Dawn schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:18:
Sylvanas is zga een Alliance only realm (PvP dat wel), maar geen idee of dat interessant is voor jullie.
Qua guilds hebben we er genoeg, en 'meestal' ook een prima pool om mensen op te vissen.
Sylvanas was samen met Burning Legion een optie maar Burning Legion is alleen maar Polen en Sylvanas heb ik een RBG/PvP vibe bij, terwijl Ravencrest (betere progressie/recruitment pool) en Frostmane (mensen in de guild hebben daar al alts/guilds) wat meer aanspreken.
junglebeast schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:37:
Frostmane is duidelijk de minste van de 3 qua progressie. Maar dat kan ook wel zo z'n voordelen hebben. Sneller op de eerste pagina van wowprogress. En dat mensen niet al te snel switchen naar andere guilds. Silvermoon is erg druk, en Ravencrest ook wel. Daar heb je genoeg keus.
Succes ermee..
Zijn jullie dit?
"Recruiting: closed
Migrated to Ravencrest. Guild name: TwoTimes - Ravencrest-EU"
Frostmane zijn een aantal mensen naartoe gegaan toen de guild in Cata stopte, men heeft nog alts(of oude mains) daar.
Dat heeft inderdaad zijn voordeel ja, als je naar SIlvermoon gaat loop je denk ik het risico om onder te sneeuwen en zodra er weer major content uit komt dat je in een wachtrij om in te loggen terecht komt.
Voordeel van Ravencrest/SIlvermoon is de betere recruitment vijver waar je in kan vissen. We hebben nu een social van Exception in de guild en die vertelde dat ze hun rooster op Ravencrest binnen een week weer op peil hadden.
Maar sommigen willen toch liever geen PvP server, dus er zal toch vanavond denk ik wel een knoop worden doorgehakt.
Nee wij zijn niet Exception. Exception was weer de internationale versie van The Zavi Family (norwegian only) die je verder naar beneden vindt. Van de top 10 raiden er nog 5 op de server.
nr 2=4 is weg, nr 3 was top 50 guild maar allang gestopt. nr 5 dus weg. Nr 6 was een tijd gestopt maar nu samen met nr9. Nr 7 is Finnish only. Nr 8 is de volgende dan ?!