Van mij mag ToS onderhand wel komen. Je merkt echt dat we in een soort overgang zitten. Zeker omdat er al heel lang geen raid progress meer is door het stoppen van het mythic team in mijn guild.
AP farmen heeft eigenlijk weinig zin. Gaat rap genoeg met missions en heroic NH clearen. Ben zelf ondertussen op 52, 47, 43 aangekomen volgens mij qua traits. Met de toenemende AK staat alles over een paar weken op 52 en alles daarboven is leuk, maar niet meer dan dat.
De meeste world quests zijn niet nuttig. AP, zie boven. Gear, alleen bij extreem titanforged (nooit gezien bij mezelf). Gold, woop 50 gold... Order resources, tja, heb er wel genoeg denk ik zo. Af en toe doe ik er nog een paar voor de emissaries omdat ik nog steeds "maar" 7 legendaries heb. Uiteraard horen de 3 missende bij m'n huidige main spec alle 3 tot de betere en zelfs bis legendaries...
Mythic+ doe ik 2 a 3 dungeons per week met minimaal een 10, maar meestal ook een 12 of 13, al moet dit bijna altijd via pugs. Vaak is dit het interessantste om te doen, maar soms ook een drama, zoals woensdag, waar tot 2x toe iemand tijdens / vlak voor laatste boss van een 12/13 dungeon ineens de groep verlaat en de rest dus screwed was.
Gelukkig zelf wel de mage challenge kunnen doen voor arcane mage

Volgende keer dat de tower up is de andere 2 specs eens proberen. Tegen die tijd zou ik weer wat extra traits moeten hebben. Helaas zijn die wapens wat minder qua relics, maar moet mogelijk zijn. Alleen geen spec specifieke legendaries voor die 2.
Maar goed, paar weekjes nog en we kunnen weer van voor af aan beginnen