Na de vakantie meteen even Ahead of the Curve achievement gehaald. Nu fijn heroic raid farmen en de achevements doen voor de volgende tier.
Class: PriestRustStorm schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:31:
[...]
Damn nice, dat zijn een hoop sets complete! (welke class?). En inderdaad: normal en heroic zijn sowieso wel mooier. Maar als die niet goed te bereiken zijn (omdat dat om wat voor een reden niet gespeeld wordt) is het fijn dat ze op LFR nog wel te krijgen zijn (i.t.t. Pandaria LFR of WoD LFR (weet even niet meer welke nou echt die kansloze modellen had)).
sets nog te gaan;
BWL: 7/8 (mis de head0
SoO: 7/8 Normal/Heroic (mis de belt); 6/8 Mythic (mis belt + shoes)
HFC: 7/8 Mythic (mis de head) ; LFR set is een losse set hier... GG en kijk ik behoorlijk tegenop
ToS: 7/9 Normal ; 4/9 heroic (current tier)
PvP season 3-4 (current tier) heb de tokens al om de set te kopen na het seizoen
correctie: 40/46 sets complete.
De sets van BWL en SoO (N/HC) taunten me behoorlijk omdat ik de headpiece van BWL nog nooit heb zien droppen; de belt van SoO N/HC dropte 1x in een groep, maar de mage wilde 'm niet traden omdat hij hem zelf nog niet had

(naast het feit dat SoO dood saai is om te solo'en)
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
spoiler:
http://imgur.com/r/wow/UBo9VFb
Mogelijk gamescom lek, corrupt Magni neeeeeeee
* dagboek *
Wat een verrassing. We hadden gisteren 15 man (zeker 6 weken geleden dat we zoveel mensen hadden), 2 mensen nog niet veel ervaring dus gingen (veel te) rustig ToS Normal in.
Hadden de volle 3 uur nodig maar voor het eerst een full clear in 1 nacht. Kunnen zondag dan progress gaan doen. Eerste 3 bosses heroic zijn op farm, en .... of the moon gaat zondag ook zeker neer. Vorige week maar I try op gedaan en kwamen toen tot 20% terwijl op 50% de helft van de raid al dood was. Het probleem waar we tegenaan liepen was dat we de healing absorption shields niet neer krijgen. Nu gebruiken we hier onze 3min CD's voor, ik heb echter het gevoel dat deze niet werken, maar dat je echt directe heals moet gebruiken op de shields weg te krijgen. Maar zoals meerdere healers al tegenaanliepen, fallen avatar is een b...., en kil'jeadan wil o1 ook zijn healing-trinkets nog steeds niet afstaan.
Met 15 man waren we met 3 healers, maar wat is ToS dan eigenlijk slaapverwekkend. Ik ben niet eens aan het focussen geweest op healing, maar was lekker in holy spec aan het dps-en. Wel leuk om te zien dat je dan op 4 bosses met ranking in het oranje gedeelte terecht komt. Helaas nog nooit een ranking kunnnen halen. Enigste gevecht waar ik echt aan de bak moest was maiden. Een van de healers sliep blijkbaar half en blief hemzelf en de andere healer halverwege de raid op. In totaal dus 6 doden maar wel een kill. Normal is nu dan eigenlijk volledig op farm. We hadden de eerste 8 bosses al op farm maar zelfs met 3 nieuwe mensen in 1 try kil'jeaden neer is zelfs voor ons uitzonderlijk, Hopelijk gaan we binnenkort bosses skippen zodat we meer heroic kunnen doen.
* einde dagboek *
Wat een verrassing. We hadden gisteren 15 man (zeker 6 weken geleden dat we zoveel mensen hadden), 2 mensen nog niet veel ervaring dus gingen (veel te) rustig ToS Normal in.
Hadden de volle 3 uur nodig maar voor het eerst een full clear in 1 nacht. Kunnen zondag dan progress gaan doen. Eerste 3 bosses heroic zijn op farm, en .... of the moon gaat zondag ook zeker neer. Vorige week maar I try op gedaan en kwamen toen tot 20% terwijl op 50% de helft van de raid al dood was. Het probleem waar we tegenaan liepen was dat we de healing absorption shields niet neer krijgen. Nu gebruiken we hier onze 3min CD's voor, ik heb echter het gevoel dat deze niet werken, maar dat je echt directe heals moet gebruiken op de shields weg te krijgen. Maar zoals meerdere healers al tegenaanliepen, fallen avatar is een b...., en kil'jeadan wil o1 ook zijn healing-trinkets nog steeds niet afstaan.
Met 15 man waren we met 3 healers, maar wat is ToS dan eigenlijk slaapverwekkend. Ik ben niet eens aan het focussen geweest op healing, maar was lekker in holy spec aan het dps-en. Wel leuk om te zien dat je dan op 4 bosses met ranking in het oranje gedeelte terecht komt. Helaas nog nooit een ranking kunnnen halen. Enigste gevecht waar ik echt aan de bak moest was maiden. Een van de healers sliep blijkbaar half en blief hemzelf en de andere healer halverwege de raid op. In totaal dus 6 doden maar wel een kill. Normal is nu dan eigenlijk volledig op farm. We hadden de eerste 8 bosses al op farm maar zelfs met 3 nieuwe mensen in 1 try kil'jeaden neer is zelfs voor ons uitzonderlijk, Hopelijk gaan we binnenkort bosses skippen zodat we meer heroic kunnen doen.
* einde dagboek *
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Gisteravond even op m'n hunter bezig geweest.
Tot mijn verrassing was er een invasion bezig, dus die heb ik even meegepakt en voordat ik aan het levelen in Legion ben begonnen, toch al level 101.5 ofzo. DAt is fijn, want nu zijn die heirloom items ten minste beetje wat waard. Levelen zal nu wel heel fijn zijn als ik er mee speel.
BM artifact gehaald overigens. I love it.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
En dan ga je een keer mee raiden, je bent 877 maar ze willen je graag helpen gearen. ToS normal farmen ze met 2 vingers in de re..neus behalve KJ.
Eerste wat ik krijg van de guild master: Legendary Belt + de gems + enchants voor mijn gear. Goed begin!
Eerste paar bosses, niks. Dan opeens op Sisters, Sephuz. Op Mistress krijg ik 920 boots, en zo springt het aardig door, zodat ik na de raid op 907 zit.
Waar ik begon met crap dps, kan ik nu guildies eruit DPS'en met 700k op Mistress, en rond de 500 op andere gevechten.
https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/eyelet
Eerste wat ik krijg van de guild master: Legendary Belt + de gems + enchants voor mijn gear. Goed begin!
Eerste paar bosses, niks. Dan opeens op Sisters, Sephuz. Op Mistress krijg ik 920 boots, en zo springt het aardig door, zodat ik na de raid op 907 zit.
Waar ik begon met crap dps, kan ik nu guildies eruit DPS'en met 700k op Mistress, en rond de 500 op andere gevechten.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Ja zou in mijn ogen wel eens correct kunnen zijn. Heb al vele 'leaks' gelezen maar van dit heb ik zoiets van ja dat kan kloppen.Akaendra schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:45:
spoiler:http://imgur.com/r/wow/UBo9VFb
Juist omdat ik zelf al voorspellingen had die in deze ook staan.
We zullen zien binnen 2 weken denk ik
Gisteren voor het eerst in 4 weken een fatsoenlijke raid gehad. We hebben het pad Maiden > Avatar > KJ vrijgespeeld vorige week, waardoor we eerst naar Maiden en Avatar konden gaan. Dit bleek een goede zet. Waar we eerst heel veel moeite hadden om Avatar voor de tweede keer op HC neer te krijgen, was het nu een oneshot met goede exectutie. Daarna al de andere farm bosses neergelegd en zodoende kunnen we maandag een drie uur lang gaan wipen op KJ
Gisteren stiekem toch wel gelachen.. wilde ToS LFR induiken voor wat kans op kleine upgrades, zie ik ineens de laatste wing (KJ) openstaan. Ik queue ervoor en ga aan de slag, lees ff de tactics en denk "dat komt wel goed" nou niet dus.. dat gevecht is een leuke check voor de LFR 
Eerste Armageddon wave, bats, 75% dood en wipe op moment dat Fase 2 begint. Daarna nog een aantal wipes verder, Fase 3, weer een berg wipes. Uiteindelijk wel gekilled, maar denk dat 80% van de LFR raid was vervangen door ander volk dat het niet wilde snappen, niet kon snappen en dus maar leavede. Uiteindelijk wel gekilled, prachtige AP token gehad dus ben weer helemaal happy!
Eerste Armageddon wave, bats, 75% dood en wipe op moment dat Fase 2 begint. Daarna nog een aantal wipes verder, Fase 3, weer een berg wipes. Uiteindelijk wel gekilled, maar denk dat 80% van de LFR raid was vervangen door ander volk dat het niet wilde snappen, niet kon snappen en dus maar leavede. Uiteindelijk wel gekilled, prachtige AP token gehad dus ben weer helemaal happy!
Hoe lang ben je er nu mee bezig geweest. Als ik dit zo lees zou het een 2 uur lang durende frustratie moeten zijn geweest ?RaseriaN schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:28:
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ben er uiteindelijk ongeveer een uurtje bezig geweest. Ja, het is frustrerend, maar vond het wel nuttig om de fight sowieso te leren als ik weer fatsoenlijk ga raidensabriel schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:50:
Hoe lang ben je er nu mee bezig geweest. Als ik dit zo lees zou het een 2 uur lang durende frustratie moeten zijn geweest ?
Opzich goeie zaak. Van veel van de fights in tomb lfr leer je helemaal niks. Goed dat ze bij KJ iig die armageddons er in gehouden hebben. Naar mijn mening als een mechanic er in zit zou hij ook gevaarlijk moeten zijn.
10 minuten lang tegen een target dummy rammen is voor niemand leuk. Dan is het raiden maar zonder de leuke dingen zoals het gezelschap en samen de uitdaging overwinnen. Er moet wel wat risico zijn en dingen gebeuren en dan is KJ wel een betere fight dan bijvoorbeeld desolate host.
10 minuten lang tegen een target dummy rammen is voor niemand leuk. Dan is het raiden maar zonder de leuke dingen zoals het gezelschap en samen de uitdaging overwinnen. Er moet wel wat risico zijn en dingen gebeuren en dan is KJ wel een betere fight dan bijvoorbeeld desolate host.
Helemaal mee eens. Ik heb ook al een paar keer aangegeven, dat het LFR gewoon een gedowntunede Normal fight moet zijn. Alle mechanics van Normal moeten er in zitten, maar alles doet gewoon 25% minder damage, de baas zelf heeft bijv. 20% minder health etc. Dan leer je er ook echt wat van en daarnaast zie je dus ook gewoon de gehele fight, zonder dat je naar een uitvergrote target dummy zit te kijken.harmlangwerden schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:11:
Tbh dat is gewoon normal waar je het over hebt. Normal is een al gedowntunde heroic (minder mechanics en minder damage/hp) en met vrij weinig speeluren gewoon te clearen. LFR is gewoon voor de mensen die niet willen raiden maar wel alle content willen zien. Dat hebben ze zo prima gedaan vind ik. LFR hoort gewoon extreem makkelijk te zijn. Voor mensen die de mechanics willen leren is er normal. Voor een uitdaging is er heroic en voor de hardcore mensen is er mythic.thundermo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:13:
[...]
Helemaal mee eens. Ik heb ook al een paar keer aangegeven, dat het LFR gewoon een gedowntunede Normal fight moet zijn. Alle mechanics van Normal moeten er in zitten, maar alles doet gewoon 25% minder damage, de baas zelf heeft bijv. 20% minder health etc. Dan leer je er ook echt wat van en daarnaast zie je dus ook gewoon de gehele fight, zonder dat je naar een uitvergrote target dummy zit te kijken.
Ik denk dat een gedowntunede normal wel te moeilijk is. Niet dat LFR spelers an sich te slecht zijn maar bepaalde mechanics werken niet zonder enige raid coordinatie. Denk bijvoorbeeld aan de twee werelden bij Desolate Host, dat is haast niet te doen in een bij elkaar geraapte groep.
En normal is idd ook niet moeilijk. Ik geloof niet dat er veel spelers zijn die te slecht zijn voor normal. Ze doen liever LFR omdat dat gewoon handiger is, geen gedoe. Persoonlijk vind ik LFR vreselijk saai maar anderen vinden het best wel leuk. Als jij KJ leuker vondt dan de meeste LFR bazen zit je eigenlijk waarschijnlijk beter op je plek in normal.
Zoek een guild die normal doet en en misschien paar heroic bazen. Over het algemeen verwachten die echt niet dat je er elke week bij bent ofzo. De gear is beter en je houdt er misschien nog wat leuke contacten aan over.
(Ik bedoelde in mijn post hierboven vooral dat als de mechanic er is die een iets moet doen. Wat is het nut van vuur als je er toch altijd in kan blijven staan? Dan kan je LFR net zo goed een filmpje maken waarna je loot krijgt.)
En normal is idd ook niet moeilijk. Ik geloof niet dat er veel spelers zijn die te slecht zijn voor normal. Ze doen liever LFR omdat dat gewoon handiger is, geen gedoe. Persoonlijk vind ik LFR vreselijk saai maar anderen vinden het best wel leuk. Als jij KJ leuker vondt dan de meeste LFR bazen zit je eigenlijk waarschijnlijk beter op je plek in normal.
Zoek een guild die normal doet en en misschien paar heroic bazen. Over het algemeen verwachten die echt niet dat je er elke week bij bent ofzo. De gear is beter en je houdt er misschien nog wat leuke contacten aan over.
(Ik bedoelde in mijn post hierboven vooral dat als de mechanic er is die een iets moet doen. Wat is het nut van vuur als je er toch altijd in kan blijven staan? Dan kan je LFR net zo goed een filmpje maken waarna je loot krijgt.)
Vind je LFR niets/te makkelijk/geen mechanics etc. etc. doe het dan gewoon niet. Normal is de instap raid en LFR is tourist mode. Niets mis mee alleen om 1 of andere reden vinden mensen dat verschrikkelijk.
So what als er weg geef epics zijn, je er niets van leert, so flippin' what! Degenen die wel serieus de content willen doen doen normals/heroics en de happy few doen Mythic raids.
Leven en laten leven zou ik zeggen, is LFR niet voor jou prima maar laat mensen die wel even daarin rond willen lopen gewoon hun gang gaan.
So what als er weg geef epics zijn, je er niets van leert, so flippin' what! Degenen die wel serieus de content willen doen doen normals/heroics en de happy few doen Mythic raids.
Leven en laten leven zou ik zeggen, is LFR niet voor jou prima maar laat mensen die wel even daarin rond willen lopen gewoon hun gang gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Carthrax op 10-08-2017 14:09 ]
Lijkt wel of we elke week een andere offday Boss hebben. Deze week was het blijkbaar Maiden.Fout op fout in het begin. We begonnen een beetje melig te worden. Nadat er een paar spelers 'vrijwillig' uit de raid waren gestapt ging ze na een paar tries neer. 
Heéél langzaamaan komt er wat stabiliteit in de groep. Er zijn 4 nieuwe spelers aangetrokken van een 7/9 guild die geklapt is. En ja dan duurt ook weer even voordat ze gewend raken aan ons.
Ben zelf tot Raider gepromoveerd, een paar andere zitten nog in de wachtkamer. Nu zoeken we eigenlijk nog een maintank, en kan de invaller weer gaan dpsen. KJ blijft nog wel even in leven denk ik zo.
Verder heb ik eindelijk nu de T20 4set met ilvls van 915/920 zodat ik die kan gaan proberen. Ik had nog steeds 4x 890 items van NH en nu is die 25-30 ilvl upgrade het wel waard. Hopelijk krijg ik deze week ook nog Velens en is het helemaal feest.
Heéél langzaamaan komt er wat stabiliteit in de groep. Er zijn 4 nieuwe spelers aangetrokken van een 7/9 guild die geklapt is. En ja dan duurt ook weer even voordat ze gewend raken aan ons.
Ben zelf tot Raider gepromoveerd, een paar andere zitten nog in de wachtkamer. Nu zoeken we eigenlijk nog een maintank, en kan de invaller weer gaan dpsen. KJ blijft nog wel even in leven denk ik zo.
Verder heb ik eindelijk nu de T20 4set met ilvls van 915/920 zodat ik die kan gaan proberen. Ik had nog steeds 4x 890 items van NH en nu is die 25-30 ilvl upgrade het wel waard. Hopelijk krijg ik deze week ook nog Velens en is het helemaal feest.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Normal is inderdaad de instap raid, LFR is de omgeving waar mensen een indruk kunnen krijgen van de fight. Maar hoe krijg je een indruk van de fight, als nagenoeg elke fight vereenvoudigd is tot een Patchwork style encounter ... Dat LFR er op het moment in deze hoedanigheid in zit, betekent niet dat we er niet kritisch op mogen zijn en verbetering aan mogen dragen. En houdt alsjeblieft eens op met die bullshit beargumentering 'als je het niks vindt, doe het dan niet'.Carthrax schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:05:
Vind je LFR niets/te makkelijk/geen mechanics etc. etc. doe het dan gewoon niet. Normal is de instap raid en LFR is tourist mode. Niets mis mee alleen om 1 of andere reden vinden mensen dat verschrikkelijk.
Ik ben blij dat LFR er is op dit moment.. ik zit eventjes in een situatie (net vader, vrouw niet helemaal in orde) dat ik heel weinig aan gamen toekom.. dat ik dan af en toe toch eventjes de tourist uit kan hangen via LFR werkt voor mij op dit moment heel erg prettig.
Ik vond Fallen Avatar nog best redelijk een gevalletje; ff opletten hierzo met die vloer die stukgaat. Goed kijken waar ik m neerpoot als tank dus.. is het te makkelijk? Misschien wel.. iets meer uitdaging mag best
Maar hoe dan ook; ik ben blij dat ik de optie heb.
Ik vond Fallen Avatar nog best redelijk een gevalletje; ff opletten hierzo met die vloer die stukgaat. Goed kijken waar ik m neerpoot als tank dus.. is het te makkelijk? Misschien wel.. iets meer uitdaging mag best
Ik denk ook dat Fallen Avatar en KJ de enige bazen zijn, waar je in LFR nog iets mee krijgt van de fight. En dat maakt het alleen maar leuker. Ik denk dat vrij weinig mensen er op zitten te wachten, dat ze hun hoofd 9 bazen lang tegen een muur staan te rammen, ipv zoals je aangeeft toch nog even op moeten letten. Daarom zei ik ook eerder. Maak de fight als normal, maar scale de damage 25% naar beneden. Dan is alles veel vergevingsgezinder, zie je de complete fight zoals deze op normal ook is en heb je naar mijn mening een leuke ervaring, maar zonder de gehele genodigdheid van een guild e.d.icemotion schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:58:
Ik ben blij dat LFR er is op dit moment.. ik zit eventjes in een situatie (net vader, vrouw niet helemaal in orde) dat ik heel weinig aan gamen toekom.. dat ik dan af en toe toch eventjes de tourist uit kan hangen via LFR werkt voor mij op dit moment heel erg prettig.
Er is hier niemand aan het klagen over dat ze verplicht worden LFR te doen, dat je er te goeie gear van zou krijgen of dat het verwijderd moet worden uit het spel.Carthrax schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:05:
De modus opzich heeft zijn plekje verdient. Ik heb geen cijfers maar aan het aantal Argus plaatjes te zien op /r/wow zijn er een hele hoop mensen die nu voor de eerste keer KJ killen.
De interessantere vraag is hoe maak je het aan de ene kant niet te ingewikkeld of afstraffend maar aan de andere kant wel spannend en leuk? Ik denk zelf dat blizzard een beetje te ver door is geschoten naar 'veilig' waardoor veel van de LFR fights erg saai zijn. KJ heeft op zijn minst mechanics die je niet kan negeren en ik denk dat dat goed is. Als de healers ff spierballen laten rollen kunnen ze nog wel 1 of 2 gemiste soaks goedbreien maar als ze allemaal gemist worden is het gewoon een wipe.
Hoezo bullshit beargumentering? (ook lekker vriendelijk trouwens) LFR is niet verplicht, totaal niet. Het klopt dat het alles behalve perfect is en een kritische blik er op is ook niets mis mee maar mensen gaan vaak een stapje verder. Hier valt het wel mee maar als je de fora van MMO-Champ en Blizzard zelf gaat bekijken dan is het een open beerput.thundermo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:54:
[...]
Normal is inderdaad de instap raid, LFR is de omgeving waar mensen een indruk kunnen krijgen van de fight. Maar hoe krijg je een indruk van de fight, als nagenoeg elke fight vereenvoudigd is tot een Patchwork style encounter ... Dat LFR er op het moment in deze hoedanigheid in zit, betekent niet dat we er niet kritisch op mogen zijn en verbetering aan mogen dragen. En houdt alsjeblieft eens op met die bullshit beargumentering 'als je het niks vindt, doe het dan niet'.
Mijn verontschuldigingen voor de wat stevige bewoording. Maar de discussie over LFR wordt altijd mond doodgemaakt door de 'als je het niets vindt, doe het dan niet' argumentatie. Ik ken helaas de MMO-champ/Blizz forums, het niveau daar is ongeveer het niveau (qua personen) die je ziet in LFR zelf (helaas).Carthrax schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:52:
[...]
Hoezo bullshit beargumentering? (ook lekker vriendelijk trouwens) LFR is niet verplicht, totaal niet. Het klopt dat het alles behalve perfect is en een kritische blik er op is ook niets mis mee maar mensen gaan vaak een stapje verder. Hier valt het wel mee maar als je de fora van MMO-Champ en Blizzard zelf gaat bekijken dan is het een open beerput.
Dat mensen Argus zien is een hotfix:harmlangwerden schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:45:
[...]
Er is hier niemand aan het klagen over dat ze verplicht worden LFR te doen, dat je er te goeie gear van zou krijgen of dat het verwijderd moet worden uit het spel.
De modus opzich heeft zijn plekje verdient. Ik heb geen cijfers maar aan het aantal Argus plaatjes te zien op /r/wow zijn er een hele hoop mensen die nu voor de eerste keer KJ killen.
Doomsayers Have Arrived!
The Doomsayers are back once again! This time they are hanging around Dalaran.
Argus is now visible in the sky for everyone
Citizens are in the bank, along with guards to maintain order
There are concerned citizens around the city, worried and wanting to know what is going on
The Validated Doomsayers are handing out pamphlets
Existing NPCs have new dialogue
You can still repeatedly die to reset the pamphlet cooldown timer
Ik snap al die negativiteit rond LFR niet. Laat die spelers nu gewoon op hun eigen tijd raiden. Enige wat beter zou kunnen is een TF cap op elke mode zetten. Gewoon +15 maximaal.
Maar misschien is dat iets voor 8.0.
[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 10-08-2017 16:17 ]
Volgens mij dropt die van Onyxia.Dawn schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:18:
[...]
De sets van BWL en SoO (N/HC) taunten me behoorlijk omdat ik de headpiece van BWL nog nooit heb zien droppen;
de lookalike (LV85 oid) dropped idd van Ony, maar de originele T2 hebben ze naar Nef in BWL verplaatst.
helaas telt de lookalike van Ony niet voor set completion (want die heb ik wél).
Vanavond derhalve weer BWL gedaan en voor de 4e keer op rij de Hunter headpiece gehad

*zucht RNGesus*
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Goh, dat wist ik niet. Niet dat ik zo'n verzamelaar ben, maar het is wel fijn om te weten, voor het geval dat.Dawn schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:55:
[...]
de lookalike (LV85 oid) dropped idd van Ony, maar de originele T2 hebben ze naar Nef in BWL verplaatst.
helaas telt de lookalike van Ony niet voor set completion (want die heb ik wél).
Vanavond derhalve weer BWL gedaan en voor de 4e keer op rij de Hunter headpiece gehad![]()
*zucht RNGesus*
Gister in grote angst gesigned voor een +6, totaal geen ervaring met iets hoger dan +5, dus ik was wat voorzichtig. Was Maw of Souls, voor mij vroeger (tijdens emerald nightmare days) een wipefest, dus ik was al wat voorzichtig.
Wordt er gewhispered door de healer "Could you go tank?" Well tits, niet gedaan sinds Emerald Nightmare, totaal niet op dat karakter, dus ik geef dat aan en dat ik in mezelf weinig vertrouwen heb. Maar goed, ik doe het. Uiteindelijk? 13 minuten Maw run, geen doden, geen aggro loss en groupmembers die me complimenten geven voor mijn eerste tank run
Wordt er gewhispered door de healer "Could you go tank?" Well tits, niet gedaan sinds Emerald Nightmare, totaal niet op dat karakter, dus ik geef dat aan en dat ik in mezelf weinig vertrouwen heb. Maar goed, ik doe het. Uiteindelijk? 13 minuten Maw run, geen doden, geen aggro loss en groupmembers die me complimenten geven voor mijn eerste tank run
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Moeten we de normal fights dan ook de heroic ability gaan geven maar met minder damage? En de heroic (en daardoor ook weer normal) fights geven we dan de ability van mythic (wat eigenlijk pas de complete fight is) met minder damage?thundermo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:02:
[...]
Ik denk ook dat Fallen Avatar en KJ de enige bazen zijn, waar je in LFR nog iets mee krijgt van de fight. En dat maakt het alleen maar leuker. Ik denk dat vrij weinig mensen er op zitten te wachten, dat ze hun hoofd 9 bazen lang tegen een muur staan te rammen, ipv zoals je aangeeft toch nog even op moeten letten. Daarom zei ik ook eerder. Maak de fight als normal, maar scale de damage 25% naar beneden. Dan is alles veel vergevingsgezinder, zie je de complete fight zoals deze op normal ook is en heb je naar mijn mening een leuke ervaring, maar zonder de gehele genodigdheid van een guild e.d.
Iedere difficulty heeft gewoon een ability minder en daar ben ik ook blij om. Ik moet er niet aan denken dat men in LFR te maken krijgt met bepaalde abilities in hogere difficulties. Je ziet bij Maiden (hmm, ik krijg een gele of groene debuff, wat zou er gebeuren als ik de verkeerde kleur orbs oppak) en Avatar (laat ik vooral blijven staan in de lijn van 3 shadowy blades) al wat voor drama het is. Nee, LFR is prima zo met het publiek waar het voor bedoeld is/het doel waar het voor gemaakt is (zoveel mogelijk mensen de raid instance laten zien want daar gaat veel development tijd in zitten en vroeger zag maar een klein gedeelte van de player base dit).
Alleen zit er een gigantisch vershil tussen wat uitdagender, en wat LFR nu is... het slaat nergens op wat voor niveau het heeft. Enrage timers? Zijn er niet (Maiden en KJ enragden bij ons totaal niet), mechanics? kan je voor 90% negeren, je komt er toch wel.Noiz schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:03:
[...]
Moeten we de normal fights dan ook de heroic ability gaan geven maar met minder damage? En de heroic (en daardoor ook weer normal) fights geven we dan de ability van mythic (wat eigenlijk pas de complete fight is) met minder damage?
Iedere difficulty heeft gewoon een ability minder en daar ben ik ook blij om. Ik moet er niet aan denken dat men in LFR te maken krijgt met bepaalde abilities in hogere difficulties. Je ziet bij Maiden (hmm, ik krijg een gele of groene debuff, wat zou er gebeuren als ik de verkeerde kleur orbs oppak) en Avatar (laat ik vooral blijven staan in de lijn van 3 shadowy blades) al wat voor drama het is. Nee, LFR is prima zo met het publiek waar het voor bedoeld is/het doel waar het voor gemaakt is (zoveel mogelijk mensen de raid instance laten zien want daar gaat veel development tijd in zitten en vroeger zag maar een klein gedeelte van de player base dit).
Het mag gewoon terug naar de tijd dat LFR soms een paar wipes hadden.
Uidagender mag vast voor een hoop van ons maar laten we even eerlijk blijven wat het niveau van LFR is. Voor veel mensen zijn dit gewoon 24 strangers bij je en gebrek aan communicatie en het weigeren van normaal uitleggen ipv daar van zijn het altijd teksten als: "GET OUT OF THE SHIT MORON!", "STAY IN THE ARMAGEDON RETARDS!", "ALL OF YOU SUCK!". De mensne die wil iets willen leren en normaal vragen stellen worden zelfs compleet genegeerd na de eerste reset dat zo'n wing opent, daarvan wordt maar verwacht dat zij op internet er naar gaan zoeken. Wil je hier serieus meer punishing mechanics in gooien? Denk zelf dat het eind zoek is dan in de chat.corset schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:12:
[...]
Alleen zit er een gigantisch vershil tussen wat uitdagender, en wat LFR nu is... het slaat nergens op wat voor niveau het heeft. Enrage timers? Zijn er niet (Maiden en KJ enragden bij ons totaal niet), mechanics? kan je voor 90% negeren, je komt er toch wel.
LFR wordt voor de meeste als gear grind gebruikt en dan vooral de set bonus om verder te kunnen. Mensen die niet meer interesse hebben zouden proberen hun LFR BiS setje te krijgen en gaan dan weer naar een alt en rinse en repeat tot alle characters die hun boeit het hebben.
Wat mij betreft is dit een mooie filter tussen wie gewoon wow speelt voor de lol en de mensen die wat serieuser willen. Vanaf normal commit je je vaak zelf tot een team waardoor je de verplichting krijgt te gaan raiden met de 9+ andere mensen en alle gear die je kan krijgen de moeite voor te nemen, LFR is gewoon een leuk tussendoortje... net zoals een daily, het is niet verplicht maar wil je het doen mag je het doen. Net zoals je jezelf wilt om naar een hoger niveau te gaan en normal te gaan doen. Betekend dat je hierdoor LFR moet doen om gear te halen... ja dat is een extra die je erbij krijgt bij de keuze om normal te gaan raiden. Wil je dat niet? Dan moet je maar met je raidleader gaan praten en hopen dat die eens gaat met het feit dat je geen LFR gaat doen om het team sterker/beter te maken.
Eergister nog even ToS LFR gedaan (totaal) 2 wipes op KJ dus was wel een goede LFR groep zeg maar
Gister dan maar eens exalted gehaald met Legionfall en de campaign afgerond en dat betekend natuurlijk class mount tijd
Daarbij alle treasures opgepakt op highmountain na (had na 4 maps wel even genoeg ervan, dus dat ga ik dit weekend nog even fixen).
Me tanking spec heeft nu concordance aangezien onze tank een tijdje niet beschikbaar is moet iemand het tijdelijk even overnemen en de flexibele trial die ik ben:+ heeft die taak maar opgepakt omdat iedere andere in het raid team letterlijk nog nooit heeft getanked of simpelweg niet voldoende ervaring heeft of het een healer is en die kunnen we eigenlijk niet laten switchen om ToS te gaan tanken.
[ Voor 13% gewijzigd door Kadardar op 11-08-2017 10:58 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Normal voelt voor mij net zo. Mechanics die ignored kunnen worden, gewoon tank en spank fights. Moet normal dan ook maar aangepast worden omdat het voor mij niet uitdagend is?corset schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:12:
[...]
Alleen zit er een gigantisch vershil tussen wat uitdagender, en wat LFR nu is... het slaat nergens op wat voor niveau het heeft. Enrage timers? Zijn er niet (Maiden en KJ enragden bij ons totaal niet), mechanics? kan je voor 90% negeren, je komt er toch wel.
Iedereen raid op zijn eigen niveau. Dat betekent niet dat alles wat onder jouw niveau zit maar aangepast moet worden om meer uitdaging te geven.
Ik ben tot nu toe nog niet erg onder de indruk van BM hunter, ondanks heirloom gebruik. Het speelt leuk hoor, maar om nou te zeggen; awesome! nee, dat niet... Maar dat is ook helemaal niet erg.
Dit weekend maar eens even door met het levelen.
Want ik heb er wel zin in om dit vrouwelijke poppetje op level 110 te hebben.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
crit build (stomp talent) vindt het meerendeel de leukste variant, dire frenzy is echter de betere naarmate je gear krijgt (T20 set). kan me nog van het begin herinneren dat er wel een basis setje aan Artifact Talents unlocked moet zijn. aangezien je nog aan het levelen bent, verwacht ik niet dat je die al hebt. dat zou een hoop kunnen schelen.RustStorm schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:20:
Ik ben tot nu toe nog niet erg onder de indruk van BM hunter, ondanks heirloom gebruik. Het speelt leuk hoor, maar om nou te zeggen; awesome! nee, dat niet... Maar dat is ook helemaal niet erg.Dit weekend maar eens even door met het levelen.
Want ik heb er wel zin in om dit vrouwelijke poppetje op level 110 te hebben.
Ben zelf MM wat op zich wel prima speelt, gosh maar ik mis de oude MoP survival.
Al had ik ook heel graag gewild dat SV de meters zou toppen/viable zou zijn in de zee aan melees.
Helaas is dit niet het geval en dus nooit echt "kunnen" focussen.
Ik had de afwisseling graag gezien, maar what I can do, another melee can do better.
Het is ook precies wat je zegt: even doorzetten met levelen en dan lekker zien hoe het gaat spelen bij een artifact dat meer unlocked is.antonvdijk schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:34:
[...]
crit build (stomp talent) vindt het meerendeel de leukste variant, dire frenzy is echter de betere naarmate je gear krijgt (T20 set). kan me nog van het begin herinneren dat er wel een basis setje aan Artifact Talents unlocked moet zijn. aangezien je nog aan het levelen bent, verwacht ik niet dat je die al hebt. dat zou een hoop kunnen schelen.
Ben zelf MM wat op zich wel prima speelt, gosh maar ik mis de oude MoP survival.
Al had ik ook heel graag gewild dat SV de meters zou toppen/viable zou zijn in de zee aan melees.
Helaas is dit niet het geval en dus nooit echt "kunnen" focussen.
Ik had de afwisseling graag gezien, maar what I can do, another melee can do better.
Vraag: AK heirloom, te versturen crossrealm? (ja he?)
Ja.RustStorm schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:53:
[...]
Al je heirlooms komen op de collections heirloom tab. Je hoeft ze dus niet meer te versturen. Als je ze enchant zou ik het wel doen want die zitten er niet op als je de heirloom op een ander char uit de collection haalt. creëert (ze blijven in de collection, je kunt ze dus onbeperkt als item creëren).
Edit: Al weet ik niet wat een AK heirloom is
Als ik op AK zoek kom ik bij Artifact Knowledge uit, maar i.c.m heirloom kom ik niet ver
Edit: Al weet ik niet wat een AK heirloom is
[ Voor 34% gewijzigd door Paul op 11-08-2017 15:12 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Succes en have funRustStorm schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:53:
[...]
Het is ook precies wat je zegt: even doorzetten met levelen en dan lekker zien hoe het gaat spelen bij een artifact dat meer unlocked is.
die compendiums zijn Bind on Account inderdaad
http://ptr.wowhead.com/it...-compendium-volumes-i-viiPaul schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:58:
Al je heirlooms komen op de collections heirloom tab. Je hoeft ze dus niet meer te versturen. Als je ze enchant zou ik het wel doen want die zitten er niet op als je de heirloom op een ander char uit de collection haalt.
Edit: Al weet ik niet wat een AK heirloom isAls ik op AK zoek kom ik bij Artifact Knowledge uit, maar i.c.m heirloom kom ik niet ver
als je op 1 character AK level 40 behaalt, kun je dit item kopen voor order resources en op je account rondsturen zodat een ander character instant level 40 is.
wordt gezien als AK heirloom (ja er staat Bind on Pickup, maar komt nog uit PTR, kon de live versie niet 1..2..3.. vinden)
Good stuff! De bevestiging is fijn te lezen.
Scheelt een hoop geresearch...
owja haha, gewoon PTR uit de link halen is nogmaals de bevestiging:
http://www.wowhead.com/it...-compendium-volumes-i-vii
incl BoA in tooltip.
komend weekend de rest van mn chars maar eens naar 110 helpen, zodat ik alles compleet heb.
Blijf er uiteindelijk maar een paar spelen, omdat niet alle classes mij aanspreken maar ben nogal een completionist.
toch is Legion wel erg goed hoor (vind ik ^^), al voelt het zovaak als werk.
weekly 15's, infinite ap. daarover gesproken, dat heb ik inmiddels ook opgegeven. ik dacht dat AK40 de max zou zijn voor deze expansion, maar 7.3 verhoogt het toch weer naar 55. met een insane percentage meer, dus nu alvast sparen voor crucible is nagenoeg zinloos (en dan bedoel ik er echt wat meer voor farmen).
met mn hunter en mage doe ik echt alleen nog maar raiden, weekly 15's en af en toe een world boss.
deze week actief begonnen op mn warrior en bevalt erg, lekker OP.
monk en priest staan ook nog steeds in de kast voor als ik zin heb en ergens zou ik heel graag rogue willen spelen, maar met 2 main pure dps classes heb ik hier helaas geen tijd voor.
de rest van de classes zijn niet mijn ding.
wat jullie, hoeveel classes spelen jullie nou eigenlijk?
http://www.wowhead.com/it...-compendium-volumes-i-vii
incl BoA in tooltip.
komend weekend de rest van mn chars maar eens naar 110 helpen, zodat ik alles compleet heb.
Blijf er uiteindelijk maar een paar spelen, omdat niet alle classes mij aanspreken maar ben nogal een completionist.
toch is Legion wel erg goed hoor (vind ik ^^), al voelt het zovaak als werk.
weekly 15's, infinite ap. daarover gesproken, dat heb ik inmiddels ook opgegeven. ik dacht dat AK40 de max zou zijn voor deze expansion, maar 7.3 verhoogt het toch weer naar 55. met een insane percentage meer, dus nu alvast sparen voor crucible is nagenoeg zinloos (en dan bedoel ik er echt wat meer voor farmen).
met mn hunter en mage doe ik echt alleen nog maar raiden, weekly 15's en af en toe een world boss.
deze week actief begonnen op mn warrior en bevalt erg, lekker OP.
monk en priest staan ook nog steeds in de kast voor als ik zin heb en ergens zou ik heel graag rogue willen spelen, maar met 2 main pure dps classes heb ik hier helaas geen tijd voor.
de rest van de classes zijn niet mijn ding.
Ik zal uiteindelijk alle classes op 110 hebben. Alleen m'n druid en warlock ontbreken nog.antonvdijk schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:27:
tot mijn grote verbazing vind ik de frost mage het leukste en lekkerste om te spelen. Maar ondanks dat, m'n warrior is en blijft m'n main.
hoeveel heb jij er nu dan op 110?RustStorm schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:37:
[...]
Ik zal uiteindelijk alle classes op 110 hebben. Alleen m'n druid en warlock ontbreken nog.
tot mijn grote verbazing vind ik de frost mage het leukste en lekkerste om te spelen. Maar ondanks dat, m'n warrior is en blijft m'n main.
Ik zit nu op 9 characters 110, 2 characters 105, 3 characters 101.
Allen, behalve m'n druid en warlock.Hairy23 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:38:
[...]
hoeveel heb jij er nu dan op 110?
Ik zit nu op 9 characters 110, 2 characters 105, 3 characters 101.
Eigenlijk speel ik altijd maar max 2 omdat alles bijhouden gewoon simpelweg niet te doen is in Legion.antonvdijk schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:27:
Mijn main blijft Demon Hunter... Als alt heb ik eigenlijk me DK.
Voor de completionist:
Momenteel heb ik er 4 op 110. Druid, Rogue, Death knight en Demon Hunter
Heb nog Paladin (104), Warrior(100), Monk(100) en Priest(100) in de planning staan om 110 te maken. De andere classes heb ik nooit veel aan gevonden maar moeten ook eens max worden... eens
Dan kan je ook nog kijken naar de andere faction waar ik deze expasion natuurlijk helemaal geen liefde aan heb gespendeerd omdat Horde me goed genoeg bevalt
Zelf vond ik legion ook niet slecht heb me er zeer mee vermaakt zover op de kleine pauze na door de burnout die ik er van kreeg. Was elke dag wel me daily WQ's aan het doen, 3-4 raids per week (4de dag was vooral toen we mythic deden voor de progress) gold ging harder dan het binnenkwam en binnen 6 maanden had ik simpelweg geen geld meer om te raiden en toen ben ik min of meer een beetje geragequit
[ Voor 28% gewijzigd door Kadardar op 11-08-2017 15:57 ]
Heb nu 3 lvl 110's nu. Druid als main. Paladin is mijn best gegearde alt met Alchemy (moet ik nog lvlen). En dan mijn oudste EU char de Mage die ik ook weer uit de ijskast (/cancelaura Ice Block) heb gehaald. 
Vind het wel best zo. Weinig zin om al die questlines (CH, Suramar etc) weer te doen.
Vind het wel best zo. Weinig zin om al die questlines (CH, Suramar etc) weer te doen.
Er zijn nog steeds wipes hoor, KJ nog niet in een lfr gekilled zonder minimaal 2 wipes... Waarvan een keer KJ enragede.corset schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:12:
[...]
Nou speelde ik op een dps alt en doe niet super damage (tussen de 500k en 550k op me mage) maar als je er mensen tussen heb zitten die 200k dps doen dan gaat KJ lfr nog best lastig worden...

Leveling met m'n hunter... i LOVE it...
lekker bezig, hopelijk dit weekend 110.
there we go... level 110.
[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 13-08-2017 11:23 ]
ben gisteren een nieuwe char begonnen gnome mage ben well nog maar lvl 6 zit op Silvermoon Alliance hollands glorie guild
voor de mensen die nog niet hun info ingevuld hebben https://docs.google.com/s...5RjQ7hQLyNJEbQ/edit#gid=0
voor de mensen die nog niet hun info ingevuld hebben https://docs.google.com/s...5RjQ7hQLyNJEbQ/edit#gid=0
[ Voor 38% gewijzigd door nedius004 op 13-08-2017 13:13 ]
Ondertussen zit ik dan nu op ilvl 906 en opzich zou M+ me misschien nog wat omhoog kunnen krikken maar op een bepaalde manier vind ik dan M+ echt zo saai als het maar kan, Gister VotW +10 gedaan (als test om te kijken waar ik nou in zou moeten vallen) en opzich hadden we het binnen de timer kunnen halen maarja als mensen zich niet geroepen voelen om dat licht balletje op te pakken en de tank alles laten doen wordt het vrij moeilijk. Doe dit natuurlijk wel als Demonic DH (King of M+
). Denk zelf wel dat ik hoger als +10 aankan, denk dat ik rond de 12 a 13 (ook goed voor de upgrades) zou kunnen komen met de huidige gear en skills 
Heb nu alleen nog ToV en Nighthold LFR op de planning voor een mogelijke drop voor die BiS leggie ring en dan ben ik wel zo beetje max als het maar kan en is het in feite alleen nog maar ToS farmen en hopen dat de guild heroic kan clearen, weet niet of ze mythic echt willen doen aangezien mythic wel echt een redelijke grote stap naar boven kan zijn voor een hoop mensen, maarja, zeg nooit nooit
Gister weer Raid gedaan en geprobeerd KJ neer te halen, we wouden het en paar trys geven en daarna de andere bosses killen voor loot. 3 trys op KJ en op 53% gekomen (dacht ik even zo snel uit me hoofd).
Moet zeggen dat het gevecht wel leuk vind op Normal en is best pittig voor de groep van 13 die we nu hebben, zeker geen "Walk through the park" totdat we hem een paar gekilled hebben natuurlijk
. Vandaag killen we nog even snel Maiden (farm) en Fallen (1x gekilled dus kan anders lopen) en dan kunnen we de rest van de avond besteden op KJ
Wil hem nu wel eens een keer gekilled hebben op een normale difficulity ipv van LFR (al is die pas 1 weerk open) 
Ook een klein beetje begonnen aan mij Shaman (73) en Warrior (102) te levellen voor de 110 collectie
Heb nu alleen nog ToV en Nighthold LFR op de planning voor een mogelijke drop voor die BiS leggie ring en dan ben ik wel zo beetje max als het maar kan en is het in feite alleen nog maar ToS farmen en hopen dat de guild heroic kan clearen, weet niet of ze mythic echt willen doen aangezien mythic wel echt een redelijke grote stap naar boven kan zijn voor een hoop mensen, maarja, zeg nooit nooit
Gister weer Raid gedaan en geprobeerd KJ neer te halen, we wouden het en paar trys geven en daarna de andere bosses killen voor loot. 3 trys op KJ en op 53% gekomen (dacht ik even zo snel uit me hoofd).
Moet zeggen dat het gevecht wel leuk vind op Normal en is best pittig voor de groep van 13 die we nu hebben, zeker geen "Walk through the park" totdat we hem een paar gekilled hebben natuurlijk
Ook een klein beetje begonnen aan mij Shaman (73) en Warrior (102) te levellen voor de 110 collectie
Afgelopen weekend begon de shaman van mijn vrouw op 90, zaterdag avond op 102
Zondag om 07.00 ben ik gaan zitten, en om 13.00 was hij 110.
Resultaat?
https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/makani
845 volgens deze, 852 ingame
Mijn character schiet ook op:
907 mainspec
Vanavond ga ik Fallen Avatar + KJ normal even clearen en dan door naar heroic
Zondag om 07.00 ben ik gaan zitten, en om 13.00 was hij 110.
Resultaat?
https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/makani
845 volgens deze, 852 ingame
Mijn character schiet ook op:
907 mainspec
Vanavond ga ik Fallen Avatar + KJ normal even clearen en dan door naar heroic
Ik vraag me af tot hoe ver de keuzes in talents voor Demon Hunter in 7.3 gaat beperken. Met de huidige set bonus die bekend is, welke deze zijn:
Havoc:
2P: Eye Beam damage increased by 30%
4P: When Eye Beam finishes fully channeling, your Haste is increased by 15% for 8 sec.
Wat heel erg neerkomt op dat Demonic DH the way to go wordt in 7.3 en dan Randons Cascading eyes een BiS Leggie gaat worden.
^
Is glazenbol modus natuurlijk
Voor Chaos build gebruik je momenteel Eye Beam alleen op 2+ targets, het zou heel goed kunnen dat we Eye Beam gewoon in onze rotatie moeten gaan weven voor de buff
Ik zeg kom maar op met 7.3 maar dat gaat vast nog wel een maandje duren aangezien ze nu de raids aan het testen zijn 
Hopelijk wordt de volgende expansion weer weggeven aan mensen die bepaalde milestones hebben behaald met raiding (en denk ook PvP). Voor Legion was het zo dat als je Archimonde op Normal, Heroic of Mythic had verslagen dat je in de waves kwam voor beta testen van de volgende expansion
Dat zou dus weer even afwachten worden met de nieuwe Argus raid op welk niveau je de laatste boss verslaat voor de beta invite
Havoc:
2P: Eye Beam damage increased by 30%
4P: When Eye Beam finishes fully channeling, your Haste is increased by 15% for 8 sec.
Wat heel erg neerkomt op dat Demonic DH the way to go wordt in 7.3 en dan Randons Cascading eyes een BiS Leggie gaat worden.
^
Is glazenbol modus natuurlijk
Voor Chaos build gebruik je momenteel Eye Beam alleen op 2+ targets, het zou heel goed kunnen dat we Eye Beam gewoon in onze rotatie moeten gaan weven voor de buff
Hopelijk wordt de volgende expansion weer weggeven aan mensen die bepaalde milestones hebben behaald met raiding (en denk ook PvP). Voor Legion was het zo dat als je Archimonde op Normal, Heroic of Mythic had verslagen dat je in de waves kwam voor beta testen van de volgende expansion
[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 14-08-2017 11:25 ]
Als ik de internet menigte moet geloven komt 7.3 waarschijnlijk op 29 augustus uit en 11 weken later 7.3.5 met de nieuwe raid open.
Nog even geduld dus
Maar 15 dagen nadat 7.3 uit is zou de nether crucible beschikbaar moeten zijn als je de quests volgt. Laat ik nu net dan op vakantie zijn
Maar goed, vakantie >>> wow
Nog even geduld dus
Maar 15 dagen nadat 7.3 uit is zou de nether crucible beschikbaar moeten zijn als je de quests volgt. Laat ik nu net dan op vakantie zijn

Dat zou wel lekker snel zijnIntToStr schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:28:
Als ik de internet menigte moet geloven komt 7.3 waarschijnlijk op 29 augustus uit en 11 weken later 7.3.5 met de nieuwe raid open.
Nog even geduld dus
Maar 15 dagen nadat 7.3 uit is zou de nether crucible beschikbaar moeten zijn als je de quests volgt. Laat ik nu net dan op vakantie zijnMaar goed, vakantie >>> wow
Vakantie + WoW is goed te combineren hoor
[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 14-08-2017 12:23 ]
Artifact van m'n gnome hunter heeft AK 40 en is lekke gevuld met puntjes. Ik moet zeggen: speelt heerlijk, ondanks het gebrek aan gear. Dus ben erg blij dat ik deze naar 110 gebracht heb; kan me nu lekker focussen op deze gnome als ik m'n warrior en mage beetje beu ben.
Ik zie het hier nog niet voorbij komen, maar volgende week weten (na alle waarschijnlijkheid) eindelijk wat de nieuwe expansion zal zijn. Ik ben echt hyped, struin al meerdere weken alle fora af waar leaks op verschijnen en nieuwe informatie
. Vorige week zat er helemaal een interessante tussen, deze leek ook vrij plausible qua informatie en de gelekte screenshot. Iemand anders hyped voor Gamescon?
Ik denk:Raptar schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:04:
Ik zie het hier nog niet voorbij komen, maar volgende week weten (na alle waarschijnlijkheid) eindelijk wat de nieuwe expansion zal zijn. Ik ben echt hyped, struin al meerdere weken alle fora af waar leaks op verschijnen en nieuwe informatie. Vorige week zat er helemaal een interessante tussen, deze leek ook vrij plausible qua informatie en de gelekte screenshot. Iemand anders hyped voor Gamescon?
spoiler:
Naam: Veil of Shadows (aan onderstaande link te zien)
Kul'tiras, Old Gods en Naga
Tijd om Queen Aszhara neer te meppen.
Die jij bedoeld is waarschijnlijk deze (war ik het hier ook over heb):
Het lijkt mij het meest logische vervolg van Legion aangezien we Queen Azshara alleen zien maar voor de rest niets mee kunnen doen. N'zoth moet wel onze 8.2 of 8.2.5 patch baas zijn in dat geval
Ben zelf ook wel hyped en helemaal na dat screenshot en verhaal eronder
PS... Pandaran Death Knights
Tijd om te wisselen van Race en naam. FatForArthas
Kul'tiras, Old Gods en Naga
Die jij bedoeld is waarschijnlijk deze (war ik het hier ook over heb):
Het lijkt mij het meest logische vervolg van Legion aangezien we Queen Azshara alleen zien maar voor de rest niets mee kunnen doen. N'zoth moet wel onze 8.2 of 8.2.5 patch baas zijn in dat geval
Ben zelf ook wel hyped en helemaal na dat screenshot en verhaal eronder
PS... Pandaran Death Knights

Tijd om te wisselen van Race en naam. FatForArthas
[ Voor 29% gewijzigd door Kadardar op 14-08-2017 13:17 ]
Curve en cutting edge blijven bestaan totdat de nieuwe raid opent, dus tot 7.3.5 (er vanuit gaande dat ze hetzelfde toepassen als bij 7.2).Kadardar schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:21:
[...]
Dat zou wel lekker snel zijnMag me guild wel even opschieten met KJ killen voor de curve iig .
Maarja voordat de raid dan opengaat zijn we wel een stuk verder of is dat de LFR wings? Want 11 weken na patch is wel echt ontzettend lang
Vakantie + WoW is goed te combineren hoorZelf weet ik dat in de avond altijd goed brak ben dus is een laptopje erbij pakken makkelijker dan een feest op gaan zoeken waar ik weer zo weg ben.
En ja, het zou nog 11 weken tot raid opening zijn vanaf 29 augustus, niet lfr, maar normal/heroic. Net als alle andere voorgaande patches zou er weer zo'n questline van vele weken zijn waarbij je elke week een chapter afrondt.
Vakantie is voor mij trouwens (in dit geval maar een week, want baby...) echt op vakantie, dus zeker geen wow
Ah oké nou dan moet heroic curve er minimaal wel inzittenIntToStr schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:50:
[...]
Curve en cutting edge blijven bestaan totdat de nieuwe raid opent, dus tot 7.3.5 (er vanuit gaande dat ze hetzelfde toepassen als bij 7.2).
En ja, het zou nog 11 weken tot raid opening zijn vanaf 29 augustus, niet lfr, maar normal/heroic. Net als alle andere voorgaande patches zou er weer zo'n questline van vele weken zijn waarbij je elke week een chapter afrondt.
Vakantie is voor mij trouwens (in dit geval maar een week, want baby...) echt op vakantie, dus zeker geen wow
Heb de opening van Nighthold en ToS gemist helaaas dus ik wist niet dat dit de nieuwe trend was van Blizz
Ah oke, moet er zelf ook aan geloven over 2 maanden
Zo weer 12 tries bij kunnen schrijven op KJ HC. Komen nu vaker in P2 dat wel. Maar we beginnen echt die baas te haten. Je kunt gewoon geen fouten veroorloven. Ergens verwacht ik nog wel wat nerfs de komende weken. Heel veel guilds zitten nu vast op KJ. 9917 kills op Avatar en maar 5950 op KJ. Maar die zijn ook wel een nivo hoger dan de rest van de raid.
Kan iemand me in een paar zinnen terug op weg helpen met WoW?
Ik heb al ruim een half jaar niet meer gespeeld en kom niet goed uit aan de veranderingen waardoor ik totaal geen idee heb wat ik nu best doe om een beetje bij te benen met de huidige content.
Het laatste wat ik gespeeld heb was die kleine raid trial of valor.. Wat me een beetje zorgen baart is dat ik niet ga kunnen bijbenen met AK/AP waardoor ik inherent zwak blijf?? Of ben ik fout
Ik heb al ruim een half jaar niet meer gespeeld en kom niet goed uit aan de veranderingen waardoor ik totaal geen idee heb wat ik nu best doe om een beetje bij te benen met de huidige content.
Het laatste wat ik gespeeld heb was die kleine raid trial of valor.. Wat me een beetje zorgen baart is dat ik niet ga kunnen bijbenen met AK/AP waardoor ik inherent zwak blijf?? Of ben ik fout
Begin eerst met je Class te leren spelen (indien updates je het gevoel geven dat je niet meer optimaal speelt).Phaex schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:36:
Kan iemand me in een paar zinnen terug op weg helpen met WoW?
Haal je AK research omhoog (duurt je waarschijnlijk ergens in een week om naar 40 te komen).
Farm wat World Quests (al is het alleen de order resources voor je AK)
Doe LFR/Raids/PVP w/e je interest is
Zodra je AK 25 hebt doe de Empowered traits quest (pik je op van Dalaran (violet Citadel bij khadgar)
Complete die quest
Doe meer AK research tot 40 ^_^
Binnen een week met wat grinden heb je Concordance en vanaf daarna zijn het de hele tijd kleine stapjes verder en kun je weer redelijk bijkomen.
PS. Mocht je hier niet zijn voor Raids/PvP maar voor pet battles, ignore list
[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 14-08-2017 15:45 ]
Dat zijn minstens vijf paar zinnen...Kadardar schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:44:
[...]
Begin eerst met je Class te leren spelen (indien updates je het gevoel geven dat je niet meer optimaal speelt).
Haal je AK research omhoog (duurt je waarschijnlijk ergens in een week om naar 40 te komen).
Farm wat World Quests (al is het alleen de order resources voor je AK)
Zodra je AK 25 hebt doe de Empowered traits quest (pik je op van Dalaran (violet Citadel bij khadgar)
Complete die quest
Doe meer AK research tot 40 ^_^
Binnen een week met wat grinden heb je Concordance en vanaf daarna zijn het de hele tijd kleine stapjes verder en kun je weer redelijk bijkomen.
PS. Mocht je hier niet zijn voor Raids/PvP maar voor pet battles, ignore list
Maar inderdaad: AK research gaat VELE malen sneller dan voorheen. AP farmen dus ook en je wapen upgraden idem dito. Voor de rest lekker dingen doen die je leuk vindt om te doen.
Thx!
Is het trouwens nuttig om flying te unlocken? Ik had gezien dat de quest uit 2 delen bestaat waar ik alle subdelen van part 1 reeds vroeger gedaan had.
Duurt part 2 nog lang dan?
is het niet vooral questlines volgen en dan kom je er vanzelf
volgens mij staan er op wowhead wel wat guides om te volgen
volgens mij staan er op wowhead wel wat guides om te volgen
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Part 2 is niet het leukste, een aantal grindquests maar er zit bijna geen timegate meer in dus die kan je wel redelijk snel doen en zou ik zeker unlocken. Vliegen is namelijk echt een must imho.Phaex schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:51:
[...]
Thx!
Is het trouwens nuttig om flying te unlocken? Ik had gezien dat de quest uit 2 delen bestaat waar ik alle subdelen van part 1 reeds vroeger gedaan had.
Flying is handig (voorals je als nog meer WQ's en gaat gatheren) maar weet niet hoe ver je daar nu mee bent. Het is een aardig lange grind quest + de zin die je ervoor moet hebben om elke dag Suramar World Quests te grindenPhaex schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:51:
[...]
Thx!
Je moet wat doen in de AK research tijd heRustStorm schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:50:
[...]
Dat zijn minstens vijf paar zinnen...![]()
Maar inderdaad: AK research gaat VELE malen sneller dan voorheen. AP farmen dus ook en je wapen upgraden idem dito. Voor de rest lekker dingen doen die je leuk vindt om te doen.
[ Voor 35% gewijzigd door Kadardar op 14-08-2017 16:03 ]
Suramar enzo had ik vroeger al volledig afgewerkt. Of hebben ze die questline verder gezet met content patches?Kadardar schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:01:
[...]
Flying is handig (voorals je als nog meer WQ's en gaat gatheren) maar weet niet hoe ver je daar nu mee bent. Het is een aardig lange grind quest + de zin die je ervoor moet hebben om elke dag Suramar World Quests te grinden
Dat was inderdaad wel een beetje zzzz ...
Je hebt onder Achievements -> Exploration -> Legion heb je 2 achievements die je moet hebben... iets met Part 1 en Part 2. Part 2 is niet zichtbaar als je Part 1 niet af hebt tevensPhaex schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:02:
[...]
Suramar enzo had ik vroeger al volledig afgewerkt. Of hebben ze die questline verder gezet met content patches?
Dat was inderdaad wel een beetje zzzz ...
Part 2 gaat wel wat makkelijker dan part 1 maar het blijft een aardige grind aangezien je Legionfall naar Revered moet werken.
[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 14-08-2017 16:06 ]
Hoe werkt dat met connected realms? Op de Blizzard forums (en de lijst op Gamepedia) zeggen dat DarkSorrow connected is met Genjuros en Neptulon, maar als ik in Orgrimmar rondloop dan zie ik zeer zelden spelers van die realms, het is bijna allemaal Drak'thul, Tarren Mill of Burning Legion, en die zitten allemaal in andere connected realms? Sterker nog, volgens Gamepedia is Burning Legion een US of Korea realm?
Bij looking for guild krijg ik geen antwoord; op Silvermoon had ik binnen 30 minuten raak, op Darksorrow heb ik 10 requests (bij de grootste guilds, met omschrijving die aangeeft dat ze open staan voor meer leden) al bijna een week uitstaan... Geen afwijzing, geen acceptatie, zelfs geen bericht...
Bij looking for guild krijg ik geen antwoord; op Silvermoon had ik binnen 30 minuten raak, op Darksorrow heb ik 10 requests (bij de grootste guilds, met omschrijving die aangeeft dat ze open staan voor meer leden) al bijna een week uitstaan... Geen afwijzing, geen acceptatie, zelfs geen bericht...
Rhàshan - Aditu Sunlock
Vanaaf voor het eerst Fallen Avatar HC gekilled, het was op het randje en ik was de laatste overlevende maar ik kon gelukkig nog genoeg damage doen om hem te killen. Gaf mij iig wel een goed gevoel
Nog wat wipes op Kill'Jeaden (of hoe je het spelt) gedaan, en die is best pittig, maar denk wel dat we hem wel kunnen killen met wat oefenen.
Nog wat wipes op Kill'Jeaden (of hoe je het spelt) gedaan, en die is best pittig, maar denk wel dat we hem wel kunnen killen met wat oefenen.
Dat gaat best hard hoor, al die quests in die questline geven 1500 rep.Kadardar schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:04:
[...]
Je hebt onder Achievements -> Exploration -> Legion heb je 2 achievements die je moet hebben... iets met Part 1 en Part 2. Part 2 is niet zichtbaar als je Part 1 niet af hebt tevens
Part 2 gaat wel wat makkelijker dan part 1 maar het blijft een aardige grind aangezien je Legionfall naar Revered moet werken.
Dat looking for guild gebruiken volgens mij veel officers niet. 9 van de 10 keer als ik op de invite knop druk is dat character niet online. Waardeloze feature mijn inziens.Paul schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:47:
Gisteren me 3rde legendary als boomkin mogen ontvangen ik had al soul of the arcdruid en prydaz.
Dropt gisteren bij normal ToS de Lady and the child shoulders *sigh* altijd leuk een legendary maar wat vinden jullie als boomkin van de Lady and the child shoulders?
Ik heb me twijfels...
http://www.wowhead.com/item=144295/lady-and-the-child
Ik ga nu toch Prydaz vervangen ervoor maar zal eerst een andere leuke neck moeten krijgen.
Dropt gisteren bij normal ToS de Lady and the child shoulders *sigh* altijd leuk een legendary maar wat vinden jullie als boomkin van de Lady and the child shoulders?
Ik heb me twijfels...
Ik ga nu toch Prydaz vervangen ervoor maar zal eerst een andere leuke neck moeten krijgen.
@Kaap Andersom loop ik daar ook tegenaan, in de Guild omschrijving staat dan bijvoorbeeld: "/w for invite", maar dan moet ik wel eerst iemand vinden
Of: "Send ingame mail to XYZ" -> "Character XYZ not found"...
Over dat whisperen, daar komt dus ook mijn vraag vandaan; ik zie allemaal realm-namen rondbanjeren in Orgrimmar die ik niet thuis kan brengen
Ik weet dus ook niet of het zin heeft die mensen te whisperen (bijvoorbeeld bij de heirloom vendor, we staan daar beiden voor dezelfde reden
al moet ik eigenlijk bij de guild vendor zijn) als ze niet in hetzelfde of een connected realm zitten...
Ik zou bijna in /1 gaan vragen om een invite maar dat vind ik zo spammerig
Nog los van dat het daar (in tegenstelling tot einde Wrath / begin Cata) ook gewoon dood en verlaten is.
Over dat whisperen, daar komt dus ook mijn vraag vandaan; ik zie allemaal realm-namen rondbanjeren in Orgrimmar die ik niet thuis kan brengen
Ik zou bijna in /1 gaan vragen om een invite maar dat vind ik zo spammerig
Rhàshan - Aditu Sunlock
Echt niet goed: vannacht gedroomd dat m'n gnome hunter een legendary kreeg... en zoooo slecht... whahaha. Echt niet normaal. DUs ik was enigszins teleurgesteld om vervolgens blij wakker te worden.

Dat heeft weer te maken met CRZ / sharding zodat het niet te druk of rustig is in Stormwind/OrgrimmarPaul schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:47:
Hoe werkt dat met connected realms? Op de Blizzard forums (en de lijst op Gamepedia) zeggen dat DarkSorrow connected is met Genjuros en Neptulon, maar als ik in Orgrimmar rondloop dan zie ik zeer zelden spelers van die realms, het is bijna allemaal Drak'thul, Tarren Mill of Burning Legion, en die zitten allemaal in andere connected realms?
Bij connected realms deel je dezelfde AH en kan je guilds joinen van de andere realms en onderling traden. Het is dan eigenlijk 1 grote samengevoegde realm
In de regel is de Guild Finder iets wat de GM ooit aangezet heeft met X info, maar nooit bijhoudt. Het dient meer als reclamezuil van "Hey wij bestaan", maar daar is dan alles mee gezegd. Ik zou daar geen gebruik van maken als ik jou was. Wij houden het ook niet bij, als ik een request zie staan druk ik op invite, is diegene niet online, decline. Ga dat niet actief bij houden.Paul schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:44:
@Kaap Andersom loop ik daar ook tegenaan, in de Guild omschrijving staat dan bijvoorbeeld: "/w for invite", maar dan moet ik wel eerst iemand vindenOf: "Send ingame mail to XYZ" -> "Character XYZ not found"...
Ik zou eerder eens bedenken wat ik in een guild zoek en daar naar zoeken via realm forums of wowprogress.
Mensen met een andere realmnaam achter hun naam zitten in ieder geval in dezelfde shard/crz als jou. D.m.v. realmhop addons kunnen mensen naar andere realms. Het hoeven dus geen mensen te zijn die bij de connected realms van jouw server zitten.
Welke andere opties heb ik? Realm forums en wowprogress dus? Ik ga eens kijken, tnxKaap schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:51:
Ik zou daar geen gebruik van maken als ik jou was.
Edit: k, zelfs het forum is dood
Die twee spreken elkaar tegen; of je doet er iets mee, of nietWij houden het ook niet bij, als ik een request zie staan druk ik op invite, is diegene niet online, decline. Ga dat niet actief bij houden.
[ Voor 4% gewijzigd door Paul op 15-08-2017 09:14 ]
Rhàshan - Aditu Sunlock
We doen er iets mee als in, als ik toevallig een keer op de guild info tab ben en ik zie een request staan. Wellicht eens in de paar weken dusPaul schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:56:
Die twee spreken elkaar tegen; of je doet er iets mee, of niet
Ik zal je volgens mij al vroeg online komen (weet niet meer of het ingame was of b.net), maar ging je echt even kijken of je m stiekem toch niet geloot had vannacht tijdens het slaapwandelen?RustStorm schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:48:
Echt niet goed: vannacht gedroomd dat m'n gnome hunter een legendary kreeg... en zoooo slecht... whahaha. Echt niet normaal. DUs ik was enigszins teleurgesteld om vervolgens blij wakker te worden.
Hahahahaha, was inderdaad vanochtendmarijnvtg schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:10:
[...]
Ik zal je volgens mij al vroeg online komen (weet niet meer of het ingame was of b.net), maar ging je echt even kijken of je m stiekem toch niet geloot had vannacht tijdens het slaapwandelen?
Daarom zei ik al, het is wat makkelijker maar laten we zeggen elke dag 1,5 week gedwongen worden om WQ's te doen voor je flying is nog steeds een hele opgave. Ikzelf heb een paar dagen ervan geskipped puur omdat ik de zin/geen tijd voor had.Bartske schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:55:
[...]
Dat gaat best hard hoor, al die quests in die questline geven 1500 rep.
Ook ik was vorige week toch maar begonnen om flying te halen, maar wat een trip is dat door Suramar zeg. Had nu alle quests gedaan totdat ik 7.000rep revered moest hebben. Van 5.000 naar 7.000 was nog wel snel te doen. Kon daardoor weer quests doen, maar nu moet ik 20.000 hebben en ben pas net 8.000. Na al die moeite was dat wel even tegen het zere been, dus doe het nu maar rustig aan.Kadardar schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:14:
[...]
Daarom zei ik al, het is wat makkelijker maar laten we zeggen elke dag 1,5 week gedwongen worden om WQ's te doen voor je flying is nog steeds een hele opgave. Ikzelf heb een paar dagen ervan geskipped puur omdat ik de zin/geen tijd voor had.
Overigens is dit voor het eerst ooit dat ik flying juist niet mis. Met 2 heartstones en je flying whistle ben je vrij mobiel.
Neem trouwens m'n woorden terug over Suramar. Ik dacht dat het gebied niets voor mij zou zijn. Maar het is toch wel verdomd mooi gemaakt imho. Met de gebieden die over de stad uitkijken, tot de grotten en dan de stad zelf natuurlijk.
Gister KJ Heroic down, wat een slecht designde boss is dat zeg, echt het slechtste in tijden.
Ik snap dat op Mythic iedere individuele fout een wipe moet kunnen betekenen maar voor Heroic is dat imho wat teveel gevraagd, zeker met een mechanic als Armageddon. Ook de meeste andere mechanics zijn weinig inspirerend en de intermission phases maken de fight ook niet leuker. Imho echt een draak van een gevecht en KJ onwaardig.
Ik voorzie ook weinig motivatie om iedere week weer terug te gaan naar KJ nu die eenmaal down is.
Nog wat tips voor degenen die nog bezig zijn op hem mocht je ze nog niet kennen, P1 transitie voor de 2de armageddon helpt enorm. Transitie naar de Darkphase vlak voordat de 2de tank add komt is ook erg prettig, een van de beste momenten om de transitie in te zetten imho.
Ik snap dat op Mythic iedere individuele fout een wipe moet kunnen betekenen maar voor Heroic is dat imho wat teveel gevraagd, zeker met een mechanic als Armageddon. Ook de meeste andere mechanics zijn weinig inspirerend en de intermission phases maken de fight ook niet leuker. Imho echt een draak van een gevecht en KJ onwaardig.
Ik voorzie ook weinig motivatie om iedere week weer terug te gaan naar KJ nu die eenmaal down is.
Nog wat tips voor degenen die nog bezig zijn op hem mocht je ze nog niet kennen, P1 transitie voor de 2de armageddon helpt enorm. Transitie naar de Darkphase vlak voordat de 2de tank add komt is ook erg prettig, een van de beste momenten om de transitie in te zetten imho.
Ja is lekker voor Aoe packs. Met de SotA ring krijg je bij 40 AP al een starfall en dan lekker MF/SF spammen.pascal073 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:43:
Gisteren me 3rde legendary als boomkin mogen ontvangen ik had al soul of the arcdruid en prydaz.
Ik heb me twijfels...
Ja onze beste try gisteren was 45%. En we hebben helaas 4 pug tanks moet verslijten. De laatste was dan wel een hele goeie en heeft ons nog wat goeie tips gegeven. En dat we een Guardian Druid moeten recruiten, hehe.Dennism schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:38:
Gister KJ Heroic down, wat een slecht designde boss is dat zeg, echt het slechtste in tijden.
Maar we zien wel goeie progressie van P1-transition-P2. Nu gaat het om naar de shadow phase te gaan en die te overleven. Dat is ons doel voor volgende week.
[ Voor 49% gewijzigd door junglebeast op 15-08-2017 11:52 ]
Ugh, moeten puggen op KJ, dat lijkt me ook niet prettig. Druid tank recruiten of iemand laten rerollen die al een druid alt heeft zou denk ik idd niet verkeerd zijn. Lijkt by far de beste tank voor dat gevecht. Onze Pally / DH combo was iig niet ideaal, maar voldeed wel.junglebeast schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:44:
[...]
Ja is lekker voor Aoe packs. Met de SotA ring krijg je bij 40 AP al een starfall en dan lekker MF/SF spammen.
[...]
Ja onze beste try gisteren was 45%. En we hebben helaas 4 pug tanks moet verslijten. De laatste was dan wel een hele goeie en heeft ons nog wat goeie tips gegeven. En dat we een Guardian Druid moeten recruiten, hehe.
Maar we zien wel goeie progressie van P1-transition-P2. Nu gaat het om naar de shadow phase te gaan en die te overleven. Dat is ons doel voor volgende week.
Shadowphase is imho vrij healer dependant, zorg voor de transitie dat je een minimaal aantal debuffs hebt lopen van Armageddon (voor zover dat lukt, ivm enrage timer kan je ook niet echt uitstellen om te pushen daar je toch zeker 3-4 min voor P3 wil hebben) en dat iedereen topped off is en dat de healer illidan snel vinden zodat ze kunnen healen. Ook personals gebruiken in die phase kan belangrijk zijn om niet dood te gaan.
junglebeast schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:44:
De laatste was dan wel een hele goeie en heeft ons nog wat goeie tips gegeven. En dat we een Guardian Druid moeten recruiten, hehe.
Puur uit interesse, waarom zou een Guardian Druid de beste tank zijn voor dat KJ(HC) gevecht?Dennism schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:17:
Druid tank recruiten of iemand laten rerollen die al een druid alt heeft zou denk ik idd niet verkeerd zijn. Lijkt by far de beste tank voor dat gevecht. Onze Pally / DH combo was iig niet ideaal, maar voldeed wel.
Healthpool en physical damage mitigation, KJ hits like a truck om het zo maar ff te zeggenRaseriaN schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:19:
[...]
[...]
Puur uit interesse, waarom zou een Guardian Druid de beste tank zijn voor dat KJ(HC) gevecht?
HP en Armor. Fysieke mitigation zeg maar. KJ's melee is als een truck, maar de claws zijn als een trein. Guardian en Brewmaster gaan daar prima mee om. Prot Warr mits enigzins haste capped zal het ook prima doen. Classes die spikey zijn hebben het veel zwaarder. Prot Pala is in het algemeen too squishy.RaseriaN schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:19:
[...]
[...]
Puur uit interesse, waarom zou een Guardian Druid de beste tank zijn voor dat KJ(HC) gevecht?
Onlangs was er een inventarisatie gemaakt van alle top progress guilds. Ruim de helft van alle tanks waren Guardian Druids. Veel Brewmasters ook. Zegt best wat.
Dan gaan we maar is aan de slag voor een nieuwe neckjunglebeast schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:44:
[...]
Ja is lekker voor Aoe packs. Met de SotA ring krijg je bij 40 AP al een starfall en dan lekker MF/SF spammen.
[...]
Ja onze beste try gisteren was 45%. En we hebben helaas 4 pug tanks moet verslijten. De laatste was dan wel een hele goeie en heeft ons nog wat goeie tips gegeven. En dat we een Guardian Druid moeten recruiten, hehe.
Wel jammer had de dag ervoor 920 set shoulder gekregen, die kan dus nu de bank ik

Gelukkig nog een cloak 885 bewaard voor als nood toch me set bonus te behouden en die moet ik weer voor een 910 vervangen

"From Druid perspective there is actually no way to die due to Felclaws.RaseriaN schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:19:
[...]
[...]
Main source of dmg on K'J comes from auto-attacks, so Earthwarden talent makes this pretty easy, combined with Bristling Fur (it's always up with each tank swap), you can stack Ironfur to 5, or even 6 stacks, while doing tons of healing from FR. Also at least one stamina trinket is mandatory, in K'J fight, at least with current lvl of gear, tanks should go full defensive to avoid random deaths.
Last week on normal difficulty I tanked half of the fight solo, with 10 stacks, and it's possible thing to do.
If you don't f!@# up, you literally can't die in there due to Felclaws as a Druid.
I hope this will help."
Daarom.
Ik ga dit van de week dit proberen op normal. Ben inmiddels 920 en leuke trinkets als guardian.
Nou Gister dan KJ Normal geprobeerd met de guild. We zijn tot 27% gekomen toen enragede die. Merk gewoon dat sommige in de groep nog wat moeite hebben met tacs en DPSen waardoor ze dood gaan of gewoon simpelweg te weinig DPS doen. Imo een mooi moment om mensen te gaan benchen maar kennelijk denkt de top van de guild daar anders voer.
De 200k DPS mage hielp ook niet echt bevorderend helaas. Weet niet wat mijn huidige guild aan het proberen is maar het lijkt of we proberen te boosten op een progress boss ofzo (ik ben legitiem confused ja).. gaat natuurlijk niet werken. Moest gister helaas snel weg na de raid tijd maar vanavond eens kijken wat ze nou precies willen. Heb geen zin om het ritje mensen boosten en zodra ze hoog genoeg zijn weer weg gaan te herbeleven
Wel gister nog even een Fel rush bug moment gevonden... mijn fel rush was in eens 2 keer zolang... doe dat richting de pit op maiden en flats... beneden
Vanaf toen maar naar de muur gaan rushen (veilig
)
Toen Fallen Avatar (2 trys, met onze 200k DPS mage (wtf)) en shoulders gewonnen. Nu dus 3/4 set bonus
De 200k DPS mage hielp ook niet echt bevorderend helaas. Weet niet wat mijn huidige guild aan het proberen is maar het lijkt of we proberen te boosten op een progress boss ofzo (ik ben legitiem confused ja).. gaat natuurlijk niet werken. Moest gister helaas snel weg na de raid tijd maar vanavond eens kijken wat ze nou precies willen. Heb geen zin om het ritje mensen boosten en zodra ze hoog genoeg zijn weer weg gaan te herbeleven
Wel gister nog even een Fel rush bug moment gevonden... mijn fel rush was in eens 2 keer zolang... doe dat richting de pit op maiden en flats... beneden

Toen Fallen Avatar (2 trys, met onze 200k DPS mage (wtf)) en shoulders gewonnen. Nu dus 3/4 set bonus
[ Voor 24% gewijzigd door Kadardar op 15-08-2017 13:23 ]
Morgen loopt mijn Sub af, ga hem tot 7.3 niet verlengen.
Enige wat ik nu nog doe is AP grinden via het missie board, en veel van mijn als hebben al power ascended op min. 1 wapen.
Heb alle class mounts, vanavond nog even de archaeology mount op halen en dan is echt gewoon wachten op 7.3
Zodra die uit zien we wel of we nog investeren om 7.3 te spelen, exit nu is i.m.o. ook goed.
ben benieuw of dit maal wel voor langere duur is
Enige wat ik nu nog doe is AP grinden via het missie board, en veel van mijn als hebben al power ascended op min. 1 wapen.
Heb alle class mounts, vanavond nog even de archaeology mount op halen en dan is echt gewoon wachten op 7.3
Zodra die uit zien we wel of we nog investeren om 7.3 te spelen, exit nu is i.m.o. ook goed.
ben benieuw of dit maal wel voor langere duur is
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Hallo allen,
Waarschijnlijk een noob vraag. Ik ben helemaal als Horde naar Booty Bay gegaan omdat daar altijd veel questen zitten wist ik nog van eerder.
Nu kom ik daar, zie ik geen enkele quest....
Volgens mij moet ik eerst reputatie opbouwen, weet iemand hoe ik dat kan doen?
Ik heb geen idee...
Waarschijnlijk een noob vraag. Ik ben helemaal als Horde naar Booty Bay gegaan omdat daar altijd veel questen zitten wist ik nog van eerder.
Ik heb geen idee...
Volgens mij zit er ergens noord een outpost voor horde met quests.Canon_nl3 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:47:
Hallo allen,
Ik heb geen idee...
Kijk wel of je level in de range valt van de map. Dit kan je doen door naar je map te gaan, uitzoomen en de muis over het gebied heen te halen (dit geval stranglethorn vale) en dan komt er bovenin te staan welk level die map voor bedoeld is. Wellicht ben je te hoog en kan je betere een andere map zoeken. Wel je de quests kunnen zien? Rechter muisknop op je minimap en dan track low-level quests
Bedankt voor de reactie.
Ik ben wel het goede lvl. Lvl 28 ofzo, ietsje lager dus dan het gemiddelde. Maar dat heb ik bewust gedaan. Anders sla je alles in 1 klap dood
.
Ik ga zo eens kijken of het me lukt. Toch wel een 'nieuwigheidje' van de afgelopen tijd denk ik.
Ik ben wel het goede lvl. Lvl 28 ofzo, ietsje lager dus dan het gemiddelde. Maar dat heb ik bewust gedaan. Anders sla je alles in 1 klap dood
Ik ga zo eens kijken of het me lukt. Toch wel een 'nieuwigheidje' van de afgelopen tijd denk ik.
Ugh nieuwe quest is up. Iedereen probeert nu in te loggen, worldserver down. Goede timing Blizzard

Helaas hier nog geen quest. Op Ragnaros.Kaap schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:37:
Ugh nieuwe quest is up. Iedereen probeert nu in te loggen, worldserver down. Goede timing Blizzard
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.