Realm: VashjDarkfreak schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:05:
[...]
Welke realm en guildnaam?
Had net iemand met hetzelfde probleem.
Guild: The Whitecrown Club
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Realm: VashjDarkfreak schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:05:
[...]
Welke realm en guildnaam?
Had net iemand met hetzelfde probleem.
Vashj is een connected realm.
[ Voor 24% gewijzigd door Darkfreak op 03-05-2017 10:13 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik ben ook bezig met mn rogue.. die queue voor Maw of souls normal werd ik zo niet blij van dat ik vanochtend maar even het Broken shore scenario heb gedaan en 2500 nethershards uitgegeven aan Dauntless gear.. van 742 ilvl naar 826.. dus wanneer ik weer tijd heb maar de queue in voor heroicthundermo schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:51:
Zo gisteren rond een uur of 18.00 rogue 110 gedinged (ilvl 756), als character nummer 7. En toen werd het gezellig, MaW moeten doen en daarna BRH. Beide een queu van meer dan een uur gehad. Dus in de tussentijd AK naar 25 gebracht, Broken Shore questlines, Artifact naar lvl 35 en questline voor nieuwe Traits. Rond 9 uur, uiteindelijk allebei de dungeons gedaan. Toen de emmissary quests gedaan, ook voor de 10wq quest, en nog een golden dragon blue wq (ook vanwege een quest). Toen dat allemaal gedaan was, gingen we nog even LFR NH in en nog een Mythic Cathedral. Aan het eind van de avond ilvl terecht gekomen op 848. Nu net de 5 order hall quests afgerond (heerlijk dat die nu maar 1 of 2 uur duren ipv, dus we kunnen vanavond na werk, de Rogue Order Hall questline afmaken voor 3e relic.
[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 03-05-2017 10:39 ]
FUMES et CARNES
De hamvraag is:Iusedto schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:39:
Hmm, gisteravond liep mijn speeltijd af . Had 30 dagen gekocht om te kijken of het beviel en weer wat classes te levelen.
Heb dus alleen maar mijn Brewmaster gespeeld .................. die al 110 was
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ja, queus waren belachelijk lang. Maar ja nagenoeg niemand doet meer normals, of ze moeten zijn voor de questline van een zone. Zeker met het huidige gegeven dat gear betrekkelijk eenvoudig te verkregen is (dauntless gear, lfr, etc.), waardoor er ook geen behoefte meer is om wat normals te runnen, om zodoende genoeg gear te krijgen voor het kunnen betreden van heroics.icemotion schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:28:
[...]
Ik ben ook bezig met mn rogue.. die queue voor Maw of souls normal werd ik zo niet blij van dat ik vanochtend maar even het Broken shore scenario heb gedaan en 2500 nethershards uitgegeven aan Dauntless gear.. van 742 ilvl naar 826.. dus wanneer ik weer tijd heb maar de queue in voor heroic
Eigenlijk zou blizzard dan een soort van Normal Solo Dungeon iets moeten integreren.thundermo schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:05:
[...]
Ja, queus waren belachelijk lang. Maar ja nagenoeg niemand doet meer normals, of ze moeten zijn voor de questline van een zone. Zeker met het huidige gegeven dat gear betrekkelijk eenvoudig te verkregen is (dauntless gear, lfr, etc.), waardoor er ook geen behoefte meer is om wat normals te runnen, om zodoende genoeg gear te krijgen voor het kunnen betreden van heroics.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Is het niet gewoon zo dat wanneer je loot locked bent je dat item niet meer kan krijgen ook al voldoe je daarna pas aan de requirements?RustStorm schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:42:
Gisteren toch nog even de World Boss nogmaals neergelegd. Helaas kreeg ik de skull van Var'thos (of zoiets) niet en heb ik een ticket aangemaakt aangezien dit kennelijk een bekend probleem zou zijn. Ik ga maar eens zien wat ik vanavond ga doen.
Naja dat gaat ook een beetje het principe van een MMO voorbij.. het is geen single player game.MetalPool schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:18:
[...]
Eigenlijk zou blizzard dan een soort van Normal Solo Dungeon iets moeten integreren.
Dat je niet meer afhankelijk bent van een queue van 50 minuten.....
Dat is er nu, de mage tower challenge...MetalPool schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:18:
[...]
Eigenlijk zou blizzard dan een soort van Normal Solo Dungeon iets moeten integreren.
Dat je niet meer afhankelijk bent van een queue van 50 minuten.....
Lijkt mij niet, daar het een 100% drop is onder bepaalde voorwaarden (zoals juiste AK niveau en exalted zijn met...) En dacht gelezen dat hebben dat anderen hier ook last van bleken te hebben en de GM het item had gemaild. Mocht dit bij mij niet gebeuren, dan zal ik er niet rouwig om zijn.Noiz schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:26:
[...]
Is het niet gewoon zo dat wanneer je loot locked bent je dat item niet meer kan krijgen ook al voldoe je daarna pas aan de requirements?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
FUMES et CARNES
Zeker, en het MMO gehalte moet ook zo blijven. Alleen je merkt dat hoe verder de expansion vordert het steeds moeilijker word voor Alts om de normal dungeons te kunnen doen. Dus als je nou met 1 char een achievement haalt dat je voor je alts solo dungeon content kan doen o.i.d......dat scheelt een hoop wachten en blijf lekker in de flow van gear verzamelen op je eigen tempo.icemotion schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:37:
[...]
Naja dat gaat ook een beetje het principe van een MMO voorbij.. het is geen single player game.
Maar je merkt wel dat de dungeons die op 110 worden unlocked als normal dungeons nu gewoon overgeslagen worden. Broken shore doen en Dauntless gear harken is sneller om te doen.
Ik denk dat ik al met al een krap uurtje kwijt ben geweest aan de invasion en het broken shore scenario om dat voor elkaar te krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door MetalPool op 03-05-2017 14:42 ]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
IN een topic over WoW ga je vragen of het nog leuk is om in te stappen?EdwardK123 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:50:
Inmiddels alweer een flinke tijd geleden sinds ik WoW heb gespeeld, ik heb ten tijde nog Ulduar afgemaakt in WotLK maar daarna mee opgehouden.. vrienden kapten ermee en ik had er simpelweg niet meer echt de tijd voor.
Nu kriebelt het toch een beetje de laatste paar weken, ook omdat ik met HotS bezig ben.
Mijn vraag eigenlijk:is WoW nu nog leuk om in te stappen na het een aantal jaar niet meer gespeeld te hebben? Ik was nooit echt een hardcore raider, maar vond het vooral leuk om af en toe eens een 10-man te doen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ah, ik zie het inderdaad. Het werkt nu. Niet zozeer een PVP guild, meer een fun Guild.Darkfreak schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:11:
[...]
Vashj is een connected realm.
Jouw guild's main realm = Spinebreaker
Deze toch?
http://eu.battle.net/wow/...aker/The_Whitecrown_Club/
Ik vind jullie trouwens ook niet op Wowprogress.
PvP guild?
Ik ben toevallig vorig weekend weer eens begonnen. Laatste keer voor mij was 2014. Ooit begonnen in 2005. Je stapt heel makkelijk weer in. Ik heb het echt naar m'n zin. Helaas kan ik niet heel vaak meer spelen (vrouw & kind enzo) maar als ik speel vind ik het wel weer leuk
EdwardK123 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:50:
Inmiddels alweer een flinke tijd geleden sinds ik WoW heb gespeeld, ik heb ten tijde nog Ulduar afgemaakt in WotLK maar daarna mee opgehouden.. vrienden kapten ermee en ik had er simpelweg niet meer echt de tijd voor.
Nu kriebelt het toch een beetje de laatste paar weken, ook omdat ik met HotS bezig ben.
Mijn vraag eigenlijk:is WoW nu nog leuk om in te stappen na het een aantal jaar niet meer gespeeld te hebben? Ik was nooit echt een hardcore raider, maar vond het vooral leuk om af en toe eens een 10-man te doen.
Pech voor mij.RustStorm schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:42:
Gisteren toch nog even de World Boss nogmaals neergelegd. Helaas kreeg ik de skull van Var'thos (of zoiets) niet en heb ik een ticket aangemaakt aangezien dit kennelijk een bekend probleem zou zijn. Ik ga maar eens zien wat ik vanavond ga doen.
quote: Game Master ThorcisseousHello Yzeria ,
I'm Game Master Thorcisseous. I checked the logs of your Battle with "Shar'thos" and I see you killed him on the 02/05/2017 and you did not get the loot as you had killed him on the 27/04/2017 and you did not meet the criteria for the quest.
Kill him again this week and you will receive the loot on the first kill.
I'm glad that I was able to help and I hope you enjoy the rest of the day, also thank you for your understanding.
Aan de andere kant van dat probleem staat natuurlijk het feit dat het voor alts makkelijker is geworden om de ilvl requirements te halen voor de heroic dungeons dus dat heft elkaar op dan.MetalPool schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:41:
[...]
Alleen je merkt dat hoe verder de expansion vordert het steeds moeilijker word voor Alts om de normal dungeons te kunnen doen.
Altijd fijn als ze kijken naar het ticket en de datum dat iets is ingeschotenRustStorm schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:07:
Pech voor mij.want ik kreeg het volgende (rare) antwoord.
[...]
Heb jij dit gemaakt?Darkfreak schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:00:
In ander nieuws, voor wie het nog niet kent:
http://wow.vanlankveld.me/
Een guild-audit spreadsheet, echt mooi gemaakt imo.
[ Voor 3% gewijzigd door IntToStr op 03-05-2017 16:55 ]
Haha, nee, niet mijn werk xD.IntToStr schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:55:
[...]
Heb jij dit gemaakt?
Soort van bug bij raids tab. Spreadsheet toont warcraftlogs percentages voor de hele class in plaats van de spec. Ik zou spec logischer vinden.
Mooi spul trouwens![]()
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
|| Vierkant voor Wiskunde ||
[ Voor 17% gewijzigd door Zorian op 03-05-2017 23:28 ]
Gefeliciteerd. Ik heb nog geen Legion maar is het zo moeilijk gemaakt dan? Vliegen in Legion?Zorian schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 23:28:
Ein-de-lijk!
[afbeelding]
Heb zo lang uitgekeken naar het kunnen vliegen.
Moeilijk niet, maar het kost wel wat werk/tijd.Ryan_ schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:23:
[...]
Gefeliciteerd. Ik heb nog geen Legion maar is het zo moeilijk gemaakt dan? Vliegen in Legion?
*doet recruitment pitch*Kaap schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 06:52:
* Rannasha blijft maar moeite te hebben een guild te vinden
Mijn best gegearde toons zitten eigenlijk in de heroic NH bracket kwa ilvl, 896, 886 en 881, maar daar kom ik vooral een sloot schijt cesspool guilds tegen, dat wil je niet joinen. Betere guilds zitten allemaal in Mythic.
Lijkt bijna alsof je verplicht mee moet gaan liften op een crap guild en zodra je gear eruit gezogen hebt, verder gaan. Dat getuigd ook niet echt van netjes.
Ik had na de launch lekker bij mijn oude guild moeten blijven zitten. Wellicht allemaal elitist figuren daar, maar dan had ik er deze expansion wel wat van kunnen maken. Alles daarna is volledig waste of time geweest.
/rant off
[ Voor 69% gewijzigd door Rannasha op 04-05-2017 08:28 ]
Ah, ik zie dat het in Draenor ook al moeilijker is gemaakt. Naja, wel een goede keuze geweest van Blizzard denk ik. Work for itRannasha schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:23:
[...]
Moeilijk niet, maar het kost wel wat werk/tijd.
Voor spelers die de expansion vanaf de launch hebben gespeeld en de meeste questing-content gedaan hebben is het halen van de flying-achievement niet zo'n probleem. Want in dat geval heb je de loremaster achievements al te pakken en is ook de reputatie-eis niet zo'n probleem (die komt vanzelf goed met quests en world quests).Ryan_ schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:28:
[...]
Ah, ik zie dat het in Draenor ook al moeilijker is gemaakt. Naja, wel een goede keuze geweest van Blizzard denk ik. Work for it
Ik neem het in beraad. Sowieso mag je wel een berichtje sturen om es te puggen, al mijn toons zitten ook op Draenor.Rannasha schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:23:
[...]
*doet recruitment pitch*
De guild waar ik in zit (T H U N D E R @ Draenor) doet 3 raids per week (wo 21-23 / vr 22-24 / zo 21-23), maar zonder minimale attendance. Het primaire doel is heroic raids clearen, maar omdat we nu klaar zijn met NH HC, proberen we of we nog een paar Mythic raids kunnen doen voordat ToS open gaat.
Als je interesse hebt kun je wel een keertje meelopen met een raid (eventueel crossrealm).
Ik vond het pittig.Ryan_ schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:23:
[...]
Gefeliciteerd. Ik heb nog geen Legion maar is het zo moeilijk gemaakt dan? Vliegen in Legion?
Nee, was het ook niet. Ben teruggegaan naar Draenor en ik blijf hier ook. Al mijn toons zitten hier, tis een top server en de nieuwe prijzen voor transfers zijn nu echt 'te'.Hairy23 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:43:
@Kaap Ik dacht dat je een leuke guild gevonden had op Magtheridon? of is dat uiteindelijk niets geworden?
Dat klinkt inderdaad wel pittig ja. Is dat per character/alt?Zorian schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:45:
[...]
Ik vond het pittig.
Je moet met alle facties revered zijn in Legion en voor 1 (The Nightfallen, de pittigste) zelfs exalted zodat je de questline van het gebied kan afmaken. Want Loremaster of Legion is 1 van de vereisten.
25 euro per toon.Kaap schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:54:
[...]
Nee, was het ook niet. Ben teruggegaan naar Draenor en ik blijf hier ook. Al mijn toons zitten hier, tis een top server en de nieuwe prijzen voor transfers zijn nu echt 'te'.
30 for een faction change
Nee, zoals je op de screenshot ziet zit er een blauwe balk bij de achievements. Dit betekent dat ze account wide zijn. (Of realm wide, dat weet ik niet zeker)Ryan_ schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:01:
[...]
Dat klinkt inderdaad wel pittig ja. Is dat per character/alt?![]()
[...]
25 euro per toon.Bizar dat het zo duur moet zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Zorian op 04-05-2017 10:30 ]
Ik dacht dat je naar Dude was gegaan op Frostmane? Nederlandse guild met twee steady raidteams, hetgeen wat je zoekt. Nu weet ik dat het duur is om te transferen, maar dan kan je nog wel alles uit deze xpac halenKaap schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 06:52:
* Raptar blijft maar moeite te hebben een guild te vinden
Mijn best gegearde toons zitten eigenlijk in de heroic NH bracket kwa ilvl, 896, 886 en 881, maar daar kom ik vooral een sloot schijt cesspool guilds tegen, dat wil je niet joinen. Betere guilds zitten allemaal in Mythic.
Lijkt bijna alsof je verplicht mee moet gaan liften op een crap guild en zodra je gear eruit gezogen hebt, verder gaan. Dat getuigd ook niet echt van netjes.
Ik had na de launch lekker bij mijn oude guild moeten blijven zitten. Wellicht allemaal elitist figuren daar, maar dan had ik er deze expansion wel wat van kunnen maken. Alles daarna is volledig waste of time geweest.
/rant off
Omdat destijds healing voor beide groups gesloten was. Zodoende heb ik daar niet geapplied.Raptar schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:16:
[...]
Ik dacht dat je naar Dude was gegaan op Frostmane? Nederlandse guild met twee steady raidteams, hetgeen wat je zoekt. Nu weet ik dat het duur is om te transferen, maar dan kan je nog wel alles uit deze xpac halen.
Het is niet moeilijker. Het kost alleen meer tijd. Je werkte er vroegah al voor door te levelen.Ryan_ schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:28:
Ah, ik zie dat het in Draenor ook al moeilijker is gemaakt. Naja, wel een goede keuze geweest van Blizzard denk ik. Work for it
Nee zodra je het hebt gedaan geldt het voor al je toons zodra ze aan Legion beginnen.Ryan_ schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:01:
Dat klinkt inderdaad wel pittig ja. Is dat per character/alt?
Als ik zo Draenor vergelijk met Tura/DH dan ... oh wow! Dat zijn een boel guilds die Mythic doen. Bij ons doen er net zo'n 5 een beetje serieus (7/10) Mythic raiden. De rest zit er een beetje aan.Kaap schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:54:
[...]
Nee, was het ook niet. Ben teruggegaan naar Draenor en ik blijf hier ook. Al mijn toons zitten hier, tis een top server en de nieuwe prijzen voor transfers zijn nu echt 'te'.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
(Ik zit in zelfde guild als junglebeast) Curve moet makkelijk lukken. Mythic zie ik echt niet gebeuren met onze huidige raiders. Te veel mensen die echt zwaar gecarried worden. Is niet erg voor onze doelstellingen, maar mythic raiden gaat m niet worden denk ik.junglebeast schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:32:
[...]
Als ik zo Draenor vergelijk met Tura/DH dan ... oh wow! Dat zijn een boel guilds die Mythic doen. Bij ons doen er net zo'n 5 een beetje serieus (7/10) Mythic raiden. De rest zit er een beetje aan.
Ik hoop toch echt dat Blizz weer een paar servers bij elkaar stopt. Want recruiten op het moment is echt slecht bij ons. Maar ze zullen nog wel wat andere prio's hebben.
Deze week is voor ons de overgangsperiode ingegaan naar ToS. Nog 1 raid per week. Dan gaan we waarschijnlijk weer min of meer het team hervormen. Eerste paar weken 3 dagen, en dan terug naar 2, Zeker proberen HC clearen voor Curve, en dan misschien aan het eind een paar Mythics proberen. Al hebben we daar net niet genoeg voor op het moment.
Die logs zijn hem wel gebugged soms.IntToStr schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:50:
[...]
(Ik zit in zelfde guild als junglebeast) Curve moet makkelijk lukken. Mythic zie ik echt niet gebeuren met onze huidige raiders. Te veel mensen die echt zwaar gecarried worden. Is niet erg voor onze doelstellingen, maar mythic raiden gaat m niet worden denk ik.
Niet per se gerelateerd aan bovenstaande, maar feature die ik wel grappig vind op wcl: vergelijkingsdata binnen guilds (ook voor realm mogelijk) qua rankings:
https://www.warcraftlogs....9195/latest/#difficulty=4 (heroic) of https://www.warcraftlogs....9195/latest/#difficulty=3 (normal) bijv.
Ik moet nog iets meer dps whoren op een paar bosses
Mythic kan best met wat "carries" (Het blijven guildies), Wij hebben ook zeker een aantal spelers die lang niet optimaal presteren, maar toch gister Mythic Krosus down. Als je 19-20 man bij elkaar kan krijgen en je had Guldan Heroic Pre-Nerf neer (sinds deze week is de challenge volledig weg, onze keer deze week was 2 min sneller dan vorige week bijv.), kun je Skorpyron en Trilliax ook in een paar tries neerkrijgen. Chronomatic Anomaly vereist misschien iets meer oefening, maar is ook niet al te lastig. Daarna wordt het wel lastiger, Trilliax > Krosus is best een stap en koste ons 3 wipe nights voor de kill.IntToStr schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:50:
[...]
(Ik zit in zelfde guild als junglebeast) Curve moet makkelijk lukken. Mythic zie ik echt niet gebeuren met onze huidige raiders. Te veel mensen die echt zwaar gecarried worden. Is niet erg voor onze doelstellingen, maar mythic raiden gaat m niet worden denk ik.
Niet per se gerelateerd aan bovenstaande, maar feature die ik wel grappig vind op wcl: vergelijkingsdata binnen guilds (ook voor realm mogelijk) qua rankings:
https://www.warcraftlogs....9195/latest/#difficulty=4 (heroic) of https://www.warcraftlogs....9195/latest/#difficulty=3 (normal) bijv.
Ik moet nog iets meer dps whoren op een paar bosses
Ik kom er vandaag inderdaad achter dat good suramaritan exalted vereist.. gvd ik dacht revered voor broken isles diplomat en even wat quests in suramar en klaar.Zorian schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:45:
[...]
Ik vond het pittig.
Je moet met alle facties revered zijn in Legion en voor 1 (The Nightfallen, de pittigste) zelfs exalted zodat je de questline van het gebied kan afmaken. Want Loremaster of Legion is 1 van de vereisten.
Nou, je bent niet de enige die zodanig baalde.Madbee schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:27:
[...]
Ik kom er vandaag inderdaad achter dat good suramaritan exalted vereist.. gvd ik dacht revered voor broken isles diplomat en even wat quests in suramar en klaar.
Ik heb altijd een hekel gehad aan suramar en dus ook nooit die questline gedaan.. hoop in te halen nu, maar die achievement achter een stomme reputation lock zetten vind ik wel minder...
pffffffZorian schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:46:
[...]
Nou, je bent niet de enige die zodanig baalde.Maar ik heb het gehaald. Was wel even pittig wat werk.
Tip: Doe de WQ's met iemand die wel kan vliegen en een 2-seater heeft. Dan gaat het als een trein. Doe de WQ's in de ochtend/vroeg in de middag en dan de nieuwe in de namiddag/avond en je hebt hem met ~2-3 weken als je de questline verder voltooid en braaf elke dag de WQ's doet.
Withered Army Training ook doen, als je een score van rond de 700 of meer haalt heb je vrijwel gegarandeerd lekker veel rep.
Je hebt 20.000 rep nodig om de questline te kunnen voltooien. Bij 7000 rep revered krijg je de 1 na laatste entry voor de achievement en die helpt ook alweer iets.
Zijn die waardes gelogd in je oude guild? Want de guild die daar bij staat is niet je huidige guild maar de guild die de log heeft geupload.Zorian schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:40:
[...]
Die logs zijn hem wel gebugged soms.
Er staat bij mij nog steeds mijn oude guild bijvoorbeeld.
En ik weet niet hoe die de waardes berekent, maar een fight waarbij mijn DPS meter ingame door het dak schoot werd op WCL afgedaan als een grijze 9 helemaal onderaan. Terwijl een fight waarbij ik de halve knokpartij lang afk was door een klierende addon die mijn FPS om zeep hielp (WeakAuras2) werd aangegeven op WCL met een mooie blauwe 50%.
Sinds de laatste artifact changes is het inderdaad een stuk makkelijker geworden. Veel bosses waren getuned rondom 54 traits pre-patch. Diezelfde increase krijg je nu met rank 36 (1e nieuwe trait unlocked). Daarbij zijn er de nodige nerfs ondertussen doorgevoerd.Dennism schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:42:
[...]
Mythic kan best met wat "carries" (Het blijven guildies), Wij hebben ook zeker een aantal spelers die lang niet optimaal presteren, maar toch gister Mythic Krosus down. Als je 19-20 man bij elkaar kan krijgen en je had Guldan Heroic Pre-Nerf neer (sinds deze week is de challenge volledig weg, onze keer deze week was 2 min sneller dan vorige week bijv.), kun je Skorpyron en Trilliax ook in een paar tries neerkrijgen. Chronomatic Anomaly vereist misschien iets meer oefening, maar is ook niet al te lastig. Daarna wordt het wel lastiger, Trilliax > Krosus is best een stap en koste ons 3 wipe nights voor de kill.
Max die je kan krijgen is 425 rep uit dat scenario welke je krijgt met een score van 400.Zorian schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:46:
[...]
Withered Army Training ook doen, als je een score van rond de 700 of meer haalt heb je vrijwel gegarandeerd lekker veel rep.
Die waardes zijn dus gelogd met de nieuwe guild, dat is het stomme.Noiz schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:10:
[...]
Zijn die waardes gelogd in je oude guild? Want de guild die daar bij staat is niet je huidige guild maar de guild die de log heeft geupload.
Daarnaast zegt ingame dps niet alles. Ik kan een burst van 3m doen in het begin van een gevecht en daarna meteen doodgaan en een meter hebben die je dps dan 'locked' op die burst of ik doe gewoon netjes het hele gevecht mee en doe redelijk mee. Daarnaast zijn die cijfertjes op Warcraft Logs vergeleken met dezelfde class/spec (en daarbij heb je nog nog 1 die de volledige class/spec vergelijkt en 1 binnen een itemlevel bracket).
Nee, die logs zijn niet gebugged tenzij iemand de daadwerkelijke log heeft zitten aanpassen. Belangrijkste om te weten in ieder geval dat ingame damage/dps meter =/= log analysis.
[...]
Sinds de laatste artifact changes is het inderdaad een stuk makkelijker geworden. Veel bosses waren getuned rondom 54 traits pre-patch. Diezelfde increase krijg je nu met rank 36 (1e nieuwe trait unlocked). Daarbij zijn er de nodige nerfs ondertussen doorgevoerd.
Als je kijkt naar Skorp/Chrono/Trilliax/Krosus(/Tich) was Krosus de enige echte dps check, de rest draait toch wel veel om het correct uitvoeren van tactics. Zeker had je bepaalde dps requirements nodig (welke nu makkelijker te bereiken zijn) maar die waren/zijn minder doorslaggevend.
[...]
Max die je kan krijgen is 425 rep uit dat scenario welke je krijgt met een score van 400.
Indeed.
Dat klopt uiteraard, volgens mij was Skorpyron de enige die we pre 7.2 down hadden, maar goed dat is ook eigenlijk geen Mythic boss te noemen, daar de nieuwe mechanics totaal geen impact hebben op je strat. Als je de heroic strat volgt en wegloopt als de rode shards exploderen is het gevecht eigenlijk niets anders dan heroic. Heroic Gul'dan was imho lastiger.Noiz schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:10:
[...]
Sinds de laatste artifact changes is het inderdaad een stuk makkelijker geworden. Veel bosses waren getuned rondom 54 traits pre-patch. Diezelfde increase krijg je nu met rank 36 (1e nieuwe trait unlocked). Daarbij zijn er de nodige nerfs ondertussen doorgevoerd.
Als je kijkt naar Skorp/Chrono/Trilliax/Krosus(/Tich) was Krosus de enige echte dps check, de rest draait toch wel veel om het correct uitvoeren van tactics. Zeker had je bepaalde dps requirements nodig (welke nu makkelijker te bereiken zijn) maar die waren/zijn minder doorslaggevend.
[ Voor 43% gewijzigd door RustStorm op 05-05-2017 12:04 ]
Het is meer EN/NH Mythics proberen nadat we klaar zijn in ToS bijv. En stel dat je weer naar 1 dag in de week gaat is er genoeg tijd over om zoiets te organiseren. Puur voor de lol en de achievement dus.IntToStr schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:50:
[...]
Gratz met de Krosus killDennism schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:42:
Mythic kan best met wat "carries" (Het blijven guildies), Wij hebben ook zeker een aantal spelers die lang niet optimaal presteren, maar toch gister Mythic Krosus down. Als je 19-20 man bij elkaar kan krijgen en je had Guldan Heroic Pre-Nerf neer (sinds deze week is de challenge volledig weg, onze keer deze week was 2 min sneller dan vorige week bijv.), kun je Skorpyron en Trilliax ook in een paar tries neerkrijgen. Chronomatic Anomaly vereist misschien iets meer oefening, maar is ook niet al te lastig. Daarna wordt het wel lastiger, Trilliax > Krosus is best een stap en koste ons 3 wipe nights voor de kill.
Krosus moet je toch ook wel aan de tactieken houden hoorNoiz schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:10:
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 05-05-2017 14:26 ]
Hier ook zoiets. Ik heb in 2 dagen 30% van al m'n AP over heel Legion gehaaldDennism schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:26:
Begint me trouwens echt op te vallen hoe snel AP gaat, zelfs zonder geforceerd M+ te grinden waar iedereen weer zo bang voor was al lijkt de oneindig trait nog wel echt oneindig, zit nu al op 51/42/40 op mijn main, en 47/40/0 op mijn alt, Concordance trait gaat zo makkelijk lukken op main en alt met minimaal 1 punt erin, en op main zelfs op 2 specs voor Tomb. Deze reset bijv. al dik 300 miljoen AP behaald zonder een M+ te doen en dan heb ik de weekly chest nog niet eens open gemaakt
Ja ook leuk zijn die WQ AP procs. Zo heb je een 4.5m token en krijg je 9mil als proc.Dennism schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:26:
Begint me trouwens echt op te vallen hoe snel AP gaat, zelfs zonder geforceerd M+ te grinden waar iedereen weer zo bang voor was al lijkt de oneindig trait nog wel echt oneindig, zit nu al op 51/42/40 op mijn main, en 47/40/0 op mijn alt, Concordance trait gaat zo makkelijk lukken op main en alt met minimaal 1 punt erin, en op main zelfs op 2 specs voor Tomb. Deze reset bijv. al dik 300 miljoen AP behaald zonder een M+ te doen en dan heb ik de weekly chest nog niet eens open gemaakt
Net een paar M+ gedaan, Quaking heeft echt weinig impact als je party enigzins opletjunglebeast schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 20:01:
[...]
Ja ook leuk zijn die WQ AP procs. Zo heb je een 4.5m token en krijg je 9mil als proc.
Maar vorige week geen M+ gedaan en nu met een zeeën van tijd gaan we daar dit weekend eens lekker voor zitten. De Quaking affix is met mijn instant casts ook wel lekker te counteren.
[ Voor 5% gewijzigd door JBplap op 06-05-2017 10:51 ]
mythic dungeons zijn idd totaal anders dan mythic raids. Je kunt keystones krijgen en elk level hoger wordt de dungeon moeilijker (ze gaan oneindig door) dus in principe is er voor elk skillniveau een dungeon difficulty beschikbaar.JBplap schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:51:
Gisteren ook weer even kunnen spelen, mn druid zit nu op 36/36/36/0 traits (chicken speel ik niet).
En nu gaat alles vol in Guardian.
WQs etc doe ik allemaal met Cat, maar die heeft toch nog laagste ilvl van het stel hehe.
Tevens begonnen met de Hidden power questline, die gaat nog wel een tijd duren.
Maar die Ursol appearance vind ik echt heel gaaf.
Moest dus ook een mythic EoA in, voor mij voor het eerst.
Bleek echter een +2 te zijn, dus kon de quest schijnbaar daar niet doen.
Hoe zit dat nu met keystones enzo? Want nu kreeg ik er zelf ook 1 (voor het eerst).
Daarna nog een gewone mythic EoA gedaan en dat was helemaal simpelhad gehoopt dat Mythic 5 man net zoals mythic raids waren, maar dat is misschien pas bij hogere levels?
Tevens dropte mn eerste legendary, de waist, wat gelijk een 5ilvl upgrade betekende.![]()
Al met al vermaak ik me nog goed, nu 870+ ilvl op de Guardian en binnenkort dus echt maar op zoek naar een guild. (Kazzak)
Die kisten kun je inderdaad eenmalig oppakken, http://imgur.com/a/zEwRK hier nog een overzicht wat je waar kan vindenRustStorm schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 14:47:
Ik ben op het punt aangekomen dat ik m'n Nightfallen reputatie naar 20.000 moet brengen. nog 9500 te gaan om daar te komen. Geen WQs beschikbaar meer in Suramar voor mij. Dus geduld zal een schone zaak zijn.Na een 2000 mana withered training gedaan te hebben, nu weer terug op 2000 mana.
gaat op zich wel redelijk. Nog even uitvinden hoe dat hele withered traning exact opgebouwd is (of bijvoorbeeld die kisten eenmalig opgepakt hoeven te worden of dat deze iedere training opnieuw weer spawnen.
)
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Dat is tof.Sn3gG3l schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 15:23:
[...]
Die kisten kun je inderdaad eenmalig oppakken, http://imgur.com/a/zEwRK hier nog een overzicht wat je waar kan vinden
Je moet de training idd paar keer doen om die upgrades voor je withered te krijgen en zodat je deuren kan openen. Nu weet je in ieder geval waar wat zit.RustStorm schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 15:42:
[...]
Dat is tof.Morgen dus weer proberen meer kistjes te regelen.
Cool stuff.
Volgens mij heb ik de vorige keer een of andere upgrade voor m'n withered gedelete... maar weet het niet zeker.
Een blauw ding.
Vandaag sowieso twee toys uit de kisjes gekregen.
ben zeer benieuwd naar de volgende keren.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
FUMES et CARNES
Klopt. En heb hem nu een paar keer gezien: echt gruwelijke skin als je het.mij vraagt...Iusedto schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:05:
Die nieuwe guardian druid skin is toch alleen te halen in de Mage tower, right ?
Net toch maar weer een maandje WoW genomen.
Ga (natuurlijk) verder met de Brewmaster maar wil eigenlijk mijn shaman van 100 naar 110 brengen.
RedelijkRustStorm schreef op maandag 8 mei 2017 @ 08:44:
Heren en dames van het goede leven!
Goed (WoW-)weekend achter de rug?
FUMES et CARNES
Want? Ik kan me herinneren dat ik het wel erg tof vond om te spelen. Maar ik vond tegelijkertijd ook wel dat het wat traag aanvoelde.Iusedto schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:05:
[...]
Redelijk
Bezig een enhancement shaman naar 110 te brengen. Alhoewel dit altijd (vanaf Vanilla) mijn main is geweest valt het me nu erg tegen.
FUMES et CARNES
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
NH kan je gewoon in,hmr schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:53:
Kon het toch niet laten,.. de dag waarvan je wist dat hij zou komen. Heb weer even mijn sub aangezeten en gister gedoken in de 7.2 content...
Pfoe! Allemaal nieuw, en de oude GoT guild bestaat niet meer. Nu moederziel alleen op Defias-Brotherhood.
Zit er nog een rep requirement aan The Nighthold? En mijn char is 864, kan ik dan nog beetje mee? Ik weet het allemaal niet, 6 maanden niet gespeeld.
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
LFR ga ik niet doen. Gear die daar drop is lager in ilvl heb ik zojuist opgezocht en LFR heeft mij nooit echt getrokken...Paladin schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:03:
[...]
NH kan je gewoon in,
Gear wise afhankelijk van je class kan je zeker mee met LFR en denk Normal ook wel. Als je een goed gegeared raid team hebt is Heroic ook wel mogelijk, maar dan zal je het zelf wel moeilijk hebben omdat bij sommige boss fights de damage gewoon best hoog is.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wij zoeken nog mensen voor onze guild, maar dat is niet Defias, zitten op Emerald Dream (alliance) Heroic NH op farm, nu bezig met NH Mythic maar soms net te weinig mensen daarvoor.hmr schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:29:
[...]
LFR ga ik niet doen. Gear die daar drop is lager in ilvl heb ik zojuist opgezocht en LFR heeft mij nooit echt getrokken...
En opzoek naar een nieuwe casual guild! Al dan niet op Defias en al dan niet horde/alliance. Wat zijn een beetje de leuke Nederlandse guilds hier?
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Kan je tegenwoordig Guilds joinen die zijn gevestigd op andere servers?Paladin schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:57:
[...]
Wij zoeken nog mensen voor onze guild, maar dat is niet Defias, zitten op Emerald Dream (alliance) Heroic NH op farm, nu bezig met NH Mythic maar soms net te weinig mensen daarvoor.
stuur maar PB als je intresse hebt, kan je altijd ff linken aan officers
Ja, als je naar die server transfertRyan_ schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:01:
[...]
Kan je tegenwoordig Guilds joinen die zijn gevestigd op andere servers?
ja zonder transfer kan het niet
Nice! Gefeliciteerd! Ik speel denk ik echter te weinig om een mythic guildgroep te joinen. Had ik graag gedaan maar de commitment om meerdere dagen per week te raiden kan ik niet meer aangaan. Ben voornamelijk opzoek naar een raidgroep die af en toe normaal/hc doet zonder verplichtingen.Paladin schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:57:
[...]
Wij zoeken nog mensen voor onze guild, maar dat is niet Defias, zitten op Emerald Dream (alliance) Heroic NH op farm, nu bezig met NH Mythic maar soms net te weinig mensen daarvoor.
stuur maar PB als je intresse hebt, kan je altijd ff linken aan officers
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Okidoki, we raiden maar 2x per week hoor en zelfs daar is er geen verplichte signup, hence je hebt ook wat meer mensen nodig en maakt wat minder snel progress.hmr schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:15:
[...]
Nice! Gefeliciteerd! Ik speel denk ik echter te weinig om een mythic guildgroep te joinen. Had ik graag gedaan maar de commitment om meerdere dagen per week te raiden kan ik niet meer aangaan. Ben voornamelijk opzoek naar een raidgroep die af en toe normaal/hc doet zonder verplichtingen.
Verwijderd
Ok! haha het is meer dat ik niet een persoon wil zijn die af en toe mee gaat en dat voor scheve gezichten zorgt. Maar als dat geen probleem is, dan is het het overwegen waard! Even over nadenken hoorPaladin schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:22:
[...]
Okidoki, we raiden maar 2x per week hoor en zelfs daar is er geen verplichte signup, hence je hebt ook wat meer mensen nodig en maakt wat minder snel progress.
Maar je moet doen wat goed voelt
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Enige wat je kan doen is WQ's, world bosses (op broken shore) en Order Hall quests die rep tokens geven. En vergeet Kirin'Tor Emissary niet. Geeft toch weer 750 rep.Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:29:
Inmiddels heb ik alles wat nodig is om flying te unlocken in legion, behalve de Revered rep met legionfall. Is er een manier om snel rep met hun te krijgen? Moet ongeveer nog zo'n 8k. Ik zit te popelen om eindelijk te kunnen vliegen
Order Hall missions voor rep tokens en supplies, en elke WQ daar doen voor supplies.Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:29:
Inmiddels heb ik alles wat nodig is om flying te unlocken in legion, behalve de Revered rep met legionfall. Is er een manier om snel rep met hun te krijgen? Moet ongeveer nog zo'n 8k. Ik zit te popelen om eindelijk te kunnen vliegen
Verwijderd
Thanks!thundermo schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:44:
[...]
Enige wat je kan doen is WQ's, world bosses (op broken shore) en Order Hall quests die rep tokens geven. En vergeet Kirin'Tor Emissary niet. Geeft toch weer 750 rep.
Verwijderd
Ohja, order hall missions. Ik ben alleen een beetje vergeten om op mijn alt (die dus de legionfall rep heeft) de followers te levelenKaap schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:45:
[...]
Order Hall missions voor rep tokens en supplies, en elke WQ daar doen voor supplies.
I hear ya!Keesknd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:19:
Ik ben weer een kleine maand bezig met WoW en heb mijn Druid inmiddels gekregen op 865 gekregen iLevel. Leuk om weer te spelen! Wat ik jammer vind is dat je nu voornamelijk op Brokenshore aanwezig bent, terwijl het me juist leuk lijkt om de oude eilanden te bezoeken (denk bijv. aan Kalimdor). Ik ben namelijk begonnen met spelen zo'n 10 jaar geleden en heb nu soort van heimwee naar de 2 oude eilanden.
Dus @ Blizzard; a.u.b. level 110 questen aanmaken op de oldskool eilanden.
De oude GoT Guild is inderdaad weg en is nu een Engelstalige guild geworden. De guild heet nu: Exsanguine. Als je bij de guild wil, stuur maar een ingame bericht (char: Djok)hmr schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:53:
Kon het toch niet laten,.. de dag waarvan je wist dat hij zou komen. Heb weer even mijn sub aangezeten en gister gedoken in de 7.2 content...
Pfoe! Allemaal nieuw, en de oude GoT guild bestaat niet meer. Nu moederziel alleen op Defias-Brotherhood.
Zit er nog een rep requirement aan The Nighthold? En mijn char is 864, kan ik dan nog beetje mee? Ik weet het allemaal niet, 6 maanden niet gespeeld.
[ Voor 27% gewijzigd door Nogne op 08-05-2017 15:23 ]
PS/XBL: Nogne
Je zou de #EuroGroup kunnen joinen op Discord. Dat is een soort van OpenRaid zeg maar.hmr schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:15:
[...]
Nice! Gefeliciteerd! Ik speel denk ik echter te weinig om een mythic guildgroep te joinen. Had ik graag gedaan maar de commitment om meerdere dagen per week te raiden kan ik niet meer aangaan. Ben voornamelijk opzoek naar een raidgroep die af en toe normaal/hc doet zonder verplichtingen.
ik zit ook op Kazzak, wij zijn nog wel op zoek naar members voor mythic.JBplap schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:51:
Gisteren ook weer even kunnen spelen, mn druid zit nu op 36/36/36/0 traits (chicken speel ik niet).
En nu gaat alles vol in Guardian.
WQs etc doe ik allemaal met Cat, maar die heeft toch nog laagste ilvl van het stel hehe.
Tevens begonnen met de Hidden power questline, die gaat nog wel een tijd duren.
Maar die Ursol appearance vind ik echt heel gaaf.
Moest dus ook een mythic EoA in, voor mij voor het eerst.
Bleek echter een +2 te zijn, dus kon de quest schijnbaar daar niet doen.
Hoe zit dat nu met keystones enzo? Want nu kreeg ik er zelf ook 1 (voor het eerst).
Daarna nog een gewone mythic EoA gedaan en dat was helemaal simpelhad gehoopt dat Mythic 5 man net zoals mythic raids waren, maar dat is misschien pas bij hogere levels?
Tevens dropte mn eerste legendary, de waist, wat gelijk een 5ilvl upgrade betekende.![]()
Al met al vermaak ik me nog goed, nu 870+ ilvl op de Guardian en binnenkort dus echt maar op zoek naar een guild. (Kazzak)
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Raptar op 08-05-2017 23:14 ]
Gz met de legendary, helaas geen goede, als statstick leuk als je niets beters hebt, maar in de praktijk een van de slechsteRaptar schreef op maandag 8 mei 2017 @ 23:13:
Vorige week level 110 geworden en niet echt meer kunnen spelen, tot vanavond. Doe ik net serieus de eerste boss ever op m'n fris gedingde 110 en krijg gelijk een legendary: http://www.wowhead.com/item=132455/norgannons-foresight. Lekker wel hoor, hopen dat we deze tendens door kunnen zetten!
Is op m'n warlock trouwens, is dit voor Affli Lock beetje goede legendary dat iemand weet?
Ik vind het ook een van de mindere legendaries, ik geloof vanuit de simcraft dat de head peace en belt de beste zijn. Persoonlijk als je de 4 set bonus hebt van T19 is die belt al wat minder van belang.Raptar schreef op maandag 8 mei 2017 @ 23:13:
Vorige week level 110 geworden en niet echt meer kunnen spelen, tot vanavond. Doe ik net serieus de eerste boss ever op m'n fris gedingde 110 en krijg gelijk een legendary: http://www.wowhead.com/item=132455/norgannons-foresight. Lekker wel hoor, hopen dat we deze tendens door kunnen zetten!
Is op m'n warlock trouwens, is dit voor Affli Lock beetje goede legendary dat iemand weet?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq