Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 08:46:
[...]

Dat is gewoon dalaran, althans daar kon ik hem halen nadat ik de legionfall questline had gedaan.
Weird zeg... ik ga nog maar eens even m'n ogen open doen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:30
RustStorm schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 08:50:
[...]

Weird zeg... ik ga nog maar eens even m'n ogen open doen. :)
Heb je de scroll begin quest wel gedaan bij armies of legionfall, die stuurt je dan naar dalaran

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:14:
[...]

Heb je de scroll begin quest wel gedaan bij armies of legionfall, die stuurt je dan naar dalaran
Inderdaad :) thanks :) Zag door de bomen het bos niet meer. :) Ben gewoon gaan questen op BS en toen ging het vanzelf. Soms... noobish... ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Zorian

What the fox?

Blizzard, you so random. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/blpVzXRl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
is het meerdere mensen al opgevallen dat de Mythic + finder sinds de aanpassingen aan de chests vrij dood is ?. Er zijn veel minder groepen te vinden en zelf een opzetten schiet ook al niet meer op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duh, waarom zouden mensen nog M+ spammen als het niet meer loont speedruns te doen. Ik doe wekelijks een +10 en daarmee done. Fresh 110's zijn hierdoor juist benadeeld, veel moeilijker om groups te vinden omdat hoge ilvl mensen niet meer carryen.

Idem met AP tokens in raids. Geen hond die nu nog teruggaat naar EN, ToV en straks NH. Wie heeft daar meeste last van? Diegene die er voor gear of achievements heen gaan?

Well done Blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:29
Kaap schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:07:
Duh, waarom zouden mensen nog M+ spammen als het niet meer loont speedruns te doen. Ik doe wekelijks een +10 en daarmee done. Fresh 110's zijn hierdoor juist benadeeld, veel moeilijker om groups te vinden omdat hoge ilvl mensen niet meer carryen.

Idem met AP tokens in raids. Geen hond die nu nog teruggaat naar EN, ToV en straks NH. Wie heeft daar meeste last van? Diegene die er voor gear of achievements heen gaan?

Well done Blizzard
Goh, je krijgt geen gratis gear meer om door overgearde mensen door (in mijn mening) hele leuke content gecarried te worden, wat jammer. Toen ik gisteren keek waren er nog zat groepjes voor mythic plus, en eindelijk ook eens wat meer voor de hogere levels.

Gear krijg je toch al supermakkelijk deze expansion (door word bosses en world quests) dus ik zie echt niet in waarom je nog eens een extra sloot met gear door die mythic+ zou moeten krijgen.

Je kan de gear nog gewoon krijgen, maar je moet er nu gewoon wat meer moeite voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Dagboekje: mijn persoonlijke AP grind is nu zo goed als afgerond. Ik heb al mijn drie artifacts nu op concordance en dus alle vier de kleuren van de paladin pony. De rest van mijn AP kan nu dus in concordance voor mijn main ret spec gedumpt worden.

Gisteren ook met de Fail Train ToS-N ingedoken. We zijn tot en met de Desolate Host gekomen en eigenlijk gaven alleen de Sisters of the Moon ons problemen. Volgens de logs is mijn ranking ook omhoog gegaan dus dat is ook goed. Mijn eerste lego naar 970 gebracht en ook wat leuke gear upgrades gekregen. Hopelijk straks de rest, inclusief KJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:22:
[...]

Goh, je krijgt geen gratis gear meer om door overgearde mensen door (in mijn mening) hele leuke content gecarried te worden, wat jammer. Toen ik gisteren keek waren er nog zat groepjes voor mythic plus, en eindelijk ook eens wat meer voor de hogere levels.

Gear krijg je toch al supermakkelijk deze expansion (door word bosses en world quests) dus ik zie echt niet in waarom je nog eens een extra sloot met gear door die mythic+ zou moeten krijgen.

Je kan de gear nog gewoon krijgen, maar je moet er nu gewoon wat meer moeite voor doen.
Tis niet op mij van toepassing. Maar ik vind het onnodige changes. Wat maakt het uit dat mensen gecarried kon worden? Wat maakt het uit dat raiders teruggingen om AP te farmen? Zinloze nerfs....

Wat betreft gear van wq en world bosses, je weet dat die gear nog steeds niet scaled? Kom je niet verder mee dan 860 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede avond mede Wow`ers.

Na kort te hebben gespeeld in het begin van Legion op tarren mill EU in een guild die helaas na een maand al disbande ben ik gestopt. Inmiddels ben ik het weer aan het oppakken.

Ik ben momenteel een holy priest aan het lvlen op twisting nether. Zijn er nog mensen die onlangs weer zijn begonnen met spelen en een lvling maatje zoeken?

Tevens ben ik van plan om 2/3 dagen te raiden. Niet veel bijzonders maar wel mythic. Mocht iemand nog een ervaren healer en tank zoeken die in het verleden veel mythic content heeft gecleared dan hoor ik het graag. Server transfer is geen probleem. Horde side heeft de voorkeur.

Groetjes,

Jelmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dagboek,

Wat een raidavond... Er was zaterdag een incidentje in de guid. 2 mensen krijgen mot en 1 daarvan leaved. Helaas wel 1 van onze main healers. Gisteravond stond KJ op het programma. Onze MW Monk disconnect na 2 attempts. Ondanks dat er geld afgeboekt was, was zijn sub gecancelled. Met 2 main healers verder dus, 1 van de DPS Shammies maar laten healen, die doet minder dan de helft van mezelf en onze Resto Druid.

Op KJ ruim anderhalf uur zitten wipen in phase 2 wanneer Dreadflames en Armageddon ongeveer samen vallen, omdat mensen de explosie van Dreadflames dan zagen als "we hebben gesoaked", en Dreadflames dus de nodige damage bracht. Uiteindelijk had dat handjevol mensen het ook door, hebben we die ene persoon die daar op bleef failen uit de raid gezet, en kwamen we echt verder. Met attempt 13 ging die dan down :*)

Dan hadden we nog half uurtje voor heroic, eerste boss gedowned en even 2 wipes op de Inquistion.

Momenteel zoeken we nog een Holy Paladin, Resto Shaman en een Warlock. Mocht je interesse hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het midsummer-event is er weer en aangezien ik daar nog nooit naar gekeken had en ik geen zin had om dailies te doen ben ik daar maar 's naar gaan kijken. De vlammetjes jatten van dat Horde-tuig bleek makkelijker dan verwacht, het interesseert niemand iets dat je in die hoofdsteden rondloopt behalve de guards blijkbaar. :+

Maar toen, 40x een torch jugglen in 15 seconden in Dalaran. Prima, ik die torches geregeld, portal naar Dalaran gepakt vanuit Stormwind en jugglen maar. Niks. Nog 's proberen. Weer niks. Kijken op wowhead, werkt alleen op WotLK Dalaran.... 8)7 |:(

Nou ja, vanavond even de overige achievements halen en dan is dit m'n eerste complete world event. Gelukkig speel ik pas sinds vanilla. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
@Kaap Op welke server zit je guild?

Ik heb tot Nighthold wat geraid met mijn fury warrior, daarna pauze gehad. Wil de draad weer oppakken met een andere class en andere omgeving. Sta dus eventueel wel open. 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scallius schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:26:
@Kaap Op welke server zit je guild?

Ik heb tot Nighthold wat geraid met mijn fury warrior, daarna pauze gehad. Wil de draad weer oppakken met een andere class en andere omgeving. Sta dus eventueel wel open. 😋
Draenor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Ah ik ook! Wat is de naam van je guild en jouw Bnet? Dan stuur ik je vanavond een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scallius schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:31:
Ah ik ook! Wat is de naam van je guild en jouw Bnet? Dan stuur ik je vanavond een berichtje.
Zie DM :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kaap schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:07:

Well done Blizzard
De voorgaande weken zag je weinig groepen om dat veel spelers "uit M+ gegroeid" waren, zodra je op een +- ilvl 900 zat had meer doen dan een wekelijkse +10 maar weinig zin omdat je amper nog upgrades kreeg (tenzij je van gokken of WF/TF houd). Deze week zal je echter al meer runs moeten gaan zien daar je een +15 nodig gaat hebben voor de maximale chest reward volgende week (uit mijn hoofd ilvl 930 baseline).

Volgende week gaan de base ilvls in de runs ook omhoog (tot 915 base op +15 en hoger, 910 voor een +14, 905 voor +13, 900 voor +12, 895 voor +11 en 890 voor +10, deze laatste blijft gelijk), waardoor veel spelers weer upgrades zullen gaan kunnen krijgen in M+, hierdoor is het ook aannemelijk dat het aantal groepen weer toe gaat nemen en de verwachting is wel voornamelijk voor hogere key's, wat ook exact is waar Blizzard naar toe wil, dat mensen key's op hun niveau gaan runnen ipv lagere key's spammen in de hoop op een "lot uit de loterij" WF / TF piece.

Oude raids werden trouwens eigenlijk nooit gedaan voor de AP, dit was slechts bijzaak. Hoofdzaak was WF / TF gear en Legendary drops / het vergroten van de legendary BLP. De AP hotfix zal dit naar mijn verwachting maar weinig veranderen. EN / NH Fast runs zullen gewoon blijven in de Groupfinder.

Echt AP grinden heeft sinds concordance sowieso weinig zin. Er is te weinig winst te halen om enorm veel tijd AP grinding te zetten (zo vereist bijv. Rank 60 4.2 biljoen AP, das ruim 1 tot ander halve week aardig veel content runnen). Enkel wanneer je nog niet op 52 zit heeft AP grinden nog enige zin, echter als je nu nog geen 52 hebt op 2-3 specs op je main, doe je waarschijnlijk ook geen content waar concordance daadwerkelijk echt bij helpt / belangrijk voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-09 11:52
Hoi Allemaal,

Ik heb een vraag ik heb sinds een paar weken soms extreme fps drops in WOW. Voornamelijk in BG's en world bosses denk hierbij aan AV en raid of world bosses. Mijn specs zijn:

Processor - i5 6400
Videokaart - EVGA GeForce GTX 1060 SC GAMING 6GB
Werkgeheugen - 8gb 2400mhz

Ik snap gewoon niet waarom ik ineens met dit systeem problemen hebt lijkt me toch een puik systeem te zijn om wow te spelen op High?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Na een break van 3 maand begon het weer te pieken om weer in te loggen maar ik ben zo hard gegaan op mijn fury warrior in Legion dat het vat helemaal af was.
Ik speel al sinds launch aan en af maar in legion heb ik voor de eerste keer de kans gekregen om hardcore te spelen en vond dat echt wel tof, maar het vergt zoveel tijd en energie dat ik er ingame onder doorging.
De typische burn out zeg maar.

Ik heb mezelf nu na al die tijd een druidje aangemaakt en ben zonder heirlooms of dungeons puur op het gemak de zones aan het afwerken en ik geniet er terug van. :)
Het is zelfs niet eenzaam hoor. Ik kom vaak andere spelers tegen die ook aan het questen zijn in stonetalon mountains bv waar ik nu ben en dan is het aan jouw als speler om de stap te zetten en een gesprek aan te gaan.
Ik heb zo al enkele nieuwe buddies in mijn friendslist op die manier die niet geintereseerd zijn in ilvl of aantal mythic kills, .. maar die gewoon voor de fun wat samen willen questen of babbelen over WoW :)
Voelde weer beetje aan als vroeger toen WoW veel socialer was dan het nu het geval is.

dit even ter zijde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Mvandenberg91 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:55:
Hoi Allemaal,

Ik heb een vraag ik heb sinds een paar weken soms extreme fps drops in WOW. Voornamelijk in BG's en world bosses denk hierbij aan AV en raid of world bosses. Mijn specs zijn:

Processor - i5 6400

Ik snap gewoon niet waarom ik ineens met dit systeem problemen hebt lijkt me toch een puik systeem te zijn om wow te spelen op High?
Ja specs lijken mij prima. Op welke setting speel je? En heb je ook nog addons? Zeker die data (van spelers bijv) verzamelen kunnen nog wel eens fps drops veroorzaken.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
junglebeast schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:54:
[...]

Ja specs lijken mij prima. Op welke setting speel je? En heb je ook nog addons? Zeker die data (van spelers bijv) verzamelen kunnen nog wel eens fps drops veroorzaken.
Ik heb wat addons draaien maar geen zware die allerlei character data moeten ophalen(Ik zal nog is even goed kijken). Ik had vorige week nog ELVUI en dacht dat het hier aan lag maar zelfs zonder deze lijkt het niet beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Dit weekend ook bezig geweest in de nieuwe raid en ik moet zeggen dat het te gek is. Ondanks meerdere wipes op enkele bosses (Sisters, Avatar en KJ) heb ik me uitstekend vermaakt. Met name het laatste gevecht is geweldig.

En de loot? Boots, ring, tier helm en genoeg essences om de legs die ik gebruikt te upgraden naar 970.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wee Man schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:15:
Dit weekend ook bezig geweest in de nieuwe raid en ik moet zeggen dat het te gek is. Ondanks meerdere wipes op enkele bosses (Sisters, Avatar en KJ) heb ik me uitstekend vermaakt. Met name het laatste gevecht is geweldig.

En de loot? Boots, ring, tier helm en genoeg essences om de legs die ik gebruikt te upgraden naar 970.
Ben je volgens de statistieken al van je grijze status af? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
RustStorm schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:23:
[...]

Ben je volgens de statistieken al van je grijze status af? :)
Eeeeh bij sommige gevechten wel, sommige gevechten niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wee Man schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:27:
[...]

Eeeeh bij sommige gevechten wel, sommige gevechten niet.
Progressie! :) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Idd :)

Vraag me wel af of ik mijn rotatie wat beter kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 26 juni 2017 @ 06:58:
Dagboek,

Wat een raidavond... Er was zaterdag een incidentje in de guid. 2 mensen krijgen mot en 1 daarvan leaved. Helaas wel 1 van onze main healers. Gisteravond stond KJ op het programma. Onze MW Monk disconnect na 2 attempts. Ondanks dat er geld afgeboekt was, was zijn sub gecancelled. Met 2 main healers verder dus, 1 van de DPS Shammies maar laten healen, die doet minder dan de helft van mezelf en onze Resto Druid.

Op KJ ruim anderhalf uur zitten wipen in phase 2 wanneer Dreadflames en Armageddon ongeveer samen vallen, omdat mensen de explosie van Dreadflames dan zagen als "we hebben gesoaked", en Dreadflames dus de nodige damage bracht. Uiteindelijk had dat handjevol mensen het ook door, hebben we die ene persoon die daar op bleef failen uit de raid gezet, en kwamen we echt verder. Met attempt 13 ging die dan down :*)

Dan hadden we nog half uurtje voor heroic, eerste boss gedowned en even 2 wipes op de Inquistion.

Momenteel zoeken we nog een Holy Paladin, Resto Shaman en een Warlock. Mocht je interesse hebben ;)
Ja er zitten wat fights tussen waar je redelijk wat moet coachen on Discord tussen, KJ is er 1 van.
Hadden gisteren ook op Desolate Host dat we de main tank om in de laatste phase maar zijn mond te laten houden omdat ie de andere groep (spirit) op het verkeerde been zette met "move in" en "stay out" terwijl het voor hen juist andersom was :P . DBM het werk maar laten doen en dat werkte veel beter.

Resto main, Holy alt hier. Hebben 5 healers maar de guild is te leuk om mijn geluk ergens anders te zoeken. Zijn dus net getransfered naar Ravencrest en recruitment gaat goed, gisteren 21 in de raid met een aantal al op vakantie. Als we op onze oude dode server waren gebleven dan was de guild wel uit elkaar gevallen en had ik het misschien wel gedaan om naar Draenor te gaan. Succes in ieder geval met de guild ;)

Gisteren van 3/9 naar 6/9 Heroic gegaan. Eerste 6 zijn goed te doen, zeker nu men weet wat te doen gaan die volgende reset veel sneller neer. Vanavond nog proberen om de laatste 3 neer te krijgen en dan gaan we woensdag al Mythic _/-\o_

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 12:10
Onlangs rerolled naar resto sham en ben redelijk nieuw wat betreft raidhealing. Zit ook in een casual guild met een hoop nieuwelingen.

Volgens de GM doet een resto shaman increased healing tijdens heroism? (Anders dan alleen de increase in haste). Mij is dat niet bekend, heb gekeken naar de traits maar niks kunnen vinden, mis ik iets?

Daarnaast vraag ik me af wat een beetje common is om healing cd's te managen. Gewoon roepen dat je een cd popt met de kans dat er meerdere cd's gebruikt worden tegelijkertijd? Wijs je de cd's toe in een bepaalde volgorde? Of laat je een van de healers om de cd's vragen die nodig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:01
Omdat het Dutch TT circus in de stad was de afgelopen dagen weinig kunnen spelen maar gisteren nog wel snel even de Priest mount op kunnen halen. Persoonlijk vind ik dit best wel een mooie mount maar ik ben geloof ik één van de weinigen.
Vanavond nog even druk maar de komende dagen bezig met de class mounts van de resterende classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 12:18

Dawn

..Sworn to the Dark..

Hoi Allemaal,

Processor - i5 6400

Bij mij werd dit probleem veroorzaakt door de addon 'Grid',
meer specifiek: ik had twee profiles (een voor Shadow de andere voor Holy),
nadat ik grid heb verwijderd en mijn Shadowed Unit Frames raid frames actief heb gezet was het probleem weg.

Misschien binnenkort Vuhdo proberen omdat ik als Healer te weinig info op m'n SUF frames zie.

Tevens een tip als je de addon 'Prat' gebruikt; de 'Bubbles' add-in veroorzaakt bij mij echt een bak lua errors (1/s), dit helpt de performance ook niet.
voor UI errors gebruik de volgende addons:
https://mods.curse.com/addons/wow/bugsack & https://mods.curse.com/addons/wow/bug-grabber Misschien dat er bij jou iets anders uit komt.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:35
Ondanks een weekendje weg met de vrouw toch ToS normal kunnen clearen deze week en 3/9 heroic nog ergens mee kunnen pikken. Ook 2 legendaries kunnen upgraden en een nieuwe mogen ontvangen, de nieuwe arcane mage shoulders. Die is echt epic! Arcane barrage heeft een 60% kans om een arcane orb te lanceren! Dus in dungeons of bosses met adds is dat echt mooi. Helemaal als het een paar keer achter elkaar procced. Samen met Kilt (legendary pants) met gratis mana bij elke barrage is dit echt een gouden combo.

Helaas door het weekend weg bij een +10 blijven steken qua dungeon deze week, maar wie weet als het regent vanavond en het sporten niet door gaat kan ik nog een poging tot wat hogers doen :p

Nu alleen nog die owl trinket en 2 piece weten te regelen en dan wordt het helemaal feest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

xeple schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:54:
Onlangs rerolled naar resto sham en ben redelijk nieuw wat betreft raidhealing. Zit ook in een casual guild met een hoop nieuwelingen.

Volgens de GM doet een resto shaman increased healing tijdens heroism? (Anders dan alleen de increase in haste). Mij is dat niet bekend, heb gekeken naar de traits maar niks kunnen vinden, mis ik iets?

Daarnaast vraag ik me af wat een beetje common is om healing cd's te managen. Gewoon roepen dat je een cd popt met de kans dat er meerdere cd's gebruikt worden tegelijkertijd? Wijs je de cd's toe in een bepaalde volgorde? Of laat je een van de healers om de cd's vragen die nodig zijn?
Nah het is meer een DPS cd dan voor healing. Tuurlijk is de haste wel lekker met het casten van spells.

Bij ons in de guild hebben we een apart heal kanaal gemaakt waar we steeds de cd's regelen en wie wat doet bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

https://www.warcraftlogs.com/reports/6G9MkQadngBZ4c3K

Ik huil van binnen :') ..
10 fucking wipes ..
Ze hadden 5 wipes nodig om te begrijpen dat je met die groene beam genoeg ruimte tussen elkaar moet maken en dan stil moet staan ..
Ze hadden 8 wipes nodig om eindelijk te accepteren dat bepaalde DPS gekicked moet worden (al durfden ze maar 1 te kicken, ipv de 3-4 underperforming DPS).

Een groep van 11 man (waaronder ik) overweeg het om weer weg te gaan daar XD.
Dat zijn tevens 11 van de beste raiders die Afterdawn momenteel heeft :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

ipv van leaven kan je beter de rest uitleggen wat er verkeerd gaat @Darkfreak . Nu weet ik niet hoe het over het algemeen gaat (zo had onze guild nogal wat last met de frogger game or normal Maiden :/ Uiteindelijk toch neer dus happy.) bij jullie, maar je leert als groep toch echt het meeste.

Daarnaast is met 11 man in een nieuwe guild komen (samen) echt wel een ruktaak...

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dawn schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:59:
ipv van leaven kan je beter de rest uitleggen wat er verkeerd gaat @Darkfreak . Nu weet ik niet hoe het over het algemeen gaat (zo had onze guild nogal wat last met de frogger game or normal Maiden :/ Uiteindelijk toch neer dus happy.) bij jullie, maar je leert als groep toch echt het meeste.

Daarnaast is met 11 man in een nieuwe guild komen (samen) echt wel een ruktaak...
We zitten op een low-pop server, en de top guilds zijn extreem verlegen om mensen (onze guild is momenteel realm's #7 in progress, en top progress is atm 8/9).
Daarbij gaan we liever terug naar onze oude guild, en puggen we HC dan hier verder te gaan als ze niet veranderen.

Het probleem is dat leadership niet gemeen wilt overkomen naar zn members, en liever 10 keer wiped en dan 1 iemand swapped, ipv na 5 wipes, en een duidelijk probleem, het probleem aan te pakken.
In mythic progress mochten we bv niet de besten meenemen, en moesten we casual raiders, die op een ilvl-performance van gemiddeld 10% zaten, meenemen ipv de top spelers die beschikbaar waren.

Casual "fun time" > Progress.
En veel mensen beginnen zich daar dood aan te irriteren, maar leadership luisterd niet naar mij en de overige drie officers die dit aankaarten.
Dat de 'fun' er op deze manier voor velen niet bestaat snappen ze niet |:(

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 08-10 19:42

Het is een Artifact Trait
Requires Sharas'dal, Scepter of Tides
Increases all healing you do during Heroism/Bloodlust by 25%.

[ Voor 10% gewijzigd door Teunis op 27-06-2017 11:14 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Wat Teunis hierboven al aangaf is het een artifact trait, zit links boven je 1e gouden trait.

Wij proberen CD's wel een beetje te managen. Hebben een apart healing kanaal ingame en op Discord. Verder kan je met Angry Assignments wat notes maken voor wie wat waneer doet. En meestal vraagt de healing officer wel of een bepaalde CD er is of zegt gewoon dat ie een depaalde CD wil.

Verder gebruik ik in ieder geval RSA zodat je met verschillende chat opties (in raid/party/say) duidelijk kan maken dat je bepaalde CD's gebruikt hebt en wanneer ze over zijn. Daarnaast kan je met Exorsus Raid Tools de raid CD's tracken en zelf bepalen of 1 van jouw CD's nodig is.

Wij zijn gisteren op 7/9 HC gekomen. Maiden is toch wel tricky met een grote groep (26 gisteren). Als er maar 1 iemand de fout ingaat dan snowballed het verder de fight in en dan red je het niet. Maakte gisteren zelf een fout,iets wat normaal nooit gebeurd. Met als gevolg een 1% wipe :'( . Had de bom en ik sprong netjes op tijd, kom ik weer naar boven is mijn debuff van fel naar light gegaan en dat had ik niet in de gaten (te druk om niet te vroeg te springen) dus de hele fel side had de bomb O-)
Gelukkg een paar tries later wel een kill, Fallen Avatar nog geprobeerd en dat ziet er makkelijker uit.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt bij jullie de companion app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:25:
Werkt bij jullie de companion app?
Bedoel je de app voor de missies etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:34:
[...]

Bedoel je de app voor de missies etc?
Hmhm ja, die bedoel ik inderdaad; bij mij logt hij namelijk niet meer in, wat ik ook doe.

[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 27-06-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:35:
[...]

Hmhm ja, die bedoel ik inderdaad.
Die blijft bij mij sinds ik een nieuwe authenticator code moest invoeren op battle.net hangen op connecting.
Nu ongeveer sinds vorige week vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:36:
[...]

Die blijft bij mij sinds ik een nieuwe authenticator code moest invoeren op battle.net hangen op connecting.
Nu ongeveer sinds vorige week vrijdag.
Dat heb ik dus ook inderdaad; sinds de nieuwe patch gelanceerd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:36:
[...]

Dat heb ik dus ook inderdaad; sinds de nieuwe patch gelanceerd is. :)
Ik lees hier iets dat je hem opnieuw moet downloaden, dus dat ben ik even aan het proberen.

@RustStorm Na opnieuw installeren kom ik er weer in.

[ Voor 9% gewijzigd door Hairy23 op 27-06-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:56
Wil geen reclame maken voor Method, maar zit er iemand anders ook klaar om de race te volgen?
https://www.method.gg/raidprogress

gisteren KJ neergekregen, al hadden we meer wipes nodig dan ingepland.
hierdoor kunnen we gelukkig wel woensdag gewoon mythic beginnen.
zie KJ voorlopig nog niet gepugged worden, veel communicatie nodig. (of je moet het uiteraard flink overgearen)

owja dikke tip voor degenen die het nog niet wisten:
shadow phase bij KJ is triviaal met hunter humanoid tracking & pingen op de map ;)
wij stacken in het midden om ook eventuele ongelukkige traveltime over de hele ruimte te ontwijken.

[ Voor 23% gewijzigd door antonvdijk op 27-06-2017 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:35
Voor de legion app, die hing bij mij ook nadat ik opnieuw authenticator moest gebruiken voor de game client. Ik hoefde niet opnieuw te installeren, maar uitloggen in de app en opnieuw inloggen was voldoende voor mij. Dat triggerde namelijk ook in de app een verzoek tot inloggen met authenticator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt inderdaad weer te werken na het opnieuw inloggen en gebruik gemaakt te hebben van de authenticator. Echter, wanneer ik van character wil verwisselen gebeurt er wederom niets (blijft dan hangen bij connecting). DUs helaas is er wel iets gaande met de app als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:59:
Het lijkt inderdaad weer te werken na het opnieuw inloggen en gebruik gemaakt te hebben van de authenticator. Echter, wanneer ik van character wil verwisselen gebeurt er wederom niets (blijft dan hangen bij connecting). DUs helaas is er wel iets gaande met de app als je het mij vraagt.
Ik kan gewoon characters switchen, dus mogelijk toch even herinstalleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:03:
[...]

Ik kan gewoon characters switchen, dus mogelijk toch even herinstalleren :)
Ze had gewoon even wat kuren... :) Het is weer in orde gelukkig. :) Kan ik toch lekker vanuit Zakynthos beetje de missions regelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
RustStorm schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:08:
[...]

Ze had gewoon even wat kuren... :) Het is weer in orde gelukkig. :) Kan ik toch lekker vanuit Zakynthos beetje de missions regelen. ;)
Ik had daar ook problemen mee. Voor mij heeft het geholpen om de authenticator los te koppelen van het account en weer opnieuw te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

voor men die problemen hebben met de Legion app;

check deze even: https://www.reddit.com/r/...panion_not_logging_in_eu/

lostte bij mij het probleem is no-time op zonder herinstallatier of wat dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tajes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-10 08:50
@Mvandenberg91

Mogge,
Las toevallig vanmorgen een stukkie op reddit van iemand met hetzelfde probleem. Hopelijk heb je iets aan de oplossing die op reddit besproken werd.

https://www.reddit.com/r/...d_my_fps_issues_in_raids/

Extra tip, weet niet of je het al hebt ingesteld, maar je kunt je instellingen tijdens raids en battlegrounds omlaag halen door een optie in het video instellingen menu. Dat geld dan automatisch en alleen tijdens raids en battlegrounds.

Succes en groetjes
Hoi Allemaal,

Processor - i5 6400

[ Voor 13% gewijzigd door Tajes op 28-06-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Mogguh allemaal,

Het is weer zover, de end-game cold feet ofzo. Afgelopen 2 maanden een mage naar 110 gebracht, alt/main nr 6 op 110 alweer, mage nr 4 (1x 110, 3x 100). En daar sta je dan. In de grot bij Suramar. Geen zin, of angst om verder te gaan.. Nog wel even 3e relic unlocked.
Wat is dat toch?! Ik had expres een nieuwe mage gemaakt op de server van een vriend van me zodat ik een een leuke behulpzame guild zit.
Maar nu beginnen m'n andere characters weer door m'n hoofd te spoken. Gek wordt ik ervan. Nog meer mensen hier last van? Kunnen we eventueel een praat groepje starten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:16:
Mogguh allemaal,

Het is weer zover, de end-game cold feet ofzo. Afgelopen 2 maanden een mage naar 110 gebracht, alt/main nr 6 op 110 alweer, mage nr 4 (1x 110, 3x 100). En daar sta je dan. In de grot bij Suramar. Geen zin, of angst om verder te gaan.. Nog wel even 3e relic unlocked.
Wat is dat toch?! Ik had expres een nieuwe mage gemaakt op de server van een vriend van me zodat ik een een leuke behulpzame guild zit.
Maar nu beginnen m'n andere characters weer door m'n hoofd te spoken. Gek wordt ik ervan. Nog meer mensen hier last van? Kunnen we eventueel een praat groepje starten :X
Arme man... niet leuk voor jou.

Eerlijk gezegd ben ik lekker bezig. Ene keer met m'n warrior (blijft m'n main) en andere keer m'n mage (op dit moment laatst gedingde 110). Het gevoel dat je hebt, heb ik op zich ook gehad, maar momenteel is de wil om te spelen weer meer aanwezig. :)

Ik heb er overigens voor gekozen dat hele suramar maar eenmalig te doen... vind het met al m'n andere chars niet nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 28-06-2017 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:19:
[...]
Arme man... niet leuk voor jou.

Misschien dat iemand het hier weet: Als ik een lvl 100 character delete, komt die naam dan instant vrij? Of blijft die naam dan in een soort van quarantaine, gezien ik m'n ge-delete character weer terug kan zetten..
Ik probeer op deze manier 10,- euro te besparen voor een name change..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
marijnvtg schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:29:
[...]

Misschien dat iemand het hier weet: Als ik een lvl 100 character delete, komt die naam dan instant vrij? Of blijft die naam dan in een soort van quarantaine, gezien ik m'n ge-delete character weer terug kan zetten..
Ja die komt instant vrij als het op hetzelfde battle.net account is, maar je kan dan je lvl 100 niet terug zetten. Het is dus geen gratis name change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijnvtg schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:29:
[...]

De laatste keer dat ik dit probeerde was in Pandaria bij een server transfer.
Voor de server transfer een character aangemaakt, daardoor een gedwongen namechange op het character dat ik naar die server transferde.

Character gespeeld, was geen succes en nooit max level gehaald. Na delete was die naam meteen beschikbaar voor een nieuw character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:38:
[...]
De laatste keer dat ik dit probeerde was in Pandaria bij een server transfer.
Voor de server transfer een character aangemaakt, daardoor een gedwonegen namechange op het character dat ik naar die server transferde.
Dat truukje pas ik ook altijd toe, maar thanks voor de reminder. Maar de character die ik transfer moet de naam krijgen van een char die er al staat.
- Dus eerst delete van bestaande char met in beslag genomen naam
- Dan een lvl 1 maken met dezelfde naam van de char die ik ga transferen
- Dan m'n main transferen en oude naam terug geven :P
Komt goed O-)
@Hairy23 jij ook bedankt voor de reactie

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 28-06-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik ben sinds deze week met WoW begonnen, maar snap er nog niet veel van.

Ik ben met het level 55 character begonnen met de lich king, op de draenor server.

Zijn er mensen die mij op weg willen helpen? Ik heb een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoolz14 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:31:

Ik ben met het level 55 character begonnen met de lich king, op de draenor server.

Als ik jou was zou ik een level 1 character beginnen. Dan kom je beter in het spel (en zie je ten minste ook een stuk meer van het spel) en kan je er later voor kiezen een death knight te beginnen op level 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp dat je een Deathknight hebt aangemaakt? Is daar tegenwoordig geen level 70 character meer voor nodig? Of heb je ook gebruik gemaakt van je boost?

Een DK of Boost character heeft een versnelde introductie van het spel. Wellicht is het handig om met een level 1 character te beginnen als dat je te snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:34:
[...]

Ik begrijp dat je een Deathknight hebt aangemaakt? Is daar tegenwoordig geen level 70 character meer voor nodig? Of heb je ook gebruik gemaakt van je boost?

Een DK of Boost character heeft een versnelde introductie van het spel. Wellicht is het handig om met een level 1 character te beginnen als dat je te snel gaat.
Ik heb mijn level 100 boost nog, maar niet gebruikt omdat ik eerst wil kijken waarvoor ik deze het beste kan gebruiken. Volgens mij is het inderdaad een Deathknight, maar met bepaalde quests snap ik er niets van wat ik nu precies moet doen, of waar ik precies moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoolz14 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:38:
[...]

Ik heb mijn level 100 boost nog, maar niet gebruikt omdat ik eerst wil kijken waarvoor ik deze het beste kan gebruiken. Volgens mij is het inderdaad een Deathknight, maar met bepaalde quests snap ik er niets van wat ik nu precies moet doen, of waar ik precies moet zijn.
Mooi, bewaar die boost nog even! Je zit nu op Draenor, laatste keer dat ik daar op probeerde in te loggen waren er queues. Wellicht wordt je die snel zat en baal je dan dat je de boost op die server gebruikt hebt.

In ieder geval heb je geen last van world pvp op een PvE realm, wat tegenwoordig niet meer is dan ganken of geganked worden.

Ik heb vanavond 20:30 een raid, voor die tijd vanaf uur of 19:00 kan ik je op zich wel even opweg helpen als het dan nog niet duidelijk is. Ik post als ik vanavond thuis ben wel even mijn battletag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:01
Er zit tegenwoordig ook een test optie in het spel waar je alle classes even kan uitproberen.
Een DK gaat er al vanuit dat je wat kennis hebt van het spel.

Probeer gewoon alle classes anders even vanaf level 1 tot 10 of 20. Dat geeft al een redelijk idee van de class. Neem er de tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:44:
[...]

Mooi, bewaar die boost nog even! Je zit nu op Draenor, laatste keer dat ik daar op probeerde in te loggen waren er queues. Wellicht wordt je die snel zat en baal je dan dat je de boost op die server gebruikt hebt.

In ieder geval heb je geen last van world pvp op een PvE realm, wat tegenwoordig niet meer is dan ganken of geganked worden.

Ik heb vanavond 20:30 een raid, voor die tijd vanaf uur of 19:00 kan ik je op zich wel even opweg helpen als het dan nog niet duidelijk is. Ik post als ik vanavond thuis ben wel even mijn battletag.
Top! ik zal je dan even toevoegen :-)

Ik zal ook een ander character aanmaken om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:44:
[...]

Geen enkele server heeft nog queues sinds Blizzard die realmstatus opgerekt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:58

mrsar

waar een sar is,is een wodka

op silvermoon zie ik anders soms heel kort nog een Queue,niet lang,maar toch :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Ik ga dit proberen erg bedankt heb nu wel al V sync aangezet het gaat nu al een stuk beter!
Tajes schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:22:
@Mvandenberg91

Mogge,
Las toevallig vanmorgen een stukkie op reddit van iemand met hetzelfde probleem. Hopelijk heb je iets aan de oplossing die op reddit besproken werd.

https://www.reddit.com/r/...d_my_fps_issues_in_raids/

Extra tip, weet niet of je het al hebt ingesteld, maar je kunt je instellingen tijdens raids en battlegrounds omlaag halen door een optie in het video instellingen menu. Dat geld dan automatisch en alleen tijdens raids en battlegrounds.

Succes en groetjes

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Ik zit net beetje te kijken in de group finder, maar hoeveel mensen niet weten wat de veranderingen zijn aan Mythic + is best verbazingwekkend.

Meerdere groepen, met descriptions van : Be geared, 3 chest run xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Hairy23 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:35:
Ik zit net beetje te kijken in de group finder, maar hoeveel mensen niet weten wat de veranderingen zijn aan Mythic + is best verbazingwekkend.

Meerdere groepen, met descriptions van : Be geared, 3 chest run xD
Ondanks dat het technisch niet klopt; kan je nog steeds de 3-chest timer beaten voor de extra loot in de final chest.
veel mensen zullen ook dát bedoelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man

Welkom in WoW *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmlangwerden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-05-2023
Ik kom niet zo vaak op tweakers en moest even nadenken toen ik dit las:

'Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.

Het duurde even dat ik doorhad dat het niet over de nieuwe raid ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harmlangwerden schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:13:
Ik kom niet zo vaak op tweakers en moest even nadenken toen ik dit las:

'Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.

Het duurde even dat ik doorhad dat het niet over de nieuwe raid ging.
Afkortingen... zorgen altijd voor misverstanden... pfoeh! :)

Welkom in dit topic. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoolz14 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:56:
[...]

Top! ik zal je dan even toevoegen :-)

Ik zal ook een ander character aanmaken om te proberen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Oeps type vautje

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Allemaal,

Momenteel erg veel plezier met het lvlen van mijn Holy Priest op Twisting Nether (horde). Ik ben op zoek naar een leuke guild waar ik uiteindelijk kan raiden. Server swappen is voor mij geen probleem. Vanuit het verleden veel ervaring met hardcore raiding, weet jij of heb jij een leuke guild? Stuur me dan even een PM of #jddv1910 is mijn battlenet.

Groetjes,

Jelmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Patch 7.3: Hoe gaaf is dat. :)

Echt leuk om al die theorieën te lezen over wie wat en waarom. Kijk zelf op wowhead of mmo-champ als je wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

Met veel pijn en moeite heb ik dan toch eindelijk flying gehaald.... Pfoe wat was ik klaar met suramar!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-10 11:24
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:42:
Hoi Allemaal,

Momenteel erg veel plezier met het lvlen van mijn Holy Priest op Twisting Nether (horde). Ik ben op zoek naar een leuke guild waar ik uiteindelijk kan raiden. Server swappen is voor mij geen probleem. Vanuit het verleden veel ervaring met hardcore raiding, weet jij of heb jij een leuke guild? Stuur me dan even een PM of #jddv1910 is mijn battlenet.

Groetjes,

Jelmer
Laat even weten als je wat gevonden hebt op Twisting Nether.
Ik zit momenteel in Hollands Hoop, maar dat is helaas een beetje uitgestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Kennen jullie de slogan van Cool Blue, "alles voor een lach", vast wel. Na veel gezeik met onze wasmachine en de afhandeling daarvan is die lach ver weg.

Gisteren character transfer gedaan, kwam m'n character niet tevoorschijn terwijl order op complete stond. Dus ticket aangemaakt.

Krijg je dit als reactie:
I see that you've recently transferred your Warlock and that although the transfer is showing as complete, he's nowhere to be found. >.<

I've called upon the Kirin Tor for assistance as my GM powers weren't powerful on their own. It certainly was a struggle to bring him back from the void, but I am happy to report that we were victorious and that your character should now be showing up on Darksorrow.

/start victory dance

<(^_^<) ^(^_^)^ (>^_^)> ^(^_^)^ <(^_^<)

/end victory dance

Omdat ik weet dat het opgelost is en Blizzard support mij altijd goed gezind is, kon ik hier toch wel om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

@Verwijderd & @kleefei ; misschien is dit wat voor jullie?
http://hgwow.nl/
zitten o.a. hier: http://www.mmo-champion.c...t-Dutch-X-Realm-Community (serverlist)

---

Zelf gisteren heel ToS normal gecleared en de eerste kill op Kil'Jaeden gedaan.
Totaal 8 pulls nodig gehad om hem neer te krijgen. Eerste keer ook gisteren dat we door de Shadow Phase kwamen met genoeg man wat resulteerde in een kill.

Ik ben een tevreden GM :)
Zondag voor het eerst Heroic in

Afbeeldingslocatie: http://s3.mmoguildsites.com/s3/gallery_images/976546/original.jpg?1498686322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Laatst online: 23:56
Dawn schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:33:
zitten o.a. hier: http://www.mmo-champion.c...t-Dutch-X-Realm-Community (serverlist)

---

Totaal 8 pulls nodig gehad om hem neer te krijgen. Eerste keer ook gisteren dat we door de Shadow Phase kwamen met genoeg man wat resulteerde in een kill.

[afbeelding]
HGwow is niet aan te raden.
Zelf een tijdje in Wildhammer gezeten. Deden veel samen met Ravencrest, Argent Dawn en Silvermoon.
Rest was sowieso vrij dood. Meest actieve leden zijn naar Ravencrest verhuisd en vervolgens doorgegaan onder een andere naam (Murloc Empire).

Daar er eind vorig jaar nog een stuk of 6 raidteams waren, zie ik er nu maar 2 op de website.
Geen pvp teams etc.

Bovendien moet je een beetje uitkijken voor de community leiding. Zolang je je nek niet uitsteekt is er niets aan de hand.

GZ met de clear trouwens. ben je afgelopen zondag heroic in geweest of ga je zondag voor het eerst heroic in? begreep je zin niet zo goed :) zelf gisteren 1/9 mythic gehaald, leuke fight! movement is key. onze dk kreeg een top1 parse in warcraftlogs, simpelweg omdat hij de eerste dk was haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

---

[afbeelding]
Ja die Hollands Glorie zit ook bij ons (DH-Turalyon) op de server. En redelijk actief.

Wij hadden 7 tries nodig. In het begin waren we vaak de tanks kwijt die te snel plat gingen. En ook die Shadow Phase moesten we even onder de knie krijgen. Kijken of het vanavond een stuk beter gaat. En dan naar Heroics. Eerste 3 bazen moeten wel te doen zijn als ik zo naar de andere guilds kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-10 11:24
Community Name: Hollands Glorie
Faction: Alliance :(
Activities: Raiding, PvP, Social & RP
Description: Massive dutch cross-realm community.
Language: Dutch
Members: 4500+

Liever alleen dan humans om mij heen :+

*dank voor het meedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:45:
Met veel pijn en moeite heb ik dan toch eindelijk flying gehaald.... Pfoe wat was ik klaar met suramar!
Hehehe gasten zoals jij zouden TBC attunements nooit overleefd hebben :+

T.net img script doet raar, dan maar linkje: http://vignette1.wikia.no...ges/a/ae/Bcattunement.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-06-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kaap schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:22:
[...]

Hehehe gasten zoals jij zouden TBC attunements nooit overleefd hebben :+

[afbeelding]
Speel al vanaf vanilla.. been there done that. Nu echter gewoon casual.

Was attuned voor alles btw... en heb black temple pre-nerf geraid.

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 29-06-2017 11:26 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kaap schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:27:
Waarom heb je dan flying nodig, lekker casual lopen :+
Tja. Je komt iig niet weg met zo'n opmerking :p.

Zeg alleen dat die rep gate van suramar voor een casual speler best een opgave is die lang duurt... Maar ben er nu eindelijk dus kan vliegen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

@antonvdijk
ik ken HG persoonlijk niet, maar het is de enige (grote) NL guild die ik ken omdat ze ook bij ons op Sylvanas zitten.

Excuus; zondag a.s. gaan we voor het eerst Heroic in :)

@junglebeast
Dat probleem met de tanks hadden wij juist ook;
kwam neer op beter healing CD's timen en beter de 'pools' soaken.

@Kaap
Die attunements waren Hell, maar SUPER VET!
als zou ik het nu compleet verafschuwen waarschijnlijk, wat een time-sink was dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubbel, ja het duurt lang, veel tijd en moeite, maar anderzijds klaagt men tegenwoordig steen en been dat er te weinig te doen is en dat questlines te weinig diepgang hebben. Maar goed, sommige verkiezen liever elke dag 4 "Kill 10x zus" quests voor hun daily dan een diepgaande boeiende lange questline.

Links- of rechtsom, het is nooit goed.

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-06-2017 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kaap schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:31:
Dubbel, ja het duurt lang, veel tijd en moeite, maar anderzijds klaagt men tegenwoordig steen en been dat er te weinig te doen is en dat questlines te weinig diepgang hebben.

Links- of rechtsom, het is nooit goed.
Mij hoor je voor de rest niet klagen hoor. Heb het gewoon rustig afgemaakt, maar ben er nu wel klaar mee.

Vermaak me zo af en toe nog wel met WoW. Main zit op 899 ilevel en ga binnenkort maar eens ToS checken en ga nu met fyling lekker wat alts levellen etc. Het hoeft allemaal niet meer zo nodig!

Verlang wel terug naar de TBC tijd op het gebied van PVP. Was veel leuker toen ipv die instagib fests van nu.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Iemand al MMO-C gekeken? 7.3 ziet er veelbelovend uit! Ook veel spoilers, can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Raptar schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:35:
Iemand al MMO-C gekeken? 7.3 ziet er veelbelovend uit! Ook veel spoilers, can't wait!
Jeetje, moet nog serieus aan 7.2(.5) beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:39:
[...]

Yep, 7.3 staat alweer op voor Oktober ofzo. Maar dat zou de laatste patch zijn van deze expansion. Ik verwacht daarom dus wel een expansion aankondiging op GamesCon, en dan uitgebreide info op Blizzcon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Leuk de Mythic + affixes deze week

Teaming + Explosive, super combo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Blijf doorgaan. Insurrection questline geeft een dikke bak AP en een mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Wee Man schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:45:
[...]

Blijf doorgaan. Insurrection questline geeft een dikke bak AP en een mount.
Dit inderdaad. Daarnaast is deze achievement zo gefixt, veel minder lang dan de pre-revered storyline. Het enige wat suckt is dat je op een gegeven moment 5 missies moet completen en 10 WQs (deze is als het goed is zo gefixt, er zijn er namelijk meestal 9 up). En als laatste: die mount is sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
marijnvtg schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:39:
[...]

Ik denk iedereen, daarom ook alle lof voor Blizzard. Ze zijn hun beloftes nagekomen: meer content, meer patchehs en sneller achter elkaar gereleased. Bizar in wat voor phase ze nu zitten, erg knap hoor, doen ze erg goed. Enige is dat Argus net Broken Shore v2 is, wat we er tot nu toe van kunnen zien dan. Ben benieuwd ook of er weer een catch-up mechanic zal zijn op Argus qua gear (tokens), zo wordt Broken Shore namelijk totaal overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:35
maar de beloning is zzzzzooooo FIJN :+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Is er eigelijk nog altijd een teveel aan melees voor pve?

Toen ik een klein jaar gelede nog speelde ware er bijna geen casters voor raid teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Laatst online: 14-10 12:10
Zertaxka schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:22:
[...]

Wat Teunis hierboven al aangaf is het een artifact trait, zit links boven je 1e gouden trait.

Wij proberen CD's wel een beetje te managen. Hebben een apart healing kanaal ingame en op Discord. Verder kan je met Angry Assignments wat notes maken voor wie wat waneer doet. En meestal vraagt de healing officer wel of een bepaalde CD er is of zegt gewoon dat ie een depaalde CD wil.

Verder gebruik ik in ieder geval RSA zodat je met verschillende chat opties (in raid/party/say) duidelijk kan maken dat je bepaalde CD's gebruikt hebt en wanneer ze over zijn. Daarnaast kan je met Exorsus Raid Tools de raid CD's tracken en zelf bepalen of 1 van jouw CD's nodig is.

Wij zijn gisteren op 7/9 HC gekomen. Maiden is toch wel tricky met een grote groep (26 gisteren). Als er maar 1 iemand de fout ingaat dan snowballed het verder de fight in en dan red je het niet. Maakte gisteren zelf een fout,iets wat normaal nooit gebeurd. Met als gevolg een 1% wipe :'( . Had de bom en ik sprong netjes op tijd, kom ik weer naar boven is mijn debuff van fel naar light gegaan en dat had ik niet in de gaten (te druk om niet te vroeg te springen) dus de hele fel side had de bomb O-)
Gelukkg een paar tries later wel een kill, Fallen Avatar nog geprobeerd en dat ziet er makkelijker uit.
Super! blijkbaar had ik de trait toch gemist. De exorsus raid tools addon is inderdaad erg handig voor het tracken van alle raid cd's, echt een goede aanrader. Inmiddels hebben alle healers in de guild de addon geïnstalleerd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Wognummer schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:29:
[...]

maar de beloning is zzzzzooooo FIJN :+ :9~
Wow... ging mijn alt even verder levellen met flying en een invasion.. 1,5 level in 30 minuten.. hahaa

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 89 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.