Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:10

Rannasha

Does not compute.

brainshead schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:54:
[...]
moC heb ik weleens gebruikt de een zweert bij MoC en de ander bij Volley (ook op ST) maar zal wel terug schakelen naar MoC deze reset.
Mensen die zweren bij Volley op single target moeten terug naar de wiskundeles.

Je kunt duidelijk aan de logs zien hoeveel schade Volley heeft gedaan en hoeveel autoattacks je hebt gehad. Iedere autoattack kost je 3 focus als je Volley gebruikt, dus dan weet je snel hoeveel damage-per-focus Volley doet. Dat kun je vervolgens eenvoudig vergelijken met MoC en dan blijkt dat de damage-per-focus van Volley op single target echt niet best is.

Een zelfde vergelijking kun je maken voor de DPS van de ability. Ook die is op single target niet geweldig.

Gezien je vrij gemakkelijk spec kunt wisselen (Spec-wissel-tomes meenemen of even HS naar Dalaran + summon terug) is er geen reden om tijdens content die je nog niet met het gemak kunt farmen niet per boss de beste talents te kiezen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Dennism schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:05:
[...]

Niet direct voor je hunter, maar waar zijn de melee DPS. Die horen dit gevecht toch wel keihard te carry'en t.o.v. ranged aangezien Melee (bijna) geen mechanics heeft in dit gevecht en een (veel, afhankelijk van soaks) hogere Boss uptime zouden moeten hebben.

Edit: Verder voor je hunter.

Volgens mij is Trained Soldier de Neck enchant die je wil hebben over het algemeen, ook is een van je ringen niet enchanted.

Verder zoals al gezegd, geen Volley op ST gevechten.
bedankt Ik ga het uitproberen met Crows .

en zal mijn neck echant veranderen inderdaad , maar mijn ringen waren wel ge enchant met mastery (allebei) (heb een aantal enchant bij me in mn bags)
Ik weet niet wat de melee aan het doen waren was meer om zelf aa het concentreren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kerel die in WotLK main-tank was in mijn HC guild is naar onze realm gekomen.
Hij heeft mijn plaats ingenomen, en ik ben Holy (Paladin) gegaan, met OS retri.

Healers waren wat aan de nauwe kant, dus ik besloot dat kamp te versterken toen mijn oude maat vroeg of we een plek voor hem hebben.

Eerste keer echt een raid healen (voorheen enkel LFR en M+0):
https://www.warcraftlogs....jbNF#fight=2&type=healing

Ik deed het zo slecht nog niet, al zeg ik het zelf XD.
(Bij Tichondrius stierf ik omdat ineens een reeks spelers op mij af kwamen lopen vlak voordat seeker swarm af ging)

[ Voor 10% gewijzigd door Darkfreak op 01-03-2017 15:35 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:41:
[...]

Over welke code heb je het als ik eens mag vragen aub?
deze code

/console cameraDistanceMaxZoomFactor 2.6

In p7.1 is de optie om uit te zoomen weggehaald en is de standaard setting nog meer first person dan daarvoor. Als je bovenstaande 1 keer invoert dan heb je max zoom.

Wil je nog meer dan is er ook een addon maxcam, waarmee je nog veel extremer kon uitzoomen, maar of deze nog werkt week ik niet. Bovenstaande is voor mij meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:41:
[...]

Over welke code heb je het als ik eens mag vragen aub?

Heb een andere vraagje nog voor de macro fans:
Ik heb sinds gisteren mn mage eindelijk goed gekregen (level 110 en al LFR gedaan), ale goed is groot woord maar kan op het gemak de LFR doorgaan voor wat gear te farmen en de AP te krijgen.
Nu vergeet ik altijd iedere keer iets te doen, en dat is die bubble aan te leggen voor die shield.
Ik had eens gedacht om een macro te maken waar hij voor iedere spel die ik cast hij eerst controleert of ik de bubble can casten.

Simpel weg zou dit zijn:

/Cast Arcane ... (kan eventjes niet op de naam komen van die shield)
/Cast Arcane Barrage

Maar dit werkt jammer genoeg niet voor mij en eerlijk gezegt weet ik niet waarom.

Want voor mijn DK heb ik ook zo iets uitgewerkt dat hij pillar of frost altijd controleert voor een remorsless winter.

Als iemand een idee heeft hiervoor, altijd welkom.
Kan er naast zitten maar volgens mij lukt dat niet met de meeste spells omdat ze willen voorkomen dat het actief spelen van je character of het uitvoeren van je rotatie gereduceerd wordt tot het spammen van simpele macro's. De reden dat het met Pilar wel werkt is omdat Blizzard voor bepaalde damage cd's uitzonderingen heeft gemaakt zodat je deze bijv. met andere damage cd's kan stacken in een macro.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:03
Volgens mij heeft het te maken met de gcd, de global cooldown. Je kunt allerlei zaken combineren met een spell in een macro zolang ze maar niet een gcd triggeren.

Potion, dps cooldowns, on use rings/trinkets, etc kun je dus wel met een spell als arcane barrage combineren, maar prismatic barrier niet, want die heeft ook een gcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Darkfreak schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:34:
Eerste keer echt een raid healen (voorheen enkel LFR en M+0):
https://www.warcraftlogs....jbNF#fight=2&type=healing

Ik deed het zo slecht nog niet, al zeg ik het zelf XD.
(Bij Tichondrius stierf ik omdat ineens een reeks spelers op mij af kwamen lopen vlak voordat seeker swarm af ging)
Netjes :)
Paladin + Druid is op dit moment wel de meest sterke healer combo die er is.

Merk het in de guild ook, hebben zelf 5 healers. 1 goede Druid + 1 mindere, goede Paladin en 1 goede Holy Priest. En daar kan ik als Resto Shaman op dit moment gewoon niet tegen op.
Op de Heroic NH runs gaat de goede Druid altijd Boomkin. De mindere druid en ik laten de Priest en Paladin lekker het "zware" healing werk doen aangezien ze vrij competitief zijn en ik en de andere druid vullen de overige healing wel aan en proberen elkaar op DPS af te troeven/log rankings te halen :P

Ik zie trouwens dat jullie op Tichondrius vrij laat Heroism/Bloodlust gebruiken. Waarom niet als je uit de 1e Bat fase komt en als het goed is iedereen de 30% damage buff heeft ? Scheelt je al gauw 2 minuten van de totale fight (5:49 voor ons - 7:30 voor jullie)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zertaxka schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:42:
[...]

Netjes :)
Paladin + Druid is op dit moment wel de meest sterke healer combo die er is.

Merk het in de guild ook, hebben zelf 5 healers. 1 goede Druid + 1 mindere, goede Paladin en 1 goede Holy Priest. En daar kan ik als Resto Shaman op dit moment gewoon niet tegen op.
Op de Heroic NH runs gaat de goede Druid altijd Boomkin. De mindere druid en ik laten de Priest en Paladin lekker het "zware" healing werk doen aangezien ze vrij competitief zijn en ik en de andere druid vullen de overige healing wel aan en proberen elkaar op DPS af te troeven/log rankings te halen :P

Ik zie trouwens dat jullie op Tichondrius vrij laat Heroism/Bloodlust gebruiken. Waarom niet als je uit de 1e Bat fase komt en als het goed is iedereen de 30% damage buff heeft ? Scheelt je al gauw 2 minuten van de totale fight (5:49 voor ons - 7:30 voor jullie)
@ Tich:
Het is een tactic die overgenomen is vanuit toen NH net uit was.
We gebruiken Hero altijd in de tweede add-phase als de inquisitor ook spawned om die asap neer te halen.
Wel heeft bij ons meestal iedereen de essence of the night buff in die tweede add-phase.

Merk wel dat ik nog wat aan mijn healing en positioning moet werken.
Healing vergt een stuk meer van mijn aandacht en ben een stuk sneller geneigd tunnelvisie te krijgen.
Bij veel movement dropped mijn healing dan ook aardig (iets met trage paladin heals en mastery).

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Darkfreak schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:57:
@ Tich:
Het is een tactic die overgenomen is vanuit toen NH net uit was.
We gebruiken Hero altijd in de tweede add-phase als de inquisitor ook spawned om die asap neer te halen.
Wel heeft bij ons meestal iedereen de essence of the night buff in die tweede add-phase.

Merk wel dat ik nog wat aan mijn healing en positioning moet werken.
Healing vergt een stuk meer van mijn aandacht en ben een stuk sneller geneigd tunnelvisie te krijgen.
Bij veel movement dropped mijn healing dan ook aardig (iets met trage paladin heals en mastery).
Als wij uit de 2e bat fase komen negeren we alles (runes, blobs etc) en gaan we alleen nog voor Tichondrius. Die is toch al vrij laag met Hero/BL na de 1e bat fase. Maar goed was maar een kleine tip :) .

Positioning als Holy Pala ? Je staat toch gewoon altijd met de melee ? Beetje Judgement casten en op cooldown houden (helpt al een hoop met movement).
Verder heb je Bestow Faith, Holy Shock, Holy Prism, Light of Dawn en Light of the Martyr (zeker als je de legendary Neck hebt) voor on the move.
Kom ik aan als Shaman met mijn Totem (kleine heal), Riptide (matige heal) en Spiritwalkers Grace (elke 2 min) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zertaxka schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:20:
[...]

Als wij uit de 2e bat fase komen negeren we alles (runes, blobs etc) en gaan we alleen nog voor Tichondrius. Die is toch al vrij laag met Hero/BL na de 1e bat fase. Maar goed was maar een kleine tip :) .

Positioning als Holy Pala ? Je staat toch gewoon altijd met de melee ? Beetje Judgement casten en op cooldown houden (helpt al een hoop met movement).
Verder heb je Bestow Faith, Holy Shock, Holy Prism, Light of Dawn en Light of the Martyr (zeker als je de legendary Neck hebt) voor on the move.
Kom ik aan als Shaman met mijn Totem (kleine heal), Riptide (matige heal) en Spiritwalkers Grace (elke 2 min) 8)7
Ik speel met BotL en positioneer mijzelf bij de ranged vaak.
Op die manier kan ik de niet ge-beaconde tank healen, en krijgen de melee de benefit van mijn mastery door de beacon.
Zelf sta ik dan bij de ranged zodat, als ik hun moet healen, hun ook het meeste uit mijn mastery krijgen ^^.

Ik vind dat zelf de prettigste manier om te spelen.
Ik heb ook een poging gedaan met Beacon of Faith, en dan mijzelf bij de tanks/melee te houden, maar dat speelde niet fijn imo, en voelde ook beduidend zwakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Zijn er hier mensen die veel met twinks spelen.
Ik heb een item geloot waarvan gezecht wordt dat het veel geld op kan brengen.

Het is een ilvl840 ring "vastly oversized ring" voor lvl101+
ik zag een ilvl785 ring voor 20k, maar geen referenties hoeveel een ilvl840 variant op zou moeten brengen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:42:

ik zag een ilvl785 ring voor 20k, maar geen referenties hoeveel een ilvl840 variant op zou moeten brengen.
Gemiddeld 45k across all servers. Maar kan anders zijn op jouw server specifiek.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:42:

juist gecontroleerd op mijn realm (Emerlad Dream) via AH app op GSM:

Staan er 7 op met een gemiddelde waarde van 57k gold

Btw een heeeeel goede hulp om AH prices te controleren op alle realms is via volgende site: https://theunderminejournal.com/

Is denk ik ook een add-on voor te gebruiken in WoW

Ik merk wel dat de site maar x aantal keren per dag update want klopt maar voor 80% als ik die ring van app vergelijk met de site.
Maar site blijft goede indicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Darkfreak schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:24:
Ik speel met BotL en positioneer mijzelf bij de ranged vaak.
Op die manier kan ik de niet ge-beaconde tank healen, en krijgen de melee de benefit van mijn mastery door de beacon.
Zelf sta ik dan bij de ranged zodat, als ik hun moet healen, hun ook het meeste uit mijn mastery krijgen ^^.

Ik vind dat zelf de prettigste manier om te spelen.
Ik heb ook een poging gedaan met Beacon of Faith, en dan mijzelf bij de tanks/melee te houden, maar dat speelde niet fijn imo, en voelde ook beduidend zwakker.
Wij hebben een iets grotere raid groep en wat meer melee, aangezien range nou niet altijd op elkaar stacked zal dat wel de reden zijn dat onze Holydin in melee staat om het maximale uit Light of Dawn te halen samen met Holy Prism/Judgement of the Light.

Wel grappig om te zien dat jullie kill on Tich gisteren sneller was dan bij ons :+

Ging bij ons gisteren goed tot Tich dus. Eerste 3 bosses gingen sneller neer dan anders, Anomaly zelfs in 2:23 8)7 wat een push over is dat nu zeg.
Op Tich was de focus in 1 keer helemaal weg. Mensen met Plague die zaten te slapen zodat de hele raid het had, dubbele runes die in 1 keer werden opgeblazen etc. . Waar we normal de melee door de shadow/spike fase heen healen ging dat nu dus mis door de vele raid damage.
En elke boss erna ging ook niet helemaal vlekkeloos, mensen die een beetje aan het pushen waren om te zien hoe ver ze bijv. met Fel Injection konden gaan.
Helaas Gul'dan niet neer gekregen, 3 nieuwe mensen mee en dat bleek wel. Teveel paniek en verkeerde beslissingen van mensen en je haalt P3 niet met iedereen. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zertaxka schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:40:
[...]

Wij hebben een iets grotere raid groep en wat meer melee, aangezien range nou niet altijd op elkaar stacked zal dat wel de reden zijn dat onze Holydin in melee staat om het maximale uit Light of Dawn te halen samen met Holy Prism/Judgement of the Light.

Wel grappig om te zien dat jullie kill on Tich gisteren sneller was dan bij ons :+

Ging bij ons gisteren goed tot Tich dus. Eerste 3 bosses gingen sneller neer dan anders, Anomaly zelfs in 2:23 8)7 wat een push over is dat nu zeg.
Op Tich was de focus in 1 keer helemaal weg. Mensen met Plague die zaten te slapen zodat de hele raid het had, dubbele runes die in 1 keer werden opgeblazen etc. . Waar we normal de melee door de shadow/spike fase heen healen ging dat nu dus mis door de vele raid damage.
En elke boss erna ging ook niet helemaal vlekkeloos, mensen die een beetje aan het pushen waren om te zien hoe ver ze bijv. met Fel Injection konden gaan.
Helaas Gul'dan niet neer gekregen, 3 nieuwe mensen mee en dat bleek wel. Teveel paniek en verkeerde beslissingen van mensen en je haalt P3 niet met iedereen. Jammer
Tich was bij ons ook een ramp gister XD.
Eerst werd er wat geslapen met het ontploffen van de marked targets.
Tot op het punt dat twee of drie keer de tweede marked-golf kwam, net op het punt dat we mensen deden ontploffen. Een keer of twee was het dat een van de mensen die ging stacken een mark kreeg op het moment van detonatie, dus lekker twee tegelijk. En een keer zelfs dat er op die manier drie afgingen.
Vervolgens pulde de tank iets te vroeg dan de pull-timer, waardoor dus prepots/buffs meeging en een van de DPS zei 'ik doe nu niks' (DPS gekicked na de try nadat hij weigerde naar mij of de overige officers te luisteren en gewoon mee te doen).
En toen die een keer weg was leken mensen ineens wakker te worden en ging het stukken beter XD.

Elisande was een ramp.
We hadden zo vaak dat ze telkens links en rechts van de raid (en blue doom) sprong, waardoor ontwijken van de cirkel een ramp was. Vreselijk.

@ Holydin:
Ja als je een wat grotere groep en melee hebt dan kan ik me dat voorstellen. Zeker als je constant dmg op melee hebt.
Wij hanteren over t algemeen de afspraak dat ranged en melee zo stacked mogelijk moet zijn, tenzij de mechanics dat niet toelaten. Waardoor stacked healing een stuk makkelijker wordt.
Waarom zou je spread zijn als het niet nodig is. Maakt bepaalde dingen enkel minder efficiënt XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Zijn er hier mensen met ervaring op Chrono Anomoly Mythic?
Ondertussen hebben we een 30 tal attempts gedaan en we komen amper verder dan de 3e add fase.
Enige tips of handige trucjes die we misschien over het hoofd zien?
Wat we nu doen is een select groepje met 1 tank, 3-4 dps en 2 healers meesturen naar de rechterkant en dat gaat goed de eerste 2 add fases, maar vanaf 3 wordt het een clusterfuck aan problemen.
Healers houden het niet, mensen die in de fast phase een time bomb krijgen met 2 seconden tijd, ..

Skorpyron mythic leggen we zonder problemen neer maar deze is een pain in the ass.

[ Voor 32% gewijzigd door Ashtaria op 02-03-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Ashtaria schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:21:
Ondertussen hebben we een 30 tal attempts gedaan en we komen amper verder dan de 3e add fase.
Wat we nu doen is een select groepje met 1 tank, 3-4 dps en 2 healers meesturen naar de rechterkant en dat gaat goed de eerste 2 add fases, maar vanaf 3 wordt het een clusterfuck aan problemen.
Healers houden het niet, mensen die in de fast phase een time bomb krijgen met 2 seconden tijd, ..

Skorpyron mythic leggen we zonder problemen neer maar deze is een pain in the ass.
Op de 3e add fase hebben wij iedereen behalve onze prot paladin (gezien deze kan solo interrupten) en een healer op de add aan de rechterkant waar men de cooldowns voor dient te bewaren. Healing cooldowns zijn ook aan te raden op dit moment. Wij gaan met de 1e Power Overwhelming tot 8-9 stacks juist om om deze cooldowns weer klaar te hebben op dit punt. Die add rechts nuken we dus, interrupten asap en dan met z'n allen naar de andere kant. Afhankelijk van de health van Anomoly nuken we hem op dit punt (maar wel interrupts op de adds) en anders is het zo snel mogelijk de nieuwe adds weer killen.

[ Voor 6% gewijzigd door Noiz op 02-03-2017 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een heuglijke mededeling! Mijn shaman is gisteren level 110 geworden. :P en heeft AR20 ;) Dus nu maar een beetje WQs etc. met de beste geit doen en zien of ik me er op 110 een beetje mee vermaken kan blijven. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 07:21
Zojuist maar weer na 5 maanden credit gekocht. Ben toch wel weer benieuwd hoelang ik het ga volhouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clavis schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:21:
Zojuist maar weer na 5 maanden credit gekocht. Ben toch wel weer benieuwd hoelang ik het ga volhouden..
Waarom meteen zo veel maanden? ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
RustStorm schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:27:
[...]

Waarom meteen zo veel maanden? ^_^
Bedoelde dat ik 5 maanden niet gespeeld heb, haha. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clavis schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:28:
[...]

Bedoelde dat ik 5 maanden niet gespeeld heb, haha. :)
Damnit, ik lees niet goed... crap 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:22
Zo, na even wikken en wegen en op aanraden van een ex-guildie met 1 character de guild verlaten. De laatste tijd bestond de guild uit 5 actieve leden die maximaal 1 dag per week allen online waren. Dat er bij 2 personen weinig interesse was om m+ e.d. was heeft de beslissing wat makkelijker gemaakt.
Nu zit ik in een PvP guild die voornamelijk rBg loopt met de bedoeling me wat meer met PvP bezig te houden.
Regelmatig worden er raids gelopen om de mensen wat te helpen gearen en wat achievements te halen en een mythic lopen voor de occasionele gelegenheid hoort er ook wel bij. Gemiddeld 12-15 man online en een volle guild planner geeft me wel wat hoop dat ik in een actievere guild ben terecht gekomen.
Als het me bevalt zal ik allicht al mijn characters er naartoe verhuizen al vind ik het moeilijk afscheid te nemen van mijn oude guild.
Ondertussen loop ik met 5 chars firelands om de 2 mounts te halen, alleen heb ik weinig succes. Ik loop ze allemaal 25 man HC om de droprate wat te beïnvloeden (en d egear voor transmogs) maar ik heb weinig hoop dat ik deze snel te pakken zal krijgen.
15 runs ondertussen achter de rug, we zullen zien hoeveel ik er daadwerkelijk moet lopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:01

RaseriaN

So much choices..

Bijna klaar met de Pathfinder Part One! *O*

Alleen nog wat rep voor The Wardens (100 of 150 rep, dat is paar daily's en dan is het klaar) en nog 20000/21000 halen bij The Nightfallen om de laatste questline te unlocken en af te ronden :) Heeft best wel wat tijd gekost voor mn gevoel, maar was ook best wel leuk om te doen!

Ook eindelijk de laatste Class Hall Research gehaald om mijn 2e legendary te kunnen dragen en mn AK op 25 gekregen, Ook inmiddels 864 qua iLvL dus heb het idee dat ik redelijk bij ben gekomen en kan gaan starten met echte raid's ipv de LFR bende die ik de laatste tijd hebt gerunned :Y) Nu maar hopen dat die ruimte er ook is in de guild, zie ineens een toename van Demon Hunters, wat eerst voor mijn gevoel best een weinig gespeelde class was :)

Eindelijk tijd om verder te gaan met mn oude main (Rogue) of een van mn alts (Warlock of Warrior) :)

[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 03-03-2017 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Gisteren na een 10tal whipes opnieuw toch nog Chrono Anomly mythic neergekregen! :)

blijkbaar zit de key hem in de eerste add phase om beurten raid wide cds te gebruiken bij elke pulse.
Ook de tactic die Noiz hierboven zei werkte.
1 pala met healer naar andere kant, full nuke op links en moven naar rechts. Thx man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-01 20:21
Ashtaria schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:21:

Wij doen dit zo:

1ste add: 50% links / 50% rechts eerste niet meteen interrupted maar wachten tot 7 a 8 stacks.
2de add: 60% links / 40% rechts instant interrupts
3de add: alle links behalve een tank en een healer met interrupt. Eerste links add killen daarna moven naar rechts. Wij gebruiken BL hier.
4de add: alle links behalve een tank en een healer met interrupt. Eerste links add killen daarna moven naar rechts.

Er zit bij add 3 en 4 wel iets aan RNG een van de adds spawned langzaam dat zorgt voor een aantal extra stacks, echter dit valt niet vooraf te bepalen en omdat de raid prepositioned zal je ermee moeten leven. Onze eerste kill was hopen op de correcte spawn time nu maakt het voor ons niet zoveel meer uit.

[ Voor 11% gewijzigd door Lurtz op 03-03-2017 10:21 ]

Wow: Runewielder# Tarren-Mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Ashtaria schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:18:
Gisteren na een 10tal whipes opnieuw toch nog Chrono Anomly mythic neergekregen! :)

blijkbaar zit de key hem in de eerste add phase om beurten raid wide cds te gebruiken bij elke pulse.
Ook de tactic die Noiz hierboven zei werkte.
1 pala met healer naar andere kant, full nuke op links en moven naar rechts. Thx man!
Lurtz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:19:
[...]

Wij doen dit zo:

1ste add: 50% links / 50% rechts eerste niet meteen interrupted maar wachten tot 7 a 8 stacks.
2de add: 60% links / 40% rechts instant interrupts
3de add: alle links behalve een tank en een healer met interrupt. Eerste links add killen daarna moven naar rechts. Wij gebruiken BL hier.
4de add: alle links behalve een tank en een healer met interrupt. Eerste links add killen daarna moven naar rechts.

Er zit bij add 3 en 4 wel iets aan RNG een van de adds spawned langzaam dat zorgt voor een aantal extra stacks, echter dit valt niet vooraf te bepalen en omdat de raid prepositioned zal je ermee moeten leven. Onze eerste kill was hopen op de correcte spawn time nu maakt het voor ons niet zoveel meer uit.
Wij zitten nu op een punt dat wij de boss in de 3e add wave killen, d.w.z. dat wij 1 kan van die 3e wave nog killen en de boss is op dat moment zo laag dat het het niet meer waard is om de andere add nog te gaan killen.
Wij zijn nu bezig met het wipefest op Spellblade, maar mensen lijken nog niet helemaal de focus goed te hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-01 20:21
Noiz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:43:
[...]

[...]

Wij zitten nu op een punt dat wij de boss in de 3e add wave killen, d.w.z. dat wij 1 kan van die 3e wave nog killen en de boss is op dat moment zo laag dat het het niet meer waard is om de andere add nog te gaan killen.
Wij zijn nu bezig met het wipefest op Spellblade, maar mensen lijken nog niet helemaal de focus goed te hebben :(
Onze dps is nog niet zo hoog wij skippen wave 4 nu maar wave 3 doen we nog wel.
Wij zijn bezig met Kronos dps is echter iets te laag vorige week 7% maar niet iedereen in leven de laatste 30sec dus zou moeten kunnen met wat meer gear en AP.

Daarna zal het voor ons ook spellblade worden denk ik.

Wow: Runewielder# Tarren-Mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Noiz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:43:
[...]

[...]
Volgens mij is Krosus velen malen makkelijker dan Spellblade. Maar ook Krosus is vergeleken met Trilliax en Anomaly erg lastig. DPS requirement van Krosus is vrij hoog. Zie er best tegen op om in ieder geval deze week nog wel een aantal avonden op te wipen...

Wij hebben in onze guild nog genoeg mensen die geen 54 level wapen hebben (ikzelf ook niet), en kunnen nog zoveel verbeteren qua dps. Ookal doe je Krosus perfect, als de brug op is, dan maakt dat niet zoveel uit :P

Voor onze eerste kill hadden we zelfs Vantus Runes gebruikt, na een wipe op 3% was dat vreselijk haha. Hier mijn PoV voor als iemand dat interessant vind.
YouTube: Chronomatic Anomaly Mythic - Fury Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap, lijkt wel alsof Survival Hunters een buff hebben gekregen. Dit is gewoon een m'n gevoel uitspreken hoor. Ik weet dat ik alle patchnotes enzo er bij kan pakken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Zenety schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:57:
[...]

Volgens mij is Krosus velen malen makkelijker dan Spellblade. Maar ook Krosus is vergeleken met Trilliax en Anomaly erg lastig. DPS requirement van Krosus is vrij hoog. Zie er best tegen op om in ieder geval deze week nog wel een aantal avonden op te wipen...

Wij hebben in onze guild nog genoeg mensen die geen 54 level wapen hebben (ikzelf ook niet), en kunnen nog zoveel verbeteren qua dps. Ookal doe je Krosus perfect, als de brug op is, dan maakt dat niet zoveel uit :P

Voor onze eerste kill hadden we zelfs Vantus Runes gebruikt, na een wipe op 3% was dat vreselijk haha. Hier mijn PoV voor als iemand dat interessant vind.
YouTube: Chronomatic Anomaly Mythic - Fury Warrior
Gisteren dan ook eindelijk Spellblade neergelegd. Veel te veel wipes omdat mensen bleven falen maar gelukkig zat er op het einde eindelijk een stijgende lijn in wat resulteerde in een kill 10 minuten voor raid-einde.
Kijkende naar de tactics is Krosus inderdaad een stuk makkelijker dan Spellblade. Het is wel een zeer strakke dps race waar mensen moeilijkheden mee kunnen hebben als niet iedereen 54 traits heeft. In dat geval zou Spellblade wellicht een betere optie zijn omdat dat iets minder een pure dps race is, maar 1 die draait om positioning en communicatie. En bereidt je dan maar voor op veel wipes in de frost phase :P
Voor ons staat nu Botanist of Tichondrius op het programma waarbij er geneigd wordt naar die laatste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:23
Het hele weekend visite gehad maar het korte moment dat ik in kon loggen even snel naar mijn Frost Mage gegaan en kreeg ineens in de class hall de melding van somethings crackling of zoiets. Dus door een portal gegaan onder in de class hall en poef hallo hidden artifact skin!

Nu ziet de frost mage staff er echt bruut uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:43:
Het hele weekend visite gehad maar het korte moment dat ik in kon loggen even snel naar mijn Frost Mage gegaan en kreeg ineens in de class hall de melding van somethings crackling of zoiets. Dus door een portal gegaan onder in de class hall en poef hallo hidden artifact skin!

Nu ziet de frost mage staff er echt bruut uit.
Jeeeej, dat is nice! :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Afgelopen weekend ben ik met Paladin Tank de Nighthold Raid voor de eerste keer in geweest. Mijn buikgevoel zegt me dat ik beter eerst de tactics had gelezen, nu was het kwestie van Go with the Flow and hope you don't fail.
De eerste wing is als tank erg makkelijk, niet veel tactic aan. DBM zegt wanneer er getaunt moet worden, kunnen lezen en reageren is alles wat nodig is.
De tweede wing had ik het net wat moeilijker met Star Augur. Het beurtelings taunten was goed te doen maar dat de debris de taunt clearen had ik niet door. Met de extra add wegkeren bij Witness the void 2x falen en resultaat was een whipe en heel wat geklaag. 2de poging direct neer en min of meer het vertrouwen van de raid kunnen terug winnen.
High Botanist vind ik als tank iets moeilijker, taunten wanneer er 1 is is makkelijk genoeg, vanaf 2 en 3 moet er een patroon gevonden worden dat ik ze alle 3 kan taunten met de CD van taunt.
Al bij al is LFR een goede opwarmer, mischien toch maar eens proberen op Normal en zien tot waar we komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Devler schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:47:
High Botanist vind ik als tank iets moeilijker, taunten wanneer er 1 is is makkelijk genoeg, vanaf 2 en 3 moet er een patroon gevonden worden dat ik ze alle 3 kan taunten met de CD van taunt.
Al bij al is LFR een goede opwarmer, mischien toch maar eens proberen op Normal en zien tot waar we komen.
Je hoeft er maar 1 te taunten. de 'main-guy'. De andere 2 hoeven niet getaunt te worden aangezien ze geen tactics bevatten.

Zoals ik het meestal aanpak is dat ik de 2de gast taunt zodra het lukt. en vanaf dat moment geneer ik genoeg threat om aggro te houden. de 2de tank neemt de 3de gast. En de 'main guy' blijf constant wisselen tussen ons zoals je gewend bent. (dit is heroic ten minste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Ah ik was in de veronderstelling dat ik ze alle 3 moest roteren. Daarmee LFR, kan ik me makkelijk veroorloven om niet alles perfect van de eerste keer te doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Devler schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:02:
Ah ik was in de veronderstelling dat ik ze alle 3 moest roteren. Daarmee LFR, kan ik me makkelijk veroorloven om niet alles perfect van de eerste keer te doen :-)
nou zet je mij aan het twijfelen :P

Enige waar je mee moet opletten is dat je bij houd wie de main guy is. dat is het grootste probleem voor mij xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devler
Niks dat een raid marker niet kan oplossen :-)

Skull erop en klaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

demonic schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:07:
[...]

nou zet je mij aan het twijfelen :P

Enige waar je mee moet opletten is dat je bij houd wie de main guy is. dat is het grootste probleem voor mij xD
Nee je hebt gelijk. We doen het ook zo: Ik taunt de tweede add en hou daar aggro op voor gans de fight, cotank neemt 3e add en eerste switchen we voortdurend wanneer stacks droppen.

om dat gemakkelijk te maken heb ik m'n growl gemacroed: /cast [mod:alt,@focus] growl; growl
en in het begin van de fight zet ik de focus op de boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:28:
[...]

om dat gemakkelijk te maken heb ik m'n growl gemacroed: /cast [mod:alt,@focus] growl; growl
en in het begin van de fight zet ik de focus op de boss.
Ohh dat kan natuurlijk ook. Ik heb meestal mijn co-tank op focus staan. zodat ik heel gemakkelijk debuffs en dergelijke kan volgen... misschien voor die boss dan toch maar focus aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Afgelopen weekend nauwelijks gewowed.. zondag wel lekker bezig geweest met een vriend om die Flame saber mount bij elkaar te harken in Heroes of the Storm :)

Dat ding is erg mooi... ga ik de komende tijd eens flink op rondrennen.. vooral met mn Elemental Shaman.. daar past ie wel goed bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:33:
Afgelopen weekend nauwelijks gewowed.. zondag wel lekker bezig geweest met een vriend om die Flame saber mount bij elkaar te harken in Heroes of the Storm :)

Dat ding is erg mooi... ga ik de komende tijd eens flink op rondrennen.. vooral met mn Elemental Shaman.. daar past ie wel goed bij.
Damn you :P Ik ben er veel te lui voor. :P :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:25
Was een goed weekend voor mijn elemental shaman, buiten een paar goede items, kreeg ik ook nog een legendary erop en dat terwijl deze nog geen 2 weken 110 is.
Dat was een stuk sneller dan op mijn priest.

@RustStorm Je ben niet de enige hoor die er veelste lui voor is :P
Ik heb zelfs Heroes of the storm ervoor geinstalleerd, maar kan geen zin maken om het te spelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jongens... Ik wil 10 jaar terug in de tijd... Ruim 10 jaar terug in de tijd... dag 1 release WoW... Ik mis de tijd dat je nergens anders aan hoefde te denken dan lekker gamen... (niet dat m'n huidige leven niet goed is hoor... ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 06-03-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Ik had de mount na 5 dagen denk ik. Ik vind HotS wel leuk om met mn vriendin wat tegen de AI te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is LFR toch een drama. Gisteren 6 keer gewipet op Tichondrius. Blijkbaar vonden de tanks het niet nodig om iets met de adds te doen. Dus binnen no time een kamer vol bloods en als ik die andere adds aanviel had ik binnen no time agro. Blijkbaar ook niet veel dps die het een goed idee vonden adds te slopen.

Uiteindelijk maar opgehouden met WoW voor de avond, na zoveel retards was de lol er wel af.

Eens kijken of op openraid nog normal raids te vinden zijn ipv LFR. Betere gear en de idioten mogen het lekker onderling uitzoeken. Ik zal vast wel weer reported zijn, nadat ik de tanks eerst whisperde dat ze toch echt wat met de adds en bloods moesten en er nog niets gebeurde heb ik ze even flink voor retards uitgemaakt. (en ik was niet de enige).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:20:
Wat is LFR toch een drama. Gisteren 6 keer gewipet op Tichondrius. Blijkbaar vonden de tanks het niet nodig om iets met de adds te doen. Dus binnen no time een kamer vol bloods en als ik die andere adds aanviel had ik binnen no time agro. Blijkbaar ook niet veel dps die het een goed idee vonden adds te slopen.

Uiteindelijk maar opgehouden met WoW voor de avond, na zoveel retards was de lol er wel af.

Eens kijken of op openraid nog normal raids te vinden zijn ipv LFR. Betere gear en de idioten mogen het lekker onderling uitzoeken. Ik zal vast wel weer reported zijn, nadat ik de tanks eerst whisperde dat ze toch echt wat met de adds en bloods moesten en er nog niets gebeurde heb ik ze even flink voor retards uitgemaakt. (en ik was niet de enige).
Exact de reden dat ik weiger LFR of shite te doen... ik doe het gewoon niet meer... Heb altijd dat soort ervaringen helaas... En dan wordt het (zonder actief te zijn in een guild) toch een soort solo game. ;) Och, ik vermaak me wel en over iets meer dan een week kan ik niet meer inloggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:45:
[...]

Exact de reden dat ik weiger LFR of shite te doen... ik doe het gewoon niet meer... Heb altijd dat soort ervaringen helaas... En dan wordt het (zonder actief te zijn in een guild) toch een soort solo game. ;) Och, ik vermaak me wel en over iets meer dan een week kan ik niet meer inloggen. :)
Ik hoor de mensen op mijn friendslist er ook over klagen. Zit er aan te denken om op Zaterdag- of Zondagmiddag een normal raid te gaan organiseren á la LFR. Met andere woorden personal loot en enigzins normale gear eisen.

De meeste normal PUGs die worden georganiseerd eisen 870, dat is wat er in normal dropt, dus day is onzin. Fatsoenlijke spelers moeten die raid met 860 ook makkelijk kunnen clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had afgelopen weekend ook geluk.. Legie DK frost wrist uit een WQ kistje. Laat de loot nog even op dps staan want die belt lijkt mij ook een goede aanvulling. Daarna zet ik het op tank loot.

Toppunt van RNG was dit weekend in een NL mhytic run. Hier was een druid in het groepje die gewoon 2 legendaries in 1 run kreeg. Waren beide dps legendaries (ook nog echt goede ook) terwijl hij aan het healen was :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icemotion
Zoo Shaman op 110.. en nu weer wachten op een missie voor ik verder kan met de campaign.. en als ik die campaign afheb eens aan de slag met mn paladin campaign afmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:52:
[...]

Ik hoor de mensen op mijn friendslist er ook over klagen. Zit er aan te denken om op Zaterdag- of Zondagmiddag een normal raid te gaan organiseren á la LFR. Met andere woorden personal loot en enigzins normale gear eisen.

De meeste normal PUGs die worden georganiseerd eisen 870, dat is wat er in normal dropt, dus day is onzin. Fatsoenlijke spelers moeten die raid met 860 ook makkelijk kunnen clearen.
Als ik kan mee doen heb ik wel interesse. Ik zit op Bladefist realm, wel Horde kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 07:20:
Zoo Shaman op 110.. en nu weer wachten op een missie voor ik verder kan met de campaign.. en als ik die campaign afheb eens aan de slag met mn paladin campaign afmaken..
Enhancement shaman toevallig? Ik vind het toch wel tof spelen hoor. :)

Ga ook proberen me weer wat meer te focussen op alle campaigns. Heb 5 level 110, en nog maar 1 campaign afgerond. -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Haha, ik heb er 4 en nog geen 1. Ik was altijd te lui om een groep te vinden voor de m+. Recent ben ik als ilvl 878 met de tank begonnen deze af te werken omdat ik het stilaan tijd vond. Tanks en healers is het een eitje om groepen te vinden.

Mijn shaman speel ik vooral resto, enhancemant enkel om de WQ's af te werken. Ik merk wel dat enhancement een stijl is die me ligt. Deze is al ilvl 748 en ik zit nog met trinkets van ilvl 729 en geen legendary dus die loopt lekker vooruit.
Dit maakt wel dat mijn druid hopeloos verwaarloosd wordt en blijft hangen op ilvl 864 ... Best jammer maar helaas ligt de speelstijl me niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:09:
[...]

Enhancement shaman toevallig? Ik vind het toch wel tof spelen hoor. :)

Ga ook proberen me weer wat meer te focussen op alle campaigns. Heb 5 level 110, en nog maar 1 campaign afgerond. -_-
Nope, elemental vooral. En ik gebruik mn alts vooral voor oude raids op t moment.. verder doe ik er niet veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Mijn shaman is ook elemental en nu hij iets beter in de gear zit (nog niet hoog hoor ilvl835) doet hij ook best wel veel schade.
Weer even in zijn trouwe T6 outfit getransmogged, het schild naar de Bulwark of Azzinoth en klaar om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Laatst online: 09-09-2024
Met een ilvl 890 resto druid heb ik niet veel spanning meer in deze patch.
Elke week weer hetzelfde.
Gisteren subscription gecanceld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
voor mij is het al weer ff geleden, en elke keer als ik dan weer ging spelen had ik een maatje die op een bepaalde server zit, dus heb nu op 3 servers wat. Wat zijn nu exact de voor en nadelen mbt cross realms, ik weet over het mythic raiden dat dat nog niet kan, verder traden van gold en items.. zijn er verder nog andere dingen of kan je nagenoeg verder alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:50
vegetto1983 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:28:
voor mij is het al weer ff geleden, en elke keer als ik dan weer ging spelen had ik een maatje die op een bepaalde server zit, dus heb nu op 3 servers wat. Wat zijn nu exact de voor en nadelen mbt cross realms, ik weet over het mythic raiden dat dat nog niet kan, verder traden van gold en items.. zijn er verder nog andere dingen of kan je nagenoeg verder alles?
Je kan geen crossrealm guild joinen, maar buiten dat om kan je zo een beetje alles inderdaad gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:20:

Blijkbaar paste je jezelf dus prima aan aan het niveau in die LFR, of eigenlijk dus nog veel lager... Wat er ook gebeurt, totaal overbodig om te gaan schelden etcetera.

Niet iedereen kent de tictacs en voor die boss specifiek wordt nergens uitgelegd in de dungeon journal waarom je die adds weg moet halen (de debuff die ze geven).
Als de tank blijft falen kun je ook gewoon een vote kick doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
Terence(x) schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:42:
[...]

Je kan geen crossrealm guild joinen, maar buiten dat om kan je zo een beetje alles inderdaad gewoon doen.
betekend dat als je dan wilt applyen om mee te doen met een raid je niet in die calendar kan aanmelden dat is dan wel weer balen, zijn er mensen die corss raiden en daar ervaring / manieren voor hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
vegetto1983 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:03:
[...]

betekend dat als je dan wilt applyen om mee te doen met een raid je niet in die calendar kan aanmelden dat is dan wel weer balen, zijn er mensen die corss raiden en daar ervaring / manieren voor hebben
Het raiden zelf is niet een probleem. Je komt gewoon allemaal in 1 instance terecht, dus qua performance zit er geen verschil in. Wij hebben een tijdje en dps'er gehad die cross realm mee deed aan raids. Ging in principe prima, aangezien hij in de friendslist van een van onze members stond en op die manier was inviten heel makkelijk (je kan andere voordragen aan de mensen in de raid die minimaal moderation rank hebben). Maar om nou te zeggen dat het ideaal is, nee. Je kan namelijk niet zien in de in game calendar dat hij mee kan, je moet altijd z'n vriend/vriendin vragen of hij online is etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
toolkist schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:47:
[...]

Blijkbaar paste je jezelf dus prima aan aan het niveau in die LFR, of eigenlijk dus nog veel lager... Wat er ook gebeurt, totaal overbodig om te gaan schelden etcetera.

Niet iedereen kent de tictacs en voor die boss specifiek wordt nergens uitgelegd in de dungeon journal waarom je die adds weg moet halen (de debuff die ze geven).
Gewoon zelf tanken :+. Gister voor het eest in legion LFR gedaan vanwege een quest in ToV die ik nog moest doen en dat ging prima. Andere tank ging weg na 1 baas maar toen wilde een druid healer het wel overnemen. Stond zelf als tank bovenaan de healingmeter (druid tank) maar de incoming damage is echt heel laag dus veel healing is er ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Zo Legion heeft weer een Mythic guild slachtoffer gemaakt. Team 1 is voorlopig gestopt met Mythics. Lukte gewoon niet om genoeg mensen te recruiten voor een team. Vanavond eens meeluisteren wie er doorgaat en wie er stopt. Op zich is Team 2 best compleet en willen we ook niet echt meer dan 20 spelers per raid. We hebben dan wel weer 6 healers waarvan er één best naar Team 1 kan gaan.

En als ik zo op het forum kijken en in Trade dan hebben meer guilds het probleem dat wij hebben.
De AP grind en het verschil met spelers die alle tijd van de wereld tegen die maar een paar uur per week hebben is best groot als je Mythics wilt gaan doen. Kijk maar naar het aantal guild dat op 3/10 staat.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

junglebeast schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:45:
Zo Legion heeft weer een Mythic guild vicitim gemaakt. Team 1 is voorlopig gestopt met Mythics. Lukte gewoon niet om genoeg mensen te recruiten voor een team. Vanavond eens meeluisteren wie er doorgaat en wie er stopt. Op zich is Team 2 best compleet en willen we ook niet echt meer dan 20 spelers per raid. We hebben dan wel weer 6 healers waarvan er één best naar Team 1 kan gaan.

En als ik zo op het forum kijken en in Trade dan hebben meer guilds het probleem dat wij hebben.
De AP grind en het verschil met spelers die alle tijd van de wereld tegen die maar een paar uur per week hebben is best groot als je Mythics wilt gaan doen. Kijk maar naar het aantal guild dat op 3/10 staat.
Wij zijn het ook gaan opgeven om voldoende active/geared mensen te krijgen om mythic te pogen.
Hell, waar we vorige maand nog 15-20 man hadden voor normal/heroic, hinken we nu weer tegen de 10-13 active aan =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is helaas te merken hier en daar dat mensen af beginnen te haken als het om Legion gaat. Toch weer zonde zeg. :( Hopelijk kunnen de raiders onder ons toch nog genoeg animo vinden om verder te gaan. Zou fijn zijn. Ik zal in ieder geval voor jullie duimen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Ik heb op dit moment geen actieve wow subscriptie meer (het begint wel weer te kriebelen), maar heb toch even de tijd genomen om de mount bij elkaar te spelen (15 potjes hots).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:02:
Het is helaas te merken hier en daar dat mensen af beginnen te haken als het om Legion gaat.
Net nu ik bijna 5,5 week vakantie heb :) nog 1,5 dag op kantoor en dan ariverderci.. tot nooit... begin pas de 18de april op mijn nieuwe werk :)

Plan is ook om wat te wow-en, maar hoopte eigenlijk op die nieuwe Diablo3 necro patch.. dat zit er helaas niet in. Zou het liefst gewoon wat hogere m+ doen met groepje.. dus mocht iemand zin hebben... laat maar weten

AlbertoNLD#2137

Stop nog 1 lvl in mijn dps wapen zodat het lvl 52 is en dan weer de punten in tanken.
http://eu.battle.net/wow/...rmoon/Woefwoefwoef/simple

Merk dat de activiteiten in de guild wat betreft die m+ dungeons heel erg teruglopen. Meeste mensen loggen alleen nog aan voor een raid... op zich logisch dat de activiteit afneemt, maar denk dat veel mensen de AP grind en rng festijn ook echt zat beginnen te worden... zie deze ook deze exp niet terugkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:16:
[...]
Merk dat de activiteiten in de guild wat betreft die m+ dungeons heel erg teruglopen. Meeste mensen loggen alleen nog aan voor een raid... op zich logisch dat de activiteit afneemt, maar denk dat veel mensen de AP grind en rng festijn ook echt zat beginnen te worden... zie deze ook deze exp niet terugkomen
Wel jammer dat je gisteren niet kon, zaten echt 30 seconden van keystone master af, met de run die we hebben gedaan !

Als je eventueel zin heb, ik moet vanavond nog wat low level keys doen op me hunter om iig een +6 te doen voor de weekly chest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
junglebeast schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:45:
Zo Legion heeft weer een Mythic guild slachtoffer gemaakt. Team 1 is voorlopig gestopt met Mythics. Lukte gewoon niet om genoeg mensen te recruiten voor een team. Vanavond eens meeluisteren wie er doorgaat en wie er stopt. Op zich is Team 2 best compleet en willen we ook niet echt meer dan 20 spelers per raid. We hebben dan wel weer 6 healers waarvan er één best naar Team 1 kan gaan.

Darkfreak schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:49:
Wij zijn het ook gaan opgeven om voldoende active/geared mensen te krijgen om mythic te pogen.
Hell, waar we vorige maand nog 15-20 man hadden voor normal/heroic, hinken we nu weer tegen de 10-13 active aan =/
Tja bij ons en de rest van de server gaat het nu ook hard.
Top guild op de server (top 40 van de wereld) is al dik een maand gestopt. En beginnen nu ook de guilds lager op de ladder het snel te merken. 2 guilds zijn nu verder dan 3/10M de rest zit op 3/10 en heeft problemen om genoeg mensen bij elkaar te krijgen. Helpt ook niet echt dat er 3 guilds zijn die niet internationaal zijn en ook nog eens 3 verschillende nationaliteiten specifiek zoeken (Noors, Deens en Fins).

Hadden zelf een goed gevuld rooster met raiders, maar we liepen tegen wat problemen aan op Gul'dan Heroic -> mensen killen het wel in pugs -> mensen worden de stomme wipes zat -> 1 dps valt de andere dps aan (die net gererolled was van tank) -> killen nog wel Skorpyron in 8 tries op Mythic maar de 2 dps die elkaar aanvielen zijn daarna gestopt. 3 anderen zijn naar een andere server gegaan (jonkies die het wipen niet gewend zijn). Grappige is dat ze alle 3 daarna geen enkele Mythic kill meer hebben gehaald. En ook nog eens 3-4 dps die niet meer inloggen en je hebt net 17-18 mensen waarvan 5-6 healers.

Gelukkig zondag en gisteren weer precies 20 man voor Mythic. Wel met een undergeared mage en een social Spriest, maar laatste keer dat we Skorpyron killde hadden we dat ook. En ging het gisteren dus in 1 keer snel, zowel Anomaly en Trilliax op Mythic neer. Hopelijk kunnen we nu constant 20 man krijgen en door de 3 bosses op Mythic te farmen wat progress op Krosus/Spellblade boeken.

Dat een hoop guilds op 3/10 vast zitten komt vooral door het feit dat de overige bosses eigenlijk 54 traits vereisen en daar moet je toch redelijk veel tijd in steken. Ik persoonlijk wil soms wat anders en vind alts ook leuk om te spelen. En daar we niet meer zo "hardcore"zijn als in WotLK is 54 traits eigenlijk net iets teveel gevraagd. Ook had ik gehoopt dat Heroic NH gear wat hogere ilvl's zou hebben dan de warforged/titanforged gear die een hoop mensen in de guild al hadden van EN Mythic. En de totale RNG van relics is ook gewoon ruk, sommige alts/offspecs hebben hogere ilvls bij ons. Warrior alt van iemand had mazzel met relics (2x 925 1x 915 8)7 ), hunters die EN Mythic moeten blijven farmen voor relics + trinket is toch een beetje meh imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:18:
[...]

Wel jammer dat je gisteren niet kon, zaten echt 30 seconden van keystone master af, met de run die we hebben gedaan !

Als je eventueel zin heb, ik moet vanavond nog wat low level keys doen op me hunter om iig een +6 te doen voor de weekly chest :D
oh ja jammer idd. ik had het opgegeven om bij die pug groups die MoS13 aan te bieden. Ze wilde max 12 doen :P

Vanavond staat fool dan weer op het programma's, maar zal er deze week zeker wat doen komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:15
RustStorm schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:45:
[...]

Ik speel al paar maanden in m'n uppie. Guild is zo dood als een pier (1x in de week een avondje iemand anders) Ondertussen toch al EN en ToV hc gedaan en Nighthold normal, kost wat moeite maar het is te doen met pugs. Beetje meer mensen zou stiekem toch wel stuk leuker zijn :(

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Sn3gG3l schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:03:
[...]

Ik speel al paar maanden in m'n uppie. Guild is zo dood als een pier (1x in de week een avondje iemand anders) Ondertussen toch al EN en ToV hc gedaan en Nighthold normal, kost wat moeite maar het is te doen met pugs. Beetje meer mensen zou stiekem toch wel stuk leuker zijn :(
Dan join je toch gewoon een guild, ik zit in een guild die 2 dagen per week raid, en is nu 1/10M, er zijn best veel guilds die ook gewoon socials hebben, en gewoon mee kunnen op de heroic raids enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:15
Terence(x) schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:04:
[...]

Dan join je toch gewoon een guild, ik zit in een guild die 2 dagen per week raid, en is nu 1/10M, er zijn best veel guilds die ook gewoon socials hebben, en gewoon mee kunnen op de heroic raids enzo.
Ik wil eigenlijk niet meer vaste dagen raiden. Hoopte verder tijd dat oude guildies (zit al paar jaar in deze guild) nog terug zouden komen. Misschien toch eens kijken om ergens als social te joinen idd.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel leuk... derde emissary box geopend op m'n shaman en... Roots of Shaladrassil

Geen idee hoe goed/slecht/gemiddeld deze zijn, maar altijd grappig om zoiets te looten... :)

Ohhh Flotsam is deze week de World Boss. Dat is mooi, want ik zou het fantastisch vinden om de andere skin voor m'n enhancement wapens te looten... /pray

[ Voor 24% gewijzigd door RustStorm op 08-03-2017 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:01:
Wel leuk... derde emissary box geopend op m'n shaman en... Roots of Shaladrassil

Geen idee hoe goed/slecht/gemiddeld deze zijn, maar altijd grappig om zoiets te looten... :)

Ohhh Flotsam is deze week de World Boss. Dat is mooi, want ik zou het fantastisch vinden om de andere skin voor m'n enhancement wapens te looten... /pray
Gz! Altijd leuk die verrassingen in zo'n doosje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:47:
[...]

1. Ik heb geprobeerd dat uit te leggen, men was niet geinteresseerd. Eerst in /i en men pullt gewoon midden in de uitleg. Daarna in /w naar de tanks en die doen er niets mee. Daarna geprobeerd iig de tanks te kicken, lukt niet, niet genoeg stemmen.

Dus de tanks verkloten het, luisteren niet naar uitleg waarom het mis gaat en de dps is te dom om te zien dat de tanks de boel verkloten en weigeren ze te kicken. Sorry, maar dan zit je dus gewoon in een groep vol retards. Ik haat LFR, het is het afvoerputje van WoW, maar om de een of andere reden heeft mijn guild bepaald dat je 870 ilevel moet hebben voor je mee kan in de guild NORMAL run. Ik zit nu al tijden op 863 en in drie weken LFR heb ik daar nul upgrades uitgehaald.

Overigens heb ik in de guild ook gezegd dat ze zwaar gestoord zijn dat ze het ilevel dat dropt eisen als minimum ilevel om mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:10
Als ik jouw was had ik naar een pickup groep gezocht. Em HC genoeg items van 865 en je zit zo op die 870 ilvl.

Voor de rest zijn er wat actieve alliance spelers op Outland-EU ?
Vriendengroep heeft tijd lang geen tijd gehad voor WoW en nu begint het weer wat te komen. dus vraag me af of er mensen zijn die mee willen raiden. Met een alt mag ook.

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo hoor heb ik een perfecte guild gevonden voor mezelf.

Hebben een basis core group die al lang samen speelt. We hebben nooit de intentie om mythics te doen, we proberen progress te doen op heroic maar we blijven er gewoon van enieten met een groep mensen samen te raiden. Ondertussen wat plezier maken op discord.

Om het raiden niet saai te maken raiden we enkel maar 2 dagen als progress. Dan zondag is alt raid en/of achievements en/of voorstellen van de guild (bvb hellfire citadel achievements doen)
Maandag is kara run voor iederen mount te geven en dinsdag is mythic plus runs.

Nu ja iedereen moet zelf weten wat hij zoekt in een guild, ik moet zeggen dat deze guild perfect is voor mij en motiveert mij ook om nog steeds zin te hebben om te spelen. Guild luistert naar wat iedereen wilt doen en de mensen zijn ook gemotiveert anderen te helpen. Zoals gemeld ik wou nog de achievements hebben in hellfire citadel en de GM plant iets in en ongeveer 15 mensen kwamen er op dagen om te helpen.

Ik wil geen reclame maken voor de guild waar ik in zit, maar als mensen dezelfde motivatie hebben als ik om te spelen dan zou ik zeggen kom naar deze guild. Gegarandeerd plezier en fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:53:

Dat een hoop guilds op 3/10 vast zitten komt vooral door het feit dat de overige bosses eigenlijk 54 traits vereisen en daar moet je toch redelijk veel tijd in steken. Ik persoonlijk wil soms wat anders en vind alts ook leuk om te spelen. En daar we niet meer zo "hardcore"zijn als in WotLK is 54 traits eigenlijk net iets teveel gevraagd. Ook had ik gehoopt dat Heroic NH gear wat hogere ilvl's zou hebben dan de warforged/titanforged gear die een hoop mensen in de guild al hadden van EN Mythic. En de totale RNG van relics is ook gewoon ruk, sommige alts/offspecs hebben hogere ilvls bij ons. Warrior alt van iemand had mazzel met relics (2x 925 1x 915 8)7 ), hunters die EN Mythic moeten blijven farmen voor relics + trinket is toch een beetje meh imo.
Ben eigenlijk wel benieuwd waar dit gerucht vandaan blijft komen, terwijl blizzard bij monde van de lead developer al bevestigd heeft dat alleen de laatste 3 getuned zijn voor 54. https://twitter.com/WatcherDev/status/835156538650066945

als ik de geleerden mag geloven is de tuning zo'n beetje 45 voor de eerste 3, +- 50 voor 4-7 en 54 voor de laatste 3. Niet dat het een enorm verschil is, maar 54 zou voor iedereen die enigzins serieus speelt zou 54 op dit moment geen issue meer mogen zijn daar we nu op het punt zitten waar zelfs de meer casual spelers die er niet specifiek voor gefarmed hebben 54 zouden moeten bereiken (zie bijv. de MrRobot inforgraphic van vlak voor de release daar die infographic alleen van het doen van dailies uitgaat. http://blog.askmrrobot.co...llUpdate2.jpg-676x976.png

Als je dus flink geraid hebt, je weekelijks M+'s gedaan hebt voor de weekly chest zou 54 op dit moment geen enkel issue mogen zijn. Ik speel zelf niet super casual, maar ook zeker niet hardcore, en mijn chars zijn nu bijv. 54/48/35 en 54/42/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:10

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Met LFR is het in mijn ervaring ook handig om dit op woensdag te doen, veel guilds doen vaak een gear run en het lijkt vaak beter te gaan op die dag

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
mrsar schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:07:
Met LFR is het in mijn ervaring ook handig om dit op woensdag te doen, veel guilds doen vaak een gear run en het lijkt vaak beter te gaan op die dag
Klopt, is al zo sinds LFR gereleased is. Woensdag zijn de queue's ook bijna instant. Plus je vliegt er doorheen als een mes door warme boter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gister ook een leuke BS raid gehad.
Ik kreeg een plek in een Gul'Dan HC raid. Ondanks dat ik geen Curve kon laten zien werd ik uitgenodigd nadat ik verzekerd had dat ik de tactics ken.

Raid begint, ik als holydin.
3 keer komen we tot einde Phase 2.
3 keer stond ik eerste in healing done (dus healing-overhealing).
Geen enkele keer gestorven.

3e attempt, dingen gaan in P1 al mis tijdens de de add-phase.
Een warlock sterft door gewoon in de hand-beam te blijven staan.
Vervolgens de volgende hand-beam waar ik aan een van de uitersten geraakt wordt.
Dus ipv dat ik door de hele beam heenloop, loop ik aan het korte eind eruit, waar een oog-laser spawned en mij af maakt (ik kon mijzelf niet healen door movement, en andere healers vonden het niet nodig mij te healen). Helaas was mijn reflex te laag om bubble te gebruiken.

RL flipt m helemaal, begint mij uit te schelden en kicked mij.

3 attempts die ik ge-aced heb, en tevens zijn guild-mates outhealed en performed heb.
Een klein 'foutje' en ik wordt gekicked :') ..

Mensen tegenwoordig zijn zo ontzettend ongeduldig en toxic, niet normaal meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darkfreak schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:29:

Ik vind het ook vervelend dat te merken... Daarom speel ik preventief " alleen ", ookal is dat ook niet per se goed voor de ervaring van het spel... Het is wat het is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
RustStorm schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:39:
[...]

Ik vind het ook vervelend dat te merken... Daarom speel ik preventief " alleen ", ookal is dat ook niet per se goed voor de ervaring van het spel... Het is wat het is. :)
Mja ik dus ook. Nou ja, ik speel wel PvP samen met een maat van me, en we hebben voor de vorm samen een guild, maar dat is het dan ook wel.

In Vanilla WoW en TBC nog wel "hardcore" geraid, maar sindsdien heb ik daar totaal geen zin meer in. Even los van het feit dat ik er simpelweg geen tijd meer voor heb en je dan ook nog aan bepaalde tijden gebonden bent wat niet altijd even goed uit komt, is de sfeer in groepen er ook niet op vooruit gegaan.

Maar ook in PvP merk je dat hoor. Het komt zelden voor dat het woord "retard" niet geroepen wordt in een BG. Als iemand per ongeluk 3 stappen te ver van een objective loopt dan krijgt ie meteen de wind van voren. Misschien heeft het met mijn leeftijd te maken, maar allemachtig doe eens ff rustig aan denk ik dan. Ik probeer dit spel voor mijn plezier te spelen maar sommige no-lifers denken daar kennelijk anders over :')

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:58:
[...]

1. Ik heb geprobeerd dat uit te leggen, men was niet geinteresseerd. Eerst in /i en men pullt gewoon midden in de uitleg. Daarna in /w naar de tanks en die doen er niets mee. Daarna geprobeerd iig de tanks te kicken, lukt niet, niet genoeg stemmen.

Dus de tanks verkloten het, luisteren niet naar uitleg waarom het mis gaat en de dps is te dom om te zien dat de tanks de boel verkloten en weigeren ze te kicken. Sorry, maar dan zit je dus gewoon in een groep vol retards. Ik haat LFR, het is het afvoerputje van WoW, maar om de een of andere reden heeft mijn guild bepaald dat je 870 ilevel moet hebben voor je mee kan in de guild NORMAL run. Ik zit nu al tijden op 863 en in drie weken LFR heb ik daar nul upgrades uitgehaald.

Overigens heb ik in de guild ook gezegd dat ze zwaar gestoord zijn dat ze het ilevel dat dropt eisen als minimum ilevel om mee te gaan.
Dat je je daar gigantisch aan irriteert snap ik, dat heb ik ook. Maar dan is de juiste oplossing om zelf die LFR te verlaten, niet whisperen dat t een stel retards zijn. Das naar mijn mening namelijk veel lager dan eigenwijs zijn en geen adviezen opvolgen.

Wat betreft de ilvl eisen van je guild, dat zal meer gebonden zijn aan het feit dat het nu zo makkelijk is om 870 te halen. Noodzakelijk? Nee. Maar met een paar mythic+ runs (of EN hc pug / NH normal pug) heb je zo het ilvl wat gevraagd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:06:
[...]

Dat je je daar gigantisch aan irriteert snap ik, dat heb ik ook. Maar dan is de juiste oplossing om zelf die LFR te verlaten, niet whisperen dat t een stel retards zijn. Das naar mijn mening namelijk veel lager dan eigenwijs zijn en geen adviezen opvolgen.

Wat betreft de ilvl eisen van je guild, dat zal meer gebonden zijn aan het feit dat het nu zo makkelijk is om 870 te halen. Noodzakelijk? Nee. Maar met een paar mythic+ runs (of EN hc pug / NH normal pug) heb je zo het ilvl wat gevraagd wordt.
Ik ben ook weggegaan, na 6 wipes en een raid vol mensen die niet eens willen weten waarom ze wipen was ik het zat.

Het probleem met de guild vind ik persoonlijk dat de guild er nu juist voor zou moeten zijn dat je niet hoeft te puggen.
Dat is overigens ook mijn teleurstelling met waar mijn guild (waar ik sinds opening Ulduar in zit) heen gaat.

Het is steeds meer gericht op raiden en buiten de raids is er weinig guildactiviteit meer. Wilde wat mythic quests doen met de guild na enkele avonden vragen eindelijk een groep gevonden die wilde, omdat er inmiddels 3 man was met die quests.

In MoP had je nog meteen een groep en als iemand anders de volgende dag die quest had, dan gingen we nog een keer. Het community gevoel is hierdoor wel een beetje dood inmiddels.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:11:
[...]

Ik ben ook weggegaan, na 6 wipes en een raid vol mensen die niet eens willen weten waarom ze wipen was ik het zat.

Het probleem met de guild vind ik persoonlijk dat de guild er nu juist voor zou moeten zijn dat je niet hoeft te puggen.
Klopt, maar ook dat heeft z'n grenzen. Wat zijn de ilvls van je raidende guildies, 870-880 of al veel hoger?

Wij hadden en guildie met verreweg het hoogste ilvl, maar ook verreweg de laagste dps. Die bleef maar zeuren om boosts in +10 of hogere key runs en vond het dan vreemd dat er na verloop van tijd niemand reageerde...

Daarmee wil ik niet zeggen dat jij nu ook vraagt om geboost te worden, maar het kan zomaar zijn dat ze dus wel wat meer 'eigen effort' vragen. En als dat niet zo is, tijd voor /gquit en op zoek naar een guild die realistischer is of beter bij jouw mindset past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:19:
[...]

Klopt, maar ook dat heeft z'n grenzen. Wat zijn de ilvls van je raidende guildies, 870-880 of al veel hoger?

Wij hadden en guildie met verreweg het hoogste ilvl, maar ook verreweg de laagste dps. Die bleef maar zeuren om boosts in +10 of hogere key runs en vond het dan vreemd dat er na verloop van tijd niemand reageerde...

Daarmee wil ik niet zeggen dat jij nu ook vraagt om geboost te worden, maar het kan zomaar zijn dat ze dus wel wat meer 'eigen effort' vragen. En als dat niet zo is, tijd voor /gquit en op zoek naar een guild die realistischer is of beter bij jouw mindset past.
Dat is het punt, We zijn met onze mains net aan mythic NH begonnen, de normal run is voor alts! We hebben net genoeg mensen met alts op 870 om een 10 mans raid te maken. Als ik mijn mage mee wil nemen die dus net onder de 865 vast zit al 3 weken dan krijg ik te horen dat ze niet willen boosten, maar ik mag wel mee met mijn resto drui met ilevel 900. Ik ben gekke henkie niet, niet willen 'boosten' maar wel graag geboost willen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dus het gaat zelfs om een alt run? 8)7 Niet nadenken, /gquit
Voor hen genoeg andere guilds. En mocht je op Skullcrusher/Xavius/Al'akir zitten dan hebben wij nog wel een plekje ;)
We moeten alleen nog beginnen met heroic (of eigenlijk, eerst nog meer mensen recruiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:58:
Maar om de een of andere reden heeft mijn guild bepaald dat je 870 ilevel moet hebben voor je mee kan in de guild NORMAL run. Ik zit nu al tijden op 863 en in drie weken LFR heb ik daar nul upgrades uitgehaald.

Probeer ook eens om in EN heroic pugs te komen. Is redelijk makkelijk en de gear kan met warforged/titanforegd procs aardige ilvl upgrades geven.
870 vragen is wel een beetje hoog ja, 855-860 zou al redelijk te doen moeten zijn. Tijdens een aantal alt runs zijn er bij ons alts met 815-820 mee gegaan en die kwamen er met 860 er weer uit. Kan makkelijk en zeker als men al 870 vraagt kan het niet anders zijn dat er een hoop gear verloren gaat lijkt mij zo.
Bij onze alt/socials run gaan er ook nog wel eens mains mee voor relics/trinkets die ze graag willen of ze loggen hun main voor de moeilijkere bosses. Gaat bij ons redelijk in overleg maar kan me voorstellen dat ze niet in elke guild zo makkelijk met alt runs om gaan.
Dennism schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:38:
Ben eigenlijk wel benieuwd waar dit gerucht vandaan blijft komen, terwijl blizzard bij monde van de lead developer al bevestigd heeft dat alleen de laatste 3 getuned zijn voor 54. https://twitter.com/WatcherDev/status/835156538650066945

als ik de geleerden mag geloven is de tuning zo'n beetje 45 voor de eerste 3, +- 50 voor 4-7 en 54 voor de laatste 3. Niet dat het een enorm verschil is, maar 54 zou voor iedereen die enigzins serieus speelt zou 54 op dit moment geen issue meer mogen zijn daar we nu op het punt zitten waar zelfs de meer casual spelers die er niet specifiek voor gefarmed hebben 54 zouden moeten bereiken (zie bijv. de MrRobot inforgraphic van vlak voor de release daar die infographic alleen van het doen van dailies uitgaat. http://blog.askmrrobot.co...llUpdate2.jpg-676x976.png

Als je dus flink geraid hebt, je weekelijks M+'s gedaan hebt voor de weekly chest zou 54 op dit moment geen enkel issue mogen zijn. Ik speel zelf niet super casual, maar ook zeker niet hardcore, en mijn chars zijn nu bijv. 54/48/35 en 54/42/0
Leuk al die info maar feit blijft gewoon dat een hoop guilds op 3/10 "vastzitten" en dat nou net de guilds zijn die maar een aantal mensen hebben die 54 traits hebben. Zal ongetwijfeld ook wel een l2play element in zitten maar de extra % damage/healing helpt natuurlijk gewoon een hoop.

Verder ga je er dan ook van uit dat mensen geen dag van hun AP farm missen en daar zit nu juist net het probleem op dit moment. Men begint het een farmen een beetje moe te worden.
De guild was in WotLK redelijk hardcore met 5(!) raids per week. Dat was toen al teveel van het goede. Nu zittten er nog een hoop mensen van toen in de guild, mensen hebben nu kinderen, drukkere baan, vriend(in) etc. Dus we raiden nu 3 dagen (2 "verplicht") en dat is toch wel de max voor de meesten. Hadden begin Nighthold 2 weken een extra dag voor Gul'dan HC in gepland en je merkt direct dat het er aardig in begint te hakken die ene dag extra. Dus mythic+ farmen sla ik al over (en met mij anderen). Probeer een redelijk hoge key te doen voor de week, afhankelijk van de affixes. Zit nu op mijn main met 47/29/13 en alt 41/36/13 dus ik denk dat je toch wat meer "hardcore" bent dan je zelf denkt.
"verhaal"

Pugs op de laatste dag voor de reset zijn ook een beetje een gok vind ik. Of je hebt een goede group en 1-shot alles makkelijk of je komt in de meest verschrikkelijke pug ooit terecht. Gisteren ook weer 2 guildies gehoord, de ene zat dus in zo'n goede groep en stond binnen notime weer buiten, de andere heeft er de hele avond over gedaan om Gul'dan neer te krijgen. Op normal..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Addon Vraag:

bestaat er een add-on waarmee je verschillende talents kan saven voor gemakkelijker te switchen? Maar ik had graag dat wanneer je switched van talent 'spec' of hoe je het ook mag noemen, dat je actionbar dan ook veranderd naar de andere spells en plaatsen waar je de spells geplaatst hebt.

Dus met 1 knop talents veranderen en ook uw volledige actionbar veranderen naar hoe je voor die talents uw spells plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:40:
Addon Vraag:

bestaat er een add-on waarmee je verschillende talents kan saven voor gemakkelijker te switchen? Maar ik had graag dat wanneer je switched van talent 'spec' of hoe je het ook mag noemen, dat je actionbar dan ook veranderd naar de andere spells en plaatsen waar je de spells geplaatst hebt.

Dus met 1 knop talents veranderen en ook uw volledige actionbar veranderen naar hoe je voor die talents uw spells plaats.
Nevermind, verkeerd gelezen.... :)

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 08-03-2017 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RustStorm schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:44:
[...]

Nevermind, verkeerd gelezen.... :)
Ja hoor.
Als ik van Prot naar Holy switch, dan veranderen mijn bars allemaal naar spells etc de passende spec :P.
Enige wat ik mis, is dat wanneer ik spec switch, hij ook equipment set switched XD.

EDIT:
Ik reageerd op RustStorm (voor de edit) waar hij vroeg of actionbars etc niet vanzelf wisselen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Darkfreak op 08-03-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:45:
[...]

Ja hoor.
Als ik van Prot naar Holy switch, dan veranderen mijn bars allemaal naar spells etc de passende spec :P.
Enige wat ik mis, is dat wanneer ik spec switch, hij ook equipment set switched XD.
Het gaat er bij hem juist om dat hij ook de skills geswitched wil zien worden wanneer er in dezelfde spec talents gewijzigd worden. Volgens mij gebeurt dat ook wel tot op zekere hoogte, maar zeker weten doe ik het niet aangezien ik nooit echt talents wissel en als ik het al doe dan is het een passive ability ofzo.

Een plusje voor de moeite Dark. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RustStorm schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:49:
[...]

Het gaat er bij hem juist om dat hij ook de skills geswitched wil zien worden wanneer er in dezelfde spec talents gewijzigd worden. Volgens mij gebeurt dat ook wel tot op zekere hoogte, maar zeker weten doe ik het niet aangezien ik nooit echt talents wissel en als ik het al doe dan is het een passive ability ofzo
Nee. Als ik Bestow Faith wissel naar een ander talent in dezelfde tier (wat ook een active ability is) dan blijft op mijn bar een greyed out Bestow Faith staan. Helaas.

Aan een kant jammer dat een basis functionaliteit als dat wel in addons zitten (WeakAuras kunnen bv icons en animaties laten zien op dezelfde plek op basis van de gekozen talent) maar niet overdragen naar basis game zaken zoals dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
3 attempts die ik ge-aced heb, en tevens zijn guild-mates outhealed en performed heb.
Een klein 'foutje' en ik wordt gekicked :') ..
Healing output zegt niets over de kwaliteit van de speler.Ik wordt momenteel gezien als de beste healer in de guild. Echter, als je puur en alleen op output zou letten, dan zou ik de slechtste healer zijn in de guild. Ik geef ook aan wanneer mensen iets moeten doen, wanneer ze cooldown moeten gebruiken, wanneer ze niet mogen dispellen etc. Dus overall een completere healer. Dit hoorde ik dus van de raidleader die de Mythic+ runs tegenwoordig liever met mij doen dan met de andere healers, ondanks het feit dat my ilvl ruim 10 punten onder de andere healers ligt (mijn ilvl is 884).

Om nog terug te komen op ilvl voor raids. Voor EN heroic hadden we een minimale constant DPS van 200k gesteld op bosses. Dit gold ook in NH normal. Voor NH heroic schroeven we het op maar is met huidige gear goed te doen. Ilvl zegt niets over de DPS die je kan doen. We hebben nu 3 hunters, de hunter die 4 weken geleden met levelen heft 20ilvl minder dan de andere 2 hunters maar out-dps ze nu al volledig.
Als jij substained minimaal 200k DPS kan doen, zou het geen enkel problem moeten zijn om NH normal te doen zou ik zeggen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
sabriel schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:05:
Om nog terug te komen op ilvl voor raids. Voor EN heroic hadden we een minimale constant DPS van 200k gesteld op bosses. Dit gold ook in NH normal. Voor NH heroic schroeven we het op maar is met huidige gear goed te doen. Ilvl zegt niets over de DPS die je kan doen. We hebben nu 3 hunters, de hunter die 4 weken geleden met levelen heft 20ilvl minder dan de andere 2 hunters maar out-dps ze nu al volledig.
Als jij substained minimaal 200k DPS kan doen, zou het geen enkel problem moeten zijn om NH normal te doen zou ik zeggen.
Hangt ook wel erg af van je samenstelling en hoe groot je raid is.
Op Reddit stond laatst een minimum DPS spreadsheet : https://www.reddit.com/r/wow/comments/5v063y/minimum_dps_spreadsheet_external_link/

Maar goed 200k dps is nu toch wel redelijk makkelijk te halen en zou inderdaad voldoende moeten zijn voor een Nighthold Normal clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:36:

Leuk al die info maar feit blijft gewoon dat een hoop guilds op 3/10 "vastzitten" en dat nou net de guilds zijn die maar een aantal mensen hebben die 54 traits hebben. Zal ongetwijfeld ook wel een l2play element in zitten maar de extra % damage/healing helpt natuurlijk gewoon een hoop.

Verder ga je er dan ook van uit dat mensen geen dag van hun AP farm missen en daar zit nu juist net het probleem op dit moment. Men begint het een farmen een beetje moe te worden.
De guild was in WotLK redelijk hardcore met 5(!) raids per week. Dat was toen al teveel van het goede. Nu zittten er nog een hoop mensen van toen in de guild, mensen hebben nu kinderen, drukkere baan, vriend(in) etc. Dus we raiden nu 3 dagen (2 "verplicht") en dat is toch wel de max voor de meesten. Hadden begin Nighthold 2 weken een extra dag voor Gul'dan HC in gepland en je merkt direct dat het er aardig in begint te hakken die ene dag extra. Dus mythic+ farmen sla ik al over (en met mij anderen). Probeer een redelijk hoge key te doen voor de week, afhankelijk van de affixes. Zit nu op mijn main met 47/29/13 en alt 41/36/13 dus ik denk dat je toch wat meer "hardcore" bent dan je zelf denkt.
Alles helpt uiteraard, dat zal niemand ontkennen. De meer traits en gear een raid zal hebben de meer je kan compenseren voor fouten, maar dat is natuurlijk altijd zo geweest al was het vroeger enkel gear natuurlijk.

Dat je geen dag van je AP farm mag missen is natuurlijk ook niet direct zo het gaat natuurlijk om een gemiddelde, daar die infographic enkel uit gaat van dailies, doe je op een dag een raid clear heb je al weer een dag of 2 "gecompenseerd", Breng je een 11 key naar 13 en dan naar 15 voor je weekly chest ook al weer en ga zo maar door. Als je enkel raidlogged, ja, dan zal je w.s. nog geen 54 zijn maargoed, na WoD wilden de meeste juist een expansion waar je niet direct aan "raidloggen" toe kwam. Iets wat ze goed gelukt is vind ik, ik verveel me iig nog geen moment wat in WoD wel anders was.

Als ik kijk naar mezelf grind ik ook niet echt, ik doe iig mijn emmisaries, als ik er zin aan heb de rest van de AP WQ's ook (gold / gear / resources sla ik over tenzij ik voor een emmisary niet anders kan), gemiddeld 10 M+ verdeeld over 2 characters per week (mijn eigen 2 +15's en wat guildies helpen voor hun 15+'s) en de raids die ik doe( 3x 2.5 uur per week max met de guild en hier en daar een pug op mijn alt), allemaal niet bepaald hardcore, dan denk ik toch aan een stuk meer raids per week, een stuk meer M+ e.d. als je over hardcore wil spreken, het is ook niet supercasual trouwens.
[...]

Ilvl zegt natuurlijk zeker niet alles, maar wel een deel, een DPS Class speler met 880 ilvl (denk eigenlijk met 860-870 al) zou bijv. nooit minder dan 200k mogen doen, doet ie dat wel dan is er gewoon iets fundamenteels mis met zijn/haar playstyle. Wat betreft kun je er best een paar conclusies aan verbinden.

[ Voor 15% gewijzigd door Dennism op 08-03-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkfreak schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:29:3 keer komen we tot einde Phase 2.

...

3e attempt, dingen gaan in P1 al mis tijdens de de add-phase.
Een warlock sterft door gewoon in de hand-beam te blijven staan.
Vervolgens de volgende hand-beam waar ik aan een van de uitersten geraakt wordt.
Dus ipv dat ik door de hele beam heenloop, loop ik aan het korte eind eruit, waar een oog-laser spawned en mij af maakt (ik kon mijzelf niet healen door movement, en andere healers vonden het niet nodig mij te healen). Helaas was mijn reflex te laag om bubble te gebruiken.
Ik ga me niet uitspreken over je al dan niet terecht gekicked werd, de manier waarop is echter not done. Vind je een pug niet goed dan remove je hem met de korte boodschap "sorry, this isn't working out" en houd het daarbij.

Beginnen schelden en discusieren gaat echt geen wonderen doen voor de raid morale. En misschien is dit zelfs eerder een indicatie van hoe slecht die wel al niet zat. Afgaande op de rest van je post schat ik de slaagkans van die raid heel laag in en misschien moet je maar bij je zelf denken dat die raidleader je een serieuze repairbill bespaard heeft:

* best progress p2? ouch, dan had ik wel zelf weg gegaan
* ooglasers in p1? te lage dps zodat inquisitor niet snel genoeg sterft. No way dat je dan de dps hebt voor p3.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2017 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

[...]
Healing output zegt niets over de kwaliteit van de speler.Ik wordt momenteel gezien als de beste healer in de guild. Echter, als je puur en alleen op output zou letten, dan zou ik de slechtste healer zijn in de guild. Ik geef ook aan wanneer mensen iets moeten doen, wanneer ze cooldown moeten gebruiken, wanneer ze niet mogen dispellen etc. Dus overall een completere healer. Dit hoorde ik dus van de raidleader die de Mythic+ runs tegenwoordig liever met mij doen dan met de andere healers, ondanks het feit dat my ilvl ruim 10 punten onder de andere healers ligt (mijn ilvl is 884).
Dat snap ik ook wel.
Net zoals dat top dps != best dps.

Maar ik heb die aanwijzingen niet nodig (sterker nog, in die specifieke raid wees ik mensen juist op wat ze moesten doen, zoals dispellen in P1, en in P2 niet zo dom zijn om tever aan de rand te staan en door empowered bond eraf geflikkerd te worden).
Ik weet wat ik moet doen. Vreet zelf nauwelijks dmg. Nam zelfs de tijd om andere bonded te helpen (zoals hoort imo).
Daarbovenop was mijn throughput in HPS en healing done de hoogste, en mede dankzij extreem efficient paladin-healing was ik ook nog eens de healer met 75% mana waar de overige twee al tegen de 50% aan 't hinken waren.

Al bij al blijf ik van mening dat ze een verrekt goede healer (van de drie) gekicked hebben omdat ik 1x dood ging door deels bad timing en slecht reflex aan mijn kant :P

Pagina: 1 ... 72 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.