Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk te zien dat je weer lekker van WoW gaat genieten JBplap. :)

Ik ga vandaag (tenzij de zon meer gaat schijnen) weer eens verder met m'n DK (even de blood en unholy artifacts halen sowieso). Uiteraard ga ik ook weer even met de hunter spelen ^_^

Blood-spec is toch wel erg powerful als je het eenmaal helemaal onder de knie hebt volgens mij... holy crap ^_^

[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 26-03-2017 13:12 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:22
In navolging van mijn eerste rant over de resto druid heb ik mijn talente aangepast naar cenarion ward en moet zeggen dat het in mythics +6 een groot verschil maakt. Ook het niet proberen aftoppen van de dos zorgt ervoor dat ik niet faal in het healen en regelmatig mee start te dps en omdat de healing rustig bij tikt.
Ik heb wel een boel extra hots trackers gemaakt zodat ik exact weet wie welke hot over zich heen heeft en hoe lang deze nog loopt zodat ik tijdig kan rebuffen. Vuhdo heeft hier een mooie optie voor die ik voorheen nooit gebruikte.
In pvp merk ik wel dat ik zwaar achteruit ben gegaan kwa healing done, zeker tov mijn priest kameraad die rondjes om me heen loopt en gelijktijdig nog mee top dmv doet.
Mijn healing favoriet blijft toch voorlopig de shaman :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:18

vhal

ಠ_ಠ

Terence(x) schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 17:12:
[...]

Is meet dat jouw DPS'ers gewoon echt sucken :(

300k dps 890+ ilvl is echt gewoon compleet niks van je class snappen om eerlijk te zijn
Hmm, doet men nu al >300K dps in Legion? Ik kon mij herinneren dat dit pre-Pandaria was voor de itemsquish en in WoD weer een stuk lager. Ik vraag mij dan af wat de dps nu zou zijn geweest als deze itemsquish niet was uitgevoerd 8)7

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Dan spraken we nu allicht over 3M dps :-)
Kwestie van wat nulletjes te schrappen.
Voor mijn part doen we nu 1 -3 dps, zolang het HP niveau van de bosses maar in dezelfde factor schaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 16:45
vhal schreef op maandag 27 maart 2017 @ 08:27:
[...]

Hmm, doet men nu al >300K dps in Legion? Ik kon mij herinneren dat dit pre-Pandaria was voor de itemsquish en in WoD weer een stuk lager. Ik vraag mij dan af wat de dps nu zou zijn geweest als deze itemsquish niet was uitgevoerd 8)7
Klopt, ze hebben het een keer weer geprobeerd om te "nerfen". Maar in Legion zijn de stats weer zodanig hoog dat je weer veel HP hebt. Als DPSer met een ilevel van rond de 875 heb ik iets van 2,4 miljoen HP. Zelf maakt het mij niet zoveel uit, het heeft ook wel iets dat je HP hoger wordt door de expansions heen. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ze nu hier toch voor gekozen hebben aangezien ze dit wilden veranderen. Bij RuneScape was het wel altijd zo dat hoe hoger je HP hoe beter ze berekeningen konden doen (vanwege het afronden van damage etc.).

Afgelopen 2 maanden niet echt meer gespeeld. Niet vanwege dat ik geen zin meer had, maar meer omdat ik nog andere games wilde spelen :P. Dus deze week mijn subscription maar even vernieuwen en dan verder met mijn char.

Ben nog steeds helemaal verzot op mijn Monk, dus daar ga ik ook verder mee. Heb nog helemaal geen tijd gestoken in het behalen van die Withered hidden artifact, dus deze ook maar gaan halen :).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
vhal schreef op maandag 27 maart 2017 @ 08:27:
[...]

Men doet nu al >800k dps op single target. Zitten nu iets verder dan de pre-item squish waar men tegen de 500-600k aan zat.

Gisteren was eindelijk weer eens een mooie raidavond. Na veel te veel wipes op mythic Tychondrius te hebben gehad zowel Tich als ook Botanist omgelegd. Wat ik begreep gaan we nu een uitstapje maken terug naar ToV om Helya ook maar eens om te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:18

vhal

ಠ_ಠ

Noiz schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:23:
[...]
Men doet nu al >800k dps op single target. Zitten nu iets verder dan de pre-item squish waar men tegen de 500-600k aan zat.
Goh, nou ben ik er al weer een jaartje of 1,5 uit maar dit verbaasd mij wel enigszins...zeker omdat ik ergens rond het WoD 30Kdps tijdperk ben gestopt :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Noiz schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:23:
[...]

Ik heb in een heroic al een roque meegemaakt die over de 1000K dps deed. wel met timewarp maar toch 8)7 needless to say de boss ging sneller neer dan een trashmob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Gisteren de +15 achievement gehaald, was een beetje bezorgd of het nog zou lukken aangezien met patch 7.2 de Mythic+ dungeons gebuffed gaan worden en een +15 wel heel moeilijk gaat worden. Dus ik ben erg blij :)
Vanaovond gaan we proberen Ellisande HC om te leggen, hopelijk gaat dat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
vhal schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:29:
[...]

Goh, nou ben ik er al weer een jaartje of 1,5 uit maar dit verbaasd mij wel enigszins...zeker omdat ik ergens rond het WoD 30Kdps tijdperk ben gestopt :P
WoD zijn we uiteindelijk gestopt rond de 125-150k dps in mythic raids, dus we hebben inderdaad een behoorlijke sprong gemaakt weer. Emerald Nightmare/Trial of Valor zaten we nog rond de 300-400k dps, nu in Nighthold met tier sets, goede trinkets en maxed out artifacts zitten we dus ietsje hoger :P Mijn warrior heeft bijvoorbeeld ook bijna 5m health als dps zijnde.
HStyles schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:39:
[...]

Ik heb in een heroic al een roque meegemaakt die over de 1000K dps deed. wel met timewarp maar toch 8)7 needless to say de boss ging sneller neer dan een trashmob
Burst dps is gigantisch ja. Onze DH en ikzelf beginnen bossfights met een kleine 2,5-3m burst dps. Daarna zakt dat natuurlijk terug, maar in een dungeon is een boss al dood tegen die tijd :P

[ Voor 27% gewijzigd door Noiz op 27-03-2017 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
HStyles schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:39:
[...]

Op die korte fights is dat wel te halen, maar denk dat je wel Mythic raid gear nodig gaat hebben om dat op een raidboss te halen.

OMG Noiz, je dps warrior 5m hp? Mijn tank DH heeft maar 5,5m HP :( (en dat is afgerond naar boven)

Denk dat jij dan wel Mythic raids doet?

[ Voor 14% gewijzigd door wimdezoveelste op 27-03-2017 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
wimdezoveelste schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:42:
[...]

Op die korte fights is dat wel te halen, maar denk dat je wel Mythic raid gear nodig gaat hebben om dat op een raidboss te halen.

OMG Noiz, je dps warrior 5m hp? Mijn tank DH heeft maar 5,5m HP :( (en dat is afgerond naar boven)

Denk dat jij dan wel Mythic raids doet?
Ja, fury heeft een gigantische health pool. Waar andere specs/classes een damage increase kregen bij punten op hun artifact (tot 35), kreeg fury meer stamina \o/.En de gear die ik ondertussen heb helpt natuurlijk ook. Wij zitten nu op 7/10 mythic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijzelf gisteren uitstekend vermaakt met m'n DK om eerlijk te zijn. Ben van 102 naar 106 gegaan zonder al te veel moeite. M'n artifacts bij elkaar gehaald en de twee kleine leveling zones voltooid. Ga nu Stormheim doen, want dat vind ik toch een iets leukere zone dan Highmountain.

Natuurlijk ook even bezig geweest met m'n hunter. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:23
Afgelopen weekend heeft het koppeltje Prot Paladin/Holy Paladin van de vrouw en mijzelf de 110 bereikt.
Zij wilde een keer kijken hoe prot werkte en ik wilde wel weer eens een holy pally. Maar een leuke combo om zo te levelen.
Nu even weer wat gear bijelkaar verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ben toch ook weer begonnen met WoW, met m'n hunter. Toch maar de Survival-spec geprobeerd en het is stiekem toch wel leuk. Af en toe doet m'n pet annoying nadat ik naar een mob geharpoond ben, maar verder is het wel leuk doorbeuken.

Ben alleen meer van het solo aankloten en ik vind het daarom eigenlijk wel jammer dat nagenoeg alle questlines eindigen in een dungeon. Nou ja, zal 's kijken of ik voor een paar normals kan queuen. Ken de instances en bossfights niet, maar hoop dat m'n ilvl (nu 843) hoog genoeg is om wat schoonheidsfoutjes te compenseren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
Hunter is wel echt dé faceroll go-to class van dit moment geloof ik. Ultieme DPS zonder dat skill vereist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B00st3r schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:24:
Hunter is wel echt dé faceroll go-to class van dit moment geloof ik. Ultieme DPS zonder dat skill vereist is.
Ik moet zeggen dat de DK niet veel anders is... echt appeltje eitje om daarmee te levelen, en dan ben ik niet eens blood specced.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Voor mensen die een beetje willen inlezen in alle veranderingen die woensdag met 7.2 komen.

https://www.reddit.com/r/...ion_and_tips_guide_to_72/

Zelf dacht ik dat de ToS iets eerder zou komen dan de vermeende datum (20 juni). Dat is best nog lang in NH verblijven. Ben bang dat er nu een aantal spelers gaan afhaken en een break nemen tot ToS open is. Maar blijkbaar is het een soort van Sunwell achtige patch.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit valt onder Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 84% gewijzigd door Gropah op 27-03-2017 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het al avond? Heb de WoW-smaak weer te pakken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 14:35
RustStorm schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:24:
Haha maar goed te horen dat het je weer bevalt.

Mijn weekend begon ook goed met een legendary die dropte van de world boss.
Gelijk allemaal whispers met dat deze in 7.2 eindelijk bruikbaar werd :).

Voor de rest 101.5 met mijn hunter geworden, nog maar half level voordat ik survival kan proberen.
Maar ook van al mijn alts even snel het artifact gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik heb mij voorgenomen nu eerst de laatste 3 classes die ik nog niet op 110 heb te levelen. Moet nog een Demon Hunter, Warlock en Druid.
De DH zit op 104 dus die krijgt prio, de warlock en druid zitten nog op 101.

Ondertussen alweer 11 chars op 110 ..oeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:24:
Doe je goed hehe
Ik had bijna weer een sub genomen en mijn Shaman naar 110 willen brengen.
Maar toen besefte ik dat ik nog belasting en andere administratie moest doen afgelopen weekend.

Misschien deze week toch eens weer een maandje subben :X

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik ga volgende week weer beginnen met WoW. Waarschijnlijk op mijn oude server Argent Dawn.

Kan ik de komende paar dagen mijn hoofd breken over wat ik wil spelen. Een van de lvl 100 toons? Nieuw poppetje rollen? DH proberen eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wee Man schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:34:
Ik ga volgende week weer beginnen met WoW. Waarschijnlijk op mijn oude server Argent Dawn.

Kan ik de komende paar dagen mijn hoofd breken over wat ik wil spelen. Een van de lvl 100 toons? Nieuw poppetje rollen? DH proberen eventueel?
Hangt er van af hoe lang het geleden is dat je hebt gespeeld... anders lekker opnieuw beginnen. :) Nooit erg om een verse start te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
RustStorm schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:36:
[...]

Hangt er van af hoe lang het geleden is dat je hebt gespeeld... anders lekker opnieuw beginnen. :) Nooit erg om een verse start te maken.
Met mijn oorspronkelijke account ben ik ergens vroeg in 6.2 gestopt. Vorig jaar nog een maandje gespeeld met de WoW filmcode vlak voordat de Legion prepatch uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wee Man schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:46:
[...]

Met mijn oorspronkelijke account ben ik ergens vroeg in 6.2 gestopt. Vorig jaar nog een maandje gespeeld met de WoW filmcode vlak voordat de Legion prepatch uitkwam.
Dus heel Legion is nog nieuw voor je? Super leuk man. :) Ik zou dan lekker vanaf level 100 aan de bak gaan als ik jou was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
RustStorm schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:16:
[...]

Dus heel Legion is nog nieuw voor je? Super leuk man. :) Ik zou dan lekker vanaf level 100 aan de bak gaan als ik jou was. :)
Ja? Rets zijn nog wel leuk om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wee Man schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:27:
[...]

Ja? Rets zijn nog wel leuk om te spelen?
Eerlijk gezegd vond ik Ret een van de mindere specs om te spelen. Heb tot dusverre een Ret Paladin, DPS DH, Enh Shaman, Outlaw Rogue, Survival Hunter, Fury Warrior en ben nu ook bezig een Frost DK te levelen. Survival hunter en Outlaw rogue zijn samen met de DK wel het leukste tot nu toe. DH is sowieso wel tof om te spelen; gewoon een nieuwe ervaring. Fury voelt wat clumsy om een of andere reden en een Enh. shaman vrij traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scaper
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 12:38

scaper

the leGend

RustStorm schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:30:
[...]

Eerlijk gezegd vond ik Ret een van de mindere specs om te spelen. Heb tot dusverre een Ret Paladin, DPS DH, Enh Shaman, Outlaw Rogue, Survival Hunter, Fury Warrior en ben nu ook bezig een Frost DK te levelen. Survival hunter en Outlaw rogue zijn samen met de DK wel het leukste tot nu toe. DH is sowieso wel tof om te spelen; gewoon een nieuwe ervaring. Fury voelt wat clumsy om een of andere reden en een Enh. shaman vrij traag.
Ik ben momenteel bezig met het levelen van een outlaw rogue maar vind het hem nog niet erg speciaal. Hij is inmiddels 81 en wil hem eigk gaan gebruiken voor PvP. Misschien moet ik nog ff doorlevelen of misschien zie ik wat over het hoofd. Het lijkt me geen leuke raiding spec iig.

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Van de melee specs die ik op max level heb vind ik op dit moment WW Monk het leukst. Assassination Rogue is ook wel leuk om te spelen.

Ret paladin is mijn main maar speel ik minder dan de anderen. Deze heeft wel wat verbeteringen gehad met de vorige patch maar ben gewoon geen fan van de huidige opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavonsDaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 14:11

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

Sup guys.

Hoe zorgen jullie ervoor dat dit spel ook 'leuk' blijft voor jullie? Een situatieschets: Ik main(de) een Frost Mage. Die heeft nu ilvl 830, zit op de Horde kant en heeft dus de meeste uren.

Daarnaast heb ik een Paladin die voornamelijk Spec is; ongeveer hetzelfde ilvl als m'n Mage en niet zoveel uren (no geen progress in Suramar bijv.).

Verder een lvl 100 Priest en Hunter. Maar ik merk dat ik toch wat anders zoek, maar geen idee wat de classes doen of gaan doen in 7.2. Sowieso heb ik weinig zin om NOGMAALS de content van 100-110 te doen maar als ik nou een doel voor ogen heb...

Suggesties? Wellicht gewoon een heel andere class proberen? Andere faction? Wat doen jullie als je merkt dat het spel 'eentonig' begint te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
RavonsDaro schreef op maandag 27 maart 2017 @ 16:22:
Sup guys.

Hoe zorgen jullie ervoor dat dit spel ook 'leuk' blijft voor jullie? Een situatieschets: Ik main(de) een Frost Mage. Die heeft nu ilvl 830, zit op de Horde kant en heeft dus de meeste uren.

Daarnaast heb ik een Paladin die voornamelijk Spec is; ongeveer hetzelfde ilvl als m'n Mage en niet zoveel uren (no geen progress in Suramar bijv.).

Verder een lvl 100 Priest en Hunter. Maar ik merk dat ik toch wat anders zoek, maar geen idee wat de classes doen of gaan doen in 7.2. Sowieso heb ik weinig zin om NOGMAALS de content van 100-110 te doen maar als ik nou een doel voor ogen heb...

Suggesties? Wellicht gewoon een heel andere class proberen? Andere faction? Wat doen jullie als je merkt dat het spel 'eentonig' begint te worden?
Iets anders gaan spelen ?

Ik bedoel het is duidelijk dat je geen echte intresse in de endgame heb, aangezien 830 echt niks is, je heb geen raids gedaan, geen m+, wow is over het algemeen een game voor als je max level bent en als je daar de content niks aan vind dan is het lastig om te blijven spelen.

(ik heb geen idee of het legt de classes die je speelt of dat je over het algemeen gewoon wow eentonig vind.... dus neem het met een korrel zout als het puur aan de classes legt die je speelt :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
RavonsDaro schreef op maandag 27 maart 2017 @ 16:22:
Voor mij is het simpel, dan speel ik meestal andere games of ga ik series/films kijken die zich hebben opgestapeld op de watchlist.

Belangrijkste is om je af te vragen wat je nu leuk vind om te doen in-game. Voor mij is dat mythic raiding bijvoorbeeld. Andere zaken raak ik sneller op uitgekeken zoals mythic dungeons farmen, pet battles, pvp, etc. Dat zijn dingen die ik af en toe eens doe maar als snel genoeg van heb. Mythic/end-game raiding doe ik al 12 jaar lang en zal mij niet vervelen. Of ja, tenzij de farm periode te lang duurt. Maar ook dan speel ik veelal andere games of ben ik meer bezig met alts (dan vind ik een bepaalde class/spec weer leuk om te spelen en krijgt die veel aandacht voor een tijdje waarna een andere class/spec dat weer wordt). Mijn main is wel al sinds TBC hetzelfde en zal ik geen genoeg van krijgen (fury warrior met af en toe een uitstapje naar arms als het moet :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:19
Zojuist artifact lvl 54 op mage, woensdag begint er weer een nieuwe grind :p

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren nog een klein uurtje kunnen spelen met de DK. Voor de rest niets gedaan en vanavond zal er ook niets gebeuren. Dus eerstvolgende keer dat er gespeeld gaat worden is met de nieuwe patch .Het zal mij allemaal benieuwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-01 20:21
"Dagboek"

Zo nadat we na veel te veel wipes vorige week Kronos op Mythic neer hebben gekregen, waren we erna naar Tich gegaan die avond. Nu met de nerfs deze week toch gekozen om Spellblade te proberen wat een goed keus bleek. Het moeilijkste is de frost phase als je daar eenmaal door komt gaan die Fire en Arcane redelijk makkelijk. Daarna is het wachten op een try waarbij je 2 volledige phase rotaties goed doet en gaat hij neer, in 2 uur neer gekregen. Vergeleken met Kronos ongeveer 4 hele raids.

Nu me weapon nog snel naar 51 gekregen voor de patch, zodat ik toch nog die extra trait krijg tijdens de patch morgen. Helaas niet aan de 54 gekomen door een break en een specc switch na een guild disband.

Wordt na de patch eens kijken hoe onze dps als groep vooruit gaat en hoe snel we door Tich & Botanist komen om de echt moeilijke bosses te gaan doen.

Daarna hoor ik dat het belangrijk is voor een frost dk om snel die nieuwe golden trait te halen is bijna een 5% dps increase.

Wow: Runewielder# Tarren-Mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

RustStorm schreef op zondag 26 maart 2017 @ 12:10:
Leuk te zien dat je weer lekker van WoW gaat genieten JBplap. :)

Ik ga vandaag (tenzij de zon meer gaat schijnen) weer eens verder met m'n DK (even de blood en unholy artifacts halen sowieso). Uiteraard ga ik ook weer even met de hunter spelen ^_^

Blood-spec is toch wel erg powerful als je het eenmaal helemaal onder de knie hebt volgens mij... holy crap ^_^
:)

ik ben me een beetje aan het inlezen, maar dat maakt me niet hoopvol.

lvl naar max vind ik altijd wel leuk, maar endgame mythic is wat me echt trekt.

ben alleen bang dat dat heel lastig binnenkomen zal worden ivm wapen ap ak achterstand

9 weken fulltime farmen voordat ik kan starten klinkt niet aantrekkelijk

http://www.mmo-champion.c...sus-as-a-returning-player

al is die tijd er net voor volgende raid, maar dan ben ik nog achter volgens mij.
jullie mening hierover?

heeft het zin legion te starten met het oog op mythic tanken? of is het kanslozemissie
ik snap dat ik hc doormoet, maar dat is voor mijn geen doel op zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JBplap schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:26:
[...]

ben alleen bang dat dat heel lastig binnenkomen zal worden ivm wapen ap ak achterstand

al is die tijd er net voor volgende raid, maar dan ben ik nog achter volgens mij.
jullie mening hierover?

heeft het zin legion te starten met het oog op mythic tanken? of is het kanslozemissie
Alles kan, ook als je nu " pas " begint... Dat AP farmen dat kost tijd inderdaad, maar wanneer je je AK zo snel mogelijk verhoogt, zal het sneller gaan uiteraard... Het zal even bikkelen worden, maar het is zoals gezegd mogelijk. Mythics+ enzo farmen voor AP is ook een optie en uiteindelijk is het vinden van een Mythic Raiding guild ook wel mogelijk, zeker als ze zien hoe snel je op Mythic Gear niveau zit (moet je wel door knallen met farmen en gearen etc :P)

Long story short: de tijd dat het zou moeten kosten om ergens te komen (in dit geval max artifact weapon) zou voor mij geen reden zijn om niet te beginnen en het sowieso te gaan ervaren hoe Legion is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
JBplap schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:26:
[...]

jullie mening hierover?

Weet niet precies wat je status nu is.

Als je 110 bent zal je eerste prio moeten zijn om Atifact knowlage 25 te krijgen zo snel mogelijk zodat je daarbij niet gaat achterlopen. Deze kun je nu gewoon afkopen met Class order hall resources.

Morgen krijg je een patch als je AK 25 hebt om AK 26 te halen en de volgende research kun je dan starten.
De jump van AK 25 naar 26 is een factor 4 dus je kan daarmee snel veel Artifact power farmen. Dan kom je redelijk snel in de buurt van andere. Inhalen zal moeilijk zijn maar in de buurt komen is redelijk snel gedaan.
Daarnaast zal het deze patch vooral afhangen van alle normal traits, die extra 50 traits daarna doen niet zoveel en zijn niet van belang.

Gearing is niet zo moeilijk zeker niet als tank altijd wel gewild en snelle ques.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Heb al begrepen van een link van Junglebeast op de vorige pagina dat Seeking Lost Knowledge een belangrijke stap is voor nieuwe/terugkerende spelers en alts mbt je wapen levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

RustStorm schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:41:
[...]
Het zal even bikkelen worden,

Long story short: de tijd dat het zou moeten kosten om ergens te komen (in dit geval max artifact weapon) zou voor mij geen reden zijn om niet te beginnen en het sowieso te gaan ervaren hoe Legion is. :)
dit is voor mij niet eerste keer mid expansion joinen, dat krijg je met veel reizen.

maar het was altijd moeilijk om mee te mogen zonder achies etc, maar i s me wel steeds gelukt.
ik ken tactics wel voordat ik b innen stap, maar nu lijkt het met legion nog weer stPje moeilijker.

want niet alleen geen ervaring, ook geen gear en geen wapen.
zal nog lastiger worden om guilds me eedn kans te laten geven.
maar idd legion wil ik ook wel zien.

maar tevens zijn er nog meer games en andere dingen uitgekomen afgelopen half jaar dat wil ik ook inhalen haha

@Lurtz ik ben nog lvl 100 8)7

in de dungeon/lfr fase heb. ik het wel makkelijk als tank, instant ques
vind dungeons runnen ook leuk, die m+ dungeons lijken me ook tof.
ik heb alleen niks met gear, is puur een tool die helaas nodig is.

farm raids vind ik ook niet veel aan, het liefst allleen progressie.
al snap ik dat gear nodig is.
maar ik wipe liever een avond dan 5e kill zelfde boss

[ Voor 16% gewijzigd door JBplap op 28-03-2017 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Lurtz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:22:
Nu me weapon nog snel naar 51 gekregen voor de patch, zodat ik toch nog die extra trait krijg tijdens de patch morgen. Helaas niet aan de 54 gekomen door een break en een specc switch na een guild disband.
Welke extra trait heb je het precies over? Iedereen die zijn wapen op 35 heeft krijgt de nieuwe skills/ranks beschikbaar morgen. Al had je rank 54 zal je morgen starten met 35. Wel is het zo dat de AP van alle ranks boven 35 die men had, weer beschikbaar worden om te spenderen. Maar gezien de hoeveelheid AP die nodig is voor de nieuwe ranks zal men minder achterlopen. En door de 25 nieuwe ranks aan Artifact Knowledge zal dat alleen maar minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@JBplap Ik zou gewoon lekker je sub weer activeren en de Legion wereld instappen en je dingetje gaan doen. Dan kan je altijd nog bepalen of je het Mythic raiden gaat oppakken in de guild die daarvoor bestemd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Nou vanavond maar eens spelen met 7.2
Ben wel benieuwd hoe alles gaat nu 110 mobs scalen met itemlevel.

Iemand bij toeval al aan het spelen?

Hier nog meer undocumented changes : https://www.reddit.com/r/..._72_undocumented_changes/

[ Voor 28% gewijzigd door Hairy23 op 29-03-2017 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:01
Niemand gaat blij zijn met een voor mij domme change aan scalen met ilvl, zeker omdat ze eerder hadden aangegeven het niet te doen.
Powerscaling heeft dus totaal geen nut meer in de open wereld, erg jammer en een zet die ze mijn insziens nooit hadden moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:56
Er is al een blue post met meer info. Lijkt erop dat de scaling heel snel minder gaat worden. Nu is het ongeveer lineair met ilvl lijkt het, maar dit gaat snel minder scalen.

Op zich iets voor te zeggen, want ik zie nu al dat ik met arcane explosions overal moet proberen snel een mob te taggen. En andersom ook: als ik een mob aanval is ie met 1 of 2 globals dood vaak.

Maar we gaan het zien vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Vanochtend even snel het scenario gedaan met mijn main maar ik vloog door alles heen met mijn schamele 864 item level. Wel leuk om te doen alleen had ik het een beetje verkeerd ingeschat en kwam dus een beetje later op het werk dan normaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Blijkbaar veel NH bosses die bugged zijn. Vraag me af of er wel getest is. :)

Au en die mob scaling. Ik snap dat in dungeons (m+) en raids etc.. maar toch niet in de open wereld na 110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las het mobscaling verhaal ook vanochtend op mmo-champion... en het enige wat ik dacht: moet dat nou...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Mob scaling open wereld... ja en nee als je het mij vraagt, of een beetje dan.. Ik merkte gisteren avond wel dat ik amper bij mobs kon komen, laat staan taggen (in WQ gebieden) omdat ze zo snel door omstanders neer werden gehaald.. Maar het feit dat je nu eenmaal binnen 110 een stuk sterker bent dan een ander is nu eenmaal een feit, dus waarom dan gaan scalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ja die scaling op open world spul is echt nonsens. De geit die eigenlijk idd geoneshot kan worden heeft dus een powerincrease gekregen zodat ik dat niet meer kan. Het maakt niet uit dat ik inmiddels een van de kopstukken van de burning legion heb omgelegd.

Powerscaling fail op zijn best, Blizz heeft daar niet echt over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Ik heb gisteren nog in alle rapte de achievements en questlines afgewerkt om klaar te zijn voor Flying. Het scalen heb ik op zich geen probleem mee zolang het maar betekent dat mijn mage een mob even snel kan neerleggen als mijn paladin. Vooral bij het levelen was het pijnlijk duidelijk dat de mage, welke toch een serieuse burst damage moet kunnen doen, een stuk trager was met het killen van mobs dan bv mijn protection Paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik moet zelf nog de scaling 'ervaren'. Dat zal vanavond echter pas gebeuren denk ik.
Toen in daarstraks de post van MMO langs zag komen dacht ik ook meteen 'Serieus blizzard? Thefuck.jpg'.

De World Quests zijn al tergend saai en vervelend zonder dat ze nu nóg langer duren.
En ik kan mij ook alleen maar voorstellen hoe irritant het gaat zijn tijdens invasion events als je scaled en powered up mobs van her en der erbij pulled.
Ben je bezig met een invasion event (dat van mij best mag scalen), krijg je er 50 ilvl scaled panthers bij die aan je gaan knagen =/

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 21:44
Darkfreak schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:10:
Ik moet zelf nog de scaling 'ervaren'. Dat zal vanavond echter pas gebeuren denk ik.
Toen in daarstraks de post van MMO langs zag komen dacht ik ook meteen 'Serieus blizzard? Thefuck.jpg'.

De World Quests zijn al tergend saai en vervelend zonder dat ze nu nóg langer duren.
En ik kan mij ook alleen maar voorstellen hoe irritant het gaat zijn tijdens invasion events als je scaled en powered up mobs van her en der erbij pulled.
Ben je bezig met een invasion event (dat van mij best mag scalen), krijg je er 50 ilvl scaled panthers bij die aan je gaan knagen =/
Met die world quest group finder addon zijn world quests natuurlijk een lachertje geworden, je hoeft in principe geen moeite meer te doen.

De wereld mag best wat gevaarlijker worden natuurlijk, je zou nog eens moeite moeten doen om iets te kunnen halen :+. Ze moeten alleen de rewards dan proportioneel meescalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Bartske schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:15:
[...]

Met die world quest group finder addon zijn world quests natuurlijk een lachertje geworden, je hoeft in principe geen moeite meer te doen.

De wereld mag best wat gevaarlijker worden natuurlijk, je zou nog eens moeite moeten doen om iets te kunnen halen :+. Ze moeten alleen de rewards dan proportioneel meescalen.
Als ik met mijn 12 maten Gul-fucking-Dan kan doden, verwacht ik dat ik een stomme random Mountain Lion enkel hoef aan te kijken om te killen, en er niet 30x met mijn door draken en ancient magic empowered wapen op in moet bashen ><

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb elke AOTC van Legion, en ik zou te lui zijn om meer moeite te moeten doen om iets te behalen :? Hou effe snel je mond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Darkfreak schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:21:
[...]

Als ik met mijn 12 maten Gul-fucking-Dan kan doden, verwacht ik dat ik een stomme random Mountain Lion enkel hoef aan te kijken om te killen, en er niet 30x met mijn door draken en ancient magic empowered wapen op in moet bashen ><
Voor realisme moet je dit spel niet spelen :). Zeg niet dat ik het er mee eens ben (heb nog niet gespeeld vandaag en kan er dus niet over oordelen) maar ik snap de redenering er wel achter.
Kaap schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:41:
Ik heb elke AOTC van Legion, en ik zou te lui zijn om meer moeite te moeten doen om iets te behalen :? Hou effe snel je mond :+
WQ zijn nog steeds niet verplicht om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Bartske schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:43:
[...]

Voor realisme moet je dit spel niet spelen :). Zeg niet dat ik het er mee eens ben (heb nog niet gespeeld vandaag en kan er dus niet over oordelen) maar ik snap de redenering er wel achter.
True that.

Maar ik speel dit spel ook niet om geen gevoel van power progress te voelen buiten raids om waar ik juist challenging content doe om zo mijn character sterker te maken.

World Mob ilvl scaling vernietigd een groot gevoel van progress imo.
Vanaf 110 werden mobs geleidelijk makkelijker te verslaan wat toevoegde aan de ervaring dat je character sterker werd.

World quests skippen is echt geen goed idee als je een vaste raider bent.
Geen world quests doen = geen resources = geen missions = geen extra seals en AP ..

Dat heb ik de afgelopen weken dat ik geen WQs meer gedaan heb omdat ze me echt de strot uithangen iig ervaren (ow, en niet te vergeten dat het langer duurt voordat de legendaries die je nodig hebt droppen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
Darkfreak schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:51:
[...]

True that.

Maar ik speel dit spel ook niet om geen gevoel van power progress te voelen buiten raids om waar ik juist challenging content doe om zo mijn character sterker te maken.

World Mob ilvl scaling vernietigd een groot gevoel van progress imo.
Vanaf 110 werden mobs geleidelijk makkelijker te verslaan wat toevoegde aan de ervaring dat je character sterker werd.

World quests skippen is echt geen goed idee als je een vaste raider bent.
Geen world quests doen = geen resources = geen missions = geen extra seals en AP ..

Dat heb ik de afgelopen weken dat ik geen WQs meer gedaan heb omdat ze me echt de strot uithangen iig ervaren (ow, en niet te vergeten dat het langer duurt voordat de legendaries die je nodig hebt droppen)
Daarom moeten ze ook niet de mobs 100% laten meescalen:

Stel je doet er begin level 100 20 seconden over om een mob te doden, na heel veel progression doe je er uiteindelijk 5 seconden over met een hoog itemlevel. Dan moeten ze de scalen niet zo pakken dat je er met hoog itemlevel ook 20 seconden over gaat doen, maar bevoorbeeld juist 12.5 seconden. Daardoor hou je je progressie maar heb je ook niet de kracht om 10 mobs tegelijk neer te aoe'en. Ik denk (en hoop) ook dat ze voor zo'n systeem aimen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bartske op 29-03-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:56
Werkt bij jullie de legion app op het moment? Hij wil maar niet inloggen bij mij, blijft de hele tijd op connecting... hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
IntToStr schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:27:
Werkt bij jullie de legion app op het moment? Hij wil maar niet inloggen bij mij, blijft de hele tijd op connecting... hangen.
Blijft bij mij ook op 'connecting'.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
IntToStr schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:27:
Bij mij werkt deze , alleen niet op alle realms.
Zodra ik een character kies die op Maghteridon zit heb ik hetzelfde als jij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terence(x)
Darkfreak schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:21:
[...]

Gewoon even een ring unequippen en je staat op ilvl 840 of lager, en je verliest geen mainstat, dus je dps is bijna het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Geen idee of deze hier al gepost is:

https://www.reddit.com/r/..._72_undocumented_changes/
Most Notable
  • World quests now display a yellow border if they are relevant to an active Emissary quest.
  • PvP flag is now cleared immediately when hopping from a PvP realm to a PvE realm.
  • Order Hall advancement 1 through 6 have had their research time and resource cost significantly reduced.
  • Emissary quests no longer count toward your 25 quest log total.
  • Followers now have a third equipment slot.
  • Leystone Lockboxes now exist! Time to dust off that lock picking skill, rogues!
  • Creatures at level 110 now scale with item level.
General
  • The player's head will now turn to look at their target.
  • Character restoration lockout period changed to 15 days (down from 30).
  • Custom lag tolerance is now enabled by default.
Items
  • Items obtained from a Bonus roll now display the following in their tooltip: "Items won from bonus roll may not be traded."
  • Unequipped legendary items, such as that Sephuz in your bank, no longer count toward total item level.
  • Curious Coins have new art.
  • Seal of Broken Fate has new art.
  • "Bind to Battle.net Account" has been renamed to "Bind to Blizzard Account".
  • Reputation tokens for Broken Isles factions now have a sell price and can only be used up to exalted status.
  • The following can now only be used up to item level 850 for Champions: Heavy Armor Set, Fortified Armor Set, Indestructible Armor Set
  • [Enchant Weapon - Glorious Tyranny] / [Enchanter's Illusion - Glorious Tyranny]: Appearance has been modified to improve system performance
  • Fighter Chow now increases health regeneration by 400%, down from 1000%.
  • Leystone Lockboxes now exist! Time to dust off that lock picking skill, rogues!
NPCs
  • Arator the Redeemer, a paladin follower, now correctly rides the human styled Charger.
  • Vanessa VanCleef, a rogue follower, now rides a standard human horse rather than the riding turtle mount.
  • Rehgar Earthfury, a shaman follower, now uses ghost wolf when the player is using it.
  • Broll Bearmantle, a druid follower, now uses bear form in combat, and travel form out of combat.
  • Trade Prince Jastor Gallywix now has a unique model.
  • The Great Akazamzarak in Dalaran now has a quiet option.
  • Creatures at level 110, including rare and elite creatures, have had their health and damage increased by roughly 20%.
  • Creatures at level 110 now scale with item level.
Quests
  • Emissary quests no longer count toward your 25 quest log total.
  • Barrels o' Fun: Players are no longer able to use mouseover macros for the barrels.
  • World quests now display a yellow border if they are relevant to an active Emissary quest.
  • Raid world quests are now denoted by a green portal icon (previously shared blue portal icon for dungeons).
  • World quests that are being tracked now display a yellow check mark on the map.
  • Soul Prism of the Illidari: Now requires 40 Lingering Soul Fragments, down from 80. Cap increased to 20 (was 10)
Order Hall
  • Order Hall advancement 1 through 6 have had their research time and resource cost significantly reduced.
  • Followers now have a third upgrade quality: Titled
  • Followers now have a third equipment slot.
  • Order halls now have mailboxes.
Player vs. Player
  • PvP flag is now cleared immediately when hopping from a PvP realm to a PvE realm.
  • User Interface
  • Vendor prices are now greyed out if there are insufficient funds.
  • Item quality is now shown for listed vendor items (previously displayed golden colour regardless of quality).
Bug Fixes
  • Weapons now properly scale for female blood elves. Weapon scaling for goblins, female humans and male and female tauren have also been adjusted.
  • The texture for Chestplate of the Chosen Dead has been corrected.
EDIT:
Vorige pagina -_-
Hairy23 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:00:
Nou vanavond maar eens spelen met 7.2
Ben wel benieuwd hoe alles gaat nu 110 mobs scalen met itemlevel.

Iemand bij toeval al aan het spelen?

Hier nog meer undocumented changes : https://www.reddit.com/r/..._72_undocumented_changes/

[ Voor 4% gewijzigd door Darkfreak op 29-03-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Dus wanneer kun je nu eigenlijk inhoudelijk met 7.2 beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wee Man schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:49:
Dus wanneer kun je nu eigenlijk inhoudelijk met 7.2 beginnen?
Voor een groot gedeelte nu al.
Nieuwe artifact traits unlocken.
Broken Shore invaden.
Gebouwen op de shore beginnen te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ik lees dat de invasions nog niet beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap... gaan we dan weer gebouwtjes bouwen? Wat fijn... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
:P Jazeker, maar volgens mij zijn ze na 3 dagen ook weer kapot, dus we blijven bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:38:
:P Jazeker, maar volgens mij zijn ze na 3 dagen ook weer kapot, dus we blijven bezig :P
Het welkbekende dwijlen met de kraan open danwel water naar de zee dragen op de Broken Shore... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Kun je de nieuwe content spelen zonder dat je suramar heb gedaan? Of mis je dan wat? Zie zo op tegen dat gebied he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:55:
Kun je de nieuwe content spelen zonder dat je suramar heb gedaan? Of mis je dan wat? Zie zo op tegen dat gebied he..
Ik heb dat gebied ook links laten liggen, vond het helemaal niet leuk om daar te questsen etc... Dus die vos heb ik sowieso nog niet en uiteraard zal ik nooit flying krijgen in Legion. So be it. :) Ga geen dingen doen wat ik niet leuk vind. :) Als dat betekent dat ik nu ook geen Broken Shore kan gaan doen, shit happens. :) Vermaak me wel met andere dingen zoals levelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
RustStorm schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:58:
[...]

Ik heb dat gebied ook links laten liggen, vond het helemaal niet leuk om daar te questsen etc... Dus die vos heb ik sowieso nog niet en uiteraard zal ik nooit flying krijgen in Legion. So be it. :) Ga geen dingen doen wat ik niet leuk vind. :) Als dat betekent dat ik nu ook geen Broken Shore kan gaan doen, shit happens. :) Vermaak me wel met andere dingen zoals levelen. :)
ook zonder in surumar te komen kun je er exalted mee raken, het duurt alleen wat langer :)
Dus flying zou mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
[...]
Uiteraard kun je het zo benaderen :9, ik bedoel meer story wise, voor zover ik altijd de stories/lore volg 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Deze even delen met jullie:

https://docs.google.com/s...yK3ZVXo8Qd_YYiGTMwWw/copy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CoSWJVJWMkgGZg6p7ttemEob/thumb.png

Een spreadsheet voor Holy Paladins.
Veel in te vullen (en aangegeven hoe).
Geeft je scales en weights.

Alle credit gaat naar @Zerotorescue (actief op Discord in Hammer of Wrath #holy)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Wat Blizzard verwacht:
The intent of our change in 7.2 was to smooth out that progression curve a bit, not flatten it out, and certainly never to invert it. If you get a great set of item upgrades that make you 5% stronger, maybe the world gets 1-2% tougher. Perhaps instead of getting 400% stronger over the course of the expansion relative to the outdoor world, you only get 250% stronger. But you should always be getting more powerful in relative terms, and upgrades should always matter.
Wat in plaats daarvan spelers doen:
Terence(x) schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:43:
Gewoon even een ring unequippen en je staat op ilvl 840 of lager, en je verliest geen mainstat, dus je dps is bijna het zelfde
Alhoewel Blizzard dit wil gaan verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hairy23 Dat is ook zo... ;) Kirin Tor Emissary stuff... en waarschijnlijk mis ik nog wel iets. ;)

Ik ga gewoon vanavond weer lekker aan de bak en zie wel wat ik ga doen. =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
@RustStorm Dit is ook nieuw in 7.2 :)

Reputation tokens for Broken Isles factions now have a sell price and can only be used up to exalted status.

Dus met een beetje geluk staat de AH vol met die tokens eerdaags :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Hairy23 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:27:
@RustStorm Dit is ook nieuw in 7.2 :)

Reputation tokens for Broken Isles factions now have a sell price and can only be used up to exalted status.

Dus met een beetje geluk staat de AH vol met die tokens eerdaags :)
Denk niet dat ze BoE worden, alleen puur een sell value hebben zodat je ze niet hoeft te deleten. Hebben ze ook gedaan met AP token (25g per ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
[...]

Die vos quest kan ook gewoon uit je emissary cache droppen, hoef je niet per se Suramar voor gedaan te hebben. Ondanks dat het superveel quests zijn in dit gebied vond ik het prachtig om in te spelen. En ik heb niet eens zo veel met lore :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:30:
[...]

Die vos quest kan ook gewoon uit je emissary cache droppen, hoef je niet per se Suramar voor gedaan te hebben. Ondanks dat het superveel quests zijn in dit gebied vond ik het prachtig om in te spelen. En ik heb niet eens zo veel met lore :p
Dat weet ik.. maar dan moet ik WQ in Suramar gaan doen... ieewwww... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:48:
[...]

Dat weet ik.. maar dan moet ik WQ in Suramar gaan doen... ieewwww... ;)
Je moet niets en het is makkelijker dan het lijkt. Sowieso heel veel AP makkelijk te verdienen met die quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 22:34:
[...]

Je moet niets en het is makkelijker dan het lijkt. Sowieso heel veel AP makkelijk te verdienen met die quests.
I know i know, daarom doe ik ze ook niet. Dat hele Suramar kan me gewoon niet bekoren, maar dat is helemaal niet erg. :) Gelukkig zijn er vele anderen die het wel een fantastisch gebied vinden. Ik vermaak me sowieso wel. :)

Hebben jullie je een beetje vermaakt gisteravond met de nieuwe patch? Ik merkte vooral enige serverlag en wat bugs tijdens het questen. Maar volgens mij is het voor veel mensen wel een prima patch geworden als ik mij niet vergis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Ik heb gisteren op1 character de broken shore afgewerkt. De blauwe items zijn ilvl 850 en moeten opnieuw inspected worden omdat ze worden afgestemd op je loot specialization. Daarbij dropt er currency waarmee je blues en purples kan kopen dus het lijkt erop dat gearen een heel stuk eenvoudiger wordt.
De currency is character gebonden dus je kan niet je alts zo gearen maar ik denk dat het allemaal weer een heel stuk sneller zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Akaendra schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:33:
[...]

Denk niet dat ze BoE worden, alleen puur een sell value hebben zodat je ze niet hoeft te deleten. Hebben ze ook gedaan met AP token (25g per ofzo)
Ik heb gisteren wel rep tokens gehad middels missies die blizzard account bound waren, dus inderdaad geen BoE rep tokens ;(

spoiler: blue post over de patch timeline
We’ve seen some confusion around the availability and timing of various aspects of the 7.2 patch, and we’d like to clarify our plans for releasing the remaining pieces of Patch 7.2’s content:

Week 2 (next week): Legion Assaults begin, first PvP Brawl becomes available
Week 3: Chapter 5 of the Class Order Hall campaign unlocks, which activates new followers, new Order Hall upgrades, and class-specific World Quests
Week 4-11: Ongoing story pieces unlock, leading up to the eventual opening of the Tomb of Sargeras raid, and the ability to earn Class Mounts

Several of these pieces tie into the overarching story being told in 7.2: our return to the Broken Shore for vengeance, followed by the Legion’s response, and the eventual buildup toward the assault on the Tomb of Sargeras and Kil’jaeden himself. With the release of Patch 7.2, that series of events is set into motion, but they don’t all occur immediately. For example, the upcoming Legion Assaults are a direct response to our initial attack on the Broken Shore. Those assaults, in turn, prompt some of the later parts of the Order Hall campaign. These events occur in a chronological order, and we want to give players the chance to be there as it happens, rather than having some of it unfold off-screen or rushing it along.

But aside from the narrative, pacing content releases helps with clear direction and player focus. During PTR testing, where we had the calendar advanced to allow for testing of all content in parallel, players were pulled in many different directions from the outset. While the heart of the patch lies on the Broken Shore, Legion Assaults were drawing players back to the original Broken Isles zones, and many Order Campaign questlines sent players to other expansions’ continents. With the content release structure we settled on, Broken Shore can stand alone as the initial focus of attention. We didn’t open the Tomb of Sargeras raid with the patch because we don’t want to rush players who are still progressing through Nighthold, but that same sort of logic applies to nearly all other features.

We apologize that that hasn’t been clear enough from the start, but hope that this will help relieve some concerns.

The Tomb of Sargeras raid is at least a couple months away, and we will be revealing more information on that as it gets closer to release.

[ Voor 75% gewijzigd door Hairy23 op 30-03-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gister dus NH Heroic in geweest.
Met een grote groep potentiële nieuwe members.

Wat een ramp was dat uiteindelijk!
Niet vanwege de nieuwe mensen, maar vanwege de extreem bugged Elisande =/ ..

Phase two, telkens als ze haar arcanetic ring spawned, halve raid insta-dood.
Iedereen kreeg op het moment dat de ringen op het uiterste punt spawnen 6-10 klappen van de ring, terwijl ze veilig in het midden van de kamer stonden.

Bullshit =/

Uiteindelijk maar de raid gecalled toen we keer op keer de halve raid kwijt raakten door iets wat overduidelijk een bug is. Spijtig.

Wel gelogged uiteraard:
https://www.warcraftlogs..../HatF1qwWnN6h7rp8#fight=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Hairy23 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:03:
[...]

ook zonder in surumar te komen kun je er exalted mee raken, het duurt alleen wat langer :)
Dus flying zou mogelijk moeten zijn.
Zonder te questen in Suramar is flying niet mogelijk.

Je hebt namelijk A good suramaritan nodig voor Legion Loremaster.. en Legion Loremaster voor Pathfinder part one. En Pathfinder part one is weer nodig voor Pathfinder part 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:56:

Iedereen kreeg op het moment dat de ringen op het uiterste punt spawnen 6-10 klappen van de ring, terwijl ze veilig in het midden van de kamer stonden.

Bullshit =/

Uiteindelijk maar de raid gecalled toen we keer op keer de halve raid kwijt raakten door iets wat overduidelijk een bug is. Spijtig.

Wel gelogged uiteraard:
Ik heb zoiets soortgelijks gehad tijdens het questen in Stormheim. Toen stonden mobs op een grote afstand op me in te hakken (en ik raakt hen ook op grote afstand). Dus er is inderdaad is mis. (een van de bugs die ik bedoeld ein m'n vorige post. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
icemotion schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:58:
[...]

Zonder te questen in Suramar is flying niet mogelijk.

Je hebt namelijk A good suramaritan nodig voor Legion Loremaster.. en Legion Loremaster voor Pathfinder part one. En Pathfinder part one is weer nodig voor Pathfinder part 2.
Ohh ja, die was ik even vergeten, dacht even dat je alleen rep nodig had met nightfallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Darkfreak schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:56:

Bullshit =/

Wel gelogged uiteraard:
Wij hadden ook het zelfde, uit eindelijk maar Mythic in gedoken,en de eerste boss daar gecleared was erg vervelend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
Gisteren Elisandre en Guldan HC gedaan op Elisandre gingen wel mensen dood en een keer gewiped maar blijkbaar hadden we geluk met de bugges.

Daarna mythic in gedoken op Choro hadden we problemen met het zien van de debuff mensen kregen geen debuff maar hadden hem blijkbaar wel dus explosions in de raid.

Op Spell Blade liggen wipen omdat onze AOE dps zo bugged was dat adds te lang in leven bleven. Blijkbaar zijn heel veel AOE spells bugged, Frost DK, Frost/Arcane Mages / Retri Paladins en nog wat classes konden of amper AOE dps doen of werkte het maar de helft van de tijd.

Daarnaast was de stomp die de add doet in phase 2 onzichtbaar dus was gokken waar je veilig kon staan. Na 12 wipes raid maar gecalled hier.

[ Voor 20% gewijzigd door Lurtz op 30-03-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Zie net de Tier 20 mage armor.
Gewoon de T6 looks...

Lekker lui van blizz

hmm, zo te zien is dit voor elke class zo...

[ Voor 23% gewijzigd door HStyles op 30-03-2017 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

HStyles schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:01:
Zie net de Tier 20 mage armor.
Gewoon de T6 looks...

Lekker lui van blizz

hmm, zo te zien is dit voor elke class zo...
Paladin T20 is ook een revamp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Tis allemaal een revamp, wel iets betere modellen tho, dat dan weer wel. Vind dat op zich niet eens zo erg, T6 was wel een mooie set eigenlijk (voor warlock dan tenminste)

Ilvl scaling ook gehotfixed, alhoewel ik eigenlijk moet zeggen er weinig last van te hebben gehad. Chaos bolt ftw enzo :P vandaag zie ik wel wat ik ga doen, wellicht gewoon heroic cathedral een keer doen om dat ook gedaan te hebben. dan weer verder met de AP grind, 29 mill voor rank 41 nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik zit nu op de eerste 16M AP :/ grind grind grind (althans zit nu op werk dus doe er momenteel helemaal niets mee :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Ik denk dat ik me op 1 character zal focussen om niet te veel achter te lopen en pas achteraf de overige wanneer blizzard wat inhaalitems released.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devler schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:03:
Ik denk dat ik me op 1 character zal focussen om niet te veel achter te lopen en pas achteraf de overige wanneer blizzard wat inhaalitems released.
Dat is een puik plan! Als je genoeg resources hebt kan je sowieso heel snel naar AK 25 geraken. :) Ben ik gisteren achter gekomen. Instant level ups. :) (iig van 20 naar 25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Devler schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:03:
Er zijn al inhaalitems, Broken Shores is de nieuwe Timeless Isle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Trouwens als mensen FPS issues hebben. Er zijn een boel settings terug gezet naar high of ultra. In mijn geval en dat van guildies. Ook stond de raid video setting weer op 7 ipv 5.

Pagina: 1 ... 75 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.