Zonder cheesing is dat zelfs gewoon erg goed denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:42:
[...]
De EN HC run voor de verandering met 2 ipv 3 healers gedaan. Het gevolg: op de bosses met unavoidable damage had ik rankings van 70-81% voor mijn ilevel. Dus vrij redelijk, daar kan ik mee leven.
Ze waren inderdaad denk ik gewend om door barrage heen te healen, het waren namelijk allemaal melee dps (2xDK 1xDH). Wat ik zelf als healer nu heb gedaan is mn camera vrij ingezoomd houden zodat de vulcanic wat groter is op mn scherm, en dan DBM in de gaten houden en zodra er barrage/bellow komt even snel omhoog kijken welke kant. Ik blijf zelf meestal in het midden staan dus kan snel elke kant op + als druid kan ik ook nog blinken (alleen in uiterste nood want je wil niet in een gat blinken).Dennism schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:27:
[...]
Mogelijke verklaringen:
1. Eerste keer dat ze 10+ doen, dus ook de eerste keer dat ze Fortified of Tyrannical zien, op lagere niveau's is Blackwater barrage /care, je gaat toch niet dood, verder is er niet veel te healen op dat moment dus de healer heeft je zo weer gehealed, tyrannical veranderd dit natuurlijk.
2. De combinatie Helya en Volcanic is gewoon kut, ik heb er zelf ook altijd last mee om een goede camera angle te krijgen waarbij ik zowel kan opletten op Vulcanic als wel waar ze barrage of corrupted gaat casten. Voor melee niet zo'n issue, want geen tot amper volcanic. Voor een niet mobile range class (zoals mijn lock) echter totaal kut
Healer ranking is ook wat overrated IMHO.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:14:
[...]
Even goed nagedacht en gisteren bij de raid opgelet. Verschil met vorige expansion is dat we toen met druid, monk en disc priests rondliepen en nu met druid, paladin, shaman en disc priests. De enige manier om goed te presteren is om vroeg in de cooldown rotation te zitten zodat ik meer dan 1 tranq kan doen. En dat zit ik bijna nooitHot's zijn wasted, als ik een hot op iemand gooi die healing nodig heeft krijgt die bijna meteen een direct heal naar 100% van één van de andere healers
De andere druid heeft de legendary shoulders, waardoor die voor een AoE bijna iedereen van rejuvs kan voorzien die full duration blijven. Die piekt zo waanzinnig als er grote raid wide damage is, dat is niet normaal meer.
[...]
Ik werd laatst bijna gekicked met 350k dps in een gewone mythicik moest blijkbaar net als de melee 450k dps doen? Het is dat de tank zei dat hij ook zou vertrekken als ze mij kickten...
Als er niemand dood gaat en je haalt de boss dan doen de healers het goed (ook als er iemand dood gaat en je haalt de boss).
Enige is wel als er veel over healing plaatsvindt dat je wellicht met teveel healing/healers rondloopt en dus sneller kunt killen door een healer voor een dps in te wisselen.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
M'n vriendin is nu drie weken naar de Verenigde Staten. Dus ik heb, ondanks het feit ik haar uiteraard mis, nu wel wat meer tijd in de avonduren om me te leggen op het WoW verhaal.
Dus vanavond weer eens even aan de slag met m'n Demon Hunter. Merk dat ik dat wel leuk vind om te spelen (Havoc).
Dus ben benieuwd hoe lang ik het kan volhouden.
Nu met High Mountain quests bezig. Vind ik toch een van de leukere leveling gebieden van allemaal.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Highmountain is echt een geweldige zone voor preference merk ik. nog nooit een zone gezien waarbij je hem of haat, of geweldig vindt. Ik ben zelf van de haat kant. Meest trage, niet boeiende levelling area. Ook de constante bergen en saaie storyline zijn niks voor meRustStorm schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:04:
M'n vriendin is nu drie weken naar de Verenigde Staten. Dus ik heb, ondanks het feit ik haar uiteraard mis, nu wel wat meer tijd in de avonduren om me te leggen op het WoW verhaal.Dus vanavond weer eens even aan de slag met m'n Demon Hunter. Merk dat ik dat wel leuk vind om te spelen (Havoc).
Dus ben benieuwd hoe lang ik het kan volhouden.
Nu met High Mountain quests bezig. Vind ik toch een van de leukere leveling gebieden van allemaal.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heb jij eigenlijk ooit je survival hunter naar max level gekregen ?RustStorm schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:04:
Dus vanavond weer eens even aan de slag met m'n Demon Hunter.
FUMES et CARNES
Nee, nog niet... Was begonnen met een gnome survival hunter. Dat op een laag pitje gezet en m'n night elf level 100 survival gemaakt. Maar daar vooralsnog niet mee begonnen met levelen. Zo veel te doen, want wil ook m'n enhancement shaman nog naar 110 brengen. Merk dat ik veel classes leuk vind om te spelen (vooral melee). Maar die hunter gaat is sowieso komen binnen en niet al te lange tijd. Misschien na m'n Demon Hunter wel.Iusedto schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:22:
[...]
Heb jij eigenlijk ooit je survival hunter naar max level gekregen ?
Zit zelfs te denken m'n night elf gnome te maken... want... gnome... hunter...
[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 27-12-2016 13:35 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Enhancement shaman stond op mijn "to do " lijst. Was mijn main al in Vanilla (2 hander met windfury)
Als ik weer resub dan is hij wel mijn eerste prioriteit.
FUMES et CARNES
Invincible met de legendary mace van Ragnaros.Iusedto schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:00:
Enhancement shaman stond op mijn "to do " lijst. Was mijn main al in Vanilla (2 hander met windfury)
Voor mij was Gorehowl altijd eerste keus

FUMES et CARNES
toen ik level 110 werd met mijn demon hunter werd het toch wat midner. Ben denk toch meer van het levellen. geen idee wat ik wilde gaan doen toen ik max level was
Verwijderd
Onze DH laten het één voor één afweten en gaan naar hun oude mains terug. We farmen ons rot in Emerald Nightmare om ze te gearen :-) Ik vermoed dat we er van de vier maar 1 overhouden volgende tier.jaydenjarno schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:51:
toen ik level 110 werd met mijn demon hunter werd het toch wat midner. Ben denk toch meer van het levellen. geen idee wat ik wilde gaan doen toen ik max level was
Altijd gevaarlijk, zeker wanneer er sprake is van nieuwe members...Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:10:
[...]
Onze DH laten het één voor één afweten en gaan naar hun oude mains terug. We farmen ons rot in Emerald Nightmare om ze te gearen :-) Ik vermoed dat we er van de vier maar 1 overhouden volgende tier.

Was te verwachten met een nieuwe class.
Gebeurde ook bij de release van de DK's.
Gebeurde ook bij de release van de DK's.
FUMES et CARNES
Dat heb ik nu ook met mijn Shammy.jaydenjarno schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:51:
Ik heb enorm veel plezier ermee gehad, maar nu ik mijn Order Hall quests heb afgerond weet ik niet echt wat te doen
En heb nu ook geen zin om aan andere classes te gaan levelen.
Ben beetje WoW moe
We moeten natuurlijk niet vergeten (als ik nu even voor mezelf spreek) dat we met z'n alleen ook echt ouder zijn geworden sinds release en dat het gamen nou eenmaal niet meer de vanzelfsprekendheid was als een aantal jaar geleden. Dus kan me gewoon goed voorstellen dat er eerder op iets wordt uitgekeken, ondanks dat het voor heel veel mensen nog fantastisch is. Ik maak me in ieder geval niet meer druk als ik een paar dagen niet ingelogd ben of wanneer ik een aantal dagen geen emissary boxes heb kunnen openen... en dat is echt wel anders geweest in het verleden...
Dit dus. Laptop is al 2 weken weg voor reparatie en ik moet zeggen ik heb er nog geen dag wakker van gelegen dat ik niet kan wow'en of uberhaupt een game op de laptop kan spelen. 10 jaar geleden had ik er waarschijnlijk niet zo releaxt bij gezeten als nu haha.RustStorm schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:00:
We moeten natuurlijk niet vergeten (als ik nu even voor mezelf spreek) dat we met z'n alleen ook echt ouder zijn geworden sinds release en dat het gamen nou eenmaal niet meer de vanzelfsprekendheid was als een aantal jaar geleden. Dus kan me gewoon goed voorstellen dat er eerder op iets wordt uitgekeken, ondanks dat het voor heel veel mensen nog fantastisch is. Ik maak me in ieder geval niet meer druk als ik een paar dagen niet ingelogd ben of wanneer ik een aantal dagen geen emissary boxes heb kunnen openen... en dat is echt wel anders geweest in het verleden...
PSN: Brwmaster
Verwijderd
Geen probleem, degene die DH blijft is juist nieuw deze expansion, de rest zit al sinds begin WotLK in de guild.RustStorm schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:12:
[...]
Altijd gevaarlijk, zeker wanneer er sprake is van nieuwe members..." Gratis " gear ...
Dit had ik zelf kunnen schrijven. Ik vermaak me nog redelijk met de game. In ieder geval meer als met andere games, maar het is niet meer zoals het was. Het nieuwe is eraf zowel van het spel als mezelf ;-)RustStorm schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:00:
Wel een verschil, indertijd deed ik echt mijn best om subscibed te blijven en was het zonde van mijn geld om niet te spelen. Nu betaal ik gerust een jaar vooruit en als ik even niet kan spelen, boeit het niet echt.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2016 16:53 ]
Heb hetzelfde hier, was altijd een vrij fanatieke speler (vanaf TBC). Bijna alle vrije avonduurtjes gingen doordeweeks wel in WoW, in WoD nog semi-hardcore geraid zelfs. Tegenwoordig kan ik dat echt niet meer zeggen, sterker nog, ik heb nog niet eens een level 110. Voorheen echt ondenkbaar.... Weet niet waar het aan ligt. Vind het spel zeker nog wel leuk, alleen het hoeft van mij niet meer elke dag, soms zelfs niet elke week. Voorheen keek ik altijd erg naar de sims en koos daar vaak de class op uit, daar ben ik nu dus ook mee gestopt. Heb enhancement shamans altijd fascinerend gevonden, daarom besloten deze mijn main voor Legion te maken. Een maand geleden mee begonnen, ze zit nu op level 72. Zoals ik al zei: lekker ontspannen rustig aan, ze komt er vanzelf wel. We moeten nog wel een tijdje met Legion door, nog genoeg tijd om alles te zien in plaats het van nu te overspelen en er na een jaar helemaal klaar mee te zijn.Br3wmaster schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:25:
Dit dus. Laptop is al 2 weken weg voor reparatie en ik moet zeggen ik heb er nog geen dag wakker van gelegen dat ik niet kan wow'en of uberhaupt een game op de laptop kan spelen. 10 jaar geleden had ik er waarschijnlijk niet zo releaxt bij gezeten als nu haha.
Precies. Ik ben nu al een paar maandjes niet ingelogged geweest en dat bevalt me een stuk beter dan me dat een paar jaar geleden zou doen. Ik lees nog wel berichten op internet en zie dat er world events begonnen zijn, maar dat kan me niet meer naar de game toetrekken zoals dat voorheen het geval was. Ik heb soms wel eens het gevoel dat ik na 10 jaar wel klaar ben met WoW.....RustStorm schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:00:
Gisteren de 107 aangetikt met m'n Demon Hunter.
Kijken of het me lukt vanavond 108 te worden. Leuk spelen hoor, erg powerful als je het mij vraagt.
Ouder worden heeft dus ook voordelen, met name als je WoW speelt

FUMES et CARNES
Precies en dat is wel prima ook. Level ook nog een char met mijn vrouw en we zijn nu al zo'n 2,5 maand bezig en level 40 oid. Gaat onwijs langzaam maar gezellig is het wel. En daarbij is het ook wel is leuk om niet tlt lvl 90 oid alleen maar dungeons te doenRaptar schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:25:
[...]
Heb hetzelfde hier, was altijd een vrij fanatieke speler (vanaf TBC). Bijna alle vrije avonduurtjes gingen doordeweeks wel in WoW, in WoD nog semi-hardcore geraid zelfs. Tegenwoordig kan ik dat echt niet meer zeggen, sterker nog, ik heb nog niet eens een level 110. Voorheen echt ondenkbaar.... Weet niet waar het aan ligt. Vind het spel zeker nog wel leuk, alleen het hoeft van mij niet meer elke dag, soms zelfs niet elke week. Voorheen keek ik altijd erg naar de sims en koos daar vaak de class op uit, daar ben ik nu dus ook mee gestopt. Heb enhancement shamans altijd fascinerend gevonden, daarom besloten deze mijn main voor Legion te maken. Een maand geleden mee begonnen, ze zit nu op level 72. Zoals ik al zei: lekker ontspannen rustig aan, ze komt er vanzelf wel. We moeten nog wel een tijdje met Legion door, nog genoeg tijd om alles te zien in plaats het van nu te overspelen en er na een jaar helemaal klaar mee te zijn.

PSN: Brwmaster
Waaaaaaah, waarom ben ik nu aan het werk? Alles onder controle hier en ik wil gamen!
Ik wilde net kijken hoe hoog Alchemy staat op mijn DK.
Zie ik dat hij wel heel evil is (item level 666
)
Zodra ik flying unlocked heb ga ik hem maar eens levelen.
Voor flying hoef ik volgens mij enkel nog de Sarumar quests af te ronden en ik ben daar al over de helft.
Moet dus nog ongeveer een maandje stevig door questen daar
Zie ik dat hij wel heel evil is (item level 666
Voor flying hoef ik volgens mij enkel nog de Sarumar quests af te ronden en ik ben daar al over de helft.
Ik loop misschien wat achter, maar kan je inmiddels vliegen in Legion dan?_Peter2_ schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:40:
Ik wilde net kijken hoe hoog Alchemy staat op mijn DK.
Zie ik dat hij wel heel evil is (item level 666)
http://www.wowhead.com/broken-isles-pathfinder-flying-guideSoeski schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:51:
[...]
Ik loop misschien wat achter, maar kan je inmiddels vliegen in Legion dan?
Ah, thanks! Ik zie dat ik Suramar questing nog moet; de rest is in de pocket.
Verwijderd
Part 2 voor het unlocken zal denk ik nog wel tot juni 2017 duren. Zie die volgende grote patch echt niet zo snel verschijnen.
Wel jammer want erger mij vaak wel als je weer vast blijft zitten achter een hekje, omgevallen boom of losliggende steen. Ze zijn natuurlijk bang dat je met flying helemaal snel klaar bent met het spel, maar denk dat ze hier eens wat meer onderzoek naar zouden moeten doen. Zou mij persoonlijk niets verbazen dat mensen sneller afhaken door het lange wachten op flying i.p.v. het sneller te hebben.
Wel jammer want erger mij vaak wel als je weer vast blijft zitten achter een hekje, omgevallen boom of losliggende steen. Ze zijn natuurlijk bang dat je met flying helemaal snel klaar bent met het spel, maar denk dat ze hier eens wat meer onderzoek naar zouden moeten doen. Zou mij persoonlijk niets verbazen dat mensen sneller afhaken door het lange wachten op flying i.p.v. het sneller te hebben.
Hebben andere ook veel last van lag de laatste 2 dagen? Mijn latency schiet soms omhoog naar 500 - 2000.
Ik heb al heel mijn netwerk uit elkaar getrokken (toevallig nieuwe router gekregen). Maar heb het idee dat het daar niet aan ligt maar toch echt aan WOW.
ISP; Ziggo
Ik heb al heel mijn netwerk uit elkaar getrokken (toevallig nieuwe router gekregen). Maar heb het idee dat het daar niet aan ligt maar toch echt aan WOW.
ISP; Ziggo
Ik heb hier nergens last van. Dus wellicht toch een Ziggo probleem?Raven__NL schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:37:
Hebben andere ook veel last van lag de laatste 2 dagen? Mijn latency schiet soms omhoog naar 500 - 2000.
ISP; Ziggo
Het zou kunnen maar eerder Ziggo / Blizzard (routing issue) denk ik.RustStorm schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:02:
[...]
Ik heb hier nergens last van. Dus wellicht toch een Ziggo probleem?
Gewoon internet heb ik namelijk geen issues. Ook een hele tijd cs:go zitten spelen en ook niks gemerkt. Vervolgens log ik in Wow en na paar minuten schiet de latency naar 2
Hier met Caiway (glas 150/150) ook problemen helaas.Raven__NL schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:07:
[...]
Het zou kunnen maar eerder Ziggo / Blizzard (routing issue) denk ik.
Gewoon internet heb ik namelijk geen issues. Ook een hele tijd cs:go zitten spelen en ook niks gemerkt. Vervolgens log ik in Wow en na paar minuten schiet de latency naar 2

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Hier met Ziggo geen enkel probleem. Zelfs nog torrents lopen en nieuwgroepen, maar gewoon prima latency zoals altijd (11ms maximaal, vaak minder).
Ik zie het nu ookVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:36:
Part 2 voor het unlocken zal denk ik nog wel tot juni 2017 duren. Zie die volgende grote patch echt niet zo snel verschijnen.
Helaas pas in 7.2 met nog meer achievements om het te unlocken.
Ik mis het zelf niet meer het vliegen. Wat mij betreft laten ze het er gewoon uit.
Ik wel. Zeker omdat je in veel gebieden continu achter takken, boomstammen, minirotsjes, hekjes en weet ik wat blijft hangen. Heel irritant dat de Paladin Charger niet eens over een kiezelsteen kan springen soms. Ook dat je vaak maar aan één kant een berg(je) op kan rennen, op de één of andere manier zit ik altijd aan de kant waar dit niet kan en ren ik er ook nog eens zo omheen dat ik me een ongeluk zoek naar het paadje omhoog. Nee, mooie scenery hoor, maar nu ken ik het wel en doe mij maar vliegen
Vliegen is in sommige gevallen wel makkelijker, maar ik vermaak me prima in Legion zonder. Ik kom overal snel genoeg met flight paths, de whistle en dingen als de kite / emerald winds.
In ander nieuws;
De Diablo 20th anniversary dingen zijn een beetje aangekondigd.
Voor WoW is daarbij het volgende genoemd:
In ander nieuws;
Bron: http://us.battle.net/d3/e...ears-of-diablo-12-28-2016Strange things are afoot in the world of Azeroth as denizens of Sanctuary cross over into an unfamiliar world.
[ Voor 49% gewijzigd door icemotion op 29-12-2016 11:27 ]
Het deuntje van Tristram... i LOVE it!
Mini invasie met Diablo mobs? Op zich hebben ze tech (zie Legion invasions) om hier iets leuks van te maken. Maar is er dan niks in de patch te zien qua new models?icemotion schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:13:
Vliegen is in sommige gevallen wel makkelijker, maar ik vermaak me prima in Legion zonder. Ik kom overal snel genoeg met flight paths, de whistle en dingen als de kite / emerald winds.
In ander nieuws;
[...]
Bron: http://us.battle.net/d3/e...ears-of-diablo-12-28-2016
Ah er staat wat info op mmo-champ:
Diablo 20th Anniversary Event
The Diablo 20th Anniversary event is coming soon! There is an achievement, music, and some items associated with the event. The Treasure Demons and their Sanctuary Coins from Beta may also be related.
Achievement: Diablo's 20th Anniversary There is no cow level.
Level Type Name
20 Other Twelve-String Guitar (toy)
110 Bag Horadric Satchel (28 slot bag)
66 Other Stone of Jordan
1 Other Tome of Town Portal
1 Other Scroll of Town Portal
1 Other Blank Diabolic Tome
1 Other Small Charm of Life
1 Other Small Charm of Inertia
1 Other Large Charm of Strength
1 Other Large Charm of Dexterity
1 Other Serpent's Grand Charm
1 Other Stalwart's Grand Charm
[ Voor 34% gewijzigd door junglebeast op 29-12-2016 14:11 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Gisteren overigens beetje met m'n Demon Hunter gespeeld. Half leveltje gedaan, daarna bedacht ik mij dat ik met m'n level 110 warrior en rogue nog even de World Boss moest gaan doen. M'n Warrior heeft de trinket in warforged vorm mogen looten. Rogue enkel goud. Zodra ik thuis ben zal ik m'n paladin nog even langs het baasje sturen.
Verwijderd
Zou als je d3 hebt volgende week even inloggen.. dan kan je een 16 level's dungeon doen in d1 stijl. Grafisch hebben ze het opgepoetst en er zijn een paar hele leuke transmo items te halen.icemotion schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:13:
In ander nieuws;
[...]
Bron: http://us.battle.net/d3/e...ears-of-diablo-12-28-2016
Ga zelf dat nieuwe season ook weer even doen.. wow is beetje in verzadiging-fase beland.. doe wekelijks een hc raid en dan nog wat wq/mhytics+, maar nu de wapens op 35 zitten wacht ik die nighthold eigenlijk alleen af.
Heb je de addons ook al eens helemaal uitgezet? Ik had laatst mega lag in de dk classhall en soms als ik bij een flightpath aankwam. Boosdoener bleek weak aura's te zijn.Raven__NL schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:37:
ISP; Ziggo
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2016 15:57 ]
Ik heb op dit moment ook erg veel last van een erg onstabiele connectie met wow. Normaal heb ik rond de 12ms en stabiel en nooit problemen. Maar de laatste 2-3 dagen schiet hij vaak omhoog met lag spikes tot de 1k. Ik heb alles geprobeerd, addons uitschakelen etc. Lange ping sessies naar google dns/tweakers, geen een packet dropped wanneer dan ook. Maar in WoW is het echt bijna niet speelbaar af en toe. Ik heb geen idee wat ik nog kan doen dan hopen dat dit wordt opgelost.Raven__NL schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:37:
ISP; Ziggo
Battlenet looking glass en pathping's naar blizzard geeft ook niet veel inzicht. Alles verdwijnt in interne netwerken waar icmp packets worden gedropt. Beetje moeilijk om vast stellen waar het probleem ligt.
Maar ben blij dat ik te minste niet de enigste ben. Als iemand nog een idee heeft, dan hoor ik het graag.
Gisteren net mijn fury warrior op 110 gekregen maar om daar een beetje fatsoenlijke dps uit te halen is nog niet gemakkelijk. Oke zijn ilvl is rond de 780 ergens maar mijn rogue deed met dat ilvl al een stuk meer.
De komende dagen maar even bezig om hem te gearen.
Ik heb ook het vermoeden dat m'n outlaw rogue een stuk sterker is met hetzelfde ilvl. Volgens mij is dat gewoon wat het is.Carthrax schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 07:59:
Gisteren net mijn fury warrior op 110 gekregen maar om daar een beetje fatsoenlijke dps uit te halen is nog niet gemakkelijk. Oke zijn ilvl is rond de 780 ergens maar mijn rogue deed met dat ilvl al een stuk meer.
Ik ga kijken dit weekend eens even m'n Demon Hunter op 110 te krijgen. Daarna is m'n survival hunter aan de beurt heb ik bedacht.
Ja ik ga ook even kijken wat het volgende project zal zijn. Ik probeer altijd eerst zoveel mogelijk mijn gnomish army op max te krijgen Helaas is een DH niet mogelijk als gnomeRustStorm schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 08:08:
[...]
Ik heb ook het vermoeden dat m'n outlaw rogue een stuk sterker is met hetzelfde ilvl. Volgens mij is dat gewoon wat het is.Maar aan de anderen kant... misschien pruts ik wel immens met m'n warrior. ^_^
Ik ga kijken dit weekend eens even m'n Demon Hunter op 110 te krijgen. Daarna is m'n survival hunter aan de beurt heb ik bedacht.
Net zoals in iedere voorgaande expansion is fury erg afhankelijk van gear. Maar waar je normaal pas aan het einde van een expansion dat gearlevel kon bereiken (aangezien je een bepaalde hoeveelheid crit nodig had), kan dat gelukkig nu al een stuk sneller. Haste is nu een belangrijke stat. Zodra je ~23-26% haste hebt wordt je rotatie een stuk vloeiender en je rage income een stuk beter. Dit heeft weer als gevolg dat je enrage uptime een stuk beter wordt wat je mastery weer een stuk sterker maakt. En met de juiste legendaries (helm/ring) zit je helemaal goed. Ik heb zelf de ring en gebruik BT eigenlijk best weinig doordat ik zoveel rage en ring procs krijg dat het meer RB > Execute > Rampage > repeat is geworden voor mij. Zal met de nerf op de ring in volgende patch wel weer wat minder worden.RustStorm schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 08:08:
[...]
Ik heb ook het vermoeden dat m'n outlaw rogue een stuk sterker is met hetzelfde ilvl. Volgens mij is dat gewoon wat het is.Maar aan de anderen kant... misschien pruts ik wel immens met m'n warrior. ^_^
Op mijn 850 ww monk was ik met guildies in m+ bezig en de damage die ik daar over het algemeen aan het doen was, was gelijk of meer als wat ik op mijn warrior kan doen met 880 ilvl (average dps over de hele dungeon). Maar dit soort zaken zal je altijd hebben, dat sommige classes het meteen goed doen zodra ze max level zijn terwijl andere afhankelijk zijn van bepaalde breakpoints/stat stacking (bijv. crit voor fire mages, mastery voor arms warriors).
De eeuwig voortdurende discussie (met jezelf) over welke alt je nieuw leveling project wordtCarthrax schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 08:23:
[...]
Ja ik ga ook even kijken wat het volgende project zal zijn. Ik probeer altijd eerst zoveel mogelijk mijn gnomish army op max te krijgen Helaas is een DH niet mogelijk als gnome
Ik heb dat ook allemaal gedaan en ondervond ook geen packetloss. Onderweg in de traces zag ik wel een verhoogde ping maar op de momenten toen ik liet lopen ging het al een stuk beter. Sinds gistermiddag kan ik weer een beetje normaal spelen tov de dagen daarvoor.[rogi] schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 06:14:
[...]
Ik heb op dit moment ook erg veel last van een erg onstabiele connectie met wow. Normaal heb ik rond de 12ms en stabiel en nooit problemen. Maar de laatste 2-3 dagen schiet hij vaak omhoog met lag spikes tot de 1k. Ik heb alles geprobeerd, addons uitschakelen etc. Lange ping sessies naar google dns/tweakers, geen een packet dropped wanneer dan ook. Maar in WoW is het echt bijna niet speelbaar af en toe. Ik heb geen idee wat ik nog kan doen dan hopen dat dit wordt opgelost.
Battlenet looking glass en pathping's naar blizzard geeft ook niet veel inzicht. Alles verdwijnt in interne netwerken waar icmp packets worden gedropt. Beetje moeilijk om vast stellen waar het probleem ligt.
Maar ben blij dat ik te minste niet de enigste ben. Als iemand nog een idee heeft, dan hoor ik het graag.
Ik vermoed bij mij dat het toch een connectie probleem (Ziggo) was. Want ook met Netflix had i namelijk issues. Waar ik normaal altijd 4k zonder problemen stream kwam in nu ook niet hoger dan SD kwaliteit. Ook dat is sinds gistermiddag weer opgelost.
Ben benieuwd of het vandaag net zo goed gaat of zelfs beter.
Ohhh eeen gnome demon hunter, hoe tof zou dat zijn! =DCarthrax schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 08:23:
[...]
Ja ik ga ook even kijken wat het volgende project zal zijn. Ik probeer altijd eerst zoveel mogelijk mijn gnomish army op max te krijgen Helaas is een DH niet mogelijk als gnome
Nog even een dagje werken en dan kan ik eens gaan bepalen wat te doen.
Mensen die Gnome spelen .......RustStorm schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 08:42:
[...]
Ohhh eeen gnome demon hunter, hoe tof zou dat zijn! =D
Heb dat nooit begrepen
FUMES et CARNES
Ik ben ook een complex mensIusedto schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:01:
[...]
Mensen die Gnome spelen .......
Heb dat nooit begrepen
Doe je goed

Zit helaas nog op mijn werk en het is wel heel erg rustig zeg. Zelfs de telefoon gaat niet over.
FUMES et CARNES
Gisteren begonnen aan een tweede artifact voor mijn Shadow Priest, dus de Discipline questline gedaan. Het doel is uiteindelijk ook om te healen, ik ben altijd Disc geweest want Shadow was altijd een ondergeschoven DPS-kindje.. altijd onderaan de rankings en dps lijsten. Holy heb ik al jaren geen ervaring mee dus daar waag ik me niet aan.
Ik dus de questline als Shadow doen, maar dat viel vies tegen. Je hebt gewoon niet genoeg DPS en healing om jezelf in leven te houden. Dus toen maar als Disc gedaan. Dat ging beter, maar best pittig! En even wennen dat ik als Disc dus meer dps én meer healing doe, dan mijn Shadow spec... Bizar om te zien. Alles is nu gebaseerd op dps doen om te healen, nog meer dan in WoD. Waar mijn Shadow spec moeite heeft om 70k dps te halen (ilvl 798) doet mijn Disc al tussen de 100K sustained tot 150K burst dps op dat ilvl. Bizar.
Ohja, ik heb met Timewalking dungeons een wapen gewonnen (ilvl 820) dat beter is dan mijn artifact weapon (ilvl 801)... da's ook best bijzonder haha.
Ik dus de questline als Shadow doen, maar dat viel vies tegen. Je hebt gewoon niet genoeg DPS en healing om jezelf in leven te houden. Dus toen maar als Disc gedaan. Dat ging beter, maar best pittig! En even wennen dat ik als Disc dus meer dps én meer healing doe, dan mijn Shadow spec... Bizar om te zien. Alles is nu gebaseerd op dps doen om te healen, nog meer dan in WoD. Waar mijn Shadow spec moeite heeft om 70k dps te halen (ilvl 798) doet mijn Disc al tussen de 100K sustained tot 150K burst dps op dat ilvl. Bizar.
Ohja, ik heb met Timewalking dungeons een wapen gewonnen (ilvl 820) dat beter is dan mijn artifact weapon (ilvl 801)... da's ook best bijzonder haha.
Die scaling voor die artifact questlines werkt ook niet helemaal lekker wanneer je 110 bent. Dan zijn die dingen aardig overtuned voor het gearlevel dat je hebt als je net 110 hebt aangetikt. Ik zorg er ook voor dat ik die quests al doe op 102 en kan ook iedereen aanraden die afgerond te hebben voordat ze 110 aantikken.Soeski schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:28:
Ik dus de questline als Shadow doen, maar dat viel vies tegen. Je hebt gewoon niet genoeg DPS en healing om jezelf in leven te houden.
Ik vond het questen als Disc verschrikkelijk saai. Ben er eerlijk gezegd al in de beginzone mee gestopt.
Zal wel aan mij leggen maar ik had geen zin om er mee door te gaan
FUMES et CARNES
Ik heb het gemerkt inderdaad! Als je 102-109 bent dan is het prima, maar bij 110 zijn de mobs meteen een heel stuk sterker en kom je er niet zo makkelijk met je 110 en ilvl 770-780. Mede omdat je dan een wapen moet kopen voor je andere spec bij de vendor, die niet zo sterk is.Noiz schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:31:
[...]
Die scaling voor die artifact questlines werkt ook niet helemaal lekker wanneer je 110 bent. Dan zijn die dingen aardig overtuned voor het gearlevel dat je hebt als je net 110 hebt aangetikt. Ik zorg er ook voor dat ik die quests al doe op 102 en kan ook iedereen aanraden die afgerond te hebben voordat ze 110 aantikken.
Saai? Ik vind het arsenaal aan spells best lekker eigenlijk, en de dps is hoger dan met shadow spec momenteel. Je gaat gewoon niet dood! (ok, het kan wel, maar de survivability is behoorlijk terwijl je ook nog flink staat te knallen).Iusedto schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:32:
Ik vond het questen als Disc verschrikkelijk saai. Ben er eerlijk gezegd al in de beginzone mee gestopt.
Shadow is in zijn current state niet te evenaren kwa DPS in raids.
*cough* Surrender to Madness *cough*
ik hou er tevens absoluut niet van - krijg het altijd helemaal benauwd.
[ Voor 3% gewijzigd door Dooiedibbes op 30-12-2016 10:58 ]
PSN: Eczeem
Verwijderd
Ik had dat op mijn warrior ook toen ik fury even snel dacht te unlocken op 110. Die groepjes mobs in dat eerste dropje nekte mij toen gewoon.. moest echt food gebruiken na elke pull.. was best bizar de boss mobs lagen zo plat, maar die packs waren dodelijkNoiz schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:31:
[...]
Die scaling voor die artifact questlines werkt ook niet helemaal lekker wanneer je 110 bent. Dan zijn die dingen aardig overtuned voor het gearlevel dat je hebt als je net 110 hebt aangetikt. Ik zorg er ook voor dat ik die quests al doe op 102 en kan ook iedereen aanraden die afgerond te hebben voordat ze 110 aantikken.
Mocht ik nog een toon gaan levelen dan zeker idd rond de 102 alle artifacts unlocken
Ik doelde met "momenteel" wel gebaseerd op mijn huidige ilvl. Ik geloof best als je verder bent, dat Shadow de Disc outdpst. Zou gek zijn als dit niet zo wasDooiedibbes schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:58:
Shadow is in zijn current state niet te evenaren kwa DPS in raids.
Surrender to Madness is denk ik ook niet mijn keuze; ik ga voor Legacy of the Void. Iets meer rust en niet heel veel minder dps.
Saai is misschien niet het juiste woord maar ik kon er gewoon niet aan wennen.Soeski schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:50:
[...]
Saai? Ik vind het arsenaal aan spells best lekker eigenlijk, en de dps is hoger dan met shadow spec momenteel. Je gaat gewoon niet dood! (ok, het kan wel, maar de survivability is behoorlijk terwijl je ook nog flink staat te knallen).
Speel ook bijna 12 jaar melee dus dat zal ook wel mee spelen
FUMES et CARNES
Ah ja inderdaad haha.Soeski schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:09:
[...]
Ik doelde met "momenteel" wel gebaseerd op mijn huidige ilvl. Ik geloof best als je verder bent, dat Shadow de Disc outdpst. Zou gek zijn als dit niet zo was
Surrender to Madness is denk ik ook niet mijn keuze; ik ga voor Legacy of the Void. Iets meer rust en niet heel veel minder dps.
Maar als je S2M echt onder de knie hebt kun je rekenen op een 1ste plek of minimaal een top 3 spot in je dps meter (kan ook niet anders met het high risk/high reward principe) Met LotV mag je blij zijn als je in de top10 komt.
Helaas krijg ik het niet onder de knie

Dit is wel in een raid omgeving.
Ranged lukt het me om een of andere reden ook niet goed om vol te houden met spelen. Daarom zijn ook altijd m'n melee characters als eerste max level, iedere xpack weer. Hunter kon ik nog wel waarderen, echter is deze nu ook melee geworden.Iusedto schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:27:
[...]
Saai is misschien niet het juiste woord maar ik kon er gewoon niet aan wennen.
Speel ook bijna 12 jaar melee dus dat zal ook wel mee spelen
Bij mij is dat dus precies andersom. Ik ben een fan van de instances. Als je dan in melee range op een boss staat te hakken heeft dat voor mij toch minder charme dan wanneer je dit van een afstand doet.RustStorm schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:35:
[...]
Ranged lukt het me om een of andere reden ook niet goed om vol te houden met spelen. Daarom zijn ook altijd m'n melee characters als eerste max level, iedere xpack weer. Hunter kon ik nog wel waarderen, echter is deze nu ook melee geworden.
Verwijderd
Gisteren bijna Helya heroic down. Helaas reageerde mijn toestenbord niet meer en kon ik niet meer healen aan het eind.
Ik dacht dat die kaduuk was, geef een flinke mep en toen was hij dat echt. Nieuw toetsenbord aangesloten, weer geen sjoege, bleek een Lua error al mijn toetsaanslagen op te vreten.
Beetje jammer van een blijkbaar nog prima G15 toetsenbord, morgen maar even naar de winkel voor een nieuwe
Eens kijken of ik voor Cherry MX red of brown ga...
Ik dacht dat die kaduuk was, geef een flinke mep en toen was hij dat echt. Nieuw toetsenbord aangesloten, weer geen sjoege, bleek een Lua error al mijn toetsaanslagen op te vreten.
Beetje jammer van een blijkbaar nog prima G15 toetsenbord, morgen maar even naar de winkel voor een nieuwe
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2016 11:42 ]
Ik wou net zeggen; je weet dat de G15 al 5 jaar niet meer gemaakt wordt?Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:42:
Gisteren bijna Helya heroic down. Helaas reageerde mijn toestenbord niet meer en kon ik niet meer healen aan het eind.
De mijne is ook overleden, maar gebruik nu al wel heel lang de G19, en die wordt ook al 1,5 jaar niet meer gemaakt geloof ik. Zo helpt een LUA error je nog eens aan nieuwe spullen
Ligt het aan mij of... is de background van de demon hunter selection screen gewijzigd?
ik denk dat ik hallucineer...
Nog 2 levels te gaan met m'n DH. Zal het me lukken vandaag? Moet mezelf echt even dedicaten om het te regelen vermoed ik... Let's see what will happen!
ik denk dat ik hallucineer...
Nog 2 levels te gaan met m'n DH. Zal het me lukken vandaag? Moet mezelf echt even dedicaten om het te regelen vermoed ik... Let's see what will happen!
[ Voor 57% gewijzigd door RustStorm op 31-12-2016 11:48 ]
Beste wensen allemaal!
Verwijderd
Ondanks dat ik zelf geen WoW meer speel wens ik iedereen in dit forum uiteraard nog wel het beste voor 2017 en veel epische momenten / plezier in WoW toe.RustStorm schreef op zondag 1 januari 2017 @ 10:50:
Beste wensen allemaal!
Beste wensen inderaad
.
Is er trouwens vandaag de dag niet meer te doen in Darkmoon Faire ?
Heb vandaag na paar uur vissen de nieuwe mount gehaald.
Maar volgens mij is hier alles wel mee gedaan ?? Of zie ik nog wat boven het hoofd ?
Is er trouwens vandaag de dag niet meer te doen in Darkmoon Faire ?
Heb vandaag na paar uur vissen de nieuwe mount gehaald.
Maar volgens mij is hier alles wel mee gedaan ?? Of zie ik nog wat boven het hoofd ?
Beste wensen
Afgelopen weekend even alle 5 de timewalking dungeons gedaan, wil ik hem inleveren heeft de quest gever nog de quest, ik even kijken....crap quest log vol. Ik dacht hem even snel op te pakken voordat we met de groep er in gingen maar nooit opgevallen dat de melding kwam met q log vol ....ach ja. Jammer maar het was wel gezellig.
qua progressie is niet veel voor casual zodra je boven de 845 threshold qua gear komt.
Dus langzaam begint het weer op het slowdown punt te komen,
voor mij is dat zodra mijn 'fun' toons artifact lvl35 hebben bereikt op 1 (of meer) wapens.
inschatting dat ergens eind jan hooguit feb is.
De meeste tijd gaat nu uit naar healing op de druid, dat had ik echt niet zien aankomen.
zeker in dungeon vindt ik healen stuk fijner dan dps/tanking.
voor mij is dat zodra mijn 'fun' toons artifact lvl35 hebben bereikt op 1 (of meer) wapens.
De meeste tijd gaat nu uit naar healing op de druid, dat had ik echt niet zien aankomen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ik ben momenteel ook mijn Healing artifact een beetje aan het levelen om daar dungeons mee in te gaan. Ik speel doorgaans liever tank, maar dan wordt meteen van je verwacht dat je de perfecte routes weet etc.. en die weet ik nog niet omdat ik de dungeons so far redelijk geskipped heb door gebrek aan tijd.Teunis schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:40:
qua progressie is niet veel voor casual zodra je boven de 845 threshold qua gear komt.
Maar nu dus healing artifact levelen en daarmee gewoon eens wat heroics gaan doen.. en als ik de dungeons dan n beetje ken ga ik wel weer tanken, want dat vind ik stiekem toch cooler.
Is er een manier om te zien welk AK-level je hebt?
Bij je artifact scherm linksboven op het artifact-level staan. in de tooltip verschijnt het AK-level._Peter2_ schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:39:
Is er een manier om te zien welk AK-level je hebt?
Het is mij toch wel gelukt om m'n DH level 110 te krijgen gisteren.
dus een max level op nieuwjaarsdag. Toch wel grappig.
Zal me nu gaan focussen op beetje gearen en daarna weer aan het levelen geblazen.
Gratz !!RustStorm schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:00:
Het is mij toch wel gelukt om m'n DH level 110 te krijgen gisteren.dus een max level op nieuwjaarsdag. Toch wel grappig.
Zal me nu gaan focussen op beetje gearen en daarna weer aan het levelen geblazen.
Lekker bezig hehe
FUMES et CARNES
Ben het nieuwe jaar goed begonnen zullen we maar zeggen.
Hebben jullie nog WoW-doelen gesteld voor dit jaar?
Verwijderd
Het is een G910 met Romer-G switches geworden. Heb in de winkel even met veel opties kunnen typen en deze beviel me goed. Lineaire switches en ook lekker voor gewoon typen.
(Voelt als Cherry MX silent red.)
Dat ding ziet er mooi uit!Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:39:
Het is een G910 met Romer-G switches geworden. Heb in de winkel even met veel opties kunnen typen en deze beviel me goed. Lineaire switches en ook lekker voor gewoon typen.
Top toetsenbord, werkt erg prettig in WoW. Ook de macro keys zijn een uitkomst. Nee, voor mij geen ander meer.Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:39:
-= Very annoying forum person =-
Ja mijn Resto Artifact staat nu op 40, das toch een lekker 7,5% extra healing. Nu werk ik mijn Guardian bij tot 35. Die gebruik ik meer voor WQs en Dungeons. Balance laat ik nu maar even voor wat het is. Ben niet zo kapot meer van de speelstijl.icemotion schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:23:
[...]
Ik ben momenteel ook mijn Healing artifact een beetje aan het levelen om daar dungeons mee in te gaan. Ik speel doorgaans liever tank, maar dan wordt meteen van je verwacht dat je de perfecte routes weet etc.. en die weet ik nog niet omdat ik de dungeons so far redelijk geskipped heb door gebrek aan tijd.
Maar nu dus healing artifact levelen en daarmee gewoon eens wat heroics gaan doen.. en als ik de dungeons dan n beetje ken ga ik wel weer tanken, want dat vind ik stiekem toch cooler.
Komende weken focusses op ToV HC en kijken hoever we daar in komen. Hopelijk nog wat goeie progress op Helya voordat Nighthold open gaat.
Ik heb ergens begin vorig jaar een Corsair K70 voor net onder de 100 euro kunnen kopen met brown switches. En dat is toch een heerlijk toetsenbord. Voelt gewoon stevig aan. En kan er prima keys mee spammen voor WoW. Meestal als tank dan hé.. swipe spam ftw.RustStorm schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:44:
[...]
Dat ding ziet er mooi uit!Ik ben nog niet toe aan een nieuw toetsenbord, maar de mechanische switches trekken met toch wel, om wat voor een reden dan ook (nog helemaal geen ervaring mee namleijk).
[ Voor 60% gewijzigd door junglebeast op 02-01-2017 12:01 ]
Zijn er nog mensen actief op Stormscale?
Wij zijn met 2 man en reizen guilds af xD
Ik speel momenteel een DH (tank) (846)
en vanavond heb ik ook een 110 resto druid erbij.
Wij zijn met 2 man en reizen guilds af xD
Ik speel momenteel een DH (tank) (846)
en vanavond heb ik ook een 110 resto druid erbij.
Pfff ik kan wel merken dat ik de afgelopen dagen er niet bij was met mijn hoofd. Zag dat ik op mijn WW monk een intellect trinket equipped heb. Waarschijnlijk dacht ik mooi upgrade en equippen maar zonder ook daadwerkelijk naar de stats te kijken. DOH!
Permanent stoppenRustStorm schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:22:
[...]
Hebben jullie nog WoW-doelen gesteld voor dit jaar?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Dat is zeer vooruitstrevend! ^_^
Komt de al oude vraag weer: Can I have your stuff?
Deze quests kun je ook via je dungeon journal accepteren, mogelijk dat dit je limiet negeert.Carthrax schreef op maandag 2 januari 2017 @ 08:54:
Beste wensenAfgelopen weekend even alle 5 de timewalking dungeons gedaan, wil ik hem inleveren heeft de quest gever nog de quest, ik even kijken....crap quest log vol. Ik dacht hem even snel op te pakken voordat we met de groep er in gingen maar nooit opgevallen dat de melding kwam met q log vol ....ach ja. Jammer maar het was wel gezellig.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ik kan uit ervaring vertellen dat stoppen een vrij pittige opgave is
FUMES et CARNES
Nope; quest log vol is quest log vol. Van die items met een auto accept quest doen het ook niet als je questlog vol is.Zethiel schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:01:
[...]
Deze quests kun je ook via je dungeon journal accepteren, mogelijk dat dit je limiet negeert.
Overigens is dat wat mij betreft wel een limiet die ze er eens af mogen halen. Die zit er al in sinds het begin... en ik zie het nut er niet van.
ben nu bezig met Broken Isles pathfinder.
Echter vroeg ik me af, wanneer ik bv alle quests in Azsuna doe op mijn druid. En heel Highmountain al heb gedaan op mijn priest. Tellen deze dan samen in het geheel, voor de achievement?
Echter vroeg ik me af, wanneer ik bv alle quests in Azsuna doe op mijn druid. En heel Highmountain al heb gedaan op mijn priest. Tellen deze dan samen in het geheel, voor de achievement?
Wat is een veilige manier om een account aan iemand te overhandigen? Even voor de duidelijkheid: Gaat niet om account sharing of verkoop.
Je inloggegevens geven.Thommes schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:09:
Wat is een veilige manier om een account aan iemand te overhandigen? Even voor de duidelijkheid: Gaat niet om account sharing of verkoop.
@Dooie: volgens mij moet je het op een character allemaal behalen en is de uiteindelijk achievement waardoor je kunt vliegen accountwide.
Ah ok, zon vermoeden had ik al. Bedankt!RustStorm schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:19:
[...]
Je inloggegevens geven.![]()
@Dooie: volgens mij moet je het op een character allemaal behalen en is de uiteindelijk achievement waardoor je kunt vliegen accountwide.
De achievements hiervoor zijn account wide.Dooiedibbes schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:02:
ben nu bezig met Broken Isles pathfinder.
Dus als je op je ene char Aszuna hebt gedaan en op een ander High Mountain dan heb je voor beide de progress.
Zie: http://www.wowhead.com/broken-isles-pathfinder-flying-guide
Broken Isles Explorer has account-wide progress, so you can explore different zones on different characters. The same character must explore each area of a single zone though.
Peter heeft je het juiste antwoord gegeven.Dooiedibbes schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:29:
[...]
Ah ok, zon vermoeden had ik al. Bedankt!

Ik meen me te herinneren dat dit in WoD niet zo was; het moest allemaal op 1 char.RustStorm schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:47:
[...]
Peter heeft je het juiste antwoord gegeven.Ik heb gefaald!
Daarom was ik er ook gemakshalve zonder " onderzoek " van uit gegaan dat het ook nu zo werkt... Maar zoals je ziet, nergens meer klakkeloos vanuit gaan tegenwoordig. ^_^Soeski schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:01:
[...]
Ik meen me te herinneren dat dit in WoD niet zo was; het moest allemaal op 1 char.
Gaat trouwens niet helemaal lekker met die tool waarbij je kunt zien hoe ver je bent.
Hij geeft aan bij Nightfallen op 0.00% reputation te staan. Heb toch al reeds the achievement Good Suramaritan en ben dus reeds exalted.
Hij geeft aan bij Nightfallen op 0.00% reputation te staan. Heb toch al reeds the achievement Good Suramaritan en ben dus reeds exalted.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.