Acties:
  • 0 Henk 'm!
Canon_nl3 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:31:
Bedankt voor de reactie.

Ik ben wel het goede lvl. Lvl 28 ofzo, ietsje lager dus dan het gemiddelde. Maar dat heb ik bewust gedaan. Anders sla je alles in 1 klap dood ;).

Ik ga zo eens kijken of het me lukt. Toch wel een 'nieuwigheidje' van de afgelopen tijd denk ik.
Volgens mij waren die 2 features toegevoegd bij Cata of MoP. Dus niet echt afgelopen tijd imo :+

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:58
Zijn hier toevallig nog spelers op Draenor (of andere realms? maakt tegenwoordig niet meer uit zeker?) die me een beetje onder de arm willen nemen ingame. Toen ik een half jaar terug stopte was mede omdat mijn guild uit elkaar viel en ik geen zin had om op dat moment iets nieuws te zoeken .. en nu is het moeilijk om op gang te geraken zonder een beetje hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phaex schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:28:
Zijn hier toevallig nog spelers op Draenor (of andere realms? maakt tegenwoordig niet meer uit zeker?) die me een beetje onder de arm willen nemen ingame. Toen ik een half jaar terug stopte was mede omdat mijn guild uit elkaar viel en ik geen zin had om op dat moment iets nieuws te zoeken .. en nu is het moeilijk om op gang te geraken zonder een beetje hulp.
Ben de moeilijkste niet maar wat bedoel je precies met onder de arm nemen? Wil je iemand waar je gewoon vragen aan kan stellen wat slim is om eerst te doen via een whisper of bedoelde je het meer in trend van ik wil gewoon boosts en zo snel mogelijk gear krijgen? Bij optie nummer 2 moet je iemand anders zoeken, ben geen boosting service 8)7

Op alts wil ik best mee gaan met je om iets te doen maar ik ga niet me main pakken voor een Mythic+ 3 bijv. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 16-08-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:58
Ik zoek wel effectief iemand om mee samen te spelen, ik ben geen leecher :O Ik denk hier aan mythic+ dungeons of een normal mode raid. Het is niet gemakkelijk om PUGs te zoeken als je maanden achterloopt op de content :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phaex schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:44:
Ik zoek wel effectief iemand om mee samen te spelen, ik ben geen leecher :O Ik denk hier aan mythic+ dungeons of een normal mode raid. Het is niet gemakkelijk om PUGs te zoeken als je maanden achterloopt op de content :/
Maanden achterloopt? Ik was 2 weken geleden een freshly dinged hordey op Dreanor horde, nu 908 met normal raiding experience :D

Zoek een leuke guild, apply en je ga met hen M+ runs doen. Dan ben je er zo. Voor een beeld:

https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/eyelet -> 2 weken geleden gedinged
https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/makani -> zondag 110 geworden (Haar resto gear is 863 btw)

https://worldofwarcraft.c...aracter/silvermoon/eyelet -> 1,5-2 weken week. Was gestopt vlak na Emerald Nightmare heroic clear :D

Gearen is nu zeer snel, er is niet echt een gear gap meer met een klein beetje werk :D

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 16-08-2017 11:03 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phaex schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:44:
Ik denk dat je vooral slim moet denken waar je naar toe wilt. Wat is je doel? Raiden/PvP en het niveau ervan.

Je zou nu vooral langzaam moeten opbouwen. groepen voor M+ zijn niet moeilijk ik weet bijna zeker dat je in nog geen 3 minuten in een M+ groep van je niveau kan zitten, of die groep daadwerkelijk erheen gaat is even punt 2. Vooral op lagere M+ aangezien niet veel meer mensen die doen behalve de mensen die in het zelfde schuitje zitten.

Zoals @corset aangeeft vind een guild op je niveau en voordat je het weet ben je weer bezig, vanuit daar kun je altijd verder kijken naar een volgende stap. Er zijn genoeg guilds op Draenor die nog ToS Normal doen en over het algemeen niet te moeilijk zijn om iemand mee te nemen zolang je je gewicht mee kan nemen.

Even een paar opties die je kan bekijken om snel omhoog te schieten.

Upgrade je huidige legendaries/Koop legendaries
Mocht je 850 gear kunnen gebruiken kijk naar the broken isles en farm kistjes voor nethershards met behulp van Serverhop
Doe LFR/M+ (gaat wat tijd inzitten)
Bekijk je mogelijkheden voor een guild, zij gaan je beste vrienden worden om verder te komen. Helemaal als ze je kunnen gebruiken voor raiding bijv.

[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 16-08-2017 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:23:
[...]
Er zijn genoeg guilds op Draenor die nog ToS Normal doen en over het algemeen niet te moeilijk zijn om iemand mee te nemen zolang je je gewicht mee kan nemen.
Klopt helemaal, in zo'n guild zit ik ook, beginnen nu met heroic weer. Volgens mensen erg laat, maar wel goed genoeg voor mij :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 08:11
Hee mensen!

ik zit er aan te denken om weer te beginnen met WoW maar dan op de casual manier ;)

ik heb de expansion al gespeeld met wat raids in het begin, maar daarna gekapt door het continue grinden.
Mensen nog tips voor als ik het weer een beetje ga oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fjux schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:53:
Hee mensen!

ik zit er aan te denken om weer te beginnen met WoW maar dan op de casual manier ;)

ik heb de expansion al gespeeld met wat raids in het begin, maar daarna gekapt door het continue grinden.
Mensen nog tips voor als ik het weer een beetje ga oppakken?
Yup! Gewoon weer gaan spelen en lekker alles op je eigen tempo doen. De rest volgt vanzelf wel, zoals het gearen en het upgraden van je wapen en flying unlocken... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
RustStorm schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:57:
[...]

Yup! Gewoon weer gaan spelen en lekker alles op je eigen tempo doen. De rest volgt vanzelf wel, zoals het gearen en het upgraden van je wapen en flying unlocken... :)
volgens mij had ik flying al. maar weet niet zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren ook een guildy geholpen die begon met een M3. Zijn daarna in 3 stappen naar M10 gegaan. Tevens als priest mijn loot als DPS staan dus heb hem blij kunnen maken met 2 ringen. Van een ander kreeg hij een trinket. In een dag 40 ilvl omhoog gegaan. Voor mij weer ilvl 905 in de bag waar ik niets aan heb aangezien mijn gemiddeld ilvl op 914 zit. Hoop nog steeds op een paar leuke items voor DPS off-spec.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fjux schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:58:
[...]

volgens mij had ik flying al. maar weet niet zeker :P
Dus Broken Shore had je al unlocked? ;) Nou ja, dan lekker andere dingen doen dan de farm voor flying ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
RustStorm schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:01:
[...]

Dus Broken Shore had je al unlocked? ;) Nou ja, dan lekker andere dingen doen dan de farm voor flying ^_^
zeker weten doe ik het niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RustStorm schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:57:
[...]

^

Ben zelf ook weer begonnen 2 weken geleden. Inmiddels bijna flying in de pocket door gewoon casual iedere dag WQ's te doen (sowieso wel alles van Warden & Nightfallen iedere dag).

Verder heb ik eigenlijk niet zoveel zin om iets te doen, maar dat is meer omdat ik geen flauw idee heb wat ik nu precies wil gearen. Heb op bijna al m'n chars die lvl 101 legendary gekocht en inmiddels m'n DH ook naar 110 geschopt maar dan ben ik er eigenlijk gelijk weer klaar mee :F Misschien komt dat deels ook door de gigantische hoeveelheid dingen die je kan doen zodra je level 110 wordt.

Ik doe nu op m'n Paladin alles voor flying dus dat hoef ik al niet te farmen. Maar ik vind het lastig om dan prioriteiten te stellen op alts. Moet ik daar dan weer Nightfallen op doen? Lijkt me niet, maar dan heb je al die portals niet voor de WQ's.

Denk dat flying halen dus wel prioriteit #1 is vooralsnog zodat problemen zoals bovenstaand er niet meer toe doen.

Zou heeeel graag Resto Dr00d willen spelen, maar heb nu zowel m'n Feral als m'n Balance artifacts gehaald en good god dat moeten wel de saaiste specs ooit zijn. Dat trek ik écht niet 8 levels lang, maar Resto levellen is ook niet je-van-het. Misschien dan toch maar Guardian proberen?

Nja, mogelijkheden zat dus maar echt iets kiezen is wel lastig. En om nou 10 chars te gaan managen is ook weer zoiets als je WoW juist casual wilt spelen :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Planespotter schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 19:54:
[...]

^

Ben zelf ook weer begonnen 2 weken geleden. Inmiddels bijna flying in de pocket door gewoon casual iedere dag WQ's te doen (sowieso wel alles van Warden & Nightfallen iedere dag).

Verder heb ik eigenlijk niet zoveel zin om iets te doen, maar dat is meer omdat ik geen flauw idee heb wat ik nu precies wil gearen. Heb op bijna al m'n chars die lvl 101 legendary gekocht en inmiddels m'n DH ook naar 110 geschopt maar dan ben ik er eigenlijk gelijk weer klaar mee :F Misschien komt dat deels ook door de gigantische hoeveelheid dingen die je kan doen zodra je level 110 wordt.

Ik doe nu op m'n Paladin alles voor flying dus dat hoef ik al niet te farmen. Maar ik vind het lastig om dan prioriteiten te stellen op alts. Moet ik daar dan weer Nightfallen op doen? Lijkt me niet, maar dan heb je al die portals niet voor de WQ's.

Denk dat flying halen dus wel prioriteit #1 is vooralsnog zodat problemen zoals bovenstaand er niet meer toe doen.

Zou heeeel graag Resto Dr00d willen spelen, maar heb nu zowel m'n Feral als m'n Balance artifacts gehaald en good god dat moeten wel de saaiste specs ooit zijn. Dat trek ik écht niet 8 levels lang, maar Resto levellen is ook niet je-van-het. Misschien dan toch maar Guardian proberen?

Nja, mogelijkheden zat dus maar echt iets kiezen is wel lastig. En om nou 10 chars te gaan managen is ook weer zoiets als je WoW juist casual wilt spelen :D
Mooi om te lezen dat smaken dus altijd zo erg verschillen; ik level momenteel een Balance Druid en ben echt verliefd :P . Resto is ook erg lekker moet ik zeggen, ga op 110 beide specs goed gearen.

De Nigtfallen rep. hoef je niet opnieuw te farmen, je mist dan alleen wel echt een sloot (eerder een rivier) aan artifact power. Daarnaast - subjectief dingetje uiteraard - is Suramar een fantastisch gebied, is het echt zo erg deze twee keer te runnen?

Ik zou nog even lekker volhouden als ik jou was, soms moet je het ook even de tijd gunnen om weer je draai te vinden. Je zal niet lang verveeld zijn, Argus komt namelijk over niet al te lang uit denk ik en dan is er weer genoeg te doen. Zo kan je dan onder andere Relinquish Tokens farmen van ilvl 910. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Raptar schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:23:
[...]

Mooi om te lezen dat smaken dus altijd zo erg verschillen; ik level momenteel een Balance Druid en ben echt verliefd :P . Resto is ook erg lekker moet ik zeggen, ga op 110 beide specs goed gearen.

De Nigtfallen rep. hoef je niet opnieuw te farmen, je mist dan alleen wel echt een sloot (eerder een rivier) aan artifact power. Daarnaast - subjectief dingetje uiteraard - is Suramar een fantastisch gebied, is het echt zo erg deze twee keer te runnen?

Ik zou nog even lekker volhouden als ik jou was, soms moet je het ook even de tijd gunnen om weer je draai te vinden. Je zal niet lang verveeld zijn, Argus komt namelijk over niet al te lang uit denk ik en dan is er weer genoeg te doen. Zo kan je dan onder andere Relinquish Tokens farmen van ilvl 910. Succes!
Ik probeer al vanaf TBC Balance leuk te vinden maar het gaat er gewoon niet in. Nu ook met die lunar en solar power, ik sla werkelijk waar geen deuk in een pakje boter. Maar dat is natuurlijk voornamelijk gear gerelateerd.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Planespotter schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:24:
[...]

Ik probeer al vanaf TBC Balance leuk te vinden maar het gaat er gewoon niet in. Nu ook met die lunar en solar power, ik sla werkelijk waar geen deuk in een pakje boter. Maar dat is natuurlijk voornamelijk gear gerelateerd.
Als je gaat melee als Balance Druid begrijp ik dat wel ja. Okee niet grappig inderdaad en flauwste grap ever. Dan zou ik me er bij neerleggen en lekker wat anders gaan spelen.

Ik kan je een Affliction Warlock ten zeerste aanraden, speelt echt geweldig en dit het synoniem van kracht. Ik heb een ilvl 908 lock en als ik voorbij loop vallen de mobs al om. Als de speelstijl je ook nog eens ligt heb je echt goud in handen. Heerlijke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Raptar schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:29:
[...]

Als je gaat melee als Balance Druid begrijp ik dat wel ja. Okee niet grappig inderdaad en flauwste grap ever. Dan zou ik me er bij neerleggen en lekker wat anders gaan spelen.

Ik kan je een Affliction Warlock ten zeerste aanraden, speelt echt geweldig en dit het synoniem van kracht. Ik heb een ilvl 908 lock en als ik voorbij loop vallen de mobs al om. Als de speelstijl je ook nog eens ligt heb je echt goud in handen. Heerlijke class.
Affliction is zeker tof ja! Imo zelfs toffer dan Destro nu en dat was toch eigenlijk altijd mijn mainspec. Vandaag toevallig ook de Firelands legendary gehaald op m'n Warlock, werd ook wel eens tijd na al die jaren :D

Ik geniet wel weer erg van m'n oude main, m'n Unholy DK. Beetje spijt ook dat ik zoveel tijd in alle reps heb gestoken op m'n Paladin, maar wellicht moet ik maar gewoon nog een keer Suramar gaan doen op m'n DK. Moet ook nog 2 reps voor 60 Exalted dus het kan nooit kwaad. Unholy is dus echt _O_ Wonden opblazen, corpses die zichzelf opblazen op je target, ghouls, undead valkyrs en imo een van de mooiste artifact wapens (zelfs de 2e tier is al vet!).

Tesla M3LR '21

• Canon_nl3
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-08 04:30
Nog een vraagje.

Ik ben een roque lvl 34.

Ik krijg steeds meer spells/aanvallen. Opzich niet vervelend natuurlijk, maar ik kom vingers te kort.

Hoe doen jullie dat met spells aan klikken?
Neem aan dat je niet op 9 0 - je spells hebt staan en met je pink die indrukt.

Add-ons ofzo?
(ben er toch langer uit dan ik dacht haha.

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Canon_nl3 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 00:10:
Nog een vraagje.

Ik ben een roque lvl 34.

Ik krijg steeds meer spells/aanvallen. Opzich niet vervelend natuurlijk, maar ik kom vingers te kort.

Add-ons ofzo?
Addons zoals Tukui en bartender gebruik ik voornamelijk. Zodat ik meerdere bars heb en dan gebruik ik een combo van 1 t/m 5 en knoppen zoals Q E R voor de rest.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/baywjzhp6mg5k.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door DidierB op 17-08-2017 00:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
Nog een vraagje.

Ik ben een roque lvl 34.

Add-ons ofzo?
Keybindings zijn het antwoord, eigenlijk tegenwoordig ondenkbaar in WoW. Ik kan me niet eens me herinneren hoe het is om met klikken te spelen. Je kan bij interface options extra actionbars aanzetten en hier dan abilities op zetten (bijvoorbeeld Charge). Vervolgens maak je hier een keybind voor aan, bijvoorbeeld shift + 1. Als je dit dan indrukt Charge je dus. Zo zijn er tal van handige en makkelijke combinaties mogelijk. Je char wordt dan echt een verlengstuk van je lichaam, je hoeft nooit meer te klikken of echt na te denken; je bent één met je char. Zoals je begrijpt zal dit drastisch je DPS output etc. positief beïnvloeden.

Misschien nog wat onduidelijk, als je Googled naar "how to keybind" komen er tal van guides uitrollen, zowel geschreven als in videoformaat.
Gisteren voor het eerst sinds Emerald Nightmare met mijn vrouw een normal raid gaan doen. Zijn ging erin als 863, ze komt eruit als 892. Erg veel geluk gehad met items, en ja als je een 789 relic hebt, dan heb je prio op de 900 die dropped :)

Gelukkig vond ze het healen erg leuk, alleen was vooral Avatar + maiden echt een "Well fuck what does this do" moment.

Ik heb zelf 2 set gekregen van mijn tier, en zit dus nu op 910!

Wel grpapig dat we binnenkort toch met Heroic bezig gaan, ik hik nu constant tegen de 650-700k dps aan, wat ik totaal niet had verwacht, en blijkbaar vinden ze het goed genoeg nu om met een groep heroic weer te gaan doen

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Nog een vraagje.

Ik ben een roque lvl 34.

Add-ons ofzo?
Zoals al gezegd keybinding aanpassen naar keys die jij prettig vind om te gebruiken. Zo gebruik ik bijvoorbeeld 1 - 5, F1 - F5, Q, E, R, F, Z, X, V en daar dan nog eens de shift varianten van. Alles binnen bereik als ik mijn hand bij mijn movement binds houd.
ik gebruik:

1-6

q
e
r
z
f
g

en dan shift varianten

Mount zitten op

Shift+M -> passenger
Ctrl+M -> Vendor

• fjux
RustStorm schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:01:
[...]

dat was dus niet het geval :+

flying moet ik nog unlocken, kwam er ook achter dat alle mage routeringen die ik kende weer anders zijn geworden. blijkbaar is frost nu weer sterker dan fire.

gelijk maar artifact voor frost gehaald.

Net wat resources in AK gestopt. lees ik net ergens dat er in brokenshores iets zit dat je in 1 keer naar AK level 25 gaat (moet hem nog ff opzoeken).

Dus nu even mijn artifact power opsparen, die naar 25 halen en gaan!
Vraagje btw, ik hoor links en rechts dat je Artifact Power 60 moet hebben voordat je uberhaupt in 7.3 met de nieuwe traits etc bezig kan. In hoeverre klopt dit?

Nog een vraagje.

Ik ben een roque lvl 34.

Add-ons ofzo?
1-6 rotation
7-9 optional
F1-F4 cooldowns
F5-F12 optional
Q-E-T (interupt, movement spell, taunt)

En verder: zet dat wat je zo goed als nooit gebruikt, dus ook hele incidentele spells, gewoon niet op je actionbar, of anders op een actionbar aan de zijkant die alleen bij mouseover komt. Less = more = beter overzicht.

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 17:07
@corset

Tier 1 van de netherlight crucible unlocked nadat je de quest heb gedaan.

daarna wordt het inderdaad per AP level :

First Relic: Tier 2 at 60, Tier 3 at 69
Second Relic: Tier 2 at 63, Tier 3 at 72
Third Relic: Tier 2 at 66, Tier 3 at 75
Hairy23 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:10:
@corset

damn.. dat wordt dus bizar veel grinden, zit net pas op 52 >_>

Nog een vraagje.

Ik ben een roque lvl 34.

Add-ons ofzo?
Ik heb letterlijk 51 keybindings tot mijn beschikking. Die zien er zo uit: 1-7 f q e Muis wieltje links en muis wieltjes rechts Vervolgens heb ik een bar daaronder met alles alt + lijst aan bovenstaande knoppen. Vervolgens heb ik rechts van die balkjes me num lock gekeybind staan met 12 toetsen en daaronder weer alt + 12 toetsen.
Dan heb ik nog T voor health stone en Shift 1 voor me pot en shift 2 voor een useable trinket.

Mocht ik een hunter spelen dan heb ik die lijst ook nog met ctrl voor me pet :+ dus dan heb ik 73 8)7

Maar dan heb ik wel voor de makkelijkheid een muis met 12 knoppen aan de zijkant zodat ik me duim voor de numlock kan gebruiken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 17-08-2017 09:22 ]

Kadardar schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:19:
[...]

Ik heb letterlijk 51 keybindings tot mijn beschikking.
De vraag is alleen: gebruik je ze ook daadwerkelijk alel 51?

RustStorm schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:26:
[...]

De vraag is alleen: gebruik je ze ook daadwerkelijk alel 51?
Vaak zit het ergens tussen de 35 a 40 geloof ik. Kom nog uit een ander tijdperk waar zelfs alle key bindings soms te weinig waren en ik zat te klikken op de andere spells :+

Ik gebruik dan wel de keybinds die alleen echt relevant zijn in combat of bijv als ik wil disenchanten en zo keybinding wel handig. Dingen zoals normale ress/combat ress en "maak iets uit profession" staan op een niet keybind. Die zou ik natuurlijk er nog op kunnen zetten maar als ik dan een keer misklik zit ik met een enchanting window in mij beeld bijv.

PS. Op mijn fury warrior heb ik gewoon 51x Whirlwind gelinked staan ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Kadardar op 17-08-2017 09:35 ]

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Kadardar schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:19:
[...]
Maar dan heb ik wel voor de makkelijkheid een muis met 12 knoppen aan de zijkant zodat ik me duim voor de numlock kan gebruiken :)
12 knoppen ging mij iets te ver, heb een Steelseries muis met 2 knoppen aan de zijkant. Icm shift zijn dat 4 keybinds hetgeen ik wel ideaal vind.
Verder ook keys 1-5 en daarnaast altijd nog Q, E, R en F.
Kadardar schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:28:
[...]

Vaak zit het ergens tussen de 35 a 40 geloof ik. Kom nog uit een ander tijdperk waar zelfs alle key bindings soms te weinig waren en ik zat te klikken op de andere spells :+

Ik gebruik dan wel de keybinds die alleen echt relevant zijn in combat of bijv als ik wil disenchanten en zo keybinding wel handig. Dingen zoals normale ress/combat ress en "maak iets uit profession" staan op een niet keybind. Die zou ik natuurlijk er nog op kunnen zetten maar als ik dan een keer misklik zit ik met een enchanting window in mij beeld bijv.

PS. Op mijn fury warrior heb ik gewoon 51x Whirlwind gelinked staan ;)
Gelukkig was 35 a 40 nooit nodig, ook niet in vanilla. Of je moest elke warlock summon, elke rank van elke spell hebben staan en gebruiken.Wat zelfs voor de meest high end raiders niet nodig was :+

Ik heb ook al die MMO muizen geprobeerd, maar tis allemaal niks. De Naga was te klein voor mijn palmgrip. De Nyth was op zich goed kwa grootte en modificeerbaar. De Corsair Scimitar was ook kwa grootte goed, maar de knopjes zijn zo fijntjes. Voor mij het probleem met al die MMO muizen is dat mijn duim never nooit niet bij al die knopjes kan komen. Ik heb echt zo'n dikke korte duim. Daarmee kan ik net de 6 knopjes raken die dichtbij genoeg zitten.
corset schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:10:
[...]

Gelukkig was 35 a 40 nooit nodig, ook niet in vanilla. Of je moest elke warlock summon, elke rank van elke spell hebben staan en gebruiken.Wat zelfs voor de meest high end raiders niet nodig was :+
Denk ook dat hij gewoon alles gebind heeft omdat het kon. In principe als je core spells wat je bij een bossfight gebruikt bind, 20 binds ofzo. Mijn Holy Priest komt op 25, maar daar zitten ook mijn DPS spells tussen.

Over het algemeen probeer ik alleen te binden wat ik echt tijdens een fight gebruik. De rest klik ik aan.

[ Voor 42% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-08-2017 10:14 ]

Verwijderd

corset schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:44:
[...]
Klopt helemaal, in zo'n guild zit ik ook, beginnen nu met heroic weer. Volgens mensen erg laat, maar wel goed genoeg voor mij :D
Ik zit dan wel op Grim Batol, maar daar is het niet anders.

Vrij veel guilds die alleen normal doen. Maar zelfs mijn guild die nu op zoek is naar 6 man extra om mythic te doen doet op woensdag met de alts een normal speed clear. In die runs gearen we ook nieuwe mensen die nog wat gear nodig hebben voor heroic raids.

Even heel wat anders:
Het is toch compleet van de zotte dat ik als resto druid zeker 20% hogere healing output en minder mana issues heb als ik mijn T19 4pc gebruik tov de gemiddeld 30 ilevels hogere T20 4pc?

En dan heb ik bij T19 de pech gehad dat ik geen enkele warforged/titanforged setitems heb.

Ik zou bijna heroic NH gaan farmen voor de kans op warforged tier items.
Kaap schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:12:
Ik heb ook al die MMO muizen geprobeerd, maar tis allemaal niks. De Naga was te klein voor mijn palmgrip. De Nyth was op zich goed kwa grootte en modificeerbaar. De Corsair Scimitar was ook kwa grootte goed, maar de knopjes zijn zo fijntjes. Voor mij het probleem met al die MMO muizen is dat mijn duim never nooit niet bij al die knopjes kan komen. Ik heb echt zo'n dikke korte duim. Daarmee kan ik net de 6 knopjes raken die dichtbij genoeg zitten.

[...]

Denk ook dat hij gewoon alles gebind heeft omdat het kon. In principe als je core spells wat je bij een bossfight gebruikt bind, 20 binds ofzo. Mijn Holy Priest komt op 25, maar daar zitten ook mijn DPS spells tussen.

Over het algemeen probeer ik alleen te binden wat ik echt tijdens een fight gebruik. De rest klik ik aan.
Jep, het is de standaard vanilla droom> Het was echt niet zoveel uitgebreider als nu, je had alleen tientallen nutteloze spells :D

corset schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:10:
[...]

Druids (vooral Wotlk) hadden alle spells (toen was zo spec wisselen zoals vandaag niet zo'n ding als N -> guardian... nee toch holy :+) en aangezien ik nog wel eens van Kitty naar beer sprong was het wel handig om die cooldowns ook te hebben op de voor mij logische plaats en niet in de main hotbar bij de meest gebruikte skills. Moest ik soms nog wel eens doen om de raid te redden. Toegegeven gebeurde niet vaak maarja... liever een kill dan een wipe natuurlijk :) Ik was vooral toen hardcore bezig en hoe sneller je iets kon benaderen hoe beter natuurlijk. Dat is eigenlijk altijd zo een beetje bij gebleven tot aan de dag van vandaag en aangezien ik zo gewend ben aan die layout vind ik het gewoon moeilijk om weg te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 17-08-2017 10:24 ]

• Raptar
De Razer Naga leek mij ook niks, daarom heb ik voor de Razer Naga Hex gekozen. In combinatie met het Blackwidow toetsenbord, nog steeds geen spijt van.

Ik moet alleen wel eerlijk bekennen dat ik niet alle keybind opties gebruik, puur omdat dit niet nodig is. Elke xpac verdwijnen er weer spells en dus ook keybinds, wat ik overigens een prima ding vind!

Verwijderd

corset schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:16:
[...]

Jep, het is de standaard vanilla droom> Het was echt niet zoveel uitgebreider als nu, je had alleen tientallen nutteloze spells :D
Priest in SSC/TK: lagere rank gheal gebruiken icm tier bonus -> mana spent (spell cast)< mana gained (set bonus + kans op extra mana van gem) en binnen no time weer full mana.

Ik had meerdere ranks gheal gebind afhankelijk van mijn mana situatie.

Plus twee ranks flash heal om de heal af te stemmen op zo min mogelijk overhealing.
Raptar schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:20:
De Razer Naga leek mij ook niks, daarom heb ik voor de Razer Naga Hex gekozen. In combinatie met het Blackwidow toetsenbord, nog steeds geen spijt van.

Ik moet alleen wel eerlijk bekennen dat ik niet alle keybind opties gebruik, puur omdat dit niet nodig is. Elke xpac verdwijnen er weer spells en dus ook keybinds, wat ik overigens een prima ding vind!
Ik had 3 Razer naga's en alle 3 (Pc thuis, 1 bij me vriendin en 1 voor me laptop) zijn ze stuk gegaan in nog geen jaar tijd. De muis zelf vond ik wel fijn tevens maarja als er ene prijskaartje van 80 aanhangt met crap kwaliteit is het een beetje zonde.

Ik gebruik nu al een jaar of 2 a 3 een Logitech G600 en doet het nog steeds perfect. De knoppen aan de zijkant staan net even iets anders waardoor je meer gevoel hebt waar je zit ipv die platte toetsen. Ik vin hem super fijn en zou hem voor nog geen goud weg doen. Enige waar ik wel even aan moest wennen was de knop bij me ring vinger. Deze kan dan makkelijker een extra key indrukken zoals bijv. alt/shift/ctrl etc (volledig instelbaar)

• Raptar
Kadardar schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:49:
[...]

Ik had 3 Razer naga's en alle 3 (Pc thuis, 1 bij me vriendin en 1 voor me laptop) zijn ze stuk gegaan in nog geen jaar tijd. De muis zelf vond ik wel fijn tevens maarja als er ene prijskaartje van 80 aanhangt met crap kwaliteit is het een beetje zonde.

Ik gebruik nu al een jaar of 2 a 3 een Logitech G600 en doet het nog steeds perfect. De knoppen aan de zijkant staan net even iets anders waardoor je meer gevoel hebt waar je zit ipv die platte toetsen. Ik vin hem super fijn en zou hem voor nog geen goud weg doen. Enige waar ik wel even aan moest wennen was de knop bij me ring vinger. Deze kan dan makkelijker een extra key indrukken zoals bijv. alt/shift/ctrl etc (volledig instelbaar)
Die Hex is net iets anders:
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/81VEuY-katL._SL1500_.jpg

Kwaliteit valt misschien wel wat over te zeggen ja, krijgen ze sowieso veel kritiek op. Zo moet ik de nummer 1 knop van mijn muis echt hard indrukken voordat deze het doet, soms best irritant. Op mijn toetsenbord is de letter "h" soort van stuk ofzo. Soms als ik deze indruk krijg ik er 3 of 4 achter elkaar, vrij irritant. Nu hoorde ik laatst dat hier makkelijk een nieuwe mechaniekje voor te halen is, weet alleen niet waar.
Raptar schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:59:
[...]

Die Hex is net iets anders:
[afbeelding]

Kwaliteit valt misschien wel wat over te zeggen ja, krijgen ze sowieso veel kritiek op. Zo moet ik de nummer 1 knop van mijn muis echt hard indrukken voordat deze het doet, soms best irritant. Op mijn toetsenbord is de letter "h" soort van stuk ofzo. Soms als ik deze indruk krijg ik er 3 of 4 achter elkaar, vrij irritant. Nu hoorde ik laatst dat hier makkelijk een nieuwe mechaniekje voor te halen is, weet alleen niet waar.
Ik ken de hex ja :) Zelf nooit gehad en had voor mijn gevoel te weinig knoppen voor mijn gebuik.

Je had een blackwidow toch? Zo ja ik had precies dezelfde problemen toen dat sommige toetsen gewoon dubbel pakken. Bij mij zou het gaan om een kortsluiting ter hoogte van die toetsen door een verkeerd geplaats schroefje of iets. Heb em toen gewoon terug gestuurd en omdat er geen vervanging was heb ik me geld terug gekregen en heb ik een Razer Anansi (nog meer mod toetsen :+) gekocht. Daar maak ik nu dan al 5 jaar gebruik van en werkt nog steeds :)

Heb in de loop der tijd wel 2x Logitech G910 gehad als keyboard maar was ook zo brak als het maar kan. Die veertjes onder de toetsen begeven het gewoon heel snel. Bij de eerste was die al stuk toen ik hem uit doos haalde, bij de 2de was de 0 van het num lock pad zo brak dat alleen je vinger en opleggen de toets al aansloeg en paar weken later begaf het recht veertje het onder de spatie het (niet leuk als demon hunter en glide). Dus maar weer terug naar me oude vertrouwde rusty Razer Anasi :P

[ Voor 16% gewijzigd door Kadardar op 17-08-2017 11:12 ]

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BXFBcVP.png?1

Ik gebruik de gele keys het meeste. Groen is meer voor kleine dingen zoals mounts, bepaalde trinkets, talents of zo. Rood is movement en tabtarget natuurlijk. Ik gebruik de shift niet echt veel, misschien 3 of 4 extra keybinds. En qua healing heb ik nog wat Clique raidframe binds. Zoals rejuv en swiftmend etc.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Dagboek,

Waar ik jullie eerder al eens update over guild zaken, is er inmiddels alweer het e.e.a. gebeurt. Afgelopen week hebben we 2 healers gerecruit. Gisteravond leaven beide healers alweer. Ik begin het moe te raken en merk soms dat ik boos en gefrustreerd achter mijn PC zit.

Ik heb het van me afgeschreven, maar weet niet of ik dit zo in officer discord channel wil gooien. Komt gezeik van... Even mijn ei hier kwijt dan maar. Namen zijn geedit.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

;(

En zojuist is 1 van onze top DPSers ook vertrokken. Joined een guild die al in mythic zit.

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:19:
Dagboek,

Waar ik jullie eerder al eens update over guild zaken, is er inmiddels alweer het e.e.a. gebeurt. Afgelopen week hebben we 2 healers gerecruit. Gisteravond leaven beide healers alweer. Ik begin het moe te raken en merk soms dat ik boos en gefrustreerd achter mijn PC zit.

Ik heb het van me afgeschreven, maar weet niet of ik dit zo in officer discord channel wil gooien. Komt gezeik van... Even mijn ei hier kwijt dan maar. Namen zijn geedit.

...
;(
Zo'n bekend gevoel dit.

Wij zijn aan het recruiten voor mythic, maar in heroic gebeurt hetzelfde.

Het meest genante, de twee spelers die bijna alle wipes veroorzaken door simpele tactics fout te doen pushen het meest om mythic te gaan doen. De spelers die mythic wel aankunnen hebben geen enkele behoefte om met die twee mythic in te gaan.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hairy23 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:10:
@corset

Is er een datum bekend wanneer 7.3 actief wordt. Ik heb bijna eindelijk lvl 58 maar doe nu bijna 2 weken voor 1 level. Van een kameraad hoor ik constant dat content binnen nu en 2 weken al verwacht wordt (niet de raid, maar toeleidende content).

* dagboek *
Gisteren weer een ToS normal run. Waren met 15 man online, en ging lekker van start. Tot maiden viel bij elke tier-token 1 voor priest. Dus ik keek halsreikend uit naar fallen avatar, natuurlijk weer shaman en geen priest, extra coin natuurlijk AP. Daarna Kil'jaen. Ook met deze kill weer geen trinket. Laten we hopen dat we aankomende zondag geen dc's hebben en dat we wat progress hebben. DPS-wise zitten we gelukkig redelijk bij elkaar. De paar nieuwe recruits zitten wat lager maar doen nog steeds 500/600k.
* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

sabriel schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:41:
[...]

Is er een datum bekend wanneer 7.3 actief wordt. Ik heb bijna eindelijk lvl 58 maar doe nu bijna 2 weken voor 1 level. Van een kameraad hoor ik constant dat content binnen nu en 2 weken al verwacht wordt (niet de raid, maar toeleidende content).

* dagboek *
Gisteren weer een ToS normal run. Waren met 15 man online, en ging lekker van start. Tot maiden viel bij elke tier-token 1 voor priest. Dus ik keek halsreikend uit naar fallen avatar, natuurlijk weer shaman en geen priest, extra coin natuurlijk AP. Daarna Kil'jaen. Ook met deze kill weer geen trinket. Laten we hopen dat we aankomende zondag geen dc's hebben en dat we wat progress hebben. DPS-wise zitten we gelukkig redelijk bij elkaar. De paar nieuwe recruits zitten wat lager maar doen nog steeds 500/600k.
* einde dagboek *
Er is geen concrete datum bekend maar het lijkt op 29 augustus te gaan gebeuren (misschien nog de 30ste voor europa) als ik het forum hier (gemeld door @IntToStr ) mag geloven en andere forums die proberen te mikken op een datum.

Dit zou dan ook overeen komen met de 77 dagen (ook gemeld door @IntToStr ) per raid opening zijn ofzo iets. Daarna zou de laatste raid op argus nog eens 11 weken duren voordat die opent zodat je je dailys en rep kan farmen en zo het verhaal kunt volgen tot de raid.

Dagboek,

***members only***

;(

En zojuist is 1 van onze top DPSers ook vertrokken. Joined een guild die al in mythic zit.
Als ik jou was, zou ik zelf naar een guild op zoek gaan en daar member/raider status aannemen zodat je je alleen daar druk over hoeft te maken (ik weet dat je dat een tijd gedaan hebt... maar je weet nooit of je een keer de jackpot hit). Het runnen van een guild, als GM of Officer of whatever, kost te veel vervelende energie wat het mij niet waard zou zijn. Uiteindelijk speel je een spel voor jezelf, en als je dan merkt dat je boos en gefrustreerd aan het spelen bent, kan je beter bij jezelf te raden gaan hoe je dat op kunt lossen... Recruitment is niet meer zoals het ooit is geweest... dus dat zal altijd een frustrerend punt blijven totdat de guild in mythic progress/clear zit, want dan wil iedereen ineens wel blijven... Het is niet zo dat ik iemand ben die snel opgeeft, maar ik heb inmiddels wel geleerd dat het leven als volgt werkt "ieder voor zich en God voor ons allen".

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 17-08-2017 15:01 ]

Dagboek,

....

;(

Ook ik herken dit helaas. het is balen dat je dan nu zelf vast zit omdat je toch loyaal wilt blijven aan je guild maar degelijker tijd wil je zelf ook verder natuurlijk. Zelf zou ik de RL's/GM/Officers bij elkaar halen op Discord en gewoon eens even babbelen en kijken waar de problemen zitten (zoals zijn het bepaalde members/verwachtingen misschien te hoog die gecreëerd worden door de recruit/de sfeer/zitten er misschien gewoon een stel zuurpruimen tussen die het verpesten etc. etc.). Jullie zitten er tevens allemaal in en als dat niet gerespecteerd kan worden dan weet je in feite genoeg. De handen goed in elkaar slaan met je meest loyale members is ook wat een sterke core van je guild vormt.Zolang die core bij elkaar kan blijven kan een guild vaak nog gered worden in de vorm zoals je hem kent, valt dat uit elkaar dan is het een kwestie van tijd voordat alles weg is.

Die member die net leaved was dat een member die er al lang inzat? Zo ja, kijk wat hem vooral de boosdoener was. Het hoeft natuurlijk niet persé de progress te zijn wellicht is de sfeer gewoon veranderd wat die niet wilt. Zou hem zeker even whisperen al is het alleen om te polsen wat hem dwars zat in de guild(als jullie niet zeker weten waarom die is geleaved is natuurlijk). Vaak ben je zo'n member kwijt en dat is helaas maar door te vinden wat hem nou echt dwars zat kan je misschien je andere members nog binnen houden. Heb het ook zien gebeuren dat een member terug kwam juist omdat erover whisperd werd maarja... dat was een andere server die niet bijzonder veel populatie had maar genoeg goede spelers op de server had om er toch een guild mee op te zetten

Dit zijn de adviezen die voor mij vaak hebben gewerkt (soms wat minder) maar het zou wel passen bij mij zoals ik ben. De een respecteert dat, de andere niet. Ik zelf zou echt niet een ander persoon willen zijn online dan het dagelijks leven. Vooral al helemaal niet als ik daardoor gefrustreerd achter de pc ga zitten.

RustStorm schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:00:
[...]
Als ik jou was, zou ik zelf naar een guild op zoek gaan en daar member/raider status aannemen zodat je je alleen daar druk over hoeft te maken (ik weet dat je dat een tijd gedaan hebt... maar je weet nooit of je een keer de jackpot hit). Het runnen van een guild, als GM of Officer of whatever, kost te veel vervelende energie wat het mij niet waard zou zijn.
Ik vind het runnen van een guild niet erg. Reden van frustratie/boosheid zit hem in dat recruitment/progress cirkeltje waarin we blijven zitten momenteel.
Kadardar schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:01:
[...]

Ook ik herken dit helaas. het is balen dat je dan nu zelf vast zit omdat je toch loyaal wilt blijven aan je guild maar degelijker tijd wil je zelf ook verder natuurlijk. Zelf zou ik de RL's/GM/Officers bij elkaar halen op Discord en gewoon eens even babbelen en kijken waar de problemen zitten (zoals zijn het bepaalde members/verwachtingen misschien te hoog die gecreëerd worden door de recruit/de sfeer/zitten er misschien gewoon een stel zuurpruimen tussen die het verpesten etc. etc.). Jullie zitten er tevens allemaal in en als dat niet gerespecteerd kan worden dan weet je in feite genoeg. De handen goed in elkaar slaan met je meest loyale members is ook wat een sterke core van je guild vormt.Zolang die core bij elkaar kan blijven kan een guild vaak nog gered worden in de vorm zoals je hem kent, valt dat uit elkaar dan is het een kwestie van tijd voordat alles weg is.
Daar zit hem ook een deel van het probleem in. De GM is een ceremoniele vooral, en ondanks dat het een lieve meid is, speelt ze bijna amper nog de game. De 2de in rang is haar vriend, en dat is dan iemand die slecht met kritiek om kan gaan. Als ik mijn verhaal zou posten, gaat die eerst over de zeik en pas later gaat ie inzien wat er gezegd is.

De overige 3 officers doen fuck all.
Kadardar schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:01:
[...]
Die member die net leaved was dat een member die er al lang inzat? Zo ja, kijk wat hem vooral de boosdoener was. Het hoeft natuurlijk niet persé de progress te zijn wellicht is de sfeer gewoon veranderd wat die niet wilt. Zou hem zeker even whisperen al is het alleen om te polsen wat hem dwars zat in de guild(als jullie niet zeker weten waarom die is geleaved is natuurlijk). Vaak ben je zo'n member kwijt en dat is helaas maar door te vinden wat hem nou echt dwars zat kan je misschien je andere members nog binnen houden. Heb het ook zien gebeuren dat een member terug kwam juist omdat erover whisperd werd maarja... dat was een andere server die niet bijzonder veel populatie had maar genoeg goede spelers op de server had om er toch een guild mee op te zetten
Ik vraag inderdaad altijd na wat er aan de hand is. Ik ga momenteel ook na bij mensen wat er speelt, kijken of ik daar iets mee kan. Zo kwam ik er vanmiddag ook achter dat er members zijn die nog niet van plan zijn te leaven, maar wel elders rondgekeken hebben wat de opties zijn, en eigenlijk de komende reset afwachten en dan een besluit gaan nemen.
RustStorm schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:00:
Het runnen van een guild, als GM of Officer of whatever, kost te veel vervelende energie wat het mij niet waard zou zijn.
Precies dat, daarom ben ik zelf toen gestopt rond Emerald Nightmare, de paar mensen waar ik op kon bouwen besloten maar zelf een guild te maken en de halve guild te gaan whisperen en achter m'n rug om te recruiten, ja toen was ik er wel klaar mee.

Ik zit nu lekker als raider (en soms half raid leader) in een guild, en het bevalt perfect. Geen gezeik, geen gedreig meer van mensen die niet blij zijn omdat ze niet mee mogen met hun 60k dps als de eis 120k is, gewoon genieten weer van het spel.

Kaap schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:16:
[...]

Daar zit hem ook een deel van het probleem in. De GM is een ceremoniele vooral, en ondanks dat het een lieve meid is, speelt ze bijna amper nog de game. De 2de in rang is haar vriend, en dat is dan iemand die slecht met kritiek om kan gaan. Als ik mijn verhaal zou posten, gaat die eerst over de zeik en pas later gaat ie inzien wat er gezegd is.

De overige 3 officers doen fuck all.
Klinkt me toch niet als de beste instelling aan de top van de guild. De top hoort samen te werken en niet elkaar af te blaffen als er iemand even wat wind krijgt. Dat de andere 3 niets/niet veel uitvoeren gaat je ook niet veel positiefs geven.

Ik weet niet of die vriend van de GM ook zo licht ontvlambaar is in de raid maar ik kan me voorstellen dat mensen het niet super prettig gaan vinden als er iemand in eens uit ze panty schiet door iets.

Ikzelf zou hebben gehandeld zoals ik zei, trek even iedereen bij elkaar op Discord, post je verhaal en praat. Want gefrustreerd online gaan kan je zomaar nog eens je plezier in de game kosten. Als je van plan bent om te stoppen is dat heel mooi mee genomen maar dat lijkt me uit je verhaal niet het geval. Daarbij komt wel kijken dat ik niet weet hoeveel deze guild je waard is en wat het met je zou doen als je zouden kicken door juist je verhaal te doen. Dat is een overweging die je mee zou moeten calculeren in het ergste geval.
Kaap schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:16:

[...]

Ik vraag inderdaad altijd na wat er aan de hand is. Ik ga momenteel ook na bij mensen wat er speelt, kijken of ik daar iets mee kan. Zo kwam ik er vanmiddag ook achter dat er members zijn die nog niet van plan zijn te leaven, maar wel elders rondgekeken hebben wat de opties zijn, en eigenlijk de komende reset afwachten en dan een besluit gaan nemen.
Dat is iig een goede instelling want je wilt gewoon weten waarom iemand weggaat vooral als het je raiders clubje betreft.

Het klinkt een beetje betreurend maar als mensen hun opties gaan bekijken dan is het echt een kwestie van tijd. ik zou gewoon die discord call aangaan en kijken wat er nog gered kan worden met de informatie die je nu hebt. Gewoon aangeven dat je weet dat members aan het kijken zijn naar hun opties en daar hoeven niet persé namen bij. Gewoon aangeven dat ze niet willen dat de namen bekend worden om boze whispers te voorkomen.

Ik wil je niet demotiveren en ik hoop het ook echt voor je dat je eruit gaat kunnen komen met de guild maar als je echt de enige bent die nog wat doet voor de guild ben ik bang dat je energie in een dood paard aan het steken bent. Kan je het nu redden dan ben ik bang dat het kapot gaat als je even geen tijd hebt om het bij elkaar te houden.

Wellicht zijn de tips van @RustStorm en @corset nog opties door gewoon niet bovenaan een guild te willen staan een een betere oplossing zodat je de last niet hoeft te dragen. GM/RL en Officers dragen vaak de zware verantwoording alles bij elkaar te houdene. Lukt dat niet dan ben je gewoon de boosdoener en had maar ineens meer gerecruit moeten worden van allerlei kanten terwijl dat juist de mensen zijn die het meeste lopen te zeiken over van alles maar niets doen voor de guild in totaal behalve opdraven voor de eerst volgende raid.

Zelf heb ik ook even zo stubborn guildleader die denkt dat die nog op ze oude dode server zit en dat mensen loyaal blijven aan hem omdat ze toevallig 3 keer hebben geraid met de guild en geboost zijn. Niets is minder waar op Draenor, boost iemand en zodra de progressie begint is die weg met alle gear en begin je weer opnieuw. Heb hem 1 kans gegeven het in te zien en het is nu aan hem om de werkelijkheid te gaan beleven. Hoop voor hem dat ik het mis heb en dat het onze beste member wordt maar als je al met ilvl 880+ 200k~ish DPS doet en totaal geen idee van tactics hebt dan weet je al dat iemand geen moeite neemt en gaat nemen. Hij wilt mij zo graag het tegendeel bewijzen en ik wacht het voor nu nog geduldig af. Maar de 2de keer is het toch echt ;w

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 17-08-2017 15:59 ]

Kadardar schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:51:
Zelf heb ik ook even zo stubborn guildleader die denkt dat die nog op ze oude dode server zit en dat mensen loyaal blijven aan hem omdat ze toevallig 3 keer hebben geraid met de guild en geboost zijn. Niets is minder waar op Draenor, boost iemand en zodra de progressie begint is die weg met alle gear en begin je weer opnieuw.
Hier ook Draenor. Tis hier gewoon veel harder. Zeker als je hoger heroic zit ben je gewoon echt zuur als het gaat om recruitment. Alles wat on par is voor jou, heeft guilds voor het uitkiezen. Waar een heroic kill meer of minder niet uitmaakt in het midden segment, leg je het als 7/9 of 8/9 guild altijd af tegen guilds die op 1/9M zitten, want curve.
Kaap schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:13:
[...]

Hier ook Draenor. Tis hier gewoon veel harder. Zeker als je hoger heroic zit ben je gewoon echt zuur als het gaat om recruitment. Alles wat on par is voor jou, heeft guilds voor het uitkiezen. Waar een heroic kill meer of minder niet uitmaakt in het midden segment, leg je het als 7/9 of 8/9 guild altijd af tegen guilds die op 1/9M zitten, want curve.
Mensen zijn zich helaas bewust geworden dat goede spelers schaars zijn geworden en proberen ze hun slaatje eruit te slaan. ik zou zelf ook kiezen voor een 8/9 heroic guild als ik maar 2/9 zou hebben vergeleken met een guild die bijv 2/9 zou hebben. Je zou echt dom (of je moet het gewoon echt niet willen) zijn het niet doen natuurlijk. De meeste guilds zijn zich gewoon nog niet bewust hoe het momenteel werkt en is het van... natuurlijk als de gear niet nodig is mag je het hebben want anders DE'en we het en dat is ook zonde :+ Dit is waar die pipo's hun slag slaan, betere gear krijgen voor bijna niets doen... count me in, zou ik ook doen(not really eigenlijk maar je kan wel begrijpen waarom mensen dat zouden willen). Vervolgens kom je op 8/9 dankzij je mooie gratis boost en dan is het van... ja tja ik wist niet dat jullie zo slecht zouden zijn ik ga maar naar een andere guild, owh btw thanks voor de loot!

Ik weet zeker als ik nu mij Rogue/DK van ilvl 883/903 pak aangeef dat mijn experience 8/9 op mijn main dat ik een heroic guild kan krijgen en dan nog gratis gear krijg ook. Het is tempting maar tegelijke tijd wil ik het gewoon niet doen omdat ik niet hetzelfde wil zijn. Het haalt de lol van progressie af, progressie maak je door wipes en niet door achter aan en laagste op de DPS meter te staan. met 30% verschil. Betwijfel of ik dit ook voor elkaar zou krijgen met men DH waar er 13 in een dozijn van zijn die guilds zoeken.

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 17-08-2017 16:43 ]

Kadardar schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:26:
[...]
Ik weet zeker als ik nu mij Rogue/DK van ilvl 883/903 pak aangeef dat mijn experience 8/9 op mijn main dat ik een heroic guild kan krijgen en dan nog gratis gear krijg ook. Het is tempting maar tegelijke tijd wil ik het gewoon niet doen omdat ik niet hetzelfde wil zijn. Het haalt de lol van progressie af, progressie maak je door wipes en niet door achter aan en laagste op de DPS meter te staan. met 30% verschil. Betwijfel of ik dit ook voor elkaar zou krijgen met men DH waar er 13 in een dozijn van zijn die guilds zoeken.
Hoewel ik graag die KJ heroic kill zelf zou willen pakken, denk ik dat ik als Holy Priest met 925 ilvl en 8/9HC ook elders wel aan de bak kan komen.
Kaap schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:50:
[...]

Hoewel ik graag die KJ heroic kill zelf zou willen pakken, denk ik dat ik als Holy Priest met 925 ilvl en 8/9HC ook elders wel aan de bak kan komen.
Ongetwijfeld healers zijn erg gewilt en nemen ze wel aan met een paar ilvltjes minder, meeste guilds vragen 920+ dus je hebt in het in feite voor het uitzoeken momenteel.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Raptar schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:29:
[...]

Even terugkomend op Balance, ik ben gaan twijfelen door je woorden dus heb zojuist even goed de Icy-Veins pagina doorgelezen en heb al m'n bindings even aangepast zodat het wat overzichtelijker is allemaal en ben gaan testen. Snap wel dat je Balance tof vindt inderdaad. Je had gewoon moeten zeggen dat je volle manen kan droppen op je enemies, dan was ik gelijk om geweest waarschijnlijk :D

Desalniettemin blijf ik erbij dat ik de damage underwhelming vind tijdens het levellen. Wellicht komt dat door het feit dat ik geen lvl 101 legendary gebruik op m'n Druid, maar zowel Feral als Balance vallen me echt tegen qua damage. Op m'n Aff Lock kan ik gerust 10 mobs pullen en met 100% hp en mana weglopen, dat hoef ik (vooralsnog) op m'n Druid niet te proberen.

Maar goed, het zal ongetwijfeld aan mij liggen ;)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
... Guild master heeft naar een onwetende guildie geluisterd, en die houdt dus vol dat je voor 7.3 ongeveer 60 traits moet hebben... Uitleggen dat dat onzin is, en dat je in week 3 (als de Crucible unlocked) al op het dubbele percentage met AK zit, is niet haalbaar.. 60 is nodig anders misschien niet mee raiden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:33:
... Guild master heeft naar een onwetende guildie geluisterd, en die houdt dus vol dat je voor 7.3 ongeveer 60 traits moet hebben... Uitleggen dat dat onzin is, en dat je in week 3 (als de Crucible unlocked) al op het dubbele percentage met AK zit, is niet haalbaar.. 60 is nodig anders misschien niet mee raiden xD
Mag je dan niet mee raiden in ToS of de nieuwe 7.3 raid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:37:
[...]

Mag je dan niet mee raiden in ToS of de nieuwe 7.3 raid?
Dat wordt nog besproken,

heb gistermiddag even met wat redelijk high end raiders gepraat, en die vinden het grotendeels al onzin, vooral omdat de AK zo gigantisch omhoog gaat in 7.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
corset schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:33:
Tja, dan heb je dus ook een onwetende guild master. Ik zou hem adviseren zichzelf eens te verdiepen in 7.3 en hoe de nieuwe AK ranks en de Netherlight Crucible in elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
60 traits is toch ook niet direct iets speciaals? Volgens mij zit ik op 61 MS wapen, 58 OS en op mijn alt ook op 58

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:47:
60 traits is toch ook niet direct iets speciaals? Volgens mij zit ik op 61 MS wapen, 58 OS en op mijn alt ook op 58
We hebben heel veel rerollers vanwege guild verschuivingen, we zitten nu gemiddeld op 52-53, dus naar 60 voor 7.3 is wat onhandig. Ook omdat het juis in 7.3 zo makkelijk wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf dat je concordance raakt is AL niet veel boeiends. Natuurlijk alle kleine beetjes helpen en je moet het goed op farm houden imo maar AL 60 voor ToS is wel wat overdreven. Als het waar is dat dat de Argus raid pas na 11 weken na de 7.3 launch unlocked kun je er vanuit gaan dat je wel veilig bent voor AL 60 tenzij je rondjes gaat rennen in Dalaran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:54:
[...]

We hebben heel veel rerollers vanwege guild verschuivingen, we zitten nu gemiddeld op 52-53, dus naar 60 voor 7.3 is wat onhandig. Ook omdat het juis in 7.3 zo makkelijk wordt
Noodzakelijk is het zeker niet nee, ik bedoelde meer van dat het nu ook niet lastig is (tenzij veel gereroll idd), ik doe niets speciaals en zit bijna op 60 met 2 wapens op 1 char, na 7.3 zal het idd nog een stuk makkelijker gaan worden uiteraard met de nieuwe AK levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister maar eens een nieuw dingetje geprobeerd. De Sub Rogue, de rogue die ik heb is al atijd assassination geweest omdat ik wist hoe ik daarmeem oest spelen, outlaw vind ik niet echt boeiend (vond combat veel leuker). en Sub was altijd de spec waar ik een beetje bang mee was aangezien dat wel de meest ingewikkelde van de 3 is.

Dus ik gister even een mythic + gedaan op me ass rogue om te kijken of ik het nog een beetje kon... nog 400k DPS voor een 888 zonder Concordance. Redelijk imo, niet slecht en niet goed. Toen wou ik toch is eens gaan kijken naar sub want ja.. het is bij verre de beste spec voor een rogue momenteel.

Dus ik beetje gaan siwtch met gear enzo en tadah daar was me sub rogue. Snel een beetje wat gespeeld zodat ik me 35 punten kon halen en dan empowered traits kan unlocken... dus ik sta daar in die Xylem Tower. Bam bam bam alles dood dit vond ik best leuk :D Vandaag ga ik me verdiepen in de spec om de fijne trucjes van de Sub Rogue te leren :D Ik ga voor de DfA build (wat staat voor Death from Above, ja hier heb ik een paar minuutjes voor moeten zoeken) en dan met behulp van een guide een beetje ermee spelen :). Moet nu ook weer een hoop AP gaan farmen voor AL en natuurlijk Conordance te krijgen. Concordance zou ik vast nog wel halen voor 7.3 live gaat. Dan ga ik toch een keuze moeten maken tussen me DH en Rogue als ik het echt leuk ga vinden (niet verwacht dat ik dat zou vinden met een Sub Rogue tevens aangezien dat altijd me gevreesde spec is geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Zal in 7.3 ook welfare epics komen en de XP flinke boost krijgen? Kan ik mijn alts lekker snel levellen en gelijk de LFR in duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb vandaag eens alle setjes van de Trial of Style gehaald.. behoorlijk grappig om te doen.. en soms zie je de slechtste transmogs.. maar ook hele gave dingen.. zolang je maar niet Freestyle krijgt als theme.. want die is saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:39:
Ik heb vandaag eens alle setjes van de Trial of Style gehaald.. behoorlijk grappig om te doen.. en soms zie je de slechtste transmogs.. maar ook hele gave dingen.. zolang je maar niet Freestyle krijgt als theme.. want die is saai
Hoeveel tijd was je daar mee kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:40:
[...]

Hoeveel tijd was je daar mee kwijt?
Hmm uurtje of anderhalf al met al? Voor alle 4 de armor types? De queue is best kort en het scenario duurt n keer 10 minuten. Als je het goed doet in het scenario gaat het snel; ik heb met druid en shaman 2x het scenario gedaan.. en in beide gevallen toen als eerste geëindigd.. dan heb je meteen genoeg tokens voor de armor set en het shirt. Voor Plate en cloth was ik 3x bezig met het scenario en ben ik beide keren een keertje 2e geëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Planespotter schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 20:49:
[...]

Even terugkomend op Balance, ik ben gaan twijfelen door je woorden dus heb zojuist even goed de Icy-Veins pagina doorgelezen en heb al m'n bindings even aangepast zodat het wat overzichtelijker is allemaal en ben gaan testen. Snap wel dat je Balance tof vindt inderdaad. Je had gewoon moeten zeggen dat je volle manen kan droppen op je enemies, dan was ik gelijk om geweest waarschijnlijk :D

Desalniettemin blijf ik erbij dat ik de damage underwhelming vind tijdens het levellen. Wellicht komt dat door het feit dat ik geen lvl 101 legendary gebruik op m'n Druid, maar zowel Feral als Balance vallen me echt tegen qua damage. Op m'n Aff Lock kan ik gerust 10 mobs pullen en met 100% hp en mana weglopen, dat hoef ik (vooralsnog) op m'n Druid niet te proberen.

Maar goed, het zal ongetwijfeld aan mij liggen ;)
Haha nice, ik dacht dat weet je wel. Heerlijk toch, hoe sick is het om een full moon op mobs te droppen. Dat is dé romantiek van de class en spec. In combinatie met free Lunar Strikes en een mooie Starfall ben je niet te stoppen.

Had in het begin van Legion als eerst een Balance Druid geleveld, alleen op 109 gestopt en deze ook verwijderd. Dus een maandje geleden opnieuw begonnen met een nieuwe Druid met als idee te healen op 110. Alleen in Outlands ging ik weer Balance en kwam erachter dat ze de spec flink aangepakt hebben. Ben zoals gezegd aardig hooked, het healen komt denk ik toch op de 2de plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:24:
[...]

Haha nice, ik dacht dat weet je wel. Heerlijk toch, hoe sick is het om een full moon op mobs te droppen. Dat is dé romantiek van de class en spec. In combinatie met free Lunar Strikes en een mooie Starfall ben je niet te stoppen.

Had in het begin van Legion als eerst een Balance Druid geleveld, alleen op 109 gestopt en deze ook verwijderd. Dus een maandje geleden opnieuw begonnen met een nieuwe Druid met als idee te healen op 110. Alleen in Outlands ging ik weer Balance en kwam erachter dat ze de spec flink aangepakt hebben. Ben zoals gezegd aardig hooked, het healen komt denk ik toch op de 2de plaats.
Had je niet veel beter je character kunnen restoren en dan die laatste level halen? Bespaard een hoop tijd ;)

Of het moet op een andere server zijn geweest dan begrijp ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow... sommige mensen in WoW zijn echte echte echte f*cking egoisten/idioten...

Ben met m'n nieuwe hunter aan het proberen Skoll, Arcturis en loque te tamen.... kom ik aan in Grizzly Hills en Actius die spawnt voor m'n neus. Enige die er bij staat is een level 73 alliance shaman Zorangar van Silvermoon server. Ik vraag hem vriendelijk de rare niet te killen... en wat doet ie, molt hem met de mededeling "m'n vriend kwam er aan om hem te tamen, maar jij zou dat verkloten, dus ik heb hem gemold"...

Heb hem er ook nog even aan helpen herinnerd dat z'n actie er voor heeft gezorgd z'n zogenaamde vriendje er nog steeds een extra speler bij heeft die competitie vormt bij het tamen...

echt... is het niveau zo treurig tegenwoordig.... echt om te huilen... en hier kan ik dus echt heel "boos" om worden.

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 19-08-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:41:
Wow... sommige mensen in WoW zijn echte echte echte f*cking egoisten/idioten...

Ben met m'n nieuwe hunter aan het proberen Skoll, Arcturis en loque te tamen.... kom ik aan in Grizzly Hills en Actius die spawnt voor m'n neus. Enige die er bij staat is een level 73 alliance shaman Zorangar van Silvermoon server. Ik vraag hem vriendelijk de rare niet te killen... en wat doet ie, molt hem met de mededeling "m'n vriend kwam er aan om hem te tamen, maar jij zou dat verkloten, dus ik heb hem gemold"...

Heb hem er ook nog even aan helpen herinnerd dat z'n actie er voor heeft gezorgd z'n zogenaamde vriendje er nog steeds een extra speler bij heeft die competitie vormt bij het tamen...

echt... is het niveau zo treurig tegenwoordig.... echt om te huilen... en hier kan ik dus echt heel "boos" om worden.
Sommigen mensen zijn een beetje triest idd. Ik begrijp heus wel dat je zegt vrienden eerst als je daar invloed op uit kan oefenen bijv. in lfr maar om een rare te mollen omdat een vriend van hem onderweg is wel echt een nieuw level van triest. Zou als je ze vriendje ziet ook gewoon direct mollen. Karma :)

Btw kan je niet proberen te serverhoppen? Grote kans dat je hem dan vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:37:
[...]

Zo goed als alle servers zijn in die dunbevolkte gebieden gekoppeld... dus als je hopt, is dat kan groot dat er niets aan de omgeving etc. verandert. Heb het al eens geprobeerd; werk niet meer zoals het werkte vroeger. :) (of ik doe iets ernstig verkeerd ;))

.... :'(

Skoll stond vanochtend op me te wachten. Dus ik snel m'n huidige pet despawnen om snel te beginnen aan het temmen... en BAM Skoll dood... Hati was nog niet weg dus die heeft hem naar het hiernamaals gestuurd...

.... :'(

[ Voor 21% gewijzigd door RustStorm op 20-08-2017 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dagboek,

***members only***

;(

In het vervolg hiervan hebben we best wel wat goede gesprekken gehad binnen het officerteam. Vol aan het recruiten geslagen en gisteravond een leuke altraid gedaan. Sfeer zat er weer goed in.

Morgen start ik na 4 weken vakantie weer met werken. 05:45 op. Onze raid op zondag duurt tot 23:30, meestal lig ik effectief pas tussen 23:45 en 00:00 op bed. Vanmorgen dus aangegeven dat ik om die redenen vanavond even skip om goed te slapen alvorens morgen tot 16:30 aan de bak te gaan.

Een shitstorm die er toen over me heen kwam. Loyalty, commitment etc etc. Mijn reply was ook "When 4 people of our raidteam leave on holidays for 4 weeks nobody bats an eye. When I skip 1 raid, everybody loses his mind". Nog maar niet te spreken over alle andere mensen die soms een raid missen. Maar nee, voor mij gelden blijkbaar andere regels. Probeerde men ook nog even op schuld in te praten, raid cancellen enzo. Ik heb medegedeeld dat ik uit voorzorg Discord maar even ga verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:37:
[...]

Sommigen mensen zijn een beetje triest idd. Ik begrijp heus wel dat je zegt vrienden eerst als je daar invloed op uit kan oefenen bijv. in lfr maar om een rare te mollen omdat een vriend van hem onderweg is wel echt een nieuw level van triest. Zou als je ze vriendje ziet ook gewoon direct mollen. Karma :)

Klinkt voor velen raar en je zal me wel gek vinden, maar ik vind levelen leuk. Heerlijk man, die oude zones doorlopen en die herinneringen die erbij horen. Ik vind vaak oude zones ook leuker en meer overweldigend dan de nieuwste. Dit is absoluut geen bash, want Legion is fantastisch, maar bij de oude zones heb ik meer het gevoel dat ik "erin" zit ofzo. Sholazar Basin, Grizzly Hills, Uldum, zones die ik toevallig net doorlopen heb. Ze lijken wel groter dan de huidige zones en voelen mysterieuzer aan ofzo, alsof er echt veel te ontdekken valt en of er achter elke hoek iets immens te vinden is. Van mij mogen ze best wel weer terug gaan naar die "plattere" zones in plaats van die zones met oneindige lagen (denk aan Valsharah). Beide hebben natuurlijk hun romantiek, het is ook meer een subjectief dingetje denk ik. Volgende xpac lijkt het er in ieder geval op dat we naar jungle gebieden/troll gebieden toe gaan, I fcking love it. Net de gebieden waar ik het liefst in speel, STV <3. Krasarang Wilds is ook een machtig mooi stukje ontwikkeld gebied trouwens. Enfin, ik dwaal af :P.

Het enige stukje wat ik verschrikkelijk vind tijdens het leven is Dire Maul. Gad-ver-damme :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:18
Vandaag eindelijk exalted met de Dreamweavers met mijn druid, dus eerste object voor de hidden skin opgehaald en gelukkig had ik ook wel een goed aantal punten in mijn tank beer spec dus DHT 10x achter elkaar ingeweest op normal en het 2e object ook kunnen looten. (Gewoon in stealth naar de eerste boss en die neer tanken)

Dus de Balance hidden artifact skin is binnen!

[ Voor 8% gewijzigd door Carthrax op 20-08-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
Pfff Silvermoon weer down wordt je ook moe van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arcturis vanochtend maar even aan m'n collectie toegevoegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
20 minuten geleden heeft Blizzard bekend aangekondigd om 18:00 een GamesCon preview te streamen met enkele verrassingen.

* JeroenNietDoen is nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Kaap schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 17:23:
20 minuten geleden heeft Blizzard bekend aangekondigd om 18:00 een GamesCon preview te streamen met enkele verrassingen.

* Hairy23 is nieuwsgierig
ik ben toch nieuwsgieriger naar : At 18:00 CEST on Wednesday, August 23, members of our game development teams will take to our main stage for the Blizzard Reveal Ceremony

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draedlord Jaina! OMG daar gaan heleboel Jaina fanbois misselijk van worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Ik las juist op MMO-C allemaal topics waarin ze zeggen dat het er nu juist op lijkt dat er geen nieuwe xp announcement komt. De afgelopen weken zat ik continu al die topics te F5en, dus was een aardige teleurstelling :P.

Nu met jouw bericht is mijn hype weer helemaal terug. Ik. Moet. Een. Xpac. Aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Raptar schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:16:
Ik las juist op MMO-C allemaal topics waarin ze zeggen dat het er nu juist op lijkt dat er geen nieuwe xp announcement komt. De afgelopen weken zat ik continu al die topics te F5en, dus was een aardige teleurstelling :P.

Nu met jouw bericht is mijn hype weer helemaal terug. Ik. Moet. Een. Xpac. Aankondiging.
Dreadlord Jaina zat in heroes of the storm.

Over WoW was het "Gamescon will be all about patch 7.3"

Filmpje : YouTube: Preview: Blizzard at gamescom 2017 | Live on August 21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

VELENS!!!!!!!

Dat wilde ik even kwijt. :)

En ik callde het nog op de guild Discord..lol

[ Voor 42% gewijzigd door junglebeast op 21-08-2017 23:28 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Raptar schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:16:

Zou leuk zijn, maar zie het niet gebeuren. Dat is meer iets voor Blizzcon. Zal eerder gaan over nieuwe patch (zoals hierboven benoemd is). 🙃

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend een rondje Storm Peaks gedaan en Scholazar Basin. Helaas geen spirit beast mogen vinden. Morgenochtend nogmaals proberen. ;)

Overigens, interessant te lezen wat voor onthullingen er gedaan (gaan) worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister ging helaas de raid niet door vanwege wat zieke/afwezige mensen.. en heb ik de kans gehad om even met de guildmaster te praten + wat Mythic+ dingen te doen.

Guildmaster gaf in de raid startup (group forming + kijken of het kan) dat het Mains only is, aangezien we KJ normal gaan doen + heroic, en we geen gear willen verspillen aan alts.
Opeens iemand "oh nee, ik voel me niet lekker" en gaat vervolgens de hele avond oude raids doen + Trial of style. Irritatie factor was bij mij al hoog.

dus tijdens de M+ runs (+8, +6, +2 en +6 nog een keer) even met de guildmaster zitten praten over de opties.

Idee is dat ik en mijn vrouw ons wat meer gaan richten op recruiting, en op het ondersteunen van de Guild master in wat er nodig is. Ik ga tank worden voor Argus, en zal hierin ook haar wat meer ruimte geven om te doen wat ze wil. In plaats van "ik doe het want het is nodig".
We waren het er wel over eens, dat als we heroic willen gaan clearen, we geen slackers kunnen hebben. Als je alleen inlogged voor de raids, en dan weer weg bent, dan gaat het niet lukken. Vooral niet als je ook nog in elke AOE blijft staan + 400kdps doet op 908.

Wel met:

https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/makani

de myhic+ gedaan, en haar eerste healing ervaringen in M+ waren erg goed, wel vuurdoop door gelijk een EoA+8 te doen, en daarna een HoV+5, maar het ging helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zondag raid ging lekker. Alles down tot aan KJ en 2 trys Goroth Heroic, helaas waren meeste al weg want die moesten stoppen wegens werk, slaaptijd, teveel gezopen, beauty slaapje of gewoon zwak om verder te gaan.

Gister ook weer lekker geraid, we blijven nu op de shadowphase steken bij KJ maar merk wel dat we het langzaam steeds beter onder controle krijgen. Na anderhalf uur wipen op KJ hebben we besloten Heroic in te gaan en 2 bosses in no time (ongeveer 35 minuten) neer :) Zit nu op ilvl 908 + concordance bijna 56 dus gaat de goede kant op :). Doe nu gemiddeld zo'n beetje rondde 800 a 900k en de pull heb ik soms wel eens 2mil aan burst damage :o

[ Voor 11% gewijzigd door Kadardar op 22-08-2017 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Gisteren met een semi-guildrun kunnen aansluiten bij een ToS Normal run met mijn Vengeance DH en heb tot aan Maiden mee kunnen doen. Toch weer 2 stukken T20 kunnen looten en zit inmiddels op iLvL906! :D
En door de diverse AP loot toch weer heel dicht in de buut van AL55 op mn wapen.

Helaas is het geduld van veel mensen (te) kort en kreeg ik na een foutje gemaakt te hebben op Maiden een kick en was het klaar. Een maatje van me zat nog wel in de raid en zag dat er daarna een andere guildmember erin gebracht werd en gingen ze verder. Achja, de fight leer ik vanzelf wel een keer en kan dan door :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:10:
Opeens iemand "oh nee, ik voel me niet lekker" en gaat vervolgens de hele avond oude raids doen + Trial of style. Irritatie factor was bij mij al hoog.
Geen idee hoe die daarvoor was, Ik ben wel van mening dat als mensen er echt een dag geen zin in hebben en ook eerlijk aangeven dat ze hem niet voelen zitten je ze het beste even een dagje eruit kan laten. Zo heb ik al afgesproken met de Raidleader dat ik 28/8 de raid niet zie zitten wegens Destiny 2 beta. Eerst was het een beetje moeilijk maar heb ook gezegd je kan de raids niet alleen van mij af laten hangen. Daar kon die dan ook wel weer begrip voor tonen. Heb zover alle raids gejoined dus het is niet dat ik te pas en te onpas eens een raid join.
corset schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:10:
We waren het er wel over eens, dat als we heroic willen gaan clearen, we geen slackers kunnen hebben. Als je alleen inlogged voor de raids, en dan weer weg bent, dan gaat het niet lukken. Vooral niet als je ook nog in elke AOE blijft staan + 400kdps doet op 908.
Heroic ToS bedoel je? Heb het gister even gedaan en werden al gelijk extra machanics naar me hoofd geslingerd op Goroth. Vind heroic toch wel een goede filter om is even de slackers goed wakker te schudden of achter te laten. Slackers heb je niet veel aan en al helemaal niets aan mensen die nog onder de 500k DPS doen momenteel.

Goroth -> Bal moet door 2 pillars en spawned vuur aan een random kant die AoE achterlaat.
Harjtan -> Zelfde als normal maar alles doet een stukje meer pijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Eerst was ik er 120% zeker van dat er een nieuwe xpac aangekondigd zou worden morgen, nu denk ik echt het tegenovergesteld. Ion Hazzikostas heeft ook in een YouTube video gezegd dat Gamescom volledig om 7.3 zal draaien, er werd ook niet een subtiele hint ofzo gegeven. Daarnaast zijn er nog geen foto's geleaked waar een banner/poster/ophangbord is gefotografeerd, dat gebeurde voorheen meestal wel in een bepaalde vorm. Of ze hebben het heeeeuuul goed verborgen weten te houden deze keer, of we hebben onszelf gewoon een tijd voor de gek gehouden. Je merkt ook dat zekerheid hierover op grote WoW fora afneemt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:36:
Eerst was ik er 120% zeker van dat er een nieuwe xpac aangekondigd zou worden morgen, nu denk ik echt het tegenovergesteld. Ion Hazzikostas heeft ook in een YouTube video gezegd dat Gamescom volledig om 7.3 zal draaien, er werd ook niet een subtiele hint ofzo gegeven. Daarnaast zijn er nog geen foto's geleaked waar een banner/poster/ophangbord is gefotografeerd, dat gebeurde voorheen meestal wel in een bepaalde vorm. Of ze hebben het heeeeuuul goed verborgen weten te houden deze keer, of we hebben onszelf gewoon een tijd voor de gek gehouden. Je merkt ook dat zekerheid hierover op grote WoW fora afneemt :P .
Ach joh er is altijd nog blizzcon 2017 :) Daar gaat de grote geruchten molen wel weer draaien en komt vast wel een aankondiging :D Zelf heb ik nog nooit gehoord van een xpac zonder dat de laatste raid open is, zoals gezegd lijkt mij dat super onlogisch. Ja de PTR is open maar niet iedereen speelt daar, beter gezegd ik denk dat het niet eens een hele grote groep is die PTR speelt. Denk dat ik wel veilig zit als ik zeg <10% van alle spelers.

1 ding is zeker, dit jaar moet er nog een xpac aangekondigd worden anders ie het simpelweg te laat. Voor zover wat we weten zou de xpac over iets met Kul'tiras gaan samen met Old gods. Het kan natuurlijk altijd zijn dat Blizzard weer een rare beslissing neemt en ineens komt met een xpac op het niveau als MoP en WoD maar dat betwijffel ik. Die xpacs ware niet bijzonder populair geloof ik.

iig wat we kunnen uitsluiten is een nieuwe class, Demon Hunteris er pas bijgekomen. Mogelijkheid tot een nieuwe ras bestaat samen met nieuwe class/ras combos. Ook zag ik dat ze de models van Goblins en Worgens wouden updaten naar de nieuwe standaard. Maar die kan ook als project tussendoor aangezien ze ook de casting animations aanpassen voor 7.3, logische keuze ook aangezien melee al liefde hebben gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-09 19:57

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kadardar schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:28:
[...]
Zelf heb ik nog nooit gehoord van een xpac zonder dat de laatste raid open is
Dat was alleen bij legion niet het geval.

2015/8: Legion announcement << later dan de laatste raid
2015/6: Hellfire citadel
2013/9: Siege of Orgrimmar
2012/11: WoD announcement
2011/11: Dragon Soul
2011/10: Pandaria announcement
2009/12: Icecrown Citadel
2009/8: Cataclysm announcement
2008/3: Sunwell
2007/8: WotLK announcement
2006/6: Naxxramas
2005/10: TBC announcement

[ Voor 27% gewijzigd door Kees op 22-08-2017 17:06 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:00:
[...]

Dat was alleen bij legion niet het geval.

2015/8: Legion announcement << later dan de laatste raid
2015/6: Hellfire citadel
2013/9: Siege of Orgrimmar
2012/11: WoD announcement
2011/11: Dragon Soul
2011/10: Pandaria announcement
2009/12: Icecrown Citadel
2009/8: Cataclysm announcement
2008/3: Sunwell
2007/8: WotLK announcement
2006/6: Naxxramas
2005/10: TBC announcement
Hm intressant die tijdslijn, het lijkt er dus op dat de xpac altijd eerder geannouncent is dan de laatste raid open was maar bij Legion dit weer net andersom is geweest.

Mijn tekst was ook dus andersom bedoelt dan hoe Legion was aangekondigt en voelt mij ook veel logischer dan eerst een annoucement te doen en dan pas de laatste raid uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-09 20:41
Goede avond allemaal :)

Ik heb een tijd geleden WoW gekocht, toen even gespeeld maar had niet veel tijd voor. Nu wil ik graag verder, en aangezien je vanaf level 20 niet verder kan wil ik graag Time Card kopen.

Zelf heb ik volgende gevonden, is die te vertrouwen?
http://123wowcard.nl/

Of moet ik voor Bol.com gaan? Daar is die €25.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

SnowBigQ schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:09:
Goede avond allemaal :)

Ik heb een tijd geleden WoW gekocht, toen even gespeeld maar had niet veel tijd voor. Nu wil ik graag verder, en aangezien je vanaf level 20 niet verder kan wil ik graag Time Card kopen.

Zelf heb ik volgende gevonden, is die te vertrouwen?
http://123wowcard.nl/

Of moet ik voor Bol.com gaan? Daar is die €25.99
https://www.instant-gamin...of-warcraft-60-days-card/

Daar koop ik altijd al heb ik nu 6 maanden abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Zo, die is serieus goedkoop. Mooie tip, ga ik voortaan ook heen!
Pagina: 1 ... 95 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.