Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Volgens mij had Warrior kleur variatie op basis van Spec. Maar 1 enkele mount dus (helaas voor jou)
thundermo schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:51:
[...]

Concordance is niet meer een vereiste om de Class mount te krijgen. Enige waar je concordance op een wapen voor nodig hebt, is kleur variaties, pets e.d.
Klopt, maar ik heb dus een paladin als alt.. die 3 kleur variaties heeft voor 3 artifacts ;) Dus mag ik aan de bak :p

Al doe ik dat vooral omdat mijn Paladin mijn 'mount-count' alt is voor de 'Lord of the Reins' achievement. Dit simpelweg omdat Paladin meer mounts heeft dan mijn druid. 2 Chargers uit de eerdere levels; 1 charger van het Argent Tournament die Paladin only is en dus straks 4 class mounts. (Tegenover 0 van de druid, want die heeft n flight form extra en telt niet als mount)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Today we are taking a look at the Warrior mount Iron Reins of the Bloodthirsty War Wyrm. This mount changes color based on your specialization: Arms for Red, Fury for Grey, Protection for Purple.
Pffffff :P

onze mount is gewoon super fancy... kan van kleur veranderen; awesomeness! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 07-06-2017 12:20 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Hoe zit het met de veilinghuizen in SW en Org op jullie realms? Ik heb al enkele dode veilingmeesters gezien. En groepen/raids die de veilingmeesters bewaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:38

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Wee Man schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:00:
Hoe zit het met de veilinghuizen in SW en Org op jullie realms? Ik heb al enkele dode veilingmeesters gezien. En groepen/raids die de veilingmeesters bewaken.
Op silvermoon nog niet meegemaakt in ieder geval,of niet doorgehad, zovaak sta ik nou ook weer niet in de AH

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:34:
[...]
Maar goed, bij ons op de server gaat het nu hard met guilds die uit elkaar vallen, mergen of naar een andere server gaan. Door stug door te gaan zijn we nu de 3e guild op de server. Alles onder ons raid al geen Mythic meer, boven ons zit een horde guild (10/10M) die al op de slechtere kant van de server zitten. Dan een samengevoegde guild met 8/10, en dan zijn wij er nog met 7/10.

Nu beginnen wij dus ook al onder een tekort aan raiders te lijden helaas. Maandag met 19 en een social geprobeerd om nog Krosus, Tich en Botanis te killen maar we kregen Krosus al niet eens neer. 2 van onze healers moeten de laatste tijd hun offspecs spelen, waaronder ik. Ik zuig gewoon als dps omdat ik nooit als dps geraid heb. Tel daarbij op dat we van pure armoede iederen maar recruiten en dus gewoon 2-3 matige dps moet dragen :'( .
Dus de bom barste bijna maandag, raid maar beëindigd. Maar nu heeft 1 van de betere dps zich al afgemeld voor alle raids tot aan Tomb dus er zal nog wel wat drama volgen vrees ik. Zit naar mijn mening niets anders op dan met de guild naar een drukkere server te gaan verhuizen, dus dat zal vanavond worden aangedragen. Hoop dat iedereen er wel oren naar heeft.
Goh, en welke guild is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Blij dat ik dat probleem als engineer niet heb, lekker in Dalaran de AH gebruiken, geen idee hoe het zit op Argent Dawn in SW of ORG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
Ik zie het op Tarren-Mill ook gebeuren. Heeft de Alliance alleen het probleem, dat de Horde gemeenschap vele malen groter. Het is ze gister gelukt om 1 Auctioneer dood te krijgen (van de 4), toen was het over met de pret en werden ze weggevaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Hoe gaat dit in zijn werk? wat is het idee erachter dat mensen dit doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
demonic schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:26:
[...]

Je maakt een raid, gaat naar een grote stad van de andere factie (dus bijv. als alliance ga je naar Orgrimmar), vermoord de auctioneers. Het idee erachter is gewoon de andere factie zieken. Het wordt nog leuker als je het in alle faction steden doet waar auctioneers zijn (dus Orgrimmar, Thunderbluff, Undercity, Silvermoon). Als je het lang genoeg vol houdt (zeg 2 dagen) dan leg je gewoon een complete economie plat. Blizzard vindt dit alleen niet zo heel leuk.

In de tijden van TBC heb ik het eens gedaan op onze server. Hadden we alle Alliance capitals aangevallen en de auctioneers vermoord en dit een goede dag lang volgehouden. Toen werden we heel vriendelijk door een Blizzard GM geport naar Orgrimmar, met de waarschuwing dat de volgende keer we een ban aan ons broek hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
thundermo schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:32:
[...]

Je maakt een raid, gaat naar een grote stad van de andere factie (dus bijv. als alliance ga je naar Orgrimmar), vermoord de auctioneers. Het idee erachter is gewoon de andere factie zieken. Het wordt nog leuker als je het in alle faction steden doet waar auctioneers zijn (dus Orgrimmar, Thunderbluff, Undercity, Silvermoon). Als je het lang genoeg vol houdt (zeg 2 dagen) dan leg je gewoon een complete economie plat. Blizzard vindt dit alleen niet zo heel leuk.

In de tijden van TBC heb ik het eens gedaan op onze server. Hadden we alle Alliance capitals aangevallen en de auctioneers vermoord en dit een goede dag lang volgehouden. Toen werden we heel vriendelijk door een Blizzard GM geport naar Orgrimmar, met de waarschuwing dat de volgende keer we een ban aan ons broek hadden.
Lol, oke.. :P maar er zijn toch nog genoeg andere plekken waar je dan heen kan gaan voor AH's? of snap ik het niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
demonic schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:35:
[...]

Lol, oke.. :P maar er zijn toch nog genoeg andere plekken waar je dan heen kan gaan voor AH's? of snap ik het niet :P
Ja, er zijn echt zat plekken waar je nu naar toe kan gaan. Maar de meeste mensen gaan nog steeds naar Orgrimmar of Stormwind. Het is ook echt gewoon om te kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ja de hele economie platleggen zal wel niet meer lukken tegenwoordig, er zijn gewoon teveel opties beschikbaar, waaronder enkele die je met geen enkele raidgroep plat gaat krijgen. (Auctioneers in Garrisons, de mobiele Armory app..)

Maar de meest populaire plekken zijn wat dat betreft nog wel steeds Stormwind en Orgrimmar dus het zal vooral zieken zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:35:
Class mount gehaald, was wel een ontzettend leuke throwback aan de oude dreadsteed quest (ook heel toevallig een van de questgivers vanuit vanilla)
Daarna de mount van calydus gekocht en de mount drop van Lord Hel'nurath gehad dus ik heb alle classmounts nu :P
Hehe, de oude quest, ik heb de (nu grey) items daarvoor nog in mijn bank. Heeft me een hoop gold opgeleverd indertijd :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
demonic schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:26:
[...]

Het heeft te maken met de rogue class mount.

spoiler:
Je wordt naar de 4 hoofdsteden van andere factie gestuurd om daar een veilingmeester omleggen. Daar gaat natuurlijk je vlaggetje omhoog. Het verstoord de economie eigenlijk niet (want je hebt één doel per stad) maar ja, je zit wel in een vijandige stad.

En de andere factie weet dat je komt. Dus kunnen ze voor je klaar gaan staan met AoEs spammen rond de veilingmeester, schildjes erop gooien - kortom de rogues van de andere factie dwarsliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
We zitten op Bronze Dragonflight/Nordrassil als alliance.

Toevallig zag ik net in gchat en op discord dat er al onder de officers gesproken is over een transfer. GM is huiverig maar stemt er mee in, nu nog kiezen tussen Silvermoon, Ravencrest en Frostmane lijkt het.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Zertaxka schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:12:
[...]

Toevallig zag ik net in gchat en op discord dat er al onder de officers gesproken is over een transfer. GM is huiverig maar stemt er mee in, nu nog kiezen tussen Silvermoon, Ravencrest en Frostmane lijkt het.
Sylvanas is zga een Alliance only realm (PvP dat wel), maar geen idee of dat interessant is voor jullie.
Qua guilds hebben we er genoeg, en 'meestal' ook een prima pool om mensen op te vissen.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Zertaxka schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:12:
[...]

Frostmane is duidelijk de minste van de 3 qua progressie. Maar dat kan ook wel zo z'n voordelen hebben. Sneller op de eerste pagina van wowprogress. En dat mensen niet al te snel switchen naar andere guilds. Silvermoon is erg druk, en Ravencrest ook wel. Daar heb je genoeg keus.
Succes ermee..

Zijn jullie dit?

"Recruiting: closed
Migrated to Ravencrest. Guild name: TwoTimes - Ravencrest-EU"

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 07-06-2017 17:40 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Dawn schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:18:
Sylvanas is zga een Alliance only realm (PvP dat wel), maar geen idee of dat interessant is voor jullie.
Qua guilds hebben we er genoeg, en 'meestal' ook een prima pool om mensen op te vissen.
Sylvanas was samen met Burning Legion een optie maar Burning Legion is alleen maar Polen en Sylvanas heb ik een RBG/PvP vibe bij, terwijl Ravencrest (betere progressie/recruitment pool) en Frostmane (mensen in de guild hebben daar al alts/guilds) wat meer aanspreken.
junglebeast schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:37:
Frostmane is duidelijk de minste van de 3 qua progressie. Maar dat kan ook wel zo z'n voordelen hebben. Sneller op de eerste pagina van wowprogress. En dat mensen niet al te snel switchen naar andere guilds. Silvermoon is erg druk, en Ravencrest ook wel. Daar heb je genoeg keus.
Succes ermee..

Zijn jullie dit?

"Recruiting: closed
Migrated to Ravencrest. Guild name: TwoTimes - Ravencrest-EU"
Frostmane zijn een aantal mensen naartoe gegaan toen de guild in Cata stopte, men heeft nog alts(of oude mains) daar.
Dat heeft inderdaad zijn voordeel ja, als je naar SIlvermoon gaat loop je denk ik het risico om onder te sneeuwen en zodra er weer major content uit komt dat je in een wachtrij om in te loggen terecht komt.
Voordeel van Ravencrest/SIlvermoon is de betere recruitment vijver waar je in kan vissen. We hebben nu een social van Exception in de guild en die vertelde dat ze hun rooster op Ravencrest binnen een week weer op peil hadden.
Maar sommigen willen toch liever geen PvP server, dus er zal toch vanavond denk ik wel een knoop worden doorgehakt.

Nee wij zijn niet Exception. Exception was weer de internationale versie van The Zavi Family (norwegian only) die je verder naar beneden vindt. Van de top 10 raiden er nog 5 op de server.
nr 2=4 is weg, nr 3 was top 50 guild maar allang gestopt. nr 5 dus weg. Nr 6 was een tijd gestopt maar nu samen met nr9. Nr 7 is Finnish only. Nr 8 is de volgende dan ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren toch weer even lekker gespeeld. M.n. de WQs en Broken Shore gedaan. Viel me op dat reputation aardig snel ging: heel fijn deze weekly 50% extra per WQ buff! :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met nieuwe raidteam even snel ongepland NH normal ingedoken. Natuurlijk erdoorheen geraced, maar was wel even goed om op elkaar in te gaan spelen, kijken waar iedereen staat etc. Eigenlijk zit alles wel op 900-905ish ilevel, enkele erboven. Alleen ik en 1 tank zitten daar nog onder, 896 en 885 respectievelijk. Toch pompt mijn FDK gewoon lekker in de top 5 DPS mee, ondanks dat ik geen setbonus heb,

Vanavond heroic in, ik verwacht een zelfde raid als gisteravond. We komen nu nog 1 tank en 3-4 DPS te kort om Mythic in te gaan (hint hint). Op zich geen ramp met ToS zo kort voor de deur, dan start je toch in normal/heroic. Dus we hebben nog even om te recruiten.

Eindelijk een sociaal actieve guild i.p.v. die sleeping guilds waar ik de afgelopen 8 maanden in gezeten heb. Ik ben gewoon echt blij hoeveel van deze mensen elke avond op Discord actief zijn. En dan niet de tekstchat channels, maar de voice channels vind je standaard een mannetje of 4-8 van de raiders. Daarnaast hebben we een hele grote groep socials in de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 13:32
Gisteren aan de nieuwe tweewekelijkse archeologie quest begonnen (wil de weapon skin van this side up). Na 5 digsite gedaan te hebben, toch al wel 2 van de benodigde 10 scrolls gevonden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stijn014 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:03:
Gisteren aan de nieuwe tweewekelijkse archeologie quest begonnen (wil de weapon skin van this side up). Na 5 digsite gedaan te hebben, toch al wel 2 van de benodigde 10 scrolls gevonden :/
Nu flying unlocked is, zal ik me misschien ook maar eens soort van bezig gaan houden met Archeology... Die mount is namelijk wel erg stoer als je het mij vraagt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 18:06
RustStorm schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:21:
[...]

Nu flying unlocked is, zal ik me misschien ook maar eens soort van bezig gaan houden met Archeology... Die mount is namelijk wel erg stoer als je het mij vraagt. :)
Gewoon doen :) Die mount is vet easy om te krijgen als de quest ervoor up is.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:40:
[...]

Gewoon doen :) Die mount is vet easy om te krijgen als de quest ervoor up is.
yeh :) dat zijn van die aspecten in het spel waar ik mezelf altijd even toe moet zetten. Als ik er eenmaal weer aan begonnen ben kan ik het wel volhouden tot ik m'n doel bereikt heb.

Hetzelfde geldt namelijk voor m'n battle pets. Ik heb er ontzettend veel en vrijwel allemaal level 25. Echter alle pets sinds deze uitbreiden zijn nog niet max level. Ook daar moet ik me weer even toe zetten... Komt vanzelf. ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:03:
[...]

yeh :) dat zijn van die aspecten in het spel waar ik mezelf altijd even toe moet zetten. Als ik er eenmaal weer aan begonnen ben kan ik het wel volhouden tot ik m'n doel bereikt heb.

Hetzelfde geldt namelijk voor m'n battle pets. Ik heb er ontzettend veel en vrijwel allemaal level 25. Echter alle pets sinds deze uitbreiden zijn nog niet max level. Ook daar moet ik me weer even toe zetten... Komt vanzelf. ;D
Haha ik heb precies hetzelfde behalve pattle pets dan, daar heb ik me nooit toe kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 13:32
Het is ook zo dat er in Legion genoeg anders te doen is. Al wacht ik nu wel op de nieuwe raid. Daarom maar wat an die archeology dingen en als het geluk me heeeeeeeel goed gezind is dan hoop ik ook toch wel is een minfernal te vangen in Felwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Zojuist de mage class mount gehaald. Dat was saai en niets aan :-/
Verder ziet de pizza er niet uit. Dit zal blizzard het minste tijd hebben gekost om te maken van alle class mounts

[ Voor 46% gewijzigd door HStyles op 08-06-2017 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmz, zojuist m'n eerste punten gestopt in m'n Arms wapen... Alle skills unlocked en om een of andere reden 20 punten kunnen plakken in Unbreakable Steel... en al 54 ranks purchased... dat is toch raar? Of.... O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:09
RustStorm schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:17:
Hmmmz, zojuist m'n eerste punten gestopt in m'n Arms wapen... Alle skills unlocked en om een of andere reden 20 punten kunnen plakken in Unbreakable Steel... en al 54 ranks purchased... dat is toch raar? Of.... O_o
Heb je de quest wel gedaan om je wapen te empoweren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:45:
[...]

Heb je de quest wel gedaan om je wapen te empoweren?
Dat is een goede vraag. Nee, maar dan zou je toch niet verder moeten kunnen dan 1/1 Unbreakable Power?

King of the Monsters is een verschrikkelijke achievement... ben blij dat ik em heb nu haha

[ Voor 22% gewijzigd door RustStorm op 08-06-2017 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:52:
[...]

Dat is een goede vraag. Nee, maar dan zou je toch niet verder moeten kunnen dan 1/1 Unbreakable Power?

King of the Monsters is een verschrikkelijke achievement... ben blij dat ik em heb nu haha
voor het empoweren kan dat volgens mij nog wel, daarna niet meer.
Maar 1 manier om erachter te komen uiteindelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:58:
[...]

voor het empoweren kan dat volgens mij nog wel, daarna niet meer.
Maar 1 manier om erachter te komen uiteindelijk :+
Inderdaad... :) heb de quest geaccepteerd, maar nu even lekker met m'n mage levelen. ;) Even genoeg met m'n warrior voor nu. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
“Relieved of Their Valuables” now requires 5 Hidden Wyrmtongue Caches (was 10).

Is ook een grap zeg, net 5 caches gevonden, springt de quest naar 10 caches :(

Maar gelukkig ben ik gaan kijken, je mag hem alsnog inleveren met 5 :D

[ Voor 17% gewijzigd door Hairy23 op 08-06-2017 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
HStyles schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:26:
Zojuist de mage class mount gehaald. Dat was saai en niets aan :-/
Verder ziet de pizza er niet uit. Dit zal blizzard het minste tijd hebben gekost om te maken van alle class mounts
Hij wordt al liefkozend de fidget spinner mount genoemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren weer heel even met m'n frost mage gespeeld. Krijg toch wel het vermoeden dat het een erg sterke class kan zijn, want af en toe doe je toch een damage waar je U tegen zegt... Maar tegelijkertijd is de sustained damage niet heel erg hoog als je dat vergelijkt met de andere melee classes die ik heb geleveld... Misschien dat ik die legendary shoulders ga kopen voor de gein. Alhoewel ik dat aan de andere kant ook weer zonde vind... keuzes keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Nou ik heb mijn keuze voor het levelen van mijn altjes wel gemaakt, ik wacht tot patch 7.2.5 live gaat, kan ik de upgrade tokens voor mijn heirlooms kopen.

Dan word van 100 tot 110 levelen helemaal een lachertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:33
RustStorm schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:37:
Ik heb gisteren weer heel even met m'n frost mage gespeeld. Krijg toch wel het vermoeden dat het een erg sterke class kan zijn, want af en toe doe je toch een damage waar je U tegen zegt... Maar tegelijkertijd is de sustained damage niet heel erg hoog als je dat vergelijkt met de andere melee classes die ik heb geleveld... Misschien dat ik die legendary shoulders ga kopen voor de gein. Alhoewel ik dat aan de andere kant ook weer zonde vind... keuzes keuzes.
Met de juiste stats (en legendaries helpen ook heel erg) is frost mage waarschijnlijk 1 van de beste specs in de game nu! Helemaal als je met double ice lance aan de gang gaat, maar dat is vanaf woensdag niet echt meer mogelijk. Ook nog paar andere kleine nerfs waardoor frost mage uiteindelijk weer een beetje bij de rest van de wereld aansluit :p

En inderdaad, de class mount is crap en de quest line ervoor stelde ook echt niets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:49:
Nou ik heb mijn keuze voor het levelen van mijn altjes wel gemaakt, ik wacht tot patch 7.2.5 live gaat, kan ik de upgrade tokens voor mijn heirlooms kopen.

Dan word van 100 tot 110 levelen helemaal een lachertje.
Levelen met heirloom... dat gaat dan inderdaad echt een lachertje worden. Op zich ook wel prima natuurlijk. :) Zeker als je het al een aantal keer hebt doorlopen wil je het liefst zo snel mogelijk naar 110. Komt dus wel goed met m'n restant toons die naar 110 "moeten". :)

@IntToStr dan nog maar even een weekendje met de mage spelen denk ik... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 09-06-2017 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Was de frost mage zo overpowered dan? Ik vind hem lekker spelen maar dat ik nou het idee had dat ik de Nighthold bijna zat te one shotten (zwaar overdreven ik weet het) dat nou ook weer niet.

Gisteren weer 2 rondjes LFR gedaan met monk en shaman. Met beide ga ik eigenlijk alleen er in omdat ik de set transmogs wil hebben maar helaas valt die zooi nooit voor mij :(

[ Voor 31% gewijzigd door Carthrax op 09-06-2017 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ben nu iets meer dan een weekje op vakantie en open even dit topic, gelijk kneiterveel zin om te WoWen. M'n vingers jeuken gewoon, erg eigenlijk he haha. Nu heb ik wel zin om een nieuwe char te gaan levelen, zelf dacht ik aan een DK. Iemand hier die kan vertellen hoe deze class er momenteel voor staat? Ben geïnteresseerd in Frost dps en af en toe te tanken in Blood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:28:
Was de frost mage zo overpowered dan? Ik vind hem lekker spelen maar dat ik nou het idee had dat ik de Nighthold bijna zat te one shotten (zwaar overdreven ik weet het) dat nou ook weer niet.

Gisteren weer 2 rondjes LFR gedaan met monk en shaman. Met beide ga ik eigenlijk alleen er in omdat ik de set transmogs wil hebben maar helaas valt die zooi nooit voor mij :(
https://www.warcraftlogs..../#dataset=90&difficulty=4

Alleen aoe zijn frost mages niet sterk, zie bijv skorpion, maar verder met double ice lance en 100% icy veins uptime is het echt zwaar overpowered.

Je hebt wel echt goede gear nodig voor dit soort grappen trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:07:
Ben nu iets meer dan een weekje op vakantie en open even dit topic, gelijk kneiterveel zin om te WoWen. M'n vingers jeuken gewoon, erg eigenlijk he haha. Nu heb ik wel zin om een nieuwe char te gaan levelen, zelf dacht ik aan een DK. Iemand hier die kan vertellen hoe deze class er momenteel voor staat? Ben geïnteresseerd in Frost dps en af en toe te tanken in Blood.
Heel goed... zo mag ik het lezen! ;) Haha, ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd ook steeds meer zin in heb... Ondanks de recente aanschaf van een spelcomputer, moet ik toch bekennen dat ik nog steeds meer achter m'n PC te vinden ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocMac
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 15:35
RustStorm schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:17:
Je hebt al je artifact knowledge al opgebouwd naar 40? Die geldt voor alle specs. Want dan kun je idd in 1 keer heel veel traits vullen. Zodra je je wapen geupgradet hebt, krijg die extra punten terug om in de nieuwe traits te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DocMac schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:34:
[...]
Zodra je je wapen geupgradet hebt, krijg die extra punten terug om in de nieuwe traits te stoppen.
Dat is fijn te lezen. Ik ga het meemaken wanneer ik m'n arms wapen heb geupgrade middels de Quest... ;)

Net even de quest afgerond en je hebt inderdaad helemaal gelijk. Alles weer refunded en kan nu verder met de points verdelen.

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 09-06-2017 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ik lig al meer dan een week stil ivm issues met mn Ryzen build :( Ik merk al dat ik ook al hopeloos achterloop met mn main wat betreft de Broken Shore campaign. Ik heb eigenlijk mn main een beetje verwaarloosd qua WQ's omdat ik daar een beetje klaar mee was, en ben maar wat met mn alts bezig geweest. Tussen de bedrijven door toch maar eens wat WQ's gaan doen dan...

Ik las iets over heirloom upgrades in 7.2.5, wellicht dat het daarmee wat makkelijker wordt om te levelen, heb niet al te veel speeltijd, maar wil wel alles op max lvl hebben uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Vandaag dan "Good Suramaritan" gehaald :).
spoiler:
Ik schrok wel eventjes toen ik zag dat je na het behalen van deze achievement nog een keer een hele storyline hebt om te doorlopen.
Vind het wel leuk eigenlijk, het verhaal boeit me en je krijgt en een soort "bounding" met de Nightfallen, hun verhaal en de stad. Echt een voorbeeld voor toekomstige aanpak van questlines en zones naar mijn mening.

Ik zit nu alleen pas op 4900/12000 honored voor Legionfall, dit gaat nog wel een paar weekjes in beslag nemen ben ik bang. Je kan amper rep hiervoor halen en er zijn altijd maar 4 WQs beschikbaar, worse.

Hoe dan ook, net terug van vakantie en heb er vandaag zo'n 10 uur WoWen opzitten :P. Is misschien al meer dan een jaar niet meer gebeurd. Mooi man, heb het naar m'n zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Iemand nog actief op Aggramar? Ik zit er aan te denken weer eens een kijkje te komen nemen.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Class mount voor m'n hunter opgehaald afgelopen weekend. Even wat extra AP gegrind zodat ik ook gelijk de Survival-versie ervan kon halen. Niet dat ik 'm ga gebruiken, maar het is er toch weer één extra op weg naar de 200 mounts. Nog 42 te gaan. En ik zag dat ik er nog een zooitje kan halen uit factions van vorige expansions die ik nog niet op exalted heb, dus ik heb weer wat te doen. :P

Ondertussen de AP uit de garrison missies maar in de offspecs stoppen voor de andere 2 versies van de class mount.

Moar mounts! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend ook weer even een paar uurtjes gespeeld. Vooral m'n tijd gespendeerd aan het levelen van m'n mage. En ik moet zeggen dat je middels die invasions (zeker met flying) best wel rap levelen kan! Heb er uiteindelijk voor gekozen niet de legendary shoulders te kopen; heb ik geen 70k voor over namelijk en het levelen gaat op deze manier ook zeer eenvoudig. :)

Verder met m'n warrior gisteren de Orphaned Felbat kunnen krijgen. Dus dat is ook in de pocket! (heel fijn!) en heb AK40 gehaald, waardoor al m'n alts nu instantly AK 40 kunnen hebben. :) Awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
Afgelopen weekend met de hunter, shaman, monk en warrior de Marks of the Sentinax quest en de daarop volgende quests tot de Broken Shore missie gedaan, dan is het weer zoveel uur wachten.
Vanochtend nog even snel die opgehaald en dan vanavond bezig met de 100 demons op de Broken Shore met die chars.

Uiteindelijk is de bedoeling dat al mijn chars hun class mount krijgen maar zelfs mijn engelen geduld kent zijn grenzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
Gisteren maar even de warrior en shaman mount quests afgerond dus weer 2 mounts erbij.
Mijn hunter moet eerst nog een invasie doen en de monk komt vanavond wel aan de beurt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:56:
Gisteren maar even de warrior en shaman mount quests afgerond dus weer 2 mounts erbij.
Mijn hunter moet eerst nog een invasie doen en de monk komt vanavond wel aan de beurt ;)
Je bent toch wel belachelijk goed bezig he... potverdorie... ik heb ook zo veel dat op me staat te wachten, maar ik kom er gewoon niet aan toe... tijd is schaars lately... damn it! hahaha, maar goed dat je zo lekker bezig bent. :) Ben uiteindelijk wel benieuwd welke class je het tofste vond om te doen. Overigens, classmount van shaman vind ik echt de bruutste van allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:22

Wootlock

Evilution

Tular schreef op maandag 12 juni 2017 @ 07:51:
Iemand nog actief op Aggramar? Ik zit er aan te denken weer eens een kijkje te komen nemen.
Nope Aggy is vrij dood volgens mij.
Overstap gemaakt naar Alonsus.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap, die heirloom upgrade items van 100 naar 110... 5000g per armor piece en 7500g per weapon piece... Dat laatste zou ik lekker laten, aangezien je toch lekker kan knallen met je artifact weapon... (mits deze dan sterker is dan upgraded heirloom weapons uiteraard...) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:34:
Holy crap, die heirloom upgrade items van 100 naar 110... 5000g per armor piece en 7500g per weapon piece... Dat laatste zou ik lekker laten, aangezien je toch lekker kan knallen met je artifact weapon... (mits deze dan sterker is dan upgraded heirloom weapons uiteraard...) ;)
Wapens zijn alleen handig als deze ook een experience buff geven of als je een wil switchen van artifact wapen.

De prijzen verbazen me voor de rest niets.
De wapen upgrade was in WoD ook 5k gold.

Niet dat er verder een logica in de prijzen zit voor de wapen upgrades :)
(1200g naar 5000g naar 7500g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:54:
[...]

Wapens zijn alleen handig als deze ook een experience buff geven of als je een wil switchen van artifact wapen.

De prijzen verbazen me voor de rest niets.
De wapen upgrade was in WoD ook 5k gold.

Niet dat er verder een logica in de prijzen zit voor de wapen upgrades :)
(1200g naar 5000g naar 7500g)
Dat is ook zeker waar. :) en heel veel spelers zullen zeggen: ah joh, maar 5000g en 7500g, dat is niets tegenwoordig... Nou, daar ben ik het niet mee eens. ;) Alles is relatief in die zin. :)

Ik ben gisteren verzuimd mee te gaan met een HC NH run met de guild... geen ahead of the curve achievement... helaas. ^_^ Och, die achievements heb ik eigenlijk nooit gekregen, dus deze zal ik uiteindelijk ook niet missen. :) Is natuurlijk wel handig als je in een leuke raidingguild terecht wilt komen, ondanks dat het ook bijzonder weinig zegt uiteindelijk allemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gisteren maar eens begonnen met m'n Beastmastery offspec. Het was nog een maagdelijk artifact, er zat nog geen puntje AP in. Dus ik klik gewoon het eerste AP-item aan en krijg de melding dat het maximum is bereikt.

Helaas was dat dus een AP-item van 120M en was het maximum 65M, aangezien ik de questline voor het empoweren nog moet doen. Dus gewoon 55M AP foetsie. Toch een beetje zonde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Humor, guildie zei gisteren dat je je alt ook AK40 kan geven als je main AK40 is. Mij stond bij dat het max AP - 5 is. Als je bij de vendor naar dat token kijkt, staat er ook max AK 35. Toch geprobeerd en inderdaad, mijn Priest ging van AK34 naar 40. Nice :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:39:
Humor, guildie zei gisteren dat je je alt ook AK40 kan geven als je main AK40 is. Mij stond bij dat het max AP - 5 is. Als je bij de vendor naar dat token kijkt, staat er ook max AK 35. Toch geprobeerd en inderdaad, mijn Priest ging van AK34 naar 40. Nice :+
Dat is gek, want ik zag bij dat heirloom item wel AK 40 staan. Wellicht niet goed gekeken. :) Zal vanavond ook eens checken. Wel super fijn dat we inderdaad nu alle poppetjes naar AK 40 kunnen brengen middels 1000 resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Kaap schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:39:
Ik zag wel gewoon AK40 staan bij die vendor, was wel even bang dat die zou blijven hangen bij AK25 vanwege die quest, maar ook dat skipte deze bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Momenteel met m'n frost mage op 105 aan gekomen. Blijf het leuk vinden, maar kwa damage is het een stuk minder (bijna) one shotten tov wat andere classes die ik naar 110 heb gebracht, of doe ik iets verkeerd?
Is die laatste hidden artifact skin voor je wapen een beetje makkelijk te halen voor frost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

Twijfel om mijn frost mage te respeccen naar Arc... zeker omdat ik maar rond de 890 ilvl heb... Maar dan loop ik op mijn artifact wel weer achter.. zucht. Choices Choices.. hoop dat ik mee kan met de guild naar Tomb! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:30:
Momenteel met m'n frost mage op 105 aan gekomen. Blijf het leuk vinden, maar kwa damage is het een stuk minder (bijna) one shotten tov wat andere classes die ik naar 110 heb gebracht, of doe ik iets verkeerd?
Is die laatste hidden artifact skin voor je wapen een beetje makkelijk te halen voor frost?
Daar heb ik inderdaad ook "last" van. Ik merk dat ik ook minder snel mobs neer krijg, tenzij de crit rate lekker in orde is. Ik ben inmiddels ook level 106. Vermaak me uiteindelijk wel uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wee Man schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:50:
[...]

Hij wordt al liefkozend de fidget spinner mount genoemd :)
Ach het kan erger. Ik heb vol enthousiasme de Druid flightform gehaald en ik vindt hem gewoon lelijk.

Maar even bij de npc langs om de oude flightform weer te activeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Afgelopen paar dagen vrij gehad en bijna niks anders gedaan dan WoW, waren nostalgische dagen kan ik jullie mededelen. Ik was wat sceptisch, maar moet hier toch op terugkomen. Broken Shore, Suramar en de class campaign zijn echt fenomenaal. Daarnaast bevalt het Mythic+ me ook waanzinnig. Tot aan afgelopen weekend heb ik me eigenlijk niet echt goed verdiept in bovenstaande dingen, wist dus ook echt niet dat er zoveel inzat. Een en al genieten, jammer dat ik er niet eerder aan begonnen ben.

De benodigde uurtjes hebben veel opgeleverd, zo ben ik nu ilvl 888 en hoef ik alleen nog maar de Wardens naar revered te krijgen voor flying. Daarnaast maak ik morgen me rentree in het raiden :). Een tip aan iedereen die snel relinquished wil farmen: download Server Hop en farm de kistjes. In 30 minuten heb je met een beetje geluk 5k shards en 200 resources. Veel mensen die het waarschijnlijk al wisten, misschien dat het nog iemand kan helpen.

Mooi man, vanavond eerst even hardlopen en daarna fanatiek verder. Ben trouwens wel bang dat mijn Warlock na morgen verkacht is, maarja, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
RustStorm schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:34:
Heb gelukkig nog wat gold op servers waar ik weinig tot niet meer speel (Outland/Lightning's Blade/Bladefist) maar dit gaat me toch wel 200k tot 300k kosten om al mijn heirlooms te upgraden denk ik zo ;w

Knoop is doorgehakt, we gaan vrijdag naar Ravencrest. GM had geen Authenticator anders hadden we waarschijnlijk vandaag al gegaan maar de guild kan dus op zijn vroegst vrijdag pas over. Hopelijk kunnen we snel wat mensen binnen krijgen om met een gezond aantal in Mythic Tomb progressie te boeken.
De server waar we nu zitten gaat op wowprogress met Tomb echt een gigantische duikeling maken, nu nog tussen de 60-75 gestaan sinds Legion maar dat gaat echt wel naar de 100+. Van de top 10 guilds raiden er nog maar 4 op dit moment en gezien de slechte recruitment vijver gaan dat er nog wel minder worden.

Zelf met mijn main (Resto Shaman) en alts (Monk/Paladin) bezig om op al mijn specs Concordance te unlocken op alle wapens. Voor de pala levert het me 2 nieuwe mounts op, het voordeel van meerdere lvls Concordance valt me toch wel tegen ten opzichte van de hoeveelheid AP die erin in gaat. Verder op Ravencrest al 2 nieuwe alts gemaakt van classes die ik nog niet naar de 110 heb gebracht. Hunter en Mage, die straks met de nieuwe heirlooms en de Midsummer XP buff een beetje rap naar de 100+ brengen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Ik weet niet of er iemand thuis zit nu, maar de wow token is volgens https://wowtoken.info/ tot een leuke hoogte van 274k gekomen rond 12.00

Zal straks wel weer dalen, maar als je nog wat gold nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 19:02
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:40:
[...]
Ach het kan erger. Ik heb vol enthousiasme de Druid flightform gehaald en ik vindt hem gewoon lelijk.
Maar even bij de npc langs om de oude flightform weer te activeren :(
Haha ik ook al die moeite, enige voordeel van die lelijke mount dat je ook andere kan carrien (2-seat dus)

Meest gecharmeerd van de paladin mount, dat had ik echt niet gedacht; qua quest de zover de DK
moet nog kijken of zin/tijd ga maken voor de shaman/priest/rogue/warrior/monk class mount.
maar vooruit zicht om nogmaals alle quest 5x te moeten doen maakt het niet aantrekkelijk

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:22:
Ik weet niet of er iemand thuis zit nu, maar de wow token is volgens https://wowtoken.info/ tot een leuke hoogte van 274k gekomen rond 12.00

Oh crap dat is wel erg nice ja! afgelopen dagen/weken was het voornamelijk 240k volgens mij... nice hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hmr schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:34:
Twijfel om mijn frost mage te respeccen naar Arc... zeker omdat ik maar rond de 890 ilvl heb... Maar dan loop ik op mijn artifact wel weer achter.. zucht. Choices Choices.. hoop dat ik mee kan met de guild naar Tomb! :D
Als je vooral voor dps gaat en niet voor play style, blijf frost! Zoals het er nu voor staat is frost >>> arcane / fire en dan vooral voor single target / 2 target cleave. En laat dat nou net een groot deel van ToS zijn. Maar zoals altijd, meer tuning zal nog komen...

Speel zelf sinds Nighthold arcane, maar twijfel om alsnog naar frost over te stappen. Gelukkig heb ik zelf 54/52/52, dus kan in ieder geval wisselen. Misschien ga ik wel per boss een andere spec spelen. Beetje afwisseling :p

Alleen heb ik geen enkele frost/fire legendary, maar gelukkig zijn de generic legendaries vaak ook wel ok.

We gaan het zien. Morgen patch, volgende week ToS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Wootlock schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:27:
[...]

Nope Aggy is vrij dood volgens mij.
Overstap gemaakt naar Alonsus.
Ik ga wel een beetje rondkijken. Van de week heb ik een trial account aangemaakt dus ik ga een paar realms af.

Hopelijk zijn ze bij Blizzard zo aardig om, mocht ik weer gaan spelen, al mijn characters op een nieuw realm te plaatsen.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Blijkbaar is de api van wowtoken.info buggy. Volgens de site is een token 270k, kijk ik ingame, is die maar 230k. Behoorlijk verschil.

Voor degene die nog geen AK40 heeft : http://blue.mmo-champion....nowledge-research-hotfix/

Ze gaan het fixen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Hairy23 op 13-06-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag dan de patch. Ik ben zeer benieuwd. Heb eigenlijk wel heel erg veel zin om weer te spelen als "vanouds" zoals jij @Raptar . Helaas is het leven niet meer als toen, maar af en toe het idee...! :)

Wat is het eerste dat jullie in deze patch zullen gaan doen? ^_^

Holy crap... als ik nu op m'n WoW app kijk; missions met 1005M AP rewards... moet wel een foutje zijn... ^_^ (heb ze wel gestart voor de zekerheid...)

[ Voor 22% gewijzigd door RustStorm op 14-06-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
RustStorm schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:17:
Vandaag dan de patch. Ik ben zeer benieuwd. Heb eigenlijk wel heel erg veel zin om weer te spelen als "vanouds" zoals jij @Raptar . Helaas is het leven niet meer als toen, maar af en toe het idee...! :)

Holy crap... als ik nu op m'n WoW app kijk; missions met 1005M AP rewards... moet wel een foutje zijn... ^_^ (heb ze wel gestart voor de zekerheid...)
Dat geldt ook voor mij hoor, alleen die 2 daagjes per week raiden gaan wel lukken. Feit is alleen dat ik dingen eromheen iets beter moet gaan plannen.

Het eerste wat ik ga doen is dus weer raiden met de nieuwe Affliction warlock. Hou m'n hart vast, we gaan zien vanavond.

Hebben jullie trouwens gelezen over de Artifact research nerf? Tussen leven 25 en 40 kost het tegenwoordig nog maar 4 uur per research. Ik begrijp dat wel, maar ik heb er aardig voor gebuffeld en voel me bij zo'n nerf dan soms wel een beetje "opgelicht" ofzo. Nog een andere dingetje: levert "the death of Chromie" eigenlijk nog iets anders op dan transmogs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Hairy23 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:22:

Ja ik zat ingame net op de 997k gold (serverwide). Wil graag boven de 1 mil uitkomen voor het gevoel. Dus ik heb maar een 60 dagen kaart gekocht van mijn YouTube opbrengsten. Das ook weer 60 dagen gratis spelen hè. :)

Eens kijken wat de 7.2.5 patch allemaal weer doet in de guild qua QQ en zo.:)
En deze week eens gaan kijken wat voor raidteam we nu hebben. Zag voor de 21ste iets van 17 signs dus dat zit wel redelijk goed.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:17:

Death of Chromie scenario!

eerste pet daarvan is al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:03:
[...]

Death of Chromie scenario!

eerste pet daarvan is al binnen :)
Awesome. Welke? :) Goed idee! :) Vanavond krijg ik wel bezoek, dus kans dat er gegamed gaat worden is niet groot... Maar komt goed. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Ik heb de Bronze Proto-Whelp geloot :)

@hmr alleen als je toys verzamel, zit een toy bij die 25k nethershards kost.

[ Voor 52% gewijzigd door Hairy23 op 14-06-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

Is er nog een reden om Nethershards te sparen, of ik kan deze shards gewoon uitgeven aan de gear? Het wordt niet een hogere ilvl met de patch toch? Ik zit nu op 30k shards namelijk..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:30:
Ik heb de Bronze Proto-Whelp geloot :)

@hmr alleen als je toys verzamel, zit een toy bij die 25k nethershards kost.
Dat is awesome. :D

Als je de TLPD hebt, dan kan je die pet summonen om te matchen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Gister uiteindelijk toch nog curve gehaald met de guild :P uiteindelijk kunnen we het wel als iedereen niet loopt te kloten,scheelt dat het wel altijd gezellig is xD op naar ToS

die 1005.2 AP staat er bij mij ook in trouwens

[ Voor 15% gewijzigd door mrsar op 14-06-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Gelukkig vn de week nog token voor 226k gekocht, of 229, weet het niet meer precies. Daarna 2 legendaries verkocht en had ik het weer terug, 5.5 miljoen nu, op naar de 10 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:19:
Gelukkig vn de week nog token voor 226k gekocht, of 229, weet het niet meer precies. Daarna 2 legendaries verkocht en had ik het weer terug, 5.5 miljoen nu, op naar de 10 :D
Hoe krijgen mensen het toch voor elkaar om zo een bak met gold te hebben. Tuurlijk, het zal allemaal " makkelijk " zijn maar tijd kosten.... mijn ervaring is alleen dat de AH niet meer wordt gebruikt zoals dat in het verleden wel gebeurde... Maar misschien is dat een verkeerde waarneming. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:23:
[...]

Hoe krijgen mensen het toch voor elkaar om zo een bak met gold te hebben. Tuurlijk, het zal allemaal " makkelijk " zijn maar tijd kosten.... mijn ervaring is alleen dat de AH niet meer wordt gebruikt zoals dat in het verleden wel gebeurde... Maar misschien is dat een verkeerde waarneming. :)
Die legendaries craften is niet zo heel veel werk, sloop een zooi demons of humanoids, doe 2 dungeons en een raidboss en je proffessions moeten 800 zijn. Ligt uiteraard aan de server waarop je speelt. Verder verkoop ik nog food, tomes, enchants en nog wat zaken. Ik speel de laatste tijd niet zoveel meer maar het kost me toch niet heel erg veel moeite om mn sub en nog wat extras eruit te halen. Als je echt de AH gaat bespelen met bijvoorbeeld TSM (gebruik ik zelf ook niet) dan kan het nog veel sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Hoe krijgen mensen het toch voor elkaar om zo een bak met gold te hebben.
Ik zit momenteel erg laag, 520K, waar ik deze expansion meestal bij de 900K zit. Ik wil de vraag omdraaien: waar geef jij je gold dan aan uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is ook geluk. Ik heb altijd goed verdiend met alchemy en verkoop van potions en flasks.

Alleen heb ik ondanks het maken van duizenden potions en flasks op dit moment welgeteld 2 recipes op drie sterren en dat zijn degenen die amper verkopen (mana en healing). Het is RNG zonder enige bescherming en ik begin het helemaal zat te worden.

Door het ontbreken van proc kans kan ik meer verdienen met herbalism en de herbs verkopen dan met flasks :X

Echt geweldig die nieuwe profession opzet :X

edit: Ik koop dus niets meer, daardoor heb ik wel altijd voldoende gold om wekelijks mijn bonus rolls te kopen en enchants en vantus runes e.d. Maar die spidermount kopen is out of the question.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Kaap schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:16:
[...]

Ik zit momenteel erg laag, 520K, waar ik deze expansion meestal bij de 900K zit. Ik wil de vraag omdraaien: waar geef jij je gold dan aan uit :?
Alles wat ik nodig heb voor mn chars, soms mounts van de AH, als ik in een goede bui ben verknal ik ff 250k aan een BMAH container waar een item van 4g inzit.. verder dus al maanden mn subscription. Er komt eerlijk gezegd meer goud bij dan ik uitgeef terwijl ik eerder toch ook al feldrake heb gekocht voor 375k, die kip voor 350 etc etc. Heb 4 chars, en meeste hebben proffs ook max dus kan ook een hoop zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:31:
[...]

Alles wat ik nodig heb voor mn chars, soms mounts van de AH, als ik in een goede bui ben verknal ik ff 250k aan een BMAH container waar een item van 4g inzit.. verder dus al maanden mn subscription. Er komt eerlijk gezegd meer goud bij dan ik uitgeef terwijl ik eerder toch ook al feldrake heb gekocht voor 375k, die kip voor 350 etc etc. Heb 4 chars, en meeste hebben proffs ook max dus kan ook een hoop zelf maken.
Als jij die mounts voor zo ontzettend weinig hebt kunnen kopen... O M F G

@Kaap Ik geef nergens echt m'n gold aan uit. Maar dat was ook niet de achterliggende gedachte van m'n vraag. :) Ik heb prima hoeveelheid gold. Alleen daar ben ik door de jaren heen aan gekomen. En nu zie ik dat mensen echt miljoenen hebben, terwijl dat voorheen een zeldzaam goed was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:34:
[...]

@Kaap Ik geef nergens echt m'n gold aan uit. Maar dat was ook niet de achterliggende gedachte van m'n vraag. :) Ik heb prima hoeveelheid gold. Alleen daar ben ik door de jaren heen aan gekomen. En nu zie ik dat mensen echt miljoenen hebben, terwijl dat voorheen een zeldzaam goed was...
Was een paar jaar geleden, toen was gold ook nog meer " waard". Dat is ook wel een van de redenen waarom ik altijd een aardig bergje goud heb. Als ik iets zie probeer ik ook altijd de prijzen in de gaten te houden en goed te onderhandelen. Die feldrake wilde die persoon veel meer voor hebben,maar kreeg deze in weken niet verkocht, uiteindelijk dus goede deal. Als je dit soort mounts nu met 7.2.5 wil kopen zal je inderdaad een flink grotere zak met knaken mee moeten brengen :P

Spidermount kan ik wel betalen maar vind ik geen 2 M waard, zelfde voor die panther mount, vindt ik niet echt mooi en zal ik dus ook geen 500-1M voor betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sn3gG3l op 14-06-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:34:
[...]

Nou ja, sommige mensen hebben weinig gold omdat ze echt van alles kopen terwijl je met repairs, en wellicht flasks/pots/enchants/gems, eigenlijk het enige echt noodzakelijke uit te geven hebt. Ik ken mensen die gewoon geen rode rotcent hebben en liggen te piepen als ze flasks moeten kopen, maar wel de dag ervoor allerlei zinloze vanity crap hebben gekocht van de AH.

Ik had min of meer een miljoen, maar daar heb ik nooit een AH voor geflipped, of bizarre mounts voor verkocht. Niets bijzonders dus, opgebouwd vanaf WoD dankzij garrisons. Ik kan me dus voorstellen dat als iemand actief flasks, gems en enchants verkoopt, dat die in zon expansion miljoenen verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

mijn minimum is 400.000 gold, alles daarboven koop ik meuk mee :P als mounts etc , op die manier heb ik altijd genoeg voor repairs,flasks etc, volgende uitbreiding zal het wel naar 500.000 of 600.000 moeten,we shall see

ik heb meestal niet echt de tijd om flink de AH te bespelen, doe het meestal alleen als het echt weer even moet, met geld maak je geld, heb er alleen meestal geen zin in en genoeg andere dingen te doen.

[ Voor 31% gewijzigd door mrsar op 14-06-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:23
leuke bug

vanmorgen op mn mage een faction change uitgevoerd, alleen kan ik nu geen LFD/LFR meer starten omdat ik een te laag lvl ben (110) iemand al eens gezien? google helpt me niet echt verder op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:19:
leuke bug

vanmorgen op mn mage een faction change uitgevoerd, alleen kan ik nu geen LFD/LFR meer starten omdat ik een te laag lvl ben (110) iemand al eens gezien? google helpt me niet echt verder op het moment
Volgens mij moet je altijd een x hoeveelheid uur wachten na bepaalde services. Sowieso na een boost kan je niet meteen dungeons en/of LFR in rennen. Of dit ook geldt na een factionchange, dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
RustStorm schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:23:
[...]

Volgens mij moet je altijd een x hoeveelheid uur wachten na bepaalde services. Sowieso na een boost kan je niet meteen dungeons en/of LFR in rennen. Of dit ook geldt na een factionchange, dat weet ik niet zeker.
hmm didnt knew that maar dan moet er toch ergens iets over te vinden zijn ;) maar goed ik heb maar even een ticket aangemaakt

tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leogeran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 19:59
Bij een faction change kan je aan aantal dagen niet in lfr/lfg mee.. Ik change zelf aantal maal voor de reset, en dan kon ik na de reset mee..
1x voor de reset gedaan, toen koste het +/- 48 voordat ik weer mee kon.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
leogeran schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:45:
Bij een faction change kan je aan aantal dagen niet in lfr/lfg mee.. Ik change zelf aantal maal voor de reset, en dan kon ik na de reset mee..
1x voor de reset gedaan, toen koste het +/- 48 voordat ik weer mee kon.

succes!
klopt niet meer GM gevraagd en ik kon ondertussen weer inloggen :) maar ik had dan ook geen lockouts voor mn transfer daar ik al een tijdje niet gespeeld had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-01 20:21
Hehe 193 wipes op mythic guldan en waarvan 125 zeker laatste phase dus 10min fights.
Maar eindelijk in de laatste week van cutting edge een kill.

https://www.warcraftlogs....alytical&type=damage-done

#Runewielder

Wow: Runewielder# Tarren-Mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Zo vanavond efficiënt avondje gehad! Voor de eerste keer mee met de guild NH HC in en alle bosses in 1 try down, dus ook nog even snel de Curve achievement kunnen halen.

Daarnaast ook geluk met gear: 2 tier pieces, een legendary belt, een nieuwe trinket en een nieuwe neck. Lekker dus, leuk om nog even gedaan te hebben. Nu vol focussen op ToS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Klopt het dat de bosses in Mythic + instances nu veel meer HP hebben?
Ymiron in Maw of souls had gisteren 150 miljoen HP. GEEN tyrannical affix.
Verder zijn de tijden ook strakker gezet dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leogeran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 19:59
Wognummer schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:31:
[...]

klopt niet meer GM gevraagd en ik kon ondertussen weer inloggen :) maar ik had dan ook geen lockouts voor mn transfer daar ik al een tijdje niet gespeeld had
Mooi! Succes verder ;-)
Pagina: 1 ... 87 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.