Ik heb eerlijk gezegd maar weinig succes met het behalen van WQ boss pieces. Op mn shaman de shoulders kunnen looten, enkel het ilvl was beduidend lager dan wat ik al had (860 <> 870 met zelfde stats)
Gisteren heb ik Prestige 1 met mijn mage kunnen halen, ik merk dat door het iets hogere ilvl en frost spec ik eindelijk wat nuttig kan bijdragen tijdens het PVP'en.
Met mn druid heb ik wat +2 mythics kunnen lopen zonder al te veel succes, om de 1 of andere reden kan ik, ondanks mijn ilvl van 867 equipped niet met vertrouwen zeggen dat ik de dungeon iedereen recht houd.
Healen doe ik op volgende manier:
- Efflorense onder de tank + ideaal 2 dps
- Lifebloom + Rejuvenation op tank
- Rejuvenation op DPS die schade neemt
- Swiftmend bij grotere damage
- Wild Growth als de tank + dps veel damage neemt
- Iron Bark als de tank zijn dmg niet goed miteert.
Op momenten bij hogere damage pop ik Cooldowns, Velen's Future sight gaat zodra ik merk dat de tank wel getopped is maar de party redelijk veel damage neemt.
Doe ik dit verkeerd? Ik moet nog wat WeakAura's aanmaken om te vermijden dat ik de Hot's te vroeg opnieuw plaats en als resultaat te snel Oom ben maar als ik de guides raadpleeg kom ik toch op volgende healingschema uit. Misschien dat mijn items voorlopig niet het beste zijn en dat het daar aan ligt?
Linkje naar armory:
http://eu.battle.net/wow/.../bladefist/Devruid/simple