Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Kadardar schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:13:
..
So much to do in such little time :O Gelukkig mag ik de maandag erbij rekenen aangezien ik dan vrij ben :P
Dit. Echt ongelooflijk wat je deze xpac allemaal kunt doen imho. Mijn lijstje komt gewoon niet opgeruimd. Als ik bovenaan iets doorstreep, komt er onderaan wel iets bij. En dan heb ik IRL komende periode ook enorm weinig tijd.. denk dat ik maar even stop om in ieder geval niet de drang te hebben alles te moeten doen (ja ja, je bent niks verplicht, maar dat is niet altijd even makkelijk gezegd).
Vanavond iig nog de content van Argus van deze week doen en dan zien we wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:32:
[...]

Dit. Echt ongelooflijk wat je deze xpac allemaal kunt doen imho. Mijn lijstje komt gewoon niet opgeruimd. Als ik bovenaan iets doorstreep, komt er onderaan wel iets bij. En dan heb ik IRL komende periode ook enorm weinig tijd.. denk dat ik maar even stop om in ieder geval niet de drang te hebben alles te moeten doen (ja ja, je bent niks verplicht, maar dat is niet altijd even makkelijk gezegd).
Vanavond iig nog de content van Argus van deze week doen en dan zien we wel.
In feite vind ik niet bijzonder veel te doen, het is meer dat alles gewoon zo ontzettend langzaam omhoog gaat. waardoor je gewoon weken bezig bent. Vroeger deed ik een week lang Dailys en het was klaar... nu ben ik er een maand mee bezig en doe ik de meest verschrikkelijke WQ's om ook maar ergens wat rep, items of wat dan ook te krijgen :(

Voorbeeldje in suramar, moet je zo gast 800 van de acient manas geven... 4 minuten laat gef me er maar 1200. Ja zo ken ik ook een hard wall aan bezigheids therapie ingooien. Dan heb ik het RNG systeem niet eens meegerekend op sommige quests.

Die PvP WQ heb ik nou ondertussen allemaal wel al 30 (wel op 2 chars eerlijk gezegd) keer gezien ofzo maarja om iets te bereiken mag ik nog wel even door grinden. Eigenlijk is het gewoon een verschrikkelijk spel :+

Soms wil ik best geloven dat een koreaanse grind mmo misschien wat leuker weg speelt aangezien je dan weet dat je er vrijwillig voor hebt gekozen, maarja 9 van de 10 keer is dat ook gevalletje pay2win waardoor ik er weer van afknap

[ Voor 11% gewijzigd door Kadardar op 15-09-2017 13:47 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:12
Paul schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:09:
€ 30 voor een mount... Maar, het ziet er inderdaad wel cool uit :) En ik ben zelf ook aan het farmen voor Ashes of Al'ar; als ik daar uurtarief over ga rekenen dan kom ik wel hoger uit dan € 30 :P
ik zou BMAH containers gaan kopen dat geeft een hogere droprate volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 22:51
Wognummer schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:48:
ik zou BMAH containers gaan kopen dat geeft een hogere droprate volgens mij :P
Moet de BMAH er wel zijn :X Ik krijg geen (de)buff in de Underbelly, de Guard Captain is er niet, Madam Goya is er niet... Mogelijk is de char waarmee ik ging kijken wat Grimoire of the four Winds kost te laag level of zo?

Daarnaast, dat kost (achterlijk veel, ik lees dingen als 200k+ per stuk) geld, iedere week een kwartiertje (per alt) naar Outland niet :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:43
Paul schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:58:
[...]
Moet de BMAH er wel zijn :X Ik krijg geen (de)buff in de Underbelly, de Guard Captain is er niet, Madam Goya is er niet... Mogelijk is de char waarmee ik ging kijken wat Grimoire of the four Winds kost te laag level of zo?

Daarnaast, dat kost (achterlijk veel, ik lees dingen als 200k+ per stuk) geld, iedere week een kwartiertje (per alt) naar Outland niet :P
Voor 200k per stuk zou ik er meteen 1 kopen, zijn meestal wel wat duurder ;)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Daarom ook de + erachter... En dat bevestigd dus dat ik beter iedere week even naar Outland kan gaan met mijn alts; ik heb een vliegende mount dus daar hoef ik het niet voor te doen, en ik ben niet zo verknocht aan bling dat ik 200+ K neerleg voor een kans :+

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:12
Paul schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:34:
Daarom ook de + erachter... En dat bevestigd dus dat ik beter iedere week even naar Outland kan gaan met mijn alts; ik heb een vliegende mount dus daar hoef ik het niet voor te doen, en ik ben niet zo verknocht aan bling dat ik 200+ K neerleg voor een kans :+
Mijn totaal zit op 5 zucht ik bleef die klote vogel maar uit die containers halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ik heb in heel mijn WoW carriere nog nooit meer dan 50k gold tegelijkertijd (verspreid over alle chars) gehad (en dan was het duurste wat ik kocht een heirloom voor een alt), laat staan dat ik een miljoen heb slingeren :+

Nu heb ik sinds Cata niet meer gespeeld dus ik heb (nog) geen idee hoeveel bijvoorbeeld een level 110 quest (of grey item) oplevert, dus mogelijk is 200k momenteel heel wat minder dan ik denk :+

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:48:
Ik heb in heel mijn WoW carriere nog nooit meer dan 50k gold tegelijkertijd (verspreid over alle chars) gehad (en dan was het duurste wat ik kocht een heirloom voor een alt), laat staan dat ik een miljoen heb slingeren :+

Nu heb ik sinds Cata niet meer gespeeld dus ik heb (nog) geen idee hoeveel bijvoorbeeld een level 110 quest (of grey item) oplevert, dus mogelijk is 200k momenteel heel wat minder dan ik denk :+
Er zijn meerdere manieren om gold te verdienen. 1 daarvan is action house bespelen door bijv mats op te kopen en dan iets craften.

2de zou zijn zelf farmen en dan craften of alleen farmen

3de zou een token kopen zijn en verkopen voor gold (hier leg jezelf echt geld mee in voor gold)

Opzich is 200k niet veel maar het vereist wel ff wat tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Breaking News!!!

We hebben net Kill'Jeaden voor het eerst gekilled!!! _/-\o_
Me is happy :)
Het was op het randje met maar 4 overlevenden (waaronder ik) maar hij is neer (ik geef toe zonder de nerf was hij niet neergegaan, maar dat boeit mij eerlijk gezegd niet zo aangezien ik toch geen hardcore raider ben ..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimdezoveelste schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:57:
Breaking News!!!

Het was op het randje met maar 4 overlevenden (waaronder ik) maar hij is neer (ik geef toe zonder de nerf was hij niet neergegaan, maar dat boeit mij eerlijk gezegd niet zo aangezien ik toch geen hardcore raider ben ..).
Gz :)

Ook nog wat leuks uitgehad?

Op naar de heroic kill nu of denk je dat de volgende raid eerder released? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Kadardar schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:35:
[...]

Gz :)

Ook nog wat leuks uitgehad?

Op naar de heroic kill nu of denk je dat de volgende raid eerder released? :)
Ow, had dat blijkbaar door de adreline van het killen van die dude niet goed nergezet, maar...

Het was Kill'Jeaden Heroic :)
Kadardar schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:14:
[...]

Er zijn meerdere manieren om gold te verdienen. 1 daarvan is action house bespelen door bijv mats op te kopen en dan iets craften.

2de zou zijn zelf farmen en dan craften of alleen farmen

3de zou een token kopen zijn en verkopen voor gold (hier leg jezelf echt geld mee in voor gold)

Opzich is 200k niet veel maar het vereist wel ff wat tijd
De beste tip die ik altijd geef is om geen bullshit te kopen van de AH. Sommige mensen kopen echt alles van de AH. Te dure flasks, pots etc, die je goedkooer van een guildie kan kopen als je mats levert. Ook allerlei prullaria kopen mensen.

Ik heb 1.3M en daarvoor heb ik niets gedaan dan gewoon pve content gedaan. Geen mass crafting, sure wel es een paar enchants verkocht, maar in principe craft ik alleen om mezelf te voorzien. Geen AH playing. En in het begin heb ik es een keer 2 tokens verkocht, toen ze nog 75K waren geloof ik.

Mijn grootste gold income komt van 4 toons die gold missions doen met 200% chance. Elke dag iets van 7-10K gold. Daar gaan repairs en consumables vanaf. Ik denk dat ik netto per week iets van 20-25K binnenhark.

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Kaap schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 08:17:
[...]

De beste tip die ik altijd geef is om geen bullshit te kopen van de AH. Sommige mensen kopen echt alles van de AH. Te dure flasks, pots etc, die je goedkooer van een guildie kan kopen als je mats levert. Ook allerlei prullaria kopen mensen.

Ik heb 1.3M en daarvoor heb ik niets gedaan dan gewoon pve content gedaan. Geen mass crafting, sure wel es een paar enchants verkocht, maar in principe craft ik alleen om mezelf te voorzien. Geen AH playing. En in het begin heb ik es een keer 2 tokens verkocht, toen ze nog 75K waren geloof ik.

Mijn grootste gold income komt van 4 toons die gold missions doen met 200% chance. Elke dag iets van 7-10K gold. Daar gaan repairs en consumables vanaf. Ik denk dat ik netto per week iets van 20-25K binnenhark.
Dat dus, alles wat ik nodig heb craft ik voor zover mogelijk zelf, heb daarvoor alle professions verspreid over m'n alts.

Prullaria kopen deed ik echter wel, met name battle pets e.d.
Mijn grootste inkomen komt echter toch uit flippen van zeldzame recepten, battle pets, hexweave bags (3 tailors) en het flippen van Darkmoon Faire quest items. Flasks en enchants verkoop ik momenteel nog niet, heb alchemists nog niet op 800.

Als ik niet zoveel uitgegeven had de afgelopen jaren had ik gemakkelijk op 3 miljoen gold kunnen zitten, momenteel hang ik zo om en nabij de 700-800k, ben niet super actief in wow en de AH.
Deze week dus overgestapt naar nieuwe guild. Woensdagavond 3/9M gekomen. Donderdag verder met progress op Sisters. Beste try van hun was 40%. Uiteindelijk na 14 pulls een kill. 4/9M dus.

Vanmiddag was de alt/social raid naar ToS HC. Blazing fast door de raid heen. Waar ik bij mijn ex-MAIN raidteam gewend was aan de nodige wipes op Maiden en Avatar, deed deze alt/social raid het in 2 wipes op Maiden, 1 op Avatar. Voor KJ HC werden we vergezeld door een vriend van de guild, Joshpriest uit Method. Uiteindelijk KJ HC 2-shot en heb ik eindelijk mijn curve binnen.

Man man man wat een rollercoaster deze week, maar zo tevreden met de nieuwe guild!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Kaap schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 18:16:
Deze week dus overgestapt naar nieuwe guild. Woensdagavond 1/3M gekomen. Donderdag verder met progress op Sisters. Beste try van hun was 40%. Uiteindelijk na 14 pulls een kill. 4/9M dus.

Vanmiddag was de alt/social raid naar ToS HC. Blazing fast door de raid heen. Waar ik bij mijn ex-MAIN raidteam gewend was aan de nodige wipes op Maiden en Avatar, deed deze alt/social raid het in 2 wipes op Maiden, 1 op Avatar. Voor KJ HC werden we vergezeld door een vriend van de guild, Joshpriest uit Method. Uiteindelijk KJ HC 2-shot en heb ik eindelijk mijn curve binnen.

Man man man wat een rollercoaster deze week, maar zo tevreden met de nieuwe guild!
Kijk, slimme keuze! Lekker man, succes en veel plezier daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk dat Greater Invastion Points worden vermeden... :( En dat terwijl ik due leuker vind dat die gekke kleine... :|

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:03:
Ik merk dat Greater Invastion Points worden vermeden... :( En dat terwijl ik due leuker vind dat die gekke kleine... :|
Als je in premade raids - questing? of outdoor? en dan de naam van die greater invasion invoerd of de boss naam kun je gewoon een groep joinen :) Lekker makkelijk ^_^

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 17-09-2017 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Vandaag Blizzcon ticket gekocht met wow tokens, vind het echt gave mount. Met een extra token voor de volgende maand wow vloog er toch weer ff een miljoen uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zondag 17 september 2017 @ 23:31:
Vandaag Blizzcon ticket gekocht met wow tokens, vind het echt gave mount. Met een extra token voor de volgende maand wow vloog er toch weer ff een miljoen uit :p
Zo veel gold...

Op m'n nieuwe hunter kan ik nog " niet eens " die ene nieuwe reputation mount kopen van 500k. DAar ben ik echt nog lang niet... ;) Misschien maar even verschillende tokens verkopen op de AH. ;)

Wel een heerlijk weekend achter de rug. Heel veel oude raids gedaan om transmog te halen, wat de lootgods overigens niet heel tof vinden... ;) Tevens wat LFR wings gedaan en een tweede legendary mogen looten.

En natuurlijk een hoop WQs gedaan, vooral op Argus. Sommige mensen zijn al exalted met die faction. :) Dus dat vind ik wel bijzonder hoor, maar niet onmogelijk denk ik als je alle WQs etc. doet. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:07
RustStorm schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:35:
[...]

Zo veel gold...

Op m'n nieuwe hunter kan ik nog " niet eens " die ene nieuwe reputation mount kopen van 500k. DAar ben ik echt nog lang niet... ;) Misschien maar even verschillende tokens verkopen op de AH. ;)

Wel een heerlijk weekend achter de rug. Heel veel oude raids gedaan om transmog te halen, wat de lootgods overigens niet heel tof vinden... ;) Tevens wat LFR wings gedaan en een tweede legendary mogen looten.

En natuurlijk een hoop WQs gedaan, vooral op Argus. Sommige mensen zijn al exalted met die faction. :) Dus dat vind ik wel bijzonder hoor, maar niet onmogelijk denk ik als je alle WQs etc. doet. :)
Ieder heeft zijn eigen temp in het spel :)
Ik moet er niet aan denken zoveel te moeten spelen om nu al exalted te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hairy23 schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:37:
[...]

Ieder heeft zijn eigen temp in het spel :)
Ik moet er niet aan denken zoveel te moeten spelen om nu al exalted te zijn.
Haha inderdaad. Ik moet je eerlijk zeggen: zo ben ik in het verleden ook geweest. Maar nu, ouder worden, andere dingen in het leven prioriteit aan geven etc... zorgt er voor dat ik lekker alles keurig op m'n eigen tempo aan het doen ben en me niet laat opjagen door al het te behalen gedoe... Komt immers vanzelf wel een keer als het goed is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
RustStorm schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:43:
[...]

Haha inderdaad. Ik moet je eerlijk zeggen: zo ben ik in het verleden ook geweest. Maar nu, ouder worden, andere dingen in het leven prioriteit aan geven etc... zorgt er voor dat ik lekker alles keurig op m'n eigen tempo aan het doen ben en me niet laat opjagen door al het te behalen gedoe... Komt immers vanzelf wel een keer als het goed is. ;)
Ja en als je gewoon een beetje speelt en missies aanzet via je telefoon gaat het hard zat... ik ben net revered nu met beide Argus factions.. en qua gold schiet t ook mooi op.. 570k heb ik al wel bij elkaar over mn chars heen om alle reputation mounts te kopen.. de Warframe en alle 7 talbuks :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Ondanks de buikgriep afgelopen weekend heb ik toch mijn gnome mage naar 110 kunnen brengen.
"My Gnomish army is complete!" Van alle classes een gnome op max level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afgelopen weekend weinig kunnen spelen, eerst concert (Ayreon, was awesome), toen voorbereidingen voor verjaardag, en dan zondag verjaardag vieren. Wel gelukkig mijn mage van 15 naar 55 kunnen rammen, dus dat gaat lekker zo.

Nooit verwacht dat ik een pure dps class zo leuk zou vinden, laatste keer dat ik er een speelde was Heroic Dragon Soul progress :+

M'n warlock tel ik niet mee, dat was meer schelden op mezelf en ragen over de class dan leuk vinden om te spelen O-)

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 18-09-2017 10:07 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week ben ik even ingelogd, wat rondgelopen maar man, moed zonk me al snel in de schoenen. Er is zoveel veranderd in een relatief korte tijd, ook heb ik echt de zin niet meer om te gearen. Ik ben wel benieuwd naar de laatste paar patches maar man man man, wat een achterstand :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:55:
Ondanks de buikgriep afgelopen weekend heb ik toch mijn gnome mage naar 110 kunnen brengen.
"My Gnomish army is complete!" Van alle classes een gnome op max level.
Het vervelende is nu... dat ik daar ook zin in heb om te doen... op m'n nieuwe CoA server...

Je wordt bedankt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Weekje op vakantie geweest dus minder kunnen spelen. Dit weekend wel een beetje op m'n Hunter rondgehuppeld, alleen niet echt veel progressie, RL called. Vanavond ga ik er heerlijk voor zitten en hoop toch stiekem van 73 naar 80 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:11:
Vorige week ben ik even ingelogd, wat rondgelopen maar man, moed zonk me al snel in de schoenen. Er is zoveel veranderd in een relatief korte tijd, ook heb ik echt de zin niet meer om te gearen. Ik ben wel benieuwd naar de laatste paar patches maar man man man, wat een achterstand :+
Gearen is echt in no-time gedaan (ilvl 910), dus laat je daar niet door afschrikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

corset schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:00:
....eerst concert (Ayreon, was awesome) ...
Ik ben Jelly! :o
----

Gisterenavond ook al in de T.net discord gegooid;
maar gisteren hebben we met de guild EIN DE LIJK (gvd eindelijk) Kil'jaeden Heroic gedowned.

Afbeeldingslocatie: http://s3.mmoguildsites.com/s3/gallery_images/985595/original.jpg?1505684538
source: Click me
parse: Warcraft Logs

Allerlaatste try van de avond ook met een bijna perfecte uitvoering...
het heeft een kleine 100 tries gekost, maar toch down...
nu werken aan een farmstatus :D

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:43:
[...]

Vroeger heb ik dit spel echt enorm veel gespeeld. Merk nu dat ik toch meerdere dingen op 4 chars wil doen en dat ik daar geen tijd voor heb. Focus dus nu maar even op mijn mage, die is halvewege onderweg naar exalted met lightclub en bijna revered met die andere volgens mij. Moet op 2 chars nog de laatste questchains afmaken. Ah spelen doe ik qua gold amper, craft soms iets en verdien altijd wel een paar honderd k per maand, in ieder geval genoeg om mn sub te betalen. Vroeger werkte/farmde ik harder voor mijn gold waardoor ik na die miljoen van gisteren toch nog een buffertje van 5 miljoen over heb. Die 500k mount en die andere mounts (150k bij elkaar geloof ik) moet dus nog wel lukken. Gisteren ook de eerste mana ray uit mijn eerste egg geloot! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warrior... Warlock... Monk... Priest... Rogue... Death Knight... Mage...

Gnomes...

pfffff, zo veel keuze... ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:45:

Gnomes...

jep, blood elf, tauren, night elf, alles behalve gnome :+

zelf vind ik trouwens warrior+Mage het leukste :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leuk om nog steeds dezelfde posters hier te zien, hehe
Ben nu al weer een tijdje "wowloos" maar langzamerhand komt de kriebel weer opzetten :)

Ennuh, Gnomes ? 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Iusedto schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:13:
Leuk om nog steeds dezelfde posters hier te zien, hehe
Ben nu al weer een tijdje "wowloos" maar langzamerhand komt de kriebel weer opzetten :)

Ennuh, Gnomes ? 8)7
Alliance traitors! For the horde! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:16:
[...]

Alliance traitors! For the horde! :D
Gisteren nog in LFR.. Raid"leader": 'Ik zei nog zo, geen Hero bij aanvang...' Mijn reactie: "Tja, je krijgt toch ook Bloodlust? Heroism kennen we niet aan deze kant' >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

9 jaar later weer eens opgestart met legion.
Erg verslavend weer. ben je klaar met spelen dan moet je al je auction meuk nog "eventjes" doen.
Wel leuk om illidan en lich king eventjes solo af te raggen.

Demonhunter gestart met tailoring en leatherworking dus of jullie medium leather en silk cloth voor een zachte prijs op de ah willen zetten. Alvast bedankt. :P

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

dwaas schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:46:
9 jaar later weer eens opgestart met legion.
Erg verslavend weer. ben je klaar met spelen dan moet je al je auction meuk nog "eventjes" doen.
Wel leuk om illidan en lich king eventjes solo af te raggen.

Demonhunter gestart met tailoring en leatherworking dus of jullie medium leather en silk cloth voor een zachte prijs op de ah willen zetten. Alvast bedankt. :P
op EU Sylvanas (A) heb ik nog wel een stack of 20 aan Legion silk :p

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:56:
[...]

op EU Sylvanas (A) heb ik nog wel een stack of 20 aan Legion silk :p
Dat is soort van 4000 clothies...? O_o pfoeh, altijd fijn om dat te hebben liggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimdezoveelste schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:57:
Breaking News!!!

Gefeliciteerd!

Maar die nerf zeg ... wij hadden van schrik een wipe, het ging zo snel dat we de Deceiver's veil phase in gingen met een berg adds :X Niemand had de phase change nog verwacht.

Daarna ging hij uiteraard weer probleemloos het is alleen weer even opletten op de timing van abilities ipv automatisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
na gesprek met de guild master het lastige besluit genomen, ik stop als tank en ga verder als mage.

Niet omdat het "leuker" is, of omdat we het nodig hebben. Maar omdat mijn hart het simpelweg zo niet aankan. Heel grofweg, teveel stress de laatste maanden + high end content (Mythic+heroic) + nieuwe tank = hartproblemen.

Het is een k*t besluit, maar uiteindelijk wel iets waar ik me beter mee ga voelen hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 20:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

het blijft uiteindelijk een spelletje ;) ik ga mee raiden wanneer ik kan maar als ik er echt even die avond geen zin heb dan decline ik gewoon, dat is gelukkig ook geen probleem bij ons.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax

Gnomes...

Allemaal leuk natuurlijk maar aangezien je net je gnome hunter max hebt misschien eerst een melee class?
DK of Rogue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:02:
[...]

Allemaal leuk natuurlijk maar aangezien je net je gnome hunter max hebt misschien eerst een melee class?
DK of Rogue?
Hehe, nou ja, ik moet je eerlijk zeggen dat ik in principe op de server Nagrand al deze classes al op max level heb (verkeerde classes... i know ;)). Dus uiteindelijk maakt het niet zo veel uit. Mage vind ik op max level echt fanastisch spelen (frost). Dus wellicht een mage. Maar ik vraag me af of ik het wel aan kan om weer alles te levelen... m'n hunter heeft uiteindelijk ook de boost gebruikt (van Legion)... dus... gaat zwaar worden om te bewerkstelligen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:20:
na gesprek met de guild master het lastige besluit genomen,

Maar omdat mijn hart het simpelweg zo niet aankan. Heel grofweg, teveel stress de laatste maanden + high end content (Mythic+heroic) + nieuwe tank = hartproblemen.

Het is een k*t besluit,
Serieus ?
Je hebt hartproblemen en je vind het besluit om er wat aan te doen lastig en k*t :?

Geen game, en trouwens niets in het leven, is hartproblemen waard......imo

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:06:
[...]

Serieus ?
Je hebt hartproblemen en je vind het besluit om er wat aan te doen lastig en k*t :?

Geen game, en trouwens niets in het leven, is hartproblemen waard......imo
Helemaal mee eens. Maar in elke mmo, in elke game waar ik het kan tank ik. Dus opeens erachter komen dat het niet meer gaat is gewoon kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

corset schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:20:
na gesprek met de guild master het lastige besluit genomen, ik stop als tank en ga verder als mage.

Niet omdat het "leuker" is, of omdat we het nodig hebben. Maar omdat mijn hart het simpelweg zo niet aankan. Heel grofweg, teveel stress de laatste maanden + high end content (Mythic+heroic) + nieuwe tank = hartproblemen.

Het is een k*t besluit, maar uiteindelijk wel iets waar ik me beter mee ga voelen hoop ik
Gast... wtf!

Hartproblemen is nooit goed, elk besluit wat je dan neemt om het te vebeteren is goed.
jammer dat je dan niet door kan gaan als tank (wat je leuker vind; uit je bewoording halende); maar beter voor jezelf.

Geen game is het waard om hartproblemen te hebben.
RustStorm schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:57:
[...]

Dat is soort van 4000 clothies...? O_o pfoeh, altijd fijn om dat te hebben liggen. :P
Ja zoiets; anders dan de AH heb ik er alleen niet zoveel aan,
het zijn er 5171 om precies te zijn... :X :/

nog even wat dust scoren om de tailoring transmog set af te maken; daarna misschien toch maar o pde AH om te kijken of het verkoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Laatst online: 17:07

Gnomes...

Ik zou voor een gnome rogue gaan dan.
Lekker klein, ik speel er 1 en soms heb ik ook gewoon moeite om het poppetje te vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Hairy23 schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:29:
[...]

Ik zou voor een gnome rogue gaan dan.
Lekker klein, ik speel er 1 en soms heb ik ook gewoon moeite om het poppetje te vinden :D
man die camera zit bij de gnomes zo dicht bij de grond. alsof je altijd kruipt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HStyles schreef op maandag 18 september 2017 @ 23:03:
[...]

man die camera zit bij de gnomes zo dicht bij de grond. alsof je altijd kruipt
Hahaha, true that... Maar eerlijk gezegd vind ik ze wel echt het leukste om mee te spelen. Voelt om een bepaalde reden en gezelligst. :)

Ben er nog niet aan gegaan een nieuwe gnome te maken. Nog even lekker door met Ettibby ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:27:
Ik snap dus echt niet hoe mensen met Gnomes kunnen spelen lol.
Ik heb wel eens een Tauren geprobeerd te spelen... maar o m f g dat voelt zo traag aan... vond ik instantly niet leuk ^_^

Gelukkig heeft een ieder z'n eigen smaak, zullen we maar maatschappelijk verantwoord zeggen. ^_^

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:29:
[...]

Ik heb wel eens een Tauren geprobeerd te spelen... maar o m f g dat voelt zo traag aan... vond ik instantly niet leuk ^_^

Gelukkig heeft een ieder z'n eigen smaak, zullen we maar maatschappelijk verantwoord zeggen. ^_^
Haha, daar heb je gelijk in ja :)
Kan me nog wel herinneren dat er ten tijde van WotLK een gerucht ging over gnome druids en iemand had daar een overview van gemaakt. een soort wallpaper zeg maar.
Die was, ondanks dat het Gnomes zijn, wel erg mooi gedaan

*edit*
Gevonden !
Afbeeldingslocatie: https://th00.deviantart.net/fs70/PRE/f/2010/164/3/b/3b24bc116a0559d99a842b60343c2df7.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 19-09-2017 08:44 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kelly89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-09 12:30
Leuk een topic over WoW die actief is!

Ik ben gister eerst de Riddler's Mind-Worm mount gaan halen en omdat dat erg leuk was ben ik ook meteen die Lucid Nightmare mount gaan doen.
Viel dat ff tegen! Vooral die endless halls was een drama, en echt endless voor mij. Ik was een map aan het proberen te maken maar ik kreeg het niet voor elkaar.
Uiteindelijk na ruim 3 uur in die halls rond gerend als een kip zonder kop had ik alle orbs+runes compleet en is die mount dus in mijn bezit.
Maar als ik die mount als eerste was gaan doen was ol nooit voor die riddlers mind worm gegaan haha.

Gelukkig deed ik het op een mage dus met portals was het wel wat makkelijker

Edit;
Voor andere die geen map kunnen maken;
Ga noord zolang het kan, is noord dicht? Ga oost. Tot je weer noord kan.
Kan je niet naar noord of oost? Neem de ingang die wel open is en waar je niet uitkwam.
Ga daarna weer zoals altijd.
Dan heb je uitiendelijk elke kamer een keer gezien en moet je er dus ook komen.
Kan wel even duren!

[ Voor 20% gewijzigd door kelly89 op 19-09-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*dagboek met 4 dagen interval*
Nou van het weekend volledig afgestapt van me guild waar ik in zat en terug gegaan naar me oude guild. Was meer dan welkom om terug te komen en daarbij ook gelijk aangegeven dat ik me DH retire en terug ga naar me DK (toch al zo'n groffe 6 jaar me main geweest om wat uitzonderingen hier en daar na in het belang van me raid groepen).

Zo, weekend weer even lekker geknalt en wat dingen van me lijst af kunnen schrappen. Nu bijna AL 63 (laatste paar tokens halen, denk zo'n een stuk of 5). Daarna even focussen op Tank denk ik, puur omdat het tank roster bij ons niet stable is en we niet kunnen afhangen van 1 tank die het leuk vind om te helpen maar als die bezig is met ze eigen guild komt die niet. De andere heeft om de 5 weken een avond shift dus daar kan ik nog wel respect voor opbrengen want de rest van de tijd is die er gewoon. Een offspec tank zou min of meer voldoende zijn maar wel met wat ervaring en gear, als ik in zou stappen moet ik de weg van de legendaries moeten gaan bewandelen en ja daar heb je nou gewoon niet veel grip op plus dat mijn Frost eigenlijk helemaal niet eens compleet is. Dit maakt het lastig want ik wil ze wel graag helpen.

Ook even in de alts levellen boot gestapt, guildie van me levelde van 98 naar 105 in 2,5 uur... dus ik even gaan vragen hoe die dat doet.... bleken gewoon heirlooms te zijn(wel duur) had de mijne nooit geupgrade dus kost je dan zo'n 45~50k per setje als je je wapen ook mee neemt terwijl je die in feite kan stoppen op 100 aangezien je toch je artifact krijgt. Silly me 8)7) dus ik ook maar even me heirlooms geupgrade voor plate en ja hoor, 40-50 minuten van 104 naar 106 dus ja daar doe ik het voor, uiteindelijk op 107 bijna 108 uitgekomen voor de raid :) Nu dus even lekker voor het weekend proberen al me level 100 alts naar 110 te brengen en dan zou ik er 3 over houden. Shaman (74), Mage (dacht ergens in de 40), Hunter (24) dus daar gaat wel wat meer werken in zitten dan een paar uurtjes.
*/dagboek met 4 dagen interval*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Als je met heirlooms aan de invasions gaat doen met een 100+ char krijg je bijna 100k (92 duizend nogwat) aan xp. Dus als je een invasion ziet, direct even langs met je alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Carthrax schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:30:
Als je met heirlooms aan de invasions gaat doen met een 100+ char krijg je bijna 100k (92 duizend nogwat) aan xp. Dus als je een invasion ziet, direct even langs met je alts.
Hmmmm invasions.. ik mis nog een hoop achievements ervan.. dus mogelijk toch eens een keer dat gaan doen.. invasions uitlokken en dan doen.. voor t moment dat ik weer eens tijd heb ofzo. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:30:
Dit wou ik al doen maar helaas geen invasions op dat moment :( Ga het zeker even doen als ze up zijn.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Oh ja wacht.. er zijn natuurlijk 2 soorten 'invasions' xD Legion invasions in een zone en Garrison invasions in Warlords xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

icemotion schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:23:
Oh ja wacht.. er zijn natuurlijk 2 soorten 'invasions' xD Legion invasions in een zone en Garrison invasions in Warlords xD
dan zelfs 3... want je hebt ook nog de Argus invasion points (alleen niet interessant voor <110 alts) :P

[ Voor 0% gewijzigd door Dawn op 19-09-2017 16:32 . Reden: typ0 ]

Gister me paladin level 110 gemaakt, wat me opviel was het volgende :

Artifact research, ik had wel verwacht dat ik minimaal ergens research voor moest doen maar nope... direct unlocked
Empowered traits, ik had nog wel verwacht dat ik de quest moest doen maar nope, nergens voor nodig.
3de relic slot, direct open.

Ik had wel gelezen dat het makkelijker werd maar dat het zo makkelijk zou worden... dat had ik dan ook weer niet verwacht,

Na me Paladin wou ik me Warrior(106) doen maar omdat me vriendin zoveel moeite heeft met der shadow priest ben ik maar eerst voor de priest (102) gegaan zodat ik kan kijken of ik ergens foutjes voor der op kan speuren + ik wou hem toch max hebben. Me shadow priest zou dus dan eigenlijk eerder gegeared gaan worden dan me Paladin (was niet me planning maarja, so be it). Einde van de dag was me priest 106 omdat ik er overduidelijk niet lekker mee kan door rammen zoals ik op me pala deed. Toch nog 4 leveltjes in ongeveer 2:30 uur tijd dus ik ben niet super ontevreden erover.

Is ff kijken of ik vanavond nog een beetje kan priesten of dat ik dan toch eerst even wat timewalking dungeons ga doen op me paladin. Heb ook nog me DK waar ik de wekelijkse corvee bij op moet houden zoals me AP grind en LFR farmen in de hoop voor leggies en hopelijk hoger dan mythic+11 deze week.

Kadardar schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:55:

Artifact research, ik had wel verwacht dta ik minimaal ergens research voor moest doe nmaar nope... direct unlocked
Empowered traits, ik had nog wel verwacht daik de quest moest doen maar nope, nergens voor nodig.
3de relic slot, direct open.

Ik had wel gelezen dat het makkelijker werd maar dat het zo makkelijk zou worden... dat had ik dan ook weer niet verwacht,
Yup, happy last patch huh? ;)

Misschien iets te makkelijk gemaakt maarja goed... het werkt :D Het bespaard ook wel wat tijd dus ik zou er niet snel over klagen :P Heb die quests op me 4 andere chars wel al gezien

Kadardar schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:04:
[...]

Misschien iets te makkelijk gemaakt maarja goed... het werkt :D Het bespaard ook wel wat tijd dus ik zou er niet snel over klagen :P Heb die quests op me 4 andere chars wel al gezien
ZE hebben het natuurlijk gedaan voor iedereen die ene alt aanmaakt. De mensen die net begonnen zijn hebben mazzel. Maar uiteindelijk kan iedereen meekomen met de mensen die zeer ver voorop liepen. Dus dat het makkelijk is gemaakt is alleen maar goed voor de mensen die nu instappen of de mensen die een alt willen klaarstomen om met raids mee te gaan. :) Want eerlijk is eerlijk: het begin van Legion en alles wat er bij kwam kijken: AR etc etc, kostte wel erg veel tijd. Ik zeg niet dat dat niet goed was, maar een verandering als de laatste patch was wel " noodzakelijk " vanwege het eerder genoemd. :)

RustStorm schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:10:
[...]

ZE hebben het natuurlijk gedaan voor iedereen die ene alt aanmaakt. De mensen die net begonnen zijn hebben mazzel. Maar uiteindelijk kan iedereen meekomen met de mensen die zeer ver voorop liepen. Dus dat het makkelijk is gemaakt is alleen maar goed voor de mensen die nu instappen of de mensen die een alt willen klaarstomen om met raids mee te gaan. :) Want eerlijk is eerlijk: het begin van Legion en alles wat er bij kwam kijken: AR etc etc, kostte wel erg veel tijd. Ik zeg niet dat dat niet goed was, maar een verandering als de laatste patch was wel " noodzakelijk " vanwege het eerder genoemd. :)
True, het is ook wel fijn hoor maar ik zou liever als ik nieuw in de game ben de optie krijgen om te zeggen ik wil de quest chain graag zien. Dat de AR een ramp was ligt eraan hoe je dat wilt zien. Je eerste char die AR40 zou halen zou even doorbijten zijn. Maar je 2de char kon je gewoon een boekje voor kopen en was die ook AR40. Dat het nu wel wat resources scheelt is heel mooi meegenomen. Enige reden waarom AR eruit gesloopt is omdat het nu natuurlijk elke week vanzelf gaat. Vandaag zouden we dan weer op de AR44 moeten zitten, nog 11 weken te gaan en we zijn max :o Denk dat ik dan ook wel richting max AL kom op me DK eerlijk gezegd.

Terug te komen op het verhaal van gister met de kans dat ik Blood zou gaan, heb er toch maar van afgezien aangezien je gewoon geen grip op de leggies hebt. Wil nu eerst me Frost leggies BiS hebben en daarna ga ik wel farmen voor de blood leggies BiS en vanaf daar zie ik wel weer verder. Mocht het dan nog steeds zijn dat we tanks te kort komen dan switch ik misschien wel.

Persoonlijk denk ik dat die AP verandering nog geen eens gedaan is voor mensen met een Alt, maar vooral bedoeld is om mensen die gestopt zijn vanwege de AP grind icm met Alts weer terug te halen.

...en dat zal ook zeker gaan werken denk ik.

FUMES et CARNES

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

RustStorm schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:10:
[...]

Ik ben sinds 3 weken weer begonnen (opnieuw) na een pauze van 4 á 5 jaar. Inmiddels ben ik level 107 maar de moed begint me af en toe in de schoenen te zakken wat er allemaal nodig is. Alleen al om te kunnen vliegen in Legion...
Ik ben ondertussen begonnen met de druid campaign missie, wat een eindeloos verhaal zeg.
Leuk is het wel! En de area quests speel je snel weg, maar wat gaat er een hoop tijd in zitten voor dat ik überhaupt kan mee draaien met jullie. (Raid, Mystic ect.) 8)7 :'(

PSN ID: Klungeltjee

Acties:
  • +1 Henk 'm!
maffeleo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:38:
[...]

Ik ben sinds 3 weken weer begonnen (opnieuw) na een pauze van 4 á 5 jaar. Inmiddels ben ik level 107 maar de moed begint me af en toe in de schoenen te zakken wat er allemaal nodig is. Alleen al om te kunnen vliegen in Legion...
Ik ben ondertussen begonnen met de druid campaign missie, wat een eindeloos verhaal zeg.
Leuk is het wel! En de area quests speel je snel weg, maar wat gaat er een hoop tijd in zitten voor dat ik überhaupt kan mee draaien met jullie. (Raid, Mystic ect.) 8)7 :'(
Valt wel mee, Argus is dadelijk je catch up zone en met een beetje doorzetten kun je in 12 uur wel al 910 zijn denk ik zo. Zodra je raid finder in kan en wat bonus rolls uit dalaran haalt kan je met een beetje geluk al verder komen. Join een raiding guild die normal op farm heeft en heroic nog wat aan het progressen is en je krijgt nog een stukje van de ervaring mee anders staat het je vrij om natuurlijk een heroic farm guild te zoeken maar dat vind ik persoonlijk altijd maar niets aan. Dit omdat je dan Mythic in gaat rennen zonder enig besef van de tactics en je ongetwijfeld plat gaat.

maffeleo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:38:
[...]

Ik zou, als ik jou was, het niet bekijken als iets dat je " moet " doen... Ik zou gewoon lekker spelen en genieten van alles wat er is. Uiteindelijk lukt het flying verkrijgen vanzelf als je dagelijks je ding doet. Als je een spel speelt met daarbij het idee dat je van alles moet... dan is het geen ontspanning meer, maar eerder werk. ;)

DUs, nogmaals, lekker op je eigen tempo spelen en je ding doen waar je je prettig bij voelt. Flying is niet eens noodzakelijk; enkel zeer gemakkelijk.

En zoals gezegd: als je eenmaal op Argus bent, dan kan je vrij rap gearen. :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:51

hmr

Vanochtend mijn eerste 945 item mogen looten! Begin toch wel weer lol te hebben in de fire spec! Zeker in mythic+ is de AOE damage echt insane! Op bosses valt het nog wat tegen, maar gister complimenten gehad over trash dps :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Oh boy... Brewfest is alweer begonnen.. man man man... wat gaat de tijd toch gruwelijk hard. Kijken of ik mezelf dit jaar wel kan zetten tot het verkrijgen van tickets en de uiteindelijk bijbehorende toys, pets etc...

Nog 5 uurtjes om te kijken wat er in m+ kistje zit. Spannend! oOo Laatste week M+ 11 gedaan... hopelijk is het geen chest of wrist want daar moeten legendaries in komen namelijk.... is dat het wel dan hoop ik dat me offspec er goed van kan profiteren.

Iemand al wat leuks uit ze M+ kist gehaald?

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:06
Kadardar schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:13:
Nog 5 uurtjes om te kijken wat er in m+ kistje zit. Spannend! oOo Laatste week M+ 11 gedaan... hopelijk is het geen chest of wrist want daar moeten legendaries in komen namelijk.... is dat het wel dan hoop ik dat me offspec er goed van kan profiteren.

Die van deze week moet ik nog openen, maar de afgelopen 2 weken allebei een 940 item gekregen die in m'n bags zitten om max ilvl kunstmatig hoog te houden. Oftewel, net niet helemaal waardeloos :p

Eerder gelukkig wel behoorlijk wat upgrades kunnen krijgen via de chest. Hopen dat het deze week weer goed gaat dus. Al zit je altijd met tier slots, legendary slots, etc. waardoor je al geluk moet hebben om uberhaupt een item te vinden dat je kunt gebruiken.

In ieder geval in 2 dagen m'n vakantie van ruim een week "in kunnen halen" door de crucible quest line te doen etc. Bergen AP kunnen ophalen van alle missions die ik met de app had gedaan. Nu weer business as usual.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
Kadardar schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:13:

940 relic had ik vorige keer, was ik wel erg blij mee. Verder van de vorige patch ook wel leuke upgrades gehad met goede stats ook.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sinds WoD nog nooit een stap heb gezet binnen de Mythic dungeons, laat staan het hogere mythic segment.... Dus die kist heb ik dan ook nog nooit hoeven openen. ;)

Hoop van ieder van jullie dat er een pareltje uit komt. :)

IntToStr schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:19:
[...]

Die van deze week moet ik nog openen, maar de afgelopen 2 weken allebei een 940 item gekregen die in m'n bags zitten om max ilvl kunstmatig hoog te houden. Oftewel, net niet helemaal waardeloos :p

Eerder gelukkig wel behoorlijk wat upgrades kunnen krijgen via de chest. Hopen dat het deze week weer goed gaat dus. Al zit je altijd met tier slots, legendary slots, etc. waardoor je al geluk moet hebben om uberhaupt een item te vinden dat je kunt gebruiken.

In ieder geval in 2 dagen m'n vakantie van ruim een week "in kunnen halen" door de crucible quest line te doen etc. Bergen AP kunnen ophalen van alle missions die ik met de app had gedaan. Nu weer business as usual.
Ja het wel helaas niet veel boeiends afgelopen 3 weken behalve dan de quest lijn in 3 delen verdeeld die je letterlijk in een paar uur kan afmaken. Vanaf daarna is het eigenlijk vooral Argus farmen op invasion points en greater invasions points. Greater invasion ga ik ook maar weer doen vanavond. snelle kans op hoge gear :)

Ja zoiets zou ik er ook even mee doen zodat het joinen van pugs wat makkelijker is. In de raid kijkt er toch vaak niemand meer naar wat je aan hebt als je maar je DPS doet.

@RustStorm
Ik weet niet meer helemaal hoe de Mythic WoD dungeons waren maar ik geloof dat dat gewoon een moeilijkere versie was dan heroic. Heb er geloof ik 3 of 4 in totaal gedaan in WoD omdat er niets relevant meer uit kwam toen ik het ging doen.

Als ik nu een vergelijking zou moeten maken voor iemand die het niet kent zou ik toch zeggen dat het een combi is van mythic wod + challenge mode van MoP en WoD. Gooi daar nog even wat RNG mogelijkheden in (tjees nog meer RNG, geloof dat blizz toch erg veel van RNG houd ;)) qua skills die tegen je werken en tadah, daar is je mythic+. Ik ben echter van mening dat M+ niet heel erg bijzonder moeilijk is, je kan natuurlijk altijd ergens starten op 5 om een beetje in te komen en de feeling ervoor te krijgen mocht het wat interesse wekken :)

• IntToStr
Ik dacht ik doe even een +8 voor die nieuwe dungeon, kan ik meteen een beetje leren hoe de bosses werken en zo. Op heroic of mythic is het gewoon een zerg fest en zie je er nog niets van. Maar dat viel dus even tegen. M'n groep was niet zo goed zeg maar :p 50 minuten over gedaan....

Om er daarna achter te komen dat je een item moest looten voor de quest line en dat werkt uiteraard niet op mythic+... Oeps. Toen nog maar een keer snel normale mythic gelopen :p

Een investering voor de toekomst zullen we maar zeggen.

Maar de komende weken gaat alles op een laag pitje denk ik. ToS is leuk om af en toe te doen om misschien een titanforge te ontvangen en de AP. Beetje rondhangen op Argus voor de achievements. Verder maar eens wat oude raids gaan doen voor transmog sets en zo :)

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
kelly89 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:10:
Leuk een topic over WoW die actief is!

Ik ben gister eerst de Riddler's Mind-Worm mount gaan halen en omdat dat erg leuk was ben ik ook meteen die Lucid Nightmare mount gaan doen.
Viel dat ff tegen! Vooral die endless halls was een drama, en echt endless voor mij. Ik was een map aan het proberen te maken maar ik kreeg het niet voor elkaar.
Uiteindelijk na ruim 3 uur in die halls rond gerend als een kip zonder kop had ik alle orbs+runes compleet en is die mount dus in mijn bezit.
Maar als ik die mount als eerste was gaan doen was ol nooit voor die riddlers mind worm gegaan haha.

Gelukkig deed ik het op een mage dus met portals was het wel wat makkelijker

Edit;
Voor andere die geen map kunnen maken;
Ga noord zolang het kan, is noord dicht? Ga oost. Tot je weer noord kan.
Kan je niet naar noord of oost? Neem de ingang die wel open is en waar je niet uitkwam.
Ga daarna weer zoals altijd.
Dan heb je uitiendelijk elke kamer een keer gezien en moet je er dus ook komen.
Kan wel even duren!
Tip: er is op Twitch een app voor de Lucid Nightmare. Die doet enkelt en alleen de Endless Halls mappen. Is uiteindelijk soms wat lastig te interpreteren, maar het werkt echt sneller, had er 'maar' iets meer dan 1 uur voor nodig. O-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Macchill schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:57:
[...]

Tip: er is op Twitch een app voor de Lucid Nightmare. Die doet enkelt en alleen de Endless Halls mappen. Is uiteindelijk soms wat lastig te interpreteren, maar het werkt echt sneller, had er 'maar' iets meer dan 1 uur voor nodig. O-)
Dit onthoud ik even;
weet je toevalig de naam van de addon? D:

EDIT: waarschijnlijk deze; https://mods.curse.com/ad...40-lucid-nightmare-helper ?

[ Voor 10% gewijzigd door Dawn op 20-09-2017 15:27 ]

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Dawn schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:13:
[...]

Dit onthoud ik even;
weet je toevalig de naam van de addon? D:

EDIT: waarschijnlijk deze; https://mods.curse.com/ad...40-lucid-nightmare-helper ?
Heel fantasieloos, maar zeer doeltreffend: 'Lucid Nightmare Helper'.
Simpel opgezet mapje ala mijnenveger. Je kan zelf erop zetten wat je vind in de kamer (rune of flame), en na verloop van tijd zie je een patroon. Dan gaat het makkelijker.

Let op: NSFW!! | Altijd handig

IntToStr schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:46:
Ik dacht ik doe even een +8 voor die nieuwe dungeon, kan ik meteen een beetje leren hoe de bosses werken en zo. Op heroic of mythic is het gewoon een zerg fest en zie je er nog niets van. Maar dat viel dus even tegen. M'n groep was niet zo goed zeg maar :p 50 minuten over gedaan....

Om er daarna achter te komen dat je een item moest looten voor de quest line en dat werkt uiteraard niet op mythic+... Oeps. Toen nog maar een keer snel normale mythic gelopen :p

Een investering voor de toekomst zullen we maar zeggen.

Maar de komende weken gaat alles op een laag pitje denk ik. ToS is leuk om af en toe te doen om misschien een titanforge te ontvangen en de AP. Beetje rondhangen op Argus voor de achievements. Verder maar eens wat oude raids gaan doen voor transmog sets en zo :)
Ik had gewoon heroic gedaan voor de quest (want makkelijker, was moe op dat moment en wou gewoon wat DPS knallen). Ging voor de rest prima alles werd gepulled en voordat ik het wist kreeg ik het bekende filmpje van het einde van de instance en zaten er nog mensen in die zeiden... ik heb de WQ nog niet gedaan! Toen maar ff terug gelopen en naar blood gespecced aangezien onze huidige tank er al vandoor was :P

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 18:11
RustStorm schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:51:
Oh boy... Brewfest is alweer begonnen.. man man man... wat gaat de tijd toch gruwelijk hard. Kijken of ik mezelf dit jaar wel kan zetten tot het verkrijgen van tickets en de uiteindelijk bijbehorende toys, pets etc...
Brewfest, altijd mn favoriete "holiday" geweest ik heb iig de orginele 60% brewfest mount nog :D .
Vanavond maar eens mn 880 trinket halen ;) , ik vindt t wel jammer dat ze die dark-iron smoking pipe eruit hebben gehaald, t was altijd lachuh "om op zn nederlands" een rookwolkje te blazen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Metallize op 20-09-2017 15:49 ]

Metallize schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:47:
[...]

Brewfest, altijd mn favoriete "holiday" geweest ik heb iig de orginele 60% brewfest mount nog :D .
Vanavond maar eens mn 880 trinket halen ;) , ik vindt t wel jammer dat ze die dark-iron smoking pipe eruit hebben gehaald, t was altijd lachuh "om op zn nederlands" een rookwolkje te blazen ;)
Same here! :) Lachen he... :) Toen kon ik mezelf er nog goed toe zetten, hoe dat nu is... i don't know! :) haha, och, we gaan het zien.

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Macchill schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:29:
[...]

Heel fantasieloos, maar zeer doeltreffend: 'Lucid Nightmare Helper'.
Simpel opgezet mapje ala mijnenveger. Je kan zelf erop zetten wat je vind in de kamer (rune of flame), en na verloop van tijd zie je een patroon. Dan gaat het makkelijker.
Dank!

Ik denk dat ik me dit weekend eens ga frustreren voor deze mount;
Mogelijk morgen als onze alt-raid niet doorgaat...

Hmm, vanaf volgende maand heb ik het in RL weer wat rustiger.
Wordt weer tijd om een sub te nemen :)

Hoor van mijn nog spelende kennissen dat feral druid momenteel lekker speelt ?
Was meerde expansies altijd mijn main char dus dat zou mooi zijn. Vond Feral in Legion nou niet echt bijzonder (helaas)

FUMES et CARNES

Dag begon al slecht, ik open de M+ kist krijg ik er een chest uit, welliswaar een upgrade dus niet volledig nutteloos maar wel even een pfff want zodra ik me chest leggie vind wordt die toch gelijk vervangen.

Daarna maar even TW gedaan 5 keer voor de quest. Kwam ook niet veel boeiends uit, Relic voor me blood spec. toen maar even snel het Argus corvee gedaan en toen had ik eigenlijk geen zin meer.

Denk dat ik vanavond snel weer even Argus corvee en heel misschien de WQ's voor die chest en dan maar gewoon ff wat anders ga spelen voordat ik gek wordt. Ben nu wel ilvl 929 en bijna AL 64 :) Dus het gaat zeker de goede kant op.

• IntToStr
Feral druids kom ik nou nooit tegen eigenlijk. Balance is vrij goed geloof ik.

Gisteren zowaar een leuke 940 ring met goede stats in de chest. Rondje Argus gedaan en +12 dungeon. Vanavond even trip door ToS. Verder maar rustig aan doen denk ik. Wapen nog even naar 66 proberen te brengen voor de volgende unlock op crucible ergens deze week :)

In m'n max ilvl setje kom ik nu tot 940 ilvl. Dat moet het weer makkelijker maken om in pugs te komen. Staat toch weer beter dan 93x :p

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

IntToStr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:19:
Feral druids kom ik nou nooit tegen eigenlijk. Balance is vrij goed geloof ik.
Wij hebben er daadwerkelijk een :P

https://www.warcraftlogs....#type=damage-done&fight=1

Maar ze zijn inderdaad een zeldzaam goedje :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Darkfreak schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:23:
[...]
Wij hebben er daadwerkelijk een :P
Maar ze zijn inderdaad een zeldzaam goedje :P
Ah ok, bedankt voor de info.
Weet iemand waarom ze weinig gespeeld worden ? waarschijnlijk om dezelfde reden als waarom ik ermee gestopt ben.

Vind deze expansie Monks(BRM) helemaal geweldig en kan niet wachten om weer verder te spelen.

FUMES et CARNES

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iusedto schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:02:
[...]

Ah ok, bedankt voor de info.
Weet iemand waarom ze weinig gespeeld worden ? waarschijnlijk om dezelfde reden als waarom ik ermee gestopt ben.

Vind deze expansie Monks(BRM) helemaal geweldig en kan niet wachten om weer verder te spelen.
Volgens mij simpelweg om de reden dat Boomers meer deeps doen.
Net zoals dat je geen Survival hunters ziet :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darkfreak schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:55:
[...]
Volgens mij simpelweg om de reden dat Boomers meer deeps doen.
Net zoals dat je geen Survival hunters ziet :P
Lol, das waar.
Ik heb wel een Survival hunter en vind de playstyle eigenlijk wel heel erg leuk :X

Het voelt alleen als heel veel werk voor nagenoeg geen beloning (DPS wise)
Rotatie is " vreemd"

FUMES et CARNES

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Wat nu vreemd ?

Ik moet met mijn frost mage ook meer werk doen als met mijn hunter ( face it, faceroll over het toetsenbord) . Ik moet als firespec ook harder werken dan als ik frost speel..
Ik geloof dat de rotatie van een feral best wel lastig in elkaar steekt vooral de proc die ertussen door komt die je gemakkelijk kan verspillen aan een shred inplaats van je trash. Daardoor zou je minder op je toetsenbord moeten rammen. Ikzelf kon feral het beste spelen door te klikken op me skills in Legion omdat ik dan de meeste controlle erover hebt maar wees eens eerlijk... wie wilt er nou een klikker zijn? :+

Daarbij komt dat ze volgens mij niet eens super geweldig zijn, elke vorm van melee (behalve op de warriors, paladin retri en rogue outlaw spec na) veegt de vloer met ze aan, ja zelfs survival hunter is beter en die zijn al erg rare. Daarbij nog een stukje, melee plaatsen zij gelimiteerd vaak in een raid, dan wil je liever classes hebben die echt iets mee brengen of gewoon goede DPS doen, Het is gewoon niet een super spec om te spelen, laten we het daar ophouden en zolang je geen hardcore progression guild zoekt kom je er vast wel als feral. Wellicht dat je nog wat utility in de vorm van wat heals mee neemt waardoor je gewaardeerd word maar vanaf daar wordt het toch best de max aan inbreng.

In ICC en firelands heb ik wel Feral gespeeld en was ik naar mijn idee een stuk meer oplettend. Toen kon ik het wel met me toetsenbord. Misschien dat ik vanavond eens me Feral ga bekijken.... probleem is dat ik altijd later erachter kom dat ik me DK een stuk leuker vind. Helaas want zo allround class is wel altijd lekker om te hebben. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Kadardar op 21-09-2017 12:28 ]

Ik vond dit op Icy Veins class guide :
Feral has received significant changes leading into patch 7.3 to ease the gameplay difficulty for new players, allowing for a smoother entry into the spec.
All damage has been increased by 33%.
Significant changes to Talent strength and positions on the tree which is addressed on the Talent page.
Predatory Swiftness Icon Predatory Swiftness is no longer a requirement to cast Rebirth Icon Rebirth.
Rebirth Icon Rebirth can now be cast instantly in any form.
Energy cost of Swipe Icon Swipe and Thrash Icon Thrash has been reduced by 5, and Thrash Icon Thrash now generates one Combo Point.
Ziet er goed uit.
Ga vanavond maar weer eens inloggen :)

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:03:
Ik vond dit op Icy Veins class guide :

[...]

Ziet er goed uit.
Ga vanavond maar weer eens inloggen :)
Weet je het zeker...? O-)

Helaas wel :)
WoW blijft toch mijn "guilty pleasure"
Door mijn baan en leeftijd kan ik er niet meer de tijd erin steken zoals vroeger, maar als je al WoW sinds 2004 speelt is het zo verschrikkelijk lekker bekend als je dan weer inlogt O+

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:27:
[...]

Helaas wel :)
WoW blijft toch mijn "guilty pleasure"
Door mijn baan en leeftijd kan ik er niet meer de tijd erin steken zoals vroeger, maar als je al WoW sinds 2004 speelt is het zo verschrikkelijk lekker bekend als je dan weer inlogt O+
Ik weet hoe je je voelt joh. :) Haha, gewoon lekker spelen. Doe ik ook en vermaak me uitstekend. (zelfs zonder guild)

• skassie
  • Laatst online: 17-09 21:50
Kadardar schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:14:
Ik geloof dat de rotatie van een feral best wel lastig in elkaar steekt vooral de proc die ertussen door komt die je gemakkelijk kan verspillen aan een shred inplaats van je trash. Daardoor zou je minder op je toetsenbord moeten rammen. Ikzelf kon feral het beste spelen door te klikken op me skills in Legion omdat ik dan de meeste controlle erover hebt maar wees eens eerlijk... wie wilt er nou een klikker zijn? :+

Daarbij komt dat ze volgens mij niet eens super geweldig zijn, elke vorm van melee (behalve op de warriors, paladin retri en rogue outlaw spec na) veegt de vloer met ze aan, ja zelfs survival hunter is beter en die zijn al erg rare. Daarbij nog een stukje, melee plaatsen zij gelimiteerd vaak in een raid, dan wil je liever classes hebben die echt iets mee brengen of gewoon goede DPS doen, Het is gewoon niet een super spec om te spelen, laten we het daar ophouden en zolang je geen hardcore progression guild zoekt kom je er vast wel als feral. Wellicht dat je nog wat utility in de vorm van wat heals mee neemt waardoor je gewaardeerd word maar vanaf daar wordt het toch best de max aan inbreng.

In ICC en firelands heb ik wel Feral gespeeld en was ik naar mijn idee een stuk meer oplettend. Toen kon ik het wel met me toetsenbord. Misschien dat ik vanavond eens me Feral ga bekijken.... probleem is dat ik altijd later erachter kom dat ik me DK een stuk leuker vind. Helaas want zo allround class is wel altijd lekker om te hebben. :)
Hadden gisteren een Feral mee in onze raid en zij wist echt wel hoe te spelen met het katje hoor. Continue in de 1.5 miljoen en dat met IL 910. Dus onderschat de Feral niet op dit moment.

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

skassie schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:36:
[...]

Hadden gisteren een Feral mee in onze raid en zij wist echt wel hoe te spelen met het katje hoor. Continue in de 1.5 miljoen en dat met IL 910. Dus onderschat de Feral niet op dit moment.
Ik zta de outputs van 7.2 nog te bekijken idd. Hoe 7.3 er momentele uitziet damage wijze weet ik niet, heb al sinds 7.0 lekker in de ijskast gezet omdat ik het toch net niet helemaal vond wat ik wou. Ben toch ook maar boomie gaan spelen en ben ik mensen gaan moonen :P Om het vervolgens een maand later me hele druid gewoon stop te zetten

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 21-09-2017 13:46 ]

skassie schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:36:
[...]
Dus onderschat de Feral niet op dit moment.
Dat had ik de afgelopen dagen meer gehoord dus vandaar dat ik me afvroeg wat er dan precies veranderd was.
Maar dat weet ik nu.

Gisteren een mechanisch toetsenbord gekocht en mijn (zeer) oude normale toetsenbord vervangen. Wat een verschil zeg _/-\o_
Volgende maand mijn muis vervangen.

FUMES et CARNES

Pagina: 1 ... 99 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.