Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
thundermo schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:39:
[...]

Gewoon de Orderhall champion missions blijven doen. De 895 missions voor AP tokens, geven tussen de 19/22.8 mil per token en de bonus token ook iets van 20mil. Daarnaast weet ik niet of je raid, maar current content (ToS) Normal geeft 20mil per baas (180mil hele raid) en Heroic 30mil per baas (270mil hele raid).

Ik vond het krijgen van Concordance op alle specs totaal geen tijdrovende of moeilijke klus, maar ja ik speel ongeveer 5 dagen in de week en houdt met de WoW legion Companion App m'n champions goed bezig.

Ik zelf zit nu op het punt dat m'n main (Holy Paladin) 2.5bil nodig heeft om van 57 naar 58 te komen, ben dus ook totaal niet meer bezig met AP. Het is leuk om te krijgen, maar ik merk wel dat ik alles onder de 20mil AP voor een WQ laat liggen en dan liever Blood of Sargeras, Mats (herbs voor flasks/pots of fish/meat voor feasts) WQ's doe. Aangezien we hier als Guild meer aan hebben.
Ik speel op het moment echt supercasual. Sterker nog ik heb deze week alleen vanochtend even snel mn Withered Army training wq's gepakt en gestopt na 3 poppetjes voor een kans op de fox mount en verder alleen dingen in mn companion app.

Als het straks allemaal wat meer gesetteld is met die kleine van me (hij is nu 6 weken) dan komt gamen wel wat meer, maar raiden zit er voor mij hoe dan ook niet in nog ff.. heb echt nog 0 gezien van Tomb of Sargeras..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:21
Ik heb hetzelfde, raid alleen LFR en daar krijg je niet altijd AP. Wel doe ik trouw de missies alleen dat duurt gewoon wat langer. Ik heb er ook geen haast mee plus dat ik hetzelfde moet doen op 14 andere chars ;)

Ik zal mijn paladin eens wat gaan verwennen met wat enchants en gems en misschien toch eens kijken voor een casual raid guild. Mijn huidige guild is helemaal dood dus zal maar eens over gaan stappen naar 1 met leven er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon uit nieuwsgierigheid ... zijn er mensen die naar Gamescon gaan in augustus?
Ik ben aan het twijfelen om te gaan omdat ik stiekem hoop dat ze zullen doen zoals vorig jaar en daar de nieuwe expansie aankondigen.
Ik vind wel niet welke dag ik dan beter zou gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nevermind

[ Voor 105% gewijzigd door RustStorm op 20-07-2017 14:34 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:50

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:32:
Gewoon uit nieuwsgierigheid ... zijn er mensen die naar Gamescon gaan in augustus?
Ik ben aan het twijfelen om te gaan omdat ik stiekem hoop dat ze zullen doen zoals vorig jaar en daar de nieuwe expansie aankondigen.
yup met de tweakers express :P zal niet echt lang op de beurs te vinden zijn (want te druk) maar keulen is leuk ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:32:
In augustus is Legion pas 1 jaar oud, het idee van een expansion per jaar hebben ze ook niet waar gemaakt met WoD. Daarbij komt dat er nog een 7.3 patch (iets met argus) komt om Legion officieel af te sluiten. Om nu al een expansion aan te kondigen lijkt me te vroeg, maarja Als legion maar 2 jaar mee gaat en even ervan uit gaan dat ze in de buurt of dichtbij de release date van Legion (30 augustus) blijven zouden ze volgend jaar Augustus ook te laat zijn. Dus ik acht de kans klein, denk dat ze het liever voor blizzcon dan bewaren.

Er zijn recentelijk wat datamines geweest van de PTR waar het een en ander naar boven is gekomen met wellicht een idee wat de volgende expansion kan zijn en hoe 7.3 eindigd... maarja blijft PTR, dingen kunnen altijd nog veranderen ;) Alhoewel ik 4 maanden niet gespeeld heb betekend niet dat ik niets meer van WoW wou weten :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Kadardar schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:52:
[...]

In augustus is Legion pas 1 jaar oud, het idee van een expansion per jaar hebben ze ook niet waar gemaakt met WoD. Daarbij komt dat er nog een 7.3 patch (iets met argus) komt om Legion officieel af te sluiten. Om nu al een expansion aan te kondigen lijkt me te vroeg, maarja Als legion maar 2 jaar mee gaat en even ervan uit gaan dat ze in de buurt of dichtbij de release date van Legion (30 augustus) blijven zouden ze volgend jaar Augustus ook te laat zijn. Dus ik acht de kans klein, denk dat ze het liever voor blizzcon dan bewaren.
Legion is in 2015 aangekondigd op Gamescom. Een aankonding op Gamescom 2017 zou dus nog niet zo heel vreemd zijn, zeker omdat vorige expansions een dik jaar voor de release zijn aangekondigd. Wellicht is Blizzcon in die situatie te 'laat' voor Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:24:
[...]

Legion is in 2015 aangekondigd op Gamescom. Een aankonding op Gamescom 2017 zou dus nog niet zo heel vreemd zijn, zeker omdat vorige expansions een dik jaar voor de release zijn aangekondigd. Wellicht is Blizzcon in die situatie te 'laat' voor Blizzard.
Maar toen was de laatste patch van WoD wel uit, iets wat in Legion nu niet het geval is. Als zij nu al gaan verklappen wat we in de volgende expansion gaan doen zonder deze af te sluiten is naar mijn idee niet helemaal correct. Want naar mijn idee zou jeerst een verhaal moeten afsluiten om de andere te starten. Al heeft het grootste deel misschien het nog niet eens gezien (in-game) kwestie van tijd voordat het op youtube staat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Er wordt sowieso een expansion aangekondig met Gamescon, mark my words. Ze kunnen dit makkelijk anderhalfjaar doen voor de release. Vorig jaar (logisch) hebben ze ook geen expansion aangekondigd met Blizzcon, volgens mij zijn er nog nooit twee achter Blizzcons achter elkaar geweest dat ze geen expansion hebben aangekondigd. Ik denk Gamescon, omdat ze hier ook een andere publiek mee bereiken, maar anders wordt het Blizzcon.

Er is daarnaast ook al teveel aangetroffen met betrekking tot de volgende expansion. Denk aan de Kul'Tiras datamines etc. Ik las laatst een bericht dat moderne ontwikkelaars in een veel kortere tijd veel meer content kunnen leveren dan Blizzard nu doet, en met een kleiner team. Met de grootte van het huidige team is een nieuwe expansion over één jaar helemaal geen raar idee. Als je het tempo bekijkt waar ze nu in zitten is dit ook heel goed mogelijk.

God bless dat ze iets aan het levelen gaan doen. Hopelijk wordt alles weer relevant en kunnen we in de volgende expansion bijvoorbeeld gewoon level 70 dingen in Stranglethorn Vale. Zoals het er nu naar uitziet wordt het een jungle thema expansion, wat ik heerlijk vind. Can' wait!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IntToStr schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:56:
[...]

Voor frost mage is dit een van de beste legendaries, dus veel plezier er mee :D
Yay! Good for me. :) Vind Frost Mage wel erg leuk spelen. :)

Ben op Chamber of Aspects onlangs een Horde hunter gestart. Toch wel lastig om niets te hebben hoor... daar komt het eerder genoemde "verwende"-aspect naar voren... bags!!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:14:
[...]

Ben op Chamber of Aspects onlangs een Horde hunter gestart. Toch wel lastig om niets te hebben hoor... daar komt het eerder genoemde "verwende"-aspect naar voren... bags!!
Als je nu Alliance was geweest op Chamber had ik je nog kunnen voorzien van deze en gene maar nee hoor hij moet horde kiezen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carthrax schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:39:
[...]

Als je nu Alliance was geweest op Chamber had ik je nog kunnen voorzien van deze en gene maar nee hoor hij moet horde kiezen ;)
:'(

psssst, misschien toch maar een gnome aanmaken daar dan..

[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 21-07-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Raptar schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:57:
Er is daarnaast ook al teveel aangetroffen met betrekking tot de volgende expansion. Denk aan de Kul'Tiras datamines etc. Ik las laatst een bericht dat moderne ontwikkelaars in een veel kortere tijd veel meer content kunnen leveren dan Blizzard nu doet, en met een kleiner team. Met de grootte van het huidige team is een nieuwe expansion over één jaar helemaal geen raar idee. Als je het tempo bekijkt waar ze nu in zitten is dit ook heel goed mogelijk.
Het is ook niet alleen een kwestie van genoeg resources hebben om te maken, maar ook om spelers genoeg tijd te geven om de content te doen die uitkomt. Er komt nog een volledig tier eraan terwijl ToS net uit is. Een jaar is in dat opzicht redelijk snel. Kijkende naar het verleden heeft de laatste tier meestal een klein jaar geduurd (Hellfire Citadel kwam uit in juli 2015, Legion kwam uit in augustus 2016 bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Raptar @Kadardar @Noiz

Ik durf ook geld te zetten op GamesCon aankondiging. Waarom?

- Ze doen altijd de aankondiging voor een Blizzcon zodat ze die hype kunnen opvoeren en dan 2-3 maanden later op Blizzcon al die Q&A's kunnen doen. Vooraf heeft men(publiek/media) dan ook de kans om vragen voor te bereiden etc.

- We weten dat 7.3 de laatste patch van Legion zal zijn. 7.3 is momenteel al op de PTR. Die gaat live vlak voor Blizzcon, want daarmee wordt het einde van Legion gemaakt en dat levert altijd veel vragen en speculatie op, dat zie je dan altijd weer terugkomen voor Blizzcon.

- Bovenstaande 2 punten samen genomen maakt juist de verwachting van een aankondiging sterker. Het past allemaal in het tijdspad. Release nieuwe expansion is in 2018. Uiterlijk voor Blizzcon 2018. Dat geeft nog ruim een jaar om ToS en Argus af te ronden voor spelers.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-07-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Kaap schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:17:
- Ze doen altijd de aankondiging voor een Blizzcon zodat ze die hype kunnen opvoeren en dan 2-3 maanden later op Blizzcon al die Q&A's kunnen doen. Vooraf heeft men(publiek/media) dan ook de kans om vragen voor te bereiden etc.
De (officiële) vooraankondiging van WotLK,Cata, MoP & WoD is gedaan op Blizzcon. Legion is geweest tijdens Gamescom.
Kaap schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:17:
- We weten dat 7.3 de laatste patch van Legion zal zijn. 7.3 is momenteel al op de PTR. Die gaat live vlak voor Blizzcon, want daarmee wordt het einde van Legion gemaakt en dat levert altijd veel vragen en speculatie op, dat zie je dan altijd weer terugkomen voor Blizzcon.
7.3 net voor Blizzcon geeft ook een ideaal moment om een nieuwe expansion op Blizzcon aan te kondigen ;) Vragen en speculaties zijn altijd in interviews in de weken na een vooraankondiging beantwoord.

[ Voor 38% gewijzigd door Noiz op 21-07-2017 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe dan ook ga ik dit jaar een paar tokens verkopen wanneer Blizzcon virtual tickets in de verkoop gaan. Das het voordeel dat die tokens nu naar b.net balance kunnen gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik gok dat de volgende expac pas wordt aangekondigd op Blizzcon zoals ze normaal gesproken zouden doen. De aankondiging op Gamescon voor Legion destijds was volgens mij echt een noodgreep omdat ze wisten dat men Warlords of Draenor al zat was. Ze moesten dus komen met iets nieuws om de interesse vast te houden.. hadden ze dit toen niet gedaan en gewacht dan hadden ze een probleem gehad.

Ik verwacht dat ze nu het nodige gaan doen rondom patch 7.3. Aankondigings cinematic, etc dat soort dingen. En dan rond Blizzcon de release van 7.3 en expac aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
[...]

Hahah nice! Ik heb dus hetzelfde gedaan, alleen op een andere server. Ik wilde een drukke Horde server die levendig is, ben dus een orc shaman gestart op Draenor. Weer terug naar de roots, 11 jaar geleden ben ik daar begonnen als orc hunter. Lekker nostalgisch en ik blijf orc gewoon het mooiste race vinden qua armor en de animations. De afgelopen 8 jaar heb ik dat wel gemist als Alliance hoor, elk race is zo "bescheiden", alles ziet er zo klein uit. Dit geldt inderdaad niet voor Worgens, alleen hun casting animation is nogal.....

Hoe dan ook, hetgeen wat jij net zei mis ik ook echt: bags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
[...]

Gewoon ff een wow token verkopen en lots of gold and bags are there :X

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skassie schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:12:
[...]

Gewoon ff een wow token verkopen en lots of gold and bags are there :X
Dat is ook zeker waar... jammer genoeg... :P ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Original:
Release: November 2004

The Burning Crusade
Announcement: Blizzcon Oct 2005 (11 maand na original, 15 maand later gereleased)
Release: January 2007 (26 maanden na de original release)

Wrath of the Lich King
Announced: Blizzcon Aug 2007 (7 / 15 maanden)
Release: November 2008 (22 maanden)

Cataclysm
Announced: Blizzcon Aug 2009 (9 / 16 maanden)
Release: December 2010 (25 maanden)

Mists of Pandaria
Announced: Blizzcon Oct 2011 (10 / 11 maanden)
Release: September 2012 (21 maanden)

Warlords of Draenor
Announcded: Blizzcon Nov 2012 (14 / 12 maanden)
Release: November 2014 (26 maanden - 14! maanden na laatste patch)

Legion
Announce: Gamescon Aug 2015 (9 / 12 maanden)
Release: August 2016 (21 maanden - 14! maanden na laatste patch)

Nieuwe expansies worden dus in het algemeen op de blizzcon/gamescon ongeveer een jaar (7-14 maanden) na de vorige release aangekondigt en worden dan ongeveer een jaar (11-16 maanden) later gereleased. Het maakt niet echt uit dat we nog niet in de finale (7.3) patch zitten, dat willen ze namelijk voorkomen (een jaar geen updates, dus ik verwacht ook 7.3.5 nog).

Dus een announcement op de gamescon (12 maanden na Legion release) lijkt mij qua timing aannemelijker dan een announcement op blizzcon (15 maanden na Legion release).

Mijn verwachting dus:
Nieuwe expansie: Azshara / Nzoth
Announce: Gamescon Aug 2017 (12 / 12), of Blizzcon Nov 2017 (15 / 9)
Release: Augustus 2018 (24 maanden, 4 maanden na laatste patch).
Patch 7.3: October 2017
Patch 7.3.5: Maart 2018

[ Voor 10% gewijzigd door Kees op 21-07-2017 13:51 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
icemotion schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:53:
[...]
Ik speel op het moment echt supercasual. Sterker nog ik heb deze week alleen vanochtend even snel mn Withered Army training wq's gepakt en gestopt na 3 poppetjes voor een kans op de fox mount en verder alleen dingen in mn companion app.

Als het straks allemaal wat meer gesetteld is met die kleine van me (hij is nu 6 weken) dan komt gamen wel wat meer, maar raiden zit er voor mij hoe dan ook niet in nog ff.. heb echt nog 0 gezien van Tomb of Sargeras..
Same, ik speel ook super casual, ben nu bezig om mn alts door de invasions heen te schoppen om ze naar 110 te krijgen, los daarvan doe ik op mn main een enkele WQ, heb op alle chars een chronisch gebrek aan order hall resources, dat zegt al genoeg denk ik zo :P Het wachten is weer op de alt/social runs in de guild om alle chars weer een beetje te kunnen gearen. Simpelweg geen tijd om in de LFR queue te gaan zitten wachten met werk, en een gezin met 2 kleine kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kees schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:48:
Original:
Release: November 2004

The Burning Crusade
Announcement: Blizzcon Oct 2005 (11 maand na original, 15 maand later gereleased)
Release: January 2007 (26 maanden na de original release)

Wrath of the Lich King
Announced: Blizzcon Aug 2007 (7 / 15 maanden)
Release: November 2008 (22 maanden)

Cataclysm
Announced: Blizzcon Aug 2009 (9 / 16 maanden)
Release: December 2010 (25 maanden)

Mists of Pandaria
Announced: Blizzcon Oct 2011 (10 / 11 maanden)
Release: September 2012 (21 maanden)

Warlords of Draenor
Announcded: Blizzcon Nov 2012 (14 / 12 maanden)
Release: November 2014 (26 maanden - 14! maanden na laatste patch)

Legion
Announce: Gamescon Aug 2015 (9 / 12 maanden)
Release: August 2016 (21 maanden - 14! maanden na laatste patch)

Nieuwe expansies worden dus in het algemeen op de blizzcon/gamescon ongeveer een jaar (7-14 maanden) na de vorige release aangekondigt en worden dan ongeveer een jaar (11-16 maanden) later gereleased. Het maakt niet echt uit dat we nog niet in de finale (7.3) patch zitten, dat willen ze namelijk voorkomen (een jaar geen updates, dus ik verwacht ook 7.3.5 nog).

Dus een announcement op de gamescon (12 maanden na Legion release) lijkt mij qua timing aannemelijker dan een announcement op blizzcon (15 maanden na Legion release).

Mijn verwachting dus:
Nieuwe expansie: Azshara / Nzoth
Announce: Gamescon Aug 2017 (12 / 12), of Blizzcon Nov 2017 (15 / 9)
Release: Augustus 2018 (24 maanden, 4 maanden na laatste patch).
Patch 7.3: October 2017
Patch 7.3.5: Maart 2018
Kijk, dit is een mooie post. Precies de feiten op een rijtje, het perfecte bewijs. We kunnen er niet omheen, next xpac inc. binnen 3 maanden (aankondiging uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:49:
[...]

:'(

psssst, misschien toch maar een gnome aanmaken daar dan..
Dat dus maar even gedaan ^_^ Nogmaals een hunter en dit keer niet als Survival maar als MM of BM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oef vandaag dan eindelijk de 1M behaald. Deze expansion tot 3 maal toe bij de 900K gezeten, maar telkens weer 300-400K uitgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

@icemotion Gefeliciteerd vandaag! *O* :Y)

@Kees Helder overzichtelijk en redelijk ook wat mijn verwachting zal zijn.
als ze in Legion nu weer ons een jaar op 1 raid tier laten zoals in WoD zou dat een stomme zet zijn...
daarnaast is ToS net uit; na 6 maanden NH (wat voor mij ook genoeg was).
ik denk ook niet dat we de nieuwe tier dit jaar nog gaan zien (jan 2018 is mijn verwachting), dit ongeacht of patch 73 eerder komt.

Als ze de laatste tier in Jan 2018 launchen en de expo in Augustus is dat een prima tijdwindow en verdeling over het jaar, en geeft het ook genoeg tijd voor mensen om de huidige tier te 'beleven' (ondanks dat ik NH qua design beter vind dan ToS, dat terzijde).

Waarom Jan? omdat ze bij Blizzard in December sowieso geen nieuwe tier launchen ivm kerst en whatnot. November zou ook kunnen als is de overlap maar een Q3 18 expo release wel heel lang...

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft lastig recruiten.... We hebben momenteel 23 man op het roster staan, afgelopen weekend 5-6 man gedemote die denken dat ze ermee weg kunnen komen om op te komen dagen wanneer ze zelf zin hebben, gek genoeg ook altijd op progress nights dat ze er niet zijn. We hadden sinds een tijdje al een 3-strike systeem ingevoerd. Optelsommetje dus...

Vandaag zal 1 van de 2 tanks terug op trial gezet gaan worden na gisteren zijn 3de strike gehad te hebben. Declinen voor raid zonder enige vorm van berichtgeving, maar wel online zijn op Discord en WoW op een out-of-guild alt zitten spelen.

Enfin, zo blijven we recruiten. Tank, Hpala, Rshaman en er mogen ook wel een Warrior en Rogue bij.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-07-2017 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kaap schreef op maandag 24 juli 2017 @ 06:25:
Blijft lastig recruiten.... We hebben momenteel 23 man op het roster staan, afgelopen weekend 5-6 man gedemote die denken dat ze ermee weg kunnen komen om op te komen dagen wanneer ze zelf zin hebben, gek genoeg ook altijd op progress nights dat ze er niet zijn.
Jullie hebben tenminste nog 23 man. Wij hebben momenteel helaas maar 11 man
Gisteren met zijn 11-en op Kil'Jeaden lopen whipen. We loepn nu gewoon tegne het issue op dat we 2 man tekort hebben om hem neer te leggen. Fase 1 en 2 gaan gewoon goed, Laatse fase weten we ook wat we moeten doen maar lopen tegen enrage aan.
Eerste intermediate ook geen problem, het is de 2de inter.... dat ons de das om doet. We hebben geen feral druids en maar 1 hunter die of niet weet hoe track humanoid werkt of blijkbaar wat anders aan de hand. In deze fase verliezen we altijd 3 DPS, waardoor we dus in laatse fase tegen de enrage aan lopen door een tekort aan DPS.

Het problem is dat we minimaal 30 seconden nodig hebben (en dit is geen geintje :( of overdrijven) voordat we illidan gevonden hebben. Hebben jullie tips hoe dit op te lossen, want op de hunter kunnen we niet echt vertrouwen. Ik las oplossingen om bloodlust in P2 te gebruiken, spread voordat de inter... fase begint. Hoe doen jullie het ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel weer lekker weekendje achter de rug. Niet heel erg veel gedaan in WoW, maar wel een alliance hunter gestart op Chamber of Aspects. @Carthrax is zo vriendelijk geweest om me wat gold te geven om te starten en dat scheelt een hoop. :) Thanks nogmaals! :) Hunter is nu level 22 ofzo volgens mij, dus komende periode maar wat meer focussen op het levelen; zeker zodra ik 4 30 slotters heb. :) Dan kan ik los gaan. Wel grappig om te merken dat herbs verkocht blijven worden (peacebloom, silverleaf, etc.) en dat ores/bars juist niet verkopen. Toch interessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
sabriel schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:19:
[...]

Jullie hebben tenminste nog 23 man. Wij hebben momenteel helaas maar 11 man
Gisteren met zijn 11-en op Kil'Jeaden lopen whipen. We loepn nu gewoon tegne het issue op dat we 2 man tekort hebben om hem neer te leggen. Fase 1 en 2 gaan gewoon goed, Laatse fase weten we ook wat we moeten doen maar lopen tegen enrage aan.
Eerste intermediate ook geen problem, het is de 2de inter.... dat ons de das om doet. We hebben geen feral druids en maar 1 hunter die of niet weet hoe track humanoid werkt of blijkbaar wat anders aan de hand. In deze fase verliezen we altijd 3 DPS, waardoor we dus in laatse fase tegen de enrage aan lopen door een tekort aan DPS.

Het problem is dat we minimaal 30 seconden nodig hebben (en dit is geen geintje :( of overdrijven) voordat we illidan gevonden hebben. Hebben jullie tips hoe dit op te lossen, want op de hunter kunnen we niet echt vertrouwen. Ik las oplossingen om bloodlust in P2 te gebruiken, spread voordat de inter... fase begint. Hoe doen jullie het ?
Hebben jullie wel andere druids? Want iedere druid heeft Cat form waarin die humanoid tracking werkt dus een balance druid zou tijdelijk in cat form kunnen gaan om te tracken?

Of iemand gaat Blackened Worg steak eten? http://www.wowhead.com/item=42997/blackened-worg-steak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Wat mij de afgelopen tijd steeds meer begint te irriteren is het gezeur om de loot. Ik win iets en nog geen seconde later heb je een aantal whispers of ik het item nodig heb. Als ik het niet nodig heb dan vraag ik wel om te rollen ofzo.
Gisteren vroeg al iemand van te voren van "heb je als ie dropt de cloak nodig zo niet dan wil ik hem wel." Echt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:55:
Wat mij de afgelopen tijd steeds meer begint te irriteren is het gezeur om de loot. Ik win iets en nog geen seconde later heb je een aantal whispers of ik het item nodig heb. Als ik het niet nodig heb dan vraag ik wel om te rollen ofzo.
Gisteren vroeg al iemand van te voren van "heb je als ie dropt de cloak nodig zo niet dan wil ik hem wel." Echt.....
1 woord: lootwhores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:56
In M+ doe ik het ook (whisperen). Praktijk is dat in pugs voor M+ de groep vaak snel disbanded wordt na het completen en mensen pas later echt naar hun loot kijken. Zeker als het een 910 bijv is waar de meeste mensen wel een hoger itemlevel hebben en dus kunnen traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:14
Dit is de reden dat ik eigenlijk alleen maar M+ en raids met m'n guild doe. En zelfs dan heb je er nog wel last van. We maken tijdens raids gebruik van rclootcouncil om de loot te distribueren en hebben aan iedereen aangegeven dat er niet om loot gevraagd hoeft te worden, we geven het uit naar behoefte van de groep in z'n totaliteit. En dan nog heb je mensen die lopen te bitchen dat ze geen loot krijgen. Af en toe zijn raiders net kleuters 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Bartske schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:14:
In M+ doe ik het ook (whisperen). Praktijk is dat in pugs voor M+ de groep vaak snel disbanded wordt na het completen en mensen pas later echt naar hun loot kijken. Zeker als het een 910 bijv is waar de meeste mensen wel een hoger itemlevel hebben en dus kunnen traden.
Ik blijf ook altijd vriendelijk, meestal kan ik het zelf goed gebruiken dus geef dan vaak aan dat ik het al equipped heb maar ik zou dat zelf niet doen.
Je ziet bijna altijd wel als iemand het niet kan gebruiken dat ze oproepen tot een roll. Maar in een 5 mans doe je dat natuurlijk niet zo snel en dan is een whisper vaak wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
sabriel schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:19:
[...]
30 seconden is wel erg lang, ook met 10/11 personen. Illidan spawned (voor zover ik weet) alleen aan de randen. Dus je kan de hele raid al redelijk verspreid hebben aan de buitenkant van het platform. Heb zelf het gevoel dat het voornamelijk ook nog meer in de hoeken is.
Zodra iemand hem gevonden heeft kan ie op de minimap pingen zodat de rest weet waar ze heen moeten. En niet geheel onbelangrijk is om ervoor te zorgen dat er geen andere adds levend zijn en dat iedereen full hp is.
Als dit in LFR is, gewoon niet looten en alles in je mailbox laten komen ;) Dat is wat ik meestal doe als ik op mijn main zit. Meest irritante zijn nog de mensen die voor/tijdens/na een boss zeggen dat als mensen iets niet nodig hebben dat zij het wel graag willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Gisteren naar een nieuwe guild geswitched. Eentje die iets serieuzer aan het raiden is. Van 4 uur in de week naar 9 uur nu. Ze zijn wel een paar spelers kwijt geraakt afgelopen weken en dus weer wat aan het opbouwen. Op zich wel prettig om dan je steentje daar aan te kunnen bijdragen. :)

Maar met een 'nieuwe' groep blijft Misstress Sass gewoon een bitch boss. Het hielp ook niet dat de DBM timers niet helemaal klopten. Maar heb wel de indruk dat het een leuke serieuze groep waar iedereen aan mee wil helpen om verder te komen in ToS.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Noiz schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:48:
[...]
30 seconden is wel erg lang, ook met 10/11 personen. Illidan spawned (voor zover ik weet) alleen aan de randen. Dus je kan de hele raid al redelijk verspreid hebben aan de buitenkant van het platform. Heb zelf het gevoel dat het voornamelijk ook nog meer in de hoeken is.
Dit is ook de redden dat er elke keer 3 DPS dood zijn. Als we de shadow-fase onder controle hebben is het gewoon een kill. ik zal wel eens voorstellen om als de shadows spawnen (ongeveer 10sec voodat het werkleijk donker wordt) de raid te laten spreiden. Misschien lopen ze dan ook niet over de rand in het donker

2 in elke hoek en dan langs de lengte-/dwars-richting lopen, dan zou hij binnen 5 seconden gevonden moeten zijn.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

thundermo schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:28:
[...]

Dit is de reden dat ik eigenlijk alleen maar M+ en raids met m'n guild doe. En zelfs dan heb je er nog wel last van. We maken tijdens raids gebruik van rclootcouncil om de loot te distribueren en hebben aan iedereen aangegeven dat er niet om loot gevraagd hoeft te worden, we geven het uit naar behoefte van de groep in z'n totaliteit. En dan nog heb je mensen die lopen te bitchen dat ze geen loot krijgen. Af en toe zijn raiders net kleuters 8)7 8)7 8)7
bij ons is gewoon de afspraak dat als je de gear niet nodig hebt je deze in de raidchat gooit zodat men erom kan rollen, en dat doet iedereen netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
mrsar schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:11:
[...]

bij ons is gewoon de afspraak dat als je de gear niet nodig hebt je deze in de raidchat gooit zodat men erom kan rollen, en dat doet iedereen netjes :)
Dat is ook een manier. Maar voor ons iets te vrijblijvend. We willen de mogelijkheid hebben om voornamelijk trinkets/set tokens naar inzicht te kunnen distribueren. Anders zit je met mensen die bijv. de tier gloves niet willen hebben, omdat ze daar een goede legendary hebben, maar ze hebben geen andere tier tokens om aan hun 4 set te komen. We hebben ook van te voren aan iedereen gevraagd om onderzoek te doen, naar wat de beste tier tokens voor hen zijn. Dit hebben we verwerkt in een spreadsheet, zodat we de tokens optimaal kunnen verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

nou ja dat is dus aan de mensen zelf, normaal gaat het of via roll of via normale communicatie (ja ik weet eng :P ) van joh voor mij x% upgrade want dit en dit, wat is het voor jou en dan beslissen ze gewoon onderling wie het mag hebben (sec of 10) :) maar we raiden ook vrijblijvend,hell alles is vrijblijvend bij ons haha.

net zoals we ook de blameroll hebben aan het begin,laagste roll krijgt gewoon de schuld van alles in de raid, scheelt een hoop gezeur en werkt eigenlijk meer lachwekkend,stuk minder irritatie. mensen maken er zelf een geintje van,werkt echt heel erg goed,maar we progressen ook niet snel en dat weet ook iedereen,veel vaste pugs van andere guilds die bv al op mythic zitten en voor de lol meegaan omdat het gewoon leuk is en er nog een beetje progress is ook.

[ Voor 21% gewijzigd door mrsar op 24-07-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
mrsar schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:22:
nou ja dat is dus aan de mensen zelf, normaal gaat het of via roll of via normale communicatie (ja ik weet eng :P ) van joh voor mij x% upgrade want dit en dit, wat is het voor jou en dan beslissen ze gewoon onderling wie het mag hebben (sec of 10) :) maar we raiden ook vrijblijvend,hell alles is vrijblijvend bij ons haha.

net zoals we ook de blameroll hebben aan het begin,laagste roll krijgt gewoon de schuld van alles in de raid, scheelt een hoop gezeur en werkt eigenlijk meer lachwekkend,stuk minder irritatie. mensen maken er zelf een geintje van,werkt echt heel erg goed,maar we progressen ook niet snel en dat weet ook iedereen,veel vaste pugs van andere guilds die bv al op mythic zitten en voor de lol meegaan omdat het gewoon leuk is en er nog een beetje progress is ook.
Ja, wij hebben geen zin in die discussies. Gewoon aangeven wat voor upgrade het voor je is (bis, major, minor, alt, warforge/titanforge) en door gaan met trash clearen etc. In de rclootcouncil addon zien de officers dan wat het verschil in ilvl is, wat voor items ze nu hebben etc.

Progress is van ons ook niet super. We zitten nu op Fallen Avatar Heroic met een paar wipes -5%. Dus binnenkort gaat die ook wel neer en dan mogen we aan Kil'J zelf beginnen en daarna de mythics in ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein 'addon' vraagje. Als je kijkt naar de mythic kills van method zie je altijd op hun scherm een text frame met hun eigen tactics waarschijnlijk.
Zou er iemand weten welke addon dat is? Lijkt me eigenlijk gemakkelijk zo iets te hebben en zou dit misschien eens voorwstellen te gebruiken in onze progress raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZTeD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-09 00:42
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 00:12:
Klein 'addon' vraagje. Als je kijkt naar de mythic kills van method zie je altijd op hun scherm een text frame met hun eigen tactics waarschijnlijk.
Zou er iemand weten welke addon dat is? Lijkt me eigenlijk gemakkelijk zo iets te hebben en zou dit misschien eens voorwstellen te gebruiken in onze progress raids.
Dit kan gedaan worden door 2 addons,
Voor DPS / Tanks gebruiken wij Angry Assignments :
https://mods.curse.com/addons/wow/angry-assignments
Onze healers en hun speciale tactics gebruiken Exorsus raid tools. (Een addon met onwijs veel andere handige features.)
https://mods.curse.com/addons/wow/exorsus-raid-tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:34:
[...]

Ja, wij hebben geen zin in die discussies. Gewoon aangeven wat voor upgrade het voor je is (bis, major, minor, alt, warforge/titanforge) en door gaan met trash clearen etc. In de rclootcouncil addon zien de officers dan wat het verschil in ilvl is, wat voor items ze nu hebben etc.
Wij zijn ook tijdje over op RCloot.

In short: 4-set>2-set>BiS>1- or 3-set>Upgrade>TF/WF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kaap schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 07:46:
[...]

Ik raid tegenwoordig ook weer 1 dag per week maximaal 3 uur. Gewoon op normal de boel clearen, geen zin om het veel moeilijker te maken. Maar dan word er ook rclootcouncil gebruikt. Maar dan sta je de trash alweer te clearen als de loot word uitgedeeld. Kwam er gisteren ineens 3 bosses later achter dat ik nu 4-piece heb toen ik de tokens in mijn bags zag 8)7.

Gear boeit me niet veel, zit nu op 915 en kom lekker genoeg mee in de tomb. Ik speel ongeveer 5 uur per week nu, heerlijk dat casual spelen :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
[...]

Tokens doen wij niet distribueren via RClootcouncil, aangezien we daar onze Google Doc Sheet voor gebruiken.
Kees schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:36:
[...]

Ik raid tegenwoordig ook weer 1 dag per week maximaal 3 uur. Gewoon op normal de boel clearen, geen zin om het veel moeilijker te maken. Maar dan word er ook rclootcouncil gebruikt. Maar dan sta je de trash alweer te clearen als de loot word uitgedeeld. Kwam er gisteren ineens 3 bosses later achter dat ik nu 4-piece heb toen ik de tokens in mijn bags zag 8)7.

Gear boeit me niet veel, zit nu op 915 en kom lekker genoeg mee in de tomb. Ik speel ongeveer 5 uur per week nu, heerlijk dat casual spelen :)
Haha, ja dat is bij ons ook al een aantal keer overkomen. Heel grappig om te zien en te horen :P.

En 915, daar raid ik op het moment redelijk comfortabel Heroics mee (8/9 progress). Gemiddeld iets onder de rest, maar als healer is dat wel te bolwerken ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als ik dat soort dingen lees... dan krijg ik de raidkriebels.... pffff! :) Leuk om te lezen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:06:
[...]

Tokens doen wij niet distribueren via RClootcouncil, aangezien we daar onze Google Doc Sheet voor gebruiken.
Loot council kijkt wel naar welke classes/specs rollen, guild rank.

Bij ons gaan DPS voor Tanks en Healers. En Officers/Veterans > gewone raiders > trials > socials/offspec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Gister weer zo'n geval "hoe kan dit nu weer?"..
Omdat het gisteren niet lukte op MS gingen we maar naar Host om goeie progressie te maken. Dat liep heel voorspoedig en ik denk na een stuk of 5-6 tries lagen zijn botten ook verspreid op de grond. :)

Maar om Maiden te proberen moesten we eerst langs MS. En ja hoor gewoon een 1-shot. :)
We waren allemaal best verbaasd. Ja ok we hadden hier en daar wat andere spelers maar denk dat 90% ook gisteren aanwezig was.

En Maiden ging eigenlijk ook wel redelijk (40-50%) aangezien bijna niemand die nog gedaan had op HC. De ruimte voor fouten is erg klein daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een lekker weekend lopen rammen.

Het verhaal van mensen die de gear vragen kan ik me wel in vinden, doe het zelf ook nu om me upgrades te krijgen want vaak zeggen mensen in LFR of M+ gewoon niet dat ze iets niet nodig hebben terwijl ik het wel kan gebruiken als upgrade. Tevens whisper ik geen mensen van te voren, doe het puur op wat er dropped. Zelf geef ik het wel aan of ik iets nodig heb ja of nee of het geval moet zijn dat ik iemand meeloop in de hoop voor de gear. Zo speelt een maar een druid en kan soms nog weel eens wat gear gebruiken :)

Toch nog een verandering van class ondergaan, na een hoop stoeien aan erachter te komen wat ik wil spelen bleef ik vooral op me DH of DK hangen. Men DK is wat beter gegeared dus zou makkelijker zijn om een guild te vinden maar toch voor de DH gegaan omdat de snelle speelstyle, awareness houden van je omgeving en natuurlijk gewoon het thema Demon Hunters volgt erg aantrekkelijk was.

Me Rogue heb ik aan de zijlijn gezet omdat het een pure DPS class was en ik niet afhankelijk wou zijn van mensen als ik iets uit een bepaalde dungeons nodig heb (bijv de karazhan quest) omdat 9 van de 10 tanks alleen maar denken aan zo snel mogelijk erdoor heen knallen. .

Gister me 2de legendary van de laatst mogelijke LFR boss van deze week weten te krijgen (Randolls). Zeker niet de beste die ik momenteel kan krijgen maarja... blijft een upgrade :).

Hopelijk kan ik vandaag of morgen de 7000 revered mark halen met Nightfalles voor de volgende quest chain en daarna de 20000 (hopelijk binnen nu en 2 weken) en ondertussen nog even Armies of legionfall (alhoewel ik betwijffel of ik deze nog nodig heb aangezien ik hem op me DK al revered had).

Ik had nog en paar vragen.
Hoe relevant is askmrrobot nog aan BiS gear? Indien niet veel waar raden jullie me aan om naar te gaan kijken wat betreft BiS gear? Zou handig zijn als ik eventueel Single en AoE weet. Dan kan ik in geval ik iets vind het namelijk bewaren :) Icy-veins heeft wel een lijstje maar geeft niet echt de 2 beste allrounders mee naar mijn idee. Wel zie ik veel Angry-giant en grandeur combinaties.
Aangezien ik hopelijk vandaag me Concordance haal op me DH, merken jullie veel verschil al bij de eerste punt of gaat dat pas echt op bij meerdere?

[ Voor 8% gewijzigd door Kadardar op 25-07-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://worldofwarcraft.c...aracter/silvermoon/eyelet

Update!

895
2e legendary (Reap & Sow)
98% mastery

Ik kom er wel, gister heroic ToS gedaan en we zitten nu te oefenen met Maiden of Vigilance, wat een erg leuk gevecht is :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Kaap schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:33:
[...]

Bij ons gaan DPS voor Tanks en Healers. En Officers/Veterans > gewone raiders > trials > socials/offspec
Ja, weet hoe het rollen werkt. Maar wij willen een optimale distributie, aangezien sommige mensen legendaries hebben op token plaatsen.
junglebeast schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:56:
Gister weer zo'n geval "hoe kan dit nu weer?"..
Omdat het gisteren niet lukte op MS gingen we maar naar Host om goeie progressie te maken. Dat liep heel voorspoedig en ik denk na een stuk of 5-6 tries lagen zijn botten ook verspreid op de grond. :)

Maar om Maiden te proberen moesten we eerst langs MS. En ja hoor gewoon een 1-shot. :)
We waren allemaal best verbaasd. Ja ok we hadden hier en daar wat andere spelers maar denk dat 90% ook gisteren aanwezig was.
Haha, ook dit klinkt heel bekend. Ook de andere kant op trouwens. We hebben een tijd gewiped op Mistress, hadden haar uiteindelijk neer en oneshotte daarna Sisters of the Moon (die veel moeilijker zou moeten zijn), de week erna precies andersom. Mistress oneshotten en dan op Sisters een avond lang wipen. En echt precies dezelfde mensen waren aanwezig 8)7
junglebeast schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:56:
En Maiden ging eigenlijk ook wel redelijk (40-50%) aangezien bijna niemand die nog gedaan had op HC. De ruimte voor fouten is erg klein daar.
Ik vind maiden zo'n heerlijke fight op HC. Het verschil in mechanics is minimaal, maar geeft wel een hele andere dynamiek aan de fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

corset schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:38:
https://worldofwarcraft.c...aracter/silvermoon/eyelet

Update!

895
2e legendary (Reap & Sow)
98% mastery

Ik kom er wel, gister heroic ToS gedaan en we zitten nu te oefenen met Maiden of Vigilance, wat een erg leuk gevecht is :D
Hehe leuke carry krijg je van die guild. Wel handig die summons. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 12:23:
[...]

Hehe leuke carry krijg je van die guild. Wel handig die summons. :)
haha, ik doe m'n best hoor :p heroic earlier bosses kan ik aardig meekomen. Latere bosses (alles na 3/9) is gewoon carry, hoewel ik gemiddeld beter de tactics volg dan sommige andere spelers :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
Afgelopen weekend meer op mijn elemental shaman gespeeld in plaats van mijn priest.

DPS zegt niet alles, maar het voelt wel goed om niet bijna onderaan te staan bij gevechten met meerdere vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
[...]

Dit zou ik echt niet trekken als raider. Dat trials minder recht hebben op gear vind ik logisch, maar dat een officer meer recht heeft op gear dan een raider? Alleen omdat hij een hogere rang in de guild heeft? Het zegt niks over prestaties of inzet namelijk.

Gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt als raider. Omdat iemand mensen in een guild kan inviten en een officer chat heeft geeft het naar mijn mening niet meer recht. Creëer je alleen maar verdeeldheid mee en een raar statusverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Raptar schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 14:15:
[...]

Dit zou ik echt niet trekken als raider. Dat trials minder recht hebben op gear vind ik logisch, maar dat een officer meer recht heeft op gear dan een raider? Alleen omdat hij een hogere rang in de guild heeft? Het zegt niks over prestaties of inzet namelijk.

Gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt als raider. Omdat iemand mensen in een guild kan inviten en een officer chat heeft geeft het naar mijn mening niet meer recht. Creëer je alleen maar verdeeldheid mee en een raar statusverschil.
Daarom staat er ook officer/veterans :). Met andere woorden mensen die al een bepaalde tijd in de guild zitten en waarvan er een kleinere kans is, dat ze wat loot ontvangen en dan weer door gaan naar een andere guild. Heeft weinig met rang te maken, maar meer met een bepaalde loyaliteit naar de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 14:15:
[...]

Denk dat het een loyaliteits systeempje is. Aangezien Officers en Veterans. Hierbij zouden veterans een X periode raider moeten zijn... maarja officers kunnen wellicht zo stap overslaan door te zeggen dat zij van trial naar groepsleider gaan en hierdoor rangmatig ene oneerlijke verdeling krijgen.

Al met al zo'n guild zou ik snel mijden, heb dat soort guilds al een kans gegeven en toch bewijzen zij het continue het tegendeel van eerlijke loot contributie. Zo bleken er in de guild waar ik zat mensen met top rangs te zitten door attendance maar niet door skills... het waren ook tevens de personen die de moeilijkste learning curve hadden in fights en pas na 45 keer uitleggen doorhadden dat ze een extra button kregen.

Naar mijn idee blijft de eerlijkste manier main team (ook wel raiders genoemd)> trials >socials/offspecs even pugs weg gelaten aangezien die vaak toch ook onder mainteam beschouwen moeten worden omdat je niet tegen een pug kan zeggen je krijgt geen loot. Waarom blijf ik deze eerlijk vinden?

Als je in het main team zit heb je al bewezen dat je loyaal aan hun zou zijn (even los gelaten van drama in guilds wat mensen toe kan zetten tot een leave). Zij hebben hun attendance en skills bewezen dus vind ik het ook niet gek dat je die graag bij je wilt houden.

Trials is een beetje donker gebied, ja je bent minder dan de rest (momenteel) omdat de guild gewoon niet weet hoe jij bent maar wel iemand nodig heeft. Er zijn genoeg mensen die even snel 5 stukjes gear meenemen en vervolgens doorgaan naar de andere omdat ze meer progressie hebben of aangeven er elke dag te kunnen zijn en vervolgens blijkt het dat zij minder mee kunnen. Hierdoor scoor je gewoon min punten en vind ik dat zolang de upgrade in het main team kan blijven deze daar ook moeten blijven, zij hebben tevens het team al zover gekregen.

Social/Alt/offspec whatever je hierbij kan bedenken voegt voor een guild in feite helemaal NIETS toe. Die social die 1 keer in de maand ff lekker progressie komt binnenslepen heb je gewoon niets aan (even goede spelers daar gelaten die in een social plek gevangen zitten door reden). Zij zijn vaak ook de reden tot wipes omdat iemand iets fout doet omdat zij totaal geen vorm van initiatief nemen tot tactics behalve de LFR stand in everything!
Alt kan een vorm van boeiend zijn maar vaak zou die alt toch weer ingeruild gaan worden voor een andere alt tegen de tijd dat je hem nodig hebt.
Offspec kan soms boeiend zijn net als de alt of als de fights makkelijker worden waardoor je bijv. 1 healer naar DPS kan omgooien voor de snellere kill maarja... voegt niets toe tijdens je progressie.

Iedereen zou het liefste willen dat loot zo snel mogelijk bij hun komt. Zij zien dan ook liever wie mee gaat krijgt loot setups maar helaas zijn er zoveel verrotte mensen die dit systeem liever gebruiken om even snel omhoog te klimmen dan gewoon gezellig mee te doen in een guild. Het aantal mensen wat wij toen als guild hebben gegeared en bij de eerste binnensleping van loot was echt bedroevend en wellicht de meest verschrikkelijkste tijd die ik als guild leader mee heb moeten maken (tevens was dit geen loot meer die we zelf nodig hadden) maar de personen hadden wij welnodig die in feite gegeared zijn geraakt door de gratis boost (min of meer). Later zijn wij gewoon met een borg gaan werken van x aantal k gold omdat het gewoon uit de klauwen liep. Stond ook in onze apply dat je het alleen terug kreeg als de guild besloot je niet door gaat naar raider. Bij promotie gaven wij het altijd terug uit netheid na een maandje om er zeker van te zijn dat de persoon na promotie er niet alsnog vandoor ging.

[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 25-07-2017 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel even in juiste perspectief zetten @Raptar @Kadardar want jullie nemen aan dat we alleen op rank prioriteren en vergeten voor het gemak de rest wat ik zei. En scheren vervolgens wel even heel makkelijk over 1 kam.

Als eerste set regels geldt gewoon:
Tier tokens: 4-set>2-set>1- of 3-set
Non tier: BiS>Upgrade>Titan/Warforged>Offspec

Als daar meerdere mensen op rollen dan:
1. DPS > Healers/Tanks
Komt daaruit dat er nog steeds meerdere mensen dat item willen:
2. Officers & Master Raiders > Raiders > Trials > Socials/Alts>Transmog

En met elk item beoordelen we dan ook nog of iemand wat laag in gear zit bijvoorbeeld etc. Dus als een Raider een BiS item kan looten, en voor een Master Raider of Officer is het een upgrade, dan wint Raider. Zelfs op gelijke rank heb ik al items niet gekregen omdat ze naar DPS gaan, ik ben healer. Ranks komen pas als allerlaatste layer erover heen.

Dus hou je vooroordelen graag bij je :r

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-07-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Laatst online: 13:09
Even een stomme vraag.

Ik was een speler van het eerste uur maar ik ben gestopt met WoW met Panda.
Daarna ben ik Guildwars 2 gaan spelen.

Het spel blijf ik nog wel interessant vinden, is het de moeite waard om nu na zoveel jaar weer eens te gaan beginnen ? ( mijn account met chars en wat gold heb ik nog )
Of moet ik laten rusten en de mooie herinnering aan mijn WoW tijd laten zoals het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Hier staat toch echt geschreven dat officers/veterans voorrang krijgen t.o.v. gewone raiders? Net als dat DPS voorrang krijgen op Tanks en Healers.

Dat je dan deze post vervolgens beter uitlegt in een latere post wil niet zeggen dat de heren die jij zojuist aangesproken hebt op hun replies het niet goed hebben gelezen of in een verkeerd perspectief hebben gezien.

Bovenstaande gebeurt heel vaak/altijd op fora, omdat enkel schrift vaak niet voldoende weergeeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:39:
[...]

Hier staat toch echt geschreven dat officers/veterans voorrang krijgen t.o.v. gewone raiders? Net als dat DPS voorrang krijgen op Tanks en Healers.

Dat je dan deze post vervolgens beter uitlegt in een latere post wil niet zeggen dat de heren die jij zojuist aangesproken hebt op hun replies het niet goed hebben gelezen of in een verkeerd perspectief hebben gezien.

Bovenstaande gebeurt heel vaak/altijd op fora, omdat enkel schrift vaak niet voldoende weergeeft. :)
En wat staat er een paar posts daarboven nog beschreven :?
[...]

En zelfs dan, zonder enige verdere informatie over hoe precies mij in hetzelfde hokje scharen als slechte ervaringen uit het verleden of boze dromen, dan krijg je bij mij gewoon de wind van voren.

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-07-2017 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:27:
Wel even in juiste perspectief zetten @Raptar @Kadardar want jullie nemen aan dat we alleen op rank prioriteren en vergeten voor het gemak de rest wat ik zei. En scheren vervolgens wel even heel makkelijk over 1 kam.

Als eerste set regels geldt gewoon:
Tier tokens: 4-set>2-set>1- of 3-set
Non tier: BiS>Upgrade>Titan/Warforged>Offspec

Als daar meerdere mensen op rollen dan:
1. DPS > Healers/Tanks
Komt daaruit dat er nog steeds meerdere mensen dat item willen:
2. Officers & Master Raiders > Raiders > Trials > Socials/Alts>Transmog

En met elk item beoordelen we dan ook nog of iemand wat laag in gear zit bijvoorbeeld etc. Dus als een Raider een BiS item kan looten, en voor een Master Raider of Officer is het een upgrade, dan wint Raider. Zelfs op gelijke rank heb ik al items niet gekregen omdat ze naar DPS gaan, ik ben healer.

Dus hou je vooroordelen graag bij je :r
Sorry ik weet dat het een wall aan text is maar ik zeg nergens dat je het fout doet alleen dat ik zo'n guild niet zou joinen. Vooroordeel ik dan? Nee ik ga gewoon niet eens met de manier en dat staat iedereen vrij.

Zou je wel kunnen vooroordelen op basis van ervaring en ja dan heb je gelijk. Maar stop jou daardoor in een hokje? Dat is maar hoe je het zelf wilt opvatten. Als jij nare ervaringen hebt met een specifiek iets mijd je het ook toch?

Tevens staat er een lijn na @Raptar reactie met hoe ik de loot graag wil zien in guilds die ik join en ik denk dat meerdere op die manier zouden denken net zoals er mensen jouw systeem fijn zouden vinden.

Dat je naar nader uitleg aangeeft dat Raiders dus ook voorrang krijgen heb je wellicht je originele post al verkeerd uitgelegd.

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 25-07-2017 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:43:
[...]
Dat je naar nader uitleg aangeeft dat Raiders dus ook voorrang krijgen heb je wellicht je originele post al verkeerd uitgelegd.
Er waren meerdere originele posts, er is alleen selectief ingegaan op de post over de ranks. Niet de originele post eens. Zoals ik zei, zelfs dan nog, verkeerd uitgelegd, of aannames doen zonder verdere informatie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:47:
[...]

Er waren meerdere originele posts, er is alleen selectief ingegaan op de post over de ranks. Niet de originele post eens. Zoals ik zei, zelfs dan nog, verkeerd uitgelegd, of aannames doen zonder verdere informatie te hebben.
Die heb ik wel gezien, betekend nog steeds niet dat ik er eens mee hoef te gaan ;) Ik hou gewoon van simpele loot regels, jullie wat ingewikkeldere doormate van allerlei voorwaarden om daardoor zoveel mogelijk DPS eruit te kunnen pompen voor de groep. Niets mis mee als het voor jullie werkt. Bij mij werkt het gewoon niet.

Geef mij maar gewoon MS -> OS -> DE op basis van ranks in een guild met wellicht een round robin filter erop zodat iedereen wat kan krijgen. Ben ik al tevreden :). Zelfs met DKP is loot distributie krom als iemand even wat punten verzameld maar daarvoor maak je ook een % decay zodat het ergens capped.

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 25-07-2017 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien Lelijkerds 1 kill voorligt op ons zal het vast wel werken voor ze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wij draaien ook RCLoot tegenwoordig:

Tier drops:
4P > 2P > 1/3/6th piece > Upgrade to existing > WF/TF Chance

Normale drops:
Big upgrade > Small upgrade > Offspec > Alt > Transmog

Als meerdere mensen b.v. big upgrade rollen, wordt in eerste instantie gekeken of iemand BiS aangegeven heeft (note). Zo ja krijgen die meestal voorrang.
Is dat niet het geval wordt gekeken naar hoeveel gear de speler heeft gekregen recentelijk, hoe vaak de speler komt opdagen (iemand die % aanwezig is heeft net wat meer recht dan iemand die er maar de helft van de tijd is) en performance (een speler die, ondanks gear, constant underperformed heeft wat minder recht dan een speler die laat zien dat ieder ilvl tot de max benut wordt).
Tot slot houden we ook rekening met raiders die bv gegeared 'moeten' worden.

We councillen dit meestal met 3 officers, indien nodig.

Sinds we het zo doen hebben we eigenlijk geen issues meer met loot :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:07:
Gezien Lelijkerds 1 kill voorligt op ons zal het vast wel werken voor ze
Lol, ik raid niet eens bij lelijkerds in hun main team en ik zou al helemaal niet weten wat voor loot distributie hun gebruiken. Vind het wel grappig dat je er vanuit gaat dat de guild waar iemand inzit gelijk de guild is waar iemand in raid. Ben daar momenteel niets meer en minder dan een social op dit omdat ik gewoon geinvite ben door een vriend die daar zit en wel raid. Heb wel navraag bij hun gedaan maar helaas zien zij niet veel goeds voor mij in aangezien ze geen van mij class meer kunnen/willen gebruiken en daar ben ik eigenlijk een beetje afgehaakt aan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kadardar schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:16:
[...]Vind het wel grappig dat je er vanuit gaat dat de guild waar iemand inzit gelijk de guild is waar iemand in raid.
Dat is meestal een vrij normale aanname, zou ik ook doen XD

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
[...]

Lol, ik raid niet eens bij lelijkerds in hun main team en ik zou al helemaal niet weten wat voor loot distributie hun gebruiken. Vind het wel grappig dat je er vanuit gaat dat de guild waar iemand inzit gelijk de guild is waar iemand in raid. Ben daar momenteel niets meer en minder dan een social op dit omdat ik gewoon geinvite ben door een vriend die daar zit en wel raid. Heb wel navraag bij hun gedaan maar helaas zien zij niet veel goeds voor mij in aangezien ze geen van mij class meer kunnen/willen gebruiken en daar ben ik eigenlijk een beetje afgehaakt aan vragen.
Is lelijkers een vol NL/BE Guild? Ik ben toevallig vorige week een Horde Shaman gestart op Draenor en kon voor zover niks in die buurt vinden.

En @Kaap
Het was niet lullig bedoeld ofzo ;). Vooroordelen kwam ik toch ook niet mee. Hoe dan ook, na je verdere uitleg klinkt het als een duidelijk systeem. Succes met raiden man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:38:
[...]

Is lelijkers een vol NL/BE Guild? Ik ben toevallig vorige week een Horde Shaman gestart op Draenor en kon voor zover niks in die buurt vinden.

En @Kaap
Het was niet lullig bedoeld ofzo ;). Vooroordelen kwam ik toch ook niet mee. Hoe dan ook, na je verdere uitleg klinkt het als een duidelijk systeem. Succes met raiden man!
Yup maar wel erg beperkte plekken voor het raid team dus houd daar rekening mee als je verder dan dat zoekt. Zou zeggen whisper iemand van de guild om je door te zetten naar een officer, aangezien zij alleen kunnen inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Lol, ik raid niet eens bij lelijkerds in hun main team en ik zou al helemaal niet weten wat voor loot distributie hun gebruiken.
Dat wist ik, gezien je char's progress.
[...]
Vind het wel grappig dat je er vanuit gaat dat de guild waar iemand inzit gelijk de guild is waar iemand in raid.
Aannames en vooroordelen ;)
Raptar schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:38:
[...]

En @Kaap
Op Draenor zit ook nog Beyond Good And Evil, ook een NL guild met degelijke progress. Anders mag je mij (ikaapi) ingame wel whisperen voor een social spot, wel een engelstalige guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:41:
[...]

En wat staat er een paar posts daarboven nog beschreven :?

[...]

En zelfs dan, zonder enige verdere informatie over hoe precies mij in hetzelfde hokje scharen als slechte ervaringen uit het verleden of boze dromen, dan krijg je bij mij gewoon de wind van voren.
Ik moet wel eerlijk zeggen Kaap, dat il ervaar dat je je om een of andere reden op dit forum wel vaak aangevallen voelt door andere mensen. Waar komt dat vandaan? Want meerendeel van de mensen bedoelen het ongetwijfeld niet boosaardig of hoe je het zelf ook noemen wilt. En sorry dat ik niet verder terug heb gelezen, maar ik vond je antwoord helaas weer zo aanvallend. :-( Vandaar m'n quote van een van je laatste post waaruit wel degelijk blijkt wat voor een prio er heerst qua loot (zonder naar de eerdere posts te kijken).

Gelukkig hebben o.a. Raptar het goed opgevat en aangegeven dat ze er niets mee bedoelen behalve dat ze het er niet mee eens zijn met zo'n systeem. :)

Hoe gaat het overigens met recruiten? Lukt het al beter ondanks de zomervakantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik heb met mijn mage nog wat pvp gedaan. ( gewoon world pvp)
teminste ik dacht dat dat mogelijk was. Helaas is dit niet mogelijk tegen melee klasses.
Je gaat dood in 1 stun :-/

blijf er voortaan wel bij weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Sick, iemand bekend met deze leveling methode? Is zonder boosts etc. en schijnt echt in rap tempo te gaan, met de "Method Zero" tactiek. Geen RAF enzo nodig, gewoon exploiten:

[ Voor 32% gewijzigd door Raptar op 25-07-2017 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon_nl3
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-08 04:30
Hallo dan!

Ik overweeg weer World of Warcraft te gaan doen. (na 8 jaar ofzo)
Is er nog een realm waar veel Nederlanders in zitten op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Canon_nl3 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:20:
Hallo dan!

Ik overweeg weer World of Warcraft te gaan doen. (na 8 jaar ofzo)
Is er nog een realm waar veel Nederlanders in zitten op het moment?
Draenor barst van de NL Horde guilds. Op Frostmane vind je heel veel NL Alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon_nl3
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-08 04:30
Kaap schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 23:05:
[...]

Draenor barst van de NL Horde guilds. Op Frostmane vind je heel veel NL Alliance.
Tnx man!

En zijn er toevallig nog wat (Nederlands) site's met wat tips etc?

Is altijd veel veranderd als je het een tijdje niet hebt gedaan. En mijn Engels is niet bijzonder goed. Dus voorkeur is Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Canon_nl3 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 23:48:
[...]

Tnx man!

En zijn er toevallig nog wat (Nederlands) site's met wat tips etc?

Is altijd veel veranderd als je het een tijdje niet hebt gedaan. En mijn Engels is niet bijzonder goed. Dus voorkeur is Nederlands.
Er is niet zo heel veel eigenlijk. Ken zelf alleen http://nl.wow.wikia.com/wiki/World_of_Warcraft_Wiki maar. Nadeel van die site dat er oude info op staat. Maar je zou eventueel een engelse site kunnen vertalen met chrome.

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 26-07-2017 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HStyles schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:53:
teminste ik dacht dat dat mogelijk was. Helaas is dit niet mogelijk tegen melee klasses.

Misschien een gear issue? Toen ik bezig was op mijn Rogue (die nog geen 24 uur 110 gedinged was) merkte ik dat ook al. ilvl was ergens in de 810 a 820 max toen ik een PvP world quest nodig had voor order resources :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Raptar schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:22:
Sick, iemand bekend met deze leveling methode? Is zonder boosts etc. en schijnt echt in rap tempo te gaan, met de "Method Zero" tactiek. Geen RAF enzo nodig, gewoon exploiten:

[video]
Over de 'Method Zero';
Vroeger noemden wij dat boosten, dat is al zo oud als WoW itself, niks nieuws aan die 'methode' :')

Gewoon een kennis/vriend vragen die de hele dungeon pulled, en voor je neus afmaakt.
Enige verschil hieraan is dat je 2 wow accounts nodig hebt, zodat je het zelf kunt.
Yeah. No.

[ Voor 16% gewijzigd door Darkfreak op 26-07-2017 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Darkfreak schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:14:
[...]
Over de 'Method Zero';
Vroeger noemden wij dat boosten, dat is al zo oud als WoW itself, niks nieuws aan die 'methode' :')

Gewoon een kennis/vriend vragen die de hele dungeon pulled, en voor je neus afmaakt.
Enige verschil hieraan is dat je 2 wow accounts nodig hebt, zodat je het zelf kunt.
Yeah. No.
Dan heb je dus niet goed gekeken. Denken dat je alles weet is ook al zo oud als "WoW itself" :P . Good game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

HStyles schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:53:

Jij en vele anderen. Blizzard heeft een ontzettende pestbende gemaakt van duels / world pvp in Legions. Duel community's zijn nu ook uitgestorven, net zoals world pvp :F. Heeft overigens niet zoveel met melee / caster te maken maar meer met gear / artifact en gestoorde scaling tov iemand met low gear of pvp gear. Instanced pvp is wat dat betreft beter want daar worden de ilvl's wat meer gelijk getrokken.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Raptar schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:04:
[...]

Dan heb je dus niet goed gekeken. Denken dat je alles weet is ook al zo oud als "WoW itself" :P . Good game!
Hij beschrijft in de video meerdere manieren/onderdelen.
De eerste die hij omschrijft als zijn 'method zero' is exact wat boosten is:
  1. Zet low lvl char samen met high lvl char (in tweede client) in groep
  2. Dump Low lvl char in begin van dungeon
  3. Pul hele dungeon met high lvl char
  4. Kill dungeon in exp rang van low lvl char (die ingelogged is op eerste client).
Hoe is dat niet exact wat men al sinds jaar en dag doet onder de noemer 'boosten'?

Ik zeg niet dat alles wat hij uitlegt bekende koek is, is zeg dat enkel zijn 'method zero' (naam waar die expliciet naar het dungeon-deel met een tweede toon verwijst) simpelweg 'boosten' is.

STERKER NOG!
De maker van het filmpje zegt letterlijk, in een van de comments 1 dag geleden:
"Really it is just like getting boosted by a friend."

Voor de rest staan er prima truucjes in zoals de twee questgivers exploiten om ze heel Eastern Kingdoms als guards mee te sleuren b.v.

[ Voor 21% gewijzigd door Darkfreak op 26-07-2017 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boosten zoals dat heb ik al vaker gedaan. Heirlooms aan en een main of friend de dungeon laten pullen. Van 1 tot 50 in een uurtje zeker. Wat is daar exploit aan :?

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-07-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:05
Kaap schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:19:
Boosten zoals dat heb ik al vaker gedaan. Heirlooms aan en een main of friend de dungeon laten pullen. Van 1 tot 50 in een uurtje zeker. Wat is daar exploit aan :?
Lijkt me geen exploit. Meer "Clever Use of Game Mechanics" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
@Kaap @Darkfreak
Het gaat om het feit dat je een char op dezelfde account boost, maar dan door middel van 2 clients runnen. Dit is onmogelijk, tenzij je dicht bij elkaar staat, dan blijf je 40 seconden online. Excuses als jullie dit al wisten, maar voor mij was dit helemaal nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 20:00
Ik ben ook weer begonnen met WoW. Gestopt met MoP en nu weer ingestapt. Mijn main was een shaman maar ik ben nu als eerste 110 met mijn horde warrior. In 1,5 week casual tijd naar nu top level en een iLvL van 860 met nog 2 zwakke blue's. Ook al 3 legendaries gekregen (in 2 avonden :-))

Ik speel op Emeriss. Zijn er meer tweeakers die op deze server spelen?

Trouwens 150.000 gold uit AH getrokken door oudere items te verkopen die ik nog in mijn backpack had zitten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:59

RaseriaN

So much choices..

Gisteren eindelijk iLvL900 aangetikt met mn Vengeance Demon Hunter! Gisteren mn BiS trinket ontvangen (Archimonde's Hatred Reborn) en had woensdag in mn chest ook nog eens de Legendary Legs (Oblivion's Embrace) (extra charge Demon Spikes en Empowered Wards) :D.

Nu maar eens proberen de normals verder in te duiken.. LFR is echt 2 vingers in je neus werk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister ff social raid gedaan en smaakt naar een berg meer (het liefste ergens in de semi-hardcore, meer mij gebied tevens) op me demon hunter. 3 Bosses down op normal en voor hun eerste keer in ToS. Not bad, kan ongetwijffeld beter. Helaas geen gear eruit kunnen halen, dat was wel wat minder. Gister dikke chest upgrade uit me mythic+ kistje (want had het voor elkaar gekregen om +8 te completen met een pug). En daarna nog invasion van Aszuna gedaan voor de nethershard en nog even een 880 belt gehaald :) Hierdoor 896 aangetikt. Gister ook Concordance aangetikt en nu nog meer farmen voor nog meer Concordance :D Nou mijn schema staat voor aankomende week vol aan rep farmen (voor flying), AP farmen(heroics, pvp, M+ en WQ) en LFR voor ook AP maar ook kans op legendaries die beter bij mijn Chaos build passen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 27-07-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister na 12 wipes Maiden of Whatshername dood op heroic! Nu de wipefiesta op Avatar, maar daar heb ik echt wel zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:39
Gisteren ook weer de mythic+ cache open kunnen maken. Zat een 930 helm in. Klinkt niet slecht, maar ja, tier 20 4-set + tier 19 2-set, dus helaas. Dan ga je denken: 15 gear slots, waarvan 6 tier, 2 legendary, 1 wapen, dus 6 slots over waar je gear voor kunt krijgen. Van die 6 zijn er nog 2 trinkets en de raid trinkets zijn veel beter dan de dungeon trinkets tenzij ze titanforgen, dus eigenlijk maar 4 slots... En relics uiteraard. Ik heb al 1 keer geluk gehad voor 1 van die 4 slots een 930 item te krijgen, dus voor mij nog 3 slots over.

Ach ja, ik blijf toch gewoon elke week een paar 14/15/16 keys doen, haal tegenwoordig meer plezier uit die dungeons dan uit de raid. Hopelijk deze week eindelijk heroic kil'jaeden neer (vorige week meerdere keren 10% wipe...) en dan af en toe nog 1x per week heroic clearen. Verder hier en daar wat dungeons dus en wie weet weer eens wat oude raids solo doen om wat transmog setjes te zoeken. (Nog een keer, want natuurlijk had ik een hoop al, maar verkocht....)

Oh en vandaag ga ik eindelijk de owl trinket looten! Ja echt! Toch? Hoop ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

corset schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:40:
Gister na 12 wipes Maiden of Whatshername dood op heroic! Nu de wipefiesta op Avatar, maar daar heb ik echt wel zin in :D
Iets minder wipes nodig gehad maar Maiden hier ook plat. Avatar gaat erg leuk worden deze week. Heb er ook wel zin in. Het is gewoon een overzichtelijk gevecht waar je veel moet dodgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qACs3g0VQ9DkxR9SfUXKipMT/full.png

https://www.warcraftlogs....w=analytical&type=healing

Booya (tweede Avatar HC kill)!
GETREKT PRIESTS! (Ik ben Bernadett)

Sea Star is een mooie trinket :*) (Acronym heeft die btw ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pff heb 7 dagen gekregen van Blizz om weer eens te ''snuffelen'' maar mijn god wat is er veel nieuw zeg. Zag dat ik ongeveer een jaar geleden voor het laatst heb gespeeld maar in Legion heb ik buiten z.s.m. 110 worden eigenlijk amper nog wat gedaan dus ik zie nu door de bomen het bos niet meer.

Dat ik gi-gan-tisch achterloop zal ik niet aan kunnen ontkomen (dat doe ik eigenlijk al sinds ik niet meer raid in Wotlk) maar ik weet nu oprecht ff niet wat prioriteit heeft of wat ik eerst moet doen. Is er ergens een ''i've been gone for x-amount of time and just got back in the game, what should i do first''-guide? :D

Ik ga m'n mains denk ik links laten liggen en een van m'n level 100's levellen, dan kan ik wel enigszins vanaf een 0 punt starten denk ik..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planespotter schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:18:
Pff heb 7 dagen gekregen van Blizz om weer eens te ''snuffelen'' maar mijn god wat is er veel nieuw zeg. Zag dat ik ongeveer een jaar geleden voor het laatst heb gespeeld maar in Legion heb ik buiten z.s.m. 110 worden eigenlijk amper nog wat gedaan dus ik zie nu door de bomen het bos niet meer.

Dat ik gi-gan-tisch achterloop zal ik niet aan kunnen ontkomen (dat doe ik eigenlijk al sinds ik niet meer raid in Wotlk) maar ik weet nu oprecht ff niet wat prioriteit heeft of wat ik eerst moet doen. Is er ergens een ''i've been gone for x-amount of time and just got back in the game, what should i do first''-guide? :D

Ik ga m'n mains denk ik links laten liggen en een van m'n level 100's levellen, dan kan ik wel enigszins vanaf een 0 punt starten denk ik..
Je zou een LFD/LFR of PvP kunnen doen? Wellicht wat quests afmaken? Kijken of er nog oude bekende spelen die je iets te doen willen geven?

Het is een open game en je bent vrij om te gaan en doen wat je wilt natuurlijk. Dus ja wat zou je vooral moeten doen is een beetje wat je zelf leuk lijkt.

Je kan voor nu even een alt pakken, even weer een beetje bekend worden maar opzich denk dat dat ook wel op je main zou kunnen lukken door bijv. bovenstaande te doen. Het is vooral welke doelen je zelf wilt behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Maandag na een avondje wipen Maiden HC gekilled :) (Dat onze ander tank er niet was hielp niet echt), dus ik hoop dat we deze week Avatar kunnen killen, maar gaat wel moeilijk worden aangezien morgen avond een aantal mensen afwezig zijn en onze gm's dan pas weer terugkomen van vakantie en er dus ook niet zijn, de slackers ;). Maar we moeten nog wel wat weten te killen gok ik zo.
Gearen gaat ook wel lekker de laatste weken, toch al weer 5 ilvls erbij, grappige is wel dat de beste gear uit lagere raidniveau's komen (920 setpants uit lfr, 935 setgloves uit normal) maar mag niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond verder gegaan op Avatar. een 1% wipe fuck me zeg... En toen was het tijd, zondag verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:39
Tot aan Kil'jaeden gisteren alleen een wipe op avatar gehad. Daarna begon het wipefest weer... Als je ergens een armageddon mist -> wipe. En in laatste fase zijn die obelisks echt irritant in combinatie met 2 andere mechanics tegelijkertijd. Helaas niet verder dan 9% wipe gekomen. Maar goed, volgende keer beter.

En weer geen owl trinket :( Ik wil m'n uiltje!!!!11111

Avatar moet je echt op 30% of lager naar fase 2 zien te krijgen, anders ga je het heel lastig krijgen op heroic. Gelukkig krijgen we hem tegenwoordig zelfs naar 20% en dan is de laatste fase voorbij voor je het weet. Kreeg zelfs de Bingo achievement gisteren :D
Pagina: 1 ... 92 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.