Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Bieren89 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 07:45:
Is er eigelijk nog altijd een teveel aan melees voor pve?

Toen ik een klein jaar gelede nog speelde ware er bijna geen casters voor raid teams.
Gisteren een alt raid met de guild gedaan, ik was als Shadow Priest de enige caster samen met een Druid & Shaman healer.

verder 5 DK's, 2 warriors, 1 DH, 1 Monk

Maar anders dan dat is het bij ons best balanced qua ranged en Melee

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:44:
[...]

Wow... ging mijn alt even verder levellen met flying en een invasion.. 1,5 level in 30 minuten.. hahaa
Yeh, dat is fijn he... :) Hopelijk dat ik nog een invasion kan meepakken vandaag. Morgen op vakantie, dus kijken of het lukt. :)

Ben bezig met m'n priest die ik al sinds vanilla heb en MC mee gedaan heb enzo. En met m'n monk. :) Beide beetje levelen middels die invasions en heirloom stuff. :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:21
Gisteren eerst de DK class mount binnengehaald. Van hier naar daar van daar naar hier en weer terug naar daar...pfffff maar hij is binnen.
Daarna samen met de vrouw met onze beide rogues Marks of the Sentinax gaan farmen. Weinig drops en geen beacons verder bij ons maar gelukkig had mijn DH er nog een aantal.
De DH in tank spec gezet, zijn beacons gebruikt waaronder 1 elite beacon en knallen maar. Die is nu dus ook weer een stap verder, nu dus mijn rogue nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Hier kierbelt het toch weer, maar ge idee welke realm want ken niemand meer die het speelt.

Dacht aan ele shaman en mss of spec resto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HStyles schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:44:
Leuk de Mythic + affixes deze week

Teaming + Explosive, super combo :/
Minimaal 1 Melee meenemen en het is vrij makkelijk, ook tanks en healers zijn goed op de orbs, mogelijk nog beter dan dps, daar tanks en healers een damage buff lijken te krijgen wanneer een orb dpssen. Onze healer one shot bijv. orbs op zijn shaman en paladin, waar de dps minimaal 2 gcd's nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Dennism schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:31:
[...]

Minimaal 1 Melee meenemen en het is vrij makkelijk, ook tanks en healers zijn goed op de orbs, mogelijk nog beter dan dps, daar tanks en healers een damage buff lijken te krijgen wanneer een orb dpssen. Onze healer one shot bijv. orbs op zijn shaman en paladin, waar de dps minimaal 2 gcd's nodig hebben.
@HStyles

Gisteren een Lower Kara +10 gedaan; setup:
DH (tank)
Pala (healer)
Monk
SPriest (ik)
LaserOwl ( :D )

het enige wat ik kan zeggen is.... WATTT DEFUCK?!
(Lower) Karazhan is geen goede plek voor de huidige affixes.
Hadden Wicket als opera event, en we gingen er 2x dood doordat de explosive orbs kwamen toen we in de lucht waren (lekken dan...) . Uiteindelijk wel gecomplete maar hadden ongeveer 80 minuten nodig ipv de gezette 40 om de timer te halen.

Ondanks dat de orbs tab-targettable zijn (tegenwoordig), staat er in Teeming LKZ zoveel trash dat je keihard word afgemaakt :/

Niet te adviseren dit.

p.s. avg iL van de groep: 906

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren wegens flinke koppijn de raid moeten missen, wel woensdag nog even snel normal neergehoekt. Jemig wat is dat veel makkelijker dan heroic zeg. Morgen eens met een altje LFR in, kijken hoe dumbed down dat dan wel niet is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:53:
[...]

@HStyles

DH (tank)
Pala (healer)
Monk
SPriest (ik)

Hadden Wicket als opera event, en we gingen er 2x dood doordat de explosive orbs kwamen toen we in de lucht waren (lekken dan...) . Uiteindelijk wel gecomplete maar hadden ongeveer 80 minuten nodig ipv de gezette 40 om de timer te halen.

Ondanks dat de orbs tab-targettable zijn (tegenwoordig), staat er in Teeming LKZ zoveel trash dat je keihard word afgemaakt :/

Niet te adviseren dit.

Lower, Upper Kara en Cathedral standaard vermijden wanneer je kan, tenzij de affixes wel heel gunstig zijn (als je specifiek loot nodig hebt, 9's runnen als je geen top groep hebt die de dungeon door en door kent), de scaling is een beetje fucked up daar, waardoor deze dungeons altijd lastiger zijn dan een gelijkwaardige andere dungeonkey van dezelfde difficulty.

Maar inderdaad Lower Kara + Teaming + Explosive + Fortified is klote combo :P Andere dungeons zou je met deze setup een stuk makkelijker moeten kunnen runnen :P, en ook op hogere levels.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:57:
Gisteren wegens flinke koppijn de raid moeten missen, wel woensdag nog even snel normal neergehoekt. Jemig wat is dat veel makkelijker dan heroic zeg. Morgen eens met een altje LFR in, kijken hoe dumbed down dat dan wel niet is...
Erg veel, volgens mij kan je niet eens doodgaan op LFR :P

[ Voor 13% gewijzigd door Dennism op 30-06-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik versta iets niet en dat is het volgende.
Ik heb mijn main waar ik al AK 40 mee heb behaald.
Ik krijg nu missions/WQ met beloning rond de 20K AP

Nu heb ik ook mijn vele alts die ik ook naar AK 40 heb gebracht.
Maar als ik kijk naar WQ's en missions dan krijg ik 'maar' quests en missions die max 10k AP geven.

Hoe komt dit dat ik met alts maar 50% krijg van wat ik met mijn main krijg? Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:23:

Maar als ik kijk naar WQ's en missions dan krijg ik 'maar' quests en missions die max 10k AP geven.

Hoe komt dit dat ik met alts maar 50% krijg van wat ik met mijn main krijg? Zie ik iets over het hoofd?
M ipv K ;)

niet alle quests gevens dezelfde AP als reward.
de meeste 'groene' AP rewards van WQ's geven ~10M
de meeste 'blauwe' AP rewards van WQ's geven ~20M
paarse AP rewards van WQ's geven ~30M

de AP items van Order Hall missions geven omstreeks 20M

controleer dit door exact dezelfde reward van een missie/WQ te pakken en te vergelijken (in naam gelijk); check anders dubbel of de AK van je main & alt hetzelfde is. Post anders eens een screenshot =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:23:

Belangrijk is even te checken welk itemlevel vereiste de missies hebben. Dit kan ook schelen qua reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dawn schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:27:
[...]

M ipv K ;)

niet alle quests gevens dezelfde AP als reward.
de meeste 'groene' AP rewards van WQ's geven ~10M
de meeste 'blauwe' AP rewards van WQ's geven ~20M
paarse AP rewards van WQ's geven ~30M

de AP items van Order Hall missions geven omstreeks 20M

controleer dit door exact dezelfde reward van een missie/WQ te pakken en te vergelijken (in naam gelijk); check anders dubbel of de AK van je main & alt hetzelfde is. Post anders eens een screenshot =)
Correct M ipv K, zou anders de moeite niet waard zijn om te doen :)

Ik heb ze al vergeleken door bvb dezelfde WQ te vergelijken tussen mijn alts en main en is altijd een verschil van omtrent 50%.
Ook missions is dit hetzelfde als ik dezelfde quests vergelijk. Zowel mijn main en alts hebben followers maxed out dus kan ook hieraan niet liggen.

Ook mijn alts hebben cordonance al (of hoe je dit schrijft), hebben class order hall quests gedaan, class mount quest gedaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bieren89 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 07:45:
Is er eigelijk nog altijd een teveel aan melees voor pve?

Toen ik een klein jaar gelede nog speelde ware er bijna geen casters voor raid teams.
Wij hebben zat melee (2 warriors, 3 DK, 1 Shaman, 2 Rogue, 2 DH en 1 Monk - Geen Ret en Feral dus) en krijgen alleen maar Melee applications. Nu weer een Ret, DH en een Prot Warrior die arms wil gaan.
Ranged hebben we 2 Hunters, 2 Spriests, 3 Locks, 1 Druid en 1 Shaman. Geen enkele Mage dus 8)7 terwijl we er in EN 3 hadden. Dus een Mage/Boomkin/Ele erbij en we hebben een redelijk complete groep.
Maar Ranged is lastiger te vinden dan Melee in Legion tot nu toe.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:57:
LFR is zo dumbed down dat je alles met 1 healer kan doen, en zelfs die zal zich vervelen.
Vind het verschil tussen Normal en Heroic ook wel iets te groot voor sommige bosses. Zeker Mistress, Maiden en Avatar zijn op Heroic net iets te lastig ten opzichte van Normal en de rest op Heroic.
Maar ach beter dan de faceroll die normal is.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:07:
Maar ach beter dan de faceroll die normal is.
Helemaal mee eens. Wij doen op de eerste woensdag van een nieuwe raid altijd normal om de gevechten te zien en dan op donderdag de eerste heroic raid.

Het was echt triest hoe makkelijk dat deze keer ging :(

Het voordeel is wel dat we het nu wekelijks even snel farmen omdat mensen met warforging en titanforging dan toch kans hebben op wat upgrades en natuurlijk om sneller 4 set bonus van de nieuwe tier te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Hoe zijn de dungeons in Legion?
Ik heb een stel levelling dungeons gedaan in tbc/wotlk/cata en MoP maar vooralsnog zijn het simpele rush-fests. De vanilla dungeons en tbc heroics waren fun maar dit slaat nergens op. Is in Legion enig denkwerk en samenwerking vereist?

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tular schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:21:
Hoe zijn de dungeons in Legion?
Ik heb een stel levelling dungeons gedaan in tbc/wotlk/cata en MoP maar vooralsnog zijn het simpele rush-fests. De vanilla dungeons en tbc heroics waren fun maar dit slaat nergens op. Is in Legion enig denkwerk en samenwerking vereist?
Op Mythic(+) wel maar normals (tijdens leveling) en heroics niet meer. De meeste mensen kennen de instances inmiddels op hun duimpje en outgearen ze volledig. Dus over het algemeen ren je achter de tank aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:07
Dawn schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:53:
[...]

@HStyles

DH (tank)
Pala (healer)
Monk
SPriest (ik)

Niet te adviseren dit.

Tip: maak een macro voor het targeten van de orbs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Wouter Lucassen schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 01:04:
[...]

Kan dat tegenwoordig ja?
Toen die krengen uitkwamen was dat niet mogelijk, noch te tab-targetten van ze; dat laatste werkt nu zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter Lucassen schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 01:04:
[...]

Dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond aan de gang met Mistress, die ging na 2.5 uur plat. Telkens te weinig mensen over in P3. Daarna nog een uurtje op Sisters. Die gaat komende reset dan wel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik speel momenteel echt supercasual.. beetje world quests doen enzo en nog niet veel meer.. Deaths of Chromie scenario nog niet gezien.. mn Class mount op mn druid al wel binnen.

En op mn paladin ook; nu vooral AP aan het verzamelen voor de overige Paladin class mounts; Truthguard heb ik al op Concordance, Ashbringer zit nu op 47 traits. En dan daarna t Holy wapen nog..

Zo'n kleine mini-me heeft toch een behoorlijke impact.. begin weer iets meer tijd te krijgen van m dus ik kom ook weer een beetje toe aan mijn ICC runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Gisteren avond een productieve eerste Heroic ToS raid gedaan;
eerste 3 bosses waren echt peanuts, maar daar verwachten we niet veel van.
wel m'n headpiece geloot van Inquisition waardoor ik nu 2-set heb
tevens van Harjatan een WF Shadowrelic (artifact ging van 920 naar 931 iL... :/ :D)

daarna begon de eerste lastige boss Mistress Sassz'ine...
Na iets meer dan een uurtje was dit het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://s3.mmoguildsites.com/s3/gallery_images/977177/original.jpg?1499031549

uiteindelijk hebben we 8 pulls nodig gehad om haar neer te krijgen; maar damn wat is die boss hectic op het einde; mede door de redelijk strakke enragetimer.

@Kaap ook gz op de kill :)
eerste keer Mistress down?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dawn schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:47:
Gisteren avond een productieve eerste Heroic ToS raid gedaan;
eerste 3 bosses waren echt peanuts, maar daar verwachten we niet veel van.
wel m'n headpiece geloot van Inquisition waardoor ik nu 2-set heb
tevens van Harjatan een WF Shadowrelic (artifact ging van 920 naar 931 iL... :/ :D)

daarna begon de eerste lastige boss Mistress Sassz'ine...
Na iets meer dan een uurtje was dit het resultaat:

[afbeelding]

uiteindelijk hebben we 8 pulls nodig gehad om haar neer te krijgen; maar damn wat is die boss hectic op het einde; mede door de redelijk strakke enragetimer.

@Kaap ook gz op de kill :)
eerste keer Mistress down?
Jullie ook grats :Y Het was onze eerste avond op Mistress heroic. 14 wipes en toen de kill. Bij ons was P3 niet zozeer het probleem, we verloren te veel DPS in P2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Kaap schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:41:
[...]

Jullie ook grats :Y Het was onze eerste avond op Mistress heroic. 14 wipes en toen de kill. Bij ons was P3 niet zozeer het probleem, we verloren te veel DPS in P2.
Dat was bij ons ook een beetje crisis.. merendeel doordat we in het begin slecht waren met die paarse pools verplaatsen (eerlijkheidshalve zal ik zeggen dat ik dat de eerste paar pulls ook niet snapte :D), het slecht soaken van de Hydra Shots wilde ook nog wel eens verkeerd gaan... 4.xM hits zijn niet heel fijn.

Maakt de boss wel leuk, dat dan weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Ah wij willen Demonic -. Sisters - Mistress doen vanavond. Al merk ik wel dat de interesse van ToS snel vervlogen is. Van ongeveer 25 raiders naar krap 15-16 deze week.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
junglebeast schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:58:
Ah wij willen Demonic -. Sisters - Mistress doen vanavond. Al merk ik wel dat de interesse van ToS snel vervlogen is. Van ongeveer 25 raiders naar krap 15-16 deze week.
Denk dat het mensen tegenvalt dat je Heroic niet zo makkelijk cleared als met EN en NH.
Persoonlijk vind ik het wel fijn zo, alleen jammer dat door gear verschil met NH Mythic en Normal ToS je toch nog "gedwongen" wordt om Normal ToS er nog even bij te doen. Wij hebben door tekort aan raiders gewoon de laatste weken in NH Mythic geen raid (en dus geen upgrades) meer gedaan. Het verschil tussen EN Mythic en Normal NH was er niet zo als die er nu dus wel is. Had toch liever met de socials/alts op de Offday ToS Normal gedaan om eens wat anders te spelen ipv met de mains. Maar goed het gaat nu steeds sneller dus met een beetje mazzel kan je 2 normal runs binnen 2 uur doen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Zertaxka schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:09:
[...]

Denk dat het mensen tegenvalt dat je Heroic niet zo makkelijk cleared als met EN en NH.

...
...
Dat de moeilijkheidsgraat van ToS hoger ligt dan NH vind ik prima; alleen vind ik ToS een uitstraling van niks hebben... ik mis ook de trash IN de Tomb.

Ik bedoel, hoezo staan er (bijna) alleen bosses in de Tomb terwijl het hun stronghold is?

Daar wij als guild NH niet Mythic gedaan gebben (muv de 1e boss), is Normal > Heroic voor ons logische progressie. Dat elke stukje ToS normal gear een hoger iL heeft dan NH HC verbaasde me alleen wel een beetje...
maar ja, ik vermaak me wel al hoop ik niet dat ToS zo snel gaat vervelen als waar ik bang voor ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:58:
Man of 10 die dus ongeschikt zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Kaap schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:03:
[...]

Man of 10 die dus ongeschikt zijn ;)
Mha zitten wel een paar goeie tussen. Maar andere prio's dan het raiden blijkbaar.
Er is weinig animo om serieus te gaan raiden in de guild. We doen maar een beetje "aan kloten" om het zo maar te noemen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Het is zomer (of komt er dikwijls aan), dan stort attendance meestal in ivm vakanties en whatnot...
Geef het een maandje of wat en dan zal het wel aantrekken :)

Item-level difference is het enige waar je een beetje voor moet opletten misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:59
junglebeast schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:26:
[...]

Mha zitten wel een paar goeie tussen. Maar andere prio's dan het raiden blijkbaar.
Er is weinig animo om serieus te gaan raiden in de guild. We doen maar een beetje "aan kloten" om het zo maar te noemen. :)
Hier is er weer 1 extra 8)

Even een paar weken aangekeken wat handig is qua raiden met mijn thuissituatie, maar ik ga maar gewoon beetje mee aankloten en zorgen dat we heroic binnen een paar weken gecleared hebben. Iemand moet ons dps gemiddelde opkrikken, dus dan meld ik me maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Zertaxka schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:09:
[...]
Het verschil tussen EN Mythic en Normal NH was er niet zo als die er nu dus wel is. Had toch liever met de socials/alts op de Offday ToS Normal gedaan om eens wat anders te spelen ipv met de mains. Maar goed het gaat nu steeds sneller dus met een beetje mazzel kan je 2 normal runs binnen 2 uur doen.
Op zich is het ook niet zo vreemd dat dat verschil er tussen EN en NH niet zo was aangezien deze beide instances onder dezelfde tier worden gerekend. Daarnaast valt het verschil ook wel mee. Mythic NH gear zit net zoveel onder heroic ToS gear (10 ilvl) als heroic NH onder mythic NH zat (15 ilvl) dus wat betreft gear progressie zit daar niks raars. Op zich blijft normal natuurlijk wel interessant door titanforging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Gister ook weer leuk raidje gehad. Fallen Avatar en Kil'Jaeden down en daarna nog Harjatan op HC. Demonic Inquisition loopt nog niet helemaal lekker, hier komen we een klein beetje healing tekort. Zo opgelost denk ik, morgen weer een normal clear en hopen dat vooral de healers dan weer beter gegeared zijn. Ook heb ik gister mijn BiS chest mogen looten van Harjatan, ilvl 925 (HC Warforged).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren nog de DH mount binnen gehaald nu alleen nog de rogue, mage en warlock mount en dan heb ik ze allemaal (gotta catch em all). Met mijn rogue kan ik nu beginnen aan het laatste scenario maar de mage en lock zitten nog op de marks of the sentinax. Wat een ellende is dat, pure zelfkastijding maar ja ..mounts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Laatst online: 17-09 21:50
Carthrax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:20:
Gisteren nog de DH mount binnen gehaald nu alleen nog de rogue, mage en warlock mount en dan heb ik ze allemaal (gotta catch em all). Met mijn rogue kan ik nu beginnen aan het laatste scenario maar de mage en lock zitten nog op de marks of the sentinax. Wat een ellende is dat, pure zelfkastijding maar ja ..mounts!
Goed bezig !

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Damn dat zijn een hoop class mounts.. ik wil er ook nog meer gaan halen, maar ik wil eerste alle 4 de varianten van die van de paladin, omdat die het hardst meetellen naar de 300 mounts achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:14
Carthrax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:20:
Lekker bezig! Ik ben ook aardig bezig geweest. Heb Paladin (4 varianten), Hunter (2 varianten), Rogue, Druid, Warrior, Priest en Monk. Ben nu met Shaman bezig, maar die Marks of Sentinax is vrij irritant, zeker als er niemand anders is waarmee party gevormd kan worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit ik dan... op een zonnebedje... beetje te volgen wat m'n medetweakers aan het uitspoken zijn in WoW. Merk toch wel dat het spel me toch op een bepaalde manier bezig blijft houden, ondanks het feit ik toch veeeeeel meer casual speel dan ooit tevoren. En als ik dan zo'n @Carthrax verhaaltje lees... ik wil ook!!!! ;)

maar nu eerst een verfrissende duik... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

@kleefei
Voor als je nog een Nederlandse Guild zoekt: Slash Care op Tarren Mill EU (H)
http://www.mmo-champion.c...uiting-(Non-mythic-guild)

Misschien een wat beter alternatief dan HG oid.

@RustStorm
./shoo
wegwezen jij, ga vakantie vieren ofzo :D :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een Nederlands guild op Warhammer, Iemand suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:02:

@RustStorm
./shoo
Ok ok il ben al weg... /poof /vanish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Nu sinds een paar maanden ook weer WoW opgepakt (nieuwe laptop, ging toch weer kriebelen) dus nu zit ik er weer helemaal in.

Nu een DH op Ilvl 892. Alles op LFR gecleared. EN op normal en ToS 4 bosses op normal en de eerste 3 op LFR. Dit alles gepugged maar ik zou toch graag bijv aan sluiten bij een guild en dan misschien mee op alt/farm-runs... Kijken of ik verder kan komen. Misschien (hele kleine misschien ook de ambitie om HC te doen). Ik speel zelf op Aggramar en ik hoopte dat er hier mensen zijn die ook op deze, of 1 van de connected realms, spelen die een medetweaker een kans willen geven in ToS normal :)

Merk dat ik normal toch al echt vele malen leuker vind dat bijvoorbeeld LFR.

Zit nu in een guild met 3 mensen online op hetzelfde moment MAX... En hoop toch in een guild terecht te komen met wat meer mensen online. Wellicht ook mensen die mij kunnen helpen met mijn DPS... Deed nu gisteren 500-515K ST DPS. Voor mijn gevoel moet dat wel hoger kunnen en slack ik ergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
hanswfje schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:50:
Nu sinds een paar maanden ook weer WoW opgepakt (nieuwe laptop, ging toch weer kriebelen) dus nu zit ik er weer helemaal in.

Nu een DH op Ilvl 892. Alles op LFR gecleared. EN op normal en ToS 4 bosses op normal en de eerste 3 op LFR. Dit alles gepugged maar ik zou toch graag bijv aan sluiten bij een guild en dan misschien mee op alt/farm-runs... Kijken of ik verder kan komen. Misschien (hele kleine misschien ook de ambitie om HC te doen). Ik speel zelf op Aggramar en ik hoopte dat er hier mensen zijn die ook op deze, of 1 van de connected realms, spelen die een medetweaker een kans willen geven in ToS normal :)

Merk dat ik normal toch al echt vele malen leuker vind dat bijvoorbeeld LFR.

Zit nu in een guild met 3 mensen online op hetzelfde moment MAX... En hoop toch in een guild terecht te komen met wat meer mensen online. Wellicht ook mensen die mij kunnen helpen met mijn DPS... Deed nu gisteren 500-515K ST DPS. Voor mijn gevoel moet dat wel hoger kunnen en slack ik ergens...
Je zou ook eens kunnen kijken voor de Fail Train EU (Reddit, Discord). Worden wel een paar raids per week georganiseerd, en proberen ook een vervolg raid te maken als ze het niet gecleared hebben. Over het algemeen een super relaxte en vriendelijke sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik zou graag 500k+ DPS ST damage doen, ik blijf echter helaas hangen zo rond de 400k+ met uitschieters naar 700k bij meerdere adds die langer dan 10seconden leven. Gelukkig is mijn shadowpriest alleen maar een farm/daily quest spec en niet zo belangrijk.

Mijn holy-spec zit momenteel nu op ilvl906 en ben zeer content met de healing-output. Kan echter niet wachten tot ik de 4-piece in bezit heb. Heb al van een college gehoord dat een priest bij hun in de guild door de 4-piece en de trinket van Guldan nu gewwon 250k meer healing deed. Momenteel zit ik nu op 600k die ik het hele gevecht vol kan houden. ik hoop dat onze derde healer zijn hoge ilvl waar gaat maken, aangezien onze top druide healer een overleden PC heeft en niet direct het geld heft voor een nieuwe pc, onze shaman na raid benauwd werd en een open hart operatie heeft gehad en nu een aantal weken buitenspel is ben ik de enigste van de vaste healers die deze nummers kan halen. De nieuwe druid healer zat op nog geen 300k HPS op de gevechten. Een van onze top-dps zal dus noodgedwongen op zijn priest ons team de volgende weken komen versterken. Gaat leuk worden met 2 priests en een druide op 15 man. Gelukkig is het nog maar normal die we doen :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:31:
[...]
Dus over het algemeen ren je achter de tank aan.
Dan doe je het fout, als healer pull ik er meestal nog wat extra bij voor de tanks bij de dagelijkse heroic om mijn legendaries te upgraden.

1 HoT op een tank met vergelijkbare gear is voldoende voor alles, ik heb al heroics als moonkin gerunt met als enige gebruikte heal af en toe een regrowth. Healer optional voor de dungeon maar nodig voor LFG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:36:
[...]

Dan doe je het fout, als healer pull ik er meestal nog wat extra bij voor de tanks bij de dagelijkse heroic om mijn legendaries te upgraden.

1 HoT op een tank met vergelijkbare gear is voldoende voor alles, ik heb al heroics als moonkin gerunt met als enige gebruikte heal af en toe een regrowth. Healer optional voor de dungeon maar nodig voor LFG :)
Ligt eraan wat je fout noemt. Als ik de mogelijkheid heb dan dps/pull ik ook wat extra als healer. Echter, bij het gros van de runs die ik doe valt er niet zoveel te pullen. Tank rent meestal van baas tot baas en pullt alle mobs daar tussenin in 1x. Vervolgens wordt alles ge-aoe'd -> repeat. Het is vaak niet eens de tank die (veel) heals nodig heeft. Meestal een onervaren of luie dps die net iets te lang in shit blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:48:
[...]

Ligt eraan wat je fout noemt. Als ik de mogelijkheid heb dan dps/pull ik ook wat extra als healer. Echter, bij het gros van de runs die ik doe valt er niet zoveel te pullen. Tank rent meestal van baas tot baas en pullt alle mobs daar tussenin in 1x. Vervolgens wordt alles ge-aoe'd -> repeat. Het is vaak niet eens de tank die (veel) heals nodig heeft. Meestal een onervaren of luie dps die net iets te lang in shit blijft staan.
Helaas doen nog niet alle tanks dat en dan sprint ik even in catform vooruit en dan begrijpen ze het meestal wel :)

Laatst voor het eerst Karazhan op heroic gedaan, ik dacht dat die wel bovengemiddled 'moeilijk' zou zijn, maar ook dat is roflstomp. Alts gearen doen we ook makkelijk tegenwoordig. Eventjes door mythic(+) trekken met een groepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Wat ben ik blij dat ik op een low pop realm zit. Gisteren de rogue class mount quest gedaan en moest daarvoor alle horde steden af om een assassination uit te voeren.

Normaliter is de AH in Orgrimmar altijd wel vol maar nu was er bijna niemand dus snel mijn "werk" gedaan en vanish maar weer. De vrouw was er ook bij met haar rogue dus dan gaat het weer een stukje sneller.
Ik zou er niet aan moeten denken om dit op een drukke server te moeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik gebruik amper addons op een paar gebruikelijke na (DBM, Omen, Skada) en geen custom interface. Kunnen jullie nog wat adviseren om het leven van een (affl) Lock te vereenvoudigen? Ik wil bv m'n dots wat duidelijker in kaart kunnen brengen..

[ Voor 14% gewijzigd door Rhain op 06-07-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
kleefei schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:10:
[...]

Community Name: Hollands Glorie
Faction: Alliance :(
Activities: Raiding, PvP, Social & RP
Description: Massive dutch cross-realm community.
Language: Dutch
Members: 4500+

Liever alleen dan humans om mij heen :+

*dank voor het meedenken ;)
Toevallig ik zit ook in Hollands Glorie :*) Mijn chars zijn: McFriemel en Magisticks
Ik zit btw op outland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:47
even een totale N00b vraag vast weer :)

net mn druid class mount gehaald (die uil) maar kun je ook nog terug?

google is niet zo hulpvaardig als normaal :)

[ Voor 17% gewijzigd door Wognummer op 06-07-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Wognummer schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:58:
even een totale N00b vraag vast weer :)

net mn druid class mount gehaald (die uil) maar kun je ook nog terug?

google is niet zo hulpvaardig als normaal :)
Ja, naast waar je de mount kreeg (dat altaar), staat een NPC waarmee je kan praten. Via die kan je terug gaan naar de raven look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik gebruik zelf Tidy plates voor de dots te zien en Weak Aura 2 met een script van het internet gevonden

https://wago.io/Nk-REqT7G
marijnvtg schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:45:
Ik gebruik amper addons op een paar gebruikelijke na (DBM, Omen, Skada) en geen custom interface. Kunnen jullie nog wat adviseren om het leven van een (affl) Lock te vereenvoudigen? Ik wil bv m'n dots wat duidelijker in kaart kunnen brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Je kan met Quartz je DoT's tracken: https://mods.curse.com/addons/wow/quartz

zelf gebruik ik SPTimers https://mods.curse.com/addons/wow/sp-timers Ddeze werkt ook voor andere classes, prima te customizen en komt ook met een bar waarop je cooldowns staan (eventueel met splash weer te geven om aan te geven dat je CD klaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
@brainshead & @Dawn thanks, ik zal er eens mee aan de slag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Gister beetje jammer:
Teruggekomen na ruim 4 jaar, en binnen een maandje (niet veel tijd gehad de laatste weken) weer op max lvl gekomen, en nu hard aan het gearen voor ToS.

Stonden ze gister op de drempel van de raid, en vroegen of ik al hoog genoeg was (ilvl 860 nodig, 857 hebbende). En stond op het punt de 2e trinket te upgraden (730). krijg ik van de shard-dealert een exact dezelfde trinket... En dus niet kunnen equippen.. En dus niet raiden..
#facepalm..

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:47
thundermo schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:02:
[...]

Ja, naast waar je de mount kreeg (dat altaar), staat een NPC waarmee je kan praten. Via die kan je terug gaan naar de raven look.
TNX!! gelukt lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Macchill schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:22:
Gister beetje jammer:
Teruggekomen na ruim 4 jaar, en binnen een maandje (niet veel tijd gehad de laatste weken) weer op max lvl gekomen, en nu hard aan het gearen voor ToS.

Stonden ze gister op de drempel van de raid, en vroegen of ik al hoog genoeg was (ilvl 860 nodig, 857 hebbende). En stond op het punt de 2e trinket te upgraden (730). krijg ik van de shard-dealert een exact dezelfde trinket... En dus niet kunnen equippen.. En dus niet raiden..
#facepalm..
Het was een guild raid? Beetje sneu dat ze je dan niet mee laten gaan. Alsof ze met een requirement van 860 gaan merken dat je 857 bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
thundermo schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:35:
[...]

Het was een guild raid? Beetje sneu dat ze je dan niet mee laten gaan. Alsof ze met een requirement van 860 gaan merken dat je 857 bent...
Nou.. het was een Guildraid ja, maar ik kom de raid zelf niet in. die heeft een harde eis van 860 voor je de portal door mag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:53
Dawn schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:02:
@kleefei
Voor als je nog een Nederlandse Guild zoekt: Slash Care op Tarren Mill EU (H)
http://www.mmo-champion.c...uiting-(Non-mythic-guild)

Misschien een wat beter alternatief dan HG oid.

@RustStorm
./shoo
Dank! Ga eens kijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Macchill schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:28:
[...]

Nou.. het was een Guildraid ja, maar ik kom de raid zelf niet in. die heeft een harde eis van 860 voor je de portal door mag..
Ondanks dat het een guildraid is, is 860 voor ToS Normal nog best aan de lage kant (gear start op 900) om eerlijk te zijn.

Ik/Wij hebben geen harde eis voor nieuwe members/raiders maar 895+ of toch echt wel het minimum (gem. 913 over de gehele raid) om ervoor te zorgen dat je als individu toch ook je steentje kan bijdragen en niet als 'vloerversiering' fungeert elke fight. Ik snap ze wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Dawn schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:23:
[...]

Ondanks dat het een guildraid is, is 860 voor ToS Normal nog best aan de lage kant (gear start op 900) om eerlijk te zijn.

Ik/Wij hebben geen harde eis voor nieuwe members/raiders maar 895+ of toch echt wel het minimum (gem. 913 over de gehele raid) om ervoor te zorgen dat je als individu toch ook je steentje kan bijdragen en niet als 'vloerversiering' fungeert elke fight. Ik snap ze wel...
Vloerversiering... _/-\o_

Gister spontaan een ilvl 970 'Roots of Shaladrassil' gescoord toen ik mijn bijdrage leverde voor het bouwen van een object op BS. Mega grappig! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 23:04
Ben van me 910 Warlock afgestapt en heb een warrior gelvld om te kunnen tanken voor de guild,
Warrior is nu alweer ilvl 903, en het tanken is leuk maar erg wennen.. Gisteren ToS HC gedaan en werdt toch een aantal keer dood geslagen omdat ik te weinig rage opbouw door me low haste :(..

Maarjah we komen er wel ooit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Laatst online: 20:00
Gisteren eindelijk een pet gehad uit de caches, de : http://www.wowhead.com/item=141348/wondrous-wisdomball

voor de rest eindelijk boven de 900 ilvl uitgekomen en dat zonder mythics :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:11

hmr

Heb toch besloten voor de laatste keer mijn sub te cancellen.... Raiden heb ik echt geen tijd meer voor de rest van de content is mij toch te repetatief geworden... Het was leuk sinds vanilla, met enkele tussenpauzes, maar het WoW avontuur houdt hier op voor mij. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Even niks geupdate, maar is wel aardig lekker gegaan. Bij onze raid afgelopen woensdag heb ik al de 4de piece van mijn tier set mogen ontvangen, gaat lekker snel zo. Ook nog de trinket van Sisters mogen looten in een bonusroll, wel aardig geluk dus. 2 dagen daarvoor dropte mijn BiS chest van Harjatan HC in HC Warforged (925). Ik ben niet zo lang geleden weer begonnen met raiden en zit nu weer op ilvl 905, lekkere tempootje as you can see.

Het enige wat echt nooit dropt is een Relic, heb er ook al 6 Relinquished gekocht, alleen dit levert ook niks op. Heb 2 shadow relics, krijg elke keer blood. I love RNG. Daarnaast ook al meer dan een maand geen leggo ontvangen terwijl ik wel bijna alle content doe. IK MOET DE HEAD (warlock). Okee, succes verder ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Horde spelers op Defias Brotherhood die mij een guild invite kunnen geven? Kevin#26900

bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

kevin12 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:09:
Horde spelers op Defias Brotherhood die mij een guild invite kunnen geven? Kevin#26900

bvd :)
Volgens mij heb je 1 nummer teveel getypt :)

Overigens ik ben ook weer begonnen. Speel voornamelijk alliance: Reshnar#2661 voor wie wil toevoegen.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZTeD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-09 00:42
Vuurvoske schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:20:
[...]

Volgens mij heb je 1 nummer teveel getypt :)

Overigens ik ben ook weer begonnen. Speel voornamelijk alliance: Reshnar#2661 voor wie wil toevoegen.
Neehoor, battletags die veel voorkomen, zoals de naam Kevin krijgen 5 nummertjes toegewezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nog even de Tweakers Discord server promoten: Join via https://discord.gg/EwQvNDX

Hopelijk kunnen we hier iets meer leven in blazen. En ook kijken voor groepen, guilds en andere vragen over WoW.

Als een mod dit leest zou het ook fijn als de invite link in het rode gedeelte kan komen... dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

joined @junglebeast =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
pascal073 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:47:
[...]

Toevallig ik zit ook in Hollands Glorie :*) Mijn chars zijn: McFriemel en Magisticks
Ik zit btw op outland
Hoi mede-guildie dan ;) (al zit ik op Stormrage / Azuremyst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Gisteren toch weer een goed einde van onze Raid Reset gehad :)

Woensdag hadden we een Normal clear gedaan in anderhalf uur (ging lekker) en daarna de eerste 2 bosses op Heroic nog gedaan.
Gisteren een tweede kill op Mistress gehad (met maar 1 wipe) en tevens na 7 pulls Sisters of the Moon neer. Tevens wat tries op Desolate Host gedaan (3) maar op 45% ging het toch verkeerd. We gaan er vanuit dat deze zondag a.s. wel neer gaat nu we per zondag a.s. de raid met 45 minuten gaan verlengen zodatwe wat meer progresstime hebben in de week.

al met al, so far so good... maar damn, gimme 4-set D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Het weekend druk besteed om met al mijn chars LFR Gates of Hell te doen. Hier nog een paar leuke upgrades kunnen halen.

Ook een aantal oude pvp ensembles gekocht voor paladin en warlock dankzij die daily questen die ik kan autocompleten en er marks of honor voor krijg :P.

Om de LFR Nighthold set voor mijn paladin compleet te krijgen moest ik nog even de 2 wings in maar schrikbarend om te zien hoe de mobs en bosses er nu uiteindelijk niet meer toe doen. Nu is LFR op zich altijd al super makkelijk maar er zijn vaak badmutsen genoeg bij waardoor er wel eens wat misgaat maar nu ram je er zo doorheen. Voordeel daarvan wel dat je zo klaar bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
Ik kan je vertellen dat ElvUI je het leven eens stuk makkelijker (en leuker) maakt, ik zou hier serieus eens naar gaan kijken (http://www.tukui.org/dl.php). Ik main toevallig een Affliction Warlock en zonder Weakaura's 2 haal je gewoon niet het maximale uit je game. Dit is by far de beste dot tracker en maakt wederom je leven weer een stuk makkelijker en leuker. Je presteert gewoon beter en doet dus meer DPS, dit is altijd leuker. De volgende website is het walhalla voor Warlocks, er staan hier ook goede WAs op: http://lockonestopshop.com/#!/Home. Als je echt het maximale eruit wilt halen raad ik ook aan om YouTube video's te kijken voor optimale class beheersing, Yipzarena is bijvoorbeeld een goede: YouTube: Yipzarena.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Raptar schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:00:
[...]

Ik kan je vertellen dat ElvUI je het leven eens stuk makkelijker (en leuker) maakt, ik zou hier serieus eens naar gaan kijken (http://www.tukui.org/dl.php). Ik main toevallig een Affliction Warlock en zonder Weakaura's 2 haal je gewoon niet het maximale uit je game. Dit is by far de beste dot tracker en maakt wederom je leven weer een stuk makkelijker en leuker. Je presteert gewoon beter en doet dus meer DPS, dit is altijd leuker. De volgende website is het walhalla voor Warlocks, er staan hier ook goede WAs op: http://lockonestopshop.com/#!/Home. Als je echt het maximale eruit wilt halen raad ik ook aan om YouTube video's te kijken voor optimale class beheersing, Yipzarena is bijvoorbeeld een goede: YouTube: Yipzarena.

Succes ermee!
Super bedankt, ik ga er zeker mee aan de slag!

Iemand anders trouwens problemen gehad dat tijdens of na de Seal of Fate buff van de Nether Disruptor z'n eerder gekochte tokens weg zijn?
Had al een ticket bij Blizzard aangemaakt. Blizzard gaf aan dat ik inderdaad 3x tokens had gekocht, maar deze ook uit had gegeven in NH normal.. heb ik naar mijn weten niet gedaan, want ik heb daar geen gear upgrades. M'n laatste token zou ik uitgegeven hebben aan Guldan normal... best knap als je Guldan op normal nog niet gedaan heb.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
marijnvtg schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:06:
[...]

Super bedankt, ik ga er zeker mee aan de slag!

Iemand anders trouwens problemen gehad dat tijdens of na de Seal of Fate buff van de Nether Disruptor z'n eerder gekochte tokens weg zijn?
Had al een ticket bij Blizzard aangemaakt. Blizzard gaf aan dat ik inderdaad 3x tokens had gekocht, maar deze ook uit had gegeven in NH normal.. heb ik naar mijn weten niet gedaan, want ik heb daar geen gear upgrades. M'n laatste token zou ik uitgegeven hebben aan Guldan normal... best knap als je Guldan op normal nog niet gedaan heb.. 8)7
Deze week hoorde ik een hoop mensen in me guild er ook over dat ze maar 2 coins kregen, ik zelf had er iig ook maar 2, 3rde dag ging ik er heen met nog 6 uur over op de timer en ik kon de laatste coin niet krijgen want er was geen quest :s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
junglebeast schreef op zondag 9 juli 2017 @ 10:53:
Nog even de Tweakers Discord server promoten: Join via https://discord.gg/EwQvNDX

Hopelijk kunnen we hier iets meer leven in blazen. En ook kijken voor groepen, guilds en andere vragen over WoW.

Als een mod dit leest zou het ook fijn als de invite link in het rode gedeelte kan komen... dank. :)
Done. Doe voortaan ff een topicreport, dan zien we je verzoek sowieso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
hmr schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:56:
Heb toch besloten voor de laatste keer mijn sub te cancellen.... Raiden heb ik echt geen tijd meer voor de rest van de content is mij toch te repetatief geworden... Het was leuk sinds vanilla, met enkele tussenpauzes, maar het WoW avontuur houdt hier op voor mij. :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ps1YtIQ.jpg

Moest bij deze toch even aan jou denken :+

[ Voor 23% gewijzigd door Rhain op 10-07-2017 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:11

hmr

marijnvtg schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:27:
[...]

[afbeelding]

Moest bij deze toch even aan jou denken :+
You got me there....

MAAR DEZE KEER STOP IK ECHT! :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunsmountain
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 00:55
You got me there....
Moet bekennen dat ik sinds 2008 de wens al had, vanilla WoW te spelen. Ik lees het nu toevallig in m'n Tweakers account terug dat ik dat op dit forum had gevraagd. Negatieve reacties, het kon niet meer. En ik geloofde het.

Jaren later kwam [naam van server tegen ToS] die veel te actief was qua marketing waardoor ze een bedreiging werden voor Blizzard. We zouden met m'n guild toen net aan MC beginnen... April 2016 :S

Het grappige is dat de developers van Blizzard het spel wel weer moeilijk willen maken, er waren wat tweaks bij levellen, maar vooral de Mythic raids van Legion, waarbij de meeste guilds niet verder komen dan 3/10 Ravenholdt.

Dat is misschien wel leuk in de toekomst, maar ik heb veel plezier op [naam van server tegen ToS] waarbij we de 2e (Abomination) wing van Naxxramas aan het testen zijn. Spider wing testen ging goed en was een stuk getrouwer aan het origineel dan andere pogingen tot nu toe. Waarschijnlijk daarna TBC en WotLK, who knows?

Speel vanilla nu 1,5 jaar en man-man-man, wat is dit spel verslavend. We zijn net muizen die met ons pootje op een hendeltje drukken zodat er een snoepje tevoorschijn komt. Een compliment voor vanilla WoW:
12 jaar na dato heeft het mij alsnog te pakken gekregen! :)

ps.: Google vertelt je wel wat ik niet mag zeggen :p

kleine muisjes hebben grote wensjes: Beschuit Met Gestampte Mensjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

junglebeast schreef op zondag 9 juli 2017 @ 10:53:

joined _/-\o_
hmr schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:41:
[...]

You got me there....

MAAR DEZE KEER STOP IK ECHT! :>
Tot over 3 maanden O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Vuurvoske op 10-07-2017 22:19 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Deze week ook mijn tauren druid op 110 gekregen, net gisteren het 3e relic slot unlocked en snel NH ingeweest nadat ik mijn ilvl hoog genoeg had gekregen.
Omdat ik met deze was begonnen als beer en niet als moonkin mis ik nu een relic en had ik nog een agility trinket.
Vanavond eerst maar weer een paar rondjes LFR'en met zoveel mogelijk chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik had gisteren een +15 key voor EoA gekregen en dacht met een pug wel even die dungeon te doen voor de weekly chest, maar dat ging toch even anders...

Ten eerste, wtf, zoveel mensen in de queue als je een 15 key daar neer zet :X Dat was echt niet normaal. Hiervoor had ik een +14 key via group finder gedaan en dat ging wel ok, maar moest toch even wachten. Paar wipes op eerste boss en toen ging de tank weg... Vaarwel +15 key :(

Ach ja, 925 item is ook leuk zullen we maar zeggen. Helemaal als ik er vanavond nog een legendary bij krijg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Vanochtend trait nummer 50 aangetikt op mn Ashbringer.. nog 1tje en dan kan ik de Silver hand gaan volproppen met AP.. kom maar op met die paardjes.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
IntToStr schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:25:
Ten eerste, wtf, zoveel mensen in de queue als je een 15 key daar neer zet :X Dat was echt niet normaal. Hiervoor had ik een +14 key via group finder gedaan en dat ging wel ok, maar moest toch even wachten. Paar wipes op eerste boss en toen ging de tank weg... Vaarwel +15 key :(
Waarschijnlijk te maken dat van lvl10-14 de loot hetzelfde is in de weekly checst waarbij 14 wel weer moeilijker is dan 10. Enigste verschil is de AP die je krijgt, die schaalt wel weer mee met het level wat gedaan is. Dit is in ieder geval wat mij ooit is verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
sabriel schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:08:
[...]

Waarschijnlijk te maken dat van lvl10-14 de loot hetzelfde is in de weekly checst waarbij 14 wel weer moeilijker is dan 10. Enigste verschil is de AP die je krijgt, die schaalt wel weer mee met het level wat gedaan is. Dit is in ieder geval wat mij ooit is verteld.
Dit is niet waar. +10 geeft 905, +11 910, +12 915, etc. tot aan +15 930.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik heb dat echt nog nooit gedaan, mythics. Ja 1 keer een mythic 0 maar that's it.
Nu zit ik niet echt in guilds die dit veel doen en puggen doe ik niet aan dus laat het allemaal maar aan mij voorbij gaan.
Is het echt de moeite waard om eens te proberen of mis ik er verder niet veel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:42:
Ik heb dat echt nog nooit gedaan, mythics. Ja 1 keer een mythic 0 maar that's it.
Nu zit ik niet echt in guilds die dit veel doen en puggen doe ik niet aan dus laat het allemaal maar aan mij voorbij gaan.
Is het echt de moeite waard om eens te proberen of mis ik er verder niet veel aan?
De +14 Vault of the Wardens van gisteren was iets van 250% damage en health increased op alle mobs/bosses tov normale mythic + nog 3 extra handicaps: bolstering (als mob doodgaat buffed ie alle andere mobs binnen 30 yards), grievous (spelers onder 90% health krijgen stacking dot op zich die weer verdwijnt als je health weer boven 90% komt) en tyrannical (bosses hebben veel meer health en doen nog meer damage). Elke week zijn er weer andere handicaps (affixes).

Het is gewoon een veel grotere uitdaging en elke keer als je de timer haalt krijg je een key voor weer een level hoger. Hoe hoger je komt hoe hoger de gear rewards.

Uiteraard heb je echt goede gear nodig hoe hoger de keys worden :)

Ik vind het wel leuk om te doen in ieder geval. Weer even iets anders dan raiding en toch uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:46
m+ is totaal niet mijn ding. Na een dungeon x aantal keer gelopen te hebben maakt het niet uit of je modifiers erop gooit en dingen meer damage/health geeft, het blijft dezelfde saaie dungeon die je keer op keer loopt. Daar komt nog eens bij kijken dat 9 van de 10 keer je gear krijgt die je meteen verkoopt en nauwelijks een upgrade is :P

Dan geef mij maar meer dungeons/raids om te doen of andere content om af te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:58
Akaendra schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:41:
m+ is totaal niet mijn ding. Na een dungeon x aantal keer gelopen te hebben maakt het niet uit of je modifiers erop gooit en dingen meer damage/health geeft, het blijft dezelfde saaie dungeon die je keer op keer loopt. Daar komt nog eens bij kijken dat 9 van de 10 keer je gear krijgt die je meteen verkoopt en nauwelijks een upgrade is :P

Dan geef mij maar meer dungeons/raids om te doen of andere content om af te wisselen.
Dan heb je duidelijk nog nooit een M+ op je niveau gedaan. Net zoals mythic raiding vraagt een hoge mythicplus alles uit je character te halen (door de verschillende affixes) en van elk trashpack precies te weten welke spells je moet interrupten, of je moet weglopen of stilstaan etc etc.

Dan wordt de dungeon meteen een stuk minder saai omdat je constant moet opletten.

Als je nu een +8 doet is dat inderdaad saai, alles neermaaien en snel door. maar een +15 en hoger geeft er echt een andere dimensie aan de dungeon.

Als je wow naam dezelfde is als je tweakersnaam heb je ook geen recht van spreken imho, pas 4 M+ gedaan. Dat het niet je ding is, prima hoor maar als je die modifiers nog nooit gedaan hebt kun je ze ook niet saai noemen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bartske op 12-07-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:46
Bartske schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:53:
[...]

Dan heb je duidelijk nog nooit een M+ op je niveau gedaan. Net zoals mythic raiding vraagt een hoge mythicplus alles uit je character te halen (door de verschillende affixes) en van elk trashpack precies te weten welke spells je moet interrupten, of je moet weglopen of stilstaan etc etc.

Dan wordt de dungeon meteen een stuk minder saai omdat je constant moet opletten.

Als je nu een +8 doet is dat inderdaad saai, alles neermaaien en snel door. maar een +15 en hoger geeft er echt een andere dimensie aan de dungeon.

Als je wow naam dezelfde is als je tweakersnaam heb je ook geen recht van spreken imho, pas 4 M+ gedaan. Dat het niet je ding is, prima hoor maar als je die modifiers nog nooit gedaan hebt kun je ze ook niet saai noemen.
I ook een naam van mijn alt ja, niet van mijn main. Genoeg M+ gedaan, niet mijn ding, alle affixes ook wel gezien, en geen mythic aspiraties. Ik doe ze ook niet meer want ik verveel me de pletter tijdens dat soort instances.
Als ze een ding weglaten in de volgende expac dan mag het van mij echt mythic+ zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Ik heb al tijden niet gespeeld en ben ergens vlak na het uitkomen van WoD gestopt met spelen.

Nu heb ik voor mijn verjaardag Legion Cadeau gekregen en heb de draad voorzichtig weer opgepakt. Moet zeggen dat er echt superveel verandert is maar dat het spel desondanks toch snel op te pakken is.

Ik had maar één level 100 en dat was mijn druid en die heb ik geleveld naar 101. Maar ik merk wel dat ik afentoe aardig mijn hoofd stoot. Zo had ik bij het kiezen van de artefact staff de resto staff gekozen maar ik level als balance.

pas na uren dat ding ge-equipped te hebben zag ik pas dat hij rood was en toen begon er pas een lampje te branden waarom het zo klote was om alles kapot te krijgen.......

Aangezien ik nu een vrouw en kind heb ben ik van plan om gewoon afentoe een beetje rustig te levelen. Ik vind de quests erg leuk en de zones van wat ik ervan gezien heb zien er erg goed uit. Als ik het goed begrepen heb is er genoeg solo content en gear te krijgen. het class halls concept snap ik nog niet helemaal maar dat komt wel.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Ik pug ook niet veel dus heb niet echt veel aan Mythic+ runs gedaan. Hoogste ooit gedaan is iets van M10+ oude stijl.Ze hebben wijzigingen doorgevoerd en met de nieuwe stijl heb ik eenmaal mythic M10 gedaan (niet binnen de tijd) en de rest houdt ik het maar bij lagere levels. Een college van mij zou mij afgelopen week wel even boosten (hij had toen M15 gedaan) op level 10. Na 2 pogingen toen maar opgegeven. Het was voor de DPS te moeilijk om toen die groene bollen te killen (lees: total negeren). Dus 3 green balls die tegelijk afgaan was dus een whipe. Na 2 whipes game over en gaan 2 DPS weg. Precies de redden dat ik eigenlijk bij voorkeur niet pug.

Is op zich best leuk om wel eens te doen, maar is wel gigantisch dungeon afhankelijk. Heb nu meerdere keren een M+ key gehad van Cathedral. Ik krijg deze ongeveer al 70% van de tijd als random dus zit niet echt te wachten op een M+ versie van deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Zodra je lvl102 bereikt krijg je de mogelijkheid om de andere Artifact wapens te unlocken. Dan kan je de balance staff even snel vrijspelen.
Vergeet niet om een staff te kopen bij de quartermaster (of als je er nog 1 hebt) want de resto staff schakelen ze op hem moment van switchen van spec uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Carthrax schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:27:
Zodra je lvl102 bereikt krijg je de mogelijkheid om de andere Artifact wapens te unlocken. Dan kan je de balance staff even snel vrijspelen.
Vergeet niet om een staff te kopen bij de quartermaster (of als je er nog 1 hebt) want de resto staff schakelen ze op hem moment van switchen van spec uit.
Dit. Je kan bij de quartermaster een gewone staff kopen om mee te levelen tot 102. Dat scheelt toch weer iets, of je moet tijdelijk gewoon in Resto spec gaan spelen.. dat levelt ook vlot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:53:
[...]

Dit. Je kan bij de quartermaster een gewone staff kopen om mee te levelen tot 102. Dat scheelt toch weer iets, of je moet tijdelijk gewoon in Resto spec gaan spelen.. dat levelt ook vlot genoeg.
Ik heb zelf op 110 de andere wapens gehaald in de verkeerde spec. Balance questline heb ik als resto gespeeld, guardian en feral heb ik als Balance uitgespeeld. Je hoeft niet perse in de juiste spec de quests af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Akaendra schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:05:
[...]

...

Als ze een ding weglaten in de volgende expac dan mag het van mij echt mythic+ zijn.
M+ is DE manier om toch aan fatsoenlijke gear te kunnen komen zonder dat je moet raiden. Niet iedereen heeft tijd om x-aantal avonden te gaan raiden om aan fatsoenlijke gear te komen.

Prima als het niet je ding is, maar het is een van de betere dingen die aan Legion zijn toegevoegd om eerlij kte zijn.

(ik raid liver dan M+, maar zo op z'n tijd vlam ik door wat M+ en probeer minimaal een M10 per week te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
icemotion schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:53:
[...]

oh echt? want ik heb echt een rukstaff die ik nu gebruik om te levelen. Ik dacht dat resto levelen toch wel ellende was.

Ga dat wel even proberen

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dawn schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:23:
[...]

M+ is DE manier om toch aan fatsoenlijke gear te kunnen komen zonder dat je moet raiden. Niet iedereen heeft tijd om x-aantal avonden te gaan raiden om aan fatsoenlijke gear te komen.

Prima als het niet je ding is, maar het is een van de betere dingen die aan Legion zijn toegevoegd om eerlij kte zijn.

(ik raid liver dan M+, maar zo op z'n tijd vlam ik door wat M+ en probeer minimaal een M10 per week te doen)
Ja zo zie ik het ook. Het is voor vrienden of guild groepen een leuke bezigheid. En puggen doe ik alleen maar tot aan +6 of zo.

Pagina: 1 ... 90 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.