Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:34
Zo, Cathedral of Eternal Night is een beetje overtuned voor mythic +11. Geloof niet dat ik nog iemand heb gezien die een +10 of hoger heeft kunnen doen, die eerste boss doet zoveel damage en de adds die snel doodmoeten hebben zoveel hp dat het voor ons (om en nabij 900ilvl) nagenoeg onmogelijk was om alles op tijd te killen en de boss te kunnen dpsen.

Normal Mythic was dan wel weer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:44
junglebeast schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:55:
Trouwens als mensen FPS issues hebben. Er zijn een boel settings terug gezet naar high of ultra. In mijn geval en dat van guildies. Ook stond de raid video setting weer op 7 ipv 5.
Bij mij ook inderdaad, alles was terug naar 7 van 10. Had al het idee dat sommige spell effects minder zichtbaar waren of minder glow hadden (Raidboss Odyn - grond). Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Vanochtend mijn artifact geüpgraded met de nieuwe traits en een paar world quests gedaan zo her en der.. Grind all the rep.. again! xD

Maar goed ik vermaak me nog steeds prima met Legion.. en de nieuwe patch ziet er erg tof uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Psssst ..

Blizzard heeft op dit moment tot wel 75% korting in zijn gear store:

http://gear.blizzard.com/spring-clearance-sale-2017

[ Voor 3% gewijzigd door Darkfreak op 31-03-2017 12:04 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Darkfreak schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:03:
Psssst ..

Blizzard heeft op dit moment tot wel 75% korting in zijn gear store:

http://gear.blizzard.com/spring-clearance-sale-2017
Ik speel al 12 jaar WoW, ben een groot fan, ook van de lore et cetera. Eén ding heb ik alleen nooit begrepen, dat mensen voor lul gaan lopen in zo'n badjas. Nu laat ik iederen in zijn waarde en zal ik er iemand niet belachelijk mee maken, maar je loopt dan toch compleet voor schut? :P Het kan ook iets té ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:38:
[...]

Ik speel al 12 jaar WoW, ben een groot fan, ook van de lore et cetera. Eén ding heb ik alleen nooit begrepen, dat mensen voor lul gaan lopen in zo'n badjas. Nu laat ik iederen in zijn waarde en zal ik er iemand niet belachelijk mee maken, maar je loopt dan toch compleet voor schut? :P Het kan ook iets té ver gaan.
Wel mee eens. :) Enige wat ik gekocht heb van de blizzard store zijn de twee pushies waarbij een code voor een ingame pet werd bijgeleverd... <3

Zojuist ook m'n DK level 110 laten dingen. :) nu 7 toons op 110, nog 4 te gaan. :) Hunter blijft toch wel de leukste so far :)

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 02-04-2017 12:06 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit toch serieus te twijfel om weer te activeren.

Wil wel eens een rogue levelen. In 12 jaar WoW is dat er nooit van gekomen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zondag 2 april 2017 @ 13:10:
Zit toch serieus te twijfel om weer te activeren.

Wil wel eens een rogue levelen. In 12 jaar WoW is dat er nooit van gekomen
Lekker doen dan toch? :) Je kan altijd weer cancellen. :) Ik vond de rogue (outlaw) lekker uniek om te spelen. :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 2 april 2017 @ 13:22:
[...]
Lekker doen dan toch? :) Je kan altijd weer cancellen. :) Ik vond de rogue (outlaw) lekker uniek om te spelen. :D
Ja, doe het denk ik wel.
Enhancement shaman heb ik nog te doen ( nu 104 ofzo) en zo echt wel eens een rogue willen levelen vanaf level 1.
Assasination lijkt me ook wel leuk

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Broken Shore is niet grappig als je vers 110 bent... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 13:07
Iusedto schreef op zondag 2 april 2017 @ 13:35:
[...]

Ja, doe het denk ik wel.
Enhancement shaman heb ik nog te doen ( nu 104 ofzo) en zo echt wel eens een rogue willen levelen vanaf level 1.
Assasination lijkt me ook wel leuk
Als je legion koopt krijg je ook een lvl 100 boost als het goed is, heb mijne nog niet gebruikt.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

RustStorm schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:08:
Nee je zal toch eerst nog wat heroics/Mythics en WQ's moeten doen. Mijn pala is nu rond de 860, maar hij kan vast wel rond de 845 naar Broken Shore gaan. Ligt natuurlijk ook aan welke spec je hebt. Tanks zijn een stuk makkelijker.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:19:
[...]

Nee je zal toch eerst nog wat heroics/Mythics en WQ's moeten doen. Mijn pala is nu rond de 860, maar hij kan vast wel rond de 845 naar Broken Shore gaan. Ligt natuurlijk ook aan welke spec je hebt. Tanks zijn een stuk makkelijker.
Heb iig de quest gedaan zodat ik weer kan researchen ;) (AK) (heb alleen wel gefaald met m'n volgorde... had eerst de WQs gedaan (rond 65k AP each) en daarna pas de AK naar 26 gebracht... dus ben ruim 400k AP misgelopen met m'n DK haha ;( )

Oh jeej.... Server problemen... :P

[ Voor 20% gewijzigd door RustStorm op 02-04-2017 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ik ben ook weer begonnen :)

Legion aafgeschaft en weer wat gametime.

Inloggen viel niet tegen, meeste addons lijken nog oke.
Echter zijn mn bars een drama :p bijna lege actionbars opeens.

Veel macro's schijnen niet meer te werken dus?

Geen idee hoe ik moet beginnen :P
Heb iig alle lvl 100s ingelogd, zodat die rest op kunnen bouwen.

Mn 92 druid had max rest, dus daar eerst maar wat mee gedaan.
En nu mn brewmaster monk gaan levelen, zijn er tips met dingen die ik eerst moet doen?

Bv alle chars naar 102 ofzo voor artifact, wanneer kan ik time consuming orders aanzetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JBplap schreef op zondag 2 april 2017 @ 18:02:
Geniet er van :)

Ik zou 1 char naar max levelen om zo ook weer bekend te raken met de game

[ Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 03-04-2017 08:22 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inloggen viel niet tegen, meeste addons lijken nog oke.
Echter zijn mn bars een drama :p bijna lege actionbars opeens.

Veel macro's schijnen niet meer te werken dus?

Geen idee hoe ik moet beginnen :P
Heb iig alle lvl 100s ingelogd, zodat die rest op kunnen bouwen.

Mn 92 druid had max rest, dus daar eerst maar wat mee gedaan.
En nu mn brewmaster monk gaan levelen, zijn er tips met dingen die ik eerst moet doen?

Bv alle chars naar 102 ofzo voor artifact, wanneer kan ik time consuming orders aanzetten etc.
Als ik jou was, zou ik eerst je main toon naar level 110 brengen en alles completen wat "moet". Dus de artifacts halen, de class hall quest serie, alle gebieden en natuurlijk de dungeons. Daarnaast zo snel mogelijk je Artifact Knowledge omhoog schroeven naar 25 (om vervolgens op de Broken Isles 26 te unlocken), zodra je hier de kans voor hebt (wordt tijdens questen wel duidelijk).

Dus, vooral: focus op je main toon en daarna lekker gaan bemoeien met alts. (dat is wat ik zou doen als ik nu Legion in zou stappen).

Enjoy! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren begonnen met een assasination rogue, blood elf female.
Wel even wennen levelen vanaf level 1 lol :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
RustStorm schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:58:
[...]
Zojuist ook m'n DK level 110 laten dingen. :) nu 7 toons op 110, nog 4 te gaan. :) Hunter blijft toch wel de leukste so far :)
Nog maar 4? Dan mis je een class ;)

Dit weekend mijn mage ook naar 110 gebracht (en daarmee ook 7 toons op 110). Broken Shore was inderdaad even een uitdaging met 780 ilvl :D Maar goed, we zijn AK26. Daardoor ook op artifact level 33/34 uitgekomen na die 3 Emissary quests.

Nog te gaan nu zijn de shaman, paladin, druid, priest en demon hunter.

Dit weekend ook Upper Karazhan op +11 gedaan met een 3 melee setup (alleen rond de 900 ilvl). Wat een drama is die laatste boss :D Daar zijn we wel even mee bezig geweest doordat men iets te vroeg ergens aan dood ging en we op dat laatste schip in de problemen kwamen door te weinig dps op dat punt. Helaas geen ring als troost gekregen :(

[ Voor 22% gewijzigd door Noiz op 03-04-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:14:
[...]

Nog maar 4? Dan mis je een class ;)
Damn, door de mand gevallen ik... ^_^ Haha, maar je hebt inderdaad gelijk, moet nog: Priest, Monk, Warlock, Mage en Druid. :)

Zoals je ziet... Ben ik niet echt een caster type... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 03-04-2017 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:32:
Wil je alle classes op max leven hebben ?
Is dat je "eind doel" ?
Dat probeer ik sowieso ieder xpack wel ja. Is sinds MoP gelukt. Omdat ik dan iedere class heb ervaren op een bepaalde manier. :) Was ooit een einddoel, maar nu is het gewoon iets wat ik probeer. :) Niet een doel op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

RustStorm schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:25:
[...]

Als ik jou was, zou ik eerst je main toon naar level 110 brengen en alles completen wat "moet". Dus de artifacts halen, de class hall quest serie, alle gebieden en natuurlijk de dungeons. Daarnaast zo snel mogelijk je Artifact Knowledge omhoog schroeven naar 25 (om vervolgens op de Broken Isles 26 te unlocken), zodra je hier de kans voor hebt (wordt tijdens questen wel duidelijk).

Dus, vooral: focus op je main toon en daarna lekker gaan bemoeien met alts. (dat is wat ik zou doen als ik nu Legion in zou stappen).

Enjoy! :D
Thx :)

Tja meestal is het voor het raiden wel nodig om meerdere chars gegeared te hebben voor split runs etc :)

Even een vraagje over glyphs:
Mn druid had die random color shapeshift glyph:
Dit is volgens mij nu vervangen voor:
glyph-of-the-ursol-chameleon (bear)
Wat ik begrijp is dat ik deze nu per spell moet glyphen, gaat dit ook over je spec heen, of heb je die in geval van druid 4x nodig?
Wat is er gebeurt met de oude glyphs? zijn die weg, moet ik dus nieuwe kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
RustStorm schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:08:
Nope, echt niet leuk. En zorg dat je eerst je AK-research opstart voordat je het boost item gebruikt dat je voor orderhall resources kan kopen op je main. Ik heb dat item eerst gebruikt. nu is de qeust bugged om AK tot lvl 50 te krijgen.
Kan de qeust wel inleveren, krijg ook het item. Maar de qeust popt meteen weer op.
en kan je dus nog een keer inleveren.
Als je het item gebruikt dan gebeurt er helemaal niks |:(
Brewmasters zijn fun! (ik speel alleen maar brewmaster, dus misschein beetje roze bril :P )
Maar probeer zo snel mogelijk Li Li als follower vrij te spelen. (order hall qeust line doen).
en gebruik haar als combat ally. Dit kan je survivability enorm verhogen als een brewmaster. (dit geld voor solo-content. in raids zijn brewmasters 2de/3de na de druids?)

de BrM monks zijn nu redelijk solid, maar door de 'quirks' met ironskin brew en purify brew is de self-sustain iets lager dan andere tanks. (indien je geen healer/li li bij hebt)

De monk is wel de leukste class om te spelen. IMO en bied de meeste uitdaging, waarbij fouten snel afgestraft worden. dus dat is even doorbijten. (tevens wijken de monks redelijk veel af vergeleken met vorige xpacs.)

Als je vragen hebt dan laat maar weten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door demonic op 03-04-2017 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:17:
[...]
De monk is wel de leukste class om te spelen.
Enige reden waarom ik weer een sub heb :P
Mis soms echt mijn Monk, heel apart.

Heb jij die Blue post gelezen over de veranderingen/concept die ze willen gaan doorvoeren ?
https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20753776674?page=1

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:31:
[...]

Enige reden waarom ik weer een sub heb :P
Mis soms echt mijn Monk, heel apart.

Heb jij die Blue post gelezen over de veranderingen/concept die ze willen gaan doorvoeren ?
https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20753776674?page=1
Ik was het aan het lezen toen jij hier weer posten.
Ik ben pissed. Als ze dit doorvoeren stop ik per direct.

Ze moeten de monks minimaal 4x zo sterk maken(passive) als dat ze nu zijn willen ze de kleinste veranderingen door kunnen voeren.
Max duration op stagger. Flikker op, dat is onze enige defensive en die moeten we heel precies plannen willen we daar optimaal gebruik van maken. zodat we brews over hebben voor purify als de dmg daadwerkelijk binnen komt.

Max hoeveelheid op hoeveel je kan stagger. max. 1x je HP pool.
Ik weet niet, op raid bosses met normale abilities zit ik regelmatig op stagger percentage van 200-300%.
Dus word mijn HP pool dan ook 20miljoen? denk het niet of wel?!

|:( 8)7

En vooral het zinnetje van die game designer:
We have several experienced Brewmasters internally who voiced this apprehension when first hearing about these changes, and after playtesting it they all agreed that it felt the same to them.
Dit zou de eerste keer zijn dat ze dan daadwerkelijk brewmasters in het team hebben... want het heeft ze ruim een half jaar gekost om brewmaster daadwerkelijk bruikbaar te maken.

Het is geweldig om een spec te spelen die in het begin een lucifer houtje was.
halverwege de xpac (nu) een stevige tafelpoot is. En over een korte tijd weer een luciferhoutje.

En dit allemaal terwijl er een fucking oak van 1500jaar oud langs ons staat welke alles kan wat brewmasters kan, en beter. Maar nee, guardians krijgen geen nerfs... 8)7

Echt wtf.. :(

EDIT:
Ik heb een half jaar lopen ploeteren, mijzelf lopen pushen om tot een nivo te komen waarbij ik niet de liability was van ons raidteam. Heel tijd en moeite in gestoken. Nu zijn we eindelijk on-par met andere tanks. en zijn we niet per definitie een liability... komt dit op ons dak. Dit maakt het spelen van een game voor mij enorm onplezierig.
Voor de mensen die me een zeikerd vinden, fair enough. Maar een korte recap van de wijzingen/voorspelling:
Deze wijzigingen zijn vergelijkbaar met de giga nerfs van de warriors aan het begin van de expansion. Het grote verschil is alleen dat warriors echt ziekelijk OP waren. Monks zijn on-par. ;w

[ Voor 14% gewijzigd door demonic op 03-04-2017 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03:52
JBplap schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:15:
[...]

Tja meestal is het voor het raiden wel nodig om meerdere chars gegeared te hebben voor split runs etc :)

Even een vraagje over glyphs:
Mn druid had die random color shapeshift glyph:
Dit is volgens mij nu vervangen voor:
glyph-of-the-ursol-chameleon (bear)
Wat ik begrijp is dat ik deze nu per spell moet glyphen, gaat dit ook over je spec heen, of heb je die in geval van druid 4x nodig?
Wat is er gebeurt met de oude glyphs? zijn die weg, moet ik dus nieuwe kopen?
Glyphs werken uitsluitend per spec. Mijn paladin heb ik de righteous Fury met 4 wings op alle 3 de specs geglyphed, 1 was helaas niet voldoende.
Op shaman vind ik het wel leuker, Spirit Raptor icm Raptors ipv wolves en ancestral wolf op de overige.
Als het effect hetzelfde is en deze reeds waren toegepast zou je ze niet kwijt mogen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik durft te zweren dat ze geen Brewmaster intern hebben hoor.
Dat is gewoon een "verkoop praatje". Ze doen nu net of dit echt getest wordt en zo de verandering meer gewicht willen geven.

Er zijn blijkbaar BRM's geweest die stagger "gebruikt" hebben om content te cheesen.
(dat zegt die Blue in zijn post)
Maar om daarom dan de hele class te "redesignen" gaat wel heel erg ver 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Iusedto op 03-04-2017 11:59 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:56:
Ik durft te zweren dat ze geen Brewmaster intern hebben hoor.
Dat is gewoon een "verkoop praatje". Ze doen nu net of dit echt getest wordt en zo de verandering meer gewicht willen geven.
Daar ben ik dus ook van overtuigd.
Warrior 7.1(.5) all over again?
en dat op een class(!) welke al nauwelijk nog spelers heeft vanwege de moeilijkheidsgraad, slechte feedback uit blizzard en constante nerfs. welke onverdiend zijn.

Ik denk dat monk de eerste class gaat zijn welke een eind krijgt in WoW. waarbij niemand het meer wilt spelen en uit de game word verwijderd. Dat lijkt de weg te zijn die blizzard lijkt in te slaan. ;w
Iusedto schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:56:
Er zijn blijkbaar BRM's geweest die stagger "gebruikt" hebben om content te cheesen.
(dat zegt die Blue in zijn post)
Maar om daarom dan de hele class te "redesignen" gaat wel heel erg ver 8)7
klopt. zal vast wel gebueren. bv. het solo-en van de fel sytches van gul'dan. maar dan, guardians kunnen dat ook. en nog veel beter ook zelfs.
Het probleem is met het nerfen van bv. stagger. word de gewone gameplay hoe dan ook aangepast. (zelfs als je dat niet wilt.

[ Voor 30% gewijzigd door demonic op 03-04-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

(jarig!)
demonic schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:51:
[...]

Ik was het aan het lezen toen jij hier weer posten.
Ik ben pissed. Als ze dit doorvoeren stop ik per direct.

Ze moeten de monks minimaal 4x zo sterk maken(passive) als dat ze nu zijn willen ze de kleinste veranderingen door kunnen voeren.
Max duration op stagger. Flikker op, dat is onze enige defensive en die moeten we heel precies plannen willen we daar optimaal gebruik van maken. zodat we brews over hebben voor purify als de dmg daadwerkelijk binnen komt.

Max hoeveelheid op hoeveel je kan stagger. max. 1x je HP pool.
Ik weet niet, op raid bosses met normale abilities zit ik regelmatig op stagger percentage van 200-300%.
Dus word mijn HP pool dan ook 20miljoen? denk het niet of wel?!

|:( 8)7

En vooral het zinnetje van die game designer:

[...]

Dit zou de eerste keer zijn dat ze dan daadwerkelijk brewmasters in het team hebben... want het heeft ze ruim een half jaar gekost om brewmaster daadwerkelijk bruikbaar te maken.

Het is geweldig om een spec te spelen die in het begin een lucifer houtje was.
halverwege de xpac (nu) een stevige tafelpoot is. En over een korte tijd weer een luciferhoutje.

En dit allemaal terwijl er een fucking oak van 1500jaar oud langs ons staat welke alles kan wat brewmasters kan, en beter. Maar nee, guardians krijgen geen nerfs... 8)7

Echt wtf.. :(

EDIT:
Ik heb een half jaar lopen ploeteren, mijzelf lopen pushen om tot een nivo te komen waarbij ik niet de liability was van ons raidteam. Heel tijd en moeite in gestoken. Nu zijn we eindelijk on-par met andere tanks. en zijn we niet per definitie een liability... komt dit op ons dak. Dit maakt het spelen van een game voor mij enorm onplezierig.
Voor de mensen die me een zeikerd vinden, fair enough. Maar een korte recap van de wijzingen/voorspelling:
Deze wijzigingen zijn vergelijkbaar met de giga nerfs van de warriors aan het begin van de expansion. Het grote verschil is alleen dat warriors echt ziekelijk OP waren. Monks zijn on-par. ;w
Heb je de dag gezien dat het gepost is? Geen idee of dat actueel is of niet, maar toch. :+

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mojo schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:24:
[...]

Heb je de dag gezien dat het gepost is? Geen idee of dat actueel is of niet, maar toch. :+
Precies wat ik ook dacht... ;) En Blizzard doet ALTIJD iets op 1 April. :)

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 03-04-2017 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

demonic schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:17:
[...]

Brewmasters zijn fun! (ik speel alleen maar brewmaster, dus misschein beetje roze bril :P )
(tevens wijken de monks redelijk veel af vergeleken met vorige xpacs.)

Als je vragen hebt dan laat maar weten ;)
Hehe >:)
Ja ik main zelf ook als sinds MoP een brewmaster, ik bedoel: tanken + energy!
En dan zijn het ook nog fuzzy panda's die kunnen rollen...

Hmm, ben benieuwd dan, guard is weg oa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
JBplap schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:50:
[...]

Hehe >:)
Ja ik main zelf ook als sinds MoP een brewmaster, ik bedoel: tanken + energy!
En dan zijn het ook nog fuzzy panda's die kunnen rollen...

Hmm, ben benieuwd dan, guard is weg oa?
Guard is weg. ISB is soort van de nieuwe shuffle geworden :P
het is nu voort balanceren tussen ISB brews en Purify brews.

en dat is het wel, het veroorzaakt alleen een hele andere playstyle. :)
de wowhead/icy veins guide zijn redelijk accuraat. bv. met betrekking tot de route die je het beste met je artifact kan nemen etcetra.

Kwa stat-prio (niet echt relevant als je nog levelt.. maar voor 110)
raid/solo:
Haste > Crit > mastery > versa > agility

Dung:
Haste > mastery > crit > versa > agility

Waarbij haste zo hoog moet zijn als je prettig vind. ik zelf heb voorkeur tussen de 18-24%.
de rest, alle stats zijn eigenlijk wel mooi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 14:35
Ik weet in iedergeval wel dat dit de 1 april grappen zijn, vind ze wel iets minder sterk dan vorige jaren.

http://www.mmo-champion.c...e-Patch-7-8-0-Alpha-Notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, best wel leuk vanaf level 1 levelen.
Assasination rogue is ook leuk. Bleeds en poison is win/win situatie imo :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Iusedto schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:26:
Hmm, best wel leuk vanaf level 1 levelen.
Assasination rogue is ook leuk. Bleeds en poison is win/win situatie imo :)
Mwa bleeds voor lvling is niet zo fijn, duurt veel te lang, mobs zijn dan al dood.

Zelf toch even mn druid opgepikt (max rest) en van 92 naar 97 gegaan als healer in dungeons.
Lekker rustig :)

Had mn Brm al wel ingelogd, maar geen zin om de tassen op te ruimen nog :P
Doe ik elke expac, bags leeg en wat ik wil bewaren naar de bank.

Alleen zit de bank nu al vol. Eigenlijk kan een hoop natuurlijk weg, omdat je nu die appearances houd.
Want mn bank zit vol met oude raid gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
What can I say.. insane hoe snel je AP krijgt met AK 26. TOch leuk. Heb het nu voor m'n warrior, DK en hunter... andere classes komen vanzelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:41
De mage tower is up nu dus dacht vanochtend even snel een kijkje te nemen met mijn shaman. In 1 woord samengevat....auw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mage Tower challenge is dan ook niet voor de supercasuals.

Wil het vanavond wel proberen met mijn 903 ilvl. Heb wel gehoord dat de enhancement shaman wel een ontzettend moeilijke is om te doen.
Ik ga het gewoon proberen met mijn Destro warlock en dan zien we wel wat er gaat gebeuren, de eerste keer is gratis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
JBplap schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:15:
[...]

Dat is inderdaad wel handig.....als je in een top 10 raiding guild zit ;) En daarbij hebben dat soort guilds meestal meerdere geared characters om classes te kunnen stacken die het erg goed doen op fights.

Doe je dat niet, zou ik mij daar niet zo druk over maken en je focussen op 1 character in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Carthrax schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 07:41:
De mage tower is up nu dus dacht vanochtend even snel een kijkje te nemen met mijn shaman. In 1 woord samengevat....auw!
Dit ja, much auw. Wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had inderdaad al begrepen dat die scenario's die worden unlocked met die mage-tower echter heul erg pittig zijn... zelfs voor zeer goed gegearde toons... :) Wel tof natuurlijk, een beetje uitdaging! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk om te lezen :)
Wat uitdaging is zeker niet verkeerd.

Rogue gaat lekker, al voel ik me wel erg nutteloos in dungeons lol
Geen AOE skill (nog)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:48:
Leuk om te lezen :)
Wat uitdaging is zeker niet verkeerd.

Rogue gaat lekker, al voel ik me wel erg nutteloos in dungeons lol
Geen AOE skill (nog)
Ben je (weer) vrij? :P haha, geintje. :) Welk level ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:49:
[...]

Ben je (weer) vrij? :P haha, geintje. :) Welk level ben je?
Nee joh, gisteravond even gespeeld . Moest sub nog eerst regelen.
Ben nu lvl 25 rogue

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag gisteren dat er een nieuwe raiding guild was, en enkele namen kwamen me wel erg bekend voor. Zooitje Nederlanders die van Frostmane naar Draenor zijn gemigreerd. Kwamen uit Second Nature.

Toevallig :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:03:
Ik zag gisteren dat er een nieuwe raiding guild was, en enkele namen kwamen me wel erg bekend voor. Zooitje Nederlanders die van Frostmane naar Draenor zijn gemigreerd. Kwamen uit Second Nature.

Toevallig :Y
Hoe heet die nieuwe guild ? Of is het een merge met een bestaande guild ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:04:
[...]

Hoe heet die nieuwe guild ? Of is het een merge met een bestaande guild ?
Grave, niet super nieuw, half December opgericht. Ik had ze nog niet voorbij zien komen eerder. Maar zij zijn met aantal mensen gejoined, geen founders en geen merge.

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-04-2017 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Akaendra schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:53:
Mage Tower challenge is dan ook niet voor de supercasuals.

Wil het vanavond wel proberen met mijn 903 ilvl. Heb wel gehoord dat de enhancement shaman wel een ontzettend moeilijke is om te doen.
Ik ga het gewoon proberen met mijn Destro warlock en dan zien we wel wat er gaat gebeuren, de eerste keer is gratis :D
Zo super casual ben ik niet hoor maar ben hardcore op een andere manier ;)
Casual is voor mij meer als je het af en toe speelt. In mijn geval ik raid niet maar heb wel 11 level 110's en heb er nog meer klaar staan voor de laatste paar levels.

Deze challenge is indd meer voor de raider/mythic farmer dan voor de hardcore level Chinezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:30:
[...]

Zo super casual ben ik niet hoor maar ben hardcore op een andere manier ;)
Casual is voor mij meer als je het af en toe speelt. In mijn geval ik raid niet maar heb wel 11 level 110's en heb er nog meer klaar staan voor de laatste paar levels.

Deze challenge is indd meer voor de raider/mythic farmer dan voor de hardcore level Chinezen ;)
Toch altijd wel enigszins bewonderingswaardig... zo veel toons... op max level... holy crap! :) Heb je wel een "echte" main of niet?

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 04-04-2017 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
RustStorm schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:12:
[...]

Toch altijd wel enigszins bewonderingswaardig... zo veel toons... op max level... holy crap! :) Heb je wel een "echte" main of niet?
Kan jij ook, kwestie van veel tijd investeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soeski schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:15:
[...]

Kan jij ook, kwestie van veel tijd investeren :)
Zeker, ik zit nu ook op 7 ofzo... Maar vind het altijd wel leuk om te zien dat mensen zo veel toons op max level hebben. Zijn er ook genoeg die het na 1 of 2 wel genoeg vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Het probleem met zoveel toons is dat je ze niet allemaal kunt "masteren". Je kan simpelweg niet van 11 classes uit je hoofd de rotation perfect weten te doen, het is too much. Laat staan alles inrichten (spellbars e.d., weakauras)... hoop werk buiten het gewone spelen om ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Soeski schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:29:
Het probleem met zoveel toons is dat je ze niet allemaal kunt "masteren". Je kan simpelweg niet van 11 classes uit je hoofd de rotation perfect weten te doen, het is too much. Laat staan alles inrichten (spellbars e.d., weakauras)... hoop werk buiten het gewone spelen om ook nog :)
Ik verbaas mijzelf daar toch altijd in hoe ik alles op de auto piloot kan doen en dat op mijn leeftijd ;)
Maar indd echt helemaal er in verdiepen dat kan niet, dat zou gewoon teveel worden. Maar nog kan ik altijd goed mee draaien.
Zodra ik van char wissel weet ik wat ik moet doen en waar het staat en de keybinds.

Ik heb wel een "main". Mijn paladin is waar ik in Vanilla mee begonnen ben en alles wat ik in het spel doe doe ik eerst met hem. Voor de rest is het gewoon veel afwisselen en het nodige geduld om weer dezelfde WQ's te doen, weer Suramar doorlopen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Iusedto schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:22:
Lees een hoop gemopper over de Mage tower
Grappig leesvoer :)
Komt waarschijnlijk omdat die rep buff / verwijderd is en dat die artifact quest erg lastig schijnt te zijn. Volgens mij is die quest ook gericht op ToS content. Weet niet of het zin heeft om dat op mn fire mage met 890 zelfs te proberen :p

Verder is de wow community ook mega toxic en vinden met name mensen op het forum altijd wel iets om op te zeiken.

Vermaak me prima met 7.2 al hadden ze wel iets beter toe mogen lichten dat er een heleboel dingen gefaseerd uitgerold worden. Voordeel is wel dat m'n 2 alts nu ook nog wat aandacht krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:31
Die challenge scenarios voor mages zijn alleen te doen in 900+ ilvl met de juiste legendaries. En 900+ vereist bijna perfect play, meeste mensen die het lukt om de eindstreep te halen hebben 910ish ilvl.

Als je je er aan wilt wagen, er zijn (in ieder geval voor alle mage challenges, maar ik neem aan voor allemaal) al wel guides en videos uit waar je naar kunt kijken.

Zelf heb ik misschien woensdagavond pas even de kans om het te proberen. Zou misschien net moeten kunnen om arcane te doen en heel misschien frost, maar waarschijnlijk kan ik beter wachten tot ik wat ToS gear heb :p

Die AP buff was trouwens belachelijk. Zag op de mage discord dat mensen in US 30M AP per uur haalden door eindeloos random heroic dungeons te runnen.... Had ik goed kunnen gebruiken om een inhaalslag te maken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door IntToStr op 04-04-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe de Mage Tower wel in de volgende X pac :)

[ Voor 20% gewijzigd door Iusedto op 04-04-2017 13:57 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik ga het vanavond gewoon eens proberen, eens zien hoe ver ik kan komen. Destruction warlock schijnt nogal een interrupt/havoc fight te zijn. Heb iig de juiste legendaries, alleen wat talents nog veranderen. Eens zien of ik het met 903 ilvl kan fixen :D Green fire heb ik toendertijd ook gedaan met LFR gear dus dan moet dit ook wel te doen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Meer info over de invasies die vanaf morgen beginnen: https://twitter.com/warcraftdevs/status/849322657657106432
There will be at least one per day, each in different zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Best frustrerend, de character waar ik het minste mee speel heeft dankzij de nieuwe patch ilvl 880 gehaald, wat zowat het hoogste is van ze allemaal.
Ik ben er wel zo goed als achter wat ik mis doe met de druid, nl Lifebloom als HoT gebruiken. Gisteren per toeval de tooltip nog eens gelezen en blijkt dat deze maar 1 target gelijktijdig kan hebben terwijl ik deze rond spam tussen de party door waardoor deze weinig nut heeft behalve de initiële heal.
Ik moet nog wat rondlopen in mythics maar ik ben wel overtuigd dat dit een verbetering zal geven met het healen.
Mijn frost mage is 878 geworden en daardoor ben ik de nighthold nog maar eens ingetrokken. Op recount DPS meter sta ik eindelijk op de eerste pagina (top 8) wat een hele verbetering is (daarvoor net niet laatste)
De mage tower heb ik geprobeerd maar kom ik niet verder dan de eerste mob dankzij heel wat kite werk. 1 hit kill is nogal zuur :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het met de Mage Tower nu ook insane eenvoudig om AP te farmen middels HC dungeons? Las paar dagen terug in de guildchat dat je dan zo 30M AP kan farmen per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
RustStorm schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:05:
Is het met de Mage Tower nu ook insane eenvoudig om AP te farmen middels HC dungeons? Las paar dagen terug in de guildchat dat je dan zo 30M AP kan farmen per uur.
Ik weet niet precies wat de dropkans is, maar kreeg ongeveer 1 extra token per heroic (van 450/550k AP, weet het even niet zeker). Denk dat je echt al een guildgroep moet hebben en als een malle door die dungeon heen rennen om dat soort aantallen te halen. Gewoon random heroic met LFD zal je wellicht een 4-5M kunnen opleveren (als dat al te halen valt).

Dat terzijde, gisteren dan eindelijk het glorieuze moment dat ik mijn BiS legendary heb mogen looten \o/, de helm voor fury warrior. Nu alleen nog de cloak zien te krijgen en dan kan ik eindelijk voor andere specs legendaries proberen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:27:
[...]

Ik weet niet precies wat de dropkans is, maar kreeg ongeveer 1 extra token per heroic (van 450/550k AP, weet het even niet zeker). Denk dat je echt al een guildgroep moet hebben en als een malle door die dungeon heen rennen om dat soort aantallen te halen. Gewoon random heroic met LFD zal je wellicht een 4-5M kunnen opleveren (als dat al te halen valt).

Dat terzijde, gisteren dan eindelijk het glorieuze moment dat ik mijn BiS legendary heb mogen looten \o/, de helm voor fury warrior. Nu alleen nog de cloak zien te krijgen en dan kan ik eindelijk voor andere specs legendaries proberen te krijgen.
Yay! Grats man! :D Ik ga ook weer iets meer met m'n warrior spelen denk ik. :) (moet alleen nog wel alle research doen voor de class hall bonussen.

Maar sowieso even andere appearance regelen voor m'n frost DK door de world boss te mollen vanavond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond even lekker de rest XP op mijn blood DK opgemaakt.
Blijft toch een heerlijke spec. Level 106 nu

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik heb gisteren ook even mijn Demon Hunter van 103 naar 107 gebracht. Speelt tot nu toe lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 3 april 2017 @ 22:58:
What can I say.. insane hoe snel je AP krijgt met AK 26. TOch leuk. Heb het nu voor m'n warrior, DK en hunter... andere classes komen vanzelf. :)
Ik zit erover te denken om een alt te levellen, deze vanaf mijn main van resourecs te voorzien en pas verder te spelen als ik AK 26 of 27 heb.

Ik heb afgelopen weekend op mijn druid de feral en guardian legendaries opgehaald en met twee uurtjes spelen zaten beide wapens op 35 traits. En dan speelt de spec opeens een heel stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het iemand hier gelukt om het scenario van de Mage Tower te voltooien en dus nieuwe uiterlijk te unlocken van het artifact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
RustStorm schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:49:
Is het iemand hier gelukt om het scenario van de Mage Tower te voltooien en dus nieuwe uiterlijk te unlocken van het artifact?
If only :P Heb het gisteravond wel even geprobeerd maar ik heb de skills niet. Zodra ik als destro warlock een interrupt mis (en die hebben we al zoveel) is het wel klaar. Denk ook dat de Mage Tower voorlopig niet meer gebouwd gaat worden gezien het echt catered op de 2% van de spelers die het wel kan. AP is generfed (want 30 mill AP per uur door heroics te doen) dus dan blijft er vrij weinig rede over om die toren nog op te gaan bouwen.

Plus het feit dat elke keer het scenario uberhaupt proberen 100 nethershards kost (farmen is geen drol aan). Ik doe het wel als ik wat meer gear heb ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Akaendra op 05-04-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Onze server hoor ik veel de opmerking dat er idioten zijn die de command center bouwen. Wat is hier de reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Devler schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:01:
Onze server hoor ik veel de opmerking dat er idioten zijn die de command center bouwen. Wat is hier de reden voor?
Die dingen zijn region-wide (of doel je enkel op de opmerkingen?)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang staat de mage tower nog? Heb gisteren niet kunnen spelen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:56:
[...]

If only :P Heb het gisteravond wel even geprobeerd maar ik heb de skills niet. Zodra ik als destro warlock een interrupt mis (en die hebben we al zoveel) is het wel klaar. Denk ook dat de Mage Tower voorlopig niet meer gebouwd gaat worden gezien het echt catered op de 2% van de spelers die het wel kan. AP is generfed (want 30 mill AP per uur door heroics te doen) dus dan blijft er vrij weinig rede over om die toren nog op te gaan bouwen.

Plus het feit dat elke keer het scenario uberhaupt proberen 100 nethershards kost (farmen is geen drol aan). Ik doe het wel als ik wat meer gear heb ofzo.
Ik heb nog niet expliciet gelezen dat het inderdaad generfed is. Maar ik kan me goed voorstellen dat ze dit wel (gaan) doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
De extra AP tokens op heroic zijn zwaar generfed met een hotfix.

Gelukkig is de nieuwe affix, die explosive orbs, ook al gehotfixed, want dat ging ook nergens over als ik teruglees wat ze bij US zagen :p

Verder gaat het best goed bij de release van deze patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devler schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:01:
Vermoedelijk omdat mensen die hidden skin willen halen, en dus alles behalve Mage Tower zinloos vinden. Punt is, er zijn zoveel mensen die die skin voorlopig niet kunnen halen. Zo ongeveer alles onder ilvl 900 kan het op voorhand schudden.

Command Center zorgt voor extra mini bosses met 890 loot. Tevens rep bonus.

Kortom: mythic geared spelers vs de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:10:
De extra AP tokens op heroic zijn zwaar generfed met een hotfix.

Gelukkig is de nieuwe affix, die explosive orbs, ook al gehotfixed, want dat ging ook nergens over als ik teruglees wat ze bij US zagen :p

Verder gaat het best goed bij de release van deze patch...
Hoef ik in ieder geval niet naar huis te racen om nog heroics te gaan spammen.... Dan vind ik het wel best en neem ik het voor lief. :D Blijft altijd " oneerlijk " dat veel mensen van zo iets goed kunnen profiteren t.o.v. anderen die niet de tijd hebben om te spammen. Nee, dat is geen klagen, want het zal me voor de rest een worst wezen, maar als je er over nadenkt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Meh, ik heb nog hopen loot nodig van 890+ dus van mij mag het. Ik denk dat een boel mensen de mage tower challenge niet halen behalve de 2%, het jammere is dat deze ook de meeste resources voor het builden bijbrengen en zo de algemene flow bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devler schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:14:
Meh, ik heb nog hopen loot nodig van 890+ dus van mij mag het. Ik denk dat een boel mensen de mage tower challenge niet halen behalve de 2%, het jammere is dat deze ook de meeste resources voor het builden bijbrengen en zo de algemene flow bepalen.
En daarom zijn veel mensen begonnen met het oppotten van hun resources. Waarom zou ik bijdragen aan een building die ik niet wil en die gaat winnen? Om die reden wordt dat oppotten nu dus ook generfed. Je mag straks nog max 1000 resources hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:14:
[...]

Hoef ik in ieder geval niet naar huis te racen om nog heroics te gaan spammen.... Dan vind ik het wel best en neem ik het voor lief. :D Blijft altijd " oneerlijk " dat veel mensen van zo iets goed kunnen profiteren t.o.v. anderen die niet de tijd hebben om te spammen. Nee, dat is geen klagen, want het zal me voor de rest een worst wezen, maar als je er over nadenkt... :)
Ik mis dit soort zaken ook altijd. Zitten een paar werklozen in de guild die altijd deze voordeeltjes mee pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 12:08
RustStorm schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:49:
gisteravond nog geprobeerd, maar helaas. Als tank warrior met 878 niet te doen.
Wel een aardige sprong gemaakt in ilvl, begin [atch 7.2 met 861 en nu, dus alweer op 878 zonder alteveel moeite.
Een tweede legendary doel al vrij snel wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Het enige ding wat ik heb is dat die challenge gewoon free moet zijn om te proberen, en niet 100 shards kost elke keer. Green Fire Quest was dat betreft een mooie challenge die ook zeker te doen was in LFR gear en je tenminste nog kon terugkomen van een foutje. Magoed, we gaan het zien wat ze gaan doen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:39:
[...]

Ik zit erover te denken om een alt te levellen, deze vanaf mijn main van resourecs te voorzien en pas verder te spelen als ik AK 26 of 27 heb.

Ik heb afgelopen weekend op mijn druid de feral en guardian legendaries opgehaald en met twee uurtjes spelen zaten beide wapens op 35 traits. En dan speelt de spec opeens een heel stuk fijner.
AK26 kan je binnen een uur na 110 te worden al krijgen. Boekje voor AK20 (gesponsord door je main) > 5x instant AK research (2500 order resources nodig, gesponsord door je main) > quest doen voor AK26. En klaar. Die quest is wellicht een uitdaging als je net 110 bent, maar zeker te doen (althans, voor mijn mage met 793 ilvl :9 )
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:06:
Hoe lang staat de mage tower nog? Heb gisteren niet kunnen spelen helaas :(
Iedere building blijft 3 dagen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Akaendra schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:04:
Het enige ding wat ik heb is dat die challenge gewoon free moet zijn om te proberen, en niet 100 shards kost elke keer. Green Fire Quest was dat betreft een mooie challenge die ook zeker te doen was in LFR gear en je tenminste nog kon terugkomen van een foutje. Magoed, we gaan het zien wat ze gaan doen ermee.
100 shards is niks aangezien je er met gemak een hele zooi kan farmen binnen notime. Ik probeer het later wel als ik over de 900 gear ben. Tis uiteindelijk maar een artifact skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noiz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:06:
[...]

AK26 kan je binnen een uur na 110 te worden al krijgen. Boekje voor AK20 (gesponsord door je main) > 5x instant AK research (2500 order resources nodig, gesponsord door je main) > quest doen voor AK26. En klaar. Die quest is wellicht een uitdaging als je net 110 bent, maar zeker te doen (althans, voor mijn mage met 793 ilvl :9 )

[...]

Eens kijken of die challenge met een ilevel 905 resto druid te doen is. Heb 6000 shards, dus heb wel een paar pogingen.

Ik wil niet weer hetzelfde als met de green fire quest. Die probeerde ik voor de achievement in de laatste week voor de nieuwe expansion te halen en toen was hij bugged. De aanval die je moest line of sighten ging dwars door de muur heen.

Ticket geopend, was niets van waar volgens GM. Youtube filmpje opgenomen van van de bug, nieuwe ticket geopend. Nieuwe reactie: inderdaad we zien het, meerdere bug reports gehad. Maar we doen er niets aan want treft maar klein percentage en focus is op de expansion launch.

Sindsdien laat ik deze zaken niet meer liggen tot het eind van een expansion.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2017 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:08:
[...]

Eens kijken of die challenge met een ilevel 905 resto druid te doen is. Heb 6000 shards, dus heb wel een paar pogingen.
Wat ik van onze resto druid begreep is dat scenario best goed te doen. De ellende is alleen dat het lastig is de juiste NPC's te targetten die je moet healen aangezien ze niet op frames verschijnen en target macro's niet werken.
Onze holy paladin daarintegen heeft er gisteren 7500 shards doorheen gejaagd maar heeft het uiteindelijk gehaald 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Sn3gG3l schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:07:
[...]

100 shards is niks aangezien je er met gemak een hele zooi kan farmen binnen notime. Ik probeer het later wel als ik over de 900 gear ben. Tis uiteindelijk maar een artifact skin.
Maakt niet uit hoe snel het is, je moet tijd besteden aan het farmen ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Akaendra schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:12:
[...]

Maakt niet uit hoe snel het is, je moet tijd besteden aan het farmen ervan.
Jij wil het liefst alles gratis krijgen zonder er moeite voor te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Sn3gG3l schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:19:
[...]

Jij wil het liefst alles gratis krijgen zonder er moeite voor te doen?
:')

Je hebt me overduidelijk niet begrepen als je met dit soort onzin aan komt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Noiz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:06:
[...]

[...]

3 dagen nadat deze klaar is, ongeacht of je inlogt? Mijn Mage Tower was maandagnacht klaar en ik heb juist 3 dagen geen tijd om in te loggen... is het dan voor "niks" geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Soeski schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:29:
[...]

3 dagen nadat deze klaar is, ongeacht of je inlogt? Mijn Mage Tower was maandagnacht klaar en ik heb juist 3 dagen geen tijd om in te loggen... is het dan voor "niks" geweest?
Het is inderdaad 3 dagen, ongeacht of je inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ik ben weer begonnen met spelen en sta op het punt om naar de Broken Isles te gaan. Ik ben helemaal nieuw in Legion. Van wat ik heb begrepen is er een manier om gelijk een hoger level AK te halen; waar en wanneer kan ik dit doen? Ik heb gezocht op websites maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Sn3gG3l schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:31:
[...]

Het is inderdaad 3 dagen, ongeacht of je inlogt.
Ok, thanks... als ik dus donderdagavond weer inlog heb ik nog hooguit een paar uurtjes... lekker zinvol :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wee Man schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:37:
Ik ben weer begonnen met spelen en sta op het punt om naar de Broken Isles te gaan. Ik ben helemaal nieuw in Legion. Van wat ik heb begrepen is er een manier om gelijk een hoger level AK te halen; waar en wanneer kan ik dit doen? Ik heb gezocht op websites maar kan het niet vinden.
Eerst je AK op 25 krijgen middels de normale route in je class order hall; dit kost nauwelijks nog tijd, behalve de resources farmen... daarna asap naar AK 26 brengen via quest op Broken Shore... Want ik kan me niet voorstellen dat je meteen richting AK 26 schiet zodra je de quest op Broken Shore hebt voltooid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
RustStorm schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:46:
Eerst je AK op 25 krijgen middels de normale route in je class order hall; dit kost nauwelijks nog tijd, behalve de resources farmen... daarna asap naar AK 26 brengen via quest op Broken Shore... Want ik kan me niet voorstellen dat je meteen richting AK 26 schiet zodra je de quest op Broken Shore hebt voltooid. :)
Begin je al aan AP/AK tijdens het levelen of komt dit pas in beeld op level 110?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wee Man schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:49:
[...]

Begin je al aan AP/AK tijdens het levelen of komt dit pas in beeld op level 110?
Tijdens het levelen krijg je op een gegeven moment de mogelijkheid dit te starten. :) Dus goed in d egaten houden wanneer je weer Class order Hall quests krijgt. :)

Edit: level 110 begint het AK research dus... @Noiz d:)b

Irritant om dingen - net niet - te weten |:(

[ Voor 15% gewijzigd door RustStorm op 05-04-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Duidelijk, bedankt. Nu eerst maar aan het levelen beginnen. Ik kijk er naar uit d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wee Man schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:56:
Duidelijk, bedankt. Nu eerst maar aan het levelen beginnen. Ik kijk er naar uit d:)b
Anytime. :) Geniet er maar van, want het is echt een leuke expansion als je het mij vraagt (en ook als je het andere vraag vermoed ik zo... ;))

Oh, nog iets: op level 102 -- gelijk je andere artifacts halen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dus die invasions he... Er is elke dag 1 invasion die 6 uur lang up is. 3x raden wanneer die 6 uur zijn? Ja, inderdaad, je hebt er nog iets minder dan 2 van over voor vandaag...

Echt niet te geloven wat er met deze patch allemaal is gebeurd. Hoe kun je zoiets nou plannen op een tijdstip dat iedereen moet werken / naar school moet / etc? Hopelijk verschuiven deze tijdstippen per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:08:
Dus die invasions he... Er is elke dag 1 invasion die 6 uur lang up is. 3x raden wanneer die 6 uur zijn? Ja, inderdaad, je hebt er nog iets minder dan 2 van over voor vandaag...

Echt niet te geloven wat er met deze patch allemaal is gebeurd. Hoe kun je zoiets nou plannen op een tijdstip dat iedereen moet werken / naar school moet / etc? Hopelijk verschuiven deze tijdstippen per dag.
Dat zal uiteindelijk hopelijk ook wel gebeuren. In het begin van WoW hadden ze de maintenance ook op een belachelijk tijdstip gepland. Dus, we kunnen hopen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
IntToStr schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:08:

Ik kan me voorstellen dat ze net zoals de pre-expac invasions om de 6 uur veranderen.
Kan me niet voorstellen dat Blizz zo dom is om het een keer op een dag op een tijdstip dat bijna niemand speelt het te doen.
Pagina: 1 ... 76 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.