Zo, ook maar een kleine update
Wat een fun heb ik met Legion so far!
Begonnen met mn Monk, Legion scenario gedaan (die ik vervolgens met de rest geskipped heb) en mn artifact gekregen.
Ik vind het super tof dat je je start zone kan kiezen, 4 stuks, dus 4 chars beginnen elk in andere zone.
Helaas ook gelijk een nadeel ondervonden, als 100 liep ik dus gelijk in een zone met oa een 106 van de andere factie... Die vond het leuk om mij steeds te spawnkillen.
Dus toen maar even mn Rogue gedaan en daarmee mn Outlaw artifact gehaald, vond ik een stuk simpeler om te halen. Maar wel leuk om het als echte Rogue gewoon in stealth the kunnen doen natuurlijk.
Profession ook een start mee gemaakt op mn Monk. Tot nu toe erg leuke quest ervaring.
Nu net 103 gedinged met het halen van mn dps artifact, kan nu ook gelijk mn healer halen, maar geen idee of dat wil zonder ook echt healer te spelen. Heb de dps in tank spec kunnen voltooien.
Echter merk ik wel dat ik te snel level, heb nu eigenlijk pas 1 zone af (slechts tot aan de dungeon quest), en moet er dus nog 3 doen maar dan ben ik ondertussen 112. En dan heb ik de niet start zones nog niet eens gehad. Questen na max level ben ik normaal niet zo van.
Zit nu wel in dubio, ga ik met mn monk verder, of doe ik alle start zones eerst met verschillende characters. Zodat het 'nieuw' aanvoelt.
Druid ziet er ook wel zo vet uit zeg, cat / bear skins! misschien toch bear tanking ook nog maar een kans geven...
Dan is er nog de pala, prot pala ftw, maar ja Ashbringer! ook weer een moeilijke keus!