Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:41
De Withered Army Training zorgt ook wel voor een kleine bak aan Nightfallen rep. Alleen deze duurt lang en ik persoonlijk vind deze quest heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:01
Carthrax schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:46:
De Withered Army Training zorgt ook wel voor een kleine bak aan Nightfallen rep. Alleen deze duurt lang en ik persoonlijk vind deze quest heel irritant.
Ligt er een beetje aan met wat voor gear je daar naar binnen loopt en of je de buffs voor je withered army al hebt verzameld (in datzelfde scenario). Daarna heb je maar 400 punten nodig om het maximale aan rep uit die training the halen (425 rep) wat je haalt iets over de helft van het scenario. Als je tegen de 880+ ilvl zit (wat op zich niet zo heel vreemd is op dit punt) ben je binnen no-time klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:42:
Join je afgelopen week een raidingguild, collapsed die op zondagavond :') Dag transfergeld :')
Ouch, dat doet zeer.
Heb dat ooit ook eens gedaan met 6 chars inclusief faction change..........en toen weer terug.
Wat was mijn vrouw pissig toen ze de kosten zag :X

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:50
Iusedto schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:04:
[...]

Ouch, dat doet zeer.
Heb dat ooit ook eens gedaan met 6 chars inclusief faction change..........en toen weer terug.
Wat was mijn vrouw pissig toen ze de kosten zag :X
Ticket aanmaken en situatie uitleggen.
Transfer ongedaan maken heb je sowieso "recht" op binnen een bepaalde tijd, dus dan ga je terug naar je oude server.
Als je de situatie uitlegt is er vaak nog meer mogelijk, bijvoorbeeld dat je wordt teruggezet naar je oude server maar de transfer nog steeds als optie hebt (je mag dus opnieuw kiezen).

Heel vaak meegemaakt met mijn omgeving bij zowel transfers als faction en race changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

antonvdijk schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:27:
[...]

Ticket aanmaken en situatie uitleggen.
Transfer ongedaan maken heb je sowieso "recht" op binnen een bepaalde tijd, dus dan ga je terug naar je oude server.
Als je de situatie uitlegt is er vaak nog meer mogelijk, bijvoorbeeld dat je wordt teruggezet naar je oude server maar de transfer nog steeds als optie hebt (je mag dus opnieuw kiezen).

Heel vaak meegemaakt met mijn omgeving bij zowel transfers als faction en race changes.
Als je naar ee high populated realm transferred zijn ze minder mals 'omdat er zat mogelijkheden zijn'; kom je op een ietwat desolate server uit heb je wat meer geluk om een refund te krijgen.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56

hmr

Noiz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:03:
[...]

Ligt er een beetje aan met wat voor gear je daar naar binnen loopt en of je de buffs voor je withered army al hebt verzameld (in datzelfde scenario). Daarna heb je maar 400 punten nodig om het maximale aan rep uit die training the halen (425 rep) wat je haalt iets over de helft van het scenario. Als je tegen de 880+ ilvl zit (wat op zich niet zo heel vreemd is op dit punt) ben je binnen no-time klaar.
Heb dat ding nu twee keer gedaan en het is mega boring... begrijp niet dat ze die rep grind niet naar revered hebben gebracht. Dat je de hele questline moet doen, dat is prima. Maar echt een repgrind. Bah.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

hmr schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:52:
[...]

Heb dat ding nu twee keer gedaan en het is mega boring... begrijp niet dat ze die rep grind niet naar revered hebben gebracht. Dat je de hele questline moet doen, dat is prima. Maar echt een repgrind. Bah.
Als catch-up/alt is het vervelend aan de ene kan, maar als je dagelijks (of bijna dagelijks) de WQ's door loopt en alle quests doet die je kan doen dat van de rep-gate wel mee.

het enige echte gat zit hier:

"After 8000/12000 Honored with The Nightfallen" > "After 7000/21000 Revered with The Nightfallen"
nu is het vooral WQ's/Army training/Kirin Tor reward token tot
"20000/21000 Revered" waar de laatste chain begint.

eerlijk, je moet je er wel even toe zetten, maar zodra je dat doet gaat het redelijk rap (qua rep gaat Nightfallen bizar snel)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dawn schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:08:
[...]

Als catch-up/alt is het vervelend aan de ene kan, maar als je dagelijks (of bijna dagelijks) de WQ's door loopt en alle quests doet die je kan doen dat van de rep-gate wel mee.

het enige echte gat zit hier:

"After 8000/12000 Honored with The Nightfallen" > "After 7000/21000 Revered with The Nightfallen"
nu is het vooral WQ's/Army training/Kirin Tor reward token tot
"20000/21000 Revered" waar de laatste chain begint.

eerlijk, je moet je er wel even toe zetten, maar zodra je dat doet gaat het redelijk rap (qua rep gaat Nightfallen bizar snel)
Mja zit nu in die gap dat ik net revered ben. Dus moet tot 7000. Mijn char heeft niet zoveel meer aan World Quest en moet ze dus wel doen in Suramar, wat weer mega vervelend is doordat je geen flying hebt ;).

Ach ja... ik had me er gewoon op verheugd dit te halen door een weekend super lang alles bij te werken. Maar helaas...Gelukkig zit mijn char inmiddels op 886 en ga ik binnenkort weer een beetje casual raiden!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:08:
[...]
eerlijk, je moet je er wel even toe zetten
Er toe zetten? Je bedoelt...er moeite en tijd insteken??? Foei! Dat kan echt niet meer hoor! #WorldofCasualcraft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
Gisteren en vandaag ook maar eens even bezig geweest met Suramar op m'n Hunter (Alt). Was ondertussen een stukje in Revered, dus had zoiets van laten we het maar eens gaan doen. Man man man wat is het makkelijk met flying en een ilvl van 899. Je ramt overal doorheen, en krijgt met de huidige AK honderden miljioenen ap. Nu ff wachten tot ik op 20/21k revered zit en Exalted om de rest af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
De nieuwe wekelijkse quest op de Broken Shore is er! Zijn jullie er klaar voor? Hou je vast! *O*

"Succesfully complete 3 Legionfall missions at your Class Order Hall."

Beloning: goud, waarschijnlijk rep, 15k order resources en een Chest of Champion Equipment.

-O-
hmr schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:52:
Goed nieuws: de emissary vandaag is Nightfallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wee Man schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:12:
De nieuwe wekelijkse quest op de Broken Shore is er! Zijn jullie er klaar voor? Hou je vast! *O*

Beloning: goud, waarschijnlijk rep, 15k order resources en een Chest of Champion Equipment.

-O-
Hahahahahahaha, woohoo! *O*

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Mijn guild is aan het heropbouwen voor Tomb.
Hebben nu ongeveer 15 vaste raiders en moeten er dus nog 5 bij.
Gister om te oefenen voor het eerst NH mythic gedaan.
Skorpyron down en Anomaly ook bijna. (pugs haakten af dus hadden weinig tries).
Moet zeggen dat het mythic raiden wel begint te kriebelen.
Tevens ook bijna alle factions buiten Legionfall Exalted.
Benieuwd hoe lang het me nog kan boeien.
Laat Tomb maar snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

mijn 75mil AP mission komt vandaag terug,geld die ook dan :P vast niet xD

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Wee Man schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:12:

-O-

[...]

Goed nieuws: de emissary vandaag is Nightfallen.
Legionfall missies?
als in... rep token of legionfall warr effort zut?

man man man... het begon zo degelijk, het einde is zwaar... ZWAAR waardeloos.

en gvd nog meer OH resources!? Ik zit al op 400k waar ik niks mee kan; waarom nóg 15k extra? geef me een OHR sink please!

@Kaap ; idd... #Casualcraft #makestuffeasy-craft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

thundermo schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:29:
Gisteren en vandaag ook maar eens even bezig geweest met Suramar op m'n Hunter (Alt). Was ondertussen een stukje in Revered, dus had zoiets van laten we het maar eens gaan doen. Man man man wat is het makkelijk met flying en een ilvl van 899. Je ramt overal doorheen, en krijgt met de huidige AK honderden miljioenen ap. Nu ff wachten tot ik op 20/21k revered zit en Exalted om de rest af te maken.
Zonder flying is het kut. Ik ram wel overal keihard doorheen ja..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Dawn schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:47:

Legionfall missies?
Missies die op de Broken Shore plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Dawn schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:47:
[...]

Legionfall missies?

man man man... het begon zo degelijk, het einde is zwaar... ZWAAR waardeloos.

en gvd nog meer OH resources!? Ik zit al op 400k waar ik niks mee kan; waarom nóg 15k extra? geef me een OHR sink please!

@Kaap ; idd... #Casualcraft #makestuffeasy-craft
OHR sink zou leuk zijn, maar dat mag van mij ook een manier zijn om deze te kunnen verdelen over je characters. Die 15k resources zijn een welkome reward voor mijn alts waar die OHR altijd een probleem zijn (OHR verzamelen voor 8 characters is best annoying soms :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Noiz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:52:
[...]

OHR sink zou leuk zijn, maar dat mag van mij ook een manier zijn om deze te kunnen verdelen over je characters. Die 15k resources zijn een welkome reward voor mijn alts waar die OHR altijd een probleem zijn (OHR verzamelen voor 8 characters is best annoying soms :P )
Tja, van wat ik tot nu toe lees zijn de Broken Shore missies alleen voor followers die ilvl 850+ zijn. En tegen de tijd dat je je followers zo dik heb uitgerust zwem je wel in OHR, lijkt me.

Ik zal straks eens kijken als mijn followers terug zijn van hun eerste missies. Want natuurlijk stuurde ik ze weg vóór ik naar de Broken Shore ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnosis
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:32
Ik speel WoW al een tijdje niet meer (1,5/2 jaar). Laatste dat ik heb meegemaakt was WoD incl Hellfire Citadel. Ik ben ongeveer gestopt toen Legion werd aangekondigd (kan ik me herinneren.

Toevallig kwam ik langs een filmpje van een gedownde raidboss. Weer andere filmpjes van Legion gaan kijken etc. Nu begint het toch wel weer een beetje te kriebelen. Ik ben ooit met Vanilla begonnen en met tussenpozen heb ik het gespeeld.

Ik vroeg mij af hoe het spel nu is? Is het weer uitdagender/leuker/interessanter geworden of nog weinig vernieuwing? Zijn de classes nog leuk om te spelen of ook nog steeds 'same old same old?'

En is er nog een beetje in te stappen nu? Ik zag wel dat er weer een levelboost bij zit als je Legion koopt.

Je kan je er maar druk om maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Wee Man schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:57:
[...]

Tja, van wat ik tot nu toe lees zijn de Broken Shore missies alleen voor followers die ilvl 850+ zijn. En tegen de tijd dat je je followers zo dik heb uitgerust zwem je wel in OHR, lijkt me.

Ik zal straks eens kijken als mijn followers terug zijn van hun eerste missies. Want natuurlijk stuurde ik ze weg vóór ik naar de Broken Shore ging.
Op 1 alt na hebben alle characters een volledige line-up van titled/900 followers. Probleem is dat ik de missions ook op die characters redelijk spam en niet altijd zin/tijd heb om WQ's te doen om resources te farmen. Meeste focus blijft op mijn main maar ik hou wel graag mijn alts op een bepaald level erbij. Meeste zitten rond de 880 ilvl en hebben bijna volledig door missions trait 48-50 (met af en toe Emissary rondjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
@Gnosis Ik was ook rond die tijd gestopt en ben begin april vers begonnen met Legion. Het is uitstekend te doen om te gearen en zeker voor een ervaren speler zou het geen probleem moeten zijn om raid-gereed te zijn. Er valt op de Broken Isles genoeg te doen en er zijn pittige uitdagingen als je daar naar op zoek bent.

Qua classes had het wel beter gekund want Blizzard heeft de WoD uitdunning nog even zoetjes overgedaan voor Legion..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gnosis schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:01:
Ik speel WoW al een tijdje niet meer (1,5/2 jaar). Laatste dat ik heb meegemaakt was WoD incl Hellfire Citadel. Ik ben ongeveer gestopt toen Legion werd aangekondigd (kan ik me herinneren.

Toevallig kwam ik langs een filmpje van een gedownde raidboss. Weer andere filmpjes van Legion gaan kijken etc. Nu begint het toch wel weer een beetje te kriebelen. Ik ben ooit met Vanilla begonnen en met tussenpozen heb ik het gespeeld.

Ik vroeg mij af hoe het spel nu is? Is het weer uitdagender/leuker/interessanter geworden of nog weinig vernieuwing? Zijn de classes nog leuk om te spelen of ook nog steeds 'same old same old?'

En is er nog een beetje in te stappen nu? Ik zag wel dat er weer een levelboost bij zit als je Legion koopt.
In principe kan ik bij dit soort vragen altijd vrij eenvoudig antwoorden, omdat ik denk dat het ook het meest toepasselijke antwoord is: go see for yourself. Dit is omdat we niet in staat zijn om in jouw schoenen te gaan staan en te beoordelen wat jij er van zou vinden. De meesten die je op dit forum ziet, zijn spelers die nog actief aan het spelen zijn en het (dus) nog de moeite waard vinden.... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gnosis schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:01:
1.Ik vroeg mij af hoe het spel nu is?
2. Is het weer uitdagender/leuker/interessanter geworden of nog weinig vernieuwing?
3. Zijn de classes nog leuk om te spelen of ook nog steeds 'same old same old?'
4. En is er nog een beetje in te stappen nu?
1. Casual, soms te grindy en leuk
2. In ieder geval is er vernieuwing genoeg, of die leuk is moet je zelf ontdekken.
3. Yep
4. Absoluut

Voor mij is WoW niet meer mijn main MMO maar meer mijn "quilty pleasure", focus momenteel op andere games (Elders scrolls en Overwatch) maar speel nog wel WoW ja.

[ Voor 28% gewijzigd door Iusedto op 30-05-2017 16:21 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnosis
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:32
Dank alledrie voor de inbreng! Ik ga het gewoon eens zelf bekijken, zoals aangeraden.

Je kan je er maar druk om maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die stuggled in Suramar. Vorige week (misschien anderhalve week) geleden zat ik op 8400 in honored en nu 12000 in revered. Ik doe nooit de Withered Q (haat deze intens), gewoon WQs, tokens en de emissary. Het wordt nu wel wat langdradig en saai, maar het is vol te houden.

Wat ik dan weer niet snap is dat mensen het op 2 chars doen, waarom? Flying is toch account wide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
De nieuwe legendary ringen in 7.2.5 zijn, net zoals de andere legendaries, random drops aldus Blizzard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raptar schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:22:
Wat ik dan weer niet snap is dat mensen het op 2 chars doen, waarom? Flying is toch account wide?
Omdat het sloten aan AP oplevert.

Mijn DK was al exalted vanwege Kirin Tor, WQs en tokens, en had enkel de introductie achievement completed. Zaterdag er even doorheen gebeukt. Was iets van anderhalve artifact rank.

Dat is dan 3 toons die good sumaritan gereed hebben. Eitje gewoon. Snap niet wat iedereen ligt te piepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Voor de hunters die bezig zijn met de Essence Swapper quest de Seabound Mystics zijn up (in ieder geval mijn realm - Sha'Glade Cartel). Vanochtend voor het werk nog het laatste deel mogen looten.

Mijn transmogs kwamen gisteren in gevaar door mijn onmogendheid om nee te zeggen. Gisteren met de paladin in Nighthold 2 drops gehad die voor mij geen upgrades waren maar wel voor mijn transmog verzameling maar beide heb ik aan iemand gegeven die het meer nodig had alleen dan direct de melding dat je de transmog verliest :( Echt jammer dat het zo werkt en niet dat ik het op heb gepakt en dan direct voor eeuwig in mijn lijst zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kaap schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 06:32:
[...]

Omdat het sloten aan AP oplevert.

Mijn DK was al exalted vanwege Kirin Tor, WQs en tokens, en had enkel de introductie achievement completed. Zaterdag er even doorheen gebeukt. Was iets van anderhalve artifact rank.

Dat is dan 3 toons die good sumaritan gereed hebben. Eitje gewoon. Snap niet wat iedereen ligt te piepen.
Hoe lang heb je erover gedaan? En als je al exalted bent dan is het inderdaad niet zo'n gezeik.. scheelt een hoop onzin!

Welke tokens heb je het btw over?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:20:
[...]
Hoe lang heb je erover gedaan?
Vrijdagavond+zaterdagavond voor 10 van de 11 steps van Good Suramaritan. Ik heb van de 11de stap ook al de helft gedaan, maar toen was het tijd voor bed ;)
hmr schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:20:
[...]
Welke tokens heb je het btw over?
Rep tokens die je van order hall missions krijgt. Toons die exalted zijn kunnen die tokens mailen naar een andere toon. Mijn Paladin had bijvoorbeeld in 2 dagen tijd 2 missies met Nightfallen tokens. Dat zijn 4 tokens, 1000 rep, die ik naar een alt mail.

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-05-2017 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kaap schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:51:
[...]

Rep tokens die je van order hall missions krijgt. Toons die exalted zijn kunnen die tokens mailen naar een andere toon. Mijn Paladin had bijvoorbeeld in 2 dagen tijd 2 missies met Nightfallen tokens. Dat zijn 4 tokens, 1000 rep, die ik naar een alt mail.
Jij speelt vals :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
Voor de mensen die bezig zijn met de Broken Shore "quest"van deze week: blijkbaar tellen niet alle Broken Shore missions voor de quest en ook telt het niet als je het via de app doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Wee Man schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:14:
Voor de mensen die bezig zijn met de Broken Shore "quest"van deze week: blijkbaar tellen niet alle Broken Shore missions voor de quest en ook telt het niet als je het via de app doet.
Goed dat je het zegt! Ik heb net een missie klaar alleen moet ik eerst nog de 3 Broken Shore elites verslaan voor ik op deze stap van de quest lijn ben. Dus vanavond snel even de elites klapjes geven, nieuwe quest oppakken en dan de missie afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
What the heck, waarom zou het nu weer niet tellen als je het via de app doet? Andere quests waarbij je missies moet doen (zoals in de order hall campaigns) tellen wel gewoon ook al doe je het via de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:06:
What the heck, waarom zou het nu weer niet tellen als je het via de app doet? Andere quests waarbij je missies moet doen (zoals in de order hall campaigns) tellen wel gewoon ook al doe je het via de app.
Waarschijnljk omdat Blizzard het over het hoofd heeft gezien om het in de app te activeren (of hoe ze het ook doen)... Dus wellicht komt er een fix of weet ik het wat, of ze laten het lekker voor wat het is waardoor mensen genoodzaakt zijn in te loggen (met dit prachtige weer! ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:21
Bij mij ging het wel gewoon goed via de app. Had (puur toeval) 2 missions in game afgerond na oppikken van die quest, maar de 3e was toch echt via de app gegaan en telde gewoon mee.

Met de missions rond Meatball (follower via brawler's guild) moest je trouwens wel echt opletten. Dat ging in meerdere gevallen mis bij mij via de app en moest ik per se in game completen.

Nog 3 weken tot ToS opent :)

Nu alleen nog de juiste legendaries krijgen. Van alle huidige sims op basis van ptr data zijn er 4 of 5 legendaries die bovenin de lijst staan en 3x raden welke ik nog mis.... Heb er 1 van. Mis op dit moment nog 1 spec specifieke (bis al hele expansion...) en 1 algemene legendary (bis in meerdere specs in hoop situaties...) en dan zijn er nog 2 nieuwe, de andere 8 of 9 heb ik wel al mogen ontvangen. Rng :(

Maar ja, ooit komen ze wel zullen we maar zeggen. M'n spec is toch al crap, kan er nog wel bij. Blijf denk ik toch maar lekker als arcane mage doorspelen, ook al is frost eigenlijk veel beter. Heb namelijk geen enkele frost of fire specifieke legendary. Gelukkig kan ik nu de fights op farm kort zijn wel lekker meeknallen als arcane mage en sta ik bijna elk gevecht 1 of 2 op de dps charts, maar ben bang dat dit tijdens "progress" iets anders eruit zal zien. De guild moet het maar met me doen zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-01 20:21
Uhm nu met de release van ToS op 20 June moet mijn guild maar gaan opschieten met Guldan Mythic.
Gisteren hem voor het eerst met iedereen in leven een goede transition naar phase 3 gekregen.

Ze zeggen dat deze phase niet al te moeilijk is maar niemand heeft de mechanics hier nog van gedaan dus wordt nog interessant hoe dat gaat lopen met onze groep.

Wow: Runewielder# Tarren-Mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Ug 4% flat nerf voor Resto Druids in ToS. Tja we deden het een beetje te goed. Maar we moeten nog even afwachten of er misschien nog iets met talents gedaan wordt.
Zou fijn zijn als ik nog de resto trinket zou mogen krijgen, anders is het denk ik weer terug naar neck en ring (of belt bij tank healing). Maar gelukkig is Heroic raiden niet al te strikt met bepaalde combinaties. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Iemand die hier lock speelt en weet of Affliction of Destro beter is volgende patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Deze achievement is vandaag te halen (iig, de quest was live op Sylvanas EU): Crate Expectations.

Heel makkelijk te doen, maar de quest-variant is nogal rare (pas de tweede keer dat ik 'm zie op m';n realm).

just FYI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dagboek...

Sinds maandag dus bezig met een eigen guild op Draenor. 11 man voor het raiding team tot dusver waaronder al 4 healers. We missen nu even heel hard een 2de tank om de heroic raid snel door te kunnen rammen. Dat is nodig voor status op wowprogress en voor te bereiden op mtyhic progress.

Tevens ruim 150 socials erin gerecruit. Wat me nu al zo goed bevalt is dat er s'avonds standaard mensen in de voicechannels op Discord hangen. Vind ik zo'n toevoeging.

Dus zoek je nog een raiding guild om mee te beginnen aan mythic progress en ben je minimaal 890 ilevel, neem dan eens contact op. Socials ook welkom, die zijn welkom op de alt/social raid op zaterdagavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dawn schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 22:46:
Deze achievement is vandaag te halen (iig, de quest was live op Sylvanas EU): Crate Expectations.

Heel makkelijk te doen, maar de quest-variant is nogal rare (pas de tweede keer dat ik 'm zie op m';n realm).

just FYI :)
Cool stuff :) Ik heb hem op 9 april kunnen doen. :) De achievementhunter van m'n guild was helemaal verbaasd toen ik hem eerder had dan hij. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 02-06-2017 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:27
Gisteravond kreeg ik het idee om LFR weer eens te proberen, dat bleek een slecht idee
Blijkbaar hebben mensen geen zin om moeite te doen en gaan ze dood bij de eerste beam die Gul'dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Hairy23 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:48:
Gisteravond kreeg ik het idee om LFR weer eens te proberen, dat bleek een slecht idee
Blijkbaar hebben mensen geen zin om moeite te doen en gaan ze dood bij de eerste beam die Gul'dan doet.
LFR Gul'dan blijft een potje... ook de heroic versie om te puggen is en blijft k.....

dit weekend maar eens kijken hoe EN Mythic te puggen valt; die priest transmog is 'to die for' O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kaap schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 06:25:
Dagboek...

Sinds maandag dus bezig met een eigen guild op Draenor. 11 man voor het raiding team tot dusver waaronder al 4 healers. We missen nu even heel hard een 2de tank om de heroic raid snel door te kunnen rammen. Dat is nodig voor status op wowprogress en voor te bereiden op mtyhic progress.

Tevens ruim 150 socials erin gerecruit. Wat me nu al zo goed bevalt is dat er s'avonds standaard mensen in de voicechannels op Discord hangen. Vind ik zo'n toevoeging.

Dus zoek je nog een raiding guild om mee te beginnen aan mythic progress en ben je minimaal 890 ilevel, neem dan eens contact op. Socials ook welkom, die zijn welkom op de alt/social raid op zaterdagavond.
Als het Horde is vind ik het wel leuk om een social daar te levelen, misschien zelfs later raiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Raptar schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:48:
[...]

Als het Horde is vind ik het wel leuk om een social daar te levelen, misschien zelfs later raiding.
Draenor is 99% Horde dus grote kans op ja. :)

Bij ons is de vakantie nu echt aangebroken. Erg rustig in de guild, en maar weinig activiteiten. Ook bijna geen gchat meer, op een "hi, hello, hey" bij het inloggen..

Gister nog gewaagd aan de FPS slideshow die de Brawl:"Southshore vs Tarren Mill heet. Heb Raids & battlegrounds maar op 1 gezet. Anders was het niet te doen. Wel 1 gewonnen en zo 45 mil AP rijker. 3de Artifact (Balance) staat bijna op 47 en nog beetje AP grinden voor de release van ToS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ondertussen ben ik bezig met de Balance of Power questline. Erg vermakelijk alhoewel sommige dingen wel met de haren er bijgesleept worden (Neltharion's Lair doen om om borden te looten). De dikke bak AP die je krijgt is ook een leuke bonus. Ik ben nu op het punt dat ik NH in moet dus vermoedelijk ben ik bijna klaar; ik zeg "vermoedelijk" omdat ik het niet voor mezelf wil verklappen met een guide.

Als het meezit droppen er ook nog eens loot upgrades in NH om mijn ilvl over de 900 te tillen en dingen zoals de tower challenge and brawler's guild ietsje vergeeflijker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Wat een klote affixes deze week zeg :(
Zelfs een lvl 8 is nu al lastig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Laatst online: 17-09 21:50
HStyles schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:44:
Heb nog geen tijd gehad om er een te runnen. Wat hebben we deze week??

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Gebruik de fighter chow food. http://www.wowhead.com/item=133577/fighter-chow
Use: Restores 2400000 health and 1200000 mana over 20 sec. Must remain seated while eating. If you spend at least 10 seconds eating you will become well fed and gain out of combat health regeneration increased by 400% for 1 hour.
dat werkt erg goed tegen de grievious. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze affixes zijn juist best goed om hoog te pushen als je een capabele healer hebt en mensen damage weten te vermijden / self healing slim gebruiken daar sanguine een non affix is. Eigenlijk heb je dus maar met 1 affix rekening te houden.
Raptar schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:55:
Iemand die hier lock speelt en weet of Affliction of Destro beter is volgende patch?
Ik zou meerdere wapens naar 52 brengen (het liefst alle 3), een echte winnende spec is nog niet aan te wijzen (final tuning pass moet nog komen), maar momenteel lijkt het er op dat alle specs het redelijk goed zullen doen, maar dat je om optimaal te presteren op diverse bosses een andere spec zal moeten spelen.

[ Voor 37% gewijzigd door Dennism op 04-06-2017 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vermaak me vandaag uitstekend. Heb bedacht eens wat achievements te doen, dus ben het een en ander in Draenor aan het doen. :) Kost veel tijd, omdat je te maken heb met spawntijden die soms niet gering zijn. :) Oh well. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Heeft iemand een idee hoe ik de MoP raid dungeons op LFR kan zetten? Ik kan het maar niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Carthrax schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:02:
Heeft iemand een idee hoe ik de MoP raid dungeons op LFR kan zetten? Ik kan het maar niet vinden.
Dus de Mists raids op LFR; dan moet je met een NPC praten in die kamer waar ook de archeology types staan. (In vale in het midden boven een dungeon ingang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
icemotion schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:06:
[...]

Dus de Mists raids op LFR; dan moet je met een NPC praten in die kamer waar ook de archeology types staan. (In vale in het midden boven een dungeon ingang)
Ah super, ik was de hele Vale al rond wezen praten maar kon de NPC niet vinden, maar daar was hij dus verstopt. Mijn dank is groot!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 13:54

maontje

better off Playing

Vanochtend mijn AK naar 39 getild maar kan geen nieuwe leren richting AK 40. Is AK39 het max level of komt er nog een questlijn of patch die dit mogelijk maakt

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren beetje gestart met het levelen van m'n mage. Frost artifact had ik eerder al gehaald. Volgens mij een goede keuze, ik vermaakte me namelijk wel uitstekend. Heel erg wennen is het sowieso wel een caster te spelen, maar dat mag de pret niet drukken. :)

Eenieder een goed weekend gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
@maontje
Is 40 niet gewoon al bezig? zodra je 39 heb, kun je geen nieuw research meer starten als er nog 1 loopt.

Voor de rest een goed weekend gehad.
Eindelijk de fox mount uit surumar.
Denk doe voor Mogu'shan Vaults 25 hc voor de achiements en werd beloont met de elegon mount :)
Voor de rest nog een 4 legendary gehad op mijn priest.

Voor de rest met wat invasions 3 altjes naar 101 gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:20
maontje schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 07:47:
Vanochtend mijn AK naar 39 getild maar kan geen nieuwe leren richting AK 40. Is AK39 het max level of komt er nog een questlijn of patch die dit mogelijk maakt
als je nog een AK in de research hebt kun je er ook niets meer bij proppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:37:
@maontje

Eindelijk de fox mount uit surumar.
Denk doe voor Mogu'shan Vaults 25 hc voor de achiements en werd beloont met de elegon mount :)
Dan heb je wat mounts betreft een uitstekend weekend achter de rug. Ik hoop nog steeds die fox mount ook nog te verkrijgen en natuurlijk Elegon. Maar daar moet ik niet te lang en te vaak aan denken, want als ik dat doe dan droppen die dingen juist NIET... Als ik er geen rekening mee houd, dan droppen ze ineens wel... En dat laatste "er geen rekening mee houden" is nogal ingewikkeld als je weet dat bepaalde mobs bepaalde dingen kunnen droppen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:00:
[...]

Dan heb je wat mounts betreft een uitstekend weekend achter de rug. Ik hoop nog steeds die fox mount ook nog te verkrijgen en natuurlijk Elegon. Maar daar moet ik niet te lang en te vaak aan denken, want als ik dat doe dan droppen die dingen juist NIET... Als ik er geen rekening mee houd, dan droppen ze ineens wel... En dat laatste "er geen rekening mee houden" is nogal ingewikkeld als je weet dat bepaalde mobs bepaalde dingen kunnen droppen... 8)7
Dat heb ik ook, rarity doet daarin wonderen.

Maar iedereen al klaar voor de laatste quest van legionfall. We mogen 100 demons slopen op de broken shore :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:57:
[...]

Dat heb ik ook, rarity doet daarin wonderen.

Maar iedereen al klaar voor de laatste quest van legionfall. We mogen 100 demons slopen op de broken shore :o
100... seriously? Wat een kansloze eindquest van de chain zeg... man man man... als ze maar met een mooie cutscene komen aan het einde... Blizzard is het spoor bijster als het gaat om originaliteit in deze chain. Zoals eerder al eens is gezegd: het begon erg goed, maar ineens waren ze out-of-ideas lijkt het wel... nou ja, 100 demons is zo gedaan wanneer je de WQ combineert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:00:
[...]

100... seriously? Wat een kansloze eindquest van de chain zeg... man man man... als ze maar met een mooie cutscene komen aan het einde... Blizzard is het spoor bijster als het gaat om originaliteit in deze chain. Zoals eerder al eens is gezegd: het begon erg goed, maar ineens waren ze out-of-ideas lijkt het wel... nou ja, 100 demons is zo gedaan wanneer je de WQ combineert. :)
Verwacht er maar niet teveel van, dan kan het alleen maar mee vallen.

Ik vermoed dat het druk word bij de spinnen vanavond, schijnbaar tellen die kleine 1 hit mobs ook mee.

http://www.wowhead.com/quest=46246/strike-them-down#comments

[ Voor 5% gewijzigd door Hairy23 op 06-06-2017 11:21 . Reden: iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Zo we hebben onze portie guild drama weer gehad voor deze week met als resultaat dat ik na 1 jaar in de guild te hebben gezeten waarvan zelfs officer was en een hele boel dingen altijd regelde omdat de GM er geen tijd voor had wegens studies ben geleaved.
Gewoon mensen kicken omdat je geen opbouwende kritiek kan verdragen kan voor mij gewoon niet door de beugel. Zijn wel nog meer dingen gebeurd maar geen zin meer om er tijd aan te verspillen.

Nieuwe guild al gevonden en vanavond eerste raid ermee, hopelijk deze keer een guild met iets minder drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Gisteravond sinds meer dan 4 jaar weer wat gametime besteld...
Dammmmnnnn dat is weer ff wennen!! Hoop nieuwe tactics/talents/spells. Is ff een hoop uitzoeken wat het beste werkt op welke build.
Uiteraard op gear waar ik net Pandaria in kom.. 8)7

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Zolang ik maar kan beginnen aan mijn class mount, dat zou met die weekly quest erna te doen moeten zijn.
tis maar een dreadsteed, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Hairy23 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:57:

Afbeeldingslocatie: https://e.lvme.me/cazgv41.jpg

De class mount quests zijn meteen beschikbaar hoor ik. Dáár kijk ik naar uit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Men moet wel even opletten met het op missie sturen van sommige followers. Blijkbaar starten sommige followers de mount quest en als ie op missie is dan krijg je de quest dus niet.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Voor mijn paladin class quest moet ik
spoiler:
een LW item hebben. Maar snel gekocht voordat de prijs daarvan omhoog schiet.

[ Voor 13% gewijzigd door Wee Man op 06-06-2017 12:31 . Reden: spoiler ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste tijd gewoon te weinig tijd voor WoW gehad, is wel jammer.
Vermaak me momenteel echter te veel met andere games die ik samen met mijn kids speel.
WoW vinden ze niet leuk lol.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Wee Man schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:29:
Voor mijn paladin class quest moet ik
spoiler:
een LW item hebben. Maar snel gekocht voordat de prijs daarvan omhoog schiet.
spoiler:
Heb je geen saber's eye nodig hiervoor? deze staan namelijk al op 4k op AH zo ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Hairy23 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:07:
[...]

spoiler:
Heb je geen saber's eye nodig hiervoor? deze staan namelijk al op 4k op AH zo ondertussen.
spoiler:
Nee maar wel een Suramarian Sapphire. Die kun je gewoon van een vendor kopen, gelukkig.

Inmiddels de questline ook al afgerond en ik heb mijn mount. Tja.. het is mooi en HD enzo, maar of het nou de kroon op de Broken Shore questline is voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat er nog best wat mensen gaan piepen over class mount. Je moet o.a. exalted met Legionfall zijn maar tevens elke trait op je artifact hebben, en dat is volgens mij dus incl. Concordance of Legionfall.

Correct me if I'm wrong.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-06-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Tja ik heb de grote fout gemaakt ook AP in mijn andere wapens te droppen maar ik had beter eerst alles in mijn retri wapen kunnen stoppen. Dus nog geen Concordance. Ik zit op 49 geloof ik dus nog een hele bak aan AP te gaan :(
Ach ja "the AP farm continues"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Kaap schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:54:
Ik denk dat er nog best wat mensen gaan piepen over class mount. Je moet o.a. exalted met Legionfall zijn maar tevens elke trait op je artifact hebben, en dat is volgens mij dus incl. Concordance of Legionfall.

Correct me if I'm wrong.
Dit zijn inderdaad de 2 vereisten voor die mount voor zover ik weet. Je hebt minimaal 1 punt nodig in Concordance. Nu is dat gelukkig ook niet zo'n probleem als ik kijk naar mijn alts die ondertussen ook al op rank 50/51 zitten met veelal alleen AP van missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Concordance voor mij geen porbleem. Was meer dat ik hier de rep genegeerd heb nadat ik Revered ben geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Voor paladins heb je concordance nodig voor de kleurvarianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Jammer dat de Druid mount de FF vervangt. Had liever een aparte spell gezien. Maar daar is vast wel een glyph voor straks. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 13:32
Kaap schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:54:

Correct me if I'm wrong.
De exalted vereiste is al een tijd geleden weggevalle,. De concordance is voor extra's. Je mount krijg je gewoon bij het voltooien van de questline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Het enige dat ik echt jammer vind is dat ik voor iedere alt waarop ik de Class mount wil gaan halen ik daarop ook de complete Legionfall questline moet gaan lopen doen... like.. ugh.. dat wordt enorm veel followers levelen en missions doen en Order resources farmen en weet ik veel wat nog meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:52:
Het enige dat ik echt jammer vind is dat ik voor iedere alt waarop ik de Class mount wil gaan halen ik daarop ook de complete Legionfall questline moet gaan lopen doen... like.. ugh.. dat wordt enorm veel followers levelen en missions doen en Order resources farmen en weet ik veel wat nog meer..
Het hebben van alts deze expansion is inderdaad niet erg lucratief... Aan de ene kant goed, maar aan de andere kant is het voor de altoholics niet zo heul leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:01:
[...]

Het hebben van alts deze expansion is inderdaad niet erg lucratief... Aan de ene kant goed, maar aan de andere kant is het voor de altoholics niet zo heul leuk...
Daarin tegen maken ze het bijna wel verplicht voor de verzamelaars met http://www.mmo-champion.c...68-Power-Ascended-Rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:06:
[...]

Daarin tegen maken ze het bijna wel verplicht voor de verzamelaars met http://www.mmo-champion.c...68-Power-Ascended-Rewards
En daar word ik inderdaad erg droevig van... Want pets... I love em! Maarja... Zien wel hoe het zal uitpakken.

Vanavond even de classmount gehaald. Wel leuk om eerlijk te zijn. Maar het voelt niet per se als een geweldig mooie reward. Maar och. :) Weer een mountje er bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Het is inderdaad wel weer een mount, maar quest line zoals deze nu is had niet gehoeven, had hem dan in de mail gestuurd op de dag dat ToS open gaat.
spoiler:
Je kom als priest in een titan vault, deze is opeens uit het niets gevonden.
Class specific questlines waren beter geweest voor deze mounts.

[ Voor 24% gewijzigd door Hairy23 op 06-06-2017 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 13:54

maontje

better off Playing

Akaendra schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:39:
[...]

als je nog een AK in de research hebt kun je er ook niets meer bij proppen :D
Niks open staan. Heb er al een ticket voor gemaakt.

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:01:
[...]

Oneens. Catchup van alts is prima te doen, gearen ook. Ik snap niet wat het probleem precies is. Je hebt een alt omdat je een 2de char wilt, doe dan gewoon ook de content ervoor. Als je definitie van alt is dat je die enkel naar 110 brengt en geared, dat kan nog steeds. Je hoeft de questlines allemaal niet perse te doen. Net als dat zoveel niet verplicht is om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:18:
[...]

Oneens. Catchup van alts is prima te doen, gearen ook. Ik snap niet wat het probleem precies is. Je hebt een alt omdat je een 2de char wilt, doe dan gewoon ook de content ervoor. Als je definitie van alt is dat je die enkel naar 110 brengt en geared, dat kan nog steeds. Je hoeft de questlines allemaal niet perse te doen. Net als dat zoveel niet verplicht is om te doen.
Dat snap ik dat je dat vindt. Maar als je mounts en pets verzamelt, dan MOET je wel AL je classes naar 110 brengen en alle content doen om uiteindelijk je mount en pets te kunnen krijgen. En ik zeg ook niet dat het een probleem is, ik zeg alleen dat het niet alt-vriendelijk is om spelers te verplichten alles vele malen te te laten doorlopen om alleen een mount te verkrijgen die bij je class hoort en/of de pets die je enkel uit een class order hall kunt halen en niet cagable zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Class mount gehaald, was wel een ontzettend leuke throwback aan de oude dreadsteed quest (ook heel toevallig een van de questgivers vanuit vanilla)
Daarna de mount van calydus gekocht en de mount drop van Lord Hel'nurath gehad dus ik heb alle classmounts nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:35:
Class mount gehaald, was wel een ontzettend leuke throwback aan de oude dreadsteed quest (ook heel toevallig een van de questgivers vanuit vanilla)
Daarna de mount van calydus gekocht en de mount drop van Lord Hel'nurath gehad dus ik heb alle classmounts nu :P
Ik moet eens even gaan onderzoeken hoe ik de andere kleuren classmounts kan krijgen. Heb ik me nog helemaal niet mee bezig gehouden haha. :D Och, komt te zijner tijd wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verder ben ik op zoek nog naar een handjevol ranged DPS en een tank om deze week heroic door te kunnen blazen ter voorbereiding op ToS. Dus zit je op Draenor, of wil je transferren, en je hebt een minimaal ilevel van 890-900, stuur dan een DM :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
junglebeast schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:10:
Jammer dat de Druid mount de FF vervangt. Had liever een aparte spell gezien. Maar daar is vast wel een glyph voor straks. :)
Naast de shrine waar je de owl skin krijgt, staat een npc. Daar kan je mee praten, om de skin weer terug te wijzigen naar de Stormcrow. Gaat dus niet via een Glyph.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:44:
[...]

Ik moet eens even gaan onderzoeken hoe ik de andere kleuren classmounts kan krijgen. Heb ik me nog helemaal niet mee bezig gehouden haha. :D Och, komt te zijner tijd wel. :D
Welke class speel je?

Ik heb vandaag mijn Druid class mount gehaald.. komende tijd maar eens proberen te werken aan de Paladin class mount. Oftewel Broken Shore campaign doen op mn paladin, followers grinden voor de Mission quest en heel veel AP grinden voor Concordance.. op 3 artifacts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels Paladin en Death Knight completed. God, die van Paladin is echt lame. Nog een charger, die kan vliegen. Fuck me zeg... De questline zelf was wel heel vet, ik snap niet waarom je dat zou willen missen om te doen op je altjes.

Die van Death Knight was echt supervet, en die mount vind ik dan ook erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warrior. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
icemotion schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:36:
[...]

Welke class speel je?

Ik heb vandaag mijn Druid class mount gehaald.. komende tijd maar eens proberen te werken aan de Paladin class mount. Oftewel Broken Shore campaign doen op mn paladin, followers grinden voor de Mission quest en heel veel AP grinden voor Concordance.. op 3 artifacts...
Concordance is niet meer een vereiste om de Class mount te krijgen. Enige waar je concordance op een wapen voor nodig hebt, is kleur variaties, pets e.d.

Ander voordeel is dat ze de Broken Shore Campaign zeer veel makkelijker gemaakt hebben. De stap dat je broken shore treasure chests moet verzamelen is afgezwakt naar 5 chests (ipv 10), je hoeft nog maar 1 broken shore order hall mission te doen (ipv 3 of 5) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
thundermo schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:51:
[...]

Concordance is niet meer een vereiste om de Class mount te krijgen. Enige waar je concordance op een wapen voor nodig hebt, is kleur variaties, pets e.d.

Ander voordeel is dat ze de Broken Shore Campaign zeer veel makkelijker gemaakt hebben. De stap dat je broken shore treasure chests moet verzamelen is afgezwakt naar 5 chests (ipv 10), je hoeft nog maar 1 broken shore order hall mission te doen (ipv 3 of 5) etc.
Maar de meest irritante quest uit die serie doen ze niks aan >< Dat je die 100 sentinax marks moet verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Noiz schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:06:
[...]

Maar de meest irritante quest uit die serie doen ze niks aan >< Dat je die 100 sentinax marks moet verzamelen.
Die hebben ze in een eerder stadium al versimpeld. Ongeveer elk pack dat uit een portal komt dropt wel een paar marks, voor de verandering was de droprate vele malen lager. Als je slimt bent, ga je hem nu ook doen, de meeste mensen die namelijk de laatste quest uit de chain doen, doen dit onder de Sentinax, waardoor jij weer heel snel je marks kunt halen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Carthrax schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:00:
Tja ik heb de grote fout gemaakt ook AP in mijn andere wapens te droppen maar ik had beter eerst alles in mijn retri wapen kunnen stoppen. Dus nog geen Concordance. Ik zit op 49 geloof ik dus nog een hele bak aan AP te gaan :(
Ach ja "the AP farm continues"
De golden variant "krijg" je zowiezo, Concordance is alleen nodig voor de 3 kleur (Prot/Holy/Ret) varianten die je voor 1000 resources kan kopen volgens mij.
Kaap schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:39:
Inmiddels Paladin en Death Knight completed. God, die van Paladin is echt lame. Nog een charger, die kan vliegen. Fuck me zeg... De questline zelf was wel heel vet, ik snap niet waarom je dat zou willen missen om te doen op je altjes.

Die van Death Knight was echt supervet, en die mount vind ik dan ook erg tof.
Mounts van de Paladin zijn inderdaad vrij matig, echter is de quest line ervoor wel een van de betere. Gisteren de Monk, Shaman en Paladin class mounts gehaald en de quest line van de monk valt gewoon tegen, die van de shaman is een simpele scenario (ook matig dus). Mount van de monk is wel leuk, de shaman mount bevalt me ook wel. Die van de paladin begint ook matig tot
spoiler:
je in Stratholme terecht komt. Ook gewoon een simpel scenario maar wel mooi qua sfeer.

Maar goed, bij ons op de server gaat het nu hard met guilds die uit elkaar vallen, mergen of naar een andere server gaan. Door stug door te gaan zijn we nu de 3e guild op de server. Alles onder ons raid al geen Mythic meer, boven ons zit een horde guild (10/10M) die al op de slechtere kant van de server zitten. Dan een samengevoegde guild met 8/10, en dan zijn wij er nog met 7/10.

Nu beginnen wij dus ook al onder een tekort aan raiders te lijden helaas. Maandag met 19 en een social geprobeerd om nog Krosus, Tich en Botanis te killen maar we kregen Krosus al niet eens neer. 2 van onze healers moeten de laatste tijd hun offspecs spelen, waaronder ik. Ik zuig gewoon als dps omdat ik nooit als dps geraid heb. Tel daarbij op dat we van pure armoede iederen maar recruiten en dus gewoon 2-3 matige dps moet dragen :'( .
Dus de bom barste bijna maandag, raid maar beëindigd. Maar nu heeft 1 van de betere dps zich al afgemeld voor alle raids tot aan Tomb dus er zal nog wel wat drama volgen vrees ik. Zit naar mijn mening niets anders op dan met de guild naar een drukkere server te gaan verhuizen, dus dat zal vanavond worden aangedragen. Hoop dat iedereen er wel oren naar heeft.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Pagina: 1 ... 86 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.