Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ahhh! Check!Soeski schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:46:
Het gaat er meer om dat je Revered en dan Exalted bent voor je alle quests kunt doen inderdaad. Anders loop je "vast". Best naar trouwens
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Soms moet je je er even voor zetten .. maar zo vervelend was het toch niet (en je krijgt er veel AP van).
Een spel moet toch vooral erg leuk zijn om te spelenAshrah schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:48:
Hmm ... vond het niet echt veel werk, heb de volledige Suramar questline op 4 chars gedaan (balance of power op 3 chars klaar).
Soms moet je je er even voor zetten .. maar zo vervelend was het toch niet (en je krijgt er veel AP van).
'niet zo vervelend' klinkt meer iets als je voor het werk accepteert
Zelf inmiddels met de Druid Val'Sharah doorlopen. Was eerst best pittig met een totaal undergearde Cat met half cloth int gear
De zone zelf vond ik prachtig, maar het questen had ik iets minder meer dan Highmountain.
Monk 106, Druid 102.
Dus nu gaan we de claws of ursoc maar eens ophalen
Tja ....JBplap schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:10:
[...]
Een spel moet toch vooral erg leuk zijn om te spelen
'niet zo vervelend' klinkt meer iets als je voor het werk accepteert![]()
Zelf inmiddels met de Druid Val'Sharah doorlopen. Was eerst best pittig met een totaal undergearde Cat met half cloth int gearmaar uiteindelijk werd het na een paar stukken gear steeds makkelijker.
De zone zelf vond ik prachtig, maar het questen had ik iets minder meer dan Highmountain.
Monk 106, Druid 102.
Dus nu gaan we de claws of ursoc maar eens ophalen
2x DH, Hunter, DK, Mage, Druid, Monk op 110, 3e DH op 103, SP op 104 ...
Vind Val'sharah de "mooiste" zone, Highmountain de "minste" maar heb het allemaal wel gezien nu. Broken Shore is een groot grindfest patch 7.2 tot nu toe kan niet wachten tot ToS uit komt .....
Eens hoor, alleen de quests/verhaal vond ik in Highmountain toffer, lekker Taurens helpen.Ashrah schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:17:
[...]
Vind Val'sharah de "mooiste" zone, Highmountain de "minste" maar heb het allemaal wel gezien nu.
Die quest met die baby in dat mandje onderaan de river, fantastisch gewoon.
En dat je daarna oma op moet halen, maar omdat ze niet zo goed kan zien moet je er dichtbij blijven.
Minste was wel Aszhara. Kon daar niet echt een verhaal uithalen. Val was goed te doen, en Highmoutain had een mooi verhaal met al die stammen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Helemaal correct. En het stukje quests tussen eind revered en exalted geeft juist de gigantische bak aan APHairy23 schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:41:
[...]
De Surumar questline/achievement benodigd voor flying is rep gated, bepaalde krijg je pas bij revered en de laatste pas bij exalted.

Suramar vind ik ook de beste maar zou hem wel nooit opnieuw willen doen.junglebeast schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:32:
Ik vond eigenlijk de Suramar questline de mooiste. Ook de zone is prachtig met al die verborgen tunnels. De stad voelt ook gewoon groots aan. Ik ben wel tankspec gegaan en ben erg blij met die keuze.
Minste was wel Aszhara. Kon daar niet echt een verhaal uithalen. Val was goed te doen, en Highmoutain had een mooi verhaal met al die stammen.
Aszhara vond ik ook een beetje zwak enkel het naga gedeelte waar je ook queen aszhara zelf ziet was interessant maar jammer dat het daar zo een beetje eindigde. Ook de dungeon beantwoorde een hoop vragen niet echt.
Stormheim vind ik ook wel cool, zeker het begin als horde echt de moeite.
Val'shara is een hel om in rond te lopen maar wel de coolste cinematic op het einde.
Een oma die maar niet opschiet, ondanks dat ze HEEL dichtbij woont... en de laatste 10 meter ineens wél een sprintje trekt... wtfJBplap schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:28:
[...]
Eens hoor, alleen de quests/verhaal vond ik in Highmountain toffer, lekker Taurens helpen.
Die quest met die baby in dat mandje onderaan de river, fantastisch gewoon.
En dat je daarna oma op moet halen, maar omdat ze niet zo goed kan zien moet je er dichtbij blijven.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Dacht dat je vrouw de healer was <oeps> maar dan moet jij idd hard aan de bak maarCarthrax schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:07:
[...]
In dit geval ben ik de healer dus haar tanking skills worden getest en mijn healing
Laatste keer healing was voor mij begin Wrath daarna is mijn paladin naar ret gegaan dus even kijken of ik haar staande kan houden
gaat vast goed komen.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Laptop specs:
I7 6700HQ
GTX 1060 6gb
16GB ram
Heb mijn grafische instelling op 7 en anti-aliasing MSAA 4x
En heb steeds maar een FPS van 19-23
Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen ?
[Battle.net: Forsaken#22243]
Je zou wel betere FPS verwachten inderdaad... gaat deze wel omhoog als je in een klein huisje staat ofzo?
Afhankelijk van waar ik loop heb ik ook maar 25-30FPS, met name in raids. En dat met een i7-6700K@4,4GHz, GTX 1070 (ook overclocked) en 16 GB RAM. Wel op 1440p met alles max (slider op 10 e.d.).
Verwijderd
2 DH's versta ik wel, beide specs op verschillende characters, doe ik persoonlijk ook voor verschillende progress te hebben (2x raid resets).Ashrah schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:17:
[...]
Tja ....
2x DH, Hunter, DK, Mage, Druid, Monk op 110, 3e DH op 103, SP op 104 ...
Vind Val'sharah de "mooiste" zone, Highmountain de "minste" maar heb het allemaal wel gezien nu. Broken Shore is een groot grindfest patch 7.2 tot nu toe kan niet wachten tot ToS uit komt .....
maar waarom 3?
Ik wil u zeker niet aanvallen, gewoon interesse waarom 3. (tenzij er 2 horde bvb en 1 alliance?)
In WoD had ik een aantal chars afk in hun garrison en door die GR die je gratis kon oppikken kon ik die passief lvlen door de EXP missies te doen.
Maar nu lijk ik uit de resource te lopen op de char die ik niet speel?
Of komt zoiets pas op max lvl?
Nee mijn fps gaat nergens omhoog. Maar ik lees nu op het officiële WoW forum dat heelveel mensen er last van hebben na patch 7.2. zelfs mensen met een GTX 1080 etc hebben last van een zeer lage fps. Dus daar zal het wel aan liggen. Nu maar hopen op snel een fix.Soeski schreef op maandag 10 april 2017 @ 17:10:
Je vergeet je resolutie te vermelden, maar de specs zien er echt prima uit! Sta je niet in power-saving mode (zuinige stand van je videokaart en cpu b.v.; throttling)?
Je zou wel betere FPS verwachten inderdaad... gaat deze wel omhoog als je in een klein huisje staat ofzo?
Afhankelijk van waar ik loop heb ik ook maar 25-30FPS, met name in raids. En dat met een i7-6700K@4,4GHz, GTX 1070 (ook overclocked) en 16 GB RAM. Wel op 1440p met alles max (slider op 10 e.d.).
* JeroenNietDoen checkt FPS: 110FPS in Dalaran, 1440P met alles op 8 en renderscale op 180%.
GTX1080 met een i7 7700K @ 5GHz.
Jij hebt er gelukkig geen last vanKaap schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:03:
@Intelcorei7 @Soeski
* Intelcorei7 checkt FPS: 110FPS in Dalaran, 1440P met alles op 8 en renderscale op 180%.
GTX1080 met een i7 7700K @ 5GHz.

Meteen zo'n beetje al mijn opgespaarde resources uitgegeven voor AK. Zit nu op 12 of 13.
Als ik het goed begrepen heb ga ik nu dus het volgende doen:
- Highmountain en Suramar quests doen
- WQs unlocken
- Doorgaan met het kopen van AK levels tot 25.
Mis ik nog iets?
Yay! Grats! Is het je een beetje mee gevallen?Wee Man schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:13:
Na krap een week en mooi met het afronden van Val'Sharah heb ik mijn eerste level 110 aangetikt![]()
Meteen zo'n beetje al mijn opgespaarde resources uitgegeven voor AK. Zit nu op 12 of 13.
Als ik het goed begrepen heb ga ik nu dus het volgende doen:
- Highmountain en Suramar quests doen
- WQs unlocken
- Doorgaan met het kopen van AK levels tot 25.
Mis ik nog iets?
Maar precies wat je zegt, lekker questen en AK levelen. Maar denk ook aan je order hall quests.
Het levelen ging goed en is ook leuk. Maar dat is altijd wel in goede handen bij Blizzard (in ieder geval de eerste keer dat je het doet). Wel een hoog gehalte aan "ik ren nu weg en zie je later" tegenstanders en je bondgenoten zijn qua verhaal ook niet al te snugger maar soit.RustStorm schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:20:
[...]
Yay! Grats! Is het je een beetje mee gevallen?Leuk he... Legion...
Maar precies wat je zegt, lekker questen en AK levelen. Maar denk ook aan je order hall quests.
Wat is een goede bron van order hall resources? Die AK levels kosten 500 elk en dan heb je nog die followers en de mission board.
Dan kan je de gear wq doen en de resources en je ak omhoog doen .
Suramar zou ik doen als je ak 26 is ivm de 100.000 procent .
ResourcesWee Man schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:37:
[...]
Het levelen ging goed en is ook leuk. Maar dat is altijd wel in goede handen bij Blizzard (in ieder geval de eerste keer dat je het doet). Wel een hoog gehalte aan "ik ren nu weg en zie je later" tegenstanders en je bondgenoten zijn qua verhaal ook niet al te snugger maar soit.
Wat is een goede bron van order hall resources? Die AK levels kosten 500 elk en dan heb je nog die followers en de mission board.
Maar ik moet Suramar doen om WQs te unlocken.Fantasma7988 schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:21:
Suramar zou ik doen als je ak 26 is ivm de 100.000 procent .
Kl*te he, en daar zit je dan heel de dag al naar uit te kijken
You can say that again dude.... pfffff echt soort van... jammerlijk..marijnvtg schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:51:
[...]
Kl*te he, en daar zit je dan heel de dag al naar uit te kijken

Nou ja, dan maar iets anders doen.
Verwijderd
Servers have resumed normal status. Please allow extra time to login due to increased authentication traffic.RustStorm schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:02:
[...]
You can say that again dude.... pfffff echt soort van... jammerlijk..![]()
http://downdetector.com/status/battle-net
Zit van ellende nu online te shoppenRustStorm schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:02:
[...]
You can say that again dude.... pfffff echt soort van... jammerlijk..![]()

Nee volgensWee Man schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:35:
[...]
Maar ik moet Suramar doen om WQs te unlocken.
Mij moet je alleen friendly zijn voor de wq maar ook zonder nightfallep kan je de wq unlocken alleen dan in de andere 4 gebieden
Volgens de quest moet ik ze alle vijf hebben.Fantasma7988 schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:18:
Nee volgens
Mij moet je alleen friendly zijn voor de wq maar ook zonder nightfallep kan je de wq unlocken alleen dan in de andere 4 gebieden
JA je hebt gelijk ! Voor je alts hoeft dat niet iig.
Queesten tot friendly en dan wq doen zoals ik eerder zei en dan pas verder in suramar dat zijn een paar honderd quest namelijk .
Toen ik het op me main deed was me ak niet zo hoog en had ook die resources niet in de gaten deed alleen maar de quest overal .
Wel zonde want ben dus een hoop ap misgelopen .
Neen, die is er helaas niet. Geen afk resources verzamelen dit keer. Enige bron van resources zijn WQ's en je kan ze kopen met Blood of Sargeras in Dalaran (1 blood = 200 resources).JBplap schreef op maandag 10 april 2017 @ 17:47:
Is er trouwens nog een passieve manier om die nieuwe 'garrison resources' (de currency voor de champion missies) te krijgen?
In WoD had ik een aantal chars afk in hun garrison en door die GR die je gratis kon oppikken kon ik die passief lvlen door de EXP missies te doen.
Maar nu lijk ik uit de resource te lopen op de char die ik niet speel?
Of komt zoiets pas op max lvl?
Ik had ook lage FPS toen ik laatst weer begon (zelfs in de 'classic' starting zones). Had zelfs na een tijdje de 3 sliders op 5 staan, en kreeg alsnog maar met geluk een FPS van 30.Intelcorei7 schreef op maandag 10 april 2017 @ 18:34:
[...]
Nee mijn fps gaat nergens omhoog. Maar ik lees nu op het officiële WoW forum dat heelveel mensen er last van hebben na patch 7.2. zelfs mensen met een GTX 1080 etc hebben last van een zeer lage fps. Dus daar zal het wel aan liggen. Nu maar hopen op snel een fix.
Na wat google werk kwam ik hier op uit, en dacht niet geschoten is altijd mis. En het werkte, ik heb nu alle sliders op 10 en AA uit (vind het zonde van de FPS hit) en zit nu standaard op 60FPS ook in de legion zones.
Nadeel is dat je bij het updaten van je Nvidia drivers die audio drivers weer moet verwijderen, maar dat is goed te doen
Heb een I7 6600 + 970GTX op 1920x1080.
Met mijn DH zit ik nu op de dungeon fase van de quest lijn dus ik zal mij hier maar eens toe gaan zetten voor het 3e relic slot.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Oké thx ! Zal wel even kijken.Remy!!!! schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:23:
[...]
Ik had ook lage FPS toen ik laatst weer begon (zelfs in de 'classic' starting zones). Had zelfs na een tijdje de 3 sliders op 5 staan, en kreeg alsnog maar met geluk een FPS van 30.
Na wat google werk kwam ik hier op uit, en dacht niet geschoten is altijd mis. En het werkte, ik heb nu alle sliders op 10 en AA uit (vind het zonde van de FPS hit) en zit nu standaard op 60FPS ook in de legion zones.
Nadeel is dat je bij het updaten van je Nvidia drivers die audio drivers weer moet verwijderen, maar dat is goed te doen
Jeetje nu al, hoe krijg je dat voor elkaar?Sn3gG3l schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:53:
Yay vanaf vandaag kan ik eindelijk weer vliegen! Eindelijk na zoveel maanden!
Ik doe dagelijks WQ's en her en der zo sporadisch krijg ik een quest, maar zit nog op 7000/12000 voor ik revered ben

Ik heb inderdaad dagelijks die wq's gedaan, tijdens de Darkmoon Faire altijd met die buff up (weet ik hoe vaak per dag naar TB) en die class hall missions paar keer rep als reward gehad. Vandaag kan je ook nieuwe follower halen en de quest aan het eind geeft ook 1500 rep. Ben er in ieder geval super blij mee!Joosttweakers schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:31:
[...]
Jeetje nu al, hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik doe dagelijks WQ's en her en der zo sporadisch krijg ik een quest, maar zit nog op 7000/12000 voor ik revered ben
Daar is Transmogrification voor uitgevonden.Wee Man schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:29:
Het is TBC dus wel Outland clown gear maar het is mooi meegenomen.
Moet je naar de T20 sets kijken
Al waar een paar maanden gestopt (voor het laatst mythic raiding in EN)
en heb gewoon nu alweer de drang om het te installeren en te subben.
Have fun!rdlfcuboy schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:25:
Wat is dat wow toch ook een verslavend spel he.
Komt door al onze goede en aanstekelijke verhalen op dit forum...rdlfcuboy schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:25:
Wat is dat wow toch ook een verslavend spel he.
Nadeel is wel dat ik door die topic te lezen, nu zelf ook wil zoeken en geen zin meer heb om te werken
Dat is natuurlijk wel heel tof he... mysterie!Hairy23 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:47:
Ik zat op mmo-champion in de topic over de riddler's mind-worm te lezen, maar als je dat lees, is het best grappig dat er nog geheimen in WoW zitten die nog niet gevonden zijn.
Nadeel is wel dat ik door die topic te lezen, nu zelf ook wil zoeken en geen zin meer heb om te werken
Er is zelfs een Discord die volledig in het teken staat van dit soort WoW puzzels. En die gaat op dit moment helemaal los

Vliegen!

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Komende dagen (lees: speelmogelijkheden) maar eens focussen op highmountain. En daarna op Suramar... Kan denk ik wel snel door de quests heen nu...
Ik heb dezelfde instructies gevolgd maar ben het stuk ivm de audio drivers niet gezien. Kan je dit wat toelichten?Remy!!!! schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:23:
[...]
Ik had ook lage FPS toen ik laatst weer begon (zelfs in de 'classic' starting zones). Had zelfs na een tijdje de 3 sliders op 5 staan, en kreeg alsnog maar met geluk een FPS van 30.
Ik heb een i5 4670k met 1070 en haal in dalaran 30-50 fps met alles op 8 maar ben zeker dat het een stuk vlotter kan.
Herkenbaar. Ik merk ook dat ik het na een half jaartje pauze weer leuk vind. Bij de vorige expansions had ik dat ook. Bij deze expansion was ik teleurgesteld over de veranderingen aan m'n hunter. Nu is Surival toch wel een leuke spec merk ik. Soms is even afstand nemen en weer opnieuw proberen met bijgestelde verwachtingen beter.RustStorm schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:00:
Vermaak me weer opperbest ingame iig. En dat is zeker wel anders geweest nog niet zo heel lang geleden.
Gisteren de Llothien Prowler mount opgehaald. Mooi ding. En heb ook wel weer lol met oude raids binnenvallen met m'n warrior en hunter. Voor oude titels en mounts! Al droppen de mounts maar zeer spaarzaam.
haha ja, je had de discord gisteren moeten zien .RustStorm schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:21:
En toen was het geheim achter de Riddler's Mind-Worm opgelost...
Daar ging het echt als een speer, was nog maar net gejoined en liep al een zooi berichten achter .
http://www.mmo-champion.c...tch-7-2-5-PTR-Build-23910
[ Voor 14% gewijzigd door Hairy23 op 12-04-2017 09:53 ]
Sorry zat op het werk, en kon de website niet inzien (dus was even een gok of ik de juiste linkte).Devler schreef op woensdag 12 april 2017 @ 07:51:
[...]
Ik heb dezelfde instructies gevolgd maar ben het stuk ivm de audio drivers niet gezien. Kan je dit wat toelichten?
Ik heb een i5 4670k met 1070 en haal in dalaran 30-50 fps met alles op 8 maar ben zeker dat het een stuk vlotter kan.
Kan zo snel de juiste link ook niet meer vinden, maar als je via "configuratiescherm-->Programma's en Onderdelen" de NVIDIA HD Audio driver/stuurprogramma verwijderd dan zou je meer FPS kunnen behalen.
Hmm, toen ik mijn post net maakte kwam ik erachter dat bij mij die driver weer aanwezig was.Devler schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:35:
Geen probleem. Ik heb bij het nvidea control panel alvast de juiste instellingen overgezet en heb een kleine winst behaald alvast. Vanavond maar een proberen om de audio driver te verwijderen.
Dus als test had ik hem weer verwijderd, en daarna de computer herstart (was vereist).
En na het inloggen duurde het 5min voordat de computer reageerde, en toen zag ik dat de driver weer geïnstalleerd was.
Blijkbaar werkt de methode niet meer. Ik heb net WoW weer even gestart en in Dalaran rond gehuppeld en daar zit ik nu tussen de 50 en 60FPS met een I7 6600 en 970GTX.
Heb de onderstaande settings.

Hier hetzelfde trouwens, snap er niks van. Amper gespeeld van november tot medio maart, omdat ik er geen klap aan vond, maar nu pakt het ineens welRustStorm schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:00:
Zo, heb vanavond eens leuk de illidan quests gedaan. Ben nu op het punt dat ik 60(?) Van die items moet verzamelen afkomstig van Dungeon eindbazen. Zal mij benieuwen...
Komende dagen (lees: speelmogelijkheden) maar eens focussen op highmountain. En daarna op Suramar... Kan denk ik wel snel door de quests heen nu...Vermaak me weer opperbest ingame iig. En dat is zeker wel anders geweest nog niet zo heel lang geleden.

Gisteren avond trouwens PvP Brawl Arathi Basin gedaan met sneeuw en mist. Man, wat is dat leuk zeg. Geeft een leuke twist aan een oude bekende. En gewonnen als horde zijnde. Laatste tijd win ik weer eens wat regelmatiger. Afgelopen jaren was het bij mij althans altijd alliance dat domineerde in random BG's.
Ben benieuwd wat de volgende variant wordt.
Verwijderd
Ik denk dat dit ook ligt aan de nieuwe policy die Blizzard hanteerd, ze hebben op Blizzcon vorig jaar verteld dat ze 'terug' anders kijken naar hoe ze content brengen en ook dat ze oude content gaan opfrissen en nieuwe uitdagende content gaan toevoegen.
Nu ik ben niet van alles voorstander, maar ik vind toch dat ze met simpele dingen terug een nieuwe en leuke spelervaring erin plaatsen.
Nu hoop ik dat ze dit verder gaan kunnen doen en hopelijk verrassen ze ons compleet met patch 7.3 en 7.4
Wat er wellicht ook mee te maken heeft is dat je na een launch veel meer speelt dan normaal omdat je alles wil doen en alles nieuw is. Na een tijdje voel je die 'druk' niet meer om maar te blijven spelen en wordt men een stuk relaxter. En dan ga je ook wat meer andere dingen tussendoor doen wat er natuurlijk ook voor zorgt dat je WoW niet als werk ziet en er meer van geniet.Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:08:
ik hoor dit de laatste tijd vaak, mensend die de launch hebben meegemaakt en daarna in een wat dipje hebben gevallen en ermee zijn gestopt. Maar nu ze terug komen amuseren ze zich heel hard terug.
DAt zou natuurlijk kunnen. Echter speelt dat bij mij alles behalve een rol. Als ik mezelf vergelijk met enkele jaren terug, dan is er een groot verschil als het gaat om ingame bezigheden. Voorheen wilde ik alles zo snel mogelijk behalen en m'n character zo goed mogelijk maken. Tegenwoordig heb ik dit helemaal niet meer en vind ik het allemaal wel best. Doe ik gewoon de dingen waar ik zin in heb. Echter had ik enkele weken/maanden geleden helemaal geen zin meer om überhaupt iets ingame te doen, daar het met niet kon bekoren.... Maar om een of andere reden is dat met de noorderzon vertrokken en vermaak ik me zoals gezegd opperbest. Sterker nog, ik moet me nu gaan inhouden mezelf niet op te laten slokken in de wondere wereld dat WoW Legion heet.Noiz schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:47:
[...]
Wat er wellicht ook mee te maken heeft is dat je na een launch veel meer speelt dan normaal omdat je alles wil doen en alles nieuw is. Na een tijdje voel je die 'druk' niet meer om maar te blijven spelen en wordt men een stuk relaxter. En dan ga je ook wat meer andere dingen tussendoor doen wat er natuurlijk ook voor zorgt dat je WoW niet als werk ziet en er meer van geniet.
@Wee Man Instances en Raids.
Nethershards farmen en relinquished tokens voor relics kopenWee Man schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:50:
Het gearen gaat tot nu toe gestaag maar mijn wapen blijft op het moment nogal achter. Wat is een goede plek om relics te vinden?
Overigens ben ik nu een invasion aan het doen en de teller staat (en blijft staan) op 00:00.
Daarna nog een grind naar exalted voor de class mount...pfffff
Vanavond maar weer naar The Broken Grind.
Voor degenen die denken wat een negativiteit op de vroege ochtend, nee dat valt wel mee vermaak mij nog prima
Vond het eerst "doodeng" maat het beviel erg goed.
Ben weer helemaal weg van mijn Monk
FUMES et CARNES
Verwijderd
Ok dit wist ik dus niet dat de class mount maar werkte als je exalted was. dus broken shore blijft dus grind place tot exalted ... dammmCarthrax schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:59:
Poeh wat een grind die pathfinder deel 2. Zit nu op 6700/12000 maar dat schiet niet op.
Voor degenen die denken wat een negativiteit op de vroege ochtend, nee dat valt wel mee vermaak mij nog prima
Hoe is het een grind ?Carthrax schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:59:
Poeh wat een grind die pathfinder deel 2. Zit nu op 6700/12000 maar dat schiet niet op.
Je doet dagelijks je world quests, en je zou nu op ze minst ergens rond de 9000/10000 moeten zitten, als je daarnaast worldboss/elites nog een beetje meepakt ben je zo op de 12000.
Ik heb 2 dagen gemist vanwege niet aanwezig zijnTerence(x) schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:28:
[...]
Hoe is het een grind ?
Je doet dagelijks je world quests, en je zou nu op ze minst ergens rond de 9000/10000 moeten zitten, als je daarnaast worldboss/elites nog een beetje meepakt ben je zo op de 12000.
Maar zoals ik al aangaf ik vermaak mij er nog wel mee maar ik doe dit op meerdere chars dus dan kan het wel snel eentonig worden.
Denk je, is een mooie mount om de achievement van 200 mounts te halen, leer je de mount, blijft de achievement op 199 staan.
Vanavond maar eens kijken of ik de achievement alsnog krijg.
Voor degene die niet gespeeld hebben gisteren, het is de kirin tor emissary en daar kun je ook voor de token van 750 rep met armies of legionfall kiezen.
Verwijderd
mercikes voor de grote tip, heb dit over het hoofd gezien dat kirin tor emi rep tokens gevenHairy23 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:41:
Voor degene die niet gespeeld hebben gisteren, het is de kirin tor emissary en daar kun je ook voor de token van 750 rep met armies of legionfall kiezen.
Is die Riddler's mount een beetje eenvoudig te halen?Sn3gG3l schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:02:
Gisteren meteen ff die Riddler's mount gehaald, mooi ding voor in de collectie. Verder alleen emisarries gedaan en zooi food gecraft.
Gisteren avond wat random BG's en Arena's ingedoken met m'n affl lock. In het begin was het in arena een beetje panic mode (gelijk 2 man die op je af komt), daarna wat talents aangepast en eindelijk een beetje dat WotLK gevoel terug. Dot, dot, dot en leeg drainen die hap, fear, en drain. Heerlijk.
Vanavond een rondje WQ's, @Hairy23 thx voor de reminder
Ooooh dan gaan we dat eens even doenmrsar schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:36:
ja is wel makkelijk, je bent alleen even iets langer bezig met het boekje in firelands en siege,maar denk dat ik in een half uurtje/45m wel klaar was
Ik heb het rustig aan gedaan en ook Firelands en Throne of the Winds ff gecleared onderweg, was er toch
Ik vind het zelf wel vette mount. Kunnen soms wel griefers op de items staan (met name Uldum) dus een invis pot kan evt handig zijn.
Ik helaas ook niet en moet die mount van raggy ook nog steeds. Al 32798732 keer gedaanmrsar schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:02:
throne had ik ook gedaan inderdaad omdat ik er toch was en het 2 minuten duurt en heb ik die ook weer gedaan voor deze week....en nog steeds geen drop
Inderdaad die immerseus is gaar om te doen in je eentje, ik was er ook een aantal minuten mee bezig. Niet vergeten die zwarte blobs te slopenHairy23 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:36:
Ik was gisteren het langste bezig met SOO, die eerste boss blijft heel irritant dat betreft
Je hoeft trouwens de boss niet te killen voor de pagina.
En Immerseus moet je wel killen zover i kweet want anders kom je niet de volgende deur doormen anders heb ik een route gemist
Van het weekend mijn account weer eens geactiveerd en ben aan het kijken wat er allemaal te doen is in 7.2
Als ik als alliance wil raiden naar welke realm kan ik dan het beste gaan?
Mijn huidige realm is overmatig horde en ik was gestopt omdat de guild waar ik in zat steeds inactiever werd en ik zelf dus ook geen zin meer had om te spelen. (uren wachten tot raid bij elkaar was en vervolgens na 2 pogingen stoppen)
Thanks, straks eens even doenHairy23 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:00:
Er is geen quest, het is echt de pagina's in de juiste volgorde vinden.
http://www.mmo-champion.c...ixes-Arena-Rating-Cutoffs
Hier staan de locaties en de volgorde die je moet volgen
[ Voor 28% gewijzigd door GrimScythe op 13-04-2017 13:37 ]
http://www.mmo-champion.c...ixes-Arena-Rating-Cutoffs
Hier staan de locaties en de volgorde die je moet volgen
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.