Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:51

hmr

IntToStr schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:11:
Unsullied tokens zijn BoA. Volgens mij waren die 880. Alleen irritant dat het cloth was, dus alsnog niet (in mijn geval) voor een alt te gebruiken is :S Of wijzigt het type als je het naar bijv een paladin / druid stuurt?
Naar mijn weten niet... ik krijg op mijn main mage ook alleen maar plate, terwijl ik voor mijn alts allemaal leather nodig heb..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Dan zullen het waarschijnlijk de unsullied tokens zijn die ik bedoel, de 910 tokens ga ik dan wel op mn main verzamelen, en later wel op mn alts om die een beetje bij te houden. Ik raid verder amper, maar wil wel een beetje bij blijven met mn chars.

Las wel dat de unsullied tokens die droppen compleet RNG zijn, je kunt dus items vinden die niet voor je spec zijn (was dat ook niet zo in MoP?)

Heb nu nagenoeg alles op 110, op mn monk na. Volgende items staan nog op mn todo lijst:

- Alle professions naar max.
- Al mn pets naar max
- Mounts (classmounts komen wellicht veel later, teveel werk momenteel)
- Transmogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

marijnvtg schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:54:
[...]

Nice, bij inleveren van quest krijg je nog een chest toch? welk ilvl item zit daarin? weet je dat nog zo?
De loot van de Weekly van deze week is ToS normal loot. Baseloot: 900 of 910 als het bewuste item van KJ dropped. WF/TF proccs zijn ook mogelijk. max tot 925 normal TF.

Gisteren een normal ToS run gedaan en een TF trinket + socket gekregen van een guildie; ide kan ik gebruiken om m'n Heroic + socket te vervangen.
tevens m'n artifact op R62 gekregen; 9.3B AP voor de volgende rank nu...

lekker productief dus gisteren avond :)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Command
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 10:51
Heb Wow paar maanden terug gespeeld voor 2 maanden, ma moest stoppen omdat ik teveel tijd eraan besteed + toch meeste aspect chineez was voor mij. Bij deze zoeken ik nog een leuke guild waar ik mee kan spelen. main zit op TN-Horde . Xieon#2520 iedereen mag me toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Zet net een voet op Argus, maar holy shit, dit is gaaf. Of ik ben gehyped.. of..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nog een tip voor alts... Loop één timewalking dungeon en je krijgt 500 currency. Dat is genoeg voor ongeveer vijf 880 items.. haha gaat snel...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:42:
Zet net een voet op Argus, maar holy shit, dit is gaaf. Of ik ben gehyped.. of..
euhmmmmmmm... is gaaf idd ;)

Ik zit nu met m'n hunter op 885 ilvl en 915ilvl artifact en level 53 artifact. man man man, nog veel AP voor ik bij de 62 ben :P

[ Voor 22% gewijzigd door RustStorm op 02-09-2017 12:36 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net AL 59 gehaald. Meeste WQs gedaan voor vandaag en ik hoop dalijk nog even door pvp heen te knallen (mede voor de skin unlocks).

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Krijgen we ook een nieuwe gebied? Misschien nieuwe gear voor snellere instap van mijn alts en wat extra XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UdiBenLudi schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:09:
[...]

Je kunt trouwens voor 400 nethershards armor voor je champions tot ilvl 880 halen bij ene Kathleen op Broken Shore. Scheelt een hoop tijd.
Kan die items niet vinden waar je het over hebt :(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:07
RustStorm schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:23:
[...]

Kan die items niet vinden waar je het over hebt :(
Ze staan als laatste bij de vendor waar je ook de dauntless tokens kun kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:37:
[...]

Ze staan als laatste bij de vendor waar je ook de dauntless tokens kun kopen.
Als dat echt zo is, dan heb ik echt met m'n neus gekeken... Kon ze ook niet terugvinden op wowhead... Echt heel raar... Morgen maar met frisse blik nogmaals kijken. /Shy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:01:
[...]

Als dat echt zo is, dan heb ik echt met m'n neus gekeken... Kon ze ook niet terugvinden op wowhead... Echt heel raar... Morgen maar met frisse blik nogmaals kijken. /Shy
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cDFN3Nk.png

Deze moet je hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Hairy23 op 02-09-2017 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks! heb het dus écht helemaal over het hoofd gezien. slechte zaak. :D

fijn dat ik ze nu kan kopen! :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

300 mounts en Lord of the Reins is binnen _O_

Laatste mount was Lucid Nightmare die sinds gister te halen valt nu alle puzzels zijn opgelost. Het doolhof was wel het lastigste stukje WoW wat ik in tijden heb moeten doorlopen, ook getuige deze maps :')

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IGDYpTc.jpg

Maar nu is de Heavenly Azure dan toch eindelijk van mij _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mJJILEH.jpg

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Goedemorgen allemaal!

Ik heb werkelijk een heerlijk weekend achter de rug. Had de zin gevonden om met m'n hunter eens even allemaal oude raids door te wandelen voor transmog. :) Heb me kostelijk vermaakt, kreeg er toch weer een nostalgisch gevoel van; terug in de tijd toen ik echt met 39 of 24 anderen de raid aan het clearen was.... Dat waren de tijden! :)

Heb wel wat transmogjes kunnen toevoegen aan m'n wardrobe. Alleen nu nog alle resterende stukken uiteraard. ;) Wel weer een doel ingame. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijk weekend gehad, net zoals @RustStorm oude content gedaan, leuke nieuwe mogs + pets kunnen krijgen en dat ging geweldig.

Maar dan de guild.. geweldig. Kreeg gister van de guild master de volgende opmerkingen (let op, ik tank sinds vanilla, ben er niet zeer goed in maar kan genoeg doen om content te clearen). Ook gaat zij op KJ vaak dood of:

- van rand afgegooid door kristal
- geen cooldowns op fel claws

Let op, dit is op normal. En ik krijg van healers al vaker opmerkingen dat ik stukken beter te healen ben.

Maar goed, ik kreeg:

"It seems we need to teach you how to tank, don't worry we'll do LFR with you soon"
"From now on I will demand talent setup X and Y from you" (let op, zwaar nutteloze talents volgens de DK tank community)

En de kers op de taart;

"Alts are not welcome in raids" behalve die van de GM..

Nu hebben ze zeer veel voor ons gedaan en zijn de raids leuk, geen progress maar wel leuk. Alleen vraag ik me dan af, ben ik dan de enige die me hier aan loopt te ergeren?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctus78
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-05 09:53
Planespotter schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:56:
300 mounts en Lord of the Reins is binnen _O_

Laatste mount was Lucid Nightmare die sinds gister te halen valt nu alle puzzels zijn opgelost. Het doolhof was wel het lastigste stukje WoW wat ik in tijden heb moeten doorlopen, ook getuige deze maps :')

[afbeelding]
gz.
ik was gisteren ook bezig geweest voor de mount (heb ook een groot deel van het proces gevolgd in discord voor het oplossen van de puzzels. erg interessant was dat).
Maar omdat raid begon moest ik de maze verlaten met 2/5.

Ik was eerst netjes begonnen met map maken, maar ging de mist in omdat ik niet in de gaten had dat je soms trap op of af gaat. Ik was het toen ff kwijt hoe ik dat dan moet gaan mappen.

Daarna nog eens geprobeerd. stond in de kamer met rode rune. liep naar de volgende kamer. Voor de test ging ik direct terug om te zien of ik dan weer terug kom in de kamer met rode rune...nee dus. toen was ik het weer kwijt :p

Wel goed dat ze hier puzzels in gestopt hebben die voor iedereen uniek zijn, en dus niet even een guide door wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:26:
Nu hebben ze zeer veel voor ons gedaan en zijn de raids leuk, geen progress maar wel leuk. Alleen vraag ik me dan af, ben ik dan de enige die me hier aan loopt te ergeren?
Mocht dat bij mij gebeurd zijn... dan had ik het wel geweten eerlijk gezegd. Want als er scheve dingen gedaan worden, dan ben ik er snel klaar mee. GM/Officers wel, en dan de " simpele " anderen niet? Hell no! :S

Wat betreft je setup etc; ik zou gewoon heel nonchalant een link sturen, waarin de echte kenners (lees de DK community die er dag en nacht mee bezig zijn, incl. theorycrafting) aangeven hoe het wel moet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Lucid Nightmare was leuk, alleen die maze is wel heel erg hit or miss.
Ik had em met een half uurtje tijd, maar andere guildies hebben er een 1-2 uur of langer op gezeten.

Kleinere map zonder trappen was misschien beter geweest ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Akaendra schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:20:
Lucid Nightmare was leuk, alleen die maze is wel heel erg hit or miss.
Ik had em met een half uurtje tijd, maar andere guildies hebben er een 1-2 uur of langer op gezeten.

Kleinere map zonder trappen was misschien beter geweest ervoor.
Gisteren ook aan de mount begonnen maar zat ook vast in de maze.
Begonnen met mappen van het doolhof maar op een bepaald ogenblik klopte mijn map helemaal niet meer.
Maar wat bedoel je precies met trappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Het doolhof is een behoorlijke uitdaging, gisteren deze ook completed :)

Zag ook iemand die hem completed had, maar vergeten was op de note te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimdezoveelste schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:22:

Anyway, beste attempt was 62% dus het gaat nog wel ff duren voordat die neer is. Het voelt voor mij meer als een mythic fight dan een hc, dat die zwaar overtuned is, maar misschien verandert dat zodra we de fight meer onder controle krijgen. Maar onze gem ilvl is toch zeker al 920 een stuk hoger dus dan de gear die in hhc dropt dus ja daarom het ik het idee toch wel dat hc KilJeaden overtuned is. Maar goed we gaan er voor om die rooie klojo te killen :P
Overtuned is hij niet echt, wel vind ik dat er voor een HC boss teveel individuele verantwoordelijkheid in het gevecht zit en dat het gewoon qua abilities een bar slechte tier end boss is. Gewoon geen leuk gevecht eigenlijk en dat voor een groot lore character, hij had beter verdiend.

Voordeel is wel dat het gevecht volledig (volgens mij tot op de seconde) gescript is qua wanneer welke ability gebeurt en iedere keer dat je verder komt kun je dus wat "leren". Zodra je dan de DPS checks ook haalt die je eigenlijk wil halen P1 > Intermission voor 2de armageddon en P2 > Darkphase voor de 2de tank add is het eigenlijk zo lastig niet meer. Tenzij je raid niet kan soaken, dan ga je hem nooit killen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:42:
Het doolhof is een behoorlijke uitdaging, gisteren deze ook completed :)

Zag ook iemand die hem completed had, maar vergeten was op de note te klikken.
Dan ben je terecht salty.. guildie was gedisconnect, en mocht opnieuw beginnen. Was ook wat boos :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

https://www.warcraftlogs....9Wk7Mmf1F#view=analytical

EIN-DE-LIJK!

Na lang gezeik (veel inactivity en dus nooit de juiste/genoeg man online) eindelijk KJ HC kill met de guild binnen :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Congratz! Ik vond zelf Maiden en Avatar al hel, heb zelf alleen wat failed KJ Heroic attempts gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

corset schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:11:
Congratz! Ik vond zelf Maiden en Avatar al hel, heb zelf alleen wat failed KJ Heroic attempts gezien
Maiden stelde niks voor vond ik zelf, Avatar was even puzzelen (uiteindelijk ook easy als je decent healers en meer ranged dan melee DPS hebt). Avatar geeft soms nog wel een beetje moeite (erg ranged-favored fight imo).

KJ hadden we gewoonweg nooit de tijd voor om goed op te progressen.
Heel vaak dat de zondag (KJ) raids niet doorgingen (en we wilden op woensdag nooit skippen omdat nog teveel mensen gear van de tussenliggende bossen nodig hadden).

Dus erg fijn dat die nu neer is _/-\o_

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:13:
[...]

Dan ben je terecht salty.. guildie was gedisconnect, en mocht opnieuw beginnen. Was ook wat boos :D
Ja daarvan weet ik niet precies wat er gebeurt, ik heb meerdere disconnects gehad, maar behield elke keer mijn orb/progress.

Nadat ik meerdere uren uitgelogd was, toen is het bij mij pas gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grompie schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:34:
[...]

Gisteren ook aan de mount begonnen maar zat ook vast in de maze.
Begonnen met mappen van het doolhof maar op een bepaald ogenblik klopte mijn map helemaal niet meer.
Maar wat bedoel je precies met trappen?
Download de Lucid addon, helpt enorm, zo kan je runes en orbs marken op de map. Onthoudt wel even dat doolhof 3dimensionaal is dus vakken door elkaar heen lopen. Maar zolang je de exact zelfde route terug volgt komt je weer op je plek terug. Had doolhof compleet in 30min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:27:
[...]

Download de Lucid addon, helpt enorm, zo kan je runes en orbs marken op de map. Onthoudt wel even dat doolhof 3dimensionaal is dus vakken door elkaar heen lopen. Maar zolang je de exact zelfde route terug volgt komt je weer op je plek terug. Had doolhof compleet in 30min.
Ah, dat verklaart veel. Zat met een 2 dimensionaal doolhof in gedachten...
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Darkfreak schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:13:
[...]

Maiden stelde niks voor vond ik zelf, Avatar was even puzzelen (uiteindelijk ook easy als je decent healers en meer ranged dan melee DPS hebt). Avatar geeft soms nog wel een beetje moeite (erg ranged-favored fight imo).

KJ hadden we gewoonweg nooit de tijd voor om goed op te progressen.
Heel vaak dat de zondag (KJ) raids niet doorgingen (en we wilden op woensdag nooit skippen omdat nog teveel mensen gear van de tussenliggende bossen nodig hadden).

Dus erg fijn dat die nu neer is _/-\o_
KJ heeft ook meer mechanics die je raid om zeep helpen. Overgearen kan wel maar je zult alsnog mechanics moeten doen, dat was met Gul'dan/Xavius/Helya een heel stuk minder en die waren dus imo ook makkelijker om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:54:
[...]

Overtuned is hij niet echt, wel vind ik dat er voor een HC boss teveel individuele verantwoordelijkheid in het gevecht zit en dat het gewoon qua abilities een bar slechte tier end boss is. Gewoon geen leuk gevecht eigenlijk en dat voor een groot lore character, hij had beter verdiend.

Voordeel is wel dat het gevecht volledig (volgens mij tot op de seconde) gescript is qua wanneer welke ability gebeurt en iedere keer dat je verder komt kun je dus wat "leren". Zodra je dan de DPS checks ook haalt die je eigenlijk wil halen P1 > Intermission voor 2de armageddon en P2 > Darkphase voor de 2de tank add is het eigenlijk zo lastig niet meer. Tenzij je raid niet kan soaken, dan ga je hem nooit killen ;)
Hier is onze beste attempt 29%. Ik ben het er wel mee eens dat de abilities, en dan met name soaken van de grote bom, wel vereisen dat je bepaalde classes stacked. Frost mage, Druid en BM hunter kunnen met gemak soaken.

Om die reden vind ik KJ HC een beetje te tuned is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:56:
[...]

Hier is onze beste attempt 29%. Ik ben het er wel mee eens dat de abilities, en dan met name soaken van de grote bom, wel vereisen dat je bepaalde classes stacked. Frost mage, Druid en BM hunter kunnen met gemak soaken.

In principe is stacken niet echt nodig, volgens mij is het zelfs zo dat op Heroic in principe de beide tanks ze allemaal zouden moeten kunnen soaken. Immunities op andere classes maakt het natuurlijk wel een stuk makkelijker. Maar dan nog heb je zat classes die kunnen soaken dat "stacken" niet echt noodzakelijk zou moeten zijn in een redelijk standaard comp, Alle mage specs kunnen er iig 1 soaken (frost 2) per X min, alle hunter specs 1 iedere 3 min (2 min voor BM met een legendary), alle tank specs kunnen er iig meerdere soaken, Paladins minimaal 1 per X min, (Holy iig 2, weet niet van Ret), DH 1 per X min, ook krijg je er niet zoveel dat stacken echt nodig is. Uit mijn hoofd 1 in P1 (2 als je te traag bent qua DPS), 2 in de Intermission (makkelijk voor de tanks, geen immunities aanbesteden) en dan uit mijn hoofd 3 or 4 in P2 (De armagedden met Adds en beam tegelijk zou de laatste moeten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Kaap schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:56:
[...]

Hunter, Mage (frostmage zelfs 2x), Druid, Rogue, Demon Hunter, Shadow Priest, Paladin. Maar inderdaad op 1 of 2 na (durende transitie fases) zouden de tanks ze makkelijk moeten kunnen pakken. Bij ons was het 1 mage die er 1 of 2 soaked (ja hij is frost) en thats it rest voor de tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:57

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Grompie schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:00:
[...]

Ah, dat verklaart veel. Zat met een 2 dimensionaal doolhof in gedachten...
Thnx!
Dat had ik al heel snel door toen ik zelf een map ging maken. Uiteindelijk ging het vrij vlot, totdat ik de laatste orb eindelijk had en halverwege terug de weg kwijt raakte..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Dennism schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:13:
[...]

In principe is stacken niet echt nodig, volgens mij is het zelfs zo dat op Heroic in principe de beide tanks ze allemaal zouden moeten kunnen soaken. Immunities op andere classes maakt het natuurlijk wel een stuk makkelijker. Maar dan nog heb je zat classes die kunnen soaken dat "stacken" niet echt noodzakelijk zou moeten zijn in een redelijk standaard comp, Alle mage specs kunnen er iig 1 soaken (frost 2) per X min, alle hunter specs 1 iedere 3 min (2 min voor BM met een legendary), alle tank specs kunnen er iig meerdere soaken, Paladins minimaal 1 per X min, (Holy iig 2, weet niet van Ret), DH 1 per X min, ook krijg je er niet zoveel dat stacken echt nodig is. Uit mijn hoofd 1 in P1 (2 als je te traag bent qua DPS), 2 in de Intermission (makkelijk voor de tanks, geen immunities aanbesteden) en dan uit mijn hoofd 3 or 4 in P2 (De armagedden met Adds en beam tegelijk zou de laatste moeten zijn).
Ik ben een van de tanks en het lijkt mij geen goed idee om als tank een grote te soaken ivm de debuff die je ervan krijgt en het feit dat de boss echt heel veel auw doet.
En we hebben tot nu toe altijd 2 armageddon's voor fase 2 gehad, ik zie ons ook niet zo snel onze dps zo veel omhoog gaan dat we er maar 1 krijgen. We hebben overigens wel altijd genoeg imunities in onze raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimdezoveelste schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:09:
[...]

Ik ben een van de tanks en het lijkt mij geen goed idee om als tank een grote te soaken ivm de debuff die je ervan krijgt en het feit dat de boss echt heel veel auw doet.
En we hebben tot nu toe altijd 2 armageddon's voor fase 2 gehad, ik zie ons ook niet zo snel onze dps zo veel omhoog gaan dat we er maar 1 krijgen. We hebben overigens wel altijd genoeg imunities in onze raid.
Desnoods vantus runes gebruiken, helpen veel bij het killen van deze boss (wel pas doen als je de mechanics doorhebt) tijdens het leren is 2 Armageddons in P1 niet zo erg. Onze tanks soaken sowieso de 2 tijdens intermission, en andere wanneer nodig / ze kunnen (en wij hebben een vrij zwakke tank setup, Pala / DH). Qua damage mag niet debuff niet al te veel uitmaken op een tank, daar je als het goed is toch genoeg healing binnen krijgt, als healing een issue is dan wordt het uiteraard anders. En als je genoeg immunities hebt dan is het sowieso geen issue, laat je die lekker soaken.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 04-09-2017 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dagboek, na gister een redelijke discussie met de guildmaster over DK's te hebben gehad, kwamen daar de volgende statements uit:

1.) "You need to keep Bone Shield stacked at 10, the damage reduction doesn't work below 10"
2.) "Don't look up to me, I know you are because I have the 2 BiS legendaries" (Cold heart chest + Sephuz is Bis?)
3.) "Go back to LFR and practice tanking this boss"

En dit was tijdens Heroic run waarin we welgeteld.. 3 bosses dood hebben gekregen. 1e boss, Harja en Demon Inquis.

Na de raid even ge-ragequit en even spel afgesloten. Was er gewoon klaar mee, zitten nadenken (Dawn of War werkt goed om na te denken) en aan de guild master doorgegeven dat ik klaar ben met DK tanken. Ik ga switchen naar m'n warrior.
Daar weet ze niks van, ik voel me er een stuk prettiger in, en ik krijg dan weer zin in heroic raids. Want om na elke wipe gewhispered te worden dat ik X of Y beter moet doen, en dat je na een taunt altijd 30% meer damage krijgt voor 3 seconden was ik wel een beetje zat.

Wel de eerste keer inquis heroic dood in deze guild... ondanks dat mensen constant die cage ingingen en er gelijk uitsprongen zonder andere te helpen.

Vanavond maar wat M+ doen en weer wat plezier krijgen in tanken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
wimdezoveelste schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:09:
[...]

prepot > vantus > augment runes. Wij gebruiken Heroism/Bloodlust na de intermission zodat de shadows dan ook vlotter plat gaan. Commanding shout bij de andere shadow rondes etc etc.

Nu weet ik niet welke class je speelt maar onze tanks soaken de grote mbv een immunity eens in de zoveel tijd. Mochten ze niet kunnen soaken dan geven ze dat netjes aan zodat iemand anders het kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:27:
[...]

Vergeet niet dat er ook nog 2 teleport points in je map zitten, waar je naar een random plek in je map wordt geteleport.

Ook handig om eerst alles in kaart te brengen en dan pas de runes en orbs op te pakken, dan kan je dat gebruiken als landmarks. Dat was mijn fout en ik bleef maar dwalen. Vanavond even opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:05
Bartske schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:44:
[...]

Vergeet niet dat er ook nog 2 teleport points in je map zitten, waar je naar een random plek in je map wordt geteleport.

Ook handig om eerst alles in kaart te brengen en dan pas de runes en orbs op te pakken, dan kan je dat gebruiken als landmarks. Dat was mijn fout en ik bleef maar dwalen. Vanavond even opnieuw proberen.
weet je het zeker? je wordt niet random geteleporteerd afaik.
de maze heeft een "looping border" wat betekent dat als je er links uit gaat, je er rechts weer in komt.
ik ben op papier gaan tekenen en als je patroontjes kunt herkennen, kun je de maze simpel uitspelen (je weet immers waar je bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
Akaendra schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:38:
[...]

prepot > vantus > augment runes. Wij gebruiken Heroism/Bloodlust na de intermission zodat de shadows dan ook vlotter plat gaan. Commanding shout bij de andere shadow rondes etc etc.

Nu weet ik niet welke class je speelt maar onze tanks soaken de grote mbv een immunity eens in de zoveel tijd. Mochten ze niet kunnen soaken dan geven ze dat netjes aan zodat iemand anders het kan doen.
Die gebruik ik ook, en ik speel DH, dus ik heb geen immunities. Shadowfase hebben we nog niet bereikt, die stacking abilities doen ons de das om...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
antonvdijk schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:27:
[...]

weet je het zeker? je wordt niet random geteleporteerd afaik.
de maze heeft een "looping border" wat betekent dat als je er links uit gaat, je er rechts weer in komt.
ik ben op papier gaan tekenen en als je patroontjes kunt herkennen, kun je de maze simpel uitspelen (je weet immers waar je bent).
https://docs.google.com/d...yA_d9aHSFAX-K8Eyk/preview

Volgens deze dude wel
5. When I entered the black room it would teleport me to a random location in the maze. The black spot at the top is connected to the one at the bottom. So there is only one teleportation room in the maze, with 3 possible entrances.
1 teleportation room dus

[ Voor 20% gewijzigd door Bartske op 05-09-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asyc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02 20:00
corset schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:37:

2.) "Don't look up to me, I know you are because I have the 2 BiS legendaries" (Cold heart chest + Sephuz is Bis?)
ben nu wel benieuwd welke spec die gast is, want sephuz is zowiezo geen BIS item voor DK (zeker niet voor UH DK, waar Tak'theritrix's en cold heart top tier is).

[ Voor 3% gewijzigd door Asyc op 05-09-2017 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Het gearen is wel echt heel lekker makkelijk geworden.. Mijn alt monk zit met minimale effort nu op ilevel 882 ofzo :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Aangezien het een groot gemis was voor mij dat ik nog geen gnome mage had ben ik maar begonnen met 1tje te levelen. Ik had gelukkig op Argent Dawn nog een level 14 gnome mage staan dus de heirlooms aangetrokken en de reis naar 110 kon beginnen.
Dankzij de vele boosts van de vrouw en het speren door de content als fire mage ben ik inmiddels level 92 geworden. Nog even doorbuffelen en mijn "Gnomish army" is kompleet!

Als nog iemand een mooi onderkomen heeft voor 2 gnomes op Argent Dawn (mijn monk en mage) dan hoor ik dat graag ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Carthrax op 05-09-2017 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asyc schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:17:
[...]

ben nu wel benieuwd welke spec die gast is, want sephuz is zowiezo geen BIS item voor DK (zeker niet voor UH DK, waar Tak'theritrix's en cold heart top tier is).
Blood...

>_> helaas is zij/het ook de guild master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
corset schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:54:
[...]

Blood...

>_> helaas is zij/het ook de guild master.
Hahahaha, best GM :D Voor zowel survivability als dps als blood komen deze 2 legendaries niet eens in de buurt van BiS. Overigens vind ik DK wel een stuk sterker aanvoelen dan warrior om te tanken in ToS (main een fury warrior met af en toe prot in heroic raids en een blood DK in altraids). Moet daarbij wel vermelden dat ik tanken op DK ook gewoon vele malen leuker vind in vergelijking met prot warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Heb ook weer zin om te raiden..... Mijn mage kan geen andere gear meer halen dan mythic+ of raiding! En wil wel gewoon een keer TS en de Nighthold goed zien!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:21:
Heb ook weer zin om te raiden..... Mijn mage kan geen andere gear meer halen dan mythic+ of raiding! En wil wel gewoon een keer TS en de Nighthold goed zien!
Tomb is echt geweldig, voor mij een van mijn favoriete raids. (buiten 1 of 2 fights). het werkt goed, en is zeker aan te raden om het een keer te doen op normal of hoger, dan zie je toch wat meer dan in LFR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

corset schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:23:
[...]

Tomb is echt geweldig, voor mij een van mijn favoriete raids. (buiten 1 of 2 fights). het werkt goed, en is zeker aan te raden om het een keer te doen op normal of hoger, dan zie je toch wat meer dan in LFR :)
LFR is echt pure aids :P echt een beetje een belediging voor iedereen die wel eens heeft geraid :)... Dat vind ik al vanaf het begin! Maar het is zo jammer dat je raids niet in komt zonder achiev's etc...

Maar eens kijken of ik ergens met een alt-raid mee kan op Draenor Horde side :)

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 05-09-2017 14:20 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 19:54
Gisteren drop 2e legandary 970 item level!!

https://worldofwarcraft.c...efias-brotherhood/caballa

1e (chest armour) viel bij een world boss
en de trinket bij een raid van tomb of sageras

[ Voor 28% gewijzigd door Keesknd op 05-09-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Even een vraagje.. bij mythic+ krijg je een weekly chest he.. krijg je deze alleen als je zelf een keystone hebt geplaatst? Of ook als je deelneemt aan (via Pug)? reset deze weekly op woensdag? Kortom, kan/moet ik vanavond nog even snel een mythic+ meepakken om nog snel de weekly chest te scoren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimdezoveelste
marijnvtg schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:58:
Even een vraagje.. bij mythic+ krijg je een weekly chest he.. krijg je deze alleen als je zelf een keystone hebt geplaatst? Of ook als je deelneemt aan (via Pug)? reset deze weekly op woensdag? Kortom, kan/moet ik vanavond nog even snel een mythic+ meepakken om nog snel de weekly chest te scoren?
De hoogste mythix+ die je gecomplete hebt (maakt niet uit of het wel of niet binnen de tijd is) bepaald welke ilvl loot je krijgt uit de chest. Hierbij maakt het niet uit of je jouw key of die van een ander gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
wimdezoveelste schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:07:
[...]
De hoogste mythix+ die je gecomplete hebt (maakt niet uit of het wel of niet binnen de tijd is) bepaald welke ilvl loot je krijgt uit de chest. Hierbij maakt het niet uit of je jouw key of die van een ander gebruikt.
Thanks! En de reset van de weekly is neem ik aan op woensdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:22:
[...]

Thanks! En de reset van de weekly is neem ik aan op woensdag?
Correct ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Check guild = CoJ (crusaders of judgement)

We zijn actief op AD dus wisper 1 van onze leden indien je een invite wilt ;)
Carthrax schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:36:
Aangezien het een groot gemis was voor mij dat ik nog geen gnome mage had ben ik maar begonnen met 1tje te levelen. Ik had gelukkig op Argent Dawn nog een level 14 gnome mage staan dus de heirlooms aangetrokken en de reis naar 110 kon beginnen.
Dankzij de vele boosts van de vrouw en het speren door de content als fire mage ben ik inmiddels level 92 geworden. Nog even doorbuffelen en mijn "Gnomish army" is kompleet!

Als nog iemand een mooi onderkomen heeft voor 2 gnomes op Argent Dawn (mijn monk en mage) dan hoor ik dat graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OH joh, gisteren overigens een elite rare mogen omleggen middels groupfinder en ik kreeg het mooie eitje die over 5 dagen een leuke verrassing voor me zal hebben. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zondag was het dan zover, eindelijk KJ normal kunnen omleggen met de guild. Maandag heroic in gegaan en 2 bosses gekilled. Wel paar trys op sisters en Inquisition waarbij ik zag dat Sisters wellicht nog iets te hoog gegrepen is. Inquisition moet wel te doen zijn. Maarja met een beetje oefenen lukt alles natuurlijk. We gaan zover ik weet nu alleen nog normal clearen aan de hogere bosses (dus Goroth -> Maiden -> Avatar -> KJ) en dan door naar Heroic om te kunnen blijven oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:38
ehm ok dit viel wel wat tegen de quests van deze week :( jammer

• Carthrax
Gisteren samen met de vrouw alle nieuwe quests gedaan dachten we van we pakken nog snel even zo'n kleine rift mee. Bleek dat verder niemand anders daar binnen was dus we dachten we clearen een beetje er komt vanzelf wel iemand.

Meer dan 1 rogue kwam er niet bij dus toen de boss van de rift. Ik in Ret spec en de vrouw met haar warlock wij in de aanval. Nou dat duurde niet lang. Hij spawnde pilaren waar bliksem uitkwam die behoorlijk pijn deden en die pilaren verdwenen ook niet. Neem daarbij dat er ook continu bombardementen waren vanuit het schip dus een bak ellende.

Na een paar pogingen (gelukkig resette zijn health niet) dus uiteindelijk naar Prot spec gegaan en die knakker maar gekite en veel self heal maar we hebben hem plat gekregen met z'n tweeen. De rogue vond het na 2 keer dood gaan wel welletjes.
Wognummer schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:36:
ehm ok dit viel wel wat tegen de quests van deze week :( jammer
Ik merk dat ik deze week bijzonder weinig tijd heb voor WoW... En daar baal ik wel een beetje van, want heb er gewoon echt zin in om het te spelen... Nou ja, wellicht morgen of anders van het weekend een poging wagen. ;)

Die houndmaster rare elite... die vindt spawnen niet zo nodig volgens mij. Heb hem pas twee keer gezien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Volledige Heroic clear in één avond.
Da's een nieuwe best voor de (hervormde) guild :D!

https://www.warcraftlogs.com/reports/Ft49kKbHDmPTARnx

Begint eindelijk weer een beetje de goede kant op de gaan na alle drama en inactivity :)

• Rhain
En is bij deze bevestigd! Dinsdag avond even een +2 gedaan, woensdag avond een chest... met.. jawel! een TF waist 940ilvl :Y

• Cornelison
  • Laatst online: 23:50
Sinds gister is mijn frostmage guildless. Eigenlijk heel Legion niet meer geraid, en wil nu de draad oppakken. Inmiddels ilvl 910 en alle argus quests gedaan.

Iemand nog een leuke casual raiders build waar ik bij kan aansluiten?

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Cornelison schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:42:
Sinds gister is mijn frostmage guildless. Eigenlijk heel Legion niet meer geraid, en wil nu de draad oppakken. Inmiddels ilvl 910 en alle argus quests gedaan.

Iemand nog een leuke casual raiders build waar ik bij kan aansluiten?
Realm?

• Akaendra
RustStorm schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:40:
OH joh, gisteren overigens een elite rare mogen omleggen middels groupfinder en ik kreeg het mooie eitje die over 5 dagen een leuke verrassing voor me zal hebben. :)
Aged Yolk, dat kwam er uit mijn eerste ei :P
heb er nog 5 aangezien ze niet unique zijn, maar we gaan het zien. Hopelijk een mount of pet en niet alleen maar Aged yolk :P
Akaendra schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:06:
[...]

Aged Yolk, dat kwam er uit mijn eerste ei :P
heb er nog 5 aangezien ze niet unique zijn, maar we gaan het zien. Hopelijk een mount of pet en niet alleen maar Aged yolk :P
Oh crap... dus ik loop alweer enkele dagen achter met de eitjes... Iedere dag dat beestje farmen is natuurlijk wel een goed idee...

OHhhh soooo much to do!

• Cornelison
  • Laatst online: 23:50
Eonar, maar als iemand echt een stevige guild heeft waar ik mag sociallen, dan wil ik gerust een realm change aanvragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
RustStorm schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:20:
[...]

Oh crap... dus ik loop alweer enkele dagen achter met de eitjes... Iedere dag dat beestje farmen is natuurlijk wel een goed idee...

OHhhh soooo much to do!
Moet ie wel up zijn natuurlijk, overigens zijn het meerdere beestjes die een ei kunnen droppen.

Naroua op Krokul
Varga op Antoran Wastes

Er zijn er nog 2 voor zover ik weet maar weet de namen daar zo niet van.
Akaendra schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:42:
[...]

Moet ie wel up zijn natuurlijk, overigens zijn het meerdere beestjes die een ei kunnen droppen.

Naroua op Krokul
Varga op Antoran Wastes

Pfoeh... het is wel duidelijk dat ik echt veel minder speel dan "vroeger" ... toen wist ik dit allemaal omdat ik het ook echt bijhield... Is inmiddels ook niet meer zo. haha

Thanks! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hairy23
Akaendra schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:42:
[...]

Naroua op Krokul
Varga op Antoran Wastes

Bij deze :)

Sabuul who drops Fel-Spotted Egg found in Mac'Aree at 44.1 49.7
Kaara the Pale who drops Fel-Spotted Egg found in Mac'Aree at 38.6 55.9
Naroua who drops Fel-Spotted Egg found in Krokuun at 70.4 33.7
Varga who drops Fel-Spotted Egg found in Antoran Wastes at 64.2 48.2
Venomtail Skyfin who drops Lambent Mana Ray found in Mac'Aree at 33.6 47.5

Vond ook een script om te zien of je ze al gekilled heb in de reset :

/run for k,v in pairs({Sabuul=48712, Kaara=48697, Naroua=48667, Varga=48812, Venomtail=48705}) do print(format("%s: %s", k, IsQuestFlaggedCompleted(v) and "\124cFFFF0000Completed\124r" or "\124cFF00FF00Not completed yet\124r")) end

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Is er toevallig nog iemand met een fijne guild (voornamelijk social) op Alonsus, Anachronos of Kul'Tiras? Ik zit zelf in een guild op Alonsus, maar daar is het maar matig...

• Akaendra
Hairy23 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:48:
[...]

Bij deze :)

Sabuul who drops Fel-Spotted Egg found in Mac'Aree at 44.1 49.7
Kaara the Pale who drops Fel-Spotted Egg found in Mac'Aree at 38.6 55.9
Naroua who drops Fel-Spotted Egg found in Krokuun at 70.4 33.7
Varga who drops Fel-Spotted Egg found in Antoran Wastes at 64.2 48.2
Venomtail Skyfin who drops Lambent Mana Ray found in Mac'Aree at 33.6 47.5

Vond ook een script om te zien of je ze al gekilled heb in de reset :

/run for k,v in pairs({Sabuul=48712, Kaara=48697, Naroua=48667, Varga=48812, Venomtail=48705}) do print(format("%s: %s", k, IsQuestFlaggedCompleted(v) and "\124cFFFF0000Completed\124r" or "\124cFF00FF00Not completed yet\124r")) end
Houndmaster Kerrax en Blistermaw ook niet vergeten, ook niet die wrangler rare in Mac'Aree die schijnbaar ook een mount dropt.

Ik vul meestal de namen in in groupfinder, als iets up is dan zijn er veel groepen voor en anders helemaal niet :D

[ Voor 5% gewijzigd door Akaendra op 07-09-2017 11:03 ]

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
marijnvtg schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:32:
[...]

[...]

En is bij deze bevestigd! Dinsdag avond even een +2 gedaan, woensdag avond een chest... met.. jawel! een TF waist 940ilvl :Y
:?

Wacht.... 2+ ? Is dat nieuw ofoz dat je dan een hele hoge Mythic weekly + chest krijgt ? Ik dacht dat dat afhankelijk was van de + lvl welke je had gedaan ? |:(

• Hairy23
hier staan alle mounts/toys/pets : http://www.wowhead.com/comprehensive-argus-guide#rare-elites

Schijnbaar is er ook nog een special event : http://www.wowhead.com/co...de#orix-the-eye-collector
HStyles schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:09:
[...]

:?

Wacht.... 2+ ? Is dat nieuw ofoz dat je dan een hele hoge Mythic weekly + chest krijgt ? Ik dacht dat dat afhankelijk was van de + lvl welke je had gedaan ? |:(
Titanforged zegt ie he.
Die kwam ik toevallig paar avonden terug tegen. Maar toen had ik er geen tijd voor om het te doen... maar 1000 van die ogen farmen... man man man... haha, groepje ergens is wel handig. :)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Darkfreak schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:22:
Volledige Heroic clear in één avond.
Da's een nieuwe best voor de (hervormde) guild :D!

https://www.warcraftlogs.com/reports/Ft49kKbHDmPTARnx

Begint eindelijk weer een beetje de goede kant op de gaan na alle drama en inactivity :)
Nice. Wij hadden ook eindelijk een goeie avond. https://www.warcraftlogs.com/reports/QjxzXgAYHdk2DMfF

We hadden een beetje overkill aan healers bij ons maar we hadden genoeg DPS.. Ook paar keer een -50% op KJ dus redelijk wat progress. Kunnen we overige 2 dagen mooi op progressen. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ugh dat zijn een hoop rares om te farmen daar op Argus..

Ik hou het nog wel bij Darkmoon Faire pet battles met het oog op de Zeppelin :p en verder speel ik echt te casual om veel te farmen op van alles en nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou gister toch maar eens de knoop doorgehakt met me guild. Waren hele aardige gasten en raiden konden ze ook wel maar het is en blijft een social raiding guild waar niet bijzonder veel pit in zat.

Dus kadardar is op zoek gegaan naar een nieuwe guild en ja hoor :) Gevonden (zo'n beetje na 20 minuten). Nu op de 7/9HC, ook eens even door me logs heen gaan bladeren en meeste zit op 50%~ish parse op uitzondering van Harjatan waar ik 75% had. Zeker nog wel wat werk aan de winkel kennelijk :) Stuk beter dat wat serieuzere raiden voor mij omdat er dan nog wat competitie blijft bestaan.

Nou nu nog een beetje AP farmen voor nog wat makkelijke extra DPS en ondertussen proberen logs te vergelijken met andere om te kijken wat hun doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *
Gisteren kogel door de kerk. Server transfer naar Argent Dawn is progress. En dan komt ook de ware aard van een social raiding guild om de hoek kijken :p.

2 weken terug grote aanvaring in de guild, 1 healer afk halverwege de raid omdat hij zwaar teleurgesteld. Ik muted mijn teamspeak vanwege mijn ergenis. Hadden eind van de raid maar 3 farmbosses neer in heroic. Zondag was ik nog steeds niet blij dus hield ik TS muted. Werd apart genomen en moest een tirade aanhoren welke ik ignore en gewoon weer naar raidchannel ga. Toen kreeg ik de keuze, praten of raid uit. Ik koos dus voor het laatste. Ze hebben die dag niet heroic kunnen raiden en na 4 bosses normal hielden ze het voor gezien. Aangezien ik totaal genegerd werd door de officers de volgende dagen calander niet ingevuld en woensdag niet op komen dagen. Mijn maat had een guild gevonden op Argent Dawn en wij zijn gisteren meegegaan op een alt-run. Zo relaxed, starten op tijd, geen geouwehour tijdens bosses en nemen de tijd om tactics door te nemen. Heb zelfs een aantal dingen gezien die me nog nooit opgevallen waren. Tijdens de raid een whisper van mijn toen nog huidige guild of ik na raid kon praten.
Ze vroegen waarom ik niet had signed, dus viel maar meteen met de deur in huis dat ik een trail heb gehaden dat het zo lekker klikte dat ik die kant op ga.

30min later in guildchat (ik heb geen eens de tijd gehad om van een aantal mensen afscheid te nemen) "sabriel and shadowgrove going to raid with another group..... medicore..... have fun" Sabriell kicked from guild. Ik werd in ieder geval nog medicore genoemd en niet average :p
We waren medicore want de DK-tank deed 400k aan zelf healing terwijl de raid in totaal nog geen eens 300k healing nodig had. Gelukkig had ik de logs van de raid en de neuwe MT zag wel waarom we weg zijn gegaan dus dat zegt genoeg.

Had nog wel wat terug kunnen zeggen over de skills van de andere MT (GL + 3 officers zijn gezin) maar ga me niet verlagen tot hun niveau. Gelukkig was 1 iemand die ik goed ken wel online en heb hem uitgelegd wat er aan de hand was. Ze zijn nu 2 healers kwijt + 1 DPS, tevens heeft de guild niet door dat de andere healer ook helemaal niet tevreden is over de officers dus grote kans dat hij nu ook weg gaat.

En het mooiste van alles was nog wel, had je ons niet 2 weken respijt kunnen geven zodat we healers hadden kunnen zoeken. Heb toen maar gezegd dat als ik die raid nog 2 weken met hun had moeten doen ik dan geen PC en tafel meer over had gehad, dus waarom zou ik tijd en effort erin steken als andere mensen dat niet doen (komen standaard 30min te laat, geen food, geen flasks etc).

Hopelijk heb ik nu gevonden wat ik zoek op Argent Dawn. Van RP-server Alliance naar horde, daarna naar PvP Ragnaros, van Ragnaros horde naar PvE Lightbringen Aliance en nu na 12 jaar weer terug op een RP-server Allaince. Lijkt of het zo had moeten zijn.
* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Argent Dawn zit ik ook op, inmiddels wel 9/9 ToS Heroic dus dat nu farmen tot de volgende raid :P
Geen Mythic ook, teveel stress en ook niet de mensen ervoor dus care :D

Wel gisteren een Mount uit een felspotted egg gehad dus dat is weer +1 op de mount counter.
Vanavond maar weer eens het rondje AP farmen doen en kijken waar dat op uit komt.
15 miljard AP voor de volgende rank is nogal wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit betekent voor mij: rares farmen met m'n warrior.. pfffffff

[ Voor 25% gewijzigd door RustStorm op 08-09-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:08:
[...]

Kun je dan mooi combineren met de mounts farmen.
Haha dat is absoluut waar. :) Moet ik alleen met m'n warrior gaan spelen... Ben enkel bezig met m'n kleine gnome hunter! ;)

keuzes keuzes! ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:14:
[...]

Haha dat is absoluut waar. :) Moet ik alleen met m'n warrior gaan spelen... Ben enkel bezig met m'n kleine gnome hunter! ;)

keuzes keuzes! ^_^
Dat is wel weer zo, tenzij je ze allemaal in een groep doe.
Volgens mij zijn de vindicar abilities niet account wide.
Zou het wel fijner maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:14:
[...]

keuzes keuzes! ^_^
Ik voel een race change naar gnome voor je warrior aankomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:49:
[...]

Ik voel een race change naar gnome voor je warrior aankomen :+
Gnomes zijn wel echt <3 ... Maar omdat er zo weinig vrouwelijke dwarves in WoW zijn, houd ik deze maar de huidige race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Laatst online: 09-06 18:59
Cornelison schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:23:
[...]

Eonar, maar als iemand echt een stevige guild heeft waar ik mag sociallen, dan wil ik gerust een realm change aanvragen.
Altijd welkom bij Blood Promise op Tarren Mill EU! Gezellig Nederlandse/Belgische guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:49
Brainscrewer schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:09:
[...]

Altijd welkom bij Blood Promise op Tarren Mill EU! Gezellig Nederlandse/Belgische guild.
Hordie of Ally? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Laatst online: 09-06 18:59
Horde, dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morex
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:25
Hallo allemaal,
Na een heleboel jaren weer WoW opgepakt Voorheen (vanilla tot bc) speelde ik altijd graag met een sub rogue. Nu begreep ik dat in Legion de sub rogue weer leuk is om te spelen(pvp).
Daarom wil ik graag een sub rogue starten. Ik heb nog een lvl 100 boost voor die char. Ik vroeg mij af op welke (pvp)server een leuke actieve guild is die ik zou kunnen joinen. het liefste op een actieve/bevolkte server. Vroeger speelde ik altijd erg graag pvp, raids heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Weet jij een passende guild? Dan hoor ik het graag van je via een pb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hairy23
Gezien er nu een cloth variant is, verwacht ik ook wel een variant van leather en mail nog.
Dus je die kun je ook gaan farmen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:33:
[...]

Gezien er nu een cloth variant is, verwacht ik ook wel een variant van leather en mail nog.
Dus je die kun je ook gaan farmen dan :)
Dat is nou nog eens goed nieuws ;) Ik verwacht dat inderdaad ook wel. :) Leuk! Vind het wel een toffe set om te hebben eerlijk gezegd. :)

Ik heb overigens wel bijzonder weinig met de RNG gods en LFR loot... :|

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 09-09-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
sabriel schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:45:
* dagboek *
Hopelijk heb ik nu gevonden wat ik zoek op Argent Dawn. Van RP-server Alliance naar horde, daarna naar PvP Ragnaros, van Ragnaros horde naar PvE Lightbringen Aliance en nu na 12 jaar weer terug op een RP-server Allaince. Lijkt of het zo had moeten zijn.
* einde dagboek *
Klinkt allemaal herkenbaar. Next up: Cancel sub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmz, ik weet even niet zo goed wat te doen als het gaat om het kiezen van de "juiste" followers voor m'n hunter. Heb op verschillende websites gekeken en nergens is er echt een eenduidig antwoord.

Welke drie moet ik deactivaten en welke als bodyguard gebruiken. Heb ook Meatball tot m'n beschikking (deze heb ik nu als bodyguard bij me).

Wellicht kunnen jullie me helpen welke de beste keuzes zijn.... met/zonder equipment :)

Oh wat leuk: zojuist een Golden Hearthstone Card: Lord Jaraxxus mogen looten. Dat is lachen. :)

[ Voor 28% gewijzigd door RustStorm op 10-09-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 22:51
Tussen al het 110 geweld hier weer een bericht van iemand die aan het levellen is :P Dit keer met een frost mage en in dungeons.

Men zeikt er niet over tegen mij maar recount liegt niet: Tegen de tijd dat mijn cast klaar is, is de mob dood. Bosses niet nee, maar trash wel. Dan maar Ice Lance spammen, doe ik nog -iets-, maar ik doe ongeveer 1/5e van de damage die nr 1 doet :X

Dat Blizzard nu een cast is ipv channeled helpt ook niet; als de boel al niet dood is tegen de tijd dat de cast klaar is, heeft de tank de boel wel 3 meter opzij verplaatst en sta ik lege ruimte te bestoken...

Wel gaat het vrij snel met de XP :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Wat je zeker NIET moet doen is iceblock gebruiken in de Endless Halls
Als je dat doet ren je niet meer snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Mijn Fire mage is ondertussen 103. Waar ik voor Legion content alles redelijk snel neer kon vlammen kwam ik er direct weer achter dat het best wel lastig was om een mage door deze content heen te halen is :P
Pagina: 1 ... 97 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.