Gister nog net op tijd ToV HC kunnen clearen. Op Odyn zaten we rond de 16 of 17 tries voor een kill(defeat). Guarm moesten we één keer overdoen maar wat een verschil.En ik had maandag al Helya HC gedaan met het 2de team dus bloing achievement. 
Daarna maar Helya Normal gedaan omdat het weinig zin had om dat laatste kwartier progress te doen op HC. We komen daar komende weken wel voor terug.
Yup wil welde Timewalk quest gedaan hebben voor donderdag.
Daarna maar Helya Normal gedaan omdat het weinig zin had om dat laatste kwartier progress te doen op HC. We komen daar komende weken wel voor terug.
T2/T3 gaat weer een gezamenlijke NH raid doen. Wij hebben net krap 8 signups dan...IntToStr schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:38:
Donderdag maar eens kijken wat de nieuwe raid brengt. Voor nu heb ik m'n mage klaargezet voor de questgiver voor die legendary upgrades. Dan open ik ten minste niet per ongeluk eerst de weekly chest... Ook nog 2 emissary quests die ik meteen kan inleveren voor extra kans op upgrade items.
De timewalking weekly quest geeft trouwens een Nighthold cache. En volgens een guildie kan deze cache ook tier items droppen! Deze week ga ik dus maar weer eens time walken
Yup wil welde Timewalk quest gedaan hebben voor donderdag.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde