Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Devler schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:15:
Enkele dagen ziek geweest en na de WQ's van mn 3 &&à's toch maar besloten om de shaman naar 110 te lvlen. Eerder had ik al gemeld dat ik de Draenor content graag wilde skippen en door TW dungeons is dat ook aardig gelukt (zoals de MoP content, heb ik volledig overgeslagen). Momenteel toch in draenor op lvl 97 als elemental, resto zag ik niet echt zitten. Dankzij de heirlooms tot lvl 100 op enkele uren goed kunnen vorderen.

Op lvl 98 krijg ik de kans om naar legion te verhuizen, alleen vraag ik me af of dit wel het beste idee is?

Verder amuseer ik me vooral met de Fire Mage aangezien in mijn geval de nieuwe patch een hoop dps heeft toegevoegd. Met de paladin zijn we in de guild begonnen met casual mythics te clearen zodat we de vault wat aanvullen.
Ik ben ook naar Legion gegaan op 98, gaat perfect. Ik heb hier 3 van de 4 zones helemaal doorlopen, en van de 4e enkel de eerste paar quests. Moest zelfs nog op max lvl hier verder gaan omdat ik niet eens genoeg reputatie had om de dailys te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-01 20:21
Ben eindelijk naar jaren bij dezelfde guild gezeten te hebben sinds het begin van mijn WoW leven begin Wotlk, overgestapt naar een andere guild waar een deel van de oud leden in zitten van de oude guild die een wat meer progress georiënteerde raid groep hebben opgezet.

De eerste reset van NH meteen door NH normal gerushed zonder al te veel moeite. Daarna HC in gegaan eerst 5 bosses leverde niet al te veel problemen op pas bij Tichondrius moesten we even de mechanics duidelijk krijgen voordat de boss down wilde gaan.

Daarna pas de eerste kleine bottleneck bij Botanist hier moet je je wel 100% aan de tacts houden anders loopt het redelijk snel fout af.

Star Augur is daarna een echt een saaie boss tussen Botanist en de naar mijn idee moeilijkste boss in NH Grand Magistrix Elsande. Hebben de eerste week Guldan naar phase 3 gekregen.

Deze week zijn we meteen HC ingedoken en in een raid 9/10 gecleared nu hebben we een hele raid avond voor Guldan of mogelijk tijd voor Mythic op zondag.

Wow: Runewielder# Tarren-Mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, wat is de meest 'easy' way om NH te clearen? Welke volgorde van bazen doen jullie?

De eerste 3 bazen zitten natuurlijk vast, maar daarna heb je een mogelijkheid om de bazen te kiezen.
Ikzelf zit in een nieuwe heeeeeeel casual raid guild (1, soms 2 raid avonden per week van elk 3 uur) en we doen de eerste 3 bazen zoals voorzien, daarna doen we spellblade en krosus. Maar nu gaan we naar botanis en die levert wel wat moeilijkheden op. Best try is 29% denk ik. (gisteren was eerste keer en hadden maar 20 minuten meer over, dus was eventjes ... we zien wel wat er gebeurt. Andere bazen voelden veel gemakkelijker)
Maar nu hoor ik dat tichondrius dat net iets gemakkelijker is en meer toelaat om fouten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
eerste normal clear die wij deden was ook eerste 3 > spellblade > krosus

maar dat was meer omdat we niet zozeer wisten waar de rest zat XD
Daarna Tichondrius > Star Augur > Botanist gedaan.

Botanist is op normal niet heel moeilijk, gewoon opletten en vooral die vuurbommen staggeren (dus wachten tot de debuff gecleared is alvorens je de volgende doodmaakt. Botanist is ook denk ik wel een stapje up op de andere bazen. Wij hebben langer op Star Augur gezeten (iets met tanks die debuffs niet goed begrepen en dat we probeerde de Thing that should not be te bruteforce negeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 08:35
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:32:
Vraagje, wat is de meest 'easy' way om NH te clearen? Welke volgorde van bazen doen jullie?

De eerste 3 bazen zitten natuurlijk vast, maar daarna heb je een mogelijkheid om de bazen te kiezen.
Ikzelf zit in een nieuwe heeeeeeel casual raid guild (1, soms 2 raid avonden per week van elk 3 uur) en we doen de eerste 3 bazen zoals voorzien, daarna doen we spellblade en krosus. Maar nu gaan we naar botanis en die levert wel wat moeilijkheden op. Best try is 29% denk ik. (gisteren was eerste keer en hadden maar 20 minuten meer over, dus was eventjes ... we zien wel wat er gebeurt. Andere bazen voelden veel gemakkelijker)
Maar nu hoor ik dat tichondrius dat net iets gemakkelijker is en meer toelaat om fouten te maken.
2 raiden per week, van elk 3 uur. hoe kan je dit casual noemen?
Wat is dan 'hardcore' raiden? 4 avonden / week?
Redelijk nutteloos om 4 avonden / week te raiden, aangezien je door de mythic+ allemaal eigenlijk al overgeared bent, in zo'n guilds.

Zie je toch ook vaak.
'casual raiding guild, looking for new members to fill our mythic roster'
:F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Qinshi schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:56:
[...]

Redelijk nutteloos om 4 avonden / week te raiden, aangezien je door de mythic+ allemaal eigenlijk al overgeared bent, in zo'n guilds.

Zie je toch ook vaak.
Beetje een vervelende post van je. Dat jij dat niet casual vindt prima, blijkbaar vindt hij/zij dat wel. Tis niet dat er kei harde regels zijn wat hardcore/semi hardcore/casual etc is.
Sowieso kun je dat op meerdere manieren zien. Aantal raids, duur van de raids, benodigde attendance, benodigde voorbereiding, om er maar een paar te noemen.
Dus ja, dan kun je ook zomaar casual raiden als je mythic niveau raid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ben het met toolkist eens. Iedereen bepaalt op zijn manier wat Casual is en wat niet.

Ik ben onlangs overgestapt van mijn puur sociale guild met slechts nog 1-2 real life vrienden naar een wat grotere guild. Deze grotere guild heeft een hardcore raiding team van 2 avonden per week. En een social raid, ook 2 avonden per week.

De hardcore raid is echt gericht op progressie. Tacts weten is verplicht. Je moet flasks en pots en andere buffs meenemen. Je gear moet optimaal zijn, etc..

Social is precies dat, social. Minder druk, als je online bent en je hebt er zin in dan kan je op dat moment nog mee. Foutjes maken mag, jezelf van te voren inlezen hoeft vooral niet en we zien wel wat we neer krijgen. Naar dps meters wordt er niet gekeken.

Maar beide zijn voor evenveel uur ingeroosterd qua events.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-09 21:28

junglebeast

hier staat iets

Mirr0r schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:39:
ik zit nu op 857 iLvl met mijn druid en kom niet verder :(
LFR dropt 845 en -
WQ ook 845 max

welke mythic niveau zou ik aankunnen omdat maar te kunnen spammen?
Mijn guild geeft aan zodra ik 860+ ben mag ik mee met de raids.
Denk dat +5-7 wel goed moet kunnen. Ze kan zelfs tot +9 proberen met de 'goeie' affixes, en als boost groep bijv.
LFR Nighthold is trouwens 855+. Dat kun je ook prima doen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
junglebeast schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:53:
[...]

Denk dat +5-7 wel goed moet kunnen. Ze kan zelfs tot +9 proberen met de 'goeie' affixes, en als boost groep bijv.
LFR Nighthold is trouwens 855+. Dat kun je ook prima doen.
thanks! heb deze week een +6 key weten te bemachtigen dan ga ik deze zelf healern. dan weet ik in ieder geval nu wat ik kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Kaap schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 06:12:
Frostmane trouwens misschien wel de server met de grootste actieve nederlandstalige raiding community. Draenor heeft ook veel NL guilds, maar kwalitatief is het niet geweldig. De beste NL raiding guilds zitten allemaal daar op Frostmane.

Dude Where's My Mount 7/7M
Riptide 7/7M
Second Nature 4/7M

Wat is er trouwens gebeurd met Outlawz, die best-off van Dude en Century Gaming? Die zijn tot 6/7M gekomen maar lijken geklapt?

En dan nog 3 NL guilds die 7/7HC EN zijn.
Outlawz is ontstaan uit de raidgroep Revolution, tijdens WoD het "eliteteam" van "Dude where's my mount". Goede gasten en erg ambitieus, erg directe jongens. Je moest/moet goed kunnen incasseren en jezelf niet al te serieus nemen wil je het er volhouden of erbij horen. Dit bedoel ik overigens niet negatief, de jongens werden naar mijn mening regelmatig verkeerd geïnterpreteerd. Ze deden competitief erg goed mee in WoD (stonden in top 10 van de server uit mijn hoofd) en hebben net Archimonde niet kunnen neerhalen op Mythic.

Uiteindelijk is er toen toch een bom gebarsten en zijn ze allemaal een beetje gaan freewheelen. Oftewel: andere guilds, andere raidgroeps, of volledig stoppen. Uiteindelijk kon niks echt voldoen aan wat ze gewend waren, dus wilde ze opnieuw beginnen. Geluk bij een ongeluk: Century Gaming viel uit elkaar, het werd dus een merge. Logischerwijs werd gedacht dat de fusie van dit "clubje" het "eliteteam" zou vormen binnen "Dude", maar dit wilde ze uiteindelijk niet. Het is toen dus Outlawz geworden wat lekker van start ging, helaas heeft het niet lang mogen duren. Wat ik uiteindelijk weet is dat er veel (merendeel) zijn getransfered naar de Horde kant op een andere server, sommige zijn hier gebleven.

Uiteindelijk vrij zonde, er zitten namelijk exceptionele spelers in die groep. In WoD met hun samen mogen raiden, was mooi om mee te maken hoe hun WoW spelen. Daarnaast ook wel jammer voor "Dude"; de historie van deze guild is vrij rijk. We staan bekend als een guild die goede prestaties levert en goede spelers heeft, een guild die in het verleden sowieso top 10 stond en volgens mij zelf EU top 250.

We zullen zien hoe het in de toekomst loopt. In dit verhaal hierboven mistte ik een beetje de solidariteit en vond ik het jammer dat ze bij hun fusie niet voor "Dude" hebben gekozen. Ik denk zelfs dat ze dan nog hadden bestaan, en succesvol hadden geweest.
Grompie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:53:
[...]

Outlawz is second nature geworden, wss iets in de guild gebeurd. Die zitten al op 9/10HC.
Zie hierboven ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Qinshi schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:56:
[...]

Zie je toch ook vaak.
Je hebt me niet echt begrepen. We raiden altijd 1 avond zeker, dit is dan 3 uur met altijd 2 keer kwartier pauze tussen de uren door.
Als we op een andere dag dan de raid dag genoeg mensen online hebben gaan we heel soms door met progress raids, en dat is in de laatste maanden slechts 2 of 3 keer gebeurt.
Als we mensen genoeg online hebben om iets te doen gaan we meestal ofwel naar oude raids voor achievements/transmog/mounts.

Ik persoonlijk noem dit heeel casual. In mijn hardcore raid dagen waar we vochten voor realm firsts en probeerden zo hoog mogelijk te zijn op wow progress.
We raiden dan 6 dagen op 7 van 7 uur savonds tot middernacht met kans op uur extra (vanilla, TBC, WOTLK, Cataclysm)

Nu zoals al gemeld, iedereen heeft zijn kijk op wat hij vind wat casual is en hardcore, ik persoonlijk merk het verschil als ik kijk met hoe ik vroeger raide met mijn oude guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:37
Afgelopen weekend met de shaman in legion kunnen belanden en omdat ik vermoed dat die het snelste levelt voor enhancement gekozen.
Best wel wennen van typisch vaster naar melee maar voorlopig komt het wel goed. Nu is het een kwestie van de rotatie wat uit te zoeken en zorgen dat ik wat damage doe want voorlopig is het hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 16:08
Devler schreef op maandag 30 januari 2017 @ 07:58:Nu is het een kwestie van de rotatie wat uit te zoeken
Succes, ik haat de nieuwe rotation nog steeds :(

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:51
RustStorm schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:29:
Jeej guys! Goed te lezen dat jullie je zo ontzettend vermaken in de nieuwe raid instance en dat de progress er bij velen goed in zit! :) Deze jongen heeft het helaas allemaal op een laag pitje staan op het moment. Denk dat ik al bijna een week niet ben ingelogd. En dat geeft een dubbel gevoel, zoals enkelen van jullie wel kunnen beamen denk ik. :)
Heb zelf ook al enkele weken geen sub meer. En vind het best zo.
Kom bij 7.2 en de flying unlock wel weer terug.
Jammer dat 7.1.5 geen tussenstap heeft voor de pathfinder part 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
Ik vind het vooral frustrerend die pathfinder.
Dit is echt de slechtste slechtste expansion voor Altoholics.
mensen die al hun classes op max willen hebben.
Nu staan ze allemaal nog op lvl100.
Met enkel m'n shaman & Druid op lvl110.

Spijtig genoeg ben ik wel 'verplicht' om verder te spelen met m'n druid, aangezien ik die als 'main' koos indertijd.
Hoewel de gameplay me niet meer kan bekoren (beetje op uitgekeken).
Echter heb ik nog steeds niet op iedere ach 100% voor die pathfinder.
Dus nog steeds die rep grinden. Die eindeloze vorm van grinden voor healer/caster classes om hun AP te verkrijgen.

Ik kan enkel maar ontzag hebben voor mages, die glas kanonnen die tergend traag hun AP verzamelen in vgl met tank/puur melee dps spelers die door alles heen blazen alsof het niets is.

Had graag wat Warrior gespeeld, maar het vooruitzicht om terug overal friendly op te moeten zijn, terug al die AP verzamelen (da's werkelijk weken van grinden) en het feit dat je ondanks de 'catch up' nog steeds 1-2maand achter zit op al de rest, ontmoedigd me toch wel.

Nog iemand diezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 15:50
Qinshi schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:07:

Spijtig genoeg ben ik wel 'verplicht' om verder te spelen met m'n druid, aangezien ik die als 'main' koos indertijd.
Dus nog steeds die rep grinden. Die eindeloze vorm van grinden voor healer/caster classes om hun AP te verkrijgen.

Ik kan enkel maar ontzag hebben voor mages, die glas kanonnen die tergend traag hun AP verzamelen in vgl met tank/puur melee dps spelers die door alles heen blazen alsof het niets is.

Had graag wat Warrior gespeeld, maar het vooruitzicht om terug overal friendly op te moeten zijn, terug al die AP verzamelen (da's werkelijk weken van grinden) en het feit dat je ondanks de 'catch up' nog steeds 1-2maand achter zit op al de rest, ontmoedigd me toch wel.

Klinkt meer alsof wow gewoon niet echt jouw game is.

Ik speel priest en ik heb totaal geen issue met ook maar iets van wat je hier boven zegt. En ik heb 3 weken geleden een paladin gerolled, en die is nu lvl32 in zijn artifact wapen, en ilvl 852, met niet echt veel playtime.

Pathfinder achievement, gaat super simpel zeker qua reputation, je doet gewoon je world quest caches en rep vloeit vanzelf naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
Terence(x) schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:17:
[...]

Klinkt meer alsof wow gewoon niet echt jouw game is.

Ik speel priest en ik heb totaal geen issue met ook maar iets van wat je hier boven zegt. En ik heb 3 weken geleden een paladin gerolled, en die is nu lvl32 in zijn artifact wapen, en ilvl 852, met niet echt veel playtime.

Pathfinder achievement, gaat super simpel zeker qua reputation, je doet gewoon je world quest caches en rep vloeit vanzelf naar binnen.
Ik zou niet beweren dat 'WoW niet jouw game is', zeker omdat ik het al speel (aan en af) sinds de EU beta in 2005. Maar moet wel toegeven dat Legion een zeer goede expansie is, maar misschien niet in de speelwijze van hoe ik WoW 'zou' willen spelen.

Blijft een feit dat die AP & AK lvl's een steeds blijvend blok aan u been is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Absoluut niet. Met alle wijzigingen die ze in de laatste patch doorgevoerd hebben is het juist enorm makkelijk rerollen. Sure je zult wat achterlopen op spelers die niet van main gewisseld zijn, maar is dat nou zo enorm boeiend? So what dat je dan een stuk of wat levels in je artifact achterloopt. Rep maakt ook geen zak uit, hoogstens voor Suramar. Maar voor die questline krijg je meteen ook weer veel meer AP dan je op je main kreeg, omdat je nu een veel hoger research level hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Kaap schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 06:12:
Frostmane trouwens misschien wel de server met de grootste actieve nederlandstalige raiding community. Draenor heeft ook veel NL guilds, maar kwalitatief is het niet geweldig. De beste NL raiding guilds zitten allemaal daar op Frostmane.

Dude Where's My Mount 7/7M
Riptide 7/7M
Second Nature 4/7M

Wat is er trouwens gebeurd met Outlawz, die best-off van Dude en Century Gaming? Die zijn tot 6/7M gekomen maar lijken geklapt?

En dan nog 3 NL guilds die 7/7HC EN zijn.
Als je een beetje actief wilt raiden, is Frostmane inderdaad wel de place to be in de NL-scene. We (Riptide) zoeken trouwens nog actieve raiders. We raiden 2x per week! Mocht je geinteresseerd zijn, gooi me ff een pb'tje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knetterhard schreef op maandag 30 januari 2017 @ 21:36:
[...]

Als je een beetje actief wilt raiden, is Frostmane inderdaad wel de place to be in de NL-scene. We (Riptide) zoeken trouwens nog actieve raiders. We raiden 2x per week! Mocht je geinteresseerd zijn, gooi me ff een pb'tje!
Alhoewel ik wel guildless ben, doch 4/7M en 3/3HC, heb ik de kans meteen genomen om te rerollen naar Holy Priest. Die is net voorbij 800 ilvl dus totaal niet geschikt op dit moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na de 7.1.5 patch gaan alts als de spreekwoordelijke brandweer.

Levelen kost je een paar uur, met een main op AK25 koop je direct AK20 op alts, wat betekend dat je in een week of 1-2 op Artifact 35+ zit (Suramar Qline bijv. geeft bergen aan AP). Gear gaat ook supersnel waardoor een alt vrij snel mee kan doen aan de meeste zaken (uitzondering natuurlijk Mythic raiden, daar gaat aardig wat meer tijd in zitten), maar starten met bijv. M+ / Normal raids kan week 1, misschien 2 als je wat trager bent.

Overal friendly hoeft trouwens niet meer, tegenwoordig krijg je de whistle direct en kan je ook direct met WQ's starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Donderdag ga ik voor het eerst mee met de guild en dan gelijk ToV HC :)
Ben benieuwd wat het word, ben me een beetje aan het inlezen wat de tactics zijn.
Iemand nog tips voor een resto druid in TOV HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pathinder is accountwide. Je hoeft het dus maar op 1 char te completen. Mijn Paladin is allang niet meer mijn main, maar daar hij het dichtst bij pathfinder 1 zat, heb ik het op hem afgerond. Mijn huidige main heeft daardoor automatisch pathfinder 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
Mirr0r schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:34:
Ben benieuwd wat het word, ben me een beetje aan het inlezen wat de tactics zijn.
Ik zou hier even lezen: Odyn, Guarm en Helya. Daar staat echt alles wat je maar moet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirr0r schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:34:
Wat is de reden dat je guild nog steeds tov hc doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:30:
[...]

Wat is de reden dat je guild nog steeds tov hc doet?
een alt run en voor mensen die een test run kunnen doen om te kijken naar skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
Dennism schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 08:40:
[...]

Na de 7.1.5 patch gaan alts als de spreekwoordelijke brandweer.

Levelen kost je een paar uur, met een main op AK25 koop je direct AK20 op alts, wat betekend dat je in een week of 1-2 op Artifact 35+ zit (Suramar Qline bijv. geeft bergen aan AP). Gear gaat ook supersnel waardoor een alt vrij snel mee kan doen aan de meeste zaken (uitzondering natuurlijk Mythic raiden, daar gaat aardig wat meer tijd in zitten), maar starten met bijv. M+ / Normal raids kan week 1, misschien 2 als je wat trager bent.

Overal friendly hoeft trouwens niet meer, tegenwoordig krijg je de whistle direct en kan je ook direct met WQ's starten.
Dan ga je er wel van uit, dat ik al AK25 heb op m'n main, want niet het geval is.
Ik heb AK 22 op m'n main en pathfinder one nog niet vervolledigd.
(en iedere research note duurt 7 dagen op m'n main.. Waarom dat nu nog altijd 7 dagen is, is me een raadsel :F)
Vele rep is niet 100%, sommige zelf nog maar op 10%.
Die friendly is denk ik , nog wel nodig. Namelijk voor de WQ & whistle)
Toch wil ik met een alt beginnen, zonder dat ik het gevoel heb 'hopeloos achter te zijn'.

Suramar Questline is ook gewoon enorm irritant als je main een healer is. Alles gaat tergend traag neer, je 'guardian' kan amper aggro houden, laat staan dat je meer dan 1-2 mobs aankomt. Tenzij je: dps spel , healing spel, dps spel, healing spel, ... systeem wil toepassen.

[ Voor 3% gewijzigd door Qinshi op 31-01-2017 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qinshi schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:23:
[...]

Dan ga je er wel van uit, dat ik al AK25 heb op m'n main, want niet het geval is.
Ik heb AK 22 op m'n main en pathfinder one nog niet vervolledigd.
(en iedere research note duurt 7 dagen op m'n main.. Waarom dat nu nog altijd 7 dagen is, is me een raadsel :F)
Vele rep is niet 100%, sommige zelf nog maar op 10%.
Die friendly is denk ik , nog wel nodig. Namelijk voor de WQ & whistle)
Toch wil ik met een alt beginnen, zonder dat ik het gevoel heb 'hopeloos achter te zijn'.

Suramar Questline is ook gewoon enorm irritant als je main een healer is. Alles gaat tergend traag neer, je 'guardian' kan amper aggro houden, laat staan dat je meer dan 1-2 mobs aankomt. Tenzij je: dps spel , healing spel, dps spel, healing spel, ... systeem wil toepassen.
Research kan geen 7 dagen duren, 5 is het maximale en normaal gaat het zelfs sneller als je 2-3 ranks achterloopt ;)

met 22 kan je nog steeds 15 direct kopen voor een alt, zal wel betekenen geen 35 in 1-2 weken maar wat langer helaas, even wachten tot je 25 bent kan je alt mogelijk helpen.

WQ en Whistle krijg je nu standaard bij het dingen van 110, gewoon naar Khadgar lopen en klaar zolang je die Q 1x gedaan hebt op een ander character :) de Friendly requirement met alle reps is weggehaald voor die quest. zie hier https://us.battle.net/for...topic/20749645045#post-11

Geen idee m.b.t. Suramar op een healer, nooit gedaan. Weet wel dat onze healers er niet echt last mee hadden, of gewoon questen als DPS, ff 2x golden trait halen in bijv. je DPS spec wapen kost je minder dan een dag (ik geloof gemiddeld iets van 200k AP voor de meeste specs), paar cheap ass WQ relics erin en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
Gisteren een research note gestart, dat van AKlvl22 naar AK lvl23 moet brengen, duurt me 5 dagen.
Vandaag eens gecheckt, nu is m'n volgende research note van AKlvl23 naar AKlvl24 maar 1 dag.

Er zit totaal geen logica in met andere woorden. :F
Ik heb nu ook 3 van de 4 specs op lvl26.
Toch is m'n ilvl maar 860. Ik heb niet echt het gevoel dat ik zwaar 'op' ben tov de lage lvl110 mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Qinshi schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:00:
Gisteren een research note gestart, dat van AKlvl22 naar AK lvl23 moet brengen, duurt me 5 dagen.
Vandaag eens gecheckt, nu is m'n volgende research note van AKlvl23 naar AKlvl24 maar 1 dag.
Gebruik je de Android app hiervoor? Hierin staan de AK researches niet in chronologische volgorde. Je research voor 22 > 23 duurt dus nog 1 dag, 23 > 24 duurt nog 5 dagen. Dat komt dus neer op 4 dagen per research, want een research begint pas wanneer de vorige klaar is.
Qinshi schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:00:
Er zit totaal geen logica in met andere woorden. :F
Ik heb nu ook 3 van de 4 specs op lvl26.
Toch is m'n ilvl maar 860. Ik heb niet echt het gevoel dat ik zwaar 'op' ben tov de lage lvl110 mobs.
Ik krijg een beetje het gevoel van zeuren om te zeuren. Zo te horen speel je een druid (want 3 van de 4 specs) waarbij je ook nog eens punten in al je wapens aan het stoppen bent. Wat weerhoudt je om guardian bijvoorbeeld te gaan voor het (world)questen? Waarom anders AP stoppen in wapens die je toch niet gebruikt? Juist dit artifact systeem is er voor gemaakt dat met name healers makkelijker kunnen switchen tussen specs om te questen en dergelijke.

Daarnaast moet je revered hebben op de reputaties voor Pathfinder, iets wat redelijk simpel te halen is met een beetje de emissary quests doen (welke 1500 rep geven) buiten de rep die je al krijgt van (world)quests.
Wat betreft die Whistle. Zodra je die quest eenmaal hebt gedaan op je main (en dus die friendly reputaties hebt gehaald) kan je die quests meteen completen in Dalaran zonder overal friendly mee te zijn. Wel is het zo dat sommige WQ's alleen spawnen wanneer je bepaalde quests hebt afgerond maar dat is met name alleen in Suramar een probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door Noiz op 31-01-2017 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:37
Ik dacht dat de research altijd 2>5 dagen was en dat elke research even snel loopt. Eerste is 2 dagen, heb je gelijktijdig 1 gestart is die 3 dagen daarna. Start je bij het ontvangen van de 1ste een volgende (3de dus) staat er opnieuw 5 dagen duurtijd.
Ben ik dan mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Devler schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:28:
Ik dacht dat de research altijd 2>5 dagen was en dat elke research even snel loopt. Eerste is 2 dagen, heb je gelijktijdig 1 gestart is die 3 dagen daarna. Start je bij het ontvangen van de 1ste een volgende (3de dus) staat er opnieuw 5 dagen duurtijd.
Ben ik dan mis?
Nee, dat klopt in de app. Die tijd die aangegeven staat, is de tijd die het nodig heeft vanaf nu. Niet nadat de andere is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Sinds een paar dagen ook weer WoW opgepakt, had een aantal real-life doelen die eerst gehaald moesten worden. Na 1,5 jaar gestopt te zijn (met Mythic raiden, 3-4x per week) speel ik nu echt super casual.

Mijn healing druid weer opgepakt en op level 106 ondertussen. 'Gelukkig' is het internet slecht (random disconnects van internet zonder reden) en gaat Mythic+ en raiden van HC en Mythic toch niet lukken.

Nu heb ik eigenlijk een vraag:
Normaal wilde ik snel level cappen, gearen en raids spammen. Al het overige was puur om juist te performen in raids of voor de prestige (Challenge Modes etc.).

Maar wat doet een 'casual' wow-speler normaal op max level? LFR runnen, beetje BG's, prof's max'n.. wat nog meer?

Op een heel andere noot: wat is de level-experience weer van de oude stempel, heerlijk! WoD was al een beetje in de goede richting maar nu is het spot on.. Heb echt weer het Vanilla/TBC gevoel zonder de eeuwige grinds.

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Jooz schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:07:
Maar wat doet een 'casual' wow-speler normaal op max level? LFR runnen, beetje BG's, prof's max'n.. wat nog meer?

Op een heel andere noot: wat is de level-experience weer van de oude stempel, heerlijk! WoD was al een beetje in de goede richting maar nu is het spot on.. Heb echt weer het Vanilla/TBC gevoel zonder de eeuwige grinds.
Mooi dat je je RL doelen iig gerealiseerd heb :). Misschien na LFR nog Normal via groupfinder. Voor mij is daar meestal het eindpunt.
Level-experience is fantatisch! voor 1 char.. Nu met m'n 4e alt bezig, omdat ik endgame dus meestal nooit zo heel ver ga, maar dan is leveling echt drama imho, veel te lineair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:45:
[...]

Mooi dat je je RL doelen iig gerealiseerd heb :). Misschien na LFR nog Normal via groupfinder. Voor mij is daar meestal het eindpunt.
Level-experience is fantatisch! voor 1 char.. Nu met m'n 4e alt bezig, omdat ik endgame dus meestal nooit zo heel ver ga, maar dan is leveling echt drama imho, veel te lineair.
M.u.v. Vanilla zou levelen juist een stuk minder lineair moeten zijn dan in het verleden, doordat je door de scaling van de zones alle zones in welke volgorde dan ook kan doen (m.u.v. van Suramar aangezien die in principe lvl 110 only is), iets dat in voorgaande expansions amper voor kwam en je eigenlijk altijd Zone A tot X level deed, dan altijd naar Zone B tot Y level, dan altijd naar Zone C tot Z level e.t.c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Jooz schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:07:
Sinds een paar dagen ook weer WoW opgepakt, had een aantal real-life doelen die eerst gehaald moesten worden. Na 1,5 jaar gestopt te zijn (met Mythic raiden, 3-4x per week) speel ik nu echt super casual.

Mijn healing druid weer opgepakt en op level 106 ondertussen. 'Gelukkig' is het internet slecht (random disconnects van internet zonder reden) en gaat Mythic+ en raiden van HC en Mythic toch niet lukken.

Nu heb ik eigenlijk een vraag:
Normaal wilde ik snel level cappen, gearen en raids spammen. Al het overige was puur om juist te performen in raids of voor de prestige (Challenge Modes etc.).

Ik ben ook een redelijk casual speler dus hier een lijstje met wat ik zoal doe ;)
- World quests (momenteel vooral een beetje de free for all PvP voor de mount die je daarmee kan krijgen (nog 5x black rook en ik ben klaar :p )
- Lfr
- Oude raids (om mounts te farmen, en transmog.. en gewoon omdat t leuk is)

Meeste wat ik eigenlijk doe is gewoon om mounts te verzamelen.. dus ook underbelly voor de ratstallion en dat soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
marijnvtg schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:45:
[...]

Is het niet zo dat je gewoon elke keer bij een andere zone kunt beginnen dan?
En de legendary/artifact quest zal per quest toch ook heel verschillend zijn?

Misschien dat 4x gewoon te veel is ;)
icemotion schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 07:02:
[...]

Ik ben ook een redelijk casual speler dus hier een lijstje met wat ik zoal doe ;)
- World quests (momenteel vooral een beetje de free for all PvP voor de mount die je daarmee kan krijgen (nog 5x black rook en ik ben klaar :p )
- Lfr
- Oude raids (om mounts te farmen, en transmog.. en gewoon omdat t leuk is)

Meeste wat ik eigenlijk doe is gewoon om mounts te verzamelen.. dus ook underbelly voor de ratstallion en dat soort dingen
Ja het jagen van achievements dus, dat leek mij ook wel iets. Sowieso misschien eens verdiepen in het farmen van gold, zeker nu ik toch niks uitgeef is het misschien leuk om te sparen voor tijden dat ik meer tijd/internet heb. Zit erg dicht bij <The Insane> dus misschien die nog maar afmaken!

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Op mijn DH heb ik nu AK 25 en mijn ene Havoc Artifact op level 34 en de Vengence op 30+. Pas voor Vengence ook mijn hidden look unlocked, dus doe ik nu mijn WQ's weer in Vengence spec.

Nog een beetje reputation grinden en dan heb ik Nightfallen op Exhalted, daarmee weer een stapje dichter bij fase 1 van flying unlocked. Intussen kan ik tijd gaan steken in mijn DK die nog level 100 is.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Jooz schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 07:35:
[...]
Is het niet zo dat je gewoon elke keer bij een andere zone kunt beginnen dan?
En de legendary/artifact quest zal per quest toch ook heel verschillend zijn?

Misschien dat 4x gewoon te veel is ;)
[...]
Ook @DennisM. Jullie hebben een punt, je bepaalt zelf de volgorde van zones, maar daarna binnen een zone is het wat mij betreft te lineair, omdat ze je (zelfs met cinematics) als een verhaal door een zone willen leiden. Maar idd, mss is t zeuren om te zeuren, vind/vond de quests in de gebieden wel tof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

+15 weekly chest klaar staan ..

*maakt open*
ilvl 900 Haste/Vers boots ....
Terwijl ik 940 haste/mastery (legendary) boots heb ....

Haste/Mastery zijn mijn #1 stats ....

Wat voelt het nou toch rewarding dat we ons afgelopen week door Arcway+15 gesleept hebben :(.
Echt.
Die Chaos Crystal was het zó intens waard.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Darkfreak schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:28:
+15 weekly chest klaar staan ..

*maakt open*
ilvl 900 Haste/Vers boots ....
Terwijl ik 940 haste/mastery (legendary) boots heb ....

Haste/Mastery zijn mijn #1 stats ....

Wat voelt het nou toch rewarding dat we ons afgelopen week door Arcway+15 gesleept hebben :(.
Echt.
Die Chaos Crystal was het zó intens waard.
En precies dit is wat me een beetje weerhoudt om echt te pushen voor die +15 :P Er is maar 1 item uit dungeons dat ik echt graag zou hebben op hoog ilvl en dat is de auto attack ring uit CoS. Voor de rest kan ik prima de items uit NH gebruiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:13
Ik ben sinds deze week ook weer eens begonnen na een pauze van een paar maanden

ik merk vooral dat ik wat moeite heb met nightfallen rep is daar een handig truukje voor? (ik doe geen Myth en geen raiden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
Wognummer schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:40:
Ik ben sinds deze week ook weer eens begonnen na een pauze van een paar maanden

ik merk vooral dat ik wat moeite heb met nightfallen rep is daar een handig truukje voor? (ik doe geen Myth en geen raiden)
De Nightfallen quest doen.
Veel kan je daar niet in pushen. Je moest soms enkele dagen wachten tot die ene quest vrijkwam die u in staat stelde om verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:13
Qinshi schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:41:
[...]

De Nightfallen quest doen.
Veel kan je daar niet in pushen. Je moest soms enkele dagen wachten tot die ene quest vrijkwam die u in staat stelde om verder te gaan.
ik moet idd nog 2 chains afronden maar die krijg ik pas als ik 8k in revered zit :( kip en ei :D

tnx overigens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Noiz schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:36:
[...]

En precies dit is wat me een beetje weerhoudt om echt te pushen voor die +15 :P Er is maar 1 item uit dungeons dat ik echt graag zou hebben op hoog ilvl en dat is de auto attack ring uit CoS. Voor de rest kan ik prima de items uit NH gebruiken :9
Nou, ik begin zo langzaam een pesthekel te krijgen aan het RNG crapfest dat legion heeft.

Ik begin daadwerkelijk de Valor-grind te missen en het upgrade systeem.
Daar voelde je inspanning en grind tenminste nog enigszins belonend aan.

Nu speel je zwaar intensieve +15 crapdungeons door, om vervolgens 1 item te krijgen, wat ook nog eens volledig random is en met dank aan RNG en een beetje pech meestal waardeloos is.

Lootspec op Protection staan, al lang geen weekly-chest upgrade meer gekregen, maar wel mijn offspec (retri, die ik nooit op lootspec heb staan) die inmiddels hoger ilvl is :( ..

En dan begin ik nog niet eens over de legendary RNG, waar anderen al hun 5e of 6e legendary hebben, met evenveel of minder dungeons etc dan ik, en ik nog op mijn 4e wacht.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Wognummer schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:43:
[...]

ik moet idd nog 2 chains afronden maar die krijg ik pas als ik 8k in revered zit :( kip en ei :D

tnx overigens
Yup, mijn vrouw zit daar nu ook en dit is wat ik haar gezegd heb;

- Withered army training (als je 400 punten of meer haalt krijg je hier 425 rep uit)
- Nightfallen world quests (helemaal als er emisary voor is)
- Kies altijd voor Nightfallen bij Kirin Tor emisaries tot je klaar bent (de rest is minder belangrijk)
- Let op je missions; hier zitten soms ook reputation missies bij; en ook als het niet Nightfallen is kunnen ze uit de bonus roll van andere reputation missies komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 17:19

Grvy

Bot

Darkfreak schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:46:
[...]

Nou, ik begin zo langzaam een pesthekel te krijgen aan het RNG crapfest dat legion heeft.

Ik begin daadwerkelijk de Valor-grind te missen en het upgrade systeem.
Daar voelde je inspanning en grind tenminste nog enigszins belonend aan.

Nu speel je zwaar intensieve +15 crapdungeons door, om vervolgens 1 item te krijgen, wat ook nog eens volledig random is en met dank aan RNG en een beetje pech meestal waardeloos is.

Lootspec op Protection staan, al lang geen weekly-chest upgrade meer gekregen, maar wel mijn offspec (retri, die ik nooit op lootspec heb staan) die inmiddels hoger ilvl is :( ..

En dan begin ik nog niet eens over de legendary RNG, waar anderen al hun 5e of 6e legendary hebben, met evenveel of minder dungeons etc dan ik, en ik nog op mijn 4e wacht.
En ik al sinds launch van Legion bijna elke dag speel en nog op mijn tweede wacht.. ;) :D

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:57
Kijk hier eens voor de grap: https://rsuurd.github.io/killpoints/

Men heeft met vrij grote zekerheid wel vastgesteld dat Blizzard intern met kill points werkt. Zo krijg je er A per normal raid boss, B per mythic raid boss, C per mythic+ dungeon, maar ook D per emissary en E per weekly cache, etc*. Door veel data te vergelijken hebben ze hier vrij goed getallen aan weten te koppelen en zijn er hele spreadsheets voor berekeningen. Iemand heeft dit op die pagina geprobeerd wat toegankelijker te maken.

Hier ontbreken wel dingen in, zoals de emissaries en weekly caches omdat die niet in de api zitten.

Oh en het moge duidelijk zijn dat dit allemaal niet officieel is en sowieso drops ook erg random zijn.

Je kunt dus de hele dag spelen, maar als je geen content doet die kill points geeft is de kans op legendaries bijna nihil.

Zelf heb ik 3 legendaries en als ik wat corrigeer voor die ontbrekende zaken in de berekening komt het goed overeen. Al zou ik er zo 2 inruilen voor een andere die ik kan kiezen...

* heroic raid bosses, heroic dungeons, rated pvp en wie weet wat nog meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 17:19

Grvy

Bot

IntToStr schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:00:

Men heeft met vrij grote zekerheid wel vastgesteld dat Blizzard intern met kill points werkt. Zo krijg je er A per normal raid boss, B per mythic raid boss, C per mythic+ dungeon, maar ook D per emissary en E per weekly cache, etc*. Door veel data te vergelijken hebben ze hier vrij goed getallen aan weten te koppelen en zijn er hele spreadsheets voor berekeningen. Iemand heeft dit op die pagina geprobeerd wat toegankelijker te maken.

Hier ontbreken wel dingen in, zoals de emissaries en weekly caches omdat die niet in de api zitten.

Oh en het moge duidelijk zijn dat dit allemaal niet officieel is en sowieso drops ook erg random zijn.

Je kunt dus de hele dag spelen, maar als je geen content doet die kill points geeft is de kans op legendaries bijna nihil.

Zelf heb ik 3 legendaries en als ik wat corrigeer voor die ontbrekende zaken in de berekening komt het goed overeen. Al zou ik er zo 2 inruilen voor een andere die ik kan kiezen...

Grvy has 4640 killpoints.

You should have received 4 legendaries so far.

---- :D
Yeah.. :> mag ik mn tweede ook aub?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

icemotion schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:48:
[...]

Yup, mijn vrouw zit daar nu ook en dit is wat ik haar gezegd heb;

- Withered army training (als je 400 punten of meer haalt krijg je hier 425 rep uit)
- Nightfallen world quests (helemaal als er emisary voor is)
- Kies altijd voor Nightfallen bij Kirin Tor emisaries tot je klaar bent (de rest is minder belangrijk)
- Let op je missions; hier zitten soms ook reputation missies bij; en ook als het niet Nightfallen is kunnen ze uit de bonus roll van andere reputation missies komen.
weet niet of het helpt maar in dalaran heb je een tailoring quest geval waar je dan iets moet inleveren wat je kan maken waar je ook je rep uit kan kiezen als beloning :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
mrsar schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:05:
[...]

weet niet of het helpt maar in dalaran heb je een tailoring quest geval waar je dan iets moet inleveren wat je kan maken waar je ook je rep uit kan kiezen als beloning :)
Die wist ik dan weer niet, want mijn alt waar tailoring op zit heb ik nog niet geleveld. Hoe heet die quest? Mijn vrouw is ook een tailor dus wellicht dat zij er ook wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Nu online

mrsar

icemotion schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:08:
[...]

Die wist ik dan weer niet, want mijn alt waar tailoring op zit heb ik nog niet geleveld. Hoe heet die quest? Mijn vrouw is ook een tailor dus wellicht dat zij er ook wat aan heeft.
Dat weet ik zo even niet,is er ook niet iedere dag maar wel regelmatig dat je dan steeds een ander kledingstuk moet inleveren,staat bovenaan de hoge trap van waar de purple nog iets staat :P ja ik weet slechte uitleg :+ vlakbij de tailor winkel zeg maar,je hebt ook nog regelmatig een quest om ook iets in te leveren bij de nightfallen hub waar je ook de whitered training oppakt,maar je hebt kans dat je eerst een gedeelte questline van de tailor moet doen,geen idee

[ Voor 15% gewijzigd door mrsar op 01-02-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

IntToStr schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:00:

Leuk, die had ik nog niet gezien. Ik moet nog 400 puntjes voor m'n volgende legendary. Klopt wel redelijk moet ik zeggen, ik zit atm ook op 3 legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 12:25
mrsar schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:11:
[...]

Dat weet ik zo even niet,is er ook niet iedere dag maar wel regelmatig dat je dan steeds een ander kledingstuk moet inleveren,staat bovenaan de hoge trap van waar de purple nog iets staat :P ja ik weet slechte uitleg :+ vlakbij de tailor winkel zeg maar,je hebt ook nog regelmatig een quest om ook iets in te leveren bij de nightfallen hub waar je ook de whitered training oppakt,maar je hebt kans dat je eerst een gedeelte questline van de tailor moet doen,geen idee
Bedoel je niet gewoon de profession world quests : Legion Tailoring World Quests require skill level 100. They will send you to a specific area where you must turn in a particular crafted item. These quests reward various profession reagents as well as some Rank 3 Silkweave recipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Nu online

mrsar

Hairy23 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:19:
[...]

Bedoel je niet gewoon de profession world quests : Legion Tailoring World Quests require skill level 100. They will send you to a specific area where you must turn in a particular crafted item. These quests reward various profession reagents as well as some Rank 3 Silkweave recipes.
zou kunnen hoor, weet alleen dat ik bij die in Dalaran altijd een item kreeg en rep kon kiezen van de legion reps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
mrsar schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:20:
[...]

zou kunnen hoor, weet alleen dat ik bij die in Dalaran altijd een item kreeg en rep kon kiezen van de legion reps
Dit is Kirin Tor emissary denk ik?

De tailoring world quests zijn ook gekoppeld aan een faction en verder dus net als alle andere world quests.

Ze staan wel op dezelfde plek in Dalaran :)

[ Voor 5% gewijzigd door IntToStr op 01-02-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

140 punten meer dan mijn vriendin :P ..
Ik heb er al een heel tijdje 3 ..
Zij heeft sinds gister 5 :P ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Nu online

mrsar

Dat zou heel goed kunnen, heb ze al even niet meer gedaan omdat ik exalted ben met allen :P maar kirin tor emissary zegt me ook wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Darkfreak schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:24:
[...]

140 punten meer dan mijn vriendin :P ..
Ik heb er al een heel tijdje 3 ..
Zij heeft sinds gister 5 :P ..
Tja, RNG is RNG.......

Had ik maar eens geluk met dit soort dingen, maar helaas :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Krijg alleen maar errors op die website dus mja :P
Kan natuurlijk liggen aan het feit dat ik op mijn werk ben. Eens kijken wanneer ik om en nabij Legendary 6 in de wacht kan slepen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:26
Volgens die site zou ik op elk poppetje 2 legendaries moeten hebben. Klopt aardig (3 op 1 en 2 op de andere)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-09 21:28

junglebeast

hier staat iets

Zit op 969 punten en zou dan 2 leggies bezitten. Het zijn er 4, maar dat komt ook dat ik er 3 uit emmisaries chests heb gekregen. :)

Gister nog Gul'dan een kopje kleiner gemaakt op normal. Epic endscene :)
Moet nog wel mijn raidframes aanpassen voor 25+ raids hehe.. want die zat nu helemaal aan de linkerkant en das niet echt prettig healen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tunedbeats
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-02-2022
Hoi, tof dat jullie m'n calculator leuk vinden :)

Ik probeer te compenseren voor het ontbreken van emissary caches en weekly chests door je character killpoints toe te kennen voor het aantal dagen dat deze 110 is. Niet accuraat, zeker niet voor alts, maar er is volgens mij niet echt een alternatief.

Ook denk ik dat de breakpoints voor 5 & 6 legendaries wat aan de hoge kant zijn, maar ik heb niet echt goeie nummers om dat aan te passen. Ik zat er aan te denken om mensen hun aantal legendaries in te laten vullen en op die manier de nummers beter te proberen te koppelen, wellicht leuk om van het weekend eens naar te kijken, alsmede betere safari & IE support (fetch bokt)

Anderre suggesties zijn welkom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Geen idee of deze hier al gedeeld is (misschien handig voor in de TS?)

https://mythicpl.us/

Site waar de huidige Mythic+ affixes staan, alsmede de aanstaande.

Toelichting van wat ze doen en hoe moeilijk ze ingeschat worden (al ben ik het er niet 100% mee eens).
Ook staan er tactics, walking routes, etc op vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:22
Nou, na lange tijd toch maar weer eens opgepakt. Ik had vroeger een hoop classes op 90 (paar op 100) waarbij de rogue altijd wel mijn favoriet is geweest. Nu weet ik niet of ik iets fout doe, maar mijn god wat is de Outlaw spec een langzame vervelende nare saaie manier van spelen op dit moment zeg. Verschrikkelijk vergeleken met de fast-pace speelstijl van vroeger. Kan wel erg genieten van een frost DK op dit moment. Mage blijft ook nog leuk en mijn lock en warrior moet ik nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of is Volcanic buggy as shit.

Gisteren een aantal M+ gedaan en een paar keer dood door Volcanic. Get viel op een gegeven moment me op dat ik de eerste tick krijg op het moment dat de vulkaan spawnt. Dus niet eerst een "waarschuwing" maar meteen een ticket voor 1-2 miljoen, ook al reageer ik meteen.

Ping is ook prima en FPS ligt rond de 45 wat ook prima zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Gisteren voor het eerst Nighthold normal gedaan (zou in eerste instantie ToV HC zijn)
dikke upgrade van 865 naar 873 :)
Mijn healing beviel de guild wel en mag volgende week mee met de NH HC groep!
Ook hele vette cinematic zeg aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 15:01

RaseriaN

So much choices..

Slomy schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 19:56:
Nou, na lange tijd toch maar weer eens opgepakt. Ik had vroeger een hoop classes op 90 (paar op 100) waarbij de rogue altijd wel mijn favoriet is geweest. Nu weet ik niet of ik iets fout doe, maar mijn god wat is de Outlaw spec een langzame vervelende nare saaie manier van spelen op dit moment zeg. Verschrikkelijk vergeleken met de fast-pace speelstijl van vroeger. Kan wel erg genieten van een frost DK op dit moment. Mage blijft ook nog leuk en mijn lock en warrior moet ik nog proberen.
Nou hehe, ben ik niet de enige die dat vindt! Mijn DH is inmiddels op 110 en om af en toe af te wisselen heb ik mn Rogue weer opgepakt en van Assassination naar Outlaw gegaan, maar wat een ellende.. val constant om en de gehele flow van die soort spec is eruit. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:07:

Gisteren een aantal M+ gedaan en een paar keer dood door Volcanic. Get viel op een gegeven moment me op dat ik de eerste tick krijg op het moment dat de vulkaan spawnt. Dus niet eerst een "waarschuwing" maar meteen een ticket voor 1-2 miljoen, ook al reageer ik meteen.

Gisteren ook paar van gedaan, ik had hier echter geen last van. Zie gewoon eerst volcanic en dan moet je moven :) 1 sec later ofzo erupt deze. Zal toch iets met verbinding zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Volcanic wil ook nog wel een 2 op dezelfde plek spawnen kort na elkaar. Is niet geheel onverwacht dat dat gebeurt. Ik ga daar alleen dood door mijn eigen stommiteit( toch nog even die ene cast afmaken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:55
Is het nog mogelijk om een paar dagen gratis game time te krijgen ik heb alle wow expansions maar eigenlijk wow nooit echt gespeeld, nu wil ik het toch nog een kans geven maar zou het fijn vinden als ik ergens via blizzard oid gratis game time kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:22
RaseriaN schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:48:
[...]

Nou hehe, ben ik niet de enige die dat vindt! Mijn DH is inmiddels op 110 en om af en toe af te wisselen heb ik mn Rogue weer opgepakt en van Assassination naar Outlaw gegaan, maar wat een ellende.. val constant om en de gehele flow van die soort spec is eruit. :/
Inderdaad echt verschrikkelijk, was vroeger een geweldige spec met een fast-paced speelstijl. Dat is werkelijk helemaal weg. Heb nog niet omgekeken naar de andere specs, maar uitgaande van icy-veins zou de Outlaw spec de beste leveling spec moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 14:51
Slomy schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:13:
[...]

Inderdaad echt verschrikkelijk, was vroeger een geweldige spec met een fast-paced speelstijl. Dat is werkelijk helemaal weg. Heb nog niet omgekeken naar de andere specs, maar uitgaande van icy-veins zou de Outlaw spec de beste leveling spec moeten zijn....
Mijn rogue is Assassination en dat was heerlijk met het levelen. Ook in de enige mythic die ik ooit gedaan heb (doe meestal geen dungeons) stond ik bijna altijd wel bovenaan ook al was mijn gear niet super.
Bij Outlaw ben je heel erg afhankelijk van een goede Roll the Bones (correct me if I'm wrong natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Inhumanous schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:47:
Is het nog mogelijk om een paar dagen gratis game time te krijgen ik heb alle wow expansions maar eigenlijk wow nooit echt gespeeld, nu wil ik het toch nog een kans geven maar zou het fijn vinden als ik ergens via blizzard oid gratis game time kan krijgen
Je zou is een ticket aan kunnen maken, Blizzard wil nog wel is coulant zijn met dat soort dingen. Voorheen waren er van die scrolls maar volgens mij bestaat dit systeem niet meer.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:07:

Ik heb dit niet meegemaakt nog, wat ik wel heb zien gebeuren, 2-3 volcanos op dezelfde plek (insta death als ze afgaan en je staat er nog) of volcanos op plekken waar je ze niet kan zien (bijv. Eye op de 2de boss, onder de eilandjes, tip ga dus niet langer dan 1 sec op de eilandjes staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inhumanous schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:47:
Als je lang niet gespeeld hebt kan je mogelijk wel een week trial krijgen, deze promotions lopen best vaak en je kan in je account management pagina zien of deze toevallig actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:45
Volcanic... als je binnen 8 yards van de tank blijft popt het niet!

Ik heb gister op Mn mage en priest vrij veel M+ gespeeld. Je merkt vooral als healer met vulcanic wel echt een enorm kwaliteitsverschil tussen de verschillende spelers zeg! Itemlevel 900+ zegt niks 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Wow mythic Guldan inmiddels ook al meer. Geen Serenity of Method maar de Russische guild. Ben benieuwd of alles zonder exploits is gebeurd maar dat zullen we misschien de komende dagen wel horen

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
Op zich vind ik het geen prestatie meer.
Dat ze mythic zo snel neerleggen.
Blizzard heeft al aangegeven, dat de hardcore raiding guilds eigenlijk al over het ilvl zitten dat blizzard voor oog had op het moment dat mythic uitkwam.
Mede door het farmen van mythic+ dungeons.
Dan krijg je echt wel tonnen goede loot met de perfecte stats.
Enige reden om nog raids te doen, is voor de tier set/tier look.
Voor het ilvl moet je het niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:26
Nou, ik moet het nog wel steeds voor de ilvl doen anders, vooral mijn relics zijn bagger(860m 865 en 870), mijn vengeance DH heeft nu een ilvl van 886, het is atm gewoon lastig upgrades te krijgen, maar de voornaamste bron atm is toch wel Nighthole normal.
Mythic+ dropt eigenlijk nooit iets goeds :( inc de weekly chest en dan had ik ook nog eens pech de de weekly een shit 890 trinket gaf :(

We zijn zitten nu op 8/10, ik hoopd dat we maandag Ilisandra (of hoe ze heet) neerkrijgen en nog wat tries op Gul'Dan kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Qinshi schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:21:
Blizzard heeft al aangegeven, dat de hardcore raiding guilds eigenlijk al over het ilvl zitten dat blizzard voor oog had op het moment dat mythic uitkwam.
Geen prestatie? 't is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Sure, de raid is gecleared op 1,5 week tijd (echter door nog steeds maar 2 guilds). Daarvoor heeft de "winnende" guild echter 1,5 week aan hardcore daytime raiding gedaan. Daarvoor hebben al die guilds 3 resets lang 5 split raids gedaan. Daarvoor hebben ze maanden mythic+ zitten farmen om op al hun mains en vele/meeste van hun alts alle traits te hebben (~2000 m+). En vooral, daarvoor kunnen de spelers in die guilds niet alleen hun main maar ook hun vele alts spelen op een niveau waar wij alleen van kunnen dromen. 800k dps uit je mouw schudden en alle tactics perfect uitvoeren omdat de fight getwohealed moet worden en geen enkele mistake veroorloofd is bvb.

Kijk ik ben geen fanboy. Voor mij maakt het niet uit wie er eerst de final boss neerlegt. Je kan het er niet eens mee zijn op welke manier de huidige mythic race verloopt, maar een prestatie is het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Qinshi schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:21:
Lol, geen prestatie meer... makkelijk zeggen maar hoeveel mensen leggen mythic guldan neer? Zelfs met de gear die ze hadden deden ze er nog een dikke week over om hem neer te leggen. Iets 274 wipes in totaal. Ze gebruikten trouwens 3 healers. En zelfs met gear mag je bij zulke fights echt geen enkele fout maken. Als je alleen al weet hoeveel tijd en voorbereiding hierin kruipt om dit voor elkaar te krijgen heb ik er respect voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren 5 bossen neer gemept op hc en had op 4 bosses loot :)
Heb de 4 set nu compleet als DK frost, maar denk dat de BoS spec toch nog niet lekker zal spelen... heb echt dringend die legendary ring nodig om dit effectief te laten werken vrees ik.... echt jammer dat een complete build nu achter een legendary item verscholen zit... leuk in een game als Diablo, maar in wow begint dit mij toch wel te irriteren.

Snap sowiezo niet waarom ze de droprate niet mega verhogen want je kan er toch maar 2 aandoen... ben je meteen van al dat gezeur af ook, want legio mensen vinden dit een erg oneerlijk systeem.

maar ja.... op Tichondrius hc doen we denk ik wel wat fout, want hier was iedereen best snel nekkie. Morgen kijken of we die ook nog deze week kunnen killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:21:
Zo gisteren 5 bossen neer gemept op hc en had op 4 bosses loot :)
Heb de 4 set nu compleet als DK frost, maar denk dat de BoS spec toch nog niet lekker zal spelen... heb echt dringend die legendary ring nodig om dit effectief te laten werken vrees ik.... echt jammer dat een complete build nu achter een legendary item verscholen zit... leuk in een game als Diablo, maar in wow begint dit mij toch wel te irriteren.
Heb je het hier over de sindragosa specc?
Ikzelf ben ook frost DK als main en ik merk ook dat er veel mensen deze tier overswitchen naar de sindragosa specc. Zelf vind ik die specc niet leuk om te spelen en ik haal er ook gewoon geen DPS mee.
Nu spreek jij over een ring, mag ik vragen welke ring dat is? Want ik probeer de sindragosa specc te verstaan maar op heden ben ik niet echt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:31:
[...]

Ikzelf ben ook frost DK als main en ik merk ook dat er veel mensen deze tier overswitchen naar de sindragosa specc. Zelf vind ik die specc niet leuk om te spelen en ik haal er ook gewoon geen DPS mee.
Nu spreek jij over een ring, mag ik vragen welke ring dat is? Want ik probeer de sindragosa specc te verstaan maar op heden ben ik niet echt mee.
Ik main zelf ook een Frost DK en speel de BoS specc. De (BoS)sindragosa specc is al een dps increase zonder enige speciale items zoals legendaries ./ sets of trinket. Deze items maken het makkelijker om de specc te spelen of zorgen dat er andere dps georienteerde talents weer mogelijk worden om te nemen.

Het doel van de BoS specc is om zoveel mogelijk damage te doen tijdens de breath deze zal ongeveer 30sec tot 40sec duren, zonder extra middelen. Dit geldt enkel voor de eerste breath, de 2de breath op een boss zal korten zijn omdat je geen HRW hebt(tenzij bepaalde items)..

Om BoS te gebruiken zorg je ten eerste dat je genoeg RP hebt en wat Runes vrij hebt.Dan is het alle trinkets/ rascial /Pillar of frost en Breath in 1 keer activeren ik raad een macro aan. Dan is het redelijk snel of Horn of Winter of HRW poppen om voldoende runes en RP te hebben voor de Obliderate spam. Zorg dat Remorsell winter op CD is. Gebruik Howling blast enkel als je Rime proc hebt en genoeg RP dat breath niet stopt voor de volgende Global CD ( 4set zorgt voor RP met Rime dus dan boeit dit niet meer).

De standaard talent built hiervoor is 332XX22 of 332XX32
Rune Attunation is niet meer zo effectief en Remorsless winter met Gathering storm is gewoon heel sterk zeker tijdens HRW.

Met 4set kan er gekozen worden voor 312XX32 door de extra RP van Rime procss is Horn of winter niet nodig dus kan er voor Freezing frog gekozen worden welke zeer grote damage increase is voor de extra procs uit de 2set.

Extra items
Convergence of fates trinket uit NH reduceert de CD van HRW zodat de 2de breath ook naar de 40sec kan gaan.

Resources legendaries zorgen ervoor dat breath langer kan duren de bis is de HRW legendarie welke de cd reducreerd en 2 charges van HRW mogelijk maakt. Als je deze legendarie hebt is CoF Trinket niet meer nodig en is de uptime van BoS een stuk langer rond de 50 tot 1min als je beide charges op een breath gebruikt. De andere resources legendarie heeft een kans op rune return na ee Oblidarete maar dit is RNG dus niet zo heel sterk.

DPS legendaries zijn er verschillende maar de BiS op dit moment is head die Howling blast damage increased is sterk vanwegen de 4set. Daarnaast werkt deze mooi net Freezing fog en Gathering storm.
De rest van de dps legendaries zijn ok maar niet spectucelair.

PS ik speel de laatste maand BoS, begonnen zonder trinket en 4set en al een redelijke dps increase vergeleken met de normale rotatie / specc. Me BoS uptime is maar een klein beetje omhoog gegaan door 4set en Trinket doordat ik nu andere talents gebruik om die mijn dps imhoog helpen.

Het belangrijkste is weten wanneer BoS te gebruiken op een bos fight gaat de boss weg of moet je mogelijk weg rennen net nadat je je BoS gebruikt. Het beste advies wat ik kan geven probeer het uit leer ervan en het gaat steeds beter de eerste paar keer dat ik met deze specc speelde ging het ook helemaal fout met me BoS er zit een redelijke learning curve aanvast.

Current progress 2/10 Mythic

[ Voor 28% gewijzigd door Lurtz op 06-02-2017 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lurtz schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:37:
[...]

Ik main zelf ook een Frost DK en speel de BoS specc. De (BoS)sindragosa specc is al een dps increase zonder enige speciale items zoals legendaries ./ sets of trinket. Deze items maken het makkelijker om de specc te spelen of zorgen dat er andere dps georienteerde talents weer mogelijk worden om te nemen.
Immens bedankt voor de insight, ik zal vanavond dit beter bestuderen want aan het werk op dit moment. Maar ik had toch nog enkele vraagjes.

Ikzelf heb na de release van patch 7.1.5 eens de indragossa specc geprobeerd maar voor mij persoonlijk vind ik dit niet echt een DPS increase, nu ik heb er ook niet echt veel tijd in gestopt omdat ik vond dat na de Breath + CD's je een grote DPS loss had, ook waren er wel wat fights waar ik zoals jij ook melde, ik de BoS niet goed inschatte waardoor ik mn DPS naar beneden zag denderen. Ik kreeg BoS Echt geen 40 seconden up, als ik geluk had was ik blij dat ik dit 20 seconden up kreeg.
Of is er ergens een cap waardoor je de normale specc kan overwegen t.o.v. BoS?
ik vraag me echt af of mijn gear goed genoeg is voor deze specc. Heb wel de Legendary Ring die ik wel kan gebruiken voor vlugger de runes vrij te maken (kan de legendary niet zeggen want ... nogmaals ben op werk)

Misschien vanavond/morgen zal ik dit nog eens een kans geven op een alt run van onze guild.

Maar als BoS uit is, dan doe je de gewone rotatie en bereid je u voor op de volgende BoS waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:31:
[...]

Jep de BoS spec. heb hier mee lopen testen en vind het een leuke spec. Het is echt geen mindless knoppen rammen want dan zal je waarschijnlijk zelfs minder dps halen dan de cookie cutter build.

Probleem met de boss spec is de uptime van BoS. Hungering rune weapon zorgt voor een lange duur waarbij je geen zorgen hebt dat BoS dropt. Die legendary ring geeft je dit 2 keer i.p.v. 1.... erg sterk dus. Daarnaast is dat trinket van de boss voor gul'dan ook erg sterk want dat haalt 1 min van de cd af.

Mocht ik de legendary niet binnenkort (zit bijna aan mijn punten en heb al in geen maanden een nieuwe gehad) krijgen dan is de hoop nog op dat trinket, maar denk dat het dan nog steeds niet optimaal is.

Ik zag trouwens aan de nieuwe artifact planner in 7.2 dat ze gaan "rommelen" aan de cd van empowered rune weapon dus wellicht kan je in de toekomst prima spelen zonder die ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:58:
[...]

Jep de BoS spec. heb hier mee lopen testen en vind het een leuke spec. Het is echt geen mindless knoppen rammen want dan zal je waarschijnlijk zelfs minder dps halen dan de cookie cutter build.

Probleem met de boss spec is de uptime van BoS. Hungering rune weapon zorgt voor een lange duur waarbij je geen zorgen hebt dat BoS dropt. Die legendary ring geeft je dit 2 keer i.p.v. 1.... erg sterk dus. Daarnaast is dat trinket van de boss voor gul'dan ook erg sterk want dat haalt 1 min van de cd af.

Mocht ik de legendary niet binnenkort (zit bijna aan mijn punten en heb al in geen maanden een nieuwe gehad) krijgen dan is de hoop nog op dat trinket, maar denk dat het dan nog steeds niet optimaal is.

Ik zag trouwens aan de nieuwe artifact planner in 7.2 dat ze gaan "rommelen" aan de cd van empowered rune weapon dus wellicht kan je in de toekomst prima spelen zonder die ring.
Convergance of fate is het trinket die je bedoelt hij haalt ongeveer 20 to 30sec van de 2,5 minute cd weg dus komt bijna in de buurt van elke breath welke 2min is. Dit is een normale drop van de BoS die van normal is al goed genoeg.

De Legendarie heeft je 2 charges van HRW en een reductie van 10% op de CD dus 2:15 sec per charge.
Als je de BoS 15 sec kan ophouden zonder HRW en dan HRW gebruikt kun je op de eerste Breath 2 charges gebruiken en op de 2de breath 1 charge.

Zonder BoS doet de specc ook nog best veel damage zorg dat je Pillar op CD gebruikt 1min cd en je gebruikt het bij de Breath dus meteen als hij van CD komt weer gebruiken anders is hij niet klaar voor de volgende breath. Daarnaast is Remorsell winter zeer sterk op moment met Gathering storm dus zorg dat deze altijd op CD is. Met 4set krijg je heel veel rime procs dus dan wordt Freezing fog interresent maar dan heb je iets nodig ter vervanging van Horn of Winter voor mij is dit 4set + trinket.

Heb als legendaries Prydaz stat stick en die reduced cd van Singragosas fury dus elke 2,5 min komt sindragosa voorbij gevlogen enkel is dit voor raiding de slechtste van alle dps legendaries enkel goed voor mythic +.

Stat weights er zijn niet echt breakpoints dus de enige manier om te weten wat in upgrade is op dit moment simmen na elke upgrade. Meestal zijn ilvl upgrades een dps increase vanwegen strenght.
Je wilt je stats wel wat verdeeld hebben dus ongeveer dit:
20% haste
20% crit
40%
Iets aan vers maar niet noodzakelijk

[ Voor 11% gewijzigd door Lurtz op 06-02-2017 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
En daar gaan de Token prijzen.

Tis gedaan met gratis spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheDeeGee schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 01:07:

Iets minder dan 120k per token nu toch? Er zullen waarschijnlijk nog heel veel mensen zijn voor wie 120k niet veel is. Ik heb het er in ieder geval sowieso niet voor over. :)

Heroes of the Storm Promotion - Primal Flamesaber Mount in WoW

[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 07-02-2017 08:48 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheDeeGee schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 01:07:

Het was natuurlijk nooit gratis. Je betaald met tijd of met geld. Waarvan ik altijd zou zeggen dat vrije tijd in een geval als dit vaak meer waardevol is dan 12 euro betalen om een maand te kunnen spelen. In ieder geval in mijn geval speel ik een spel voor de lol en ontspanning, niet om naast een voltijd baan ook nog eens gold te moeten gaan grinden om een sub te betalen die ik ook met +- een uurtje te werken kan betalen.

Nu kan het natuurlijk zijn dat je erg veel lol hebt in het grinden van gold, maar dan heb je w.s.

1. Op dit moment nog steeds bergen aan gold waardoor een duurder token geen issue is.
2. Heb je dit niet, zal het ook geen issue zijn om een paar uur meer te grinden voor een duurder token.

160k nu trouwens en nog steeds een stijging van +- 3% per uur die nog niet af lijkt te nemen, 200K+ later vandaag lijkt het makkelijk te gaan halen op dit moment.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennism op 07-02-2017 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
RustStorm schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:11:
[...]

Iets minder dan 120k per token nu toch? Er zullen waarschijnlijk nog heel veel mensen zijn voor wie 120k niet veel is. Ik heb het er in ieder geval sowieso niet voor over. :)

Die mount is wel gaaf, alleen niemand uit mijn friendslist speelt HotS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EelcoB schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:11:
[...]

Ik speel het zelf niet eens... vind het absoluut niet leuk... MAar die mount... gosh! (heb jammer genoeg ook die ene pet niet eens verkregen... :-( )

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
RustStorm schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:11:
[...]

Inmiddels al 170k vanwege de nieuwe Battle.net Balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
RustStorm schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:27:
[...]

Ik speel het zelf niet eens... vind het absoluut niet leuk... MAar die mount... gosh! (heb jammer genoeg ook die ene pet niet eens verkregen... :-( )
Die pet wil ik ook nog hebben, HotS is ook niet mijn favo game, maar ik denk dat ik er toch eens wat tijd in moet gaan steken voor zowel de mount als pet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
TheDeeGee schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:44:
[...]

Inmiddels al 170k vanwege de nieuwe Battle.net Balance.
Ik wou er net 1 kopen voor 173k. Zegt dat er geen zijn? Heeft dit te maken met het feit dat eerst mn sub afgelopen moet zijn voor ik een nieuwe kan kopen? Heb de vorige maand ook met goud betaald al was die 'slechts' 130k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EelcoB schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:11:
[...]

Als je wil mag je me altijd toevoegen voor die x aantal games te spelen hoor ^^
Heb ook niet echt de personen die HoTs spelen. Net zoals iedereen die het wil dit ook mag doen ^^
Ik kan nu eventjes niet aan mijn battletag (tenzij ik dit via de app op mijn gsm ergens kan terugvinden?) maar anders plaats ik hem vanavond hierwel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:27:
[...]

Als je wil mag je me altijd toevoegen voor die x aantal games te spelen hoor ^^
Heb ook niet echt de personen die HoTs spelen. Net zoals iedereen die het wil dit ook mag doen ^^
Ik kan nu eventjes niet aan mijn battletag (tenzij ik dit via de app op mijn gsm ergens kan terugvinden?) maar anders plaats ik hem vanavond hierwel op.
Duren die potten lang? Heb niks met moba's maar wil wel die mount graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 14:51
Ook lekker voor die mensen die daadwerkelijk wel HoTs leuk vinden. Komen die mafkezen uit WoW even langs voor die mount :P (voor de duidelijkheid ik ben zo'n WoW mafkees)

[ Voor 16% gewijzigd door Carthrax op 07-02-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Carthrax schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:32:
Ook lekker voor die mensen die daadwerkelijk wel HoTs leuk vinden. Komen die mafkezen uit WoW even langs voor die mount :P (voor de duidelijkheid ik ben zo'n WoW mafkees)
Is na 15 potten weer over ;)

Pagina: 1 ... 68 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.