Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:27:
[...]

Ik wou er net 1 kopen voor 173k. Zegt dat er geen zijn? Heeft dit te maken met het feit dat eerst mn sub afgelopen moet zijn voor ik een nieuwe kan kopen? Heb de vorige maand ook met goud betaald al was die 'slechts' 130k.
Nee, heel de EU koopt Tokens vanwege de Battle.net Balance die waarschijnlijk ook in EU komt.

Niet over gelezen?

http://www.mmo-champion.c...ttle-Net-Balance-Now-Live

Token zal over de 200K gaan kosten.

Ik ga terug naar een maandelijkse Sub want meer dan 120K wil ik er niet aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:27:
[...]

Ik wou er net 1 kopen voor 173k. Zegt dat er geen zijn? Heeft dit te maken met het feit dat eerst mn sub afgelopen moet zijn voor ik een nieuwe kan kopen? Heb de vorige maand ook met goud betaald al was die 'slechts' 130k.
Nee, er is gewoon zoveel vraag nar Tokens nu, dat het aanbod gewoon te laag is en ze dus constant uitverkocht zijn. gister stond bijv. de hele AH vol met lui die maar probeerden tokens te kopen zodra het bekend werd dat token > Balance live was in de US. Aanbod zal ook nog wel even laag blijven, want met een gemiddelde stijging van 3% per uur sinds gisteravond (toen zat de token op 110k, nu 176k lijkt het) zullen token verkopers waarschijnlijk nog wel even wachten met het verkopen van tokens om te zien waar de markt gaat stabiliseren. Je wil niet nu een token voor +-170k verkopen, waarna deze mogelijk vanavond op +-250k staan oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-09 17:15
Dennism schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:36:
[...]

Nee, er is gewoon zoveel vraag nar Tokens nu, dat het aanbod gewoon te laag is en ze dus constant uitverkocht zijn. gister stond bijv. de hele AH vol met lui die maar probeerden tokens te kopen zodra het bekend werd dat token > Balance live was in de US. Aanbod zal ook nog wel even laag blijven, want met een gemiddelde stijging van 3% per uur sinds gisteravond (toen zat de token op 110k, nu 176k lijkt het) zullen token verkopers waarschijnlijk nog wel even wachten met het verkopen van tokens om te zien waar de markt gaat stabiliseren. Je wil niet nu een token voor +-170k verkopen, waarna deze mogelijk vanavond op +-250k staan oid.
Ok maar paar x proberen dan misschien, al 3x goud terug in mailbox omdat er iets misging. Ze worden inderdaad wel erg duur nu.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:32:
Ook lekker voor die mensen die daadwerkelijk wel HoTs leuk vinden. Komen die mafkezen uit WoW even langs voor die mount :P (voor de duidelijkheid ik ben zo'n WoW mafkees)
Ik persoonlijk speel HoTs wel vaak ;) Ben wel geen pro-speler maar ik geniet er wel van iedere keer ... maar wegens tijdgebrek moet ik vaak de keuze maken tussen x aantal uren WOW spelen of HOTS, dan is mijn keuze soms niet moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:43:
[...]

Ik persoonlijk speel HoTs wel vaak ;) Ben wel geen pro-speler maar ik geniet er wel van iedere keer ... maar wegens tijdgebrek moet ik vaak de keuze maken tussen x aantal uren WOW spelen of HOTS, dan is mijn keuze soms niet moeilijk ;)
Weet iemand of je die games in pvp moet spelen of kan je ze ook in custom games tegen AI spelen, want tegen AI op easy heb je zo 15 games gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
wimdezoveelste schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:45:
[...]

Weet iemand of je die games in pvp moet spelen of kan je ze ook in custom games tegen AI spelen, want tegen AI op easy heb je zo 15 games gespeeld...
Kan gewoon tegen AI zoals met elk Event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Man! Die HotS mount is vet! Ik ga eens eventjes zorgen dat ik die binnensleep. Toch handig als je vrouw ook WoW speelt. En anders gewoon vrienden. :)

Die pet van HotS heb ik destijds ook gehaald, en ik heb me er best mee vermaakt om level 20 te worden daar. (En daar zijn beduidend meer games dan 15 voor nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Iemand nog een goede spot om die charms te farmen voor die swift lovebird?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
dat word hots weer installeren!
heb toen ook 15 games gespeeld met overwatch skin event,
2 avonden rustig gegamed en dat was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Fijn dat je nu ook op low lvl kan queuen voor crown chemical. Hopelijk dit jaar de love rocket looten met al de low level alts erbij (zal wel niet :P ).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• useruser
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-09 08:49
Als iemand die al sinds begin Cataclysm geen WoW meer heeft gespeeld.... Wat heb ik gemist als ik nu weer begin? Nieuwe classes/races/professions/mechanics?

Of vraag ik nu wel erg veel? O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

useruser schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:29:
Als iemand die al sinds begin Cataclysm geen WoW meer heeft gespeeld.... Wat heb ik gemist als ik nu weer begin? Nieuwe classes/races/professions/mechanics?

Beste dat je eigenlijk kan doen om op die vraag te antwoorden is simpel weg op youtube naar het kanaal gaan van Blizzard en eens de annoucement trailers bekijken van WOD en Legion, samen met de patch trailers. Ik denk dat dit al een idee toont van wat je mag verwachten.
Als je dan wil zien wat er nog in toekomst kan/mogelijks zal gebeuren best eens (als je wat meer tijd hebt) de wow blizzcon panel van vorig jaar bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Al die zaken, m.u.v. van een volledig nieuwe profession. Archology in Cata is de laatste volledig nieuwe profession geweest volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 08:35
Amai, WoW token nu aan 191 000 gold. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Qinshi schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:56:
Amai, WoW token nu aan 191 000 gold. :F
Probeer al vanaf 170k te kopen maar lukt steeds niet. Zal nog wel verder stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023

Er is ondertussen een pak veranderd, maar WoW is een game dat je normaal gezien gemakkelijk terug kan opnemen. Een korte samenvatting van de veranderingen per expac (t.e.m. WoD) kan je hier vinden en de nieuwe features van Legion, hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap, dus het loont inmiddels de moeite om een token voor gold te verkopen... 200k is niet niks. Handig wanneer je op een nieuwe server start!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat nog steeds met 3% per uur, geen reden dus nog om aan te nemen dat deze stijging snel zal gaan stoppen / af zal gaan nemen. Verwachting is dat ze voor 18:00 over de 200k gaan en voor 12 vanavond over de 250 als dit zo doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Net eentje gekocht voor 200k, prijzige shit hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lurtz schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:17:
[...]

Convergance of fate is het trinket die je bedoelt hij haalt ongeveer 20 to 30sec van de 2,5 minute cd weg dus komt bijna in de buurt van elke breath welke 2min is. Dit is een normale drop van de BoS die van normal is al goed genoeg.

De Legendarie heeft je 2 charges van HRW en een reductie van 10% op de CD dus 2:15 sec per charge.
Als je de BoS 15 sec kan ophouden zonder HRW en dan HRW gebruikt kun je op de eerste Breath 2 charges gebruiken en op de 2de breath 1 charge.

Zonder BoS doet de specc ook nog best veel damage zorg dat je Pillar op CD gebruikt 1min cd en je gebruikt het bij de Breath dus meteen als hij van CD komt weer gebruiken anders is hij niet klaar voor de volgende breath. Daarnaast is Remorsell winter zeer sterk op moment met Gathering storm dus zorg dat deze altijd op CD is. Met 4set krijg je heel veel rime procs dus dan wordt Freezing fog interresent maar dan heb je iets nodig ter vervanging van Horn of Winter voor mij is dit 4set + trinket.

Heb als legendaries Prydaz stat stick en die reduced cd van Singragosas fury dus elke 2,5 min komt sindragosa voorbij gevlogen enkel is dit voor raiding de slechtste van alle dps legendaries enkel goed voor mythic +.

Stat weights er zijn niet echt breakpoints dus de enige manier om te weten wat in upgrade is op dit moment simmen na elke upgrade. Meestal zijn ilvl upgrades een dps increase vanwegen strenght.
Je wilt je stats wel wat verdeeld hebben dus ongeveer dit:
20% haste
20% crit
40%
Iets aan vers maar niet noodzakelijk
Zag een filmpje van een gast en die had BoS zo 1 min 50 up.. dat is ook waar je een beetje naartoe wilt met deze build want buiten de BoS uptime is de dps wel matig.

Ik zou die breakpoints niet zo nauw nemen.. check bijvoorbeeld wat dk's in een paar top guids maar e6ens. Zag gasten in Openess die meer dan 35% haste hanteren. Dit gaat dan wel ten koste van crit en mastery, maar hoe meer/sneller je runes up zijn des te sneller je RP kan generen en je de BoS motor kan laten branden.

Denk zelf dat de twee ultime legendaries die ring en de helm (dan increased HB talent nemen) zijn voor deze build.... haha en lol heb ze helaas beide nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tokens staan nu weer op 180k 175k. Ben benieuwd naar morgenochtend. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 07-02-2017 21:08 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 12:25
RustStorm schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:13:
Tokens staan nu weer op 180k 175k. Ben benieuwd naar morgenochtend. ;)
Nu ondertussen op 170k.
Ben ik blij dat ik mijne nog kon verkopen voor 200k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:55:
[...]

Nu ondertussen op 170k.
Ben ik blij dat ik mijne nog kon verkopen voor 200k :)
Ik stond op het punt een token te kopen om voor gold te verkopen. Maar aangezien het weer daalt, vind ik het niet meer interessant genoeg om te doen. ;) Lucky you met je 200k. Makkelijk aan goud te.komen op deze manier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Goed nieuws dat de prijs weer zakt.

(voor mij dan als kopen voor een sub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel is de token deze ochtend? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:10

Ryceck

Constants and Variables

RustStorm schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:25:
Hoeveel is de token deze ochtend? :D
http://www.wowtoken.info voor laatste info en trends :)

Momenteel 124,794 gold :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:03

Rannasha

Does not compute.

De prijs is al weer bijna terug op het oude niveau. Op zich niet zo heel gek, gezien het al een tijdje bekend was dat het omwisselen van tokens voor Battle.net balance er aan zat te komen. Iedereen met een flinke stapel goud die het WoW nieuws een beetje gevolgd heeft, zal allang heel wat tokens hebben ingeslagen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryceck schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:31:
[...]

Dat is ook zo. Vergeet die site steeds ;( en ik realiseer me dat je het ook gewoon op wowhead kunt zien. Doh!

Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:56
Gister een M+15 Halls of Valor gedaan. Duurde net even wat langer dan gedacht... haha! Ondanks de vele corpse runs toch goed vermaakt!

Net even Mn kistje gecheckt, er zat - hoe kan het ook anders - een 900 belt in. Laat ik daar nou net een legendarische equiped hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
hulkie schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:05:
Gister een M+15 Halls of Valor gedaan. Duurde net even wat langer dan gedacht... haha! Ondanks de vele corpse runs toch goed vermaakt!

Net even Mn kistje gecheckt, er zat - hoe kan het ook anders - een 900 belt in. Laat ik daar nou net een legendarische equiped hebben...
Dat is zooooo balen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-01 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:56:
[...]

Zag een filmpje van een gast en die had BoS zo 1 min 50 up.. dat is ook waar je een beetje naartoe wilt met deze build want buiten de BoS uptime is de dps wel matig.

Ik zou die breakpoints niet zo nauw nemen.. check bijvoorbeeld wat dk's in een paar top guids maar e6ens. Zag gasten in Openess die meer dan 35% haste hanteren. Dit gaat dan wel ten koste van crit en mastery, maar hoe meer/sneller je runes up zijn des te sneller je RP kan generen en je de BoS motor kan laten branden.

Denk zelf dat de twee ultime legendaries die ring en de helm (dan increased HB talent nemen) zijn voor deze build.... haha en lol heb ze helaas beide nog niet :(
Voor die hoge uptime heb je wel echt die legendaries nodig anders lukt dat echt niet maar is niet nodig om er alsnog goede damage mee te doen ( beter dan normale rotatie). Je meeste damage moet eigenlijk komen van Howling blast zelfs zonder de Legendary helm, dus ik moet ook gaan zorgen dat ik die Trait relics ergens vandaan haal wat nog leuk gaat worden. Daarnaast klopt het met wat je zegt over haste enkel wat mensen zeggen over haste is of je pakt 20% of je pakt 35% ertussen niet niet zo help vol. Maar wat andere zeggen is weer ga voor strenght als main indicator dus kijk naar ilvl voor alle gear met Strenght behalve trinkets.

Ik zelf gebruik op dit moment CoF + 4 set en heb als talents 312xx32

[ Voor 4% gewijzigd door Lurtz op 08-02-2017 10:43 ]

Wow: Runewielder# Tarren-Mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Ryceck schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:31:
[...]

Net eens gekeken naar deze website, in US is het wel heel gemakkelijk gratis te spelen zeg! praktisch elke week je quests doen en wat professions en je bent klaar..

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:28

junglebeast

hier staat iets

Moeten ze wel te kopen zijn. Alles is weer uitverkocht. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Ik heb er maar snel een zootje gekocht toen de prijs vandaag weer op z'n laagst stond. Heb ik voorlopig weer genoeg tokens om zonder sub geld te spelen. Heb toch niks anders uit te geven behalve wat repair en flight-point uitgaven.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah jammer had ik die tokens toch gisteren moeten verkopen :P
Zag het rond 19:00 op 186k staan.

Wel goed nieuws dat ze dalen want als het zo hoog blijft dan koop ik gewoon voor 15 euro game time.. als het weer rond de 100k blijft dan speel ik gewoon lekker door met in game gold. Farm eigenlijk vrij weinig, maar de inkomsten zijn nog steeds hoger dan de uitgaven en speel al vanaf legion launch alleen maar op tokens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Hoe farmen jullie zoveel dan?? ik zit op 50k sinds launch en dan koop ik niks ofzo.
repair en vliegen is het enigste waar ik voor betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:43
heb inmiddels een kleine 200 tokens verzameld :) maar idd ze zijn vaak uitverkocht op Defias :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirr0r schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:33:
Hoe farmen jullie zoveel dan?? ik zit op 50k sinds launch en dan koop ik niks ofzo.
Vrijwel alles via inkopen en verkopen op de AH (mats, BoE, enchants). Daarnaast soms wat farmen op de warrior die herbing/mining heeft. Ging voor de lols net voor de launch van legion solo soms wat WoD dungeon voor drops en gold, maar dit is vrij weinig in vergelijking tot gewoon beetje de AH in de gaten houden.

Met die transmo, mount en pet business schijn je ook "simpel" veel gold te kunnen maken, maar heb hier zelf geen verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mirr0r schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:33:
Dat vraag ik mij dus ook echt af, ik geef nu wel wat meer uit (speel bijna steeds met potions, flasks, etc., al maak ik deze wel meestal zelf), maar ik zie mijn gold maar dalen en dalen in aantal en dat zonder al te grote uitgaven in 1 keer (geen BoE's en dergelijke). Velen zeggen dat ze gemakkelijk passief gold binnenkrijgen en zo zelfs overschot hebben, maar dat snap ik echt niet, toch niet in deze expac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Gold mission op de Legion classhall table met bonus is vaak over de 2k voor me, ik verkoop overschot aan crafting mats, ik heb enigszins geluk gehad met BoE en pet drops, ik heb zo ongeveer een complete guild bank vol aan Draenor mats (stapsgewijs) op de AH gezet, wat oude 25HC raids en vast nog wat her en der.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 16:57
Order hall money is anders aardig goed als je de bonus weet binnen te halen. Daarnaast doe ik ook de pvp towers en dat is ook om de 2 levels wat gold met op lvl 49 een bonus van 2000. Ik heb engneering en die nieuwe hats kan ik ook voor 45k verkopen zonder dat ik er zelf een cent voor uit hoef te geven (infernal brimstone via alt enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft moeilijk om een geschikte guild te vinden zeg. Vandaag maar eens nieuwe poging ondernomen. Helaas vallen zaken zoals activiteit en voicechat niet te filteren bij het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:40:
Blijft moeilijk om een geschikte guild te vinden zeg. Vandaag maar eens nieuwe poging ondernomen. Helaas vallen zaken zoals activiteit en voicechat niet te filteren bij het zoeken.
Heb hier eigenlijk ook wel wat last van. :S Probeer een leuke guild te vinden voor wanneer ik tijd spendeer op Silvermoon (alliance) of Chamber of Aspects (horde),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Laatst online: 25-09 12:25
Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft :) Vanavond ook weer gemerkt waarom ik zo minimaal mogelijk pugs wil doen. Tank zegt phone 2 sec. 10 min later nog niet terug en toen viel de groep ook nog eens uit elkaar :(

Maar om positief te eindigen, de wow token raakt bijna weer de 150k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technophile
  • Laatst online: 18-11-2023
Is het überhaupt mogelijk om mid expansion weer in te stappen met de legendary artifact weapons? Lijkt me een substantiële achterstand die niet in te lopen valt als je nu nog moet beginnen met levelen + je artifact upgraden? Heb sinds Cataclysm niet meer serieus gespeeld, maar het jeukt nog steeds na al die jaren.

Ben weer begonnen: beste en slechtste keus ooit :P

[ Voor 7% gewijzigd door technophile op 14-03-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technophile schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 01:16:
Is het überhaupt mogelijk om mid expansion weer in te stappen met de legendary artifact weapons? Lijkt me een substantiële achterstand die niet in te lopen valt als je nu nog moet beginnen met levelen + je artifact upgraden? Heb sinds Cataclysm niet meer serieus gespeeld, maar het jeukt nog steeds na al die jaren.
De vraag is waarom niet eraan beginnen? :)
Ikzelf had een grote achterstand als ik Legion startte. Ik had een achterstand van 6 weken t.o.v. mijn guild members en vrienden.
Nu ja in het begin voel je dit wel een beetje maar ... je hebt altijd de mogelijkheid om vlug AP te farmen.

Natuurlijk als fresh 110 asap de AK starten en proberen die altijd up te hebben, dus bijna om de 3 dagen zorgen dat je een spare amount of resources hebt om de AK door te laten lopen.

Dan kan je eigenlijk vaak world quests focussen op AP waardoor je eigenlijk altijd het maximum aan AP kan behalen, dit samen met de bonus op eerste dungeon van de dag en ik denk PVP battle.

Ik denk wel dat je nog 'genoeg' tijd hebt om te starten met Legion, ook al heb je wel een achterstand. En met de volgende big patch zullen de loots in dungeons, world quests ook een boost krijgen waardoor upgearen on-par blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou inderdaad gewoon lekker gaan spelen en genieten van Legion. Want als je er nog niet mee bent begonnen is het echt wel de moeite waard. En zoals gezegd: de artifact weapons en bijbehorende powers, dat komt allemaal vanzelf wel. Zo lang jij er maar voor zorgt dat je die researches hebt lopen, ben je snel genoeg bij. :) En zodra je bij je main level 25 hebt gehaald, kan je bij je alts starten met level 20 research door een " heirloom " achtig item te kopen met je main. :) (vergeef me voor het niet weten van de exacte naam).

Nogmaals, lekker gaan spelen en ervaren hoe het is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:37
Ik ben zelf laat in legion begonnen sinds cataclysm en heb eigenlijk weinig tot geen nadelen gemerkt. Ondertussen kan ik relatief mee al help het dat ik geen raider oid ben en echt casual speel.
Nu met NightHold is het wel wat moeilijker om een groep te vinden aangezien ik max ilvl 860 oid ben maar eenmaal wat verder kan ik zo weer mee.

Ik ben nu op het gemak een 4de char naar 110 lvl aan het levelen aangezien me dat wat meer aantrekt dan echte end content.

Mijn gold maak ik ook vooral door te questen (+100k gold op 110 door simpel de quests te doen), een andere truc is de LFR in het oog te houden wanneer er extra bonus loot is voor healer of tank (heb ik beide). Krijg je ook zo makkelijk 1000 gold na een run door.
Op AH speel ik wel eens mee met het uitbouwen van een monopolie op 1 van de populaire mats, dwz alles opkopen van 1 mat aan een lagere prijs dan wat jij wil, daarna opnieuw posten voor jouw prijs. Undercutters koop je zelf op en maak je makkelijk winst. Nadeel is dat je wel moet campen bij het AH anders ben je zo de monopolie kwijt.
Daarnaast de gold missions voor je followers en de emissary chests leveren ook een makkelijke boost op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Kaap schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:40:
Wat zoek je precies als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:29:
[...]

Wat zoek je precies als ik vragen mag?
Ik zoek vooral een guild die buiten raids niet dood is. Dus gewoon elke avond mannetje of 20-30 online. En ook een actieve voicecom buitenom raids, waar een aantal van die 20-30 elkaar elke avond opzoeken om te lullen en te groupen. Niet die 4 officers die alleen op teamspeak of discord hangen. Gewoon...zoals vroegah :+

Ik ben echt niet meer geïnteresseerd in guilds waar mensen geen voicecom gebruiken. Een guild voor /g en een guildtag kun je op elke hoek in Dalaran wel vinden.

Buitenom dat ben ik wel een raider, vlak voor 7.1.5 wel gererolled van Resto Shaman (884ilvl/4/7M/3/3HC) naar Holy Priest. Priest is nu pas 858 dus die moet wel even voor die klaar is voor Nighthold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimDB schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:51:
[...]

Dat vraag ik mij dus ook echt af, ik geef nu wel wat meer uit (speel bijna steeds met potions, flasks, etc., al maak ik deze wel meestal zelf), maar ik zie mijn gold maar dalen en dalen in aantal en dat zonder al te grote uitgaven in 1 keer (geen BoE's en dergelijke). Velen zeggen dat ze gemakkelijk passief gold binnenkrijgen en zo zelfs overschot hebben, maar dat snap ik echt niet, toch niet in deze expac.
Ik maak met 2 max level characters toch zo'n 20k per week winst met alleen maar Emmisaries en Orderhall missions en wat er binnenkomt aan gold drops / gray's/ andere zaken die ik vendor. Redelijk passief dus.

Ik schat zelf dat de totale opbrengst zo'n 30-35k per week is, maar er gaat ook makkelijk 10-15k uit aan raid / M+ kosten.

Als je echt geld wil maken natuurlijk je proffs gebruiken, guildie van me heeft in Legion al miljoenen verdiend met Herb / Alchemy en zo zijn er vast nog wel wat andere proffs die het goed doen, en natuurlijk is er nog altijd het bespelen van de AH.
Wognummer schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:47:
heb inmiddels een kleine 200 tokens verzameld :) maar idd ze zijn vaak uitverkocht op Defias :(
Is de token limiet opgeheven :o eerder kon je er geloof ik maar 36 kopen per 24 maand of iets in die richting, en ik dacht max 10 per account in je bags hebben. Tokens zijn trouwens region wide, dus uitverkocht op Defias is uitverkocht in heel de EU.

[ Voor 17% gewijzigd door Dennism op 09-02-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dennism schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:46:
[...]
Ik maak met 2 max level characters toch zo'n 20k per week winst met alleen maar Emmisaries en Orderhall missions en wat er binnenkomt aan gold drops / gray's/ andere zaken die ik vendor. Redelijk passief dus.

Ik schat zelf dat de totale opbrengst zo'n 30-35k per week is, maar er gaat ook makkelijk 10-15k uit aan raid / M+ kosten.

Als je echt geld wil maken natuurlijk je proffs gebruiken, guildie van me heeft in Legion al miljoenen verdiend met Herb / Alchemy en zo zijn er vast nog wel wat andere proffs die het goed doen, en natuurlijk is er nog altijd het bespelen van de AH.
20k winst per week :o Dan moeten mijn uitgaven wel een pak hoger liggen, want ik doe ook steeds mijn Emissaries, Order Hall missions en dergelijke... Tenzij je ook gold quests doet? Want die laat ik wel bijna altijd links liggen :D

Ach ja, zolang ik rondkom en mijn consumables/enchants kan blijven kopen is het goed, dat was het probleem op mijn main, waar ik tegen men break voor kerst nog maar 5k op had, komende van een ~200k...
Kaap schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:04:
[...]
Ik zoek vooral een guild die buiten raids niet dood is. Dus gewoon elke avond mannetje of 20-30 online. En ook een actieve voicecom buitenom raids, waar een aantal van die 20-30 elkaar elke avond opzoeken om te lullen en te groupen. Niet die 4 officers die alleen op teamspeak of discord hangen. Gewoon...zoals vroegah :+

Ik ben echt niet meer geïnteresseerd in guilds waar mensen geen voicecom gebruiken. Een guild voor /g en een guildtag kun je op elke hoek in Dalaran wel vinden.

Buitenom dat ben ik wel een raider, vlak voor 7.1.5 wel gererolled van Resto Shaman (884ilvl/4/7M/3/3HC) naar Holy Priest. Priest is nu pas 858 dus die moet wel even voor die klaar is voor Nighthold.
^ Dit, ben na kerst gestopt met raiden op men main (Hunter was al een tijdje men ding niet meer en de sfeer in de guild was ook niet al te best) en heb dan maar gererolled naar Mage (op een andere realm, aangezien ik Alliance ook beu was na 3 jaar), maar ondanks de progress op men main en het snelle gear process op men Mage heb ik nog steeds geen guild gevonden... Best wel jammer, omdat pugs tegenwoordig ook de meest belachelijke iLevel vereisten stellen, wat natuurlijk het gearen toch wel hindert...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technophile
  • Laatst online: 18-11-2023
Edit: ik zie dat private servers bespreken niet toegestaan is, heb mijn post even ge-edit. Legion it is ;) Ben in elk geval psyched om WoW weer eens uit te proberen. Eens kijken of ik mijn Warrior, DK, Hunter, of Priest ga levelen.

[ Voor 86% gewijzigd door technophile op 10-02-2017 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Gisteren een productieve middag gehad op mijn DH:
Broken Isles Pathfinder, Part One gehaald
Level 34 op mijn 2e Artifact gehaald.
Mijn enige legendary een upgrade gegeven naar iLvl 940.
Nog 2 Reputations naar Exhalted gekregen
..weer geen mount van Onyxia ;)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En, dames en heren, wie kan ik al feliciteren met de Pink Love Rocket? :)

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 10-02-2017 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mij nog niet, dat ding is me al jaren aan het ontwijken en dat is nu nog niet anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Gisteren met de guild begonnen aan Nighthold HC nadat we normal hebben gecleared gisteren.
Eerste 3 bosses gingen ook al heel simpel. Zondag de rest clearen van HC. Ben gisteren dik geboost met drops van iLvlv 872 naar 883 :)

Ik zit nog stuck met Broken Isles Pathfinder, Part One. Alles gehaald alleen de Suramar questline maar daar mis ik dus rep voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Mirr0r schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:06:
Gisteren met de guild begonnen aan Nighthold HC nadat we normal hebben gecleared gisteren.
Eerste 3 bosses gingen ook al heel simpel. Zondag de rest clearen van HC. Ben gisteren dik geboost met drops van iLvlv 872 naar 883 :)

Ik zit nog stuck met Broken Isles Pathfinder, Part One. Alles gehaald alleen de Suramar questline maar daar mis ik dus rep voor :(
Veel plezier met Auriel, Star Augur, Elisande en Gul'Dan.

Die zijn echt wel een hele step up in vergelijking met de eerdere bosses.

Zit op 9/10HC nu, Gul'Dan is echt wel pittig >:), mooi gevecht ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mirr0r schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:06:

Wij gaan er zondag aan beginnen na gisteren normal gecleared te hebben in iets minder dan 2,5 uur. Gaat echter een hele uitdaging worden, hebben te weinig mensen voor 2-3-9 en te weinig fatsoenlijke dps voor hc. 2 guildies kregen het gisteren voor elkaar om de complete burn phase voor Star Augur gefeared te zijn doordat ze steeds naar de Thing bleven kijken. Tel daarbij een feral die met het hoogste ilvl in de raid structureel de laagste dmg weet te doen (en "geen gold" heeft voor enchants, gems en runes enzo) en iemand die de mechanics wel netjes volgt maar er gewoon de nummers niet uitkrijgt en dan kom ik tot de conclusie dat dit heel heel lastig gaat worden.
Ik voorspel dus guild drama inc, aangezien een deel van de raid wel degelijk hc wil gaan maar niet ten koste van de slechte spelers, terwijl een ander deel (oa ikzelf) die spelers zo langzaamaan wel zat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leogeran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 17:32
toolkist schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:03:
[...]

Wij gaan er zondag aan beginnen na gisteren normal gecleared te hebben in iets minder dan 2,5 uur. Gaat echter een hele uitdaging worden, hebben te weinig mensen voor 2-3-9 en te weinig fatsoenlijke dps voor hc. 2 guildies kregen het gisteren voor elkaar om de complete burn phase voor Star Augur gefeared te zijn doordat ze steeds naar de Thing bleven kijken. Tel daarbij een feral die met het hoogste ilvl in de raid structureel de laagste dmg weet te doen (en "geen gold" heeft voor enchants, gems en runes enzo) en iemand die de mechanics wel netjes volgt maar er gewoon de nummers niet uitkrijgt en dan kom ik tot de conclusie dat dit heel heel lastig gaat worden.
Ik voorspel dus guild drama inc, aangezien een deel van de raid wel degelijk hc wil gaan maar niet ten koste van de slechte spelers, terwijl een ander deel (oa ikzelf) die spelers zo langzaamaan wel zat is
Dan gaat het nog lastig worden.. Als de sfeer goed is zou ik blijven, maar als dat ook minder wordt, eieren voor je geld kiezen en gelijkdenkende zoeken! Heb je veel meer plezier van, en daar game je voor (denk ik zo).

Wijzelf gaan zondag de laatste 2 maar clearen in HC! :D
gisteren 7/7mythic gelopen in EN.. anderhalf uur met pug.. iedereen ilvl 895+ (equiped) wil het wel hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
toolkist schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:03:
[...]

Hoe kun je in godsnaam geen gold voor enchants ed hebben? Met missies en paar world quests lukt dat al lijkt me? Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashrah schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:26:
[...]

Veel plezier met Auriel, Star Augur, Elisande en Gul'Dan.

Die zijn echt wel een hele step up in vergelijking met de eerdere bosses.

Zit op 9/10HC nu, Gul'Dan is echt wel pittig >:), mooi gevecht ook.
Nice, wij zitten op 8/10HC. Alhoewel ik me nog wel irriteer aan het geklungel van sommigen op eerdere bosses waardoor we de helft van de gevechten eindigen met 3-4 van de 20 man dood en alle CR gebruikt.

Vooral de frost debuff blijft lastig voor mensen. En maar klagen dat ze niet weten naar wie ze toe moeten lopen om die te clearen. Terwijl je met een klein beetje verstand weet dat je dat grotendeels zelf in de hand hebt. Alleen niet bij de debuffs die de boss cast, maar die worden netjes in DBM aangekondigd dus daar heb je ook geen excuus.
Sn3gG3l schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:41:
[...]

Hoe kun je in godsnaam geen gold voor enchants ed hebben? Met missies en paar world quests lukt dat al lijkt me? Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt.
Wij hadden er gisteren één die 225 food bij zich had en geen flask, want het is zo duur :X Terwijl in onze guild iedereen raid supplies voor 50% van AH prijs verkoopt zolang deze voor gebruik in onze raids bedoeld zijn. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 25-09 10:23
Vanavond maar even weer door met mijn frost mage om die naar 110 te knallen. In tegenstelling tot de andere classes die ik heb gemaxed is dit wel werken voor je centen. Maar toch speelt het lekker weg dus op naar de 110 met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:28

junglebeast

hier staat iets

Gister een uitstekende raid gehad. Alles one shot, en dat zeker met 4 of 5 ninja pulls. Dan merk je ook wel dat we zo stiekem wel Normal outgearen. :)
Zeker met een 2tal die gewoon lekkere dps doen. https://www.warcraftlogs....rzWL#boss=-2&difficulty=0

Zag in het begin niet veel upgrades, maar Elisandre (head tier) en Gul'dan (Belt+socket) maakte dit dan weer goed. Dus maandag op naar de Heroic bosses.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
RustStorm schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:50:
En, dames en heren, wie kan ik al feliciteren met de Pink Love Rocket? :)
Al 3 dagen lang met 40(!) characters per dag er door heen gegaan. Denk dat ik in mijn totale wow carrière de 1000 pogingen nu wel haal. Maar helaas nog niks :'(

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Zertaxka schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:58:
[...]

Al 3 dagen lang met 40(!) characters per dag er door heen gegaan. Denk dat ik in mijn totale wow carrière de 1000 pogingen nu wel haal. Maar helaas nog niks :'(
40 chars! Holy moses. Kom ik aan met m'n vier poppetjes per dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:58:
40 chars! Holy moses. Kom ik aan met m'n vier poppetjes per dag :D
scheelt dat je al vanaf lvl 16 er in kan dit jaar :P
29 x lvl 100+ en dan nog de nodige lvl 90's kom ik dus aan de 40 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Zertaxka schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 19:01:
[...]

scheelt dat je al vanaf lvl 16 er in kan dit jaar :P
29 x lvl 100+ en dan nog de nodige lvl 90's kom ik dus aan de 40 8)
Ja las het maar hou verder niet zo van alts levelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-09 09:46
Sinds gisteren weer begonnen met wow; het begon een beetje te kriebelen. Meteen op de eerste dag m'n hidden artifact binnen geharkt (frost mage). Super tof! Spelen er nog mensen op Ravencrest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:41:
[...]

Tja dat heb ik haar ook aangegeven.. Maar dan wordt ze pissig en krijg je opmerkingen als 'ik heb het druk als alleenstaande moeder met kind' terwijl ze echt de hele dag online is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
toolkist schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:50:
[...]

Tja dat heb ik haar ook aangegeven.. Maar dan wordt ze pissig en krijg je opmerkingen als 'ik heb het druk als alleenstaande moeder met kind' terwijl ze echt de hele dag online is ;)
Zelfs als je druk bent kan je alleen al met missions, emissaries 3-4k per dag verdienen. Dat is nog zonder het verkopen van mats en/of het gebruik van proffessions :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Zertaxka schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:58:
[...]

Mja dat ding is lastig te farmen. Ik zit dit jaar op 15 chars nu ik ook de low level altjes die ik verder niet level (meestal op andere realms, om ff wat te proberen etc) nu ook mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe het elke dag maar met 5 toons. No luck yet...net zo min als het vinden van een guild overigens. Wordt wel vervelend zo om bepaalde content niet te kunnen doen wegens gebrek aan een groep mensen.

Dus maar NH en TOV middels LFR doen, hopende op een titanforged of legendary. Ik heb tevens niet zo'n behoefte om M+ en Kara te puggen. Liever met een guild / groep bekenden.

En anders mag wat mij betreft de volgende expansion wel weer gaan komen. Deze is op basis van de laatste weken behoorlijk gecrashed,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Laatst online: 17-09 21:50
Kaap schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 14:28:
Ik doe het elke dag maar met 5 toons. No luck yet...net zo min als het vinden van een guild overigens. Wordt wel vervelend zo om bepaalde content niet te kunnen doen wegens gebrek aan een groep mensen.

Dus maar NH en TOV middels LFR doen, hopende op een titanforged of legendary. Ik heb tevens niet zo'n behoefte om M+ en Kara te puggen. Liever met een guild / groep bekenden.

En anders mag wat mij betreft de volgende expansion wel weer gaan komen. Deze is op basis van de laatste weken behoorlijk gecrashed,
Je kunt altijd joinen bij onze guild op magtherdion. Hebben nog wel goede healers nodig :)
Guild Brotherhood of Might. Alliance . Elke avond genoeg mensen online

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:39
Ik ben nieuw in WoW.. ben gewoon op level 1 gestart. Snap er werkelijk waargeen snars van. Maar vind het wel leuk! Ben nu level 12 (Gnome rogue) en kan nu skinnen en leatherworking.
Mensen verder nog tips voor me? Of gewoon blijven questen en de rest volgt dan vanzelf??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Laatst online: 17-09 21:50
Korkss schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:49:
Ik ben nieuw in WoW.. ben gewoon op level 1 gestart. Snap er werkelijk waargeen snars van. Maar vind het wel leuk! Ben nu level 12 (Gnome rogue) en kan nu skinnen en leatherworking.
Mensen verder nog tips voor me? Of gewoon blijven questen en de rest volgt dan vanzelf??
Lees de topic start. En op world of Warcraft.com staat ook genoeg. Probeer in een huis te geraken zodat je daar ook tips kunt vragen. Verder geniet van het questen want hoe meer chars je levelled hoe sneller het moet van jezelf >:)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neem vooral de tijd en quest alles uit. Zeker als nieuwe speler zijn de story lines erg boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 08:35
Ik zou zeker niet als Rogue beginnen, als eerste char.
Liever hunter/warrior/paladin/druid/Shaman.
Classes die leuk zijn om in je eentje te gamen en waarbij je niet zo enorm squishy bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rogue is heel leuk om mee te spelen. Tuurlijk, de kans dat je dood gaat is groter dan bij bijvoorbeeld een warrior of paladin. MAar spelen wat je leuk vindt is het belangrijkste. En lekker de quests doen, gebieden verkennen en zien wat WoW allemaal te bieden heeft. De verhaallijnen zijn, zoals Kaap zei, erg boeiend wanneer je het allemaal voor de eerste keer doet. :) Dus, lekker doorgaan en ervaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:37
Afgelopen weekend met een guildie DHT mythic aan het lopen geweest. Als tank (ik) en healer (guildie) is het een stuk relaxter lopen dan met een complete pug. De dps weet over het algemeen wat er wordt verwacht en met ikzelf als laagste ilvl is er geen stressen aan. Doet me afvragen waarom ik niet meer mythics loop.

Shaman heb ik ondertussen op 105 maar ik concentreer me vooral op de JC profession. Deze questline krijgt voorrang (na de artifact lijn) zodat ik zo snel mogelijk de juiste jewels kan maken voor al mijn andere chars. Zonde dat de inscription profession geen daadwerkelijk voordeel meer heeft, er zijn genoeg kopers dat ze willen maar dat ze niet meer nodig zijn maakt het toch allemaal net iets minder.
Ik denk met de shaman de pandaria content te lopen zodat ik de JC mounts kan beginnen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Shaman gisteren naar 110 getild, dat is nummer 4 voor zover.
Daarnaast Gul'dan trinker op mijn warlock mogen ontvangen. Vanavond maar weer verder met heroic Nighthold, Krosus even doen en dan op naar Star Augur ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Deze week staat de agenda heerlijk leeg, dus eens even lekker knallen. Ben met m'n DK 110 geworden. Per quest gebied doe ik er ongeveer gemiddeld 2 uur over denk ik, Asz en Val mss wat minder, HM en SH wat langer. Hoe lang staat ongeveer voor Suramar? Ook zoiets? Wil ff alle gebieden afmaken voor Pathfinder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:51
marijnvtg schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:23:
Deze week staat de agenda heerlijk leeg, dus eens even lekker knallen. Ben met m'n DK 110 geworden. Per quest gebied doe ik er ongeveer gemiddeld 2 uur over denk ik, Asz en Val mss wat minder, HM en SH wat langer. Hoe lang staat ongeveer voor Suramar? Ook zoiets? Wil ff alle gebieden afmaken voor Pathfinder..
"Helaas" is in dit geval Suramar niet een zone zoals Hightmountain en de andere zones. Je hebt namelijk een erg lange questline in Suramar (deze is overigens wel heel erg leuk). Ik weet eigenlijk niet hoe lang de gehele area doet, maar ik weet ook niet hoever je moet zijn qua questing voor de Pathfinder achievement. Heb zelf laatst een nieuwe character aangemaakt, en mijn sub is nu verlopen. Over een paar weken maar weer opnieuw subscriben. Ben overigens niet gestopt omdat ik het niet meer leuk vond, maar omdat ik af en toe tijd wil vrij maken voor andere games :P.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren op mijn Priest mijn eerste legendary mogen looten. Vrij vlot eigenlijk, ik heb misschien max 2 weken aan WQ's gedaan en dit was pas mijn 3de Mythic+0. In ieder geval de 2nd BiS voor Holy Priest van de 1ste boss uit HoV. Lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Suramar revered zal je wel iets langer gaan duren dan 2 uur mocht je de pathfinder part one willen. Suramar is redelijk reputation locked met wat je kunt doen. Ik zou zeggen, prop je kirin tor WQ reward in Nightfallen rep, doe de withered training elke keer wanneer die er is (max iets van 425 per keer iirc) en natuurlijk gewoon de emissary bags. Elke dag ook de suramar wq's doen levert ook weer wat rep op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
@Diigii en @Akaendra, thanks, ik ga het wel zien :P. Die withered training moet ik ook eens induiken, vaak voorbij zien komen op het forum, maar zelf nooit in het spel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
toolkist schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:50:
[...]

Wij zijn er gisteren mee begonnen om stricter te zijn op enchants. Mensen die mythic willen raiden en dan aan komen zetten met cheap enchant, low stat food en geen pots mogen op de bank totdat ze het fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Wat ook nog een extra time sink is in Sarumar is dat je voldoende Ancient Mana moet hebben om sommige quests te kunnen doen.

Om de withered training WQ te kunnen doen heb je volgens mij bijvoorbeeld ook 400 Ancient Mana per keer nodig.

Ergens in de quest line heb je ook een paar keer een stevige voorraad AM nodig om een quest te kunnen doen. En soms moet je de quest givers ook nog eens 50 AM voeren wil je met ze kunnen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:45
Voor die ancient mana: zorgen dat je je max capaciteit vergroot en vooral rondom de vineyard zoeken. Daar zul je heel veel ancient mana vinden als er niet te veel concurrentie is. Er is trouwens ook een shoulder enchant die je extra geeft.

Wat me er aan doet denken dat ik zelf volgens mij nog steeds niet de max capaciteit heb :p Maar ja, heb het ook niet meer nodig.

Hopelijk binnenkort weer eens een legendary. Schiet niet op zo. Weer even geleden en heb geen enkele goede legendary voor dps. We zullen maar zeggen dat de kans steeds groter wordt dat er een goede dropt :p

[ Voor 5% gewijzigd door IntToStr op 13-02-2017 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jongens!! Waarom maken jullie me nou niet eens blij met de mededeling dat iemand een Pink Love Rocket heeft geloot?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
RustStorm schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:17:
Jongens!! Waarom maken jullie me nou niet eens blij met de mededeling dat iemand een Pink Love Rocket heeft geloot?!
Omdat hij niet bestaat!
Zit hem te farmen met 17 characters en nog geen prijs. En de jaren daarvoor ook telkens hard geprobeerd maar geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Hier 15 chars, maar ook nog niks :/ Ook die Heartbreaker toy nog steeds niet..

Maar we gaan stug door.. ook om de tokens te farmen voor de nieuwe toys die zijn toegevoegd weer. De love boat will be mine aan t einde van deze weken.

En vanaf morgen ook ff bezig met die Heroes of the Storm cross promotion mount.

Edit; ik heb afgelopen weekend wel eindelijk de mount voor de Free for all pvp world quests binnengehaald. Tof ding :)

[ Voor 16% gewijzigd door icemotion op 13-02-2017 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Potverdorie! Jammer zeg! Doet me wel realiseren dat ik echt uber lucky ben geweest enkele jaren terug.

Ook gezien dat er nieuwe toys beschikbaar zijn. Merk alleen dat ik alle motivatie kwijt ben geraakt om achter dat soort dingen aan te gaan. Dus ik vermoed dat ik einde van deze holiday geen nieuwe toys zal hebben. BoP zeker dat ding he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
_Peter2_ schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:21:
Wat ook nog een extra time sink is in Sarumar is dat je voldoende Ancient Mana moet hebben om sommige quests te kunnen doen.

Om de withered training WQ te kunnen doen heb je volgens mij bijvoorbeeld ook 400 Ancient Mana per keer nodig.

Ergens in de quest line heb je ook een paar keer een stevige voorraad AM nodig om een quest te kunnen doen. En soms moet je de quest givers ook nog eens 50 AM voeren wil je met ze kunnen praten.
Ancient mana is niet het probleem, de max vergroten en dan gewoon farmen die dingen. Ik vind het allergrootste probleem met Surama (voor alts) de reputation lock. Ik heb het nu voor 2 chars helemaal gedaan (Monk en Pally), maar de volgende in lijn (Warrior) dit zit nog maar net over Revered. En dan heb ik een Druid/Priest/Shaman die nog geeneens zijn begonnen aan Suramar, omdat ik me er niet toe kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
thundermo schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:53:
[...]

Ancient mana is niet het probleem, de max vergroten en dan gewoon farmen die dingen. Ik vind het allergrootste probleem met Surama (voor alts) de reputation lock. Ik heb het nu voor 2 chars helemaal gedaan (Monk en Pally), maar de volgende in lijn (Warrior) dit zit nog maar net over Revered. En dan heb ik een Druid/Priest/Shaman die nog geeneens zijn begonnen aan Suramar, omdat ik me er niet toe kan zetten.
Ik ben er op bepaalde punten tegenaan gelopen dat ik weer AM tekort kwam voor een volgende quest

spoiler:
Vooral als je die mercenariy moet inhuren, die kost een sloot aan AM (2x 800 nodig meen ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:48:
Gisteren op mijn Priest mijn eerste legendary mogen looten. Vrij vlot eigenlijk, ik heb misschien max 2 weken aan WQ's gedaan en dit was pas mijn 3de Mythic+0. In ieder geval de 2nd BiS voor Holy Priest van de 1ste boss uit HoV. Lekker :P
Naice. Brengt je ilvl aardig omhoog lijkt me. Hoe hoog zit je nu ?
Zelf mijn monk sinds een week op lvl 110. Gisteren 3e relic slot unlocked waardoor ik nu op 854 ilvl uitkom.
Vervelendste om te gearen is toch wel van 800 naar 815. Ze kunnen nu onderhand de WQ rewards wel gelijk op 835+ laten beginnen. Maar goed hopelijk ook snel een legendary op de monk. Alleen vallen de wachttijden als dps me tegen of je komt zelfs de lage Mythic+ met 854 nog niet in 8)7
Zal dus wel gaan gebeuren dat ik met de monk wel weer zal gaan healen, net zoals met mijn Paladin en Shaman :P
RustStorm schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:17:
Tot nu toe elke dag nog met 40 chars er doorheen gegaan maar helaas.
Kans op de mount is ook vrij klein, 1 op 3333 oid.
Zal zelf wel rond de 1000-1100 kills zitten dus denk als je de mount al hebt dat je vrij veel geluk hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:04:
[...]
Naice. Brengt je ilvl aardig omhoog lijkt me. Hoe hoog zit je nu ?
Zelf mijn monk sinds een week op lvl 110. Gisteren 3e relic slot unlocked waardoor ik nu op 854 ilvl uitkom.
Vervelendste om te gearen is toch wel van 800 naar 815. Ze kunnen nu onderhand de WQ rewards wel gelijk op 835+ laten beginnen. Maar goed hopelijk ook snel een legendary op de monk. Alleen vallen de wachttijden als dps me tegen of je komt zelfs de lage Mythic+ met 854 nog niet in 8)7
Zal dus wel gaan gebeuren dat ik met de monk wel weer zal gaan healen, net zoals met mijn Paladin en Shaman :P
Schoot er meteen +6 omhoog. Die legendaries droppen nu meteen als 940.

Ik heb nog een poging gedaan op mijn Shaman te blijven want dat ilevel en experience is gewoon veel beter, maar ik vind Holy Priest veel leuker en interessanter healen. En class theme zoveel leuker dan Shaman.

Goed, wel lager ilevel, 865, en de vaste club waar ik eerst M+ mee deed is niet meer, dus het is een bijna onmogelijk taak om nog terug op raid niveau te komen. Maar goed, tis niet anders, liever class spelen wat naar mijn zin is, en dan maar de hoop op de volgende expansion houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
_Peter2_ schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:02:
[...]

Ik ben er op bepaalde punten tegenaan gelopen dat ik weer AM tekort kwam voor een volgende quest

spoiler:
Vooral als je die mercenariy moet inhuren, die kost een sloot aan AM (2x 800 nodig meen ik)
Ik doe dan een rondje rond de Waning Crescent of rond de Vineyard. Als je dat een goede twintig minuten doet, dan krijg je ze op een goed tempo binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirr0r
_Peter2_ schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:02:
[...]

spoiler:
800 + 1200 zover ik het weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:39
Vraagje, ik draag leather armor, dus ben maar skinning en leatherworking gaan doen. Dat lijkt me prima. Maar ben nu ook met een mage begonnen. Zijn er nog aanraders voor andere professions enzo?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Pagina: 1 ... 69 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.