Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Iemand tips (+tricks) voor ons op HC Gul'dan ?

https://www.warcraftlogs.com/reports/TPjgz38qWAD6ntNH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
DPS erg laag voor de illvl's van je raidmembers.

Kill eerst de eyes ga daarna pas mensen bevrijden (phase2)
Bloodlust op 3e eye in phase 3 (4e spawned bijna meteen nadat de 3e dood is)
Zorg ervoor dat je de souls soaked in de well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Vanochtend mijn Rogue campaign afgerond! Mn 4e nu.. en deze vond ik erg tof :)

Komende weken maar eens kijken welk char ik nu verder ga levelen naar 100 en de campaign af ga maken.. ik denk misschien mijn Hunter, niet de meest spannende campaign naar wat ik hoor, maar de class mount is wel supervet.. ook al heb ik daar niks aan op mn main

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Beste try, eerste 2 deaths. 2 hunters die solo de empowered bonds breken en dood gaan 8)7
Terwijl je die met turtle zonder damage kan solo'n, gewoon naar het randje van de cirkel lopen, pop turtle shell en loop over het randje.
Soaken van de souls gaat niet echt lekker, alle ranged/healers die geen flames hebben en niet door de empowered eye getarget worden moeten soaken. Ook de off-tank kan makkelijk meer soaken en anders een tank swap zodat beide tanks wat stacks pakken.
Empowered Eye killed nog al wat mensen, spreid je raid wat meer en focus op healing de mensen die door de eye getarget worden.
Damage op de Empowered eye moet beter, top 7 van damage done op de eyes heeft maar 2 ranged DPS 8)7 rest is 4 melee en een tank |:(

Als je dat onder controle hebt is het wel een makkelijke kill.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Zertaxka schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:52:
[...]
Damage op de Empowered eye moet beter, top 7 van damage done op de eyes heeft maar 2 ranged DPS 8)7 rest is 4 melee en een tank |:(
Daar is niks vreemds aan an sich. Burst aoe van de meeste melee is ontzettend hoog en Eyes spawnen rond Gul'dan.

Feit blijft wel dat de dps van veel mensen onder de maat is. Dat is waar op de 1e plaats naar gekeken moet worden. Met healing/tanking lijkt niks mis aangezien jullie het uiteindelijk vrij lang volhouden. Meer dps betekent ook minder damage taken van Eyes uiteindelijk, wat een aantal van die random deaths tegen moet gaan.

En wat al is aangehaald. Hunters die doodgaan aan het solo-breaken van Bonds 8)7 Helpt jullie ranged niet met soaken of gebruiken ze simpelweg Turtle niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Noiz schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:46:
Daar is niks vreemds aan an sich. Burst aoe van de meeste melee is ontzettend hoog en Eyes spawnen rond Gul'dan.

Feit blijft wel dat de dps van veel mensen onder de maat is. Dat is waar op de 1e plaats naar gekeken moet worden. Met healing/tanking lijkt niks mis aangezien jullie het uiteindelijk vrij lang volhouden. Meer dps betekent ook minder damage taken van Eyes uiteindelijk, wat een aantal van die random deaths tegen moet gaan.

En wat al is aangehaald. Hunters die doodgaan aan het solo-breaken van Bonds 8)7 Helpt jullie ranged niet met soaken of gebruiken ze simpelweg Turtle niet?
https://www.warcraftlogs....ype=damage-done&target=76

Als de eyes 20+ seconden in leven blijven kan je niet echt meer van burst spreken lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Zertaxka schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:54:
[...]

https://www.warcraftlogs....ype=damage-done&target=76

Als de eyes 20+ seconden in leven blijven kan je niet echt meer van burst spreken lijkt me ;)
Moet eerlijk bekennen dat ik over het 'Empowered' heen heb gelezen. Maar grootste probleem is simpelweg het tekort aan overall dps. En waar je dat nog enigszins kan verbergen in p1/p2 met voldoende healing, in p3 gaat je dat niet lukken door de damage van Empowered Eyes. Zeker in combinatie met andere abilities die gaande zijn in die periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Wat zou dan de "minimale" dps zijn ? (BTW ik speel "Ysain")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Noiz schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:12:
Moet eerlijk bekennen dat ik over het 'Empowered' heen heb gelezen. Maar grootste probleem is simpelweg het tekort aan overall dps. En waar je dat nog enigszins kan verbergen in p1/p2 met voldoende healing, in p3 gaat je dat niet lukken door de damage van Empowered Eyes. Zeker in combinatie met andere abilities die gaande zijn in die periode.
DPS is wat aan de lage kant ja, maar als je focused op het goed uitvoeren van de mechanics (foutjes eruit halen, focussen op de zaken die je raid killen etc) dan redden ze het wel. De DPS die al vroeg dood ging deed redelijke dps tot dan toe.
brainshead schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:25:
Wat zou dan de "minimale" dps zijn ? (BTW ik speel "Ysain")
380-400k is toch wel het ideale minimum imo, maar met 340k kan je ook wel wegkomen als je top dps wat meer doen. Zat zelf met een alt 2 weken terug op 480k (main/alt/social run) en daar zou ik bij jullie top 5 mee staan. Bij ons was het bottom 5 :X
Ben meer een healer dan dps-er blijkt maar weer eens, Windwalker Monk langzaam aan het omgooien naar Mistweaver :P

-edit-
Met 20 man moet je dps (14) gemiddeld 407k dps doen voor een kill op Gul'dan Heroic.
https://www.reddit.com/r/...preadsheet_external_link/

[ Voor 6% gewijzigd door Zertaxka op 09-05-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Zou ook 1 minder healer gebruiken. 4 per 20 is meer dan genoeg. Zorg dat je cooldowns hebt voor Black Harvest en dit afspreekt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

ter vergelijking;
dit is onze parse van afgelopen zondag op Gul'dan heroic:
https://www.warcraftlogs....KRG2ZHy81xXTprAQ#fight=27

overall is de DPS wel aan de lage kant van je team,
ook eerder aangehaalde mistakes (zelf empowerd bonds doen) zijn dodelijk op de fight.
daarnaast valt op dat de 'active time' (het percentage) verdacht laag is...

rest van pointers:
- eyes > bonds (laat mensen pre-walken tot de edge van de circel, dan ben je sneller terug
- laat mensen ook personal immunities gebruiken om te breaker (turtle, shield etc)
- soul well soaking (iedereen die ranged is, melee als je boss vlak bij de rand van de well tanked)
; wel uit de wel als flames/eyes komen

- Bloodlust (oid) op het tweede eye in p3 (wanneer de eye spawned aan de andere kant van waar de raid staat)

op progress hadden wij ook 5 healers, dit puur om de incommung damage te overleven; daarna zijn we redelijk snel naar 4 (of 3, afhankelijk van size) gegaan.

(edit: ik speel Larraine in mijn parse)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha, ja dat zou je haast denken. :) vrij... identiek... in design... haha

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 10:31
  • Item pages are no longer linked and have not been updated.
  • You can no longer search or filter the Pets and Mounts listing.
  • Professions data is gone.
  • Raid Progression completion bars for Throne of Thunder and The Bastion of Twilight aren't accurate.
  • Arena Win and Loss counts are gone.
  • The current title a character is displaying is gone.
  • Recent activity is gone.
  • Talents no longer have tooltips.
  • Achievement statistics are gone.
  • Other spec talents are gone
Meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Half vol of half leeg ;)

Gisteren even mijn Blood DK geleveld. Leuke class maar zo verschrikkelijk langzaam qua movement.

[ Voor 67% gewijzigd door Iusedto op 10-05-2017 10:45 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:43:
Half vol of half leeg ;)

Gisteren even mijn Blood DK geleveld. Leuke class maar zo verschrikkelijk langzaam qua movement.
Sowieso vol! ^_^

Waarschijnlijke hebben ze deze aspecten uit de armory verwijderd omdat er weinig tot niets mee gedaan werd en/of er andere mogelijkheden zijn deze gegevens te controleren.

Who knows...

Maar ik vind het wel een overzichtelijk geheel! I love it. :) Duurde even, maar dan heb je (in mijn ogen) ook wat. :)

Nu nog een update van de Armory App... die loopt echt achter de feiten aan als je het mij vraag.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Iusedto schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:43:
Half vol of half leeg ;)

Dat vond ik ook van m'n warrior. En aangezien ie ook crappy gear had, heb ik Rethu's Incessant Courage laten bouwen. 15% movement speed als er geen vijanden in de buurt zijn. Speelt een stuk lekkerder. :)
Toevallig afgelopen week ook Timeless Stratagem gekregen. Ik vind Heroic Leap eigenlijk niet zo fijn om te gebruiken (gebruik liever Charge), maar je kunt met 3 Leaps toch ook een aardig eind komen heel snel. :P

Gisteren het eerste deel van de pathfinder achievement gedaan. Nu nog een krappe 4k rep met die nieuwe faction en dan kan ik weer vliegen. Volgens mij wordt dan ook Suramar City eindelijk speelbaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:56:
[...]

Zou ook 1 minder healer gebruiken. 4 per 20 is meer dan genoeg. Zorg dat je cooldowns hebt voor Black Harvest en dit afspreekt.
Op heroic zou ik eerder 3 per 20 zeggen, tenzij de healers zwak zijn.

Ik miste de raid meta achievement nog omdat de guild achievements deed op een dag dat ik niet kan spelen.
Aangezien we niet genoeg mensen voor mythic hebben (meestal 15-18 man en slechts bij uitzondering 20 man) en Heroic in een uurtje leegmeppen hebben ze voor mij en één andere persoon in de guild de achievements in de heroic raid gedaan ipv een aparte normal raid.

Ik heb mijn mount binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46

hmr

Ben inmiddels weer een beetje begonnen en tot nu toe bevalt 7.2 goed! Mijn char zit op ilvel 872 en ga me in het weekend eens focussen om in een groep voor NH normal te komen! Ben erg benieuwd!

Met mijn mage rust bezig om bij te komen qua AP etc en alle rotaties weer op orde te krijgen.. haha kut spel maakt me toch wel weer beetje fanatiek!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar ik met mijn Holy Paladin amper vooruit weet te komen (889), maar eens mijn vanilla Warrior opgepakt. Begin expansion vond ik dat vreselijk, maar speelt nu lekker. Inmiddels een Draught of Souls te pakken en OMFG ziekelijk OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Kaap schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:58:
Daar ik met mijn Holy Paladin amper vooruit weet te komen (889), maar eens mijn vanilla Warrior opgepakt. Begin expansion vond ik dat vreselijk, maar speelt nu lekker. Inmiddels een Draught of Souls te pakken en OMFG ziekelijk OP!
Ik heb ook nog een vanilla Warrior die ik graag wil levelen. Inderdaad, toentertijd was het levelen van een warrior echt vreselijk. Blijven hangen op lvl 44 van de 60. Gear ziet er ook niet uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/456a7fc15c80474e6fcb431a72e5e41f.gif

Als voorbeeld voor wat Kaap zei... ^_^ hahaha geniaal als je dat ding hebt joh O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan_ schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:03:
[...]

Ik heb ook nog een vanilla Warrior die ik graag wil levelen. Inderdaad, toentertijd was het levelen van een warrior echt vreselijk. Blijven hangen op lvl 44 van de 60. Gear ziet er ook niet uit :p
Mijn Warrior was al wel 110. Levelen was niet het probleem, de nieuwe mechanics van Fury stonden me met de pre-patch en launch niet aan. Nu speelt het gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 18:06
Kaap schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:58:
Ik heb ook veel plezier met mijn fury warrior. Tot 110 als arms geleveld maar daarna fury gegaan. Die trinket is inderdaad een bazending :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:10:
Is Fury dan goed of is Fury pas goed door die trinket ?
Ik vind Fury zonder die trinket al goed. Ik ben momenteel ilvl 867 en ik burst 1.5m en heb een average dps van 500k. Enige legendary die ik heb is de belt met de whirlwind stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Zonder die trinket ook al prima class om te spelen. Die trinket zorgt alleen wel voor een dikke dmg burst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind Fury heerlijk spelen. Of het " goed " is in vergelijking, dat weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Trinket maakt Fury overpowered, maar de basis is al goed. In de opener doen onze Fury warriors er tussen de 20 en 30 miljoen damage mee en dat dus elke 1m20s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
RustStorm schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:03:
[afbeelding]

Als voorbeeld voor wat Kaap zei... ^_^ hahaha geniaal als je dat ding hebt joh O_O
Hier mijn damage breakdown voor onze laatste mythic 8/10 clear. DoS doet een kleine 14-15% van mijn damage.
Ashrah schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:05:
Trinket maakt Fury overpowered, maar de basis is al goed. In de opener doen onze Fury warriors er tussen de 20 en 30 miljoen damage mee en dat dus elke 1m20s.
Die trinket zorgt er samen met Convergence of Fates voor dat warriors meekunnen met de top dps op single target. Overpowered zou ik het niet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel eigenlijk al jaren alleen als Arms.
Heb Fury in de Legion beta en net na de launch geprobeerd maar werd er toen niet echt warm van.
....misschien toch de Warrior eens afstoffen ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Iusedto schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:02:
Speel eigenlijk al jaren alleen als Arms.
Heb Fury in de Legion beta en net na de launch geprobeerd maar werd er toen niet echt warm van.
....misschien toch de Warrior eens afstoffen ;)
Ik heb dat juist andersom. Altijd fury gespeeld omdat ik niks aan arms vind :p Alleen ten tijde van Dragon Soul (stance dancing ftw) en aantal bosses in Hellfire Citadel ben ik arms gespeeld omdat het gewoon vele malen beter was. Deze expansion heb ik besloten het gewoon vol te houden als fury en alhoewel het in het begin niet altijd fijn was omdat ik gebenched werd tijdens mythic progress, is het allemaal goed gekomen. Deels omdat fury enigszins gefixed is, anderzijds omdat ik een goede raider ben (en ja, ik denk dat ik dat over mezelf kan zeggen :P). Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik deze expansion tot nu toe met veel plezier mijn warrior heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik zit stiekem te denken om weer eens een kijkje te komen nemen. Ik las namelijk dat Legion nog steeds heel goed ontvangen wordt. Kan iemand me vertellen hoe de stand van zaken in WoW en Legion nu is?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
Vuurvoske schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:29:
Ik zit stiekem te denken om weer eens een kijkje te komen nemen. Ik las namelijk dat Legion nog steeds heel goed ontvangen wordt. Kan iemand me vertellen hoe de stand van zaken in WoW en Legion nu is?
Aangaande welke stand van zaken? Is nogal breed namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou zeggen: zelf proberen, je hebt vast en zeker enkele dagen gratis speeltijd om weer het een en ander te kunnen ervaren... Desnoods op een trial account. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
Gisteren met de raiders afgesproken dat we vanaf ToS ook mythic raiden een kans gaan geven. De raiders kwamen hier zelf mee, dat ze iets meer uitdaging willen en dat ze dat willen gaan zoeken in Mythic raiden. Prima, alleen hebben we dan wel ongeveer 10 man extra nodig (aangezien we nu raiden met iets van 15 man). Dus vanaf ToS gaan we eerst Heroic clearen, als we Heroic op farm hebben (drie keer een clear in 1 reset) dan gaan we Mythic een kans geven, met een trial periode van 3 weken.

Had eigenlijk niet verwacht dat ze hier zelf mee zouden komen, maar de wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kost je eenmalig 13 Euro en dan kan je een eigen mening vormen :)
Ik zou dat adviseren (heb ik nu ook al 2x gedaan, in Legion)

Meningen over Legion zijn momenteel erg verdeeld. We zijn ook nu 10 (?) maanden in de Expansie en dan is dat vaak ook het geval.
Persoonlijk vind ik Legion de minste expansie tot nu toe (vanaf Vanilla btw) maar ik Raid niet (meer), maar aan de andere kant is er ook wel weer genoeg te doen om me te vermaken.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap het als je Legion niet zo goed vind, maar het zou betekenen dat je WoD beter vond. Sorry, maar dan neem ik je echt niet meer serieus :+

Legion staat bij mij juist behoorlijk goed.
WOTLK>TBC>Legion>MoP>Cata>WoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:17:
[...]
Die trinket zorgt er samen met Convergence of Fates voor dat warriors meekunnen met de top dps op single target. Overpowered zou ik het niet nemen.
@Ashrah speelt een Demon Hunter, snap je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:14:
Ik snap het als je Legion niet zo goed vind, maar het zou betekenen dat je WoD beter vond. Sorry, maar dan neem ik je echt niet meer serieus :+

Ik zou 'm net even anders insteken:
Vanilla > WotLK > TBC > Cata > Legion > WoD > .........................................................................> MoP

Waarbij het verschil tussen TBC, Cata en Legion niet zo groot is. MoP blijft gewoon een uit de hand gelopen 1 april-grap die nooit gereleased had mogen worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
TBC > Wotlk = Legion > MoP > Cata > WoD

@Kaap lol, tja iemand moet het doen ^^
Gaius schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:25:

Waarbij het verschil tussen TBC, Cata en Legion niet zo groot is. MoP blijft gewoon een uit de hand gelopen 1 april-grap die nooit gereleased had mogen worden. :P
Buiten de Panda's om was het een hele goede expansion, mechanics en overal het continent waren heel goed opgezet, quests/raids/ToT waren allemaal goed gedaan alleen Siege was .... "meh"

[ Voor 73% gewijzigd door Ashrah op 11-05-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:28

Haha inderdaad, Warlords of Draenor was zeker de slechtste expansion ooit van WoW. Zelf ben ik eigenlijk echt begonnen met spelen in Mists of Pandaria.

Mists of Pandaria vond ik zelf wel een vette expansion. Vooral omdat ik het verhaal erg interessant vond. Als ik moet kiezen dan is dit mijn volgorde: Legion > MoP > Cata > WoD. Helaas heb ik zelf Vanilla, TBC en WOTLK nooit gespeeld. Wel een tijdje op Elysium gespeeld en dat was eigenlijk best wel vet. Ik snap wel waarom mensen de eerste paar expansions het mooist vonden. Zelf was de Monk class wel wennen in MoP, maar vanaf deze expansion begonnen met Monk, en tot nu toe is het mijn favoriete class of all time :P.

Ook nog even een nieuwe UI geïnstalleerd (lage damage komt door PvP :P):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/slTSmnuh.jpg

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Gisteren net voordat ik uit wilde loggen toch nog even naar broken isles en 100 legionfall warsupplies ingelevered voor constructie aan mage tower oid. Kreeg een locker met goods, prima zit normaal niets in, wat order resources oid. Maak ik hem open Bam m'n 3e Legendary: Kil'jaeden's Burning Wish.

niet heel bijzonder maar aangezien m'n 2e legendary in tanking spec kreeg.. eindelijk 2 dps legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
MoP was geweldig. Het lijkt zelfs nog beter omdat het tussen twee poep uitbreidingen zit.

Ik ben inmiddels zo nu en dan wat altjes aan het levelen en je merkt wel het verschil tussen toons die in WoD al 100 waren en minstens Tanaan gear droegen en de vers gelevelde toons in questing greens. Met questing greens is het net alsof je in vanilla/TBC levelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat hoef ook niet.
Ik vind WoD en Legion beide gelijk qua "speel plezier". (oftewel onderaan de lijst van expansies)

Zo zie je maar weer dat iedereen een andere mening moet hebben en dat waarschijnlijk ook heeft :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Tijdje als shadow priest op cap. ilvl op 755. Dps is telleurstellend. In instances hang ik op plaats 5 qua dmg.
Zit ook door order resources heen, kan dus geen missies meer oppikken of class hall upgrade doen. Hoe kan ik het snelst aan resources komen? Quests geven ze niet.

Tips voor dps en gear zijn welkom. Ben intussen met world quests gestart. En voor instances ga ik ook verder queuen, voorlopig enkel normal mogelijk.

https://worldofwarcraft.c...racter/azjolnerub/hesbaye

[ Voor 28% gewijzigd door Hurtebise op 14-05-2017 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Doe invasions als ze up zijn en zorg dat je op de Broken shore komt zodat je Nethershards kan inwisselen voor Dauntless gear.

Order resources kan je het beste via World quests krijgen.. of kopen met blood of sargeras in Dalaran

Ik dacht vanochtend even wat alts te voorzien van Artifact knowledge 30.. maar dat werkt dus niet helemaal.. als je nog geen AK 26 hebt doet die compedium voor 30 helemaal niks lijkt het.. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Hurtebise schreef op zondag 14 mei 2017 @ 07:37:
Tijdje als shadow priest op cap. ilvl op 755. Dps is telleurstellend. In instances hang ik op plaats 5 qua dmg.
Zit ook door order resources heen, kan dus geen missies meer oppikken of class hall upgrade doen. Hoe kan ik het snelst aan resources komen? Quests geven ze niet.

Tips voor dps en gear zijn welkom. Ben intussen met world quests gestart. En voor instances ga ik ook verder queuen, voorlopig enkel normal mogelijk.

https://worldofwarcraft.c...racter/azjolnerub/hesbaye
Wil je best eens naar wat artifact kistjes vliegen of paar dungeons doen om te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmz, heeft iemand een leuke guide waarin wordt geschreven welke champion equipment je het beste per champion (in dit geval voor de Warrior) kan gebruiken? Heb wel het een en ander aan equipment liggen, maar nog niet gebruikt omdat ik er niet zeker van ben... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hurtebise schreef op zondag 14 mei 2017 @ 07:37:
WQ's. En ik heb de order hall upgrade dat ik resources krijg als ik een WQ complete met een champion als Combat Ally. En die Champion vervolgens equipment gegeven die extra resources geeft bij het completen van een WQ. Ik krijg nu dus voor iedere WQ die ik complete 300 resources (en 100g) extra. :)

Daarnaast geven de emissary kistjes ook regelmatig 700-800 resources, dus ook die tikken lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Daarnaast kan iedereen heel simpel 850 gear halen, gewoon zodra er een invasion is de WQ's doen in dat gebied, en de opvolgende quest als je er 4 gedaan hebt, hierdoor heb je zo'n 2000 nethershards die je op de broken shore kan inwisselen voor 5 (!!!) 850 items. 400 shards per stuk. deze kunnen van 850 tot ik dacht 890 proccen. dus na 3 á 4 invasions ben je volledig 850+

daarna kan je voor 5000 nethershards gaan, deze geven gear van 880+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

en je kan nog van die schatkistjes zoeken die overal zitten,daar zit ook wat OR in, ik moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig niet meer onder de 15k OR kom,incl het halen van die munten

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46

hmr

Nu weer een tijdje bezig en vind het wel weer leuk... Ik vind het alleen minder dat ik moeilijk in mythic/raiding groepjes kom. De requirements zijn absurd en guildless schiet het niet echt op... Mage heeft 870 ilvel maar het wil toch echt niet lukken...

Toch maar opzoek naar een leuke Nederlandse guild voor wat casual fun!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
hmr schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:53:
Nu weer een tijdje bezig en vind het wel weer leuk... Ik vind het alleen minder dat ik moeilijk in mythic/raiding groepjes kom. De requirements zijn absurd en guildless schiet het niet echt op... Mage heeft 870 ilvel maar het wil toch echt niet lukken...

het is inderdaad bizar dat ze soms voor mythic +2 900 ilvl vragen. Ik zit nu op 895 en zelfs daarvoor wordt ik soms afgewezen.

Toch gewoon blijven applyen op +2/3. Mage dps is solide genoeg dat ze gewild zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op zondag 14 mei 2017 @ 20:43:
Hmmmz, heeft iemand een leuke guide waarin wordt geschreven welke champion equipment je het beste per champion (in dit geval voor de Warrior) kan gebruiken? Heb wel het een en ander aan equipment liggen, maar nog niet gebruikt omdat ik er niet zeker van ben... :-/
Icy veins heeft volgens mij zo'n order hall guide.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
hmr schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:53:

Madbee schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:11:
het is inderdaad bizar dat ze soms voor mythic +2 900 ilvl vragen. Ik zit nu op 895 en zelfs daarvoor wordt ik soms afgewezen.

Toch gewoon blijven applyen op +2/3. Mage dps is solide genoeg dat ze gewild zijn!
Troost je, zelfs met 905+ als healer zijnde (voor +10/11) laten ze je gerust 2 minuten in de que wachten om te cherry picken voor hogere ilvl's/"betere" healing class. Terwijl een +10/11 deze week echt super easy is met een beetje slimme tank.

Maar goed, deze week met de guild Tichondrius Mythic voor de eerste keer neer gekregen. Jammer genoeg beide tanks de rest van de week niet aanwezig dus we komen helaas 1 a 2 mensen tekort voor progressie op Star Augur :( .

Vrijdag was ik op mijn Holy Paladin alt en ik zie dat men een healer zoekt voor Mythic Nighthold die voor 6 bosses wil gaan. 16 mensen van dezelfde top guild op de server (veteranen) die 1 dag in de week nog progressie raiden. Werd zowaar uitgenodigd met mijn 899 equipped. Eerste 3 bosses zijn echt goed te doen , dus een simpele 1 shot. Krosus is ook erg simpel dus ook een 1 shot. De groep had Spellblade al eens gekilled en wilde graag Botanist doen. de 1e 4 bosses met 3 man gehealed, Botanist is toch echt wel een 4 heal fight. Redelijk vaak in P3 gekomen, helaas geen kill. Maar men was tevreden, of ik volgende week weer mee wilde :) . Dan zit een Botanist kill er wel in denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 11:41
Helaas is mijn guild (The Wanderers) een alt guild geworden nadat de raiders een merge zijn aangegaan met een andere guild. Ook al deed ik zelf niet aan raids het was er altijd gezellig en druk. Nu dus niet meer.

Gelukkig zag ik op hetzelfde moment een oproep van een andere guild die ooit door iemand is gestart waar ik in Vanilla mee geraid heb. Dus 1 char daar eerst maar even ingedaan om te kijken of het wat is en zo ja dan de rest van de alts ook maar overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:02:
[...]

Icy veins heeft volgens mij zo'n order hall guide.
Dat klopt, maar daarin wordt helaas niet gesproken over welke follower equipment je het beste in welke follower kunt stoppen... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 11:41
Gisteren nog even met mijn boomkin op pad voor wat spulletjes en keek ik even naar de wapens van de andere specs. Zo had ik nog geen life relic in het guardian wapen dus ik open een emissary kistje. Kreeg ik een life relic die naar 885 sprong! Nu is mijn Guardian wapen ineens beter dan mijn Balance wapen :S

Dus direct maar even wat quests gedaan als beer en dat speelt toch best wel leuk maar eerst maar even uitzoeken hoe het een beetje inelkaar zit. Had mij er nog niet echt in verdiept.
Leuke meevaller op de maandag avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren m'n flying kunnen unlocken. :) haha, damn dat is wennen zeg... SUmmon nog steeds m'n ground mounts. :P

Ben me inmiddels wel afvragen wat m'n volgende doel zal zijn, aangezien afgelopen weken in het kader stonden van het unlocken van flying...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:20:
Ik heb gisteren m'n flying kunnen unlocken. :) haha, damn dat is wennen zeg... SUmmon nog steeds m'n ground mounts. :P
Grats !

Moet ik ook nog steeds doen maar ik ben weer aan Alt aan het levelen hehe :)
Blood DK, speelt bijzonder traag maar erg lekker. Zo veel self healing.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Ik ben nu bezig met het Solo'en van de Lich King (Invincible's Reins). Deze mag maar 1x per week gedaan worden. Wanneer wordt een Instance gereset? Is dat een vaste dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan_ schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:38:
Ik ben nu bezig met het Solo'en van de Lich King (Invincible's Reins). Deze mag maar 1x per week gedaan worden. Wanneer wordt een Instance gereset? Is dat een vaste dag?
Woensdag is Reset dag

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan_ schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:38:
Ik neem aan dat je het wel op 25 Heroic doet? :) Anders kan je heul lang farmen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
RustStorm schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:56:
[...]

Ik neem aan dat je het wel op 25 Heroic doet? :) Anders kan je heul lang farmen... ;)
Ja uiteraard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:28:
[...]

Grats !

Moet ik ook nog steeds doen maar ik ben weer aan Alt aan het levelen hehe :)
Blood DK, speelt bijzonder traag maar erg lekker. Zo veel self healing.
Waarschijnlijk zal ik ook wel weer wat alts gaan levelen. Kijken hoe ik de WQs kan doorrennen met m'n warrior en flying. Zal me ook bezig blijven houden met het levelen van m'n followers enzo... Dus ben benieuwd. :) Zal binnenkort ongetwijfeld een van de eerste exalted caches krijgen met kans op een mount... Ill keep you guys updated. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogan2010
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-06 16:00
Met mn aff lock 908 is het toch zonde dat je al weet dat we enorm generfed worden, nerfen is terecht maar om nou zo erg generfd te worden gaat me ietjes te ver, maar goed we worden gedwongen om naar destro te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dogan2010 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:16:
Met mn aff lock 908 is het toch zonde dat je al weet dat we enorm generfed worden, nerfen is terecht maar om nou zo erg generfd te worden gaat me ietjes te ver, maar goed we worden gedwongen om naar destro te gaan
Hoe is het met demonology gesteld? Dat vind ik toch het meest passen bij een warlock (speel dus eigenlijk altijd demonology...), welke enkel slechts als een van de laatste alts fungeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
Zertaxka schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:15:
[...]

[...]

Troost je, zelfs met 905+ als healer zijnde (voor +10/11) laten ze je gerust 2 minuten in de que wachten om te cherry picken voor hogere ilvl's/"betere" healing class. Terwijl een +10/11 deze week echt super easy is met een beetje slimme tank.
Daar heb ik echt totaal andere ervaring mee. Als 910 resto druid zonder keystone master kom ik makkelijk lvl 15 groepjes in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
zoals ik van de week.. vergeten mn main terug te zetten nadat ik de week ervoor samen met mn vrouw alle Pandaria raids op 10 man hc had gedaan voor achievements -.-

Gelukkig heb ik nu weer een 110 erbij ook in die week dus toch nog 5 runs gedaan vorige week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke nerfs exact, ik heb volgens mij nog niet direct zeer zware nerfs gezien, wel een rework van MG damage naar meer Dot damage waarvan de consensus was dat het een kleine nerf zou betekenen. Daarna echter niet veel changes meer gezien volgens mij die zouden duiden op zware nerfs :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogan2010
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-06 16:00
Ik heb de PTR getest met aff merkte wel een dps drop van 20% MG stelt geen kut meer voor met alle procs crit mn UA een miljoen dat is nu 1,4 a 1,5 M , ik heb ook destro getest en dat is the way to go na 7.2.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Bartske schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:46:
Daar heb ik echt totaal andere ervaring mee. Als 910 resto druid zonder keystone master kom ik makkelijk lvl 15 groepjes in..
Zertaxka schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:15:
cherry picken voor hogere ilvl's/"betere" healing class
Drood, enough said :+

Als Resto Shaman (908) heb ik er minder last van dan als Holy Paladin (905). Maar 2 min in een que en dan is de party delisted/full, gebeurd zo vaak. Als ik me er bij 10 aanmeld, kom ik met geluk er bij 1 binnen. En dat is bij de 10-11+ .
Onze Affliction Warlock heeft al een 2e naar 110 gebracht en gaat met die vol Destro spelen. Alleen maar voor het geval dat de nerfs echt zo zwaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Gisteren nog even een world boss op de BS gedaan. En hop, daar dropt een ilvl 920 relic die een dikke upgrade is en mijn artifact naar net over ilvl 900 brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Broken Shore World Boss zou wat mij betreft wel 100% loot kans mogen hebben. Zo zelden dat die op is en dropt gewoon te goede loot dat het sneu is om gold+AP te krijgen.

Al mijn relevante toons: gold+AP :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:11:
[...]

Waarschijnlijk zal ik ook wel weer wat alts gaan levelen. Kijken hoe ik de WQs kan doorrennen met m'n warrior en flying. Zal me ook bezig blijven houden met het levelen van m'n followers enzo... Dus ben benieuwd. :) Zal binnenkort ongetwijfeld een van de eerste exalted caches krijgen met kans op een mount... Ill keep you guys updated. ^_^
Ik heb almeer dan 25 van die k*utkistjes geopened en alleen maar goud gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:35:
[...]

Dat is precies waar ik van uit ga als ik ze open... gold... want ik ken mezelf en de RNG-gods... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:41:
[...]

Dat is precies waar ik van uit ga als ik ze open... gold... want ik ken mezelf en de RNG-gods... :D
3 legendaries in de laatste drie weken.

Maar voor je mij een mazzelaar noemt: Dat betekent dat ik nu eindelijk goede legendaries heb en niet meer met de 'zwakke' legendaries hoef te raiden. Ik heb ontzettend lang geen enkele legendary gekregen voor de laatste drie weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:45:
[...]

3 legendaries in de laatste drie weken.

Maar voor je mij een mazzelaar noemt: Dat betekent dat ik nu eindelijk goede legendaries heb en niet meer met de 'zwakke' legendaries hoef te raiden. Ik heb ontzettend lang geen enkele legendary gekregen voor de laatste drie weken.
Niet om te braggen maar legendaries droppen bij de vleet, doe mij maar een mount. Moet er wel bij zeggen dat ik niet raid en aardig wat speel.

Edit: die new tomb chain quest moet je 10 hidden chests looten, thx Blizzard :S

[ Voor 7% gewijzigd door Sn3gG3l op 16-05-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:57:
[...]

Niet om te braggen maar legendaries droppen bij de vleet, doe mij maar een mount. Moet er wel bij zeggen dat ik niet raid en aardig wat speel.
Pfff, hou op schei uit. Zondag was ik even MC ingedoken met m'n mage om wat transmog-spul te krijgen, droppen de Bindings of the Windseeker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Gaius schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:13:
[...]

Pfff, hou op schei uit. Zondag was ik even MC ingedoken met m'n mage om wat transmog-spul te krijgen, droppen de Bindings of the Windseeker. :P
lol nice, grats. Gisteren ook weer gedaan voor Raggies mount maar wederom geen luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:26:
[...]

lol nice, grats. Gisteren ook weer gedaan voor Raggies mount maar wederom geen luck :)
Die mount dropt toch alleen in Firelands?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
Sn3gG3l schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:57:

Edit: die new tomb chain quest moet je 10 hidden chests looten, thx Blizzard :S
Biggest patch ever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Gaius schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:35:
[...]

Die mount dropt toch alleen in Firelands?
Oh verrek ik zit er inderdaad helemaal naast, had MC ff niet gelezen. Die mount dropped inderdaad alleen in firelands :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Sn3gG3l schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:35:
[...]

de RNG in die chests is echt waardeloos, omdat elke chest in feite ook maar 1 item heeft die geloot kan worden... een mount (muv Wardens die een toy hebben, net als Legionfall).

Bij mij in de guild heeft:
1 persoon de unicorn
1 persoon het vliegend tapijt
1 persoon de dragon (ikzelf)
1 persoon de Wardens toy

en we doen met z'n allen toch echt wel behoorlijk wat WQ's... maar de RNG om ze te looten is waardeloos.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Als Affliction echt zo gaat "sucken" als jullie beweren zou ik het echt zo jammer vinden. Ik speel deze xpac een Affliction Lock en heb in tijden niet meer zo'n plezier gehad in WoW. De speelstijl is echt genieten, heb dit sinds TBC al fascinerend gevonden. Daarnaast vind ik Affliction juist dé Lock spec, curses plakken en zielen leeg drainen, heerlijk toch.

Op MMO-C heb ik tot nu toe gelezen dat de nerfs nog wel meevallen, ik heb zelfs verschillende posts gelezen waarin staat dat de sims nu aangeven dat Affliction nog steeds 20% boven Destruction zit. Ik hoop het echt, heb namelijk geen zin om helemaal opnieuw te beginnen met een artifact weapon en een spec te hebben waar je veel moet casten. Ben benieuwd, denk dat het beide viable blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:23
Blijft toch handig, die Legion app. 3 dagen op vakantie geweest en deze reset alsnog 10% meer AP binnengeharkt dan de volgende in de guild :p

Zowel de AP mission als de supplies mission van command center 2x kunnen doen, dus dat is een shitload aan AP. Verder bergen aan gewone AP missions kunnen doen. En world quests / invasion quests cherry picken als ze hoge AP rewards hebben. Paar hoge mythic+ dungeons nog mee kunnen pakken helpt ook wel.

Maar met artifact knowledge gaat het wel heel hard zeg. Over een paar weken heb je in een week tijd al je traits tot aan concordance aan toe vanaf een leeg wapen 8)7

Ben zelf nu zo goed als op 51 aangekomen, dus nog 1 te gaan voor m'n (in ieder geval nu nog) main spec. Daarna op naar de volgende spec. Toch ook frost mage maar eens proberen, maar heb slechts 41 traits of zo daarin. Waarschijnlijk nog steeds beter dan m'n maxed out arcane spec, ook al heb ik geen enkele frost legendary... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist m'n derde legendary mogen ontvangen. :) de cloak; 2nd best voor fury warriors... helaas heb ik geen goede boots om m'n huidige legendary boots te vervangen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, zijn sommige van de Suramar flying req niet direct beschikbaar ?

@RustStorm Grats :)
Heb er helaas nog maar 1 , op al mijn chars sinds launch lol
NRG is niet mijn vriend lol

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:27
Iusedto schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:14:
Hmm, zijn sommige van de Suramar flying req niet direct beschikbaar ?

@RustStorm Grats :)
Heb er helaas nog maar 1 , op al mijn chars sinds launch lol
NRG is niet mijn vriend lol
De questline is inderdaad rep gated, om alles te doen voor flying moet je dus exalted met nightfallen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Hairy23 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:33:
[...]

De questline is inderdaad rep gated, om alles te doen voor flying moet je dus exalted met nightfallen zijn.
Niet helemaal. Je moet 20.000/21.000 revered zijn om de laatste questline te kunnen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
En tegen de tijd dat je die laatste questline afhebt ben je exalted ;)

Vanochtend maar even op de snelle manier de army training gedaan.. weer geen mount.. toch maar eens mn alts door suramar trekken zodat ze die world quest ook kunnen doen.. meer kansen op die invitation

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet maar eens gaan onderzoeken op welke manier ik het beste en snelste nieuwe boots kan regelen... Tuurlijk zou ik van die daunting gear kunnen kopen; maar dat is zoo much RNG... Wellicht heeft LFR wel iets leuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
RustStorm schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:25:
Zojuist m'n derde legendary mogen ontvangen. :) de cloak; 2nd best voor fury warriors... helaas heb ik geen goede boots om m'n huidige legendary boots te vervangen. :(
Ik weet niet wat het ilvl is van je warrior, maar is het inwisselen van een paar nethershards voor ilvl850 boots geen optie? Of een stuk meer nethershards voor een hoger ilvl natuurlijk. :)

edit: of ik lees alle comments. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Gaius op 17-05-2017 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaius schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:37:
[...]

Ik weet niet wat het ilvl is van je warrior, maar is het inwisselen van een paar nethershards voor ilvl850 boots geen optie? Of een stuk meer nethershards voor een hoger ilvl natuurlijk. :)

edit: of ik lees alle comments. :+
Haha, och, reactie wordt altijd gewaardeerd. :) Ik ga dat inderdaad wel even overwegen; heb namelijk toch niet veel anders te kopen met die Nethershards. :) (behalve de toys... die nogal wat kosten imo).

Gisteren overigens wel WQs gedaan, met flying... man man, dat scheelt een hoop zeg! Zeker op broken shores.

Pagina: 1 ... 83 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.