Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:58
junglebeast schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:34:
[...]

Ja zo zie ik het ook. Het is voor vrienden of guild groepen een leuke bezigheid. En puggen doe ik alleen maar tot aan +6 of zo.
Als ik hoge pug maak ik zelf de groep en check ik iedereen z'n wowprogress. Zo kun je goed zien hoeveel ervaring iemand heeft en meestal wel goede groepen samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Als SPriest lukt het mij zelden om in een 10+ te komen als ik ga puggen; daarnaast vind ik het fijner/leuker om met de guild omhoog te gaan qua progress.

3 resets geleden mistte we een 15 in time door een fucked up trashpack (uiteindelijk 2min over...). Sindsdien in-time nog niet gelukt

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:59
Deze week redelijk makkelijke affixes: sanguine, volcanic en fortified. Wel iets meer tijd nodig op trash door fortified, maar verder heb je eigenlijk nergens last van zolang je maar uit de puddles gaat en bosses zijn een stuk vriendelijker dan met tyrannical op hogere levels :)

Deze week ga ik ook echt proberen eindelijk eens een +15 op tijd te doen. Valt alleen niet mee om mensen in de guild te vinden, dus moet vaak puggen. En dat is bijna onmogelijk, dus moet zelf m'n key omhoog zien te krijgen naar +15 om een kans te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:41:
[...]

You got me there....

MAAR DEZE KEER STOP IK ECHT! :>
Blijft een beetje een dubbel gevoel. Stoppen met een game die je al zo lang speelt. Ik heb hetzelfde. Ben al best een lange tijd (jaar of 1,5 / 2??) gestopt met WoW, maar blijf wel de kriebels hebben om te spelen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:52:
[...]
Blijft een beetje een dubbel gevoel. Stoppen met een game die je al zo lang speelt. Ik heb hetzelfde. Ben al best een lange tijd (jaar of 1,5 / 2??) gestopt met WoW, maar blijf wel de kriebels hebben om te spelen.
Speelde al 12 jaar WoW en ben even gestopt om ook eens wat single player games te spelen.
Bevalt goed maar het blijft vreemd.
Toen ik WoW speelde vond ik het de laatste tijd erg saai en grindy, maar toch ga je na verloop van tijd toch WoW missen.

Wow in a nutshell : Can't live with it, can't live without it.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:38
IntToStr schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:45:
Deze week redelijk makkelijke affixes: sanguine, volcanic en fortified. Wel iets meer tijd nodig op trash door fortified, maar verder heb je eigenlijk nergens last van zolang je maar uit de puddles gaat en bosses zijn een stuk vriendelijker dan met tyrannical op hogere levels :)

Deze week ga ik ook echt proberen eindelijk eens een +15 op tijd te doen. Valt alleen niet mee om mensen in de guild te vinden, dus moet vaak puggen. En dat is bijna onmogelijk, dus moet zelf m'n key omhoog zien te krijgen naar +15 om een kans te maken.
inderdaad, hierop zat ik te wachten met mn MM hunter.
Rise and shine in de logs :)

deze week zal één van de beste kansen zijn als je het wilt puggen, enige wat je nodig hebt is goede AOE en een tank die kan kiten.

welke faction/class/spec speel je zelf? misschien kan ik je meenemen bij één van onze runs, verwacht dat bepaalde guildies bij ons voor de +20 en hoger gaan deze week, dus een PUG bij +15 moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
antonvdijk schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:53:
[...]

inderdaad, hierop zat ik te wachten met mn MM hunter.
Rise and shine in de logs :)

deze week zal één van de beste kansen zijn als je het wilt puggen, enige wat je nodig hebt is goede AOE en een tank die kan kiten.

welke faction/class/spec speel je zelf? misschien kan ik je meenemen bij één van onze runs, verwacht dat bepaalde guildies bij ons voor de +20 en hoger gaan deze week, dus een PUG bij +15 moet wel lukken.
Ik speel arcane mage, dus super aoe en ook vrij goede single target met andere gear set :*)

Alliance, 920 ilvl equipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren dankzij een paar mooie upgrades eindelijk ilvl 910 aan kunnen tikken.
Eindelijk eens geluk met een coin, dat levered meteen mijn 4-set op. Ook nog BoE hands geloot met ilvl 915. Deze helaas nog even op stock totdat ik schoulders krijg van Fallen .... (boss 8).
Na de raid gauw de 5 burning crusade dungeons gedaan. Ik zag nu echter ook een signin voor de Black temple bij de questgiver in shattrah. Hoe lang zou je bezig zijn in deze oude raid ?

Even een vraag aan andere shadow-priests. Ik doe eigenlijk nooit meer dungeons als shadow omdat ik me eigenlijk een vijfde wiel aan de wagen voel. Het betreft dan vooral op trash-packs. Waar ik menig speler makkelijk 1M zie halen blijf ik zelf met gelijk steken op 400K. Het is zelfs zo erg dat ik met bepaalde dailies waar je x aantal kills moet doen maar respec naar holy en dan holy nova spam. Met trashpacks zoals in nightmare/nightsoul haalde ik hier makkelijk 1M+ mee. Hoe doen jullie dit nou. Gaan julle met shadowcrash als eind-talent of is het vooral geluk hebben met legandaries om redelijke aoe te kunnen doen.

In de weekly cash van afgelopen week zat ook een legendary. Helaas niet de cloak of belt, maar een van de nieuwe ringen die voor elke spec gelden. Wordt weer 3 weken wachten voor volgende legendary :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:21
Elke keer als ik er aan denk om eventueel weer te gaan raiden brengt een nieuwe raid wing mij weer terug op aarde ;) Die trash packs voor die zusters etc. krijg ik gewoon bulten van.

Uiteindelijk met 1 loot drop uit beide wings mijn ilvl naar 899 kunnen krijgen, we redden de 900 nog wel zonder mythics of normal raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:46
sabriel schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 07:55:
Eindelijk eens geluk met een coin, dat levered meteen mijn 4-set op. Ook nog BoE hands geloot met ilvl 915. Deze helaas nog even op stock totdat ik schoulders krijg van Fallen .... (boss 8).
Na de raid gauw de 5 burning crusade dungeons gedaan. Ik zag nu echter ook een signin voor de Black temple bij de questgiver in shattrah. Hoe lang zou je bezig zijn in deze oude raid ?

Even een vraag aan andere shadow-priests. Ik doe eigenlijk nooit meer dungeons als shadow omdat ik me eigenlijk een vijfde wiel aan de wagen voel. Het betreft dan vooral op trash-packs. Waar ik menig speler makkelijk 1M zie halen blijf ik zelf met gelijk steken op 400K. Het is zelfs zo erg dat ik met bepaalde dailies waar je x aantal kills moet doen maar respec naar holy en dan holy nova spam. Met trashpacks zoals in nightmare/nightsoul haalde ik hier makkelijk 1M+ mee. Hoe doen jullie dit nou. Gaan julle met shadowcrash als eind-talent of is het vooral geluk hebben met legandaries om redelijke aoe te kunnen doen.

In de weekly cash van afgelopen week zat ook een legendary. Helaas niet de cloak of belt, maar een van de nieuwe ringen die voor elke spec gelden. Wordt weer 3 weken wachten voor volgende legendary :p
WIj als guild, met wat geklooi waren om en nabij 2 uurtjes bezig voor een volledige clear. Helaas niet dezelfde ervaring als in TBC destijds, ik mis Illidan tanken met searing pain in Demon phase :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik ben gisteren in de Timewalking versie geweest van Black Temple.
Alles 1 shot en 3 tries op Illidan
3 uur later stonden wij buiten.

Wat vond ik ervan ? Ik verveelde me dood. De trash kost heel veel tijd en is niet spannend. Ik kon elke pack opnieuw wel bijna mijn 2min CD's poppen.
De bosses zijn kwa tactics zo simpel en lijken wel LFR bosses

Verder snap ik niet waarom er Wapen gear valt.... Eeen dagger gekregen en en staff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
HStyles schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:34:
Verder snap ik niet waarom er Wapen gear valt.... Eeen dagger gekregen en en staff...
Transmog? Het is exact dezelfde gear als de originele BT (wat overigens iedere TW dungeon heeft), alleen een ander itemlevel.

[ Voor 6% gewijzigd door Noiz op 13-07-2017 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Noiz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:52:
[...]

Transmog? Het is exact dezelfde gear als de originele BT (wat overigens iedere TW dungeon heeft), alleen een ander itemlevel.
Voor transmog kun je dan net zo goed de lvl 70 versie doen.
Ze kunnen het beter verwijderen. Het zorgt er alleen maar voor dat je minder kans op loot krijgt waar je WEL wat aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
HStyles schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:55:
[...]
Voor transmog kun je dan net zo goed de lvl 70 versie doen.
Ze kunnen het beter verwijderen. Het zorgt er alleen maar voor dat je minder kans op loot krijgt waar je WEL wat aan hebt
Met deze redenatie kan je beter geen Timewalking doen en alleen pure Legion content blijven doen omdat de kans op loot waar je WEL wat aan hebt dan veel groter is.
Timewalking heeft vanaf het begin op deze manier gewerkt. Exact dezelfde loot als het origineel waarbij het item level van de items scaled naar het character level op dat moment. Daarbij is Timewalking niet iets dat specifiek voor Legion is maar zal deze iedere verdere expanion (waarschijnlijk) bestaan, zoals dit al bestond tijdens WoD. In expansions buiten Legion zullen die wapens wellicht wel weer bruikbaar zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Noiz op 13-07-2017 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
HStyles schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:34:
Ik ben gisteren in de Timewalking versie geweest van Black Temple.
Alles 1 shot en 3 tries op Illidan
3 uur later stonden wij buiten.
Dan ben ik blij dat ik gisteren niet om 23:30 nog hiervoor ben gegaan.
Dit gaat dus maar morgen worden denk ik, dan heb ik tenminste een aantal uurtjes tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

sabriel schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 07:55:

Mede SPriest hier o/ :+

Ik heb de volgende setpieces aan:
http://eu.battle.net/wow/.../sylvanas/larraine/simple
met de shoulders van Sisters
(denk erbij dat de normal pieces, heroic worden en je krijgt een prima idee hoe het moet worden).

Qua dungeons verschilt het een beetje; de daily heroic run ik als Healer omdat het sneller is en alles toch omvalt zonder dat de dots ticken...
Voor Mythic dungeons verschilt het; ik doe soms best en low-key met de guild en dan kan het me niet eens uitmaken hoeveel dps ik op dat moment doe; High-keys gaat vooral beter omdat mobs langer leven; je shined meer op bosses dat trash dat is een feit.

WQ's run ik gewoon met standaard raid talents;
alles op dotten en voidform triggeren en alles valt om in een paar seconden.
enige WQ waar ik respecc naar holy is op de Broken Shore met de quest waar je 30 imps moet slopen, dat gaat met holy nova toch een stukje makkelijker.

Question though;
welke legendaries heb je tot je beschikking op je Priest?

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Dawn schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:36:
[...]
Question though;
Holy:
* legs
* trinket
* waist
* cloak

DPS
* shoulders
* ring

Gisteren dus een nieuwe legandary gekregen, een ring welke veranderd afhankelijk van spec

Voor loot speel ik nu hoofdzakelijk holy en heb loot-drop nu op shadow staan aangezien ik voor holy eigenlijk al de beste combinatie heb namelijk cloak en trinket. Nu heb ik meerdere keren twijfels gehad waar nu voor te gaan en run voor shadow eingenlijk Mrrobot. De keuze kwam dan uit op ring en holy trinket (vanwege haste/crit/mastery). Heb via de site ook gekeken naar BiS en daaruit kwam Cloak en belt
Maar moet zeggen dat ik momenteel wel minder vertrouwen heb gekregen in die betreffende site omdat trinkets niet goed weergegeven worden en ze veel te veel sturen op versitalitie.

All mijn weapons wel netjes lvl52, alleen op mijn holy nu bezig met concordance omhoog te krijgen aangezien dat mijn main raiding spec is/blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

@sabriel
Voor holy heb je idd de beste (progress) combi met de Velen & Bishop.

Voor Sahdow is de beste Legendary combi: Sephuz (ring) & Madness (belt), Sephuz kan ook droppen voor Holy overigens.
je kan voor sahdow de combi wel gebruiken die je hebt overigens, High Priest' ring is niet de beste, maar werkt prima bij gebrek aan beter. de shoulders zijn daarnaast wél heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Dawn schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 15:02:
Voor Sahdow is de beste Legendary combi: Sephuz (ring) & Madness (belt), Sephuz kan ook droppen voor Holy overigens.
Volgens mij heb ik sephuz, ik zal vanavond nog eens verifieren. Moet hem misschien alleen upgraden naar het nieuwe ilvl. Naam komt me wel gruwelijk bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Dawn schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:36:
[...]
Ik heb de volgende setpieces aan:
http://eu.battle.net/wow/.../sylvanas/larraine/simple
met de shoulders van Sisters

Dit is mijn set die ik momenteel heb.slechte trinkets & ring en moet 2 talents wijzigen zag ik:
https://worldofwarcraft.c...ter/lightbringer/sabriell

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kom terug naar het spel.. nooit verwacht dit te zeggen, maar heb er echt weer zin in.

M'n warlock heeft al een raiding spot te pakken, dus ik ga er weer volop induiken

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
ik vind het levellen enzo altijd wel leuk, maar das veel te makkelijk geworden. Dat haalt de lol er wel af. En de Endgame is minder als je maar casual speelt. Das ook jammer. Maar anders is dit wel verreweg de beste MMO die er is. Ik ben nu meer van de simpelere spellen (in de zin van korte tijd) omdat ik gewoon te weinig tijd heb om WoW te spelen ozodat het leuk blijft als endgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:04:
Ik kom terug naar het spel.. nooit verwacht dit te zeggen, maar heb er echt weer zin in.

M'n warlock heeft al een raiding spot te pakken, dus ik ga er weer volop induiken
O M G ... Welcome back. :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Hmm....

Half jaar wezen Back-Packen in Australië en sinds maandag terug. Zal ik het dan toch maar WEER een keer installeren 8)7 spel laat me ook nooit los na 10 jaar toch steeds het verlangen om het weer even te proberen.

De laatste keer miste ik een leuke guild Pug raiden is leuk maar als je helemaal alleen in WoW zit ga ik me persoonlijk al snel vervelen.

Nieuw character beginnen of verder gaan met mijn Warrior Tank denk toch het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OH jeej.... op vakantie geweest... terug komen.... geen zin hebben in WoW / niet weten wat te doen in WoW... O_O

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
RustStorm schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:20:
OH jeej.... op vakantie geweest... terug komen.... geen zin hebben in WoW / niet weten wat te doen in WoW... O_O
Komt wel goed 8)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Zijn er eigenlijk nog veel mensen die die spel vanaf 0 beginnen ? Dus mensen zonder level 110 chars en weinig of geen ervaring met het spel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:09:
Zijn er eigenlijk nog veel mensen die die spel vanaf 0 beginnen ? Dus mensen zonder level 110 chars en weinig of geen ervaring met het spel?
Veel? Nee. Maar zeker nog wel mensen die in het spel stappen ja... Geen idee hoe ie daar het makkelijkst mee in contact kunt komen. Als je er over denkt ook te beginnen: kijk eens of er anderen/bekenden het samen met je willen beginnen. Mocht het niet lukken, dan zal je je sowieso ook uitstekend vermaken met het spel. Zolang je je eigen ding doet en geniet van alles wat op je staat te wachten ... :)

Zelfs ik stond op het punt een nieuwe character te beginnen. :) Maar omdat ik wat verwend ben vind ik het moeilijk om echt puur vanaf 0 te beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke zit dus met het volgende probleem. Ik begin vaak een character vanaf 0... dit vind ik enige tijd leuk en dan denk ik ah maar die class lijkt mij ook tof. Mensen met het zelfde probleem?

Tevens ben ik echt op zoek naar mensen die het spel ook spelen, voor mij is de nostalgie naar de tijd dat het echt een sociale game was zeer groot en merk dat ik in mijn eentje al snel verveeld raak van de grind.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:58
Method heeft een full mythic clear

https://www.method.gg/raidprogress

654 tries hadden ze nodig voor KJ

[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 16-07-2017 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:47:
Method heeft een full mythic clear

https://www.method.gg/raidprogress

654 tries hadden ze nodig voor KJ
Dat is cool. :) Leuk voor ze. Hebben ze heeeeeeel veel tijd in gestoken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik heb dat dus ook dat ik elke keer weer wat nieuws wil proberen. Was begonnen met een Paladin. Na de eerste dungeon had ik wel iets dat ik veel moest wachten voor skills enz. NU net maar een hunter gemaakt. Pas level 14 maar dat ranged bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Dit weekend mijn 3e Paladin class paard gehaald. Nu alleen the Silver hand nog volproppen met AP en dan heb ik ze alle 4..

Wat te doen daarna.. nog meer class mounts halen of toch met mn main eerst eens het Chromie scenario oppakken want dat lijkt me ook tof (en niks zeggen, ik heb tot dusver alleen gehoord dat het tof is, vooral als je niks weet en dus exploratory door dat scenario gaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://worldofwarcraft.c...aracter/silvermoon/eyelet

<3 woo!

In een weekend:

Traits -> 13 naar 36
AK -> 12 naar 33
Itemlevel -> 840 naar 884

Tijdje niet gespeeld, en het was een alt

Wel gelukkig al een NH normal clear gehad, en wat andere leuke dingen kunnen doen.

Toch voelt het goed om weer terug te zijn :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
corset schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:53:
https://worldofwarcraft.c...aracter/silvermoon/eyelet

<3 woo!

In een weekend:

Traits -> 13 naar 36
AK -> 12 naar 33
Itemlevel -> 840 naar 884

Tijdje niet gespeeld, en het was een alt

Wel gelukkig al een NH normal clear gehad, en wat andere leuke dingen kunnen doen.

Toch voelt het goed om weer terug te zijn :D
Wat voor AK heeft je main? Want je kan op AK40 boekjes kopen die bnet account bound zijn om alts meteen op AK40 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:25:
[...]

Wat voor AK heeft je main? Want je kan op AK40 boekjes kopen die bnet account bound zijn om alts meteen op AK40 te zetten.
Denk dat hij het nog niet op 40 had, want hij is recent teruggekeerd na een break. :) Maar wellicht heb ik het aan het verkeerde eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:25:
[...]

RustStorm schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:43:
[...]

Denk dat hij het nog niet op 40 had, want hij is recent teruggekeerd na een break. :) Maar wellicht heb ik het aan het verkeerde eind.
Correct :) Dit is nu mijn hoogste haha. Maar het schiet al langzaam omhoog, vooral de 4 uur research time helpt heel erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
corset schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:44:
[...]

[...]

Correct :) Dit is nu mijn hoogste haha. Maar het schiet al langzaam omhoog, vooral de 4 uur research time helpt heel erg
En nu ook weer op discord komen he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Gisteren onze eerste langere raid gehad, van 2000-2300 ipv 2045-2300 en met een fatsoenlijk resultaat ook nog.
Eerste kills op Desolate Host en 'Guitar Maiden', beide HC dus na gisterenavond was ik een tevreden GM :) Tevens onze eerste pulls op Fallen Avatar gehad; iets om naar uit te kijken.

Met onze 2 raids/week kunnen we op de server aardig mee met de Heroic progressie naar 9/9, zelfs nu we ook nog een normal clear does voor setpieces op een van die dagen. Al zullen we steeds meer naar alleen heroic toe gaan omdat er meer te halen is.
Momenteel server rank 58 op een 'Alliance heavy' realm net héél veel guilds (zelf ook Alliance).
icemotion schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:48:
...
of toch met mn main eerst eens het Chromie scenario oppakken want dat lijkt me ook tof (en niks zeggen, ik heb tot dusver alleen gehoord dat het tof is, vooral als je niks weet en dus exploratory door dat scenario gaat)
Dit scenario lijkt me ook erg tof om te doen, alleen ben ik er nog niet aan toe gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
wordt er nog wel veel gebruik gemaakt van Hunters? lees overal dat dat de makkelijkste class is (voor mij heel handig dus)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:57:
wordt er nog wel veel gebruik gemaakt van Hunters? lees overal dat dat de makkelijkste class is (voor mij heel handig dus)
Je ziet ze een stuk minder dan je zou verwachten. Dus het is sowieso de moeite waard lekker een hunter te maken. :) ze kunnen tegenwoordig zelfs melee, mocht je dat willen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Ik ben nu een marksman. Wel een Pet en voor de rest schiet skills haha. denk wel dat ik in een dungeon mijn pet weg moet doen. Of kan je die gewoon mee laten lopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:59:
Ik ben nu een marksman. Wel een Pet en voor de rest schiet skills haha. denk wel dat ik in een dungeon mijn pet weg moet doen. Of kan je die gewoon mee laten lopen?
Die kan je wel mee laten lopen, maar zorg er voor dat zijn taunt ability (volgens mij is dat doorgaan "Growl") uit staat, zodat de tank geen last heeft van je pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
RustStorm schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:08:
[...]

Die kan je wel mee laten lopen, maar zorg er voor dat zijn taunt ability (volgens mij is dat doorgaan "Growl") uit staat, zodat de tank geen last heeft van je pet.
Ik heb nu nog geen "taunt" komt dat bij MM ook? of is dat alleen bij BM? (net begonnen level 14 :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Ook maar weer eens gaan spelen.
Paar maandjes gestopt, maar m'n brewmaster was gelukkig nog redelijk bij qua itemlevel (904). Die AK had ik binnen 2 dagen op lvl 40 (en kon dan ook meteen lvl 40 kopen voor m'n shaman) en lekker m+ gespamt voor de eerste 2 legendary upgrades.

Daarna BT gedaan op monk en shammy (faceroll, stond beide keren binnen 2 uur weer buiten) en op m'n monk even met een PUG door heroic nighthold heengestampt zonder wipes, bizar hoe makkelijk dat nu is met de huidige itemlevels :p

Nu rest nog een raiding guild zoeken want ToS puggen zie ik niet zo zitten (heb wel de LFR versie van de eerste 2 wings gedaan maar daar val je zoals gewoonlijk in slaap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:10:
[...]

Ik heb nu nog geen "taunt" komt dat bij MM ook? of is dat alleen bij BM? (net begonnen level 14 :-))
Als je bij je talents van je pet kijkt zou het daar bij moeten staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
nu staat die er nog niet tussen. Kan ook nog geen nieuwe Pets nemen. Misschien komt dat pas bij level 15. maar ben aan het werk dus kan niet spelen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik zit er dus over te twijfelen om ook vanaf 0 te beginnen. Ik heb veel geraid en alles, alleen altijd alleen maar DPS geweest. Ik zou me nu toch eens willen verdiepen in het healen. Ik denk persoonlijk een holy priest, ook om op 110 hogere M+ mee te clearen en te raiden. Zijn deze een beetje viable voor M+ (10-15)?

Of hebben jullie een andere class die jullie aanraden voor het healen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:14
Raptar schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:53:
Ik zit er dus over te twijfelen om ook vanaf 0 te beginnen. Ik heb veel geraid en alles, alleen altijd alleen maar DPS geweest. Ik zou me nu toch eens willen verdiepen in het healen. Ik denk persoonlijk een holy priest, ook om op 110 hogere M+ mee te clearen en te raiden. Zijn deze een beetje viable voor M+ (10-15)?

Druid als healer is nog steeds heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dat gevoel ook heel vaak. MAar ik merk dat het opnieuw beginnen vanaf level 0 op dezelfde account als de overige toons, niet echt werkt voor mij (zoals enkele posts geleden ook aangegeven). Mocht ik er voor kiezen een keer opnieuw te beginnen, dan denk ik dat ik het ga doen met een hele nieuwe account, zonder ook maar iets te hebben. Nul komma nul. En dan horde i.p.v. alliance denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

@Krukar
Op welke server speel je? Een DPS Monk kan ik bij ons in de guild nog wel gebruiken (ik weet dat BM tank is maar toch) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Dawn schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:16:
@Krukar
Op welke server speel je? Een DPS Monk kan ik bij ons in de guild nog wel gebruiken (ik weet dat BM tank is maar toch) :)
De meest backwater server van allemaal, Bronzebeard/Aerie Peak :P

Da's het probleem ook een beetje, geen zin om al m'n characters e.d. weer te gaan transferren voor die prijzen en op de CR waar ik speel zijn niet veel goede guilds, alleen 402345230909 "casual fun guilds".

De guild waar ik eerst in zat voor m'n break is ook zo'n beetje nonactief en doen alleen nog normal ToS (normal is prima maar is toch een beetje het net-niet-niveau, ik wil daarna wel verder progressen op z'n minst in HC).

[ Voor 41% gewijzigd door Krukar op 17-07-2017 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
RustStorm schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:01:
[...]

Ik heb dat gevoel ook heel vaak. MAar ik merk dat het opnieuw beginnen vanaf level 0 op dezelfde account als de overige toons, niet echt werkt voor mij (zoals enkele posts geleden ook aangegeven). Mocht ik er voor kiezen een keer opnieuw te beginnen, dan denk ik dat ik het ga doen met een hele nieuwe account, zonder ook maar iets te hebben. Nul komma nul. En dan horde i.p.v. alliance denk ik...
Ik heb dit ooit een keer geprobeerd toen iedereen een gratis account kreeg bij het bezoeken van de film. Ik kan je vertellen: je bent zo weer terug op je vertrouwde account. Het is gewoon lekker om bags te kunnen kopen voor je alt en goede gear te hebben, je hebt totaal geen hulp van andere chars op je account van bijvoorbeeld achievements die account wide zijn etc. Ook heb ik al een aantal keer geprobeerd te rerollen op een Horde server en daar toch opnieuw te beginnen, alleen als je al meer dan 10 jaar in dezelfde guild zit valt dit toch tegen. Je "mist" toch iets ofzo, het voelt een beetje kil en eenzaam aan.

Een nieuw account kopen en dan maar 1 char levelen en deze helemaal kapot spelen, dat is wat ik voor ogen heb met opnieuw beginnen. Geen altjes meer, echt alleen maar die main. Er zijn er genoeg in mijn guild die het kunnen, mij lukt het na 10 jaar nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:51

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik heb maar 1 toon die vol level is en de rest van altjes hebben nooit de hoogste level gehaald,afgezien van de DH die niet zo ver hoefde maar verder geen tijd meer voor gehad heb dus speel eigenlijk alleen op mijn main.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
RustStorm schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:01:
[...]

Gewoon al vast een account openen voor één van je kids Daar dan natuurlijk wel een recruit-a-friend op doen voor de mount en dan tegelijk levellen (boxen) of alleen.En als hij dan oud genoeg is kun je lekker samen spelen ( been there done that >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik zie iedereen op een heel laag level al op een mount zitten. Nu met mn level 14 geen idee hoe is een mount kan krijgen. Is dat ergens te halen? krijg je bij level 20 niet een ridings skill of zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:46
jaydenjarno schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:37:
ik zie iedereen op een heel laag level al op een mount zitten. Nu met mn level 14 geen idee hoe is een mount kan krijgen. Is dat ergens te halen? krijg je bij level 20 niet een ridings skill of zoiets?
Op level 20 krijg je automatisch een quest die je begeleid naar je race stable master waar je riding skill kunt kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennisroo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:35
@jaydenjarno Je kan via heirlooms op een hoog level een mount kopen waar geen skill voor nofig is en die werkt dus al op level 1.
Anders zou je toch echt moeten wachten tot level 20 inderdaad ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
jaydenjarno schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:37:
Mensen met een heirloom achievement krijgen al op lvl 1 een langzame mount (chopper), eerste echte mount is inderdaad vanaf lvl 20.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisroo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:35
Zertaxka schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:41:
[...]

Mensen met een heirloom achievement krijgen al op lvl 1 een langzame mount (chopper), eerste echte mount is inderdaad vanaf lvl 20.
en toch zou ik tot lvl 40 op de chopper blijven zitten. Op die mount kun je niet gedazed worden namelijk ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien voor de gein maar eens een heel nieuw account maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Is er iemand hier die in een actieve Horde guild zit en waar er geraid wordt? Ik zie het wel zitten om een andere server te proberen en een char te gaan levelen. Ik denk aan een healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Raptar schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:30:
Is er iemand hier die in een actieve Horde guild zit en waar er geraid wordt? Ik zie het wel zitten om een andere server te proberen en een char te gaan levelen. Ik denk aan een healer.
sorry... Lolliance hier :/ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Holy Priest, Resto Druid en Holy Paladin momenteel wel de beste healers. Resto Shaman heeft goed utility en MW Monk helaas ietsjes minder populair.

Ik speel zelf Holy Priest op Draenor, huge server, en doe recruitment voor mijn guild. Resto Druids en Holy Priests zijn er in overvloed, maar er is best een te kort aan Holy Paladin. Daar zie ik veel guilds naar zoeken en om vragen. En de gemiddelde guild gebruikt er maar 1 zelfs.

Wil je een healer rollen en in een demand gat springen, zou ik Paladin adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb laatst ook de holy rol van Paladin wat gespeeld voor het halen van het artifact en het upgraden daarvan naar de 2e set traits.. speelt best lekker weg eigenlijk..

Mijn healers waren altijd Resto druid en Disc priest, maar disc priest heb ik sinds Pandaria echt zo weinig meer mee gedaan en holy priest ligt me gewoon niet.. dus gebruik m nu echt alleen voor World event dungeons en hij hangt nog maar een beetje op level 102..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ook hier van alles geprobeerd om te kunnen focussen op 1 main waar ik vol op wil gaan..
- Account verkopen op ebay (sst niks zeggen, is 6 jaar geleden).. maar kreeg spijt, resultaat account terug gekregen(!) van die gast.
- Alts deleten, resultaat, ik miste ze, smeekbedes bij Blizzard en ik kreeg ze terug, nu kun je ze 'undeleten'
- Nieuwe subscription binnen account, hou je wel je achieves en heirlooms etc, best handig, maar dan kan ik net zo goed een alt op een andere server maken. Ook gedaan, maar werd m niet.
- Geheel nieuwe account. Werd m niet. Miste toch m'n progressie.

Conclusie: 10+ jaar progressie gooi je niet zomaar over boord. Ik benader het anders. Ik speel nu met een team van toons. En iedere xpac krijgt er meestal 1 of 2 meer aandacht omdat die class nu eenmaal leuker speelt tijdens een bepaalde xpac. Van de 10 zijn er 2 a 3 die wel de rode lijn van de afgelopen 10 jaar zijn die iets meer aandacht krijgen. Nu speel ik bv veel met m'n good old lock.

@Raptar & @RustStorm ; ik denk dat het heel, heel veel discipline vereist om vol op 1 char te gaan. Maar de vraag is: wil je het wel echt..?

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 18-07-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
icemotion schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:05:
Ik heb laatst ook de holy rol van Paladin wat gespeeld voor het halen van het artifact en het upgraden daarvan naar de 2e set traits.. speelt best lekker weg eigenlijk..

Mijn healers waren altijd Resto druid en Disc priest, maar disc priest heb ik sinds Pandaria echt zo weinig meer mee gedaan en holy priest ligt me gewoon niet.. dus gebruik m nu echt alleen voor World event dungeons en hij hangt nog maar een beetje op level 102..
En @Kaap
Mijn uiteindelijke keuze ligt echt bij een Holy Priest en een Resto Druid. Is het grote verschil nog steeds dat een Druid meer over time healed een een Priest meer direct? Hoe zit het wat betreft met raid healing/AoE healing, is dit bij beiden prima? En M+ doen ze het ook beide goed he?

Veel vragen, maar zo hoop ik duidelijkheid te hebben zodat ik vanavond met een nieuwe char kan beginnen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:17:
@Raptar & @RustStorm ; ik denk dat het heel, heel veel discipline vereist om vol op 1 char te gaan. Maar de vraag is: wil je het wel echt..?
Nee, waarschijnlijk niet op de manier dat zou moeten. ;)

Maar zie wel of ik het ooit ga doen. Het spookt in ieder geval wel continu door m'n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:59

RaseriaN

So much choices..

Heb hiervoor eigenlijk altijd op mn Rogue gespeeld. Altijd geprobeerd om alts te levelen, maar die kwamen vrijwel nooit tot max level en gingen pas weer omhoog zodra de LvL cap omhoog ging :)

Met Legion ging ik van start met mn Rogue, maar het voelde niet lekker.. nu speel ik vrijwel vast op mn Demon Hunter, maar begint mn oude main toch wel weer te kriebelen :P
Wel klote, had eerst mn DH als Vengeance geleveld en op 895 iLvL gekomen, geswitched naar Havoc en staat nu op 898 en nu twijfel ik weer over mn main.. ik blijf aan de gang zo haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Raptar schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:29:
[...]

En @Kaap
Mijn uiteindelijke keuze ligt echt bij een Holy Priest en een Resto Druid. Is het grote verschil nog steeds dat een Druid meer over time healed een een Priest meer direct? Hoe zit het wat betreft met raid healing/AoE healing, is dit bij beiden prima? En M+ doen ze het ook beide goed he?

Veel vragen, maar zo hoop ik duidelijkheid te hebben zodat ik vanavond met een nieuwe char kan beginnen ;).
Ja, druid is nog steeds koning hot. Priest is veel directer en afhankelijk hoe je speelt en wat er benodigd is, zijn het hele goede aoe en single target healers. M+ is voor alle healers niet echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RaseriaN schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:50:
Heb hiervoor eigenlijk altijd op mn Rogue gespeeld. Altijd geprobeerd om alts te levelen, maar die kwamen vrijwel nooit tot max level en gingen pas weer omhoog zodra de LvL cap omhoog ging :)

Met Legion ging ik van start met mn Rogue, maar het voelde niet lekker.. nu speel ik vrijwel vast op mn Demon Hunter, maar begint mn oude main toch wel weer te kriebelen :P
Wel klote, had eerst mn DH als Vengeance geleveld en op 895 iLvL gekomen, geswitched naar Havoc en staat nu op 898 en nu twijfel ik weer over mn main.. ik blijf aan de gang zo haha :P
Toevallig altijd combat gespeeld en geen zin in ass/sub en nu je draai niet kunnen vinden met outlaw? Want dat is bij mij het geval. M'n lock heb ik nu op 899, wil de 900 nog even aantikken en dan zit ik denk wel op maximaal haalbare. Kortom, dan beginnen andere chars weer te jeuken, waaronder m'n rogue..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raptar schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:29:
[...]

En @Kaap

Ik raid met 2 resto druids en een resto shaman. Zolang iedereen de tactics volgt healen de Druid HoTs iedereen topped off. Ik hou zelf PoM wel op cooldown, die jumped dan door de raid. Shaman heeft zijn healing rain en healing stream uit, maar feitelijk staan we beide uit onze neus te peuteren.

Ik ga eigenlijk pas echt healen als er scheduled damage aankomt. Ik time mijn AOE Holy Word, drop em als een groep damage pakt en ga dan PoH gooien met hier en daar single target heals.

Dus in die zin doen ze beide raid healing, de Druid doet het preventiever en vult dat dan met directe heals aan, en de Holy Priest is meer burst en direct.

Beide healers ook heel geschikt voor M+ terwijl beide ook weer eigen smaakje hebben, HoT en mobility voor Druid, burst healing voor de Priest. Afhankelijk van affixes kan het voor de 1 moeilijker of makkelijker zijn.

Ik persoonlijk vind het beide toffe healers, mijn Druid is echter maar 850, moet daar eens op doorgaan. Ik denk zelf dat je moet kiezen op basis van je voorkeur van het soort healen. Ik ben van Holy Paladin naar Resto Shaman, naar Resto Druid uiteindelijk bij Holy Priest uitgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Krukar schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:00:
[...]

De meest backwater server van allemaal, Bronzebeard/Aerie Peak :P
WoW, iemand die net als ik op Bronzebeard / Aerie Peak zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:59

RaseriaN

So much choices..

marijnvtg schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:07:
Toevallig altijd combat gespeeld en geen zin in ass/sub en nu je draai niet kunnen vinden met outlaw? Want dat is bij mij het geval. M'n lock heb ik nu op 899, wil de 900 nog even aantikken en dan zit ik denk wel op maximaal haalbare. Kortom, dan beginnen andere chars weer te jeuken, waaronder m'n rogue..
Heb tot en met het raiden in WotLK vrijwel altijd als Combat gespeeld, tijdens het levelen/spelen tot Legion heb ik voornamelijk Assassination gedaan :) Legion kwam en dacht, laat ik Outlaw eens proberen en dat viel vies tegen, de introductie quest was al lastig en viel constant dood neer..

Nu weer gererolled naar Assassination en bevalt gewoon weer goed! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jongens... vakantie is geweest... ben weer aan het werk... vraag is: wanneer is het weer vakantie? :P of... wanneer mag ik weer naar huis? Of... kan ik weer even lekker WoWen alsof m'n leven er van af hangt? ^_^ ; oftewel, zoals het leven 10 jaar terug was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:52:
Jongens... vakantie is geweest... ben weer aan het werk... vraag is: wanneer is het weer vakantie? :P of... wanneer mag ik weer naar huis? Of... kan ik weer even lekker WoWen alsof m'n leven er van af hangt? ^_^ ; oftewel, zoals het leven 10 jaar terug was. ;)
Heerlijk toch, de wetenschap dat je zodra je thuis bent weer lekker WoW kan gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:02:
[...]

Heerlijk toch, de wetenschap dat je zodra je thuis bent weer lekker WoW kan gaan spelen :P
Was het maar waar... there is a girl in the house... 8)7 en die wil ik natuurlijk ook wat aandacht geven... ^_^ Haha, nee hoor, zo erg is het allemaal niet. Kan inderdaad lekker gamen vanavond. :)

[ Voor 21% gewijzigd door RustStorm op 18-07-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste 3 weken weer is ff gespeeld en weer helemaal hooked ondertussen.

Eerst begonnen op me Demon Hunter, opzich leuk maar een guild vinden die wat ondersteuning kan bieden ho maar... genoeg mensen die die class spelen en ook vaak geen plaats voor meer in guilds. Of je krijgt van die guilds die niet een voor elkaar krijgen om Emerald Nightmare te clearen... nee dank je, ik wil graag een beetje gas op het paard en niet 20 minuten lachen hoe we op een boss gewiped zijn ;P

Later werd ik benaderd door een oude bekende en die bood me een plaats aan bij hem met me Death Knight. Nou begonnen als Frost en later toch voor Unholy gekozen want dat zou beter zijn (opzich ben ik wel overtuigd dat het ook echt beter is) paar social raids mee gedaan maar de class miste iets wat ik mis.

Uiteindelijk Rogue gelevelled en sinds 2 dagen max level en keihard aan het spelen en damn wat is dat leuk :) Gelevelled als Ass en alle specs wel even geprobeerd maar naar mijn idee blijft Ass het meeste damage doen. (gewoon proberen max (3) ruptures te laten rollen en onderhouden je komt een heel eind :) )

Heeft er iemand nog ene paar goede tips om snel te kunnen gearen op de legendary kopen na (want ik ga geen 100k uitgeven aan iets wat toch vervangen wordt bij de 2de legendary drop).
Zoverwat ik heb gedaan:
World Quests afspeuren naar upgrades, alle LFR's, Mythic dungeon (geen + die wil ik nog gaan doen), Probeer raids te doen maar ik om vaak niet verder dan "Link Curve" want ja... is nog al moeilijk voor een speler die net terug is.

Wat ik vooral nu nog op de lijst heb staan is:
- Flying (moet part 1 nog afmaken maar part 2 is wat makkelijker geloof ik)
- Parallel daar aan alle story quests in de zones, moet nu nog alleen Highmountain (bloodtotem tribe en Battle for black mesa) en daarna Suramar.
- Karazhan attunement (altijd handig).
- Mythic+ farmen (doe het met iemand samen dus we hebben samen een +2 key nu en hopelijk krijgen we die naar 4 a 5 vandaag :)).
Nighthold Normal, Heroic (Zit bij de oude bekenden in de guild en die wil me best mee nemen maar weet ff niet zo snel of ik daar de tijd voor gemaakt krijg vandaag).

Daarbij nog de vraag aan jullie, welke spec is nou eigenlijk op papier de beste in nummers? Ik twijffel heel erg tussen Ass en Sub (vind ze beide leuk maar welke nou echt sterker is durf ik niet te zeggen). Natuurlijk komt daar bij kijken dat misschien 1 spec beter is voor AoE dan de ander dus als heteventueel zoiets als single = Sub, 1-3 is = ass en AoE = outlaw zou ik dat graag willen weten. Zover heb ik enkelt maar simulations gevonden die altijd maar een beetje een vertekend beeld geven naar mijn idee omdat die met een paar targets of 1 target patchwork style worden berekend.

[ Voor 16% gewijzigd door Kadardar op 18-07-2017 14:35 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 13:26
Sinds een klein weekje weer gaan spelen na een ruim half jaar er tussenuit geweest te zijn. Wat een verademing is het nu om je Artifact weapons te levelen tot op zijn minst alle standaard traits. _O_
Ik speel nu veel meer casual dan vroeger iets met vrouwen :+ maar zelfs dat bevalt me prima. Geen eindeloze grind voor een paar puntjes meer.
Flying en classmount ondertussen ook unlocked, ik vermaak me weer prima!

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Kadardar schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:29:
Part 1 is onderdeel van 2 ;) maar los daarvan is 2 inderdaad makkelijker.
- Parallel daar aan alle story quests in de zones, moet nu nog alleen Highmountain (bloodtotem tribe en Battle for black mesa) en daarna Suramar.
Loremaster is ook onderdeel van Part 1, en vooral Suramar kan een flinke kluif zijn. Zeker gezien deze gated is op reputation, voor het laatste chapter moet je 20000/21000 revered zijn.

Kortom; succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:46:
[...]

Part 1 is onderdeel van 2 ;) maar los daarvan is 2 inderdaad makkelijker.

[...]

Loremaster is ook onderdeel van Part 1, en vooral Suramar kan een flinke kluif zijn. Zeker gezien deze gated is op reputation, voor het laatste chapter moet je 20000/21000 revered zijn.

Kortom; succes! ;)
Komt goed, mocht je nog informatie hebben wat betreft rogues dan is dat altijd welkom :D

spoiler:
Rogues do it from behind. Die ken ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:52:
...zoals het leven 10 jaar terug was. ;)
That ain't gonna happen. Moet je ook niet meer willen joh ;)

Overigens zie ik vrienden van me die gerust heel de avond + nacht online zijn, dag in dag uit. Ik zelf kan t niet meer. Ik start om 20:00 en eindig tops 23:30 (uitzondering), dan ben ik t gewoon beu :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:03:
[...]

That ain't gonna happen. Moet je ook niet meer willen joh ;)

Overigens zie ik vrienden van me die gerust heel de avond + nacht online zijn, dag in dag uit. Ik zelf kan t niet meer. Ik start om 20:00 en eindig tops 23:30 (uitzondering), dan ben ik t gewoon beu :'(
Haha, ik weet hoe je je voelt man. :) en dat het verhaal van 10 jaar terug niet meer gaat terugkeren; yup... and so be it! ;) Is ook helemaal niet erg, want heb een heel fijn leven. :)

Maar zoals nu: ben ingelogd... maar wat.... zal.... ik.... eens.... gaan doen... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ezechiel schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:30:
Sinds een klein weekje weer gaan spelen na een ruim half jaar er tussenuit geweest te zijn. Wat een verademing is het nu om je Artifact weapons te levelen tot op zijn minst alle standaard traits. _O_
Ik speel nu veel meer casual dan vroeger iets met vrouwen :+ maar zelfs dat bevalt me prima. Geen eindeloze grind voor een paar puntjes meer.
Flying en classmount ondertussen ook unlocked, ik vermaak me weer prima!
Ruim anderhalf geleden was de AP grind inderdaad minder, want toen was er nog geen AP.
Legion is nog geen jaar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AP grind is er nooit echt geweest tenzij je in top 20 guild zat of in een try hard guild. Nu is het zelfs zover dat AP zo'n beetje "waardeloos" is geworden, in ieder geval niet meer iets om specifiek content voor te doen, tenzij je nog geen 52 traits hebt, maar goed dat is tegenwoordig een week of wat spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Dennism schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:00:
AP grind is er nooit echt geweest tenzij je in top 20 guild zat of in een try hard guild. Nu is het zelfs zover dat AP zo'n beetje "waardeloos" is geworden, in ieder geval niet meer iets om specifiek content voor te doen, tenzij je nog geen 52 traits hebt, maar goed dat is tegenwoordig een week of wat spelen :D
Mwah, niet echt mee eens.

Zelfs voor HC Nighthold maakte 40 traits superveel verschil en iedereen die op z'n minst heroic progression deed was er toch wel degelijk voor aan het grinden d.m.v. mythic+

Concordance was juist een wijziging die de grind weghaalt omdat zo'n beetje de hele playerbase er over klaagde.

[ Voor 8% gewijzigd door Krukar op 19-07-2017 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:52:
[...]

Mwah, niet echt mee eens.

Zelfs voor HC Nighthold maakte 40 traits superveel verschil en iedereen die op z'n minst heroic progression deed was er toch wel degelijk voor aan het grinden d.m.v. mythic+

Concordance was juist een wijziging die de grind weghaalt omdat zo'n beetje de hele playerbase er over klaagde.
Mwhoa, ik vond het toch aardig meevallen. Ik had 1 wapen op 54 bij of vlak na NH release, en 2 + aardig wat in wapen 3 bij 7.2 release op Main, en mijn alt had ook 54 vrij snel na de NH release en ik heb zeker geen M+ (Maw) lopen "Grinden", wel aardig wat content gedaan, maar nooit echt gegrind met alleen "Ik moet meer AP verzamelen" als gedachte.

Mijn main zit bijv. nu op bijna 600 M+ nu gedaan volgens ons Guild audit sheet en mijn alt op 200 en dat is toch een flink stuk minder dan degenen die echt 24/7 Maw hebben lopen grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 13:26
Krukar schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:50:
[...]

Ruim anderhalf geleden was de AP grind inderdaad minder, want toen was er nog geen AP.
Legion is nog geen jaar uit :)
Klopt, ik spreek ook over een half jaar, niet anderhalf jaar. ;)
Anderhalf jaar geleden speelde ik nog die-hard. :P

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik grind nu redelijk wat AP met mn paladin, maar dat is puur omdat ik gewoon zo snel mogelijk alle wapens op Concordance wil hebben en zo de 4 class paardjes bij elkaar te hebben. Nog 1 te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist de World Boss op de Broken Shores gedaan met m'n mage: Shattered Fragments of Sindragosa

/smile

alleen geen idee hoe goed of slecht deze is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
RustStorm schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 17:22:
Zojuist de World Boss op de Broken Shores gedaan met m'n mage: Shattered Fragments of Sindragosa

/smile

alleen geen idee hoe goed of slecht deze is
Voor frost mage is dit een van de beste legendaries, dus veel plezier er mee :D

Moet zelf nog 1 legendary (sephuz) voor m'n arcane mage en dan heb ik ze allemaal voor deze spec. Tenzij blizzard arcane helemaal naar de klote helpt blijf ik wel gewoon dedicated arcane. Geen zin om weer opnieuw van alles te moeten verzamelen en ik kan toch geen mythic raiding doen op het moment.

Het was alleen een beetje jammer om een key stone voor level 15 cathedral te vinden in m'n weekly chest -O-

Vanavond weer op jacht naar de owl trinket en tier pieces. Hoewel m'n gear ilvl wel goed is is er toch nog een hoop aan vervanging toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Laatst online: 20:00
Ik merk de laatste paar dagen dat ik meer tijd doorbreng op de PTR dan op Live.
Op live is het vooral de world boss even doen op al mijn characters en dan meestal weer uitloggen.

Nu nog hopen dat PTR niet teveel veranderd, qua verhaallijn lijkt vind het wel leuk.

Wat helemaal leuk is hoe de progressie gaat met AK

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:29:
Laatste 3 weken weer is ff gespeeld en weer helemaal hooked ondertussen.

Eerst begonnen op me Demon Hunter, opzich leuk maar een guild vinden die wat ondersteuning kan bieden ho maar... genoeg mensen die die class spelen en ook vaak geen plaats voor meer in guilds. Of je krijgt van die guilds die niet een voor elkaar krijgen om Emerald Nightmare te clearen... nee dank je, ik wil graag een beetje gas op het paard en niet 20 minuten lachen hoe we op een boss gewiped zijn ;P

Later werd ik benaderd door een oude bekende en die bood me een plaats aan bij hem met me Death Knight. Nou begonnen als Frost en later toch voor Unholy gekozen want dat zou beter zijn (opzich ben ik wel overtuigd dat het ook echt beter is) paar social raids mee gedaan maar de class miste iets wat ik mis.

Uiteindelijk Rogue gelevelled en sinds 2 dagen max level en keihard aan het spelen en damn wat is dat leuk :) Gelevelled als Ass en alle specs wel even geprobeerd maar naar mijn idee blijft Ass het meeste damage doen. (gewoon proberen max (3) ruptures te laten rollen en onderhouden je komt een heel eind :) )

Heeft er iemand nog ene paar goede tips om snel te kunnen gearen op de legendary kopen na (want ik ga geen 100k uitgeven aan iets wat toch vervangen wordt bij de 2de legendary drop).
Zoverwat ik heb gedaan:
World Quests afspeuren naar upgrades, alle LFR's, Mythic dungeon (geen + die wil ik nog gaan doen), Probeer raids te doen maar ik om vaak niet verder dan "Link Curve" want ja... is nog al moeilijk voor een speler die net terug is.

- Karazhan attunement (altijd handig).
- Mythic+ farmen (doe het met iemand samen dus we hebben samen een +2 key nu en hopelijk krijgen we die naar 4 a 5 vandaag :)).
Nighthold Normal, Heroic (Zit bij de oude bekenden in de guild en die wil me best mee nemen maar weet ff niet zo snel of ik daar de tijd voor gemaakt krijg vandaag).

Daarbij nog de vraag aan jullie, welke spec is nou eigenlijk op papier de beste in nummers? Ik twijffel heel erg tussen Ass en Sub (vind ze beide leuk maar welke nou echt sterker is durf ik niet te zeggen). Natuurlijk komt daar bij kijken dat misschien 1 spec beter is voor AoE dan de ander dus als heteventueel zoiets als single = Sub, 1-3 is = ass en AoE = outlaw zou ik dat graag willen weten. Zover heb ik enkelt maar simulations gevonden die altijd maar een beetje een vertekend beeld geven naar mijn idee omdat die met een paar targets of 1 target patchwork style worden berekend.
Download de Server Hop en de Treasure Finder (met Broken Shore plug-in) addon. Ga bij de kistjes in zee zitten en hop van server naar server. Als de mage tower op is heb je binnen 20 minuten 2500 nethershards, zo heb je binnen no time een full relinquished set. Daarnaast werken die kistjes ook heel goed mee aan je bad luck protection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:31:
[...]

Download de Server Hop en de Treasure Finder (met Broken Shore plug-in) addon. Ga bij de kistjes in zee zitten en hop van server naar server. Als de mage tower op is heb je binnen 20 minuten 2500 nethershards, zo heb je binnen no time een full relinquished set. Daarnaast werken die kistjes ook heel goed mee aan je bad luck protection.
Owh, dat zou wel nice zijn :) Vanavond ff proberen :D

Edit is dit gewoon random, op een timer van een paar uur, elke dag of elke week dat die kistjes er zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 20-07-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister geraid, en ging wel lekker. normal gecleared en de eerste 3 bosses op heroic plat + de WQ boss achteraf.

Wel leuk om een keer weer raids te zien, en het smaakt zeker naar meer!

Stats nu:

Affli Warlock

Crit: 20%
Mastery: 108%
Traits tot concordance: 3
Itemlevel 888

Niet slecht aangezien ik vrijdag begon met 820 en 13 traits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Gisteren een aardige raid dag gehad. We zijn weer op onze progressie baas. Fallen Avatar HC, gisteren op 4% gekregen >.<. Vanavond een relaxte normal run doen voor alts/socials en dan maandag moet Fallen er maar aan gaan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Na mijn Ret Paladin paard nu ook het Prot paard erbij. Nu nog een lange weg te gaan voor het holy paladin paard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:49:
Na mijn Ret Paladin paard nu ook het Prot paard erbij. Nu nog een lange weg te gaan voor het holy paladin paard.
Je paladin is dan geen Gnome... :-( doet afbreuk aan je gnome army! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Carthrax schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:49:
I feel ya! Ik heb Prot en Ret nu ook en ben nu ook bezig met Holy. Ik heb de 4 nieuwe traits al en genoeg AP voor nog 3 traits meer.. nu komen we in de 100 miljoen en meer per trait gebieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
icemotion schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:54:
[...]
I feel ya! Ik heb Prot en Ret nu ook en ben nu ook bezig met Holy. Ik heb de 4 nieuwe traits al en genoeg AP voor nog 3 traits meer.. nu komen we in de 100 miljoen en meer per trait gebieden...
Gewoon de Orderhall champion missions blijven doen. De 895 missions voor AP tokens, geven tussen de 19/22.8 mil per token en de bonus token ook iets van 20mil. Daarnaast weet ik niet of je raid, maar current content (ToS) Normal geeft 20mil per baas (180mil hele raid) en Heroic 30mil per baas (270mil hele raid).

Ik vond het krijgen van Concordance op alle specs totaal geen tijdrovende of moeilijke klus, maar ja ik speel ongeveer 5 dagen in de week en houdt met de WoW legion Companion App m'n champions goed bezig.

Ik zelf zit nu op het punt dat m'n main (Holy Paladin) 2.5bil nodig heeft om van 57 naar 58 te komen, ben dus ook totaal niet meer bezig met AP. Het is leuk om te krijgen, maar ik merk wel dat ik alles onder de 20mil AP voor een WQ laat liggen en dan liever Blood of Sargeras, Mats (herbs voor flasks/pots of fish/meat voor feasts) WQ's doe. Aangezien we hier als Guild meer aan hebben.
Pagina: 1 ... 91 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.