De tool? Je bedoelt op wowhead?Dooiedibbes schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:54:
Gaat trouwens niet helemaal lekker met die tool waarbij je kunt zien hoe ver je bent.
Hij geeft aan bij Nightfallen op 0.00% reputation te staan. Heb toch al reeds the achievement Good Suramaritan en ben dus reeds exalted.
Dat komt omdat die reputation niet in de armory staat. Kijk maar eens bij je reputations in de armory.)Dooiedibbes schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:54:
Gaat trouwens niet helemaal lekker met die tool waarbij je kunt zien hoe ver je bent.
Hij geeft aan bij Nightfallen op 0.00% reputation te staan. Heb toch al reeds the achievement Good Suramaritan en ben dus reeds exalted.
Daar kan Wohead niks aan doen
Zie bijvoorbeeld: http://eu.battle.net/wow/...or/Quinaeneas/reputation/
[ Voor 8% gewijzigd door _Peter2_ op 03-01-2017 13:03 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Die is er niet, er zal altijd een risico zijn. Meest veilig is (wanneer je er niet zelf naast kan zitten) natuurlijk username / password en authenticator restore key afgeven als je diegene echt vertrouwd. Maar goed dan kan diegene nog steeds je account vernaggelen door te botten, vanalles te verwijderen e.d, te gaan lopen schelden / grieven.Thommes schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:09:
Wat is een veilige manier om een account aan iemand te overhandigen? Even voor de duidelijkheid: Gaat niet om account sharing of verkoop.
Na die tijd natuurlijk password veranderen, authenticator ontkoppelen, nieuwe authenticator installeren en koppelen.
JEEZZ dat is nog best wat zeg.
ik heb volgens mij de hooflijnen en de class quests wel klaar maar er komt nog zoveel bij kijken.
ik heb volgens mij de hooflijnen en de class quests wel klaar maar er komt nog zoveel bij kijken.
Je hebt ook nog even... er is nog meer nodig met de volgende patch
Uiteindelijk me toch maar overgegeven. De laatste keer dat ik inlogde was op 28 november 2008(!), Wrath of the Lich King.
Ben nu een nieuwe Druid begonnen (op Lightbringer, mochten mensen willen samen spelen, Nazanir#2566), en ondanks dat het wel heel bekend voelt, voelt het ook als een nieuwe game. Gebieden zijn veranderd na Cataclysm, skill squish heb ik over gelezen, Archeology als nieuwe secondary profession, lijkt echt een nieuw spel.
Ook moet ik zeggen dat het spel grafisch nog steeds weet te imponeren.
Denk dat ik nog vele uren weer zoet ga zijn.
Ben nu een nieuwe Druid begonnen (op Lightbringer, mochten mensen willen samen spelen, Nazanir#2566), en ondanks dat het wel heel bekend voelt, voelt het ook als een nieuwe game. Gebieden zijn veranderd na Cataclysm, skill squish heb ik over gelezen, Archeology als nieuwe secondary profession, lijkt echt een nieuw spel.
-
Welkom terug. Ik denk inderdaad dat je je de komende tijd wel zult gaan vermaken met het spel. Het heeft ook grafische update gekregen, met name de characters. Dus dat heb je goed gezien. Ik zou zeggen: geniet van alles wat nieuw is en laat je niet opfokken waardoor je een hoop kan missen...Nazanir schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:31:
Uiteindelijk me toch maar overgegeven. De laatste keer dat ik inlogde was op 28 november 2008(!), Wrath of the Lich King.
Leuk!
Guide to the Diablo 20th Anniversary Celebration in Warcraft
[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 04-01-2017 06:41 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
There is a cow level!! Ik heb me vanochtend al goed vermaakt met het opjagen van een treasure goblin.. en daarna met het slachten van koeien en speciale Taurens en uiteraard the Cow King!
Twelve string guitar in tha pocket (grappig detail, t ding doet t alleen als je in een stad / inn bent) nu nog de Blank tome en genoeg scrolls voor de Tome of town portal.
Twelve string guitar in tha pocket (grappig detail, t ding doet t alleen als je in een stad / inn bent) nu nog de Blank tome en genoeg scrolls voor de Tome of town portal.
Super tof he.icemotion schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:53:
There is a cow level!! Ik heb me vanochtend al goed vermaakt met het opjagen van een treasure goblin.. en daarna met het slachten van koeien en speciale Taurens en uiteraard the Cow King!
Dat epic ding van de Cow King heb ik op m'n eerste kill gekregen. Nu nog het wapen enzo.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
De twelve string guitar is volgens mij een guaranteed drop. De rest is random.RustStorm schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:41:
[...]
Super tof he.Ik heb nog 5 scrolls nodig en dan kan ik m'n nieuwe heartstone in gebruik nemen.
Dat epic ding van de Cow King heb ik op m'n eerste kill gekregen. Nu nog het wapen enzo.Geen idee wat er nog meer dropt van de beste koe.
Ik heb nog maar 3 scrolls, en nog geen blank tome. Dus hopelijk droppen die in de komende dagen.
Al wel een paar charms, die zijn ook wel erg geinig.. dikke stat bonussen zolang t event duurt.
Komt natuurlijk ten goede tijdens het levelen.icemotion schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:44:
[...]
Al wel een paar charms, die zijn ook wel erg geinig.. dikke stat bonussen zolang t event duurt.
Heb jammer genoeg nog steeds m'n Wooly White Rhino nog niet verkocht... Gelukkig heb ik het uitgegeven goud niet per se nodig, maar zou toch leuk zijn om eens even de cashen wat dat betreft.
Als ik het deuntje van Tristram hoor... man man man dan smacht ik weer naar de tijd die ik heb ervaren tijdens Diablo 1 en ook Diablo 2... Maar het is (uiteraard) niet meer zoals het was.
[ Voor 42% gewijzigd door RustStorm op 04-01-2017 12:05 ]
Even wat vragen over de Hunter (Marksmanship).
Ik heb ondertussen de volledige quest line doorgelopen, ondertussen wat Heroic Dungeons en LFR gedaan, maar mijn DPS is zo ontzettend slecht, sta altijd onderaan met DPS waar ik andere zie met minstens 2x zoveel DPS (zit rond de 140k dps)
Wat is de beste rotation voor Hunter (Markmanship)? Of raden jullie aan om andere spec te gaan? Ik prefereer toch liever Ranged DPS voor een Hunter.
Wat ik nu meestal doe is Windburster > Arcane Shot > Marked Shot (popt na gebruik arcane shot) > Crows > Explosion Arrow > Aimed Shot
Totdat een cooldown is afgelopen gebruik ik één van de bovenstaande abilities weer.
Voor bosses gebruik ik ook Trueshot uiteraard en dan poptie continu de Marked Shot, die blijf ik dan spammen.
Zijn er nog wat andere abilities die handig zijn om te gebruiken of gebruik ik deze hele rotation verkeerd?
http://eu.battle.net/wow/...hammer/Woff%C3%A9h/simple
Ik heb ondertussen de volledige quest line doorgelopen, ondertussen wat Heroic Dungeons en LFR gedaan, maar mijn DPS is zo ontzettend slecht, sta altijd onderaan met DPS waar ik andere zie met minstens 2x zoveel DPS (zit rond de 140k dps)
Wat is de beste rotation voor Hunter (Markmanship)? Of raden jullie aan om andere spec te gaan? Ik prefereer toch liever Ranged DPS voor een Hunter.
Wat ik nu meestal doe is Windburster > Arcane Shot > Marked Shot (popt na gebruik arcane shot) > Crows > Explosion Arrow > Aimed Shot
Totdat een cooldown is afgelopen gebruik ik één van de bovenstaande abilities weer.
Voor bosses gebruik ik ook Trueshot uiteraard en dan poptie continu de Marked Shot, die blijf ik dan spammen.
Zijn er nog wat andere abilities die handig zijn om te gebruiken of gebruik ik deze hele rotation verkeerd?
http://eu.battle.net/wow/...hammer/Woff%C3%A9h/simple
MM hunters gebruiken meestal een andere setup.
Een goeie guide om anders even door te nemen, kan je hier vinden: http://www.icy-veins.com/...s-spec-builds-pet-talents
Een goeie guide om anders even door te nemen, kan je hier vinden: http://www.icy-veins.com/...s-spec-builds-pet-talents
Terug van weggeweest :D! (iig hier op het forum).
Guild heeft een klap gekregen met de decemberdagen helaas.
Flink wat mensen die niet meer terug gekomen zijn na de december-break.
En een klein deel dat netjes aangegeven heeft even een 'pauze' in te lassen.
Nu weer een beetje short-handed, terwijl het net de goede kant op ging
.
1 a 2 healers en wat ranged DPS erbij zou handig zijn xD.
Wel een monk, die als pug tijdje terug in onze raid terecht gekomen is, die besloten heeft na een leuke raid met ons om voor ons te transferren. Die zit nu in het vaste raid-team. Toffe gozer.
Helaas gaat verdere recruitment echt om te huilen op dit moment
.
En dat zo kort voor Nighthold
Maar mijn paladin is op 3 items na wel (imo) perfect gegeared nu
http://eu.battle.net/wow/...onblight/Bernadett/simple
Nu weer een beetje short-handed, terwijl het net de goede kant op ging
Wel een monk, die als pug tijdje terug in onze raid terecht gekomen is, die besloten heeft na een leuke raid met ons om voor ons te transferren. Die zit nu in het vaste raid-team. Toffe gozer.
Helaas gaat verdere recruitment echt om te huilen op dit moment
[ Voor 9% gewijzigd door Darkfreak op 04-01-2017 15:59 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Op welke realm zitten jullie dan?Darkfreak schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:58:
Terug van weggeweest :D! (iig hier op het forum).
Nu weer een beetje short-handed, terwijl het net de goede kant op ging.
Helaas gaat verdere recruitment echt om te huilen op dit moment.
Dragonblight / Ghostlands - Alliance
<Demonslayer INC>
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
jammer!
Ik zit met een maat van me op Stormscale. Maar we zoeken nog een goede guild.
Al gedaan....er was voor mij te weinig casual te doen. Te weinig motivatie voor grinden, raiden of pvp.
Je bent nooit te laat om naar Defias-Brotherhood te komen en de GoT guild te versterkenMirr0r schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:32:
jammer!
(Horde)
PS/XBL: Nogne
Vanochtend geprobeerd een treasure goblin te verslaan, maar holy crap die hebben snel de escapeportal gesummoned zeg... Zeer hoge dps nodig om hem te soloen volgens mij...
Desalniettemin, vanavond weer lekker proberen en dan de resterende scrolls proberen te bemachtigen: i want that tome of townportals!
Ik ben nog geen treasure goblin tegen gekomen
Ze spawnen ook na de laatste boss in iedere dungeon (althans, iedere Legion dungeon). En daar heb je meestal wel hulpRustStorm schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 08:44:
Vanochtend geprobeerd een treasure goblin te verslaan, maar holy crap die hebben snel de escapeportal gesummoned zeg... Zeer hoge dps nodig om hem te soloen volgens mij...Desalniettemin, vanavond weer lekker proberen en dan de resterende scrolls proberen te bemachtigen: i want that tome of townportals!
[ Voor 3% gewijzigd door Noiz op 05-01-2017 09:04 ]
Haha, dat is mooi om te weten... heel misschien dat ik dan maar eens dungeons ga doen. Heb ze nog niet eens allemaal gezien...Noiz schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:04:
[...]
Ze spawnen ook na de laatste boss in iedere dungeon (althans, iedere Legion dungeon). En daar heb je meestal wel hulp

Thanks voor de tip, ik dacht dat ze alleen in Legion gebieden te vinden waren.Noiz schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:04:
[...]
Ze spawnen ook na de laatste boss in iedere dungeon (althans, iedere Legion dungeon). En daar heb je meestal wel hulp
Gister DHT Mythic gedaan, maar hier geen goblin gezien na de laatste boss. Is het alleen op HC/N of niet per se bij alle bosses?Noiz schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:04:
[...]
PSN: Eczeem
Heeft me max 30min gekost om tome + cow te doen; vrij simpel in sewers, grootste uitdaging is er op tijd zijn en nog dmg kunnen doen. (zeker in 40 man raid)RustStorm schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:18:
[...]
In de Dalaran Sewers is het prima te doen so far.
Maar niet vroeg in de ochtend.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Doe je dit dan met je guild, of kan je nu een raid finder aanzetten voor die goblins? Ik ben er tot nu toe nog geen tegen gekomen en wil vanavond eens kijken of ik naar het "cow level" kan gaan.
Gewoon via lfr, Goblin sewer farm; had meer aanmelding dan ruimte in de groep.Nogne schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:59:
[...]
Doe je dit dan met je guild, of kan je nu een raid finder aanzetten voor die goblins? Ik ben er tot nu toe nog geen tegen gekomen en wil vanavond eens kijken of ik naar het "cow level" kan gaan.
Respawn van de goblin is ongeveer 5-10 mins in sewer
1 waarschuwing voor cow level, dit is een pvp zone (ongeacht of je op pve realm zit), en ga je dood moet je opnieuw een goblin killen en weer portal nemen.
zover ik weet dropt alleen de Cow king items op een daily cooldown, dus zodra je guitar hebt, heeft cow level weinig meer waarde, de rest drop net zo makkelijk van goblin
[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 05-01-2017 10:06 ]
Ik ben met 3 chars de Cow level ingeweest en geen enkele daarvan heeft de goblin aangeraakt. Ik ging de sewers in, bleef daar een beetje rondhangen en uiteindelijk was er wel 1 afgemaakt en stond de portal er.
Klik op de portal en hallo Cow King.
Alleen dan indd geen loot van de goblin zelf (als hij die heeft geen idee dus
)
Klik op de portal en hallo Cow King.
Alleen dan indd geen loot van de goblin zelf (als hij die heeft geen idee dus
[ Voor 14% gewijzigd door Carthrax op 05-01-2017 10:12 ]
De Goblins zijn niet te solo-en. Dat is gewoon simpel zat. Maar in de sewers spawnen ze regelmatig; Ik heb vanochtend in een uurtje tijd 5 goblins gezien. 3 zijn er ontsnapt omdat iemand zonder backup ging pullen en dan portallen ze dus gewoon weg. De andere 2 mepte iedereen lekker op mee. Kill en portal.
Het viel mij alleen op dat ik vandaag geen loot kreeg van de cow king, en gister wel. Dus of de loot reset was nog niet geweest (maar dat zou gek zijn want beide keren was het rond half acht) of hij dropt maar 1x iets.. ik weet t niet.
De score tot nu toe is 5 scrolls, een blank tome, alle charms en de guitar. Nog 5 scrolls te gaan.
Het viel mij alleen op dat ik vandaag geen loot kreeg van de cow king, en gister wel. Dus of de loot reset was nog niet geweest (maar dat zou gek zijn want beide keren was het rond half acht) of hij dropt maar 1x iets.. ik weet t niet.
De score tot nu toe is 5 scrolls, een blank tome, alle charms en de guitar. Nog 5 scrolls te gaan.
Volgens mij vinden resets om 9 uur in de ochtend plaats. Dat is in ieder geval zo (was zo) bij instances. Exact weet ik het niet, hou me er niet zo veel meer mee bezig.icemotion schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:12:
De Goblins zijn niet te solo-en. Dat is gewoon simpel zat. Maar in de sewers spawnen ze regelmatig; Ik heb vanochtend in een uurtje tijd 5 goblins gezien. 3 zijn er ontsnapt omdat iemand zonder backup ging pullen en dan portallen ze dus gewoon weg. De andere 2 mepte iedereen lekker op mee. Kill en portal.
Het Cow level is geen PvP zone, het is een phased gebied in Duskwood gewoon op een normale server, je hebt gewoon de kans dat je naar een PvP server gephased wordt omdat er meer mensen van die server in het Cow level zitten.Teunis schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:04:
[...]
1 waarschuwing voor cow level, dit is een pvp zone (ongeacht of je op pve realm zit), en ga je dood moet je opnieuw een goblin killen en weer portal nemen.
zover ik weet dropt alleen de Cow king items op een daily cooldown, dus zodra je guitar hebt, heeft cow level weinig meer waarde, de rest drop net zo makkelijk van goblin
Plus heb je vanuit de sewers kans om PvP flagged te zijn (no guards) en dan wordt je sneller naar een pvp server gephased.
Argh, nu ik dit allemaal lees wil ik ook World of Diablocraft weer gaan spelen

FUMES et CARNES
Wat let je?Iusedto schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:36:
Argh, nu ik dit allemaal lees wil ik ook World of Diablocraft weer gaan spelen
Mijn voornemen om een lange break te nemen
FUMES et CARNES
Definieer " lang " ?Iusedto schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:56:
[...]
Mijn voornemen om een lange break te nemen
Het gaat niet om de lengte maar wat je er mee doet ....err, ahum dat gaat voor wat anders opRustStorm schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:03:
[...]
Definieer " lang " ?een week? een maand? een jaar?
Heb nu een maandje niet gespeeld en dat is heerlijk geweest.
Maar met zo een event heb ik toch zo iets dat ik het niet wil missen.
Als casual kan ik gelukkig ook zo weer een sub nemen en na een maand weer cancellen

Vanavond maar even beslissing nemen, zit nu toch op mijn werk.
Wel net nieuwe auto besteld lol
FUMES et CARNES
Tuurlijk! Nieuwe auto...Iusedto schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:08:
[...]
Het gaat niet om de lengte maar wat je er mee doet ....err, ahum dat gaat voor wat anders op![]()
Heb nu een maandje niet gespeeld en dat is heerlijk geweest.
Maar met zo een event heb ik toch zo iets dat ik het niet wil missen.
Als casual kan ik gelukkig ook zo weer een sub nemen en na een maand weer cancellen![]()
Vanavond maar even beslissing nemen, zit nu toch op mijn werk.
Wel net nieuwe auto besteld lol
Leasebak hoor
Ga elektrisch rijden de komende 5 jaar
Denk dat ik een maandje sub neem en dan met (natuurlijk) mijn monk het Diablo gebeuren ga doen.
Heel misschien ook mijn warrior naar max level breng
Denk dat ik een maandje sub neem en dan met (natuurlijk) mijn monk het Diablo gebeuren ga doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 05-01-2017 11:19 ]
FUMES et CARNES
Zwakkeling.Iusedto schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:14:
Leasebak hoor![]()

Heb een goblin in suramar solo gedaan ;3icemotion schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:12:
Dan heb je meer dan prima dps
Qua dungeons; ik wil er ook eens aan beginnen, heb ze ook nog steeds niet allemaal gedaan.
Heb nu wel het healing artifact op mn druid een beetje geleveld en sinds vandaag ook 3 relics erin zitten. Moest nog 2 life relics. Eentje via een world quest, en iets later via de bonus roll op de World boss van deze week.
Kan ik mooi de dungeons een beetje exploren als healer en zo de routes leren kennen die ik in tankspec moet nemen.
Heb nu wel het healing artifact op mn druid een beetje geleveld en sinds vandaag ook 3 relics erin zitten. Moest nog 2 life relics. Eentje via een world quest, en iets later via de bonus roll op de World boss van deze week.
Kan ik mooi de dungeons een beetje exploren als healer en zo de routes leren kennen die ik in tankspec moet nemen.
Dat doet me herinneren aan het feit ik op geen enkele char nog m'n derde relic heb unlocked. holy crap, dat is ook niet handig van me.icemotion schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:18:
Qua dungeons; ik wil er ook eens aan beginnen, heb ze ook nog steeds niet allemaal gedaan.
Weet iemand hoe je het beste vanaf ilvl 840 ongeveer verder geared?
mythic 0 puggen is bijna niet te doen vanwege mensen die in rotzooi staan.
Mythic + zijn mijn guildgenoten een veel hoger level.
Normal + heroic EN pugs zijn moeilijk aan te komen en duurt vrij lang als je er eenmaal in zit.
Er moet toch iets makkelijkers zijn?
Normal + heroic EN pugs zijn moeilijk aan te komen en duurt vrij lang als je er eenmaal in zit.
Raid finder, world quests -> wel hopen dat items upgraden, maar dat gebeurd opzich best vaak.Awaken1 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:53:
Weet iemand hoe je het beste vanaf ilvl 840 ongeveer verder geared?
Verder gewoon mythic plus doen. Zijn vast wel guildies die jou mee willen nemen. Mythic +0 t/m +4 is echt piece of cake. Daarna vragen mensen wel een wat hoger item level. Zelf vind ik het niet heel erg om lage ilvls mee te nemen met mythic plus tenzij het een hoge mythic plus is. Gister +13 gedaan, dan gaat er dus niemand met laag ilvl mee
Raid finder, WQ,s en toch mythics.
Zelf vorige week snel kunnen stijgen naar 852 op me druid. Nu zijn WQ's al niet heel relevant meer op de weekly world boss na.
Mythic 0 zou mijn advies zijn. Ik heb zelden rampzalige runs en daar boven op hebben de mensen die mee gaan zelden de gear nodig die jij dan in ontvangst kunt nemen. Dan gaat het lekker rap. Mocht nou iemand lang in rotzooi staan, vertel dit dan ook gewoon tegen hem/haar zodat deze het in het vervolg niet meer zal doen.
Zelf vorige week snel kunnen stijgen naar 852 op me druid. Nu zijn WQ's al niet heel relevant meer op de weekly world boss na.
Mythic 0 zou mijn advies zijn. Ik heb zelden rampzalige runs en daar boven op hebben de mensen die mee gaan zelden de gear nodig die jij dan in ontvangst kunt nemen. Dan gaat het lekker rap. Mocht nou iemand lang in rotzooi staan, vertel dit dan ook gewoon tegen hem/haar zodat deze het in het vervolg niet meer zal doen.
PSN: Eczeem
Even een vraagje, misschien dat er wel meer over te vinden is maar mijn google skills laten mij een beetje in de steek...
Ik ben sinds kort weer begonnen met WoW, heb het veel gespeeld toen Cata net uit was, en daarna heel eventjes rond WoD.
Maar nu heb ik weer tijd en zin om weer even lekker te spelen.
Ik ben zelf een erg casual speler, en huppel lekker in alle rust door alle content heen (voor het eerst ook dat ik alles lees
).
Maar nu zit ik met een probleem/uitdaging.
Je begint in het start gebied van je ras/class en gaat zo alle zones door totdat je max level bent (even heeeel simpel gezegd).
Maar als je dat nu doet, dan begin je in een startgebied waar de verhaallijn van Cata al is gebeurd/gaat gebeuren en de gebeurtenissen van TBC en WotLK zijn ook al gebeurd.
Als je vervolgens klaar bent in Kalimdor/Eastern Kingdoms ga je naar Outland en dan naar Northrend.
Dit klopt natuurlijk niet qua verhaallijn volgorde.
Mocht mijn redenatie niet kloppen dan hoor ik het ook graag.
Nu had ik het idee gekregen om direct van Kalimdor/Eastern Kingdoms naar de high level Cata gebieden te gaan om het enigzins kloppend te maken qua verhaal. Ik begrijp dat je dan met een level verschil zit, maar als je in ieder gebied alle (side)quests doet met wat heirloom gear, is dit dan haalbaar om te doen?
Ik ben sinds kort weer begonnen met WoW, heb het veel gespeeld toen Cata net uit was, en daarna heel eventjes rond WoD.
Ik ben zelf een erg casual speler, en huppel lekker in alle rust door alle content heen (voor het eerst ook dat ik alles lees
Je begint in het start gebied van je ras/class en gaat zo alle zones door totdat je max level bent (even heeeel simpel gezegd).
Maar als je dat nu doet, dan begin je in een startgebied waar de verhaallijn van Cata al is gebeurd/gaat gebeuren en de gebeurtenissen van TBC en WotLK zijn ook al gebeurd.
Als je vervolgens klaar bent in Kalimdor/Eastern Kingdoms ga je naar Outland en dan naar Northrend.
Nu had ik het idee gekregen om direct van Kalimdor/Eastern Kingdoms naar de high level Cata gebieden te gaan om het enigzins kloppend te maken qua verhaal. Ik begrijp dat je dan met een level verschil zit, maar als je in ieder gebied alle (side)quests doet met wat heirloom gear, is dit dan haalbaar om te doen?
Hoeveel level verschil zit ertussen? Als ik je verhaal goed interpreteer, dan is het helaas onmogelijk. Quests kunnen pas vanaf een bepaald level "accepted" worden, anders zullen ze als een grijs uitroepteken te zien zijn. Het is dus onmogelijk om als bijvoorbeeld level 40, level 50 quests aan te nemen. De exacte regels hierin weet ik niet, maar volgens mij is het zelfs als level 40 al onmogelijk om level 43 quests te accepten.Remy!!!! schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:46:
Even een vraagje, misschien dat er wel meer over te vinden is maar mijn google skills laten mij een beetje in de steek...
Ik ben zelf een erg casual speler, en huppel lekker in alle rust door alle content heen (voor het eerst ook dat ik alles lees).
Ik ga overigens erg lekker. Ben iets meer dan een maand geleden helemaal opnieuw begonnen als een enhancement shaman, en wat gaat deze lekker. Hele leuke spec is dit geworden in Legion, heeft Blizz heel goed gedaan. Vanavond level 90 geworden, gelijk 3 potions of rapid mind gekocht. Kostte me wel 50k, maar zo ben ik wel in 2 uurtjes van 90 naar 100. Kan niet wachten om m'n artifact weapons te halen! Denk zelfs dat ik ook weer ga raiden, de raids zien er namelijk fantastisch uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Raptar op 05-01-2017 23:33 ]
Als ik het goed zie eindig je 'officieel' op lvl 60 in de Blasted Lands, maar dat is zonder heirlooms en zonder dat je alle quests doet. Dus best kans dat je daar met lvl 70(?) eindigt?
Maar het klopt inderdaad dat je geen quests kan doen die te hoog zijn qua lvl.
Maar het lijkt mij dat ik niet de enige ben die er zo over denk, dus het verbaasde mij een beetje dat er geen guide o.i.d. te vinden is hierover. Want opzich vind ik het niet erg om bijvoorbeeld 5 levels te grinden, maar ik wil wel graag weten of het überhaupt mogelijk is.
Maar het lijkt mij dat ik niet de enige ben die er zo over denk, dus het verbaasde mij een beetje dat er geen guide o.i.d. te vinden is hierover. Want opzich vind ik het niet erg om bijvoorbeeld 5 levels te grinden, maar ik wil wel graag weten of het überhaupt mogelijk is.
Holy crap... Tome of Townportals was een deceptie zeg...
Je kan toch bij je Garrison goedkoop ook dat soort potions kopen? Kost alleen 100 resources. Ze zijn wel minder effectief, maar voor die 10 levels vind ik 50k wel erg veelRaptar schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 23:30:
[...]
Vanavond level 90 geworden, gelijk 3 potions of rapid mind gekocht. Kostte me wel 50k, maar zo ben ik wel in 2 uurtjes van 90 naar 100. Kan niet wachten om m'n artifact weapons te halen! Denk zelfs dat ik ook weer ga raiden, de raids zien er namelijk fantastisch uit.
Heb ik bij de laatste 3 characters ook gedaan..
/edit
Deze bedoelde ik
[ Voor 21% gewijzigd door Krullebol.nl op 06-01-2017 08:17 ]
Dan moet je die resources wel hebben op de char waarmee je speelt want de potions zijn "Binds when picked up".
Ik verwacht niet dat hij de Garrison al gelijk heeft vrij gespeeld.
Ik verwacht niet dat hij de Garrison al gelijk heeft vrij gespeeld.
Je eindigt inderdaad op 60 en je zou nog wel een beetje richting de 70 kunnen komen met Vanilla quests, maar de hoeveelheid xp die je krijgt van mobs en quests zal ieder level aanzienlijk omlaag gaan. Tot aan 80 ga je niet halen omdat je simpelweg geen xp zal krijgen van lvl 60 content zodra je boven de 70 gaat komen (wordt gezien als low level content voor jou op dat moment).Remy!!!! schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 23:37:
Als ik het goed zie eindig je 'officieel' op lvl 60 in de Blasted Lands, maar dat is zonder heirlooms en zonder dat je alle quests doet. Dus best kans dat je daar met lvl 70(?) eindigt?
Dus nee, je kan helaas niet van Vanilla naar Cata gaan wat betreft leveling progress. Ook niet met heirlooms.
Het is mogelijk (points to neutral panda op 110); Ik heb even op wowhead gekeken,Remy!!!! schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 23:37:
Want opzich vind ik het niet erg om bijvoorbeeld 5 levels te grinden, maar ik wil wel graag weten of het überhaupt mogelijk is.
in Blasted lands worden de quest grijs (0 xp) rond 68, cata zones beginnen op 78 (80 is beter)
Dus dat aardig wat alternative xp grinden (dung/pvp/mobs/gathering).
Diablo-Inspired Transmogs is toch wel heel vet hoor als je het mij vraagt... ik ga er eens even m'n tijd voor nemen deze te regelen.
Wat is er een deceptie aan? Gewoon een toy die je een 15min heartstone geeft.RustStorm schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 06:19:
Holy crap... Tome of Townportals was een deceptie zeg...
Ik wilde een blauwe portal tevoorschijn zien komen zoals het zou horen met een tome of townportals...thundermo schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:07:
[...]
Wat is er een deceptie aan? Gewoon een toy die je een 15min heartstone geeft.
Het is dan alleen gathering wat je kan doen. De rest zal op dat punt geen xp meer geven. Door gathering is die neutral pandaren ook naar 110 geleveled. Maar dat gaat dagen/weken duren en volgens mij is dat niet helemaal zijn bedoeling.Teunis schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:16:
[...]
Dus dat aardig wat alternative xp grinden (dung/pvp/mobs/gathering).
Klopt zoveel grinden heb ik geen zin in. Waarschijnlijk zal ik wel de zone in Northrend beginnen die bij m'n lvl past en dan zodra ik 78 ben ga ik met Cata beginnen.
Misschien moeten we gewoon gaan stalken dat ze die animatie er gewoon nog eens bij gaan maken.. portaltjes zijn er in principe genoeg al in de game (Warlock maakt van die dingetjes nu.. alleen die zijn paars / groen)RustStorm schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:08:
[...]
Ik wilde een blauwe portal tevoorschijn zien komen zoals het zou horen met een tome of townportals...
Wat doet ie overigens wel? Behalve functioneren als Hearthstone? Nog iets van een geluidje of?
Moet nog 2 scrolls dus heb m bijna.
Helemaal niets. Niet eens een andere animatie... Gewoon een ordinaire HS... En ze kunnen prima de portal namaken die spawnt na het doden van een goblin... maar dan in het blauw... moet toch niet al te ingewikkeld zijn lijkt mij.icemotion schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:51:
[...]
Misschien moeten we gewoon gaan stalken dat ze die animatie er gewoon nog eens bij gaan maken.. portaltjes zijn er in principe genoeg al in de game (Warlock maakt van die dingetjes nu.. alleen die zijn paars / groen)
Wat doet ie overigens wel? Behalve functioneren als Hearthstone? Nog iets van een geluidje of?
Moet nog 2 scrolls dus heb m bijna.
Ik lees net wel dat ie t geluidje van de Diablo portals overneemt, dus er is dat.. en een ander voordeel; het saved bag space! (Want je kan gewoon je hearthstone weggooien en de toy in je action bar zetten
)
Ik had al een paar jaar geen echte HS meer met The Inkeepers Daughericemotion schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:56:
Ik lees net wel dat ie t geluidje van de Diablo portals overneemt, dus er is dat.. en een ander voordeel; het saved bag space! (Want je kan gewoon je hearthstone weggooien en de toy in je action bar zetten)
Dan moet ik toch m'n gehoor maar eens laten testen...icemotion schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:56:
Ik lees net wel dat ie t geluidje van de Diablo portals overneemt, dus er is dat.. en een ander voordeel; het saved bag space! (Want je kan gewoon je hearthstone weggooien en de toy in je action bar zetten)

Desalniettemin: ik mis een blauwe portal!
Nogmaals berichten verwijderd over illegale servers. Ik kan mij niet voorstellen dat mijn vorige modbreak niet duidelijk genoeg was. Volgende keer zal ik maatregelen nemen, laat het alsjeblieft niet zover komen.
......en we hebben weer een sub
FUMES et CARNES
Wooohooooo u is goed bezig!
Ik had vandaag gruwelijk veel moeite met het behalen van m'n elemental artifact als enhancement zijnde... Fucking hell die li li...
hehe, thanksRustStorm schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:10:
[...]
Wooohooooo u is goed bezig!
Ik had vandaag gruwelijk veel moeite met het behalen van m'n elemental artifact als enhancement zijnde... Fucking hell die li li...
Had mezelf in Legion een doel gesteld om elke tank class naar 110 te brengen en dat ga ik afmaken
Nu met warrior begonnen.
PS,
Kan je dat niet gewoon als ele doen ?
FUMES et CARNES
Warrior rules.Iusedto schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:14:
[...]
hehe, thanks
Had mezelf in Legion een doel gesteld om elke tank class naar 110 te brengen en dat ga ik afmaken
Nu met warrior begonnen.
PS,
Kan je dat niet gewoon als ele doen ?
Wat betreft je psje: dat ja gekund maar ging niet door combat en kon niet meer dood... Maar het is me wel gelukt uiteindelijk.
Om een of andere reden heb ik continu een gevoel dat ik volledig opnieuw wil beginnen... Maar tegelijkertijd weet ik van mezelf dat ik dan waarschijnlijk niet eens naar max level ga komen en dat ik het (wéér) levelen snel weer beu zal zijn... -
[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 08-01-2017 11:03 ]
Na mijn warrior (nu 108) moet ik alleen nog mijn blood Dk naar 110 brengen en dan heb ik alle tanks compleet.
Misschien ga ik daarna mijn enhancement levelen maar waarschijnlijk ga ik terug naar mijn Monk.
Monk is de enige class die ik echt mis als ik een tijd niet speel
Misschien ga ik daarna mijn enhancement levelen maar waarschijnlijk ga ik terug naar mijn Monk.
Monk is de enige class die ik echt mis als ik een tijd niet speel
FUMES et CARNES
Zit te overwegen om... Een... Let op... Jawel....Horde toon aan te maken ergens... Advies (behoudens draenor?)...?
RustStorm schreef op zondag 8 januari 2017 @ 14:54:
Zit te overwegen om... Een... Let op... Jawel....Horde toon aan te maken ergens...

FUMES et CARNES
Rofl
Maak dan ook meteen een Orc female
FUMES et CARNES
Haha, had zin in een undead hunter
Ik vind er nu al niks meer aan!

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 08-01-2017 15:51 ]
Moet even doorzetten.
Het is overigens, een female orc monk geworden.
En eens even zien hoe ik snel aan de grootste tasjes kan komen
[ Voor 29% gewijzigd door RustStorm op 08-01-2017 17:02 ]
Verwijderd
Na een hiatus van een jaar toch weer de kriebel gekregen en Legion gekocht. Meteen een charboost gedaan op een....Druid! Die class had ik nog nooit gespeeld. Na een maandje lekker casual te hebben gespeeld zijn we beland op een resto ilvl van 865 en een feral ilvl van 863. Ik voel wel dat ik nu een beetje tegen een muur aan loop. Ik heb niet het gevoel dat ik goed genoeg ben voor M+6 en hoger om betere gear te krijgen, en tijd om te raiden heb ik eigenlijk niet, wel af en toe, maar niet constant genoeg voor een guild die meer dan EN Normal kan doen.
Goed verdienen is echt easy mode als herbalist trouwens. Holy moly, gemiddeld 15K per dag voor een uurtje herben tijdens world quests.
Mocht iemand op de x-realm van Deathwing zitten, geef eens een gil aan Veracitor#2262.
Goed verdienen is echt easy mode als herbalist trouwens. Holy moly, gemiddeld 15K per dag voor een uurtje herben tijdens world quests.
Mocht iemand op de x-realm van Deathwing zitten, geef eens een gil aan Veracitor#2262.
Doe je goed.RustStorm schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:28:
[...]
Het is overigens, een female orc monk geworden.
Dit weekend veel uurtjes kunnen spelen en warrior is nu 109. Ben er bijna
Dan blood DK maar deze week heb ik nagenoeg geen tijd
Welkom terugVerwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 07:28:
Na een hiatus van een jaar toch weer de kriebel gekregen en Legion gekocht. Meteen een charboost gedaan op een....Druid! Die class had ik nog nooit gespeeld. Na een maandje lekker casual te hebben gespeeld zijn we beland op een resto ilvl van 865 en een feral ilvl van 863.
Druid is jarenlang mijn main geweest. Heerlijke class.
FUMES et CARNES
Naar mijn weten is het tot de 11e.Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 08:53:
Is het Diablo event vandaag ook nog actief of was het tot 9 januari?
Hoppa!
Gister eerste Helya Heroic kill binnen gehaald met de guild :D!
Dit staat toch mooi zo :3
http://www.wowprogress.co...gonblight/Demonslayer+INC
En ofcourse de logs van ons avondje wipen (14 wipes
):
https://www.warcraftlogs.com/reports/ZMVJyRn3G4abFvQ7
En ofcourse de logs van ons avondje wipen (14 wipes
Verwijderd
Eigenlijk heb ik altijd een healer gespeeld (behalve in Vanilla > Hunter). IK moest wel enorm wennen aan het feit dat druid healing niet is "Select tank, spam heal" maar meet op HOT basis. Echter nu ik de class wat beter snap is het een leukere speelstijl dan Pally (vorige main).Iusedto schreef op maandag 9 januari 2017 @ 08:16:
[...]
Welkom terug
Druid is jarenlang mijn main geweest. Heerlijke class.
Ik heb al jaren geen healer meer gespeeld.
Misschien toch eens proberen. Een holy paladin zou dan mijn eerste keuze zijn.
Misschien toch eens proberen. Een holy paladin zou dan mijn eerste keuze zijn.
FUMES et CARNES
Holy crap jongens... Van het weekend niet heel erg veel gespeeld. Wel lekker een orc begonnen in het jasje van een monk. Ben nu level 8 en heb fishing op 75
Nog wel even aan het afvragen welke professions ik zal nemen. Gathering is en blijft natuurlijk wel tempting, maar kom zo weinig nodes/plantjes tegen tijdens het levelen dat ik nauwelijks inkomsten kan genereren. Wellicht eens proberen daar wat meer tijd aan te spenderen. Zeker tijdens het levelen in Legion; aangezien het kennelijk enigszins makkelijk is gold te verdienen op dit manier. I'm broke!
Vanochtend mijn Tome of town portal afgemaakt! Alle toys verzameld en verder een hoop koeien en goblins vermoord. De herinneringen waren mooi.
Komende dagen wellicht even wat minder WoW en meer Diablo zelf voor het Darkening of Tristram event
Maar toch ook wel pogingen blijven doen op de Withered training.. nog steeds geen fox mount.
Wel schiet ik aardig op met de Sightless eyes.. Ratstallion you will be mine!
en Free for all PvP world quests! Schiet ook mooi op, alleen Black rook arena blijft achter.
Komende dagen wellicht even wat minder WoW en meer Diablo zelf voor het Darkening of Tristram event
Maar toch ook wel pogingen blijven doen op de Withered training.. nog steeds geen fox mount.
Wel schiet ik aardig op met de Sightless eyes.. Ratstallion you will be mine!
en Free for all PvP world quests! Schiet ook mooi op, alleen Black rook arena blijft achter.
Staat dit aanbod nog open? Momenteel weer samen met een maatje aan het levelen op Defias-Brotherhood met mn Rogue (100) en Demon Hunter (103) en zit liever in de GoT guild dan een random andere guild!Nogne schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:03:
Je bent nooit te laat om naar Defias-Brotherhood te komen en de GoT guild te versterken
(Horde)
Zeker weten, iedereen heeft invite rechten dus je kan iedereen een pm sturen. Ik ben meestal ook wel s'avonds online (ik heet ingame: Djok).
Waarom sla je professions niet over tot dat je max level bent. Is denk ik veel handigerRustStorm schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:09:
Wel lekker een orc begonnen in het jasje van een monk. Ben nu level 8 en heb fishing op 75Nog wel even aan het afvragen welke professions ik zal nemen. Gathering is en blijft natuurlijk wel tempting, maar kom zo weinig nodes/plantjes tegen tijdens het levelen dat ik nauwelijks inkomsten kan genereren.
FUMES et CARNES
Moet toch op een bepaalde manier gold gaan verdienen om de grootste tasjes te krijgen. Daar gaat het me om... En natuurlijk te moount kosten...Iusedto schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:13:
[...]
Waarom sla je professions niet over tot dat je max level bent. Is denk ik veel handiger
Ach, ieder zijn manier. 
Ik doe het altijd op een andere manier. (dungeon spam met heirlooms dus geen tijd voor professions)
Voor geld heb ik de beloning van quests en evt. drops op de AH verkopen.
Ik doe het altijd op een andere manier. (dungeon spam met heirlooms dus geen tijd voor professions)
FUMES et CARNES
Zo doe ik het dus ook! werkt naar mijn idee perfect.Iusedto schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:22:
Ach, ieder zijn manier.
GratzDarkfreak schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:28:
Hoppa!
En ofcourse de logs van ons avondje wipen (14 wipes):
Wel apart om te zien dat jullie geen EN Mythic doen. Meeste guilds hebben toch wel een aantal Mythic kills voordat ze Helya Heroic neer hebben.
Zelf hebben wij Helya Heroic pas vorige week voor het eerst neer terwijl we toch 7/7 Mythic EN zijn
Niemand bij ons vind ToV een leuke instance en voor een hoop classes/specs is de loot gewoon slecht (echt waardeloos voor mij als Resto Shaman).
Alleen hebben de GM en co besloten om toch voor progressie in Mythic ToV te gaan. Dus gisteren een wipe avond gehad op Odynn Mythic. Is op zich wel te doen als iedereen een beetje mobiel is en de fight door heeft. Vanavond verder en hopelijk redelijk snel een kill.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Gold op low level is naar mijn idee ook geen probleem meer, het stroomt binnen als je gewoon normaal quest en dungeon spam doet. Ook die mount kosten zijn het probleem niet meer, dat heb je zo bij elkaar.Iusedto schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:22:
Ach, ieder zijn manier.
Wat ik wel snap is dat je geen zin hebt in dungeon spam met heirlooms, dat is inderdaad het snelste om te levelen maar op een gegeven moment heb je die dungeons wel gezien.
Al kan ik zelf voorlopig nog geen genoeg krijgen van de M+ dungeons, erg leuke uitdaging en leuk dat je nu de 5 mans ook later in de expansion met rewards kan runnen.
Zo te zien hebben ze geen 20 man om mythics te runnen. Een probleem wat vele guild hebben.Zertaxka schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:48:
[...]
Gratz![]()
Wel apart om te zien dat jullie geen EN Mythic doen. Meeste guilds hebben toch wel een aantal Mythic kills voordat ze Helya Heroic neer hebben.
Zelf hebben wij Helya Heroic pas vorige week voor het eerst neer terwijl we toch 7/7 Mythic EN zijn![]()
Niemand bij ons vind ToV een leuke instance en voor een hoop classes/specs is de loot gewoon slecht (echt waardeloos voor mij als Resto Shaman).
Alleen hebben de GM en co besloten om toch voor progressie in Mythic ToV te gaan. Dus gisteren een wipe avond gehad op Odynn Mythic. Is op zich wel te doen als iedereen een beetje mobiel is en de fight door heeft. Vanavond verder en hopelijk redelijk snel een kill.
[ Voor 34% gewijzigd door Bartske op 09-01-2017 11:52 ]
Ik vind het levelen per dungeons echt verschrikkelijk... Heb ik gewoon geen plezier aan. Dus ik doe het old-fashioned via het questen. Gold komt echt wel goed hoor, maar ik heb gezien dat die bags 2k per stuk kosten op Chamber of Aspects. Bizar... Maar komt goed
Thanks :D!Zertaxka schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:48:
[...]
Gratz![]()
En over Mythic:
Dat komt omdat je voor Mythic 20 man nodig hebt
Als ik onze voldoende gegearde en actief spelende members pak kom ik uit op 14.
2 tanks, 3 healers, 6 melee, 3 ranged.
Recruitment is echt aars op dit moment. Lastig om mensen te vinden helaas.
En pugs begin ik liever niet aan, want dan moeten we weer terug naar het 'Iedereen /roll' terwijl we net goed over zijn gestapt op EPGP.
En ik wil mijn raids liever gewoon niet met pugs runnen. Zeker niet als ik er nog wel 6 van nodig heb.
Met de guild weet ik dat als 20 man signen, 20 man ook 3 uur lang blijven.
Met pugs zie je toch regelmatig dat ze na een paar wipes, of een uurtje of zo, leaven =/
Dit dusBartske schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:50:
[...]
Zo te zien hebben ze geen 20 man om mythics te runnen. Een probleem wat vele guild hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Darkfreak op 09-01-2017 11:54 ]
Speel je horde? Whisper mij vanavond anders even ingame: Batrach ben tussen 2000 en 2200 wel online. Die 10K krijg je zo van me. Tenzij je er natuurlijk wat voor wil doen hahaha dan ignore je deze opmerking maar.RustStorm schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:52:
Ik vind het levelen per dungeons echt verschrikkelijk... Heb ik gewoon geen plezier aan. Dus ik doe het old-fashioned via het questen. Gold komt echt wel goed hoor, maar ik heb gezien dat die bags 2k per stuk kosten op Chamber of Aspects. Bizar... Maar komt goed
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.