Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Iusedto schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:33:
[...]

2 uur ? :)
Je kon letterlijk gaan slapen en de volgende dag gewoon weer mee doen in dezelfde AV battle.
De volgende dag?
Ik heb verhalen gelezen over AVs die zo lang duurden dat het alleen onderbroken werd door realm maintenance. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slechtste Dungeon : Violet Hold, waardeloze gating en dan ook nog eens slappe setting.
Slechtste Raid : Heart of Fear / Trial of the Crusader
Slechtste Expansie : Warlords of Draenor
Slechtste Zone : Hellfire Peninsula (TBC)
Slechtste Stad : Thunder Bluff
Slechtste Battleground : Silvershard mine (unbalanced)
Slechtste Class : Hunters (enige class die ik niet tot max level heb weten te brengen omdat ik interesse verloor)
Slechtste/lelijkste Mount : Swift Springstrider en varianten
Slechtste NPC : Thrall in Durnholde Heep

Beste Dungeon : Origineel Scholomance
Beste Raid : Ulduar
Beste Expansie : WotLK overall, TBC voor raiding
Beste Zone : Suramar
Beste Stad : The Undercity
Beste Battleground : Arathi Basin
Beste Class : Druid
Beste/mooiste Mount : Winterspring saber
Beste NPC : Bolvar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke lijst @Verwijderd

Was de originle Scholomance niet eerst een Raid zit ik me nu te bedenken ?
Is zo lang geleden :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:40:
Leuke lijst @Verwijderd

Was de originle Scholomance niet eerst een Raid zit ik me nu te bedenken ?
Is zo lang geleden :)
Was inderdaad origineel een 10-mans dungeon (of 'raid'), net als originele strathome. Waren erg uitdagende dungeons met een mooie questline eromheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goeie oude tijd :)

Scholo was een leuke dungeon :
YouTube: Scholomance - Vanilla - Feenix (wow 1.12.1)

WoW tot en met WotLK was voor mij toch wel de allerbeste tijd in een MMO.
Besef me ook dat zoiets nooit meer zal terug komen.

[ Voor 33% gewijzigd door Iusedto op 19-05-2017 15:12 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Iusedto schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:10:
Goeie oude tijd :)

Scholo was een leuke dungeon :
YouTube: Scholomance - Vanilla - Feenix (wow 1.12.1)

WoW tot en met WotLK was voor mij toch wel de allerbeste tijd in een MMO.
Besef me ook dat zoiets nooit meer zal terug komen.
Dat had ik in TBC. Begin TBC begonnen wat een tijd was dat zeg. Met al die prequesten en keys die je nodig had voor heroics en raids. Je kon pas naar de Black temple als je SCC en TK questen had gedaan etc. Dat waren echt uitdagingen en je had het gevoel dat je eerst iets moest halen voordat je verder komt. Magtheridon downen was ook echt een gruwlijke ervaring met 25 mensen. Meest ondergewaardeerde boss naar mijn mening, hoor je nooit iemand over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

rdlfcuboy schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:26:
[...]
Dat had ik in TBC. Begin TBC begonnen wat een tijd was dat zeg. Met al die prequesten en keys die je nodig had voor heroics en raids. Je kon pas naar de Black temple als je SCC en TK questen had gedaan etc. Dat waren echt uitdagingen en je had het gevoel dat je eerst iets moest halen voordat je verder komt. Magtheridon downen was ook echt een gruwlijke ervaring met 25 mensen. Meest ondergewaardeerde boss naar mijn mening, hoor je nooit iemand over.
Magtheridon moest je doen voor een titel die vanaf de WotLK prepatch niet meer te halen was. Ik was op mijn server de enige die nog wekelijks een PuG magtheridon raid organiseerde. De laatste twee maanden dat dit nog kon. Iedere dag dat ik online kwam werd ik gebombardeerd met whispers van mensen die mee wilden :X

In de laatste twee weken op al mijn max level characters (5 indertijd) die raid gedaan. Sommigen echt zwaar under geared, maar daar deed niemand toen moeilijk over. De helft van die raids zaten vol met mensen uit de top guilds die in sunwell bezig waren, maar om wat voor reden dan ook die titel nog nooit gehaald hadden, dat compenseerde meer dan genoeg.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn zo veel bosses te noemen die leuke mechanics hadden.

De enige boss die ons ooit echt verslagen heeft was Hakkar in vanilla ZG. Na weken van wipen was er ineens de guild disband na ruzie tussen twee Raiders. Game over lol :)

Het meeste gelachen heb ik in Naxx (dacht 25 man) met Heigan(Heigen ?) en die "dans" van hem.
Ik ben zo verschrikkelijk vaak de verkeerde kant opgelopen lol :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

rdlfcuboy schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:26:
[...]

Ja mis die tijd wel. Nu is het meer een persoonlijk spelletje. Ilvl, en Artifact Power, World Quests etc. Ja er is genoeg te doen, dat wel. Heb nog genoeg questlines die ik graag wil afmaken.
Maar mis wel het groep en raid gevoel. M+ is ook niet alles. Meeste doen een +9 of +10 en dan niks meer in de week.

Volgende week een beetje een pauze inlassen en dan op naar de volgende raid. :)

[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 19-05-2017 16:03 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:57:
Er zijn zo veel bosses te noemen die leuke mechanics hadden.

De enige boss die ons ooit echt verslagen heeft was Hakkar in vanilla ZG. Na weken van wipen was er ineens de guild disband na ruzie tussen twee Raiders. Game over lol :)

Het meeste gelachen heb ik in Naxx (dacht 25 man) met Heigan(Heigen ?) en die "dans" van hem.
Ik ben zo verschrikkelijk vaak de verkeerde kant opgelopen lol :)
Argh Heigan the Unclean, die boss en een paar nitwits in de guild zijn de reden dat ik geen Undying en Immortal achievements heb. Altijd wel iemand die daar dood ging :(

Safetydance heb ik uiteraard wel, die is individueel...

Edit: lol, zie net dat safety dance ook raid wide is. Hebben we het toch een keer goed gedaan in 2009...

edit 2: 8 jaar geleden alweer en nog steeds in dezelfde guild en 9 van de huidige raiders waren er toen ook al bij...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2017 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slechtste Dungeon : Blackfathom Deep / Maraudon / Wailing Caverns
Slechtste Raid : Highmaul, vooral de itemisation maakte het unrewarding
Slechtste Expansie : Warlords of Draenor
Slechtste Zone : Vashir
Slechtste Stad : Exodar
Slechtste Battleground : Strand of Ancients / Isle of Conquest / Alterac Valley
Slechtste Class : Hunter, ondanks dat ik juist heel graag een archer class zou willen, vind ik Hunters echt niks. Mensen die een Hunter spelen heb ik ook nooit een hoge pet van op.
Slechtste/lelijkste Mount : Springstriders en Gnome racial mounts
Slechtste NPC : die trut van Highmountain "Together, we...are....Highmountain" :r

Beste Dungeon : Scarlet Monastary
Beste Raid : ICC
Beste Expansie : WotLK
Beste Zone : Icecrown
Beste Stad : Stormwind
Beste Battleground : Arathi Basin
Beste Class : Warrior, DK & Pala heul dichtbij
Beste/mooiste Mount : Midnight's Eternal Reins
Beste NPC : The Lich King

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Eigenlijk heeft iedereen hetzelfde gevoel; vroeger was WoW beter. We hadden toen veel minder, alles was veel minder toegankelijk, maar toch hebben we er betere herinneringen aan en vonden we het leuker. Ik weet niet wat het is. Veel mensen zeggen nostalgie - of de roze bril - deels denk ik er ook zo over, alleen toch ook weer niet helemaal. Er was toen der tijd zoveel meer romantiek in het spel, het klinkt misschien een beetje hopeloos: ik zou er echt veel voor over hebben om weer even terug naar die tijd te gaan. De game was mysterieuzer, de hele atmosfeer was anders en er was nog echt een community. TBC is oprecht de leukste tijd die ik ooit in een game ervaren heb, echt uniek en ook niet in een "verbaal jasje" te steken, je moet het gewoon echt ervaren hebben.

Guilds betekenden nog iets, je gedrag betekende nog iets, een party was echt iets sterks en solidairs en dingen behalen kostte nog echt nadenkwerk en moeite. Je was geen nummer; alles wat je deed boeide, iedereen had een verantwoordelijkheid ingame. De weg was langer, de beloning duurde langer, maar daardoor werden de wegen ernaartoe ook langer en daar maakte je de leukste dingen mee. Nu heb je die "World Quest Group Finder Addon", allemaal kneitersnel, niemand zegt gedag tegen elkaar en je bent binnen 2 minuten klaar. Ik zweer het, als je als experiment deze party members zou vervangen door bots zou bijna niemand het merken. Ik hou van WoW echt waar, alleen het voelt vaak zo single player aan. Vroeger duurde het bijvoorbeeld ook 20 uur voordat je leven 15/20 zat? Nu zit je in die tijd level 100. Ik hoef niet het overduidelijke benoemen, maar het is logisch dat als je 20 uur speelt en dan pas level 20 speelt je echt extreem veel meemaakt. Het creëerde een bepaalde band, het vroeg echt dedicatie, je had het gevoel alsof je wat bereikt had.

Dat is naar mijn inziens nu allemaal veel minder, wat ik oprecht jammer vind. Ik moet daarnaast wel zeggen dat ik het één van de beste expansions ooit vind. Nog nooit heb ik zoveel te doen gehad en was er zoveel content voor mijn gevoel. De questlines zijn episch en geweldig, ze hebben het echt spectaculair gemaakt met de lore en de characters. Alleen één ding mist: een community en haar romantiek. Het hoeft echt niet perfect te zijn, alleen "HET" ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 19:58:
Er was toen der tijd zoveel meer romantiek in het spel, het klinkt misschien een beetje hopeloos: ik zou er echt veel voor over hebben om weer even terug naar die tijd te gaan. De game was mysterieuzer, de hele atmosfeer was anders en er was nog echt een community.

Guilds betekenden nog iets, je gedrag betekende nog iets, een party was echt iets sterks en solidairs en dingen behalen kostte nog echt nadenkwerk en moeite. Je was geen nummer; alles wat je deed boeide, iedereen had een verantwoordelijkheid ingame. De weg was langer, de beloning duurde langer, maar daardoor werden de wegen ernaartoe ook langer en daar maakte je de leukste dingen mee.
Dit is zo verschrikkelijk waar _/-\o_

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Raptar schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 19:58:
<verhlaal>

Alleen één ding mist: een community en haar romantiek. Het hoeft echt niet perfect te zijn, alleen "HET" ontbreekt.
Dit is zó waar!

Persoonlijk was Vanilla <> WotLK mijn beste WoW tijd ooit; maar als ik terug denk naar ALLE moeite en tijd die ik moest steken om de attunement chains te doen (Raids), reputation the farmen voor Heroic Dungeon entrance keys (TBC) ben ik toch enigszinds blij dat het tegenwoordig niet meer hoeft; meer ook omdat ik er minder tijd voor heb dan toen (school vs. werk). De echte 'clique' met een guild van toen was heilig; je deed alles voor elkaar en split dungeons runnen om iedereen attuned naar de raid te krijgen omdat je anders niet eens kon gaan raiden.

Nu is het al heel wat als je raid uit 20 man bestaat (mits Mythic guild), maar anders zit iedere guild te zweven tussen 10 <>20 members ivm de Heroic scaling. Ik mis de harde 25 man eis voor raids, toen kon je ook nog een community bouwen met elkaar; nu is een heel realm versplinterd in honderden kleine guilds waardoor interactie met anderen ook veel minder wordt. Jammer.

Mijn pinnacle: Mu'ru killen pre-nerf; DIE nerd screams mis ik echt (of zoals op Ragnaros) waar iedereen in de raid he-le-maal gek werd toen de boss neer ging.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:34
Er zal wel weer is een nieuwe IP komen die dat gevoel zal geven, alhoewel het misschien ook met onze leeftijd te maken heeft, krijg je als je wat ouder bent nog wel zo'n gevoel van games?

Het gevoel dat je kreeg toen we voor het eerst online konden gamen op xbox live, het gevoel dat Halo 2 gaf met die fantastische multiplayer en clans etc, en dus het epische WoW:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LFD, LFR en 10-man raiding zijn mijn inziens de 3 fouten die WoW onherstelbaar beschadigd hebben in de zin van community/social.

Zo zie je maar, je game laten bepalen door, en inrichten op, de klagende forum casuals, maakt meer kapot dan je lief is. Ze hadden vast moeten houden aan de term MMO, niet er een halve single player game van bakken omdat sommige mensen geen tijd hebben om te spelen of socially awkward zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

In de casuals zitten wel het meeste geld. En dat is voor de aandeelhouders toch fijn. Hopelijk komt er nog een leuke MMO uit dit jaar. Maar zie eigenlijk alleen maar van die kickstarter MMO's.

Gisteravond met de #EuroGroup van Discord een Nighthold HC kunnen doen op mijn Pala. Was wel de minste van de groep maar heb nog niet veel raidervaring in Legion. Toch nog redelijk kunnen spelen voor mijn ilvl. Op Krosus en Botanist een deel van de tijd op de grond gelegen. :) https://www.warcraftlogs..../11#metric=dps&bracket=-1

[ Voor 48% gewijzigd door junglebeast op 20-05-2017 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Aan casuals is inderdaad het meeste geld te verdienen, oftewel: massa is kassa. Alleen wil je dit als studio? Blizzard stond juist altijd bekend om hun onderscheidende en aparte genre games. Nu willen ze iedereen tevreden houden, dat werkt niet, met niks niet. Om een metafoor te creëren: hockey mag alleen met een stick. Sommige mensen vinden het dom dat je niet met je voeten mag spelen, dan gaan we toch ook voor die mensen het spel niet aanpassen zodat ze ook mogen spelen met hun voeten? Dan ben je de essentie van het spelletje kwijt en slaat het nergens meer op. Als je graag met je voeten wilt spelen, dan is hockey gewoon niet jouw spel. Misschien een rare metafoor, maar wel te begrijpen toch?

Als je geen zin hebt om een class te leren, geen zin hebt om te communiceren, geen zin hebt om initiatief te nemen, geen zin hebt om voor een game moeite te doen (zo kan ik eindeloos doorgaan), dan is World of Warcraft gewoon niet jouw spel. Ze willen nu iedereen tevreden houden zoals ik al zei en dat werkt gewoon niet.

Een game zit in een bepaald genre en heeft een bepaalde speelstijl en karakter. Karakter had het vroeger zeker, maar dat verdwijnt langzaam aan. WoW word een people pleaser, allemaal leuk en lief enzo, maar net als mensen die dat in het echt doen: je bereikt er niks of niemand mee, uiteindelijk loop je altijd in de gulden middenweg en is het voor niemand meer wat. Ze moeten meer bij hun roots blijven en vasthouden aan hetgeen wat zij willen maken en hoe het bedoeld is. Dan maar 1 miljoen subs minder, uiteindelijk zal je wel duurzamer zijn denk ik en meer plezier hebben op de fora en ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Kaap schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 06:32:
LFD, LFR en 10-man raiding zijn mijn inziens de 3 fouten die WoW onherstelbaar beschadigd hebben in de zin van community/social.

Zo zie je maar, je game laten bepalen door, en inrichten op, de klagende forum casuals, maakt meer kapot dan je lief is. Ze hadden vast moeten houden aan de term MMO, niet er een halve single player game van bakken omdat sommige mensen geen tijd hebben om te spelen of socially awkward zijn.
Zeker waar dit,

maar ik denk dat wanneer juist deze 3 onderdelen nu (of in een volgende expo) uit de game gehaald worden dat de 'filthy casuals' in het plafond hangen; daarnaast forceer je guilds om te gaan mergen wat ook niet altijd even lekker is.

zoals @Iusedto al zei... 'iets wat waarschijnlijk niet meer terugkomt'. In ieder geval de beleving en community feel.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals er al werd geschreven is het sociale aspect van het spel, waarbij je geholpen wordt etc etc en men de tijd voor elkaar neemt zeer zeer zeer ver te zoeken helaas. Daar kan ik me nogal aan irriteren.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 12:29
Yay WoW nostalgie _/-\o_
Laat ik meteen stellen dat ik me heel goed vermaakt heb in vanilla WoW en dat ik ook het community gevoel ervaren heb toen. Vanilla had heel veel zaken goed voor elkaar, en een aantal dingen helemaal niet.

De 'community' onstond volgens mij door de goede en minder goede punten:

Ik ga niet met alles akkoord in bovenstaande video's, maar veel van de spel elementen die de auteur toonde zou ik de dag van vandaag niet meer aanvaarden. Dat is ook logisch want ik ben ondertussen 12 jaar ouder en mijn vrije tijd is veel kostbaarder :)

Daarnaast kan Blizzard niet zomaar meer 'de geest terug in de fles steken'. De community is in z'n geheel slimmer/vaardiger geworden in het spel. En een verse 'eerste ervaring' waarbij alles nieuw is maken nagenoeg onmogelijk.

Onlangs heb ik op youtube heel wat fragmenten gevonden van de originele WoW soundtrack, en bij het luisteren van de muziek van Deathknell en Tirisfall Glades kwamen meteen heel veel goede herinneringen boven aan mijn allereerste char (undead warrior) en mijn eerste stappen in WoW. Ik moest echt lachen bij een commentaar ivm die abomination op de weg naar Brill (Gordo?), ik dook ook weg toen ik die voor de eerste keer zag :P Toen besefte ik ook dat de muziek en geluiden blijkbaar heel veel hebben bijgedragen aan mijn herinneringen in WoW. Echt petje af voor Blizzard en hun soundengineers _/-\o_

Eigenlijk zijn het ook herinneringen aan een tijd dat het perfect verdedigbaar was voor mij om zes uur te spenderen in BRD, eindeloos te zoeken naar één van de ingangen van Maraudon, uren mining nodes te farmen voor een guildies legendary te craften,... maar nu met een veeleisende job,verantwoordelijkheden,... niet meer wenselijk zijn.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Kaap schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 06:32:

Ik kan me niet herinneren dat er ooit mensen op grote schaal gevraagd hebben om die dingen. Van wat ik had begrepen had Blizzard LFR geïntroduceerd om het budget voor raids aan te spekken. Blijkbaar deden te weinig mensen raids voor al de tijd en geld die Blizzard erin steekt om ze te maken. En LFD had te maken met cross realm groups, die toendertijd in het spel gestopt werden.

Daar heb je nog zo'n community killer, overigens: CRZ. Een illusie van Blizzard om je het idee te geven dat de spelwereld bevolkt is. Okee je kunt met mensen van een andere realm praten en met ze in een groep gaan, maar daar houdt het ook wel mee op. Je kunt niet met ze traden, je kunt niet in elkaars guild en dikke kans dat als je over een onzichtbare lijn stapt ze verdwijnen om nooit meer gezien te worden.
Kapoen schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:32:Ik moest echt lachen bij een commentaar ivm die abomination op de weg naar Brill (Gordo?), ik dook ook weg toen ik die voor de eerste keer zag :P
Herkenbaar. Mijn allereerste toon was een night elf en bij het introfilmpje had ik meteen een WTF moment toen er zo'n protector boom door het beeld wandelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:46:
[...]

Magtheridon moest je doen voor een titel die vanaf de WotLK prepatch niet meer te halen was. Ik was op mijn server de enige die nog wekelijks een PuG magtheridon raid organiseerde. De laatste twee maanden dat dit nog kon. Iedere dag dat ik online kwam werd ik gebombardeerd met whispers van mensen die mee wilden :X

In de laatste twee weken op al mijn max level characters (5 indertijd) die raid gedaan. Sommigen echt zwaar under geared, maar daar deed niemand toen moeilijk over. De helft van die raids zaten vol met mensen uit de top guilds die in sunwell bezig waren, maar om wat voor reden dan ook die titel nog nooit gehaald hadden, dat compenseerde meer dan genoeg.
is dat toevallig champion of the naaru ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 13:37

Zorian

What the fox?

rdlfcuboy schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 19:03:
[...]

is dat toevallig champion of the naaru ?
Ik ben nog steeds trots op mijn titel: <Name> of the Shattered Sun, deze nog gehaald in TBC tijd, al mijn centen in gestoken om die laatste quest te kunnen voltooien en de titel te krijgen. :p

Merk wel, zoals hierboven al aangehaald, dat het sociale aspect pleite is.
Ik mis vrij vaak iemand om iets mee te doen, no matter what. Mag dan wel in een guild zitten, afgezien van de geplande raids doen we niks met elkaar. Je moet bijna smeken om maar enkele mensen een dungeon/mythic(+) in te krijgen.
Helpt ook niet mee dat van alle vrienden die WoW spelen er nog maar 1 over is. :p En sommigen zijn van realm verhuisd en hebben toen contact verbroken. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zorian schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:24:
[...]
Merk wel, zoals hierboven al aangehaald, dat het sociale aspect pleite is.
Ik mis vrij vaak iemand om iets mee te doen, no matter what. Mag dan wel in een guild zitten, afgezien van de geplande raids doen we niks met elkaar. Je moet bijna smeken om maar enkele mensen een dungeon/mythic(+) in te krijgen.
Helpt ook niet mee dat van alle vrienden die WoW spelen er nog maar 1 over is. :p En sommigen zijn van realm verhuisd en hebben toen contact verbroken. :/
Herkenbaar. Mijn RL friends spelen alleen nog HOTS. Echte goede virtual friends heb ik niet meer. Op het moment dat je niet meer in een guild zit gaat ook de regel "uit de guild, uit het hart" vaak gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In other news, WoW token is gisteren de 250K gold aangetikt. Overmorgen reset mijn creditcard, ik ga denk ik 1 of 2 tokens in de verkoop gooien. $€!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
250K ?
Vorige week was ie nog "maar" 198K

Wat is de beste manier om die Broken Shore Rep omhoog te krijgen ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:25:
250K ?
Vorige week was ie nog "maar" 198K

Wat is de beste manier om die Broken Shore Rep omhoog te krijgen ?
Er van uitgaande dat je elke reguliere quest gedaan hebt:
1. Kirin Tor daily en dan als reward Legionfall token kiezen
2. Orderhall missions met rep tokens als reward
3. World Quests en mini-bosses, lever de resources per 100 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:52:
[...]

Er van uitgaande dat je elke reguliere quest gedaan hebt:
1. Kirin Tor daily en dan als reward Legionfall token kiezen
2. Orderhall missions met rep tokens als reward
3. World Quests en mini-bosses, lever de resources per 100 in.
Thanks !
Het nadeel als je er lang uitgeweest bent is dat je dingen (nog) niet weet.
Kirin Tor daily zegt me niks, zoek ik wel even op.
Order Hall heb ik die missions nog niet gekregen.

Ik blijf gewoon lekker questen op dat eiland en dan komt het wel goed , denk ik.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Nouja Daily is een groot woord; Kirin tor emissary bedoelt hij waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, ik heb het net gelezen. Zijn genoeg manieren, kost eigenlijk gewoon tijd.
Moet die rep en 4 q's in Suramar en dan heb ik eindelijk Flying.
Vandaar dat ik wat ongeduldig ben :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:41
Afgelopen weekend met wat chars wat transmog runs gedaan door SSC, TK, ToT en SoO (afkorting centraal). Toch weer wat leuke spullen bijelkaar mogen schrapen.
Aangezien ik ToT alleen maar in LFR had gedaan was dat af en toe wel even zoeken. Vooral na Ji-Kun vroeg ik mij af waar ik in vredesnaam naartoe moest.

Ook de boss met die verschillende quillen kon ik niet looten dus maar de mobs daarna naar het lijk van de boss toe kiten, die daar afmaken en toen kreeg ik de loot.

Binnenkort maar weer wat transmog runs doen, het blijft toch leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 13:37

Zorian

What the fox?

Iusedto schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:11:
Klopt, ik heb het net gelezen. Zijn genoeg manieren, kost eigenlijk gewoon tijd.
Moet die rep en 4 q's in Suramar en dan heb ik eindelijk Flying.
Vandaar dat ik wat ongeduldig ben :)
Je hebt revered 20k (dus 1k van exalted af) nodig in Suramar om die questline te kunnen voltooien, dus have fun alvast. :p Daar zat ik op het eind ook weken op vast. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56

hmr

Kaap schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:20:
In other news, WoW token is gisteren de 250K gold aangetikt. Overmorgen reset mijn creditcard, ik ga denk ik 1 of 2 tokens in de verkoop gooien. $€!
Wat krijg je er dan voor? Is dit nieuw? haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

je koopt een wow-token voor 20 euro en deze verkoop je (momenteel dus richting de 250K ingame gold) de reden dat deze nu hoger ligt is de aankondiging dat destiny 2 in battle.net komt en je gold kan omzetten naar battle.net currency om bv games te kopen etc

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Carthrax schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:53:
Afgelopen weekend met wat chars wat transmog runs gedaan door SSC, TK, ToT en SoO (afkorting centraal). Toch weer wat leuke spullen bijelkaar mogen schrapen.
Aangezien ik ToT alleen maar in LFR had gedaan was dat af en toe wel even zoeken. Vooral na Ji-Kun vroeg ik mij af waar ik in vredesnaam naartoe moest.

Ook de boss met die verschillende quillen kon ik niet looten dus maar de mobs daarna naar het lijk van de boss toe kiten, die daar afmaken en toen kreeg ik de loot.

Binnenkort maar weer wat transmog runs doen, het blijft toch leuk.
Ik blijf ook wekelijks transmog runs doen;
BWL (verdomde Transcendence Halo...)
TotES N
SoO HC (eerste 3)
BRF M

momenteel met iets van 34 transmog sets complete, en een set of 3-4 die op 7/8 zitten (meestal een missende belt :/ ) De overige zijn voornammelijk de PvP sets van Wrath.

blijft inderdaad een leuke bezigheid om te doen =))
Binnenkort ook eens kijken naar de T2 (roze) lookalike set uit TBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net terug van een weekendje weg. Als het inderdaad zo is dat de tokens nu voor 250k gaan, zal ik wellicht ook maar eens even wat tokens kopen voor de verkoop. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

De huidige token prijs ligt op 214k gold :)
source (evt. adblockers uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:46:
De huidige token prijs ligt op 214k gold :)
source (evt. adblockers uitzetten)
Yeh, ik had het inderdaad gezien. :) nou ja, shit happens... dan maar even wachten of gewoon lekker geen real life money uitgeven. ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 18:06
Ik betaal juist met gold iedere maand mn subscription :p

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gister mocht ik mee als social met de guild en heb ik voor het eerst Nighthold normal gecleared en ook nog even de laatste twee bosses op HC. Meteen curve binnen :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
hmr schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:44:
Gister mocht ik mee als social met de guild en heb ik voor het eerst Nighthold normal gecleared en ook nog even de laatste twee bosses op HC. Meteen curve binnen :D
Nice. Heb je mooi snel binnen. Ik ben al de hele week bezig een groep te vinden om de laatste twee te doen maar de eisen zijn Curve + IL900+ en das lastig....

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

skassie schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:48:
[...]

Nice. Heb je mooi snel binnen. Ik ben al de hele week bezig een groep te vinden om de laatste twee te doen maar de eisen zijn Curve + IL900+ en das lastig....
Vond het kwa tacs allemaal wel meevallen... alleen mijn dps was erg laag.. 878 met maar een lego en een artifact die erg achter ligt helpt allemaal niet mee!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

skassie schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:48:
[...]

Moet je even kijken op de EuroGroep van Discord. Ik heb toen ook NH HC gedaan op mijn pala. Was toen iets van 879. We moesten van de week nog wel de 2 laatste doen, maar ik kon die avond niet. Maar die killen ze wel elke week. Er is zowel een Horde als Alliance raid. Dus ga van de week zeker weer inschrijven. Zorg dat je het kanaal rond 19:45 in de gaten houd voor de naam van LFG.

https://discord.gg/tA6jGHV#disbtn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Blizzard vindt weer dat we te snel gaan :/

https://worldofwarcraft.com/en-us/news/20653889
Artifact Knowledge can now be researched to a maximum level of 40 (was 50).

Developers’ Notes: We raised the Knowledge cap from 40 to 50 very late in the 7.2 PTR cycle, out of an abundance of caution: We wanted to ensure that players of all playstyles, as well as alt characters, would view the Concordance trait as accessible. However, between the additional Artifact Power gains added in 7.2 and others that were hotfixed in after the patch released, we’re now well ahead of that mark. Knowledge 40 now seems more than sufficient for players to reach Concordance, and the prospect of months’ worth of additional Knowledge still left to research makes some players feel like their efforts in the interim aren’t meaningful. Therefore, we’re rolling the cap back to 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja ze kunnen altijd in 7.3 dit naar 50+ zetten. Of ze dan weer extra traits maken weet ik niet.
Ik ben nu mijn Guardian spec naar 52 brengen en dan vind het wel weer prima.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten sommige mensen dan al op zo'n ontzettend hoge AK? :) Grappig om te zien, weet zelf niet eens op hoeveel ik zit. Maar sowieso niet in de buurt aangezien ik ontzettend lang de tijd heb verdaan. ^_^

Vanavond wellicht weer eens even een poging doen tot WoW. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:01
RustStorm schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:27:
Zitten sommige mensen dan al op zo'n ontzettend hoge AK? :) Grappig om te zien, weet zelf niet eens op hoeveel ik zit. Maar sowieso niet in de buurt aangezien ik ontzettend lang de tijd heb verdaan. ^_^

Vanavond wellicht weer eens even een poging doen tot WoW. :D
Max waar men op kan zitten is rank 37 welke vandaag te behalen is.
Maar waar Blizzard naar kijkt is hoe snel mensen die Concordance trait kunnen unlocken en velen zitten daar nu al op. Met nog 3-4 ranks te gaan zal die artifact rank 52 makkelijk te halen zijn voor het gros van de mensen. Er is dus geen noodzaak om die AK op max 50 te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:46:
[...]

Max waar men op kan zitten is rank 37 welke vandaag te behalen is.
Maar waar Blizzard naar kijkt is hoe snel mensen die Concordance trait kunnen unlocken en velen zitten daar nu al op. Met nog 3-4 ranks te gaan zal die artifact rank 52 makkelijk te halen zijn voor het gros van de mensen. Er is dus geen noodzaak om die AK op max 50 te houden.
Alright, dat is een duidelijk verhaal. :) Dan is het inderdaad niet echt noodzakelijk om naar 50 te kunnen haha. Vanavond eens zien hoe ver ik eigenlijk met m'n AK ben; heb echt geen flauw idee!

Overigens, ben gisteren eens op pad gegaan om wat rare wild pets te verzamelen. Toch weer twee kunnen capturen. Denk dat ik vanavond weer even op jacht ga naar overige pets die ik nog in rare versie wil hebben. :) Daar maar weer eens in verdiepen; erg lang geleden dat ik me daar mee heb bezig gehouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Het is weer dinsdag en dat betekent natuurlijk het volgende hoofdstuk in de EPISCHE Broken Shore questline.

3 rare elites voor 38g, 3k nethershards en 1500 rep.

[ Voor 5% gewijzigd door Wee Man op 23-05-2017 14:45 . Reden: Rep ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Hoe zit het eigenlijk met de Blades of the Fallen Prince van de Frost DK, ik blijf maar punten pompen in Soulbiter maar krijg niet die questen voor die extra ring. Moet je deze gewoon vol blijven knallen of heb ik een bug te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
Carthrax schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:25:
Hoe zit het eigenlijk met de Blades of the Fallen Prince van de Frost DK, ik blijf maar punten pompen in Soulbiter maar krijg niet die questen voor die extra ring. Moet je deze gewoon vol blijven knallen of heb ik een bug te pakken?
Ik zou voor de gein eens naar Dalaran gaan, naar de hoge spire waar Kadgar en z'n vriendjes staan. Daar zou je een quest moeten krijgen. Zo niet, dan heb je hem of al in je questlog er tussen staan, of je moet inderdaad even een ticket inschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
junglebeast schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:26:
[...]

Moet je even kijken op de EuroGroep van Discord. Ik heb toen ook NH HC gedaan op mijn pala. Was toen iets van 879. We moesten van de week nog wel de 2 laatste doen, maar ik kon die avond niet. Maar die killen ze wel elke week. Er is zowel een Horde als Alliance raid. Dus ga van de week zeker weer inschrijven. Zorg dat je het kanaal rond 19:45 in de gaten houd voor de naam van LFG.

https://discord.gg/tA6jGHV#disbtn
Top , kon de naam al niet meer terug vinden. Gelijk ff aangemeld op de DC :) en nu maar ff afwachten of er nog een HC in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag allemaal,

Eerste keer dat ik hier post dus hopelijk zit ik in de juiste topic.

Na 5 jaar in dezelfde NL guild gezeten te hebben is helaas het moment gekomen dat hij uit een is gegaan vanwege ruzies tussen officers en daarbij aantal spelers die ermee gingen bemoeien. Aangezien het een kleine guild was met genoeg mensen voor raiden en wat alts was er niet genoeg over om door te gaan. Dus ik ben opzoek naar een nieuwe NL guild. Ik zoek een guild dat progress raids doet en er vol voor gaat als ToS komt. Ik kan 2-3 dagen per week in de avond tussen ~19:00 & ~ 22:30.

Mijn eigen ervaring is 10/10 Mythic NH, en heb deze al meerdere malen gedaan. Dus kan eventueel hier en daar helpen indien nodig.

Alliance/Horde/Realm maakt me niet uit kan als nodig is transferen.

Verdere info kan altijd gevraagd worden.

Ik heb geprobeerd de lijst van Tweakers te openen maar helaas kan ik die niet openen om een of andere reden.

Dus als iemand een goede NL guild kent en mij dat kan laten weten zou dat super zijn! :)

Met vriendelijke groet,

Richard/Jaymire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:28:
Goedemiddag allemaal,

Na 5 jaar in dezelfde NL guild gezeten te hebben is helaas het moment gekomen dat hij uit een is gegaan vanwege ruzies tussen officers en daarbij aantal spelers die ermee gingen bemoeien. Aangezien het een kleine guild was met genoeg mensen voor raiden en wat alts was er niet genoeg over om door te gaan. Dus ik ben opzoek naar een nieuwe NL guild. Ik zoek een guild dat progress raids doet en er vol voor gaat als ToS komt. Ik kan 2-3 dagen per week in de avond tussen ~19:00 & ~ 22:30.

Mijn eigen ervaring is 10/10 Mythic NH, en heb deze al meerdere malen gedaan. Dus kan eventueel hier en daar helpen indien nodig.

Ik heb geprobeerd de lijst van Tweakers te openen maar helaas kan ik die niet openen om een of andere reden.

Dus als iemand een goede NL guild kent en mij dat kan laten weten zou dat super zijn! :)

Met vriendelijke groet,

Ik denk dat er dan vrij weinig keuze overblijft: https://www.wowprogress.c...eek=&lang=nl&class=&spec=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:28:
Goedemiddag allemaal,

Met vriendelijke groet,

Dude where's my mount:
https://wowdude.nl/index.php

Grootste NL guild die steady is, al meer dan 10 jaar. Sociaal, solidair, gezellig en gericht op progress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draught of Souls wordt in 7.2.5 generfed alleen voor Warriors. Trouwens idem voor alle trinkets in ToS die Warriors kunnen gebruiken.

Warriors bovenaan, dat kan natuurlijk niet, Blizzard heeft dat nog nooit laten gebeuren.

Gelukkig heb ik nog een Frost DK en optioneel een Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik zag vanochtend in de app een change in artifact knowledge levels. Kennelijk scaled AK nu nog maar tot 40 ipv 50 wat eerder was.

En wat daarmee gewijzigd is is ook de boekjes voor alts; als je AK40 hebt kan je nu een boekje kopen voor een alt die AK40 geeft ipv 5 levels lager zoals nu het geval is met de boekjes..

Nou nog maar een anderhalve week wachten dan voor ak40.. en dan boekjes kopen voor mn 110 alts.. want dan kan ik daarmee lekker mn artifacts gaan volgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
[b][message=51327467,noline]
En wat daarmee gewijzigd is is ook de boekjes voor alts; als je AK40 hebt kan je nu een boekje kopen voor een alt die AK40 geeft ipv 5 levels lager zoals nu het geval is met de boekjes..
Heb je hier een bron van? Want dat zou betekenen dat ik voor m'n alts die nu 110 en nog op AK26 zitten (omdat ik vrij weinig tijd in ze steek) echt niks ga doen totdat m'n Pally op lvl40 ak zit. Wat over ongeveer 2 weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
icemotion schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:25:
Ik zag vanochtend in de app een change in artifact knowledge levels. Kennelijk scaled AK nu nog maar tot 40 ipv 50 wat eerder was.

Nou nog maar een anderhalve week wachten dan voor ak40.. en dan boekjes kopen voor mn 110 alts.. want dan kan ik daarmee lekker mn artifacts gaan volgooien.
Ik heb me nooit echt verdiept in dat AK, maar ik las gisteren dat nog bijna niemand AK40 heeft? Nu ben ik nog niet zo lang level 110 en zit al op AK33. Vertel me alsjeblieft niet dat het vanaf AK35 3 weken per research gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

icemotion schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:25:

Gisteren was de AK change al announced voor US waardoor we automatisch wisten dat dit vandaag op de EU servers deployed zou worden.

Over de nieuwe AK catch-up voor alts heb ik zelf ook nog niks gezien; heb je een source voor dat statement?
Raptar schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:41:
[...]

Ik heb me nooit echt verdiept in dat AK, maar ik las gisteren dat nog bijna niemand AK40 heeft? Nu ben ik nog niet zo lang level 110 en zit al op AK33. Vertel me alsjeblieft niet dat het vanaf AK35 3 weken per research gaat duren?
Sinds gisteren kon je AK37 halen in de EU (dat is nu ook het hoogste) en elke AK duurt duurt 5 dagen. dus over pak em beet 15-17 dagen heeft iedereen die zijn/haar AK heeft bijgehouden, AK40

[ Voor 24% gewijzigd door Dawn op 24-05-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Raptar schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:41:
[...]

Mensen kunnen maximaal op het moment op 37 zitten. Ik neem aan dat je pas een paar weken lvl 110 bent, aangezien je dan te maken hebt met een 'catch-up' mechanisme, waardoor AK research minder tijd kost. Je zal ons niet inhalen, maar zal een paar dagen na ons het max lvl AK bereiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
Dawn schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:49:
Over de nieuwe AK catch-up voor alts heb ik zelf ook nog niks gezien; heb je een source voor dat statement?
Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toch leuk om weer een murloc pet te hebben in de collectie. :)

Goede dag voor mij maar durf het bijna niet te zeggen Valarjar Stormwing in de pocket... :o

[ Voor 43% gewijzigd door RustStorm op 24-05-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
RustStorm schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:55:
Toch leuk om weer een murloc pet te hebben in de collectie. :)

Goede dag voor mij maar durf het bijna niet te zeggen Valarjar Stormwing in de pocket... :o
Gratz.

En voor mij ook een happy day. Waar anderen reeds de complete Myhtics clearen heb ik vanavond met de guild HC afgerond. Mooi deze curve ook weer binnen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icemotion
Grtz beiden!

En ook voor mij een lucky dag gisteren. Ik was in Mogushan vaults voor wat achievements en kreeg de mount van Elegon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch wel awesome icemotion. :) Grats! Heerlijk om verrast te worden met iets als een Mount als je er helemaal geen rekening mee houdt het te krijgen. :) Vandaag maar eens wat van de buitenlucht genieten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 06:16:
Draught of Souls wordt in 7.2.5 generfed alleen voor Warriors. Trouwens idem voor alle trinkets in ToS die Warriors kunnen gebruiken.

Warriors bovenaan, dat kan natuurlijk niet, Blizzard heeft dat nog nooit laten gebeuren.

Gelukkig heb ik nog een Frost DK en optioneel een Rogue.
Als je die niet aan zag komen..... Een spec / Class kan gewoon niet afhankelijk zijn van een trinket, wat te denken bijv. van alle warriors die hem nog niet hebben, warrior in onze guild wacht er bijv. al op sinds NH release, of straks na tomb release het nog steeds massaal moeten farmen van NH voor een betere TF DoS.

Nee, al met al is dit een zeer begrijpbare "nerf" die door eigenlijk alle warriors verwacht werd. Door de 5% compensatie voor Fury is het nog niet eens in alle situaties een nerf trouwens voor Fury, op optimale farm parses (bijv. Boss dood net na een DoS use) komt het volgens onze fury warrior op een 4-5% nerf aan, op gemiddelde parsen zal het neutral zijn tot een 1% nerf, en op progress waar je DoS niet altijd in een optimale situatie kan gebruiken c.q. het aantal uses niet goed uitkomt zou deze change zelfs een netto buff moeten zijn van een 1-3%

Voor Arms is het natuurlijk nog niet bekend omdat daar nog changes aan zitten te komen voor de hele spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:23
Van mij mag ToS onderhand wel komen. Je merkt echt dat we in een soort overgang zitten. Zeker omdat er al heel lang geen raid progress meer is door het stoppen van het mythic team in mijn guild.

AP farmen heeft eigenlijk weinig zin. Gaat rap genoeg met missions en heroic NH clearen. Ben zelf ondertussen op 52, 47, 43 aangekomen volgens mij qua traits. Met de toenemende AK staat alles over een paar weken op 52 en alles daarboven is leuk, maar niet meer dan dat.

De meeste world quests zijn niet nuttig. AP, zie boven. Gear, alleen bij extreem titanforged (nooit gezien bij mezelf). Gold, woop 50 gold... Order resources, tja, heb er wel genoeg denk ik zo. Af en toe doe ik er nog een paar voor de emissaries omdat ik nog steeds "maar" 7 legendaries heb. Uiteraard horen de 3 missende bij m'n huidige main spec alle 3 tot de betere en zelfs bis legendaries...

Mythic+ doe ik 2 a 3 dungeons per week met minimaal een 10, maar meestal ook een 12 of 13, al moet dit bijna altijd via pugs. Vaak is dit het interessantste om te doen, maar soms ook een drama, zoals woensdag, waar tot 2x toe iemand tijdens / vlak voor laatste boss van een 12/13 dungeon ineens de groep verlaat en de rest dus screwed was.

Gelukkig zelf wel de mage challenge kunnen doen voor arcane mage :) Volgende keer dat de tower up is de andere 2 specs eens proberen. Tegen die tijd zou ik weer wat extra traits moeten hebben. Helaas zijn die wapens wat minder qua relics, maar moet mogelijk zijn. Alleen geen spec specifieke legendaries voor die 2.

Maar goed, paar weekjes nog en we kunnen weer van voor af aan beginnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Wee Man schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:18:
Het is weer dinsdag en dat betekent natuurlijk het volgende hoofdstuk in de EPISCHE Broken Shore questline.

3 rare elites voor 38g, 3k nethershards en 1500 rep.
3 rare elites en 3k Nethershards? Hoe en waar dan? Ben toch wel benieuwd, zit ilvl 773 nu en loop een beetje vast. De Relinquished tokens zie ik als een mooie volgende stap, alleen die Nethershards farmen gaat zoooooo langzaam.

Ik duik vanavond natuurlijk weer Suramar in voor de oh zo legendarische "Good Sumaritain" achievement. Zit nu op 3k in revered, nog wel even doorbijten dus. Ik. Wil. Vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Raptar schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:22:
[...]

3 rare elites en 3k Nethershards? Hoe en waar dan? Ben toch wel benieuwd, zit ilvl 773 nu en loop een beetje vast. De Relinquished tokens zie ik als een mooie volgende stap, alleen die Nethershards farmen gaat zoooooo langzaam.

Ik duik vanavond natuurlijk weer Suramar in voor de oh zo legendarische "Good Sumaritain" achievement. Zit nu op 3k in revered, nog wel even doorbijten dus. Ik. Wil. Vliegen.
Bij de Broken Shore questhub, mocht je de voorgaande quests van de Breaching the Tomb nog niet gedaan hebben zal je die eerst moeten doen.

Deze week is het quest: Take Out The Head...

Over twee weken is de chain klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:47:
Van mij mag ToS onderhand wel komen. Je merkt echt dat we in een soort overgang zitten. Zeker omdat er al heel lang geen raid progress meer is door het stoppen van het mythic team in mijn guild.

AP farmen heeft eigenlijk weinig zin. Gaat rap genoeg met missions en heroic NH clearen. Ben zelf ondertussen op 52, 47, 43 aangekomen volgens mij qua traits. Met de toenemende AK staat alles over een paar weken op 52 en alles daarboven is leuk, maar niet meer dan dat.

De meeste world quests zijn niet nuttig. AP, zie boven. Gear, alleen bij extreem titanforged (nooit gezien bij mezelf). Gold, woop 50 gold... Order resources, tja, heb er wel genoeg denk ik zo. Af en toe doe ik er nog een paar voor de emissaries omdat ik nog steeds "maar" 7 legendaries heb. Uiteraard horen de 3 missende bij m'n huidige main spec alle 3 tot de betere en zelfs bis legendaries...

Mythic+ doe ik 2 a 3 dungeons per week met minimaal een 10, maar meestal ook een 12 of 13, al moet dit bijna altijd via pugs. Vaak is dit het interessantste om te doen, maar soms ook een drama, zoals woensdag, waar tot 2x toe iemand tijdens / vlak voor laatste boss van een 12/13 dungeon ineens de groep verlaat en de rest dus screwed was.

Gelukkig zelf wel de mage challenge kunnen doen voor arcane mage :) Volgende keer dat de tower up is de andere 2 specs eens proberen. Tegen die tijd zou ik weer wat extra traits moeten hebben. Helaas zijn die wapens wat minder qua relics, maar moet mogelijk zijn. Alleen geen spec specifieke legendaries voor die 2.

Maar goed, paar weekjes nog en we kunnen weer van voor af aan beginnen :p
Tos mag idd wel komen, AP gaat ook veel te rap inderdaad, ik farm niet eens echt en zit al op 52/52/51 (niet dat ik het erg vind), maar dit keer is de tuning van Blizzard wel laag geweest zodat iedereen voor Tomb makkelijk een spec of 2 op 52 kan hebben.

12/13 M+ kan je wel afmaken met 4 man toch? Tenzij het steeds de tank / healer is die leaved en je niemand in de grp tank / healer kan laten speccen. Al zijn sommige 12 /13 bosses zelfs wel zonder healer te zergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dennism schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:01:
[...]

Tos mag idd wel komen, AP gaat ook veel te rap inderdaad, ik farm niet eens echt en zit al op 52/52/51 (niet dat ik het erg vind), maar dit keer is de tuning van Blizzard wel laag geweest zodat iedereen voor Tomb makkelijk een spec of 2 op 52 kan hebben.

12/13 M+ kan je wel afmaken met 4 man toch? Tenzij het steeds de tank / healer is die leaved en je niemand in de grp tank / healer kan laten speccen. Al zijn sommige 12 /13 bosses zelfs wel zonder healer te zergen.
Was eerste keer een healer en tweede keer de tank inderdaad. Ach ja, tijd om even rustig aan te doen en over paar weken weer gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
[...]

Nee, je moet 3 rare elites op de Broken Shore verslaan (alhoewel WQs blijkbaar ook tellen, vreemd genoeg) en je beloning is 3k nethershard en wat goud en rep.

Als je nog gear zoekt raad ik je aan om Timewalking dungeons te doen. Op level 110 is de timewarped gear ilvl 830+ dus daar vallen nog wel upgrades te vinden. Ook is er nu een quest die je in Dalaran kunt oppikken om 5 TW dungeons te doen en daarvoor krijgt je een Nightborne cache waar Nighthold normal gear in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Dawn schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:52:
[...]

Bij de Broken Shore questhub, mocht je de voorgaande quests van de Breaching the Tomb nog niet gedaan hebben zal je die eerst moeten doen.

Deze week is het quest: Take Out The Head...

Over twee weken is de chain klaar...
Ah fck, de lijn naar deze quest toe had ik juist op hold staan omdat ik dacht dat deze niet zoveel boeide. Ik begrijp dus van jou dat je over twee weken die chain niet meer kan doen (ook niet weekly)? :(

@Wee Man
Okee, ga ik die TWs doen, thnx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Raptar schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:36:
[...]

Ah fck, de lijn naar deze quest toe had ik juist op hold staan omdat ik dacht dat deze niet zoveel boeide. Ik begrijp dus van jou dat je over twee weken die chain niet meer kan doen (ook niet weekly)? :(

@Wee Man
Okee, ga ik die TWs doen, thnx!
Je kan de chain op je eigen speed doen, no problems.
De laatste van de quests komt over twee weken (rephrase), wanneer je ALLE quests en dus de achievement hebt kun je ook je class mount halen.

maar je kan niet kiezen welke van de achievement quests je eerst doet; je moet ze op volgorde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:01
[...]

Als je pas op 773 zit zou ik eerst gaan voor de Dauntless tokens ipv meteen die Relinquished. Die Dauntless tokens kosten 400 shards per item en hebben een base itemlevel van 850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Noiz schreef op zondag 28 mei 2017 @ 09:54:
[...]

Als je pas op 773 zit zou ik eerst gaan voor de Dauntless tokens ipv meteen die Relinquished. Die Dauntless tokens kosten 400 shards per item en hebben een base itemlevel van 850.
Oei, vervelende typo van mij. Ik bedoelde uiteraard 873 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zow, en dat is 3 wapens op 52 Traits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Raptar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:57:
[...]

Oei, vervelende typo van mij. Ik bedoelde uiteraard 873 ;).
Ja dan heb je ook verder weinig aan TW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naast het doen van de WQs en broken shore, ben ik me inmiddels ook weer wat meer bezig gaan houden met battle pets. Volgens mij ben ik aardig in de buurt van het verzamelen van alle Legion wild pets in rare versie. Nu nog een goed moment vinden om alles eens even te levelen naar 25, zoals ik eerder ook heb gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dennism schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:36:
Ik zit nu op 52/50/36/35 op mijn Druid. Ik gooi nog mijn Guardian wapen naar 52 en dan vind ik het wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Eindelijk vandaag de Mad merchant gespot! Een spider mount voor mij :) Dat ding is gewoon superawesome. Gold well spent ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:43:
Eindelijk vandaag de Mad merchant gespot! Een spider mount voor mij :) Dat ding is gewoon superawesome. Gold well spent ;p
Damn dat is nice dude. Ik zou willen dat ik een beetje op een normale manier gold kon verdienen, dan zou ik zo al die dure mounts en ook die celestial calf pet kopen... maar ik heb er ZO lang over gedaan m'n huidige bedrag te hebben, dat ik me er echt toe moet zetten om dat in 1 keer zo BAM uit te geven. :-/

Haha, holy crap die Drudge Ghoul pet is ook duur zeg O_O

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 28-05-2017 19:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren heb ik de Wild Dreamrunner gekregen uit de Dreamweavers Paragon cache. Hele mooie mount, daar ben ik blij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 29 mei 2017 @ 07:52:
Gisteren heb ik de Wild Dreamrunner gekregen uit de Dreamweavers Paragon cache. Hele mooie mount, daar ben ik blij mee ;)
Yay grats! :) Ik heb die gisteren voor het eerst gezien ingame, is inderdaad een mooie unique mount! :) Ik hoop toch ook dat ik alle mounts en toy krijg van die caches. :) Moet wel zeggen dat ik het behalen van 10k rep niet heel snel vind gaan... net iets te langzaam eigenlijk ^_^ (ik ben gewoon verwend hoor... ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Grtz! Ik heb echt nog niet een mount uit die paragon caches.. maar die komen nog wel hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:20:
[...]

Yay grats! :) Ik heb die gisteren voor het eerst gezien ingame, is inderdaad een mooie unique mount! :) Ik hoop toch ook dat ik alle mounts en toy krijg van die caches. :) Moet wel zeggen dat ik het behalen van 10k rep niet heel snel vind gaan... net iets te langzaam eigenlijk ^_^ (ik ben gewoon verwend hoor... ;))
Dank, nee ik zag dat ik nog redelijk wat dreamweavers rep had dus de dailies even gedaan en de Kirin Tor dailies moest ik ook nog doen dus ook die gebruikt voor het laatste beetje rep wat ik nodig had.

Ook met een aantal chars wat rondjes Nighthold gedaan en waar ik met de meesten geen loot kreeg was bleef de loot bij mijn shadow priest maar binnen stromen. Voor de verandering eens leuk om wat te looten ipv gold, gold, gold en gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Join je afgelopen week een raidingguild, collapsed die op zondagavond :') Dag transfergeld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 10:08
Kaap schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:42:
Join je afgelopen week een raidingguild, collapsed die op zondagavond :') Dag transfergeld :')
xD welk server?

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Dennism schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:36:
Lekker bezig!
Ik zit op 52/51/...
(Disc traits nog niet unlocked op m'n Priest)
Wanneer ik Holy ook op 52 heb focus ik weer op m'n Shadow main.
Kaap schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:42:
woah....! goed klote dan :/
Hoezo collpased de guild ineens?

anyway, als je op Sylvanas EU, Alliance zit kan ik je misschien nog wel aan een guild helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Is er niet een soort van trial period bij server transfers dat je nog terug kunt draaien? Wel ruk inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Standaard niet, maar Blizzard wil nog wel eens behulpzaam zijn als je een ticket aanmaakt bij verschillende character services, nu weet ik niet of dit voor Transfers ook van toepassing is. Maar bijv. een guildie van mij heeft al een paar een race change en zelfs een faction change kunnen terugdraaien binnen een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op maandag 29 mei 2017 @ 11:29:
woah....! goed klote dan :/
Hoezo collpased de guild ineens?

anyway, als je op Sylvanas EU, Alliance zit kan ik je misschien nog wel aan een guild helpen :)
Mijn oude GM was daar officer in een 7/10M guild. Ze hebben daar nogal wat attendance problemen en dus ging men door-recruiten. O.a. werd ik gevraagd om, met wat extra gearen, erin te stappen met mijn Frost DK. Het recruitment werd actief vooral gedragen door mijn oude GM en zijn vriendin. De rest van het council, 3 man, is schijnbaar zeer laks, ook jegens diegene die telkens niet op komen dagen ondanks dat ze signen voor raids.

Gisteravond was er weer raidnight en er komt gewoon maar 12 man opdagen, dan nog exclusief ik en 2 anderen die gewoon undergeared zijn en als opvulling voor bijvoorbeeld een laatste spot dienen.

Die 2 vrienden van me stappen dus vervolgens uit de guild nadat ze aangegeven hebben klaar te zijn met de rest van de council. Nou is dan an sich maar 2 man, maar dat komt dan bovenop de attendance problematiek, en waren die 2 wel de actieve recruiters en hij bovendien hun beste healer. Tevens stapte een vriend van hun, top dpser, ook uit de guild.

Enfin, hij en zijn vriendin, en die vriend van hun, zijn vanmorgen naar Draenor gemigreerd, onze oude thuisbasis, om daar de oude guild die in slaapstand staat terug op te tuigen. Ik migreer vanavond zelf ook (terug) naar draenor en join de oude guild als officer.
IntToStr schreef op maandag 29 mei 2017 @ 11:39:
Is er niet een soort van trial period bij server transfers dat je nog terug kunt draaien? Wel ruk inderdaad.
Helaas niet. Jammer maar helaas. De server in kwestie is te klein/ruk om er zelf te blijven. Zoals gezegd, vanavond terug naar Draenor en dan ga ik er ook nooit meer weg. Maar goed, nu maak ik er zelf een "thuis" en kan ik daar zelf aan bijdragen.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-05-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Heel veel guild zitten nu met een attendance issue in afwachting van Tomb, échte progress in NH M (for that matter) ligt nu ongeveer overal plat.

Nu doe ik met de guild vooral Heroic; maar waar het raid roster 28/29 man is; trekken we nu net 18-19 man naar een raid toe (heel vervelend), wat onze early Mythic kill progress wat lastig maakt.

Wel kut dat de guild op basis van attendance implodeerd @Kaap ; ee ncouncil van 2 vind ik persoonlijk ook wel weinig (ik run de guild met 4 anderen), maar to each their own.

GL op Draenor! hopelijkt lukt het om de guild va nde grond te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijdens MoP t/m BRF in WoD zaten we al op Draenor. Waren zon guild met degelijke progress en daarnaast hele grote groep socials erin. Daar konden we dan gasten uit recruiten als ze in social/alt raids het goed deden. Naar dat concept gaan we weer terug. Wat bij ons wel hoog in het vaandel staat is social activity op discord. Leuk dat je dezelfde guild-tag draagt, maar maak je ook echt deel uit van ons? Dat vinden we belangrijk. En daarin ben je tegenwoordig best uniek, meeste guilds vind je 2 en halve paardenkop op teamspeak waar het gros van het raidteam alleen inlogt om een raid te komen doen. Ga dan een singleplayer game doen denk ik dan.

Enfin, wordt hard recruiten :Y

[ Voor 42% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-05-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ik ga me wagen aan Balance of Power. Normal raids moeten te doen zijn voor me met bijna ilvl 900. Ook wil ik graag een alt levelen maar kan maar niet kiezen welke.

Overigens dropte gisteren een ember voor de TW quest die 500 TW seals geeft. De tweede in dit event. Meer van dat, svp :)
Het is "anderhalve man en een paardenkop." :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Er is zeker geen snelle manier om van revered naar exalted te komen met de nightfallen? Heb het hele weekend gewerkt aan mijn flying mount achievement en vanavond erachter gekomen dat die good suramaritan ongeveer exalted verlangt :( :@! Echt een tegenvaller voor een terugkerende speler... dat is nog wel echt een zieke repgrind :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 01:13:
Er is zeker geen snelle manier om van revered naar exalted te komen met de nightfallen? Heb het hele weekend gewerkt aan mijn flying mount achievement en vanavond erachter gekomen dat die good suramaritan ongeveer exalted verlangt :( :@! Echt een tegenvaller voor een terugkerende speler... dat is nog wel echt een zieke repgrind :(
Ik zag daar ook erg tegen op. Maar als je met jezelf afspreekt dat je daar WQs doet of uberhaupt quests wanneer je er zin in hebt, dan valt het uiteindelijk nog wel mee. Kwestie van even doorzetten... Dus QWs, reputation missions in jte class hall en Kirin Tor Emissary... Maar nogmaals: laat je niet gek maken door die grind; als je er niet te veel over nadenkt en gewoon je ding doet wanneer je daar zin in hebt komt het vanzelf wel. :)

Pagina: 1 ... 85 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.