Wat vindt iedereen zo verschrikkelijk aan Suramar? Ik vind het serieus echt het mooiste en meest imponerende gebied ooit gemaakt, die stad is echt het voorbeeld van hoe een stad er in een MMO uit moet zien, perfectie gewoon. Stel je voor één van de capitals zag er zo uit, zou echt ziek zijn gewoon, letterlijk. De natuur eromheen en de lore in het gebied is ook gewoon erg sterk, een mooi veelzijdig gebied dat tot in de puntjes afgemaakt is. Krijgen we een keer een pareltje van Blizzard, begint iedereen er over te whinen

.
Ik ben een paar weken geleden een Warlock begonnen, vandaag is ze level 101 geworden. Wat is dit een fantastische class zeg, echt heerlijk. Heb eindelijk na heel wat chars levelen mijn main gevonden voor Legion. Het plezier in het spelletje is weer helemaal terug, het voelt gewoon weer zoals "vroeger". Urenlang spelen en geen notie hebben van de tijd. De rotatie is lekker vloeiend en dynamisch, daarnaast speel het artifact weapon ook erg lekker en voegt het veel toe, heel leuk. Ik merk ook dat ze echt extreem sterk zijn, met geen enkele andere class gingen de mobs zo snel neer in Legion. Een pure bijkomstigheid, niet hetgeen waarvoor ik de class ben gaan levelen, maar lekker wat DPS doen is natuurlijk altijd lekker meegenomen.
Nu heb ik toch een kleine vraag: die kistjes die je kan looten tijdens het levelen waar AP (Glittering Memento -
http://www.wowhead.com/item=138783/glittering-memento) in zit, zijn die echt de moeite waard? Hier bedoel ik mee dat het soms best wat tijd kan kosten voordat je bij zo'n kistje bent, de ene keer moet je er veel mobs voor killen en de andere keer liggen ze wat dieper in een grot. Krijg je voor de tijd die het kost om deze dingen te verzamelen op level 110 niet veel makkelijker en sneller kneitertje veel meer AP terug? Ben hier benieuwd naar, kan hier ook niet direct iets over vinden. Ik hoor trouwens ook mensen zeggen dat je legendaries uit deze kistjes kan looten, klopt dit?
Weer een aardige lap tekst, maar ben benieuwd!