Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Darkfreak schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:53:

En over Mythic:
Dat komt omdat je voor Mythic 20 man nodig hebt :P ..

Als ik onze voldoende gegearde en actief spelende members pak kom ik uit op 14.
2 tanks, 3 healers, 6 melee, 3 ranged.

Recruitment is echt aars op dit moment. Lastig om mensen te vinden helaas.
En pugs begin ik liever niet aan, want dan moeten we weer terug naar het 'Iedereen /roll' terwijl we net goed over zijn gestapt op EPGP.

En ik wil mijn raids liever gewoon niet met pugs runnen. Zeker niet als ik er nog wel 6 van nodig heb.
Met de guild weet ik dat als 20 man signen, 20 man ook 3 uur lang blijven.
Met pugs zie je toch regelmatig dat ze na een paar wipes, of een uurtje of zo, leaven =/
Ja als recruitment lastig is dan houd het op. Zou fijn zijn als je 25-30 mensen hebt waar je Heroic mee doet en dan 20 man daaruit "cherry picken" voor progressie op Mythic.

Zitten zelf rond de 30 mensen. En daar van zijn er per raid zo'n 23-25, daar we niet zo heel strikt zijn met attendance vereisten. Gelukkig gaat de recruitment beter dan tijdens Cata waar de guild toen uit elkaar viel door matige recruitment/slechte trials/core raiders die stopten. Niet dat we nu zoveel nieuwe trials hebben, maar de groep blijft nu redelijk intact. Alleen Hunters hebben we om een of andere reden een aardig uitloop mee.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoranScott schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:02:
[...]

Speel je horde? Whisper mij vanavond anders even ingame: Batrach ben tussen 2000 en 2200 wel online. Die 10K krijg je zo van me. Tenzij je er natuurlijk wat voor wil doen hahaha dan ignore je deze opmerking maar.
Zou gruwelijk zijn. :) Speel horde ja, ben er een nieuwe char gestart; had het even gezien met waar ik mee bezig was. :) Ik zal je whisperen, komt goed. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 14:51
RustStorm schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:52:
Ik vind het levelen per dungeons echt verschrikkelijk... Heb ik gewoon geen plezier aan. Dus ik doe het old-fashioned via het questen. Gold komt echt wel goed hoor, maar ik heb gezien dat die bags 2k per stuk kosten op Chamber of Aspects. Bizar... Maar komt goed :D
De vrouw en ik hebben een aantal chars op Chamber. Volgens mij heeft zij ook wel een tailoring char daar. Ik kan haar altijd even vragen wat tassen te maken. Als je wilt natuurlijk ;)

Ah lees net dat je char horde is...onze chars zijn Alliance.

[ Voor 5% gewijzigd door Carthrax op 09-01-2017 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Carthrax schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:05:
[...]

De vrouw en ik hebben een aantal chars op Chamber. Volgens mij heeft zij ook wel een tailoring char daar. Ik kan haar altijd even vragen wat tassen te maken. Als je wilt natuurlijk ;)

Ah lees net dat je char horde is...onze chars zijn Alliance.
Ik zeg ff goedkoop aanbieden dan maar op de AH :P Dan kan hij ze kopen

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skassie schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:37:
[...]

Ik zeg ff goedkoop aanbieden dan maar op de AH :P Dan kan hij ze kopen
Nasty zou dat zijn als ze dan net weggekaapt worden haha ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 14:42
Iusedto schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:08:
Waarom zijn die bags zo duur ?
Bizare prijs lijkt me
Omdat mensen het ervoor betalen :)
Er worden nog zoveel nieuwe chars gestart in Legion, en die hebben allemaal dikke tassen nodig... do the math :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soeski schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:26:
[...]

Omdat mensen het ervoor betalen :)
Er worden nog zoveel nieuwe chars gestart in Legion, en die hebben allemaal dikke tassen nodig... do the math :P
Dan nog.......
Mensen "hoarden" teveel denk ik.

Op Draenor is een 24 slot bag zeg 600 gold. Zelf heb ik al al mijn chars 20 slots lol
Nooit gezien hehe :)

[ Voor 14% gewijzigd door Iusedto op 09-01-2017 14:44 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Voor nieuwe chars ga ik meestel voor Netherweave bags (16 slots, maar je kunt voorlopig vooruit)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Iusedto schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:37:
[...]

Dan nog.......
Mensen "hoarden" teveel denk ik.

Op Draenor is een 24 slot bag zeg 600 gold. Zelf heb ik al al mijn chars 20 slots lol
Nooit gezien hehe :)
Spullen meezeulen bedoel je? 3 gearsets voor al je specs, dan nog items voor algemene zaken (Grappler hook, HS x 2, Whistle, Quest items enz enz) en doe dan maar eens een rondje WQ's. Inclusief grey items en loot (zeker als je ook nog mining en herbing hebt) vul je zo 100 slots. Niks zo irritant als volle tassen tijdens een dungeon run b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Laatst online: 09-09-2024
Op stormscale kan ik ze ook wel maken voor de Horde,
Heb ze op beide characters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:52
Je kan ook 16 slot bags krijgen van de faction vendors. 1 per faction 2g per stuk je moet wel honored zijn dacht ik, maar met tabard aan een zooi dungeons doen helpt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren niet ingelogd helaas. Moest nieuwjaarslunch voorbereiden voor vandaag. ;) Zal vanavond zeker weer online zijn, en ik vermoed op CoA met m'n horde. :) Eerste deze werkdag maar weer eens overleven. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:54
Ook ik speel al geruime tijd opnieuw na MoP en WoD overgeslagen te hebben. WotlK en Cata heb ik met resto shaman een heel groot deel gespeeld waarna een Protection Pala om dungeons te tanken en een Frost Mage voor PvP het lijstje compleet maakte.

De character boost heb ik gebruikt om een druid te starten en ik moet bekennen dat dit wel een leuke character is. Het healen is een stuk anders dan ik gewoon ben maar de afwisseling van speelstijl is welkom aangezien ik ook met mijn pala aan het healen ben geslagen.

Nu zit ik met het probleem dat mijn shaman op lvl 90 vast zit omdat ik de WoD content niet voor een derde keer op rij wil doen. Mijn druid, pala en mage zijn al geruime tijd 110 maar ik merk dat hoewel ik met de shaman verder wil doen ik me hiervoor gewoon niet kan motiveren. Het levelen destijds was miserie als resto maar eenmaal max level is dit wel het character waarmee ik me het beste heb geamuseerd.

Met de mage heb ik het gevoel dat deze onder doet voor alle andere DPS. In dungeons lukt het me soms wel om 2de in de ranking te komen maar in raids blijft deze gewoon ergens onderaan hangen. Ook in pvp heb ik het gevoel dat ik duidelijk minder damage doe dan andere.
Kan er misschien iemand zeggen of het puur gear gerelateerd ben? Ik ben begonnen als fire mage waarbij ik vooral crit en haste heb verzameld maar ondertussen probeer ik als frost in arena rond te komen.

Linkje armory:
http://eu.battle.net/wow/...adefist/Devincious/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Devler schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:11:

Nu zit ik met het probleem dat mijn shaman op lvl 90 vast zit omdat ik de WoD content niet voor een derde keer op rij wil doen. Mijn druid, pala en mage zijn al geruime tijd 110 maar ik merk dat hoewel ik met de shaman verder wil doen ik me hiervoor gewoon niet kan motiveren. Het levelen destijds was miserie als resto maar eenmaal max level is dit wel het character waarmee ik me het beste heb geamuseerd.
Je moet er even doorheen (ik heb 't nu ook 3x gedaan), maar met heirlooms en xp potions gaat't vrij rap (in een week moet te doen zijn, mits er natuurlijk ook speeltijd is :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Official patchnotes van wat er morgen live gaat:

http://www.mmo-champion.c...atch-7-1-5-Live-This-Week

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie

Misschien dat dit je kan helpen om hem toch naar 100 te krijgen????

http://www.wowhead.com/guides/powerleveling-90-100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Ook ik speel al geruime tijd opnieuw na MoP en WoD overgeslagen te hebben. WotlK en Cata heb ik met resto shaman een heel groot deel gespeeld waarna een Protection Pala om dungeons te tanken en een Frost Mage voor PvP het lijstje compleet maakte.

De character boost heb ik gebruikt om een druid te starten en ik moet bekennen dat dit wel een leuke character is. Het healen is een stuk anders dan ik gewoon ben maar de afwisseling van speelstijl is welkom aangezien ik ook met mijn pala aan het healen ben geslagen.

Met de mage heb ik het gevoel dat deze onder doet voor alle andere DPS. In dungeons lukt het me soms wel om 2de in de ranking te komen maar in raids blijft deze gewoon ergens onderaan hangen. Ook in pvp heb ik het gevoel dat ik duidelijk minder damage doe dan andere.
Kan er misschien iemand zeggen of het puur gear gerelateerd ben? Ik ben begonnen als fire mage waarbij ik vooral crit en haste heb verzameld maar ondertussen probeer ik als frost in arena rond te komen.

Linkje armory:
Ga Dungeons healen. Je bent er dan zo doorheen. Ik ben ook op die manier door MoP heen gegaan en WoD.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
MoP was niet het probleem. Mede dankzij Timewalk dungeons ben ik daar doorheen zonder 1 voet te zetten in Pandaria.
Misschien dat ik gewoon moet doorbijten en zoals vermeld de xp potions gebruiken. Door de lange pauze heb ik niet alle heirlooms tot level 100 (98, want dan kan ik de quest beginnen naar Legion) maar die had ik natuurlijk ook niet voor de andere chars.

Die powerleveling guide kan ik misschien wel gebruiken om het in sneltempo te behalen. 2 uur heb ik er wel voor over denk ik. Dankzij de nieuwe patch kan ik mijn AP ook aan sneltempo inhalen zodat de eindeloze grind wat korter wordt. Bedankt voor de tips in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01

Linkje armory:
Dit is meer een probleem met ranged algemeen in dungeons. Mobs/trash packs gaan vaak zo snel neer dat je nauwelijks casts weet te voltooien. Dus tenzij je goede burst hebt zal het in dungeons vaak nog tegenvallen.
Wat betreft raids weet ik het ook niet precies aangezien ik zelf ook voornamelijk melee classes speel. Wat betreft fire mage weet ik wel dat 'crit > all' is. Wat precies de breakpoint is die je moet halen, geen idee. Daar zal een site als Wowhead of de classforums op MMO Champion beter in moeten kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42
Patchnotes zijn uit, en als warlock word ik er gewoon verdrietig van. Onnodige nerfs en dingen die zero sense maken. Er waren al weinig warlocks nog over, ik gok dat de population nog een stukje terugvalt na deze patch. Sommige van onze nu talents moeten gewoon weer baseline worden maar dat ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mmo stond enkele maanden geleden dat er misschien een mogelijkheid zal zijn om met uw gold ook speciale features te gebruiken zoals realm transfer, faction change of zelfs een boost kopen.
Nu zie ik op mmo dat er 'niet bevestigde' strings in de code zitten die hiernaar toe wijzen.
Weet er iemand van jullie hieromtrent meer info?

Want zou dit wel handig vinden en goed dat we niet altijd echt geld hiervoor moeten leggen. Ik zou dan meer geneigd zijn mijn alts op andere realms terug samen te voegen. Of mijn Undead DK om te zetten naar BE DK. (nieuwe tier staat beter op een BE vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:17:
Op mmo stond enkele maanden geleden dat er misschien een mogelijkheid zal zijn om met uw gold ook speciale features te gebruiken zoals realm transfer, faction change of zelfs een boost kopen.
Nu zie ik op mmo dat er 'niet bevestigde' strings in de code zitten die hiernaar toe wijzen.
Weet er iemand van jullie hieromtrent meer info?

Want zou dit wel handig vinden en goed dat we niet altijd echt geld hiervoor moeten leggen. Ik zou dan meer geneigd zijn mijn alts op andere realms terug samen te voegen. Of mijn Undead DK om te zetten naar BE DK. (nieuwe tier staat beter op een BE vind ik)
Enige wat ik zie is niet-bevestigde code die wijst dat je battle.net balance kunt gebruiken voor aankopen
Patch 7.1.5 adds strings that suggest players will be able to redeem WoW Tokens for Battle.Net balance. This would allow you to purchase character services, pets, mounts, and other things for Blizzard games. Keep in mind that there hasn't been any official announcement yet, though this was mentioned at BlizzCon as being something that the team wanted to do.
http://www.mmo-champion.c...atch-7-1-5-Live-This-Week

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
90-100 is makkelijk te doen met rested xp. Als je flying hebt in Draenor gewoon alle treasures en bonus objectives afgaan. Je kan op 98 al naar Legion content maar kan je uit ervaring afraden om dan al te gaan en toch even Nagrand mee te pakken om de 100 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Zertaxka schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:27:
[...]

90-100 is makkelijk te doen met rested xp. Als je flying hebt in Draenor gewoon alle treasures en bonus objectives afgaan. Je kan op 98 al naar Legion content maar kan je uit ervaring afraden om dan al te gaan en toch even Nagrand mee te pakken om de 100 te halen.
En als je nog geen Draenor flying hebt?

Heb Draenor expansion overgeslagen, maar nog wel een level 90 priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
_Peter2_ schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:30:
En als je nog geen Draenor flying hebt?

Heb Draenor expansion overgeslagen, maar nog wel een level 90 priest.
Persoonlijk zou ik dan toch zorgen dat je Draenor Flying op 1 char gaat doen/unlocked, aangezien het account wide is en je met toekomstige chars die je gaat levellen wel erg makkelijk is. Plus je krijgt toegang tot mounts/pets/toys etc. en een hoop achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Draenor Pathfinder is heel handig om te hebben, maar als het gaat om het levelen van 1 char is het natuurlijk wel super omslachtig. Want het is echt een flinke achievement die sowieso meerdere weken duurt ivm de reputation requirement in Tanaan jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Same here. Door het overslaan van WoD heb ik dus geen draenor flying. Ik overweeg het te doen maar de rep farming maakt het heel omslachtig. Als ik Legion wat beu ben is het wel 1 van de eerste zaken op mijn verlanglijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ik mijn DK voor levelen toch naar Frost terug specc i.p.v. Blood.
Gaat vrij langzaam als Blood vind ik.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Moet zelf alleen nog de claws farmen in Tanaan voor de achievement/mount, maar als lvl Prot paladin ram je overal zo doorheen.
Als je het met een lvl 110 doet is het niet moeilijk maar wel redelijk tijdrovend omdat de Tanaan factions maar x rep per dag geven en je ook soms mazzel moet hebben met welke daily er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 12:51
Zertaxka schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:00:
Moet zelf alleen nog de claws farmen in Tanaan voor de achievement/mount, maar als lvl Prot paladin ram je overal zo doorheen.
Als je het met een lvl 110 doet is het niet moeilijk maar wel redelijk tijdrovend omdat de Tanaan factions maar x rep per dag geven en je ook soms mazzel moet hebben met welke daily er is.
http://www.wowhead.com/item=128315/medallion-of-the-legion is ook een optie

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Klopt was ik vergeten. Maar voor Draenor Flying zal je toch ook de quest achievements voor alle zones moeten halen, die helpen je met de normale rep ook een aardig eind. Voor de tanaan rep is het wel erg handig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:00:
Denk dat ik mijn DK voor levelen toch naar Frost terug specc i.p.v. Blood.
Gaat vrij langzaam als Blood vind ik.
Waarom ben jij zo veel aan het gamen terwijl merendeel hier aant werk is? :P (assumptions, i know... ;))

Ik heb zin om vanavond weer even te spelen. Ben wellisaar een monk begonnen als orc, maar misschien stap ik toch over naar...? Geen idee nog... Weet namelijk nog niet of ik een monk ga volhouden, en aangezien er is aangeboden me wat currency te doen doneren, vind ik het niet fair als ik daar niet optimaal gebruik van zou maken door daadwerkelijk max level te geraken met desbetreffende toon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:39:
[...]
Waarom ben jij zo veel aan het gamen terwijl merendeel hier aant werk is? :P (assumptions, i know... ;))
Even inloggen in mijn pauze :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Akaendra schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:00:
Patchnotes zijn uit, en als warlock word ik er gewoon verdrietig van. Onnodige nerfs en dingen die zero sense maken. Er waren al weinig warlocks nog over, ik gok dat de population nog een stukje terugvalt na deze patch. Sommige van onze nu talents moeten gewoon weer baseline worden maar dat ben ik.
Als Beastmaster precies hetzelfde. Meest waardeloze change: er komen legendary shoulders die Dire Beast 2 charges geeft (zou baseline moeten zijn), waardoor die shoulders direct BiS zijn. En ook echt een heel eind tov andere legendaries. Gaat dus precies in tegen hetgeen Bliz wil met legendaries, maar hoe vaak het ook aangeven wordt, ze luisteren niet.. voorspelling: binnen een maand worden die shoulders generfd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Wat duurt die suramar quest line verdomd lang zeg!!
heb gister eindelijk class lijn afgerond op me druid.

nu nog suramar, reputations en 30 world quests nog.. Een rot achievement als je het mij vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Ik blijf hangen op het stuk waar je 1200 ancient mana moet brengen ... Ik vond 800 al moeilijk genoeg, nu kan ik ettelijke periodes rondlopen om extra te vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik heb heel de questline nog klaarstaan op mn dudu. Gezien de AP die het oplevert wacht ik nog mooi even tot 7.1.5 uit is en mn dudu dus research 20 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Devler schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:45:
Ik blijf hangen op het stuk waar je 1200 ancient mana moet brengen ... Ik vond 800 al moeilijk genoeg, nu kan ik ettelijke periodes rondlopen om extra te vinden ...
Gewoon even de twilight vineyards rondlopen, ligt genoeg spul om snel die 1200 mana te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Holy shit Legendary buff voor enhancement shaman. van 75% snellere recovery van spirit wolves naar 500% (!!)

http://ptr.wowdb.com/item...itual-journey#22900-23244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
1200??? ik ben net verder dan de 800AM. Die heb ik dus nog pas afgerond. Doe ze op mijn DH(tank), omdat deze wat beter gegeared is als mijn Druid. Maar wil toch denk ik uiteindelijk mijn Resto druid gaan mainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
1200 is wat later. Ik verwacht wel dat die uiteindelijk naar 2000 zal gaan aangezien dat de maximum is dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:00:
Kwa dps heb ik nog niet eens zo'n probleem met 7.1.5 warlocks doen prima dmg. Zowel in mythic raids als in mythic+ kunnen we nog beter mee komen als in nu. Wat ik wel super kut vind als destro warlock dat de beste dps talent (lvl 30) improved life tap is, dus elke 20 seconden minimaal 1x life tap om de dmg buff te laten rollen, ten koste van Reverse Entropy omdat door haste dit talent gewoon minder goed is. Soul Harvest is opzich prima talent voor rank 60, 20% dmg voor 15 seconden, 2 seconden langer voor elke immolate up maximaal tot 35 seconden. Maar aangezien we zonder de oude f&B nooit de hoeveel immollates op krijgen, zal deze normaal 17 seconden zijn. Met 2min cd. Kom maar op met 2 en 4 set bonus, dan wordt chaosbolt weer een beetje castbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

earthapple schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:58:
[...]

Holy shit Legendary buff voor enhancement shaman. van 75% snellere recovery van spirit wolves naar 500% (!!)

http://ptr.wowdb.com/item...itual-journey#22900-23244
Wooooow :o

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind de nieuwe talents vaak wel goed.
Lijkt wel of we weer meer keuze gaan krijgen in het kiezen van Talents en dat is altijd goed.

Vind persoonlijk de buffs bij Arms warrior en Monk in het algemeen zeer interessant

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vraag is alleen, hoe vaak sjouw je rond in ghostwolf in raids? Je wolfies doen toch niet genoeg dmg om ghostwolf "in je rotatie" op te nemen? Voor mythic+ is ie natuurlijk wel erg nice als je van trashpack naar trashpack rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

toolkist schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:55:
[...]

Vraag is alleen, hoe vaak sjouw je rond in ghostwolf in raids? Je wolfies doen toch niet genoeg dmg om ghostwolf "in je rotatie" op te nemen? Voor mythic+ is ie natuurlijk wel erg nice als je van trashpack naar trashpack rent
wolfjes deed bij mij zo'n 5% aan damage in een boss gevecht. In mythic plus zou je ze nu zo'n beetje bij elke pack kunnen gebruiken, veel meer aoe damage + wolf damage. Verder in raids zijn er genoeg bosses waarbij je rond moet rennen. Nythendra bijvoorbeeld met al dat gedodge van groene rotzooi. Cenarius echt een heel hoop. Spinnetje ook een hoop.. zo zijn er wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:18:
[...]

Kwa dps heb ik nog niet eens zo'n probleem met 7.1.5 warlocks doen prima dmg. Zowel in mythic raids als in mythic+ kunnen we nog beter mee komen als in nu. Wat ik wel super kut vind als destro warlock dat de beste dps talent (lvl 30) improved life tap is, dus elke 20 seconden minimaal 1x life tap om de dmg buff te laten rollen, ten koste van Reverse Entropy omdat door haste dit talent gewoon minder goed is. Soul Harvest is opzich prima talent voor rank 60, 20% dmg voor 15 seconden, 2 seconden langer voor elke immolate up maximaal tot 35 seconden. Maar aangezien we zonder de oude f&B nooit de hoeveel immollates op krijgen, zal deze normaal 17 seconden zijn. Met 2min cd. Kom maar op met 2 en 4 set bonus, dan wordt chaosbolt weer een beetje castbaar
Er is geen een enkele Destro warlock die Reverse entropy zal laten vallen. Reverse Entropy moet voor Destro eigenlijk gewoon Baseline zijn, een halve seconde op chaos bolt + mana terug doet voor mij meer dan life tappen, iets wat ik sinds MoP al niet meer heb gedaan en ook niet meer van plan ben om te doen omdat het eigenlijk gewoon een clunky mechanic is.

Het zijn voor mij onnodige talent switches en dingen die baseline moeten zijn en het niet zijn (Backdraft/Shadowburn/Demon Skin/Reverse Entropy/Demonic Circle/Burning Rush)

Qua dps is Destro eigenlijk alleen goed op 2 Target fights (Odyn Heroic/Dragons of Nightmare) en eigenlijk is de rest voornamelijk middenmoot/onderin.

Er moet nog veel gebeuren wil iig Destro weer goed zijn, Demonology is eigenlijk met de komst van de Demon Hunter ook redelijk verkracht en affliction is al tijden maar meh (eigenlijk sinds late WotLK waar Destro > Affliction omdat het beter scalede uiteindelijk).

Ik zal wel warlock blijven spelen, maar er moeten zeker weer verbeteringen komen om de class weer leuk te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:55:
Voor Mythic EN :
Nythendra - wegrennen als je Rot hebt
Ursoc - wegrennen als je de charge target bent (kleine kans)
Renferal - Als je de Toxic en Tornado debuff hebt en tussen de platforms in
Dragons - van en naar de Portals rennen als je in de portal team zit.
Il'gynoth - van add naar add(wolf charge heeft hier wel de voorkeur), als je spew op je hebt, in de blossom staan (kan mooi in ghost wolf), room phase in en uit.
Cenarius - hangt van je tactiek af, onze melee hoeft bijna niet te lopen. Doe je het volgens het boekje dan zal je van en naar de adds moeten.
Xavius - naar je dream circle en naar adds

ToV Heroic/Mythic
Odynn - op mythic moet je toch aardig wat bewegen terwijl je niet altijd een add/boss in de buurt hebt
Guarm - soaken breath en tijdens charge phase
Helya - wegrennen shadow orb, tussen platforms

Stiekem toch meer dan je denkt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:14:
[...]

Er is geen een enkele Destro warlock die Reverse entropy zal laten vallen. Reverse Entropy moet voor Destro eigenlijk gewoon Baseline zijn, een halve seconde op chaos bolt + mana terug doet voor mij meer dan life tappen, iets wat ik sinds MoP al niet meer heb gedaan en ook niet meer van plan ben om te doen omdat het eigenlijk gewoon een clunky mechanic is.

Het zijn voor mij onnodige talent switches en dingen die baseline moeten zijn en het niet zijn (Backdraft/Shadowburn/Demon Skin/Reverse Entropy/Demonic Circle/Burning Rush)

Qua dps is Destro eigenlijk alleen goed op 2 Target fights (Odyn Heroic/Dragons of Nightmare) en eigenlijk is de rest voornamelijk middenmoot/onderin.

Er moet nog veel gebeuren wil iig Destro weer goed zijn, Demonology is eigenlijk met de komst van de Demon Hunter ook redelijk verkracht en affliction is al tijden maar meh (eigenlijk sinds late WotLK waar Destro > Affliction omdat het beter scalede uiteindelijk).

Ik zal wel warlock blijven spelen, maar er moeten zeker weer verbeteringen komen om de class weer leuk te maken
Veel nodig om destro weer goed te maken? Destro staat top 5 ST in de 7.1.5 sims, meer dan de helft van de fights hebben mogelijkheden voor havoc. Maar alle sims en alle top locks zijn het overeens dat improved life tap momenteel de beste dps is ipv reverse entropy, reverse entropy haalt 0.5 van baseline af, maar door haste blijft hier uiteindelijk maar 0.2 seconden van over. Helemaal met 2/4 set bonus, extra conflagrate en reduced cd op volgende chaos bolt...iedereen gaan improved life tap spelen...het is kut..maarja zolang het top dps is, zullen mythic raiding locks het blijven doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De patch is deployed hoor! ;) Ik hoop dat jullie je er mee gaan vermaken enzo. :) Ben benieuwd of er echt merkbare verschillen zijn bij de classes die het hardst zijn geraakt met veranderingen, zowel positief als negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren een van de iritantste Sarumar quests afgerond: Rumor Has It.

Moet nog een klein stukje en ik heb "The Good Suramaritan" achievement in the pocket.
Zag net dat de mythic dungeon quests niet nodig zijn voor deze achievement, dus later verder met de overige quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:49:
Gisteren een van de iritantste Sarumar quests afgerond: Rumor Has It.

Moet nog een klein stukje en ik heb "The Good Suramaritan" achievement in the pocket.
Zag net dat de mythic dungeon quests niet nodig zijn voor deze achievement, dus later verder met de overige quests.
Ik ben bang dat ik mezelf er ook binnenkort eens toe moet gaan zetten al die flying pre-dingen te regelen... pfoeh! :P (ik mis het vliegen overigens absoluut niet hoor, maar om het niet te regelen terwijl het wel kan... beetje in de vingers snijden, zo voelt dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmorgen op mijn alt 21 lootboxes geopend, bam! 2 legendaries waaronder de nieuwe dps trinket. #pimpmyDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Ik Haat heel suramar! Ik heb nu 5/11 quest lijnen gehaald maar heb verder geen questen meer. Iemand enig idee hoe ik verder moet? heb als laatste het Fel gebied afgerond en daarvoor die met 800 AM.
Uit verveling doe ik nu af en toe PVP op mijn druid en dat geart op zich ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch een lekker resultaat, 2 legendaries op 21 boxes. Menig WoWer zal jaloers op je zijn Kaap. Heb je expres gewacht met het openen van de boxes tot de patch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Mirr0r schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:15:
Ik Haat heel suramar! Ik heb nu 5/11 quest lijnen gehaald maar heb verder geen questen meer. Iemand enig idee hoe ik verder moet? heb als laatste het Fel gebied afgerond en daarvoor die met 800 AM.
Uit verveling doe ik nu af en toe PVP op mijn druid en dat geart op zich ook goed.
Heel veel van de questlines voor Good Suramaritan zijn rep-gated. Je moet bijna exalted zijn voor de laatste unlocked.

En als je dan die achievement hebt; dan komt er nog een questline! (Die overigens niet verplicht is, het is geen attunement voor de Nighthold. Wel een vereiste voor de Suramar saber mount)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:19:
Dat is toch een lekker resultaat, 2 legendaries op 21 boxes. Menig WoWer zal jaloers op je zijn Kaap. Heb je expres gewacht met het openen van de boxes tot de patch?
Yep. Mijn DK was mijn eerste 110, na weekje demoted naar alt. Hij heeft wel campaign af, artifact is level 35 en sinds maandag AK25. Toch had hij geen legendary. Ik wist dat hij er aan moest zitten te komen. Maar toen ik de nieuwe legendary zag, met name nieuwe Frost legy die Sindras Fury met 50% verkort dacht ik van, ik ga die boxes niet openen, hopen op die nieuwe na de patch. Ik ben dus 3 weken geleden begonnen met oppotten.

Helaas niet de legy die ik graag wou, maar wel 2 andere waaronder nieuwe trinket die echt niet slecht is.

Mijn main helaas niets, die had maar 5 boxes, maar 2de legy kan niet ver zijn. Ik was allang blij dat ie in ieder geval vanmorgen de nieuwe ToV curve achievement kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Ik snap volgend punt niet helemaal:
Class Halls
Players are no longer able to use Artifact Power items while an Artifact that has all 54 points completed is equipped.
Houdt dit in dat een maxed artifact niet langer AP kan ontvangen in de dump trait?

Tof dat ze eindelijk de barriers van mage hebben aangepast naargelang hun spec. Ice barrier op een fire mage is een beetje als vloeken in de kerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Devler schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:55:
Ik snap volgend punt niet helemaal:

[...]

Houdt dit in dat een maxed artifact niet langer AP kan ontvangen in de dump trait?

Tof dat ze eindelijk de barriers van mage hebben aangepast naargelang hun spec. Ice barrier op een fire mage is een beetje als vloeken in de kerk.
Dat is voor een maxed artifact met maxed dump trait (34 voor alle skills + 20 punten in de dump trait)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RNG :(
Op 5 chars de Worldboss gedaan en 5x Gold gekregen.

Ben er ff klaar mee lol
Ik ga naar mijn werk :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Als je dan elke keer een extra roll hebt gebruikt extra zuur ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren eindelijk "An Epic Campaign" achievement gehaald. 5 verschillende class hall campaigns doorlopen.

Die lopen bij mij meestal vast omdat ik nooit zin heb in dungeons. Maar nu bij de rogue de campaign afgerond en de achievement binnen. Ik moet hem ook nog op de warrior doen maar die moet ook eerst weer dungeons in dus die wacht nog maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb nog maar 2 chars op level 110 uberhaupt.. laat staan dat ik alle class campaigns heb gedaan -.-

Misschien toch maar eens wat tijd insteken. Mede vanwege de class mounts, want daar heb je de class campaigns ook voor nodig dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Iusedto schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:18:
Lol, heb ik de quest voor Arms hidden appearance en krijg ik Saurfang niet neer :)
Doe je die als arms? In die spec had ik er ook problemen mee, daarna gewoon simpel gedaan als prot :+
Kaap schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:28:
[...]
Helaas niet de legy die ik graag wou, maar wel 2 andere waaronder nieuwe trinket die echt niet slecht is.

Mijn main helaas niets, die had maar 5 boxes, maar 2de legy kan niet ver zijn. Ik was allang blij dat ie in ieder geval vanmorgen de nieuwe ToV curve achievement kreeg.
Mijn geluk met legendaries gaat lekker verder. Waar veel guildies al een tijd 4 legendaries hebben (of hun alt) had ik er pas 2. En het is niet zo dat anderen zoveel meer m+ gedaan hadden.
Nu heb ik daarbij Sephuz' Secret gekregen wat mijn 2e legendary gaat worden die gewoon in mijn bags blijft zitten tijdens het raiden naast Prydaz >< En daarbij ook nog Ayala's ring die generfed is. Het kan niet op. Daarintegen heeft mijn main alt (blood DK) de 2 BiS legendaries 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:14:
Ik heb nog maar 2 chars op level 110 uberhaupt.. laat staan dat ik alle class campaigns heb gedaan -.-

Misschien toch maar eens wat tijd insteken. Mede vanwege de class mounts, want daar heb je de class campaigns ook voor nodig dacht ik
Die moet ik inderdaad ook nog doen op m'n warrior... man man man, zo veel te doen, zo weinig tijd of zin... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijstje:
110 Resto Shaman, ilvl 884, AK25, level 35 artifact, 1 legendary (Draenor)
110 Frost DK, ilvl 864, AK25, level 35 artifact, 2 legendarys (Draenor)
110 Holy Paladin, ilvl 870, AK25, level 32 artifact, 1 legendary (Draenor)
110 Arms Warrior, ilvl 855, AK20, level 20 artifact 0 legendary (Vek'nilash)
110 Resto Druid, ilvl 790, AK20, level 10 artifact :+ 0 legendary (Draenor)

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-01-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Mijn lijstje:

Main:
Druid; 110. Guardian artifact 35, Resto artifact 30 AK25

Alts:
Prot Paladin, 110
Vengeance Demon hunter: 107
BM Hunter; 104
Resto shaman; 103
Disc priest; 102
Frost mage; 100
Destro warlock; 100
Balance druid; 100
Outlaw rogue; 100
Frost DK; 100
..

Dus ja nog een hoop te levelen / campaigns doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

110 Troll Warlock, 44 AP, 3 legendarys, tijd dat de 4de eens gaat droppen
110 BE Warlock, 25 AP, 0 legendary
104 Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn meest gespeelde :

110 prot warrior
110 guardian druid
110 BRM/WW monk
110 Vengeance DH
110 prot pally
2x 105 Blood DK ( Ally/Horde)
102 surv hunter
100 demo warlock
100 disc priest
2x 100 shaman (Ally/Horde)

...en 0 Legendaries

[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 11-01-2017 14:37 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
mijn lijstje momenteel:

BE Demon Hunter (Havoc): 110, ilvl846
Troll Druid (Resto): 110 ilvl816
Orc Warrior: 101

en heb nog een lvl 100 token waarmee ik niet weet wat ik moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
110 Ret Paladin
110 Frost DK (proud member of Carth's Gnomish Army)
110 Assassin Rogue (proud member of Carth's Gnomish Army)
110 Blood DK
110 Fury Warrior (proud member of Carth's Gnomish Army)
110 BM Hunter (proud member of Carth's Gnomish Army)
110 WW Monk

En nog een boot lading aan level 100+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zertaxka schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:20:
[...]

Voor Mythic EN :
Nythendra - wegrennen als je Rot hebt
Ursoc - wegrennen als je de charge target bent (kleine kans)
Renferal - Als je de Toxic en Tornado debuff hebt en tussen de platforms in
Dragons - van en naar de Portals rennen als je in de portal team zit.
Il'gynoth - van add naar add(wolf charge heeft hier wel de voorkeur), als je spew op je hebt, in de blossom staan (kan mooi in ghost wolf), room phase in en uit.
Cenarius - hangt van je tactiek af, onze melee hoeft bijna niet te lopen. Doe je het volgens het boekje dan zal je van en naar de adds moeten.
Xavius - naar je dream circle en naar adds

ToV Heroic/Mythic
Odynn - op mythic moet je toch aardig wat bewegen terwijl je niet altijd een add/boss in de buurt hebt
Guarm - soaken breath en tijdens charge phase
Helya - wegrennen shadow orb, tussen platforms

Stiekem toch meer dan je denkt dus.
Het blijven 'incidenten' die niet vaak genoeg voorkomen om die legendary een grotere dps increase te laten zijn dan bijvoorbeeld de legendary die +2℅ dmg geeft als je nature, fire of frost dmg doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:50
Mijn lijstje:

110 Fire mage
110 Prot warrior
110 Resto druid
102 Prot pally
101 BM hunter
101 Demon hunter

Shitload lvl 100

Cancelled subscription... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

toolkist schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:19:
[...]

Het blijven 'incidenten' die niet vaak genoeg voorkomen om die legendary een grotere dps increase te laten zijn dan bijvoorbeeld de legendary die +2℅ dmg geeft als je nature, fire of frost dmg doet.
Dat is nu 1.5% geworden. En hailstorm is nu kut, gaat niet meer gebruikt worden dus ook 1.5% minder damage van die ring. Ik denk dat ze nu een beetje hetzelfde zijn kwa goedheid. Ligt ook aan het scenario natuurlijk. Ik bedoel een 2min CD duurt nu tijdens ghost wolf maar ~24 seconde.. da's best sick :o

[ Voor 5% gewijzigd door earthapple op 11-01-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Iusedto schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:36:
RNG :(
Op 5 chars de Worldboss gedaan en 5x Gold gekregen.

Ben er ff klaar mee lol
Ik ga naar mijn werk :)
poor you. :P
Ik speel 1 char, sinds start van legion altijd worldboss gedaan, PLUS bonus rolls...
Gold, gold, gold en gold. (buiten de WQ reward..)

echt zo waardeloos!

Ik ben benieuwd, als brewmaster veranderd er wat kwa magic dmg. Ben benieuwd hoe dat er aan toe gaat nu, en hoe groot het effect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-09 21:28

junglebeast

hier staat iets

Ik ben snel klaar met mijn lijstje. :)

110 Resto Druid, 877 (42). Guardian spec, 868 (35), Balance spec 874 (31).

Ik heb nog weinig zin gehad om andere alts te levelen. Al heb ik op een stuk of 3-4 wel de Artifacts.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:31:
[...]
Ik ben benieuwd, als brewmaster veranderd er wat kwa magic dmg. Ben benieuwd hoe dat er aan toe gaat nu, en hoe groot het effect is.
Ben ook erg benieuwd.

*edit*
Eindelijk de Arms hidden appereance . Was niet te doen als 785 arms warrior lol

[ Voor 14% gewijzigd door Iusedto op 11-01-2017 20:34 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:26

Rannasha

Does not compute.

Na de patch even ToV heroic ingedoken met de guild. Odyn en Guarm gingen snel neer, voelde makkelijker dan eerder. Helya nog niet eerder verslagen, we waren tot halverwege phase 2 gekomen. Maar met een paar pogingen ging ook die neer. Mooi alle content klaar (we doen geen mythic) voordat Nighthold komt :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
earthapple schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:47:
[...]

Dat is nu 1.5% geworden. En hailstorm is nu kut, gaat niet meer gebruikt worden dus ook 1.5% minder damage van die ring. Ik denk dat ze nu een beetje hetzelfde zijn kwa goedheid. Ligt ook aan het scenario natuurlijk. Ik bedoel een 2min CD duurt nu tijdens ghost wolf maar ~24 seconde.. da's best sick :o
In de tooltip staat ie bij mij nu op 2.1%, was 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:27
Och. Ik main Moonkin. Die zijn pas competatief met 1 specifieke legendary ( Emerald Dreamcatcher ) die levert ongeveer 100k extra dps op. Het is als moonkin al lastig zat om mythic + groepen te vinden ondanks dat ik op ilvl 885 zit, aangezien andere classes er beter voor staan( AOE voor mythic + hebben we namelijk amper, eens kijken wat de patch daaraan veranderd heeft ) Mag ook fijn al mijn gear omgooien aangezien mastery nu veel beter is geworden dan crit

Ik heb 3 legendarys. 2 ontzettend kutte die in mijn bags zitten en een ring waardoor ik wat vaker kan super saiyan-en, maar die is net generfed.

De kans dat ik nu die helm krijg is door die nieuwe legendarys nog lager geworden. Zag al genoeg druids die na hun 3e legendary maar een nieuwe druid hebben gemaakt in de hoop dat die wel die helm vroeg krijgt :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren voor het eerst eens geen Gold gekregen als bonus roll op de world boss. Krijg ik een cloak waarvoor ik bij de volgende WQ al een upgrade krijg :D

Mijn lijstje:
110 Demon Hunter
100 Death Knight

Best kort dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leogeran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:06
gisteren mijn 3e legendary (belt, had de neck en wrists al, waarbij de neck gewoon beter is voor single target dps :p) gehad op mijn enige 110 (Hunter 888).

In dezelfde run (heroic EN, testen van de class-changes met enkel guildies) dropte er nog 3 legendaries.. absurd! In de guild zijn er 7 gedropped..

Ben erg benieuwd als we vanavond met een vol team EN Mythic clearen.. Misschien zelfs tijd voor Odyn M er achteraan vanavond! Wat een erg leuk gevecht is op mythic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gister niet een, niet twee, maar drie raids gecleared!

Eerst ToV Normal in gedoken:
https://www.warcraftlogs.com/reports/hQzYmF6RAwj2GHDn

Dan ToV Heroic:
https://www.warcraftlogs.com/reports/1Rg39GQwDyaZzKFT

Weet je, we hebben nog een uurtje, laten we EN Heroic ook nog doen:
https://www.warcraftlogs.com/reports/hdcYfJnjWPqBgVb3

ToV Normal als DPS meegegaan op mijn main (Paladin).
Zodat onze derde tank wat ervaring in ToV Normal op kon doen.

ToV Heroic heb ik vervolgens getanked.
Niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan met die groep. Mensen hebben mij positief verrast.

EN Heroic gewisseld naar mijn mage.
Hoppa, ook nog eens Sephuz's secret gedropped. Tweede legendary (Samen met de timewarp ring).

Was een productief en goed raid-avondje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sample size is klein, maar gisteren 2 mensen gezien die binnen een uur na 110 gedinged te zijn al een legendary trinket lootten. Kan toch haast geen toeval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik geloof wel dat ze Shadowpriests een beetje tveel hebben gebuffed XD
als ik zo wat bosslijstjes zie met Top DPS dan is de top 100 voornamelijk gevult met Shadow priests XD inc nerfbat ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-09 16:57

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Dus als ik het goed lees hebben zowat alle classes een mega buff gekregen behalve rogue...?

En dan is men enige legendary ook nog generfed (20% > 15%) :(

In pvp lijkt het al helemaal om zeep...

[ Voor 8% gewijzigd door ETzPliskin op 12-01-2017 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Iemand al druk geweest met de Brawlers gisteren? Als je alleen maar tank speelt zoals ik op mijn warrior dan weet ik wel dat het heel wat lastiger is geworden als de vorige keer. Zal misschien ook wel met mijn IL (860) te maken hebben...

Gasten met 880+ blaasten er gisten zonder problemen door

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skassie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:12:
Iemand al druk geweest met de Brawlers gisteren? Als je alleen maar tank speelt zoals ik op mijn warrior dan weet ik wel dat het heel wat lastiger is geworden als de vorige keer. Zal misschien ook wel met mijn IL (860) te maken hebben...

Gasten met 880+ blaasten er gisten zonder problemen door
Dat is jammer genoeg altijd zo geweest. Ze scalen niet mee met ilvl... Dus al die heroic en mythic equiped spelers zullen het veel gemakkelijker hebben dan mensen als ik die enkel 850 ilvl hebben. Geeft niks, want het is me de vorige twee seizoenen ook gelukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctus78
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-05 09:53
Kaap schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:05:
Vanmorgen op mijn alt 21 lootboxes geopend, bam! 2 legendaries waaronder de nieuwe dps trinket. #pimpmyDK
Opmerkelijk dat dit werkte.
Ik had verwacht dat de inhoud al bepaald werd op moment van krijgen van cache. zo werkte het bijvoorbeeld ook voor overwatch lootboxes. had geen zin om die op te sparen.

Maargoed, ik speel fury warrior. wij hebben maar 1 nieuwe utility legendary er bij gekregen en die wil je niet hebben (2 extra charges heroic leap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

toolkist schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 00:00:
[...]

In de tooltip staat ie bij mij nu op 2.1%, was 2.0
Dat is vreemd. Het is namelijk met deze patch van 2% naar 1.5% gegaan.
http://ptr.wowdb.com/item...isting-nether#22900-23244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mensen die loot chests van emi opsparen:
Open deze pas NADAT Nighthold live is gegaan.

ALLE legendaries die na volgende week woensdag verkregen worden starten op ilvl 940!
Additionally, once the Nighthold is open, any new Legendaries you discover will already be item level 940. Note that this does not apply retroactively to Emissary Bags that you may already have in your inventory when the time comes. Only new bags earned after the Nighthold is open have the chance to reward an item level 940 Legendary.
http://www.mmo-champion.c...After-the-Nighthold-Opens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Covi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 15:17
Darkfreak schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:35:
Mensen die loot chests van emi opsparen:
Open deze pas NADAT Nighthold live is gegaan.

ALLE legendaries die na volgende week woensdag verkregen worden starten op ilvl 940!

[...]

http://www.mmo-champion.c...After-the-Nighthold-Opens
Niet echt hé...lees het bericht maar even goed na:
"Note that this does not apply retroactively to Emissary Bags that you may already have in your inventory when the time comes."

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ik wou net zeggen; er staat juist dat het NIET geldt voor de kistjes die je al hebt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Covi schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:01:
[...]

Niet echt hé...lees het bericht maar even goed na:
"Note that this does not apply retroactively to Emissary Bags that you may already have in your inventory when the time comes."
Ooooh .. Somehow over het hoofd gezien, ik dachtergens dat t retro-niet op legendaries toepast die je al hebt (wat t ook niet doet) zoals het dat met de 910-boost wel was.

Excuses.

Gok dat de essences er dan ook niet in zullen zitten :(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Covi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 15:17
Gelukkig wel...de essences hebben de volgende drop-mogelijkheden:

When the Nighthold opens next week, players who have acquired at least one Legion Legendary item will find a quest in Dalaran to upgrade a Legendary from item level 910 to 940. This quest involves collecting a number of Essences of Aman’thul, which can be found in the following locations:
Nighthold Raid Bosses
Weekly Mythic Keystone Cache
Emissary Bags
PvP Weekly Quests

Battle.net tag

Pagina: 1 ... 65 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.