FUMES et CARNES
Ja heerlijk he. Ik heb sinds het weekend ook weer flying. Het is zalig. Zelfs de quests in Suramar City zijn nu te doen. In plaats van dat je eerst een half uur aan het uitvogelen bent hoe je in godsnaam bij de quest kunt komen en vervolgens geirriteerd maar een andere quest gaat doen, kun je er nu gewoon heenvliegen.RustStorm schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:41:
[...]
Gisteren overigens wel WQs gedaan, met flying... man man, dat scheelt een hoop zeg! Zeker op broken shores.
Sinds Icecrown heb ik geen gebied meer gezien waarin flying zo hard nodig was als zo'n beetje deze complete expansion. Alleen kon je het in WotLK gewoon kopen, en hier moest je nog ettelijke maanden aankloten met dat fluitje wat je naar de flightmaster toebrengt.
Yeh.. Maar je kan (vanzelfsprekend) geen drie legendaries tegelijk dragen. Dat betekent dat ik of m'n ring of m'n boots moet swappen voor m'n cloak. En de ring is (volgens mij) beter dan m'n boots, dus de boots zullen vervangen moeten worden. Komt ongetwijfeld goed als ik wat shards inlever voor RNG boots ^_^
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ah, inderdaad.RustStorm schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:48:
[...]
Yeh.. Maar je kan (vanzelfsprekend) geen drie legendaries tegelijk dragen. Dat betekent dat ik of m'n ring of m'n boots moet swappen voor m'n cloak. En de ring is (volgens mij) beter dan m'n boots, dus de boots zullen vervangen moeten worden.
*mompelt iets over vroeg in de morgen en gebrek aan koffie*
FUMES et CARNES
Koffie... Heb inmiddels twee espresso en cappuccino achter de kiezen. ^_^ haha slechte zaak... Maar moet deze dag op een of andere manier door zien te komen ^_^Iusedto schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:53:
[...]
Ah, inderdaad.
*mompelt iets over vroeg in de morgen en gebrek aan koffie*
*heeft zin om te gamen...* of in de zon te zitten
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik ga zo rijden. Dagje Zoetermeer.RustStorm schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:55:
[...]
Koffie... Heb inmiddels twee espresso en cappuccino achter de kiezen. ^_^ haha slechte zaak... Maar moet deze dag op een of andere manier door zien te komen ^_^
*heeft zin om te gamen...* of in de zon te zitten
Even kijken of ik een nieuwe klant kan binnen halen
FUMES et CARNES
Zit iedere dag keurig in Utrecht (Galgenwaard).Iusedto schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:56:
[...]
Ik ga zo rijden. Dagje Zoetermeer.
Even kijken of ik een nieuwe klant kan binnen halen
Vanavond krijg ik volgens mij iemand te eten; dus niet echt tijd voor WoW waarschijnlijk, maar toch ga ik m'n best doen wel even wat te kunnen vogelen in WoW. ^_^ Ga nu m'n best doen al m'n followers legendary (lees: oranje...
Denk dat ik me tegelijkertijd ga focussen op het doen van zo veel mogelijk WQs iedere dag. Is goed voor de rep (en dus het krijgen van zo veel mogelijk van die exalted kistjes).
Ik werk in Alkmaar.
Vandaag op pad met mijn werkvoorbereider en QA manager.
Ik hoop vanavond even te kunnen gamen. Eerst even met 5 chars langs de worldboss. Zal wel niks worden, had vorige week 5x Gold
Daarna Dreamweaver en Warden rep grinden
FUMES et CARNES
Over de broken shores world boss: gisteren warforged (905) legs gekregen van een bonus roll.Iusedto schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:02:
@RustStorm
Ik werk in Alkmaar.
Vandaag op pad met mijn werkvoorbereider en QA manager.
Ik hoop vanavond even te kunnen gamen. Eerst even met 5 chars langs de worldboss. Zal wel niks worden, had vorige week 5x Gold
Daarna Dreamweaver en Warden rep grinden
Ik heb deze expansie o% geluk met Rolls/drops of legendariesRustStorm schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:03:
[...]
Over de broken shores world boss: gisteren warforged (905) legs gekregen van een bonus roll.

Gisteren wel mijn Blood DK naar 108 gekregen en ik heb gelezen dat er een behoorlijke buff aankomt.
Vind mijn Brewmaster lekkerder spelen, heeft een beter "flow" maar de DK voelt echt als een Juggernaut.
Vind dat zalig
[ Voor 28% gewijzigd door Iusedto op 17-05-2017 09:08 ]
FUMES et CARNES
Daar is altijd maar 1 antwoord op mogelijk: Sim itRustStorm schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:48:
[...]
Yeh.. Maar je kan (vanzelfsprekend) geen drie legendaries tegelijk dragen. Dat betekent dat ik of m'n ring of m'n boots moet swappen voor m'n cloak. En de ring is (volgens mij) beter dan m'n boots, dus de boots zullen vervangen moeten worden. Komt ongetwijfeld goed als ik wat shards inlever voor RNG boots ^_^
Dat is niet legendary maar 'Titled'RustStorm schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:00:
[...]
Ga nu m'n best doen al m'n followers legendary (lees: oranje...) te krijgen.
Denk dat ik me tegelijkertijd ga focussen op het doen van zo veel mogelijk WQs iedere dag. Is goed voor de rep (en dus het krijgen van zo veel mogelijk van die exalted kistjes).
Wat betreft beste follower equipment heb ik trouwens voor warriors nog nooit wat gevonden. Alleen de follower setup staat een enigszins leuke guide op MMO.
En wat die kistjes betreft. Hou op
[ Voor 3% gewijzigd door Noiz op 17-05-2017 09:14 ]
Jammer he, dat er geen guides zijn voor follower equipment. De guide die je zojuist gelinkt hebt, heb ik ook gezien en dat is een prima guide als het gaat om het kiezen van followers die je actief wilt hebben.
Om de legendary helm te krijgen: welke loot-spec is dan het beste om te selecteren? Ik heb tot zo ver enkel fury als loot spec staan, maar kan ik natuurlijk altijd veranderen. Overigens een grappig detail: twee van de drie kreeg ik uit zo'n kistje die je krijgt bij het inleveren van die Legionfall war supplies.
Alleen mijn bodyguard zit volgestouwd met resources/gold bonus, incl. legendary bonus voor gold+resources. WQ complete en ik slurp 200 resources binnen en iets van 200G.
Inmiddels de 800K gold weer voorbij getikt

@Noiz wat vind je van die 7.2.5 legendary ring
* JeroenNietDoen is trouwens gewoon weer terug op zijn vanilla Warrior. Het zal wel dat healen, geen zin meer in. Wil gewoon WRAAAAAAGGHHH heroic leap, burst window BIGDICKDEEPS!!
En mijn Frost DK is nog steeds main alt, want BoS build met BiS legendaries is WTFPWN
[ Voor 48% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-05-2017 09:43 ]
RustStorm schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:20:
@Noiz Dat klopt... simmen... maar daar speel ik niet serieus genoeg voor.
Wat is het nu?RustStorm schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:00:
[...]
Simmen stelt niet veel voor. Import je character vanuit Armory > sim it > klaar. Als ik meerdere setups wil testen, equip ik de setup > log uit > import char in simcraft > login > equip andere setup > repeat. Dit hele gebeuren kost me meestal nog geen 5 minuten.
Die helm krijg je inderdaad alleen als fury. Spijtige voor mij is dat ik alle utility legendaries heb, waardoor het net zo lang gaat duren dadelijk op echte arms/prot legendaries te krijgen als de laatste fury legendary die ik nog kan krijgenRustStorm schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:20:
Om de legendary helm te krijgen: welke loot-spec is dan het beste om te selecteren? Ik heb tot zo ver enkel fury als loot spec staan, maar kan ik natuurlijk altijd veranderen. Overigens een grappig detail: twee van de drie kreeg ik uit zo'n kistje die je krijgt bij het inleveren van die Legionfall war supplies.
Ik heb op mijn followers allemaal +10%, +15% en +40%>8h zitten overigens.Kaap schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:39:
Ik ben voor al mijn followers gegaan met 1*bonus % als er troops mee zijn en 2*rauwe mission succes %.
Alleen mijn bodyguard zit volgestouwd met resources/gold bonus, incl. legendary bonus voor gold+resources. WQ complete en ik slurp 200 resources binnen en iets van 200G.
Inmiddels de 800K gold weer voorbij getikt
@Noiz wat vind je van die 7.2.5 legendary ringCarnage als bonus talent. An sich redelijke boost want goedkopere Rampage, dus sneller weer 100 rage voor Frothing Berserker en volgende Rampage. Dus FB en Enrage uptime gaan omhoog, maar daarvoor moet je wel een andere legendary opofferen, en ik weet niet of dat het waard is.
* Noiz is trouwens gewoon weer terug op zijn vanilla Warrior. Het zal wel dat healen, geen zin meer in. Wil gewoon WRAAAAAAGGHHH heroic leap, burst window BIGDICKDEEPS!!
En mijn Frost DK is nog steeds main alt, want BoS build met BiS legendaries is WTFPWN
Die legendary ring is beetje hetzelfde als de helm. Ring 'geeft' je in feite 15 rage voor iedere rampage, waar de helm 8 rage geeft bij iedere enrage. Dus dat is op zich een interessant iets waar de knappe koppen flink mee zullen simmen
Wel grappig, mijn DK heeft ook BiS legendaries. Belt/bracers voor blood, helm/bracers voor frost.
[ Voor 32% gewijzigd door Noiz op 17-05-2017 09:47 ]
Serieus bedoel ik mee: progression raiding...Noiz schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:44:
[...]
Wat is het nu?Dan ben ik wel benieuwd naar wat jij met serieus spelen bedoeld
![]()
Simmen stelt niet veel voor. Import je character vanuit Armory > sim it > klaar. Als ik meerdere setups wil testen, equip ik de setup > log uit > import char in simcraft > login > equip andere setup > repeat. Dit hele gebeuren kost me meestal nog geen 5 minuten.
Wat gebruik je om te simmen?
Ik ben toch erg benieuwd naar hoe deze testen dan zijn uitgevoerd. Heb je ze toevallig gelogd?dogan2010 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:22:
Ik heb de PTR getest met aff merkte wel een dps drop van 20% MG stelt geen kut meer voor met alle procs crit mn UA een miljoen dat is nu 1,4 a 1,5 M , ik heb ook destro getest en dat is the way to go na 7.2.5
Als ik namelijk naar de bekende theory crafters kijk zijn deze het (tot op heden) iig niet eens met jouw conclusie en laten eigenlijk vrijwel overal zien dat Affli nog steeds boven destro staat in pure damage done.
Niet dat je conclusie verkeerd hoeft te zijn, Destro is namelijk eigenlijk altijd de "go-to" spec voor progress in veel gevallen. Enkel en alleen al vanwege het feit dat het fingertip burst heeft wat je tijdens progress vaak nodig hebt om DPS checks te halen, waar Affli vaak te veel ramp up heeft om significant bij te dragen een aan een add die in 10 seconden dood moet of iets in die richting.
Verder zul je sowieso nooit een hele tier in 1 spec spelen. Zoals het nu staat bijv. zal voor puur single target Affli w.s. nog steeds de top dog zijn (of misschien zelfs Demo), (Spread) Cleave zal het domein van Destro zijn en council fights vrijwel zeker Affliction. Focussen op 1 spec is dan ook nooit echt ideal.
Hier snap ik dan de logica totaal niet van, je hebt alle 3 de specs op 1 character, alle gear op 1 character. Waarom zou je er ooit aan denken om een 2de char van dezelfde class te levelen, waar je geen gear hebt (al is dit easy te fixen als je in een goede guild zit), een enorme achterstand in AP en AK die je nooit meer gaat inlopen. Geen legendaries (nu krijg je de eerste 2 wel sneller op een nieuw char, maar als die geen BiS zijn tough luck), dan ga je of legendaries missen op je andere char, of je gaat ze langzamer verkrijgen op het nieuwe char, omdat BLP veel langzamer zal accumuleren op 2 chars dan op 1 char, tenzij je de tijd hebt om alle content die legendaries kan geven op beide chars te blijven lopen. Terwijl je op 1 char nu makkelijk 1 legendary per 2 weken kan halen, en als je sinds release speelt je voor 1 spec al zeker alle legendaries zou moeten hebben (tenzij je speelt zoals ik, en halverwege de tier van spec wisselt, ik mis nu bijv. 2 destro legendaries en 2 affli legendaries, maargoed binnen een week of 8 heb ik die ook allemaal.Zertaxka schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:28:
Onze Affliction Warlock heeft al een 2e naar 110 gebracht en gaat met die vol Destro spelen. Alleen maar voor het geval dat de nerfs echt zo zwaar zijn.
Ik zie hier echt 0,0 winst mee te pakken, tenzij ik echt iets enorms mis. Ik heb bijv. op mijn main mijn affli wapen eerst naar 52 gebracht, vorige reset begonnen met mijn destro wapen (was a wel 42 uit mijn hoofd), gister tot 50 gebracht en deze reset zal deze ook 52 worden. Dan heb ik zelfs nog een week of 2-3 om Demonology ook 52 te brengen. Iets dat je met een fresh rolled char echt niet zomaar gaat lukken.
[ Voor 39% gewijzigd door Dennism op 17-05-2017 10:28 ]
Necro Ring + Bracers voor Frost. Die ring is veel beter voor BoS.Noiz schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:44:
[...]
Wel grappig, mijn DK heeft ook BiS legendaries. Belt/bracers voor blood, helm/bracers voor frost.
En Kiljeaden en Sephuz in bags.
Tip: simpermutNoiz schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:44:
Vink alle gear aan in game in de addon die je wilt vergelijken en de addon genereert de input voor simcraft om alles tegelijk te draaien. Resultaat is een mooi rapport met overzicht welke gear combo het beste is voor je.
Vergeet niet eventueel aan te vinken in de extra opties dat je bijv 4 set wil behouden. Scheelt een hele hoop onnodige combinaties en dus tijd.
Nice!IntToStr schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:46:
[...]
Tip: simpermut![]()
Vink alle gear aan in game in de addon die je wilt vergelijken en de addon genereert de input voor simcraft om alles tegelijk te draaien. Resultaat is een mooi rapport met overzicht welke gear combo het beste is voor je.
Vergeet niet eventueel aan te vinken in de extra opties dat je bijv 4 set wil behouden. Scheelt een hele hoop onnodige combinaties en dus tijd.
Tja, je hoeft niet serieus te zijn met progression raiding om wel het maximale uit je character te willen halenRustStorm schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:56:
[...]
Serieus bedoel ik mee: progression raiding...voor de rest is het natuurlijk voor iedereen anders inderdaad. ^_^
Wat gebruik je om te simmen?
Maar ik gebruik Simulationcraft voor het simmen.
Ow, nog nooit van gehoordIntToStr schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:46:
[...]
Tip: simpermut![]()

Bij ons zijn er meerdere mensen die een 2e char naar de 110 hebben gebracht van de zelfde class als hun main. Waarom ? Ten eerste omdat ze het leuk vinden. Ten tweede omdat ze echt de meest bizar slechte RNG op hun main hebben. De lock doet altijd zijn M+10 maar krijgt altijd maar dan echt altijd gear met versatility er op. Dus zowiezo slecht voor alle specs.Dennism schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:12:
Hier snap ik dan de logica totaal niet van, je hebt alle 3 de specs op 1 character, alle gear op 1 character. Waarom zou je er ooit aan denken om een 2de char van dezelfde class te levelen, waar je geen gear hebt (al is dit easy te fixen als je in een goede guild zit), een enorme achterstand in AP en AK die je nooit meer gaat inlopen. Geen legendaries (nu krijg je de eerste 2 wel sneller op een nieuw char, maar als die geen BiS zijn tough luck), dan ga je of legendaries missen op je andere char, of je gaat ze langzamer verkrijgen op het nieuwe char, omdat BLP veel langzamer zal accumuleren op 2 chars dan op 1 char, tenzij je de tijd hebt om alle content die legendaries kan geven op beide chars te blijven lopen. Terwijl je op 1 char nu makkelijk 1 legendary per 2 weken kan halen, en als je sinds release speelt je voor 1 spec al zeker alle legendaries zou moeten hebben (tenzij je speelt zoals ik, en halverwege de tier van spec wisselt, ik mis nu bijv. 2 destro legendaries en 2 affli legendaries, maargoed binnen een week of 8 heb ik die ook allemaal.
Ik zie hier echt 0,0 winst mee te pakken, tenzij ik echt iets enorms mis. Ik heb bijv. op mijn main mijn affli wapen eerst naar 52 gebracht, vorige reset begonnen met mijn destro wapen (was a wel 42 uit mijn hoofd), gister tot 50 gebracht en deze reset zal deze ook 52 worden. Dan heb ik zelfs nog een week of 2-3 om Demonology ook 52 te brengen. Iets dat je met een fresh rolled char echt niet zomaar gaat lukken.
Het is meer uit voorzorg voor het geval dat affliction echt bagger wordt en hij door RNG niet de juiste gear voor andere specs bij elkaar kan krijgen en het op zijn nieuwe lock wel lukt. Wij zijn nog Mythic aan het progressen (7/10) en de gear van de latere bosses kies je toch voor je huidige spec (EPGP system). Dus je bent voor de rest dan afhankelijk van Heroic drops tijdens onze alt/social/mains raid. Nou krijg je daar in principe wel voorang op loot maar je bent toch weer afhankelijk van "RNG".
Het blijft toch afwachten hoe de nerfs uitpakken (als het al nerfs blijken).
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Leuk vinden is uiteraard een goede reden, w.s. zelfs de beste redenZertaxka schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:53:
[...]
Bij ons zijn er meerdere mensen die een 2e char naar de 110 hebben gebracht van de zelfde class als hun main. Waarom ? Ten eerste omdat ze het leuk vinden. Ten tweede omdat ze echt de meest bizar slechte RNG op hun main hebben. De lock doet altijd zijn M+10 maar krijgt altijd maar dan echt altijd gear met versatility er op. Dus zowiezo slecht voor alle specs.
Het is meer uit voorzorg voor het geval dat affliction echt bagger wordt en hij door RNG niet de juiste gear voor andere specs bij elkaar kan krijgen en het op zijn nieuwe lock wel lukt. Wij zijn nog Mythic aan het progressen (7/10) en de gear van de latere bosses kies je toch voor je huidige spec (EPGP system). Dus je bent voor de rest dan afhankelijk van Heroic drops tijdens onze alt/social/mains raid. Nou krijg je daar in principe wel voorang op loot maar je bent toch weer afhankelijk van "RNG".
Het blijft toch afwachten hoe de nerfs uitpakken (als het al nerfs blijken).
Ben toch wel benieuwd of RNG nu echt van char tot char zo enorm verschilt op lange termijn, ik merk er eigenlijk maar weinig van en heb toch het gevoel dat dit veel op "bijgeloof" gerust. Op korte termijn zie ik bijv. wel RNG swings op mijn characters (op sommige momenten erg lucky, op sommige een stuk minder), maar op lange(re) termijn heb ik toch echt het gevoel dat het allemaal wel gelijk uitkomt.
Als je goede gear wil voor een OS c.q. veranderen van MS denk ik persoonlijk dat het een stuk makkelijker is om gewoon M+ 10's te gaan 3 chesten met een guild groepje. Zo ben ik ook tijdens NH van Destro naar Affli overgestapt samen met OS gear oppakken in de weekelijkse Heroic clear. Je weekly chest blijft een loterij daar alles kan droppen uit iedere dungeon, maar met 3 chesten van +10-12's icm met heroic loot en wat mythic pieces had ik toch vrij snel een set bij elkaar die zeer goed speelbaar was. Ik kan me niet voorstellen dat een nieuw character levelen, van 0 af gearen, AP Farmen (met een blijvende achterstand), starten met 0 legendaries e.d. daar ook maar enigzins bij in de buurt komt qua snelheid.
RNG zal je altijd hebben, maar als je Masterloot gebruikt tijdens raids haal je een boel persoonlijke RNG al weg.
Ik zou vers gear trouwens niet per definitie slecht willen noemen, het is niet de beste stat voor locks, maar over het algemeen gezien liggen voor locks de stat weights vrij dicht bij elkaar (mijn beste secondary als affli is mastery bijv. met waarde van +- 23, mijn slechtste is vers met een waarde van +-20, haste +- 22 en crit +- 21 zitten er tussenin) dat over het algemeen een piece met bijv. mastery / vers best speelbaar is, praten we over crit / vers is het natuurlijk een ander verhaal, die pieces zullen bij gelijk ilvl inderdaad eigenlijk nooit echt goed zijn.
Gisteren de 51ste trait geleerd en dus op weg naar de eerste rank in Concordance. Iemand in de guild heeft die eerste rank al. Maar ook al meer dan 2.6 miljard AP verzameld.
Merk wel dat men een pauze aan het nemen is voor de release van ToS. Denk zelf ook nog een weekje te raiden en dan het wat rustiger aan te doen. Misschien wat meer gaan doen op de alts..
[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 17-05-2017 14:30 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
FUMES et CARNES
Wel goed in Mythic, maar die kennen Ferals waarschijnlijk erg goed van binnen en buiten.Iusedto schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 18:07:
Hoe doen Ferals het eigenlijk in Raids ?
Voor HC en Normals staan ze er niet echt goed voor. Ik zie ze niet echt veel. Zeker niet bij ons in de guild.
Ik zat vandaag wat forums te lezen en Ferals schijnen zeer tevreden te zijn maar krijgen ook nog een buff volgende patch.
Ik Raid helaas niet meer en heb daarom geen vergelijkingsmateriaal . Ik weet wel dat Guadian uitstekend is.
Vandaar de vraag hoe Ferals presteren
FUMES et CARNES
Ik kan mij niet herinneren ook maar OOIT een feral gezien te hebben in een 5 man Mythic ( alleen als tank/guardian dan dan )junglebeast schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:05:
[...]
Wel goed in Mythic, maar die kennen Ferals waarschijnlijk erg goed van binnen en buiten.
Voor HC en Normals staan ze er niet echt goed voor. Ik zie ze niet echt veel. Zeker niet bij ons in de guild.
Jullie je gisteren een beetje kunnen vermaken?
Heb besloten om toch maar Flying te unlocken
FUMES et CARNES
Ik zag er ook als een berg tegen op, maar als je voor jezelf bepaalt dat je het lekker rustig aan doet en iedere keer als je er zin in hebt een beetje doet, dan kom je er vanzelf wel. Zo heb ik het aangepakt, zonder druk en alleen wanneer ik zin had. Uiteindelijk ging het sneller dan verwacht.Iusedto schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 08:58:
Gisteren met mijn Brewmaster toch maar begonnen aan de Suramar quests.
Heb besloten om toch maar Flying te unlocken
Ik ook. Echt enorm tegenop. Vind dat hele Suramar gebied helemaal niets, echt helemaal niets.RustStorm schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:05:
[...]
Ik zag er ook als een berg tegen op, .......
WoW begint dan op werk te lijken en dat is niet fijn
Moet Dreamweavers en Wardens van 92% naar 100 brengen, dan nog 5 quests in Suramar (maar die kan ik nog niet vinden) en dan Legionfall rep van 50% naar 100%
[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 18-05-2017 09:09 ]
FUMES et CARNES
Die Suramar quest chains heb je dan waarschijnlijk de reputation nog niet voorIusedto schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:08:
[...]
Ik ook. Echt enorm tegenop. Vind dat hele Suramar gebied helemaal niets, echt helemaal niets.
WoW begint dan op werk te lijken en dat is niet fijn
Moet Dreamweavers en Wardens van 92% naar 100 brengen, dan nog 5 quests in Suramar (maar die kan ik nog niet vinden) en dan Legionfall rep van 50% naar 100%
Vond hem zelf leuk om te doen.
Voor de rest geheel onverwacht op mijn shaman een 2de legendary, dus dat was een leuke verrassing.
ook nog alle world bosses gedaan, maar daar kreeg ik alleen gold en AP.
Ik heb het zelf nog niet nagekeken maar als ik het een beetje goed begreep genereert die addon de input voor Simulationcraft (Windows applicatie te krijgen op de site van Simcraft). Dan zou je met die input een calculatie kunnen doen om te kijken wat het beste is.RustStorm schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 08:48:
Gisteren maar eens Simpermut gedownload en geprobeerd te gebruiken; ik snap er geen hol van...Leuke teksten die gegenereerd worden, maar ik ben er niet achter gekomen hoe ik het rapport uit kan lezen. Waarschijnlijk kijk ik niet verder dan m'n neus lang is, maar het lukte me gisteren gewoon niet. Zal eens youtube guide opzoeken, bedenk ik me nu.
Merk toch wel aan mezelf dat ik (weer) een beetje klaar ben op dit moment met die hele AP grind. Grootste moeite om mijzelf te motiveren constant AP te grinden. Zit nu op rank 50 en moet 300m AP voor de volgende rank

Die invasions zijn trouwens wel zeer nice voor alts. Rondje WQ's doen (geloof dat het er 6 zijn) geven bijna een level aan xp voor nog 20 minuutjes aan werk. Denk dat ik de rest van mijn alts maar eens op die manier naar 110 ga levelen (nog 5 te gaan voor iedere class op 110
Bedankt voor de tipNoiz schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:29:
[...]
Die invasions zijn trouwens wel zeer nice voor alts. Rondje WQ's doen (geloof dat het er 6 zijn) geven bijna een level aan xp voor nog 20 minuutjes aan werk.
Heb een Blood DK op 108,met rested XP. Zou mooi zijn om op die manier snel naar 110 te komen.
FUMES et CARNES
WQ's gaan wel als een malle nu, alt lvlen gaat ook een stuk sneller.
ik heb nu al een lange tijd m'n alt hunter op 110, maar nog niet de 3e relic slot. Ik weet niet meer welke questline deze geeft. Ik had al een hoop quests gedaan, maar niet alles blijkbaar. Is het die dat je 40 legion dungeon eindbazen moet nakken voor 40 items?
zo ja als ik die 40 heb gedaan heb ik dan bijna die 3e relic slot?
Nee, dat is de Illidan questline. Je moet in je questlog even nakijken welke quests er genoteerd staan onder 'Artifact' of iets in de trant van 'Class hall ...'. Als ik mij niet vergis zijn de laatste quest iets van 'Doe deze missions', 'Doe xx aantal WQ's' en een aantal dungeon quests.Madbee schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:41:
Ook eindelijk flying unlocked, kut suramar. helemaal klaar mee.
WQ's gaan wel als een malle nu, alt lvlen gaat ook een stuk sneller.
ik heb nu al een lange tijd m'n alt hunter op 110, maar nog niet de 3e relic slot. Ik weet niet meer welke questline deze geeft. Ik had al een hoop quests gedaan, maar niet alles blijkbaar. Is het die dat je 40 legion dungeon eindbazen moet nakken voor 40 items?
zo ja als ik die 40 heb gedaan heb ik dan bijna die 3e relic slot?
Probeer deze website eens raidbots. Vele malen makkelijker te gebruiken dan simcraft. En je krijgt er gewoon een pawn-string uit, die je in de pawn addon kan importeren.RustStorm schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 08:48:
Gisteren maar eens Simpermut gedownload en geprobeerd te gebruiken; ik snap er geen hol van...Leuke teksten die gegenereerd worden, maar ik ben er niet achter gekomen hoe ik het rapport uit kan lezen. Waarschijnlijk kijk ik niet verder dan m'n neus lang is, maar het lukte me gisteren gewoon niet. Zal eens youtube guide opzoeken, bedenk ik me nu.
Kijk eens op de volgende locaties Trueshot lodge. Waarschijnlijk heb je daar wel quests die je nog moet doen. En anders in je Questlog, onder Artifact of Hunter Campaign.Madbee schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:41:
Agh, die moet ook gebeuren ^^Madbee schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:30:
Thanks, ga vanaaf gelijk even uitpluizen. Heb ik dus de illidan questchain lopen doen. slim.
FUMES et CARNES
Mooi gebied blijft het hoor, de questlijn is ook leuk, alleen de stad heeft zoveel verschillende levels. Als de Efteling een nieuw doolhof gaat bouwen kunnen ze Suramar als inspiratie nemen. Soms word je wel gek van hoe flooded sommige areas met mobs zijn, als je dan ontdekt wordt is het echt 1 tegen 100. Gelukkig heb ik een voidwalker, zonder hem had ik echt zovaak doodgegaan.
Hoe dan ook: laatste loodjes, ga er wat moois van maken
Inderdaad. En dat komt ook doordat ze het heel netjes faseren. Vroeger kwam de patch uit en zaten we met z'n allen vanaf het moment dat de server weer op was in de nieuwe raidinstantie totdat die op farm was. Nu heb je gewoon elke week weer iets nieuws (of iets wat je nog niet vaak hebt gedaan).Iusedto schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:15:
Kan me niet herinneren dat we ooit zo veel te doen gehad hebben in een expansie.
En afentoe unlocked er weer een raid instantie zonder dat daar een patch voor nodig is. Door deze geforceerde spreiding voelt het alsof er veel meer content is en dat is een goed iets imo.
In de mini-holiday van laatst (de ballonvaarten) was er ook een ballon in suramar. In de ballon kreeg je een quiz, de laatste vraag was:Raptar schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:22:
"Something's not quite right", "An illusion, who goes there!?"
Final question, for X. What is the traditional greeting used in Suramar City?
Good guess! The correct answer is: "An illusion! What are you hiding?"
[ Voor 25% gewijzigd door Kees op 18-05-2017 11:25 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Is pure tijd rekkerij en bloed irritant imo.
FUMES et CARNES
deel van de story though; dus als ze die allemaal verwijderen kan je meteen de hele Suramar story de mand in gooien.Iusedto schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:06:
Van mij mogen de NPC's die door je vermomming heen kijken per direct verwijderd worden. Voegt toch helemaal niets toe.
Is pure tijd rekkerij en bloed irritant imo.
True, ze voegen in essentie ná de story niks toe, maar toch heeft het wel een beetje z'n charmes.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
FUMES et CARNES
de laatste loodjes? je weet at je voor flying Exalted nodig hebt hé? 20.000 rep into revered krijg je pas je laatste questchain.Raptar schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:22:
"Something's not quite right", "An illusion, who goes there!?" Ik heb hier zitten oreren over Suramar en het gebied meerdere malen de hemel in geprezen, kom er toch een beetje op terug. Ik zit serieus nu al meer dan een week meerdere uren per dag in Suramar en m'n bek valt er gewoon van open hoeveel quests je moet doen haha. Ik zit nu op 8475/12000 honored, heel lang zal ik er dus niet meer hoeven rondhangen.
Mooi gebied blijft het hoor, de questlijn is ook leuk, alleen de stad heeft zoveel verschillende levels. Als de Efteling een nieuw doolhof gaat bouwen kunnen ze Suramar als inspiratie nemen. Soms word je wel gek van hoe flooded sommige areas met mobs zijn, als je dan ontdekt wordt is het echt 1 tegen 100. Gelukkig heb ik een voidwalker, zonder hem had ik echt zovaak doodgegaan.
Hoe dan ook: laatste loodjes, ga er wat moois van maken.
daar had ik me iig op verkeken, en daardoor duurde die "laatste loodjes" 2 weken langer.
en een hele hoop withered army training runs, en worldquests in suramar, wat inderdaad een DOOLHOF is.
nu vlieg ik er lekker overheen en zwaai er naar, thats it.
Netjes? Roerend mee oneens. Dikke puinhoop dat het is. In ieder geval in 7.2. Ze hebben het over class quests en class mounts om nádat de patch dropt ons te informeren dat we daarvoor eerst 11 weken moeten wachten.Kees schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:22:
Inderdaad. En dat komt ook doordat ze het heel netjes faseren. Vroeger kwam de patch uit en zaten we met z'n allen vanaf het moment dat de server weer op was in de nieuwe raidinstantie totdat die op farm was. Nu heb je gewoon elke week weer iets nieuws (of iets wat je nog niet vaak hebt gedaan).
Khadgar of wiedanook daar: "Hier is een stukje verhaal. Wat minder als je Horde speelt, lol."
Ik: "Okee, dat is interessant. Meer, alsjeblieft."
K: "Het verhaal is op nu. Maar we hebben nog iets van twee maanden te gaan, oeps. We houden je wel bezig."
Ik: "Dat mag ik hopen van wel want zo'n beetje alles is keihard generft en verder is er weinig te doen op dit depressieve stuk rots."
K: "Ik heb een dikke bundel met dad jokes voor de world quests."
Ik: "Uhm..."
K: "Ga maar eens 2500 nethershards voor me verzamelen."
Ik: "Aha! Die had ik nog. Alsjeblieft."
K: "Dank je wel. Ik had er maar eentje nodig dus hier heb je 2499 van me terug. Dit is een verwijzing naar een quest in WoD; niet alleen is dit een expansion die we allemaal zo graag mogelijk willen vergeten, de quest is ook inmiddels verwijderd."
Ik: "Dus wanneer beginnen we aan de cla-"
K: "Ik heb weer een hele zooi drops nodig. Alleen zijn dit nieuw geïntroduceerde drops die je dus al niet gefarmd had kunnen hebben."
Ik: "Zeg, wat doen jullie eigenlijk op dit eiland?"
K: "Goede vraag. Wat doe je hier eigenlijk? Ga maar wat demons neerhalen in Suramar of Azsuna."
Ik: "Als jullie hier toch staan niks te doen, kunnen jullie dan tenminste de gebouwen verdedigen die wij met pijn en moeite opbouwen?"
K: "Hee, zeg. Ik kreeg net een idee. Ga maar eens die kistjes openen die overal op het eiland verspreid liggen. Die kistjes die verdwijnen een korte tijd nadat iemand ze geloot heeft. Want jullie haten je medespelers nog niet genoeg na de introductie van CRZ."
Ik: "Dus class mounts?"
K: "Gast, later. Eerst nog 5 rare elites killen. En doe even boodschappen voor me bij de Aldi."
Het alternatief is 1 weekje questen en daarna 10 weken niets doenWee Man schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:07:
Netjes? Roerend mee oneens. Dikke puinhoop dat het is. In ieder geval in 7.2. Ze hebben het over class quests en class mounts om nádat de patch dropt ons te informeren dat we daarvoor eerst 11 weken moeten wachten.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Wee Man schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:07:
...
Netjes? Roerend mee oneens. Dikke puinhoop dat het is. In ieder geval in 7.2. Ze hebben het over class quests en class mounts om nádat de patch dropt ons te informeren dat we daarvoor eerst 11 weken moeten wachten.
Khadgar of wiedanook daar: "Hier is een stukje verhaal. Wat minder als je Horde speelt, lol."
Ik: "Okee, dat is interessant. Meer, alsjeblieft."
K: "Het verhaal is op nu. Maar we hebben nog iets van twee maanden te gaan, oeps. We houden je wel bezig."
Ik: "Dat mag ik hopen van wel want zo'n beetje alles is keihard generft en verder is er weinig te doen op dit depressieve stuk rots."
K: "Ik heb een dikke bundel met dad jokes voor de world quests."
Ik: "Uhm..."
K: "Ga maar eens 2500 nethershards voor me verzamelen."
Ik: "Aha! Die had ik nog. Alsjeblieft."
K: "Dank je wel. Ik had er maar eentje nodig dus hier heb je 2499 van me terug. Dit is een verwijzing naar een quest in WoD; niet alleen is dit een expansion die we allemaal zo graag mogelijk willen vergeten, de quest is ook inmiddels verwijderd."
Ik: "Dus wanneer beginnen we aan de cla-"
K: "Ik heb weer een hele zooi drops nodig. Alleen zijn dit nieuw geïntroduceerde drops die je dus al niet gefarmd had kunnen hebben."
Ik: "Zeg, wat doen jullie eigenlijk op dit eiland?"
K: "Goede vraag. Wat doe je hier eigenlijk? Ga maar wat demons neerhalen in Suramar of Azsuna."
Ik: "Als jullie hier toch staan niks te doen, kunnen jullie dan tenminste de gebouwen verdedigen die wij met pijn en moeite opbouwen?"
K: "Hee, zeg. Ik kreeg net een idee. Ga maar eens die kistjes openen die overal op het eiland verspreid liggen. Die kistjes die verdwijnen een korte tijd nadat iemand ze geloot heeft. Want jullie haten je medespelers nog niet genoeg na de introductie van CRZ."
Ik: "Dus class mounts?"
K: "Gast, later. Eerst nog 5 rare elites killen. En doe even boodschappen voor me bij de Aldi."
helaas is dit zo waar dt ik er bijna treurig van wordt...

De kistjes re-spawnen na een tijdje.mrsar schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:16:
die caches... heb er pas 2schijnbaar had je ze beter niet eerder al kunnen openen,schiet niet op in ieder geval,wat een rot quest,heb daar denk ik zaterdag ergens weer een half uurtje tijd voor man man man
over het algemeen kan je ze beter 's nachts zoeken of 's morgens en vooral NIET tijdens prime-time; compleet hopeloos op dat tijdstip...
[ Voor 10% gewijzigd door Dawn op 18-05-2017 13:20 ]
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Maakt niet uit, ze respawnen de hele tijd. En ze staan duidelijk op de minimap. Die 10 had ik in 2 dagen waarin ik alleen maar de WQ's deed en naar zo'n kistje vloog als ik er een zag.mrsar schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:16:
die caches... heb er pas 2schijnbaar had je ze beter niet eerder al kunnen openen,schiet niet op in ieder geval,wat een rot quest,heb daar denk ik zaterdag ergens weer een half uurtje tijd voor man man man

Ook even mijn rogue van 100-110 gebracht (had een lockbox opener nodig). Wel meteen een legendary van de AH afgehaald zodra hij 101 was, dat scheelt een hele hoop. En natuurlijk AK 1-25 op 110. Heb hem nu 4 uur op lvl 110 gespeeld en hij zit al op lvl 860, lang leve goedkope gear
Maar komt wel goed
[ Voor 4% gewijzigd door mrsar op 18-05-2017 13:30 ]
Een beter alternatief: Blizzard maakt een fatsoenlijke patch.Kees schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:11:
Het alternatief is 1 weekje questen en daarna 10 weken niets doen
Mijn persoonlijke WoW dingetjes
Slechtste Dungeon : Gnomeregan
Slechtste Raid : Karazhan of Molten Core
Slechtste Expansie : WoD
Slechtste Zone : Suramar
Slechtste Stad : Suramar City
Slechtste Battleground : Temple of Kotmogu
Slechtste Class : Legion disc priest
Slechtste/lelijkste Mount : alle gnome mounts
Slechtste NPC : Khadgar
Beste Dungeon : Vanilla Waling Caverns
Beste Raid : Naxx
Beste Expansie : WotLK
Beste Zone : Grizzly Hills (WotLK)
Beste Stad : Oude Orgrimar
Beste Battleground : AV (de originele)
Beste Class : Vanilla Enhancement Shaman
Beste/mooiste Mount : Green Proto Drake
Beste NPC : Gamon (voor MoP)
FUMES et CARNES
Oculus is nog veel erger.Iusedto schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:48:
Slechtste Dungeon : Gnomeregan
Dit is gewoon heiligschennisIusedto schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:48:
Slechtste Raid : Karazhan
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Helemaal mee eens .....Wee Man schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:53:
[...]
Oculus is nog veel erger.
[...]
Dit is gewoon heiligschennis
@Iusedto
Suramar is zo erg niet, zoals al eerder gezegt werd, veel lore, mooie omgeving, interessante NPC's ... in vergelijking met de broken shore is Suaramar een goudmijn ...........
Dude Where Is My Mount op Frostmane Alliance. Grootste NL guild momenteel, tevens 2 raidteams.hmr schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:04:
Ben er nu wel over uit! Definitief open voor een realm/fiction transfer naar een leuke actieve Nederandse guild. Waarbij eventueel de mogelijkheid tot het af en toe meedoen aan een alt raid ofzo mogelijk is. Ben zelf nu horde maar de realm is dood.
Er staat mijn persoonlijke WoW dingetjesAshrah schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:13:
[...]
Suramar is zo erg niet, zoals al eerder gezegt werd, veel lore, mooie omgeving, interessante NPC's ... in vergelijking met de broken shore is Suaramar een goudmijn ...........
Er hoeft geen discussie te komen of iemand het er wel of niet mee eens is
Ik bedoel de "oude" Kara btw, als level 70 doen.
Ik vond de eerste weken na release Kara (inclusief de Atunement quest line) zeer lastig en de lay out erg verwarrend. Dat had ik trouwens ook bij de eerste raids in BT en die waar Yogg Saron ( klote baas btw, zo vaak daar dood gegaan lol) in zat.
FUMES et CARNES
En de kistjes kun je prima deze route nemen. Ik zie namelijk niemand daar. (addon is Handy Notes - Broken Shore)

[ Voor 19% gewijzigd door junglebeast op 18-05-2017 14:46 ]
Terug naar het oude nest! Dat klinkt in principe goed! Mocht er plek zijn dan kom ik graag weer terug.Kaap schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:24:
[...]
Dude Where Is My Mount op Frostmane Alliance. Grootste NL guild momenteel, tevens 2 raidteams.
@Wouter: lurk jij nog op het forum?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik zit zelf overigens niet in Dude. Ik zit in geen enkele guild. Zou wel weer eens leuk zijn om leuke mensen te leren kennen en mee samen te spelen. Mijn battle.net friendslist heb ik inmiddels aardig opgeschoond, hoor ik niks van je, dan kan ik ook wel zonder jehmr schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:53:
[...]
Terug naar het oude nest! Dat klinkt in principe goed! Mocht er plek zijn dan kom ik graag weer terug.
@Wouter: lurk jij nog op het forum?

Inmiddels iLvL885 met mn DH maar kans om mee te raiden via Group Finder? Ho maar, alles vraagt om 900+ en je moet diverse achievements linken voordat je uberhaupt mee kan
Je genereert een hoop tekst in die addon. Vervolgens open je het programma simulationcraft dat je kunt downloaden voor windows. Daar ga je naar de Simulate tab. Plak die tekst in het tekstvak en druk op de knopRustStorm schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 08:48:
Je kunt wat opties aan/uitzetten in een andere tab. Als je meer dan een paar gear combinaties hebt, zorg dat dan scaling uit staat. Met scaling aan berekent ie ook je stat weights (en dus pawn string), maar dit kost behoorlijk wat cpu power.
Morgen even op vakantie, dus ik dacht ook snel even die kistjes te doen, maar daar heb ik ook even op lopen vloeken. Gelukkig uiteindelijk wel gelukt tijdens het doen van world quests daar gisteren en eergisteren. Ook meteen even een +10 dungeon meegenomen. Tijdens vakantie via de app de command center missions regelen en dan heb ik bij terugkomst een shitload aan AP klaar staan
Misschien overbodig, maar mogelijk een tip: je kunt die command center missions 2x doen, zeker als je wat mission reduction spul hebt. Pak dan vooral die supplies mission, want die geeft bijna evenveel AP als de AP mission, maar ook nog de boxes met legendary kans (en gold en resources en shards). Zelf doe ik zowel supplies als AP mission 2x. Time de 2e ronde dan ook nog even met je research voor artifact knowledge en je hebt weer een extra bonus.
Ja, dat was hem idd
Bedankt
Vond vroeger ook altijd Zul Gurub erg leuk. Al die Trolls,
Wij zijn zo vaak gewiped toen op Hakkar
Zelfs zo vaak dat mijn guild disbande hehe.
was wel erg jammer want het was een zeer leuke guild
*edit*
Jeetje, zie net dat ZG in 2005 was.
waar blijft de tijd

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 18-05-2017 15:45 ]
FUMES et CARNES
Woop! Lijstjes! Vind ik tof.. dus bij deze mijn geheel unbiased lijstje:Iusedto schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:48:
In onze Guild waren we gisteren bezig deze lijst te maken. Is erg leuk
Mijn persoonlijke WoW dingetjes
Slechtste Dungeon : Violet Hold / Black Morass (dat timegaten is echt vreselijk)
Slechtste Raid : Dragon soul
Slechtste Expansie : the Burning Crusade (ik ben pas met MoP gaan spelen dus heb er vooral doorheen geleveld, maar de leveling zones zijn zoooo traag)
Slechtste Zone : Vashjir
Slechtste Stad : Karabor (Warlords of Draenor, zoveel onbenut potentieel)
Slechtste Battleground : Alterac Valley (rennen, torentjes pakken, boss neerklappen, done)
Slechtste Class : Moeilijk, denk dat ik dan toch het minste heb met Monks
Slechtste/lelijkste Mount : Red flying cloud of zoiets.. vliegend rondje
Slechtste NPC : Grommash in Warlords. Heeft niets meer van het originele personage.
Beste Dungeon : Maw of Souls
Beste Raid : Icecrown Citadel (lekker creepy sfeer) of Blackrock Foundry (het non-lineaire en het fantasy industrial thema zijn tof)
Beste Expansie : WotLK (Arthas / Lich King verhaal is een van de beste uit Warcraft) al doet Legion ook veel goed in mijn boekje.
Beste Zone : Warlords opening sequence (aka Tanaan Jungle). De flow van de opening van Warlords was gewoon supertof. Net door the Dark Portal meteen in actie komen en langs de verschillende warlords naar een boot.
Beste Stad : Suramar (de stad leeft, er gebeurd van alles.. erg tof). Honorable mention voor Ironforge.
Beste Battleground : Arathi Basin
Beste Class : Druid!
Beste/mooiste Mount : favo mount in mijn collectie hangt tussen Kor'kron War wolf en de Grove warden.
Beste NPC : Sylvanas Windrunner (al is dat ook deels vanwege haar backstory vanuit WC3 al)
Dat is het leuke van lijstjes hehe
FUMES et CARNES
Ik maak redelijk wat groepen aan en je wordt echt doodgegooid met melee dps classes, en dan vooral demon hunters. De concurrentie is gewoon heel groot. En ja, als je kunt kiezen tussen een 900 met curve of een 885 zonder curve is de keuze snel gemaakt.RaseriaN schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:03:
Soms heb ik wel spijt dat ik van Frostmane/Alliance ben getransfered naar Defias Brotherhood/Horde. De prijzen om terug te gaan zijn absurd hoor en mis gewoon de aansluiting op Defias, maargoed
Inmiddels iLvL885 met mn DH maar kans om mee te raiden via Group Finder? Ho maar, alles vraagt om 900+ en je moet diverse achievements linken voordat je uberhaupt mee kan
Als je zelf een groep aanmaakt heb je dat probleem overigens niet.
Alles 'lopend' doen vindt ik eigenlijk veel leuker...
Nu zit ik naar diverse macro's te kijken maar niets doet wat ik wil.
Als ik travelform kies (of een macro) dan wil ten alle tijden lopen ipv vliegen.
Iemand enig idee of dit mogelijk is?
gewoon een ground mount binden aan een key (aka, net zoals alle andere classes)?Remy!!!! schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:54:
Misschien een vreemde vraag, maar ik ben net lvl 58 (Druid) en ik mag nu blijkbaar vliegen via m'n Travel form, maar dat wil ik eigenlijk niet.
Alles 'lopend' doen vindt ik eigenlijk veel leuker...![]()
Als ik travelform kies (of een macro) dan wil ten alle tijden lopen ipv vliegen.
lijkt me een simpelere optie dan moeilijk macro's bouwen.
uiteraard de flight form wel gebruiken als je het wél wil...
[ Voor 0% gewijzigd door Dawn op 18-05-2017 20:41 . Reden: typ0 ]
BoekjeRemy!!!! schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:54:
Misschien een vreemde vraag, maar ik ben net lvl 58 (Druid) en ik mag nu blijkbaar vliegen via m'n Travel form, maar dat wil ik eigenlijk niet.
Alles 'lopend' doen vindt ik eigenlijk veel leuker...![]()
Maar op je mount kan je niet skinnen/alchemy e.d. gebruiken want dan dismount je. Dat is juist zo fijn aan travelform.Dawn schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:38:
[...]
gewoon een fround mount binden aan een key (aka, net zoals alle andere classes)?
lijkt me een simpelere optie dan moeilijk macro's bouwen.
uiteraard de flight form wel gebruiken als je het wél wil...
Thnx, die werkt!
Ik heb nu deze macro:
#showtooltip
/dismount
/cancelform
/cast [swimming,noflying] Travel Form;[noswimming,noflying] Stag Form
En die werkt redelijk goed, alleen als ik nu in stag form ben en het water in ga dan moet ik de macro nog een keer activeren om naar m'n aquatic travel form te gaan. En als ik in m'n aquatic form uit het water spring dan ga ik vliegen.
Nog niet helemaal perfect, maar voorlopig goed mee om te gaan, mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik het graag
[ Voor 26% gewijzigd door Remy!!!! op 18-05-2017 21:17 ]
Met die Sky Golem mount kan je ook herben.Remy!!!! schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:41:
[...]
Maar op je mount kan je niet skinnen/alchemy e.d. gebruiken want dan dismount je. Dat is juist zo fijn aan travelform.
Ik heb gisteravond heel eventjes gespeeld. Gaat toch wel echt een stuk sneller om WQs af te werken wanneer je flying hebt. Kijken of ik er dus wat meer aandacht aan kan gaan schenken, in de beperkte tijd die ik tegenwoordig spendeer in het gamen / WoWen... pfoeh! ^_^
[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 19-05-2017 09:01 ]
Nu kan de farm beginnen om een mount te fixen voor iedereen
Altijd zo jaloers op al die mensen die die mount kunnen farmen... (end boss mounts)... Tuurlijk hebben ze er hard voor gewerkt... maar jaloers blijf ik toch.Noiz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:07:
Woohoo, gisteren dan eindelijk mythic Gul'dan down \o/ Laatste pull van de avond en ontzettend messy kill maar dat mag de pret niet drukken. Enige mindere was dat de boss redelijk snel despawnde en we dus geen loot hadden. Daar konden we dus weer tickets voor gaan maken. En daarbij blijft mijn geluk wat betreft tier tokens gewoon doorgaan. Tier legs gekregen -> geen socket, geen wf/tf.
Grats op de kill man! Super tof!
Ach, die mounts kan je uiteindelijk altijd voor een leuk prijsje kopenRustStorm schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:09:
[...]
Altijd zo jaloers op al die mensen die die mount kunnen farmen... (end boss mounts)... Tuurlijk hebben ze er hard voor gewerkt... maar jaloers blijf ik toch.
Grats op de kill man! Super tof!
I know, maar het zijn exorbitante bedragen die doorgaans gevraagd worden.Noiz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:15:
[...]
Ach, die mounts kan je uiteindelijk altijd voor een leuk prijsje kopenTijdens HFC nog een leuk zakcentje weten te verdienen daarmee. Gold werd eerst gebruikt om de guildbank te spekken, daarna werd het verdeeld over de raiders (gezien de hoeveelheden die we daarmee verdienden (en gear/kills)
Ik kwam zelf al in de problemen bij Hans und Franz (and we're gonna pump *clap* you up) Google maar even als je niet weet waar ze de Hansgar and Franzok inspiratie vandaan hebben gehaald
Maar die is dus niet solo friendly.
HFC moet ik ook nog proberen. Maar zijn jullie al wat dingen tegen gekomen die niet te doen zijn of is het nu goed te doen?
Blast furnace lijkt me al helemaal niet solo friendly. Op mythic heb je iig een priest voor die fight nodig.Carthrax schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:41:
Zijn alle raid instances van de vorige uitbreiding al een beetje goed solo te doen? Ik ben een fanatiek transmog jager dus mag graag oude content doen voor transmogs.
Ik kwam zelf al in de problemen bij Hans und Franz (and we're gonna pump *clap* you up) Google maar even als je niet weet waar ze de Hansgar and Franzok inspiratie vandaan hebben gehaald
Maar die is dus niet solo friendly.
HFC moet ik ook nog proberen. Maar zijn jullie al wat dingen tegen gekomen die niet te doen zijn of is het nu goed te doen?
Gefeliciteerd met de kill Maykel!Noiz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:07:
Woohoo, gisteren dan eindelijk mythic Gul'dan down \o/ Laatste pull van de avond en ontzettend messy kill maar dat mag de pret niet drukken. Enige mindere was dat de boss redelijk snel despawnde en we dus geen loot hadden. Daar konden we dus weer tickets voor gaan maken. En daarbij blijft mijn geluk wat betreft tier tokens gewoon doorgaan. Tier legs gekregen -> geen socket, geen wf/tf.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Ben nu te versplinterd bezig vind ik.
Eerst maar even de grind voor Flying afmaken op mijn Brewmaster.
WTB Nightfallen en Legion rep
[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 19-05-2017 10:17 ]
FUMES et CARNES
weet je wat zo naaiend is. Zodra ik exalted had bereikt op nightfallen (na een wekenlange grind) krijg ik nu order hall quests voor nightfallen rep tot ik er bij neerval.Iusedto schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:16:
ok, heb het levelen van mijn laatste tank class (mijn Legion goal) maar even op Hold gezet totdat ik Flying heb.
Ben nu te versplinterd bezig vind ik.
Eerst maar even de grind voor Flying afmaken op mijn Brewmaster.
WTB Nightfallen en Legion rep
Fuck u blizz!!
Hoe lang zijn jullie er mee bezig geweest?Noiz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:07:
Wij gaan er nu op beginnen woensdag eindelijk naar 9/10 gegaan, was er helaas niet op de kill door internet probleem
Wow: Runewielder# Tarren-Mill
Congrats Congrats!Noiz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:07:
Ik envy die mount zo hard; helaas hebben we er nog geen gezien op Heroic
Wij hebben er uiteindelijk 128 pulls over gedaan tot aan de 1e kill verdeeld over 4 raids (wij raiden donderdag/zondag van 19.30 - 24.00).Lurtz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:00:
[...]
Hoe lang zijn jullie er mee bezig geweest?
Wij gaan er nu op beginnen woensdag eindelijk naar 9/10 gegaan, was er helaas niet op de kill door internet probleem
Er zijn 2 versies (verschillende kleuren). De gegarandeerde mythic mount (1/kill) en een random drop van Gul'dan (volgens mij kan die op ieder niveau droppen). Die laatste heb ik ook nog niet zien droppen tijdens raids.Dawn schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:32:
[...]
Congrats Congrats!
Ik envy die mount zo hard; helaas hebben we er nog geen gezien op Heroic
[ Voor 34% gewijzigd door Noiz op 19-05-2017 11:35 ]
De Groene variant kan droppen in Normal en Heroic, maar niet van LFR
Gisteren hadden we op onze alt/casual/farm run meer mensen in de raid dan we hadden tijdens progress >< Ik begin me zorgen te maken op dat vlak kan ik je vertellen... vreemde zaak tbh (ok, casuals mogen in de regel niet mee op de progress dagen woensdag/zondag)
maar wel NH normal clear in een uur >_>
Dit gaat op voor AV nieuwe stijlicemotion schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:52:
[...]
Slechtste Battleground : Alterac Valley (rennen, torentjes pakken, boss neerklappen, done)
De oude stijl was awesome: 3 uur in een battleground, daarna ging je rustig 2 uur sporten, logde je weer in op WoW en kwam je in dezelfde AV als die je 2 uur geleden had verlaten.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
2 uur ?sabriel schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:15:
[...]
De oude stijl was awesome: 3 uur in een battleground, daarna ging je rustig 2 uur sporten, logde je weer in op WoW en kwam je in dezelfde AV als die je 2 uur geleden had verlaten.
Je kon letterlijk gaan slapen en de volgende dag gewoon weer mee doen in dezelfde AV battle.
FUMES et CARNES
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.