Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Covi schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:28:
Gelukkig wel...de essences hebben de volgende drop-mogelijkheden:

When the Nighthold opens next week, players who have acquired at least one Legion Legendary item will find a quest in Dalaran to upgrade a Legendary from item level 910 to 940. This quest involves collecting a number of Essences of Aman’thul, which can be found in the following locations:
Nighthold Raid Bosses
Weekly Mythic Keystone Cache
Emissary Bags
PvP Weekly Quests
Ik weet dat ze er vanaf NH release in zullen zitten.

Wat ik mij afvraag is of de essences ook retro-actief in EM caches zitten die ik nu al opspaar?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Darkfreak schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:14:
[...]

Ik weet dat ze er vanaf NH release in zullen zitten.

Wat ik mij afvraag is of de essences ook retro-actief in EM caches zitten die ik nu al opspaar?
Nee, trouwens geen enkele zin dat je ze opspaart. Want de nieuwe legendaries kunnen er ook niet uit droppen. Enkel degene die je vanaf volgende week krijgt kunnen die bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Grompie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:32:
[...]
Want de nieuwe legendaries kunnen er ook niet uit droppen. Enkel degene die je vanaf volgende week krijgt kunnen die bevatten.
Daar waren we inmiddels al achter :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Grompie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:32:
[...]

Nee, trouwens geen enkele zin dat je ze opspaart. Want de nieuwe legendaries kunnen er ook niet uit droppen. Enkel degene die je vanaf volgende week krijgt kunnen die bevatten.
De nieuwe legendaries kunnen ook nu al uit de emissary boxes droppen. Genoeg guildies die bags hebben zitten opsparen en een aantal van de nieuwe legendaries al hebben daardoor. Wat wel is, en ook zo uitgelegd in die post, is dat die nieuwe legendaries op dit moment ook gewoon een itemlevel van 910 hebben. Met de release van Nighthold zal dat 940 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Noiz schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:39:
[...]
Wat wel is, en ook zo uitgelegd in die post, is dat die nieuwe legendaries op dit moment ook gewoon een itemlevel van 910 hebben. Met de release van Nighthold zal dat 940 zijn.
Mijn gok is dat hij dat ook bedoelde met zijn reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Sinds een lange tijd niet zo kunnen genieten van WoW als de afgelopen maanden, kan bijna zeggen dat ik verliefd ben op mijn Shaman. Enhancement speelde heerlijk en had een hele mooie soepele rotatie, weet Blizz het weer in één patch compleet te verneuken. Sinds jaren hadden ze de Enhancement Shamans weer op het goede pad, gaan ze weer rariteiten uit lopen halen. Volgens vele waren we weer terug en zelfs voorbij de kwaliteit die spec in WotLK had, de hoogtijd dagen voor Enhancement. Oprecht vind ik dit echt jammer, was sinds tijden weer helemaal terug en had het waanzinnig naar mijn zin. Onze AoE was voor 7.1.5 ook prima, dit is ook gelijk verdwenen. We hebben er één of andere clunky aparte speelstijl voor terug gekregen, met saaie irritante talents. Blizzard wilt het altijd een soort van onnodig ingewikkeld maken wat regelmatig iets volledig verkloot. Op de fora wordt er ook waanzinnig veel kritiek over geuit, hopen dat ze het snel hotfixen.

Door dit heb ik wel de Elemental legendary q gedaan en moet zeggen dat ze deze spec er nice gemaakt hebben. Veel variatie, leuke en mooie rotatie ook. De damage is ook nog eens goed, net zoals de mobiliteit. Grote kans dat ik als Elemental verder ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 00:06:
Sinds een lange tijd niet zo kunnen genieten van WoW als de afgelopen maanden, kan bijna zeggen dat ik verliefd ben op mijn Shaman. Enhancement speelde heerlijk en had een hele mooie soepele rotatie, weet Blizz het weer in één patch compleet te verneuken. Sinds jaren hadden ze de Enhancement Shamans weer op het goede pad, gaan ze weer rariteiten uit lopen halen. Volgens vele waren we weer terug en zelfs voorbij de kwaliteit die spec in WotLK had, de hoogtijd dagen voor Enhancement. Oprecht vind ik dit echt jammer, was sinds tijden weer helemaal terug en had het waanzinnig naar mijn zin. Onze AoE was voor 7.1.5 ook prima, dit is ook gelijk verdwenen. We hebben er één of andere clunky aparte speelstijl voor terug gekregen, met saaie irritante talents. Blizzard wilt het altijd een soort van onnodig ingewikkeld maken wat regelmatig iets volledig verkloot. Op de fora wordt er ook waanzinnig veel kritiek over geuit, hopen dat ze het snel hotfixen.

Door dit heb ik wel de Elemental legendary q gedaan en moet zeggen dat ze deze spec er nice gemaakt hebben. Veel variatie, leuke en mooie rotatie ook. De damage is ook nog eens goed, net zoals de mobiliteit. Grote kans dat ik als Elemental verder ga.
Dit vind ik erg jammer om te lezen zeg. Heb enhancement altijd geweldig gevonden en deze xpack nog beter dan ik me kon herinneren. Dus nu gaat het wellicht elemental worden... dat kan gelukkig, aangezien ik net m'n artifact daarvoor gehaald heb en de resterende 8 levels wel met elemental zou kunnen overbruggen.

Ben alleen onlangs op CoA gestart met een monk en druid, waarbij het er naar uit ziet dat ik de monk verder ga levelen. Heb daar ook zeer fijne donatie gehad van NoranScott. _/-\o_

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Medegotters,

Ik heb een vraag betreffende de priest artifact. Voor de shadow-appareance zal ik naar emerald dream moeten (hentai-boss) en hopen voor een drop. Met de guild doen we alleen nog maar de bosses die echt nodig zijn in heroic en daar valt deze boss niet onder. Heb ik dan maar 1 poging per week door LFR te doen en ben ik dan loot-locked of kan ik meerdere keren LFR doen en valt de priest appereance niet onder de loot-lock als je de baas de eerste keer gekilled hebt ?

Tevens is RNG niet echt RNG met de world bosses, heb hem deze week 3 keer gekilled op 3 verschillende characters en heb 3 * AP gekregen. Dat is wel heel veel RNG :p.

Tevens nog even gekeken op de forums en lach me eigenlijk wel dood. Ik gebruikte eigenlijk bijna nooit mindsear. Op AoE-fight deed het wel een whooping 200k DPS (als holy priest met holy nova haal ik makkelijk 400k in emerald dream) met mindsear, terwijl melee DPS-classen makkelijk 700+ DPS halen en nu lees ik dat shadowpriest mindsear weer terug willen hebben. Priests zijn blijkbaar nooit tevreden. Heb wel begrepen dat ze shadow gebuffed hebben. Zal dit in het weekend eens uit gaan testen. Als holy in ieder geval geen wijzigingen gemerkt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond Heroitc ToV en Mythic Odyn down na 2de avond van try's, wat een heerlijke fight met al dat dodging en al die movement. Nog maar paar dagen naar nighthold :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
sabriel schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:33:
Medegotters,

Ik heb een vraag betreffende de priest artifact. Voor de shadow-appareance zal ik naar emerald dream moeten (hentai-boss) en hopen voor een drop. Met de guild doen we alleen nog maar de bosses die echt nodig zijn in heroic en daar valt deze boss niet onder. Heb ik dan maar 1 poging per week door LFR te doen en ben ik dan loot-locked of kan ik meerdere keren LFR doen en valt de priest appereance niet onder de loot-lock als je de baas de eerste keer gekilled hebt ?

Tevens is RNG niet echt RNG met de world bosses, heb hem deze week 3 keer gekilled op 3 verschillende characters en heb 3 * AP gekregen. Dat is wel heel veel RNG :p.

Tevens nog even gekeken op de forums en lach me eigenlijk wel dood. Ik gebruikte eigenlijk bijna nooit mindsear. Op AoE-fight deed het wel een whooping 200k DPS (als holy priest met holy nova haal ik makkelijk 400k in emerald dream) met mindsear, terwijl melee DPS-classen makkelijk 700+ DPS halen en nu lees ik dat shadowpriest mindsear weer terug willen hebben. Priests zijn blijkbaar nooit tevreden. Heb wel begrepen dat ze shadow gebuffed hebben. Zal dit in het weekend eens uit gaan testen. Als holy in ieder geval geen wijzigingen gemerkt.
Je kan iedere versie van de baas 1 keer per week doen voor die drop. En bonus roll ook dacht ik. het is een 1% drop. Echt een pain in the ass, zelf ook nog niet gezien.

Mind sear is er nog steeds alleen is het geen spel meer. Als je Aoe dmg wil doen neem dan shadow crash. Geen idee waar mensen over zeuren. Shadow speelt echt lekker nu terug en mis S2M eigenlijk echt niet. Zeker in nighthold waar je vaak veel adds hebt of multi-targets gaat shadow het leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik snap niet dat SPs uberhaupt durven te klagen momenteel, als er 1 class is die veel love krijgt zijn zij het wel

[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 13-01-2017 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
Gisteren 2e legendary op alt, zon feign death useless ding voor m'n hunter. Heb nu 4 legendaries(2 mage, 2 hunter) en alle vier ruk. Las dat als ze eenmaal gedropped zijn dat je weinig kans hebt op anderen, helaas pindakaas dus :(

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:06:
Gisteren 2e legendary op alt, zon feign death useless ding voor m'n hunter. Heb nu 4 legendaries(2 mage, 2 hunter) en alle vier ruk. Las dat als ze eenmaal gedropped zijn dat je weinig kans hebt op anderen, helaas pindakaas dus :(
Is dat wel zo? Voorheen kreeg je gewoon geen legendaries meer als je er eenmaal 2 had. Maar volgens mij is de kans op meer nu gewoon aanwezig. Heb dat in m'n guild zelf gezien dat mensen er al 3 of 4 hebben op een character.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
RustStorm schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:18:
[...]

Is dat wel zo? Voorheen kreeg je gewoon geen legendaries meer als je er eenmaal 2 had. Maar volgens mij is de kans op meer nu gewoon aanwezig. Heb dat in m'n guild zelf gezien dat mensen er al 3 of 4 hebben op een character.
Er zat voorheen een softcap van 4 legendaries per character in de game. Deze cap is ondertussen verwijderd dus mensen kunnen zoveel legendaries krijgen als dat ze geluk hebben/ervoor farmen.
Wel is het zo dat de kans op de volgende legendary lager wordt als je er 1 hebt gekregen. Het zal dus langer duren voordat je een volgende hebt. Het krijgen van legendaries werkt met iets van een hidden punten systeem. Voor alle content die een legendary kans hebben krijg je punten. Hoe hoger de difficulty van die content, hoe meer punten je krijgt. En voor iedere volgende legendary heb je meer punten nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:06:
Hoe meer content je doet, des te meer legendaries je zal krijgen. De eerste legendary is inderdaad snel, omdat er sinds patch 7.1 een verhoogde droprate is voor characters zonder legendary. Daarna is het deels luck / RNG, en deels bad luck protection, waarbij de bad luck protection oploopt naarmate je meer content doet waarbij een legendary kan droppen (openen van Emmisary caches, treasures, first kills op rare mobs, dungeon bosses, raid bosses, M+ chests, Weekly Orderhall chest, Random BG, Rated BG, Arena e.d.), waarbij het logisch om aan te nemen (hoewel niet officieel bevestigd, maar chain runnen van normal dungeons bijv. lijkt niet veel uit te halen) is dat hoe lastiger de content, hoe groter de kans op een legendary / grotere toename van de je bad luck protection score.

Wel was het zo dat tot patch 7.1 of vlak erna er geen Bad luck protection meer was nadat je 4 legendaries had gekregen per character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raptar schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 00:06:

Voor de patch zat ik vrijwel altijd in de top 5 dps, gisteren na EN HC stond ik in de onderste regionen net boven de tanks. Op warcraftlogs staat de eerste enh shaman op plaats 486 ofzo, dat is dramatisch. Ik had een geweldige tijd voor de patch maar dat is nu meteen verdwenen en ik zit te twijfelen wat ik ga doen. Nu midden in de expansion een nieuwe class beginnen zie ik -gezien de tijd wat je er in moet steken- echt niet zitten. Ik kijk het nog even aan of er op korte termijn nog wat gaat veranderen, als dat niet het geval is dan hou ik het voor gezien voor deze expansion.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:56
Noiz schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:37:
[...]

Er zat voorheen een softcap van 4 legendaries per character in de game. Deze cap is ondertussen verwijderd dus mensen kunnen zoveel legendaries krijgen als dat ze geluk hebben/ervoor farmen.
Wel is het zo dat de kans op de volgende legendary lager wordt als je er 1 hebt gekregen. Het zal dus langer duren voordat je een volgende hebt. Het krijgen van legendaries werkt met iets van een hidden punten systeem. Voor alle content die een legendary kans hebben krijg je punten. Hoe hoger de difficulty van die content, hoe meer punten je krijgt. En voor iedere volgende legendary heb je meer punten nodig.
Klopt bijna, de punten die jij beschrijft bepalen niet of je een legendary krijgt, maar alleen de kans dat je een legendary krijgt. Je kunt dus best 2 legendaries achter elkaar looten, maar die kans is erg klein. Hoe meer content je doet hoe hoger de kans op een legendary dus wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Noiz schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:37:
[...]

En voor iedere volgende legendary heb je meer punten nodig.
Niet helemaal waar, gemiddeld genomen is dit wel zo, maar je kan nog steeds super lucky zijn en legendaries back to back krijgen, on afhankelijk van het aantal content dat je doet. Super lucky Guildie van mij heeft bijv. 4 legendaries op een alt char met 3 dagen /played met enkel wat LFR gedaan, 3-4 m+ runs en alleen de dagelijkse emmisary cache. Terwijl ik er 4 heb met 20+ dagen /played op mijn main en een berg meer content :D en zijn main met ook 20 dagen /played heeft er maar 2. Terwijl een andere guildie van ons legendary 4 en 5 op dezelfde dag pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Klopt helemaal, maar ik ging er een beetje van uit dat dat wel bekend was :P Legendaries hebben net als veel andere items gewoon een random dropkans. Die punten wat ik benoem gaat meer over de bad luck protection.

Ik had overigens hetzelfde probleem. Nu had ik op mijn main niet zoveel content gedaan als guildies die er al 4 hadden, maar wel al meer dan genoeg om een 3e te moeten krijgen.Die 3e heb ik vorige week dan eindelijk gekregen dus en vermoedt dat ik daar al aan de hoge kant zat met de bad luck protection.
Daar tegenover staat weer een alt die misschien 20 emissary boxes heeft gedaan en <5 mythic dungeons die ook al 2 legendaries heeft ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Dennism schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:44:
[...]

Niet helemaal waar, gemiddeld genomen is dit wel zo, maar je kan nog steeds super lucky zijn en legendaries back to back krijgen, on afhankelijk van het aantal content dat je doet. Super lucky Guildie van mij heeft bijv. 4 legendaries op een alt char met 3 dagen /played met enkel wat LFR gedaan, 3-4 m+ runs en alleen de dagelijkse emmisary cache. Terwijl ik er 4 heb met 20+ dagen /played op mijn main en een berg meer content :D en zijn main met ook 20 dagen /played heeft er maar 2. Terwijl een andere guildie van ons legendary 4 en 5 op dezelfde dag pakte.
guildie van mij kreeg op haar alt hunter 2 legendaries in ~10minuten. Ook nog eens beide BIS. Toen was ik wel een ietsiepietsie salty :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:40:
[...]

Voor de patch zat ik vrijwel altijd in de top 5 dps, gisteren na EN HC stond ik in de onderste regionen net boven de tanks. Op warcraftlogs staat de eerste enh shaman op plaats 486 ofzo, dat is dramatisch. Ik had een geweldige tijd voor de patch maar dat is nu meteen verdwenen en ik zit te twijfelen wat ik ga doen. Nu midden in de expansion een nieuwe class beginnen zie ik -gezien de tijd wat je er in moet steken- echt niet zitten. Ik kijk het nog even aan of er op korte termijn nog wat gaat veranderen, als dat niet het geval is dan hou ik het voor gezien voor deze expansion.
Onbegrijpelijk he? Wilde graag gaan raiden als Enhancement, maar als ik dit zo lees vind ik het gewoon echt kudt. Zo ontzettend jammer.... Het is serieus elke expansion hetzelfde verhaal met de Shamans (DPS); ze weten ze nooit een goede plek te geven en verkloten hier door een hele spec. Ik wil niet salty overkomen ofzo, maar dit is mijn ogen gewoon echt een feit (wat het dus eigenlijk weer een mening maakt :P).

Elemental deed het volgens mij wel vrij goed van wat ik zag uit de sims en Wowhead results. Nogmaals: dit is momenteel echt een hele brute spec met veel variatie in de talent keuzes ook, meerdere keuzes doen competitief mee. Echt een hele leuke dynamische spec.

Als ik jou was zou ik ook changen dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
[...]

Ik blijf dit altijd apart vinden, dat men na een patch met class wijzigingen meteen begint over rerollen als men niet meer top dps is. Ten eerste is Blizzard over het algemeen redelijk snel met hotfixes als blijkt dat men ver achter ligt (zie ook hunters waar al voor is aangegeven dat er wijzigingen komen). Daarnaast zullen er altijd classes zijn die onderaan staan. Het gaat erom hoe ver je van anderen af ligt. Ik bedoel, ik kan ook laatste dps zijn maar wel nog maar 10k van de #1 staan, dat is een ander verhaal dan wanneer ik net boven de tank sta en 200k van de #1 sta.
In dit soort gevallen heeft Blizzard volgens mij altijd die specs/classes gebuffed zodat ze er beter bij stonden. Alleen bij pure dps classes (hunter/rogue/warlock/mage) is het vaak zo dat er toch 1 (en heel af en toe 2) spec goed meedraait, terwijl de anderen echt onderaan staan. Om nou na 2 dagen al bezig te zijn over rerollen omdat je dps niet hoog genoeg is (kan ook overigens aan jezelf liggen) vind ik een beetje kortzichtig. Als de rotatie nu op zo'n manier is veranderd dat dit ook totaal niet meer leuk is kan ik daar nog begrip voor hebben.
Om dit ook even op mijzelf te betrekken: Ik speel sinds TBC een warrior als main welke altijd fury is geweest, met de uitzondering van Dragon Soul toen ik arms ben gegaan. Maar de arms rotatie toen was nog wel interessant en had ik er geen moeite mee. Maar de huidige arms build doet wellicht meer dps als fury (met de nodige rng), maar heeft een waardeloze rotatie wat ik weiger te spelen. Maar rerollen zal bij mij niet gebeuren, dan zing ik het wel even uit met mindere dps.
Raptar schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:01:
[...]
Het is serieus elke expansion hetzelfde verhaal met de Shamans (DPS); ze weten ze nooit een goede plek te geven en verkloten hier door een hele spec. Ik wil niet salty overkomen ofzo, maar dit is mijn ogen gewoon echt een feit (wat het dus eigenlijk weer een mening maakt :P).
Voor fury warriors is het sinds Vanilla ook hetzelfde verhaal (altijd zwak in het begin geweest, top aan het einde). Doe je niks aan. Het blijft gewoon ontzettend lastig om alle classes/specs goed te balanceren.

[ Voor 11% gewijzigd door Noiz op 13-01-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Potverdorie ik wil ook raiden buiten LFR voor Legendary's. Denk dat ik mijn Druid sneller moet gearen. Valt mij dat WQ en PVP het snelste geared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Warcraftlogs kun je momenteel niets van op aan, alle top logs zijn een groot cheese / pad fest met 2-3 min kills met 30-40% hero uptime, hope uptime op alle personal cd's e.d. waar de high burst classes / classes met grote afhankelijkheid van CD's erg van profiteren.

Classes met minder burst / hogere ramp up en lagere afhankelijkheid van personal cd's maar met meer sustained dps over langere periodes lijken daardoor direct slecht.

Ook zit er in patch 7.1.5 balancing voor de tier sets, waardoor classes met lagere afhankelijkheid (zeg slechte setbonussen) van de tier sets er nu beter op staan dan classes die meer afhankelijk zijn van hun set bonus (zeg OP setbonussen)

Er is gister in het Dev interview al aangegeven dat er de komende weken nog balancing passes komen n.a.v. de live data met bijbehorende buffs / nerfs, nu herinner ik me niet of ench shaman expliciet genoemd werden (hunter bijv. wel).

Verder valt de effort om te rerollen na de patch juist erg mee vergeleken met voor de patch, als je al een alt hebt, koop AK 20 en binnen een week of 2 heb je 35 traits zonder heel gekke dingen te moeten doen. Gear is ook vrij snel geregeld, tenzij je guild je bijv niet zal willen helpen. Rerollen binnen de class kan uiteraard ook, elemental shaman lijkt bijv. dan weer van wat ik hoor erg sterk te lijken op dit moment, terwijl ook resto in een zeer goede spot lijkt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 14:42
Al die opmerkingen over mensen die "pas" 1 of 2 Legendaries hebben na weken spelen. Ik speel al 2 chars maanden (niet lang na release), doe veel LFR, Heroic en Mythic+ dungeons en héél veel WQ's. Heb al letterlijk >100 emissary kisten opengemaakt totaal.
Score momenteel: 1 legendary op mijn main, en niet BiS.
Geduld mensen, geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soeski schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:47:
Al die opmerkingen over mensen die "pas" 1 of 2 Legendaries hebben na weken spelen. Ik speel al 2 chars maanden (niet lang na release), doe veel LFR, Heroic en Mythic+ dungeons en héél veel WQ's. Heb al letterlijk >100 emissary kisten opengemaakt totaal.
Score momenteel: 1 legendary op mijn main, en niet BiS.
Geduld mensen, geduld :)
Wat is natuurlijk veel, WQ's kunnen individueel geen legendary geven en zullen dus ook totaal geen invloed hebben, Emmisary boxes wel, LFR en Heroic dungeons zullen vanwege de lage difficulty geen hoge kansen geven op een 2de of meer legendary. M+ zou wel kunnen, mits je 7+ regelmatig runt en 3 chest.

Als je echt hogere kansen wil maken op legendaries en echt actief wil werken aan je bad luck protection dan zal je M+ 7-9 moeten gaan 3 chesten, liefst een 20x of meer per dag over een langere periode ;)

Anders inderdaad gewoon geduld hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noiz schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:03:
[...]

Ik blijf dit altijd apart vinden, dat men na een patch met class wijzigingen meteen begint over rerollen als men niet meer top dps is. Ten eerste is Blizzard over het algemeen redelijk snel met hotfixes als blijkt dat men ver achter ligt (zie ook hunters waar al voor is aangegeven dat er wijzigingen komen). Daarnaast zullen er altijd classes zijn die onderaan staan. Het gaat erom hoe ver je van anderen af ligt. Ik bedoel, ik kan ook laatste dps zijn maar wel nog maar 10k van de #1 staan, dat is een ander verhaal dan wanneer ik net boven de tank sta en 200k van de #1 sta.
In dit soort gevallen heeft Blizzard volgens mij altijd die specs/classes gebuffed zodat ze er beter bij stonden. Alleen bij pure dps classes (hunter/rogue/warlock/mage) is het vaak zo dat er toch 1 (en heel af en toe 2) spec goed meedraait, terwijl de anderen echt onderaan staan. Om nou na 2 dagen al bezig te zijn over rerollen omdat je dps niet hoog genoeg is (kan ook overigens aan jezelf liggen) vind ik een beetje kortzichtig. Als de rotatie nu op zo'n manier is veranderd dat dit ook totaal niet meer leuk is kan ik daar nog begrip voor hebben.
Om dit ook even op mijzelf te betrekken: Ik speel sinds TBC een warrior als main welke altijd fury is geweest, met de uitzondering van Dragon Soul toen ik arms ben gegaan. Maar de arms rotatie toen was nog wel interessant en had ik er geen moeite mee. Maar de huidige arms build doet wellicht meer dps als fury (met de nodige rng), maar heeft een waardeloze rotatie wat ik weiger te spelen. Maar rerollen zal bij mij niet gebeuren, dan zing ik het wel even uit met mindere dps.

[...]

Voor fury warriors is het sinds Vanilla ook hetzelfde verhaal (altijd zwak in het begin geweest, top aan het einde). Doe je niks aan. Het blijft gewoon ontzettend lastig om alle classes/specs goed te balanceren.
Als het alleen wat minder dps was geweest had je mij niet gehoord hoor, de compleet andere rotatie is veel minder leuk om te spelen met overcharge en lightning bolt en de survivability speelt ook mee. Misschien ben ik wat voorbarig inderdaad, daarom kijk ik het ook nog even aan. Maar het neemt niet weg dat ze enhancement dusdanig hebben aangepast dat het voor velen geen leuke spec meer is om te spelen.

Eindelijk had Blizzard het voor elkaar om van enhancement een leuke spec te maken met een rotatie waar de meeste shamans erg content mee waren. Dat is met deze patch weg, alleen omdat ze willen dat andere talents meer gebruikt gaan worden. Ze maken hierbij verkeerde keuzes wat tijdens de PTR herhaaldelijk is aangekaart bij Blizzard, er werd helaas niets mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik speel alleen maar casual (Mythic + en wat world quests) dus ik zal wel lang moeten wachten op een volgende. Ach ja we shall see al is het toch balen dat ik nu 4 useless legendaries heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook al grinde je elke dag M+, 4 legendaries op een toon mag je niet klagen met droprate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:31:
[...]
Eindelijk had Blizzard het voor elkaar om van enhancement een leuke spec te maken met een rotatie waar de meeste shamans erg content mee waren. Dat is met deze patch weg, alleen omdat ze willen dat andere talents meer gebruikt gaan worden. Ze maken hierbij verkeerde keuzes wat tijdens de PTR herhaaldelijk is aangekaart bij Blizzard, er werd helaas niets mee gedaan.
Gisteravond en vanmorgen WQs gedaan met Enhancement offspec, maar weet zeker dat de buttons nog hetzelfde waren als voor de patch, daarmee dus in essentie dezelfde rotatie. Ik zie het probleem niet zo, tenzij je doelt op bepaalde nieuwe talents, maar daar heb ik als antwoord op: talents zijn keuzes. Je hoeft dus niets te veranderen...

Maar goed, elk class forum is na een patch kommer en kwel. Ze zijn allemaal kut, ze doen allemaal kut dps en de rotaties en talents zijn ook kut. Oh ja, en alle andere classes doen betere dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:14:
Ook al grinde je elke dag M+, 4 legendaries op een toon mag je niet klagen met droprate.
Alleen heeft ie ze op 2 chars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:20:
[...]

Gisteravond en vanmorgen WQs gedaan met Enhancement offspec, maar weet zeker dat de buttons nog hetzelfde waren als voor de patch, daarmee dus in essentie dezelfde rotatie. Ik zie het probleem niet zo, tenzij je doelt op bepaalde nieuwe talents, maar daar heb ik als antwoord op: talents zijn keuzes. Je hoeft dus niets te veranderen...

Maar goed, elk class forum is na een patch kommer en kwel. Ze zijn allemaal kut, ze doen allemaal kut dps en de rotaties en talents zijn ook kut. Oh ja, en alle andere classes doen betere dps.
Uiteraard kan ik gewoon m'n oude rotatie gebruiken die knoppen zitten er nog steeds, je doet alleen 100k dps minder in raids. Wat maakt het uit, als je maar plezier hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou nou... Het is dan zo ver. Iemand heeft een bod gedaan op m'n wooly white rhino. Het is helaas niet wat ik er van had verwacht, maar raak hem nu iig kwijt met een prima profit.

Verder wezen levelen met m'n monk. Gaat redelijk snel. Maar kan niet wachten tot ze eindelijk 100 is. Of in ieder geval level 58 is... Dat is voor mij altijd de moeilijke weg... Daarna kom ik er wel meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Dennism schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:37:
[...]

Hoe meer content je doet, des te meer legendaries je zal krijgen. De eerste legendary is inderdaad snel, omdat er sinds patch 7.1 een verhoogde droprate is voor characters zonder legendary. Daarna is het deels luck / RNG, en deels bad luck protection, waarbij de bad luck protection oploopt naarmate je meer content doet waarbij een legendary kan droppen (openen van Emmisary caches, treasures, first kills op rare mobs, dungeon bosses, raid bosses, M+ chests, Weekly Orderhall chest, Random BG, Rated BG, Arena e.d.), waarbij het logisch om aan te nemen (hoewel niet officieel bevestigd, maar chain runnen van normal dungeons bijv. lijkt niet veel uit te halen) is dat hoe lastiger de content, hoe groter de kans op een legendary / grotere toename van de je bad luck protection score.

Wel was het zo dat tot patch 7.1 of vlak erna er geen Bad luck protection meer was nadat je 4 legendaries had gekregen per character.
Zoals ik al aangaf speel ik casual, doe met twee poppetjes wel m+ soms en verder emissaries, ik zeur verder ook niet maar zuigt toch dat ik op iedere char nu 2 legendaries heb die beide per class grotendeels ruk zijn. Ach ja op naar betere rng i guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:54
Dennism schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:00:
[...]

Wat is natuurlijk veel, WQ's kunnen individueel geen legendary geven en zullen dus ook totaal geen invloed hebben, Emmisary boxes wel, LFR en Heroic dungeons zullen vanwege de lage difficulty geen hoge kansen geven op een 2de of meer legendary. M+ zou wel kunnen, mits je 7+ regelmatig runt en 3 chest.

Anders inderdaad gewoon geduld hebben :D
Ook met WQ kun je (als drop) legendaries krijgen. Kreeg de bracers op m'n warrior van een wardens WQ.

Oh en ik heb een legendary gekregen van een random battleground na winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:22:
[...]

Uiteraard kan ik gewoon m'n oude rotatie gebruiken die knoppen zitten er nog steeds, je doet alleen 100k dps minder in raids. Wat maakt het uit, als je maar plezier hebt.
Elemental
Lightning Bolt damage increased by 9%.
Enhancement
Crash Lightning, Flametongue, Lava Lash, Lightning Bolt, Lightning Shield, Rockbiter, Stormstrike, Windfury, and Windsong damage increased by 4%.
Hailstorm damage increased by 29%.
Boulderfist damage increased by 15%.
Fury of Air damage reduced by 12%.
Doom Vortex damage increased by 33%.

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het klagen heeft dus wel degelijk geholpen, aangezien de hotfixes er voor gaan zorgen dat de enhancement shaman weer een beetje meer dps gaat doen. En de shadow priest weer wat minder...

Je moet maar zo denken: als men niet klaagt, verandert er ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 04:23:
[...]

Ook met WQ kun je (als drop) legendaries krijgen. Kreeg de bracers op m'n warrior van een wardens WQ.

Oh en ik heb een legendary gekregen van een random battleground na winst :)
Dat kan inderdaad, zoals in mijn eerste post hierover aangeef kunnen rare mobs een legendary droppen (gerucht gaat alleen de eerste keer dat je ze killed, wanneer ze de extra loot geven). Dit zijn de mobs die vaak de "targets" zijn voor Wardens WQ's. Dat deze een legendary kunnen droppen heeft echter niet te maken met de WQ an sich, maar met het feit dat ze een rare mob zijn. Ga je ze farmen voor de achievements om alle rare mobs per zone te killen dan kan je die legendary ook op dat moment krijgen, terwijl er voor die mob geen WQ active is.

Dus ja, tijdens het doen van WQ's kan je een legendary krijgen, maar het feit dat er een WQ active is heeft er niets mee van doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gotta love Enlightenment... <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga je unsubbed blijven of toch weer activeren? Ik ben bijna level 30 met m'n monk. Gaat prima. Die monk expbuff word ik echt heel vrolijk van. :) Kijken of ik het volhoud. Vast wel!

Wooly white rhino is uiteindelijk verkocht voor 1.65M. dus ik mag zeker niet klagen aangezien ik hem gekocht had voor 1M.

Vind het ook jammer dat de armory app nog niet goed geüpdate is. AH Legion items worden niet correct weergegeven als het om ilvl gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 14-01-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Intussen weer level 76, als ik 78 ben kan ik eindelijk na 8 jaar nieuwe content gaan tackelen.

Was vergeten dat Master Riding zo duur was, maar mn gold gaat wel heel erg hard op het moment, dus dat gaat geen groot probleem worden. Ben benieuw naar de Cataclysm gebieden. Kijk ook best wel uit naar de Artefact Weapons, lijkt me een erg leuke toevoeging.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:54
Dennism schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 09:44:
[...]

Dat kan inderdaad, zoals in mijn eerste post hierover aangeef kunnen rare mobs een legendary droppen (gerucht gaat alleen de eerste keer dat je ze killed, wanneer ze de extra loot geven). Dit zijn de mobs die vaak de "targets" zijn voor Wardens WQ's. Dat deze een legendary kunnen droppen heeft echter niet te maken met de WQ an sich, maar met het feit dat ze een rare mob zijn. Ga je ze farmen voor de achievements om alle rare mobs per zone te killen dan kan je die legendary ook op dat moment krijgen, terwijl er voor die mob geen WQ active is.

Dus ja, tijdens het doen van WQ's kan je een legendary krijgen, maar het feit dat er een WQ active is heeft er niets mee van doen :)
Hmm je zal dan wel gelijk hebben. Had verwacht dat ik die elite al een paar keer had gekilled met m'n warrior aangezien die het langste lvl 110 is . Maar dat zal dan wel op een alt zijn geweest:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zondag 15 januari 2017 @ 02:57:
[...]

Hmm je zal dan wel gelijk hebben. Had verwacht dat ik die elite al een paar keer had gekilled met m'n warrior aangezien die het langste lvl 110 is . Maar dat zal dan wel op een alt zijn geweest:)
Die eerste kill is een geucht, geen vastgesteld feit voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Ik denk dat ik al mijn luck voor deze expansion heb verbruikt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7yTdzEo.png
Als Shadow Priest zijnde... Twee op één avond, misschien 2 uur er tussen. De eerste uit BRH+4, en de tweede uit Nelth+5.

Jammer dat ik nog 3 dagen moet wachten op de classhall research.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard is al lang niet meer "snel met hotfixes". Sommige class balance problemen etteren weken of some maanden door terwijl iedere mongool weet wat er aan de hand is. Dit gaat al zo sinds MoP. In Cataclysm waren ze nog redelijk alert hoewel er toen ook maanden lang DK's met op iedere knop Necro Strike rond bleven lopen. Tegenwoordig zijn ze nog trager. Hoe lang heeft het geduurd voordat ze iets tegen DH's deden?

Vergane glorie. Ze hadden genoeg nieuwe ideeen voor Legion en er zit genoeg in de exp. om een paar weken te spelen maar hoe ze PVP class balance doen tegenwoordig is extreem teleurstellend en het lijkt er op dat ze het alleen maar doen om mensen te laten betalen voor nieuwe level 100's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Jeetje die Brawlers guild is wel pittig zeg.

Merk dat ik met me druid niet de juiste dps uit kan poepen. ilvl 860 met slechts 14 punten in me artifact. Mijn shadow priest doet het niet veel beter met ongeveer hetzelfde ilvl, wel met meer punten in me wapen.

Hoelang blijft dit evenement? Wil toch nog wel minimaal rank 4 kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Ben dit weekend met mijn resto druid van 820 naar 841 gegaan. Nu een manier vinden om snel richting de 860 te gaan :) en Artifact ook naar 23.

[ Voor 9% gewijzigd door Mirr0r op 16-01-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dooiedibbes schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:37:
Jeetje die Brawlers guild is wel pittig zeg.

Merk dat ik met me druid niet de juiste dps uit kan poepen. ilvl 860 met slechts 14 punten in me artifact. Mijn shadow priest doet het niet veel beter met ongeveer hetzelfde ilvl, wel met meer punten in me wapen.

Hoelang blijft dit evenement? Wil toch nog wel minimaal rank 4 kunnen halen.
Waarschijnlijk tot einde van de expansion, tegen die tijd kan je het met Tomb of Sargeras itemlvl 1000 facerollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 16:05:
[...]
Ga je unsubbed blijven of toch weer activeren? Ik ben bijna level 30 met m'n monk. Gaat prima. Die monk expbuff word ik echt heel vrolijk van. :) Kijken of ik het volhoud. Vast wel!
Blijf toch unsubbed. Dat is niet door Legion maar puur RL dingen.
Heb net grote promotie gehad en dat gaat gewoon voor :)
Kan niet meer de uren voor WoW vrijmaken en dat is aan de ene kant jammer maar aan de andere kant heb ik de afgelopen 12 jaar enorm genoten.
Het is mooi zo ;w

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Iusedto schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:47:
[...]

Kan niet meer de uren voor WoW vrijmaken en dat is aan de ene kant jammer maar aan de andere kant heb ik de afgelopen 12 jaar enorm genoten.
Het is mooi zo ;w
Je komt vanzelf wel weer terug xD Is altijd zo in ieder geval in mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:47:
[...]

Het is mooi zo ;w
Grats. Real life is altijd belangrijker. :) Lekker bezig! Ik zal wsn wel blijven spelen, maar heerlijk super casual wanneer ik zin heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:22:
[...]
Ik zal wsn wel blijven spelen, maar heerlijk super casual wanneer ik zin heb. :)
Dit is wat ik ook ga doen. Gewoon maandje subben en dat tijdje weer niet , etc etc.
Ideaal toch ? :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:28:
[...]

Dit is wat ik ook ga doen. Gewoon maandje subben en dat tijdje weer niet , etc etc.
Ideaal toch ? :)
Absoluut. :) ben me nu wel lekker aan het vermaken met Tomb Raider. Vanavond weer even lekker WoWen. Morgen komt m'n meisje weer terug uit de USA na 3 weken... man man man, dat is ook fijn! ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 26-09 14:51
RustStorm schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:32:
[...]

Absoluut. :) ben me nu wel lekker aan het vermaken met Tomb Raider. Vanavond weer even lekker WoWen. Morgen komt m'n meisje weer terug uit de USA na 3 weken... man man man, dat is ook fijn! ^_^
3 weken USA en jij bent niet mee? Ben afgelopen jaar 3 weken die kant op geweest en zou zo weer terug willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:59:
[...]

3 weken USA en jij bent niet mee? Ben afgelopen jaar 3 weken die kant op geweest en zou zo weer terug willen ;)
Tsja... Iets met... Beste vriendin... Vakantie... Lang geleden geboekt... Mja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Nog een tip voor mensen. Wacht met het inleveren van Emissary quests tot morgen nadat de patch live is gegaan. Op die manier heb je meteen kans om een 940 legendary te krijgen uit die bags ;)
Lever je de quests nu in en wacht je met het openen van die bags telt dit namelijk niet. De inhoud van die bag wordt bepaald op het moment dat je de quest inlevert.

[ Voor 34% gewijzigd door Noiz op 17-01-2017 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 13:17
Noiz schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:15:
Nog een tip voor mensen. Wacht met het inleveren van Emissary quests tot morgen nadat de patch live is gegaan. Op die manier heb je meteen kans om een 940 legendary te krijgen uit die bags ;)
Lever je de quests nu in en wacht je met het openen van die bags telt dit namelijk niet. De inhoud van die bag wordt bepaald op het moment dat je de quest inlevert.
Ik vrees dat in dit verhaal jij het aan het verkeerde eind hebt. Oude bags geven GEEN 940 legendaries.

Zie bluepost:
http://blue.mmo-champion....fter-the-nighthold-opens/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
ph4nt0m schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:47:
[...]

Ik vrees dat in dit verhaal jij het aan het verkeerde eind hebt. Oude bags geven GEEN 940 legendaries.

Zie bluepost:
http://blue.mmo-champion....fter-the-nighthold-opens/
Dat zegt hij toch ook; Oude bags werken niet. Maar als je wacht met het inleveren van de quest tot na de patch krijg je een nieuwe bag waarvoor het wel werkt.

Dus als je vandaag al je world quests doet voor een factie.. en wacht met t ophalen van je cache tot na de patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:13
Je moet je quest gewoon niet inleveren. Of maar 3 van de 4 world quests doen.

Ook voor morgen: niet eerst je weekly chest openen, maar eerst de quest in dalaran oppikken voor die legendary upgrade items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
IntToStr schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:59:
Je moet je quest gewoon niet inleveren. Of maar 3 van de 4 world quests doen.

Ook voor morgen: niet eerst je weekly chest openen, maar eerst de quest in dalaran oppikken voor die legendary upgrade items.
Ah ja, dit laatste natuurlijk ook voor de emissary bags aangezien die upgrade items ook hier in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 12:51
IntToStr schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:59:
Ben zeer benieuwd naar de drop rate (je moet er 50 voor 1 legend uppgrade)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 14:42
Is dat een hard getal ofzo, en waar heb je dat gelezen?
/edit: Ik interpreteerde het verkeerd. Ik dacht dat je 50 kistjes bedoelde voor 1 Legendary drop :)

[ Voor 47% gewijzigd door Soeski op 17-01-2017 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 12:51
http://www.wowhead.com/quest=45352/touch-of-a-titan;
Touch of a Titan
Bring 50 Essences of Aman'Thul to Arcanomancer Vridiel.
Essence of Aman'Thul (50)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 13:17
icemotion schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:58:
[...]

Dat zegt hij toch ook; Oude bags werken niet. Maar als je wacht met het inleveren van de quest tot na de patch krijg je een nieuwe bag waarvoor het wel werkt.

Dus als je vandaag al je world quests doet voor een factie.. en wacht met t ophalen van je cache tot na de patch ;)
Derp... was nog vroeg zeker |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 09:57
Zijn er nog mensen die veel PVPen?
Ik zit momenteel op Prestige 4 lvl 34.
iLVL van 873
Gænondorf - Outland

Ik speel sinds de pre-patch van Legion met een warlock, daarvoor altijd Holy Paladin geweest. Ik ben Captain (rank onder de GM) van een PVP guild op Outland, en was benieuwd of er nog meer Tweakers op Outland speelden en veel aan PVP doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik pvp een beetje on the side.. en ben nu bijna zover dat ik prestige 1 kan doen xD

Moet duidelijk beter mn best gaan doen als ik dat zo zie.. :p Want ik wil wel proberen om in ieder geval die mount te gaan halen van het prestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:54
Same here, ik doe wel af en toe aan PvP met druid, pala en mage. Mijn schoonbroer is aan prestige 4 toe, ik ben bijna aan 1 :-D .
Ik merk wel dat mage Arena een hele uitdaging is, als de 10 wins weekly voorbij komt haal ik hem met moeite net voor hij afloopt.
De fun is er een beetje uit doordat je gear eigenlijk niet veel uitmaakt en iedereen aan PvP kan doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Devler schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:00:
Same here, ik doe wel af en toe aan PvP met druid, pala en mage. Mijn schoonbroer is aan prestige 4 toe, ik ben bijna aan 1 :-D .
Ik merk wel dat mage Arena een hele uitdaging is, als de 10 wins weekly voorbij komt haal ik hem met moeite net voor hij afloopt.
De fun is er een beetje uit doordat je gear eigenlijk niet veel uitmaakt en iedereen aan PvP kan doen ...
Mwah, Mage is erg goed in Arena, echter is Frost generfed helaas. Maar Gear maakt opzich wel uit, zeker je artifact (traits en relics). Verder is het vooral skills die je nodig hebt om te winnen. Gear is inderdaad minimaal, maar toch wel iets :P

Ik doe ook helemaal geen PVE meer eigenlijk... PVP is veel vetter. Vooral de RBGs leaden is leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
RBG nog niet aan begonnen. Ik beken, ik ben gewoon niet goed in pvp Arena. Meestal word ik gecarried door mijn schoonbroer. :-) Al begint het wel wat te beteren na 100+ losses :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:56
Devler schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:00:
Dat snap ik niet, de fun is toch juist groter als iedereen gelijk is en je echt op skill wint? Ik doe zelf niet (actief) aan pvp, dus misschien begrijp ik het verkeerd. Maar eigenlijk alle 'pvp' FPS games etc leunen toch juist op dat iedereen gelijk is (evenveel hp etc) en dat de mensen die heel veel spelen juist geen groot voordeel hebben op mensen die bijna niet spelen?

als je op gear wilt winnen moet je world pvp gaan spelen en low lvls ganken :+

Aan de andere kant, morgen eindelijk weer aan de slag met Nighthold, zin in :D

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 17-01-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Devler schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:05:
RBG nog niet aan begonnen. Ik beken, ik ben gewoon niet goed in pvp Arena. Meestal word ik gecarried door mijn schoonbroer. :-) Al begint het wel wat te beteren na 100+ losses :-)
Ik ben aan het begin van Legion gevraagd door de guild waar ik nu in zit of ik wou transferen, omdat zij aan het recruiten waren voor hun PVP guild.
Daar ben ik nu uiteindelijk dus captain geworden en lead ik RBGs. Als zij mij niet hadden gevraagd te transferen, was ik ook nooit beter geworden of zoveel pvp gedaan denk ik.

Echter, PVP is zoveel leuker dan PVE. PVE word saai en PVP is elke keer weer anders, je moet jezelf blivjen verbeteren. Ik heb met alle 3 de specs goed leren spelen omdat na elke patch weer een andere spec beter was. Het kost gewoon wat tijd ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Bartske schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:12:
[...]

Dat snap ik niet, de fun is toch juist groter als iedereen gelijk is en je echt op skill wint? Ik doe zelf niet (actief) aan pvp, dus misschien begrijp ik het verkeerd. Maar eigenlijk alle 'pvp' FPS games etc leunen toch juist op dat iedereen gelijk is (evenveel hp etc) en dat de mensen die heel veel spelen juist geen groot voordeel hebben op mensen die bijna niet spelen?

als je op gear wilt winnen moet je world pvp gaan spelen en low lvls ganken :+

Aan de andere kant, morgen eindelijk weer aan de slag met Nighthold, zin in :D
Precies,

Doordat je op skill moet winnen is het 10 X zo interessant geworden. Nu boeit het niet of je iLVL 850 of 880 hebt, dat verschil is maar 0.3% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Wat een stom spel is het eigenlijk ook.Ik heb nu 4 toons op 110 geleveld, waarvan mijn eerste (Prot Paladin) het 'beste' is.. Ik ben er achter gekomen dat ik toch niet voor echte endgame ben, de Emissary quests gaan me ook teveel vervelen en dungeons doe ik alleen met guild (en die komen niet vaak voor).

Nu had ik bijna de keus gemaakt mijn subscription te cancellen, bedacht ik dat ik maar een Monk moet gaan levellen 8)7, ben nu als healer aan het levellen en zit op lvl 35 (and going)

Was ik bijna van de time-sink af, begin ik weer opnieuw :+

[ Voor 6% gewijzigd door Krullebol.nl op 17-01-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Krullebol.nl schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:23:
Wat een stom spel is het eigenlijk ook.Ik heb nu 4 toons op 110 geleveld, waarvan mijn eerste (Prot Paladin) het 'beste' is.. Ik ben er achter gekomen dat ik toch niet voor echte endgame ben, de Emissary quests gaan me ook teveel vervelen en dungeons doe ik alleen met guild (en die komen niet vaak voor).

Nu had ik bijna de keus gemaakt mijn subscription te cancellen, bedacht ik dat ik maar een Monk moet gaan levellen 8)7, ben nu als healer aan het levellen en zit op lvl 35 (and going)

Was ik bijna van de time-sink af, begin ik weer opnieuw :+
Dat is de reden waarom ik met PVP ben begonnen en inmiddels niet meer vanaf wil komen ;p

Die worldquests zijn leuk, maar na een tijdje heb je het wel gezien. Echter zit deze expansion toch een stuk beter in elkaar dan WoD.
Monk is in PVP ziek, zowel DPS als Healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruko_rkr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 11:20
Qlusivenl schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:56:
Zijn er nog mensen die veel PVPen?
Ik zit momenteel op Prestige 4 lvl 34.
iLVL van 873
Gænondorf - Outland

Ik speel sinds de pre-patch van Legion met een warlock, daarvoor altijd Holy Paladin geweest. Ik ben Captain (rank onder de GM) van een PVP guild op Outland, en was benieuwd of er nog meer Tweakers op Outland speelden en veel aan PVP doen.
Yep , ik pvp only. Speel je alliance?
Zoja, zou ik desbetreffende PVP guild kunnen joinen?

A day without sunshine is like, you know, night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Qlusivenl schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:32:
[...]

Dat is de reden waarom ik met PVP ben begonnen en inmiddels niet meer vanaf wil komen ;p

Die worldquests zijn leuk, maar na een tijdje heb je het wel gezien. Echter zit deze expansion toch een stuk
PvP heb ik ooit wel gedaan, maar da's toch niet mijn ding. Ik zal zien hoe ver ik met mijn Monk zal komen en hoe lang het dan nog leuk blijft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
ruko_rkr schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:44:
[...]

Yep , ik pvp only. Speel je alliance?
Zoja, zou ik desbetreffende PVP guild kunnen joinen?
Alliance ofcourse. Stuur mij een DM met je armory link :) dan kan ik even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Ik heb in WoD heel lang gepvpt RBG op 2200 gespeeld als DK target caller.
In Legion doe ik zo af en toe pvp 2 keer een bg op een avond ofzo met mijn druid
Misschien als ik dat hele PVE weer zat ben dat ik me weer ga focussen op PVP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Qlusivenl schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:17:
[...]

Precies,

Doordat je op skill moet winnen is het 10 X zo interessant geworden. Nu boeit het niet of je iLVL 850 of 880 hebt, dat verschil is maar 0.3% :)
Begrijp me niet verkeerd maar de PvP gear was voor de clothies een welkome boost. Extra dmg, extra damage reductie. De gear had leuke setbonussen die weldegelijk een verschil maakte in PvP maar nadelig waren in PvE. In PvE is het toch ook zo dat de verzamelde gear een voordeel biedt tov mensen die slechts af en toe een dungeon lopen?
Met ilvl 858 moet ik natuurlijk niet verwachten bij de top te staan, alleen verhoogt deze amper omdat ik hiermee voornamelijk PvP en losses geen reward geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Devler schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:08:
[...]

Begrijp me niet verkeerd maar de PvP gear was voor de clothies een welkome boost. Extra dmg, extra damage reductie. De gear had leuke setbonussen die weldegelijk een verschil maakte in PvP maar nadelig waren in PvE. In PvE is het toch ook zo dat de verzamelde gear een voordeel biedt tov mensen die slechts af en toe een dungeon lopen?
Met ilvl 858 moet ik natuurlijk niet verwachten bij de top te staan, alleen verhoogt deze amper omdat ik hiermee voornamelijk PvP en losses geen reward geven.
Dat klopt, maar PVE is tegen een computer, PVP is tegen mensen en acties zijn in zekere zin onvoorspelbaar.
PVE is altijd het zelfde, en als er dynamiek in zit, is die dynamiek ook weer voorspelbaar.

in PVE is het dus noodzakelijk dat je met Gear jezelf kan bewijzen, omdat de acties (altijd) het zelfde zullen zijn. in phase 1 doe je dit, in phase 2 doe je dat.

in PVP moet je reageren op een ander persoon, die natuurlijk een rotation heeft, maar er zelf voor kan keizen wat hij doet. daardoor is een advantage van gear helemaal niet eerlijk, en is het veel eerlijker om hogerop te komen door middel van het beheersen van je class.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devler
Daar heb je gelijk in, zo had ik het niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Devler schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:49:
Daar heb je gelijk in, zo had ik het niet bekeken.
Veel mensen niet hoor. Maar ik ben blij dat ze het zo hebben gedaan. het zou wel vet zijn als we weer vette gear kunnen kopen voor PVP, dat mis ik wel. Gewoon als Transmog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Maar de PvP gear is toch een andere look dan wat er dropt in de raids nu? Je kan het alleen maar krijgen via PvP content, en niet zo makkelijk meer 'kopen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
icemotion schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:47:
Maar de PvP gear is toch een andere look dan wat er dropt in de raids nu? Je kan het alleen maar krijgen via PvP content, en niet zo makkelijk meer 'kopen'
Ja, maar de drops zijn random. Theoretisch zou het zomaar kunnen zijn dat jij alleen maar je Chest en Legs gedropt krijgt elke keer als je wint, en dus altijd je shoulders en headpiece mist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
* dagboek *
Omdat we EN HC al gecleared hadden zijn we naar ToV gegaan. We hadden zondag goede hoop om wel even door ToV HC door te komen maar zondag was alleen odyn neer. Gisteren stond dus guarm en helya op het programma maar is alleen Guarm geworden.
In total 15 tries nodig gehad met een aantal <10% whipes en 1 keer een 0% whipe.
De laatste try op de avond was een flawless kill waarin iedereen nog levend was. Geeft toch wel een goed gevoel moet ik zeggen. Focus zal nu vooral gaan liggen op Nighthold maar komen zeker nog terug om voor 7.2 de curve te gaan halen.

Daarna nog even de PvP dailies gedaan. Helaas zijn het altijd de rogues, DK's en DH die mij agressie naar boven halen. Ze hebben zeker een minderwaardigheidscomplex van voor de laatste patch want met andere classes kan je gewoon naast elkaar spelen, maar bovenstaande classes vallen altijd aan, en natuurlijk altijd als je net in battle bent. Tegenwoordig voor mij dan nu is dan ook: Dot rogue first, talk later :p. Was samen met een enhancement shaman dus ging maar voor disc. Toch nog vrij snel geregeld dus daarna HS en uitloggen. Ben benieuwd naar Nighthold nu.
* einde dagboek *

Wat hebben ze eigenlijk gedaan met de laatste patch met rogues. Eigenlijk tot de patch van deze week wel veel moeite maar hield het nog redelijk vol tegen rogues, echter nu is het echt huilen. Interrupts bij de fleet, hoge damage en krijg zelf bijna geen cast afgevuurd.

Tevens een vraag aan shadowpriest. Hoe doen jullie nu de AoE-trash fights. In LFR heb ik het geprobeerd op trash maar dat ging zo snel dood dat ik zelfs met worthless mindsear nog hogere DPS deed dan nu omdat ik de tank kon selecteren die tenminste niet binnen 6s dood is.
Ik dot 1 target, mindflay voor AoE. Of moet ik mindless tabben, meerdere targets shadow word pain geven en hopen dat trash nog leeft als ik mindflay gebruik voor de AoE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
sabriel schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:24:
Daarna nog even de PvP dailies gedaan. Helaas zijn het altijd de rogues, DK's en DH die mij agressie naar boven halen. Ze hebben zeker een minderwaardigheidscomplex van voor de laatste patch want met andere classes kan je gewoon naast elkaar spelen, maar bovenstaande classes vallen altijd aan, en natuurlijk altijd als je net in battle bent. Tegenwoordig voor mij dan nu is dan ook: Dot rogue first, talk later :p.
Nou inderdaad, dit deel ik met je. Zelf speel ik Warlock (any spec), maar met affliction heb ik zo'n DH toch binnen no-time dood :P (single target burst specced)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, toch de beslissing genomen samen met de officers om de guild te gaan splitsen (ik weet dat er nu 2 meelezen die me keihard zitten uit te lachen, veel plezier ermee zou ik zeggen).

Na lastig gevallen te worden ingame, whatsapp etc was de lol er voor mij af. Ik ben een tijdje gestopt, en begonnen met een andere MMO. Daar veel plezier in, dus ga daar voorlopig verder mee. Hierdoor heb ik overleg gehad, en besloten dat de guild zoals hij nu is niet zal doorgaan met bestaan. De raiders van Pleasantly Deranged gaan terug naar <Paltkoma> onder leiding van Shantir en Cordhell. 2 hele goede spelers, leiders, en vrienden.

Ze gaan verder met hetzelfde concept, en gaan daarin door met het clearen van Heroic content.

Helaas, maar je kan er weinig aan doen. Mijn motivatie was op, na de split was die van ons compleet gesloopt, en de officers wilden toch wat anders. Dan is het soms beter om met een andere naam verder te gaan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Gisteren toch eindelijk een bruikbare legendary geloot, op m'n mage (waar ik het meeste op speel) die ring met extra Time Warp. Meteen die useless neck die een priest bubble geeft in mn bank gedonderd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Sn3gG3l schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:28:
Gisteren toch eindelijk een bruikbare legendary geloot, op m'n mage (waar ik het meeste op speel) die ring met extra Time Warp. Meteen die useless neck die een priest bubble geeft in mn bank gedonderd :D
Die 'useless' neck heeft wel epische stats voor vrijwel iedere mage-spec, en die bubble zorgt ervoor dat je healers heel blij zijn XD.

Heb zelf sephuz en TW-ring op mijn (frost)mage, werkt prachtig XD!

Gz. Die ring is ook heerlijk versatile in iedere spec :)

[ Voor 5% gewijzigd door Darkfreak op 18-01-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:13
Hopelijk kan ik binnenkort ook weer eens een legendary oppikken. Heb op het moment een arcane legendary equipped in m'n fire spec bijv. En de boots die ik heb zijn nu wel iets beter dan voor 7.1.5, maar nog steeds maar mehh.

Het plan is om eens arcane te proberen in Nighthold. Moet alleen nog even de details van de rotatie onderzoeken, want het was nogal crap toen ik het in heroic ToV uitprobeerde :p

Donderdag maar eens kijken wat de nieuwe raid brengt. Voor nu heb ik m'n mage klaargezet voor de questgiver voor die legendary upgrades. Dan open ik ten minste niet per ongeluk eerst de weekly chest... Ook nog 2 emissary quests die ik meteen kan inleveren voor extra kans op upgrade items.

De timewalking weekly quest geeft trouwens een Nighthold cache. En volgens een guildie kan deze cache ook tier items droppen! Deze week ga ik dus maar weer eens time walken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

sabriel schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:24:
Tevens een vraag aan shadowpriest. Hoe doen jullie nu de AoE-trash fights. In LFR heb ik het geprobeerd op trash maar dat ging zo snel dood dat ik zelfs met worthless mindsear nog hogere DPS deed dan nu omdat ik de tank kon selecteren die tenminste niet binnen 6s dood is.
Ik dot 1 target, mindflay voor AoE. Of moet ik mindless tabben, meerdere targets shadow word pain geven en hopen dat trash nog leeft als ik mindflay gebruik voor de AoE ?
Heb niet heel veel post 7.1.5. ervaring (bijna alleen nog maar met me druid bezig) maar de paar mythic+ waren absoluut positief op trash, ik kom nu eindelijk mee :)

Via misery alles dotten, MF, MB dan kun je al bijna in VF met LotV dan een kwestie van MB/VB/MF
Als je ShadowCrash hebt same, alles dotten en SC on CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Darkfreak schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:32:
[...]

Die 'useless' neck heeft wel epische stats voor vrijwel iedere mage-spec, en die bubble zorgt ervoor dat je healers heel blij zijn XD.

Heb zelf sephuz en TW-ring op mijn (frost)mage, werkt prachtig XD!

Gz. Die ring is ook heerlijk versatile in iedere spec :)
Ieder z'n ding maar die necklace heb ik toch altijd als useless ervaren, je hebt al een shield, kan healen met blink en heb ook nog cauterize..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Fijn, nerfed again in PVP:

Warlock
Affliction
- Curse of Shadows increases magical damage over time effects by 20% (was 30%).
- Death's Embrace increases Corruption, Unstable Affliction, and Agony damage by 50% (was 100%).
- Endless Affliction increases the duration of Unstable Affliction by 3 seconds (was 4).
- Rot and Decay now only increases the duration of the Unstable Affliction with the shortest remaining
duration.

Destruction
- Chaos Bolt deals normal damage in PvP situations (was an additional 10% damage).
- Focused Chaos now increases Chaos Bolt damage by 75% (was 100%).
- Firestone now grants an additional 75% Critical Strike (was 100%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
PvP gewijs begin ik het toch moeilijk te krijgen als caster. De melee dps heeft zoveel mobility dat ik moeite krijg om ze uit te manoeuvreren. Vooral Monk en DH vind ik enorm vervelend, nog iemand last mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Devler schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:51:
PvP gewijs begin ik het toch moeilijk te krijgen als caster. De melee dps heeft zoveel mobility dat ik moeite krijg om ze uit te manoeuvreren. Vooral Monk en DH vind ik enorm vervelend, nog iemand last mee?
Ik als warlock, jazeker :(
Echter is het van belang goed gebruik te maken van mijn eigen mobility spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:42
Ach als Warlock in Random BG's ben je toch een HK Pinata op het moment dat een Melee (Frost DK/ Demon Hunter) op je zit. Geen mogelijkheid om goed weg te komen (immers makkelijke melee gapclosers) en je wordt toch kapotgestunned zowat :D.

Enige wat dan wel goed voelt is een paar harde chaos bolts te gooien maar ook dat wordt weer generfed. (was eerst 200 of 150% iirc)

Als Destro warlock in PVP is het gewoon een beetje achterin staan en hopen dat je niet getrained wordt anders lig je zo om, maakt niet uit hoe hoog je shield/hp is :P Ik weet dat Affliction beter is maar fuck it :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Tgoh, ik merk dat ze me tijdens bg's meestal met rust laten als caster, dat de focus voornamelijk op melee dps ligt die een onderonsje houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Momenteel zie ik zeer veel healers in PvP en dan vooral monks. Ik dacht dat monks bijna uitgestorven waren maar zie ze nu weer regelmatig. Als caster is PvP zeer afwisselend. Of je wordt bijna total met rust gelaten of je ligt op je gat in 5s. Tevens heb ik 860+ PvP gear maar merk ik eerlijk gezegt tegen melee geen verschil of ik nu speel met 870 PvE- gear of 860 PvP-gear.

Misschien toch maar weer eens een arena partner gaan zoeken.

Pagina: 1 ... 66 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.