Ik speel op het moment echt supercasual. Sterker nog ik heb deze week alleen vanochtend even snel mn Withered Army training wq's gepakt en gestopt na 3 poppetjes voor een kans op de fox mount en verder alleen dingen in mn companion app.thundermo schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:39:
[...]
Gewoon de Orderhall champion missions blijven doen. De 895 missions voor AP tokens, geven tussen de 19/22.8 mil per token en de bonus token ook iets van 20mil. Daarnaast weet ik niet of je raid, maar current content (ToS) Normal geeft 20mil per baas (180mil hele raid) en Heroic 30mil per baas (270mil hele raid).
Ik vond het krijgen van Concordance op alle specs totaal geen tijdrovende of moeilijke klus, maar ja ik speel ongeveer 5 dagen in de week en houdt met de WoW legion Companion App m'n champions goed bezig.
Ik zelf zit nu op het punt dat m'n main (Holy Paladin) 2.5bil nodig heeft om van 57 naar 58 te komen, ben dus ook totaal niet meer bezig met AP. Het is leuk om te krijgen, maar ik merk wel dat ik alles onder de 20mil AP voor een WQ laat liggen en dan liever Blood of Sargeras, Mats (herbs voor flasks/pots of fish/meat voor feasts) WQ's doe. Aangezien we hier als Guild meer aan hebben.
Als het straks allemaal wat meer gesetteld is met die kleine van me (hij is nu 6 weken) dan komt gamen wel wat meer, maar raiden zit er voor mij hoe dan ook niet in nog ff.. heb echt nog 0 gezien van Tomb of Sargeras..