Tailoring?Korkss schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:27:
Vraagje, ik draag leather armor, dus ben maar skinning en leatherworking gaan doen. Dat lijkt me prima. Maar ben nu ook met een mage begonnen. Zijn er nog aanraders voor andere professions enzo?
Tailoring en Enchanting is een goede combo voor cloth wearers.Korkss schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:27:
Vraagje, ik draag leather armor, dus ben maar skinning en leatherworking gaan doen. Dat lijkt me prima. Maar ben nu ook met een mage begonnen. Zijn er nog aanraders voor andere professions enzo?
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Gisteren maar eens, mn legion fishing afgemaakt, en de underlight angler behaald, toch handig om te hebben als resto-druid met die foodbuffs 
vanavond maar eens verdergaan met de jacht naar de geheimzinnige "Oodelfjiskpools"
Mocht ik in de toekomst nog gaan raiden dan heb ik alle benodigde buffs.
Eerst maar eens een guild zoeken dan
vanavond maar eens verdergaan met de jacht naar de geheimzinnige "Oodelfjiskpools"
Mocht ik in de toekomst nog gaan raiden dan heb ik alle benodigde buffs.
Eerst maar eens een guild zoeken dan
[ Voor 38% gewijzigd door Metallize op 13-02-2017 17:15 ]
Dan mag je bij deze mij feliciterenRustStorm schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:32:
Potverdorie! Jammer zeg! Doet me wel realiseren dat ik echt uber lucky ben geweest enkele jaren terug.
Ook gezien dat er nieuwe toys beschikbaar zijn. Merk alleen dat ik alle motivatie kwijt ben geraakt om achter dat soort dingen aan te gaan. Dus ik vermoed dat ik einde van deze holiday geen nieuwe toys zal hebben. BoP zeker dat ding he?
ZOnet op mn shaman gehaald, ik loop em met 5 characters en blijkbaar een keertje geluk gehad
Devler schreef op maandag 13 februari 2017 @ 19:21:
[...]
Dan mag je bij deze mij feliciteren
ZOnet op mn shaman gehaald, ik loop em met 5 characters en blijkbaar een keertje geluk gehad

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 13-02-2017 20:23 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Blijkbaar een weer goede avond trouwens. Zowel op de mage als de paladin heb ik een 2de legendary geloot. Dus 2 legendarys en een redelijk rare mount voor minder dan 2 uur spelen, lijkt me dat ik dat niet snel meer ga meemaken.
Dat het de minder goede legendarys zijn maakt niet zoveel uit :-)
Paladin: Tyelca pants, goed voor dungeon content (wat ik meestal ook doe) gedropt in suramar
Mage: Norgannon's foresight wat allicht voor een fire mage niks doet maar frost zou hier wel baat bij hebben.
Top avond in ieder geval
Dat het de minder goede legendarys zijn maakt niet zoveel uit :-)
Paladin: Tyelca pants, goed voor dungeon content (wat ik meestal ook doe) gedropt in suramar
Mage: Norgannon's foresight wat allicht voor een fire mage niks doet maar frost zou hier wel baat bij hebben.
Top avond in ieder geval
Op mijn warrior 2de legendary gehaald maar is niet zo'n denderende vindt ik zelf. Ik krijg 2 extra heroics leaps, maar die gebruik ik eigenlijk toch al niet volcontinue. Maar ja, alles beter dan de 840 item die ik had zou ik maar zeggen.
Met de guild deze week helaas net niet gul'dan neergekregen. Eigenlijk al vanaf het begin van Nighthold hikken we tegen 10-11 personen ipv de 15-20 die we in het begin hadden. Daar de slechte scaling nabij 10 players kwamen we eigenlijk steeds net iets tekort of star..... en the bat-boss.
Toch maar besloten 2 pugs mee te nemen op star... en 2de try neer. 1 van de twee verlaat raid en met de ander gingen we door naar de batboss. Deze was ook in tweede try mee. Daarna de pug gewaarschuwd dat we nu naar een baas gaan die we nog niet gedaan hadden (elisandra), zou 1 van de hardere gevechten moeten zijn maar was tweede try neer. 2 tries gehad op Gul'dan, maar toen was het helaas einde raidtime. Met 30min extra hadden we hem zeker neergehad met de guild.
Tevens waren we niet geboost door de PUG (hij deed niet het dubbele DPS, maar zat netjes in het midden van onze DPS-ers (350-400k)) dus gaf ons echt het gevoel dat het een scaling issue was. Aan tactics hadden we namelijk niets veranderd, maar 2 DPS-ers gaven net dat beetje speling wat je nodig hebt als je de content niet outgeared.
Als we 14 spelers hebben gaat Gul'dan volgende reset neer, daar ben ik van overtuigd.
Met de guild deze week helaas net niet gul'dan neergekregen. Eigenlijk al vanaf het begin van Nighthold hikken we tegen 10-11 personen ipv de 15-20 die we in het begin hadden. Daar de slechte scaling nabij 10 players kwamen we eigenlijk steeds net iets tekort of star..... en the bat-boss.
Toch maar besloten 2 pugs mee te nemen op star... en 2de try neer. 1 van de twee verlaat raid en met de ander gingen we door naar de batboss. Deze was ook in tweede try mee. Daarna de pug gewaarschuwd dat we nu naar een baas gaan die we nog niet gedaan hadden (elisandra), zou 1 van de hardere gevechten moeten zijn maar was tweede try neer. 2 tries gehad op Gul'dan, maar toen was het helaas einde raidtime. Met 30min extra hadden we hem zeker neergehad met de guild.
Tevens waren we niet geboost door de PUG (hij deed niet het dubbele DPS, maar zat netjes in het midden van onze DPS-ers (350-400k)) dus gaf ons echt het gevoel dat het een scaling issue was. Aan tactics hadden we namelijk niets veranderd, maar 2 DPS-ers gaven net dat beetje speling wat je nodig hebt als je de content niet outgeared.
Als we 14 spelers hebben gaat Gul'dan volgende reset neer, daar ben ik van overtuigd.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
De guild zit al 2 weken zich stuk te bijten op Gul'dan Heroic, ondanks dat sommigen hem al in pugs hebben gekilled. Resultaat is dat een aantal dps de guild heeft verlaten. Wat opvalt is dat het allemaal jonkies zijn (18-21) die schijnbaar niet gewend zijn aan wipen.
Gisteren met een optimale setup (waar we op de andere bosses iedereen meenemen) ging ie dan eindelijk neer. Daarna door naar Skorpyron Mythic. Kwamen dus net 1 dps tekort, dus een social meegenomen met 864 ilvl. Na 10 tries was Skorpyron al neer, sociaal deed net iets meer dps dan 1 van de tanks
en lag bij elke AoE de vloer van dichtbij te bekijken (te lage HP pool). Fight zelf is redelijk simpel als je het onder controle hebt. Ook nog een aantal pulls op Anomaly gedaan om te kijken wat onze tactiek gaat zijn en dat ging al redelijk goed. Dus die zal volgende reset ook wel neer gaan. Nu nog wat ranged dps (Boomie/Spriest/Mage) en een DK erbij en we dan gaan er vast nog wel meer Mythic bosses neer.
Gisteren door de raid helaas niet met alle 40 chars een poging kunnen doen voor de Love Mount, hopelijk heb ik de komende dagen meer geluk.
Gisteren met een optimale setup (waar we op de andere bosses iedereen meenemen) ging ie dan eindelijk neer. Daarna door naar Skorpyron Mythic. Kwamen dus net 1 dps tekort, dus een social meegenomen met 864 ilvl. Na 10 tries was Skorpyron al neer, sociaal deed net iets meer dps dan 1 van de tanks
Gisteren door de raid helaas niet met alle 40 chars een poging kunnen doen voor de Love Mount, hopelijk heb ik de komende dagen meer geluk.
Grtz! Superlekker! Vanochtend nog eventjes mijn rondje afgemaakt van gisteren.. still nothing. Mijn tokens schieten al wel mooi op nu zodat ik straks in ieder geval de nieuwe toys heb (die andere van 2 jaar terug die ook dropt uit de dungeon heb ik verdorie ook nog steeds niet)Devler schreef op maandag 13 februari 2017 @ 19:21:
[...]
Dan mag je bij deze mij feliciteren
Welke toy bedoel je? Ik heb al geloof ik 2 mogen looten tijdens farmen. Ik heb zelf ook al behoorlijk wat tokens mogen looten dus daar kan ik ook weer mee weg.
Straks maar eens beginnen aan de Hots mount, kan mijn vriendin lekker meespelen. Romantisch tijdens Valentijn
Straks maar eens beginnen aan de Hots mount, kan mijn vriendin lekker meespelen. Romantisch tijdens Valentijn
Er zijn dit jaar 2 nieuwe toys die je met de Love Tokens kan kopen :Devler schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:49:
Welke toy bedoel je? Ik heb al geloof ik 2 mogen looten tijdens farmen. Ik heb zelf ook al behoorlijk wat tokens mogen looten dus daar kan ik ook weer mee weg.
Love Boat kost 270 tokens
Sturdy Love Fool kost 100 tokens
Van de week inderdaad ook maar eens 15 potjes of HotS spelen met een "vriend" voor de Primal Flamesaber. Ziet er mooi uit
De Love boat en die andere inderdaad
En die primal flamesaber gaat er ook zeker komen, maar daar hebben we een hele maand voor
En die primal flamesaber gaat er ook zeker komen, maar daar hebben we een hele maand voor
Ik heb even een lvl 1 toon aangemaakt om in te loggen op Frostmane ( wel horde kant )
Ziet er erg rustig uit. Zeg maar 10x minder druk dan op mijn huidige server
Denk niet dat deze hem gaat worden
Makkelijk een server kiezen: https://realmpop.com/eu.htmlHStyles schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 18:53:
Ik heb even een lvl 1 toon aangemaakt om in te loggen op Frostmane ( wel horde kant )
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ja goed, ik hoorde dat er veel nederlanders zaten maar dat zal aan de ally kant zijn..junglebeast schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 19:18:
[...]
Makkelijk een server kiezen: https://realmpop.com/eu.html
FOR THE HORDE
denk dat het dan mischien Defias Brotherhood zal worden. hier zit de tweakers guild ook toch ?
Heroic Gul'Dan down net voor de reset
mocht even duren maar the famous "last pull" om 01.45 deed het 
Helaas geen set legs maar een 895 Draught of Souls .... nou eens kijken of ik die kan gebruiken op mijn DH. Voor sommige classes is het een must have, voor ons niet echt .. toch beetje jammer had hem graag getrade naar een guildie maar was van bonusroll
Helaas geen set legs maar een 895 Draught of Souls .... nou eens kijken of ik die kan gebruiken op mijn DH. Voor sommige classes is het een must have, voor ons niet echt .. toch beetje jammer had hem graag getrade naar een guildie maar was van bonusroll
[ Voor 54% gewijzigd door Ashrah op 15-02-2017 09:57 ]
Ik zit met wat kameraden op Bladefist. Niet de drukste server maar dalaran loopt toch behoorlijk vol en Oggrimmar is op de drukke momenten goed gevuld.HStyles schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 19:52:
[...]
Ja goed, ik hoorde dat er veel nederlanders zaten maar dat zal aan de ally kant zijn..
FOR THE HORDE
denk dat het dan mischien Defias Brotherhood zal worden. hier zit de tweakers guild ook toch ?
Helaas is onze guild 1 van de oudste op de server, Corpus Sanguis, en hebben we geen raid team, BG team, ... Wel een boel casuals en socials wat eigenlijk zowat de enige reden is dat ik er in zit.
Dit probleem is voor ons een valkuil helaas, ons raidteam heeft ook wat klappen gehad en als NL sprekende guild is recruiten ook niet heel makkelijk. Sommige bosses hebben abilities die lastiger zijn voor kleine groups.sabriel schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 07:49:
Mochten er nog mensen een leuke (Heroic) raidguild zoeken dan kunnen we op Tarren Mill of aangesloten realms je goed gebruiken, guild heet Slash Care (www.slashcare.eu) en we zitten aan de horde side.
We hebben momenteel 5/10 neer op heroic.
iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77
Gisteren een uur later aangesloten bij de raid door prive-activiteiten. Ze hadden toen 2 bazen neer maar zijn geeindigd op 8/10. Zondag elisandra (vorige keer een 2-shot) en dan Guldan. Hoor van iedereen dat het op normal gemakkelijker is dan sommige andere bazen dus zou in 2-3 tries neer moeten gaan. Daarna meteen door naar heroics.Ronline77 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:39:
[...]
Dit probleem is voor ons een valkuil helaas, ons raidteam heeft ook wat klappen gehad en als NL sprekende guild is recruiten ook niet heel makkelijk. Sommige bosses hebben abilities die lastiger zijn voor kleine groups.
Mochten er nog mensen een leuke (Heroic) raidguild zoeken dan kunnen we op Tarren Mill of aangesloten realms je goed gebruiken, guild heet Slash Care (www.slashcare.eu) en we zitten aan de horde side.
Tevens ook geluk gehad met tier-pieces. In 2 weken nu 4 pieces T19 bij elkaar als holy priest. Hoorde wel iemand klagen dat hij dan hopelijk volgende week 2-piece kan krijgen maar daar had ik geen boodschap aan aangezien hij op elk cloth-item met crit/haste need, zodat ik voor shadow off-spec niet de gear krijg die ik ook goed kan gebruiken
Tevens sinds een week mijn build omgebouwd van spamhealing naar renew build en doe nu betere healing en kan eindelijk de competitive aan met resto shaman en resto druide. Helaas wel gemerkt dat het mana-intensiever is. Waar ik normal nooit OOM ging ben ik nu op het eind wel OOM of heb ik een potion moeten slikken. Kwestie van iets minder renew spammen.
Je maakt het jezelf inderdaad behoorlijk moeilijk door (zoals ik het lees) het puur Nederlandstalig te houden. Zeker op een server als Tarren Mill, waar de Horde kant gewoon overbevolkt is qua raiding guilds die voor HC progression gaan. Er zijn er zo veel dat raiders het echt voor het uitkiezen hebben. Eigenlijk alle mensen die wij als raiders hebben binnen gehaald zijn of vrienden van raiders of mensen die ik nog uit de ICC tijd ken van Auchindoun. En ja ik zit ook op Tarren Mill Horde, met de guild 'Oneshot' (6/10hc).Ronline77 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:39:
[...]
Dit probleem is voor ons een valkuil helaas, ons raidteam heeft ook wat klappen gehad en als NL sprekende guild is recruiten ook niet heel makkelijk. Sommige bosses hebben abilities die lastiger zijn voor kleine groups.
Qua abilities en een kleiner raid team heb ik eigenlijk nog geen issues mee gemaakt, ook al raiden wij met een groep van max 19 mensen (2/4/13) en schakelen we terug voor progressie naar 14 mensen (2/3/9). Al hebben we Star Auger gisteren met 2/310 gedaan, omdat dit qua damage beter uitkwam.
Klopt, maar we hebben het ook wel eens meertalig geprobeerd en hoewel dat werkt vinden we het leuker als NL only. Onze groep bestaat inderdaad ook of spelers die al vanaf Vanilla/TBC met elkaar spelen of die via via als vrienden zijn gejoined.thundermo schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:11:
[...]
Je maakt het jezelf inderdaad behoorlijk moeilijk door (zoals ik het lees) het puur Nederlandstalig te houden.
Qua abilities en een kleiner raid team heb ik eigenlijk nog geen issues mee gemaakt, ook al raiden wij met een groep van max 19 mensen (2/4/13) en schakelen we terug voor progressie naar 14 mensen (2/3/9). Al hebben we Star Auger gisteren met 2/310 gedaan, omdat dit qua damage beter uitkwam.
In Nighthold heb je bijvoorbeeld Spellblade Aluriel, waar je minder last heb van dubbele mark of frost debuffs als je meer mensen mee hebt waardoor rouleren makkelijker gaat.
En er zijn een hoop abilities die voor een korte periode zorgen dat 2 dps'ers niet dps maar de mechanic uitvoeren, en hij kleiner de raidgroep hoe meer % van de DPS je dan kwijt bent.
iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77
Spellblade hebben we gisteren voor de tweede keer neergemaaid. En is juist een van de bazen waarbij we van 18 naar 15 raiders gingen. Best onlogisch opzich, want we hadden dan wel te maken met de extra ability scaling, maar konden dan wel 1 extra dps'er meenemen. Ik weet niet hoe je het doet qua aantal Mark of Frost debuff stacks, maar wij kwamen uit op 8 stacks max. Bij 5 ging het verspreiden te snel en bij 10 werd het bij de tweede frost phase die we hadden een nagenoeg onmogelijk opgave om mensen levend te houden.Ronline77 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:05:
In Nighthold heb je bijvoorbeeld Spellblade Aluriel, waar je minder last heb van dubbele mark of frost debuffs als je meer mensen mee hebt waardoor rouleren makkelijker gaat.
En er zijn een hoop abilities die voor een korte periode zorgen dat 2 dps'ers niet dps maar de mechanic uitvoeren, en hij kleiner de raidgroep hoe meer % van de DPS je dan kwijt bent.
Eerste frost phase doen wij normaal stacken naar 12-15 (de eerste mark dan en afhankelijk van wie) Daarna doorgaans 8 stacks aanhouden. Is tot nog toe best goed gelukt.
Nah je stackt dus normaal naar 8, maar op de eerste, omdat het dan toch maar 2 personen zijn, kan je wat hoger gaan ^^.Akaendra schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:38:
Eerste frost phase doen wij normaal stacken naar 12-15 (de eerste mark dan en afhankelijk van wie) Daarna doorgaans 8 stacks aanhouden. Is tot nog toe best goed gelukt.
dit dus eigenlijk, zo verkort je het aantal frost marks in phase 1 en dat wil zeker op heroic nog wel eens helpenthundermo schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:42:
[...]
Nah je stackt dus normaal naar 8, maar op de eerste, omdat het dan toch maar 2 personen zijn, kan je wat hoger gaan ^^.
Gebruik je dan niet te veel healers? Zoveel slechte scaling ben ik namelijk nog niet echt tegen gekomen eigenlijk in NH. Ik merk iig niet al te veel verschil met de groep waar ik met mijn alt mee raid (10 tot max 15 man) en mijn main guild waar de groep meestal tussen de 20 en 30 man is. Een aantal mechanics zijn inderdaad iets makkelijker met een grote groep, maar daar staat tegenover dat een grote groep ook vaak wat hectiek met zich mee brengt wat de boel niet altijd ten goede komt. Qua progress ontlopen beide groepen elkaar ook niet super veel (6/10H in mijn alt groep, 8/10H in de main groep).sabriel schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 07:49:
Wel denk ik dat je met 10/11 man moet overwegen te 2 healen als je dat nog niet doet, 3 healen zou ik pas vanaf 12 man overwegen eigenlijk en dan heb je met 12 man nog steeds vaak dat er relatief "weinig" te healen valt.
Guldan bijvoorbeeld is met 14 een stuk makkelijker dan met 10, je krijgt geen extra tendrils maar hebt wel meer spelers die kunnen helpen met bevrijden en dus ook minder dmg pakken.Dennism schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:03:
[...]
Gebruik je dan niet te veel healers? Zoveel slechte scaling ben ik namelijk nog niet echt tegen gekomen eigenlijk in NH. Ik merk iig niet al te veel verschil met de groep waar ik met mijn alt mee raid (10 tot max 15 man) en mijn main guild waar de groep meestal tussen de 20 en 30 man is. Een aantal mechanics zijn inderdaad iets makkelijker met een grote groep, maar daar staat tegenover dat een grote groep ook vaak wat hectiek met zich mee brengt wat de boel niet altijd ten goede komt. Qua progress ontlopen beide groepen elkaar ook niet super veel (6/10H in mijn alt groep, 8/10H in de main groep).
Wel denk ik dat je met 10/11 man moet overwegen te 2 healen als je dat nog niet doet, 3 healen zou ik pas vanaf 12 man overwegen eigenlijk en dan heb je met 12 man nog steeds vaak dat er relatief "weinig" te healen valt.
Wij hadden bij het 3de team ook ongeveer 11-12 spelers in EN/ToV. En dat liep ook niet echt lekker.
Sinds we een merger met het 2de team hebben loopt het stukken beter. We hebben dan rond de 20 spelers. Het geeft dan niet als we een mindere speler meenemen. En we kunnen dan prima naar beneden of boven schalen.
Sinds we een merger met het 2de team hebben loopt het stukken beter. We hebben dan rond de 20 spelers. Het geeft dan niet als we een mindere speler meenemen. En we kunnen dan prima naar beneden of boven schalen.
Ik zie al verschillende spelers met de nieuwe mount in-game.
Ik hoop dat deze wat meeschaalt met het character, mijn Tauren op mounts als de Fox e.d. is nogal lachwekkend.
De enige mount die ik voorlopig met plezier gebruik op alle characters (van tauren, blood elf en goblin) blijft de Raven mount. Misschien eens uitzoeken hoe ik de Flame variant te pakken kan krijgen, past nog wel bij een Fire mage denk ik...
Ik hoop dat deze wat meeschaalt met het character, mijn Tauren op mounts als de Fox e.d. is nogal lachwekkend.
De enige mount die ik voorlopig met plezier gebruik op alle characters (van tauren, blood elf en goblin) blijft de Raven mount. Misschien eens uitzoeken hoe ik de Flame variant te pakken kan krijgen, past nog wel bij een Fire mage denk ik...
Star-caller met 11 man is een voorbeeld van slechte scaling. Op normal lossen we dit nu op door de fatboss-oplossing. Ik vermoedt dat dit op heroic niet meer gaat werken.Dennism schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:03:
[...]
Gebruik je dan niet te veel healers? Zoveel slechte scaling ben ik namelijk nog niet echt tegen gekomen eigenlijk in NH. Ik merk iig niet al te veel verschil met de groep waar ik met mijn alt mee raid (10 tot max 15 man) en mijn main guild waar de groep meestal tussen de 20 en 30 man is. Een aantal mechanics zijn inderdaad iets makkelijker met een grote groep, maar daar staat tegenover dat een grote groep ook vaak wat hectiek met zich mee brengt wat de boel niet altijd ten goede komt. Qua progress ontlopen beide groepen elkaar ook niet super veel (6/10H in mijn alt groep, 8/10H in de main groep).
Star-caller is 2 tanks en 3 groepen achter de baas. Als de tank de meteor debuff krijgt moet hij de debuff verliezen door achtereenvolgens de 3 groepen langs te gaan waar minimal 3 man moet bevatten. Minder dan 3 betekend dat tank niet zijn stacks verliest. Als je dus uit de groep moet rennen vanwege de abilities heb je een problem. Met elf man lossen we dit op door de tanks niet zijn stacks te laten verliezen door bij de groepen te staan maar om de damage volledig door de tank zelf te laten mitigreren. Hiervoor is actieve mitigratie nodig met soms hulp van de healers waarbij als de tank niet volledig op 100 zit, de derde meteor een 1-shot is. Hou tevens rekening met het feit dat niet iedereen heroic geared is met 1 healer die geen mitigratie-mogelijkheden voor tanks heeft, dit geeft gewoon extra stress voor de healers. Met 15-20 man is dit geen problem.
Op Gyp constant een whipe op 3-5%. Gewoon omdat we met 11 man steeds een fractie tekort kwamen (met 2 healers). 15 man met 3 healers een eitje. Gul-dan kan ik nu niet over oordelen, die gaat er zondag pas aan
De eerste 6 bazen waren inderdaad geen probleem
Starcaller kan prima met 2 groepensabriel schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:00:
[...]
Star-caller met 11 man is een voorbeeld van slechte scaling. Op normal lossen we dit nu op door de fatboss-oplossing. Ik vermoedt dat dit op heroic niet meer gaat werken.
Star-caller is 2 tanks en 3 groepen achter de baas. Als de tank de meteor debuff krijgt moet hij de debuff verliezen door achtereenvolgens de 3 groepen langs te gaan waar minimal 3 man moet bevatten. Minder dan 3 betekend dat tank niet zijn stacks verliest. Als je dus uit de groep moet rennen vanwege de abilities heb je een problem. Met elf man lossen we dit op door de tanks niet zijn stacks te laten verliezen door bij de groepen te staan maar om de damage volledig door de tank zelf te laten mitigreren. Hiervoor is actieve mitigratie nodig met soms hulp van de healers waarbij als de tank niet volledig op 100 zit, de derde meteor een 1-shot is. Hou tevens rekening met het feit dat niet iedereen heroic geared is met 1 healer die geen mitigratie-mogelijkheden voor tanks heeft, dit geeft gewoon extra stress voor de healers. Met 15-20 man is dit geen problem.
Op Gyp constant een whipe op 3-5%. Gewoon omdat we met 11 man steeds een fractie tekort kwamen (met 2 healers). 15 man met 3 healers een eitje. Gul-dan kan ik nu niet over oordelen, die gaat er zondag pas aan
De eerste 6 bazen waren inderdaad geen probleem
Ik weet niet wie Gyp is (misschien bedoel je Tich?), daar gebruiken wij zowel in de kleine als de grote groep dezelfde tactic: P1 Tank add op de boss, aoeén voordat ze healen, dit levert je veel extra boss damage op. P2 Adds niet meer op de boss, ranged killt de adds (als je een echte melee heavy groep hebt misschien 1-2 melee ook op adds), P3: iedereen op adds om de grote add snel down te krijgen voordat ie mechanics gaat doen. Verder natuurlijk tijdens de bat phase ervoor zorgen dat de hoogste DPS de buffs met zekerheid hebben, daarna de rest. Hero op de pull of na de eerste bat phase is denk ik een keuze, wij zien iig niet veel verschil in kill time tussen beide opties.
Of mensen wel of niet heroic geared zijn zou imho geen issue mogen zijn op normal, het niet hebben van bepaalde cd's kan inderdaad wel wat lastig zijn, zeker als je een tank setup hebt die afhankelijk is van Externals. Dat zijn inderdaad zaken waar je in een kleinere groep eerder last van kan hebben dan in een grote groep, maar moet zeggen dat wij zovel in de grote groep (DH en Pala tank), als in de kleine groep (Pala en Warr tank) hier nog niet echt tegen issues zijn aangelopen, terwijl dit volgens de geleerden toch niet direct de meest ideale tank setups zijn. Healer setup in de kleine groep is altijd een Druid en dan een Priest, Shaman of pally bij 2 healing (beide geen 100% attendance, Pally is normaal DPS maar healt als een van beide of beide healers er niet zijn) of Druid en dan Priest / Shaman / Pala (2 van de 3) bij 3 healing.
[ Voor 13% gewijzigd door Dennism op 17-02-2017 12:29 ]
Ik bedoelde inderdaad tich. Ik zie dat jullie P1 anders doen dan wij, misschien geeft dit ons ook mogelijkheden.Dennism schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:22:
[...]
Ik weet niet wie Gyp is (misschien bedoel je Tich?), daar gebruiken wij zowel in de kleine als de grote groep dezelfde tactic: P1 Tank add op de boss, aoeén voordat ze healen, dit levert je veel extra boss damage op. P2 Adds niet meer op de boss, ranged killt de adds (als je een echte melee heavy groep hebt misschien 1-2 melee ook op adds), P3: iedereen op adds om de grote add snel down te krijgen voordat ie mechanics gaat doen. Verder natuurlijk tijdens de bat phase ervoor zorgen dat de hoogste DPS de buffs met zekerheid hebben, daarna de rest. Hero op de pull of na de eerste bat phase is denk ik een keuze, wij zien iig niet veel verschil in kill time tussen beide opties.
Tanks bij ons zijn DK & paladin.
Healer-setup : druid/holy priest/shaman waarbij shaman DPS gaat indien nodig
Healing output tussen 200-400k HPS, afhankelijk van gevecht (vaak 300k+). Grootste issue is de spike damage van de pala-tank. Als een tank neergaat is het als eerste bijna altijd de pala-tank. Onze DK-tank heals zichzelf gemakkelijk met 100k+ HPS. Ik heb nu wel een paar logs geupload naar warcraftlogs onder notorious - lightbringer.
Wel leuk om te zien is hoe soms kleine aanpassingen een groot verschil kunnen maken. Ik dacht altijd dat de onze renew van de priest ondergeschikt is aan de renew van de druid, maar nu is het grootste percentage van mijn heals renew (in combinatie met PoM) en gebruik ik heals/flasheals vooral om holy word: serenity weer van CD te krijgen. Met dank aan een guildy die zich had verdiept in mijn spec. Tevens krijg ik vaak complimenten over mijn mana-management, waar de druide zeer gauw onder 30% zit, loop ik vaak pas op het einde leeg.
link naar raid van woensdag : https://www.warcraftlogs..../#view=analytical&boss=-2
Die Raven lord mount is zo supertof! Absoluut een van mijn favorieten.Devler schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:48:
Ik zie al verschillende spelers met de nieuwe mount in-game.
De fire variant daarvan is een drop van Alysrazor in de Firelands raid. (En het mooie is, je kan gewoon meteen daar naartoe rennen en de boss neermeppen. Wil je de andere vuurvogel uit Firelands, dan moet je alles doen)
Verwijderd
Voor Tichondrius: blessing of protection op feast of blood tank en je kan de bloods cleaven met de boss.
iig op normal en heroic kan dat ook zonder BoP, wij gebruiken iig geen BoPVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:48:
Voor Tichondrius: blessing of protection op feast of blood tank en je kan de bloods cleaven met de boss.
[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 17-02-2017 14:11 ]
Laatste week amper gespeeld, eigenlijk alleen de daily voor die mount. Voor de rest is de lol van het spel wel een eind weg. Multiplayer game zonder multiplayer is weinig aan. Jammer dat de fun zo weggezogen is de laatste weken.
Ik ben sterk aan het overwegen om mijn sub stop te zetten.
Tja, als je niemand hebt om mee te spelen dan zal het spel inderdaad snel leeg voelen. Het mooie van Legion is dan wel weer dat je met 5 man genoeg hebt om een soort van progressie systeem in te gaan met Mythic+.
Hoera ze heeft gisteren /gquit gedaan, omdat ze vond dat niemand haar wilde helpen. Lees: niemand was meer zo gek om haar continu te boosten. In een gesprek met onze GM eerder deze week gaf ze aan dat ze vond dat ze prima dps doet en dat ze enchants en gems etc maar overbodig vondtoolkist schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:50:
[...]
Tja dat heb ik haar ook aangegeven.. Maar dan wordt ze pissig en krijg je opmerkingen als 'ik heb het druk als alleenstaande moeder met kind' terwijl ze echt de hele dag online is
5 man progressie is wat mij ook het meeste bezig houdt. 4 kameraden vinden is nu eenmaal makkelijker dan een volledige raid van 10-25 man vol krijgen.Mmore schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 07:55:
Tja, als je niemand hebt om mee te spelen dan zal het spel inderdaad snel leeg voelen. Het mooie van Legion is dan wel weer dat je met 5 man genoeg hebt om een soort van progressie systeem in te gaan met Mythic+.
Ook met wat minder is het goed te doen al blijft een volle groep het leukste.
Same here.Kaap schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 07:17:
Laatste week amper gespeeld, eigenlijk alleen de daily voor die mount. Voor de rest is de lol van het spel wel een eind weg. Multiplayer game zonder multiplayer is weinig aan. Jammer dat de fun zo weggezogen is de laatste weken.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik vond M+ met stip het leukste deze expansion. Die groep had ik ook, echter besloten die op enig moment dat ze liever met andere mensen die content gingen doen.Devler schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 19:54:
[...]
5 man progressie is wat mij ook het meeste bezig houdt. 4 kameraden vinden is nu eenmaal makkelijker dan een volledige raid van 10-25 man vol krijgen.
Vandaag shaman 110 geworden omdat ik een halve middag heb kunnen spelen. Jammer dat de shaman campaign pas verder loopt na ik de tear of elune heb want die zone ben ik zelfs nog niet gestart :-/
Met de ak research rechtstreeks op lvl 20 gaat het wel super vooruit moet ik bekennen, van 35 naar 3050 per boss gaat al een heel stuk sneller.
Het TW event is eveneens een zeer leuke boost met ilvl 870 uit de chest icm met de wq boss van 870 zorgt dat ik een uurtje na lvl 110 al voorbij ilvl 810 zit.
Dankzij de ak boost ook ineens de Class hall belt kunnen halen trouwens.
Nu de juiste wq's lopen en ik kan zo weer mee m+ gaan lopen.
Met de ak research rechtstreeks op lvl 20 gaat het wel super vooruit moet ik bekennen, van 35 naar 3050 per boss gaat al een heel stuk sneller.
Het TW event is eveneens een zeer leuke boost met ilvl 870 uit de chest icm met de wq boss van 870 zorgt dat ik een uurtje na lvl 110 al voorbij ilvl 810 zit.
Eindelijk Gul'dan neer op normal.
Duurde wat langer dan verwacht, maar focus was een stuk slechter dan afgelopen woensdag.
In totaal 5 tries voor nodig gehad. Tevens nog eerste boss op heroic geprobeerd maar dat was echt drama. Vermoed dat mensen niet echt meer gefocussed waren.
Iig logs van laatste 2 bazen normal:
https://www.warcraftlogs.com/reports/D3m624Z8Kv1BLQry/#
Heroic tries:
https://www.warcraftlogs.com/reports/brvWjXhRfTa8cQdH/#
Duurde wat langer dan verwacht, maar focus was een stuk slechter dan afgelopen woensdag.
In totaal 5 tries voor nodig gehad. Tevens nog eerste boss op heroic geprobeerd maar dat was echt drama. Vermoed dat mensen niet echt meer gefocussed waren.
Iig logs van laatste 2 bazen normal:
https://www.warcraftlogs.com/reports/D3m624Z8Kv1BLQry/#
Heroic tries:
https://www.warcraftlogs.com/reports/brvWjXhRfTa8cQdH/#
Voordeel van een nadeel als ziek zijn is dat je nog ergens ingame aan toe komt. Ik heb mijn priest kunnen levelen naar 110, die Archeology mount binnen kunnen harken en wat chars kunnen gearen.
En samen met mijn zoon de Flamesaber mount binnen wezen halen, eerst voor mij en de vrouw maar mijn zoon had er ook wel oren naar dus voor hem ook nog 15 potjes gedaan. Wel grappig hoor dat HotS.
Vanavond eerst maar weer verder met de priest en shammy quest lijnen.
En samen met mijn zoon de Flamesaber mount binnen wezen halen, eerst voor mij en de vrouw maar mijn zoon had er ook wel oren naar dus voor hem ook nog 15 potjes gedaan. Wel grappig hoor dat HotS.
[ Voor 27% gewijzigd door Carthrax op 20-02-2017 09:02 ]
Tear elune deel is alleen noodzakelijk voor quest rondom illidan/crystal die je in orderhall geplaats hebtDevler schreef op zondag 19 februari 2017 @ 21:15:
Vandaag shaman 110 geworden omdat ik een halve middag heb kunnen spelen. Jammer dat de shaman campaign pas verder loopt na ik de tear of elune heb want die zone ben ik zelfs nog niet gestart :-/
en maakt geen onderdeel uit van de class-campain quest.
(heb om mijn mage 0 quest in legion gedaan en ook rustig daar de campain kunnen afronden)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Vrijdag mijn 2e legendary verkregen op mijn DH: Spirit of the Darkness Flame.
Wellicht dat ik mijn build wat aan kan passen om optimaal gebruik te maken van deze legendary:
Ik denk aan deze build
Verder heb ik dit weekend nauwelijks tijd gehad om te spelen, dus niet veel meer gedaan dan mijn WQ's op vrijdag.
Wellicht dat ik mijn build wat aan kan passen om optimaal gebruik te maken van deze legendary:
Ik denk aan deze build
Verder heb ik dit weekend nauwelijks tijd gehad om te spelen, dus niet veel meer gedaan dan mijn WQ's op vrijdag.
[ Voor 0% gewijzigd door _Peter2_ op 20-02-2017 09:20 . Reden: typo ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Klinkt als een goede inspanning op het gebied van WoW activiteiten.Carthrax schreef op maandag 20 februari 2017 @ 07:41:
Voordeel van een nadeel als ziek zijn is dat je nog ergens ingame aan toe komt. Ik heb mijn priest kunnen levelen naar 110, die Archeology mount binnen kunnen harken en wat chars kunnen gearen.
Mijn weekend bestond vooral uit het doen van de Love is in the air dailies, dungeon runs voor Love is in the air (nog steeds geen Heartbreaker of Love rocket)
En gisteren ook artifacts harken voor de mount; nog een kleine 100 bone fragments te gaan nu.
En daarna maar eens beginnen aan die Flame saber mount.
Heb gisteren zowaar even gespeeld en 2 levels omhoog gegaan met m'n shaman.
Maar ik merk dat voor alles waar ik voor zou moeten farmen ik gewoon niet meer wil doen. Flamesaber? Geen zin in. Reputation? Geen zin in. World Quests? Geen zin in. Dungeons? Meh...
Dus tsja... zoals eerder gezegd: ik ben er over aan het nadenken te stoppen. Ik wacht het nog even af.
Maar ik merk dat voor alles waar ik voor zou moeten farmen ik gewoon niet meer wil doen. Flamesaber? Geen zin in. Reputation? Geen zin in. World Quests? Geen zin in. Dungeons? Meh...
Dus tsja... zoals eerder gezegd: ik ben er over aan het nadenken te stoppen. Ik wacht het nog even af.
Flamesaber farm je niet in WoW hèRustStorm schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:31:
Heb gisteren zowaar even gespeeld en 2 levels omhoog gegaan met m'n shaman.
Maar doe wat ik ook doe, lekker afwisselen met andere games. Ik speel vaak nog wat BF1, de nieuwe Ghost Recon komt er aan waar ik ook lekker in los ga.
Dus als ik daarna in WoW ga dan doe ik mijn dingen die ik leuk vind om te doen zoals chars levelen, een beetje dailies, de vrouw helpen als ze vast zit met questen en natuurlijk transmog hunting!
Dat weet ik... haha.Carthrax schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:09:
[...]
Flamesaber farm je niet in WoW hè
Maar doe wat ik ook doe, lekker afwisselen met andere games. Ik speel vaak nog wat BF1, de nieuwe Ghost Recon komt er aan waar ik ook lekker in los ga.
Dus als ik daarna in WoW ga dan doe ik mijn dingen die ik leuk vind om te doen zoals chars levelen, een beetje dailies, de vrouw helpen als ze vast zit met questen en natuurlijk transmog hunting!
Ik ben op dit moment ook beetje Dishonored 2 aan het spelen. Vermaak me ook wel hoor.
Netjes. Je zou ook nog eens kunnen kijken naar een 870+ BoE Cloak op de AH. Op sommige servers gaan ze al voor minder dan 5k gold.Devler schreef op zondag 19 februari 2017 @ 21:15:
De AK boost maakt het voor alts redelijk makkelijk om snel traits te krijgen ja. Mijn Monk is binnen 2-3 weken al op weg naar AK25 en bijna de 4e golden trait unlocked.
Gratz !_Peter2_ schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:19:
Vrijdag mijn 2e legendary verkregen op mijn DH: Spirit of the Darkness Flame.
Ik denk aan deze build
Zelf afgelopen week ook weer 2 legendaries rijker. Mijn WW Monk kreeg zijn 1e, de ring met +15% Windwalk boost. Leuk voor de rest van de groep/raid, minder voor mijn persoonlijke dps. Maar goed was een aardige ilvl boost, 874 nu. Windwalker Monk is leuk om te spelen
En gisteren tijdens een main/alt EN Mythic run dropte de shield neck op mijn Resto Shaman. Na de (goede) ring, gloves en boots mijn 4e Legendary. Geluk dat ze allemaal in de top 5 van beste Legendaries voor mij zitten, kan ik per fight de beste eruit pikken
Hee een lightbringer collega :p!sabriel schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:50:
[...]
Ik bedoelde inderdaad tich. Ik zie dat jullie P1 anders doen dan wij, misschien geeft dit ons ook mogelijkheden.
Tanks bij ons zijn DK & paladin.
Healer-setup : druid/holy priest/shaman waarbij shaman DPS gaat indien nodig
Healing output tussen 200-400k HPS, afhankelijk van gevecht (vaak 300k+). Grootste issue is de spike damage van de pala-tank. Als een tank neergaat is het als eerste bijna altijd de pala-tank. Onze DK-tank heals zichzelf gemakkelijk met 100k+ HPS. Ik heb nu wel een paar logs geupload naar warcraftlogs onder notorious - lightbringer.
Wel leuk om te zien is hoe soms kleine aanpassingen een groot verschil kunnen maken. Ik dacht altijd dat de onze renew van de priest ondergeschikt is aan de renew van de druid, maar nu is het grootste percentage van mijn heals renew (in combinatie met PoM) en gebruik ik heals/flasheals vooral om holy word: serenity weer van CD te krijgen. Met dank aan een guildy die zich had verdiept in mijn spec. Tevens krijg ik vaak complimenten over mijn mana-management, waar de druide zeer gauw onder 30% zit, loop ik vaak pas op het einde leeg.
link naar raid van woensdag : https://www.warcraftlogs..../#view=analytical&boss=-2
Als ik al niet een 870 cloak had was dit inderdaad een goede optie.
Gisteren in Suramar begonnen en nog snel de WQ boss daar neergehaald en een chest mogen looten.
Vanavond maar eens de JC quests afwerken door de 3 dungeons te lopen zodat ik wat gold aan jewels kan verdienen en mijn pala kan uitrusten.
Gaat hard op deze manier, zowel van mijn resto artifact als enhancement heb ik al 2 golden gratis kunnen unlocken.
Vanochtend snel even de priest quest lijn afgerond maar dat liep niet helemaal vlekkeloos.
Nadat ik eindelijk de laatste time sink missie klaar had (1 van de 4 uur missies was mislukt want 90% succes rate was niet genoeg) kwam er geen nieuwe quest.
UItloggen of uit de class hall was de optie dus uit de class hall en er weer in en hallo vervolg quest.
Dus de titel binnen en alles maar nog een mooi slotje op het 3e relic slot. Weer uitloggen en ja hoor daar is de quest.
Gisteren op de shaman voor de shammy quest lijn NL in geweest op Normal. Kreeg ik een ret paladin en een elemental shaman als tank/healer combo. Ik weet niet wat voor ingame steroiden die 2 ophadden maar ze one shotten bijna alles (ze waren level 101 en 102) en vlogen door de dungeon heen. Na de worm boss gingen ze er uit maar de rest zat te kijken van wat gebeurde hier...
Nadat ik eindelijk de laatste time sink missie klaar had (1 van de 4 uur missies was mislukt want 90% succes rate was niet genoeg) kwam er geen nieuwe quest.
UItloggen of uit de class hall was de optie dus uit de class hall en er weer in en hallo vervolg quest.
Dus de titel binnen en alles maar nog een mooi slotje op het 3e relic slot. Weer uitloggen en ja hoor daar is de quest.
Gisteren op de shaman voor de shammy quest lijn NL in geweest op Normal. Kreeg ik een ret paladin en een elemental shaman als tank/healer combo. Ik weet niet wat voor ingame steroiden die 2 ophadden maar ze one shotten bijna alles (ze waren level 101 en 102) en vlogen door de dungeon heen. Na de worm boss gingen ze er uit maar de rest zat te kijken van wat gebeurde hier...
Gisteren 15 games Heroes of the Storm gedaan voor mijn mount!
Ook gisteren mijn 2de legendary gedropt
Moet vandaag is even gaan lezen over resto druid cycle. Volgens de guild doe ik iets fout want mijn healing output schijnt te laag te zijn voor de gear wat ik heb (892)
Iemand een tip waar ik verbeterpunten kan vinden? Icy veins had ik al gevonden.
Ook gisteren mijn 2de legendary gedropt
Moet vandaag is even gaan lezen over resto druid cycle. Volgens de guild doe ik iets fout want mijn healing output schijnt te laag te zijn voor de gear wat ik heb (892)
pfoe, gisteren na wat wipes Botanist dood, nu nog Elisande en Gul'dan op heroic en dan hebben we dat ook weer gehad.
Elisande is nog even uitvogelen, soms zijn die arcanic rings gewoon raar mbt haar positie en wordt dodgen zowat onmogelijk XD
Elisande is nog even uitvogelen, soms zijn die arcanic rings gewoon raar mbt haar positie en wordt dodgen zowat onmogelijk XD
Hoe lang heb je daar over gedaan?Mirr0r schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:42:
Gisteren 15 games Heroes of the Storm gedaan voor mijn mount!
gemiddelde game duur 10-15 min. ben rond 7half 8 begonnen en was om 22.50 klaarRustStorm schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:51:
[...]
Hoe lang heb je daar over gedaan?grats sowieso natuurlijk!
denk dat je met een team van 5 man vs ai beginner wel binnen een uur of 2 klaar bent ermee.
Weet niet of dit kan, maar maak een vol team van vrienden en speel tegen mensen en verlies alles express. Zou je zo klaar moeten zijn
Bedankt voor de addon! Ga hem ook installeren. Ik had al een tijdje StoryLine geprobeerd, maar deze beviel mij niet helemaal omdat je dan gelijk een heel groot quest scherm hebt. En hij werkte niet altijd even goed bij het accepteren van quest (bij mij in ieder geval). Dus zal binnenkort deze addon maar is bekijkenKetho schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:06:
Ik ben eindelijk eens begonnen met Legion en het questen is zoveel fijner/sneller met de Immersion addon![]()
[afbeelding]
[video]
Misschien dat iemand dit weet, maar ik ben al een tijdje op zoek naar de Unit Frames/UI die te zien is op deze screenshot:

Ze zien er namelijk wel netjes en clean uit, dus vandaar. Ik gok dat het grootste gedeelte 1 UI is, maar heb na het zoeken op Google nog niet iets kunnen vinden.
Veel mensen die Heroes of the Storm doen, doen het voor de mount. Bij mij duurde een potje 5-6 minuten. Wat je eigenlijk doet is met z'n 5en 1 lane pushen, binnen 1 of 2 minuten heb je de al 2 gates down. Vaak is het goed om dan een grote boss camp te veroveren, of bijvoorbeeld de mines. Dat ligt aan de map natuurlijk. Vervolgens doe je de laatste push met een grote boss, en dan heb je binnen 5-6 minuten gewonnen. Dus binnen 1 uur kan je al 10 games gespeeld hebben.RustStorm schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:51:
[...]
Hoe lang heb je daar over gedaan?grats sowieso natuurlijk!
[ Voor 22% gewijzigd door Diigii op 21-02-2017 09:05 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Hahahaha, geniaal... dat is natuurlijk een idee: verliezen!IntToStr schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:56:
Weet niet of dit kan, maar maak een vol team van vrienden en speel tegen mensen en verlies alles express. Zou je zo klaar moeten zijn
Het is vlugger om van een AI beginner te winnen dan het is om te verliezen van een ander 5 man teamRustStorm schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:09:
[...]
Hahahaha, geniaal... dat is natuurlijk een idee: verliezen!
of het moet zijn dat je binnen 3-4 minuten kan verliezen natuurlijk
Waarschijnlijk komt het helemaal niet goed hoor met m'n HotS WoW mount...Akaendra schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:22:
[...]
Het is vlugger om van een AI beginner te winnen dan het is om te verliezen van een ander 5 man team
of het moet zijn dat je binnen 3-4 minuten kan verliezen natuurlijk
Vanochtend mijn Archeology push voor de Spirit of E'chero afgerond. 3 Elanden in de collectie, nog 1 te gaan
Volgende mount op de agenda; Flame saber mount. Eens kijken hoe we dat gaan doen; in ieder geval samen met een vriend, maar misschien nemen we onze vrouwen ook wel mee.
Volgende mount op de agenda; Flame saber mount. Eens kijken hoe we dat gaan doen; in ieder geval samen met een vriend, maar misschien nemen we onze vrouwen ook wel mee.
Ik heb het gewoon met een total stranger gedaan.
iemand gevonden in game en als friend geadd 15 games gespeeld en daarna weer verwijderd
iemand gevonden in game en als friend geadd 15 games gespeeld en daarna weer verwijderd
En dit noemen ze 'Twinks'. Beetje raar dat er 1 102 was, aangezien je voor een Twink over het algemeen maar 101 hoeft te zijn. Maar wat ze doen is ze maken een char, lvl'en die tot 101 en dan kopen ze op de AH BoE gear met een ilvl van 835+, maar een vanaf 'gebruikslevel' van 101. Voor de gear die je niet kan kopen, gaan ze over het algemeen door Hellfire Citadel Mythic heen, om deze te verkrijgen. En dan krijg je dus een character die hele dikke gear heeft en maar 101 is.Carthrax schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 07:55:
Maar wat is het nut er van op 101?thundermo schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:01:
[...]
En dit noemen ze 'Twinks'. Beetje raar dat er 1 102 was, aangezien je voor een Twink over het algemeen maar 101 hoeft te zijn. Maar wat ze doen is ze maken een char, lvl'en die tot 101 en dan kopen ze op de AH BoE gear met een ilvl van 835+, maar een vanaf 'gebruikslevel' van 101. Voor de gear die je niet kan kopen, gaan ze over het algemeen door Hellfire Citadel Mythic heen, om deze te verkrijgen. En dan krijg je dus een character die hele dikke gear heeft en maar 101 is.
Ik heb wel een twink gehad destijds op lvl 19 voor BG. Maar wat kun je op 101?
En google niet naar twinks want je krijg resultaten wat je niet zoekt xD tenzij je er wow twink neerzet ofzo
Kan ook zijn hoor dat de shaman ook 101 was, het ging allemaal zo snel dat we eigenlijk alleen maar er achter aan konden rennen. Wel blij dat ik ook met mijn elemental shaman was want healen deed die andere knakker niet.thundermo schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:01:
[...]
En dit noemen ze 'Twinks'. Beetje raar dat er 1 102 was, aangezien je voor een Twink over het algemeen maar 101 hoeft te zijn. Maar wat ze doen is ze maken een char, lvl'en die tot 101 en dan kopen ze op de AH BoE gear met een ilvl van 835+, maar een vanaf 'gebruikslevel' van 101. Voor de gear die je niet kan kopen, gaan ze over het algemeen door Hellfire Citadel Mythic heen, om deze te verkrijgen. En dan krijg je dus een character die hele dikke gear heeft en maar 101 is.
En Rust mijn zoontje doet die missies in HotS met plezier voor je hoor
Ik zou de class discord eens proberen: https://discord.gg/0dWu0WkuetF87H9HMirr0r schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:42:
Dit dus. Kan zijn dat de lvl 102 zijn XP niet heeft vastgezet, meestal zijn de twinks ook Herbers/Miners omdat ze met deze gear makkelijk Suramar in kunnen om daar de dure bloemetjes te plukken.thundermo schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:01:
Je hebt met full BoE's op lvl 101 zoveel HP en Strength/Agility/Intellect + secondary stats dat je makkelijk lvl 110 mobs neer krijgt. Meestal zijn het dual gatherers en kunnen zoals gezegd Suramar in om te minen/herben. Was aan het begin van de expansion zo lucratief dat je makkelijk je gold weer terug kon verdienen (en meer) die je in de BoE's had gestopt.Mirr0r schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:14:
Maar wat is het nut er van op 101?
Na wat googlen kwam ik de link naar deze UI tegen : http://www.wowinterface.c...4301-HeyBarbaruivaUI.htmlDiigii schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:02:
Misschien dat iemand dit weet, maar ik ben al een tijdje op zoek naar de Unit Frames/UI die te zien is op deze screenshot:
[afbeelding]
Ze zien er namelijk wel netjes en clean uit, dus vandaar. Ik gok dat het grootste gedeelte 1 UI is, maar heb na het zoeken op Google nog niet iets kunnen vinden.
Sommige doen het voor het gatheren, zoals al is aangegeven. Je hebt ook twinks die gebruikt worden om instances te boosten. Ik zie op Tarren-Mill regelmatig voorbij komen dat Twinks normals boosten (meestal voor de zone eind-quests) en er wordt dan ook nog gebruik van gemaakt.Mirr0r schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:14:
[...]
Maar wat is het nut er van op 101?
En google niet naar twinks want je krijg resultaten wat je niet zoekt xD tenzij je er wow twink neerzet ofzo
Lijkt mij eerder een afleiding te zijn van ElvUI of TukUI.
Ik gebruik zelf LUI v3.0 welke gelijkaardige bars heeft.
Wordt tijd voor een cursus GooglenZertaxka schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:49:
[...]
Dit dus. Kan zijn dat de lvl 102 zijn XP niet heeft vastgezet, meestal zijn de twinks ook Herbers/Miners omdat ze met deze gear makkelijk Suramar in kunnen om daar de dure bloemetjes te plukken.
[...]
Je hebt met full BoE's op lvl 101 zoveel HP en Strength/Agility/Intellect + secondary stats dat je makkelijk lvl 110 mobs neer krijgt. Meestal zijn het dual gatherers en kunnen zoals gezegd Suramar in om te minen/herben. Was aan het begin van de expansion zo lucratief dat je makkelijk je gold weer terug kon verdienen (en meer) die je in de BoE's had gestopt.
[...]
Na wat googlen kwam ik de link naar deze UI tegen : http://www.wowinterface.c...4301-HeyBarbaruivaUI.html
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Dat is het dus ook. Als je de beschrijving leest, wordt er ook aangegeven dat Elvui gedownload moet worden, dat er dan wat files aangepast moeten worden etc.Devler schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:06:
[...]
Ik zou er echt de moeite niet voor doen, je mag bepaalde dingen niet updaten etc. Gewoon Elvui downloaden en die gebruiken, die is clean zat.
Is inderdaad een modified TukUi/ElvUi.Devler schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:06:
Geen dankDiigii schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:08:
Wordt tijd voor een cursus Googlen. Heel erg bedankt! Heb veel addons gezien, maar deze nog niet. Vanavond maar even proberen!
Succes en hoop dat je het aan de gang krijgt naar jouw wens.
Vind het verschil tussen Normal en Heroic Nighthold wel bizar.
Normal is bijna LFR getuned en we hadden in de eerste week al alle bosses met max 2 pulls neer (niet-mythic guild, redelijk casual met 2 raid avonden).
Nu zitten we al een tijdje vast op heroic Gul'Dan, die echt ziek veel moeilijker is dan in normal.
Vraag mij af of Blizzard ondertussen niet normal mode gewoon kan verwijderen en heroic ietsje makkelijker kan maken. Wat is nu het publiek voor normal? Voor echt niet-raiders is er LFR en zelfs voor de meest casual guilds is normal Nighthold al veel te makkelijk.
Normal is bijna LFR getuned en we hadden in de eerste week al alle bosses met max 2 pulls neer (niet-mythic guild, redelijk casual met 2 raid avonden).
Nu zitten we al een tijdje vast op heroic Gul'Dan, die echt ziek veel moeilijker is dan in normal.
Vraag mij af of Blizzard ondertussen niet normal mode gewoon kan verwijderen en heroic ietsje makkelijker kan maken. Wat is nu het publiek voor normal? Voor echt niet-raiders is er LFR en zelfs voor de meest casual guilds is normal Nighthold al veel te makkelijk.
Maak heroic alsjeblieft niet makkelijker, of misschien na een tijdje. Ik vind de uitdaging op Gul'dan wel lekker, eindelijk een fight waar een beetje progression tijd voor nodig is voordat je m in de vingers hebt. De rest was eigenlijk meestal wel binnen een uur klaar.
Tweak dan normal zodat het wat moeilijker is.Krukar schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:13:
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ja wij lopen nu ook flink tegen de enrage timers aan op Heroic. Tenminste na de sewers dan. Op normal was het niet zo erg als mensen rond de 300k deden. Maar nu met Heroic zijn de timers strikter en heb je minstens 400k+ nodig.Krukar schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:13:
Wij hadden 22 man op Spellblade. En hebben dan zo'n 445k dps nodig gemiddeld. Wij zaten zo rond de 300k
Houdt er rekening mee dat wanneer je HC progression doet, je op het moment dat je NH Normal in ging je raid team al op een gear niveau zat van gemiddeld 885 (zo was het bij ons in ieder geval). NH normal dropt 875/880 loot (niet warforged/titanforged) (van bazen, zone drops zitten op 870). Je zat dus qua gear niveau al boven hetgeen dat er in NH Normal dropt. Normal voelt dan inderdaad wat eenvoudig aan. Nu zal je Heroic in zijn gegaan met een ilvl van gemiddeld 890+, wat ongeveer het niveau is wat er in Heroic dropt (Gul'dan dropt wat 895 spul). Dus qua gear zit je nu gewoon waar je moet zitten. En dat tezamen met meer binnenkomende damage, boss/mob health, enrage timers, maakt het allemaal wat lastiger. Maar daardoor wel leuker ^^Krukar schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:13:
Onze guild is best wel casual. Toen we normal NH ingingen was het raid gemiddelde 872, en daarmee was het zelfs veel te makkelijk.thundermo schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:17:
[...]
Houdt er rekening mee dat wanneer je HC progression doet, je op het moment dat je NH Normal in ging je raid team al op een gear niveau zat van gemiddeld 885 (zo was het bij ons in ieder geval). NH normal dropt 875/880 loot (niet warforged/titanforged) (van bazen, zone drops zitten op 870). Je zat dus qua gear niveau al boven hetgeen dat er in NH Normal dropt. Normal voelt dan inderdaad wat eenvoudig aan. Nu zal je Heroic in zijn gegaan met een ilvl van gemiddeld 890+, wat ongeveer het niveau is wat er in Heroic dropt (Gul'dan dropt wat 895 spul). Dus qua gear zit je nu gewoon waar je moet zitten. En dat tezamen met meer binnenkomende damage, boss/mob health, enrage timers, maakt het allemaal wat lastiger. Maar daardoor wel leuker ^^
We hebben normal ook maar één keer gecleared (eerste avond), daarna Heroic ingegaan met raid itemlevel 880 gemiddeld. Was geen probleem tot Augur, daar hadden we een extra reset Heroic voor nodig, gecleared met 884 gemiddeld en nu zitten we sindsdien vast op HC Gul'dan, raid ilvl is inmiddels 889 gemiddeld.
Enige wat blizzard nog altijd moet leren, en dat was met Heroic ToV ook het geval, is scaling mbt kleinere raidgroepen.
Het kan niet zo zijn dat kleinere raidgroepen met eenzelfde aantal debuffs moet doen dan een 2 keer zo grote, da's eigenlijk mijn enige gripe tot noch toe, wipen op heroic is niet erg op progressie, dat is gewoon leren.
Tot nu toe was voor ons Botanist nog het moeilijkst, veel damage en veel meer hektiek dan je op normal hebt (casts lijken ook sneller op elkaar te komen maar geen idee eigenlijk). Elisande is een beetje RNG op de rings afhankelijk van waar ze teleport (ivm blue shields enzo)
Het kan niet zo zijn dat kleinere raidgroepen met eenzelfde aantal debuffs moet doen dan een 2 keer zo grote, da's eigenlijk mijn enige gripe tot noch toe, wipen op heroic is niet erg op progressie, dat is gewoon leren.
Tot nu toe was voor ons Botanist nog het moeilijkst, veel damage en veel meer hektiek dan je op normal hebt (casts lijken ook sneller op elkaar te komen maar geen idee eigenlijk). Elisande is een beetje RNG op de rings afhankelijk van waar ze teleport (ivm blue shields enzo)
Je vergeet alleen dat er daardoor ook minder eisen aan je DPS wordt gesteld. In een kleine groep hoeft je DPS minder dps te doen dan in een grotere groep. Zie : Minimum DPS SpreadsheetAkaendra schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:39:
Enige wat blizzard nog altijd moet leren, en dat was met Heroic ToV ook het geval, is scaling mbt kleinere raidgroepen.
Heroic nog makkelijker maken lijkt me eigenlijk niet echt goed, een boel van de bosses zijn imho eigenlijk al te makkelijk voor Heroic. Zeker wanneer je kijkt dat deze content voor Niet Mythic guilds een maand of 5-6 aantrekkelijk moet blijven. Als je dan als guild hebt die geen intentie heeft om Mythic te gaan doen er in een week of 5-6 doorheen fietst gaat dat eigenlijk al veel te snel en krijg je dat er straks geroepen wordt dat de content saai is omdat je het zo snel op farm had.Krukar schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:13:
Als er iets zou moeten gebeuren is het dat Normal ook wat lastiger zou moeten worden. Maar vergis je natuurlijk niet, er zijn veel guilds die normal runnen, van Heroic guilds voor trinket / tier / WF /TF drops, tot zeer casual "beer league" guilds die enkel op vrijdag voor de fun raiden en alles daartussen in. Met dus ook enorme verschillen in ilvl en skill, waardoor guilds die met Heroic EN / ToV gear en wat Mythic +12 tot +15 (cache) loot geen kind zullen hebben aan Normal, echter guilds die met ilvl 860 aankomen uit EN / ToV normal die hebben echt niet alle normal bosses in 2 tries down.
Volgens mij zit het met die scaling wel goed eigenlijk, kleinere groepen hebben minder dps nodig, en ook de meeste debuffs lijken goed te scalen. Ik raid bijv in een grote groep met mijn main en een kleine groep met mijn alt en als ik kijk naar de Heroic bosses:Akaendra schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:39:
1. Skorpyron: Geen verschil gemerkt in lastigheid
2. Anomaly: Geen verschil gemerkt in lastigheid
3. Trilliax: Aantal cakes lijkt te scalen
4. Spellblade: in beide gevallen 6 debuffs, maar in een kleinere groep is de damage aanzienlijk lager.
5. Krosus: swirlies die gesoaked moeten worden scalen met de groepsgrootte
6. Tichrondius: Aantal debuffs lijkt de scalen waardoor in beide gevallen het grootste deel van de groep op den duur de debuff heeft.
7: Botanist: 1 parasitic fetter debuff op alle groottes, maar dat mag geen issue zijn, aantal spores lijkt de scalen met groepgrootte.
8. Star Auger: Aantal debuffs (circle in de frostphase en Fel injection in fel phase lijkt te scalen met groepsgrootte
9. Elisande: Het aantal orbs dat gesoaked moet worden scaled met groepsgrootte, van 3 in een kleine groep, tot 5 (kan ook 6 zijn) in een grotere groep (deze boss nog niet met 30 man gedaan, 25 als max).
10: Guldan, nog geen tries gedaan op heroic.
Vraagje.. ik heb auctioneer addonn gedownload. Maar als ik nu in een auctionhouse sta, moet ik hem eerst scannen, zodat de prijzen etc actueel zijn toch?
Punt is dat dit 2+ uur duurt, maar telkens als ik die scan start en even wat anders ga doen in huis. Ben ik weer uitgelogd vd server en is de scan niet compleet.
Iemand een idee hoe ik dit kan fixen??
Punt is dat dit 2+ uur duurt, maar telkens als ik die scan start en even wat anders ga doen in huis. Ben ik weer uitgelogd vd server en is de scan niet compleet.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Verwijderd
Iemand zin om met mij een potje Heroes Of the Storm te spelen.
Ik wil de mount
Voeg me dan ff toe
Battletag: Masterkok#2467
Ik wil de mount
Voeg me dan ff toe
Battletag: Masterkok#2467
Mwah, Heroic NH lijkt dan wat beter te zijn, dat was ToV zeker niet 
Sure, dps requirements zijn wellicht minder maar de impact van een death is wel groter met kleinere groepen
Overigens wel van mening dat Chronomatic Anomaly undertuned is, dat gevecht is veel en veel te simpel, zelfs op heroic.
Sure, dps requirements zijn wellicht minder maar de impact van een death is wel groter met kleinere groepen
Overigens wel van mening dat Chronomatic Anomaly undertuned is, dat gevecht is veel en veel te simpel, zelfs op heroic.
er is vaak ook een fast-scan aanwezig, kan je 1x per 15 minuten doen geloof ikKorkss schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:01:
Vraagje.. ik heb auctioneer addonn gedownload. Maar als ik nu in een auctionhouse sta, moet ik hem eerst scannen, zodat de prijzen etc actueel zijn toch?
@Verwijderd misschien voeg ik je vanavond wel toe,ik moet die ook,het is een mount....
[ Voor 7% gewijzigd door mrsar op 21-02-2017 16:43 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Is er iemand op Defias Brotherhood in de guild Gathering of Tweakers die mij een invite zou kunnen sturen? M'n Battletag is RJMvD#2973. Ik ben meestal wel in de avonduren ergens een uurtje of 2 online.
Ja, doe eens wat beter je best johjunglebeast schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:15:
[...]
Ja wij lopen nu ook flink tegen de enrage timers aan op Heroic. Tenminste na de sewers dan. Op normal was het niet zo erg als mensen rond de 300k deden. Maar nu met Heroic zijn de timers strikter en heb je minstens 400k+ nodig.
Wij hadden 22 man op Spellblade. En hebben dan zo'n 445k dps nodig gemiddeld. Wij zaten zo rond de 300kMaar we hadden dan ook een paar dooie in het begin en spelers die eigenlijk nog klaar zijn voor Heroics maar toch meegenomen worden. Of een healer die eigenlijk niet kan dpsen zoals ik. hehe.
Spellblade is perfect voor een arcane mage, dus als ik gewoon m'n ding kan doen en geen puin hoef te ruimen moet ik de 700-800k wel halen. Stuk hoger nog als we efficienter als groep zouden zijn. Maar sommige mensen in onze groep zijn niet echt geschikt voor heroic inderdaad. De vrouwelijke mages zouden bijv zoveel beter moeten kunnen doen... Ik denk dat ik meer damage doe dan die 2 samen op bijna elk gevecht

Gisteren trouwens de timewarp ring gekregen! Niet altijd bruikbaar omdat er best wat bosses zijn waar timewarp pas laat wordt gebruikt, maar goed, toch voor de helft van de bosses een dps increase zullen we maar zeggen.
TIP: Gebruik TSM (Tradeskillmaster) samen met de desktop app, deze downloadt regelmatig de prijzen van de items en plaatst deze in de addon.Korkss schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:01:
TSM is wel wat lastiger om in te stellen als je automatisch je auctions wilt doen, maar qua prijsbepaling is het wel ideaal
Helaas is de AH api van Blizzard al dik een week offline en is de desktop app en daarmee dus ook TradeSkillMaster juist van afhankelijk. Dus je AH database is niet up to date en wordt dus ook niet geupdate tot de api weer online is.EelcoB schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:12:
TIP: Gebruik TSM (Tradeskillmaster) samen met de desktop app, deze downloadt regelmatig de prijzen van de items en plaatst deze in de addon.
TSM is wel wat lastiger om in te stellen als je automatisch je auctions wilt doen, maar qua prijsbepaling is het wel ideaal
Volgens mij is de hele zaak wel weer online, de remote AH app werkt inmiddels wel weer zag ik. Maar normaliter wanneer de hele zaak wel naar behoren werkt, is de TSM desktop app wel de meest makkelijke manier voor prijsindicaties voor itemsZertaxka schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:44:
[...]
Helaas is de AH api van Blizzard al dik een week offline en is de desktop app en daarmee dus ook TradeSkillMaster juist van afhankelijk. Dus je AH database is niet up to date en wordt dus ook niet geupdate tot de api weer online is.
Dat is dan ook sinds een uurtje dan want vanmorgen stond alles nog op 14-2 als laatste update voor mij en nu is het inderdaad weer van vandaag.EelcoB schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:08:
Volgens mij is de hele zaak wel weer online, de remote AH app werkt inmiddels wel weer zag ik. Maar normaliter wanneer de hele zaak wel naar behoren werkt, is de TSM desktop app wel de meest makkelijke manier voor prijsindicaties voor items
Maar je hebt gelijk imo. TradeSkillMaster > alle andere AH addons
Verwijderd
Ik hoor al lang mensen zeggen dat dit een goede AH tool is, want heb guildies die er al heel rijk mee zijn geworden.Zertaxka schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:17:
[...]
Dat is dan ook sinds een uurtje dan want vanmorgen stond alles nog op 14-2 als laatste update voor mij en nu is het inderdaad weer van vandaag.
Maar je hebt gelijk imo. TradeSkillMaster > alle andere AH addons
Nu zelf al eens geprobeerd dit werkende te krijgen en het te 'verstaan' maar tot op heden lukt mij dit niet.
Zou er iemand toevallig een goeie guide, youtube filmpje of persoonlijke tips en tricks hebben voor deze addon?
Persoonlijk zou ik Xionik and Sheyrah (meer Sheyrah dan XionikVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:43:
Ik hoor al lang mensen zeggen dat dit een goede AH tool is, want heb guildies die er al heel rijk mee zijn geworden.
Nu zelf al eens geprobeerd dit werkende te krijgen en het te 'verstaan' maar tot op heden lukt mij dit niet.
Zou er iemand toevallig een goeie guide, youtube filmpje of persoonlijke tips en tricks hebben voor deze addon?
De GoT guild is aardig dood,RJMvD schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:51:
Is er iemand op Defias Brotherhood in de guild Gathering of Tweakers die mij een invite zou kunnen sturen? M'n Battletag is RJMvD#2973. Ik ben meestal wel in de avonduren ergens een uurtje of 2 online.
We zijn met een vaste core van GoT een nieuwe guild gestart die engelstalig is aangezien er in GoT te weinig animo was voor het raiden.
Akaendra schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:39:
cakes scalen? Ik weet niet hoe het in grote groepen zit.. maar als 65% met de debuff rond loopt, vind ik dat best veel. Als tank moet ik moeite doen om cakes te 'eten' . en melee moet soms in range een cake oppakken omdat alle range al een debuff hebben..Dennism schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:58:
[...]
Heroic nog makkelijker maken lijkt me eigenlijk niet echt goed, een boel van de bosses zijn imho eigenlijk al te makkelijk voor Heroic. Zeker wanneer je kijkt dat deze content voor Niet Mythic guilds een maand of 5-6 aantrekkelijk moet blijven.
Volgens mij zit het met die scaling wel goed eigenlijk, kleinere groepen hebben minder dps nodig, en ook de meeste debuffs lijken goed te scalen. Ik raid bijv in een grote groep met mijn main en een kleine groep met mijn alt en als ik kijk naar de Heroic bosses:
3. Trilliax: Aantal cakes lijkt te scalen
https://www.warcraftlogs....ls=debuffs&ability=214573
Dit terwijl een groep van 27 op het hoogste moment maximaal 40% een debuff heeft. Dat vind ik een behoorlijk verschil.
https://www.warcraftlogs....ls=debuffs&ability=214573
De dps die benodigd is schaalt natuurlijk mee, en ik ben ook geen fan om te zeggen dat het simpeler moet. Maar in een kleine groep is het wel een stuk moeilijker. als 1 persoon tenslotte dood gaat is de impact een stuk hoger. en als je een x aantal debuffs heb die je moet fixen.. dan is een kleine groep wel in het nadeel.Zertaxka schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:53:
[...]
Je vergeet alleen dat er daardoor ook minder eisen aan je DPS wordt gesteld. In een kleine groep hoeft je DPS minder dps te doen dan in een grotere groep. Zie : Minimum DPS Spreadsheet
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.