Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thorval schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:59:
Wat is een beetje een goede server kwa populatie en markt? EU Horde bijvoorkeur
Draenor... ;) (zie enkele posts/pagina's terug)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:04
Voor realm vragen: https://realmpop.com/eu.html

Mooie grafiekjes :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Noooo ga je het mooie Sha'Glade Cartel ook al verlaten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draenor is inderdaad is zeer goede Horde server, tussen expansies in :)
Op het moment dat er een nieuwe Expansion uitkomt zijn er altijd enorme queue's

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Twisting Nether or Kazzak zijn ook goede Horde servers;
High populated beide dat wel, maar zat guilds en mogelijkheden

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseverance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 01:05
RustStorm schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:45:
Eigenlijk moet ik een beetje uit dit topic weg blijven als ik op werk ben... wil hierdoor gewoon spelen... -_-
x2 hier.

Ben er even een tijd uitgeweest, maar het schijnt dat je tegenwoordig dus ook gametime kan kopen dmv Gold? Is dat een beetje te doen of begint dat meer op werk te lijken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Perseverance schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:49:
[...]

x2 hier.

Ben er even een tijd uitgeweest, maar het schijnt dat je tegenwoordig dus ook gametime kan kopen dmv Gold? Is dat een beetje te doen of begint dat meer op werk te lijken? :D
Klopt, kost ongeveer 250k gold... ;) Ik vind het nogal een hoop gold... Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Carthrax schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:09:
[...]

Noooo ga je het mooie Sha'Glade Cartel ook al verlaten? ;)
Nee dat niet. Maar wil een tweede account maken voor wat gold farming etc. Dus dan is een betere markt en een goede populatie wel handig ;-)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Kadardar schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:06:
[...]

Dummy's/LFR (Single target) van zo'n 5 minuten ;) Maar ik heb vanavond een raid log voor je (me eerste als Outlaw Rogue) dus dat geeft een stuk beter beeld dan de loot pinatas. Met de juiste legendarys zou ik zo'n 300k extra moeten kunnen halen zoals ik had begrepen. Dat zou een wrist (greenskin nog wat) + shoulder (mantle of the master assassin) zijn. Maarja daar heb ik helaas geen invloed op om dat te versnellen want alhoewel ik de RNG uit me spec heb gestripped heb ik dat niet uit de drops ;)
Klopt Shoulder + wrist is een dikke damage increase... Maar ben zeer benieuwd wat je dps zal zijn.

Gisteren zelf nog een legendary gedropt gekregen, helaas botton tier, maar wel goed voor M+, 30% extra damage above 90% health en healed me ook voor damage done voor 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:51
thundermo schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:47:
alles is dood voordat je een fatsoenlijke rotatie op poten hebt.
Dat heb ik met mijn mage in dungeons tijdens het levellen; als ik de instant Ice Lance (dus voor geen meter damage doet) blijf spammen dan doe ik nog een -beetje- damage, maar de rest is (inclusief veel bosses :X ) is dood voordat mijn Frost Bolt (of iets anders) klaar is met casten...

Ben nu met een lvl 101 aan het werk om in WoD te vliegen; wat een pokkewerk (en dan ben ik nog niet eens aan de reputations begonnen :P ). Enige reden waarom ik het doe is omdat die account bound is; ben nu twee keer door MoP gevlogen, daar ben je doorheen voordat je er erg in hebt...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Facenoise schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:23:
[...]

Klopt Shoulder + wrist is een dikke damage increase... Maar ben zeer benieuwd wat je dps zal zijn.

Gisteren zelf nog een legendary gedropt gekregen, helaas botton tier, maar wel goed voor M+, 30% extra damage above 90% health en healed me ook voor damage done voor 100%.
Nou zo goed als dat de Dummy's/LFR waren hoe slecht het ging in een echte raid. Hoopte met flask, potions bloodlust combo wel aardig ver te komen metme DPs in de 1 mil maar nee. Alsnog schommel ik dus wel tussen de 700-800k DPS als Outlaw

https://www.warcraftlogs....#type=damage-done&fight=1
De rogue waar je naar moet kijken is Daísý Spices is Sub en dat merk je wel echt in de cijfers.

Zoals beloofd de logs. Vanaf Misstress ben ik even naar Sin uitgeweken om te proberen en voor mistress deed het wel net even iets meer damage. Ik ga het wel even wat meer fine tunen en hopen op de juiste leggies

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:10
RustStorm schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:54:
[...]

Klopt, kost ongeveer 250k gold... ;) Ik vind het nogal een hoop gold... Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. :D
Ik betaal er elke maand mn sub mee maar ieder voor zich inderdaad :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:14:
Draenor is inderdaad is zeer goede Horde server, tussen expansies in :)
Op het moment dat er een nieuwe Expansion uitkomt zijn er altijd enorme queue's
Nooit last van gehad, soms es 5 minuutjes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 00:16:
[...]

Ik betaal er elke maand mn sub mee maar ieder voor zich inderdaad :D
Als je goed inkomen kan genereren middels de AH dan is het inderdaad een piece of cake. Waarschijnlijk heb je ook de spider mount? :) Vind dat toch wel 'knap' hoor als je dat voor elkaar krijgt. :)

Mij lukt het niet, omdat er echte keyplayers zijn op de AH die je ALTIJD undercutten bij alles wat je er op zet. :) Och, geeft ook niet, heb van 2k (of was het 5k?) 200k kunnen maken sinds ik op m'n nieuwe server zit; met dank aan @Carthrax :) Dus wat dat betreft heb ik weinig klagen. :)
  • Players no longer need to complete “The Seat of the Triumvirate” in the Argus storyline to unlock “The Ruins of Oronaar”, which allows further follower and mission progression.
  • Follower equipment that improves item level is more likely to appear from Argus missions, once “The Ruins of Oronaar” has been completed.
  • The final tier of Argus missions are now less difficult, reward more Veiled Argunite, and reward more bonus Gold.
Dat is toch wel lekker hoor. :) Had het gisteren ingame al gezien dat ik de ruins oronaar mission kon starten. :)

[ Voor 31% gewijzigd door RustStorm op 05-10-2017 08:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ok.. ik ga nooit meer klagen over mijn loot luck, dat recht heb ik niet meer. 1e run heroic:

Tier legs 940 Titanforged
Tier Gloves 930 Titanforged
Tier Cloak 930 Titanforged
Tier Chest 915

Shoulders 920 Warforged
Belt 915
Relic 915 (beste trait erop, Let it Go)

Dus ik ga geen:

Mounts
Pets
Rares
etc
etc

meer zien deze expansion, ik heb mijn loot luck officieel opgemaakt

Ter bewijs;

Mijn char

Zie het aantal kills in heroic :)

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 05-10-2017 08:51 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:51:
ok.. ik ga nooit meer klagen over mijn loot luck, dat recht heb ik niet meer. 1e run heroic:

Tier Chest 915

Shoulders 920 Warforged
Belt 915

Dus ik ga geen:

Mounts
Pets
Rares
etc
etc

Ter bewijs;

Mijn char

Holy crap... dat is wel lekker hoor! grats! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:54:
[...]

Holy crap... dat is wel lekker hoor! grats! :D
Werd gister door vrouwlief was boos aangekeken, is samen met mij 110 geworden (afgelopen weekend), en zit nog steeds op een stuk lager itemlevel door slecht geluk met loot

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
corset schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:55:
[...]

Werd gister door vrouwlief was boos aangekeken, is samen met mij 110 geworden (afgelopen weekend), en zit nog steeds op een stuk lager itemlevel door slecht geluk met loot
Haha, wel ontzettend gaaf man. Ook erg leuk dat je vrouw mee gamet! :) kan ik niet zeggen helaas... ;) maar die is ook veel te druk met andere dingen ^_^ Waaronder een dansschool runnen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:56:
[...]

Haha, wel ontzettend gaaf man. Ook erg leuk dat je vrouw mee gamet! :) kan ik niet zeggen helaas... ;) maar die is ook veel te druk met andere dingen ^_^ Waaronder een dansschool runnen enzo.
Heeft imo ook minder leuke aspecten als je vriendin ook speelt, zo heb jij nu lekker een dingetje voor jezelf, waar ik direct al whispers of berichten op steam krijg om samen te spelen zodra ik inlog :+

Heeft voor en nadelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Mijn vrouw zit aan de andere kant van de tafel te WoW'en. We doen veel samen in het spel maar we gaan net zo makkelijk elk een andere kant op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:04

Tier Chest 915

Shoulders 920 Warforged
Belt 915

Dus ik ga geen:

Mounts
Pets
Rares
etc
etc

Ter bewijs;

Mijn char

Betere tier gear dan ik heb met m'n heroic kills sinds week 1 a 2 elke week... Goed gedaan :*)

Bij mij zat alles tegen gisteren. Uur tijd verspild in een +10 waarbij bleek dat er 2 geen idee hadden wat ze moesten doen en uiteindelijk verlaat de healer de groep na 2 wipes op laatste boss CoEN. En 2 missions die die op 190+% zaten allebei bonus loot fail. En ook nog last van de bug op de world boss in greater invasion waardoor ik geen coin kon gebruiken. Maar vanavond ga ik net als corset gewoon even wat 940 tier gear binnenhengelen ter compensatie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:05:
Mijn vrouw zit aan de andere kant van de tafel te WoW'en. We doen veel samen in het spel maar we gaan net zo makkelijk elk een andere kant op ;)
Oja ik ook hoor, en het is vaak toch relaxed dat je in het weekend kan gamen als je een keer zin heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou gister ook geraid (in een andere guild dan normaal met me Rogue) maar helaas geen leather drops. 0.0 zelfs over 5 bosses heen op een offspec relic na. Maarja das gewoon pech. Zondag gaan we verder op Desolate host en onward :) Misschien dat er dan wel wat dropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30

Tier Chest 915

Shoulders 920 Warforged
Belt 915

Dus ik ga geen:

Mounts
Pets
Rares
etc
etc

Ter bewijs;

Mijn char

Dat is echt wel geluk hebben :| . Ik heb nu alle bosses op Heroic meerdere keren gekilled, en gisteren gewoon geen enkele goede drop gehad. Geen enkele Titanforged drop, en bij de laatste 6 bosses heb ik nog de extra roll gebruikt :(. Wat ik wel kreeg was een 915 item, en een 920 one-handed mace. Ik snap eigenlijk niet waarom ze deze wapens als drop hebben toegevoegd :S?

Ik moet zeggen dat ik ook al in geen maanden meer een Legendary heb gekregen, wat ook best wel apart is. Ik snap dat ze zeldzaam zijn, maar ik speel dagelijks minimaal 2 tot 3 uur (Mythic+ dungeons, Daillies, Raids etc.).

Moet toch wel zeggen dat ik niet heel vaak geluk heb met de overall drops. Vaak genoeg dat ik Mythic+ dungeons doe (minimaal +9), en dat je met 2 chests niets krijgt dan alleen Artifact Power. Had graag vorige week 930+ iLevel willen hebben, maar dat zal deze week ook niet meer gaan lukken denk ik. Lijkt me wel vet om Mythic raids te gaan doen, maar dan wil ik (en moet ik) minimaal 940+ iLevel hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Diigii op 05-10-2017 09:33 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:03:
[...]

Heeft imo ook minder leuke aspecten als je vriendin ook speelt, zo heb jij nu lekker een dingetje voor jezelf, waar ik direct al whispers of berichten op steam krijg om samen te spelen zodra ik inlog :+

Heeft voor en nadelen :)
Daar heb ik gelukkig geen last van :) We hebben we wel de vrijheid om ons eigen ding te doen. Soms ben ik met de webshop designing bezig, en is zij aan het gamen, soms andersom etc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:29:
[...]

Daar heb ik gelukkig geen last van :) We hebben we wel de vrijheid om ons eigen ding te doen. Soms ben ik met de webshop designing bezig, en is zij aan het gamen, soms andersom etc :D
Maar jou vriendin/vrouw speelt zeker al wat langer? Ik word meer platgegooid met "Waar is dit" en "Hoe moet dat" :+ Heeft natuurlijk ook wel wat hoor, vooral omdat we allemaal ooit zo noob zijn geweest. Nu kom ik er pas achter hoe groot het spel daadwerkelijk is. Zijn zoveel dingetjes die je moet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

Maar jou vriendin/vrouw speelt zeker al wat langer? Ik word meer platgegooid met "Waar is dit" en "Hoe moet dat" :+ Heeft natuurlijk ook wel wat hoor, vooral omdat we allemaal ooit zo noob zijn geweest. Nu kom ik er pas achter hoe groot het spel daadwerkelijk is. Zijn zoveel dingetjes die je moet weten.
Klopt, sinds wotlk. Dat dan weer wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Mijn vrouw speelt ook sinds Wrath, maar heel casual en soms ook periodes niet.. dus ze vraagt mij ook constant waar alles is en wat er nieuw is en wat ze moet doen..

En ach ik help haar daar graag bij.. over een paar weekjes krijgt ze weer gametijd.. want Hallow's end en de Anniversary (ze baalt nog steeds dat ze m vorig jaar gemist heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:48:
Mijn vrouw speelt ook sinds Wrath, maar heel casual en soms ook periodes niet.. dus ze vraagt mij ook constant waar alles is en wat er nieuw is en wat ze moet doen..

En ach ik help haar daar graag bij.. over een paar weekjes krijgt ze weer gametijd.. want Hallow's end en de Anniversary (ze baalt nog steeds dat ze m vorig jaar gemist heeft)
Krijgt...? :)

Ja, ik baal er stiekem nog steeds van dat ik een break heb genomen van WoW gedurende enkele maanden. Hierdoor ben ik niet in aanmerking gekomen voor het cadeau dat Blizzard had voor de die-hards die nonstop WoW hebben gespeeld gedurende al die jaren... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Tier Chest 915

Shoulders 920 Warforged
Belt 915

Dus ik ga geen:

Mounts
Pets
Rares
etc
etc

Ter bewijs;

Mijn char

zoals ik op de Discord gisteren al zei... dit is echt... WTF :| HOE kan je zoveel geluyk hebben :/
ik heb 1 tier piece warforged en dat was het. oh well, ik zie het wel :)

Gisteren wel een 935 Relinquished TF relic gekregen wat mijn Artifact weapon nu op 973 iL zet (inclusief de Crucible punten)... dat punt waar je weapon een hoger IL heeft dat je Legendaries :/ 8)7

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:32:
[...]

zoals ik op de Discord gisteren al zei... dit is echt... WTF :| HOE kan je zoveel geluyk hebben :/
ik heb 1 tier piece warforged en dat was het. oh well, ik zie het wel :)

Gisteren wel een 935 Relinquished TF relic gekregen wat mijn Artifact weapon nu op 973 iL zet (inclusief de Crucible punten)... dat punt waar je weapon een hoger IL heeft dat je Legendaries :/ 8)7
Zoals ik al zei, ik ga geen mounts, pets, legendaries etc meer zien. En volledig terecht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:04:
[...]

Krijgt...? :)

Ja, ik baal er stiekem nog steeds van dat ik een break heb genomen van WoW gedurende enkele maanden. Hierdoor ben ik niet in aanmerking gekomen voor het cadeau dat Blizzard had voor de die-hards die nonstop WoW hebben gespeeld gedurende al die jaren... ;(
Ja, ze krijgt gametijd.. van mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Mede-tweakerts, ik hoop dat ik hier wat tips van jullie kan krijgen. Ik zou graag meer DPS doen tijdens raids maar tot zover behaal ik alleen maar grijze ranks. Volgens raidbots zou ik iets van 1.2M a 1.3M DPS moeten halen en volgens mijn Recount kom ik daarbij wel in de buurt maar als ik naar logs kijk zie ik dat ik nog niet eens de 800K haal.

Als iemand weet hoe ik de DPS van mijn retadin kan opkrikken dan graag. Ook vraag ik me af hoe ik het verschil tussen wat Recount weergeeft en wat de logs weergeven kan oplossen. Is dat een setting of kan ik misschien beter Skada gebruiken?

Armory hier en ook log van hc Goroth en log van hc KJ

Bedankt voor het lezen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosi010
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09-2019
Hallo allemaal!
Afgelopen dagen tips gevraagd voor een realm switch aan de Alliance zijde, keuze gemaakt voor: Silvermoon en gelijk NL guild gejoined :)
Echter is er een probleem ontstaan:o ik heb een enorm hoge latency wat resulteert in lage reactietijd @ het casten van spells.

Iemand tips? (voorheen op de realm Defias had ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:10
RustStorm schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:20:
[...]

Als je goed inkomen kan genereren middels de AH dan is het inderdaad een piece of cake. Waarschijnlijk heb je ook de spider mount? :) Vind dat toch wel 'knap' hoor als je dat voor elkaar krijgt. :)

Mij lukt het niet, omdat er echte keyplayers zijn op de AH die je ALTIJD undercutten bij alles wat je er op zet. :) Och, geeft ook niet, heb van 2k (of was het 5k?) 200k kunnen maken sinds ik op m'n nieuwe server zit; met dank aan @Carthrax :) Dus wat dat betreft heb ik weinig klagen. :)

[...]

Dat is toch wel lekker hoor. :) Had het gisteren ingame al gezien dat ik de ruins oronaar mission kon starten. :)
Spider mount heb ik niet, al kan ik er wel 2 kopen als ik wil :p, vind die mount niet zo mooi maar moet eigenlijk wel in de collectie een keer. Echt AH playen doe ik al tijden niet meer. Heb laatst alch op 800 gekregen en die flasks naar lvl 3 geleveld, dat verdiend nu best aardig. Verder kom je al een eind met gold missies en gewoon spelen. Ik haal mn sub er in ieder geval makkelijk uit elke maand zonder echt te farmen of ah te spelen. Gebruik ook bijv geen TSM, als je dat goed instelt kun je flink verdienen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Die spider mount is zo vet.. ik heb daar echt voor zitten sparen omdat het AH bespelen echt totaal niet mijn ding is.. ik haal op andere manieren wel goud binnen..

Zo heb ik ook alweer genoeg voor de Warframe zodra ik de rep van de Army of Light klaar heb.. :p

Maar gewoon gold missies, een bodyguard hebben die me 250 gold extra geeft per world quest en oude raids runnen voor mounts en transmogs levert me meer dan genoeg op al met al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:55:
Maar gewoon gold missies, een bodyguard hebben die me 250 gold extra geeft per world quest
Hoe dan? Want ik kom niet verder dan 75g per WQ... :-/ (moet derde slot nog vrijspelen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30
Wee Man schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:40:
Mede-tweakerts, ik hoop dat ik hier wat tips van jullie kan krijgen. Ik zou graag meer DPS doen tijdens raids maar tot zover behaal ik alleen maar grijze ranks. Volgens raidbots zou ik iets van 1.2M a 1.3M DPS moeten halen en volgens mijn Recount kom ik daarbij wel in de buurt maar als ik naar logs kijk zie ik dat ik nog niet eens de 800K haal.

Als iemand weet hoe ik de DPS van mijn retadin kan opkrikken dan graag. Ook vraag ik me af hoe ik het verschil tussen wat Recount weergeeft en wat de logs weergeven kan oplossen. Is dat een setting of kan ik misschien beter Skada gebruiken?

Ik ben ook niet een hele pro op dat gebied, maar wellicht kan ik je enkele tips geven.
Voor mijn Shadow Priest kijk ik eigenlijk altijd op Icy Veins (link voor Retribution Paladin: https://www.icy-veins.com...ion-paladin-pve-dps-guide).

Ik zorg dat ik elke keer steeds beter mijn character tune. Dus dat ik af en toe kijk wat er gebeurd als ik van talent ga switchen, maar ik moet zeggen dat Icy Veins vaak wel gelijk heeft.

Stat Priority is heel erg belangrijk. Icy veins geeft het volgende aan voor Ret Pal:

1. Strength (item level);
2. Haste;
3. Critical Strike = Versatility = Mastery.

Jij hebt op dit moment maar 9 Versatility. Terwijl het meest ideale 22 - 22 - 22 is. Ik weet zelf niet hoeveel dit kan verschillen met je DPS. Daarbij moet ik ook bekennen dat ik het stat-systeem in WoW nog steeds niet heel goed vindt. Het komt nog regelmatig voor dat een trinket van 870 iLevel beter is dan een trinket met 920 iLevel.

Ik zie dat je netjes je gear enchant (cloak, ringen etc.), dus dat zit wel goed. Tijdens de Raid is het natuurlijk ook heel er goed om consumables te gebruiken. Degene die hoog in de DPS ranking staan gebruiken dit ook. En vaak is het ook een must. (Link: https://www.icy-veins.com...gems-enchants-consumables). Ook moet je tijdens de raid niet vergeten om je usable items zoals trinkets te gebruiken.

@Bosi010 Welkom op Silvermoon :). Ook een Realm waar ik actief ben (niet heel erg actief qua Guild Raiding vanwege werkdrukte), maar tot nu toe 1 van mijn favoriete realms.

Welke class speel je op dit moment? En helaas heb ik zelf nog niet meegemaakt dat ik op een bepaalde realm hoge latency heb.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05

https://wowanalyzer.com
Kijk voor de gein eens op die site. Vul de link van je log in en ga door de fights. Wowanalyzer geeft heel veel bruikbare tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Diigii schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:12:
Voor mijn Shadow Priest kijk ik eigenlijk altijd op Icy Veins (link voor Retribution Paladin: https://www.icy-veins.com...ion-paladin-pve-dps-guide).

Ik zorg dat ik elke keer steeds beter mijn character tune. Dus dat ik af en toe kijk wat er gebeurd als ik van talent ga switchen, maar ik moet zeggen dat Icy Veins vaak wel gelijk heeft.

Stat Priority is heel erg belangrijk. Icy veins geeft het volgende aan voor Ret Pal:

2. Haste;

Jij hebt op dit moment maar 9 Versatility. Terwijl het meest ideale 22 - 22 - 22 is. Ik weet zelf niet hoeveel dit kan verschillen met je DPS. Daarbij moet ik ook bekennen dat ik het stat-systeem in WoW nog steeds niet heel goed vindt. Het komt nog regelmatig voor dat een trinket van 870 iLevel beter is dan een trinket met 920 iLevel.
Ja ik gebruik Icy Veins :Y

Die stat priority lees ik als: "Crit, Vers en Mastery zijn even belangrijk," ipv "Je moet evenveel Crit, Vers en Mastery hebben." Sowieso sim ik alle nieuwe gear die ik krijg. Mijn gear heeft potentie; mijn probleem/doel is het bereiken van die potentie.
thundermo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:29:
[...]

https://wowanalyzer.com
Kijk voor de gein eens op die site. Vul de link van je log in en ga door de fights. Wowanalyzer geeft heel veel bruikbare tips.
Dat is een verrekt handige site. Ik heb al mijn gevechten van hc ToS geanalyzeerd en bij daarbij komt altijd hetzelfde punt naar voren: meer crusader strike gebruiken en het effect van mijn cloak benutten door meer holy power op te potten. Daar kan ik wel wat mee :)

Nu nog mijn Recount ervan overtuigen om niet mijn DPS op te kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosi010
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09-2019
Diigii schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:12:
[...]

Ik ben ook niet een hele pro op dat gebied, maar wellicht kan ik je enkele tips geven.

2. Haste;

Ik zie dat je netjes je gear enchant (cloak, ringen etc.), dus dat zit wel goed. Tijdens de Raid is het natuurlijk ook heel er goed om consumables te gebruiken. Degene die hoog in de DPS ranking staan gebruiken dit ook. En vaak is het ook een must. (Link: https://www.icy-veins.com...gems-enchants-consumables). Ook moet je tijdens de raid niet vergeten om je usable items zoals trinkets te gebruiken.

@Bosi010 Welkom op Silvermoon :). Ook een Realm waar ik actief ben (niet heel erg actief qua Guild Raiding vanwege werkdrukte), maar tot nu toe 1 van mijn favoriete realms.

Welke class speel je op dit moment? En helaas heb ik zelf nog niet meegemaakt dat ik op een bepaalde realm hoge latency heb.
Hey Hallo! Hoe heet je ingame? Ik heet Engeneel en ben een druid healer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Wee Man schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:59:
[...]

Ja ik gebruik Icy Veins :Y

Die stat priority lees ik als: "Crit, Vers en Mastery zijn even belangrijk," ipv "Je moet evenveel Crit, Vers en Mastery hebben." Sowieso sim ik alle nieuwe gear die ik krijg. Mijn gear heeft potentie; mijn probleem/doel is het bereiken van die potentie.

[...]

Dat is een verrekt handige site. Ik heb al mijn gevechten van hc ToS geanalyzeerd en bij daarbij komt altijd hetzelfde punt naar voren: meer crusader strike gebruiken en het effect van mijn cloak benutten door meer holy power op te potten. Daar kan ik wel wat mee :)

Nu nog mijn Recount ervan overtuigen om niet mijn DPS op te kloppen...
Je zou ook recount eens kunnen verwijderen en Skada installeren. Recount is de laatste tijd behoorlijk incorrect gebleken, Skada lijkt veel beter overeen te komen met warcraft logs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 13:15

Rannasha

Does not compute.

Heel algemeen advies voor betere DPS/HPS/TPS is "vaker op een knopje drukken".

Een beetje schuiven met secondary stats kan helpen, maar is vaak niet het verschil tussen een sub-30% parse en een 80%+ parse. Zoek eens een log op van iemand met dezelfde class/spec op hetzelfde gevecht met vergelijkbare lengte. Leg die performance naast die van jou en vergelijk vooral welke acties zijn gebruikt en hoeveel.

Ik kijk zo nu en dan naar wat onderpresterende healer-recruits doen in mijn guild (ik speel Resto Druid en ben officer) en daar komt geregeld uit dat ze simpelweg veel minder vaak bepaalde abilities gebruiken.

Installeer de WeakAuras addon en maak enkele auras waarmee je goed kunt bijhouden wanneer belangrijke abilities gebruikt moeten worden. Je action bar onderin staat te ver van de actie om goed in de gaten te kunnen houden, Een WeakAura in de direct omgeving van je character die aangeeft of een belangrijke ability van de cooldown af is valt veel beter op. Online kun je ongetwijfeld wat WeakAuras import-strings vinden die je kant-en-klare setups geven, maar anders kun je met wat experimenteren ook vrij snel zelf wat in elkaar knutselen.

Mijn ability-gebruik en prestaties zijn er flink op vooruit gegaan door het gebruik van WeakAuras om de uptime van belangrijke spells te verbeteren.
thundermo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:34:
[...]

Je zou ook recount eens kunnen verwijderen en Skada installeren. Recount is de laatste tijd behoorlijk incorrect gebleken, Skada lijkt veel beter overeen te komen met warcraft logs.
Of "Details". Deze is ook erg nauwkeurig (laatste een keer vergeleken met een Warcraft Logs rapport voor 1 boss en van de 5 spelers die ik nakeek waren de getallen uit Details exact hetzelfde als die van Warcraft Logs).

[ Voor 10% gewijzigd door Rannasha op 05-10-2017 15:37 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Meestal hebben de class discords ook een hele rits aan weakauras voor je die je zo kunt importeren met alles wat je nodig hebt.
Scheelde voor mij als Destro warlock een heel stuk en ik merk ook wel dat mijn dps een stuk beter is sinds ik weakauras gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga vanavond ook maar eens weakauras proberen (ik ken de addon alleen bij naam, wat het precies doet geen idee). Het idee wat ik zoek is meer een soort rotatie helper zoek die me kan vertellen wanneer bepaaalde skills van cooldown zijn maar ook de buffs en debuffs kan tracken (liefst instelbaar zodat ik de rotizooi eruit kan filteren). Vroeger zag ik zoiets als DK rune trackers met de rune en eronder en daarboven een balke wanneer die specifieke rune van cooldown of kwam.. Nu zoek ik dit dus voor buffs en dots/debuffs. Het liefste ook nog dat buffs en debuffs links en rechts van het scherm geplaatst kunnen worden zodat ik weet links zijn me buffs, wat heb ik nodig? en Rechts dan de dots/debuffs zodat ik kan zien oke, skill loopt over 3 seconden af en dan moet ik hem reapplyen. Is dit iets wat weakauras kan krijgen of denk ik dan verkeerd en zoek ik eigenlijk iets totaal anders?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thundermo
Kadardar schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:31:
Ik ga vanavond ook maar eens weakauras proberen (ik ken de addon alleen bij naam, wat het precies doet geen idee). Het idee wat ik zoek is meer een soort rotatie helper zoek die me kan vertellen wanneer bepaaalde skills van cooldown zijn maar ook de buffs en debuffs kan tracken (liefst instelbaar zodat ik de rotizooi eruit kan filteren). Vroeger zag ik zoiets als DK rune trackers met de rune en eronder en daarboven een balke wanneer die specifieke rune van cooldown of kwam.. Nu zoek ik dit dus voor buffs en dots/debuffs. Het liefste ook nog dat buffs en debuffs links en rechts van het scherm geplaatst kunnen worden zodat ik weet links zijn me buffs, wat heb ik nodig? en Rechts dan de dots/debuffs zodat ik kan zien oke, skill loopt over 3 seconden af en dan moet ik hem reapplyen. Is dit iets wat weakauras kan krijgen of denk ik dan verkeerd en zoek ik eigenlijk iets totaal anders?
Wat je beschrijft is iets waar Weakaura's heel goed voor is. Ik ben zelf wel fan van de Weakaura's die de user 'Ipse' maakt. Heeft ze gemaakt voor alle classes en ze lijken allemaal op elkaar, wat ik dan weer fijn vind. https://wago.io/p/Ipse

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:42:
[...]

Wat je beschrijft is iets waar Weakaura's heel goed voor is. Ik ben zelf wel fan van de Weakaura's die de user 'Ipse' maakt. Heeft ze gemaakt voor alle classes en ze lijken allemaal op elkaar, wat ik dan weer fijn vind. https://wago.io/p/Ipse
Owh wow, dat ziet er wel bijzonder goed uit voor de Rogue. Zeker vanavond even checken :D Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

[...]

Van hem gebruik ik de Shadow/Holy WA's
zeer nuttig ne prima compact

aanpassen van WA's lukt me (nog)niet, want ik mis op de SWP en VT een glow as ze op een target niet active zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
@Rannasha Ik heb nooit wat van WeakAuras gesnapt maar zal er eens naar gaan kijken. Ik zie zoals @Akaendra zei inderdaad een website op de Paladin Discord voor WeakAuras import strings. Tijd voor wat huiswerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:51
algemene tip voor WeakAuras (WA):

wago.io

verzameling van allerlei weakauras, je kunt het zo gek niet verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Yup dit heeft geholpen als een malle ne precies wat ik zocht. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist m'n derde legendary mogen looten op m'n hunter. Helaas een vreselijk waardeloze... :( oh well...

Binnenkort (volgende patch) zal het krijgen van legendaries veel gemakkelijker worden gelukkig.

[ Voor 32% gewijzigd door RustStorm op 08-10-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:57:
Zojuist m'n derde legendary mogen looten op m'n hunter. Helaas een vreselijk waardeloze... :( oh well...
Grats ? :)

Ben bezig Legionfall rep te grinden (boring) en ondertussen wat LFR voor quests ( ook boring lol )

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:20:
[...]

Grats ? :)

Ben bezig Legionfall rep te grinden (boring) en ondertussen wat LFR voor quests ( ook boring lol )
Hehe, nee niet echt... het is namelijk de volgende: Roots of Shaladrassil

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, een mount drop lol
Liever Legendary gehad

[ Voor 35% gewijzigd door Iusedto op 08-10-2017 17:17 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:16:
Oh, een mount drop lol
Liever Legendary gehad
Hahaha, welke mount heb je gekregen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:44:
[...]

Hahaha, welke mount heb je gekregen? :D
Abyss worm, moest ff zoeken lol

.,,speel nu even Ally. Eens kijken of de NL guild op Silvermoon nog bestaat

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:47:
[...]

Abyss worm, moest ff zoeken lol

.,,speel nu even Ally. Eens kijken of de NL guild op Silvermoon nog bestaat
Holy crap dude... dat is nice. :) LFR? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:37:
[...]

Holy crap dude... dat is nice. :) LFR? :)
Tuurlijk LFR.
Ben te Casual geworden lol.

Moest op mijn Brewmaster die afsluitende Pilars of Creation q doen en daarvoor moet je 2 Raids in. LFR is dan makkelijkst.

..en we hebben eindelijk Flying nu ook *O*

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is very nice man! :) Ik ben ook lekker bezig ingame. :) Ga straks denk ik even verder met m'n DK. Maar eerst nog even een LFR wing op m'n hunter en op transmog jacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:48:
Dat is very nice man! :) Ik ben ook lekker bezig ingame. :) Ga straks denk ik even verder met m'n DK. Maar eerst nog even een LFR wing op m'n hunter en op transmog jacht. :)
Dank je.
Is een goed dag (understatement)

Speel nu op Silvemoon, 103 Unholy DK
Was mijn main toen ik daar in een waanzinnige guild zat
Helaas bestaan ze niet meer :(

Unholy speelt wel waanzinnig zeg, wow

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*Dagboek*
zeer kort dit keer:
63 tries nodig gehad, maar hij is neer.
Kil'Jaedan heroic neer in 8:17
Nu even rustig aan doen, en gear farmen
*einde dagboek

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:03:
*Dagboek*
zeer kort dit keer:
63 tries nodig gehad, maar hij is neer.
Kil'Jaedan heroic neer in 8:17
Grats ! *O*

*edit*
Zelf vanavond op zoek gaan naar een beetje gezellige guild op Silvermoon want de huidige is niet veel meer lol.
Was NL guild maar zijn nu "internationaal" geworden ivm de wens op meer te gaan Raiden.

[ Voor 31% gewijzigd door Iusedto op 09-10-2017 08:28 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
En weet je wat ons de meeste moeite gaf, het staan in de armageddon.
Ongeveer 40 Whipes alleen al om deze mechanic. In totaal hebben we maar 6 tries in P3 nodig gehad om hem neer te krijgen. De andere keren was het elke keer zo rond 40%-50% dat het mis ging.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
update voor mijn frost mage
Van het weekend een 930 broek nonset en 910 back nonset vervangen voor de T19 broek en back. ( 890)

Ik sim hier hoger mee en doe in de praktijk meer dmg.... :/
-veel minder intel
-3 % minder versa
-3% minder haste
-wat meer crit

Dit is toch eigelijk belachelijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat Blizzard van zulke situaties af wilde ?
Upgrade moest altijd een upgrade zijn of zo iets dergelijks

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Iusedto schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:04:
Ik dacht dat Blizzard van zulke situaties af wilde ?
Upgrade moest altijd een upgrade zijn of zo iets dergelijks
Ligt puur aan je set bonus natuurlijk, zelfde geldt voor mij. Maar 2 set(tier 20) geeft dan ook 10% damage increase(rogue).

Speel nu weer 1,5 maand en ben nu iLvl 935(933 equipped) met goede tier set (915/920 pieces). 2 legendaries, al zit ik echt te azen op de shoulders... Maar heb ik ieder geval 1 goede legendary voor M+, namelijk Cinidaria, the Symbiote http://www.wowdb.com/item...he-symbiote?bonusIDs=3570 Goede AoE op trash, schiet regelmatig naar 4-7m DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ben weer is beetje begonnen met wow na paar jaar niet gespeeld te hebben :)

Maar is die horde guild op Defias-Brotherhood niet meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na ene hoop Outlaw en naief te blijven dat het mogelijk moest zijn om 1mil + te doen heb ik de handdoek maar in de ring gegooid (voor nu). vervolgens maar Sub opgepakt om daar helemaal geen damage meer mee te kunnen doen (alle gear was gebaseerd op Outlaw en zouden normaal ten alle tijden beter zijn geweest) om op de 800k DPS parses uit te komen. Vervolgens maar omgewisseld voor Sin (stats lijken wat meer op elkaar vergeleken met Outlaw).

Gisteravond dan 2 bosses neer gehaald.
https://www.warcraftlogs.com/reports/1NTqKAR2FCgcDW9L

Desolate host 75% perf :D
Maiden 59% dus wat minder maarja :P

Nu 4 tier set maar ik geloof niet dat het beter is dan 2 set qua sims, maar dat moet ik nog even testen, ook natuurlijk even kijken met outlaw 4 set O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 09-10-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-BRAIN schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:08:
ben weer is beetje begonnen met wow na paar jaar niet gespeeld te hebben :)

Maar is die horde guild op Defias-Brotherhood niet meer ?
Welkom terug :)
Een paar jaar is wel echt een break hehe. Ik vond mijn 5 maanden break al lang

Of die guild nog bestaat durf ik je niet te zeggen.
Ik speel nl. op andere realms

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Kadardar schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:18:
Na ene hoop Outlaw en naief te blijven dat het mogelijk moest zijn om 1mil + te doen heb ik de handdoek maar in de ring gegooid (voor nu). vervolgens maar Sub opgepakt om daar helemaal geen damage meer mee te kunnen doen (alle gear was gebaseerd op Outlaw en zouden normaal ten alle tijden beter zijn geweest) om op de 800k DPS parses uit te komen. Vervolgens maar omgewisseld voor Sin (stats lijken wat meer op elkaar vergeleken met Outlaw).

Gisteravond dan 2 bosses neer gehaald.
https://www.warcraftlogs.com/reports/1NTqKAR2FCgcDW9L

Desolate host 75% perf :D
Maiden 59% dus wat minder maarja :P

Nu 4 tier set maar ik geloof niet dat het beter is dan 2 set qua sims, maar dat moet ik nog even testen, ook natuurlijk even kijken met outlaw 4 set O-)
Ik had exact hetzelfde probleem, ook stug blijven volhouden dat combat wel oke zou zijn naar mate je betere gear krijgt... NOT.

Echter doe ik met me combat/outlaw gear right of the bat wel stukken meer damage met sub. Waar ik met combat/outlaw ongeveer 500-650k deed(raid fight). Doe ik met sub constant 1mil+.

Enige waar je goed op moet letten is rotatie, dus altijd zorgen dat symbols of death active is dan death from above en dan shadow dance poppen terwijl je naar beneden vliegt, dan nog 2/3 shadowstrikes ligt eraan of je shadow blades hebt en eviserate. Zolang je dit niet goed doet heb je aanzienlijk lagere dps.

Met gewoon een quest boss in argus zou je makkelijk 1.8 mil+ single target moeten kunnen doen. Link je character eens? Ben benieuwd naar je gear! Dit is de mijne https://worldofwarcraft.c...fias-brotherhood/sneakeyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Facenoise schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:44:
[...]

Ik had exact hetzelfde probleem, ook stug blijven volhouden dat combat wel oke zou zijn naar mate je betere gear krijgt... NOT.

Echter doe ik met me combat/outlaw gear right of the bat wel stukken meer damage met sub. Waar ik met combat/outlaw ongeveer 500-650k deed(raid fight). Doe ik met sub constant 1mil+.

Enige waar je goed op moet letten is rotatie, dus altijd zorgen dat symbols of death active is dan death from above en dan shadow dance poppen terwijl je naar beneden vliegt, dan nog 2/3 shadowstrikes ligt eraan of je shadow blades hebt en eviserate. Zolang je dit niet goed doet heb je aanzienlijk lagere dps.

Met gewoon een quest boss in argus zou je makkelijk 1.8 mil+ single target moeten kunnen doen. Link je character eens? Ben benieuwd naar je gear! Dit is de mijne https://worldofwarcraft.c...fias-brotherhood/sneakeyy
Hier is de mijne https://worldofwarcraft.c...r/draenor/da%c3%ads%c3%bd, 1 ring enchant zo ik nog even mastery moeten maken :P Vergeten gister

Opzich heb ik ook nong tier gear wass ik zo naar 924-925 mee kan gaan maar zoals ik al zei wil ik die eerst even testen :D

Zou Sub nog wel een kans geven om te kijken hoever ik ermee kan komen met jou tips er ingeweven. Denk dta ik rond 6 a 7 uur vanavond wel wat veranderingen aan de char maak, tot die tijd zie je lage tier gear :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:49:
[...]

Hier is de mijne https://worldofwarcraft.c...r/draenor/da%c3%ads%c3%bd, 1 ring enchant zo ik nog even mastery moeten maken :P Vergeten gister
Lol, jij zit in Final Fury
Zie de laatste dagen iemand zoeken naar meer leden voor die Guild.
Kleine wereld hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:53:
[...]

Lol, jij zit in Final Fury
Zie de laatste dagen iemand zoeken naar meer leden voor die Guild.
Kleine wereld hehe
Final Fury is van een maat van me en de helft van het raid team zijn weer zijn maten. Zijn raid schedule (woensdag, zondag 20:00-23:00 + optionele alt raid op zaterdag) en manier (gewoon lekker relaxed, geen stress, wipe = wipe. Snel kijken waar het mis ging, bespreken en knallen) me gewoon momenteel goed aanstaan. Het kan altijd veranderen natuurlijk maar zolang het niet al teveel de hardcore manier op veranderd vind ik het prima (iets met een kleine opkomst binnen nu en 1 week). :) Enige nadeel zover is geen Mythic raids (teveel stress guildewise) maar als alles beetje op farm komt zien we wel weer verder, desnoods pug ik het (als ik daar aan toe kom) :P

Je onthoud zeker Narathas? Die heeft altijd ze guild recruit als, <recruit>, whisper me je foutste opening zin.

Nederlandse guilds zijn altijd wel een beetje kleine wereld, komt omdat er niet 100 van zijn, dus je onthoud het sneller + als er dan nog ene recruit is met whisper me je foutste openingszin blijft die zeker on top of mind. ;) Sales noemen ze zoiets.:P

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 09-10-2017 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En yes! zoals eerder besproken is mijn lootluck niet meer. Dankzij mijn geweldige heroic run, heb ik met mijn eerste legendary (Frost Gloves) een downgrade te pakken. Mijn mage heeft met 4P T20 meer dps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:04:
[...]
Je onthoud zeker Narathas? Die heeft altijd ze guild recruit als, <recruit>, whisper me je foutste opening zin.

Nederlandse guilds zijn altijd wel een beetje kleine wereld, komt omdat er niet 100 van zijn, dus je onthoud het sneller + als er dan nog ene recruit is met whisper me je foutste openingszin blijft die zeker on top of mind. ;)
Die heb ik inderdaad gezien lol. Vond dat briljant.
Begin vd week zochten veel RDPS (dacht ik), pas later werd er gemeld dat Socials ook welkom waren.
Ik zat/zit te twijfelen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:09:
[...]

Die heb ik inderdaad gezien lol. Vond dat briljant.
Begin vd week zochten veel RDPS (dacht ik), pas later werd er gemeld dat Socials ook welkom waren.
Ik zat/zit te twijfelen :)
Geloof dat er nog steeds wel een lack of RDPS is. Socials hebben we genoeg, mogen er altijd meer bij, socials worden ook geinvite voor alt runs geloof ik. :) Het is wel een gezellig zooitje hoor, zou zeggen geef het ene kans O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:04:
[...]

Moet Draenor Horde zijn :+ Zat ik gister nog over te lachen :P

Ik zit zelf in Gordian Knot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:13:
[...]

Moet Draenor Horde zijn :+ Zat ik gister nog over te lachen :P

Ik zit zelf in Gordian Knot
Klopt, als een zwerende vinger.

Geen ervaring met die guild, maar is dat niet ondertussen je 3de guild? :P Tenminste naar mijn kennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:16:
[...]

Klopt, als een zwerende vinger.

Geen ervaring met die guild, maar is dat niet ondertussen je 3de guild? :P Tenminste naar mijn kennis
Op Dreanor niet :) Tijdje in <Cold Blooded Killers> geraid, maar dat was zo dramatisch qua progress.. Heroic clear op KJ na, en Goroth heroic niet kunnen neerkrijgen op farm runs. Normal KJ pas na 6 wipes.

Buiten Draenor deze expansion vooral eigen guild gehad :D en tijdje gestopt, toen meegegaan in Silvermoon Alliance guild van m'n officers :P Maar ja, Horde blijft roepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:12:
[...]

Geloof dat er nog steeds wel een lack of RDPS is. Socials hebben we genoeg, mogen er altijd meer bij, socials worden ook geinvite voor alt runs geloof ik. :)
Ik speel nooit RDPS. Kan ik niet en wil ik niet hehe :)
Speel sinds 2004 maar heb nog nooit een max level RDPS gehad.

Ben meer van het " beuken"

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:18:
[...]

Op Dreanor niet :) Tijdje in <Cold Blooded Killers> geraid, maar dat was zo dramatisch qua progress.. Heroic clear op KJ na, en Goroth heroic niet kunnen neerkrijgen op farm runs. Normal KJ pas na 6 wipes.

Buiten Draenor deze expansion vooral eigen guild gehad :D en tijdje gestopt, toen meegegaan in Silvermoon Alliance guild van m'n officers :P Maar ja, Horde blijft roepen
Ken het, heb zover altijd gezelliger gehad op Horde dan Alliance. Heb ook veel geraid op Silvermon - Alliance maar ondertussen al zolang geleden dat ik echt niet meer weer hoe die guilds zouden heten.
Iusedto schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:19:
[...]

Ik speel nooit RDPS. Kan ik niet en wil ik niet hehe :)
Speel sinds 2004 maar heb nog nooit een max level RDPS gehad.

Ben meer van het " beuken"
Ik weet dat ze nog een DK zoeken heel toevallig. ;) Unholy/Frost maakt ze niet veel uit geloof ik. Komt omdat onze GM een soort van DK horny is, hij wou ook dat ik op me DK ging spelen ipv Rogue... maar na 6 jaar was ik die DK wel even zat :P

[ Voor 26% gewijzigd door Kadardar op 09-10-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oops, double post

[ Voor 95% gewijzigd door Kadardar op 09-10-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:20:
[...]
Ik weet dat ze nog een DK zoeken heel toevallig. ;) Unholy/Frost maakt ze niet veel uit geloof ik. Komt omdat onze GM een soort van DK horny is, hij wou ook dat ik op me DK ging spelen ipv Rogue...
DK is ook geweldig momenteel.
Speel in Legion eigenlijk 80% van mijn tijd op mijn Monk (BRM/WW)
Vengeance DH is eigenlijk de andere die ik speel. Heb eigenlijk de meeste classes wel op 110 ( in tank spec) maar allemaal zeer slecht gegeared ( casual en zo )

Ga vanmiddag eerst maar eens een zeer foute openingszin verzinnen })

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:34:
[...]

DK is ook geweldig momenteel.
Speel in Legion eigenlijk 80% van mijn tijd op mijn Monk (BRM/WW)
Vengeance DH is eigenlijk de andere die ik speel. Heb eigenlijk de meeste classes wel op 110 ( in tank spec) maar allemaal zeer slecht gegeared ( casual en zo )

Ga vanmiddag eerst maar eens een zeer foute openingszin verzinnen })
Of bespaar je de moeite en whisper mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:35:
[...]
Of bespaar je de moeite en whisper mij ;)
Hmm, dat is toch niet leuk ? ;)
Had net een goede verzonnen lol

Ik ben vanavond wel online denk ik.
Zal je whisper sturen .

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:40:
[...]

Hmm, dat is toch niet leuk ? ;)
Had net een goede verzonnen lol

Ik ben vanavond wel online denk ik.
Zal je whisper sturen .
Je mag hem altijd whisperen hoor ;) Als je zo overtuigd bent dat je de foutste hebt, wellicht win je nog een prijs ervoor. Ik weet dat die de mijne toen erg fout vond en een moeilijk was om aan te tippen (zat wel al in de guild toen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Kadardar schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:49:
[...]

Opzich heb ik ook nong tier gear wass ik zo naar 924-925 mee kan gaan maar zoals ik al zei wil ik die eerst even testen :D

Zou Sub nog wel een kans geven om te kijken hoever ik ermee kan komen met jou tips er ingeweven. Denk dta ik rond 6 a 7 uur vanavond wel wat veranderingen aan de char maak, tot die tijd zie je lage tier gear :+
Ik zie tevens al een problem in je talents, swap je eerste talent voor Masters of Subtlety. Zeker tijdens je burst opener is dit echt een dikke damage increase.

Laat ik het zo neer zetten.

Master of subtlety = 10% damage increase voor 5 seconden tijdens en na stealth
Night stalker = 50% damage increase tijdens stealth
Dark shadows = 30% meer damage tijdens shadow dance.

Symbols of Death = 10% damage increase(combo tier set t20)
shadow dance = 10% damage increase

Dit is dus al 110% extra damage, doe 1 van deze niet en je zorgt dus al merkbaar voor minder DPS. https://www.icy-veins.com...ation-cooldowns-abilities Belangrijk lees voer... probeer het echt goed in je op te nemen en je rotatie even goed te oefenen op een dummy.

En zorg voor weakauras!! Sinds ik dit gebruik gaat me rotatie veel soepeler. Hierboven word al aangegeven waar je goede strings vandaan kunt halen.

Volgens raidbots zou je 950k DPS moeten doen mits perfecte rotatie met je huidige gear. Mocht je 900k halen is dat netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Facenoise schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:43:
[...]

Ik zie tevens al een problem in je talents, swap je eerste talent voor Masters of Subtlety. Zeker tijdens je burst opener is dit echt een dikke damage increase.

Laat ik het zo neer zetten.

Master of subtlety = 10% damage increase voor 5 seconden tijdens en na stealth
Night stalker = 50% damage increase tijdens stealth
Dark shadows = 30% meer damage tijdens shadow dance.

Symbols of Death = 10% damage increase(combo tier set t20)
shadow dance = 10% damage increase

Dit is dus al 110% extra damage, doe 1 van deze niet en je zorgt dus al merkbaar voor minder DPS. https://www.icy-veins.com...ation-cooldowns-abilities Belangrijk lees voer... probeer het echt goed in je op te nemen en je rotatie even goed te oefenen op een dummy.

En zorg voor weakauras!! Sinds ik dit gebruik gaat me rotatie veel soepeler. Hierboven word al aangegeven waar je goede strings vandaan kunt halen.

Volgens raidbots zou je 950k DPS moeten doen mits perfecte rotatie met je huidige gear. Mocht je 900k halen is dat netjes.
Oké zou het vanavond is eens switchen en even een dummy in elkaar te rammen (goed voor de anger management ;)). :P

WA heb ik. Maakte de rotatie voor Sin al een stuk makkelijker idd. :)

In huidige gear, maar dan rekent die ook waarschijnlijk me Sin wapen mee ipv me Sub? Kan ook zijn dat raidbots nog oude data van me Sub wapen heeft aangezien ik er wel mee gesimmed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Met behulp van WA en een addon genaamd Hekili ben ik me nu eens nieuwe rotatie aan het aanleren. Op een dummy ziet het er goed uit (gebruik ook Skada nu ipv Recount) dus ben benieuwd hoe de raids zullen gaan als ik er helemaal gewend aan ben.

Tijdens een alt raid gisteren de toy van Gul'Dan mogen looten. "YOU FACE JARAXXUS, EREDAR LORD OF THE BURNING LEGION!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:42:
[...]

Je mag hem altijd whisperen hoor ;) Als je zo overtuigd bent dat je de foutste hebt, wellicht win je nog een prijs ervoor.
Ik whisper je wel gewoon dat ik het ben
Lijkt me voorlopig wel genoeg lol. Anders maak ik helemaal een foute indruk ;)

*edit*
@Kadardar , ben helaas niet online geweest .
Ben er vanavond wel even ( voor de voetbal) en zal dan kijken of je online bent

[ Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 10-10-2017 09:38 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:12:
[...]

Ik whisper je wel gewoon dat ik het ben
Lijkt me voorlopig wel genoeg lol. Anders maak ik helemaal een foute indruk ;)

*edit*
@Kadardar , ben helaas niet online geweest .
Ben er vanavond wel even ( voor de voetbal) en zal dan kijken of je online bent
Maakt niets uit, komt wel goed.

Gister even die 4 mythics gedaan om een 915 heroic belt te krijgen... had ik niks aan dus. Nog even een paar LFR's gedaan vanavond even de rest knallen. Hopelijk een goede legendary zodat ik weer even er tegen aan kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:50:
[...]

Maakt niets uit, komt wel goed.

Gister even die 4 mythics gedaan om een 915 heroic belt te krijgen... had ik niks aan dus. Nog even een paar LFR's gedaan vanavond even de rest knallen. Hopelijk een goede legendary zodat ik weer even er tegen aan kan. :)
Ik vond het vervelend. Haat het als ik mijn afspraak niet kan nakomen.
Geef mijn mensen hier op het werk ook altijd op hun kop als ze dat doen :)

Liefst join ik met al mijn Alts, maar speel vooral mijn DK, DH en Monk. O+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:00:
[...]

Ik vond het vervelend. Haat het als ik mijn afspraak niet kan nakomen.
Geef mijn mensen hier op het werk ook altijd op hun kop als ze dat doen :)

Liefst join ik met al mijn Alts, maar speel vooral mijn DK, DH en Monk. O+
Ach ja had mij ook kunnen gebeuren, zoals ik al een par weken eerder vemelde, zwangere vrouw op de laatste 2 weken tussen nu en 2 weken moet me kindje geboren worden dus er is een kans dat ik niet online ben, beste kun je dan gewoo iemand whisperen en aangeven dat je normaal mij zou whisperen om de guild in te komen maar dat ik offline ben. Is maar 1 char in ie guild en dat is daísý dus beste is om die naam te geven aangezien niet iedereen kadardar kent daar. ;) Moet de Kadardar's nog overzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:08:
[...]

Ach ja had mij ook kunnen gebeuren, zoals ik al een par weken eerder vemelde, zwangere vrouw op de laatste 2 weken tussen nu en 2 weken moet me kindje geboren worden dus er is een kans dat ik niet online ben,
Oh, wat leuk zeg :)
Is het jullie eerste ?

Zit er aan te denken om de komende tijd even te focussen op mijn DK, die is net 110 geworden (Blood spec) maar ik wil wel verder met Unholy/Frost.

[ Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 10-10-2017 10:30 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:19:
[...]

Oh, wat leuk zeg :)
Is het jullie eerste ?
Yup, eerste :) Weet niet hoeveel ik na de geboorte kan spelen maar ik ga even uit van niets meer :P Dan kan het alleen nog maar positief uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Kadardar schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:37:
[...]

Yup, eerste :) Weet niet hoeveel ik na de geboorte kan spelen maar ik ga even uit van niets meer :P Dan kan het alleen nog maar positief uitpakken.
Ga daar maar vanuit idd ;) ik zat 4 maand geleden in hetzelfde schuitje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, ik vond dat je redelijk veel kan spelen als ze nog jong zijn.
Ze gaan 's avonds vroeg naar bed

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ook weer lekker aan het WoWen laatste weken :). Ben dus een rogue gestart en heb het serieus lang niet zo naar me zin gehad als nu. Speelt heerlijk en subtlety is gewoon genieten, het enige wat ik nu nog mis is AoE in dungeons. Al een beetje rondgekeken, en dit komt volgens mij vanaf level 63 (Shuriken Storm) helemaal goed.

Ik zag jullie praten over WeakAura's, heb gisteren zelf een perfect profiel gevonden voor een rogue (waarschijnlijk bekend) en dat is die van Ipse. Zelfs op level 49 waar ik nu zit loopt alles al een stuk vloeiender. Een kleine impressie:
Afbeeldingslocatie: https://media.wago.io/screenshots/VkcUyO8t-/1497574897113-giphy%20(14).gif
https://wago.io/VkcUyO8t-
Pagina: 1 ... 102 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.