technophile schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 01:16:
Is het überhaupt mogelijk om mid expansion weer in te stappen met de legendary artifact weapons? Lijkt me een substantiële achterstand die niet in te lopen valt als je nu nog moet beginnen met levelen + je artifact upgraden? Heb sinds Cataclysm niet meer serieus gespeeld, maar het jeukt nog steeds na al die jaren.
De vraag is waarom niet eraan beginnen?
Ikzelf had een grote achterstand als ik Legion startte. Ik had een achterstand van 6 weken t.o.v. mijn guild members en vrienden.
Nu ja in het begin voel je dit wel een beetje maar ... je hebt altijd de mogelijkheid om vlug AP te farmen.
Natuurlijk als fresh 110 asap de AK starten en proberen die altijd up te hebben, dus bijna om de 3 dagen zorgen dat je een spare amount of resources hebt om de AK door te laten lopen.
Dan kan je eigenlijk vaak world quests focussen op AP waardoor je eigenlijk altijd het maximum aan AP kan behalen, dit samen met de bonus op eerste dungeon van de dag en ik denk PVP battle.
Ik denk wel dat je nog 'genoeg' tijd hebt om te starten met Legion, ook al heb je wel een achterstand. En met de volgende big patch zullen de loots in dungeons, world quests ook een boost krijgen waardoor upgearen on-par blijven.