Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-09 20:41
@DidierB Thnxx voor link :) heb al aangeschaft ging erg snel. Waar heb je 6 maand gekocht? Gewoon hier 3 keer 60 dagen? Of in 1 keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

SnowBigQ schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:26:
@DidierB Thnxx voor link :) heb al aangeschaft ging erg snel. Waar heb je 6 maand gekocht? Gewoon hier 3 keer 60 dagen? Of in 1 keer?
Nee heb bij blizzard zelf gekocht.

Op die site koop ik me meeste pc games tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
zo! gisteravond eindelijk 110 gedinged!!

Door een guildie gelijk meegenomen een instance in, vault of wardens. Dat ging op zich wel ok aangezien ik geen idee had wat te doen. Dat vind ik dan wel weer fijn als dps je hobbelt er een beetje achteraan en het komt allemaal wel goed. Ik flikkerde alleen bij de lift naar beneden dat was een beetje jammer :)

Ik heb een hele tijd een tank als main gehad en dan is het toch wat anders.

Nu maar eens kijken wat ik ga doen. Mijn bags zitten vol mijn quest log zit vol. ik heb nog allerlei zooi te doen in de class halls. ik wil flying halen en gaan healen in plaats van balance. en ik speel maar 1 a 2 avondjes per week. Ik moet wel zeggen dat ik Legion echt geweldig vind prachtige area's leuke quests en ik ben nog druk met ontdekken wat er allemaal verandert is sinds de start van WoD toen ik gestopt was.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren op de verkeerde plek op de verkeerde tijd in Storm Peaks. Iemand was Skoll aan het tamen toen ik langs vloog... jammer jammer. :) Vanochtend geen beestje kunnen vinden, dus vanavond en morgenochtend maar weer proberen. :) Wil ook LFR blijven doen met m'n hunter; met m'n warrior ("echte" main) heb ik dat tot dusverre nog niet gedaan.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
pyrofielo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:35:
zo! gisteravond eindelijk 110 gedinged!!

Door een guildie gelijk meegenomen een instance in, vault of wardens. Dat ging op zich wel ok aangezien ik geen idee had wat te doen. Dat vind ik dan wel weer fijn als dps je hobbelt er een beetje achteraan en het komt allemaal wel goed. Ik flikkerde alleen bij de lift naar beneden dat was een beetje jammer :)

Ik heb een hele tijd een tank als main gehad en dan is het toch wat anders.

Nu maar eens kijken wat ik ga doen. Mijn bags zitten vol mijn quest log zit vol. ik heb nog allerlei zooi te doen in de class halls. ik wil flying halen en gaan healen in plaats van balance. en ik speel maar 1 a 2 avondjes per week. Ik moet wel zeggen dat ik Legion echt geweldig vind prachtige area's leuke quests en ik ben nog druk met ontdekken wat er allemaal verandert is sinds de start van WoD toen ik gestopt was.
Gz, dan mag je je Tweakers signature wel eens updaten ;)
Maar helemaal mee eens. Speel zelf ook 2 a 4 avonden per week een paar uurtjes en m'n quest log raakt maar niet leeg en things-to-do zijn er maar zat.

Gisteren avond m'n pala sinds april weer eens opgepakt. Daar waar ik eerst klaagde dat ik nog geen legendary had na veel content gedaan te hebben, was het gisteren avond ineens in m'n voordeel. 2 wings ToS: 1x legendary trinket kiljaeden, 2x andere aangename trinkets voor Pala. Daar waar ik op m'n andere 2 characters de afgelopen maanden juist weer geen trinkets kreeg 8)7 . Wel van ilvl 863 in een paar uurtjes naar 875 geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:51

hmr

Doordat wat vrienden van Tweakers weer veel spelen ben ik ook maar weer begonnen... haha. Zit nu op ilvl 902 op mijn frost mage en mocht gister voor het eerst mee naar ToS normal. Maar wat was mijn dps om te janken. Zo grond de 500~ en als ik hier mag lezen is dat relatief laag. Hoorde van mensen uit de guild dat het voornamelijk ligt aan slechte lego's / geen set bonus en laag ilvl. Maar dacht dat mijn ilvl wel mee viel.. zucht.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:00:
Doordat wat vrienden van Tweakers weer veel spelen ben ik ook maar weer begonnen... haha. Zit nu op ilvl 902 op mijn frost mage en mocht gister voor het eerst mee naar ToS normal. Maar wat was mijn dps om te janken. Zo grond de 500~ en als ik hier mag lezen is dat relatief laag. Hoorde van mensen uit de guild dat het voornamelijk ligt aan slechte lego's / geen set bonus en laag ilvl. Maar dacht dat mijn ilvl wel mee viel.. zucht.
Lego's en tier brengen je zover. Belangrijkste is gewoon de stats, meeste staren zich dood op ilvl. Gebruik zelf Simcraft en Pawn om men goede gear te vinden. Als dit betekend dat ik een ilvl omlaag daardoor ga so be it. Zit nu wel op een ilvl waar het veilig is om te zeggen 1 ilvl minder kan geen kwaad. Ik had het geluk dat ik redelijk snel me 2 beste lego's kreeg. vanaf daarna is het 4 set > andere items geworden. Maarja een lego cloak vervangen voor een tier set vond ik een moeilijke vooral om het me BiS lego was.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kadardar schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:09:
[...]

Lego's en tier brengen je zover. Belangrijkste is gewoon de stats, meeste staren zich dood op ilvl. Gebruik zelf Simcraft en Pawn om men goede gear te vinden. Als dit betekend dat ik een ilvl omlaag daardoor ga so be it. Zit nu wel op een ilvl waar het veilig is om te zeggen 1 ilvl minder kan geen kwaad. Ik had het geluk dat ik redelijk snel me 2 beste lego's kreeg. vanaf daarna is het 4 set > andere items geworden. Maarja een lego cloak vervangen voor een tier set vond ik een moeilijke vooral om het me BiS lego was.
Heb mijn gear laten simmen door Askmrrobot en dit zou statswise mijn beste set moeten zijn....

Mijn char = homertje @ Draenor Horde :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:11:
[...]

Heb mijn gear laten simmen door Askmrrobot en dit zou statswise mijn beste set moeten zijn....

Mijn char = homertje @ Draenor Horde :)
Ik heb even een sim gedaan voor je en dit was het resultaat:
Pawn: v1: "Homertje": Class=Mage, Spec=Frost, Intellect=16.50, SpellPower=15.83, CritRating=14.84, HasteRating=13.50, MasteryRating=10.41, Versatility=14.65

Voor het geval je het niet begrijpt
intellect
Crit
Versatality
Haste
Mastery
hiermee zou je 722k DPS doen (dit is een perfect scenario dus laten we zeggen dat 650 een mooi streven zou zijn op bijv goroth

Zoals ik nu heb gelezen op jou armory hanteer je:
Intellect
Mastery
Crit
Haste
Verstality

Wat eigenlijk zegt dat de belangrijkste stat van askmrrobot de minst belangrijkste in simulationcraft is. Voor de rest speel ik geen mage en heb ik ook geen bekende die een mage speelt dus hoe accuraat deze info is weet ik niet. Maar het is wel grappig om eens na te kijken wat nou eigenlijk beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Laatst online: 21:06
Voor frost mage wil je gewoon letterlijk geen mastery. Crit zo dicht mogelijk tegen de 33% en daarboven niet. Verder dus gewoon zoveel mogelijk haste en versatility.

Verder zijn de tier bonussen voor frost vrij goed en mis je in jouw geval gewoon gear in het algemeen. Daar is maar 1 oplossing voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:30:
Voor frost mage wil je gewoon letterlijk geen mastery. Crit zo dicht mogelijk tegen de 33% en daarboven niet. Verder dus gewoon zoveel mogelijk haste en versatility.

Verder zijn de tier bonussen voor frost vrij goed en mis je in jouw geval gewoon gear in het algemeen. Daar is maar 1 oplossing voor :)
Maar zijn dat de eerste 2 caps waar je aan wilt werken of wil je die gewoon als bij stats en als ze 33 raken niet hoger?

Dus met andere woorden bedoel ik dus focus je vooral op haste en vers en alle bijkomende crit/master mag niet hoger dan 33 gaan?

* kadardar is geen weakling in cloth maar doet ze best de stats te begrijpen *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
Kadardar schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:37:
[...]

Maar zijn dat de eerste 2 caps waar je aan wilt werken of wil je die gewoon als bij stats en als ze 33 raken niet hoger?

Dus met andere woorden bedoel ik doen focus je vooral op haste en vers en alle bijkomende crit/master mag niet hoger dan 33 gaan?

* kadardar is geen weakling in cloth maar doet ze best de stats te begrijpen *
Frost mage prio:
crit ~33% > versatility / haste > mastery

Maar in bijna alle gevallen geldt eigenlijk: sim it. Als je nog niet op je gewenste gear level zit is het ook gewoon grote ilvl upgrades > alles in bija alle situaties, dus zijn stat weights niet altijd interessant.

Voor wie de site nog niet kent: raidbots.com voor al je simulaties in de cloud _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:40:
[...]

Frost mage prio:
crit ~33% > versatility / haste > mastery

Maar in bijna alle gevallen geldt eigenlijk: sim it. Als je nog niet op je gewenste gear level zit is het ook gewoon grote ilvl upgrades > alles in bija alle situaties, dus zijn stat weights niet altijd interessant.

Voor wie de site nog niet kent: raidbots.com voor al je simulaties in de cloud _/-\o_
Owh nu zie ik het, was nog niet wakker, koffie is op :O, oké duidelijk :D

Dacht dat er stond crit/haste dichtbij 33% brengen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kadardar schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:24:
[...]

Ik heb even een sim gedaan voor je en dit was het resultaat:
Pawn: v1: "Homertje": Class=Mage, Spec=Frost, Intellect=16.50, SpellPower=15.83, CritRating=14.84, HasteRating=13.50, MasteryRating=10.41, Versatility=14.65

Voor het geval je het niet begrijpt
intellect
Crit
Versatality
Haste
Mastery
hiermee zou je 722k DPS doen (dit is een perfect scenario dus laten we zeggen dat 650 een mooi streven zou zijn op bijv goroth

Zoals ik nu heb gelezen op jou armory hanteer je:
Intellect
Mastery
Crit
Haste
Verstality

Wat eigenlijk zegt dat de belangrijkste stat van askmrrobot de minst belangrijkste in simulationcraft is. Voor de rest speel ik geen mage en heb ik ook geen bekende die een mage speelt dus hoe accuraat deze info is weet ik niet. Maar het is wel grappig om eens na te kijken wat nou eigenlijk beter is.
Hmmm ik ga dit vanavond thuis eens uitzoeken.. Het lijkt erop dat mijn mage of slecht geblanceerde gear heeft qua stats of askmrrobot heeft het helemaal mis! Zit wel rond de 31% crit, maar dan met veel te veel mastery...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:06:
[...]

Hmmm ik ga dit vanavond thuis eens uitzoeken.. Het lijkt erop dat mijn mage of slecht geblanceerde gear heeft qua stats of askmrrobot heeft het helemaal mis! Zit wel rond de 31% crit, maar dan met veel te veel mastery...
Check ook even de antwoorden van @IntToStr hij heeft overduidelijk meer verstand van mages. Dat is ook niet bijzonder gek omdat ik meer van de melee, tank en healers ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik had afgelopen zondag ook een whisper van een officer. Nu moet ik toegeven dat hij heel veel classes speeld en ook met laag ilvl boven gemiddeld speelt, maar hij begon dat hij van iedereen eens gear ging bekijken of te kijken of er nog wat te winnen was. Vooral omdat we met heroic nu tegen treathold beginnen aan te lopen. Ik heb maar gezegd dat ik weiger om askmrrobot te volgen. Die zorgt ervoor dat ik 15 ilv lager uitkom, mastery duikt onder de 30% en dit alleen omdat de site vindt dat alles op versitility moet gaan. Tevens vondt ik dat het niet de schuld van de healers was mbt tde whipes bij de torment-boss (spirit-boss). in spirit-realm blijft iedereen lekker in de spirit-realm bij de scream. Adds gaan niet dood omdat de shields niet door gedispeld worden door de adds in de spirit-realm etc.

Alles ging dus niet zoals het hoort dus vondt niet dat healers hun stats aan moeten passen. Vooral niet aangezien we met 15 man we op normal gaan met 3 healers, waarvan ik 70% van de tijd loop te DPS-en omdat het zo saai is. Alleen bij de laatste 2 bosses ga ik vol uit.

Wat ik wel heb aangegeven is dat ik andere rings nodig heb. Zit nu gemiddeld op ilvl 913 maar loop nog rond met ringen van 880. Een ring is dan al gauw een upgrade van 15 ilvl. Tevens vindt ik mijn singel-healing als holy priest nu om te huilen. Blijf steken op 400k HPS (ook omdat het niet constant single-target healing is) en omdat ik mijn holy word gebruik voor onze paladin-tank. Ik weet niet wat het is, maar onze DK-tank heeft soms hogere healing dan onze hoogste healer, terwijl als we onze ogen soms maar 5 seconden van onze paladin af hebben ze de grond ligt te kussen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:47:
Wat ik wel heb aangegeven is dat ik andere rings nodig heb. Zit nu gemiddeld op ilvl 913 maar loop nog rond met ringen van 880. Een ring is dan al gauw een upgrade van 15 ilvl. Tevens vindt ik mijn singel-healing als holy priest nu om te huilen. Blijf steken op 400k HPS (ook omdat het niet constant single-target healing is) en omdat ik mijn holy word gebruik voor onze paladin-tank. Ik weet niet wat het is, maar onze DK-tank heeft soms hogere healing dan onze hoogste healer, terwijl als we onze ogen soms maar 5 seconden van onze paladin af hebben ze de grond ligt te kussen.
Dus kennelijk is de pala tank toch te squishy en gaat daar toch iets fout? Onze pala tank blijft gewoon netjes op de grond staan al geven we hem even een paar seconden geen liefde. Denk dat de grootste wints in die pala tank zit. Gewoon aangeven dat die pala veel langer in leven hoort te blijven dan 5 seconden en laat ze het vanaf daar maar uitzoeken.

De DK is wel echt een beest van een tank eerlijk gezegd, de survival van die mafketels ligt zo hoog dat ik hem niet wil gaan vergelijken met een Pala bijv. De uptime van de boneshields kan al zoveel damage soaken dat je gewoon niets hoeft te doen.

Als je toch meeste van de tijd aan het dpsen bent, kan je dan beter gaan kijken naar Discipline? Dat geeft meer DPS geloof ik en dankzij attonement healing kan je ook best ver komen

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 23-08-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:05
sabriel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:47:
Ik had afgelopen zondag ook een whisper van een officer. Nu moet ik toegeven dat hij heel veel classes speeld en ook met laag ilvl boven gemiddeld speelt, maar hij begon dat hij van iedereen eens gear ging bekijken of te kijken of er nog wat te winnen was. Vooral omdat we met heroic nu tegen treathold beginnen aan te lopen. Ik heb maar gezegd dat ik weiger om askmrrobot te volgen. Die zorgt ervoor dat ik 15 ilv lager uitkom, mastery duikt onder de 30% en dit alleen omdat de site vindt dat alles op versitility moet gaan. Tevens vondt ik dat het niet de schuld van de healers was mbt tde whipes bij de torment-boss (spirit-boss). in spirit-realm blijft iedereen lekker in de spirit-realm bij de scream. Adds gaan niet dood omdat de shields niet door gedispeld worden door de adds in de spirit-realm etc.

Alles ging dus niet zoals het hoort dus vondt niet dat healers hun stats aan moeten passen. Vooral niet aangezien we met 15 man we op normal gaan met 3 healers, waarvan ik 70% van de tijd loop te DPS-en omdat het zo saai is. Alleen bij de laatste 2 bosses ga ik vol uit.

waarschijnlijk gaan er inderdaad meerdere dingen fout.
askmrrobot "vindt" trouwens niet zomaar dat je vol versatility moet gaan, dat is gewoon simpelweg bewezen door alle simcrafters. hiervan is askmrrobot een vergelijker, die dit gewoonweg overneemt van de simcrafters. je kunt ook je eigen waarden instellen, waarbij je mastery moet volgen bijv.
om niet teveel de diepte in te gaan: de waarde van mastery gewoon veel lager, met 15ilvl minder heb je misschien de juiste stats die net zoveel opleveren als dat je 15 ilvl hoger was met verkeerde stats.
de conclusie is dus om op zoek te gaan naar de hogere gear met de juiste stats ;)
versatility geeft raw ("ruwe") increase van damage en healing.

wat betreft de spirit realm, dit is op zich een piece-of-cake maar ik vermoed dat mensen met de DEBUFF in de spirit realm blijven. die krijgen extra damage te verduren tijdens die scream, dus ik vermoed dat deze mensen niet switchen van realms.

qua tanks zijn paladin de slechtste uit het rijtje om mee te nemen. dat wil natuurlijk niet zeggen te slecht, want wij hebben een MT paladin die gewoon mee komt tot halverwege mythic (we progressen nu op sassz'ine)
paladins zijn echter heel erg spiky en hebben af en toe downtime in hun defensive rotation.
dk's zijn beter omdat ze zichzelf veel beter kunnen healen en geen downtime in hun defensive rotation hoeven te hebben, waardoor ze ook nog minder spiky zijn.

healing meters zeggen op zichzelf niet direct iets over de healers. als de gehele raid geen damage neemt, hoef jij natuurlijk niets te doen. zeker als je aangeeft dat er niet constante healing nodig is.
wel zou je als holy priest moeten kunnen 'snipen', snelle grote heals waardoor je de healing voor iedereen wegkaapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Volgende week:

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Prima Gamescom hoor, had alleen wel meer onthullingen verwacht. Dacht een paar keer dat er onverwachts een teaser van de nieuwe xpac zou komen. Patch 7.3 is natuurlijk overweldigend, bizar wat voor content ze leveren en de andere features die het meebrengt. Ook de snelheid waarmee we continu nieuwe content hebben gekregen is erg goed te noemen, probs voor Blizz.

Alleeeeeeeeeen, al met al toch een klein gevoel van teleurstelling omdat ik echt die nieuwe xpac had verwacht, keek er naar uit. Wat wel heerlijk is, is dat we waarschijnlijk snel de eind-cinematic van Legion te zien gaan krijgen en Sargeras in een bepaalde vorm. Na al die jaren en al die horror verhalen eindelijk de main villain op beeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Raptar op 23-08-2017 22:52 ]

Ik vind het zonde van tijd en geld om een event zoals dat te gebruiken voor een patch. Maar goed, de WoW presentatie was daarentegen maar heel kort, terecht vind ik. Zo ongeveer iedereen die een beetje WoW related sites bijhoudt wist dat 7.3 al 2 maanden op de PTR zit en zo ongeveer elke change is al wel gepubliceerd geweest. Ook de release datum was min of meer al voor de meeste bekend. In die hele presentatie is mij en vele anderen niets nieuws gemeld.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-08-2017 08:12 ]

Gisteren heb ik de mogelijkheid gehad om Skoll te tamen; dus maar gedaan, zonder dat Hati nog gespawned was... ^_^ Dus allen Loquenahak is nog een prooi voor me. Voor de rest twee wings LFR gedaan (nighthold volgens mij); niet veel mogen looten: een cloak en een relic.

Morgen de twee andere wings, vanavond namelijk visite over de vloer. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Raptar schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:51:
Alleeeeeeeeeen, al met al toch een klein gevoel van teleurstelling omdat ik echt die nieuwe xpac had verwacht, keek er naar uit. Wat wel heerlijk is, is dat we waarschijnlijk snel de eind-cinematic van Legion te zien gaan krijgen en Sargeras in een bepaalde vorm. Na al die jaren en al die horror verhalen eindelijk de main villain op beeld.
Blizzcon komt er al aan in november! Ze moeten dan ook nog iets te vertellen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Gisteren avond flying gehaald. Vind persoonlijk dit wel een oké opzet. Heb alles vanaf grond niveau gezien, wat de gebieden intiem maakt. Vooral deze xpac is er veel gelaagdheid in de zones.
Maar toen ik gisteren avond airborne was vond ik het een mooie extra dimensie met al die bergen.

Anyway, in hoeverre is het nog interessant om na Good Suramaritan nog verder te levellen in Suramar voor het verhaal? Zijn er dan nog cinematics? Of is het alleen nog om items (mount?) te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosi010
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09-2019
Eindelijk, 1e legendary op m'n frost mage!

>belovers final stand chest<

Wist niet dat legendary's een i level konden hebben van 970 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosi010 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:37:
Wist niet dat legendary's een i level konden hebben van 970 :o
Dat hebben ze sinds de laatste patch gedaan. :) Ze zijn nu standaard 970. En alle legendaries van eerder kunnen worden geupgrade naar 970. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
We zijn gisteren met 3 buren terug met WoW begonnen op Silvermoon, Alliance kant. 3 dworfs zonder heirlooms etc.
The real experience.
Niet meer de rush naar maxlvl wat we al telkens elke expansie gedaan hebben met raid burnouts als gevolg.
Niet gedacht dat ik er terug plezier in zou vinden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dat pas nog eens geprobeerd, wel met heirlooms dan, bij 71 heb ik het opgegeven. Ik kan die sleur echt niet meer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ashtaria schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:44:
We zijn gisteren met 3 buren terug met WoW begonnen op Silvermoon, Alliance kant. 3 dworfs zonder heirlooms etc.
The real experience.
Niet meer de rush naar maxlvl wat we al telkens elke expansie gedaan hebben met raid burnouts als gevolg.
Niet gedacht dat ik er terug plezier in zou vinden :-)
Altijd leuk om zo weer te beginnen, maar definieer "the real experience".. De verhouding op laag level is imho sowieso weg. Als je ook maar met je ogen knippert in een een nieuwe stukje gebied heb je er al een nieuw level bij. Je out-grow een gebied enorm snel. Maar je bent uiteraard niet verplicht om een gebied te verlaten en het op je eigen tempo te doen.
Mijn ervaring is dat het altijd maar even werkt, dit gevoel. Maar ik ben jij niet en ik weet natuurlijk niet hoe vaak je al geleveld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
marijnvtg schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:50:
[...]

Altijd leuk om zo weer te beginnen, maar definieer "the real experience".. De verhouding op laag level is imho sowieso weg. Als je ook maar met je ogen knippert in een een nieuwe stukje gebied heb je er al een nieuw level bij. Je out-grow een gebied enorm snel. Maar je bent uiteraard niet verplicht om een gebied te verlaten en het op je eigen tempo te doen.
Mijn ervaring is dat het altijd maar even werkt, dit gevoel. Maar ik ben jij niet en ik weet natuurlijk niet hoe vaak je al geleveld heb.
ik heb 3 chars op 110 en nog es 3 andere op 100 geparkeerd staan.
The real xp bedoel ik dat we de gebieden niet gaan outlvlen. zetten we een xp stop aan. Proberen zoveel mogelijk lore te ontdekken waar we vroeger gewoon doorgerushed zijn zonder erbij na te denken.
Geen heirlooms of gold transferren naar je character, zelfs de chauffeur niet gebruiken.
enz..
Alleen zou ik het ook niet meer kunnen, maar om dit gisteren met 2 buren te doen die like minded zijn en onozel te kunnen doen op discord. I had fun :).
Eigenlijk was het idee om een soort van challange te doen zonder gear, dus alles naked, maar daar zijn we van afgestapt 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Ashtaria op 25-08-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 22:51
Het scheelt ook of je terug komt van een break en het spel opnieuw wil ontdekken, of dat je het al langer speelt en een nieuw character bij wil (ivm class of profession bijvoorbeeld).

Zelf wil ik met mijn Resto Shaman vooral opnieuw leren hoe een Resto Shaman tegenwoordig werkt (en muscle memory opbouwen, al werkt HealBot natuurlijk fantastisch) en ben ik wat minder geïnteresseerd in het doorlopen van de gebieden, maar iets houdt me tegen om dungeons te gaan doen. Het healen gaat uitstekend (en regelmatig ben ik niet eens de onderste in de DPS chart) maar men rusht er zo doorheen... Dat is misschien ook wel het doel maar ik ben niet zo bekend meer met die dungeons :+ Misschien eens met een high level char er doorheen kuieren :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 10:10
Vorige week eindelijk na sinds dag 1 gespeeld te hebben (en de Beta) wow subscription beëindigd. Guild viel helemaal uit elkaar in de zomer wegens geen raids, door gebrek aan spelers. Logde steeds vaker in zonder nog echt plezier te hebben. Ook de opkomende veranderingen aan de DH staan me niet aan dus goed moment om eens naar iets anders te kijken. Met Destiny 2 voor de deur eens kijken of de beta me kan bekoren om het te kopen.

Zo niet wordt het toch meer tijd door brengen in RL :)

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Zit nu op lvl 90 met een nieuwe Druid en moet zeggen dat ik het ook erg lastig heb. Geen zin meer in die quests en dat oneindige dingen verzamelen :P. Nooit echt eerder gehad, maar kan de fun er momenteel niet echt in vinden. Als ik de laatste tijd inlog, log ik meestal binnen 10 minuten weer uit. Weet ook niet precies wat het is, komt wel weer goed denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:52
Raptar schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:00:
Zit nu op lvl 90 met een nieuwe Druid en moet zeggen dat ik het ook erg lastig heb. Geen zin meer in die quests en dat oneindige dingen verzamelen :P. Nooit echt eerder gehad, maar kan de fun er momenteel niet echt in vinden. Als ik de laatste tijd inlog, log ik meestal binnen 10 minuten weer uit. Weet ook niet precies wat het is, komt wel weer goed denk.
Waar ik last van heb tijdens het levelen is dat ik MoP en WoD overgeslagen heb en dus niet mag vliegen in die zones zonder extreme grinds aan te gaan. Zeker omdat je al snel naar een volgende questhub kunt door de xp buffs is het redelijk irritant niet te kunnen vliegen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:14
hmr schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:06:
[...]

Eens samen een M+ doen amigo? Ik op mijn outdated casual firemage. Jij als frost? TS erbij en goaaan met die banaan!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gosh... toch wel mooi om dit als eerste legendary te krijgen op m'n kleine hunter <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:26:
[...]

Eens samen een M+ doen amigo? Ik op mijn outdated casual firemage. Jij als frost? TS erbij en goaaan met die banaan!!
Goed idee!! Laten we dat doen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dagboek,

Gister na veel wikken en wegen besloten mijn banden op Silvermoon door te snijden en verder te gaan op de plek waar ik echt plezier heb in het spel, waar ik echt kan ontspannen.
De sfeer was in Paltkoma al de laatste tijd niet zo goed, sommige mensen konden mijn horde character niet waarderen denk ik, echter in plaats van naar mij te komen begonnen ze achterbaks te steken. Opeens een alt gekicked "Sorry verkeerde character", gek genoeg wordt er in de logs dan niemand anders gekicked.
Verschillende opmerkingen met niveau van "Lol we got curve and you just have a horde character"

En toen dus even met de horde guild master gaan zitten, heb wat nieuwe verantwoordelijkheden erbij gekregen (Recruitment, Main Tank in Argus), en krijg wat meer de kans om mee te helpen in het reshapen van de guild.

Eigenlijk voelt het wel goed zo, ik speel weer met plezier het spel, mijn vrouw heeft echt weer zin in raiden, voor het eerst sinds ICC eigenlijk.

Nu alleen nog op zoek naar:

Resto Druid
Hunter
Warlock

op Dreanor horde >< maar dat komt wel goed :+

Op een positieve noot: Voor het eerst hoger dan een +8 getanked in Legion, gelijk maar Upper kara +11 gedaan. 23 deaths, timer gemist met 2,5 minuut. Geweldige dungeon, alleen hoop ik hem nooit meer te doen op M+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:44
Ik ben ook weer van plan om weer verder te gaan. Heb zo'n beetje 2 maanden niet echt meer gespeeld. Niet omdat ik het zat was, maar had nog enkele andere spellen die ik graag wilde spelen. Hoogste character die ik op dit moment heb heeft een iLevel van 893+ (Windwalker Monk). Tot nu toe is deze goed bevallen, en deze class heeft voor elke situatie wel iets (Silence, snel kunnen weg komen etc.).

Ik wil waarschijnlijk toch meer gaan raiden, maar ben nog aan het kijken met welke character ik dat precies wil gaan doen. Ondanks dat Windwalker tot nu toe mijn favoriete melee class is, wil ik toch gaan kijken naar een healer of ranged DPS class.

Ik zal waarschijnlijk verder gaan op mijn Shadow Priest of Restoration Druid. Beide hebben hele lage iLevel (860 ong.), dus hier moet nog verandering in komen.

Ik ben blij dat de Shadow Priest al enkele veranderingen heeft gehad, en de nieuwe animaties die met 7.3 komen zien er ook wel goed uit.

Ik speel trouwens op Silvermoon (Alliance).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
Diigii schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:55:

Ik speel trouwens op Silvermoon (Alliance).
Was je ID, misschien dat we elkaar in de toekomst kunnen helpen.
Speel zelf ook Silvermoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
88Gamer88 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:02:
[...]

Was je ID, misschien dat we elkaar in de toekomst kunnen helpen.
Speel zelf ook Silvermoon
Vet, altijd wel leuk om meer mensen te kennen op Silvermoon. Battle.net (Blizzard :P) ID: Diigii#2711

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

The second tier offers a choice between Light power and Shadow power. Each of these powers is randomly chosen from a pool of 6 possible unique effects. This tier becomes available once your weapon has reached Artifact level 60 and your Relic slot has reached level 2.
http://www.mmo-champion.c...-the-Netherlight-Crucible

Yay! Blizzard heeft geluisterd naar alle klachten van spelers!
NOG MEER RNG :| 8)7 |:(

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij verandert er weer zo veel, ik ben het spoor helemaal bijster en heb besloten dat ik het allemaal wel zie morgen wanneer de nieuwe patch er is. Ik ga gewoon m'n ding doen en rustig overal doorheen. Laat me op geen enkele manier meer opfocken in WoW; gewoon geen zin meer in. Lekker voor m'n plezier spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zaterdag (of Zondag) weet niet meer helemaal zeker was een mooi verhaal.

Join een BRH+13...3de trash pull al 5 wipes, tank ragequit... nou oké nieuwe tank. Nu BRH +11 om het wat makkelijker te maken. Nou ik ben een uur en 40 minuten bezig geweest (dik over de timer) dik 500G aan repair costs maar uiteindelijk toch weten te halen.

Simpel gezegd Grieveous is een bitch die zich niet snel gaat laten temmen. Heb maar ook besloten om geen M+ meer te proberen zolang grieveous up is want damn... wat een nachtmerrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:11:
[...]

Jep, en is het nodig? Totaal niet. Het is een leuke extra op je relics.

Ik vind het ook wel jammer, maar wat wil je dan? Reforging?

"shit even snel op google kijken welke ik moet kiezen!"

Nee, dat is lekkere gameplay :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

corset schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:23:
[...]

Jep, en is het nodig? Totaal niet. Het is een leuke extra op je relics.

Ik vind het ook wel jammer, maar wat wil je dan? Reforging?

"shit even snel op google kijken welke ik moet kiezen!"

Nee, dat is lekkere gameplay :+
Reforging vereiste geen google :P.
Je weet wat je stats en caps zijn, dus reforgen kan makkelijk ter plekke zonder google.

Nu krijg je opties op basis van RNG, en blizz kennende zullen ze het wel weer niet voor elkaar gekregen hebben om alle keuzes gelijk aan elkaar in DPS/HPS te maken (Zoals dat ze al eeuwen beloven dat alle DPS classes gelijk aan elkaar worden in DPS, yeah right)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Darkfreak schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:37:
[...]

Reforging vereiste geen google :P.
Je weet wat je stats en caps zijn, dus reforgen kan makkelijk ter plekke zonder google.

Nu krijg je opties op basis van RNG, en blizz kennende zullen ze het wel weer niet voor elkaar gekregen hebben om alle keuzes gelijk aan elkaar in DPS/HPS te maken (Zoals dat ze al eeuwen beloven dat alle DPS classes gelijk aan elkaar worden in DPS, yeah right)
Niet waar, er zat aardig wat theorycrafting achter reforging. Zeker als er meer items beschikbaar waren van hetzelfde ilvl en de secondary stats daar weer anders op waren. De combinaties van alle slots en de beste keuze was niet "even te bekijken" via je char slot. Askmrrobot heeft destijds echt vaak mijn leven gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Raptar schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:54:
[...]

Niet waar, er zat aardig wat theorycrafting achter reforging. Zeker als er meer items beschikbaar waren van hetzelfde ilvl en de secondary stats daar weer anders op waren. De combinaties van alle slots waren niet "even te bekijken" via je char slot. Askmrrobot heeft destijds echt vaak mijn leven gered.
Destijds.
En nu met het verdwijnen van diverse stats (hit-rating, dodge, parry, spirit) heb je nog maar 4 stats waar je op zou reforgen (mastery, crit, vers, haste) in plaats van de oorspronkelijke 8.

Reforgen nu zou veel eenvoudiger en minder theorycrafty zijn dan voorheen.
Zoals gezegd, je weet wat b.v. je te behalen haste-cap is, en weet dat je na behalen van die cap je slechtste stat (of overcapped haste) reforged in je non-cap beste stat.

Je kunt me niet wijs maken dat reforging tegenwoordig even ingewikkeld zou zijn als in Cata.

[ Voor 4% gewijzigd door Darkfreak op 29-08-2017 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Nou, wij zijn nog aan het progressen op KilJeaden HC, echt moeilijke fight.
En gisteren tijdens de raid gehoord dat na Helio en Yudai ook onze GM Reagoth er mee stopt en dat die de guild ging disbanden daarom omdat ze het als hun guild zagen. Dus met degene die door wouden na de raid meteen een nieuwe guild gestart "Raid Cat" (inside joke in onze guild). Dus ff kijken hoe dat gaat worden, hoop dat het goed gaat want een nieuwe guild moeten zoeken zou zwaar klote zijn.

Anyway, beste attempt was 62% dus het gaat nog wel ff duren voordat die neer is. Het voelt voor mij meer als een mythic fight dan een hc, dat die zwaar overtuned is, maar misschien verandert dat zodra we de fight meer onder controle krijgen. Maar onze gem ilvl is toch zeker al 920 een stuk hoger dus dan de gear die in hhc dropt dus ja daarom het ik het idee toch wel dat hc KilJeaden overtuned is. Maar goed we gaan er voor om die rooie klojo te killen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wel zin in de patch morgen, helemaal door de catch-up mechanics die zijn toegevoegd. Hierdoor kan ik swappen van main naar DH. Ja, wéér een DH erbij maar ik vind Havoc echt geweldig spelen :D De animaties, de artifact en de spells, alles klopt gewoon voor mij.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonvdijk
Darkfreak schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:11:
[...]

Is maar net hoe je het bekijkt, er zijn er ook altijd die zeuren om het zeuren.
Blizz heeft hier de RNG mee VERKLEIND, ook al lijkt het in eerste instantie niet zo.

voorheen (voor patch 7.3):
oh mijn BIS relic dropt op die ene boss, maarja die zit laat in de instance, dus daar zijn we nog niet met progress. dan maar elke week heroic en normal blijven doen en met een bonus coin rollen en hopen op een zo hoog mogelijke Titanforged.

patch 7.3:
oh, de relic van type X dropt bij 3 verschillende bosses en ook nog eens in M+ dungeons.
Alle relics hebben een kans om mijn BIS ability te krijgen. Ook al zit ie er niet op, dan kan ik vervolgens rollen en kiezen uit maar liefst 3 unieke kansen! Ik kan dus niet 3x dezelfde slechte ability krijgen, ik krijg sowieso 3 unieke opties.

conclusie:
ipv die ene boss elke keer week in, week uit te farmen in de hoop op TF, kun je nu de relic behalen op 5x zoveel manieren, met daarbij steeds +/-33% kans op je BIS. (33% klopt niet, maar even makkelijk gerekend: 9 abilities om uit te kiezen, systeem moet 3 unieke kiezen) dus kans van 3/9 dat je BIS erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:26
Fijn nieuws voor iedereen die nog Legion Flying moet halen, ze hebben de reputation requirements voor Suramar laten vallen! :)
http://www.wowhead.com/ne...on-requirement-pvp-tuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het opgegeven ... mijn resto druid. Ik heb op dit character in WotLK en Cataclysm Heroic en Mythic graid en in Legion weer opgepakt als main. In vanilla en TBC holy priest gespeeld en in MoP en WoD mistweaver monk. Nooit moeite gehad en altijd in de top mee kunnen spelen.

Tot Legion, ik heb sinds expansion start tientallen guides gelezen en strategiën gelezen en uitgeprobeerd. Maar het gevoel wil er maar niet komen. Ik wordt eruit gehealed door alle andere druids waar ik mee in raids speel, zelfs als die zwaar achterlopen in gear. Het is gewoon volkomen KUT! Wat mijn favoriete class was is nu één en al frustratie. Zo erg dat ik nauwelijks meer speelde, ondanks de leuke groep en de verdere geweldige expansion.

Mijn monk heeft inmiddels wat gear verzameld en gaat morgen met 884 gearlevel de Argus grind aan. Eens kijken of ik aan de monk wijzigingen wel kan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 18:53:
Ik heb het opgegeven ... mijn resto druid. Ik heb op dit character in WotLK en Cataclysm Heroic en Mythic graid en in Legion weer opgepakt als main. In vanilla en TBC holy priest gespeeld en in MoP en WoD mistweaver monk. Nooit moeite gehad en altijd in de top mee kunnen spelen.

Tot Legion, ik heb sinds expansion start tientallen guides gelezen en strategiën gelezen en uitgeprobeerd. Maar het gevoel wil er maar niet komen. Ik wordt eruit gehealed door alle andere druids waar ik mee in raids speel, zelfs als die zwaar achterlopen in gear. Het is gewoon volkomen KUT! Wat mijn favoriete class was is nu één en al frustratie. Zo erg dat ik nauwelijks meer speelde, ondanks de leuke groep en de verdere geweldige expansion.

Mijn monk heeft inmiddels wat gear verzameld en gaat morgen met 884 gearlevel de Argus grind aan. Eens kijken of ik aan de monk wijzigingen wel kan wennen.
Dat is niet leuk man. :( Ik weet wel een beetje hoe je je voelt wat dat betreft. De " feel " met m'n warrior is ook niet meer als het geweest is. Ik heb meer " feel " gekregen met m'n nieuwe hunter en vermaak me opperbest wanneer ik online ben. Zelf dusdanig dat ik heroic randoms en LFR doe (wat ik normaliter altijd ontweek). Heb er plezier in. Ben benieuwd hoe dat zal zijn na de patch van vandaag.

Is je monk ook weer healer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:15:
[...]

Dat is niet leuk man. :( Ik weet wel een beetje hoe je je voelt wat dat betreft. De " feel " met m'n warrior is ook niet meer als het geweest is. Ik heb meer " feel " gekregen met m'n nieuwe hunter en vermaak me opperbest wanneer ik online ben. Zelf dusdanig dat ik heroic randoms en LFR doe (wat ik normaliter altijd ontweek). Heb er plezier in. Ben benieuwd hoe dat zal zijn na de patch van vandaag.

Is je monk ook weer healer?
De monk is weer healer, ik heb altijd wel een tank of dps alt gehad die ik actief speelde en healen blijf ik toch het leukste vinden.

Overigens heb ik ook al wat mythic(+) dungeons getankt op mijn monk, omdat ik daarmee sneller aan een groep kwam. Dat beviel me ook goed. Enkel is de guild al ruim voorzien in mensen die kunnen tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20-09 14:51
Vanmorgen even op Argus geland met mijn Arms warrior (ilvl 908), Quest chain voelt persoonlijk erg goed aan. Cinematics helaas allemaal doorgespoeld omdat deze al in overvloed op YouTube staan. Cinematic tussen Illidan en het mooielichtgevendesteentje is erg leuk imo.

World Quest zijn aardig opgezet (loopt er lekker vlot doorheen). De omgeving is 10/10, helaas de nieuwe dungeon nog niet kunnen doen. Artifact power zit gemiddeld tussen de 85m en 300m voor een quest (erg prettig).

Al met al, LEGION is imo de beste Expansion en Argus is daar zeker een goede toevoeging op 10/10!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hijissegek schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:43:
Vanmorgen even op Argus geland met mijn Arms warrior (ilvl 908), Quest chain voelt persoonlijk erg goed aan. Cinematics helaas allemaal doorgespoeld omdat deze al in overvloed op YouTube staan. Cinematic tussen Illidan en het mooielichtgevendesteentje is erg leuk imo.

World Quest zijn aardig opgezet (loopt er lekker vlot doorheen). De omgeving is 10/10, helaas de nieuwe dungeon nog niet kunnen doen. Artifact power zit gemiddeld tussen de 85m en 300m voor een quest (erg prettig).

Al met al, LEGION is imo de beste Expansion en Argus is daar zeker een goede toevoeging op 10/10!
_/-\o_
Dat ziet er goed uit. :) ben erg benieuwd! vanavond met m'n huntertje er maar eens aan wagen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ook even gespeeld. Als quest reward kreeg ik 144000000 ap,, toen kon ik bijna alles unlocken op mn artefact. Ik vond het een beetje vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20-09 14:51
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:03:
Ook even gespeeld. Als quest reward kreeg ik 144000000 ap,, toen kon ik bijna alles unlocken op mn artefact. Ik vond het een beetje vreemd :)
Als ik mijn niet vergis zal de ap elke week meer worden? Mede WoW'ers help me out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 21:13
Is dat een catch up mechanisme ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
hijissegek schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:14:
[...]

Als ik mijn niet vergis zal de ap elke week meer worden? Mede WoW'ers help me out
Klopt elke week gaat deze omhoog voor al je chars.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
even korte uitleg,

iedereen begint op AK X where X is the current week.

Dus deze week is het 41, volgende week 42, en zo elke week 1 meer tot je op 55 zit.

Values:

AK40 = 4.000.100%
AK41 = 16.000.000%
AK55 = 630,000,100%

Even wat bevindingen:

1.) Illidan is een baas en heeft 100% gelijk tegenover Velen
2.) Eerste quest reward is een 880 relic voor je 3e slot
3.) BoA gear is 880 en amazing :D
4.) Rares droppen ~11 Argunite

[ Voor 31% gewijzigd door corset op 30-08-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik ben benieuwd naar de kosten van de crafted gear vanaf vandaag.. Zou het de moeite waard zijn om die te kopen, heb helaas geen miljoen gold oid...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonvdijk
corset schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:19:
even korte uitleg,

iedereen begint op AK X where X is the current week.

Dus deze week is het 41, volgende week 42, en zo elke week 1 meer tot je op 55 zit.

Values:

AK40 = 4.000.100%
AK41 = 16.000.000%
AK55 = 630,000,100%

Even wat bevindingen:

1.) Illidan is een baas en heeft 100% gelijk tegenover Velen
2.) Eerste quest reward is een 880 relic voor je 3e slot
3.) BoA gear is 880 en amazing :D
4.) Rares droppen ~11 Argunite
over rares gesproken, belangrijke toevoeging als je nog op zoek bent naar legendaries.
elke dag heb je voor elke rare 1 kans dat er een legendary dropt :)
happy hunting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:25:
Ik ben benieuwd naar de kosten van de crafted gear vanaf vandaag.
Ik heb bewust 50 Obliterums el cheapo ingeslagen in de hoop dat de prijzen stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Weet iemand of het mogelijk is de oude frost mage sounds terug kan krijgen?
De nieuwe klinken alsof ik watten in mijn oren heb. Nogal dof duis
Andere specs niet eens getest ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

GG .. eindelijk tijd om in te loggen... is Draenor down.

*edit: Gister uiteindelijk lekker kunnen spelen op mijn main! De nieuwe mage animaties zijn echt nice! Wilde wellicht gaan switchen naar fire of arcane, maar na kort spelen merk ik toch dat frost het aller snelst gaat op argus. Alles gaat gewoon echt veel sneller neer dan iig fire. Vanavond eens arcane proberen.

Jammer dat ik voornamelijk plate unsullied krijg, want mijn alts zijn allemaal ongeveer leather... en mijn freshly dinged monk heeft het erg zwaar op argus en daarbuiten met zijn sub 800 item level... Eens even snel kijken of ik wat dungeons kan lopen oid... :)

[ Voor 83% gewijzigd door hmr op 31-08-2017 10:48 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Diigii
hmr schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:03:
GG .. eindelijk tijd om in te loggen... is Draenor down.
Haha, ik had dat gisteren met Silvermoon. Midden in de Raid besluit de server om offline te gaan 8)7. Toen ik inlogde was de gehele Raid groep foetsie. Gelukkig konden we met z'n alleen daarna gelijk weer verder met de huidige boss :).

Volgens mij ben ik precies op het goede moment begonnen met mijn Priest, het Artifact Power vliegt nu binnen. Heb op dit moment al iets van 47 upgrades gedaan, want bij elke boss in de Raid kreeg ik iets van 40 miljoen artifact power, en soms met de extra roll nog is een keer 50 miljoen.

Gisteren ook mijn eerste officiële legendary gekregen voor mijn Priest. Heb deze gekregen: Anund's Seared Shackles (Each time Shadow Word: Pain and Vampiric Touch deal damage, your next Void Bolt gains 3% increased damage, stacking up to 50 times.). Goddelijke spell met meer targets, alhoewel ik nog niet in detail getest hebt hoeveel dit doet met mijn DPS.

Hopelijk dat ik Mangaza's Madness (2x Mind Blast) ook nog krijg, zou wel handig zijn om weer snel in je Void Form te komen.

Daarnaast ben ik heel erg tevreden over de nieuwe look & feel van de Shadow Priest. Het vervelende Mind Flay geluid is er niet meer, en het levitaten wat je nu doet wanneer je de Voidform in gaat is ook echt super. Ook ben ik meer fan van deze nieuwe Shadow look. Voor mijn gevoel past het meer bij de Priest, en het oogt ook rustiger. Hopelijk dat ze nog een keer de Barrier kleur veranderen, net zoals ze hebben gedaan bij de Mage (kleur van de protective barrier).

Verder nog niet heel veel kunnen spelen, dus vanavond weer verder :).

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:38
wat ik wel jammer vind is dat er een quest schijnt te zijn dat al je folowers ilvl 900 moeten hebben ik heb een hekel aan missies in legion dus mn folowers schommelen zo rond de 800 dat gaat nog wel even duren dus...

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Er is inderdaad een class specific quest die je krijgt nadat je de questline op argus heb doorlopen.
Zal vanavond wel kijken wat het precies is, de quest duurt 16 uur om te completen.

* dagboek *
Gisteren veel whispers in de guild gehad. Halverwege de raid maar TS-uitgezet, want stond op het punt van exploderen. Andere healer disconnected ook maar kwam later toch op verzoek van zijn kameraad wel weer online.

Oorzaak van de frustraties waren de raid-progress in ToS Heroic. Waar we normaal de eerste 3 bosses 1-shotten, hadden we nu 7 whipes op de eerste boss, en zeker 5 op de 2de boss. Altijd leuk dat sommige ranged players niet weten hoe je abilities uit de raid houd, vooral lekker samen op een kluitje staan zodat je zeker weet dat je 3 shadow orbs op elkaar krijgt zodat je per direct naar de spiritrealm moet. Tevens is interrupten ook zeer moeilijk aangezien blijkbaar maar 3 personen de interrupt button kunnen vinden.
Gezien mijn temperament na de zoveelste whipe maar TS-uitgezet, maar moest toch online komen dus TS aan met mic muted, rest van de avond niets meer gezegd.

Beste excuus van de avond, het komt door patchday, nooit geweten dat patch gelijk staat aan het gebrek aan skills :( . Mijn maat is er iig klaar mee, als het volgende week nog zo'n drama is, dan denk ik dat we de langste tijd in de guild hebben gehad. Dan gaan 2 main healers zeker weg, en de druid healer heeft ook een hekel aan de tanks dus als wij gaan is hij er ook vandoor. Dan hebben ze nog maar 1 offspec healer over. Hekel aan tanks heeft te maken met het gebrek aan luisteren. Tevens weet ik niet wat de paladin tank doet, maar 4 seconden geen healing betekend dat we een tank hebben die de grond van dichtbij loopt te verkennen, terwijl onze DK-tank makkelijk op 400k zelfhealing uitkomt en dus een genot is om te healen.

Ben benieuwd zondag. Vandaag dus maar 3 bosses down, sisters of the moon zou geen probleem mogen zijn (maar na gisteren heb ik daar nu ook een hard hoofd in) en dan 2 bosses die we moeten progressen, maar aangezien luisteren niet in hun vocubilair zit zal het aardig wat whipes gaan kosten ben ik bang voor. Standaard bij ons was binnen 10 tries een nieuwe boss neer te hebben.
* einde dagboek *

[ Voor 84% gewijzigd door sabriel op 31-08-2017 12:33 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Dawn
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

wimdezoveelste schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:22:
En gisteren tijdens de raid gehoord dat na Helio en Yudai ook onze GM Reagoth er mee stopt en dat die de guild ging disbanden daarom omdat ze het als hun guild zagen. Dus met degene die door wouden na de raid meteen een nieuwe guild gestart "Raid Cat" (inside joke in onze guild). Dus ff kijken hoe dat gaat worden, hoop dat het goed gaat want een nieuwe guild moeten zoeken zou zwaar klote zijn.

Anyway, beste attempt was 62% dus het gaat nog wel ff duren voordat die neer is. Het voelt voor mij meer als een mythic fight dan een hc, dat die zwaar overtuned is, maar misschien verandert dat zodra we de fight meer onder controle krijgen. Maar onze gem ilvl is toch zeker al 920 een stuk hoger dus dan de gear die in hhc dropt dus ja daarom het ik het idee toch wel dat hc KilJeaden overtuned is. Maar goed we gaan er voor om die rooie klojo te killen :P
Eens met dit

het is zeker een moeilijke fight met heel veel mechanics en een paar overlaps die metee nvoor een wipe kunnen zorgen; en dat op een strakke enrage timer.

dit was onze beste try gisteren:
https://www.warcraftlogs....dPJwzhRanb98HkVq#fight=18

Lastige boss, moeilijker dan Gul'dan was; maar hopelijk toch binnen nu en een week of twee neer...

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:14

Nibbz

Postmaster General

Gister trouwens een rare 'bug' gevonden met mn priest.

Was aan de Argon quest chain begonnen. En na de cinematic waarbij dat Light spacecraft word neergeschoten, spawn je in je eigen spaceship.

Op mn priest spawnde ik veelste hoog, viel door een verdieping heen, en kreeg behoorlijk wat falling damage. Daarna word het nog mooier. Als je dus daaronder staat, zie je alleen een portal (op de minimap een ? op de plak van de portal).

Echter als je op de portal klikt, sta je in dalaran.. en kun je alles opnieuw gaan doen om in het spaceship te geraken.

Daarna met de warrior gedaan, en die spawnt, na de cinematic, gewoon op de juiste plek op het spaceship (recht voor Velen).

Dat was dus, met die preist, wel reden voor wat frustratie (@#@%$@ hoe kom ik terug op Argus.. schijnbaar dezelfde weg nog een keer bewanderen Ogrimmar -> Exodus -> Argus)

13:37

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Nibbz schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:27:
..

Dat was dus, met die preist, wel reden voor wat frustratie (@#@%$@ hoe kom ik terug op Argus.. schijnbaar dezelfde weg nog een keer bewanderen Ogrimmar -> Exodus -> Argus)
Kon je niet de teleporter in Legion Dalaran gebruiken (bij de flightmaster)?

maar wel balen dat je op de andere manier weer helemaal terug moet :/

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Verwijderd

wimdezoveelste schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:22:

Ik ben het niet met je eens dat KJ overtuned is. Er is gewoon veel dat je moet leren voordat de fouten die je wipen eruit zijn. Vanaf dat moment red je het echter makkelijk en merk je dat je het zelfs met aanzienelijk mindere gear makkelijk kan doen. Je hebt zeker geen gemiddeld ilevel nodig dat hoger is dan er dropt. Dat had bij ons maar 3 van de 15 man bij onze eerste kill en anderen hadden flink minder. RNG sucks soms :)

• Rhain
Even snel een vraagje; ik wil de Corrupted Remembrance skin voor m'n ashbringer halen. Is dat nog wel mogelijk? omdat ik m niet kan previewen in mn Class Hall..

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

marijnvtg schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:42:
Even snel een vraagje; ik wil de Corrupted Remembrance skin voor m'n ashbringer halen. Is dat nog wel mogelijk? omdat ik m niet kan previewen in mn Class Hall..
kan je nog prima halen hoor =)

hier heb je ene guide;
http://www.wowhead.com/it...rt-of-corruption#comments

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Suramar komt me echt de keel uit :D Dacht eindelijk m'n mount te kunnen scoren na exalted te zijn geworden, moet je nog een hele achievement halen bestaande uit 10 questlines voordat je überhaupt het scenario voor de mount kan doen..

Nouja, nog 9 mounts voor de 300 dus we zetten nog ff door :D

Tesla M3LR '21

• Rhain
Thanks! zag de comment ook, zag overigens geen comments over het wel/niet kunnen halen van de skin, zodoende dat ik hier even de vraag stelde :P

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:14

Nibbz

Postmaster General

Dawn schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:31:
[...]

Kon je niet de teleporter in Legion Dalaran gebruiken (bij de flightmaster)?

maar wel balen dat je op de andere manier weer helemaal terug moet :/
Nee helaas, daarvoor moest je eerst een aantal questen doen (iemand in /2 vertelde me dat ik bij Krasus landing terug zou kunnen, maar dat kan alleen na de eerste 4 introductie quests :p, die had ik nog niet)

Maar inmiddels helemaal up to speed :)

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Eerste Argus mount is ook binnen. De Vile Fiend die Houndmaster Kerrax dropped. :)

Mijn alt Mage kwam deze tegen als WQ. Het is wel redelijk uit kijken met zo'n clothie. Heel verschil met met de Guardian Druid die ik overal mee doorheen ploeg. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Raptar
Planespotter schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:50:
Suramar komt me echt de keel uit :D Dacht eindelijk m'n mount te kunnen scoren na exalted te zijn geworden, moet je nog een hele achievement halen bestaande uit 10 questlines voordat je überhaupt het scenario voor de mount kan doen..

Nouja, nog 9 mounts voor de 300 dus we zetten nog ff door :D
Ik zal je gerust stellen: deze questlines duren niet zo lang en kan je gewoon in één keer doorheen rossen, je hoeft niet weer voor sommige dingen dagen te wachten. Enjoy it zou ik zeggen, het is een mooie questline.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:52
Wognummer schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:49:
wat ik wel jammer vind is dat er een quest schijnt te zijn dat al je folowers ilvl 900 moeten hebben ik heb een hekel aan missies in legion dus mn folowers schommelen zo rond de 800 dat gaat nog wel even duren dus...
Je kunt trouwens voor 400 nethershards armor voor je champions tot ilvl 880 halen bij ene Kathleen op Broken Shore. Scheelt een hoop tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UdiBenLudi schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:09:
[...]

Je kunt trouwens voor 400 nethershards armor voor je champions tot ilvl 880 halen bij ene Kathleen op Broken Shore. Scheelt een hoop tijd.
Dat is nou nog eens een awesome post voor menschen die zich dat niet hebben gerealiseerd. :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:38
[...]

ja inmiddels was ik daar ook achter :) maar idd echt een goede tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gister even 5 timewalking dungeons gedaan en volgens mij is dat nu by far de snelste manier om je pas gedingde char te gearen... drops zijn 880 :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
hmr schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:44:
Gister even 5 timewalking dungeons gedaan en volgens mij is dat nu by far de snelste manier om je pas gedingde char te gearen... drops zijn 880 :)
Nice, bij inleveren van quest krijg je nog een chest toch? welk ilvl item zit daarin? weet je dat nog zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

marijnvtg schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:54:
[...]

Nice, bij inleveren van quest krijg je nog een chest toch? welk ilvl item zit daarin? weet je dat nog zo?
Ik kreeg een itemlevel 905 op mijn main die op 910 zit :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
De meeste Bosses die te vinden zijn op Argus zijn solo te doen als frost mage (915). het helpt wel een beetje dat ik leg chest gebruik met de absorb shield.
De meeste hebben " maar" 100 Mil HP :P

Jammer dat de fellreaver patrol ook geen loot dropped :/ ( wel een raid voor nodig gehad )

Wanneer gaat de nieuwe 5 man instance open ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
Gisteren begonnen met een Hunter te levelen, wat is dat genieten zeg. In een avondje van 0 naar 30, lang geleden dat ik weer wat meer uurtjes achter elkaar gespeeld heb. Kon niet echt m'n draai vinden de laatste tijd in WoW, maar die is bij deze weer helemaal terug. Markmanship speelt geweldig, vanavond weer lekker verder. Kan niet wachten op m'n legendary/artifact bow ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
[...]

Dit is iets dat ik nog niet wist.... met 10 alts is dit toch wel uitermate handig...
hmr schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:44:
Wellicht is dit iets voor mij om naar te kijken met mijn shitload aan alts is dat wellicht de snelste optie. Ze zitten nu allemaal wel in Dauntless gear, en met een ilvl van 850-860 kunnen ze redelijk meekomen, maar de secondary stats zijn niet altijd even ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo, mijn eerst ilevel 900 equips voor champions zijn binnen :) Gaat lekker makkelijk zo, vooral omdat je voor de quest er 6 op 900 moet hebben :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Potverdorie ik heb zin om te spelen zeg! Eerst nog de hele dag werken! Crap!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:43:
Potverdorie ik heb zin om te spelen zeg! Eerst nog de hele dag werken! Crap!
Klinkt bekend, voor het eerst sinds tijden weer zoveel zin om te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ja, ik wil op zich ook graag de nieuwe dingen verkennen, maar soms gaat real life even voor. Ik hobbel er dus een beetje achteraan :p

Over een week ook op vakantie, dus ga precies opening Crucible missen. Ach ja, we halen het wel weer in ergens he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@IntToStr Voordeel van 7.3, AK hoef je niks meer aan te doen en genoeg andere catch up mechanics :) lekker genieten van de vakantie en daarna maar een keer kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Gisteren voor het eerst sinds 7.3 weer even tijd gehad 's avonds, heb mn pala maar even naar Argus gebracht. ik begreep dat de nieuwe tokens ilvl 910 zijn, en BoA, heb alleen geen idee hoe snel deze te verzamelen zijn... Dat is wellicht ook een optie om mn alts van een beetje gear te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Catch up mechanics heb ik niet nodig gelukkig. Heb artifact op 62 (nou ja, moet nog 100M of zo) en ilvl van tussen de 929-934, afhankelijk van welke set ik gebruik.

Komt allemaal wel goed dus. Dan maar een paar concordance traits minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

EelcoB schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:46:
Gisteren voor het eerst sinds 7.3 weer even tijd gehad 's avonds, heb mn pala maar even naar Argus gebracht. ik begreep dat de nieuwe tokens ilvl 910 zijn, en BoA, heb alleen geen idee hoe snel deze te verzamelen zijn... Dat is wellicht ook een optie om mn alts van een beetje gear te voorzien.
Die 910 tokens zijn BOP volgens mij...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Unsullied tokens zijn BoA. Volgens mij waren die 880. Alleen irritant dat het cloth was, dus alsnog niet (in mijn geval) voor een alt te gebruiken is :S Of wijzigt het type als je het naar bijv een paladin / druid stuurt?
Pagina: 1 ... 96 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.