Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-09 21:28

junglebeast

hier staat iets

Gister nog net op tijd ToV HC kunnen clearen. Op Odyn zaten we rond de 16 of 17 tries voor een kill(defeat). Guarm moesten we één keer overdoen maar wat een verschil.En ik had maandag al Helya HC gedaan met het 2de team dus bloing achievement. :)

Daarna maar Helya Normal gedaan omdat het weinig zin had om dat laatste kwartier progress te doen op HC. We komen daar komende weken wel voor terug.
IntToStr schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:38:

Donderdag maar eens kijken wat de nieuwe raid brengt. Voor nu heb ik m'n mage klaargezet voor de questgiver voor die legendary upgrades. Dan open ik ten minste niet per ongeluk eerst de weekly chest... Ook nog 2 emissary quests die ik meteen kan inleveren voor extra kans op upgrade items.

De timewalking weekly quest geeft trouwens een Nighthold cache. En volgens een guildie kan deze cache ook tier items droppen! Deze week ga ik dus maar weer eens time walken :)
T2/T3 gaat weer een gezamenlijke NH raid doen. Wij hebben net krap 8 signups dan...
Yup wil welde Timewalk quest gedaan hebben voor donderdag. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:13
junglebeast schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:11:
T2/T3 gaat weer een gezamenlijke NH raid doen. Wij hebben net krap 8 signups dan...
Yup wil welde Timewalk quest gedaan hebben voor donderdag. :)
Cool, ik ben er bij :)

Van wat ik zie vanuit US is normal vrij goed te clearen voor een heroic geared team en zijn ook de eerste heroic bosses vrij eenvoudig om te doen. Daarna wordt het iets interessanter.

Jammer dat ik op dinsdagen meestal niet kan, anders had ik wel met team 3 meegegaan. Voor nu even beetje aankijken wat ik wil doen met raiden gezien de tijd die ik beschikbaar heb. Een baby van 3 weken oud beperkt me een beetje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:20:
[...]
Een baby van 3 weken oud beperkt me een beetje :p
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 09:57
sabriel schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:59:
Momenteel zie ik zeer veel healers in PvP en dan vooral monks. Ik dacht dat monks bijna uitgestorven waren maar zie ze nu weer regelmatig. Als caster is PvP zeer afwisselend. Of je wordt bijna total met rust gelaten of je ligt op je gat in 5s. Tevens heb ik 860+ PvP gear maar merk ik eerlijk gezegt tegen melee geen verschil of ik nu speel met 870 PvE- gear of 860 PvP-gear.

Misschien toch maar weer eens een arena partner gaan zoeken.
waarom speel je met 860 pvp gear, als je pve gear 870 is... stats maken in PVP niet uit, je kan gewoon je 870 gear aantrekken. je stats zijn vooraf gedefinieerd en gaan omhoog in minimale percentages op basis van je iLVL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gisteren NH Normal ingedoken met de guild.
Wat een heerlijke raid is dat zeg :D!

Het ziet er verfrissend uit, en de bosses zijn imo echt leuk :D!

6/10 clear gehad gister:
https://www.warcraftlogs.com/reports/z2X1Fbxp6n4PKcWy

Etraeus was imo echt superleuk gevecht (en Krosus).
Wow.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:54
Qlusivenl schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:39:
[...]

waarom speel je met 860 pvp gear, als je pve gear 870 is... stats maken in PVP niet uit, je kan gewoon je 870 gear aantrekken. je stats zijn vooraf gedefinieerd en gaan omhoog in minimale percentages op basis van je iLVL
De PVP gear heeft versatility die damage reduction geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Devler schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:41:
[...]

Nope, dat doet het niet:

"In PvP content, you will get a preset set of stats for your specialization. Your set bonuses, enchants, legendary bonuses, or trinkets will be deactivated."

De stats op je gear doet in PvP helemaal niets. Je iLvl beïnvloed de base stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:27:
Gisteren NH Normal ingedoken met de guild.
Wat een heerlijke raid is dat zeg :D!

Het ziet er verfrissend uit, en de bosses zijn imo echt leuk :D!

6/10 clear gehad gister:
https://www.warcraftlogs.com/reports/z2X1Fbxp6n4PKcWy

Etraeus was imo echt superleuk gevecht (en Krosus).
Wow.
Goed te horen man! Super fijn dat de nieuwe raid niet tegen valt! :) Ik ben gisteren helemaal niet ingelogd, wellicht vanavond weer. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
icemotion schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:55:
[...]

Nope, dat doet het niet:

"In PvP content, you will get a preset set of stats for your specialization. Your set bonuses, enchants, legendary bonuses, or trinkets will be deactivated."

De stats op je gear doet in PvP helemaal niets. Je iLvl beïnvloed de base stats.
De base stats komen van iLvl, de overige balans toch van de stats op je items? Anders kan ik evengoed alle gear in mn bags laten aangezien ik op die manier mn iLvl toebedeeld krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RustStorm schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:55:
[...]

Goed te horen man! Super fijn dat de nieuwe raid niet tegen valt! :) Ik ben gisteren helemaal niet ingelogd, wellicht vanavond weer. :)
Het is echt een verademing.
Hoe het uit ziet, hoe het aanvoelt.

Het is geen overdreven trash-fest.
Het is geen fel-en-of--orcs overwoekerde clusterfuck zoals de afgelopen jaren bijna iedere raid was.
Het ziet er gewoon mooi uit. Met wel de overduidelijke legion invloeden her en der, maar goed en subtiel verwerkt (beetje thuis in het hele 'legion is zo slecht niet, kijk maar, ze helpen ons'-suramar blindheidsidee).

En de bossfights zijn leuk.
Zitten wat oude en bekende mechanics hier en daar. Soms wat vernieuwd.
Wat leuke, nieuwe mechanics.
En (ik kan het niet genoeg zeggen) sommigen die gewoon prachtig uit zien XD.

Etraeus. Dat gevecht vergt wel wat aandacht voor wat er gaande is.
Maar als je tijdens het gevecht eens een beetje om je heen kijkt.
Wow. Gaf echt een beetje de algalon-feel imo.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:42
Nu nog een beetje ilvl scoren. Gister even gekeken maar in de Premade werden veel Normal NH's gerund en mensen gevraagd. Wel minimaal ilvl 895+ (euh?) en "know tactics". Die vond ik best leuk voor een raid die nèt pas uit is... zo van "ik neem je alleen aan als je werkervaring hebt op deze net nieuw bedachte functie" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Soeski schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:10:
Nu nog een beetje ilvl scoren. Gister even gekeken maar in de Premade werden veel Normal NH's gerund en mensen gevraagd. Wel minimaal ilvl 895+ (euh?) en "know tactics". Die vond ik best leuk voor een raid die nèt pas uit is... zo van "ik neem je alleen aan als je werkervaring hebt op deze net nieuw bedachte functie" :)
'Know Tactics' refereert meestal naar weten hoe het gevecht en de mechanics werken op basis van guides en video's. Het is bij ons ook een vereiste voor raids. Dat mensen de fights bestuderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Darkfreak schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:13:
[...]

'Know Tactics' refereert meestal naar weten hoe het gevecht en de mechanics werken op basis van guides en video's. Het is bij ons ook een vereiste voor raids. Dat mensen de fights bestuderen.
Bij ons in de raid was het casual, we zien wel hoe het werkt op normal. 5/10 gekomen vervolgens aantal wipes op de botanist, die is flink pittig.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:42
Darkfreak schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:13:
[...]

Die informatie komt dan allemaal uit de PTR zeker? En ja, het is aan de ene kant leuk om voorbereid te zijn, maar aan de andere kant neemt het meteen verrassingen weg en het zelf ervaren. Als je al weet wat je moet doen, is het alleen nog een kwestie van "het ook daadwerkelijk op tijd doen". Maar daar ben ik dan niet hardcore genoeg voor denk ik ;)
Welk ilvl dropt daar op normal? Omdat ze gisteren 895+ vroegen neem ik aan dat het nog hoger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Soeski schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:24:
[...]

Die informatie komt dan allemaal uit de PTR zeker? En ja, het is aan de ene kant leuk om voorbereid te zijn, maar aan de andere kant neemt het meteen verrassingen weg en het zelf ervaren. Als je al weet wat je moet doen, is het alleen nog een kwestie van "het ook daadwerkelijk op tijd doen". Maar daar ben ik dan niet hardcore genoeg voor denk ik ;)
Welk ilvl dropt daar op normal? Omdat ze gisteren 895+ vroegen neem ik aan dat het nog hoger is?
870-875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:56
Soeski schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:10:
Een pug als een nieuwe raid net uit is is ook vragen om problemen. Een van de weinige manieren om die te overkomen is door alles zwaar te overgearen denk ik. Ik zou lekker van pugs wegblijven de komende tijd, gaat je alleen maar frustratie opleveren.

En als je niet in een pug kan komen staat het je altijd vrij er zelf 1 op te starten natuurlijk ;)

Met de Tweakers guild gisteren ook NH normal ingeweest, was erg leuk! Ook tot 5/10 gekomen en 2 wipes op Etraeus gehad, maar toen was de focus al aardig weg en hebben we het gecalled. Vanavond weer verder :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bartske op 19-01-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Normal schijnt vrij makkelijk te zijn. Alleen de Botanist en de laatste 2 bosses zijn wat lastiger. Dus als je na de eerste 3 kunt kiezen waar je naar toe gaat, sla Botanist nog even over totdat je de rest hebt gedaan.

Vanavond eens kijken hoever we komen in 2 uur. Heroic only groep dus zal niet zwaar overgearen zijn, maar zou toch wel een heel aantal bosses neer moeten krijgen. Ons mythic team heeft bijna alle bosses op normal geoneshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
Gisteren ook NH (N) ingedoken. We hadden als doel om 5/10 te doen, maar het is 6/10 geworden. Ging eigenlijk redelijk soepeltjes, enige waarvan ik tot nu toe denk van 'die-was-best-wel-pittig-om-te-healen' was Tichondrius. Vind de fights lekker afwisselend, veel movement, leuke boss-abilities (Chronomatic Anomoly). Enige die me tot nu toe tegenviel als boss fight is Kronos, maar dat is ook eigenlijk alleen maar een dps check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 09:57
Devler schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:41:
[...]

Nee, je krijgt een pre-set van stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
IntToStr schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:29:
Normal schijnt vrij makkelijk te zijn. Alleen de Botanist en de laatste 2 bosses zijn wat lastiger. Dus als je na de eerste 3 kunt kiezen waar je naar toe gaat, sla Botanist nog even over totdat je de rest hebt gedaan.

Vanavond eens kijken hoever we komen in 2 uur. Heroic only groep dus zal niet zwaar overgearen zijn, maar zou toch wel een heel aantal bosses neer moeten krijgen. Ons mythic team heeft bijna alle bosses op normal geoneshot.
Ligt erg aan je groep natuurlijk. Als je mythic doet zul je op normal geen problemen hebben (denk dat heel veel mythic guilds normal ook overslaan), als je alleen heroic doet en daarop gegeared bent zul je waarschijnlijk met de latere bosses wat meer moeite gaan hebben. De eerste 3 op normal zijn iig heel makkelijk, daarna wordt het stapsgewijs moeilijker. Heb qua healing het nog niet heel zwaar gehad op de eerste 5, en dat is dan zelfs met wat falen van mensen omdat de tactics er nog niet goed inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Devler schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:22:
[...]

De base stats komen van iLvl, de overige balans toch van de stats op je items? Anders kan ik evengoed alle gear in mn bags laten aangezien ik op die manier mn iLvl toebedeeld krijg...
https://www.reddit.com/r/..._asking_how_the_pvp_stat/

Deze post legt het goed uit; als jij PvP content doet is al je gear nullified en krijg je een aura met een ilvl op basis van het ilvl dat je equipped hebt. (Dus in je bags houden gaat niet werken, want dan heb je het niet equipped)

De verdeling van alle stats gaat puur op basis van je class en spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 15:50
Bartske schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:36:
[...]

Ligt erg aan je groep natuurlijk. Als je mythic doet zul je op normal geen problemen hebben (denk dat heel veel mythic guilds normal ook overslaan), als je alleen heroic doet en daarop gegeared bent zul je waarschijnlijk met de latere bosses wat meer moeite gaan hebben. De eerste 3 op normal zijn iig heel makkelijk, daarna wordt het stapsgewijs moeilijker. Heb qua healing het nog niet heel zwaar gehad op de eerste 5, en dat is dan zelfs met wat falen van mensen omdat de tactics er nog niet goed inzitten.
Wij zijn een heroic only guild, en in 3 uurtjes hebben we de eerst 6 bosses op Normal gedaan, alleen High Botanist was echt lastig, daar hadden we 6 wipes op ofzo voor we die down hadden :)

Rest van de bosses waren op normal niet echt super lastig had ik het idee, kijk erg uit naar de volgende 4 bosses :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:04

Nogne

>.<

Gisteren voor de 2e keer een raid gedaan (1e keer Nighthold). Was wel echt super, goeie begeleiding door de raid leader. Merkte alleen dat ik veels te weinig DPS deed, dus die ga ik aankomende dagen even finetunen. En dan er voor zorgen dat ik volgende week minimaal 2x zoveel damage ga doen (dat is mijn target, want er was nog een Palladin mee, en die deed meer dan 2x zoveel damage).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Nogne schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:44:
Gisteren voor de 2e keer een raid gedaan (1e keer Nighthold). Was wel echt super, goeie begeleiding door de raid leader. Merkte alleen dat ik veels te weinig DPS deed, dus die ga ik aankomende dagen even finetunen. En dan er voor zorgen dat ik volgende week minimaal 2x zoveel damage ga doen (dat is mijn target, want er was nog een Palladin mee, en die deed meer dan 2x zoveel damage).
Als je hulp nodig hebt met je paladin rotation moet je hekili downloaden. Paladin dps is sowieso wel tricky aangezien je alles in die Crusade window moet proppen en de rest van de tijd eigenlijk maar matige dps doet :P

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

ykathmann schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:03:
[...]

Als je hulp nodig hebt met je paladin rotation moet je hekili downloaden. Paladin dps is sowieso wel tricky aangezien je alles in die Crusade window moet proppen en de rest van de tijd eigenlijk maar matige dps doet :P
Thanks, die ga ik zeker downloaden. Ik probeer steeds zoveel mogelijk in de crusade windows te krijgen, maar vind de rotatie best lastig. En merk dat ik nog echt moet wennen aan het raiden, want als ik even niet op let dan ben ik al dood. Bij de eerste 2 bosses was ik gelijk dood zonder dat ik door had waarom, dus probeer nu te focussen op de rotatie, en daarbij in leven te blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Nogne schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:18:
[...]

Thanks, die ga ik zeker downloaden. Ik probeer steeds zoveel mogelijk in de crusade windows te krijgen, maar vind de rotatie best lastig. En merk dat ik nog echt moet wennen aan het raiden, want als ik even niet op let dan ben ik al dood. Bij de eerste 2 bosses was ik gelijk dood zonder dat ik door had waarom, dus probeer nu te focussen op de rotatie, en daarbij in leven te blijven :P
Dan is die addon al helemaal een aanrader, je houdt veel meer tijd over om op andere dingen te letten. Het is wel een beetje lafjes natuurlijk aangezien je gewoon wordt verteld waar je op moet drukken, maar het heeft mij wel enorm veel geholpen om veel minder te verkloten in boss fights :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ykathmann schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:03:
[...]

Paladin DPS 'Tricky' XD?

HP = Holy Power
WoA = Wake of Ashes
Judge = Judgement
TV = Templar's Verdict
DS = Divine Storm
BoJ = Blade of Justice

Opening:
  1. WoA
  2. Crusade
  3. Judge
  4. TV
  5. Zeal
  6. TV
Priority/Rotation:
  1. Als # enemies > 1 dan TV = DS
  2. WoA iedere CD wanneer HP = 0
  3. Crusade iedere CD wanneer HP > 2
  4. Judge wanneer HP > 2
  5. TV wanneer Judge op CD is + HP > 2
  6. Zeal wanneer HP < 5
  7. BoJ wanneer HP < 4
Zelf heb ik Eye for an Eye die ik gebruik wanneer alles op CD is (gebeurt soms door haste procs of boss mechanics). Het levert minimale DPS, maar het levert wel dmg en vult de gap waarop je verder kunt met je prio/rotation.

Shield of Vengeance gebruik ik trouwens ook iedere CD (heb de legendary niet ervan).

Zelf vind ik dit niet bepaald tricky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat het moeilijk is. Meer dat alles in een korte periode moet plaatsvinden en dat je de 1,5 minuut daarna maar laffe dps doet. Als er tijdens je crusade iets gebeurd waardoor je moet wegrennen of je hebt lag of iets, dan lig je meteen zwaar achter qua dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ykathmann schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:42:
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat het moeilijk is. Meer dat alles in een korte periode moet plaatsvinden en dat je de 1,5 minuut daarna maar laffe dps doet. Als er tijdens je crusade iets gebeurd waardoor je moet wegrennen of je hebt lag of iets, dan lig je meteen zwaar achter qua dps.
Ja, maar dat geldt een beetje voor bijna iedere DPS class (behalve MM hunters en BM hunters die lopend (of in geval voor BM hunters AFK) hun dps kunnen doen XD), niet?

Het is wel zo dat je crusade bvk niet wilt poppen zonder 3 HP klaar te hebben staan, of bvk 5, zodat je er meteen snel 1 a 2 stacks op krijgt. Dat scheelt al enorm.

[ Voor 12% gewijzigd door Darkfreak op 19-01-2017 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Misschien voor iemand die al lang WoW speelt misschien niet, maar ga nu maand 5 in. En dacht dat ik alles wel in orde had (speelde altijd PvE). Maar nu ik mee doe met de raids valt mij op dat ik gewoon zuig.

Dus in die zin vind ik het wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Paladin burst met crusade is wel wat erger dan de anderen in mijn ervaring hoor. Met als gouden voorbeeld de Ilgynoth fase binnen. Die past precies binnen je crusade window en er was dan ook niemand die ook maar een beetje in de buurt kwam qua damage in die fase bij mij in de raid, zeker als er nog iemand dood ging en je er nog een retribution buff bovenop kreeg :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Nogne schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:45:
[...]

Misschien voor iemand die al lang WoW speelt misschien niet, maar ga nu maand 5 in. En dacht dat ik alles wel in orde had (speelde altijd PvE). Maar nu ik mee doe met de raids valt mij op dat ik gewoon zuig.

Paladin's zijn erg gear en talent-gevoelig in mijn ervaring.
Ze scalen ontzettend goed, als je de jusite gear hebt.
En een talent anders kan al gauw 20-50k DPS verschil uitmaken.

Zelf heb ik nu (na de ES nerf) voor Single Target DPS:
Final Verdict, Zeal, Repentance, Blade of Wrath, Eye for an Eye, Divine Intervention, Crusade

En voor multi-target focus:
Consecration, Greater Judgement, Blinding Light, Divine Hammer, Eye for an Eye, Divine Intervention, Crusade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Darkfreak schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:48:
[...]

Paladin's zijn erg gear en talent-gevoelig in mijn ervaring.
Ze scalen ontzettend goed, als je de jusite gear hebt.
En een talent anders kan al gauw 20-50k DPS verschil uitmaken.

Zelf heb ik nu (na de ES nerf) voor Single Target DPS:
Final Verdict, Zeal, Repentance, Blade of Wrath, Eye for an Eye, Divine Intervention, Crusade

En voor multi-target focus:
Consecration, Greater Judgement, Blinding Light, Divine Hammer, Eye for an Eye, Divine Intervention, Crusade.
Hier op in hakend. Heb je dan tijdens een raid / mythic dan tomes bij dat je talents aanpast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Ik heb me er voor Nighthold nog niet in verdiept. De laatste maand in EN/ToV hoefde ik mijn talents niet eens meer aan te passen aangezien Zeal ook single target al hoger simde dan The Fires of Justice. Nighthold zou als het goed is wel weer tot meer talent changes moeten leiden, maar zoals ik al zei heb ik nog geen tijd gehad om me er erg in te verdiepen. Ik laat het vanavond wel allemaal op me af komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dooiedibbes schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:50:
[...]

Hier op in hakend. Heb je dan tijdens een raid / mythic dan tomes bij dat je talents aanpast?
Ik zorg dat ik er altijd wel wat bij heb als het even kan.
En we hebben twee scribes waarvan er meestal wel een aanwezig is.

De multi-target build werkt vooral zieke wonderen in Keystone runs waar zware AoE kan (dus niet met skittish of raging als je geen tank hebt die het aan kan). En op extreem add-zware/add-focused bossfights bv.

Voor keystones moet je dat wel vooraf inschatten, volgens mij werken tomes namelijk niet zodra de run begonnen is (correct me if I'm wrong, heb t nooit getest).
ykathmann schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:51:
... aangezien Zeal ook single target al hoger simde dan The Fires of Justice.
Dat is nog steeds zo ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Darkfreak op 19-01-2017 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Nogne schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:45:
[...]

Ik zag toevallig deze (en heb'm helemaal uitgekeken ook al speel ik Prot), Quin maakt altijd erg goede videos en deze doet daar niet voor onder (hij doet normaliter Diablo 3 content - Monk).

Link naar Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteriouz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 17:56
Ik ben een week of 2 geleden weer begonnen met levellen, na een verschrikkelijk lange tijd niet gespeeld te hebben. Het kriebelt toch altijd he, als je bent gestopt.

Echter toen ik stopte zat ik in Lingering, een vervoegsel van de vroegere Inner Circle. Dat was een soort NL/Tweakers guild. Zitten hier toevallig nog oud members? Zou grappig zijn!

Toen ik stopte met WoW was ik ook behoorlijk aan het PvPen (Gladiator), echter moet ik zeggen dat daar weer in komen toch behoorlijk pittig is. Van WOTLK naar nu is er een hoop verandert en het kost weer veel tijd om de abilities van andere classes (en bijbehorende cooldowns) te leren. De what-to-do en what-to-don't's zijn wel weer leuk om uit te vinden. Hoop theoriecrafting dus in dit stadium voor mij.

Welke realms zijn populair hier onder de tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Mysteriouz schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 07:38:
Ik ben een week of 2 geleden weer begonnen met levellen, na een verschrikkelijk lange tijd niet gespeeld te hebben. Het kriebelt toch altijd he, als je bent gestopt.

Echter toen ik stopte zat ik in Lingering, een vervoegsel van de vroegere Inner Circle. Dat was een soort NL/Tweakers guild. Zitten hier toevallig nog oud members? Zou grappig zijn!

Toen ik stopte met WoW was ik ook behoorlijk aan het PvPen (Gladiator), echter moet ik zeggen dat daar weer in komen toch behoorlijk pittig is. Van WOTLK naar nu is er een hoop verandert en het kost weer veel tijd om de abilities van andere classes (en bijbehorende cooldowns) te leren. De what-to-do en what-to-don't's zijn wel weer leuk om uit te vinden. Hoop theoriecrafting dus in dit stadium voor mij.

Welke realms zijn populair hier onder de tweakers?
Kijk eens in de topicwarning ;) https://docs.google.com/s...yNJEbQ/edit#gid=276388581

Voor levelen kun je de guides van icy veins gebruiken, die hebben een 'leveling' sectie waarbij even kort staat welke abilities en talents het beste zijn. Mocht je end level zijn is er een 'class discord channel' voor elke class, te vinden hier: http://www.icy-veins.com/...4-class-discord-channels/

Daar kun je echt veel info vinden en ook vragen stellen om jezelf te verbeteren. Imho een van de beste verbeteringen in legion (buiten het spel zelf om).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:47:
Grappig om te lezen dat zoveel mensen "even helemaal klaar" met WoW zijn.

Ik heb precies hetzelfde gehad zo'n twee jaar geleden en in januari 2015 voor het laatste ingelogd.
Aankomend weekend ga ik Legion halen om weer een begin te maken.

Ben straks twee weken vrij dus ideaal om mijzelf eens in deze wereld te storten.

Dit is dan ook direct mijn forum debuut, grote kans dat ik hier vaker kom :)
Ruim een maand geleden weer begonnen met WoW (zie hier boven) en ben weer helemaal hooked op het moment.
Het levelen is qua dynamiek en afwisseling echt een stuk interessanter geworden.

Ben een Priest begonnen vanaf 1 en zit op dit moment op level 107.
Met een beetje geluk halen we dit weekend level 110.

Mijn motivatie is zelfs zo hoog op dit moment dat ik binnen een maand of 2 een nieuwe game PC in huis wil halen om eventueel weer te gaan raiden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mysteriouz schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 07:38:
Voor Inner Circle was er Exomna? dacht ik. Fun times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixrMike
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-09 12:46
Ben net gestart met WoW en zag dat er een Guild was op de Defias Brotherhood realm. Is die nog heel actief? of zijn jullie actief op andere realms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
MixrMike schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:45:
Ben net gestart met WoW en zag dat er een Guild was op de Defias Brotherhood realm. Is die nog heel actief? of zijn jullie actief op andere realms?
Deze is nog zeker actief en je bent zeker welkom om te joinen! Whisper even iemand ingame en je kunt een invite krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 08:35
Het enige wat ik op dit moment doe, is inloggen en zorgen dat m'n AK research continue blijft lopen.

Spijtig genoeg heb ik dat de voorbije maanden niet gedaan. Met als gevolg dat m'n main, nog maar AK lvl 20 heeft. (ipv de AK lvl25).
Hierdoor kunnen m'n alts maar maximum AK lvl15 compendiums vekrijgen (ipv van AK lvl 20).

Hoe snel kan je nog in ilvl stijgen?
Nog altijd M+ dungeons spammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
Qinshi schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:45:
Het enige wat ik op dit moment doe, is inloggen en zorgen dat m'n AK research continue blijft lopen.

Spijtig genoeg heb ik dat de voorbije maanden niet gedaan. Met als gevolg dat m'n main, nog maar AK lvl 20 heeft. (ipv de AK lvl25).
Hierdoor kunnen m'n alts maar maximum AK lvl15 compendiums vekrijgen (ipv van AK lvl 20).

Hoe snel kan je nog in ilvl stijgen?
Nog altijd M+ dungeons spammen?
yep en world quests

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:42
Ik Snap nu ook waarom de Destro lock parses zo laag staan op wowprogress :D

echt teveel fights met teveel AoE adds. Mage gisteren bij ons met 1.1 mill dps op Skorpyron want ignite padding :P

Krosus tot nu toe eigenlijk de enige waarbij ik nog een beetje mee kan komen mits je niet teveel adds laat spawnen. Was wel weer leuk om de melee te zien verzuipen de eerste keer XD.

Vanavond weer terug verder op Star Augur, leuke battle dat en een leuke omgeving ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren Gul'dan normal met de guild kunnen doen, dus de Suramar quest line etc daardoor af kunnen ronden. Mount binnen, paar achievements erbij en 750k ap voor die quest :)

Vanavond kan ik ook m'n eerste legendary upgraden. Tip voor iedereen: het schijnt dat al je items opgebruikt worden, dus vooral als je woensdag je weekly cache opent en er 15 bij krijgt terwijl je er maar 1 nodig had, gaan er 14 gewoon foetsie bij inleveren quest. Goede kans dat hier een hotfix voor komt.

Ook vanavond maar eens kijken hoever we kunnen komen met het andere team in de guild, donderdag tot 5/10 gekomen, dus nog 4 te gaan voor mij persoonlijk met Gul'dan al neer.

Ik heb nu alle 3 de specs op 35 traits en wapens tussen 894-904, dus ik kan in principe redelijk kiezen welke spec ik speel per fight. Heb alleen frost mage nog totaal niet gespeeld deze expansion, maar arcane en fire moet goed komen. Paar leuke fights voor fire met ontiegelijke padding met living bomb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 08:35
Die WQ geven amper maar ilvl845 armor.
EN dan is het weer pure RNG in de hoog dat die hoger proc'd. :F
Da's het enige hatelijke aan deze expansie: OVERAL RNG. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
IntToStr schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:06:

Vanavond kan ik ook m'n eerste legendary upgraden. Tip voor iedereen: het schijnt dat al je items opgebruikt worden, dus vooral als je woensdag je weekly cache opent en er 15 bij krijgt terwijl je er maar 1 nodig had, gaan er 14 gewoon foetsie bij inleveren quest. Goede kans dat hier een hotfix voor komt.
Tis niet dat er 14 foetsie gaan bij het inleveren van de quest (die je overigens niet hoeft te hebben om die items te verzamelen), maar er zit een max van 50 op de hoeveelheid die je kan hebben. En mocht je er nog maar 1 nodig hebben, kan je ook de emissary box eerst openen en dan verdwijnen er maar 2 ;) Overigens, je kan die items binnen een week bij elkaar sparen, dus zo'n ramp is het allemaal ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Noiz schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:38:
[...]

Tis niet dat er 14 foetsie gaan bij het inleveren van de quest (die je overigens niet hoeft te hebben om die items te verzamelen), maar er zit een max van 50 op de hoeveelheid die je kan hebben. En mocht je er nog maar 1 nodig hebben, kan je ook de emissary box eerst openen en dan verdwijnen er maar 2 ;) Overigens, je kan die items binnen een week bij elkaar sparen, dus zo'n ramp is het allemaal ook niet.
Mee eens, maar toch zonde als je hier niet van weet en er geen rekening mee houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:45:
[...]

Mee eens, maar toch zonde als je hier niet van weet en er geen rekening mee houdt.
Is volgens mij nooit anders geweest met Quest items bij veel quests is geen overflow mogelijk,en voor zover ik weet verdwijnen bij iedere quest waar overflow wel mogelijk is alle quest items bij het inleveren. Dit zou iedere wow speler toch onderhand wel moeten weten, tenzij je gister bent begonnen met spelen, maar dan zou je het wel weten wanneer je bij deze quest aankomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

Na dit weekend toch besloten om mijn sub te cancellen.

Mijn ruggengraat is niet sterk genoeg en ik merk dat ik er meer tijd in steek dan ik me kan veroorloven en dit gaat nu ten kosten van andere dingen en dat is het niet waard.

Damn You Blizzard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:51
Afgelopen weekend mijn Elemental Shaman naar de 110 gebracht. Eigenlijk moest ik mijn warrior nog een beetje gear geven maar ben toch weer aan het levelen geslagen.
Voor de warrior en deze shaman moet ik dus ook nog alle class questen doen maar nog steeds geen zin/behoefte aan dungeons. Dus op naar het volgende project.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dooiedibbes schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:22:
Na dit weekend toch besloten om mijn sub te cancellen.

Mijn ruggengraat is niet sterk genoeg en ik merk dat ik er meer tijd in steek dan ik me kan veroorloven en dit gaat nu ten kosten van andere dingen en dat is het niet waard.

Damn You Blizzard!
Dat zijn dus de acties die vele medegamers ook zouden moeten maken, maar die dit niet kunnen door minder goede discipline. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

RustStorm schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:47:
[...]

Dat zijn dus de acties die vele medegamers ook zouden moeten maken, maar die dit niet kunnen door minder goede discipline. ;)
Of je stelt je prioriteiten gewoon op orde :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

earthapple schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:10:
[...]

Of je stelt je prioriteiten gewoon op orde :p
Nee, dat is onmogelijk. WoW = Life per slot van rekening.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben met Dishonored 2 begonnen, maar vanavond toch maar naar WoW... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 23-01-2017 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:26

Rannasha

Does not compute.

Vanavond Gul'dan normal omgelegd. Mooi gevecht, maar wel vrij eenvoudig want bij de tweede poging kwamen we al tot 10% en kwamen we de enrage-timer tegen omdat we in phase 2 wat mensen waren verloren. Poging 3 was het raak.

Daarna door naar heroic mode. Skorpyron zonder enige voorbereiding bij de eerste pull al tot 5% gekregen. Tweede pull was een "ongelukje" en eindigde snel, maar ook deze boss ging bij poging 3 neer. Nog tijd voor 2 poginging op de Chronomatic Anomaly en daar kwamen we tot 45% en toen waren de 2 raid-uurtjes alweer afgelopen.

Vooralsnog lijkt Nighthold best goed te doen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grats! :)

Heb gezien dat m'n guild gisteren Gul'dan heroic heeft omgelegd. Dat is wel leuk voor ze. Ze zijn alleen niet meer 2e van de server. Inmiddels zijn ze 3e van de server. haha. ;) Och, ze hunten denk ik niet voor de server first kills. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik ben dus zo nog eens wat door de logs aan het duiken van onze gevechten.
En krijg even een herinnering waarom ik altijd zoveel moeite heb om mijn trinket (Grotesque statue) te vervangen (hij is ilvl 870) als er een hoger ilvl tank trinket dropped.

Dat ding heeft een uptime van 60-90% (meestal hoverend rond de 80%).
En ik zit altijd op ~4 stacks. In sommige gevechten loopt het zelfs op tot 9 stacks.

Mijn tanking stijl is zoveel mogelijk mitigation. Het liefst tot het punt dat ik gewoon geen dmg krijg.
Dus ik kan zoiets zwaar waarderen. Ik ben niet van mening dat ik op een bepaald punt voor damage als tank moet gaan. Ik zorg er liever voor dat ik zo weinig mogelijk damage vreet, wat ervoor kan zorgen dat we een healer DPS laten gaan (zoals op Gul'Dan afgelopen zondag) wat meer DMG levert dan wanneer ik mitigation voor dmg inruil.

Ik weet ik zo nog niet of ik vind dat tank trinkets van NH het wel waard zijn.
Hoewel ik misschien mijn Goblet of Nightmarish Ichor (Versatility buff) ga inruilen voor de 'Cauterize' trinket in NH (Royal Dagger Haft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:04
Darkfreak schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:22:
...
Ik weet ik zo nog niet of ik vind dat tank trinkets van NH het wel waard zijn.
Hoewel ik misschien mijn Goblet of Nightmarish Ichor (Versatility buff) ga inruilen voor de 'Cauterize' trinket in NH (Royal Dagger Haft)
Blizz heeft aangegeven in Blue Post dat ze naar de tank trinkets gaan kijken, want zij denken er hetzelfde over.
Het zit alleen nog niet in komende hotfix ronde.

Citaat:
How about tank trinkets ? they are completely underwhelming, my 885 mythic + trinkets have higher absorbs and stam ......
Tank trinkets are on our to-do list, but not for this round of trinket tuning. We agree that they need some help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

antonvdijk schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:43:
[...]

Blizz heeft aangegeven in Blue Post dat ze naar de tank trinkets gaan kijken, want zij denken er hetzelfde over.
Het zit alleen nog niet in komende hotfix ronde.

Citaat:
How about tank trinkets ? they are completely underwhelming, my 885 mythic + trinkets have higher absorbs and stam ......
Tank trinkets are on our to-do list, but not for this round of trinket tuning. We agree that they need some help.
Here's to hoping.

Wat ik vooral haat aan NH Tank trinkets is dat 3/4 use-activated zijn.

Caster: 1/6 (17%) use-activated.
Healer: 1/4 (25% use-activated.
Melee: 2/7 (29%) use-activated.
Tank: 3/4 (75%) use-activated.

Nou is dat mogelijk meer personlijke voorkeur, of course.
Maar ik heb gewoon echt een hekel aan use-activated trinkets (zeker als tank).
En zeker als de use zo enorm underwhelming is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Darkfreak schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:02:
[...]

Here's to hoping.

Wat ik vooral haat aan NH Tank trinkets is dat 3/4 use-activated zijn.

Caster: 1/6 (17%) use-activated.
Healer: 1/4 (25% use-activated.
Melee: 2/7 (29%) use-activated.
Tank: 3/4 (75%) use-activated.

Nou is dat mogelijk meer personlijke voorkeur, of course.
Maar ik heb gewoon echt een hekel aan use-activated trinkets (zeker als tank).
En zeker als de use zo enorm underwhelming is.
Als healer heb ik het liefst wel on use trinkets. Merk dat ik in M+ vooral moeite heb met spike damage en dan kan zo'n trinket veel helpen. Nu is het dat de on use trinkets voor healers veelal underpowered zijn dus gebruik ik ze niet maar ik zou de nieuwe healing legendary trinket maar wat graag willen hebben.

Nu heb ik bijvoorbeeld http://www.wowhead.com/it...e-solemn-night&bonus=1826 (885), er leuk en ook best goed maar je moet maar hopen dat hij procct als je het nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Bartske schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:07:
[...]

Als healer heb ik het liefst wel on use trinkets. Merk dat ik in M+ vooral moeite heb met spike damage en dan kan zo'n trinket veel helpen. Nu is het dat de on use trinkets voor healers veelal underpowered zijn dus gebruik ik ze niet maar ik zou de nieuwe healing legendary trinket maar wat graag willen hebben.

Nu heb ik bijvoorbeeld http://www.wowhead.com/it...e-solemn-night&bonus=1826 (885), er leuk en ook best goed maar je moet maar hopen dat hij procct als je het nodig hebt.
Als DPS is het erg trinket-afhankelijk. Daar vind ik use-activated trinkets ook niet echt erg.
Als healer neig ik nog naar passive trinkets, maar ik ben nog vrij nieuw in healing en heb bv ook nog moeite met inschatten wanneer ik mn CDs moet gebruiken (meestal als de raid laag komt knal ik mn CDs in een oh-shit reactie aan).

Maar als tank heb ik liever gewoon passives :|.

Paladin-tank hier btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Darkfreak schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:09:
[...]
Als DPS is het erg trinket-afhankelijk. Daar vind ik use-activated trinkets ook niet echt erg.
Als healer neig ik nog naar passive trinkets, maar ik ben nog vrij nieuw in healing en heb bv ook nog moeite met inschatten wanneer ik mn CDs moet gebruiken (meestal als de raid laag komt knal ik mn CDs in een oh-shit reactie aan).

Maar als tank heb ik liever gewoon passives :|.

Paladin-tank hier btw :P
Als healer zijn de stat sticks gewoon het best (dus geen equip of on use effect) samen met de legendary (velens future sight). Iig dit is zo voor resto druid.

Tank lijkt me ook dat je juist afhankelijk van de damage trinkets wil poppen? Zeker bijvoorbeeld deze week met necrotic in M+ wil je juist meer damage reduction naar mate je stacks hoger worden. Maar ben niet ingelezen in de tank trinkets dus misschien zijn de stat sticks daar ook wel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Iemand enig idee of er tokens droppen in de Nighthold zodra masterloot wordt gebruikt? Of blijft dit, net als bij personal loot, normale tier items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Xenomorphh schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:13:
Iemand enig idee of er tokens droppen in de Nighthold zodra masterloot wordt gebruikt? Of blijft dit, net als bij personal loot, normale tier items?
De tokens droppen als je Masterloot gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag Gul'dan ook afgemaakt. Hij stond nog open na de raid van vrijdag en nota bene na een ninja pull was het zondag een one shot.

Nighthold raid spreekt mij als melee dps wel veel meer aan dan EN. Meeste gevechten heb je lekker wat extra targets en dan gaat het best snel met de dps.

Ik zit alleen wel te kijken naar een andere guild want vind de raid tijden een beetje vervelend als je nog een "drukke" baan hebt. Heb afgelopen maanden eigenlijk alleen maar op vrijdag meegedaan. Zou het liefst tot 22:00-22:30 raiden en heb geen echte interesse in mhytic.. doe liever dan wat hogere M+ dungeons en heroic Nighthold.

Zijn er nog spelers op Silvermoon die een dps of tank zouden kunnen gebruiken met raiden? Heb een dk als main met alle specs op lvl 35 en een warrior tank/fury met ook lvl 35 wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:29:
Zondag Gul'dan ook afgemaakt. Hij stond nog open na de raid van vrijdag en nota bene na een ninja pull was het zondag een one shot.

Nighthold raid spreekt mij als melee dps wel veel meer aan dan EN. Meeste gevechten heb je lekker wat extra targets en dan gaat het best snel met de dps.

Ik zit alleen wel te kijken naar een andere guild want vind de raid tijden een beetje vervelend als je nog een "drukke" baan hebt. Heb afgelopen maanden eigenlijk alleen maar op vrijdag meegedaan. Zou het liefst tot 22:00-22:30 raiden en heb geen echte interesse in mhytic.. doe liever dan wat hogere M+ dungeons en heroic Nighthold.

Zijn er nog spelers op Silvermoon die een dps of tank zouden kunnen gebruiken met raiden? Heb een dk als main met alle specs op lvl 35 en een warrior tank/fury met ook lvl 35 wapen.
Kijk hier even (klikkie). Er zijn wel wat mensen die op Silvermoon spelen, misschien weten zijn wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

thundermo schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:16:
[...]

De tokens droppen als je Masterloot gebruikt.
Duidelijk, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thundermo schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:50:
[...]

Kijk hier even (klikkie). Er zijn wel wat mensen die op Silvermoon spelen, misschien weten zijn wel wat.
ok handig bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
thundermo schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:50:
[...]

Helaaas zit er niets bij op mijn connected realm. Iemand Horde op Kor’gall / Bloodfeather / Executus / Burning Steppes / Shattered Hand? Speel zelf op Shattered Hand, liefst guild die M+ doet. Raiden hoeft van mij niet per se.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
Sn3gG3l schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:12:
[...]

Helaaas zit er niets bij op mijn connected realm. Iemand Horde op Kor’gall / Bloodfeather / Executus / Burning Steppes / Shattered Hand? Speel zelf op Shattered Hand, liefst guild die M+ doet. Raiden hoeft van mij niet per se.
Heb je ook op het tabblad wie-wat-waar gekeken? Dat is een iets grotere lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
thundermo schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:48:
[...]

Heb je ook op het tabblad wie-wat-waar gekeken? Dat is een iets grotere lijst.
Nog niet, zal eens kijken, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Gister middels een extra/non-mandatory raid Gul'dan heroic nog gekilled \o/ Daarbij nog een mooie Draught of Souls gekregen (BiS trinket voor veel classes) dus zeer happy. Moet zeggen, het is toch wel een gevecht waar je in een bepaalde flow moet komen en zodra mensen daarin zitten zie je de progress met stappen vooruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Eergisteren na 1 1/2 maand inactief te zijn geweest m'n account weer geactiveerd, maar kan er maar niet in komen.. wat is dat toch deze xpac?! Heb 3 chars op 810 (853/845/837) en dan nog een dotje op 100. Na normal raid houdt het voor mij wel op, PvP wordt een beetje van the same voor m'n gevoel na 10 jaar.

Blijf WoW als game wel fijn vinden, omdat je gewoon 'even' kan inloggen en het is vertrouwd en bekend. Op dit moment dwaal ik alleen een beetje tussen m'n chars en het aanmaken van nieuwe. Iemand met hetzelfde bijltje gehakt en wellicht voor zichzelf een challenge oid gevonden? ben benieuwd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
marijnvtg schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:19:
Eergisteren na 1 1/2 maand inactief te zijn geweest m'n account weer geactiveerd, maar kan er maar niet in komen.. wat is dat toch deze xpac?! Heb 3 chars op 810 (853/845/837) en dan nog een dotje op 100. Na normal raid houdt het voor mij wel op, PvP wordt een beetje van the same voor m'n gevoel na 10 jaar.

Blijf WoW als game wel fijn vinden, omdat je gewoon 'even' kan inloggen en het is vertrouwd en bekend. Op dit moment dwaal ik alleen een beetje tussen m'n chars en het aanmaken van nieuwe. Iemand met hetzelfde bijltje gehakt en wellicht voor zichzelf een challenge oid gevonden? ben benieuwd..
Je zou 'Heroic' kunnen gaan raiden, dat is toch over het algemeen wel wat pittiger dan normaal, waardoor het een extra laag aan uitdaging geeft.

Je zou ook eens kunnen kijken om WoW op een andere manier te spelen, door middel van Console Port (Youtube video: klik hier en benodigde addons DynamicCam, ConsolePort en een applicatie WoWMapper.
Zit er zelf aan te denken om dit in te gaan stellen voor een Melee Alt, want ik vind het er heel gaaf uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Noiz schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:18:
Gister middels een extra/non-mandatory raid Gul'dan heroic nog gekilled \o/ Daarbij nog een mooie Draught of Souls gekregen (BiS trinket voor veel classes) dus zeer happy. Moet zeggen, het is toch wel een gevecht waar je in een bepaalde flow moet komen en zodra mensen daarin zitten zie je de progress met stappen vooruit gaan.
Gratz,

Hadden zelf gisteren ook een extra raid dag om toch wat progressie te maken in Heroic Nighthold. Liepen maandag een beetje vast op Tichondrius. Op zondag de laatste 3 bosses op normal gedaan en daarna Heroic Skorpyron, Anomaly, Trilliax en Spellblade Aluriel redelijk snel neer. Op maandag ging Krosus makkelijk neer. Dachten daarna dat Tichondrius wel makkelijk zou zijn maar daar verkeken we ons wel een beetje op. Hadden een vrij grote groep op maandag met waarschijnlijk 1 healer te veel (6 totaal op een groep van 26). Toen er 1 healer iets eerder weg moest ging het al beter maar nog geen kill. Gisteren hadden we 4 healers op een group van 23 en dat was net iets te weinig. Dus 2 dps minder en toen was de balans waarschijnlijk wel goed en dus een kill. Etraeus was dan wel weer redelijk simpel, 2 wipes en toen een kill. 7/10 Heroic nu dus. Hopelijk vanavond redelijk faceroll door de 7 bosses die we al op HC neer hebben en dan progressie op de laatste 3.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*Dagboek*

Hierzo terug bij af. De raiding guild waar ik in zat, 4/7M en 3/3HC, was buiten raids gewoon dood. Daar ik wel meer dan raids wil doen, guild geleaved. De vaste mensen waar ik buiten raids mee speelde zijn sinds anderhalve week ook verkast van discord server, dus ook op M+ gebied terug bij af. Ze zullen wel een betere healer gevonden hebben :+ Schoont wel lekker op op je friendslist :+

Mijn zoektocht naar fijne healing class is ook nog niet voorbij. Inmiddels 3 healers versleten:
Holy Pala: theme wise echt supertof. Ik vond echter group heal mogelijkheden maar beperkt. Zoek iets meer allround.
Resto Druid: theme wise en toolkit hele toffe class, echter het hele pro actieve healing is niet voor mij weggelegd
Resto Shaman: healing echt heel fijn, veel opties, speelde prima. Echter staat het hele Shaman theme mij zo verschrikkelijk tegen. Het hele elements gebeuren en de mealstrom vond ik absoluut niet aanspreken. Hier wel op geraid omdat ik daarop een raidspot aangeboden kreeg, maar sinds ik die guild uit ben ook meteen zin in die toon weg.

Altijd dacht ik dat Holy Priest maar meh was, maar na eens ingelezen te hebben blijkt dit misschien toch wel het antwoord te zijn. Vanavond dus aan de gang met een Priest. Wel levelen als Disc, op 110 dan Holy als mainspec.
marijnvtg schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:19:

In WoD en start deze expansion ook mee gezeten. Uiteindelijk na bijna 12 jaar afscheid genomen van DPS en op healen gaan focussen. Vind het echt een verademing en uitdaging.

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-01-2017 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:50:
Holy Pala: theme wise echt supertof. Ik vond echter group heal mogelijkheden maar beperkt. Zoek iets meer allround.

Resto Druid: theme wise en toolkit hele toffe class, echter het hele pro actieve healing is niet voor mij weggelegd

Altijd dacht ik dat Holy Priest maar meh was, maar na eens ingelezen te hebben blijkt dit misschien toch wel het antwoord te zijn. Vanavond dus aan de gang met een Priest. Wel levelen als Disc, op 110 dan Holy als mainspec.
Holy Pala is imo een heel unieke healer, en totaal niet aan te raden als je wilt 'raid healen'. Holy Pala is imo de fijnste class om mee te healen als je het gevoel hebt dat je verantwoordelijk wilt zijn voor tanks en healers.
Dat is hoe ik in Holy in ieder geval mijn priorities doe zolang er maar raidhealers aanwezig zijn. Ik let vooral op de tanks, en de healers, en zorg dat hun topped zijn, zodat de overige healers hun volledige aandacht op de raid kunnen houden.

Druid en Holy priest is naar mijn mening (los van de flavor eromheen) grotendeels hetzelfde soort healer, met een groot verschil: Druid is pro-actief, Priest is re-actief.

Natuurlijk is daarover te discusieren, zo ervaar ik het echter wel.

Als je druid-healer fijn vindt tot aan het punt dat het pro-actieve je niet aanstaat, denk ik dat Holy Priest echt wel DE oplossing voor je is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Darkfreak schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:46:
[...]

Holy Pala is imo een heel unieke healer, en totaal niet aan te raden als je wilt 'raid healen'. Holy Pala is imo de fijnste class om mee te healen als je het gevoel hebt dat je verantwoordelijk wilt zijn voor tanks en healers.
Dat is hoe ik in Holy in ieder geval mijn priorities doe zolang er maar raidhealers aanwezig zijn. Ik let vooral op de tanks, en de healers, en zorg dat hun topped zijn, zodat de overige healers hun volledige aandacht op de raid kunnen houden.
Healen? wat is er gebeurt met je tank? :P

Wat vinden jullie trouwens van onze priest?
kick-ass healz of niet?!?!
https://www.warcraftlogs....KVc9FJ3HXNfg#type=healing

Wat is een minimale hoeveelheid HPS die een healer moet outputten in Nighthold op Normal?

BTW.. Nighthold, erg leuke raid... and it feels good to be a brewmaster D: :D

[ Voor 4% gewijzigd door demonic op 26-01-2017 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:40:
[...]

Die tanked er nog vrolijk op los XD.
Prot Pally main, maar ik heb ook een volledige Holydin-set in mn bags zitten, same for retri :P.
Ik weet en beheers graag alle aspecten van mijn class xD ..

Wat betreft de overige healer-classes: Met de tijd leer je wel de verschillen (zeker als RLer).

Ow, gister NH Normal even in een zitting gecleared XD

https://www.warcraftlogs.com/reports/ra4PGxcgvz3MTnd6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
[...]

Wat is een minimale hoeveelheid HPS die een healer moet outputten in Nighthold op Normal?

Ik zou die healer niet meenemen. De logs van je 9 wipes op spellblade kan ik niet zien maar als je daar healing tekort kwam had ik hem gebenched en iemand anders meegenomen. Ook voor zijn itemlevel is 150K te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Gisteren mijn havoc artifact naar 35 gekregen, als het goed is vandaag ook AK 25 binnen.
Nu nog 6k reputation for Nightfallen en een paar questjes en fase 1 voor flying is binnen.
Daarna kan ik me op een altje gaan richten.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Die healer moet nog wel wat leren denk ik ja, is het trouwens normaal dat Monks zoveel meer dmg pakken dan DH's. Op sommige bosses pak je dubbel zoveel dmg als de andere tank :o 3x zoveel zelfs als je stagger meerekend in de logs :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:48:
[...]

Die tanked er nog vrolijk op los XD.
Prot Pally main, maar ik heb ook een volledige Holydin-set in mn bags zitten, same for retri :P.
Ik weet en beheers graag alle aspecten van mijn class xD ..

Wat betreft de overige healer-classes: Met de tijd leer je wel de verschillen (zeker als RLer).

Ow, gister NH Normal even in een zitting gecleared XD

https://www.warcraftlogs.com/reports/ra4PGxcgvz3MTnd6/
nice man :P ik had gehoopt dat we tot ten minste gul'dan zouden komen.. viel dat ff tegen :P
Bartske schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:58:
[...]

Ik zou die healer niet meenemen. De logs van je 9 wipes op spellblade kan ik niet zien maar als je daar healing tekort kwam had ik hem gebenched en iemand anders meegenomen. Ook voor zijn itemlevel is 150K te laag.
Tja.. vriendinnetje van de GM en RL.. .dus ja.. die andere holy priest is een vriend van mij.. en die haalde met gemak het dubbele aan healing.. ik hoopte zo even een punt te maken.. hij begreep het alleen niet :(
Dit weekend word dat ook zeker een discussie als ze niet verbetert.
Dennism schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:34:
[...]

Die healer moet nog wel wat leren denk ik ja, is het trouwens normaal dat Monks zoveel meer dmg pakken dan DH's. Op sommige bosses pak je dubbel zoveel dmg als de andere tank :o 3x zoveel zelfs als je stagger meerekend in de logs :o
Uhm.. een beetje.. ik zelf bekijk het als volgt. 1,5x meer dmg dan de DH is prima. tot 2x is ook nog te doen.
Daarna had ik waarschijnlijk kunnen verbeteren.

De reden dat ik de zoveel dmg neem in de meeste gevechten is omdat het de eerste pogingen zijn geweest. en onze DH was op sommige moment heel low-HP. en dan nam ik liever een dubbele debuff of een abilitie extra in het gezicht, dan dat hij dood gaat.
Als monk is de spike dmg nooit echt een probleem. En de stagger blijft relatief laag, dus kan de holy paladin en de druid me even healen :P en dan is alles weer goed :P

Overigens, kijk je naar de dmg taken? of naar 'external healing required'? want die is wel een stuk lager. max het dubbele ongeveer :)

p.s. ik heb misschien op sommige fights niet de goede talents meegenomen. met name de lvl75 row. Healing Elixer vs Mystic Vitality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Is warcraftlogs beter dan worldoflogs ?
Ik heb de logs van onze guild online gezet maar viel mij op dat er bijvoorbeeld neimand van silvermoon te vinden was. Gezien het feit dat een colloega van mij Holydin spelt en zijn zeggen met gemak 600k HPS haalde wou ik het wel eens verifieren maar op worldoflogs was de hoogste zon rond de 560k HPS.

Zelf als holy priest zit ik zo rond de 300k HPS, dus vind het verschil wel schikbarend. Echter is het ook iemand die graag en veel overdrijft dus wou het even verifieren (hij zou wekelijks in top 10 HPS staan :p)Wel toegeven dat qua gear ik een van de laagste van de raiders bent (866) omdat de keren dat ik in een mythic dungeon ben geweest op 2 handen te tellen is.
Tevens merk ik wel dat Nighthold mij als holy beter ligt dan de emerald dream. Meer mensen geclustered dus PoH heft eindelijk veel zin. Vooral omdat ik als medehealers 2 druids en een resto-shaman heb, heeft renew niet echt veel toegevoegde waarde :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
demonic schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:01:

[...]

Tja.. vriendinnetje van de GM en RL.. .dus ja.. die andere holy priest is een vriend van mij.. en die haalde met gemak het dubbele aan healing.. ik hoopte zo even een punt te maken.. hij begreep het alleen niet :(
Dit weekend word dat ook zeker een discussie als ze niet verbetert.
Zoiets dacht ik al.. Op farm kun je best een paar van dat soort mensen meenemen, maar op progress echt niet. Als je RL daar anders over denkt zou ik je conclusies trekken en daar niet meer mee op raid gaan (of alleen de farm mee). Echt zonde van je tijd imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Bartske schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:27:
[...]

Zoiets dacht ik al.. Op farm kun je best een paar van dat soort mensen meenemen, maar op progress echt niet. Als je RL daar anders over denkt zou ik je conclusies trekken en daar niet meer mee op raid gaan (of alleen de farm mee). Echt zonde van je tijd imho.
Nou ja.. onze guild/raid team is geen hardcore progress raid. we hebben 2-3 personen in het team met een beperking wat er ook voor zorgt dat we geen hardcore progress kunnen doen.
Maar van die mensen weet ik dat ze enorm hun best doen, en proberen zo min mogelijk tot 'last' te zijn.

Die holy priest ziet dat ze met zelfde ilvl maar de helft van de HPS doet ten opzichte van de andere holy priest. en ze doet nog niet eens de moeite om te vragen voor een paar tips ofzo... dat is het gene wat me nog het meeste tegen het zere been trapt.

TL;DR: als mensen op zoek zijn naar een redelijke brewmaster tank om een spot in je team (tijdelijk) op te vullen, let me know :D haha ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

nou zit ik ook niet in een hardcore raiding guild op silvermoon, we zijn ook niet heel erg goed ofzo, ma/di nighthold ingegaan en tot boss nr4 gekomen (geloof ik) waar we wat vast liepen omdat een aantal mensen...euhm soms wat speciaal zijn en blijven staan op plekken wat dan niet meer moet :P maar we hebben lol en iedere progressie is iets dus ook een boss van 70% naar 38% is progressie wat een hoop gezeik scheelt,en daarnaast op de donderdag of zondag een fun raid wat gewoon gezellig is.
Komende week schatten we dat we weer verder komen.
Meestal komen we ook nog wel ergens in HC

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik wil met mijn toons verhuizen naar een andere server.

Eigelijk zou blizzard mij een gratis transfer moeten geven maarja
Ben de burning blade server zat. alleeen nog maar CZ/SK mensen die geen Engels spreken. Raar he...

Iemand nog een goeie server waar engels of nederlands sprekende mensen spelen ?
Ik speel alleen maar casual met af en toe tijden dat ik niet eens speel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
mrsar schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:55:
nou zit ik ook niet in een hardcore raiding guild op silvermoon, we zijn ook niet heel erg goed ofzo, ma/di nighthold ingegaan en tot boss nr4 gekomen (geloof ik) waar we wat vast liepen omdat een aantal mensen...euhm soms wat speciaal zijn en blijven staan op plekken wat dan niet meer moet :P maar we hebben lol en iedere progressie is iets dus ook een boss van 70% naar 38% is progressie wat een hoop gezeik scheelt,en daarnaast op de donderdag of zondag een fun raid wat gewoon gezellig is.
Komende week schatten we dat we weer verder komen.
Meestal komen we ook nog wel ergens in HC
Wij zijn gekomen tot boss 5 maar kwamen iets tekort voor de boss met die 2 intermensions. Maar tot op heden halen we nog steeds ahead of the curve en staan we momenteel nr 30 van de server. Toch wel netjes voor een guild waar toiletbreak soms wel erg vaak nodig is. Wel een leuke sfeer en dat is voor mij het belangrijkste

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
HStyles schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:08:
Ik wil met mijn toons verhuizen naar een andere server.

Eigelijk zou blizzard mij een gratis transfer moeten geven maarja
Ben de burning blade server zat. alleeen nog maar CZ/SK mensen die geen Engels spreken. Raar he...

Iemand nog een goeie server waar engels of nederlands sprekende mensen spelen ?
Ik speel alleen maar casual met af en toe tijden dat ik niet eens speel :P
Ik speel zelf op Frostmane, Alliance. Zit hier in één van de grootste NL guilds (Dude where's my mount). Speel hier al 10 jaar in, een goede gezellige guild. We hebben momenteel 3 raidteams, elk met een andere ambitie. De één is vrij serieus en raid mythic, de andere heroic en de andere weer normal met af en toe heroic. Voor ieder wat wils dus. Qua guildchat activiteit is het wel prima, de meeste zitten op TS. Daarnaast hebben ze ook nog een Discord Server. Een hele dynamische guild dus, waar iedereen wel zijn plekje in kan vinden. Eigenlijk zijn er altijd wel minimaal 20 mensen online, 's avonds rond de 50/60. Oja, last but not least: ze hebben ook nog een RBG team, voor PvP kan je dus ook prima bij ons terecht. Denk er maar eens over na ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frostmane trouwens misschien wel de server met de grootste actieve nederlandstalige raiding community. Draenor heeft ook veel NL guilds, maar kwalitatief is het niet geweldig. De beste NL raiding guilds zitten allemaal daar op Frostmane.

Dude Where's My Mount 7/7M
Riptide 7/7M
Second Nature 4/7M

Wat is er trouwens gebeurd met Outlawz, die best-off van Dude en Century Gaming? Die zijn tot 6/7M gekomen maar lijken geklapt?

En dan nog 3 NL guilds die 7/7HC EN zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-01-2017 06:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
ik zit nu op 857 iLvl met mijn druid en kom niet verder :(
LFR dropt 845 en -
WQ ook 845 max

welke mythic niveau zou ik aankunnen omdat maar te kunnen spammen?
Mijn guild geeft aan zodra ik 860+ ben mag ik mee met de raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Kaap schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 06:12:
Frostmane trouwens misschien wel de server met de grootste actieve nederlandstalige raiding community. Draenor heeft ook veel NL guilds, maar kwalitatief is het niet geweldig. De beste NL raiding guilds zitten allemaal daar op Frostmane.

Dude Where's My Mount 7/7M
Riptide 7/7M
Second Nature 4/7M

Wat is er trouwens gebeurd met Outlawz, die best-off van Dude en Century Gaming? Die zijn tot 6/7M gekomen maar lijken geklapt?

En dan nog 3 NL guilds die 7/7HC EN zijn.
Outlawz is second nature geworden, wss iets in de guild gebeurd. Die zitten al op 9/10HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Zondag gaat het wipefest voor ons beginnen \o/ Gisteren tijdens de raid zowel normal als heroic NH gecleared. Daarbij eindelijk enkele tier items mogen ontvangen. Helaas geen procs erop waar guildies allemaal wf/tf/socket krijgen :( Maar goed, alleen nog gloves te gaan voor 4-set bonus. Hopelijk blijven mensen spelen zoals er gister gespeeld werd en dan zie ik ons goede progress maken in mythic. Merk ook dat er een stuk meer focus aanwezig is bij mensen nu we een 'echte' tier/raid instance hebben. Wat dat betreft voelt EN/ToV toch anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeej guys! Goed te lezen dat jullie je zo ontzettend vermaken in de nieuwe raid instance en dat de progress er bij velen goed in zit! :) Deze jongen heeft het helaas allemaal op een laag pitje staan op het moment. Denk dat ik al bijna een week niet ben ingelogd. En dat geeft een dubbel gevoel, zoals enkelen van jullie wel kunnen beamen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Enkele dagen ziek geweest en na de WQ's van mn 3 &&à's toch maar besloten om de shaman naar 110 te lvlen. Eerder had ik al gemeld dat ik de Draenor content graag wilde skippen en door TW dungeons is dat ook aardig gelukt (zoals de MoP content, heb ik volledig overgeslagen). Momenteel toch in draenor op lvl 97 als elemental, resto zag ik niet echt zitten. Dankzij de heirlooms tot lvl 100 op enkele uren goed kunnen vorderen.

Op lvl 98 krijg ik de kans om naar legion te verhuizen, alleen vraag ik me af of dit wel het beste idee is?

Verder amuseer ik me vooral met de Fire Mage aangezien in mijn geval de nieuwe patch een hoop dps heeft toegevoegd. Met de paladin zijn we in de guild begonnen met casual mythics te clearen zodat we de vault wat aanvullen.
Pagina: 1 ... 67 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.