Acties:
  • 0 Henk 'm!
HStyles schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 07:46:
Klopt het dat de bosses in Mythic + instances nu veel meer HP hebben?
Ymiron in Maw of souls had gisteren 150 miljoen HP. GEEN tyrannical affix.
Verder zijn de tijden ook strakker gezet dan voorheen.
M+ is van 8% verhoging van Damage / HP naar 10% per level gegaan. Dus ja, bosses maar ook de trash zal na 7.2.5 meer HP hebben op hetzelfde keystone level dan tijdens 7.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren heb ik niet zo veel gedaan online. Gisterochtend vertelde ik jullie dat er op de companions app missions met 1000M AP waren. Die had ik natuurlijk gestart, maar het zal een bug zijn in de app, daar de AP tokens de normale waarden hadden van ongeveer 20M elk.

Heb daarnaast gezien dat de pets die je kan krijgen in het Chromie scenario te verkopen zijn, dus dat is op zich fijn. :) Deadmines pet battle is geopend. Daar zal ik te zijner tijd eens een stapje binnen zetten. :) Ben heel benieuwd. En het is natuurlijk goed voor het verkrijgen van nog meer pets. give moar! ;)

Wat is het toch ergerlijk om een bonus te missen ondanks een 180+% succeskans... zucht...

[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 15-06-2017 09:20 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:36
RustStorm schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:00:
Gisteren heb ik niet zo veel gedaan online. Gisterochtend vertelde ik jullie dat er op de companions app missions met 1000M AP waren. Die had ik natuurlijk gestart, maar het zal een bug zijn in de app, daar de AP tokens de normale waarden hadden van ongeveer 20M elk.
Hahaha ik had exact hetzelfde, ook direct een paar op missie gestuurd. Je gaat er natuurlijk van uit dat het een foutje is maar hoop doet leven ;)

Ook Ana-Mouz gedaan met al mijn max level chars en 0 drops gehad. Dus 14x gewoon niets.
Dus even LFR Nighthold (alle wings) in met 2 chars en ook 0 drops. Volgens mij hebben ze bad luck protection er af gehaald en good luck protection er op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Carthrax schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:30:
[...]

Hahaha ik had exact hetzelfde, ook direct een paar op missie gestuurd. Je gaat er natuurlijk van uit dat het een foutje is maar hoop doet leven ;)

Ook Ana-Mouz gedaan met al mijn max level chars en 0 drops gehad. Dus 14x gewoon niets.
Dus even LFR Nighthold (alle wings) in met 2 chars en ook 0 drops. Volgens mij hebben ze bad luck protection er af gehaald en good luck protection er op gezet.
Volgens mij ligt het gewoon aan jouw account :p Zit niet echt mee historisch gezien bij je.

Gisteren ook al m'n verzamelde supply crates etc ingeleverd, maar ook helaas nog geen nieuwe legendary, ook al is het wel tijd volgens mijn "schema". Wie weet vanavond :p

En meteen m'n wekelijkse dungeon gedaan. Was een +13, maar kwam er pas later achter dat de schaling nu al was aangepast. Dacht dat dit ook volgende week pas inging. Was dus eigenlijk een +16... Ach ja, mooi voor de weekly chest van volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:47:
[...]

Gisteren ook al m'n verzamelde supply crates etc ingeleverd, maar ook helaas nog geen nieuwe legendary, ook al is het wel tijd volgens mijn "schema". Wie weet vanavond :p
Dat verdient uitleg... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Even weer wennen met Warlock nu Havoc weer een coooldown heeft :P
andere legendaries, net iets andere speelstijl.
Zelf heb ik inmiddels 2 mill, maar ik koop ook naast flasks/pots/enchants/gems eigenlijk niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je kunt grofweg berekenen wanneer je volgende lego ongeveer gaat droppen. Dit op basis van de content die je doet en hoeveel je dat doet. Het is echter niet 100% correct.

De links naar dergelijke tools moet ik je schuldig blijven, ik bereken dat zelf nooit, mijn relevante toons waren allen dusdanig lucky dat hun eerste 3 legos altijd BiS waren. Kan me dus weinig boeien wanneer de rest gaat droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:42:
[...]

Je kunt grofweg berekenen wanneer je volgende lego ongeveer gaat droppen. Dit op basis van de content die je doet en hoeveel je dat doet. Het is echter niet 100% correct.

De links naar dergelijke tools moet ik je schuldig blijven, ik bereken dat zelf nooit, mijn relevante toons waren allen dusdanig lucky dat hun eerste 3 legos altijd BiS waren. Kan me dus weinig boeien wanneer de rest gaat droppen.
Ah ja, ik snap het... Ook daar zijn dus tools voor... ongekend... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Deze bedoeld Kaap dus: https://rsuurd.github.io/killpoints/

Maar volgens mij zijn de droprates en sources ook weer anders toen die tool werd geschreven.
Ik heb heel veel legendaries gekregen uit die War Supplies kistjes.

[ Voor 58% gewijzigd door junglebeast op 15-06-2017 13:54 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:50:
Deze bedoeld Kaap dus: https://rsuurd.github.io/killpoints/

Maar volgens mij zijn de droprates en sources ook weer anders toen die tool werd geschreven.
Ik heb heel veel legendaries gekregen uit die War Supplies kistjes.
Killpoints... die website heb ik inderdaad wel eens eerder in dit topic voorbij zien komen. Alleen begreep en begrijp ik daar nog steeds helemaal niets van. Want al m'n characters zitten op dezelfde hoogte qua killpoints. Maar zal me er eens wat meer in verdiepen, want wel geinig om te zien natuurlijk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 20:00
RustStorm schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:25:
[...]

Killpoints... die website heb ik inderdaad wel eens eerder in dit topic voorbij zien komen. Alleen begreep en begrijp ik daar nog steeds helemaal niets van. Want al m'n characters zitten op dezelfde hoogte qua killpoints. Maar zal me er eens wat meer in verdiepen, want wel geinig om te zien natuurlijk. :)
dat komt vanwege dit :

A note on alts

The calculator uses the Level 110 achievement to determine the amount of potential emissary and weekly caches you've gotten. Because this is an accountwide achievement, it will use the date when your first character dinged 110, so the amount of killpoints will be too high for recently dinged alts. You can try enabling character-specific achievements ingame under Interface > Social.

Wat ben ik blij dat ik nu blood of sargeras kan kopen met mijn order resources.
Eindelijk mijn 200k order resources kwijt :D

[ Voor 7% gewijzigd door Hairy23 op 15-06-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Even een vraagje, er is vast wel iemand die tailoring op een char heeft. Ben nu poosje bezig met de quest verhaal lijn. En inmiddels aangekomen in Suramar in de kledingzaak.

Nu heb ik nog 1 quest open:
Return to Karazhan: The Big Bag Theory, waarvoor ik 2 items moet hebben:
1. Bag of Thousand Pockets
2. Fel Sinew Bag

Uiteraard gekeken op wowhead. Klopt het dat deze items droppen uit de heroic (voorheen alleen mythic zelfs) versie van karazhan?

En dat zolang je deze quest niet klaar hebt je geen nieuwe questen krijgt om andere 110 kledingstukken te unlocken?

Alvast bedankt voor een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Niets anders dan ervaring uit het verleden :) Sinds broken shores open is gegaan is er geen verschil meer na je 3e legendary qua content die je gemiddeld moet doen om een legendary te krijgen. Er zijn spelers die elke week elke mythic dungeon en elke raid op alle 4 de niveaus clearen en alle emissaries en zoveel mogelijk supplies op broken shore inleveren etc. Die krijgen elke week een legendary (extreem geluk of pech daargelaten). Ik doe elke week ongeveer hetzelfde qua content en krijg elke 2-3 weken een legendary. Het is nu weer ruim 2 weken geleden, dus vandaar "volgens schema" weer tijd voor een nieuwe :)

Die website met kill points is ondertussen al heel lang niet meer accuraat omdat blizzard van alles continu aanpast dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:01
Lurtz schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:43:
Hehe 193 wipes op mythic guldan en waarvan 125 zeker laatste phase dus 10min fights.
Maar eindelijk in de laatste week van cutting edge een kill.

https://www.warcraftlogs....alytical&type=damage-done

#Runewielder
Gratz! Dat is altijd wel fijn om te halen.

Bij ons was het gisteravond weer tijd voor een Chosen run (niet doodgaan in mythic ToV, zowel bosses als trash) waarbij er 18 man het gehaald hebben, waaronder ik \o/. Aantal mensen hadden em de week ervoor al gehaald en voor zover ik begrepen heb blijft deze achievement te behalen voorlopig.
Daarna mythic Guldan om voor de laatste raiders/trialists de Cutting Edge achievement te halen. Veel gefaal helaas waardoor dat veel te lang duurde en er dus niet veel tijd over was voor de rest. Er was van tevoren al besloten om zondag niet te raiden om mensen wat rust te geven voor het ToS geweld losbarst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren... toch eigenlijk bijzonder weinig gedaan. Alleen even de emissary van dreamweavers en daarna weer offline gegaan. Morgen sowieso weer wat langer spelen, vanavond weet ik nog niet. :)

Ik ben aan het bedenken wat ik toch eens allemaal zal doen ingame. Heb ook nog geen enkele profession op max level (ik vind het huidige systeem echt balls), dus misschien moet ik daar maar eens de focus op gaan leggen...

sooo much to dooo!! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Gisteren dan eindelijk Pathfinder gehaald, kan nu ook vliegen "jeuuuuj"! Daarnaast ook de headpiece gekregen van Warlock Season 3, zit een erg brute visual bij. Als je springt krijg je demon wings, ziet er lekker uit bij een gnome.

Ook nog even snel een DK gestart, het plan is om deze ontspannen tempo naar 110 te brengen. Lezen jullie eigenlijk altijd de quests descriptions, of slaan jullie deze over? Ik deed gisteren voor de zoveelste keer de DK starting area en toen kwam dat ineens in me op, is het niet de moeite waard om het eens te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Ik was gisteren vooral aan het schelden op Chromie. Niet grappig als mage zonder buffs die je met meer rep kunt krijgen. Die boss op een plateau boven 1 van de shrines maakte echt gehakt van me. En ondertussen vlogen de melee dps / tank personen bij ons in de guild er lachend doorheen. Maar weer eens proberen als Chromie wat heals op me wil doen :p Ondertussen heb ik in ieder geval een beetje door wat ik moet doen en zo.

Oh en blizzard, doe eens een flinke buff voor arcane mages! Niet grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:35:
Ik was gisteren vooral aan het schelden op Chromie. Niet grappig als mage zonder buffs die je met meer rep kunt krijgen. Die boss op een plateau boven 1 van de shrines maakte echt gehakt van me. En ondertussen vlogen de melee dps / tank personen bij ons in de guild er lachend doorheen. Maar weer eens proberen als Chromie wat heals op me wil doen :p Ondertussen heb ik in ieder geval een beetje door wat ik moet doen en zo.

Oh en blizzard, doe eens een flinke buff voor arcane mages! Niet grappig!
Zal het ook eens proberen als Moonkin eerst, en dan Guardian voor een vergelijking.
Ga je trouwens weer de HC guides voor ToS maken? Of doet Njord er steeds 1 per week. :)

Ik heb deze guides gevonden: http://phoguild.enjin.com/forum/viewforum/8375219/m/39307077

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
Zo woensdag de laatste keer NH gedaan, was er ook wel behoorlijk klaar mee. Vanaf aanstaande woensdag eindelijk ToS in.

**schaamteloos recruitment bericht**
Zijn er mensen zijn die willen raiden in Tomb of Sargeras en op Tarren-Mill (of Dentarg) zitten of daar naar toe willen migreren (Horde)? Wij zoeken ongeveer nog van alles om ons raid team te versterken. We gaan in Legion een poging doen om Mythic te gaan raiden.

In Emerald Nightmare, Trial of Valor en Nighthold hebben we ons voornamelijk gericht op Heroic clearen, maar we willen meer uitdaging. We raiden 2 avonden per week (woensdag/maandag) en eventueel donderdag voor alts/socials en daarnaast doen we veel aan mythic+ voor zowel de AP als de weekly cache rewards.

Het is een internationaal gezelschap met mensen uit Nederland, Engeland, Zweden, Norwegen, Griekenland, Iran, Denemarken en waarschijnlijk vergeet ik nog wel een land of twee. Voertaal is dus Engels in zowel guildchat als op onze Discord server.

Als je geintereseerd bent, stuur me een dm of contacteer me ingame op b.netID grumpymurloc#2470
**Einde schaamteloos recruitment bericht**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@thundermo hoe awesome is dat... Dentarg heeft nostalgie voor mij, daar heb ik mijn aller aller aller eerste toon gemaakt: een dwarf rogue... staat nog steeds in de kinderschoenen, maar door de nostalgie nooit over het hart kunnen verkrijgen hem te deleten...

Succes met het recruiten! :D

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 16-06-2017 13:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Voor de mensen onder ons die verzamelaar zijn van pets:

Er is een nieuwe pet gevonden een sun darter hatchling ten noorden van winterspring.

Zie de volgende guide voor details:

https://www.scribd.com/do...7491/Sun-Darter-Hatchling

het heeft nogal wat ingredients nodig om het eitje te kunnen looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ph4nt0m schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:35:

Er is een nieuwe pet gevonden een sun darter hatchling ten noorden van winterspring.

Zie de volgende guide voor detials:

Je bent mijn held! _/-\o_

INSANE hoeveel items etc je nodig hebt om die pet te krijgen... maar wel een doel! yay! ;D

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 16-06-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:40
Voor de mensen die Legion nog niet hebben, vandaag 10 euro goedkoper bij Bol.com en Mediamarkt. Van €30 naar €19.99.

pricewatch: World of Warcraft: Legion, PC (Windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

ph4nt0m schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:35:

Zie de volgende guide voor detials:

Die protection potions zijn 20k bij ons. Jammer dat mijn alchemist er maar 1 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:58:
[...]

Die protection potions zijn 20k bij ons. Jammer dat mijn alchemist er maar 1 heeft.
Ik heb zojuist op de app gekeken, maar op "mijn" AH is er geen enkele te koop. Ik zal m'n eigen alchemist eens even raadplegen om te zien of deze die pots kan maken... anders gaat het denk ik een heel dure pet worden omdat alle crafters het zullen gaan uitbuiten op de AH for sure. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Nu online
junglebeast schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:58:
[...]

Ik heb schaamteloos dingen opgekocht en nu al met 1000% van de gekochte waarde verkocht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ph4nt0m schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:53:
[...]

Ik heb schaamteloos dingen opgekocht en nu al met 1000% van de gekochte waarde verkocht :-)
Ik vis altijd naast het net met dit soort dingen... :( :)

Etherial oil voor meer dan 1k per stuk hahahaha

En 5k per stuk als het gaat om de major protection pots...

HEb gezien dat het voor m'n paladin tijd is om oude instances to kunnen vanwege de recipes... O_o gosh

[ Voor 28% gewijzigd door RustStorm op 16-06-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
RustStorm schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:45:
[...]

Je bent mijn held! _/-\o_

INSANE hoeveel items etc je nodig hebt om die pet te krijgen... maar wel een doel! yay! ;D
Als ik de lijst zo bekijk kan ik mezelf redelijk voorzien van alle items, dat is het voordeel van ook recepten verzamelen, en alle professions maximaliseren.

Dit weekend maar eens even gaan kijken, moet ook de nieuwe pet battle dungeon nog doen, zou hem al wel unlocked moeten hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohhh joh, als je al je heirloom armor pieces van 100 naar 110 wilt brengen, ben je maar rond de 300k gold kwijt... wapens er bij gerekend ben je ongeveer 500k gold kwijt. Weer een prima goldsink gecreëerd door Blizzard. :)

They See Me Rolling-tijd!

Zojuist wat assault WQs gedaan met m'n priest. Die was halvewege 101 voordat ik er mee begon en met heirloom gekomen tot halvewege 102. Vooral de exp WQs geven 15% level ofzo. Wel aardig als je het mij vraag. :)

[ Voor 42% gewijzigd door RustStorm op 17-06-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-09 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
RustStorm schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 21:00:
[...]

Ik vis altijd naast het net met dit soort dingen... :( :)

Etherial oil voor meer dan 1k per stuk hahahaha

En 5k per stuk als het gaat om de major protection pots...

HEb gezien dat het voor m'n paladin tijd is om oude instances to kunnen vanwege de recipes... O_o gosh
Etherial oil is letterlijk 10s vissen zo'n beetje. Lijkt mij wel zwaar overpriced.

Anyway, ik heb de mats ook maar gehaald, en de pet op 5 chars gehaald en op 4 chars voor 100k+ weer verkocht.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 21:41:
[...]

Etherial oil is letterlijk 10s vissen zo'n beetje. Lijkt mij wel zwaar overpriced.

Anyway, ik heb de mats ook maar gehaald, en de pet op 5 chars gehaald en op 4 chars voor 100k+ weer verkocht.
Dat is lekker verdienen zeg. :) Ik heb er voor gekozen me er niet mee bezig te houden voor nu... gaat me een hoop gold "kosten" omdat ze nu voor veel gold verkocht kunnen worden.. maar och. :D geeft ook niet. :D

DE manier om de levelen op het moment is volgens mij MET heirlooms de invasion WQs... Abnormaal hoe snel dat gaat. M'n mage is inmiddels 110 en m'n priest en monk zijn nu ruim 101... Echt ideaal...

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 18-06-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Mijn quest voor de class mounts gaat even wat langzamer dan gehoopt :P
De Druid mount heb ik nu ook binnen en de priest/DK staan nu op de 12 quests fase. Daar kunnen we vanavond weer mee verder. De resterende classes staan nog op de 100 marks of the sentinax vast.

Met de paladin Concordance gehaald op Ret spec maar nu moet ik dus eerst hetzelfde doen voor holy en prot om die mounts te bemachtigen, het lijkt wel werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Chromie proberen te doen maar de rng is not with me.
Hele tijd geen box met de strat key, zonder die is het we schudden imo.
Timelord heb ik al, een van de 2 pets heb ik ook al dus tja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Na een aantal drukke weken/weekenden was afgelopen weekend nog eens een nuttig weekend in de zin van dingen gedaan krijgen op alts. Ondertussen de class mount behaald op (tussen haakjes de specials voor sommige classes):
  • Warrior
  • DK (Frost op rank 52, Blood op 50, daarna Unholy)
  • Hunter (BM op rank 52, MM op 48, daarna Survival)
  • Rogue (Outlaw op rank 52, Sub op 48, daarna Assa)
  • Monk (BrM op rank 51)
  • Warlock (Demo op 52)
  • Mage (Frost op 51)
  • Druid
DH nog bezig met de Legionfall campaign. Daarna wordt het tijd om mijn shaman, paladin en priest door te levelen zodat ik alle classes op 110 heb. Moet wel zeggen dat ik die extra's op Concordance vervelend vind. Of ja, niet zozeer dat je Concordance nodig hebt maar het unlocken van die nieuwe traits op de artifacts. Tijdrovend repetitief werkje :(

Nog een paar dagen en dan eindelijk weer nieuwe progression content \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dagboek...

We missen nog 4 man voor ons Mythic raidteam. 2 Hunters blijkt toch een onmogelijk opgaaf te zijn. Waar je voorgaande expansions op elke hoek in Dalaran makkelijker een Hunter kon oppikken dan een vrouwtje op de wallen, lijkt deze class tegenwoordig uitgestorven.

Verder nog een Holy Paladin en Fury Warrior met goede Prot offspec (backup tank).

Maar goed, we hebben nog even, woensdag eerst rustig aan ToS normal beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Gisteren meegerend met een Fail Train groep en, nog nét op tijd, HC Gul'dan neergehaald. Geen loot upgrade helaas maar met de curve zou het in ieder geval makkelijker moeten zijn om in NH normal pugs te komen voor de rest van Balance of Power.

Ook voor het eerst logs gezien van mijn gevecht. Zegt me niks. Iemand stuurde me door naar een site die logs voor je analyseert en daaruit komt naar voren dat mijn rotatie nog wat verbetering kan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wee Man schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:00:
Ook voor het eerst logs gezien van mijn gevecht. Zegt me niks. Iemand stuurde me door naar een site die logs voor je analyseert en daaruit komt naar voren dat mijn rotatie nog wat verbetering kan gebruiken.
Warcraftlogs.com, zoek daar je char op en klik op "Rankings". Dan krijg je nummertjes met een kleurtje zien bij bossfights.

Oranje: godlike
Paars: goed bezig
Blauw: bovengemiddeld
Groen: average
Grijs: git gut nub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Kaap schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:03:
[...]

Warcraftlogs.com, zoek daar je char op en klik op "Rankings". Dan krijg je nummertjes met een kleurtje zien bij bossfights.

Oranje: godlike
Paars: goed bezig
Blauw: bovengemiddeld
Groen: average
Grijs: git gut nub
"There are no ranks for this character on this boss."

Oh wacht ik ben grijs, geloof ik. Shit.

[ Voor 5% gewijzigd door Wee Man op 19-06-2017 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wee Man schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:09:
[...]

"There are no ranks for this character on this boss."

Oh wacht ik ben grijs, geloof ik. Shit.
Welnee, betekent alleen maar dat je nog beter kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
RustStorm schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:13:
[...]

Welnee, betekent alleen maar dat je nog beter kan worden. :)
TSJAKKAAAAAA!

Toen ik begin april weer instapte in WoW had ik niet gedacht dat ik HC raids zou doen. Ik ben wel aangenaam verrast; op een of andere reden lijkt de drempel om normal raids te doen lager, zelfs met al die groepen die curve willen hebben. En de Fail Train is te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik ben nog niet met een Fail Train raid mee geweest maar wel wat heroic dungeons en wat mythics maar altijd lachen. Nooit gezeur, altijd lol ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Carthrax op 19-06-2017 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ja de sfeer is echt een wereld van verschil. Bij een wipe bijvoorbeeld:

Normale PuG: "FFS noobs, lrn2pleh, git gud, anybody under 400k DPS = booted"

Gisteren: "Nou dat was niet slecht voor een eerste poging. In 3 or 4 keer moet het lukken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:38

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hehe mja wij laten ook wel eens mensen mee puggen als we te weinig mensen hebben,maar mensen die zo gaan doen die trappen wij er gewoon uit,we zeggen duidelijk dat er gewiped kan worden etc, de sfeer is belangrijker ;) en ja we hebben gewoon full HC gedaan ondertussen maar is een spelletje en het gaat vooral om je inzet, we raiden vaak met heel veel mensen uit andere guilds die het gewoon gezellig vinden bij ons haha

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:41
ok om te proberen ontspannen wow maar eens aangezet, ik mis nog 2k rep om te kunnen vliegen in legion.

The wardens de enige manier is elke dat 4 a 5 WQ's te doen? er is echt geen andere manier?

of moet ik vaker kijken omdat de WQ's vna de wardens anders gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Oh je hoeft nog alleen Wardens rep? Check alle gebieden van de Broken ShoreIsles elke dag en doe alle WQs van de Wardens die er zijn. Je kunt voor de Kirin Tor emissary, als die er is, kiezen voor een Wardens rep token. En er zijn order hall missions die rep tokens geven; het is waard om die missies te doen zelfs als de beloning een rep token is voor een andere factie want de bonus roll is een wllekeurige rep token die dus ook van de Wardens zou kunnen zijn.

[ Voor 1% gewijzigd door Wee Man op 19-06-2017 14:56 . Reden: De isles, niet de Shore ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Wee Man schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:47:
Oh je hoeft nog alleen Wardens rep? Check alle gebieden van de Broken Shore elke dag en doe alle WQs van de Wardens die er zijn. Je kunt voor de Kirin Tor emissary, als die er is, kiezen voor een Wardens rep token. En er zijn order hall missions die rep tokens geven; het is waard om die missies te doen zelfs als de beloning een rep token is voor een andere factie want de bonus roll is een wllekeurige rep token die dus ook van de Wardens zou kunnen zijn.
ja alleen nog wardens helaas :)

dank voor de tips :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Da's nog steeds beter dan wachten tot je 20000/21000 revered bent met Nightfallen om Good Suramaritan te kunnen doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Wee Man schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:54:
[...]

Da's nog steeds beter dan wachten tot je 20000/21000 revered bent met Nightfallen om Good Suramaritan te kunnen doen |:(
nee dank je die hell heb ik al gehad lol laaaang geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:00:
Dagboek...

We missen nog 4 man voor ons Mythic raidteam. 2 Hunters blijkt toch een onmogelijk opgaaf te zijn. Waar je voorgaande expansions op elke hoek in Dalaran makkelijker een Hunter kon oppikken dan een vrouwtje op de wallen, lijkt deze class tegenwoordig uitgestorven.

Verder nog een Holy Paladin en Fury Warrior met goede Prot offspec (backup tank).

Maar goed, we hebben nog even, woensdag eerst rustig aan ToS normal beginnen.
4 man om aan de 20 te komen of met deze 4 hoef je voorlopig niet te recruiten ?

Wij zijn nu officieel naar Ravencrest gegaan, bijna iedereen is mee op 2-3 na. Nu dus aan het recruiten voor Tomb Mythic, denk dat wij nu ook wel 4-5 nieuwe mensen kunnen gebruiken. Healers en Tanks zitten we goed mee, alleen nog DPS. Bij ons zijn de mages schaars, net als DPS shamans. Maar eigenlijk hopen we meer om genoeg voor Mythic binnen te halen, met kills komt de balans in specs/classes erna wel.
Eerst woensdag ToS normal en hopelijk wat Heroic. We gaan in ieder geval wat "selectief PUGen". Wat mensen mee krijgen met wat ervaring en op Discord en zo hopelijk wat nieuwe mensen in de guild voor Mythic.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:32:
[...]

4 man om aan de 20 te komen of met deze 4 hoef je voorlopig niet te recruiten ?

Wij zijn nu officieel naar Ravencrest gegaan, bijna iedereen is mee op 2-3 na. Nu dus aan het recruiten voor Tomb Mythic, denk dat wij nu ook wel 4-5 nieuwe mensen kunnen gebruiken. Healers en Tanks zitten we goed mee, alleen nog DPS. Bij ons zijn de mages schaars, net als DPS shamans. Maar eigenlijk hopen we meer om genoeg voor Mythic binnen te halen, met kills komt de balans in specs/classes erna wel.
Eerst woensdag ToS normal en hopelijk wat Heroic. We gaan in ieder geval wat "selectief PUGen". Wat mensen mee krijgen met wat ervaring en op Discord en zo hopelijk wat nieuwe mensen in de guild voor Mythic.
4 man om aan 20 te komen. We onderhouden in de guild ook een grote groep socials en daartussen proberen we dan een man of 10 in kaart te brengen die wel willen raiden maar niet de tijd kunnen vrijmaken. Die zetten we dan op reserve roster dat ze van tijd tot tijd kunnen invallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
Zo. Vandaag productief bezig geweest. Eerst met WQs mijn eerste prestige rank behaald. Vervolgens in NH normal de rest van mijn nightshards verzameld en de quest voor Gul'dans oog in LFR gedaan. Hoppa, Balance of Power afgerond en een artifact skin erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Wee Man schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:44:
Zo. Vandaag productief bezig geweest. Eerst met WQs mijn eerste prestige rank behaald. Vervolgens in NH normal de rest van mijn nightshards verzameld en de quest voor Gul'dans oog in LFR gedaan. Hoppa, Balance of Power afgerond en een artifact skin erbij.
kijk, goed bezig!

---
Gisteren onze laatste 'progress' raid gehad van de Tier; helaas Heroic moeten clearen door IRL issues met healers. Dus we hebben er maar een fun raid van gemaakt ipv nieuwe Mythic kills te halen; jammer.

nog wel 915 TF boots kunnen looten dus het was niet helemaal nutteloos.

Wel is me opgevallen dat ik 0,0,niks aan AP heb geloot in de volledige NH HC run (is was niet gelocked).
Iemand enige idee hoe dit mogelijk is? (hot)fixed?

of komt dat door m'n huidige Artifact Level (57)?

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:47
Dawn schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:53:
[...]

kijk, goed bezig!

---
Gisteren onze laatste 'progress' raid gehad van de Tier; helaas Heroic moeten clearen door IRL issues met healers. Dus we hebben er maar een fun raid van gemaakt ipv nieuwe Mythic kills te halen; jammer.

nog wel 915 TF boots kunnen looten dus het was niet helemaal nutteloos.

Wel is me opgevallen dat ik 0,0,niks aan AP heb geloot in de volledige NH HC run (is was niet gelocked).

Weet je zeker dat de items niet automatisch in je bags zijn gekomen? Voor zover ik weet zou je gewoon AP moeten krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dawn schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:53:
[...]

Nee, is een nerf van Blizzard. Je kunt per boss nog maar 1 AP token looten, ongeacht difficulty. Dus wellicht had jij de LFR of normal versie van NH al gedaan die reset.

Argument van Blizzard: zodat mensen elke difficulty niet meer farmen voor AP. Het resultaat is dat een heleboel farm content nu niet meer gedaan wordt. Dus minder mensen die een groep zoeken, dus minder mensen die de farm content kunnen doen omdat het moeilijker is een groep te vormen. Zo heb ik zaterdagavond voor nop NH normal zitten doen. 9 keer gold, 1 item die ik weggaf, 0 AP tokens. Daar ga ik dus ook niet meer heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Kaap schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:45:

Argument van Blizzard: zodat mensen elke difficulty niet meer farmen voor AP.
Typisch weer een gevalletje: "Jullie spelen het spel niet zoals we willen dat jullie het spelen. Hou daarmee op."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 21:52
Wee Man schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:00:
Gisteren meegerend met een Fail Train groep en, nog nét op tijd, HC Gul'dan neergehaald. Geen loot upgrade helaas maar met de curve zou het in ieder geval makkelijker moeten zijn om in NH normal pugs te komen voor de rest van Balance of Power.

Thanks voor de heads-up, zojuist raid-group gejoined voor de laatste run vanavond!

Om nog even snel curve te halen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om droevig van te worden... Timeless Stratagem

Eindelijk weer een legendary, en dan is het helaas die geworden; nog geen head piece mogen ontvangen. och... op naar de volgende wat weer weken en weken zal gaan duren. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

@Kaap
Ah, helder! Dank!
Donderdag heb ik heel Normal gedaan (want offday/alts boost) en daar heb ik alle AP items geloot. Verklaard ook weer een hoop.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:29
Voor een casual solo player die voornamelijk alleen word quests grinds, wat is de beste spec voor een DK?
Ik heb tot nu toe voornamelijk Unholy gespeeld wat redelijk ook is, maar voornamelijk de self-heals van Blood spreken mij zeer aan.

Is blood ook aan te raden als solo/WQ grind spec?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:47
Wee Man schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:11:
[...]

Typisch weer een gevalletje: "Jullie spelen het spel niet zoals we willen dat jullie het spelen. Hou daarmee op."
Mwhja, ze willen denk ik gewoon de hoeveelheid NH NORMAL AP RUSH 905+ groepen verminderen en meer groepen (of iig meer centraal) voor wie de content echt relevant is. Weet niet of je ooit in zo'n groep gezeten hebt maar dat heeft weinig meer met raiden te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Bossie schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:54:
Voor een casual solo player die voornamelijk alleen word quests grinds, wat is de beste spec voor een DK?
Ik heb tot nu toe voornamelijk Unholy gespeeld wat redelijk ook is, maar voornamelijk de self-heals van Blood spreken mij zeer aan.

Is blood ook aan te raden als solo/WQ grind spec?
Ja Blood is erg lekker voor elke Solo activiteit die je wilt doen. Ook makkelijk voor de blauwe rare quests en die op Broken Isles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
junglebeast schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:32:
[...]

Ja Blood is erg lekker voor elke Solo activiteit die je wilt doen. Ook makkelijk voor de blauwe rare quests en die op Broken Isles.
Thanks, dat wilde ik graag ff horen voordat ik met de grind begin met een "leeg" artefact wapen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:31:
[...]

Thanks, dat wilde ik graag ff horen voordat ik met de grind begin met een "leeg" artefact wapen :)
Eerst AP tokens verzamelen in unholy spec en je blood weapon vullen met de punten... kan je hem daarna lekker gebruiken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Of het een bug is weet ik niet maar op de US forums lees ik dat, voor de quest mbt het upgraden van je legendaries naar ilvl 970, je eerst naar de blacksmith in Dalaran moet gaan voor de quest en dán pas de mythic chest in je order hall opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Wee Man schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:32:
Of het een bug is weet ik niet maar op de US forums lees ik dat, voor de quest mbt het upgraden van je legendaries naar ilvl 970, je eerst naar de blacksmith in Dalaran moet gaan voor de quest en dán pas de mythic chest in je order hall opent.
dit zou een bug moeten zijn omdat men juist had aangekondigd dat het een currency werd (de item die je nodig hebt). stacken tot 200.

Mogelijk is het wél correct dat je de quest los moet ophalen om je currency te traden, maar het moet niet zo zijn dat je je currency als je de quest niet hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren wel iets leuks gehad in WoW. Eergisteren natuurlijk een vrij waardeloze legendary mogen looten (voor fury that is...). En gisteren na reputation tokens te hebben gebruikt kon ik een rep kistje halen in Highmountain... En tot mijn grote verbazing kon ik m'n tweede mount looten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RustStorm schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:33:
[...]

Eerst AP tokens verzamelen in unholy spec en je blood weapon vullen met de punten... kan je hem daarna lekker gebruiken... :)
Ik heb een jaar niet gespeeld, dus had sowieso niet veel AP.
Aangezien blizzard slackers zoals ik altijd boost gaat het aardig rap en blood maakt het WQ ginden easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Eindfilmpje van ToS is uit. Spoilers, uiteraard: Klik.

En na de raid
spoiler:
blijft Argus zichtbaar aan de hemel overal op Azeroth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Veel succes en plezier voor iedereen die straks of vanavond de nieuwe raid gaat doen. (Of al is geweest natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Tomb is leuk! Veel afwisselender dan Nighthold kwa omgeving en bazen.
Gisteravond met mijn casual guild de eerste vijf bazen kunnen verslaan (op normal). De meeste bazen zijn relatief simpel, maar Sisters of the Moon was iets lastiger. Voornamelijk omdat er nog geen fatboss-video voor was, dus we hebben zelf eens strategie moeten uitvogelen.

En 915 set leggings ontvangen is ook plezierig :)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

MicScott schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 22:35:
Tomb is leuk! Veel afwisselender dan Nighthold kwa omgeving en bazen.
Gisteravond met mijn casual guild de eerste vijf bazen kunnen verslaan (op normal). De meeste bazen zijn relatief simpel, maar Sisters of the Moon was iets lastiger. Voornamelijk omdat er nog geen fatboss-video voor was, dus we hebben zelf eens strategie moeten uitvogelen.

En 915 set leggings ontvangen is ook plezierig :)
Nice. Ja ToS is erg leuk. Wij hebben ook de eerste 5 bazen plat met weinig voorbereiding. Beetje kijken hoe en wat en voor Heroic wel goeie tactics gebruiken/verzinnen. Leuke geintjes uitgehaald en paar keer uitvogelen welke kant we op moesten.

Zelf 910 gloves geloot die ik voorlopig toch niet ga gebruiken. Eerst een 4 set bonus en hopen op de healing trinket legendary.

Kreeg wel deze in mijn tas gedropped: Een Abyss Worm

Afbeeldingslocatie: http://www.warcraftmounts.com/images/skins/serpentmount_green-img2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 23:08

Zorian

What the fox?

Misschien een wat desperate oproep, maar zijn er toevallig mensen hier die interesse hebben om dingen te doen in WoW? Denk aan WQ's farmen, Sentinax farm, Mythic(+) runnen, questen, noem maar op.
Ben best wel een loner in WoW en niemand wil echt iets met me doen. Mijn vriendenlijst is ook basically compleet leeg.
Ik speel op Sunstrider (Connected realms hieraan: Shattered Halls / Balnazzar / Ahn'Qiraj / Trollbane / Talnivarr / Chromaggus / Boulderfist / Daggerspine / Laughing Skull) als Horde.
Mijn BattleTag staat in mijn signature.
Hopelijk zijn er mede-loners hier die wel interesse hebben in wat samen te doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond met nieuwe raidteam van start gegaan, 6/9 normal gedaan en toen was het alweer tijd. Eigenlijk alleen bij Sisters of the Moon was het even rommelig.

Inmiddels 24 man op het raidroster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grats man, dat is toch wel fijn om te mogen looten...

Goed te lezen dat vele mensen zich hebben vermaakt in ToS!

Guild waar ik in speel zijn gisteren ook bezig geweest in ToS. Normal hebben ze gecleared en zijn ook bezig geweest in Heroic. Hoeveel ze hebben neergelegd, dat weet ik niet. :) edit: 6/9 heroic staan ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Gisteren met alts van ons raiding team ToS ingedoken (donderdags is main raid) om de gevechten een beetje te zien en leren. Normal ging redelijk snel en is redelijk vergevingsgezind. Toch wel wat bosses gekilled met aardig wat deaths. Daarna nog even heroic in gedoken en blijven steken op 3/9. Maar daar zijn de abilities niet meer the cheesen en wordt er wel enigszins een tactiek verwacht :P Maar goed, vanavond met de mains aan de slag. Ben eens benieuwd hoe ver we komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Gisteren ook ToS ingedoken met de guild. Wat een verademing ten op zichte van de NH farm o.0. Zijn meteen met HC begonnen en tot 3/9 gekomen. We zitten niet op de PTR en de fatboss videos geven vaak maar een half beeld. We hebben dus een basis tactic, die evolueert terwijl we bezig zijn. Maar echt leuk om weer bezig te zijn met wat nieuws.
En @Grompie lekkere dps gister ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Nu ook mijn frost mage op level 110, was best leuk om via invasions te levelen.
tijdens het levelen, wel weer mensen gezien die dan leuk op hun mount blijven zitten als lager level.
Maar die bleven niet lang in de groep als ik leader was >:)

Vervolgens even wat gear bij elkaar gesprokkeld, wat wel fijn is, is dat crafted gear nu ook 850 is.
dus je ben nu echt helemaal snel bij.

Voor de rest moet ik toch eens gaan kiezen welk character mijn main wordt, momenteel speel ik een beetje op alle level 110 characters die ik heb, maar dat is niet echt haalbaar, om op alle alles te willen doen.

Misschien toch maar een guild zoeken ondertussen, merk wel dat ik het sociale mis en met al die ToS verhalen, het raiden ook wel een klein beetje, maar dat is weer een ander verhaal omdat de meeste guilds raiden op de woensdag en laat dat nou net de dag zijn waarop ik niet kan.

[ Voor 8% gewijzigd door Hairy23 op 22-06-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:10:
Misschien toch maar een guild zoeken ondertussen, merk wel dat ik het sociale mis en met al die ToS verhalen, het raiden ook wel een klein beetje, maar dat is weer een ander verhaal omdat de meeste guilds raiden op de woensdag en laat dat nou net de dag zijn waarop ik niet kan.
En toevallig last ik net dat @Noiz op donderdag de main raid heeft... :D Go for it! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

Hairy23 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:10:
Nu ook mijn frost mage op level 110, was best leuk om via invasions te levelen.
tijdens het levelen, wel weer mensen gezien die dan leuk op hun mount blijven zitten als lager level.
Maar die bleven niet lang in de groep als ik leader was >:)

Vervolgens even wat gear bij elkaar gesprokkeld, wat wel fijn is, is dat crafted gear nu ook 850 is.
dus je ben nu echt helemaal snel bij.
Is dat snel? Levellen via invasions?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
hmr schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:56:
[...]

De quests zijn zeer snel uit te voeren, zeker als je via een main al account breed flying hebt. Ik gebruik het als extra's, aangezien er best een behoorlijke tijd tussen invasions kan zitten en ze ook op tijden spawnen dat ik niet speel. Maar als er eentje op is als je bezig bent met levelen, ja laat alles vallen en doe alle invasion quests (zijn er 6). Is toch snel een half tot driekwart level in tijdsbestek van 10 tot 15 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Relatief gezien ja,

de 6 (uit mijn hoofd) WQs geven 1 tot 1,5 level per invasion, wat dus lekker snel is. Echter je moet wel iedere keer wachten tot er een Invasion is, en je hebt er 7-8 nodig om tot 110 te komen.

Wil je gewoon snel levelen kun je natuurlijk een char ook in een uurtje of 10 oid normaal spelen naar 110 brengen zonder te wachten op invasions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
[...]

Momenteel met flying en de heirlooms krijg ik 93k xp per quest en dan nog de extra xp bij sommige quests.
Gemiddeld kom ik uit op 1.5 level per invasion en dan ben je max een half uur bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 06:26:
Gisteravond met nieuwe raidteam van start gegaan, 6/9 normal gedaan en toen was het alweer tijd. Eigenlijk alleen bij Sisters of the Moon was het even rommelig.

Inmiddels 24 man op het raidroster.
Netjes :)

Zijn gisteren tot 8/9 normal gekomen, met Kil'jaeden ook bijna neer.
Hadden alleen een probleem met een random knockback die we niet doorkregen waar, wanneer en waarom we die kregen, anders was die ook wel neer gegaan.
Eerste 5 bosses zijn vrij simpel op normal, Sisters hadden we 1 wipe omdat we de healing debuff onderschatte.
Desolate Host was weer simpel. Maiden is leuk en daar komt wel wat tactiek/brains bij kijken.
Fallen Avatar is ook niet zo moeilijk en zelfs Kil'jaeden (ziet er klein uit voor een boss :X ) is goed te doen, leuke fight.
Tomb is wel een klein doolhof als je er zo voor de 1e keer in komt :P

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren normal Tomb gedaan als voorbereiding op heroic vanavond. Alleen KJ niet kunnen doen door tijd gebrek. Bij iedere boss uitgebreid de tactics besproken die we vanavond gaan gebruiken.

Wat heb ik geleerd:
1. Tactics zijn blijkbaar lastig, bij iedere boss ging er wel iets fout.
2. Normal is easy, vrijwel alle bosses ging ondanks de fouten probleemloos plat.
3. Taddius 2.0 is blijkbaar het moeilijkst, drie wipes doordat mensen verkeerd van kant wisselden*
4. Hoe makkelijk moet LFR dan wel niet zijn?

* De raid leader had de volgende strategie bedacht: Als je van light naar fel wisselt loop je langs het gat in het midden van de kamer, als je van fel naar light wisselt loop je langs de buitenmuur van de kamer.

Iedereen die het gevecht kent realiseert zich nu dat dit stom is. Dit betekent namelijk dat je na ieder teleport anders om de boss loopt. Linksom, rechtsom, linksom, ...

Eén van de mensen stelde samen met mij voor om gewoon net als vroeger bij Taddius altijd rechts langs de boss te gaan.

Het commentaar van een aantal mensen: dat is hetzelfde en heeft geen voordeel.

Dat hebben we gezien :( De eerste strategie hangt hoe je loopt af van welke debuff je hebt, bij de tweede doe je altijd hetzelfde. Hij ging dus plat toen we eindelijk allemaal gewoon de tweede strategie deden.

En dan nog na afloop mensen die zeggen dat het onzin was en dat beide manieren hetzelfde zijn... ugh eigenwijs en ongelijkhebben wekt vreselijke irritatie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:36:
En dan nog na afloop mensen die zeggen dat het onzin was en dat beide manieren hetzelfde zijn... ugh eigenwijs en ongelijkhebben wekt vreselijke irritatie op.
Het is ook in feite ook gelijk aan mekaar. Je hebt een debuff en je loopt op een bepaalde manier langs de baas. Ik ben zelf van mening dat jouw manier nog eenvoudiger is. Je hoeft namelijk nog minder na te denken hoe je moet lopen. Het is immers altijd hetzelfde. En tjsa, sommige mensen moeten altijd wat te zanikken hebben 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
Zorian schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 23:50:
Misschien een wat desperate oproep, maar zijn er toevallig mensen hier die interesse hebben om dingen te doen in WoW? Denk aan WQ's farmen, Sentinax farm, Mythic(+) runnen, questen, noem maar op.
Ben best wel een loner in WoW en niemand wil echt iets met me doen. Mijn vriendenlijst is ook basically compleet leeg.
Ik speel op Sunstrider (Connected realms hieraan: Shattered Halls / Balnazzar / Ahn'Qiraj / Trollbane / Talnivarr / Chromaggus / Boulderfist / Daggerspine / Laughing Skull) als Horde.
Mijn BattleTag staat in mijn signature.
Hopelijk zijn er mede-loners hier die wel interesse hebben in wat samen te doen. :+
Neem eens een kijkje in de Fail Train Discord. Alhoewel voornamelijk gericht op dungeons en raids kun je altijd vragen voor een andere activiteit. Hele relaxte sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmz, beetje jammer dat je de Horn of War niet in de Legion Companion App kunt gebruiken... ;( Probeer de pvp set te verzamelen voor de looks, maar alleen middels horn of war daar ik pvp hekel... Dus wellicht maar wachten tot de chest weer beschikbaar komt in een volgende WQ... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:52:
Hmmmz, beetje jammer dat je de Horn of War niet in de Legion Companion App kunt gebruiken... ;( Probeer de pvp set te verzamelen voor de looks, maar alleen middels horn of war daar ik pvp hekel... Dus wellicht maar wachten tot de chest weer beschikbaar komt in een volgende WQ... :-/
Meer alts levelen ;) Ik heb van de week ook weer 15 marks of honor in een paar minuten bijelkaar geschraapt door indd de Horn en van andere classes.
Net de Shaman T6 pvp (die rode set) gekocht. Heerlijk dat transmoggen :P

ShamanRed

[ Voor 12% gewijzigd door Carthrax op 22-06-2017 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:36:
Gisteren normal Tomb gedaan als voorbereiding op heroic vanavond. Alleen KJ niet kunnen doen door tijd gebrek. Bij iedere boss uitgebreid de tactics besproken die we vanavond gaan gebruiken.

Wat heb ik geleerd:
1. Tactics zijn blijkbaar lastig, bij iedere boss ging er wel iets fout.
2. Normal is easy, vrijwel alle bosses ging ondanks de fouten probleemloos plat.
3. Taddius 2.0 is blijkbaar het moeilijkst, drie wipes doordat mensen verkeerd van kant wisselden*
4. Hoe makkelijk moet LFR dan wel niet zijn?

* De raid leader had de volgende strategie bedacht: Als je van light naar fel wisselt loop je langs het gat in het midden van de kamer, als je van fel naar light wisselt loop je langs de buitenmuur van de kamer.

Iedereen die het gevecht kent realiseert zich nu dat dit stom is. Dit betekent namelijk dat je na ieder teleport anders om de boss loopt. Linksom, rechtsom, linksom, ...

Eén van de mensen stelde samen met mij voor om gewoon net als vroeger bij Taddius altijd rechts langs de boss te gaan.

Het commentaar van een aantal mensen: dat is hetzelfde en heeft geen voordeel.

Dat hebben we gezien :( De eerste strategie hangt hoe je loopt af van welke debuff je hebt, bij de tweede doe je altijd hetzelfde. Hij ging dus plat toen we eindelijk allemaal gewoon de tweede strategie deden.

Maar nu ben ik wel benieuwd , hoeveel mensen wisten niet wat rechts was bij de Taddius techniek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:06:
[...]

Meer alts levelen ;) Ik heb van de week ook weer 15 marks of honor in een paar minuten bijelkaar geschraapt door indd de Horn en van andere classes.
Net de Shaman T6 pvp (die rode set) gekocht. Heerlijk dat transmoggen :P
Mja... Heb nu 8 characters op 110 volgens mij... Maar besteed voornamelijk tijd aan WQ etc met m'n Warrior. Net zo lang tot de artifacts op 51 zitten en ik de mounts/pets van die exalted kistjes heb...

Gewoon jammer dat de app je de horn niet laat gebruiken. :) Zonde zonde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hairy23 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:11:
[...]

Maar nu ben ik wel benieuwd , hoeveel mensen wisten niet wat rechts was bij de Taddius techniek?
Zijn nog maar 8 mensen over uit die tijd die nog raiden (en een paar die casual wat meespelen over helemaal over zijn op pvp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
Toch leuk dat spelen met de WoW model viewer. Even een "foto" gemaakt van mijn level 110 gnomish army.
Alle lvl100's staan er nog niet bij ;)

Carts Gnomish Army

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren heel eventjes gespeeld; niet al te veel gedaan om eerlijk te zijn. WQ met m'n warrior en ook wat met m'n mage. Mage is wel echt super tof om te spelen hoor! Frost for the win! :) Maar eens even de quest gaan doen waarbij ik m'n artifact kan gaan upgraden. :P want dit schiet ook niet echt op. Heb veel te veel AP in m'n tasjes zitten... wachtend om gebruikt te worden... ;)

Guild is gisteren tot en met 8/9 heroic gekomen. Dus ben benieuwd wanneer KJ wordt neergelegd bij ons op de server. <Imperium> is altijd net iets beter, maar volgens mij wordt er niet echt een race gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 13:32
Voorlopig een goede week kwestie van achievements: Gisteren this side up behaald (nu heb ik het wel even gehad met archeology) en eergisteren was het eindelijk zomer dus Kalimdor safari behaald en daardoor ook metteen World safari. Ondertussen ook even power ascended meegepakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Leuk al die verhalen te lezen! Ook wij zijn ToS ingedoken en hebben er 6 neer kunnen leggen, wel lekker dus. Ook nog een tier piece kunnen looten, net geen 2 helaas (verloren roll). Daarnaast ook verder met Suramar questline (degene waar je de stad terug gaat veroveren), tot nu toe erg leuk ook! Wil die mount graag hebben, ziet er lekker uit. Ohja, daarnaast ook nog luck gehad en de fox mount gekregen uit Suramar.

Daarnaast ook een DK alt begonnen, deze rustig aan levelen als mijn main alles gedaan heeft. Ben sinds tijden dus weer terug in Hellfire Peninsula, dit is echt de tumor onder de WoW zones geworden. Een en al gegank, niet normaal meer, gewoon dag en nacht. Waar je ook loopt, overal word je gekilled. Het nadeel is dat de NPC ook constant down liggen waardoor je geen quests kan voltooien. Hierdoor heb ik serieus gewoon een dag niet kunnen spelen. Hoe dan ook, de class maakt veel goed. Wat speelt een Frost DK lekker en wat zijn ze sterk!

Vanavond verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:35:

Daarnaast ook een DK alt begonnen, deze rustig aan levelen als mijn main alles gedaan heeft. Ben sinds tijden dus weer terug in Hellfire Peninsula, dit is echt de tumor onder de WoW zones geworden. Een en al gegank, niet normaal meer, gewoon dag en nacht. Waar je ook loopt, overal word je gekilled. Het nadeel is dat de NPC ook constant down liggen waardoor je geen quests kan voltooien. Hierdoor heb ik serieus gewoon een dag niet kunnen spelen. Hoe dan ook, de class maakt veel goed. Wat speelt een Frost DK lekker en wat zijn ze sterk!

Vanavond verder!
Wat je kan doen is via group finder een group joinen waardoor je naar een PvE realm wordt gezoned... Wellicht kan dat helpen in het leveling proces? Weet niet of het werkt, maar misschien is het het proberen waard. :)

Of... gewoon hellfire overslaan en beginnen in zangermarsh... of leveling via dungeons. :)

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 23-06-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hoi mede gotters, ik heb hulp nodig bij het maken van keuzes. Het betreft het maken van keuzes in de priest-holy spec. Normaal gebruik ik "askmrrobot", echter heb ik nu het gevoel dat ze verkeerde stat-items gekozen hebben, want momenteel moet ik veel items dowgraden omdat versitality ineens de stat to be zou moeten zijn.

Ik heb momenteel de keuze uit een aantal legendaries, nm waist, legs, cloak en trinket.
qua trinkets heb ik nu perfectly preserved cake (890) en Aluriels Mirror (910)

Voor mijn legandaries zou ik eigenlijk willen gaan voor preserved cake icm velens future light (970)
Als 2de zou ik dan willen gaan voor de cloak (970), ook ivm de res na spirit of redemption
ik lees dat holy steeds meer gaat focussen op Pom/PoH/Sanc waardoor de renew op de legandary legs zijn waarde verliest. Zijn dit de juiste uitgangspunten ?

Voor trinkets heb ik me gebaseerd op info vanuit mmo-champion. Statwise heb ik gekeken op icy-veins en MMO maar daar is het nog steeds int/mast/crit als main stats ipv versitality zoals askmrrobot voorsteld (12000)

[ Voor 14% gewijzigd door sabriel op 24-06-2017 00:34 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 00:28:
Hoi mede gotters, ik heb hulp nodig bij het maken van keuzes. Het betreft het maken van keuzes in de priest-holy spec. Normaal gebruik ik "askmrrobot", echter heb ik nu het gevoel dat ze verkeerde stat-items gekozen hebben, want momenteel moet ik veel items dowgraden omdat versitality ineens de stat to be zou moeten zijn.

Ik heb momenteel de keuze uit een aantal legendaries, nm waist, legs, cloak en trinket.
qua trinkets heb ik nu perfectly preserved cake (890) en Aluriels Mirror (910)

Voor mijn legandaries zou ik eigenlijk willen gaan voor preserved cake icm velens future light (970)
Als 2de zou ik dan willen gaan voor de cloak (970), ook ivm de res na spirit of redemption
ik lees dat holy steeds meer gaat focussen op Pom/PoH/Sanc waardoor de renew op de legandary legs zijn waarde verliest. Zijn dit de juiste uitgangspunten ?

Voor trinkets heb ik me gebaseerd op info vanuit mmo-champion. Statwise heb ik gekeken op icy-veins en MMO maar daar is het nog steeds int/mast/crit als main stats ipv versitality zoals askmrrobot voorsteld (12000)
Cloak en trinket zijn altijd nog BiS geweest, niet iets specifieks van deze patch. De trinket is onze beste throughout lego en de cloak is gewoon borderline OP voor progress. Ik heb helaas de cloak niet dus ik moet het nog met de legs doen, ook niet slecht hoor.

Wat betreft stats, Int is king, hou crit en mastery een beetje gelijk en haste mag daarna komen. Ik zelf probeeer haste tussen de 10-15% te houden om niet al te sloom te casten.

En inderdaad, ik merk dat ik in ToS meer PoH/Sanc ben gaan gooien, waar NH veel Spot healing was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een idee waar ik m'n quest kan halen voor m'n mage om z'n artifact te laten upgraden naar concordance situatie? Om een of andere reden kom ik er niet achter... ;-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 08:43:
Iemand een idee waar ik m'n quest kan halen voor m'n mage om z'n artifact te laten upgraden naar concordance situatie? Om een of andere reden kom ik er niet achter... ;-/
Dat is gewoon dalaran, althans daar kon ik hem halen nadat ik de legionfall questline had gedaan.
Pagina: 1 ... 88 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.