Kaap schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:16:
[...]
Daar zit hem ook een deel van het probleem in. De GM is een ceremoniele vooral, en ondanks dat het een lieve meid is, speelt ze bijna amper nog de game. De 2de in rang is haar vriend, en dat is dan iemand die slecht met kritiek om kan gaan. Als ik mijn verhaal zou posten, gaat die eerst over de zeik en pas later gaat ie inzien wat er gezegd is.
De overige 3 officers doen fuck all.
Klinkt me toch niet als de beste instelling aan de top van de guild. De top hoort samen te werken en niet elkaar af te blaffen als er iemand even wat wind krijgt. Dat de andere 3 niets/niet veel uitvoeren gaat je ook niet veel positiefs geven.
Ik weet niet of die vriend van de GM ook zo licht ontvlambaar is in de raid maar ik kan me voorstellen dat mensen het niet super prettig gaan vinden als er iemand in eens uit ze panty schiet door iets.
Ikzelf zou hebben gehandeld zoals ik zei, trek even iedereen bij elkaar op Discord, post je verhaal en praat. Want gefrustreerd online gaan kan je zomaar nog eens je plezier in de game kosten. Als je van plan bent om te stoppen is dat heel mooi mee genomen maar dat lijkt me uit je verhaal niet het geval. Daarbij komt wel kijken dat ik niet weet hoeveel deze guild je waard is en wat het met je zou doen als je zouden kicken door juist je verhaal te doen. Dat is een overweging die je mee zou moeten calculeren in het ergste geval.
Kaap schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:16:
[...]
Ik vraag inderdaad altijd na wat er aan de hand is. Ik ga momenteel ook na bij mensen wat er speelt, kijken of ik daar iets mee kan. Zo kwam ik er vanmiddag ook achter dat er members zijn die nog niet van plan zijn te leaven, maar wel elders rondgekeken hebben wat de opties zijn, en eigenlijk de komende reset afwachten en dan een besluit gaan nemen.
Dat is iig een goede instelling want je wilt gewoon weten waarom iemand weggaat vooral als het je raiders clubje betreft.
Het klinkt een beetje betreurend maar als mensen hun opties gaan bekijken dan is het echt een kwestie van tijd. ik zou gewoon die discord call aangaan en kijken wat er nog gered kan worden met de informatie die je nu hebt. Gewoon aangeven dat je weet dat members aan het kijken zijn naar hun opties en daar hoeven niet persé namen bij. Gewoon aangeven dat ze niet willen dat de namen bekend worden om boze whispers te voorkomen.
Ik wil je niet demotiveren en ik hoop het ook echt voor je dat je eruit gaat kunnen komen met de guild maar als je echt de enige bent die nog wat doet voor de guild ben ik bang dat je energie in een dood paard aan het steken bent. Kan je het nu redden dan ben ik bang dat het kapot gaat als je even geen tijd hebt om het bij elkaar te houden.
Wellicht zijn de tips van @
RustStorm en @
corset nog opties door gewoon niet bovenaan een guild te willen staan een een betere oplossing zodat je de last niet hoeft te dragen. GM/RL en Officers dragen vaak de zware verantwoording alles bij elkaar te houdene. Lukt dat niet dan ben je gewoon de boosdoener en had maar ineens meer gerecruit moeten worden van allerlei kanten terwijl dat juist de mensen zijn die het meeste lopen te zeiken over van alles maar niets doen voor de guild in totaal behalve opdraven voor de eerst volgende raid.
Zelf heb ik ook even zo stubborn guildleader die denkt dat die nog op ze oude dode server zit en dat mensen loyaal blijven aan hem omdat ze toevallig 3 keer hebben geraid met de guild en geboost zijn. Niets is minder waar op Draenor, boost iemand en zodra de progressie begint is die weg met alle gear en begin je weer opnieuw. Heb hem 1 kans gegeven het in te zien en het is nu aan hem om de werkelijkheid te gaan beleven. Hoop voor hem dat ik het mis heb en dat het onze beste member wordt maar als je al met ilvl 880+ 200k~ish DPS doet en totaal geen idee van tactics hebt dan weet je al dat iemand geen moeite neemt en gaat nemen. Hij wilt mij zo graag het tegendeel bewijzen en ik wacht het voor nu nog geduldig af. Maar de 2de keer is het toch echt
[
Voor 3% gewijzigd door
Kadardar op 17-08-2017 15:59
]