Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJMvD
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 17:44
unwolf schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:12:
[...]

De GoT guild is aardig dood,

We zijn met een vaste core van GoT een nieuwe guild gestart die engelstalig is aangezien er in GoT te weinig animo was voor het raiden.
Ben weer begonnen met WoW na WoD eigenlijk overgeslagen te hebben en ben nu nog aan 't levelen, maar ik zou graag in een guild willen zitten met iig een paar andere Nederlanders. :) Is daar ook plek voor of mogen er alleen raiders/max lvl joinen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:01:
[...]

[...]

cakes scalen? Ik weet niet hoe het in grote groepen zit.. maar als 65% met de debuff rond loopt, vind ik dat best veel. Als tank moet ik moeite doen om cakes te 'eten' . en melee moet soms in range een cake oppakken omdat alle range al een debuff hebben..
https://www.warcraftlogs....ls=debuffs&ability=214573

Dit terwijl een groep van 27 op het hoogste moment maximaal 40% een debuff heeft. Dat vind ik een behoorlijk verschil.

[...]

De dps die benodigd is schaalt natuurlijk mee, en ik ben ook geen fan om te zeggen dat het simpeler moet. Maar in een kleine groep is het wel een stuk moeilijker. als 1 persoon tenslotte dood gaat is de impact een stuk hoger. en als je een x aantal debuffs heb die je moet fixen.. dan is een kleine groep wel in het nadeel.
Onze tanks eten iig geen cakes, en onze DPS / healers laten er ook zeker wel een paar lopen.

Als ik kijk naar jullie logs "eten" jullie 46 cakes met 15 (dacht ik) man op een kill time van 7 min 34

Nu weet ik niet of die guild die jij linkt de top guild Limit is, maar het zou mij weinig verbazen als het die guild is dat zij in Heroic niet al te veel geven om Cakes ;)

Kijk ik echter naar onze logs (private dus kan ze niet linken), dan zie ik dat wij met een groep van 25 man vorige week 59 cakes "eten" (en zoals ik al aangaf pakken wij zeker niet alle cakes, het komt regelmatig voor dat een robot te vroeg explodeert) op een kill time van 5 min 31, wat minimaal 1, zo niet 2 "Cake" phases minder betekend dan tijdens jullie kill vanwege de kortere kill time.

Dit laat mijn inziens duidelijk zien dat het aantal cakes wel degelijk scaled met groepsgrootte, of het procentueel gezien 100% dezelfde scaling is durf ik op dit kleine sample size niet te zeggen. Maar er lijkt mij gezien de data zeker een bepaalde scaling te zijn.

Dat een death een grotere impact heeft op een kleine groep is zeker waar, maar goed, minder spelers zorgt natuurlijk ook voor een kleinere kan dat er iemand doodgaat en ook de healing requirements zijn in een kleine groep bij eenzelfde samenstelling (bijv. 1 healer op 5 man, dus 2 healers bij 10 man, 3 healers bij 15 man, 4 healers bij 20 man) ook lager waardoor de kans op een death ook daardoor kleiner is (bij gelijk skill level uiteraard). Ook is een kleinere groep vaak makkelijker te beheersen en heb je meer ruimte bij een kleinere groep om mechanics te doen over het algemeen.

[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 22-02-2017 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
[...]

[...]

cakes scalen? Ik weet niet hoe het in grote groepen zit.. maar als 65% met de debuff rond loopt, vind ik dat best veel. Als tank moet ik moeite doen om cakes te 'eten' . en melee moet soms in range een cake oppakken omdat alle range al een debuff hebben..

Dit terwijl een groep van 27 op het hoogste moment maximaal 40% een debuff heeft. Dat vind ik een behoorlijk verschil.
Die groep van 27 heeft ook een wave scrubbers minder waardoor de noodzaak er niet bepaald is om die cakes op te rapen. Dus deze vergelijking gaat niet helemaal op.

Wat betreft tanks/melee die soms in range een cake moeten oppakken: Pakt jullie ranged dan eerst de cakes die het meest ver van de boss spawnen? En pakt melee dan meteen cakes die dichtbij zijn? Of blijft melee lekker mechanics negeren en gewoon op de boss terwijl ranged eerst maar cakes moet oprapen?
[...]

De dps die benodigd is schaalt natuurlijk mee, en ik ben ook geen fan om te zeggen dat het simpeler moet. Maar in een kleine groep is het wel een stuk moeilijker. als 1 persoon tenslotte dood gaat is de impact een stuk hoger. en als je een x aantal debuffs heb die je moet fixen.. dan is een kleine groep wel in het nadeel.
Minder mensen betekent ook meer ruimte voor mensen om te bewegen. En minder mensen waar iemand dood van kan gaan. Het is dus maar hoe je het bekijkt. Toen wij tijdens MoP een 10m raiding guild waren kan ik niet zeggen dat wij daarin zoveel problemen hadden of dat het anders was nu we met 20m mythic doen. Iemand dood is/was in beide gevallen dezelfde impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Dennism schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:06:
[...]

Onze tanks eten iig geen cakes, en onze DPS / healers laten er ook zeker wel een paar lopen.

Als ik kijk naar jullie logs "eten" jullie 46 cakes met 15 (dacht ik) man op een kill time van 7 min 34

Nu weet ik niet of die guild die jij linkt de top guild Limit is, maar het zou mij weinig verbazen als het die guild is dat zij in Heroic niet al te veel geven om Cakes ;)

Kijk ik echter naar onze logs (private dus kan ze niet linken), dan zie ik dat wij met een groep van 25 man vorige week 59 cakes "eten" (en zoals ik al aangaf pakken wij zeker niet alle cakes, het komt regelmatig voor dat een robot te vroeg explodeert) op een kill time van 5 min 31, wat minimaal 1, zo niet 2 "Cake" phases minder betekend dan tijdens jullie kill vanwege de kortere kill time.

Dit laat mijn inziens duidelijk zien dat het aantal cakes wel degelijk scaled met groepsgrootte, of het procentueel gezien 100% dezelfde scaling is durf ik op dit kleine sample size niet te zeggen. Maar er lijkt mij gezien de data zeker een bepaalde scaling te zijn.
het is de top guild :P makkelijkste om snel aan een log te komen van een grotere groep :+

Het probleem is, wij laten er ook wel is een paar lopen. maar als we komen niet serieus ruimte tekort. maar het lijkt wel merkbaar krapper te worden als we de cakes niet eten.
Ik weet dat wij het als groep een stuk makkelijker zouden hebben als die groter zou zijn, maar het kan niet alles wensen.
Scaling is na class balance (in PvE) wellicht het belangrijkste aandachtspunt. IMO.

Ach we hebben niet te klagen. zolang we lol hebben, en we niet geforceerd worden om te puggen omdat er 100 cakes opgegeten moet worden omdat het niet scaled, vind ik het eigenlijk wel prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Noiz schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:08:
[...]

Die groep van 27 heeft ook een wave scrubbers minder waardoor de noodzaak er niet bepaald is om die cakes op te rapen. Dus deze vergelijking gaat niet helemaal op.

Wat betreft tanks/melee die soms in range een cake moeten oppakken: Pakt jullie ranged dan eerst de cakes die het meest ver van de boss spawnen? En pakt melee dan meteen cakes die dichtbij zijn? Of blijft melee lekker mechanics negeren en gewoon op de boss terwijl ranged eerst maar cakes moet oprapen?
De ranged pakt eerst die zo ver als kan. (onze holy pala en resto druid in meeste gevallen). en melee pakt uiteraard de cakes die het dichts bij zijn zo snel mogelijk.
Dus zoals het hoort zou ik zeggen.
[...]

Minder mensen betekent ook meer ruimte voor mensen om te bewegen. En minder mensen waar iemand dood van kan gaan. Het is dus maar hoe je het bekijkt. Toen wij tijdens MoP een 10m raiding guild waren kan ik niet zeggen dat wij daarin zoveel problemen hadden of dat het anders was nu we met 20m mythic doen. Iemand dood is/was in beide gevallen dezelfde impact.
zijn er dan AoE die vanuit een speler komen in dat gevecht?!
overigens MoP vergelijken met Legion kan je niet echt serieus nemen. twee volledige andere delen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:16:

Bij Trilliax? Ja, Sterilize doet damage op andere spelers als ze stacken op iemand met die debuff, zie hier jullie log:

https://www.warcraftlogs....mage-taken&ability=208501

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
demonic schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:16:
[...]

overigens MoP vergelijken met Legion kan je niet echt serieus nemen. twee volledige andere delen in het spel.
Je hebt zowel AoE vanuit spelers als targeted AoE abilities:
- Anomaly > Time Bomb
- Trilliax > die roze troep op de grond/sterillize op spelers
- Spellblade > frost/fire bombs
- Tichondrius > Carrion Swarm
- Star Augur > frost/fel debuff dingetje
- Botanist > die paarse troep die groter wordt/die gouden ringen die naar binnen komen
- Gul'dan > Eyes die spelers targetten met aoe ability

Dat zijn dus allemaal dingen die een grotere kans op deaths hebben wanneer je meer mensen hebt, want mensen zijn of meer clumped up en moeten bewegen, of er ligt zoveel troep op de grond dat mensen steeds minder ruimte hebben om te bewegen.
Dit hele verhaal van kleine vs grote groepen heeft aan beide kanten voor- en nadelen. Het enige probleem dat ik een beetje heb meegekregen is dat de scaling op 10/11 personen niet helemaal lekker is. Daarna zit je met name met loot sweetspots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
hmm.. wist niks van die sterlize af :P ik ben ook maar een tank xD
I stand corrected.

de sweetspot voor een raidteam ligt naar mijn idee tussen de 17-23 spelers. (mijn eigen ervaring)

Ik weet wel dat als er bij ons een dpser weg valt of extra bij komt. dat dat de gevechten in een keer helemaal kan omdraaien. (positief of negatief)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
demonic schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:35:
hmm.. wist niks van die sterlize af :P ik ben ook maar een tank xD
I stand corrected.

de sweetspot voor een raidteam ligt naar mijn idee tussen de 17-23 spelers. (mijn eigen ervaring)

Ik weet wel dat als er bij ons een dpser weg valt of extra bij komt. dat dat de gevechten in een keer helemaal kan omdraaien. (positief of negatief)
Persoonlijk vind ik 2-3-9 een fijne compositie, denk dat het eerder 14-23 spelers is
RJMvD schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:18:
[...]

Ben weer begonnen met WoW na WoD eigenlijk overgeslagen te hebben en ben nu nog aan 't levelen, maar ik zou graag in een guild willen zitten met iig een paar andere Nederlanders. :) Is daar ook plek voor of mogen er alleen raiders/max lvl joinen?
Dan kan zeker, bedenk wel dat de voertaal engels is. Stuur iemand van de Guild Exsanguine een bericht en die kan je inviten.

[ Voor 31% gewijzigd door Bartske op 22-02-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:24:
Daarna zit je met name met loot sweetspots.
Echte loot sweetspots heb je natuurlijk niet meer.

Bij Personal loot lijkt de loot kans vastgelegd te zijn op 20% (gemiddeld 1 stuk loot per speler per 5 bazen die deze verslaat).
Bij ML en Grouploot is het 20% kans op een piece of loot per speler in de raid. 10 man dus 2 stukken loot, 11 man 2 stukken + 20% op een 3de stuk loot, 12 man 2 stukken +40% kan op een 3de stuk enzovoorts, nu zou je 10,15,20,25 en 30 natuurlijk sweetspots kunnen noemen omdat je dan altijd 2,3,4,5 of 6 stukken loot krijgt. Maar statistisch gezien krijg je over lange termijn altijd een bepaald aantal loot stukken dat in verhouding staat met je raid grootte.
Bartske schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:41:

Persoonlijk vind ik 2-3-9 een fijne compositie, denk dat het eerder 14-23 spelers is
Het lijkt er een beetje op dat Blizzard redelijk tuned (op Normal / Heroic en dan rekening houdend met het targetted ilvl voor de raid) op 2 tanks en 1 healer per 5 spelers. Dus 2/2/6, 2/3/10, 2/4/14, 2/5/18 en 2/6/22. Alles daartussenin is uiteraard ook te doen (zijn je healers pro pak je wat meer dps mee, zijn je dps pro kan je een healer meer meepakken bijv.)

Terwijl op Mythic de initiële tuning dan weer schommelt tussen 2/3/15, 2/4/16 en 2/5/13 i.i.g. wanneer je nog niet volledig geared bent nu de 2 heal Outliers retuned zijn in NH. Straks in volle gear zul je natuurlijk uiteraard weer 1-2 heal setups gaan zien bij guilds die Mythic speedclears serieus nemen.

[ Voor 36% gewijzigd door Dennism op 22-02-2017 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik zie dat vliegen eindelijk terugkeert in 7.2 en vraag me af: hoe lang ongeveer duurt Pathfinder 1? Ben toch weer nieuwsgierig naar WoW.

Hoe is het gesteld met CRZ en sharding op de drukkere servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Wee Man schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:00:
Ik zie dat vliegen eindelijk terugkeert in 7.2 en vraag me af: hoe lang ongeveer duurt Pathfinder 1? Ben toch weer nieuwsgierig naar WoW.

Hoe is het gesteld met CRZ en sharding op de drukkere servers?
Pathfinder 1 duurt wel even, je moet de suramar questline doen en daar ben je wel even zoet mee, maar is ook erg leuk om te doen. Verder is het spel echt meer dan prima te spelen zonder flying, ik zou me zeker niet laten tegenhouden omdat je niet kan vliegen. Zeker Suramar city wordt een stuk minder leuk als je er zo kan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Bartske schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 18:53:
[...]
Verder is het spel echt meer dan prima te spelen zonder flying, ik zou me zeker niet laten tegenhouden omdat je niet kan vliegen.
Ik mag gewoon graag vliegen :)

Moet ik denken aan weken of maanden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
Wee Man schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:03:
[...]

Ik mag gewoon graag vliegen :)

Moet ik denken aan weken of maanden?
http://www.wowhead.com/broken-isles-pathfinder-flying-guide
http://www.wowhead.com/comprehensive-suramar-guide/

Weken, er je moet op een gegeven moment rep halen, als je trouw je world quests en emmisary quests doet gaat het nog best snel overigens. Alle overige requirements haal je 'vanzelf' als je gaat questen voor het levelen en het exploren etc is ook een kwestie van 30min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Bartske schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:19:
[...]

http://www.wowhead.com/broken-isles-pathfinder-flying-guide
http://www.wowhead.com/comprehensive-suramar-guide/

Weken, er je moet op een gegeven moment rep halen, als je trouw je world quests en emmisary quests doet gaat het nog best snel overigens. Alle overige requirements haal je 'vanzelf' als je gaat questen voor het levelen en het exploren etc is ook een kwestie van 30min.
Oh weken, dat valt wel mee :)

Ik had al op Wowhead gekeken maar ik kon zo snel niet een indicatie vinden voor hoe lang het ongeveer duurt.

En hoe is het gesteld met CRZ en sharding?

[ Voor 3% gewijzigd door Wee Man op 22-02-2017 22:06 . Reden: Addendum ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wee Man schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:04:
[...]
Ruk. Ik vind het echt kansloos dat dat sharding ook toegepast wordt in Dalaran. Ik speel op Draenor, 1 van de allerdrukste server, soms zit je in een shard met 5 mensen. Draagt niet bij aan het MMO gevoel. Ik vind het leuk om mensen hun transmogs te kunnen zien, gear inspecten.

Nee, echt kansloos dat sharding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:25
Ik vind het CRZ vooral irritant wanneer je naar een locatie gaat waar 99% de andere factie is. Ik ben zelf fervent gebruiker van WQGF om het allemaal wat vlotter te laten verlopen en met regelmaat spring ik in een groep waar Alliance vooral aanwezig is. Aangezien ik op een PvP server zit word ik op die manier veelal afgemaakt terwijl mijn server voornamelijk Horde is en ik die problemen minder heb.
Blijft altijd enkele klojo's die het leuk vinden om wat world pvp uit te oefenen op low levels maar al bij al gaat het redelijk gelijk op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:23
Ik heb meer een kleine hekel aan dat realm hopping. Aangezien mijn realm niet zo druk is (Sha'Glade Cartel) komen veel mensen van andere realms bij ons alles farmen. Ook voornamelijk mensen met pvp tag aan.
Heel irritant als ze allemaal rond je quest gever staan of bij je quest mobs, even normaal tab targetten is er niet bij dan want voordat je het weet heb je 1 van de pvp'ers getarget en 3 seconden later lig je naar de lucht te kijken.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Dagboek
Gisteren een productieve dag gehad. Onze main healer was terug van een kleine break en ging ook mee. Op het eind van de avond toch 9/10 normal neer dus zondag Gul'dan en dan door naar heroics. Healing ging erg lekker en zag dat op de 9 gevechten ik er maar 2 had van 30percentile, en de overige 7 tussen de 70-90 percentile. Sinds ik 2 weken geleden over ben gegaan van heal/flashheal naar PoM/renew + heal om holy word weer van cooldown te krijgen doe ik makkelijk 100k meer healing.
einde dagboek

vraag aan shadowpriests:
Wat is nu de focus qua stats waar je voor moet gaan. Ik dacht altijd dat het crit/haste was, echter heb nu een paar keer een shadowpriest's gear bekeken en zag dat haste/crit zo rond de 20-25% lag en dat ze Bergen mastery hadden, zo rond de 50%.

Ik heb ze ook op armory bekeken, en het verschil lag in iig niet op de talents, we gebruikten allemaal dezelfde talenttree. Ik zat op crit 36%, haste 18% en mastery 30%. De meeste spriests die ik heb gezien met hoge DPS (500k+) zag ik crit 20%, haste 20% en 50+% mastery.
Heeft het te maken met het feit dat crit nodig was voor de shadowy ...., en omdat StM steeds minder gebruikt wordt de balans steeds meer doorslaat naar mastery ?

[ Voor 22% gewijzigd door sabriel op 23-02-2017 10:31 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Wee Man
Kaap schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 06:06:

Ruk. Ik vind het echt kansloos dat dat sharding ook toegepast wordt in Dalaran. Ik speel op Draenor, 1 van de allerdrukste server, soms zit je in een shard met 5 mensen. Draagt niet bij aan het MMO gevoel. Ik vind het leuk om mensen hun transmogs te kunnen zien, gear inspecten.

Nee, echt kansloos dat sharding.
Dat is niet zo hoopgevend want ik speel(de) op een RP server. En van wat ik heb begrepen zijn RP servers ook niet meer vrijgesteld van CRZ.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-09 23:06
Wee Man schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:04:
[...]

Oh weken, dat valt wel mee :)

Ik had al op Wowhead gekeken maar ik kon zo snel niet een indicatie vinden voor hoe lang het ongeveer duurt.

Weken in totale time played misschien, een van de onderdelen is exalted worden met de nightfallen en de rest kost meer tijd dan je verwacht als je niet 24/7 speelt. (en dan ben je er nog niet).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Carthrax schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:20:
Ik heb meer een kleine hekel aan dat realm hopping. Aangezien mijn realm niet zo druk is (Sha'Glade Cartel) komen veel mensen van andere realms bij ons alles farmen. Ook voornamelijk mensen met pvp tag aan.
Heel irritant als ze allemaal rond je quest gever staan of bij je quest mobs, even normaal tab targetten is er niet bij dan want voordat je het weet heb je 1 van de pvp'ers getarget en 3 seconden later lig je naar de lucht te kijken.
Dan heb je zelf ook PvP aanstaan, anders kan je ze niet aanvallen. Dat was vroeger wel anders...

Even nog reclame maken voor de Discord server: https://discord.gg/EwQvNDX

[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 23-02-2017 15:03 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Carthrax
junglebeast schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:02:
[...]

Dan heb je zelf ook PvP aanstaan, anders kan je ze niet aanvallen. Dat was vroeger wel anders...
Ik en pvp aan staan ik kijk wel uit ;)
Nee hoor tab maar eens gewoon als je bijvoorbeeld een world boss aan het doen bent en er zijn mensen van de oppositie aanwezig. Die target hij gewoon hoor, ram je dan te snel op je instant cast dan heb je zo half Rusland achter je aan.
Of hij moet nu dan een melding geven dat je zelf flagged moet zijn voordat je dat kan doen dat kan, niet getest in ieder geval.

[ Voor 11% gewijzigd door Carthrax op 23-02-2017 15:07 ]

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Carthrax schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:05:
[...]

Ik en pvp aan staan ik kijk wel uit ;)
Nee hoor tab maar eens gewoon als je bijvoorbeeld een world boss aan het doen bent en er zijn mensen van de oppositie aanwezig. Die target hij gewoon hoor, ram je dan te snel op je instant cast dan heb je zo half Rusland achter je aan.
Alleen als ik een PvP realm gejoined ben krijg je dat. Ik zou anders een probleem krijgen als mijn swipe of trash één van die Russen zou raken. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Noiz
blouweKip schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:13:
[...]

Weken in totale time played misschien, een van de onderdelen is exalted worden met de nightfallen en de rest kost meer tijd dan je verwacht als je niet 24/7 speelt. (en dan ben je er nog niet).
Die achievement duurt bij lange na geen weken played time, maar een aantal weken doorlooptijd. Nightfallen zal inderdaad een tijdje duren omdat je afhankelijk bent van die reputatie items van missions en de Suramar emissary quest. Maar mocht je die wel al een tijdlang gedaan hebben maar simpelweg de Suramar questline niet hebt afgemaakt heb je kans dat je dit nu binnen afzienbare tijd kan afronden omdat je reputatie wellicht al hoog genoeg is.

• Carthrax
junglebeast schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:08:
[...]

Alleen als ik een PvP realm gejoined ben krijg je dat. Ik zou anders een probleem krijgen als mijn swipe of trash één van die Russen zou raken. :)
Ah zo bedoel je dat, nee dat was vroeger indd anders als je dan je aoe ability deed en iemand met pvp flag aan liep er door dan was jij ook instant in pvp land.

Nee ik bedoel gewoon met Tab iemand selecteren die pvp flagged is bijvoorbeeld bij een world boss. Neem Withered J'im, in een grot en mensen zijn al bezig. Ik tab en krijg als eerste pvp-Ivan in de selectie dus tab verder want ik wil J'im. Op een gegeven moment heb je 3 J'ims rondlopen dus wil ik een ander dus ik tab en heb ik pvp-Sasha te pakken etc. etc.dus ik moet oppassen dat ik hem bijvoorbeeld niet een Flame Shock of andere instant cast in zijn pens druk.

• Wee Man
blouweKip schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:13:
Beetje zoals 5.1 Landfall?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
In tegenstelling tot velen hier ben ik pas een klein weekje level 110 en heb ik vandaag echt voor het eerst op max. level kunnen spelen. Allereerst moet ik zeggen: man man man, wat is Suramar toch een fantastische zone. Wat een prachtig gebied, m'n mond valt gewoon om de haverklap open. Het is natuurlijk beeldschoon, heeft een positieve atmosfeer en het gebied heeft kneiterveel lagen. Zo ben je makkelijk een uur zoet bij een paar tempels op een bergrand, om er daarna achter te komen dat eronder rivieren lopen wat weer op een hele nieuwe zone lijkt en ook weer ontzettend groot is. Het lijken wel meerdere gebieden in één gebied. De quests en de storyline vind ik tot nu toe ook echt alleen maar meer dan genieten.

Met als kers op de taart natuurlijk Suramar City. Ik heb serieus meerdere keren vanmiddag vanaf verschillende cliffs, hoogtes, hoeken en plekken naar dit prachtige bouwwerk staan kijken. De gedachte die continu door me heenging: "maak alsjeblieft voor ons zo'n city als main hub in de nieuwe xpac." Zoals gezegd is de stad vanaf buiten al adembenemend, maar dit geldt zeker weten ook voor de binnenkant. Het lijkt allemaal heel romantisch ofzo. Ze hebben de juiste art style gekozen, goede kleuren, veel lagen, juiste design van wegen/straten/rivieren en noem zo maar op. In mijn ogen is dit het synoniem van perfectie, beter hadden ze het niet kunnen maken. Na al meer dan 10 jaar WoW te spelen hebben ze me vandaag wederom verrast. Als ze deze kwaliteit kunnen leveren bij elk gebied in een nieuwe expansion zou dat helemaal fantastisch zijn. Wat denk ik onmogelijk is, wat een werk moet daar in hebben gezeten.

Ik kan in ieder geval niet wachten om er weer verder te questen, vind het verhaal ook erg tof! Wat ik dan wel weer raar vind en in deze echt totaal niet snap, is dat er zoveel mensen negatief zijn over Suramar en de quests. Zo zie je maar weer hoe erg meningen kunnen verschillen. Ik had nog 1000 woorden langer kunnen "oreren" over Suramar, alleen dit was voor sommige misschien al een tikkeltje overdreven :P. Heerlijk, kan niet wachten om morgenavond weer te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Raptar schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 23:59:
*knip* Heerlijk, kan niet wachten om morgenavond weer te spelen!
Gisteren voor de 3e keer deze xpac m'n sub stop gezet. Ik kan me niet zetten tot het Suramar gebied, maar hoe jij het vertel krijg ik bijna weer zin om te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
sabriel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:26:
vraag aan shadowpriests:
Wat is nu de focus qua stats waar je voor moet gaan. Ik dacht altijd dat het crit/haste was, echter heb nu een paar keer een shadowpriest's gear bekeken en zag dat haste/crit zo rond de 20-25% lag en dat ze Bergen mastery hadden, zo rond de 50%.

Ik heb ze ook op armory bekeken, en het verschil lag in iig niet op de talents, we gebruikten allemaal dezelfde talenttree. Ik zat op crit 36%, haste 18% en mastery 30%. De meeste spriests die ik heb gezien met hoge DPS (500k+) zag ik crit 20%, haste 20% en 50+% mastery.
Heeft het te maken met het feit dat crit nodig was voor de shadowy ...., en omdat StM steeds minder gebruikt wordt de balans steeds meer doorslaat naar mastery ?
Crit/haste is al sinds 7.1.5 niet meer de standaard. crit wil je ongeveer 5k crit hebben. Dat haal je makkelijk. Daarnaast wil je proberen om ongeveer 10k haste te hebben waarna je alles in mastery stopt. Dat is als je Lingering insanity, San'layn, power infusion en legacy of the void neemt. Dat is normaal het beste voor single target heavy fights zoals de meeste wel zijn in nighthold. Misery neem ik op fights met veel adds zoals spellblade en Tichondrius. Daar blijven stats hetzelfde. En probeer je 4set zo snel mogelijk te halen, die is echt goed voor singletarget.

S2M gebruik ik helemaal niet meer. Enkel voor fights die minder dan 4 minuten duren is het echt nog beter, of specifieke fights op mythic waar je de last fase echt snel wil burnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:19:
[...]

Gisteren voor de 3e keer deze xpac m'n sub stop gezet. Ik kan me niet zetten tot het Suramar gebied, maar hoe jij het vertel krijg ik bijna weer zin om te spelen :P
Ik heb ook m'n sub stop gezet. Het is wat het is helaas... Misschien kom ik weer terug (zeer waarschijnlijk natuurlijk weer), maar zou me niets verbazen als het echt gewoon over en uit zou zijn met de pret voor mij.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Raptar schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 23:59:
Ik kan in ieder geval niet wachten om er weer verder te questen, vind het verhaal ook erg tof! Wat ik dan wel weer raar vind en in deze echt totaal niet snap, is dat er zoveel mensen negatief zijn over Suramar en de quests. Zo zie je maar weer hoe erg meningen kunnen verschillen. Ik had nog 1000 woorden langer kunnen "oreren" over Suramar, alleen dit was voor sommige misschien al een tikkeltje overdreven :P. Heerlijk, kan niet wachten om morgenavond weer te spelen!
Wacht maar tot je undergeared en zonder hulp in het elite gebied rond mag rennen })
Dan begrijp je denk ik beter waar de 'haat' voor Suramar city vandaan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:00
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:23:
[...]

Wacht maar tot je undergeared en zonder hulp in het elite gebied rond mag rennen })
Dan begrijp je denk ik beter waar de 'haat' voor Suramar city vandaan komt
zo waar ;) gister met mn mage eindelijk de sarumar q line af kunnen ronden waar je die 4 elites moet vermoorden 3232243 keer dood gegaan maar kunnen soloen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijf het toch jammer vinden dat de pret er voor mij soort van af is. Probeer continu iets te bedenken wat ik zou kunnen doen om het weer terug te krijgen. Levelen vanaf scratch. Horde. Alts levelen. Petverzameling uitbreiden. Pets levelen. Mounts farmen. Reputations naar exalted brengen. Niets weet me dusdanig te boeien dat ik uren achter elkaar kan blijven spelen... :-/

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
RustStorm schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:01:
Blijf het toch jammer vinden dat de pret er voor mij soort van af is. Probeer continu iets te bedenken wat ik zou kunnen doen om het weer terug te krijgen. Levelen vanaf scratch. Horde. Alts levelen. Petverzameling uitbreiden. Pets levelen. Mounts farmen. Reputations naar exalted brengen. Niets weet me dusdanig te boeien dat ik uren achter elkaar kan blijven spelen... :-/
Gevalletje 'been there done that', ken het helemaal.. Ik stond zelf misschien al te negatief in deze xpac.. hoelang nog voor een nieuwe xpac? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien moet je ook geen uren achter elkaar willen spelen ;) Wel zie ik dat je voornamelijk "simpele" content doet op bijv. je Warrior uit je signature. Misschien zou je eens wat moeilijkere content moeten gaan proberen te combineren met de makkelijke content, denk bijv. aan raids (heroic of hoger), M+ Progress, of misschien rated PVP als PVE je ding niet is, daar kun je toch aardig wat uurtjes zoet mee zijn. Ik haal zelf veel voldoening uit "lasterigere" content, dan uit levelen / pet battles, mounts farmen en dat soort spul.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 24-02-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:10

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik vermaak me nog steeds,maar dat is voornamelijk met de guild,beetje raiden,beetje M+ en solo voor mounts

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker zo... Moeilijker spul doe ik idd niet door gebrek aan "vertrouwen" in PuGs. Raids op hoog niveau doe ik het liefst, want naar mijn bescheiden mening is dat toch echt het leukste in het spel. Maar om beetje op niveau te kunnen raiden, ben ik in de avonden te veel tijd kwijt en zou er sprake moeten zijn van top commitment etc. Kan ik niet meer waarmaken met huidige baan en real life...

Uiteindelijk komt het er bij mij op neer dat ik te weinig mensen heb waar ik iedere dag bepaalde content mee zou kunnen doen. En dat is uiteraard deels m'n eigen schuld. :)

m'n Warrior is niet echt meer up to date... Speel er bijzonder weinig mee op het moment...

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 24-02-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Ik vind wow echt een spel waar je af en toe naar terug moet keren. Ik was al een tijdje gestopt in WOD toen legion uit kwam. Ik ben weer gaan spelen en moet toegeven dat Legion echt geweldig gespeeld heeft. Toen alle quests lines voltooid waren en ik alweer 3 maanden geraid had (we zaten vast op elereth Mythic) was ik het alweer zat. Ik speel nu weer andere spellen en heb totaal nog geen behoefte om terug te komen maar ik denk dat ik bij de nieuwe Expac wel weer even ga kijken hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:57
LFR is toch altijd een krime om te doen zo af en toe, zeker Star Augur lijken mensen op LFR nog altijd niet door te ebben dat je de add weg van de boss moet tanken :P

Naja, wel 2 pieces op mijn 835 shaman erbij, moet nog wel wat enhancement rotatie leren ermee ofzo, maar schijnt niet al te moeilijk te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03
marijnvtg schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:19:
[...]

Gevalletje 'been there done that', ken het helemaal.. Ik stond zelf misschien al te negatief in deze xpac.. hoelang nog voor een nieuwe xpac? :X
Hmm... release cycle is 1,5-2 jaar, dus reken maar uit... najaar 2018 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Ik zit zelf nog niet rond in Suramar. Voorlopig gestrand waar ik de 2 dungeons moet lopen. Aangezien het enkel mythics zijn kan dat niet met de LFG tool.
Om de een of andere reden, hoewel het een prachtig gebied is kan ik me er ook maar niet aan zetten deze af te ronden. Dat terwijl ik al wel de overige gebieden heb afgewerkt zonder het gevoel te krijgen dat het maar niet vooruit gaat.
Zelfs de Suramar WQ sla ik meestal over omdat ik het gebied maar niet leuk kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Devler schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:36:
Ik zit zelf nog niet rond in Suramar. Voorlopig gestrand waar ik de 2 dungeons moet lopen. Aangezien het enkel mythics zijn kan dat niet met de LFG tool.
De 2 dungeons zijn compleet optioneel; je hebt ze niet nodig voor de questline. Alleen lijkt dat zo doordat de volgende sectie voor de storyline reputation gated is en je die quest pas veel later krijgt.

De enige instance waar je in moet voor Good Suramaritan is Emerald Nightmare (Xavius) en dat kan gewoon in LFR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens kun je die dungeons gewoon lopen via de LFG tool, ze zitten alleen niet in de LFD Pool voor random Heroics. Maar onder premade groups zijn vaak genoeg runs te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03
Devler schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:36:
Om de een of andere reden, hoewel het een prachtig gebied is kan ik me er ook maar niet aan zetten deze af te ronden. Dat terwijl ik al wel de overige gebieden heb afgewerkt zonder het gevoel te krijgen dat het maar niet vooruit gaat.
Zelfs de Suramar WQ sla ik meestal over omdat ik het gebied maar niet leuk kan vinden.
Ik snap wat je bedoelt, ergens. Ik vind Suramar, met name de stad, erg mooi maar ook erg vervelend. Je moet continu opletten waar je loopt anders word je ontmaskerd en kan je weer vechten. En je moet er zó vaak zijn, en er zijn zóveel quests dat ik er wel tegenop zag om er steeds weer heen te rennen. Ondanks de vele portals (ik kon maar niet onthouden welke portal nou waar uit kwam en dat kan je op de map ook niet zien).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carthrax
Ik blijf dit spel spelen totdat de Gnomes weer totale controle over Gnomeregan hebben of de totale wereld heerschappij!!
Maar in de tussentijd speel ik ook lekker veel andere games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Grompie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:18:
[...]
Crit/haste is al sinds 7.1.5 niet meer de standaard. crit wil je ongeveer 5k crit hebben. Dat haal je makkelijk. Daarnaast wil je proberen om ongeveer 10k haste te hebben waarna je alles in mastery stopt. Dat is als je Lingering insanity, San'layn, power infusion en legacy of the void neemt. Dat is normaal het beste voor single target heavy fights zoals de meeste wel zijn in nighthold. Misery neem ik op fights met veel adds zoals spellblade en Tichondrius. Daar blijven stats hetzelfde. En probeer je 4set zo snel mogelijk te halen, die is echt goed voor singletarget.
Ik heb gelukkig 4c Normal T19, echter mijn legendary's zijn bijna de slechtste die je kan hebben of kan ik niet dragen omdat ik dan geen 4 piece heb (en zolang niet iedereen 4 piece heb zal ik geen priority hebben). Tevens is mijn mainspec holy. De worst legendary die ik heb is de ring. Leuk dat ik extra haste krijg bij stunnen, echter omdat ik bosses niet kan stunnen zal deze dus nooit actief zijn.

Ik kon nu in een normal heroic bijna de 500k+ aantikken, en dit was zonder heroism, dus ruim 100k meer dan daarvoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
sabriel schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:40:
[...]

Ik heb gelukkig 4c Normal T19, echter mijn legendary's zijn bijna de slechtste die je kan hebben of kan ik niet dragen omdat ik dan geen 4 piece heb (en zolang niet iedereen 4 piece heb zal ik geen priority hebben). Tevens is mijn mainspec holy. De worst legendary die ik heb is de ring. Leuk dat ik extra haste krijg bij stunnen, echter omdat ik bosses niet kan stunnen zal deze dus nooit actief zijn.

Ik kon nu in een normal heroic bijna de 500k+ aantikken, en dit was zonder heroism, dus ruim 100k meer dan daarvoor.
Die ring hebben ze aangepast. Hij triggered nu ook op het dispellen van debuffs, wat dan weer interessant is voor healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is geen mogelijkheid om van artifact weapon te wisselen wanneer je op level 100 de "verkeerde" hebt gekozen en hebt gecomplete? zal zeker tot 102 moeten door levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:25
RustStorm schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:08:
Er is geen mogelijkheid om van artifact weapon te wisselen wanneer je op level 100 de "verkeerde" hebt gekozen en hebt gecomplete? zal zeker tot 102 moeten door levelen?
Helaas niet zover ik heb kunnen vinden, probeerde het zelf ook met mijn DK maar zodra je de questline start zit je eraan vast tot 102

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:57:
[...]

Helaas niet zover ik heb kunnen vinden, probeerde het zelf ook met mijn DK maar zodra je de questline start zit je eraan vast tot 102
Ik was er al bang voor... Ik kon het ook niet vinden. Nou ja... Dan maar paar levels volhouden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
RustStorm schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 22:11:
[...]

Ik was er al bang voor... Ik kon het ook niet vinden. Nou ja... Dan maar paar levels volhouden... ;)
Je kan natuurlijk een ander wapen gebruiken. je bent niet verplicht een artifact weapon te gebruikne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:39
Ben nu level 41.. geniet volop van alles.
Kom veel lui tegen diegear hebben van hun main character, tering wat zijn die al sterk.
Hoop snel dat ik 60 word, dan kan ik vliegen toch?
Denk wel steeds, waarom ben ik nu pas begonnen met wow :-p

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-09 17:28
Korkss schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 23:38:
Kom veel lui tegen diegear hebben van hun main character, tering wat zijn die al sterk.
Ja, waarom???? 14 jaar te laat!!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:48:
[...]

Je kan natuurlijk een ander wapen gebruiken. je bent niet verplicht een artifact weapon te gebruikne :)
Absoluut waar. :) Dat zou je haast over het hoofd zien, en dat heb ik dan ook gedaan... tunnelvisie hè... je kent het wel ;) Ben me nu (om wat voor een reden dan ook) wel aan het vermaken met m'n shaman (level 107). Zal daarna overgaan op iets anders of doorpakken en eens de dingen doen die ik normaliter niet doe: "moeilijke" toestanden met PuGs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 21:09

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Gisteren eindelijk na zoveel jaar de achievement Glory of the Icecrown raider 25 man gehaald.

Vloog sowieso daar in de buurt voor me miljoenste poging op de time-lost proto drake toen ik zag dat ik alleen nog Full house, portal jockey en Been waiting a long time for this moest.

Nah na dat ik de eerste 2 met gemak haalde met me balance druid 100 ilevel 715 kwam de laatste confrontatie met Arthas.

Na 5 pogingen wat niet lukte heb ik me Hunter gepakt van 103 ilevel 785 en me pet geparkeerd bij de trappen net zolang tot ik na feign death gebruikt te hebben hem kon nuken toen hij 30 stacks had.

Ook leuk wat ik vergeten was is dat me core hound pet (Rare versie van Black rock Mountain) lava damage gaf waardoor hij zo onder de 70 procent health was.

Dus na 2 jaar die achievement vergeten te zijn heb ik um eindelijk binnen..

[ Voor 12% gewijzigd door DidierB op 26-02-2017 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Toevallig, ik ben er ook vandaag aan het runnen voor de mount te pakken te krijgen.
Jammer dat ik met de mage was en het healen bij de draak niet kon doen want ik heb verschillende achievements kunnen halen zonder echt te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
hoe is de tweakers guild op defias brotherhood? wil wss weer een maandje proberen maar dan moeten er wel wat mensen active zijn om me niet te vervelen haha. kan iemand mij even inlichten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
kevin12 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:34:
hoe is de tweakers guild op defias brotherhood? wil wss weer een maandje proberen maar dan moeten er wel wat mensen active zijn om me niet te vervelen haha. kan iemand mij even inlichten
unwolf schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:12:

De GoT guild is aardig dood,

We zijn met een vaste core van GoT een nieuwe guild gestart die engelstalig is aangezien er in GoT te weinig animo was voor het raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Voor de mensen die een zeer actieve Nederlands guild zoeken met meerdere raidgroups zou ik echt "Dude Where's My Mount" aanraden. Wij zitten op Frostmane (Alliance) en zijn een stabiele, gezellige en ambitieuze guild, al jarenlang. Er zijn altijd meer dan 20 mensen online die van alles ondernemen, via chat en TS is er altijd genoeg communicatie. Daarnaast is het ook niet die Nederlandse guild die iedereen wel kent, met die kindertjes in de guildchat met continu allemaal onzin. Dat kennen wij gelukkig niet. Nogmaals: wil je terugkeren, bij ons vind je denk ik een mooi nieuwe thuis. Je bent van harte welkom.

Sinds een paar weekjes ben ik zelf ook weer erg actief en wat een fantastisch xpac is dit, tot nu toe. Vandaag wel echt tegen een belachelijke quest aangelopen (http://www.wowhead.com/qu...oul-prism-of-the-illidari). Het had op zich nog mee kunnen vallen, maar helaas zit er een cap. van 10 per week op. Je bent minimaal 2 maanden bezig met die q dus. Tegen die tijd is de q reward ook niks meer waard. Daarnaast ook erg jammer dat ik zo lang moet wachten op het vervolg van de questline, want tot nu toe is deze erg interessant. Sowieso leveren ze een kneitersterk verhaal met Legion, heb nog nooit met zoveel aandacht WoW gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
* dagboek *
Nadat we vorige week Gul'dan voor het eerst met moeite hadden neergehaald was het deze week gewoon een 1-shot zonder noemenswaardige problemen. Vorige week hadden we ook 2 tries op scorpion HC maar dat was toen drama. Na 3 tries lag scorpion op zijn rug.

Daarna door naar de tweede baas. Deze was zo simple dat het eigenlijk geen baas mag heten.
De derde baas gaf ons meer problemen dan verwacht. Na 4 keer gewhiped te zijn door exploderende kleiners aka 1.5M raiddamage hadden we het trukje door. (Als je op het knopje drukt als hij aan het chargen is explodeerd hij niet in de raid maar wordt je de lucht in geblazen, wel fall-damage maar overall niet echt een issue) was het een kill. Tevens hielp het ook mee dat de slackers nu ook mee moesten helpen met cake eten etc en de arcane beam was ook wel een leuk issue. Hij gaat clockwise en dan ineens ging hij counterclockwise dus weer 4 man dood :p

Dus 3 bazen HC neer zonder in te lezen. Toen was het helaas al 22:00 dus nog maar 30min te gaan. Besloten voor de arcane boss te gaan, maar helaas 1 try op gehad en toen was het over.

* einde dagboek *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Zo, van het weekend 3 legendaries op 3 alts van me mogen ontvangen. Sommige mensen in de guild ware nniet erg blij met me ;)
Gisteren ook Elisande Heroic neer, dus vandaag een hele raidavond op Gul'dan. We zullen zien in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Devler schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:41:
Toevallig, ik ben er ook vandaag aan het runnen voor de mount te pakken te krijgen.
Jammer dat ik met de mage was en het healen bij de draak niet kon doen want ik heb verschillende achievements kunnen halen zonder echt te proberen.
Heb je je first aid niet gelevelled dan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 21:09

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Devler schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:41:
Achievement's zijn account wilde. Zo kon ik ook voor de helft me druid gebruiken en voor de laatste achievement me Hunter. Die laatste is super simpel met een Hunter /sterke pet en feign death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
toolkist schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:34:
[...]

Heb je je first aid niet gelevelled dan? >:)
Neen, kan ik me niet aan zetten. Zowat de enige die ik professionals ed echt werk van maak is de shaman maar vooral omdat het mijn allereerste character was waar ik oor mee ben begonnen.
Zonde eigenlijk, want de first aid is makkelijk te vervolledigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend mezelf bezig gehouden met m'n shaman. Nog iets meer dan een level en dan tik ik ook met deze de 110 aan. Als ik me er toe kan zetten en een tijd lang kan spelen, dan lukt het wel aardig om vol te houden. :) Dus dat scheelt. Hebt nog 20 dagen speeltijd over, daarna is het the-end als ik niet nogmaals sub start. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
Ik denk dat ik opnieuw wil beginnen op Kazzak. Dit omdat ik altijd Horde heb gespeeld en dat wil blijven doen. Iemand die mij kan inlichten wie ik een pm kan sturen voor een g-invite, liefst bij een nl guild. Op de lijst met spelers is momenteel niemand online.
Kevin#26900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
Ik wil ook weer eens een poging doen, beetje lvlen vanaf begin om later wat te raiden wellicht, denk dat ik healer wil worden is druid nog oke zodat je soms ook nog wat dps kan doen of is dat niet meer zon beste healer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Vanavond ga ik de quest lijn van de Warrior afronden en zodra dat klaar is hoef ik dit alleen nog maar te doen voor de druid, warlock en demon hunter. Alleen de eerste 2 zijn nog level 100, demon hunter is 102.

[ Voor 4% gewijzigd door Carthrax op 27-02-2017 14:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:05
Korkss schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 23:38:
yosh1 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 00:15:
[...]

Ja, waarom???? 14 jaar te laat!!! :p
14? 12 toch?? :P

Maar hoe dan ook, als ik dat zo lees: damn wat gaat de tijd toch bizar hard. En damn wat heb ik veel uurtjes in dit spel gestopt, ongekend.
De eerste keer weet ik nog wel. Ik kwam op een zaterdagmiddag terug van wintersport en haalde de hardcopy op bij mijn neef. Door omstandigheden kon ik de volgende dag pas spelen, een paar dagen na de release. Wel alvast alles geïnstalleerd en klaargezet zodat ik zondagochtend meteen aan de slag kon. Ik had er een week voor vrij genomen.

Maar die zondagochtend, de eerste stappen in Elwynn Forest met mijn human mage, die zal ik nooit meer vergeten :P
Ik wist het meteen al: Wat.Is.Dit.Vet!
Zo'n gevoel heb ik bij een nieuwe game geloof ik nooit meer meegemaakt. Voor ik het wist was het 18:00 en was het eten klaar, de lunch was ik totaal vergeten. Zeker in Vanilla WoW heb ik met 2 maten regelmatig nachtjes doorgehaald (in de weekenden uiteraard :P) waarbij we om 5:00 maar eens gingen slapen :)

In die 12 jaar een hoop hoogtepunten meegemaakt. Zo was de eerste keer met 40 man raiden in Molten Core en Blackwing Lair echt een belevenis en wist ik niet wat ik zag. De fun in battlegrounds met maten, maar ook de spanning met dezelfde maten als we onze rating in 3v3 Arena omhoog probeerden te krikken. Of de hilariteit op Ventrilo als 1 van ons in World PvP was geganked door een groepje hordes, en we diezelfde groep hordes met z'n vieren gingen opzoeken om vervolgens om te leggen. Of met z'n 3-en Karazhan clearen, vlak voordat er een patch/expansion kwam waardoor dit te solo te doen was.

Maar er waren ook dieptepunten zoals guild drama en pauzes van een half jaar tot een jaar ivm boredom. Maar toch weet het spel me elke keer weer te trekken. Zo ook deze expansion. Ik moest noodgedwongen 2 maanden stoppen ivm verhuizing, maar gister toch maar weer eens een maandje gekocht om het aan te kijken :Y)

Oftewel Korkss: have fun en geniet er van! :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:39
Denman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:10:
[...]

[...]

14? 12 toch?? :P

Maar hoe dan ook, als ik dat zo lees: damn wat gaat de tijd toch bizar hard. En damn wat heb ik veel uurtjes in dit spel gestopt, ongekend.
De eerste keer weet ik nog wel. Ik kwam op een zaterdagmiddag terug van wintersport en haalde de hardcopy op bij mijn neef. Door omstandigheden kon ik de volgende dag pas spelen, een paar dagen na de release. Wel alvast alles geïnstalleerd en klaargezet zodat ik zondagochtend meteen aan de slag kon. Ik had er een week voor vrij genomen.

Maar die zondagochtend, de eerste stappen in Elwynn Forest met mijn human mage, die zal ik nooit meer vergeten :P
Ik wist het meteen al: Wat.Is.Dit.Vet!
Zo'n gevoel heb ik bij een nieuwe game geloof ik nooit meer meegemaakt. Voor ik het wist was het 18:00 en was het eten klaar, de lunch was ik totaal vergeten. Zeker in Vanilla WoW heb ik met 2 maten regelmatig nachtjes doorgehaald (in de weekenden uiteraard :P) waarbij we om 5:00 maar eens gingen slapen :)

In die 12 jaar een hoop hoogtepunten meegemaakt. Zo was de eerste keer met 40 man raiden in Molten Core en Blackwing Lair echt een belevenis en wist ik niet wat ik zag. De fun in battlegrounds met maten, maar ook de spanning met dezelfde maten als we onze rating in 3v3 Arena omhoog probeerden te krikken. Of de hilariteit op Ventrilo als 1 van ons in World PvP was geganked door een groepje hordes, en we diezelfde groep hordes met z'n vieren gingen opzoeken om vervolgens om te leggen. Of met z'n 3-en Karazhan clearen, vlak voordat er een patch/expansion kwam waardoor dit te solo te doen was.

Maar er waren ook dieptepunten zoals guild drama en pauzes van een half jaar tot een jaar ivm boredom. Maar toch weet het spel me elke keer weer te trekken. Zo ook deze expansion. Ik moest noodgedwongen 2 maanden stoppen ivm verhuizing, maar gister toch maar weer eens een maandje gekocht om het aan te kijken :Y)

Oftewel Korkss: have fun en geniet er van! :D
Hahaha nu al heel herkenbaar! In de weekenden speel ik ook meer dan doordeweeks. De tijd vliegt dan voorbij inderdaad. Ook mede doordat ik steeds denk ''ooohh dit nog ff snel'' maar terwijl je dit denkt ben je alweer met iets anders of het daarop volgende bezig >:)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korkss schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:23:
[...]

Hahaha nu al heel herkenbaar! In de weekenden speel ik ook meer dan doordeweeks. De tijd vliegt dan voorbij inderdaad. Ook mede doordat ik steeds denk ''ooohh dit nog ff snel'' maar terwijl je dit denkt ben je alweer met iets anders of het daarop volgende bezig >:)
Geniet er maar van man! Echt ontzettend veel te beleven in de wondere wereld van Warcraft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De teugels in de guild worden aangetrokken.

De laatste tijd steeds meer mensen die tijdens trash onaangekondigd afk gaan. Gul'dan is nog niet dood, omdat verschillende mensen (maar steeds dezelfde) de eerste phase niet overleven. Dan kom je aan het eind en heb je niet genoeg dps :(

De mensen die blijven falen en niet verbeteren krijgen een gratis demotie. Die kunnen dan pas mee als we bosses farmen (met epgp dus geen gratis gear, die gaat eerst naar degenen die het werk hebben gedaan). Mensen die AFK blijven gaan, gaan helemaal niet meer mee.

Recruitment opstarten, want dan hebben we wel een man of 6 extra nodig voor mythic.

Beetje triest als je in één avond 9/10 heroic doet en op ieder gevecht dezelfde mensen niet meer leven als de boss dood neervalt. (En nee dan heb ik het niet over de shadow priests)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:31:
De teugels in de guild worden aangetrokken.

omdat verschillende mensen (maar steeds dezelfde) de eerste phase niet overleven.
Wij hadden hier ook wel wat last van. In EN en ToV kwam je er nog wel mee weg om af en toe de awareness van een druif te hebben, maar NH is iets onvergeeflijker. Wij hebben het niveau van mensen omhoog geschroefd, door ze verplicht runs mee te nemen naar m+10 en hoger. Sommige deden helemaal niet aan m+ aangezien het lastiger is dan meegesleurd worden in een raid. Maar door ze verplicht mee te nemen naar m+10 en hoger, is hun spel drastisch beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:31:
Beetje triest als je in één avond 9/10 heroic doet en op ieder gevecht dezelfde mensen niet meer leven als de boss dood neervalt. (En nee dan heb ik het niet over de shadow priests)
Is jullie shadowpriest dan nog steeds gespecced in StM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Best pittig Nighthold HC
https://www.warcraftlogs.com/reports/qZzKk86vFcHGQTLN

iemand tips voor mn hunter genaamd Ysain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
vegetto1983 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:33:
Ik wil ook weer eens een poging doen, beetje lvlen vanaf begin om later wat te raiden wellicht, denk dat ik healer wil worden is druid nog oke zodat je soms ook nog wat dps kan doen of is dat niet meer zon beste healer?
kan iemand mij miss helpen met mijn vraag, is druid nu een nuttige class in zijn dmg / tank / heal spec of is het dan nog steeds de "mindere"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:29
vegetto1983 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:35:
[...]

kan iemand mij miss helpen met mijn vraag, is druid nu een nuttige class in zijn dmg / tank / heal spec of is het dan nog steeds de "mindere"
guardian is tier 1, zeker met bepaalde legendaries.
resto is een must have in elke raidcomp, omdat ze simpelweg gewoon nummers kunnen pompen met een tranq op 2 min cd (2 min toch?)
als dps'er wil je voor balance gaan, er zijn al redelijk veel melee en feral heeft de moeilijkste rotation van allemaal. je hebt wel eerst aardig wat haste nodig in balance spec om je buffs goed op te kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Niet specifiek voor je hunter maar op krosus hebben jullie te veel healers mee, zou zeker 1tje minder meenemen en dan heb je het ook minder tight qua dps. Ook gaan jullie vaak op de orb of destruction dood, loopt diegene wel helemaal naar achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
Bartske schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:52:
[...]

Niet specifiek voor je hunter maar op krosus hebben jullie te veel healers mee, zou zeker 1tje minder meenemen en dan heb je het ook minder tight qua dps. Ook gaan jullie vaak op de orb of destruction dood, loopt diegene wel helemaal naar achter?
Zoveel mogelijk wel maar sommige staan toch te veel naar achter in plaats van in de buurt van Krosus dan pak je toch wat damage ervan ipv dat je zoveel mogelijk ver vandaan staat.

Zal het doorgeven dat er kwa healers 1 om moet switchen naar Dps.
Of helemaal niet meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
brainshead schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:07:
[...]

Zoveel mogelijk wel maar sommige staan toch te veel naar achter in plaats van in de buurt van Krosus dan pak je toch wat damage ervan ipv dat je zoveel mogelijk ver vandaan staat.

Zal het doorgeven dat er kwa healers 1 om moet switchen naar Dps.
Of helemaal niet meenemen?
Ik heb nog even de logs wat beter bekeken en het lijkt toch een healing issue bij jullie te zijn (wat ik niet snap met 5 healers). Als ik naar de laatste try kijk: mensen pakken wat damage van die burning pitch en 10 seconden later komt die orb of destruction, veel van de mensen die dood gaan zitten op dat moment nog op ~60% van hun hp, dat kan gewoon niet, de krijgen amper healing in die 10 seconden. Zitten die healers te slapen bij jullie? :+

In dit geval zou ik toch met die 5 healers gaan aangezien je sowieso nog neit tot de enrage gekomen bent. Mocht je de enrage wel halen en dan dps tekort blijken te komen zou ik een healer omswitchen naar dps of helemaal niet meenemen.

[ Voor 12% gewijzigd door Bartske op 28-02-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
Bartske schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:22:
[...]

Ik heb nog even de logs wat beter bekeken en het lijkt toch een healing issue bij jullie te zijn (wat ik niet snap met 5 healers). Als ik naar de laatste try kijk: mensen pakken wat damage van die burning pitch en 10 seconden later komt die orb of destruction, veel van de mensen die dood gaan zitten op dat moment nog op ~60% van hun hp, dat kan gewoon niet, de krijgen amper healing in die 10 seconden. Zitten die healers te slapen bij jullie? :+

In dit geval zou ik toch met die 5 healers gaan aangezien je sowieso nog neit tot de enrage gekomen bent. Mocht je de enrage wel halen en dan dps tekort blijken te komen zou ik een healer omswitchen naar dps of helemaal niet meenemen.
Ok bedankt in iedergeval .kijken hoever we kunnen komen met de volgende reset met de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vanavond staat Fool'Dan HC op het programma.

Zondag een paar tries gedaan. Op zich leek het niet zo heel erg te verschillen met normal. Stond met 730k dps wel bovenaan in de meters :P Moet nog even timen wanneer nu wel/niet die extra action button te gebruiken. Op normal deed ik altijd maar wat, maar nu is wat strategischer spelen vast wat handiger.

Wacht nog steeds op mijn legendary ring zodat ik de BoS spec kan spelen, maar wat ik nu heb knalt best goed door HC heen.. enige echt vervelende gevecht is Elisande met al dat lopen... (DK heeft snelheid van een slak :P)

Zit eraan te denken om een DH te maken voor zowel tanken en dps, maar ben er nog niet echt uit. Zie erg op tegen dat AP farmen want merk dat ik nu ook nauwelijks speel op mijn warrior alt. De DH zou dan dus echt een nieuwe main moeten worden, maar mijn enige echte kritiekpunt op de DK is de movementspeed. Tanken in blood is leuk en dps in frost/UH gaat ook prima.... lastig lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

antonvdijk schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:48:
[...]

guardian is tier 1, zeker met bepaalde legendaries.
resto is een must have in elke raidcomp, omdat ze simpelweg gewoon nummers kunnen pompen met een tranq op 2 min cd (2 min toch?)
als dps'er wil je voor balance gaan, er zijn al redelijk veel melee en feral heeft de moeilijkste rotation van allemaal. je hebt wel eerst aardig wat haste nodig in balance spec om je buffs goed op te kunnen houden.
Guardians zijn idd de absolute top tanks atm. En eens je wat gear hebt kan je als guardian voluit voor dps gaan.
Resto hebben nog steeds dezelfde kwaliteiten en idd een tranq op 2 mins (talented)
Balance is de betere dps spec atm aangezien feral een drama is als het over return on investment gaat: extreem complex maar zonder top dps te zijn. Balance is goed op cleave en aoe en mediocre op single target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
19 man, waarvan 5 healers is wat aan de gortige kant. Je kan beter die druid 'Unworthy' droppen ten behoeve van een dps. Al vind ik de rest ook niet bepaalt lekker er in zitten op Jakaka na.

Daarnaast lijken sommige mensen ook wat moeite te hebben met Felbeam. Je zou je raid leader of iemand anders aan kunnen wijzen om dat te callen. Iets in de trend van 'Go left or Go Right'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:03

Rannasha

Does not compute.

Voor dit gevecht zou ik zeker Volley droppen voor AMoC. Alleen afgaand op de beste attempt, heb je 107 auto-shots, dat betekent dat je 107 * 3 = 421 focus kwijt bent aan Volley. De totale hoeveelheid schade die je Volley deed was 6.14M. Kijk ik daarentegen naar Elrarandir die in totale DPS zeer vergelijkbaar presteert, dan zie ik dat hij 5.74M schade doet met 3 casts van AMoC, voor een totale prijs van 90 focus. Gezien de lengte van het gevecht had hij het 5 keer kunnen (en moeten) casten, maar goed.

Daarnaast zijn er flink wat periodes waar je op max focus zit en dus potentiele DPS misloopt. Soms is dat onvermijdelijk, maar ik vermoed dat er best wat momenten zijn waarop je meer Cobra Shots eruit had kunnen gooien.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
thundermo schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:39:
[...]

19 man, waarvan 5 healers is wat aan de gortige kant. Je kan beter die druid 'Unworthy' droppen ten behoeve van een dps. Al vind ik de rest ook niet bepaalt lekker er in zitten op Jakaka na.
Unworthy, de naam zegt het eigenlijk al ;) maar aangezien ze nu een healing tekort hebben zou ik eerder hem vervangen door een betere healer dan een dps extra meenemen.

Unworty: 35% lifebloom uptime 8)7

En die jakaka gaat veel te mana inefficient om, en is oom op het moment (op wipe 10) dat ze veel healing nodig hebben en het moment dat er mensen doodgaan (rond 4:00) heal hij helemaal niet(!). Echt lekker erin zitten zou ik dat niet noemen. Hoge hps wel maar dat komt volgensmij omdat hij in het begin teveel rejuv aan het spammen is.

[ Voor 41% gewijzigd door Bartske op 28-02-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
En nog wat dingen voor je build:
- Probeer eens Stomp te vervangen voor Dire Frenzy. Je zal dan iets minder waarde uit je Cobra shot halen (20% increase tegen 30% als je geen Dire Frenzy zou gebruiken), maar qua totale damage output zou het iets moeten schelen;
- Vervang sowieso op pure single target dps fights Volley voor Murder of Crows;

En neem dit van voor naar achter door: wowhead beast mastery guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
thundermo schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:05:
[...]

En nog wat dingen voor je build:
- Probeer eens Stomp te vervangen voor Dire Frenzy. Je zal dan iets minder waarde uit je Cobra shot halen (20% increase tegen 30% als je geen Dire Frenzy zou gebruiken), maar qua totale damage output zou het iets moeten schelen;
- Vervang sowieso op pure single target dps fights Volley voor Murder of Crows;

En neem dit van voor naar achter door: wowhead beast mastery guide
Dire Frenzy gebruik ik niet heb altijd stomp gebruikt, en met veel switchen is het ook niet handig om dire frenzy te gebruiken las ik zo.

moC heb ik weleens gebruikt de een zweert bij MoC en de ander bij Volley (ook op ST) maar zal wel terug schakelen naar MoC deze reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Zo, gisteren Gul'dan Heroic done na wat tries. Leuke boss dat, sommige abilities wel smerig veel overlap in p3 (Black harvest/Storm/Eye) samen met de flames. Uiteindelijk toch done en weer een ahead of the curve achievement done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
brainshead schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:54:
[...]

Dire Frenzy gebruik ik niet heb altijd stomp gebruikt, en met veel switchen is het ook niet handig om dire frenzy te gebruiken las ik zo.

moC heb ik weleens gebruikt de een zweert bij MoC en de ander bij Volley (ook op ST) maar zal wel terug schakelen naar MoC deze reset.
Je hoeft niet heel de reset een vaste set aan talents te gebruiken ;). Neem een paar van die talent wissel boeken mee en switch per fight om te kijken wat beter werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Talents wisselen tussen verschillende bosses. Volley is niet echt zinvol op single target fights zoals Krosus

Edit: note to self: dat was dus al 3x gemeld...

[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 28-02-2017 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit de artifactplanner op de ptr te checken.. en voor zowel Frost en Blood Dk zien die nieuwe artifacts er wel heel goed uit.

http://ptr.wowhead.com/ar...eath-knight/frost/AgHgIMA

Met die Runic Chills komt de BoS build wellicht voor iedereen die de legendary ring niet heeft ook in zicht :)
en voor blood lijkt mij alles tot de concordance of legionfall erg zinvol. De hoeveelheid AP is wel schrikbarend :( en die laatste trait concordance of legionfall zal met de juiste boosts (trinkets/hero/pots etc...) wel een hele bak dps zijn in die 10 sec, maar de hoeveelheid AP die dit gaat kosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
Iemand die mij kan invite in de nieuwe (Tweakers) guild op Defias Broterhood? Kevin#26900

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet direct voor je hunter, maar waar zijn de melee DPS. Die horen dit gevecht toch wel keihard te carry'en t.o.v. ranged aangezien Melee (bijna) geen mechanics heeft in dit gevecht en een (veel, afhankelijk van soaks) hogere Boss uptime zouden moeten hebben.

Edit: Verder voor je hunter.

Volgens mij is Trained Soldier de Neck enchant die je wil hebben over het algemeen, ook is een van je ringen niet enchanted.

Verder zoals al gezegd, geen Volley op ST gevechten.

[ Voor 18% gewijzigd door Dennism op 01-03-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff Fool 'Dan hc bleek toch een lastige hobbel. Uiteindelijk tot 30% in p3 gekomen, maar er gingen gewoon steeds veel te veel mensen (steeds dezelfde) dood door niet in shit staan... beetje jammer, maar helaas.

Volgende keer meppen we hem wellicht wel neer. Op zich weinig anders dan normal. Die grote add is iets nieuws en verder doet alles gewoon veel sneller zeer :P. Die lazer in p1 is soms wel irritant vooraf om te zien waar die nu naartoe zal gaan. Kan vaak echt niet zien wat nu de voor of achterkant is van gul'dan als hij onder die bubble staat. Heb die max zoom code aanstaan en daar staat die lekker ver uitgezoomed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=50414055,noline]Heb die max zoom code aanstaan en daar staat die lekker ver uitgezoomed.
Over welke code heb je het als ik eens mag vragen aub?

Heb een andere vraagje nog voor de macro fans:
Ik heb sinds gisteren mn mage eindelijk goed gekregen (level 110 en al LFR gedaan), ale goed is groot woord maar kan op het gemak de LFR doorgaan voor wat gear te farmen en de AP te krijgen.
Nu vergeet ik altijd iedere keer iets te doen, en dat is die bubble aan te leggen voor die shield.
Ik had eens gedacht om een macro te maken waar hij voor iedere spel die ik cast hij eerst controleert of ik de bubble can casten.

Simpel weg zou dit zijn:

/Cast Arcane ... (kan eventjes niet op de naam komen van die shield)
/Cast Arcane Barrage

Maar dit werkt jammer genoeg niet voor mij en eerlijk gezegt weet ik niet waarom.

Want voor mijn DK heb ik ook zo iets uitgewerkt dat hij pillar of frost altijd controleert voor een remorsless winter.

Als iemand een idee heeft hiervoor, altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:41:
[...]

Over welke code heb je het als ik eens mag vragen aub?

Heb een andere vraagje nog voor de macro fans:
Ik heb sinds gisteren mn mage eindelijk goed gekregen (level 110 en al LFR gedaan), ale goed is groot woord maar kan op het gemak de LFR doorgaan voor wat gear te farmen en de AP te krijgen.
Nu vergeet ik altijd iedere keer iets te doen, en dat is die bubble aan te leggen voor die shield.
Ik had eens gedacht om een macro te maken waar hij voor iedere spel die ik cast hij eerst controleert of ik de bubble can casten.

Simpel weg zou dit zijn:

/Cast Arcane ... (kan eventjes niet op de naam komen van die shield)
/Cast Arcane Barrage

Maar dit werkt jammer genoeg niet voor mij en eerlijk gezegt weet ik niet waarom.

Want voor mijn DK heb ik ook zo iets uitgewerkt dat hij pillar of frost altijd controleert voor een remorsless winter.

Als iemand een idee heeft hiervoor, altijd welkom.
Waarom zo moeilijk doen? Gebruik gewoon iets als de addon 'Weak Auras' en laat die groot een icoon van je Arcane Shield ding tonen als je hem niet hebt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
is de guild hier op tweakers btw ally of horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:30:
[...]

Is jullie shadowpriest dan nog steeds gespecced in StM ?
Op sommige bosses wel. Hij kijkt net als ik per boss naar de spec. Zo neem ik alleen Inner Peace als er veel momenten zijn met AoE damage en we een extra raid cooldown kunnen gebruiken. Ander kies ik afhankelijk van hoeveel we stacken voor Spring Blossoms of Germination. Hetzelfde doe ik met affinity, standaard Guardian, maar sommige gevechten voegt die niets toe of zijn er momenten met weinig heling en dan ga ik voor Balance voor de extra damage en range.

Pas als alles op farm is pak ik voor de hele raid dezelfde spec uit gemakzucht.

Dat is nog niet zo, afgelopen maandag was de eerste Gul'dan HC kill. Zonder mij, door vakantie had ik deze boss nog nooit gedaan. Heb vrijwillig de raid uitgezeten zodat we op 10/10 kunnen komen. Dat helpt wellicht wat met de recruitment voor mythic. De kill krijg ik volgende week wel.
vegetto1983 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:45:
is de guild hier op tweakers btw ally of horde?
De tweakers guild op Defias is Horde.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2017 14:50 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.