Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
RaseriaN schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:39:
[...]

Alle content in je eentje? Dus je wilt zeggen dat je met Vanilla-WoW geen 60 kan worden of het verhaal ontdekken als je alleen speelt? Dungeons en Raid's zijn gewoon geen solo content en zijn wat mij betreft geen onderdeel van je argument. Waar Vanilla-WoW tekort schiet/schoot (zoek maar eens een groep voor een Dungeon of Raid) is echt stukken makkelijker geworden in latere expansions en stelt je met meer mensen in contact van diverse servers/realms!

Groepje mensen bij elkaar brengen is ook wat je er zelf van maakt. Weet zeker als je op beide omgevingen een Guild zou starten met de wens om casual te raiden en alts te levelen het echt wel zal lukken hoor! ;)
Lvl 60 worden in je eentje is zeker te doen, maar dat is niet alle content, om verder te komen zul je moeten communiceren. Dat is zeker niet meer het geval, of wil je zeggen dat je daadwerkelijk met mensen communiceert om LFR en LFG te doen?

Ze hebben het MMO gedeelte weggehaald door LFR en LFG, er is geen sociale laag nodig om alle content te doen. Alleen in de moeilijkste modus is dat nog nodig, het gaat mij niet om de moeilijkste modus, het gaat mij om content ervaren met een leuke groep mensen.
RustStorm schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:47:
Waarom laten we elkaar niet gewoon in elkaars waarde en maken we er geen "gevecht" van wat beter of slechter is? Want het betreft hier meningen en daar kan je heeeeeeel lang over discussiëren. :)
geheel mee eens, ik laat het hier ook bij.

[ Voor 12% gewijzigd door Flaat op 19-12-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Wat belangrijk is in de vanilla WoW discussie is waar World of Warcraft vandaan komt.
Het was de eerste echt grote MMO van blizzard, waarbij de focus vooral lag op het ontdekken van de wereld en het mensen langdurig binden aan het spel. Daarom waren de quest ook volledig verspreid over de wereld en was je veel tijd kwijt aan reistijd. Ook het raiden was nog niet van het niveau zoals het nu is.

Er werd wel iets gedaan aan logs etc, maar het was niet zo extreme als nu. Detail video's als fatboos waren nog geen gemeengoed en was vooral zelf veel uitzoeken. Tegenwoordig is het zoiets als : Fatboss deed het zo, dus dit is de manier. Raid-quality en leveling is een stuk aangenamer/eenvoudiger geworden, maar het geduld is hiermee omgekeerd evenredig afgenomen. Nu hoor je 2 weken nadat nieuwe content gereleased wordt al dat het generfed moet worden, is te moeilijk. Dit is met BWL/MoltenCore na mijn weten niet gebeurd en dit was voor veel guilds wel een struikelblok (ook omdat het toen 40 spelers nodig waren). Volhardendheid werd toen beloond en de top liepen altijd te pronken in IF (wat toen de main citadel was ipv Stormwind)

Als oldschool raider nis ik de tijd wel eens, vooral omdat je met een groep van 60 man was waar je samen moest werken om iets te bereiken. Waarbij je voor elke class 8 spelers had terwijl er maar 5 meekonden, dus dat je moest rouleren, een Eigen channel per class om indepht tactics door te nemen was ook zeer leuk. Wat ik niet mis is de dagtaak die je had om alle materials te verzamelen. Heeft me bijna mijn baan gekost op een gegeven moment maar op tijd tot inkeer gekomen.

Maar meest belangrijke aspect wat WoW leuk maakt is de guild waar je in zit. Alles kan nog zo goed zijn in het spel, als je in een guild zit met alleen azijnzeikers, dan zal je nooit dezelfde voldoening hebben als iemand die al 6 jaar in dezelfde guild zit met een vaste core en over van alles en nog wat kan praten ipv alleen maar over DPS etc. Als ik voor mezelf mag spreken ben ik weer blij zo een guild op Lightbringer gevonden te hebben waar ik met plezier mee samenspeel na de ramp-expension WOD waar ik wel 8 guilds (op Ragnaros) heb gehad en de basis was voor een 10-maanden WoW-break.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Gisteren weer aan t rond dwalen geweest...
.. lvl 100 hunter opgepakt, maar reeds al 3x naar 110 gegaan met andere chars.. meh..
.. nieuwe char aangemaakt op andere server, even helemaal opnieuw beginnen.. meh..
.. nieuw account aangemaakt om écht helemaal opnieuw te beginnen.. meh..
.. nostalrius/elysium aan de praat krijgen, maar site om te registeren lag vaak plat.. meh..
wat is dat toch.. is de koek echt op? heb nog Cities Skylines, Planet Coaster, Witcher 3 liggen, maar stuk voor stuk games waar je toch wel een hele avond voor moet zitten mijns inziens.. WoW kan je dan nog makkelijk even uurtje doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:58
Nou, laatste tijd maar weinig tijd voor WoW vanwege andere verplichtingen en Final Fantasy XV. Ben bezig een druid te gearen nadat mijn mage en warrior toch redelijk verstoffen op lvl 110. Mijn paladin op lvl 102 is blijven hangen en de demon hunter en gewone hunter op lvl 101 blijven staan. Ik kan me er niet toe zetten om meer characters te levelen, laat staan als ze nog sub 100 zijn (heb nog een warlock op 91 bijvoorbeeld). Een rogue (waar mijn lvl 100 boost aan is verspild) kan me ook niet echt boeien.

Emerald Nightmare heb ik tot normal gezien, 5 mans tot mythic, world quests komen mijn neus uit zodra er geen rewards meer zijn (resources en gold zijn geen rewards imo). Op mijn mage zijn alle champions lvl 850 met items (zelfs de inactive ones)...

Het lijkt erop of dat Legion zijn glans een beetje verloren heeft voor mij... let op dat ik voor mij erbij zeg, maar ik lees tussen de regels door dat meer mensen het zo voelen. Jammer eigenlijk, want de lol in het begin was er zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Tarz schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:40:
Op mijn mage zijn alle champions lvl 850 met items (zelfs de inactive ones)...
Gewoon interesse: heeft het zin om je item level op je followers > 850 te brengen?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
marijnvtg schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:54:
Gisteren weer aan t rond dwalen geweest...
.. lvl 100 hunter opgepakt, maar reeds al 3x naar 110 gegaan met andere chars.. meh..
.. nieuwe char aangemaakt op andere server, even helemaal opnieuw beginnen.. meh..
.. nieuw account aangemaakt om écht helemaal opnieuw te beginnen.. meh..
.. nostalrius/elysium aan de praat krijgen, maar site om te registeren lag vaak plat.. meh..
wat is dat toch.. is de koek echt op? heb nog Cities Skylines, Planet Coaster, Witcher 3 liggen, maar stuk voor stuk games waar je toch wel een hele avond voor moet zitten mijns inziens.. WoW kan je dan nog makkelijk even uurtje doen..
Dat denk ik ook altijd, even een uurtje wow doen, en dan zit je weer de hele avond mythic+ te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:48:
[...]

Gewoon interesse: heeft het zin om je item level op je followers > 850 te brengen?
De inactive ones natuurlijk niet. Maar de active ones sowieso wel; zorgt er voor dat je moeilijkere missies beter kan counteren. :) (hoger kan idd niet zoals Tarz terecht zegt :))

[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 20-12-2016 15:07 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:58
Hoger dan 850 kan niet. ik heb al mijn followers op 850. Dat is het maximale. Dan heb je meer succes chance op moeilijke missies, omdat je, als je een lager item lvl hebt niet kan profiteren van de skills die je nodig hebt om abilities te counteren in de missies.
_Peter2_ schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:48:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noiz schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:19:
[...]

Als je de originele Vanilla hebt gespeeld ga je dit niet herbeleven. De community die er toen was ga je niet terugkrijgen.
Over community gesproken. Zat zondag ochtend met een bakkie koffie een paar van die eieren te verzamelen van die harpies (die wq in highmountain). Zie ik ineens in het wit staan "ashole"

Dus ik zeg good morning sir... haha daarna dit gefrustreerde mannetje helemaal los... haha wat een community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:45:
[...]

Over community gesproken. Zat zondag ochtend met een bakkie koffie een paar van die eieren te verzamelen van die harpies (die wq in highmountain). Zie ik ineens in het wit staan "ashole"

Dus ik zeg good morning sir... haha daarna dit gefrustreerde mannetje helemaal los... haha wat een community
Het is nu niet zo dat dit vroeger niet gebeurde. Maar goed, in-game is een weergave van wat gaande is irl. En daar kan je je bij neer leggen en alleen maar gaan klagen of je probeert er het beste van te maken en de rotte appels te negeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook een beetje een mosterd na de maaltijd gevoel bij dat ap farmen nu? Zelf heb ik het tank wapen op 35, frost 33 en uh op 31. Met die hoge research zijn beide dps wapens binnen 1,5 week ook wel op 35 en daarna heb ik zoiets van het is het is wel best..

heb je AK op een lekker niveau en zie je echt de levels erbij komen, maar dan heb je het eigenlijk niet echt meer nodig. Die laatste 19 levels in je 4de trait zijn natuurlijk wel mega veel AP, maar zie dat toch echt een beetje als bezigheidstherapie voor een marginaal voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numaga
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 06:52
Valdourian schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:14:
[...]

nederlandse elite heet de guild.
gezellig groepje waarin ook geraid word enzo.
Vandaag ook maar eens weer begonnen met WoW......zit nu ook op Dreanor Horde....eerste char hier dus geen gold, dus van scratch herstarten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Numaga schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:49:
[...]

Vandaag ook maar eens weer begonnen met WoW......zit nu ook op Dreanor Horde....eerste char hier dus geen gold, dus van scratch herstarten. 8)7
Is toch juist wel heel leuk? :) lekker genieten van alles wat je gemist hebt. Gold komt vanzelf wel. en anders kan je altijd ene token kopen om die te verkopen op de AH voor ongeveer 100k :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numaga
Tot lvl 110 niet veel gold nodig behoudens mount leveling en dat zal geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 17:31
Gisteren nog een stuk of 16 Medallion of the legion gekocht omdat ze op t goedkoopste punt waren (3K gold per item), en meteen eventjes mn WoD pathfinder gehaald, wat makkelijker als ik een alt weer omhoog ga levellen , ik mis nog een priest ;)

Verder vind ik t momenteel wel goed op mn druid , ik heb de reps op exalted en mn artifacts zijn bijna ook vol, dus tijd voor maar wat anders , de goeie ouwe alt-leveling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:25
sabriel schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:43:
Wat belangrijk is in de vanilla WoW discussie is waar World of Warcraft vandaan komt.
Het was de eerste echt grote MMO van blizzard, waarbij de focus vooral lag op het ontdekken van de wereld en het mensen langdurig binden aan het spel. Daarom waren de quest ook volledig verspreid over de wereld en was je veel tijd kwijt aan reistijd. Ook het raiden was nog niet van het niveau zoals het nu is.

Er werd wel iets gedaan aan logs etc, maar het was niet zo extreme als nu. Detail video's als fatboos waren nog geen gemeengoed en was vooral zelf veel uitzoeken. Tegenwoordig is het zoiets als : Fatboss deed het zo, dus dit is de manier. Raid-quality en leveling is een stuk aangenamer/eenvoudiger geworden, maar het geduld is hiermee omgekeerd evenredig afgenomen. Nu hoor je 2 weken nadat nieuwe content gereleased wordt al dat het generfed moet worden, is te moeilijk. Dit is met BWL/MoltenCore na mijn weten niet gebeurd en dit was voor veel guilds wel een struikelblok (ook omdat het toen 40 spelers nodig waren). Volhardendheid werd toen beloond en de top liepen altijd te pronken in IF (wat toen de main citadel was ipv Stormwind)

Als oldschool raider nis ik de tijd wel eens, vooral omdat je met een groep van 60 man was waar je samen moest werken om iets te bereiken. Waarbij je voor elke class 8 spelers had terwijl er maar 5 meekonden, dus dat je moest rouleren, een Eigen channel per class om indepht tactics door te nemen was ook zeer leuk. Wat ik niet mis is de dagtaak die je had om alle materials te verzamelen. Heeft me bijna mijn baan gekost op een gegeven moment maar op tijd tot inkeer gekomen.

Maar meest belangrijke aspect wat WoW leuk maakt is de guild waar je in zit. Alles kan nog zo goed zijn in het spel, als je in een guild zit met alleen azijnzeikers, dan zal je nooit dezelfde voldoening hebben als iemand die al 6 jaar in dezelfde guild zit met een vaste core en over van alles en nog wat kan praten ipv alleen maar over DPS etc. Als ik voor mezelf mag spreken ben ik weer blij zo een guild op Lightbringer gevonden te hebben waar ik met plezier mee samenspeel na de ramp-expension WOD waar ik wel 8 guilds (op Ragnaros) heb gehad en de basis was voor een 10-maanden WoW-break.
Welke guild op lightbringer als ik vragen mag? (Collega lightbringer :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond is het weer tijd om een beetje te gamen. :) Kijken of ik de WQs (warrior, rogue en paladin) ga doen of dat ik me toch even ga focussen op m'n Demon Hunter. :D Wat vinden jullie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:28:
Vanavond is het weer tijd om een beetje te gamen. :) Kijken of ik de WQs (warrior, rogue en paladin) ga doen of dat ik me toch even ga focussen op m'n Demon Hunter. :D Wat vinden jullie? ;)
Moet je doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De demon hunter? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:59

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Modbreak:Ik heb de berichten omtrent Nostalrius verwijderd. Het is niet toegestaan om dat te bespreken aangezien het een vrij duidelijke overtreding is van de ToS.

p.s. bedankt voor de TR's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:24
Demon Hunter zeker, maar dan wel Horde en Vengeance Spec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:36:
[...]

Demon Hunter zeker, maar dan wel Horde en Vengeance Spec :P
Crap... daar gaat het mis... Alliance en Havoc spec. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
RustStorm schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:41:
[...]

Crap... daar gaat het mis... Alliance en Havoc spec. O-)
Ach we maken allemaal zo onze fouten ;) (just kidding heb zelf ook Horde en Alliance pupkes).

Over fouten gesproken:
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer Arms gespeeld. Ik haalde minder DPS dan met protection spec. Nu weet ik het zeker en blijf ik lekker tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Zojuist mijn 2e legendary gekregen op m'n warrior, van de worldboss. Naj'entus's Vertebrae, weet niet of ik er super happy mee moet zijn. Daar komt bij dat ik nog 12 dagen moet wachten op de legendary research :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Henkje.doc schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:51:
[...]
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer Arms gespeeld. Ik haalde minder DPS dan met protection spec. Nu weet ik het zeker en blijf ik lekker tanken.
Mja, heb je arms onder de knie (zo goed als op hetzelfde niveau als prot) en beide wapens op hetzelfde niveau? Met name dat eerst maakt een aanzienlijk verschil, alhoewel de cookie cutter arms spec niet heel bijzonder is.
Solictice schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:18:
Zojuist mijn 2e legendary gekregen op m'n warrior, van de worldboss. Naj'entus's Vertebrae, weet niet of ik er super happy mee moet zijn. Daar komt bij dat ik nog 12 dagen moet wachten op de legendary research :")
Ligt eraan wat je voornamelijk doet. Voor (mythic+) dungeons is die belt zeer nice in ieder geval. Voor raiding is ie een stuk minder. Maar goed, het is geen Prydaz of Sephuz, dus dat is altijd al goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Noiz schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:32:
[...]
Maar goed, het is geen Prydaz of Sephuz, dus dat is altijd al goed :P
Wat is er mis met Sephuz?
(Is de enige legendary die ik heb :) : op mijn DH )

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Noiz schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:32:
[...]

Mja, heb je arms onder de knie (zo goed als op hetzelfde niveau als prot) en beide wapens op hetzelfde niveau? Met name dat eerst maakt een aanzienlijk verschil, alhoewel de cookie cutter arms spec niet heel bijzonder is.

denk dat je daar een punt hebt. Heb zeker niet beide wapens op hetzelfde niveau. Dat is een verschil van 33 vs 14 oid.

Rotatie is een ander dingetje, dus misschien nog beter oefenen.
Weet alleen niet wat de cookie cutter build precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Nu online
_Peter2_ schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:39:
[...]

Hij wordt wel beter met 7.1.5, maar het is voor PvE niet echt de beste optie. Maar het blijft een 915ilvl natuurlijk dus qua stats is hij sowieso goed :)

heb zelf het geluk dat ik de 2 beste legendaries voor resto druid heb mogen looten :)

http://www.wowhead.com/item=137095/edraith-bonds-of-aglaya
http://www.wowhead.com/item=137042/tearstone-of-elune

[ Voor 19% gewijzigd door Bartske op 21-12-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numaga
Gisteren op mijn nieuwe server Dreanor een mage gemaakt...pfffff, mijn god boring en slow.
Dus vandaag een DK gemaakt met als doel om snel naar lvl 70 te gaan om vervolgens een Demon Hunter te kunnen beginnen.....Is tenslotte de snelste manier (zonder boost te kopen) om je eerste char op een nieuwe server tot lvl 110 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eparox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:10
Numaga schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:11:
Gisteren op mijn nieuwe server Dreanor een mage gemaakt...pfffff, mijn god boring en slow.
Dus vandaag een DK gemaakt met als doel om snel naar lvl 70 te gaan om vervolgens een Demon Hunter te kunnen beginnen.....Is tenslotte de snelste manier (zonder boost te kopen) om je eerste char op een nieuwe server tot lvl 110 te krijgen.
Kun je niet nog steeds een gratis class trial (100) aanmaken en vervolgens je demon hunter aanmaken? Vroeger werkte dat in ieder geval wel :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numaga
Eparox schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:14:
[...]

Kun je niet nog steeds een gratis class trial (100) aanmaken en vervolgens je demon hunter aanmaken? Vroeger werkte dat in ieder geval wel :P .
Dunno.....gelijk maar effies proberen.....wordt vervolgd.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numaga
Nope....trucje is niet meer mogelijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
_Peter2_ schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:39:
[...]
Bartske schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:33:
[...]
Hij wordt wel beter met 7.1.5, maar het is voor PvE niet echt de beste optie. Maar het blijft een 915ilvl natuurlijk dus qua stats is hij sowieso goed :)
Veel van mijn reacties komen uit het oogpunt van (mythic) raiding en daarin is Sephuz redelijk waardeloos aangezien je niet veel mogelijkheden (tijdens bossfights bijna geen) hebt om die proc te triggeren. Voor dungeons en world content is ie best aardig eigenlijk aangezien je veel mogelijkheden hebt om die proc te krijgen en voor veel classes is dat een goede proc.

Prydaz is voor een dps zo ongeveer de meest verschrikkelijke legendary in mijn ogen tenzij je rondloopt in totale gimp gear en voornamelijke solo content doet. Op mijn warrior gebruik ik een 890 Ursoc neck over Prydaz, simpelweg door de slechte stats. Als tank daarentegen is Prydaz erg goed en wordt ie in de volgende patch alleen maar beter.
De cookie cutter build is voor zover ik weet de FR build. Ontzettend saai, maar goed, als je geluk hebt doe je zieke dps :P En dat is ook wel een groot verschil in traits. Hoeveel verschil dat uiteindelijk maakt durf ik je niet te zeggen. Ook zijn er nog wel meer dingen die verschil maken zoals trinkets en dergelijke, de juiste stats (mastery > all voor arms) en in welke situatie je vergelijkt (single of multi target?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eparox
Numaga schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:19:
Nope....trucje is niet meer mogelijk ...
Ah, jammer. Excuses voor de dode mus :> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numaga
Eparox schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:27:
[...]

Ah, jammer. Excuses voor de dode mus :> .
Geen probleem ;) , ik ben nu lvl 64 dus de Demon Hunter gaat er vandaag nog wel komen, althans dat hoop ik. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eparox
Numaga schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:32:
[...]

Geen probleem ;) , ik ben nu lvl 64 dus de Demon Hunter gaat er vandaag nog wel komen, althans dat hoop ik. :9~
Hahaha, dat denk ik dan ook wel. Is DK nog steeds zo OP in blood spec met blood boil? Dat waren echt 2-shot praktijken toen ik de mijne ging levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numaga
Alle DK specs zijn op dit level 2 shot monsters. _/-\o_
Ik speel op het moment Unholy.

[ Voor 29% gewijzigd door Numaga op 21-12-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Nu online
Noiz schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:21:
[...]

[...]

Veel van mijn reacties komen uit het oogpunt van (mythic) raiding en daarin is Sephuz redelijk waardeloos aangezien je niet veel mogelijkheden (tijdens bossfights bijna geen) hebt om die proc te triggeren. Voor dungeons en world content is ie best aardig eigenlijk aangezien je veel mogelijkheden hebt om die proc te krijgen en voor veel classes is dat een goede proc.

Prydaz is voor een dps zo ongeveer de meest verschrikkelijke legendary in mijn ogen tenzij je rondloopt in totale gimp gear en voornamelijke solo content doet. Op mijn warrior gebruik ik een 890 Ursoc neck over Prydaz, simpelweg door de slechte stats. Als tank daarentegen is Prydaz erg goed en wordt ie in de volgende patch alleen maar beter.
Bij 7.1.5 werkt hij ook op interrupts toch? Dan wordt hij bij Mythic+ zeker een goede optie.

Ik als healer wordt wel blij als straks iedereen met dat ding zoveel mogelijk gaat interrupten om die proc maar te krijgen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 21-12-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:27
Ik ben, gek genoeg, nog nooit zo snel uitgekeken geraakt op een EP. Ik zie wel veel dingen die beter zouden moeten werken dan oudere EP's, maar het kan me niet boeien. Ik mis gewoon een aantal dingen in de game waar ik eigenlijk mijn tijd goed aan kon besteden. En ik had hele goeie hoop op Legion, maar na het levelen van mijn eerste 110 en dat het farmen van WQ's en AP begon, toen was ik er snel klaar mee. Het levelen van een alt werd me al snel teveel werk en vooral omdat je dan wéér in diezelfde gebieden komt, waar je al de hele dag AP en WQ's aan het farmen bent. Daarnaast ben ik niet gek op HC'tjes rennen en voor Mythics kwam ik zonder actieve guild ook niet in aanmerking. Ik wacht wel een paar patches af en zie dan wel weer of ik mijn account weer heractiveer. Nu staat ie al een maand of 2-3 stil..... Is me sinds 2008 nog nooit gebeurd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:01

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Holy shit wat ziek Dit

Die dude is dus level 110 geworden als Pandaren zonder een faction te kiezen.
Alleen maar van 1-110 geleveld door mining en herbalism in de pandaren starting zone.

+- 8000 uur gekost(als je het artikel moet geloven)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numaga
Tis vandaag gelukt, heb nu een Demon Hunter op mijn nieuwe server Draenor. :)
Nu nog een leuke Nederlandse guild vinden. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Numaga op 21-12-2016 23:00 ]

• Poops_McGhee
Ricmaniac schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:53:
Holy shit wat ziek Dit

Die dude is dus level 110 geworden als Pandaren zonder een faction te kiezen.
Alleen maar van 1-110 geleveld door mining en herbalism in de pandaren starting zone.

+- 8000 uur gekost(als je het artikel moet geloven)
Kan me niet herinneren dat er in de Pandaren starting zones profession trainers aanwezig zijn.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:01

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Poops_McGhee schreef op donderdag 22 december 2016 @ 00:28:
[...]

Kan me niet herinneren dat er in de Pandaren starting zones profession trainers aanwezig zijn.....
Elder Oakpaw

When the first monks stepped foot inside of their revamped version of the Wandering Isle during Legion's beta, they found an NPC named Venerable Shaman wandering around gathering herbs and ores wearing the same gear as Doubleagent. Even better, as Johnnie grinded his way up from level 100 to 110, his NPC doppleganger followed suit.Blizzard never contacted Johnnie to let him know, so being immortalized in World of Warcraft came as a big surprise.

Wel tof imo dat blizzard hem zo erkend ;p

[ Voor 49% gewijzigd door Ricmaniac op 22-12-2016 01:07 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verwijderd

Ik begin terug gefrustreerd te geraken aan de mentaliteit van mensen op mijn realm + crossrealms.

Ik had wegens PC problemen een erg late start met Legion en ik wist dus dat ik een achterstand zou hebben ten op zichte van de realm.
Nu ben ik toch al goed bezig vind ik en heb ik gisteren mn 2de golden trait geunlocked op mijn DK. Ook ben ik al ilevel 855 (ik weet dat dit weinig is ten op zichte van anderen).
Wat ik wel doe (gewoon om jullie idee te geven) is WQ's, Mythic dungeons en normal raiding + enkele bazen heroic (zit niet in main raid group dus moet ik mee met alts :( van raiders)

Maar nu zou ik echt willen verder gaan met alles maar het gaat gewoon weg niet op mijn realm. Ik wil nu al 1 week lang voor de eerste keer naar karazhan willen gaan maar het is ongelooflijk wat mensen vragen om mee te mogen in een pug group:

- ilevel 880 want we gaan rushen
- achievement dat je het al gecleard hebt
- de achievement dat je Xavius al gekilled hebt op heroic
- je mag enkel mee als je nightbane mount al hebt
- ...

wanneer was de tijd dat mensen u mee namen en gewoon keken van hoe je het doet.
Nu ik versta het langs de ene kant wel dat je dan vlugger gaat gaan in de run, maar waar is de kans dan voor alts of mensen zoals ik die al wat achterstand hebben en die ook nog een gezin hebben?

Nu soit, gisteren dacht ik dan ik ga eens gezellig en rustig mee met een EN normal run, gewoon voor mijn frustraties weg te werken. Ik heb die al enkele malen zonder problemen gecleared maar opnieuw geraakte ik niet in group door opnieuw onmenswaardige voorwaarden.

Opnieuw ilevel 870+ vragen ze voor EN normal

Op dit moment is mijn guild in een kleine break voor de feestdagen en dan nog heb ik wat moeite om mee te mogen in een deftige groep.

Ik speel al jaren wow, heb al veel, heel veel raid ervaring en ik denk dat ik goed ben in wat ik doe in wow. Maar word gefrustreerd om gewoon geen kans te krijgen.
Als je niet genoeg tijd kan spenderen en dus de trein mist ... dan word je zo slecht bekeken.

Enige dat ik wil is mijn ilevel naar de hoogte brengen zodat ik meer mogelijkheden heb om dingen te doen. Karazhan, mythic+, normal en heroic raids, ...

Is dit enkel maar mij of is dit ook kenbaar op andere realms?

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Poops_McGhee schreef op donderdag 22 december 2016 @ 00:28:
[...]

Toevallig ben ik vorige week een Pandaren gestart en ik kan je bevestigen dat er wel trainers zitten :)
Krullebol.nl schreef op donderdag 22 december 2016 @ 07:55:
[...]

Toevallig ben ik vorige week een Pandaren gestart en ik kan je bevestigen dat er wel trainers zitten :)
Correct, anders had Doubleagent heel lastig tot 110 kunnen komen met herbing+mining :+

Gister overigens mijn legendary gekregen.. Xephus 8)7 gewoon slechter dan de 865 ringen die ik al had, want ik verlies teveel haste.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Noiz
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 07:45:
Ik begin terug gefrustreerd te geraken aan de mentaliteit van mensen op mijn realm + crossrealms.

Ik had wegens PC problemen een erg late start met Legion en ik wist dus dat ik een achterstand zou hebben ten op zichte van de realm.
Nu ben ik toch al goed bezig vind ik en heb ik gisteren mn 2de golden trait geunlocked op mijn DK. Ook ben ik al ilevel 855 (ik weet dat dit weinig is ten op zichte van anderen).
Wat ik wel doe (gewoon om jullie idee te geven) is WQ's, Mythic dungeons en normal raiding + enkele bazen heroic (zit niet in main raid group dus moet ik mee met alts :( van raiders)

Maar nu zou ik echt willen verder gaan met alles maar het gaat gewoon weg niet op mijn realm. Ik wil nu al 1 week lang voor de eerste keer naar karazhan willen gaan maar het is ongelooflijk wat mensen vragen om mee te mogen in een pug group:

- ...

Nu ik versta het langs de ene kant wel dat je dan vlugger gaat gaan in de run, maar waar is de kans dan voor alts of mensen zoals ik die al wat achterstand hebben en die ook nog een gezin hebben?

Nu soit, gisteren dacht ik dan ik ga eens gezellig en rustig mee met een EN normal run, gewoon voor mijn frustraties weg te werken. Ik heb die al enkele malen zonder problemen gecleared maar opnieuw geraakte ik niet in group door opnieuw onmenswaardige voorwaarden.

Op dit moment is mijn guild in een kleine break voor de feestdagen en dan nog heb ik wat moeite om mee te mogen in een deftige groep.

Ik speel al jaren wow, heb al veel, heel veel raid ervaring en ik denk dat ik goed ben in wat ik doe in wow. Maar word gefrustreerd om gewoon geen kans te krijgen.
Als je niet genoeg tijd kan spenderen en dus de trein mist ... dan word je zo slecht bekeken.

Enige dat ik wil is mijn ilevel naar de hoogte brengen zodat ik meer mogelijkheden heb om dingen te doen. Karazhan, mythic+, normal en heroic raids, ...

Misschien een heel gekke suggestie, maar heb je geprobeerd zelf een groep te organiseren om te doen wat jij wilt doen? Op mij komt deze post over alsof je geboost wil worden door mensen die verder zijn in gear.
(zit niet in main raid group dus moet ik mee met alts :( van raiders)
Dit lijkt mij niet meer dan logisch wanneer jij geen onderdeel bent van de raidgroup? Dit is hoe ik het sinds Vanilla heb meegemaakt.

Excuses als deze post hard overkomt, maar ik zie heel vaak geklaag van mensen terwijl ze er zelf ook geen moeite voor willen doen en vooral de schuld bij anderen leggen.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 14:51
Of je kan eens kijken bij de Discord groep: The Fail Train.
Deze is speciaal opgezet om groepen te vormen voor mensen die graag behulpzaam zijn, het niet uitmaakt als ze een keer wipen als in het in een normal etc. etc.

Hieronder de Discord link.
https://discord.gg/mc2B9Kn

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Nee het is niet onbekend dat je in de Group finder echt de meest hoge eisen ziet voordat je een invite krijgt; Minimaal ilvl overgeared en bewijzen dat je het al gedaan hebt.

Dat is ook al heel lang zo, ook tijdens Mists of Pandaria toen ik wilde zien dat ik de Ahead of the curve mount kon krijgen. Iedere groep wilde dat je de achieve al had voor een normal run.

Uiteindelijk gewoon zelf groepen gaan maken van anderen met hetzelfde doel als mijzelf. En sure, het ging vaak niet goed. Of een gevalletje net niet.. of er zaten er net weer een paar tussen die het echt niet snapten wat ze moesten doen.. (maar tis wel gelukt)

En ik denk dat dat gewoon de les is; Als je iets wil bereiken dan zul je zelf aan de bak moeten om groepen te vormen, er zijn genoeg spelers die ook meer casual zijn en wel de tijd willen nemen voor de content. Je moet ze alleen even zoeken, want er zijn er heel veel die gewoon snel erdoorheen willen zonder wipes. Ga de community in, leg contacten en bereik zo je doelen.

Verwijderd

Noiz schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:10:
[...]

Misschien een heel gekke suggestie, maar heb je geprobeerd zelf een groep te organiseren om te doen wat jij wilt doen? Op mij komt deze post over alsof je geboost wil worden door mensen die verder zijn in gear.

[...]

Dit lijkt mij niet meer dan logisch wanneer jij geen onderdeel bent van de raidgroup? Dit is hoe ik het sinds Vanilla heb meegemaakt.

Excuses als deze post hard overkomt, maar ik zie heel vaak geklaag van mensen terwijl ze er zelf ook geen moeite voor willen doen en vooral de schuld bij anderen leggen.
Zelf groepen organiseren probeer ik wel, maar wegens mijn beperkte ilevel is dit soms moeilijk omdat er andere mensen met hogere ilevel ook zelfde groepen vragen.
Voor mythics te doen is dit wel geen probleem om te organiseren.

geboost wil worden is zeker niet wat ik wil, heb nog nooit voor boost gevraagd en ik wil dit ook niet, ik wil niet in een groep met mensen die ilevel 880+ zijn. Ik wil gerust naar karazhan gaan met een groep van ilevel855 zoals mezelf en wipen op sommige bazen en zo de gevechten leren.
geboost worden lijkt me zelfs niet fun als je dan toch het gevecht of dungeon niet leert.

Over dat ik mee moet met alts lijkt me ook correct. Enige dat ik hierop kan toevoegen is dat dit corret is voor als ik geen raider ben. Maar ik ben al sinds vanilla wow een raider geweest met enkele realm firsts op mijn naam en ben altijd een progress raider geweest. Ik heb ook meermaals mensen geboost door mee te nemen. Heb vorige Xpac ook mensen geboost in HFC. Ik was dan een raider die niet moest onderdoen voor andere raiders en was altijd klaar om te raiden en had ook een vaste raidspot
Enige wat ik niet versta is dat ik al lang raid, mezelf al meermaals heb bewezen en dat ik nu het vertrouwen heb verloren omdat ik juist 2 maand achterstand heb.
Mochten ze me eindelijk eens meenemen naar hun progress raids of me 1 keer meenemen naar de farm raids (EN HC) dan zouden ze zien dat ik nog steeds met dezelfde enthousiasme meedoe aan de raids.

Nah ik respecteer uw mening en zo hard komt dit niet over, ik bedoel je baseert u op wat je weet over mij en is soms moeilijk om gans mijn verhaal uit te leggen in x aantal lijnen tekst.
Maar heb begrip van uw mening.

Wat is een late start? Als je 2 weken geleden begonnen bent maak je een leuke progress, maar zit je inderdaad op of zelfs on het niveau van de alt(s) van raiders naar alle waarschijnlijkheid (bijv mijn alt, ben geen altoholic dus het er nog maar 1, zit op 876 ilvl uit mijn hoofd en moet nog 200k AP voor trait 35, en ik ben geen echte hardcore speler). Ben je 3-4 weken na launch begonnen dan progress je imho vrij traag.

- ...

Pugs moet je op jouw niveau gewoon zo veel mogelijk vermijden. Het klinkt lullig, en dat is het mogelijk ook, maar zeker als je een DPS DK speelt zullen groepen zoveel join requests van DPS krijgen dat je als ilvl 855 (bijna) geen kans zal hebben op een invite bij de gemiddelde pug. Ik pug zelden, maar als ik mijn groepje i de queue zet omdat we toevallig een DPS missen heb ik binnen 30 seconden 15+ man in de queue staan van 850 tot vaak 885+ ilvl, en dan zal de keuze zonder verdere info toch vaak vallen op de hoogste ilvl speler. Als Tank heb je mogelijk wat meer kans.

Het is gewoon een "markt van vraag en aanbod", mensonwaardig zou ik niet altijd willen noemen al zijn er uitzonderingen en zeker bij DPS is het aanbod zo hoog in de groupfinder dat groepen "strenge" voorwaarden kunnen stellen want de spelers krijgen ze toch wel. Dus ja ze zullen vragen om achies, hoog ilvl en dat soort zaken zeker omdat ze van de spelers die queuen geen info hebben of ze daad werkelijk goed zijn of niet en dan zijn achies en ilvl de enige zaken die enigzins kunnen helpen om het niveau van een speler in te schatten (werkt uiteraard niet altijd, je kan ook een enorm slechte speler krijgen met 885 ivl die direct van ebay lijkt te komen ;) )

Nu is Karazhan vanwege de speedrun sowieso een verhaal apart en zal er sowieso niet snel plek zijn voor lage ilvls, tenzij de speedrun niet gedaan wordt, echter zal dit meestal wel het geval zijn, want hoewel de mount al snel bijzaak is, komt veelal de beste loot ook van Nightbane.

Wat kun je hier aan doen: Breng je situatie bij de huidige guild (officers) onder de aandacht, als jij in de toekomst een dedicated raider kan en wil worden verwacht ik niet dat ze je niet even door wat content willen loodsen daar dit voor de guild ook voordelen zal hebben (bijv. minder recruiten) willen ze dit niet, dan is het mogelijk sowieso geen guild voor jou en zoek dan een guild die deze content wel doet waarbij je mee mag of run deze content met in-game vrienden, of start zelf pugs in de groepfinder.

Kenbaar is het zeker, maar ook gevolg van hoe de community nu (soms helaas) in elkaar steekt, ik heb er zelf weinig last van omdat ik (bijna) alles met de guild of vrienden doe. En dat is dan ook de beste tip die ik je kan geven zoals al aangegeven, ga dit ook doen. Desnoods in een nieuwe guild als je huidige je niet wil of kan helpen.

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-09 21:24
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:01:
[...]

Mochten ze me eindelijk eens meenemen naar hun progress raids of me 1 keer meenemen naar de farm raids (EN HC) dan zouden ze zien dat ik nog steeds met dezelfde enthousiasme meedoe aan de raids.
Nemen ze dan niet veel mensen mee naar de EN HC farm? Wij nemen juist zoveel mogelijk mensen mee uit de guild zodat ze ook mee kunnen voor wat gear. Dit is inclusief mensen met echt 830 ilvl omdat we nu EN HC zo erg uitgearen. Core group bestaat uit iedereen boven de 885 itemlevel op het moment. Dan kan je makkelijk 30 man meenemen en nog steeds veel slecht gegearde mensen hebben. Zolang ze de tactics maar doen is er niets aan de hand.

[ Voor 10% gewijzigd door Zenety op 22-12-2016 10:17 ]

• Noiz
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:01:
[...]
Ik was dan een raider die niet moest onderdoen voor andere raiders en was altijd klaar om te raiden en had ook een vaste raidspot
Enige wat ik niet versta is dat ik al lang raid, mezelf al meermaals heb bewezen en dat ik nu het vertrouwen heb verloren omdat ik juist 2 maand achterstand heb.
Ben je in jouw afwezigheid gedemote naar een non-raider rank? Of heb je deze rank nu nog steeds? In beide gevallen zou ik sowieso de discussie eens aangaan met de guildleader/officers/raidleader om enerzijds weer die raider rank terug te krijgen of anderzijds te achterhalen waarom je nooit mee mag.
Wij hebben ook wel eens gehad dat iemand een tijd niet kon spelen (pc problemen/prive problemen/lange vakanties) maar die konden over het algemeen al redelijk snel weer aanhaken. Zelfde voor trials die achter lagen in gear. Die mensen gaan gewoon mee naar de farmraids om zoveel mogelijk gear te funnelen aangezien de rest die toch niet meer nodig had. Op progress moesten ze dan wel nog standby staan als ze nog niet genoeg bij waren met gear.
Maar zeker voor heroic zou dat mijn inziens geen probleem moeten zijn aangezien je 30 man kan meenemen. Wij nemen ook gewoon casuals uit de guild mee als we met mains bijvoorbeeld heroic EN gaan clearen (legendary kansen :p )

Verwijderd

Ik denk dat ik nu een maand begonnen ben. Eerste week niet veel kunnen speleen wegens debuggen van nieuwe PC
Zenety schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:15:
[...]
Nemen ze dan niet veel mensen mee naar de EN HC farm?
Een 2tal weken geleden was er een immense drama in de guild en is de raidleader uit de guild gegaan samen met 2 of 3 core raiders.
Sindsdien nemen ze enkel de vaste groep mee naar de HC farm omdat de mening van de nieuwe raid leader is dat met een vaste groep ze sneller die groep omhoog gaan doen om betere progress te maken. Als ik dan meld dat dit niet zo is, ben ik de persoon die verkeerd is.
Maar nu bvb woensdag was er niet genoeg personen die opgedaagd hebben voor te raiden. Ik zeg zo van "en mocht je nu andere mensen ook eens de kans geven ..."
In plaats van te luisteren zei raid leader direct dat ze gewoon holiday break gaan invoeren tot na nieuwjaar.
Nu midden januari nieuwe raid en dan opnieuw heb ik extra achterstand... joy
Noiz schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:27:
[...]
Ben je in jouw afwezigheid gedemote naar een non-raider rank? ...
Dit is een heel rare situatie, ik ben nu al een jaar of 2/3 een trial in de guild. iedere keer (weekelijks in het begin, nu kijk ik er niet meer achter) melde ik dat ik raider ben en ik kon het genoeg bewijzen door weekelijks mee te gaan. Krijg iedere keer de melding dat dit was omdat ik inactief was op hun forums. Maar ik kijk wel op de forums maar er was nooit echt een topic waar ik nodig achte om op te antwoorden.
Dus daarom ben ik nog altijd trial maar weet men dat ik raider ben.

Enig nadeel dat ik nu vaker ondervind dan anders is dat het een nederlandstalige guild is maar ik ben de enige Belg in de guild.(ik bedoel dit niet verkeerd of racistisch hoor) De andere zijn Nederlanders en ik weet dat die vaak heel dicht bij elkaar wonen en ook soms eens afspreken. Er is ook jaarlijks enkele lan partys waar ze dan samen komen (Ben nog nooit uitgenodigd daarvoor)
Nu is er bvb van wel van een core raider, haar zus is nu begonnen met wow sinds kort en zij heeft voorrang om mee te gaan omdat de core raidster en haar zus in dezelfde kamer gamen en ze zo betere communicatie hebben.
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:44:
[...]

Ik denk dat ik nu een maand begonnen ben. Eerste week niet veel kunnen speleen wegens debuggen van nieuwe PC

[...]

Een 2tal weken geleden was er een immense drama in de guild en is de raidleader uit de guild gegaan samen met 2 of 3 core raiders.
Sindsdien nemen ze enkel de vaste groep mee naar de HC farm omdat de mening van de nieuwe raid leader is dat met een vaste groep ze sneller die groep omhoog gaan doen om betere progress te maken. Als ik dan meld dat dit niet zo is, ben ik de persoon die verkeerd is.
Maar nu bvb woensdag was er niet genoeg personen die opgedaagd hebben voor te raiden. Ik zeg zo van "en mocht je nu andere mensen ook eens de kans geven ..."
In plaats van te luisteren zei raid leader direct dat ze gewoon holiday break gaan invoeren tot na nieuwjaar.

[...]

Dit is een heel rare situatie, ik ben nu al een jaar of 2/3 een trial in de guild. iedere keer (weekelijks in het begin, nu kijk ik er niet meer achter) melde ik dat ik raider ben en ik kon het genoeg bewijzen door weekelijks mee te gaan. Krijg iedere keer de melding dat dit was omdat ik inactief was op hun forums. Maar ik kijk wel op de forums maar er was nooit echt een topic waar ik nodig achte om op te antwoorden.

Enig nadeel dat ik nu vaker ondervind dan anders is dat het een nederlandstalige guild is maar ik ben de enige Belg in de guild.(ik bedoel dit niet verkeerd of racistisch hoor) De andere zijn Nederlanders en ik weet dat die vaak heel dicht bij elkaar wonen en ook soms eens afspreken. Er is ook jaarlijks enkele lan partys waar ze dan samen komen (Ben nog nooit uitgenodigd daarvoor)
Nu is er bvb van wel van een core raider, haar zus is nu begonnen met wow sinds kort en zij heeft voorrang om mee te gaan omdat de core raidster en haar zus in dezelfde kamer gamen en ze zo betere communicatie hebben.
Al met al zie ik genoeg redenen om snel weg te gaan en wat beters te zoeken :P

Verwijderd

Dennism schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:47:
[...]
Al met al zie ik genoeg redenen om snel weg te gaan en wat beters te zoeken :P
Hmm heb nog maar 2 keer gestopt/uit guild gegaan in mijn wow carriere

beginnen in vanille wow in raid guild met goede progress.
Gestopt in die guild tijdens begin TBC in vriendschap omdat ik met enkele vrienden eigen guild wou opstarten.

Guild gemaakt waar ik officer/raid leader was met aantal realm firsts.
Gespeeld tot eind cataclysm in de guild, dan guild gestopt omdat iedereen wat 'ouder' kwam en meer andere dingen wou doen.

Ik wou niet echt stoppen en dan in huidige guild gestapt ... met alle vragen die ik nu heb.

Opnieuw andere guild zoeken is u terug bewijzen, terug gerespecteerd hoeven te worden meestal tussen mensen die elkaar al jaren kennen ... en ben al zo een verlegen man.
Dennism schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:13:
[...]
Wat is een late start? Als je 2 weken geleden begonnen bent maak je een leuke progress, maar zit je inderdaad op of zelfs on het niveau van de alt(s) van raiders naar alle waarschijnlijkheid (bijv mijn alt, ben geen altoholic dus het er nog maar 1, zit op 876 ilvl uit mijn hoofd en moet nog 200k AP voor trait 35, en ik ben geen echte hardcore speler). Ben je 3-4 weken na launch begonnen dan progress je imho vrij traag.
Mag ik eens vragen hoe jij aan uw ilevel 876 bent geraakt op alt? Kan je eigenlijk zo hoog geraken zonder mythic+ en zonder karazhan?

WQ's geven mij max 850 gear dus daarmee ga ik niet voorruit. Mythic dungeons geven me ook praktisch geen upgrades (echt no luck daar)
Daarom dat ik probeer normal raids te doen of HC als mogelijk en karazhan.

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
Immense wall of text
Andere guild zoeken. Er zijn genoeg guilds te vinden die mensen op hun 'farm/alt' raids mee kunnen nemen en ze zo op een behoorlijk snelle manier kunnen gearen en vanuit dat punt een 'core-raider' kunnen worden. Daarnaast heb je blijkbaar een guild met raidleader die er allemaal vrij weinig van begrijpen.

[ Voor 9% gewijzigd door thundermo op 22-12-2016 11:02 ]

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Kan iemand me een kleine update geven over wow, ik heb namelijk een tijd niet gespeeld. Zit in de Tweakers guild op Defias Brotherhood. Daarnaast Pvp > raids.

Is pvp weer een beetje leuk (miss een vraag die niet beantwoord kan worden maar goed) en is de guild een beetje active want alleen spelen is niet echt leuk haha. bvd

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-09 21:24
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:58:
[...]

Ik wou niet echt stoppen en dan in huidige guild gestapt ... met alle vragen die ik nu heb.

Opnieuw andere guild zoeken is u terug bewijzen, terug gerespecteerd hoeven te worden meestal tussen mensen die elkaar al jaren kennen ... en ben al zo een verlegen man.
Niet om het een of het andere, maar het respect is ver te zoeken als je niet eens mee mag met EN HC farm terwijl je jaren een core raider bent geweest. Ik zou zelf al lang een andere guild hebben gezocht sinds bijna iedereen nu wel EN HC kan doen.

Toen ik nog niet in een raiding guild zat, pugged ik EN HC ook gewoon via de raid finder. Ook natuurlijk een mogelijkheid.

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-09 10:07
Ik speel op Auchindoun maar ik overweeg een character change. Heb het idee dat deze server vrij dood is en er zitten ook totaal geen Nederlanders op. Kan zelfs amper een guild met 20+ mensen vinden. Iemand een suggestie welke server een hoge populatie heeft en waar er nog wat Nederlanders/Belgen rondlopen? Ik speel als Horde btw.

• Numaga
Robbdie schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:49:
Ik speel op Auchindoun maar ik overweeg een character change. Heb het idee dat deze server vrij dood is en er zitten ook totaal geen Nederlanders op. Kan zelfs amper een guild met 20+ mensen vinden. Iemand een suggestie welke server een hoge populatie heeft en waar er nog wat Nederlanders/Belgen rondlopen? Ik speel als Horde btw.
Draenor, drukke server en ook NL guilds, bijv. Nederlandse Elite.....Ikzelf ook net vers op die server maar het is een leuke relaxte Guild.

• Robbdie
Numaga schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:56:
[...]

Draenor, drukke server en ook NL guilds, bijv. Nederlandse Elite.....Ikzelf ook net vers op die server maar het is een leuke relaxte Guild.
Ziet er inderdaad goed uit. Scoort hoog op een paar ranglijsten die ik via google vond. Wel veel geld joh, 20 euro :| . Maar goed, als het spelplezier ten goede komt is het het wel waard.

Alleen wel klote dat je al je zooi kwijtraakt. Weet alleen niet hoe zit met Artifact wapens.

[ Voor 9% gewijzigd door Robbdie op 22-12-2016 12:11 ]

Robbdie schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:11:
[...]
Alleen wel klote dat je al je zooi kwijtraakt.
Huh :? Je character wordt volledig transferred hoor.

• Robbdie
Oh joh, dat wist ik niet! Misschien dan zelfs nog wat items kopen die voor meer gaan op de server waar ik heen wil.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

[...]

Mag ik eens vragen hoe jij aan uw ilevel 876 bent geraakt op alt? Kan je eigenlijk zo hoog geraken zonder mythic+ en zonder karazhan?

WQ's geven mij max 850 gear dus daarmee ga ik niet voorruit. Mythic dungeons geven me ook praktisch geen upgrades (echt no luck daar)
Daarom dat ik probeer normal raids te doen of HC als mogelijk en karazhan.
Dit zal vermoed ik toch wel gebeuren aan de hand van m+, dit is ook DE manier van gearen. Probeer wat met je guild op te zetten en gebruik anders de groupfinder mogelijkheden. Er zijn zat groepen die jouw key willen boosten voor AP en loot mits dit een key is voor een leuke dungeon(Maw of souls bijvoorbeeld) Hier profiteer jij ook van omdat dit vaak gear is wat voor hun niet te gebruiken is. Misschien wil je boosten niet maar zou ik toch zeker doen zeker omdat je ilvl nog wat laag is. Als je guildies dit niet willen zou ik toch maar is wat gaan rond neuzen, zijn genoeg guilds waar men dit wel wil.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Xenomorphh schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:20:
[...]

Dit zal vermoed ik toch wel gebeuren aan de hand van m+, dit is ook DE manier van gearen. Probeer wat met je guild op te zetten en gebruik anders de groupfinder mogelijkheden. Er zijn zat groepen die jouw key willen boosten voor AP en loot mits dit een key is voor een leuke dungeon(Maw of souls bijvoorbeeld) Hier profiteer jij ook van omdat dit vaak gear is wat voor hun niet te gebruiken is. Misschien wil je boosten niet maar zou ik toch zeker doen zeker omdat je ilvl nog wat laag is. Als je guildies dit niet willen zou ik toch maar is wat gaan rond neuzen, zijn genoeg guilds waar men dit wel wil.
M+ is inderdaad leuk tot +-870 ilvl, daarna wordt het wel een loterij, daar zelfs +12 maar 865 base ilvl loot geeft volgens mij, wekelijkse kistje kan ook leuk zijn, maar de laatste 4-5 weken geen bruikbare loot uitgehaald op 1 piece na, ook al waren ze allemaal 880+.

Gestart met Mythics, toen M+ en zo nu en dan raiden met de guild van een paar in-game vrienden van me. m.u.w. van een paar kills nog geen volle kara clear gedaan op deze char.

Zie hier de char, kan je zien waar de loot vandaan komt: http://eu.battle.net/wow/...ebeard/Winchestery/simple

Gear is zeker niet optimaal trouwens, maar kan er aardig mee door voor een alt.

[ Voor 24% gewijzigd door Dennism op 22-12-2016 15:44 ]

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Dennism schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:39:
[...]

M+ is inderdaad leuk tot +-870 ilvl, daarna wordt het wel een loterij, daar zelfs +12 maar 865 base ilvl loot geeft volgens mij, wekelijkse kistje kan ook leuk zijn, maar de laatste 4-5 weken geen bruikbare loot uitgehaald op 1 piece na, ook al waren ze allemaal 880+.
Klopt, gros van mijn gear komt echter wel uit m+ en heb 2/7 mythic gecleared. Van de week zelfs lucky mogen zijn door een 895 chest van nightbane, leuk voor die ruby trinket :9~

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Zarih
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-09 10:38
Eerste keer dit ik hier iemand zie die ook op Auchindoun speelt.
Server is idd redelijk dood. Ikzelf zit in Old Soul als raider.
Guild is redelijk actief. Er is toch iedere avond volk online. Raiden doen we momenteel wel niet door de feestdagen die er aan komen.
Robbdie schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:49:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 22:51
Hey all,

Ik weet niet of recruitment posts zijn toegestaan hier (kon in ieder geval niet vinden dat het niet mocht), maar bij deze dus: een recruitment post :+.

Wij zijn een Nederlands/Belgische guild genaamd Riptide, spelen op Frostmane (Alliance) en zijn dringend op zoek naar goede spelers die ons kunnen helpen met progressen op mythic! Op dit moment is onze progress 4/7 mythic op EN en 3/3 heroic op ToV.

Het belangrijkste tijdens raid avonden en wat betreft sfeer in het algemeen is gezelligheid (en af en toe een flinke portie gekkigheid :D). Echter wanneer het tijdens progression nodig is kunnen we de knop omzetten en met volle focus een fight in gaan.

We raiden over het algemeen vast op woensdag en zondag van 19:45 - 23:00.

Ben je geïnteresseerd en zit je uiteraard ook op Frostmane of ben je bereid om te transferen? Neem dan contact op met mij (Extreal ingame) of onze GM (Arzial ingame). Daarnaast hebben wij een website (http://riptide.sexy) en kun je hier ook direct een application insturen (http://riptide.sexy/application).

Ook als je niet geïnteresseerd bent om te joinen, maar wel bereid bent om te komen puggen: graag! Wij zijn regelmatig op zoek naar extra mensen tijdens raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
icemotion schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:55:
Ga de community in, leg contacten en bereik zo je doelen.
Zoals in het echte leven. Right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liteiten schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:31:
[...]

Zoals in het echte leven. Right?
Het echte leven? Wat is dat? O_o ;) Hehe, maar inderdaad, ik kan er nog wat van leren: meer contacten leggen binnen WoW, want dat maakt de speelervaring toch een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Alhoewel onze holiday break na afgelopen zondag was ingegaan, was het even afwachten hoeveel mensen er gisteren online zouden zijn voor een eventuele raid. Met een beetje wachten uiteindelijk alsnog 20 man online en ervoor gekozen om mythic Guarm te gaan doen (gezien de nerfs deze reset). Met een beetje geluk deze gisteravond nog weten te killen maar wat een gevecht op mythic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren onze first kill op Helya heroic gemist.

Ik was iets te laat online en we hadden te veel healers en mijn dps spec is prut (net als de rest van onze healers helaas). Ze wilden een andere healer voor mij uit de raid halen, maar dat leek mij niet fair.

Eigenlijk ben ik er niet eens rouwig om. Het lukt me nog steeds niet om fatsoenlijke performance uit mijn druid te halen. In alle rankings sta ik altijd <50% soms zelfs <30% voor mijn ilevel. :( De andere healers komen wel fatsoenlijk in de rankings. En druids zijn overal top healers op het moment :X

In vorige expansions was ik vrijwel altijd >80% in rankings. Ik probeer nu al sinds de start van het raiden deze expansion te achterhalen waarom het niet wil. Ik heb mijn spec al meerdere malen omgegooid en verschillende guides geprobeerd. Raiden is echt een frustratie geworden zo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komende dagen geen WoW voor deze jongen. Lekker beetje kerst vieren, lekker eten en drinken. ;) Jullie ook? Of word er die-hard gegamed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:43:

Eigenlijk ben ik er niet eens rouwig om. Het lukt me nog steeds niet om fatsoenlijke performance uit mijn druid te halen. In alle rankings sta ik altijd <50% soms zelfs <30% voor mijn ilevel. :( De andere healers komen wel fatsoenlijk in de rankings. En druids zijn overal top healers op het moment :X

In vorige expansions was ik vrijwel altijd >80% in rankings. Ik probeer nu al sinds de start van het raiden deze expansion te achterhalen waarom het niet wil. Ik heb mijn spec al meerdere malen omgegooid en verschillende guides geprobeerd. Raiden is echt een frustratie geworden zo :'(
Kan dat geen reden zijn waarom je niet hoog ranked? Voor zover ik healer ranking begrijp kan het eigenlijk niet zo zijn dat iedere healer top ranked, tenzij er (veel) onnodige damage gepakt wordt. Als andere healers "jouw" heals snipen met troughput en cd's dan kan ik me bijv, goed voorstellen dat jij lagere ranking pakt. Hebben jullie misschien veranderingen in het heal team gehad waardoor je nu healers hebt die contant aftoppen (wat bijv. eerder niet gebeurde) waardoor jouw hots relatief meer overhealen?

Ik zou bijv. ook eens kijken wat je healing is op bijv. Nightbane (of een Melandrus min +10 ivm Tyrannical), zit je daar makkelijk boven de 300k zonder issues dan verwacht ik dat er met je healing weinig mis is, en dat je vooral lager ranked door "toedoen" van je andere raiders (minder onnodige damage pakken, of healers die je heals voor de neus wegsnipen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Nu online
Gisteren onze first kill op Helya heroic gemist.

Ik was iets te laat online en we hadden te veel healers en mijn dps spec is prut (net als de rest van onze healers helaas). Ze wilden een andere healer voor mij uit de raid halen, maar dat leek mij niet fair.

Is dit een vraag hoe je jezelf kunt verbeteren? Want zonder logs kunnen we niet zoveel. Ga ook eens naar de druid discord channel en post daar wat logs, daar zitten wel een aantal mensen die veel weten en daar staan ook flink wat links voor stat optimization, talents etc. Kijk als eerste bijvoorbeeld eens naar je lifebloom uptime.

https://discord.gg/0dWu0WkuetF87H9H

Overigens moet je ook niet teveel naar ranks kijken. Ranks zijn leuk maar vooral voor dps. Een hoge rank halen als healer makkelijk als je andere healers wat slacken of als de raid veel onnodige damage pakt. Je moet je er niet op vastpinnen. Kan ook zijn dat je guild gewoon teveel healers meeneemt in raids.

Mocht je nog willen vergelijken hier de logs van odyn/guarm hc van de tweakers guild een paar dagen terug:

https://www.warcraftlogs....WD8Qf6Zt2gK9mhGL#fight=14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 21:13

Hier heb je echt niets aan ben ik bang. Check bijvoorbeeld onze logs van gisteren. Wij spelen in een groep van 16 man ivm kerst gisteren met wat effectief 2 healers zijn en hebben als resto shaman en resto druid dus een 'field day'. Dat kan je alleen maar als je DPS hoog genoeg is, je kan dan al je mana 'weggooien', zie bijv. de resto druid's mana voor Guarm.

Check vervolgens wat er gebeurt als we veel meer healers mee hebben: https://www.warcraftlogs....1qa#fight=10&type=healing, dezelfde spelers en zo goed als dezelfde gear maar ineens zijn de rollen omgedraait en doet de shaman bijna niets meer en alle healers scoren laag. Met andere woorden: rankings betekenen echt helemaal niets voor healers. Waar je veel meer aan hebt is om bijv. naar de oorzaken van wipes te kijken om te achterhalen wat er misgaat en om te bepalen of je dat kan oplossen door bijv. een extra DPS te gebruiken ipv een healer of door je CDs op een ander moment te gebruiken. Als je jouw logs linkt dan zijn er ongetwijfeld mensen hier die wat tips voor je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:44:
[...]

[...]

[...]

/gquit. Je wordt als stront behandeld en zij dragen bij aan jouw achterstand.

Wat ik wel opmerkelijk vind aan je is dat je 855 ilvl bent maar slechts net 2 golden traits hebt. Laat jij je AK research wel lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:10:
[...]

/gquit. Je wordt als stront behandeld en zij dragen bij aan jouw achterstand.

Wat ik wel opmerkelijk vind aan je is dat je 855 ilvl bent maar slechts net 2 golden traits hebt. Laat jij je AK research wel lopen?
Opzich niet zo vreemd sinds hij pas net weer begonnen is. Maatje van me is 1,5 week geleden begonnen met Legion na een dik halfjaar reizen en zit ook al boven de 850 ilvl maar de catch up van de traits gaat een stuk langzamer, gear gaat nu een stuk rapper dan de eerste paar weken na release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
RustStorm schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:21:
Komende dagen geen WoW voor deze jongen. Lekker beetje kerst vieren, lekker eten en drinken. ;) Jullie ook? Of word er die-hard gegamed :)
Nee, geen seconde gamen. Hier wordt straks die-hard gegeten en gedronken, Mythic scale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Poops_McGhee schreef op zondag 25 december 2016 @ 02:01:
[...]

Nee, geen seconde gamen. Hier wordt straks die-hard gegeten en gedronken, Mythic scale.
Hier ook. Vanmorgen een heroic kerstontbijt en dan vanmiddag de M+ vleesgerechten aan de beurt. Fijne dagen allemaal

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 14:26
skassie schreef op zondag 25 december 2016 @ 13:45:
[...]

Hier ook. Vanmorgen een heroic kerstontbijt en dan vanmiddag de M+ vleesgerechten aan de beurt. Fijne dagen allemaal
Hopen dan maar dat er geen vervelende aflixes bij krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:22:
Maandje zonder WoW bevalt goed .....maar ik begin het wel te missen :X
Dat betekent dat... WoW is waiting for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:32
wimdezoveelste schreef op zondag 25 december 2016 @ 14:26:
[...]

Hopen dan maar dat er geen vervelende aflixes bij krijgt ;)
Daar hebben ze Rennies voor uitgevonden als debuff :P
Ik zit echt te vol :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-09 21:28

junglebeast

hier staat iets

Ben meer een HC raider maar krijg ook wel zin om wat meer M+ te doen. Dus vandaag maar een +10 HoV met guildies gedaan. Hoger dan +5 had ik nog niet gedaan dus met 3 affixes wist ik niet helemaal wat ik kon verwachten. Voelde wel wat pittiger aan dan HC raiden omdat je flink actief moet zijn. Zeker met de volcanic affix. :)

Al met al een leuke ervaring en na 40 min waren we klaar. Zeker geen recordtijd maar was goed te doen en zo gebruik je nog eens andere skills en talents.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 25 december 2016 @ 18:04:
[...]
Dat betekent dat... WoW is waiting for you...
Ik vecht er nog even tegen :)
Ben deze dagen gewoon aan het werk dus dat scheelt ook hehe

Enige "spijt" die ik heb van het stopzetten van mijn sub is dat ik mijn Arms warrior niet naar max level heb gebracht. Was nog niet klaar zeg maar.

En ik mis mijn Monk echt heel erg 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na gister even klaar met mythic+. Met guildie mee gegaan, die had goede vriend. Dus:

Ik -> Demo Lock
guildie -> Havoc DH
guildie -> Resto Druid
vriend van -> Boomkin
PUG -> Guardian Druid

HoV +4 eerst, dus raging. Eerste pulls gingen goed, boss? Boomkin bleef buiten bubble staan, tankte constant alle orbs.

2e boss, meneer blijft stilstaan bij de fixate

Odyn, blijft stilstaan in AOE.

Eye of Azshara, zelfde verhaal. Boomkin gaat op elke boss dood, en minimaal 2x op trash tussen bosses. Wel 3 chests gehaald!
Wonder boven wonder met 1 chest gehaald met ongeveer 866 over de groep heen. Bagger dus.

Dan Maw of Souls.

Boomkin wordt op dek andere groep in gekite. Boomkin weet niet wat interrupt is. Boomkin tunnelt de 2e boss, zit niet op adds.

Hierna was ik echt even klaar.. en een depleted +5 rijker >_>

Als ik op 866 op bosses rustig 250-300k eruit ram, verwacht ik van een boomkin toch meer dan 150k..

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 27-12-2016 09:18 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42
corset schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:18:
Na gister even klaar met mythic+. Met guildie mee gegaan, die had goede vriend. Dus:

Ik -> Demo Lock
guildie -> Havoc DH
guildie -> Resto Druid
vriend van -> Boomkin
PUG -> Guardian Druid

HoV +4 eerst, dus raging. Eerste pulls gingen goed, boss? Boomkin bleef buiten bubble staan, tankte constant alle orbs.

Eye of Azshara, zelfde verhaal. Boomkin gaat op elke boss dood, en minimaal 2x op trash tussen bosses. Wel 3 chests gehaald!
Wonder boven wonder met 1 chest gehaald met ongeveer 866 over de groep heen. Bagger dus.

Dan Maw of Souls.

Boomkin wordt op dek andere groep in gekite. Boomkin weet niet wat interrupt is. Boomkin tunnelt de 2e boss, zit niet op adds.

Als ik op 866 op bosses rustig 250-300k eruit ram, verwacht ik van een boomkin toch meer dan 150k..
Het kan erger hoor :P

Heb ooit in een Heroic Eye of Azshara een mage gehad die niet meer deed dan 50k dps.
Werd nog bijna gekicked toen ik er wat van zei aangezien hij werd gecarried door 2 demon hunters (naja,voor zover je 120k dps carryen kunt noemen terwijl ik rond de 300k zat ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:41:
[...]

Heb ooit in een Heroic Eye of Azshara een mage gehad die niet meer deed dan 50k dps.
Werd nog bijna gekicked toen ik er wat van zei aangezien hij werd gecarried door 2 demon hunters (naja,voor zover je 120k dps carryen kunt noemen terwijl ik rond de 300k zat ofzo)
Jep, dat was de situatie waar ik ook in zat. Heb nu besloten dat ik mijn keystones niet ga wasten aan hem meer. Wat een tijdverspilling was dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kan je in hemelsnaam maar 50K DPS doen ? :?
Dan moet je toch iets anders aan het doen zijn denk ik dan.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:06:
Hoe kan je in hemelsnaam maar 50K DPS doen ? :?
Dan moet je toch iets anders aan het doen zijn denk ik dan.
haha.. ik zag een paar dagen geleden op MMO Champion een topic. Iemand liep te klagen dat HC ToV overtuned is. Op linkt de logs, ik ga kijken.. 117k dps op sommige dps'ers. "But we can clear 2/7 HC Emerald Nightmare" (of iets in die hoek).

Dat soort volk zal altijd Blizzard de schuld geven, nooit zichzelf. Hell, ik heb met dat soort mensen geraid. Voor mij hoeft dat echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmore schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 22:29:
[...]

Hier heb je echt niets aan ben ik bang. Check bijvoorbeeld onze logs van gisteren. Wij spelen in een groep van 16 man ivm kerst gisteren met wat effectief 2 healers zijn en hebben als resto shaman en resto druid dus een 'field day'. Dat kan je alleen maar als je DPS hoog genoeg is, je kan dan al je mana 'weggooien', zie bijv. de resto druid's mana voor Guarm.

Check vervolgens wat er gebeurt als we veel meer healers mee hebben: https://www.warcraftlogs....1qa#fight=10&type=healing, dezelfde spelers en zo goed als dezelfde gear maar ineens zijn de rollen omgedraait en doet de shaman bijna niets meer en alle healers scoren laag. Met andere woorden: rankings betekenen echt helemaal niets voor healers. Waar je veel meer aan hebt is om bijv. naar de oorzaken van wipes te kijken om te achterhalen wat er misgaat en om te bepalen of je dat kan oplossen door bijv. een extra DPS te gebruiken ipv een healer of door je CDs op een ander moment te gebruiken. Als je jouw logs linkt dan zijn er ongetwijfeld mensen hier die wat tips voor je hebben.
Even goed nagedacht en gisteren bij de raid opgelet. Verschil met vorige expansion is dat we toen met druid, monk en disc priests rondliepen en nu met druid, paladin, shaman en disc priests. De enige manier om goed te presteren is om vroeg in de cooldown rotation te zitten zodat ik meer dan 1 tranq kan doen. En dat zit ik bijna nooit :/ Hot's zijn wasted, als ik een hot op iemand gooi die healing nodig heeft krijgt die bijna meteen een direct heal naar 100% van één van de andere healers :(

De andere druid heeft de legendary shoulders, waardoor die voor een AoE bijna iedereen van rejuvs kan voorzien die full duration blijven. Die piekt zo waanzinnig als er grote raid wide damage is, dat is niet normaal meer.
Akaendra schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:41:
[...]

Ik werd laatst bijna gekicked met 350k dps in een gewone mythic :X ik moest blijkbaar net als de melee 450k dps doen? Het is dat de tank zei dat hij ook zou vertrekken als ze mij kickten...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Nu online

Ik -> Demo Lock
guildie -> Havoc DH
guildie -> Resto Druid
vriend van -> Boomkin
PUG -> Guardian Druid

Dan Maw of Souls.

Boomkin is ook kut voor M+ (heb het zelf als offspec). Slechte interrupt en lastig om op trash hoge dps te halen. Single target is daarentegen wel weer goed maar veel minder belangrijk in M+. Kan je beter feral gaan denk ik. Dat van het doodgaan is natuurlijk gewoon slecht.

Kwam gister via de group finder in een MaW +11 groepje terecht. Een zweedse guild die zelf nog nooit +10 of hoger hadden gedaan en nog een healer zochten. Even gevraagd of ze het rustig aan gingen doen (en dat gingen ze) en toen gejoined.

Was echt een lekkere run, tot op de laatste boss 1 keer gewiped op trash (de eerste trash na de 1eerste boss). Toen we bij Helya kwamen hadden we nog 1 minuut op de timer dus die lekker laten lopen en rustig op helya begonnen. Dat bleek tot mijn verbazing nog een stuk lastiger dan gedacht. Eerst 3x gewiped omdat er dps in blackwater barrage gingen staan en nog een keer omdat er opeens een gat met zo'n tentakel onder mij verscheen en daarna stun+ vulcanic op me, kan je die gaten aan zien komen trouwens?). Toen we de eerste keer voorbij de eerste phase kwamen hadden we het wel gehaald maar ook echt maar net aan, de dps zag die corrupted bellow niet goed aankomen en kreeg meestal wel 1 of 2 hits, en dat is erg mana intensief om weer op te healen. Na 5m38s was hij dan toch neer. Al met al een prima run dus. Al snap ik dat van die dps op de laatste boss echt niet, op trash hadden ze elke keer perfecte interrupts/stuns en wisten ze precies hoe en wat, maar dan niet aan kunnen zien komen of een ability links of rechts komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:21:
[...]

Boomkin is ook kut voor M+ (heb het zelf als offspec). Slechte interrupt en lastig om op trash hoge dps te halen. Single target is daarentegen wel weer goed maar veel minder belangrijk in M+. Kan je beter feral gaan denk ik. Dat van het doodgaan is natuurlijk gewoon slecht.

Kwam gister via de group finder in een MaW +11 groepje terecht. Een zweedse guild die zelf nog nooit +10 of hoger hadden gedaan en nog een healer zochten. Even gevraagd of ze het rustig aan gingen doen (en dat gingen ze) en toen gejoined.

Was echt een lekkere run, tot op de laatste boss 1 keer gewiped op trash (de eerste trash na de 1eerste boss). Toen we bij Helya kwamen hadden we nog 1 minuut op de timer dus die lekker laten lopen en rustig op helya begonnen. Dat bleek tot mijn verbazing nog een stuk lastiger dan gedacht. Eerst 3x gewiped omdat er dps in blackwater barrage gingen staan en nog een keer omdat er opeens een gat met zo'n tentakel onder mij verscheen en daarna stun+ vulcanic op me, kan je die gaten aan zien komen trouwens?). Toen we de eerste keer voorbij de eerste phase kwamen hadden we het wel gehaald maar ook echt maar net aan, de dps zag die corrupted bellow niet goed aankomen en kreeg meestal wel 1 of 2 hits, en dat is erg mana intensief om weer op te healen. Na 5m38s was hij dan toch neer. Al met al een prima run dus. Al snap ik dat van die dps op de laatste boss echt niet, op trash hadden ze elke keer perfecte interrupts/stuns en wisten ze precies hoe en wat, maar dan niet aan kunnen zien komen of een ability links of rechts komt.
Dat gat verschijnt, en dan 1 seconde later (of 2, not sure) krijg je de tentacle + damage/stun.

Het lastige is dat het gat vaak tricky te zien is omdat er al zoveel zooi is merk je het te laat.

Warlocks hebben dan weer met bepaalde abilities dat alle AOE's onder hun voeten totaal niet zichtbaar zijn tijdens casten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:14:
[...]

Even goed nagedacht en gisteren bij de raid opgelet. Verschil met vorige expansion is dat we toen met druid, monk en disc priests rondliepen en nu met druid, paladin, shaman en disc priests. De enige manier om goed te presteren is om vroeg in de cooldown rotation te zitten zodat ik meer dan 1 tranq kan doen. En dat zit ik bijna nooit :/ Hot's zijn wasted, als ik een hot op iemand gooi die healing nodig heeft krijgt die bijna meteen een direct heal naar 100% van één van de andere healers :(

De andere druid heeft de legendary shoulders, waardoor die voor een AoE bijna iedereen van rejuvs kan voorzien die full duration blijven. Die piekt zo waanzinnig als er grote raid wide damage is, dat is niet normaal meer.

[...]

Ik werd laatst bijna gekicked met 350k dps in een gewone mythic :X ik moest blijkbaar net als de melee 450k dps doen? Het is dat de tank zei dat hij ook zou vertrekken als ze mij kickten...
Reroll healer! ;) <3

Ik heb overigens werkelijk GEEN FLAUW idee wat mijn DPS is op m'n warrior of rogue. Heb mezelf opgelegd dat ik geen recount o.i.d. gebruik. Daar focus ik me dan echt veel te veel op en word er gefrustreerd door. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Nu online
corset schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:22:
[...]

Dat gat verschijnt, en dan 1 seconde later (of 2, not sure) krijg je de tentacle + damage/stun.

Het lastige is dat het gat vaak tricky te zien is omdat er al zoveel zooi is merk je het te laat.

Warlocks hebben dan weer met bepaalde abilities dat alle AOE's onder hun voeten totaal niet zichtbaar zijn tijdens casten
Ok, opzich kan je ook op +11 best een keer geraakt worden door die tentacle + die stun, maar die vulcanic nekt je dan wel deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:14:
[...]

Precies wat ik al dacht dus in mijn quote van jouw vorige post, veranderde heal setup zorgt ervoor dat jouw heals gesniped worden. Moet zeggen dat ik wel het gevoel heb dat jullie dan mogelijk een healer teveel meenemen voor de content die je doet als naast het killen van bosses het een doel is hoog te ranken, andere optie is natuurlijk niet te kijken naar de ranks, omdat je als healer toch vaak enkel hoog kan ranken door enorm te cheesen.

Ik -> Demo Lock
guildie -> Havoc DH
guildie -> Resto Druid
vriend van -> Boomkin
PUG -> Guardian Druid

Dan Maw of Souls.

Gevalletje geen ervaring lijkt me bij de boomkin, dan zijn veelal toch wel rookie mistakes.

Al is volgens mij Maw 2de Boss de boss tunnelen wel een valide tactiek, ik kan me namelijk niet anders herinneren eigenlijk. Adds gaan wel dood door (passive) cleave.

Boss DPS zou ik trouwens niet zo snel naar kijken in M+, Trash DPS is veel belangrijker over het algemeen, tenzij we gaan praten over bosses als Melandrus 10+ met Tyrannical. Dan wordt Boss DPS ineens namelijk wel heel belangrijk. Maar over het algemeen heb ik liever iemand die 600k tot x miljoen per trashpack doet en dan bij wijze van 200k boss dps, dan iemand die 300k trash doet en 300k boss dps.
Bartske schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:21:
[...]

Mogelijke verklaringen:

1. Eerste keer dat ze 10+ doen, dus ook de eerste keer dat ze Fortified of Tyrannical zien, op lagere niveau's is Blackwater barrage /care, je gaat toch niet dood, verder is er niet veel te healen op dat moment dus de healer heeft je zo weer gehealed, tyrannical veranderd dit natuurlijk.
2. De combinatie Helya en Volcanic is gewoon kut, ik heb er zelf ook altijd last mee om een goede camera angle te krijgen waarbij ik zowel kan opletten op Vulcanic als wel waar ze barrage of corrupted gaat casten. Voor melee niet zo'n issue, want geen tot amper volcanic. Voor een niet mobile range class (zoals mijn lock) echter totaal kut :P

[ Voor 64% gewijzigd door Dennism op 27-12-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:27:
[...]

Precies wat ik al dacht dus in mijn quote van jouw vorige post, veranderde heal setup zorgt ervoor dat jouw heals gesniped worden. Moet zeggen dat ik wel het gevoel heb dat jullie dan mogelijk een healer teveel meenemen voor de content die je doet als naast het killen van bosses het een doel is hoog te ranken, andere optie is natuurlijk niet te kijken naar de ranks, omdat je als healer toch vaak enkel hoog kan ranken door enorm te cheesen.
TOV HC met 'te veel' healers gedaan, omdat de dps goed genoeg is en er soms nog foutjes worden gemaakt in tactics. Veel gesniped zoals je al zei.

De EN HC run voor de verandering met 2 ipv 3 healers gedaan. Het gevolg: op de bosses met unavoidable damage had ik rankings van 70-81% voor mijn ilevel. Dus vrij redelijk, daar kan ik mee leven. (En zoals je zou verwachten, rejuv staat veel hoger in in de lijst van effective healing dan anders)

Op bosses met avoidable damage beide healers <30% in de ranking, zelfs resp 10% en 16% percentiel op cenarius. Die ging zeer snel neer en de raid is te goed geworden in het ontwijken van de damage :D

edit: BTW EN HC in een uurtje gedaan en dat was inclusief drie pauzes wegens bezoeken aan de toilet instance.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2016 10:51 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.