Acties:
  • 0 Henk 'm!
** dagboek **
Gister weer 3 uurtjes geraid en het was een stuk leuker dan normaal en deels een hell. De hell part: Mensen kregen ineens disconnects en kwamen er ook niet meer in voor iets van 20 minuten (kunnen ze ongetwijffeld niets aan doen dus niets te na delen van hun). Toen even ingesprongen als tank, was ook wel weer even grappig. Voor de rest hartstikke goed gegaan. Nu 8/9 Heroic. Paar trys KJ HC maar we moeten nog even de foutjes eruit krijgen maar zie het wel gebeuren dat we die ook kunnen killen :)
** einde dagboek **

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:05
RustStorm schreef op zondag 10 september 2017 @ 10:32:
Hmmmz, ik weet even niet zo goed wat te doen als het gaat om het kiezen van de "juiste" followers voor m'n hunter. Heb op verschillende websites gekeken en nergens is er echt een eenduidig antwoord.

Welke drie moet ik deactivaten en welke als bodyguard gebruiken. Heb ook Meatball tot m'n beschikking (deze heb ik nu als bodyguard bij me).

Wellicht kunnen jullie me helpen welke de beste keuzes zijn.... met/zonder equipment :)

Oh wat leuk: zojuist een Golden Hearthstone Card: Lord Jaraxxus mogen looten. Dat is lachen. :)
Meatball niet als bodyguard gebruiken, zijn mission boost is te waardevol om niet te gebruiken.
Over het algemeen, als je een bodyguard gebruikt, pak je Syrenne (die nieuwste). Zelf gebruik ik geen bodyguard op mn hunter maar dat terzijde. Syrenne doet zeer nette aoe damage, dus heeft impact.
Aangezien die SV spec is, wordt Addie automatisch nodig in je mission groep, omdat deze ook SV is.
Hemet is een must have, omdat ie simpelweg OP is.
Hilaire is een zeer fijne BM spec champion.
Beste is om nog een BM champion te pakken voor de eventuele BM boost met Hilaire. Hiervoor gebruik ik Emmarel (vanwege aspect counter, zeker belangrijk als je syrenne als bodyguard gebruikt).

Daarnaast heb ik nog Moroes (ook leuke mission boost), maar die moet wel voor je droppen.
Andere optie is om voor Loren te gaan, zodat je nog een MM hebt naast Hemet met een 2e counter naast addie). Heb nooit het idee gehad dat ik Loren nodig had though.

Dit is een build gericht op champions. gebruik de troops alleen om aan de volledige 200% te komen als ik blijf steken op 190% bijv.
Om die reden valt Rexxar af (moet enige champion zijn voor bonus).
Blake heeft dezelfde counter als addie en loren. Addie is nagenoeg verplicht vanwege SV, Je hebt al 2 BM in je team dus liever een MM met die counter.
Halduron brengt dezelfde counter als syrenne en emmarel, die heb je dus ook niet nodig. Hemet en eventueel Loren zijn al MM, dus dit is ook 5e wiel aan de wagen.

hopelijk heb je nu een beetje meer duidelijkheid ;)

TLDR:
Syrenne (bodyguard), meatball, hemet, addie, hilaire, emmarel en 7e: moroes/loren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
antonvdijk schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:09:
[...]

Meatball niet als bodyguard gebruiken, zijn mission boost is te waardevol om niet te gebruiken.
Over het algemeen, als je een bodyguard gebruikt, pak je Syrenne (die nieuwste). Zelf gebruik ik geen bodyguard op mn hunter maar dat terzijde. Syrenne doet zeer nette aoe damage, dus heeft impact.
Aangezien die SV spec is, wordt Addie automatisch nodig in je mission groep, omdat deze ook SV is.
Hemet is een must have, omdat ie simpelweg OP is.
Hilaire is een zeer fijne BM spec champion.
Beste is om nog een BM champion te pakken voor de eventuele BM boost met Hilaire. Hiervoor gebruik ik Emmarel (vanwege aspect counter, zeker belangrijk als je syrenne als bodyguard gebruikt).

Daarnaast heb ik nog Moroes (ook leuke mission boost), maar die moet wel voor je droppen.
Andere optie is om voor Loren te gaan, zodat je nog een MM hebt naast Hemet met een 2e counter naast addie). Heb nooit het idee gehad dat ik Loren nodig had though.

Dit is een build gericht op champions. gebruik de troops alleen om aan de volledige 200% te komen als ik blijf steken op 190% bijv.
Om die reden valt Rexxar af (moet enige champion zijn voor bonus).
Blake heeft dezelfde counter als addie en loren. Addie is nagenoeg verplicht vanwege SV, Je hebt al 2 BM in je team dus liever een MM met die counter.
Halduron brengt dezelfde counter als syrenne en emmarel, die heb je dus ook niet nodig. Hemet en eventueel Loren zijn al MM, dus dit is ook 5e wiel aan de wagen.

hopelijk heb je nu een beetje meer duidelijkheid ;)

TLDR:
Syrenne (bodyguard), meatball, hemet, addie, hilaire, emmarel en 7e: moroes/loren
U, mijnheer, is een toppert! :) _/-\o_

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Na guilddrama en straight kick uit de guild overgegaan naar Argent Dawn en zondag mee met de progress raid. Ik had verwacht dat het maiden zou zijn dus had netjes Maiden/Fallen voorbereid voor heroic-mode. Kregen we door dat we naar decelace Host zouden gaan. De guild had deze nog niet neer.
8 tries later lag hij op zijn gat. Daarna na maiden, ook op 2de of derde try plat. Daarna na fallen. Iets van 5 tries op gehad en zijn tot P2 gekomen. Gezien het feit dat een 3 tal DPS al dood was deze try gebruikt voor oefenen met tornedo's.

Maar wat een genot in vergelijking met de vorige raid-groep. Op tijd beginnen, iedereen netjes flasks/pots etc bij zich. Niet 10min recovery nodig na een whipe en grote progress stappen.
Tot nu toe totaal geen spijt gehad van mijn keuze om over te stappen.
Ook gearwise een leuke stap gemaakt, zit nu op ilvl 922 met 29% crit, 22% haste en 39% mastery. Kan volgens mij bijna niet beter als holy balance-wise.
* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 18:11
Ik ben na 6 maanden maar weer eens begonnen met WoW nadat mn fallout4 save weigerde te laden omdat de mods niet meer compatible waren ...weg 300+ uur gameplay. :( ( dan maar gewoon weer de goeie ouwe verslaving ;) )

Nu heb ik een vraag, moet ik nu eerst gaan beginnen met de broken shore ? voor flying etc ?
of is t beter om naar Argus te gaan ??

Ik heb in die 6 maanden niets gelezen of meegekregen met WoW , maar ik schrok wel even van die megagrote planeet daar in de lucht :D haha!

[ Voor 6% gewijzigd door Metallize op 11-09-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Metallize schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:31:
Ik ben na 6 maanden maar weer eens begonnen met WoW nadat mn fallout4 save weigerde te laden omdat de mods niet meer compatible waren ...weg 300+ uur gameplay. :( ( dan maar gewoon weer de goeie ouwe verslaving ;) )

Nu heb ik een vraag, moet ik nu eerst gaan beginnen met de broken shore ? voor flying etc ?
of is t beter om naar Argus te gaan ??

Ik heb in die 6 maanden niets gelezen of meegekregen met WoW , maar ik schrok wel even van die megagrote planeet daar in de lucht :D haha!
Herkenbaar op het Fall out deel na dan, ik was Diablo 3 weer ff zat. Ik ben gewoon zowel aan Broken shore als aan Argus begonnen. Kwam ook een of ander scenario met Chromie tegen, maar die heb ik redelijk snel weer afgebroken. Wat een drama met dat irritante piepstemmetje ;) en t was verder ook niet eens leuk.
Vanavond ook LFR maar eens afmaken voor de (voor mij) nieuwe zone, zaterdag 1e deel gedaan. Toen ik in het 2e deel kwam stond iedereen blijkbaar al bij een baas ofzo want er was niemand te zien op de map en ik had geen idee waar ik heen moest ;) Vragen om een summom had natuurlijk 0 effect, want LFR :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:51

hmr

Heb de laatste tijd steeds minder plezier in mijn main mage.. Ben frost eigenlijk best zat, maar als fire merk ik gewoon dat mijn DPS niet echt super is.. Wellicht wel een gearing issue, maar geen idee... Wellicht is dit juist het goede moment om te switchen van main... Al moet ik dan wel weer opnieuw legendaries farmen etc. Twijfels twijfels, dat terwijl ik wellicht juist wel weer een dag in de raid wil gaan raiden omdat ik wel weer plezier heb in WoW :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
hmr schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:46:
Heb de laatste tijd steeds minder plezier in mijn main mage.. Ben frost eigenlijk best zat, maar als fire merk ik gewoon dat mijn DPS niet echt super is.. Wellicht wel een gearing issue, maar geen idee... Wellicht is dit juist het goede moment om te switchen van main... Al moet ik dan wel weer opnieuw legendaries farmen etc. Twijfels twijfels, dat terwijl ik wellicht juist wel weer een dag in de raid wil gaan raiden omdat ik wel weer plezier heb in WoW :)
Een class waar ik heel veel plezier in heb om te spelen is Windwalker Monk. Je ziet ze niet veel (waarschijnlijk underpowered as f***) maar dat kan mij niet veel schelen. Echt een leuke class als je eens wat anders wil proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Carthrax schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:48:
[...]

Een class waar ik heel veel plezier in heb om te spelen is Windwalker Monk. Je ziet ze niet veel (waarschijnlijk underpowered as f***) maar dat kan mij niet veel schelen. Echt een leuke class als je eens wat anders wil proberen.
Heb zelf net op Draenor een monk geleveld en dat was precies mijn idee, als ik al besluit om over te stappen een monk gaan mainen en die naar een ander niveau te brengen dan nu het geval is. Alleen windwalking/mistweaver nog ff twijfel :D

Huidige mage is : https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/homertje

[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 11-09-2017 13:54 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

MatsuoDestro schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:58:
Is er toevallig nog iemand met een fijne guild (voornamelijk social) op Alonsus, Anachronos of Kul'Tiras? Ik zit zelf in een guild op Alonsus, maar daar is het maar matig...
Ik zit op Alonsus in de guild "De Oranje Duivels"
Gezellige NL / BE guild welke casual raid met twee groepen: groep 1 8/9 HC en groep 2 volgens mij 5/9 HC

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:48:
[...]

Een goed gespeelde monk is totaal niet underpowered eerlijk gezegd, Het is ook zeker niet top of the food chain maarja... dat is een Assassination Rogue ook niet maar die zie je dan weer genoeg. :) Fun fact, monks zijn zelfs sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Kadardar schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:23:
[...]

Een goed gespeelde monk is totaal niet underpowered eerlijk gezegd, Het is ook zeker niet top of the food chain maarja... dat is een Assassination Rogue ook niet maar die zie je dan weer genoeg. :) Fun fact, monks zijn zelfs sterker.
Indd daarom ook geen idee waarom je ze zo weinig ziet. Ik speel graag op mijn WW Monk en doe ook een heerlijke bak aan schade en dat maakt het nog een stuk leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
hmr schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:51:
[...]

Heb zelf net op Draenor een monk geleveld en dat was precies mijn idee, als ik al besluit om over te stappen een monk gaan mainen en die naar een ander niveau te brengen dan nu het geval is. Alleen windwalking/mistweaver nog ff twijfel :D
waarom niet brewmaster? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kan ook nog... maar voorkeur gaat niet uit naar tanken. Is ook lastiger denk ik om raidspot voor een avond te krijgen als tank!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Zooo de 2e mount uit 7.3 is ook binnen; geen rare drop; gewoon keihard 2000 demon kills gemaakt in een uurtje xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:19:
Zooo de 2e mount uit 7.3 is ook binnen; geen rare drop; gewoon keihard 2000 demon kills gemaakt in een uurtje xD
Cool stuff!

Ik heb enkele dagen terug een mount gekregen uit het welbekende eitje dat je van rares kunt looten. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:24:
[...]

Cool stuff!

Ik heb enkele dagen terug een mount gekregen uit het welbekende eitje dat je van rares kunt looten. :)
Ik moet nog steeds uitzoeken waar al die rares die mounts en eitjes droppen spawnen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

En weer Yolk. Maar was ook nog maar het tweede ei dat ik open maakte. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:46:
[...]

Ik moet nog steeds uitzoeken waar al die rares die mounts en eitjes droppen spawnen -.-
Hier heb je een lijstje. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb TomTom er voor gedownload, maar merk vooralsnog dat die er echt compleet naast zit.. dus even kijken of ik dat nog kan fixen.

Edit; ik heb t mezelf makkelijker gemaakt; HandyNotes geinstalleerd.. nu staan ze gewoon allemaal op mn map :p

[ Voor 13% gewijzigd door icemotion op 11-09-2017 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
met nauwelijks dungeons doen (3x M+ en 1x ToS normal t/m Maiden met geen loot) heb ik toch 920 kunnen halen. Ging eigenlijk stuk makkelijker dan verwacht met 6x 910 item kopen in een week. :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:32:
[...]

Indd daarom ook geen idee waarom je ze zo weinig ziet. Ik speel graag op mijn WW Monk en doe ook een heerlijke bak aan schade en dat maakt het nog een stuk leuker ;)
Ik krijg de mijne niet eens voorbij level 102 gelevelled omdat ik het gewoon niet leuk vind spelen, Geef mij maar liever Death Knight, Demon Hunters of Rogues :)

Er staan er nog een paar in levelling stand namelijk:
Warrior en Paladin.

Vanaf daar kijk ik wel weer verder :)

Heb nog een Druid max level maar ook die vind ik niets meer aan :P Hoopte er Feral mee te gaan spelen maar ook dat voelde niet echt lekker aan (laatste nog geprobeerd in patch 7.2). Misschien dat ik ze gear nog wel eens upgrade door Argus heen (heb ook een berg leather unsullied dus 880 gear). Altijd lekker om een beetje gear te hebben :)

Gister nog een paar trys op KJ HC maar helaas, beste waar we zijn gekomen was 50%. Daarna was de focus weg en zelfs na ene pauze konden we er niet veel meer van maken. Ach ja... we zien volgende keer wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Wootlock schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:20:
[...]

Ik zit op Alonsus in de guild "De Oranje Duivels"
Gezellige NL / BE guild welke casual raid met twee groepen: groep 1 8/9 HC en groep 2 volgens mij 5/9 HC
Daar heb ik een ongeveer een jaar geleden bij gezeten, alleen ging het raiden niet zo goed. Is Soup nog onderdeel van de Guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
Kadardar schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:21:
[...]

Ik krijg de mijne niet eens voorbij level 102 gelevelled omdat ik het gewoon niet leuk vind spelen, Geef mij maar liever Death Knight, Demon Hunters of Rogues :)

Er staan er nog een paar in levelling stand namelijk:
Warrior en Paladin.

Vanaf daar kijk ik wel weer verder :)

Heb nog een Druid max level maar ook die vind ik niets meer aan :P Hoopte er Feral mee te gaan spelen maar ook dat voelde niet echt lekker aan (laatste nog geprobeerd in patch 7.2). Misschien dat ik ze gear nog wel eens upgrade door Argus heen (heb ook een berg leather unsullied dus 880 gear). Altijd lekker om een beetje gear te hebben :)

Gister nog een paar trys op KJ HC maar helaas, beste waar we zijn gekomen was 50%. Daarna was de focus weg en zelfs na ene pauze konden we er niet veel meer van maken. Ach ja... we zien volgende keer wel weer.
Ik doe gewoon een aantal Legion Assaults met een character wat nog geen level 110 is, dan gaat het namelijk een stuk sneller (daar komt bij dat je niet dagelijks hoeft te spelen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:36:
met nauwelijks dungeons doen (3x M+ en 1x ToS normal t/m Maiden met geen loot) heb ik toch 920 kunnen halen. Ging eigenlijk stuk makkelijker dan verwacht met 6x 910 item kopen in een week. :D
AH of currency?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MatsuoDestro schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:50:
[...]

Ik doe gewoon een aantal Legion Assaults met een character wat nog geen level 110 is, dan gaat het namelijk een stuk sneller (daar komt bij dat je niet dagelijks hoeft te spelen ;)).
Yup, vaak als ik voor een character ga zitten is het vrij simpel. Ik speel de char en mocht er ergens zo event zijn dan ga ik erheen maarja vaak is het maar 1 tot 1,5 level (alhoewel het wel snelle levels zijn) en dan ga ik weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veiled Argunite + crafted chest (Blacksmithing) naar max;

https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/nemoleth

Geen idee waarom hij Prydaz niet laat zien trouwens :)

7 Relinquished, waarvan 6 in 1 week. Altijd makkelijk dat je op nieuwe alts 2 garuanteed items kan krijgen zonder moeite :D

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 12-09-2017 09:58 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

MatsuoDestro schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:49:
[...]

Daar heb ik een ongeveer een jaar geleden bij gezeten, alleen ging het raiden niet zo goed. Is Soup nog onderdeel van de Guild?
Jazeker, hij raid met met groep 2.
Groep 1 maakt goede progress (HC KJ op 21%, kill zit eraan te komen) en Groep 2 zit geloof ik op 5/9 HC, zij raiden ook iets meer relaxt.
Goede spelers zijn altijd welkom :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
icemotion schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:29:
[...]
Edit; ik heb t mezelf makkelijker gemaakt; HandyNotes geinstalleerd.. nu staan ze gewoon allemaal op mn map :p
HandyNotes is zeer handig op Argus. Laat ook min of meer zien welke rares er up zijn (aangezien ze niet allemaal constant up zijn/constant respawnen) door de skulls een andere kleur te geven wanneer er groepen in Group Finder voor zijn (wat toch wel aangeeft of rares up zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet mezelf ook maar eens wat Handy Notes gunnen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
Kadardar schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:54:
[...]

Yup, vaak als ik voor een character ga zitten is het vrij simpel. Ik speel de char en mocht er ergens zo event zijn dan ga ik erheen maarja vaak is het maar 1 tot 1,5 level (alhoewel het wel snelle levels zijn) en dan ga ik weer verder :)
Het is zo jammer dat een Elixir of the Rapid mind niet werkt boven level 99, anders zou het een stuk sneller gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MatsuoDestro schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:39:
[...]

Het is zo jammer dat een Elixir of the Rapid mind niet werkt boven level 99, anders zou het een stuk sneller gaan...
Ja dat is zeker jammer, wil eigenlijk deze expansion al me horde chars max level hebben iig. Misschien wat verdwaalde alliance chars (DK, DH) voor het geval van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
Wootlock schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:02:
[...]

Jazeker, hij raid met met groep 2.
Groep 1 maakt goede progress (HC KJ op 21%, kill zit eraan te komen) en Groep 2 zit geloof ik op 5/9 HC, zij raiden ook iets meer relaxt.
Goede spelers zijn altijd welkom :)
Enige probleem is dat het weggaan uit de guild (naar mijn idee) niet zo goed verlopen is :P
Kun je Soup vragen of 'ie Lycanthra (m'n character) nog kent? Als alles goed is vind ik het geen probleem om weer lid te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

corset schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:57:
[...]

Veiled Argunite + crafted chest (Blacksmithing) naar max;

https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/nemoleth

Geen idee waarom hij Prydaz niet laat zien trouwens :)

7 Relinquished, waarvan 6 in 1 week. Altijd makkelijk dat je op nieuwe alts 2 garuanteed items kan krijgen zonder moeite :D
Waarbij je farmen niet als moeite ziet bedoel je ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:01:
[...]

Waarbij je farmen niet als moeite ziet bedoel je ;)
achievement voor hidden chests = 2 items

Elke hidden chest geeft 40-50 veiled argunite, dus dat helpt.

questline = 2 items

Alles unlocken geeft al aardig wat + de class hall missions voor veiled

weekly quest = 1 item (+ alle WQ's etc die je toch al doet)

Gewoon tijdens je WQ's krijg je de items al, dus zo gedaan

Zo heb je er al 5 zonder farmen :)

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 12-09-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

corset schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:10:
[...]

questline = 2 items

Ah zo. Ik heb simpelweg de tijd niet om alle WQ's te doen :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Hallo,

Na een pauze van 5 jaar ben ik weer begonnen met WoW. Aangezien er veel is veranderd heb ik besloten opnieuw te beginnen met een horde druid op Draenor. Inmiddels ben ik level 67 maar het is nog een hele weg naar level 110. Heeft er iemand nog tips waardoor het levelen wat sneller kan gaan?
Daarnaast ben ik benieuwd of iemand mij een beetje op weg kan helpen met alle veranderingen. Er heerst nog veel onduidelijkheid wat er allemaal mogelijk is..

klungel#2852 (Draenor, Horde)

PSN ID: Klungeltjee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:10:
[...]

questline = 2 items

Ik heb echt nog veel bij te lezen blijkt hier wel weer uit. Achievement? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:22:
[...]

Ik heb echt nog veel bij te lezen blijkt hier wel weer uit. Achievement? ;)
Exact dezelfde vraag dat bij mij op kwam.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:24:
[...]

Exact dezelfde vraag dat bij mij op kwam.. :D
@toolkist

Loot first, <en nog iets>

Er zijn over Argus verschillende chests waarvoor je of:

Glider
Beam ability
Mech Ability
Stealth ability

voor nodig hebt, stuk of 20 in totaal :) elke geven tussen de 40-50 veiled argunite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 22:51
maffeleo schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:02:
Inmiddels ben ik level 67 maar het is nog een hele weg naar level 110. Heeft er iemand nog tips waardoor het levelen wat sneller kan gaan?
Ik ben net 76, 67 is kl*te.. 65 tot 70 gaat gewoon -traag-...

Probeer zo snel mogelijk naar het volgende gebied te gaan (nu dus Shadowmoon Valley, geen Terrokar Forrest meer), en zodra je 68 bent naar Northrend... Let wel op dat je in Northrend niet zomaar kunt vliegen, ik werd er (weer :P ) even koud (harr harr) door verrast.

Gisteren een aantal dungeons gedaan, met een stuk of 10 dungeons van 72.2 naar 75.5. Vanmorgen met een paar quests naar 76 en een beetje.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:42:
[...]

@toolkist

Loot first, <en nog iets>

Er zijn over Argus verschillende chests waarvoor je of:

Glider
Beam ability
Mech Ability
Stealth ability

voor nodig hebt, stuk of 20 in totaal :) elke geven tussen de 40-50 veiled argunite.
Thanks!
Beam/mech/stealth ability komen me ook niet bekend voor (of zijn class abilities ook goed?) maar dat zal nog wel komen als ik wat meer tijd heb doorgebracht op Argus. Heb nog genoeg quests te doen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo en toen was ik klaar met ToS. Nou ja Mythic zou dan een bonus zijn komende weken tot ABT uitkomt. :)

Moest wel 2 keer een arma soaken anders waren die try gewiped. Ging daarom even plat in de shadow phase maar dat konden we redelijk opvangen qua healing. Laaste stuk van KJ hadden we eigenlijk redelijk snel onder controle. Je moet gewoon die wombo combo's en shadow phase doorkomen. Jammer genoeg wel een paar mensen moeten benchen, maar die kunnen volgende week hopelijk een kill krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Deze week ging het niet zo super in ToS, paar raids vastgezeten op Fallen Avatar HC. Er is bijna geen ruimte voor 1 fout, telkens gingen er een paar mensen dood waardoor de dps er niet meer was om hem te killen. Qua dps is hij iig erg tight getuned.

En dan was er vrijdag ook nog een nieuwe DK die telkens dood ging...(8x op rij was hij als eerste dood) hij zei dat hij moeite had om de grote aoe te zien, dus raidleider geeft aan dat hij weg moet lopen om dat Fallen Avatar de grote aoe aan het casten is, hij zegt ik zie het en 5 sec later ligt hij dood naast de boss, doodgegaan door de aoe.... een aantal mensen in de raid begonnen te denken dat hij het opzettelijk deed... en ik begon mij behoorlijk te ergeren aan hem wat mijn performance ook niet ten goede kwam... Toen hij de raid uit was ging het meteen een stuk beter al hadden we hem pas gisteren neer.

Hoop dat met de boost van het artifact wapen dat het deze week wat smoother gaat. Wil namelijk Kill'Jeaden HC nog killen voor de volgende raid uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 20:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

FA is toch ook de dps check?

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Voor diegene die in de afgelopen 6 weken mijn stories over mij en mijn guild situatie gevolgd heeft, vandaag is daar een einde aan gekomen.

Afgelopen week is er een herstructurering in de guild gedaan, Van 1 council waarin iedereen gelijk is, zijn er een council en aparte officers groep gemaakt. Ik dus niet meer in council. Eergisteren even gevraagd van waar dan nu de taken liggen nadat me verteld werd niet langer met player management te bemoeien. Zoals gewoonlijk werd daar meteen op in gebeukt en ontaarde het weer op ruzie. Ik heb toen aangegeven dat het beter is voor iedereen dat ik afstap als officer, ik ben die clashes zo beu. Zoals al vaker gemeld gaat al 2 maandjes zo.

Ik ben ingame bevriend met een GM van een guild die progressen op 4/9M. In gesprek over iets anders kwam ter sprake dat ik gedemote ben. Hij wilde mij al veel langer recruiten, maar ik wou trouw blijven aan de guild en niet zomaar opgeven, plus dat zij geen plek voor een healer hadden. Dat hebben ze nu wel, maar dan wel voor een Holy Paladin. Hij weet dat ik een 911 Holy Pala heb met BiS legos. Ik wil zelf niets liever dan Paladin mainen, maar ben voor progress content undergeared in tier en trinkets. En ik ben niet zo heel bekend met Paladin healing. De keren dat ik het deed kwam er niet veel uit i.t.t. mijn Priest en Shaman. Dat wil zijn healing team wel oppakken en gezamenlijk aan gaan werken. Ze willen me gewoon graag hebben op basis van logs, persoonlijkheid, maar ook omdat ik ondanks alle shit in de oude guild bleef proberen.

Doch vind ik het moeilijk om na 5 jaar zo een einde te maken aan dit hoofdstuk. Hij hield me een goede spiegel voor, mijn huidige guild is niets meer dan een ordinaire cesspool guild die het ver in heroic weten te schoppen, maar eigenlijk te kort komen om echt iets in progress te betekenen. Op dat moment kwam er nog een preek van mijn vriendin bij die me wees op alle bullshit van deze guild en dat ik dat toch niet verdien. Voor de beeldvorming, mijn vriendin is een ex-WoW player die altijd mee volgt hoe en wat in mijn guild. Blij dat ik zo goed met haar kan communiceren over WoW O+

Omdat geheid er een shitstorm achteraan komt, ingame berichtjes, facebook berichtjes etc etc, vorige keer ook gehad, ben ik vanmorgen op tijd opgestaan op mijn vrije dag. Heb de betreffende GMs op Facebook, Discord geblokkeerd. Van b.net verwijderd en al hun toons op mijn ignore list gezet. Discord server verlaten en met mijn 8 toons de guild uitgestapt. Last van schouders enzo.

Vanavond meteen beginnen met Mythic raid. Zin in deze nieuwe uitdaging *O*
Goed te lezen Kaap! :)

Normaal gesproken ook altijd zo vroeg op, op je vrije dag? ^_^

RustStorm schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:18:
Goed te lezen Kaap! :)

Normaal gesproken ook altijd zo vroeg op, op je vrije dag? ^_^
Werkdag gaat om 05:45 de wekker. Nu om 07:00. Wou dit regelen en lekker gamen. Om 09:00 Netherlight Crucible.

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:22:
[...]

Werkdag gaat om 05:45 de wekker.
Wat voor een baan heb je als ik vragen mag?
Is wel erg vroeg, en ik klagen om mijn 06:30.
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:47:
[...]

Wat voor een baan heb je als ik vragen mag?
Is wel erg vroeg, en ik klagen om mijn 06:30.
Ik ben systeembeheerder. Werktijden eigenlijk vanaf 08:00-16:30, maar in de praktijk is het handiger om om 07:30 te beginnen, uurtje voordat de lessen beginnen om shit te fixen. Ik ga dan 07:10 de deur uit. Ik heb gewoon een ruim uur nodig om op het gemakje even te zitten, koffie te drinken. In dat uur wordt ook de kleine wakker en moet dan aangekleed/verzorgd worden.

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:01:
[...]

Ik ben systeembeheerder. Werktijden eigenlijk vanaf 08:00-16:30, maar in de praktijk is het handiger om om 07:30 te beginnen, uurtje voordat de lessen beginnen om shit te fixen. Ik ga dan 07:10 de deur uit. Ik heb gewoon een ruim uur nodig om op het gemakje even te zitten, koffie te drinken. In dat uur wordt ook de kleine wakker en moet dan aangekleed/verzorgd worden.
Zelfde baan! mooi man, alleen nog geen vrouwtje. d:)b
Mijn wekker gaat om 04:45, om 05:30 begint mijn dag. 05.30 oproepdienst tot 08.00, en dan van 08.00 tot 16.30

Heerlijk werk zo eigenlijk, bevalt me goed. Om de week kan ik uitslapen tot 07.00, maar als ik in de ochtend niet gebeld wordt heb ik dus lekker de tijd om rustig wakker te worden en laatste WoW dingen te doen :+

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:16:
Voor diegene die in de afgelopen 6 weken mijn stories over mij en mijn guild situatie gevolgd heeft, vandaag is daar een einde aan gekomen.

Afgelopen week is er een herstructurering in de guild gedaan, Van 1 council waarin iedereen gelijk is, zijn er een council en aparte officers groep gemaakt. Ik dus niet meer in council. Eergisteren even gevraagd van waar dan nu de taken liggen nadat me verteld werd niet langer met player management te bemoeien. Zoals gewoonlijk werd daar meteen op in gebeukt en ontaarde het weer op ruzie. Ik heb toen aangegeven dat het beter is voor iedereen dat ik afstap als officer, ik ben die clashes zo beu. Zoals al vaker gemeld gaat al 2 maandjes zo.

Ik ben ingame bevriend met een GM van een guild die progressen op 4/9M. In gesprek over iets anders kwam ter sprake dat ik gedemote ben. Hij wilde mij al veel langer recruiten, maar ik wou trouw blijven aan de guild en niet zomaar opgeven, plus dat zij geen plek voor een healer hadden. Dat hebben ze nu wel, maar dan wel voor een Holy Paladin. Hij weet dat ik een 911 Holy Pala heb met BiS legos. Ik wil zelf niets liever dan Paladin mainen, maar ben voor progress content undergeared in tier en trinkets. En ik ben niet zo heel bekend met Paladin healing. De keren dat ik het deed kwam er niet veel uit i.t.t. mijn Priest en Shaman. Dat wil zijn healing team wel oppakken en gezamenlijk aan gaan werken. Ze willen me gewoon graag hebben op basis van logs, persoonlijkheid, maar ook omdat ik ondanks alle shit in de oude guild bleef proberen.

Doch vind ik het moeilijk om na 5 jaar zo een einde te maken aan dit hoofdstuk. Hij hield me een goede spiegel voor, mijn huidige guild is niets meer dan een ordinaire cesspool guild die het ver in heroic weten te schoppen, maar eigenlijk te kort komen om echt iets in progress te betekenen. Op dat moment kwam er nog een preek van mijn vriendin bij die me wees op alle bullshit van deze guild en dat ik dat toch niet verdien. Voor de beeldvorming, mijn vriendin is een ex-WoW player die altijd mee volgt hoe en wat in mijn guild. Blij dat ik zo goed met haar kan communiceren over WoW O+

Omdat geheid er een shitstorm achteraan komt, ingame berichtjes, facebook berichtjes etc etc, vorige keer ook gehad, ben ik vanmorgen op tijd opgestaan op mijn vrije dag. Heb de betreffende GMs op Facebook, Discord geblokkeerd. Van b.net verwijderd en al hun toons op mijn ignore list gezet. Discord server verlaten en met mijn 8 toons de guild uitgestapt. Last van schouders enzo.

Klinkt als een heel verstandige keuze, zonder plezier in het spel is de reden om in te loggen snel weg. En als je dan ook nog op je favo char kunt spelen... d:)b
Kaap schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:16:

Geweldig om te horen, uiteindelijk gaat het om je eigen plezier. En uiteindelijk als de guild een cesspool is, en je krijgt in de andere guild de kans om te raiden met de class die je het leukst vind, dan moet je dat zeker doen.

Verwijderd

corset schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:27:
Mijn wekker gaat om 04:45, om 05:30 begint mijn dag. 05.30 oproepdienst tot 08.00, en dan van 08.00 tot 16.30

Heerlijk werk zo eigenlijk, bevalt me goed. Om de week kan ik uitslapen tot 07.00, maar als ik in de ochtend niet gebeld wordt heb ik dus lekker de tijd om rustig wakker te worden en laatste WoW dingen te doen :+
Arts?
IT support :) maar 2 fabrieken die beginnen om 06.00 en opstarten vanaf 0.530, als er 1 plat ligt, is er toch een probleem.

Verwijderd

corset schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:20:
[...]

IT support :) maar 2 fabrieken die beginnen om 06.00 en opstarten vanaf 0.530, als er 1 plat ligt, is er toch een probleem.
Ahh leuk, als er 1 plaat ligt de andere ook maar plat maken :+
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:21:
[...]

Ahh leuk, als er 1 plaat ligt de andere ook maar plat maken :+
haha, laten we dat maar niet doen :D

Even terug on topic;

920 gehaald, vanavond crucible unlocken en even kijken wat ik kan bereiken ermee!

Verwijderd

corset schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:22:
[...]

haha, laten we dat maar niet doen :D

Even terug on topic;

920 gehaald, vanavond crucible unlocken en even kijken wat ik kan bereiken ermee!
Monk is 917 nu, twee legendaries, 1 goede, 1 slechte. Kan vanavond weer een 910 item halen, nog 1 880 item te vervangen.

Nu nog even wat healing ervaring opdoen voor de raids, tanken in m+ gaat al redelijk.
Dat hele Crucible gedoe... lees er wel over, maar het ontgaat me continu ook een beetje. Zal wel gaan ervaren wat het is... Als ik uberhaupt al bij de unlock fase ben aangekomen.... ^_^

• toolkist
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:48:
[...]

Thanks!
Beam/mech/stealth ability komen me ook niet bekend voor (of zijn class abilities ook goed?) maar dat zal nog wel komen als ik wat meer tijd heb doorgebracht op Argus. Heb nog genoeg quests te doen daar :)
Heb inmiddels in ieder geval de beam en stealth ability, mech weet ik niet zeker. Flying op broken ies is ook binnen, die rep ging gelukkig erg snel (zaterdag begonnen) zonder te hoeven farmen ofzo.
Ook m'n 1e 910 item gekocht, ben maar begonnen met de relics om m'n wapen ilvl verder omhoog te krijgen.
Heb nu ook 2 900 ilvl items in mn bags, maar betwijfel of het de moeite waard is om daarvoor m'n 4set tier 19 voor op te geven.
RustStorm schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:30:
Dat hele Crucible gedoe... lees er wel over, maar het ontgaat me continu ook een beetje. Zal wel gaan ervaren wat het is... Als ik uberhaupt al bij de unlock fase ben aangekomen.... ^_^
Nog niet teveel druk over maken. Het is vooral zorgen dat je artifact rank omhoog gaat om elke tier te unlocked.
Kaap schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:42:
[...]

Nog niet teveel druk over maken. Het is vooral zorgen dat je artifact rank omhoog gaat om elke tier te unlocked.
Ah ja :) Alright, nou ja, dan komt het vanzelf wel goed. Merk dat het soms " lastig " is om niet meer als vroeger zoveel tijd te spenderen in WoW... :)

Thanks Kaap.

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:07
RustStorm schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:57:
[...]

Ah ja :) Alright, nou ja, dan komt het vanzelf wel goed. Merk dat het soms " lastig " is om niet meer als vroeger zoveel tijd te spenderen in WoW... :)

Thanks Kaap.
Hetgeen de meeste mensen nu unlocken is een +15 ilvl voor je artifact :) dus dat is altijd leuk.
Wat ook handig is voor je om te weten, de crucible is accountwide :) dus eenmalig de quest doen en dan is die er voor al je alts ook beschikbaar(mits ze toegang hebben tot de vindicator)

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
heeft iemand de "light speed" ( 500 haste/ 500 movement speed) al getest ?

Hoeveel % ren je dan eigelijk sneller ?

• toolkist
  • Niet online
HStyles schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:40:
heeft iemand de "light speed" ( 500 haste/ 500 movement speed) al getest ?

Hoeveel % ren je dan eigelijk sneller ?
Niet getest, maar kwam ergens een post tegen dat (ik meen) 280 speed 3% geeft ofzo op 110 en dat de diminishing return best hoog is. Zal dus zo'n 5% zijn?
Blizzcon virtual tickets in de verkoop met 2 ingame WoW mounts en hoe! Mount versies van de bekende Alliance en Horde airships. Supervet!

Voor diegene die nog wel eens een token voor gold verkopen, prijzen momenteel over 300K heen.
Kaap schreef op donderdag 14 september 2017 @ 07:36:
Blizzcon virtual tickets in de verkoop met 2 ingame WoW mounts en hoe! Mount versies van de bekende Alliance en Horde airships. Supervet!

Voor diegene die nog wel eens een token voor gold verkopen, prijzen momenteel over 300K heen.
Dat is awesome zeg. :) Die virtual tickets gaan er dus sowieso weer komen. :)

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Gisteravond eindelijk de eerste classmount binnengehaald, die op m'n paladin, nu alleen de recolors voor de andere specs nog... Gelukkig gaat dat een stuk sneller met de huidige AK niveau's

Blijven alleen m'n alts nog over, helaas zijn die nagenoeg allemaal dmv invasions geboost naar 110, en hebben dus 0 rep met Legionfall, daar zit dus een flinke grind nog in voor me. Wellicht kan ik deze met rep tokens van diverse alts nog wat verkorten.
Over class mounts gesproken: ik heb geen idee hoe ik die van m'n hunter kan krijgen... Ik zal wel vastgelopen zijn op een dungeon quest. ^_^

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

HOLY FUCKING SHIT!

Over de questline van deze week:
spoiler:
SARGERAS IN ZIJN VRIJWEL (legion-free uncorrupted) GEHEEL TE ZIEN!?
Ik stond toch even stomverbaasd met open bek te kijken!
Volgens mij tot nu toe alleen maar zijn stem gehoord, maar nooit hem echt in-game gezien?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Hairy23
RustStorm schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:00:
Over class mounts gesproken: ik heb geen idee hoe ik die van m'n hunter kan krijgen... Ik zal wel vastgelopen zijn op een dungeon quest. ^_^
Heb je wel de order hall questline al voltooid?
Gister even de eerste stappen gedaan en de crucible unlocked. Wou de dungeon nog doen maar wegens guild drama heb ik de game uitgezet en ben ik film gaan kijken. GL/RL Wou er nog wel op terugkomen maar heb er bijvoorbaat al een hard hoofd in. Helaas.

Vanavond maar weer eens kijken of ik die dungeon kan doen. Lijkt me wel vet :)
RustStorm schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:00:
Zo ik weet is het order hall campaign en legionfall campaign

(heb 2 classmounts of er nog ergens uitzonderingen zitten weet ik niet maar lijkt me niet logisch)

[ Voor 41% gewijzigd door Kadardar op 14-09-2017 09:48 ]

Hairy23 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:45:
[...]

Heb je wel de order hall questline al voltooid?
Zeker weten. Wellicht dat @Kadardar gelijk heeft met de Legionfall campaign. Daar ben ik inderdaad nog mee bezig. Zal het eens oppakken en er verder mee gaan, zien of dat inderdaad de reden is. :)

RustStorm schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:52:
[...]

Zeker weten. Wellicht dat @Kadardar gelijk heeft met de Legionfall campaign. Daar ben ik inderdaad nog mee bezig. Zal het eens oppakken en er verder mee gaan, zien of dat inderdaad de reden is. :)
Dat weet ik wel zeker. De legionfall campaign is alleen de 15 stappen op dat eiland, KJ killen op normal valt daar niet onder, dus bespaar je de moeite als je die quest nog hebt ;) Met die legionfall quest was ik zo beetje een week bezig maar kan ongetwijffeld sneller. De beacons voor de sentinax kunnen een probleem zijn als je er niet echt op farmed of niemand hebt die er even een paar los wilt laten voor je.

• Hairy23
RustStorm schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:52:
[...]

Die moet voltooid zijn en je moet ook exalted zijn, daarna zou je in je order hall de quest moeten krijgen.
Thanks guys d:)b Dat is dan de verklaring. :)

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 14-09-2017 09:58 ]

Hairy23 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:58:
[...]

Die moet voltooid zijn en je moet ook exalted zijn, daarna zou je in je order hall de quest moeten krijgen.
Exalted hoeft niet, ik ben zelf nog revered op me DK maar heb me class mount wel.

Gister trouwens met nieuwe guild meteen 3/9 mythic gehaald. De nodige wipes omdat ze het nog niet op farm hebben, maar in ieder geval al 3 kills meer dan vorige guild. KJ HC komt komend weekend wel.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Kaap schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:21:
Gister trouwens met nieuwe guild meteen 3/9 mythic gehaald. De nodige wipes omdat ze het nog niet op farm hebben, maar in ieder geval al 3 kills meer dan vorige guild. KJ HC komt komend weekend wel.
Mooi. Wij kijken nu ook naar Mythic als het lukt om genoeg te recruiten komende weken.
Want Heroic is niet echt meer een uitdaging. Op Avatar en KJ na dan.

• EelcoB
Kadardar schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:14:
[...]

Exalted hoeft niet, ik ben zelf nog revered op me DK maar heb me class mount wel.
Ik zie inderdaad nergens staan dat exalted nodig is... Dat scheelt me weer een heleboel gedoe, dan heb ik behalve de complete questline op de broken shore.

• icemotion
Kaap schreef op donderdag 14 september 2017 @ 07:36:

Dat is wel erg cool ;) Is er ook al iets bekend over andere ingame goodies? Kon het zo snel nog niet vinden toen ik net zocht.. en ik heb de stream niet gezien.

Maar voor 2 mounts wil ik het sowieso wel gaan overwegen die virtual tickets..

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:46

Rannasha

Does not compute.

icemotion schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:16:
[...]

Dat is wel erg cool ;) Is er ook al iets bekend over andere ingame goodies? Kon het zo snel nog niet vinden toen ik net zocht.. en ik heb de stream niet gezien.

De rest van de ingame goodies worden nog aangekondigd. Blijkbaar wil men wekelijks een pre-Blizzcon show doen, dus het zou me niets verbazen als er elke week een ander spel z'n goodies krijgt.

Ik heb gisteren al rondgevlogen in de zeppelin, erg leuke mount. De rest van het virtual ticket kan me niet zo heel veel schelen, want dit jaar doe ik het niet "virtual" >:)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• toolkist
  • Niet online
icemotion schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:16:
[...]

Hier precies hetzelfde. Must.have.zeppelin!

• icemotion
toolkist schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:23:
[...]

Hier precies hetzelfde. Must.have.zeppelin!
Mijn main is alliance, maar ik heb een max level horde speciaal voor dit soort dingen.. af en toe rondcrossen op mn chopper etc :)

En zeppelins zijn friggin cool; ik ben hard aan het sparen voor de Darkmoon Dirigible.. ben al over de helft :p

• Paul
  • Laatst online: 20-09 22:51
€ 30 voor een mount... Maar, het ziet er inderdaad wel cool uit :) En ik ben zelf ook aan het farmen voor Ashes of Al'ar; als ik daar uurtarief over ga rekenen dan kom ik wel hoger uit dan € 30 :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Rannasha schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:22:
[...]
De rest van het virtual ticket kan me niet zo heel veel schelen, want dit jaar doe ik het niet "virtual" >:)
Je gaat zelf heen :?

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Oei, also gisteren:
Sea Star 930 gekregen (Vorige week mijn 910 naar 920 geupgrade, deze week nog eens met 10 omhoog).

Mooi zo als Holypal :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• icemotion
Paul schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:09:
€ 30 voor een mount... Maar, het ziet er inderdaad wel cool uit :) En ik ben zelf ook aan het farmen voor Ashes of Al'ar; als ik daar uurtarief over ga rekenen dan kom ik wel hoger uit dan € 30 :P
Naja 2 mounts dan in ieder geval ;) Een horde en alliance mount.

Plus nog extra goodies voor andere games als je die speelt (Ik speel zo nu en dan ook Heroes of the Storm, Diablo 3 en met meer regelmaat ook Hearthstone)

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

• Carthrax
Ik ben niet jaloers...oh wacht dat ben ik wel! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Kaap schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:12:
[...]

Jelly...sjees! Mocht je vrij exclusieve WoW dingen kunnen meekrijgen, hou ik me aanbevolen :Y
Moet nog even kijken hoe ik mijn tijd daar ga verdelen, want naast WoW wil ik ook de SC2 panels volgen en met een half oog D3 in de gaten houden of daar iets nieuw gebeurt (hah :P). Bovendien moet ik een en ander nog enigszins synchroniseren met m'n vrouw die vooral bij de SC2 esports zal willen zitten.

Heb er in ieder geval wel flink zin in *O*

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
.

[ Voor 99% gewijzigd door Spacejockey op 14-09-2017 16:35 ]

• toolkist
  • Niet online
Rannasha schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:18:
en met een half oog D3 in de gaten houden of daar iets nieuw gebeurt (hah :P).
Optimist. Misschien het heel vernieuwende torment 20 ofzo ;)
Bovendien moet ik een en ander nog enigszins synchroniseren met m'n vrouw die vooral bij de SC2 esports zal willen zitten.
"Schat, ik kom je aan t einde van Blizzcon wel ophalen, veel plezier met sc2 kijken!"
Heb er in ieder geval wel flink zin in *O*
Dat kan ik me prima voorstellen :)
KJ Heroic is ook tot lachertje verworden nu, is zeer nu makkelijk te pushen voor de 2de adds / Arma / Beam combo in P2. Denk dat daar alleen nog op gewiped gaat worden als de soaks niet goed uitgevoerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond dan toch voor elkaar gekregen m'n Hunter classmount te halen. Moest inderdaad nog twee quests op Broken Shore, waarna ik de laatste scenario kon gaan doen. :) Geinige mount is het op zich wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 06:49:
Gisteravond dan toch voor elkaar gekregen m'n Hunter classmount te halen. Moest inderdaad nog twee quests op Broken Shore, waarna ik de laatste scenario kon gaan doen. :) Geinige mount is het op zich wel. :)
Nice!, ik loop op mn alts er tegenaan dat ik nog geen legion invasion heb afgerond waardoor ik niet verder kan... En juist wanneer ik speel is er geen invasion actief uiteraard.

Gisteren wel de Protection recolor van de classmount kunnen kopen. Nu alleen die van Holy nog, en dan wordt het tijd voor de volgende alt. Gelukkig wordt het steeds makkelijker om Concordance te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoppa gister Xylem op me Frost DK omgelegd :P

Is me eerste kill want op me DH is het nooit gelukt, als je weet hoe het gevecht zit is het eigenlijk best een eitje. Ik kon het hele gevecht maar ik had mastery food (speelde eerst Frost toen Unholy voor een tijdje in 7.2) en prepot ging me iets te ver. Nou ik had ondertussen denk ik meer dan 500g aan repairs toen dacht ik... ik ga maar eens echt goed voedsel en gewoon prepots halen. Omdat ik al zoveel trys had wist ik zeker dat ik het kon halen maar ik miste de laatsten puntjes DPS. Na het juiste voedsel en prepot ging die liggen. :)

Todo lijstje voor dit weekend (als ik de tijd er toe tot heb)
- LFR voor kans op BiS legendary (mis de chest nog)
- Minimaal 1 Mythic+ (liefste +9 of hoger)
- Ores farmen (ik wil graag betere gems maar haste (+150) gems voor 1500g gaan mij iets te ver. Ik heb er nu 4 omdat ik een bergje ores had en die door een jewelcrafter heb laten prospecten en craften
- Wellicht wat quest ondertussen afmaken aangezien die ook maar open blijven staan
- Brawlers guilds (heb meatball nodig :P)
- PvP WQ's op farm houden voor prestige 2 voor de skin.
- Battlegrounds voor zelfde reden ;)
- Is even kijken voor een nieuw raid team of kijken of ik terug bij de vorige mag (me laatste guild was een drama).

So much to do in such little time :O Gelukkig mag ik de maandag erbij rekenen aangezien ik dan vrij ben :P

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 15-09-2017 09:14 ]

Pagina: 1 ... 98 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.