Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:44:
[...]

Nevermind, verkeerd gelezen.... :)
Als je specc veranderd dan wel, als ik bvb van frost naar blood specc ga op mijn dk dan word alles veranderd, maar ik zou graag als ik talents verander dat alles mee veranderd, niet de specc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:40:
Addon Vraag:

bestaat er een add-on waarmee je verschillende talents kan saven voor gemakkelijker te switchen? Maar ik had graag dat wanneer je switched van talent 'spec' of hoe je het ook mag noemen, dat je actionbar dan ook veranderd naar de andere spells en plaatsen waar je de spells geplaatst hebt.

Dus met 1 knop talents veranderen en ook uw volledige actionbar veranderen naar hoe je voor die talents uw spells plaats.
Bekijk de addon talent macro's eens, die gebruik ik hiervoor. Ze blijven dan echter wel op dezelfde plek staan. Maar de skill veranderd wel per talent.

[ Voor 7% gewijzigd door Dennism op 08-03-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:55:
[...]

Als je specc veranderd dan wel, als ik bvb van frost naar blood specc ga op mijn dk dan word alles veranderd, maar ik zou graag als ik talents verander dat alles mee veranderd, niet de specc.
Yup, ik had het al begrepen, zoals in m'n verdere (of in dit geval eerdere) posts staat. :)

Zal er eens over nadenken of er een passend antwoord is in jouw kwestie. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dennism schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:35:
Alles helpt uiteraard, dat zal niemand ontkennen. De meer traits en gear een raid zal hebben de meer je kan compenseren voor fouten, maar dat is natuurlijk altijd zo geweest al was het vroeger enkel gear natuurlijk.

Dat je geen dag van je AP farm mag missen is natuurlijk ook niet direct zo het gaat natuurlijk om een gemiddelde, daar die infographic enkel uit gaat van dailies, doe je op een dag een raid clear heb je al weer een dag of 2 "gecompenseerd", Breng je een 11 key naar 13 en dan naar 15 voor je weekly chest ook al weer en ga zo maar door. Als je enkel raidlogged, ja, dan zal je w.s. nog geen 54 zijn maargoed, na WoD wilden de meeste juist een expansion waar je niet direct aan "raidloggen" toe kwam. Iets wat ze goed gelukt is vind ik, ik verveel me iig nog geen moment wat in WoD wel anders was.

Als ik kijk naar mezelf grind ik ook niet echt, ik doe iig mijn emmisaries, als ik er zin aan heb de rest van de AP WQ's ook (gold / gear / resources sla ik over tenzij ik voor een emmisary niet anders kan), gemiddeld 10 M+ verdeeld over 2 characters per week (mijn eigen 2 +15's en wat guildies helpen voor hun 15+'s) en de raids die ik doe( 3x 2.5 uur per week max met de guild en hier en daar een pug op mijn alt), allemaal niet bepaald hardcore, dan denk ik toch aan een stuk meer raids per week, een stuk meer M+ e.d. als je over hardcore wil spreken.
Ja als je de AP WQ er uit haalt dan haal je de 54 wel. Ik pik de simpele en meest bij elkaar liggende quest er vaak uit en als het even kan ook quest die de Rep/credit voor Emissary sharen (Aszuna+Warden of Kirin Tor bijvoorbeeld). Ook hoef je je key niet mee zo vaak te boosten, als je een goede key krijg van je chest doe je die tot 15+ en anders lift je mee op een guildie die wel een goed key heeft. Dus 2 mythic+ en je bent klaar voor de week. Ook ligt het er aan wat de affixes die week zijn. Afgelopen week was makkelijk, deze week is het weer wat minder goed. Leuk zo'n VotW 12+ met Teeming Skittish en Fortified. Als er een week nog slechtere zijn dan sla ik wel een keer over. Tanks in de guild hebben niet altijd zin om weer een Mythic+ te doen met healer nr4 5 en 6 van de guild en ik kan ze daar geen ongelijk in geven. Puggen kan alle kanten op, afgelopen week een simpele MaW +13 met 4 melee waarvan er altijd wel 2 in zooi bleven staan, DH tank die zo ongelooflijk spikey zijn qua inkomende damage en dan heb je nog de simpele affixes....
En je kreeg tot voor kort ook niet altijd AP van Raid Bosses dus dat scheelt ook al een hoop ten opzichte van Mythic+ farms waar je al vanaf het begin je AP kreeg.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:22
Gisteren heb ik met de nieuwe guild een toffe m+ run kunnen uitvoeren. Ik als tank (ilvl 878), een boomie die we aan het boosten waren, een boomie (ilvl 894), een Priest (ilvl 895) en een DK (ilvl 898).
Begonnen met een +3 Blackrook Hold run, +2 run op EyE en zo verder tot een +9 run.
Wel af en toe een death maar niks om ons zorgen over te maken. Enkel in Neltharion de timer niet kunnen halen maar ik heb geen kwaad woord gehoord. Simpel, een toffe run met vrienden onder elkaar en wat begrip dat ik niet de ervaring heb gelijk de overige leden.
De guild High Grade Slackers doet zijn naam in ieder geval eer aan :-)
Uiteindelijk gestopt omdat ze een RBG run gingen doen met RBG Team 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren m'n nieuwe skin voor Enhancement shaman artifact kunnen bemachtigen door Flotsam te mollen. Dat is wel weer leuk. :) Twee leuke dingen in twee dagen! Mollen van Flotsam is het enige geweest wat ik gedaan heb gisteren. Wellicht vanavond weer eens even wat meer doen met de uit de kluiten gewassen geit. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Ah die heb ik gisteren ook mogen looten. Ik was niet op de hoogte wat de vereiste hiervoor was.
Ik kreeg em wel als resto shaman, leuk dat het geen vereiste is om in die spec te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Helaas.

9/10 clear HC gister.
Beste try Gul'Dan was 2% :P

https://www.warcraftlogs....Y9d#fight=15&type=summary

Soclose.jpg

Echt bad luck in die try.
Ik sterf.
Ik krijg CR.
Ik res.
Ik spawn in een ontploffende flamepatch.
In een klap weer dood.

[ Voor 34% gewijzigd door Darkfreak op 09-03-2017 10:01 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Note to self: Throne of Thunder is een goede plek om transmog te regelen behorende bij het artifact van flotsam (enhancement shammy)

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 09-03-2017 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
RustStorm schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:09:
Note to self: Throne of Thunder is een goede plek om transmog te regelen behorende bij het artifact van flotsam (enhancement shammy)
Throne of Thunder is sowieso een toffe raid.. ik wil de mount van de meta achievement.. mooi ding en uniek model.

Plus er droppen pets en mounts in die raid.. :p

Ik moet er nodig weer eens naar binnen (overtuigde ik mezelf met deze post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:12
icemotion schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:17:
[...]

Throne of Thunder is sowieso een toffe raid.. ik wil de mount van de meta achievement.. mooi ding en uniek model.

Plus er droppen pets en mounts in die raid.. :p

Ik moet er nodig weer eens naar binnen (overtuigde ik mezelf met deze post)
Ik zit op horde shattered hand en wil die achies ook wel eens doen :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:19:
[...]

Ik zit op horde shattered hand en wil die achies ook wel eens doen :)
Ik ben er ook al x aantal weken mee bezig, eigenlijk zijn alle achievements eigenlijk heeeeeeel simpel te doen ... BEHALVE ... de eerste baas waar die ballen met elkaar moeten colliden, is echt onmogelijk voor mij om te doen en ik kom er zot van waarom me dit niet lukt, op video's lijkt dit allemaal zo piss easy maar mij lukt het helemaal niet.

En dan de golden egg achievement lukt dus totaal niet voor mij.

Ik ben ook horde dus als jullie ervoor willen gaan ;) ik wil altijd meegaan hoor want ik heb die 2 nog nodig :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ooit had ik een account die ik eigenlijk niet meer gebruikte. En toen ik weer begon met spelen kon ik niet meer de login gegevens achterhalen, dus ik had maar een nieuwe account aangeschaft.

Van de week suggereerde een guildy dat ik ook met blizzard contact op kon nemen en met een ID scan en wat extra info mijn oude account terug kon krijgen.

Zo gezegd, zo gedaan.

Wat blijkt echter, de account was gehacked en waarschijnlijk doorverkocht. Sinds 2014 geen activiteit meer, maar daarvoor. Holy moly.

Bij inloggen spamde ineens de chatlog zo vol ivm: +12000 achievement points +120 mounts (ook zeldzame) +30 titles. 65 exalted reps, een heel stel lvl 90 characters met banken vol xmog spul en mats (de AH teller staat nu al op +1 miljoen g inkomend).

En...als klap op de vuurpijl...mijn oude main was er nog! Mijn lvl 70 hunter. MET de epic hunter quest bow. Zo happy nu.

Not bad voor 1 emailtje naar blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:52:
Ooit had ik een account die ik eigenlijk niet meer gebruikte. En toen ik weer begon met spelen kon ik niet meer de login gegevens achterhalen, dus ik had maar een nieuwe account aangeschaft.

Van de week suggereerde een guildy dat ik ook met blizzard contact op kon nemen en met een ID scan en wat extra info mijn oude account terug kon krijgen.

Zo gezegd, zo gedaan.

Wat blijkt echter, de account was gehacked en waarschijnlijk doorverkocht. Sinds 2014 geen activiteit meer, maar daarvoor. Holy moly.

Bij inloggen spamde ineens de chatlog zo vol ivm: +12000 achievement points +120 mounts (ook zeldzame) +30 titles. 65 exalted reps, een heel stel lvl 90 characters met banken vol xmog spul en mats (de AH teller staat nu al op +1 miljoen g inkomend).

En...als klap op de vuurpijl...mijn oude main was er nog! Mijn lvl 70 hunter. MET de epic hunter quest bow. Zo happy nu.

Not bad voor 1 emailtje naar blizzard.
haha dat is wel een vette actie. Met al dat gold kan je ook meteen een hele berg wow tokens kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:03:
[...]

haha dat is wel een vette actie. Met al dat gold kan je ook meteen een hele berg wow tokens kopen :+
Ik wil in ieder geval 2-3 characters naar mijn main account verplaatsen, dus dat is €60 (4 tokens). De rest is gewoon lekker om te hebben.

Ik ga niet twee accounts houden, multiboxen heb ik geen zin in.

Blizzard gaf wel aan dat mounts, pets, toys en achievements niet mee gingen naar nieuwe Bnet account. Echter klopt dit maar deels. Mounts, toys en achievements mergen wel. Pets niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik speel nu al 8 jaar Alliance en zou wel weer een keer Horde willen proberen. Kent er hier iemand een leuke actieve Nederlandse Horde guild? Graag wel op een beetje drukje server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:05:
[...]

Ik wil in ieder geval 2-3 characters naar mijn main account verplaatsen, dus dat is €60 (4 tokens). De rest is gewoon lekker om te hebben.

Blizzard gaf wel aan dat mounts, pets, toys en achievements niet mee gingen naar nieuwe Bnet account. Echter klopt dit maar deels. Mounts, toys en achievements mergen wel. Pets niet.
Met dat battlenet balance kan je ook mooi die diablo3 necro patch kopen.. wel een lucratief mailtje.. paar maanden "gratis spelen" en nieuwe games voor free :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:23:
[...]

Met dat battlenet balance kan je ook mooi die diablo3 necro patch kopen.. wel een lucratief mailtje.. paar maanden "gratis spelen" en nieuwe games voor free :)
Het doel was eigenlijk puur om mijn oude hunter terug te krijgen. De rest was eigenlijk bijzaak.

De guild waar de main van de account inzat was overigens wel blij me te zien... Nadat ik uitlegde wat de situatie was kreeg ik persoonlijk excuus van de GM xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raptar schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:21:
Ik speel nu al 8 jaar Alliance en zou wel weer een keer Horde willen proberen. Kent er hier iemand een leuke actieve Nederlandse Horde guild? Graag wel op een beetje drukje server.
Raider (Soft - hardcore) - PVP'er - social?

Ik bedoel dit niet verkeerd maar iedere guild heeft wel zijn sterktes en zijn mindere focus punten. Daarom misschien beter zeggen wat je zoekt in guild, kunnen dan beter helpen het zoeken naar de beste guild voor u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:28:
[...]

Raider (Soft - hardcore) - PVP'er - social?

Ik bedoel dit niet verkeerd maar iedere guild heeft wel zijn sterktes en zijn mindere focus punten. Daarom misschien beter zeggen wat je zoekt in guild, kunnen dan beter helpen het zoeken naar de beste guild voor u.
Sowieso PvE en semi-hardcore vind ik wel het leukste, hardcore opzich ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Zertaxka schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:53:

hunters die EN Mythic moeten blijven farmen voor relics + trinket is toch een beetje meh imo.
En Demon Hunter en Rogues en Monks .....

Trinkets in NH zijn voor deze classes best waardeloos. Een hoge Bloodthirsty Instinct van Ursoc en een hoge Memento of Angerboda uit Maw of Souls zijn bis trinkets ..... knap waardeloos.
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:05:
[...]

Je kan Blizzard de game-accounts aan elkaar laten koppelen onder 1 battle.net account. Dan worden alle mounts wel cross account bruikbaar evenals transmog shit. Alleen als je de chars wil spelen zal je die wel op 1 accounts moeten zetten of er 2 actief houden.

[ Voor 47% gewijzigd door Ashrah op 09-03-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
Ik heb steeds minder zout nodig in mijn voedsel, in relatief korte tijd twee legendaries erbij waardoor ik nu op totaal 5 zit. Als fire mage wil je: bracers (pyro), head (dragons breath) en belt (scorch). Hiermee kan je aardig rondkomen in NH, al blijf je gemiddeld onder gemiddeld presteren. Ik heb nu: bracers, phoenix gloves (waardeloos), blink chest (draag ik, veel stats), sephuz (M+), en als laatste toevoeging de cast boots!

Rerollen naar Frost/Arcane zit er ook niet in, want daar wil je vaak ook minimaal 1 legendary van hebben om DPS te kunnen evenaren. En dan vergeten we even dat ik nu al moeite heb om bij te blijven met AP (zit op 51 in fire, <30 in overige). Als casual speler / raider is dit spel echt een hele stap achteruit van WoD en MoP. Nu 6/10 mythic, Tichondrius als volgende target.

Pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zebby schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 17:08:
Ik heb steeds minder zout nodig in mijn voedsel, in relatief korte tijd twee legendaries erbij waardoor ik nu op totaal 5 zit. Als fire mage wil je: bracers (pyro), head (dragons breath) en belt (scorch). Hiermee kan je aardig rondkomen in NH, al blijf je gemiddeld onder gemiddeld presteren. Ik heb nu: bracers, phoenix gloves (waardeloos), blink chest (draag ik, veel stats), sephuz (M+), en als laatste toevoeging de cast boots!
Sephuz' is best een oké legendary (als je geen andere goede hebt) in enkele NH fights:
Anomaly (adds stunnen, interrupten)
Botanist (adds stunnen)
Elisande (adds interrupten)

Mijn vriendin (DH) wisseld op die fights meestal haar Sephuz in, en krijgt echt een merkbare spike in DPS/DMG done in die gevechten omdat ze, zolang adds er zijn, om de 30 seconden de mini-heroism krijgt :P

[ Voor 3% gewijzigd door Darkfreak op 09-03-2017 17:17 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:57
Ik zweer voorlopig bij Prydaz, ook nu met betere stats een leuke statstick legendary, dat schil is een mooie bijkomer, heeft me al vaak gered :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speelde de afgelopen 2 weken amper nog. Nu dan definitief mijn sub gecancelled. De fun is echt weggezogen in de afgelopen 2 maanden, ondanks dat ik de content echt heel tof vind, maar zonder een leuk groepje spelen is voor mij echt zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
Darkfreak schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 17:16:
[...]

Sephuz' is best een oké legendary (als je geen andere goede hebt) in enkele NH fights:
Anomaly (adds stunnen, interrupten)
Botanist (adds stunnen)
Elisande (adds interrupten)

Mijn vriendin (DH) wisseld op die fights meestal haar Sephuz in, en krijgt echt een merkbare spike in DPS/DMG done in die gevechten omdat ze, zolang adds er zijn, om de 30 seconden de mini-heroism krijgt :P
Het geeft inderdaad wel wat extra, maar die survivability bonus van de Chest is ook wel wat waard voor de healers. En als mage moet ik of in range lopen van DB of Frost Nova, geen van beide echt ideaal. Interrupts zijn meestal voor melee in rotations door de kortere cooldowns. Voor melee dus iets meer praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 06:24:
Ik speelde de afgelopen 2 weken amper nog. Nu dan definitief mijn sub gecancelled. De fun is echt weggezogen in de afgelopen 2 maanden, ondanks dat ik de content echt heel tof vind, maar zonder een leuk groepje spelen is voor mij echt zinloos.
Zonde man... maar wel een reëel beeld... Ik heb hem ook gecancelled, maar merk dat ik weer wat meer plezier heb (of zin heb in WoW); m'n shaman is max level en het levelen met m'n survival hunter is ook best leuk op het moment. Dus waarschijnlijk komt er weer een maandje bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:23
Dankzij het advies van @RustStorm met mijn shaman even de hidden artifact kunnen looten van Flotsam.

Voor mijn ret paladin gisteren ook nog even het Nat Pagle boek van AH gekocht aangezien Alterac Valley niet mijn hobby is. De rest spaar ik zelf wel bijelkaar.
Ook met mijn paladin de laatste LFR even gedaan en nu eindelijk die manasaber aan de mount collectie toe kunnen voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 13:19
Raptar schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:47:
[...]

Sowieso PvE en semi-hardcore vind ik wel het leukste, hardcore opzich ook prima.
Ik speel op Draenor in de guild Nederlandse Elite. Dit is een vriendelijke guild maar zeker niet hardcore!
Mocht je meer info willen PM me maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Carthrax schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:41:
Voor mijn ret paladin gisteren ook nog even het Nat Pagle boek van AH gekocht aangezien Alterac Valley niet mijn hobby is. De rest spaar ik zelf wel bijelkaar.
Ik ben het helemaal met je eens over AV. Helaas kan je niet 3 BG's exclude doen bij random BG, anders had deze zeker in die lijst voorgekomen, naast IoC en die beach BG.
Wordt vooral veel gekozen omdat hier items nodig zijn van hidden artifacts en door russen die graag 40+ min battleground doen voor hoge HK'rating en geen honour-points

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Gezocht: guild op Defias Brotherhood (Horde) plz add ik ben zo alleen haha ;P Kevin#26900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:00
kevin12 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:20:
Gezocht: guild op Defias Brotherhood (Horde) plz add ik ben zo alleen haha ;P Kevin#26900
GOT guild zit daar toch? dat moet niet zo moeilijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Wognummer schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:22:
[...]

GOT guild zit daar toch? dat moet niet zo moeilijk zijn :)
Die guild is dood en er is wel een andere maar krijg de GL niet te pakken helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:00
kevin12 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:43:
[...]

Die guild is dood en er is wel een andere maar krijg de GL niet te pakken helaas
ja ze zijn naar een andere guild overgestapt idd maar als er iemand online is willen ze je vast wel verder helpen hier in het topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Vanavond toch maar (weer) een laatste poging tot spelen. Heb nog geen monk op het lijstje. Hoewel het eigenlijk niet heel erg boeit.. kan iemand nog advies geven over Windwalker vs Brewmaster vs Mistweaver om te levellen (vanaf lvl 1)? Ben niet echt van plan om dungeons te spammen, meer quests, moet nog wat wat loremaster achieves onderweg. End game zal ik dungeons/raids nooit tanken, dus zal er toch ooit een switch komen naar WW of MW..

[ Voor 16% gewijzigd door Rhain op 10-03-2017 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
marijnvtg schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:51:
Vanavond toch maar (weer) een laatste poging tot spelen. Heb nog geen monk op het lijstje. Hoewel het eigenlijk niet heel erg boeit.. kan iemand nog advies geven over Windwalker vs Brewmaster vs Mistweaver om te levellen (vanaf lvl 1)? Ben niet echt van plan om dungeons te spammen, meer quests, moet nog wat wat loremaster achieves onderweg. End game zal ik dungeons/raids nooit tanken, dus zal er toch ooit een switch komen naar WW of MW..
als je met qeusten wil levelen is het zonder twijfel de dps/ww. MW is leuk, maar moeilijker kwa dmg output.
WW is dan sneller.
Overigens, waarom wil je niet tanken op end-game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
demonic schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:06:
[...]
als je met qeusten wil levelen is het zonder twijfel de dps/ww. MW is leuk, maar moeilijker kwa dmg output.
WW is dan sneller.
Overigens, waarom wil je niet tanken op end-game?
Thanks. Goede vraag.. bij raids wil ik de verantwoordelijkheid niet op me dragen. Dungeons zou ik nog wel leuk vinden denk ik. En PvP tanken bestaat dat? heeft dat bestaan? (volgens mij niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
marijnvtg schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:18:
[...]

Thanks. Goede vraag.. bij raids wil ik de verantwoordelijkheid niet op me dragen. Dungeons zou ik nog wel leuk vinden denk ik. En PvP tanken bestaat dat? heeft dat bestaan? (volgens mij niet).
Raids kan ik me invinden ;). Dungs en dergelijke zijn echt niet zo moeilijk en zorgen juist voor een leuke uitdaging.

En ja je hebt pvp tanken, denk bijvoorbeeld aan flag carrier :P een tank killen is dan een stuk moeilijker als een dps killen. (overigens heb ik de ballen verstand van PvP.)

Voor mij is tank het leukste en ben dan ook een brewmaster tank als main. (ik heb niet eens alts atm :+ )
En hoewel dps-ers soms sneller zijn in het killen van mobs, loop je als tank minder snel het risico dat je dood gaat als je iets te veel hooi op de vork neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
demonic schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:23:
[...]
Raids kan ik me invinden ;). Dungs en dergelijke zijn echt niet zo moeilijk en zorgen juist voor een leuke uitdaging.

En ja je hebt pvp tanken, denk bijvoorbeeld aan flag carrier :P een tank killen is dan een stuk moeilijker als een dps killen. (overigens heb ik de ballen verstand van PvP.)

Voor mij is tank het leukste en ben dan ook een brewmaster tank als main. (ik heb niet eens alts atm :+ )
En hoewel dps-ers soms sneller zijn in het killen van mobs, loop je als tank minder snel het risico dat je dood gaat als je iets te veel hooi op de vork neemt.
Goed punt. Zal het eens gaan proberen, iig wel weer eens een nieuwe uitdaging na 10+ jaar DPS. En de avondjes worden ook steeds rustiger, dus iets meer zen om als tank te fungeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
marijnvtg schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:28:
[...]

Goed punt. Zal het eens gaan proberen, iig wel weer eens een nieuwe uitdaging na 10+ jaar DPS. En de avondjes worden ook steeds rustiger, dus iets meer zen om als tank te fungeren.
Just a heads up, brewmaster is niet de makkelijkste tank. En is ook geen conventionele tank.
Een enorm leuke tank om te spelen, maar als je een fout maakt word je een stuk harder afgestraft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren DPS in de raid, voor het eerst moonkin ipv resto. Jeez, wat een bagger dps als je het niet gewend bent en 1. resto trinkets gebruikt (dank je wel Blizzard voor dat idiote legendary systeem) en 2. resto legendaries ge-equiped hebt (nogmaals dank).

Wat ook niet helpt, 37 artifact level vs 54 en een sloot versatility op mijn items :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2017 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Man man man, zoals enkele weken/maanden geleden al eens vermeld: <3 survival hunter.... leuke skills, goede dps, niet dood te krijgen... i love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:23
RustStorm schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 20:12:
Man man man, zoals enkele weken/maanden geleden al eens vermeld: <3 survival hunter.... leuke skills, goede dps, niet dood te krijgen... i love it.
Ok ok mijn 2e hunter ga ik dan ook maar survival levelen, als je dan zo aandringt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 22:38:
[...]

Ok ok mijn 2e hunter ga ik dan ook maar survival levelen, als je dan zo aandringt ;)
Lijkt me een uitermate verstandig plan! ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Gisteren eindelijk Nightbane mount gehaald, vond een groep die geen achie vroeg. Die nightbane doet nog best dmg :p. Ook black market container gekocht voor 127k, zat er een gloves in ter waarde van 3 goud. Die deed wel ff pijn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:07:
Gisteren eindelijk Nightbane mount gehaald, vond een groep die geen achie vroeg. Die nightbane doet nog best dmg :p. Ook black market container gekocht voor 127k, zat er een gloves in ter waarde van 3 goud. Die deed wel ff pijn :D.
Zelfde mazzel hier. Ik zag in lfg een group voor Kara fullclear. Niet eens gedacht aan Nightbane ofzo.

Dus ik als ilvl900 tank erin. Ik vraag uit pure interesse iets in de trant van "gaan we nog die ene mount boss doen ofzo" waarop de group leader zegt "sure, why not".

Daarop een half uur een group leader die contant roept: "tank stop being a pussy and pull more, more, more, you're a fekking bear you are immortal, pull more".

Dus nu heb ik die ultra lelijke mount. Voordeel is wel dat het een leuke run was. Lekker vlot.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 15:38:
[...]

Zelfde mazzel hier. Ik zag in lfg een group voor Kara fullclear. Niet eens gedacht aan Nightbane ofzo.

Dus ik als ilvl900 tank erin. Ik vraag uit pure interesse iets in de trant van "gaan we nog die ene mount boss doen ofzo" waarop de group leader zegt "sure, why not".

Daarop een half uur een group leader die contant roept: "tank stop being a pussy and pull more, more, more, you're a fekking bear you are immortal, pull more".

Dus nu heb ik die ultra lelijke mount. Voordeel is wel dat het een leuke run was. Lekker vlot.
Ik vind die mount nog best aardig. Ging hier ook lekker rap, zelf 889 en had twee 900+ erin. Na nightbane alleen nog huntsman gedaan voor mount maar ze wilden niet clearen, voor mij verder geen probleem. Toch weer mountje erbij voor de collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb me weer een aantal uurtjes prima vermaakt op m'n Survival hunter. Nog iets meer dan 2 levels en ik kan aan de bak met een volgende toon... Maar eerst ga ik sowieso lekker WQs enzo blijven doen met nu m'n shaman en straks ook m'n hunter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Afgelopen weekend ben ik voor het eerst mee geweest met de guild naar een Rated Battleground.
Als mage is het niet makkelijk om wat te kunnen betekenen, zeker zodra ze me de Fel Reaver ruins hebben laten bewaken.
Wat me opviel is dat de guild het RBG gebeuren erg serieus meent waardoor er heel wat getier en geroep was tijdens het spelen. Het ontbreken van een target caller maakte het er niet makkelijker op.
Resultaat was dat het maar bij die ene keer voorlopig blijft.

Omdat voor pvp de mage me wel leuk lijkt denk ik dat ik me hierop gaan focussen. Tijdens het WQ'en heb ik Sephuz's Secret mogen looten. Hoewel het voor PvP weinig uitmaakt heb ik hierdoor een stuk meer Haste aangezien ik de legendary flame belt (scorch boost) en een Mana Cord of Deception heb gekocht.

Op de shaman heb in in NH raid de Elemental Rebalancers kunnen looten wat een erg grote boost is voor mijn healing. Ik was voorheen al 2-3de spot wat ik als undergeared speler indrukwekkend vond, nu neig ik naar 1-2 spot en dat met 2 waardeloze trinkets. iLvl 866 equiped en nog een boel eenvoudige upgrades die ik kan halen, ik denk dat dit mijn main healer zal worden. Hetzelfde geldt voor pvp healing, ik merk dat ik makkelijker de spelers kan blijven rechthouden (tot soms een belachelijke tijd toe) dan met mijn druid of paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:50
RustStorm schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 20:12:
Helemaal mee eens, ik heb soms wel eens spijt van me main keuze als ik me Alt Surival hunter speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Ik ben nog rustig bezig op mijn alt DK.
Ben bezig om de Class Hall line af te ronden voor derde relic slot.

Lastige (elite) WQ in blood spec en verder lekker in unholy spelen. Blood heeft een goede survivability merkte ik gisteren. (Voor WQ in Stormheim moest ik naar dat eiland met al die Elites. Kreeg daar een groepje met een stuk of 6 elites tegelijk op me, maar wist het toch te overleven. Damage is weliswaar lager, maar niet hoeven corpse runnen scheelt ook weer.

Nu langzaamaan mijn iLvl omhoog sprokkelen voor betere WQ rewards en het gaat nog soepeler.
Moet zeggen dat AK 22 ook al prettig werkt voor het opwerken van de artifact traits.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Terence(x) schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:52:
[...]
Helemaal mee eens, ik heb soms wel eens spijt van me main keuze als ik me Alt Surival hunter speel :)
En bedankt @Terence(x) en @RustStorm :( >:) . Was afgelopen vrijdag fresh begonnen met een monk, maar nu ben ik ineens weer nieuwsgierig geworden naar Survival hunter.. M'n hunter is 101, dat wordt op 102 eens even switchen denk ik zo..

edit: Waarom is het eigenlijk ineens(?) leuk geworden volgens jullie? recente veranderingen in patches of..? Melee hunter leek me opzich wel leuk, maar las bij launch zoveel negatieve dingen erover dat ik het niet eens aan durfde.

[ Voor 20% gewijzigd door Rhain op 13-03-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:07:
[...]

En bedankt @Terence(x) en @RustStorm :( >:) . Was afgelopen vrijdag fresh begonnen met een monk, maar nu ben ik ineens weer nieuwsgierig geworden naar Survival hunter.. M'n hunter is 101, dat wordt op 102 eens even switchen denk ik zo..

edit: Waarom is het eigenlijk ineens(?) leuk geworden volgens jullie? recente veranderingen in patches of..? Melee hunter leek me opzich wel leuk, maar las bij launch zoveel negatieve dingen erover dat ik het niet eens aan durfde.
Puik plan maestro! :Y Helemaal in het begin had ik al een survival hunter (gnome) aangemaakt en dat vond ik al heerlijk spelen. Daarna, door de vele andere toons wat in de vergetelheid geraakt. Om vervolgens mijn level 100 hunter te switchen naar survival en daarmee eens te vogelen... en ondanks dat ik het levelproces naar 100 niet gedaan heb als survival en het even wennen en aanleren is, is het toch wel echt heel tof om te spelen. Geeft een bepaalde feeling, dat ik niet zo goed kan omschrijven. :) Oh en de negatieve dingen bij launch: men is ALTIJD negatief bij nieuwe onbekende dingen in een spel waarbij alles voor de hand ligt en weet ik veel wat. :P

[ Voor 33% gewijzigd door RustStorm op 13-03-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
RustStorm schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:21:
[...]

Puik plan maestro! :Y Helemaal in het begin had ik al een survival hunter (gnome) aangemaakt en dat vond ik al heerlijk spelen. Daarna, door de vele andere toons wat in de vergetelheid geraakt. Om vervolgens mijn level 100 hunter te switchen naar survival en daarmee eens te vogelen... en ondanks dat ik het levelproces naar 100 niet gedaan heb als survival en het even wennen en aanleren is, is het toch wel echt heel tof om te spelen. Geeft een bepaalde feeling, dat ik niet zo goed kan omschrijven. :) Oh en de negatieve dingen bij launch: men is ALTIJD negatief bij nieuwe onbekende dingen in een spel waarbij alles voor de hand ligt en weet ik veel wat. :P
Het is leuk omdat het juist heel anders speelt dan de normale hunter, en constant van monster naar monster harpoonen is echt super gaaf, en ook in de endgame is het een moeilijk spec om echt goed te spelen, wat het echt een uitdaging maakt, maar gelukkig heb je de talents die beginner mode zijn, en dan ook advanced mode talents.

Ik begin nu echt te merken dat me DPS omhoog gaat in ieder geval nu ik beter word in de rotations :D

Ook is het fijn dat je pet altijd naast je is, met BM had ik zovaak dat pets bugged waren, en MM tja, die spec vond ik geen zak aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Gisteren na een wipe of 40 (in de afg. 2 weken) eindelijk Chronomatic Anomoly (myhthic) down en nog maar even door naar Trilliax. 4 tries was hij dood ^^ , nu maar eens kijken welke boss next (zal wel Krosus worden)

Viel me op wat voor Loot Pinata Trilliax was in verhouding tot Chronomatic Anomoly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Van t weekend mijn Shaman campaign afgerond.. ondanks veel gedoe de eerste run door de laatste dungeon daarin (tank die overpulled en doodgaat aan de tunnel na de 3e boss (die worm))

En dan vervolgens gaat zeiken omdat ik m niet wil ressen (want ja.. iets met range en line of sight dat t niet ging werken)

Maar goed, alles gelukt.

Gister dan ook verder gegaan met mn Paladin campaign. Eerste keer Black rook hold.. best een vette dungeon eigenlijk. Nu nog 3 missies te gaan en 10 world quests voor t laatste scenario en dan heb ik die ook klaar.. dan eens kijken welke class ik als volgende 110 ga maken en de campaign van af ga ronden.

Mn Demon hunter zit op 108, mn hunter op 107. De rest rond de 102/103. Iemand nog tips voor leuke campaigns? (Ik heb verder n priest, warlock, mage, rogue en nog ergens een DK die al n artifact heeft.. andere alts zijn low-level.. dus daar ga ik voorlopig niks mee doen.. plus ik heb er niet meer classes aan.. ik heb echt teveel druids xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@icemotion Ik heb tot nu toe alleen nog maar de rogue campaign afgerond. ik vond deze eerlijk gezegd wel aardig om te doen. :) De rest heb ik geen zin in om te doen (vooralsnog). :P (misschien met hunter wel.... haha)

Ohhh man, weer een heerlijk avondje gehad met m'n hunter. <3

[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 13-03-2017 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:10

Rannasha

Does not compute.

Gisteren weer een geslaagde raid. We liepen al een paar avonden vast op Botanist heroic. Maar na de strategie nog even goed doorgesproken te hebben, ging die meteen op de eerste poging van de avond neer. Daarna door naar Elisande. Beetje oefenen met de wijzigingen t.o.v. normal mode en wat strategie-tweaken en op de laatste pull van de 2 uur durende raid ging ook zij tegen de vlakte.

Nu kunnen we ons vastbijten in Gul'dan en daarna zijn we "klaar" tot 7.2.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 12:51
icemotion schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:34:
Mn Demon hunter zit op 108, mn hunter op 107. De rest rond de 102/103. Iemand nog tips voor leuke campaigns? (Ik heb verder n priest, warlock, mage, rogue en nog ergens een DK die al n artifact heeft.. andere alts zijn low-level.. dus daar ga ik voorlopig niks mee doen.. plus ik heb er niet meer classes aan.. ik heb echt teveel druids xD)
Persoonlijk vondt ik de DK het meest hebben qua lore
(mssn komt dat omdat ik roze bril ervaring heb voor LK tijdperk)

DH - Lock lijken heel veel op elkaar; Paladin - Priest nog meer

mage & hunter vondt ik persoonlijk weinig hebben

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
RustStorm schreef op zondag 12 maart 2017 @ 21:37:
Ik heb me weer een aantal uurtjes prima vermaakt op m'n Survival hunter. Nog iets meer dan 2 levels en ik kan aan de bak met een volgende toon... Maar eerst ga ik sowieso lekker WQs enzo blijven doen met nu m'n shaman en straks ook m'n hunter. :)
Speel jij nooit echt endgame, raiden ofzo? Misschien beetje raar dat ik het zeg, maar je berichten doen me altijd een beetje aan mezelf denken (qua speelgedrag in WoW dan ;)).

Ik vind een bepaalde class en char ook altijd helemaal geweldig en fantastisch tijdens het leveling proces, alleen op 110 ben ik er om één of andere reden toch altijd redelijk snel een beetje op uitgekeken. Zo denk ik altijd tijdens het levelen met een toon "met deze ga ik echt weer 3 dagen raiden, alle reputations vol grinden en alle proffs tot de max. levelen, inclusief fishing enzo." Uiteindelijk blijft vaak minder waar. Nu raid ik ook niet meer, denk dat het daarin zit. In WoD raidde ik nog semi-hardcore en hield ik het wel lang vol op een char.

However, ben zondag een druid begonnen en deze zit nu level 36. Mijn doel is om deze in een lekker tempo naar de 110 te brengen en me dan volledig te focussen op het tanken. Speel het spel al een jaartje of 10 en heb me op deze spec eigenlijk nog nooit gefocussed, iets volledig nieuws dus. Denk dat het me wel aanstaat. Wat ik wel leuk blijf vinden: heb alle zones/instances en heel het leveling proces in WoW al 180x gezien en blijf het elke keer weer leuk vinden. Vanilla areas vervelen me nooit, kan me er altijd goed mee vermaken. Bij elke nieuwe toon verheug me ook steeds weer (net als vroeger) om Outlands in te duiken en daar te levelen. Leuk man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Gisteren een productief dagje gehad op mijn DK.

Emissary quests gedaan, kreeg uit het kistje: Tak'theritrix's Shoulderpads en een Titanforged Amulet (iLvL 845, terwijl op dat moment mijn gemiddelde iLvl nog 811 was).

Daarna mijn orderhall campaign afgerond waarmee ik dus een extra relic slot heb unlocked op mijn artifacts.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Raptar Haha, dat heb je wel goed geraden inderdaad. :) Ik heb in het verleden erg fanatiek geraid. Echter, de huidige vormgeving van m'n dagelijks leven staat dat niet meer toe. Dus ik vermaak me uitstekend met het levelen van verschillende classes als ik daar zin in heb en voor de rest ben ik een beetje aan het hannessen met WQs en heel soms instances of andere toestanden. Maar casual is het zekerste weten en een wereld van verschil ten opzichte van het verleden (lees: t/m WotLK).

Ik moet eerlijk bekennen dat het huidige plezier dat ik ervaar tijdens het levelen van m'n survival hunter nog niet eerder heb gehad. En heb nu een warrior, rogue, shaman, paladin en DH op level 110.

[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 15-03-2017 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Gisteren met de guild wat battlegrounds gedaan als resto shaman en heb verschillende leden toch onder de indruk gekregen. Geen enkele loss van de 10 games die we hebben gespeeld en een relic upgrade als eindbeloning maakt het allemaal wel leuk spelen zo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
N.a.v. het enthousiasme jegens Survival Hunters van onze @RustStorm van de afgelopen dagen, had ik gisteren avond even tijd om van MM naar SV te gaan..

Meiden op bed, fysio oefeningen gedaan, gedoucht en al.. Inloggen maar! Was 2% 101.. bummer :(. Quests rushen, toch allemaal bekende koek ondertussen.. 100% 101(! ja dat kan..).. Accepteer ik in Azsuna de quest waarbij ik in de huid van Ferondis o.i.d. moet kruipen om mezelf uit de grot te bevrijden.. dat duurt weer even. Done, ding, 102, jeej! Op naar de lodge voor Survival artifact quest... en daar klinkt het.. "..Ik ben naar boven, gaan we zo verder serie kijken..".. waarop ik netjes zeg "Ja schat, kom eraan |:( " (nog even snel dummy rammen). Tijden veranderen, dan vanavond maar weer verder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:10

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Begin deze week mijn destrolock talents omgegooit aangezien ik mijn dps maar niet up2par kreeg,lijkt iets beter te zijn nu maar de rotatie moest ik wel compleet omgooien dus dat is nog even wennen,maar het is zoooo belangrijk om meerdere targets te hebben voor je dps,ST blijft destro toch wat achter voor mijn gevoel

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Teunis schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:37:
[...]

Persoonlijk vondt ik de DK het meest hebben qua lore
(mssn komt dat omdat ik roze bril ervaring heb voor LK tijdperk)

DH - Lock lijken heel veel op elkaar; Paladin - Priest nog meer

mage & hunter vondt ik persoonlijk weinig hebben
Paladin is nu ook af; DK en Rogue staan nu hoog op het lijstje. Maar ik denk dat ik toch eerst Mage doe (ik vind de Warlock Order hall zo klote -.- )

Want dan heb ik voor alle armor classes een 110 char voor het solo-en van Pandaria raids.. collect zoveel mogelijk transmogs! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

_Peter2_ schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 07:50:
Gisteren een productief dagje gehad op mijn DK.

Emissary quests gedaan, kreeg uit het kistje: Tak'theritrix's Shoulderpads en een Titanforged Amulet (iLvL 845, terwijl op dat moment mijn gemiddelde iLvl nog 811 was).

Daarna mijn orderhall campaign afgerond waarmee ik dus een extra relic slot heb unlocked op mijn artifacts.
Ja heb ook de nodige geluk gehad op mijn Paladin en zit al op 833 equipped. Ben net 2 dagen lvl 110. :)

Komende week eens alle dungeons afronden voor de Paladin campaign en 3de relic slot. En verder Suramar induiken voor de lekker AP boosts.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jongens... Tijd om vanavond eens even (net als @marijnvtg ) lost te gaan met de survival hunter ^_^

De raiders gaan natuurlijk een nieuwe raidweek in: succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:10:
Jongens... Tijd om vanavond eens even (net als @marijnvtg ) lost te gaan met de survival hunter ^_^

De raiders gaan natuurlijk een nieuwe raidweek in: succes! :)
Ben eerst weer eens tijdje wezen vissen. Je artifact lvl van je wapen op 54 krijgen is in ieder geval makkelijker dan je fishing artifact.... Moet nog 5 traits maar gaat nog wel even duren, enorm veel xp nodig. Wel nice gold met cooking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 19:19
Op dit moment ben ik met een paar goede WoW mates een guild begonnen op Horde Stormscale. Zijn allemaal leuke lui met een casual progression sfeer (wel gericht op het mythic prog uiteindelijk). Mocht je geintresseerd zijn om iets leuks om te starten met een mooie groep betrouwbare raiders, laat het weten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Wouter Lucassen schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 01:13:
Op dit moment ben ik met een paar goede WoW mates een guild begonnen op Horde Stormscale. Zijn allemaal leuke lui met een casual progression sfeer (wel gericht op het mythic prog uiteindelijk). Mocht je geintresseerd zijn om iets leuks om te starten met een mooie groep betrouwbare raiders, laat het weten! :)
Succes met het opstarten van een nieuwe guild. Hopelijk vindt je gauw de mensen om te gaan raiden op het gewenste niveau. Bij onze guild zie je de onvrede toenemen momenteel. Ze staan erop om normal te doen voor 2 personen (ze hebben nog geen 4-pieces) terwijl het merendeel heroic wilt gaan doen.
Ik zal maar eens in het oor van de guildmaster gaan fluisteren dat ze naar de onvrede moet luisteren omdat ze anders in dezelfde situatie komt als de vorige expension, namelijk dat je de helft van de core raiders kwijt gaat raken en dat zijn dan niet de laagste dps-ers/healers.

Mooiste voorbeeld was nog wel onze druide-healer. Ja, ik wil nog graag normal doen voor shoulder/hands, want dan kan ik betere gear dragen. Ze heeft schoulders gewonnen maar ik zag dat ze nog steeds niet goed fungeerd en gebruikt haar 3min cooldown om te maskeren dat haar healing op zijn best matig is. Ook nog een leuke frustratie van de top-dps-er was dat hij zag dat mensen niet uit shit liepen en dit melde: coquen je gaat weer healer, dus hadden 4 healers op 13 man dus was weer slaapverwekkend. Gelukkig op heroic alles met 3 waarvan ik van mening ben dat als de druide een keer niet aanwezig is we het makkelijk kunnen 2-healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man man man, wat een deceptie gisteravond. Wilde eens even lekker bezig met m'n hunter; is gruwelijk mislukt. M'n lichaam zei " nee nee, dit gaan we niet doen: naar bed jij " ... Dus ik ben gehoorzaam geweest en vroeg m'n bed in gekropen... Wellicht vanavond een nieuwe kans. ^_^

@marijnvtg is het jou wel gelukt gisteravond? ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:30:
Man man man, wat een deceptie gisteravond. Wilde eens even lekker bezig met m'n hunter; is gruwelijk mislukt. M'n lichaam zei " nee nee, dit gaan we niet doen: naar bed jij " ... Dus ik ben gehoorzaam geweest en vroeg m'n bed in gekropen... Wellicht vanavond een nieuwe kans. ^_^

@marijnvtg is het jou wel gelukt gisteravond? ^_^
Ook hier weer zaken die voorrang hadden t.o.v. spelen :'( , ben 15 minuten bezig geweest, zelfs scenario voor arti weapon niet afgemaakt. Vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
marijnvtg schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:20:
[...]

Ook hier weer zaken die voorrang hadden t.o.v. spelen :'( , ben 15 minuten bezig geweest, zelfs scenario voor arti weapon niet afgemaakt. Vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen.
Nou in tegenstelling tot jullie heb ik wel de hele avond kunnen spelen, zelfs op me alt hunter.

Gisteren 4 set gekregen en me 2de legendary, was een goede avond, ging gelijk van 370k dps naar 450k, en dat met ilvl 871 equipped :D

Survival hunter blijft gewoon zo leuk om te spelen, is jammer alleen dat het soms wat lastig is om in groepen te komen omdat mensen gewoon het spec niet begrijpen, is echt super insane for m+ met de AOE die het heeft :)

Buiten dat om nog main raid gedaan 10/10hc gecleared, en eerste boss op mythic met 18 man down :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey all, ben weer begonne met spelen en zoek een guild/mensen om samen mee te spelen. zo in je eentje is ook maar niks :P ilvl is inmiddels al 869

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Wouter Lucassen schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 01:13:
Welke dagen willen jullie gaan raiden en welke classes zoeken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Raptar schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:04:
[...]

Welke dagen willen jullie gaan raiden en welke classes zoeken jullie?
Op dit moment alles behalve tanks! Raid dagen staan nog ter discussie maar waarschijnlijk hoe dan ook woensdag. Een link naar mijn wow progress: https://www.wowprogress.c...r/eu/stormscale/Anisteria
Zoals ik al zei, we hebben echt een goede core: nu nog mensen :) Hoewel casual zullen we toch echt mythic in willen rollen. Dus progression met een relaxte sfeer, maar waarbij prestatie niet geheel buiten beeld blijft.

[ Voor 14% gewijzigd door WouterL op 16-03-2017 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devler
Ik heb gisteren een poging gedaan om met de Shaman een RBG te joinen van onze guildrun. Als opwarming en omdat we niet met voldoende spelers waren besloten we randoms te doen om alvast in de sfeer te komen.
Het viel op dat hoewel mijn healing zelf redelijk goed was ik snel een doelwit werd voor de tegenpartij en ik snel neer was, tov de druids en de monks. De rBg mocht ik nadien niet meer joinen omdat er 3 monks als healer waren en deze meer zekerheid boden dan ik.
Misschien dat ik toch maar een andere PVP guild moet zoeken die nog in de opbouwende fase zitten en wat meer geduld hebben met beginners ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Devler schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:44:
Ik heb gisteren een poging gedaan om met de Shaman een RBG te joinen van onze guildrun. Als opwarming en omdat we niet met voldoende spelers waren besloten we randoms te doen om alvast in de sfeer te komen.
Het viel op dat hoewel mijn healing zelf redelijk goed was ik snel een doelwit werd voor de tegenpartij en ik snel neer was, tov de druids en de monks. De rBg mocht ik nadien niet meer joinen omdat er 3 monks als healer waren en deze meer zekerheid boden dan ik.
Misschien dat ik toch maar een andere PVP guild moet zoeken die nog in de opbouwende fase zitten en wat meer geduld hebben met beginners ...
Leuk man! Zit al een tijdje te twijfelen om Horde te gaan rerollen, jouw verhaal spreekt me dus wel aan. Raiden zou ik ook wel weer willen doen, alleen dit weet ik nog niet zeker. Is als social joinen ook een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Raptar schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:00:
[...]

Leuk man! Zit al een tijdje te twijfelen om Horde te gaan rerollen, jouw verhaal spreekt me dus wel aan. Raiden zou ik ook wel weer willen doen, alleen dit weet ik nog niet zeker. Is als social joinen ook een optie?
absoluut :) Stuur me maar even een berichtje litotes#2851

[ Voor 6% gewijzigd door WouterL op 16-03-2017 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Jammer, ik zie het niet direct zitten opnieuw een realm transfer te doen hoewel ik erg geïnteresseerd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren... 1 hele Quest kunnen doen met m'n Hunter... Hoe goed is dat?! Haha man man man soms zou ik wel weer terug in de tijd willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:25
RustStorm schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:21:
Gisteren... 1 hele Quest kunnen doen met m'n Hunter... Hoe goed is dat?! Haha man man man soms zou ik wel weer terug in de tijd willen...
Doe je niet te gek :P Maar ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat je 110 ben wanneer je elke avond 1 quest doe :9

Maar je heb me wel aan het twijfelen gebracht om op 102 verder te gaan als survival hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteriouz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:49
Devler schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:44:
Shamans zijn op dit moment ook by by far de slechtste keuze om mee te nemen voor serieuze RBG's. Je merkt dat er al met een scheef oog wordt gekeken naar Paladins, maar Shamans zijn er nog slechter aan toe. Een shaman is namelijk veel te makkelijk compleet uit te schakelen.

Ik speel bijv. rogue, en mijn doel tijdens een teamfight in een RBG is zodra ik een Shaman zie: irriteer hem tot hij niet meer wat wat boven en onder is. Stunlocks, Kicks, Blind, etc. Puur zodat mijn team met 3 healers de teamfight in gaat vs. het andere team met 2 healers. Die teamfight zou dan uiteraard gewonnen moeten worden ;) .

Dit is onmogelijk om te doen bij een Monk/Druid. Hun mobility is gewoon te goed, waardoor ik als rogue nooit goed kan blijven sticken.

Ik zou het jezelf dus niet te veel aanrekenen en het meer op class (in)balance gooien, dan op je eigen skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:05:
[...]

Doe je niet te gek :P Maar ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat je 110 ben wanneer je elke avond 1 quest doe :9

Maar je heb me wel aan het twijfelen gebracht om op 102 verder te gaan als survival hunter.
Haha, ik zou het je van harte aanraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Moet de Battleground quest ook maar es gaan doen. Langzaamaan naar Prestige 9 aan het kruipen, nog maar 39 levels daarvoor :D

Warlocks worden ook vaak locked down door melee, maar we hebben dan ook niet zo heel veel escapes (portal/circle). Als destro zijnde heb ik voornamelijk last van melee a la rogues/dh's/frost dk's. Warriors/Paladins/Feral druids zijn nog wel te doen. Casters sowieso weinig problemen mee. magoed, ik geef melee geen ongelijk dat ze gelijk op me springen, als ik kan freecasten doe ik behoorlijk wat damage met chaos bolts e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 12:08
Gisteravond weer sinds een tijdje een aantal maandjes sub genomen.
Gelijk de insurrection questline afgehandeld. Als Warrior tank heel goed te doen.
Merk niet veel van de veranderingen in 7.1.5.
Een aantal malen de Gul'dan getanked op LFR. Zit op een aantal momenten een aardige spike damage in, maar wel te doen.

Vanavond nog een keer doen, want ik was per abuis vergeten de portal aan te klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:21:
Hahaha _/-\o_

Ik heb nu eindelijk wel even kunnen spelen met m'n Survival Hunter. Heerlijk avondje gehad. Eerst m'n artifact weapon gehaald. Daarna even dungeon in gegaan, prima DPS (continu plek 1 of 2), al is het niet echt een maatstaf ofzo, maar gevoelsmatig wel fijn.

Daarna BG's in gegaan omdat ik juist benieuwd was naar PvP met de grapple hook en traps enzo. Ook ff geen zin om te questen. Wist trouwens niet dat alles tegenwoordig scaled naar lvl 109 als je zelf < 109 bent, best nice. Laatste jaren verlies ik alleen maar aan horde zijde in gewone BG's, geen idee waarom :P

Maar potje 1 (Temple of Kotmogu) werd gewonnen, speelde lekker met mn hunter.
Potje 2 (Silvershard Mines) werd gewonnen... moet niet gekker worden
Potje 3 was toch wel het toetje.. good 'ol AV. We waren redelijk aan het verliezen, totdat bij de +/- 100 resources iedereen in defense mode ging. Heerlijk hakken in het zuiden wat ons goed af ging. Het slag veld verplaatste zich uiteindelijk naar het midden waar we met 10 resources over de overwinning binnen trokken. Man man man, dat was echt lang geleden zo'n heerlijke PvP avond.

edit: wel even wennen dat je met hunter niet meer vanaf een afstandje staat te pew pew-en, maar juist met grapple hook geronimoooo de groep in spring en met je polearm alle kanten op maait.

@Hairy23 ben dus ook bij 102 naar SV gegaan. Advies: gewoon even proberen. Ik vind het tot noch toe de moeite waard.

[ Voor 10% gewijzigd door Rhain op 17-03-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Zijn er hier mensen van de server Lightbrenger die een leuke guild weten die nog op zoek zijn naar healers en DPS. Gezien wat er gebeurd is afgelopen woensdag en al heb begrepen dat 3 man afgelopen woensdag de guild al wouden verlaten, en wat zeker gaat gebeuren als de guild aankomende woensdag weer Nighthold Normal bosses gaan killen, wil ik alvast me een beetje gaan orienteren.

Op zich jammer van de guild, is een zeer vriendelijke omgeving waar mensen een kans krijgen, maar om de guild weken op te houden qua heroic progress omdat 2 DPS+ 1 healer underperformen en de gear nodig zouden hebben (de laagste is ilvl882, ik een na laagste op 884 en nee, ik ben niet diegene die underperformed :p) is er nu zeer veel vrevel aan het onstaan tussen guildmaster en 2 officers. Als 1 van de officers vertrekt, dan verliest de guild ongeveer de helft van zijn aantal raiders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Of je neemt die lui gewoon niet mee en ga heroic progressen, dat zou ik dan doen eerlijk gezegd. Geen idee of je dan de 10 man nog haalt maar als ze blijven underperformen.

ZIjn er misschien meerdere van dezelfde classes, misschien is alleen wat uitleg nodig en doen ze hun rotation e.d niet goed of niet goed genoeg. Of is het wellicht mechanics die ze niet begrijpen?
Met ilvl 882 zou je NH heroic gewoon moeten kunnen doen, zodra je tegen de 890+ aankomt dan merk je dat je dingen gewoon begint te outgearen, dat merken wij ook al na onze 3de Gul'dan heroic kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Mysteriouz schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:23:
[...]

Shamans zijn op dit moment ook by by far de slechtste keuze om mee te nemen voor serieuze RBG's. Je merkt dat er al met een scheef oog wordt gekeken naar Paladins, maar Shamans zijn er nog slechter aan toe. Een shaman is namelijk veel te makkelijk compleet uit te schakelen.

Ik speel bijv. rogue, en mijn doel tijdens een teamfight in een RBG is zodra ik een Shaman zie: irriteer hem tot hij niet meer wat wat boven en onder is. Stunlocks, Kicks, Blind, etc. Puur zodat mijn team met 3 healers de teamfight in gaat vs. het andere team met 2 healers. Die teamfight zou dan uiteraard gewonnen moeten worden ;) .

Dit is onmogelijk om te doen bij een Monk/Druid. Hun mobility is gewoon te goed, waardoor ik als rogue nooit goed kan blijven sticken.

Ik zou het jezelf dus niet te veel aanrekenen en het meer op class (in)balance gooien, dan op je eigen skills :)
Mijn andere optie was een hoply paladin die redelijk in gear zit en een resto druid die ik hopeloos verwaarloos. Om de een of andere reden ligt het healen met druid me niet zo.
Nu probeer ik als frost mage mee te kunnen, alleen zijn ze nu arcane aan het pushen omdat de single target dps het hoogste zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Akaendra schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:48:
Of je neemt die lui gewoon niet mee en ga heroic progressen, dat zou ik dan doen eerlijk gezegd. Geen idee of je dan de 10 man nog haalt maar als ze blijven underperformen.

ZIjn er misschien meerdere van dezelfde classes, misschien is alleen wat uitleg nodig en doen ze hun rotation e.d niet goed of niet goed genoeg. Of is het wellicht mechanics die ze niet begrijpen?
Met ilvl 882 zou je NH heroic gewoon moeten kunnen doen, zodra je tegen de 890+ aankomt dan merk je dat je dingen gewoon begint te outgearen, dat merken wij ook al na onze 3de Gul'dan heroic kill.
Het problem is dat ze niet graag mensen benchen. Tevens ook te maken met vriendjes van etc aangezien het met de healer de vriendin betreft van een groep van 5 zweden. Tevens bestaat ons healer-team uit 2 druids, een shaman en een priest. Aangezien het de druid betreft en je merkt dat je op sommige fights 200k healing minder doet, dat je dan eens moet gaan praten met je mede-druid. Poppen van je big cooldown om je slechte healing te maskeren helpt hier ook niet bij.
marijnvtg schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:57:
[...]
Maar potje 1 (Temple of Kotmogu) werd gewonnen, speelde lekker met mn hunter.
Potje 2 (Silvershard Mines) werd gewonnen... moet niet gekker worden
Potje 3 was toch wel het toetje.. good 'ol AV. We waren redelijk aan het verliezen, totdat bij de +/- 100 resources iedereen in defense mode ging. Heerlijk hakken in het zuiden wat ons goed af ging. Het slag veld verplaatste zich uiteindelijk naar het midden waar we met 10 resources over de overwinning binnen trokken. Man man man, dat was echt lang geleden zo'n heerlijke PvP avond.
Het feit dat je wat wint deze week is dat de weekly deze week "win 5 battlgrouns" is. Hiermee grotere kans dat je minder premades/PvP only players tegenkomt zodat je zowaar met een pug een kans hebt om te winnen. Tevens het hebben van een echte "leader" (niet een 12-jarige met een grote mond die in elke zin wel een vloekwoord of erger gebruikt) kan vaak het verschil maken. Zag je vooral terug in bijvoorbeeld Ashran. Zonder leider 40 losgeslagen idioten die vooral met zichzelf bezig waren of een leider die precise wist wanneer events te skippen, pushen van gebieden etc. En vooral niet na het weekend proberen de weekly te gaan halen, omdat main raids dan wel afgelopen zijn een zeer grote kans op premades.

[ Voor 37% gewijzigd door sabriel op 17-03-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
sabriel schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:55:
[...]
Het feit dat je wat wint deze week is dat de weekly deze week "win 5 battlgrouns" is. Hiermee grotere kans dat je minder premades/PvP only players tegenkomt zodat je zowaar met een pug een kans hebt om te winnen. Tevens het hebben van een echte "leader" (niet een 12-jarige met een grote mond die in elke zin wel een vloekwoord of erger gebruikt) kan vaak het verschil maken. Zag je vooral terug in bijvoorbeeld Ashran. Zonder leider 40 losgeslagen idioten die vooral met zichzelf bezig waren of een leider die precise wist wanneer events te skippen, pushen van gebieden etc. En vooral niet na het weekend proberen de weekly te gaan halen, omdat main raids dan wel afgelopen zijn een zeer grote kans op premades.
Uhm.. Bedoel je 'A call to battle - win 4 battlegrounds'? Zo ja, deze quest kan je pas doen op 110. En bij 110 zit je met BG bij iedereen die 110 is.. Momenteel ben ik 103 (en gaf nog aan dat iedereen scaled naar 109). Dus je beredenering is een goeie, maar niet van toepassing op mijn potjes van gisteren avond toch? of wellicht zie ik iets over het hoofd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sabriel
marijnvtg schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:10:
[...]

Uhm.. Bedoel je 'A call to battle - win 4 battlegrounds'? Zo ja, deze quest kan je pas doen op 110. En bij 110 zit je met BG bij iedereen die 110 is.. Momenteel ben ik 103 (en gaf nog aan dat iedereen scaled naar 109). Dus je beredenering is een goeie, maar niet van toepassing op mijn potjes van gisteren avond toch? of wellicht zie ik iets over het hoofd :P
Ik heb nooit PvP gedaan behalve als ik max lvl was. Je hebt helemaal gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
sabriel schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:14:
[...]
Ik heb nooit PvP gedaan behalve als ik max lvl was. Je hebt helemaal gelijk
Haha np ;). Wel balen trouwens dat die quest pas vanaf 110 is.. 110 ga ik nooit halen dit weekend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03
marijnvtg schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:22:
[...]

Haha np ;). Wel balen trouwens dat die quest pas vanaf 110 is.. 110 ga ik nooit halen dit weekend :'(
Hangt een beetje van je beschikbare tijd af, maar 103 --> 110 met questen duurt niet zo heel lang. Uurtje of 5, afhankelijk van of je rested bent ook. Doe vooral ook de bonus objectives... 45K xp voor weinig werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Soeski schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:38:
[...]

Hangt een beetje van je beschikbare tijd af, maar 103 --> 110 met questen duurt niet zo heel lang. Uurtje of 5, afhankelijk van of je rested bent ook. Doe vooral ook de bonus objectives... 45K xp voor weinig werk.
Installeer conslegion addon en je bent er idd zo doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Jullie zijn wel optimistisch 103 -> 110 in 5 uur :). Met m'n DK deed ik een paar weken geleden een level per uur. Ik zal conslegion eens proberen. Ik denk dat ik rond de 5 uur heb dit weekend dus lekker rushen.

[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 17-03-2017 13:44 ]

Pagina: 1 ... 73 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.