Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:44
marijnvtg schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:44:
Jullie zijn wel optimistisch 103 -> 110 in 5 uur :). Met m'n DK deed ik een paar weken geleden een level per uur. Ik zal conslegion eens proberen. Ik denk dat ik rond de 5 uur heb dit weekend dus lekker rushen.
Ja, sorry het hangt ook wel erg van je class af natuurlijk. Een hunter, warrior, DK of DH vliegt er doorheen. Een mage heeft substantieel meer tijd nodig, omdat je als mage nou eenmaal al dood gaat van een speldenprik.
De conslegion addon ken ik niet; wat doet dat? Ik gebruik Zygor en dan ga je echt wel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Soeski schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:03:
[...]

Ja, sorry het hangt ook wel erg van je class af natuurlijk. Een hunter, warrior, DK of DH vliegt er doorheen. Een mage heeft substantieel meer tijd nodig, omdat je als mage nou eenmaal al dood gaat van een speldenprik.
De conslegion addon ken ik niet; wat doet dat? Ik gebruik Zygor en dan ga je echt wel hard.
ConsLegion doet hetzelfde als Zygor, maar dan alleen voor 100-110 (oftewel Legion content). Het is wel een stuk beperkter wat betreft functionaliteit (auto-accept/complete quests, auto-choose reward, waypoint arrow, quest overview) maar daardoor ook vele malen lichter dan Zygor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ok thanks. Ik houd Zygor wel, ben ik zo gewend en ConsLegion voegt dan niks toe. Zwaarder of lichter zegt me niks; is Zygor "zwaar"? Ik heb geen performance loss als deze aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Devler schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:44:
Ik heb gisteren een poging gedaan om met de Shaman een RBG te joinen van onze guildrun. Als opwarming en omdat we niet met voldoende spelers waren besloten we randoms te doen om alvast in de sfeer te komen.
Het viel op dat hoewel mijn healing zelf redelijk goed was ik snel een doelwit werd voor de tegenpartij en ik snel neer was, tov de druids en de monks. De rBg mocht ik nadien niet meer joinen omdat er 3 monks als healer waren en deze meer zekerheid boden dan ik.
Misschien dat ik toch maar een andere PVP guild moet zoeken die nog in de opbouwende fase zitten en wat meer geduld hebben met beginners ...
Laat je hier iig niet door uit de weg slaan of denken dat 't per definitie aan jou ligt. Van alle pvp-activiteiten in WoW en (wellicht ook pve-activiteiten) zijn RBG's het meest class focused ofwel, bring the class, not the player. Op 't moment zijn druids en mistweavers ook gewoon zwaar topdog in RBG's. Daarnaast zijn resto shammy's altijd geliefde kill targets ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
@RustStorm Je enthousiasme is aanstekelijk. Heb zojuist een Survival Hunter aangemaakt, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:51:
@RustStorm Je enthousiasme is aanstekelijk. Heb zojuist een Survival Hunter aangemaakt, ben benieuwd!
Enjoy man! Echt leuk hoor! Ik heb zojuist plaatsgenomen achter m'n pctje...

Ready...

Set...

Go! oOo

En het is me zowaar gelukt om m'n hunter level 110 te krijgen. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 18-03-2017 10:00 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
RustStorm schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:19:
[...]

Enjoy man! Echt leuk hoor! Ik heb zojuist plaatsgenomen achter m'n pctje...

Ready...

Set...

Go! oOo

En het is me zowaar gelukt om m'n hunter level 110 te krijgen. ;)
Goed gedaan en ja ik ben ook om naar Sv... ;)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Super leuk te zien dat jullie SV ook leuk vinden om te spelen. :) Voor mij zit WoW er weer op.voor dit weekend. Misschien morgenavond weer tijd. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 19:19
Raptar schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:51:
Mocht je overigens hulp nodig hebben met iets, just ask!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Wouter Lucassen schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:51:
[...]

Mocht je overigens hulp nodig hebben met iets, just ask!
Top man, zal het onthouden! Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Hallo,

Ik ben weer begonnen met WoW en zou graag weer in de Tweakers guild willen zitten :)

Ik speel op Defias Brotherhood onder de naam Curdencraw, zou iemand me een invite willen sturen?

Zie jullie weer snel in het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Na de vele enthousiaste reacties hier moest ik wel een Survival Hunter aanmaken. Gaat wel lekker, ding net level 30. Moet wel zeggen dat het vrij complex aanvoelt, zeker op 110 lijkt het mij een moeilijke class om onder de knie te krijgen. Zo vind ik bijvoorbeeld Mongoose Bite een vage ability, dit omdat de duration niet extended wordt als je het nog een keer gebruikt. Het is dus continu wachten en je haalt zelden het maximale uit de ability. Aan de ene kant leuk, aan de andere kant poor design. Kan ook zijn dat ik op level 30 pas het topje van de ijsberg heb gezien en er op hoog level veel veranderd met passives, artifact traits en focus regen etc. Volgens mij heb je op 110 ook zo kneiterveel abilities dat de rotation bijna niet bij te houden is. Wat me trouwens wel een tikkeltje irriteert is dat je Flanking Strike alleen kan doen als je pet naast je staat, zoniet dan voelt het aan alsof het "bugged". Irritantjes :P. Ik klink nu vrij negatief over de spec, alleen dat is niet mijn insteek, wil gewoon kritisch zijn. Zeker na alle positieve reacties in dit topic lagen/liggen de verwachtingen hoog. Ben benieuwd hoe de spec zich ontwikkeld in de loop der levels.

Dan een hele andere vraag: hoe speelt Affliction Warlock in Legion? Is het nog steeds zoveel drainen? Ligt de prioriteit nu echt op de curses, of heel ergens anders? Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Raptar dat gevoel had ik ook toen ik aan het levelen was vanaf 1. Maar om een of andere reden voelt het totaal niet meer zo vanaf level 100. Kan ook zijn dat ik gewoon totale noob ben dat ik niet het optimale er uit haal. En mocht dat zo zijn, dan is het zelfs zonder perfectie in rotatie een belachelijk sterke en fijne spec om te spelen. :)

Wat is de leukste/beste DK spec? :P Frost? lijkt me om een of andere reden wel heel stoer...

[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 19-03-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:22
Omdat ik mee wat wil gan rBgén heb ik mijn resto druid van stal gehaald. Direct een mythic in en loot ik Velen's Future Sight, de BiS legendary voor resto druids.
Helaas heb ik de research nog niet volledig waardoor ik nog maar 1 legendary aankan, maar eens werk van maken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grats Devler. Dat is toch altijd wel een goed moment om te ervaren... ;) Ik heb me dit weekend wel wat vermaakt met m'n Hunter. Maar vooral buiten de deur geweest dus heel veel uurtjes is het niet geweest. Vanavond weer wat wqs gaan doen en wellicht zie ik ook wel iets oranje verschijnen. Sowieso eens zien wat te doen om ander uiterlijk artifact te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:23
Ik was even met mijn elemental shaman op stap en ging de dailies doen voor de Dreamweavers. Dus op weg naar WQ nummer 1 de mob genaamd Perrexx. Mob valt neer en Legendary......Dat had ik nog niet mee gemaakt. Dus nieuwe boots voor mijn shaman (The Deceiver's Blood Pact).

Mijn shaman kon blij verder gaan met de WQ's.

[ Voor 18% gewijzigd door Carthrax op 20-03-2017 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op zondag 19 maart 2017 @ 00:25:
Na de vele enthousiaste reacties hier moest ik wel een Survival Hunter aanmaken. Gaat wel lekker, ding net level 30.
Err :?
Sinds wanneer make mensen vrijwillig een Surv hunter aan ?
Dan moet er een hoop veranderd zijn hehe.
Kan me herinneren dat met de launch ik bijna de enige was ( door wat gepraat met Ruststorm)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:29:
[...]

Err :?
Sinds wanneer make mensen vrijwillig een Surv hunter aan ?
Dan moet er een hoop veranderd zijn hehe.
Kan me herinneren dat met de launch ik bijna de enige was ( door wat gepraat met Ruststorm)
Hehe, i know right! ;)

Survival hunter heeft sinds launch volgens mij wel de nodige tweaks gekregen, waardoor het naar mijn idee dus nog leuker en beter speelt dan ik voorheen vond. :) Dus ik ben weer enigszins wat enthousiast geweest hier, wat mensen hebben opgepakt (en terecht overigens, want het is en blijft leuk spelen als je het mij vraagt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah ok, dan snap ik het.
Speel al een paar maandjes even niet en werk mijn backlog van single player games af :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Mijn DK gaat intussen ook weer vooruit. Zit intussen op iLvl 847.

Met AK24 op dit moment gaat het omhoogwerken van mijn artifact ook behoorlijk goed.
Ik focus me op dit moment op mijn unholy artifact. Daarna is blood aan de beurt.

Unholy vind ik wel lekker spelen. Heb frost even geprobeert, maar dat voelde niet echt lekker aan nog.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Op verzoek van @Terence(x) de Conslegion addon geinstalleerd. Moet zeggen, werkt best goed. Ben nu met m'n SV hunter bezig aan m'n 5e alt. Had weinig zin om te levellen, maar juist door deze addon kwam ik bij wat side quests die ik nog niet eerder had gedaan. Afgelopen weekend toch in ongeveer 6 uur tijd van 103 naar 108 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Houd Conslegion ook rekening met faction reputation?
Ik had de addon er ook eens opgezet maar mijn interne alarm zei direct als ik het niet op mijn eigen manier doe dan krijg ik de benodigde rep ook niet. Geen idee waarom maar ja ik zit wat wonderlijk inelkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Carthrax schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:27:
Ik had de addon er ook eens opgezet maar mijn interne alarm zei direct als ik het niet op mijn eigen manier doe dan krijg ik de benodigde rep ook niet. Geen idee waarom maar ja ik zit wat wonderlijk inelkaar ;)
Het is dat je het zelf zegt, maar ik dacht wel even: wat zit hij wonderlijk in elkaar ;) . Ik heb geen idee iig, t ging er mij om dat ik blind een pijltje kon volgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Laatst online: 12:25
Gezien de beschrijving van conslegion op curse : "ConsLegion is a Speed leveling addon for World of Warcraft - Legion If you plan on getting 110 as fast as possible this is the addon for you" denk ik niet dat deze rekening houdt met benodigde rep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In principe is Rep ook niet meer direct benodigd, op 110 heb je geen friendly met alles meer nodig om Wq's te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
ConsLegion laat je met name de main questline alleen doen (dus met dungeon quest op het einde). Daar zitten af en toe wat side quests tussen die makkelijk te doen zijn en goed in de flow passen. Alles om je questen te optimaliseren. Dus je kan zeggen dat ie geen rekening houdt met reputation, maar doe je die quests zit je wel weer goed me je reputatie. Overigens vraag ik mij af welke benodigde rep je bedoelt tenzij je nog met een main bezig bent.
ConsLegion is puur en alleen gemaakt om mensen iets te geven om alts zo snel mogelijk van 100 naar 110 te levelen, niks meer, niks minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Het is ook mijn eigen afwijking dat ik graag zoveel mogelijk rep heb voor al mijn alts. Mijn main heeft alles op exalted maar wil de rest ook graag zo hoog mogelijk hebben voor professions etc.
Ik zal het eens een kans geven op een char waar ik geen professions heb en proberen tegen mijn reputation instinct in te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:20:
Ok thanks. Ik houd Zygor wel, ben ik zo gewend en ConsLegion voegt dan niks toe. Zwaarder of lichter zegt me niks; is Zygor "zwaar"? Ik heb geen performance loss als deze aan staat.
Moet je daar nog steeds voor betalen?

Ik snap dat niet, mijn laatste gelevelde character was een monk en die was in 6,5 uur 100 naar 110. Uiteraard starte die wel met full rested bonus en heb ik alles met potions, flask, foodbuff en oude runes gedaan om het zo snel mogelijk te maken.

Mijn volgende character wordt waarschijnlijk mijn paladin, die heeft inmiddels full rested bonus. Alleen wacht ik voor deze wel op de darkmoon faire voor de xp bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel slim van je Omega. Ik ben aan het overwegen om m'n volgende project een DK te laten zijn. Alles is bij mij inmiddels full rested; ik raak ook altijd level 110 met nog rested over. Dus dat is altijd wel lekker.

Weet alleen nog niet geheel zeker welke spec ik zal gaan gebruiken om te gaan levelen met mn DK. :D

Maar ik vermaak me opperbest met m'n hunter; ga dan ook even de gebieden afmaken met quests. :) Misschien dat ik zelfs instances ga doen met de beste dame. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
RustStorm schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:51:
Dat is wel slim van je Omega. Ik ben aan het overwegen om m'n volgende project een DK te laten zijn. Alles is bij mij inmiddels full rested; ik raak ook altijd level 110 met nog rested over. Dus dat is altijd wel lekker.

Weet alleen nog niet geheel zeker welke spec ik zal gaan gebruiken om te gaan levelen met mn DK. :D

Maar ik vermaak me opperbest met m'n hunter; ga dan ook even de gebieden afmaken met quests. :) Misschien dat ik zelfs instances ga doen met de beste dame. :D
Blood levelt wel gemakkelijk. Je DPS is wellicht iets lager, maar je survivability is top, je kan dan ook meer mobs tegelijk pullen en tanken.

(En blood artifact later halen is ook nasty, de damage die je in dat scenario krijgt is echt over de top)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 14:58
Zelf ook weer begonnen en ga overstappen van pvp naar pve. mijn huidige classes laat ik lekker links liggen. Ben begonnen met het levelen van mijn shaman (momenteel enhancement, maar wil op 102 switchen naar elemental).

Ben wel echt benieuwd hoe elemental shaman momenteel is. Het lijkt me een best leuke specc om te spelen, maar ik zie ze bijna nooit rondlopen.

iemand hier wat meer ervaring met elemental shaman ? of is enhancement toch beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Daradius schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:55:
Zelf ook weer begonnen en ga overstappen van pvp naar pve. mijn huidige classes laat ik lekker links liggen. Ben begonnen met het levelen van mijn shaman (momenteel enhancement, maar wil op 102 switchen naar elemental).

Ben wel echt benieuwd hoe elemental shaman momenteel is. Het lijkt me een best leuke specc om te spelen, maar ik zie ze bijna nooit rondlopen.

iemand hier wat meer ervaring met elemental shaman ? of is enhancement toch beter ?
Elemental blijft qua damage wat achter bij Enhancement.. maar ik vind het zelf stukken leuker spelen dus mijn Shammy blijft lekker elemental.. doe toch vooral af en toe wat world quests en oude raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
hmm, ok. We willen namelijk gaan raiden met paar vriendne (allemaal overgestapt van pvp, dus alle raids zijn nog redelijk nieuw voor iedereen).

Denk dat ik zelf elemental ook leuker ga vinden dan enhancement. Ik denk dat ik ze allebij maar even moet gaan proberen en dan een besluit moet gaan nemen. Thx voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik heb mijn shaman elemental. Tijdens het levelen is het af en toe even doorbijten maar gelukkig kan je goed jezelf healen. Proc je vaak dan komen je instant lava bursts hard aan.
Nu ik hem iets beter in de gear krijg merk ik dat je echt een zwaar kanon kan zijn als elemental!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@_Peter2_ Dat is natuurlijk altijd wel fijn om tijdens het levelen niet dood te kunnen enzo, maar mijn ervaring leert dat je sowieso wel erg je best moet doen om dood te gaan en ik het een fijner gevoel vind om mobs snel om te leggen... Geeft mij meer voldoening... Dus dan is de vraag: unholy of frost...

keuzes keuzes keuzes. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
icemotion schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:23:
Elemental blijft qua damage wat achter bij Enhancement.. maar ik vind het zelf stukken leuker spelen dus mijn Shammy blijft lekker elemental.. doe toch vooral af en toe wat world quests en oude raids.
Single target blijft het wat achter, echter zodra er AoE wordt gevraagd dan is Elemental samen met Affliction Warlocks/Demon Hunters toch echt wel gruwelijk goed. Onze Shadow Priests klagen al dat Adds te snel doodgaan voor hun damage/dots/insanity en onze melee cleaved alleen nog van de boss, rest doen ze al niet eens meer moeite voor.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Denk dat ik toch gewoon voor elemental ga, caster spreekt me net wat meer aan als melee. en zolang elemental shamans niet compleet nutteloos zijn in single target, dan maakt het me niet zoveel uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:35:
[...]

Single target blijft het wat achter, echter zodra er AoE wordt gevraagd dan is Elemental samen met Affliction Warlocks/Demon Hunters toch echt wel gruwelijk goed. Onze Shadow Priests klagen al dat Adds te snel doodgaan voor hun damage/dots/insanity en onze melee cleaved alleen nog van de boss, rest doen ze al niet eens meer moeite voor.
Begrijp me niet verkeerd aub, maar DH goed in AOE, kan je mij dit uitleggen?
Voor je denkt dat ik een steen smijt, dit is zeker niet. Ik heb vorige week maandag mijn DH naar 110 gebracht en ik moet eerlijk zeggen dat ik DH's niet zo heel goed verstond qua DPS.
Ik ben dan wat beginnen kijken naar de spells en dan ook eens talents bekeken van high end raiders en heb daardoor beter inzicht gehad in wat ik denk dat de rotatie is.

Maar ik vind van mezelf dat ik heel slecht ben op AOE trash en bosses (Nighthold), enige wat toch beetje aoe doet is die dance en artifact spell. die artifact spell heeft lange CD en die blade dance is afhankelijk van uw resource die je hebt en soms moet ik x aantal seconden wachten tot ik wat resources heb.

Misschien doe ik iets helemaal verkeerd, als dit zo is ... help aub :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:29:
[...]

Begrijp me niet verkeerd aub, maar DH goed in AOE, kan je mij dit uitleggen?
Voor je denkt dat ik een steen smijt, dit is zeker niet. Ik heb vorige week maandag mijn DH naar 110 gebracht en ik moet eerlijk zeggen dat ik DH's niet zo heel goed verstond qua DPS.
Ik ben dan wat beginnen kijken naar de spells en dan ook eens talents bekeken van high end raiders en heb daardoor beter inzicht gehad in wat ik denk dat de rotatie is.

Maar ik vind van mezelf dat ik heel slecht ben op AOE trash en bosses (Nighthold), enige wat toch beetje aoe doet is die dance en artifact spell. die artifact spell heeft lange CD en die blade dance is afhankelijk van uw resource die je hebt en soms moet ik x aantal seconden wachten tot ik wat resources heb.

Misschien doe ik iets helemaal verkeerd, als dit zo is ... help aub :'(
je hebt Eye Beam, Fel Rush en Fel Barrage.. alleen die heeft een wat langere CD. Maar je moet geloof ik best een aantal dingen timen en skills bij elkaar gooien voor goeie AOE.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:21:
[...]

je hebt Eye Beam, Fel Rush en Fel Barrage.. alleen die heeft een wat langere CD. Maar je moet geloof ik best een aantal dingen timen en skills bij elkaar gooien voor goeie AOE.
IC, ja dat denk ik ook, dat je voor goeie AOE echt je moet voorbereid zijn qua spells en CD's.

Nu hoor ik vaak op guides dat eye beam niet meer word gebruikt in de rotatie, dit omdat de resource te hoog is voor de dmg dat hij maar doet.
Of is dit enkel voor Single target (+3) fights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:36:
[...]

IC, ja dat denk ik ook, dat je voor goeie AOE echt je moet voorbereid zijn qua spells en CD's.

Nu hoor ik vaak op guides dat eye beam niet meer word gebruikt in de rotatie, dit omdat de resource te hoog is voor de dmg dat hij maar doet.
Of is dit enkel voor Single target (+3) fights?
Ben zelf niet helemaal thuis in DH maar als je :
https://www.warcraftlogs....1/#boss=1849&difficulty=4 bekijkt dan doen DH het zo slecht nog niet. Bij ons staat de DH altijd wel redelijk boven aan op Heroic/Mythic Skorpyron. Maar wij hebben dan ook geen MM/Surv Hunter en Frost DK, onze Fire Mage en Ret zijn undergeared ten opzichte van de rest en de Balance druid die we hebben speelt het als offspec (resto main).

Als ik ook de rest van de logs op bijvoorbeeld Skorpyron bekijk doen de meest DH toch wel 12-20% van hun damage met Eye Beam.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Daradius schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:27:
Denk dat ik toch gewoon voor elemental ga, caster spreekt me net wat meer aan als melee. en zolang elemental shamans niet compleet nutteloos zijn in single target, dan maakt het me niet zoveel uit :).
Speel zelf ook elemental Shaman, mooie en unieke spec. Altijd al geweest, zal het ook altijd blijven. Het doet zeker niet onder van andere classes, sterker nog: het draait eerder mee in de top (https://simulationcraft.org/reports/Raid_T19M_NH.html). Zowel single target als AoE is de damage output goed en uitdagend. Het is daarnaast ook een dynamische class, op 110 kan je namelijk voor 3 specs gaan die allemaal viable zijn. Persoonlijk vind ik de Icefury build het leukst. Daarnaast is de classhall een genot voor het oog en de offspec specs ook. Vind alleen de Fist of Ra-den qua offhand wat tegenvallen qua looks, maar is niet echt belangrijk.

Hoe dan ook, als je voor ele gaat raad ik je deze website ten zeerste aan: www.stormearthandlava.com. Momenteel echt dé website voor deze spec, alles wordt er behandeld en duidelijk uitgelegd. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Ik heb een brewmaster monk en een alt shaman. liefst resto, maar als ik een dps moet kiezen zoiezo elemental!
Raptar schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:11:
[...]
Hoe dan ook, als je voor ele gaat raad ik je deze website ten zeerste aan: www.stormearthandlava.com. Momenteel echt dé website voor deze spec, alles wordt er behandeld en duidelijk uitgelegd. Succes!
Als aanvulling op StormEarthAndLava. https://chainheal.com/ voor je resto shaman stuff ;)

[ Voor 4% gewijzigd door demonic op 20-03-2017 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Zertaxka schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:14:
[...]

Ben zelf niet helemaal thuis in DH maar als je :
https://www.warcraftlogs....1/#boss=1849&difficulty=4 bekijkt dan doen DH het zo slecht nog niet. Bij ons staat de DH altijd wel redelijk boven aan op Heroic/Mythic Skorpyron. Maar wij hebben dan ook geen MM/Surv Hunter en Frost DK, onze Fire Mage en Ret zijn undergeared ten opzichte van de rest en de Balance druid die we hebben speelt het als offspec (resto main).

Als ik ook de rest van de logs op bijvoorbeeld Skorpyron bekijk doen de meest DH toch wel 12-20% van hun damage met Eye Beam.
Allemaal heel leuk en aardig, maar alle DH die je daar ziet zijn gerespecced naar AoE spec ... (sinds 7.1.5 heb je echt een AoE en een ST spec), tevens hebben die allemaal Raddon's (de helm legendary die je eye beam CD reset voor elke crit). Niet iedereen kan dit dus zomaar.

Voor Skorp blijven mages/locks/hunters/elemental wel de AoE classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* JeroenNietDoen toch maar verder op zoek naar een guild. Zit hier toevallig een Officer van Dude die ik een PM mag sturen/mij een PM wil sturen?
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:21:
[...]

Moet je daar nog steeds voor betalen?

Ik snap dat niet, mijn laatste gelevelde character was een monk en die was in 6,5 uur 100 naar 110. Uiteraard starte die wel met full rested bonus en heb ik alles met potions, flask, foodbuff en oude runes gedaan om het zo snel mogelijk te maken.
Na 12 jaar heb ik een eigen Zygor/Tomtom in mijn hersenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Raptar schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:11:
[...]

Speel zelf ook elemental Shaman, mooie en unieke spec. Altijd al geweest, zal het ook altijd blijven. Het doet zeker niet onder van andere classes, sterker nog: het draait eerder mee in de top (https://simulationcraft.org/reports/Raid_T19M_NH.html). Zowel single target als AoE is de damage output goed en uitdagend. Het is daarnaast ook een dynamische class, op 110 kan je namelijk voor 3 specs gaan die allemaal viable zijn. Persoonlijk vind ik de Icefury build het leukst. Daarnaast is de classhall een genot voor het oog en de offspec specs ook. Vind alleen de Fist of Ra-den qua offhand wat tegenvallen qua looks, maar is niet echt belangrijk.

:D thx voor de post, ga zeker even de website bekijken. Ben gister 105 geworden als elemental, en ik vind het nu al super vet :). kan niet wachten tot ik klaar ben met het levelen en lekker kan beginnen met gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daradius schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:38:
[...]

:D thx voor de post, ga zeker even de website bekijken. Ben gister 105 geworden als elemental, en ik vind het nu al super vet :). kan niet wachten tot ik klaar ben met het levelen en lekker kan beginnen met gearen.
Misschien dat ik binnenkort maar eens m'n elemental artifact wat leven in ga blazen middels wat AP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Zo gisteren lvl 110 gedinged op m'n Fury Warrior :)
Nu zorgen voor friendly rep bij alle Legion factions en gearen voor HC dungeons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Jveer schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:02:
Zo gisteren lvl 110 gedinged op m'n Fury Warrior :)
Nu zorgen voor friendly rep bij alle Legion factions en gearen voor HC dungeons!
Je hoeft niet meer friendly te zijn. Gewoon even naar Dalaran en Khadgar en je krijgt je fluitje en de WQ's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Carthrax schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:15:
[...]

Je hoeft niet meer friendly te zijn. Gewoon even naar Dalaran en Khadgar en je krijgt je fluitje en de WQ's ;)
Oh dat wist ik niet, dan ga ik dat vanavond maar is snel doen!
(we hebben het wel over hetzelfde? De emissary quests? Of is dat weer wat anders?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Jveer schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:17:
[...]

Oh dat wist ik niet, dan ga ik dat vanavond maar is snel doen!
(we hebben het wel over hetzelfde? De emissary quests? Of is dat weer wat anders?)
Als je alles op een andere character al gedaan heb, dan hoeft het niet.
Is dit je eerste 110 dan moet het nog wel.(Friendly raken met de facties)

[ Voor 3% gewijzigd door Hairy23 op 21-03-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Hairy23 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:21:
[...]

Als je alles op een andere character al gedaan heb, dan hoeft het niet.
Is dit je eerste 110 dan moet het nog wel.(Friendly raken met de facties)
Ah okay, dan heb ik pech, want dit is m'n eerste 110 character.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Peter2_
Jveer schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:01:
[...]

Ah okay, dan heb ik pech, want dit is m'n eerste 110 character.
Als je de story lines in de leveling zones hebt doorlopen zul je de meeste factions wel op friendly+ hebben. Alleen Nightfallen zul je de Sarumar quest lines een stukje moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren toch ook maar even het 2e Nat Pagle boek van de AH gehaald. Was al een paar keer DM in geweest maar nooit tegen gekomen dus maar gekocht. Uiteindelijk gestrand bij de Large Vile Slime die niet aanwezig was.
Vanochtend voor het werk snel even gekeken en ja daar was hij en die rotzak deed nog best wel pijn.
Gelukkig heeft de paladin healing spells, lay on hands en bubble (die was niet nodig) en ook deze afgerond. Nu gaat de fishing grind beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:19
Carthrax schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:18:
Gisteren toch ook maar even het 2e Nat Pagle boek van de AH gehaald. Was al een paar keer DM in geweest maar nooit tegen gekomen dus maar gekocht. Uiteindelijk gestrand bij de Large Vile Slime die niet aanwezig was.
Vanochtend voor het werk snel even gekeken en ja daar was hij en die rotzak deed nog best wel pijn.
Gelukkig heeft de paladin healing spells, lay on hands en bubble (die was niet nodig) en ook deze afgerond. Nu gaat de fishing grind beginnen :P
Over fishing grind gesproken.... Ik probeer mijn fishing artifact te upgraden maar de laatste 3 punten zijn ziek duur. Voor het volgende punt heb ik 50k nodig :D Je wapen artifact naar 54 levelen gaat sneller..

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:41:
[...]

Over fishing grind gesproken.... Ik probeer mijn fishing artifact te upgraden maar de laatste 3 punten zijn ziek duur. Voor het volgende punt heb ik 50k nodig :D Je wapen artifact naar 54 levelen gaat sneller..
Krijg je de AP voor het fishing artifact alleen maar middels vissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:10
RustStorm schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:55:
[...]

Krijg je de AP voor het fishing artifact alleen maar middels vissen?
ja en dat scaled dus niet met je Artifact Knowledge, dus 50 AP per speciale vis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Akaendra schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:57:
[...]

ja en dat scaled dus niet met je Artifact Knowledge, dus 50 AP per speciale vis :P
Idd, 'maar' 1000 van die vissen te gaan tot volgende level. Gelukkig zijn de vissoorten die ik het meest vis al lang op max :) Moet alleen nog 1x cursed queenfish en 2x stormray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:57:
[...]

Holy crap... insanity... 8)7

Moet wel zeggen /respect voor een ieder die het voor elkaar krijgt het fishing artifact te maxen. :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:20:
[...]

Holy crap... insanity... 8)7

Moet wel zeggen /respect voor een ieder die het voor elkaar krijgt het fishing artifact te maxen. :) _/-\o_
Ooit zal ik er komen, zal alleen nog wel even duren, ik heb vissen altijd al leuk gevonden in wow en je kan er goed goud mee verdienen. Draag nog steeds mijn Salty title met trots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Kaap schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 06:20:
* Ashrah toch maar verder op zoek naar een guild. Zit hier toevallig een Officer van Dude die ik een PM mag sturen/mij een PM wil sturen?
Even Kaap boosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet meer nodig. Gisteravond goeie avond doorgebracht bij een andere guild op hun uitnodiging. Zij zijn welliswaar 10/10HC en ik slechts 10/10N en gemiddeld 12 ilvl onder hun zit, maar op basis van soort mensen dat ze zoeken wilden ze graag mijn Holy Priest erbij hebben.

Ik pak vanavond mijn spullen en migreer naar Maghteridon / Alliance.

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-03-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Ok man, blij dat je iets hebt gevonden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Fak :') na wat lezen in het topic gister weer sub aangezet. Toch weer even samen met meisje op een RP server (Argent Dawn) nieuwe start maken. Heb maar eens een priest genomen dit keer, dat is toch wel de enige class die ik vrijwel nooit (serieus) gespeeld heb, of iedergeval nooit max-level heb gehad in een expansion.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kaap schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 06:20:
* Raptar toch maar verder op zoek naar een guild. Zit hier toevallig een Officer van Dude die ik een PM mag sturen/mij een PM wil sturen?

[...]

Na 12 jaar heb ik een eigen Zygor/Tomtom in mijn hersenen :+
Ik denk dat je al in de guild zit, maar anders moet je Noscore even een whisper gooien (GM). Website is als volgt: https://wowdude.nl/index.php. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond even een ander WoW avondje gehad dan normaal. Had er voor gekozen om met al m'n 110 de world Boss te gaan doen. Met m'n Warrior en paladin de schouders gewonnen. Overige toons helaas niets. Daarna de keuze gemaakt met m'n DK de frost artifact te halen. Heb ik me wel mee vermaakt. Merkte dat bij de castergroepjes ik snel neer kon gaan, ondanks de anti magic shell en interrupts... Al met al wel vermaakt. Nu weer klaar voor work work...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Ik heb eerlijk gezegd maar weinig succes met het behalen van WQ boss pieces. Op mn shaman de shoulders kunnen looten, enkel het ilvl was beduidend lager dan wat ik al had (860 <> 870 met zelfde stats)
Gisteren heb ik Prestige 1 met mijn mage kunnen halen, ik merk dat door het iets hogere ilvl en frost spec ik eindelijk wat nuttig kan bijdragen tijdens het PVP'en.
Met mn druid heb ik wat +2 mythics kunnen lopen zonder al te veel succes, om de 1 of andere reden kan ik, ondanks mijn ilvl van 867 equipped niet met vertrouwen zeggen dat ik de dungeon iedereen recht houd.
Healen doe ik op volgende manier:
- Efflorense onder de tank + ideaal 2 dps
- Lifebloom + Rejuvenation op tank
- Rejuvenation op DPS die schade neemt
- Swiftmend bij grotere damage
- Wild Growth als de tank + dps veel damage neemt
- Iron Bark als de tank zijn dmg niet goed miteert.

Op momenten bij hogere damage pop ik Cooldowns, Velen's Future sight gaat zodra ik merk dat de tank wel getopped is maar de party redelijk veel damage neemt.

Doe ik dit verkeerd? Ik moet nog wat WeakAura's aanmaken om te vermijden dat ik de Hot's te vroeg opnieuw plaats en als resultaat te snel Oom ben maar als ik de guides raadpleeg kom ik toch op volgende healingschema uit. Misschien dat mijn items voorlopig niet het beste zijn en dat het daar aan ligt?
Linkje naar armory:
http://eu.battle.net/wow/.../bladefist/Devruid/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devler schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:46:
Met mn druid heb ik wat +2 mythics kunnen lopen zonder al te veel succes, om de 1 of andere reden kan ik, ondanks mijn ilvl van 867 equipped niet met vertrouwen zeggen dat ik de dungeon iedereen recht houd.
Healen doe ik op volgende manier:
- Efflorense onder de tank + ideaal 2 dps
- Lifebloom + Rejuvenation op tank
- Rejuvenation op DPS die schade neemt
- Swiftmend bij grotere damage
- Wild Growth als de tank + dps veel damage neemt
- Iron Bark als de tank zijn dmg niet goed miteert.

Op momenten bij hogere damage pop ik Cooldowns, Velen's Future sight gaat zodra ik merk dat de tank wel getopped is maar de party redelijk veel damage neemt.
Ik zou persoonlijk voor Cenarion Ward en Cultivation speccen. Ik zie je tevens nergens iets over Regrowth zeggen :?

Op de tank Lifebloom+Regrowth+double Rejuv+Cenarion Ward up houden. Dat zijn 5 HoTs die voor je Mastery tellen. Efflorense maakt 6. Healing Touch gebruiken om bij te healen. Swiftmend voor spike damage.

Jij gooit die Rejuv pas als de damage al gedaan is. Probeer gewoon op elke DPS ook 1 Rejuv te houden. Dan gaan die heals al tikken zodra ze damage pakken. Doordat je nu ook Cultivation specced bent, krijgen ze een extra hot wanneer ze onder de 60% droppen en Rejuv ze healed, plus extra HoT voor je Mastery.. Je response is dan gewoon veel sneller. Dan heal je de dps met Regrowth zodat ze die extra hot erbij krijgen, nog een HoT voor je Mastery.

Wild Growth alleen als heel de group aanzienlijk damage pakt. Eventueel kun je dan ook de DPS en jezelf voorzien van een extra Rejuv, jij kunt er tenslotte 2 tegelijk op een target plaatsen. Wees niet bang om je Tranq te gebruiken wanneer je group in nood zit. In M+ is over het algemeen de trash lastiger dan de bosses. Pop je cooldowns gewoon op trash. Ze zijn er voor.

Mijn inziens heal je met incoming damage nog te reactief. Bij Druids is het juist proactief healen. Wees bij Resto Druids ook niet bang om de healthbars niet meteen vol te healen. Laat die proactieve HoTs dat lekker doen.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-03-2017 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Omdat druid eigenlijk nieuw is voor me heb ik een guide genomen van Icy Veins en me daarop gebaseerd. Ik zal Cenarion Ward en Cultivation speccen en kijken of dit me wat helpt.
Regrowth gebruik ik als snelle heal waarbij 1 voldoende is om snel uit de kritieke zone te komen, de hot is een leuke toevoeging om wat extra healing te krijgen.

Ik heal normaal met een shaman welke me wel goed afgaat. Hierbij is het een stuk simpeler aangezien ik de damage moet volgen en, op healing rain en riptide na, geen hots moet toepassen en de heals kan spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devler schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:01:
Ik heal normaal met een shaman welke me wel goed afgaat. Hierbij is het een stuk simpeler aangezien ik de damage moet volgen en, op healing rain en riptide na, geen hots moet toepassen en de heals kan spammen.
Klopt. Reactive healing ligt mij ook meer. Ik ben daarom ook uiteindelijk niet verder gegaan met mijn Resto Druid.

HPriest>RShaman>HPala>Rdruid voor mijn persoonlijke voorkeur van healing en toolkits
HPriest=HPala>RDruid>>>>>>>>>>>>>>RShaman wat betreft class fantasy preference

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Waar in je rijtje is de MW Monk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ik zit er aan te denken om weer te beginnen maar dan echt vanaf lvl 1 op een geheel nieuwe server, nu zie ik dat er een excel lijst is met nederlandse guilds hoe up-to-date is die lijst? Ik ben opzoek naar een leuke sociale guild zonder verplichtingen maar waar wel waar mensen actief zijn en ook bereid zijn om af en toe wat vragen te beantwoorden :). Iemand tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Laatst online: 24-09 23:25
Ik zie dat meerdere mensen op zoek zijn naar een NL guild, dus ik dacht ik pak deze kans maar om ongegeneerd mijn guild te promoten :D.

Wij zijn Riptide, zitten op Frostmane en zijn nu de #1 NL guild (volgens WoWProgress). Onze guild is ontstaan vanuit meerdere vriendengroepen die vanaf het begin van Legion weer graag wilden spelen. Aangezien de meeste mensen studie, werk of andere verplichtingen hebben was het in de eerste instantie de bedoeling om alleen op heroic te progressen. Omdat de HC progression vrij snel ging hebben we uiteindelijk de keuze gemaakt om door te gaan op mythic. Hierbij respecteren we wel het feit dat mensen andere verplichtingen hebben en raiden we 2 avonden per week (woensdag en zondag).

Een aantal dagen geleden hebben wij het voor elkaar gespeeld om Helya op mythic te killen, wat voor ons een hele prestatie is geweest. Dit heeft ons een sterke positie in de world ranking gegeven (top 1000). Ons doel is om verder te progressen op mythic Nighthold (en komende raids) om deze positie te behouden.

We zijn altijd op zoek naar goede en vooral gezellige spelers. Daarnaast zijn social members ook altijd welkom, aangezien gezelligheid bij ons voorop staat. Heb je interesse, check dan onze website (https://riptide.sexy/) of maak een application (https://riptide.sexy/application). Daarnaast kun je meer info en onze ranking vinden op WoWProgress (https://www.wowprogress.com/guild/eu/frostmane/Riptide).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze kunnen Frostmane beter renamen naar Dutchmane, my god hoeveel NL guilds daar zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Misschien dat ik dan toch maar eens een Priest moet maken, al merk ik dat het met 4x110 al erg moeilijk is om mijn aandacht te verdelen.
De monk spreekt me ook wel aan, temeer omdat dit de top dogs zijn voor pvp healing.
Ik heb nog een druid en paladin die guildloos zijn op Bladefist, eventueel als socials welkom zijn wil ik wel me opgeven voor Riptide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gister maar weer NH Heroic in gedoken.

Tot en met Elisande hebben we het met enkel guildies gedaan, en op Gul'Dan besloten bij te puggen naar 20 man (zijn er toch over uit dat het met 20 man VEEEEL makkelijker is dan met 10-13).

https://www.warcraftlogs.com/reports/T78m6bcn3dfJBZjV

Gul'Dan ging dan ook op de tweede poging neer :P

Tot slot nog een interessant gesprek gehad met een groep van een andere guild, en er wordt nu overwogen dat hun met ons mergen. Dat zou ons core raid team naar een mogelijk vaste 20-25 man tillen :)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
Altijd fijn wanneer 2 van de 4 healers er opeens mee stoppen. Ben je bijna klaar met je progressie, alleen Gul'Dan HC nog en kan je weer opnieuw gaan bouwen aan je healing team. Hadden we het in Nighthold eindelijk op orde, begint het gekloot weer van voor af aan >.<

Als er dus iemand is die de Engelse taal machtig is, een Resto Druid of Holy Priest speelt (met minimaal 35 artifact traits en een ilvl van 885), op Tarren Mill (Horde) zit en een guild zoekt die als focus heeft HC progressie stuur me een dm.

[ Voor 31% gewijzigd door thundermo op 23-03-2017 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Devler schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:01:
Omdat druid eigenlijk nieuw is voor me heb ik een guide genomen van Icy Veins en me daarop gebaseerd. Ik zal Cenarion Ward en Cultivation speccen en kijken of dit me wat helpt.
Regrowth gebruik ik als snelle heal waarbij 1 voldoende is om snel uit de kritieke zone te komen, de hot is een leuke toevoeging om wat extra healing te krijgen.

Zolang je vaak LB op de tank hebt krijg je steeds wat clearcast procs die je dan gebruikt voor regrowths. En je hoeft niet meteen iedereen vol te healen. Gewoon dat ze in leven blijven. En dan na de trashpacks of zo weer wat bij healen.

Ik ging gister met een guild groepje de 4 Mythics doen. Op mijn 1 trait in Artifact Holy Pala. :) Gelukkig had ik een 890+ tank, maar moest de rest van de groep toch best healen. Heb maar na de eerste dungeon 17 traits in mijn Artifact gestopt en toen ging het wat beter. :)
De healing stijl is dan ook weer heel anders dan op mijn Resto Druid....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 21:44
Darkfreak schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:04:
Gister maar weer NH Heroic in gedoken.

Tot en met Elisande hebben we het met enkel guildies gedaan, en op Gul'Dan besloten bij te puggen naar 20 man (zijn er toch over uit dat het met 20 man VEEEEL makkelijker is dan met 10-13).

https://www.warcraftlogs.com/reports/T78m6bcn3dfJBZjV

Gul'Dan ging dan ook op de tweede poging neer :P

Tot slot nog een interessant gesprek gehad met een groep van een andere guild, en er wordt nu overwogen dat hun met ons mergen. Dat zou ons core raid team naar een mogelijk vaste 20-25 man tillen :)
Even een tip: mergen is echt een guildkiller. Het kan goed gaan maar ik heb het al te vaak fout zien gaan. Je kan niet 2 guildleaders hebben en 2x zoveel officers, dus moeten er mensen ge-deranked worden en dat gaat vaak fout aangezien mensen dan alsnog vaak hun zin gaan doorvoeren.

De mensen van de ene guild de andere guild laten joinen is dan vaak beter, en ze dan ook (niet meteen) officer posities aanbieden. Dan hou je gewoon de regels van 1 guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Bartske schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:42:
[...]

Even een tip: mergen is echt een guildkiller. Het kan goed gaan maar ik heb het al te vaak fout zien gaan. Je kan niet 2 guildleaders hebben en 2x zoveel officers, dus moeten er mensen ge-deranked worden en dat gaat vaak fout aangezien mensen dan alsnog vaak hun zin gaan doorvoeren.

De mensen van de ene guild de andere guild laten joinen is dan vaak beter, en ze dan ook (niet meteen) officer posities aanbieden. Dan hou je gewoon de regels van 1 guild.
Dit zou onze tweede merge zijn.
Ik blijf (enige) GM, en mijn officers blijven enige officers.
Er is geen sprake van hun leadership dat leadership blijft, ze worden reguliere members bij ons.

Misschien gebruik ik de verkeerde benaming, maar hun raidende core + social aanhang gaat gewoon hun guild verlaten, en ons joinen (dat is het plan) zonder officer posities o.i.d. te krijgen.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Nou voor degene die een transfer willen doen : https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17615085726#1
Ze gaan de prijzen veranderen, zover ik kan zien wordt het duurder.

Even snel op battle.net gekeken, maar 5 euro duurder voor een character transfer, 5 euro duurder voor een race change.

Dus als je het nog wil gebruiken, zou ik het snel doen.

Maar wel patch 7.2 volgende week.

[ Voor 38% gewijzigd door Hairy23 op 23-03-2017 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Jammer die verhogingen. Ik had eerder wat verlagingen verwacht na zo lange tijd. Onze 2 servers zijn nu ook niet echt goed bevolkt.

Maar ja 7.2 dan wel weer. Doekje voor het bloeden zeg maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens zijn vanaf vandaag t/m 4 April alle services in de aanbieding. Dus was je wat van plan, doe het deze week.

* JeroenNietDoen is verder helemaal happy :*)
Gisteren moest ik met mijn nieuwe guild meteen mee naar NH HC, waar ik zelf nog maar 10/10N heb, net de 881 ilvl aangetikt had, en pas 1 legendary heb. Uiteindelijk hebben we op Star Augur een keer gewiped, op Botanist 3 keer en op Elisande 2 keer. Toen was het einde raidtijd en blijft Guldan over voor maandag.

Persoonlijk resultaat van gisteravond: van 10/10N naar 9/10HC. Van ilvl 881 naar ilvl 894 incl. Legendary Trinket :Y

Voelde me wel een beetje een lootwhore :D

[ Voor 80% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-03-2017 06:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Kaap schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 06:13:
Tevens zijn vanaf vandaag t/m 4 April alle services in de aanbieding. Dus was je wat van plan, doe het deze week.

* Hairy23 is verder helemaal happy :*)
Gisteren moest ik met mijn nieuwe guild meteen mee naar NH HC, waar ik zelf nog maar 10/10N heb, net de 881 ilvl aangetikt had, en pas 1 legendary heb. Uiteindelijk hebben we op Star Augur een keer gewiped, op Botanist 3 keer en op Elisande 2 keer. Toen was het einde raidtijd en blijft Guldan over voor maandag.

Persoonlijk resultaat van gisteravond: van 10/10N naar 9/10HC. Van ilvl 881 naar ilvl 894 incl. Legendary Trinket :Y

Ben wel benieuwd welke guild je op magtheridon ben gejoined :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren met de paladin aan het vissen geweest voor de hidden ret artifact. 30 skill punten omhoog toen was ik er zat van. Vanavond maar weer een poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:47:
[...]

Ben wel benieuwd welke guild je op magtheridon ben gejoined :)
Panic Room, Alliance.
Carthrax schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:57:
Gisteren met de paladin aan het vissen geweest voor de hidden ret artifact. 30 skill punten omhoog toen was ik er zat van. Vanavond maar weer een poging.
Mijn Paladin is van 1 naar 630 gegaan door die hidden skin. Heeft me iets van 3 avonden gekost. Dus maak je borst maar nat.

[ Voor 49% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-03-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xobdorp
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
Ik lees al een tijdje mee hier. Ik beleef best veel plezier aan mijn Disc Priest maar durf het niet zo goed aan Heroics of Mythics in te gaan. Veel leuker om dat te doen met guildies lijkt me!

Wat ik begreep is er een flinke Nederlandse community op Frostmane? Ik overweeg namelijk een character transfer...

Groeten,
Baktjoi (http://eu.battle.net/wow/.../trollbane/Baktjoi/simple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
xobdorp schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:02:
Ik lees al een tijdje mee hier. Ik beleef best veel plezier aan mijn Disc Priest maar durf het niet zo goed aan Heroics of Mythics in te gaan. Veel leuker om dat te doen met guildies lijkt me!

Wat ik begreep is er een flinke Nederlandse community op Frostmane? Ik overweeg namelijk een character transfer...

Groeten,
Baktjoi (http://eu.battle.net/wow/.../trollbane/Baktjoi/simple)
Heroic wat? dunguons?

Voor dungs gewoon qeueu. Shijt hebben aan sommige azijnpissers (als je ze tegen komt) en gewoon gaan.
Als ik een heroic in ga heb ik het liefst een disc priest. ten minste iemand die nog een beetje nuttig is in een heroic dung.

als ik met mijn groepje ga voor HC dung, dan gaan we als 1 tank + 4 dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 21:44
Darkfreak schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:29:
[...]

Dit zou onze tweede merge zijn.
Ik blijf (enige) GM, en mijn officers blijven enige officers.
Er is geen sprake van hun leadership dat leadership blijft, ze worden reguliere members bij ons.

Misschien gebruik ik de verkeerde benaming, maar hun raidende core + social aanhang gaat gewoon hun guild verlaten, en ons joinen (dat is het plan) zonder officer posities o.i.d. te krijgen.
Dat lijkt me inderdaad de goede manier om het te doen. Vaak gebeurd het inderdaad op een andere manier en dan zit je opeens met 2GMs en dat is vaak een probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Bartske schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:02:
[...]

Dat lijkt me inderdaad de goede manier om het te doen. Vaak gebeurd het inderdaad op een andere manier en dan zit je opeens met 2GMs en dat is vaak een probleem.
Nope. Als, dan wordt het een friendly take-over van de core van hun guild.
Alle macht blijft bij mij/ons }:O :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Kaap schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 06:13:

* junglebeast is verder helemaal happy :*)

Oh jullie hebben goeie dpsers zeg. Als je dat vergelijkt met onze logs.
https://www.warcraftlogs....qk6F3GVgtPcKZ8#fight=23,6

Gz met de upgrades..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
junglebeast schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:30:
[...]

Oh jullie hebben goeie dpsers zeg. Als je dat vergelijkt met onze logs.
https://www.warcraftlogs....qk6F3GVgtPcKZ8#fight=23,6

Gz met de upgrades..
Is meet dat jouw DPS'ers gewoon echt sucken :(

300k dps 890+ ilvl is echt gewoon compleet niks van je class snappen om eerlijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Terence(x) schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 17:12:
[...]

Is meet dat jouw DPS'ers gewoon echt sucken :(

300k dps 890+ ilvl is echt gewoon compleet niks van je class snappen om eerlijk te zijn
Ja verschil tussen de top en midden/onder is best groot. Veel komen eigenlijk ook online om een beetje te raiden en doen niet veel meer in de week om beter te worden. Beetje lang leven de lol op het moment. Maar dat is ook wel de insteek van het team.

Jammer dat ons eerste team even gestopt is met raiden. Ze gaan waarschijnlijk verder in ToS en ik ga informeren of ze een healer kunnen gebruiken. En ik denk dat er meer uitwisselingen gaan plaats vinden voor de nieuwe raid.
Zal het healng team wel gaan missen want we hadden altijd prima communicatie en ideeën over hoe het beter kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Viel mee na 277 casts heb ik dan het item gevangen voor de Ret paladin hidden artifact! Op naar de volgende stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond weet een paar uurtjes kunnen spelen. Eerst wat WQs gedaan met m'n geliefde Hunter en daarna m'n DK gepakt en met de frost artifact weapons twee levels gespeeld. Vermaak me opperbest met de DK. Had er niet veel van verwacht maar het is zeker weten een positieve ervaring. Ook een dk is sterk, m'n multitarget. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 12:08
Vanochtend mijn Demon Hunter op 110 gekregen. Tank spec werkt als een speer. Doe al vergelijkbare aoe dps als met mijn Warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap