*dagboek met 4 dagen interval*
Nou van het weekend volledig afgestapt van me guild waar ik in zat en terug gegaan naar me oude guild. Was meer dan welkom om terug te komen en daarbij ook gelijk aangegeven dat ik me DH retire en terug ga naar me DK (toch al zo'n groffe 6 jaar me main geweest om wat uitzonderingen hier en daar na in het belang van me raid groepen).
Zo, weekend weer even lekker geknalt en wat dingen van me lijst af kunnen schrappen. Nu bijna AL 63 (laatste paar tokens halen, denk zo'n een stuk of 5). Daarna even focussen op Tank denk ik, puur omdat het tank roster bij ons niet stable is en we niet kunnen afhangen van 1 tank die het leuk vind om te helpen maar als die bezig is met ze eigen guild komt die niet. De andere heeft om de 5 weken een avond shift dus daar kan ik nog wel respect voor opbrengen want de rest van de tijd is die er gewoon. Een offspec tank zou min of meer voldoende zijn maar wel met wat ervaring en gear, als ik in zou stappen moet ik de weg van de legendaries moeten gaan bewandelen en ja daar heb je nou gewoon niet veel grip op plus dat mijn Frost eigenlijk helemaal niet eens compleet is. Dit maakt het lastig want ik wil ze wel graag helpen.
Ook even in de alts levellen boot gestapt, guildie van me levelde van 98 naar 105 in 2,5 uur... dus ik even gaan vragen hoe die dat doet.... bleken gewoon heirlooms te zijn(wel duur) had de mijne nooit geupgrade dus kost je dan zo'n 45~50k per setje als je je wapen ook mee neemt terwijl je die in feite kan stoppen op 100 aangezien je toch je artifact krijgt. Silly me

) dus ik ook maar even me heirlooms geupgrade voor plate en ja hoor, 40-50 minuten van 104 naar 106 dus ja daar doe ik het voor, uiteindelijk op 107 bijna 108 uitgekomen voor de raid

Nu dus even lekker voor het weekend proberen al me level 100 alts naar 110 te brengen en dan zou ik er 3 over houden. Shaman (74), Mage (dacht ergens in de 40), Hunter (24) dus daar gaat wel wat meer werken in zitten dan een paar uurtjes.
*/dagboek met 4 dagen interval*