt me lekker :). Ik zit nu op level 10 en moet een spec uit gaan kiezen. In het verleden was ik altijd erg van Subtlety, lekker bivakkeren in shadows en op het goede moment dodelijke toeslaan. Raden jullie een andere spec aan tijdens het levelen, of gaat deze wel lekker in dungeons enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:53:
Dus toen ben ik een rogue gestart, lijkt me lekker :). Ik zit nu op level 10 en moet een spec uit gaan kiezen. In het verleden was ik altijd erg van Subtlety, lekker bivakkeren in shadows en op het goede moment dodelijke toeslaan. Raden jullie een andere spec aan tijdens het levelen, of gaat deze wel lekker in dungeons enzo?
Ik vind zelf Outlaw super vet, lekker veel stuns enzo. Echter weet ik niet of een RNG game leuk wordt dus ik zou zeggen dan Sin. Omdat je als Sin veel meer front attacks hebt die volle bak aan damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:36:
[...]

Ik vind zelf Outlaw super vet, lekker veel stuns enzo. Echter weet ik niet of een RNG game leuk wordt dus ik zou zeggen dan Sin. Omdat je als Sin veel meer front attacks hebt die volle bak aan damage doen.
Wordt Sub momenteel afgeraden dan tijdens het levelen? Is het wel een beetje viable op 110?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:53:
[...]

Wordt Sub momenteel afgeraden dan tijdens het levelen? Is het wel een beetje viable op 110?
Nee raiding wijze is Subt het beste wat je kan krijgen. Maar aangezien je backstab meer damage doet als je achter een target staat is het niet handig voor levelling (in mijn ogen) omdat je nooit achter een target kan komen solo tenzij je uit stealth komt. Wat 1 hele hit zou zijn in totaal.

Je kan eens kijken wat ze zeggen op Icyveins bijv want mij Rogue was al level 100 in Legion dus alles daarvoor heb ik geen idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Kadardar schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 00:22:
[...]

Nee raiding wijze is Subt het beste wat je kan krijgen. Maar aangezien je backstab meer damage doet als je achter een target staat is het niet handig voor levelling (in mijn ogen) omdat je nooit achter een target kan komen solo tenzij je uit stealth komt. Wat 1 hele hit zou zijn in totaal.

Je kan eens kijken wat ze zeggen op Icyveins bijv want mij Rogue was al level 100 in Legion dus alles daarvoor heb ik geen idee van.
uhmmm wat dacht je van openen met cheap shot? 4 sec stun waar je aardig wat backstabjes achter iemand kan krijgen...

Ik zelf heb met combat/outlaw zitten lvlen, maar ben nu sub. De RNG op Roll the Bones is gewoon niet leuk... en je staat zon beetje gegarandeerd onderaan de dps lijst. Tijdens levelen maakt het niet zoveel uit wat je kiest. Al zou ik voor sub gaan omdat je dat dan gelijk lekker in de vingers hebt.

De crits die sub krijgt met Death from Above...is insane, 6.5mil+ crits is geen uitzondering.

[ Voor 4% gewijzigd door Facenoise op 04-10-2017 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Assassination is ook wel een goede leveling build alleen zoveel mogelijk single target want aoe is niet het sterkste punt van die spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Facenoise schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:34:
[...]

uhmmm wat dacht je van openen met cheap shot? 4 sec stun waar je aardig wat backstabjes achter iemand kan krijgen...

Ik zelf heb met combat/outlaw zitten lvlen, maar ben nu sub. De RNG op Roll the Bones is gewoon niet leuk... en je staat zon beetje gegarandeerd onderaan de dps lijst. Tijdens levelen maakt het niet zoveel uit wat je kiest. Al zou ik voor sub gaan omdat je dat dan gelijk lekker in de vingers hebt.

De crits die sub krijgt met Death from Above...is insane, 6.5mil+ crits is geen uitzondering.
Ik ben zelf Outlaw en de kans dat ik onderaan de meter sta heb ik toch al aardig kunnen verkleinen. Dit door simpelweg Slice n dice als talent op te pakken om de RNG van Roll the Bones de kop in te drukken. Beter gezegd... ik heb geen RNG meer. ;) Ja Sub is altijd beter, maar ik vond Sub niet leuk spelen en wou echt graag Outlaw proberen te laten werken in een raid omgeving. Ik doe zo'n beetje rond de 1 mil nu gemiddeld met ilvl 923 dus het is viable maar het is niet de beste spec helaas. Hoop dat de nieuwe raid daar een verschil in gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Altijd combat gespeeld. Begin legion gestart met outlaw (cq piraten spec imho), maar had ik geen feeling mee. Dus overgestapt naar ass, maar werd m ook niet, te traag voor mn gevoel.
Halverwege toch outlaw geprobeerd, ging al iets beter. Nu sinds gisteren avond naar sub geswitched. Kan er nog niet veel over zeggen, ziet er wel veel belovend uit. Gister eerst de artifact wapens opgepakt.. Maar echt m'n draai vinden met m'n rogue in Legion.. nee (nog niet).

Overigens ben ik het wel met @Facenoise eens. Probeer dezelfde level spec aan te houden als end game spec, voor het gevoel althans. Vind persoonlijk vaak op end game switchen van spec lastig. Net alsof je op je 80e nog een andere taal moet leren. Kan wel, maar moeizaam, omdat je er niet mee opgegroeid bent :P.

Weet iemand waar ik eenvoudig aan 3 relics komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Bedankt voor de antwoorden! Zoals al aangegeven vind ik de Sub spec verreweg het leukst, echt de spec die de rogue definieert in mijn ogen. Lekker om te horen dat dit ook de to-go spec is.

@Facenoise
Zag inderdaad op een YouTube filmpje bizarre crits op 110!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:31:

Weet iemand waar ik eenvoudig aan 3 relics komen?
Argus(bij de vendor/WQ's), AH, alle niet Argus WQ's en Dungeon/LFR. AH wellicht het makkelijkste maar wel de laagste die je uberhaupt kan krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 04-10-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Kadardar schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:14:
[...]

Ik ben zelf Outlaw en de kans dat ik onderaan de meter sta heb ik toch al aardig kunnen verkleinen. Dit door simpelweg Slice n dice als talent op te pakken om de RNG van Roll the Bones de kop in te drukken. Beter gezegd... ik heb geen RNG meer. ;) Ja Sub is altijd beter, maar ik vond Sub niet leuk spelen en wou echt graag Outlaw proberen te laten werken in een raid omgeving. Ik doe zo'n beetje rond de 1 mil nu gemiddeld met ilvl 923 dus het is viable maar het is niet de beste spec helaas. Hoop dat de nieuwe raid daar een verschil in gaat maken.
Daar wil ik weleens een log van zien... Niet dat ik je niet geloof, maar ik heb nog geen 1 outlaw rogue gezien die meer dan 600-700k damage doet(vaker stukken lager zelfs).

En is dat multi target? of Solo op 1 baas? Lange raid fight of korte dungeon boss fight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Facenoise schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:00:
[...]

Daar wil ik weleens een log van zien... Niet dat ik je niet geloof, maar ik heb nog geen 1 outlaw rogue gezien die meer dan 600-700k damage doet(vaker stukken lager zelfs).

En is dat multi target? of Solo op 1 baas? Lange raid fight of korte dungeon boss fight?
Dummy's/LFR (Single target) van zo'n 5 minuten ;) Maar ik heb vanavond een raid log voor je (me eerste als Outlaw Rogue) dus dat geeft een stuk beter beeld dan de loot pinatas. Met de juiste legendarys zou ik zo'n 300k extra moeten kunnen halen zoals ik had begrepen. Dat zou een wrist (greenskin nog wat) + shoulder (mantle of the master assassin) zijn. Maarja daar heb ik helaas geen invloed op om dat te versnellen want alhoewel ik de RNG uit me spec heb gestripped heb ik dat niet uit de drops ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eigenlijk moet ik een beetje uit dit topic weg blijven als ik op werk ben... wil hierdoor gewoon spelen... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Raptar schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:53:
Gisteren met me hunter de legendary q gedaan om de bow te halen voor Markmanship, eenmaal gehaald een flinke tegenvaller. Die legendary ability slaat nergens op en is totaal niet bijzonder. Nu in de Legion zones merk ik ook gewoon echt dat het een Aimed Shot spam is, totaal geen mobility en eigenlijk geen afwisseling. Je bent gewoon een mage maar dan met pijlen. Toch even Google erbij gepakt of meer mensen dit ook vinden, bleek absoluut niet de enige te zijn. Nu is de WoW community nogal van het zeiken natuurlijk - dus met een korreltje zout nemen doe ik het zeker - alleen toch lees je vrijwel overal dezelfde "klachten".
Er zit natuurlijk een behoorlijk verschil tussen hetgeen wat je tijdens levelen aan damage abilities gebruikt en wat je in een instance/raid omgeving zou doen. Ik zou voor de grap eens Icy Veins MM Hunter DPS Rotation doorlezen. Dan zie je dat hetgeen je in een raid moet doen, waar je rekening mee moet houden etc. toch iets meer is als alleen maar Aimed Shot spammen.

Alle classes zijn tijdens het levelen saai. Je gebruikt misschien tussen de 2 a 4 abilities en daarmee gaat alles neer. Dan wordt je 110 en ga je dungeons of raids in, dan gaat er een wereld voor je open, wat je allemaal moet doen, om zodoende het maximale uit je character te krijgen. Ja, tijdens WQ's en open world content is het weer 2 a 4 abilties, maar ja alles is dood voordat je een fatsoenlijke rotatie op poten hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door thundermo op 04-10-2017 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Wat is een beetje een goede server kwa populatie en markt? EU Horde bijvoorkeur

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Pagina: 1 ... 101 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.