Lvl 60 worden in je eentje is zeker te doen, maar dat is niet alle content, om verder te komen zul je moeten communiceren. Dat is zeker niet meer het geval, of wil je zeggen dat je daadwerkelijk met mensen communiceert om LFR en LFG te doen?RaseriaN schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:39:
[...]
Alle content in je eentje? Dus je wilt zeggen dat je met Vanilla-WoW geen 60 kan worden of het verhaal ontdekken als je alleen speelt? Dungeons en Raid's zijn gewoon geen solo content en zijn wat mij betreft geen onderdeel van je argument. Waar Vanilla-WoW tekort schiet/schoot (zoek maar eens een groep voor een Dungeon of Raid) is echt stukken makkelijker geworden in latere expansions en stelt je met meer mensen in contact van diverse servers/realms!
Groepje mensen bij elkaar brengen is ook wat je er zelf van maakt. Weet zeker als je op beide omgevingen een Guild zou starten met de wens om casual te raiden en alts te levelen het echt wel zal lukken hoor!
Ze hebben het MMO gedeelte weggehaald door LFR en LFG, er is geen sociale laag nodig om alle content te doen. Alleen in de moeilijkste modus is dat nog nodig, het gaat mij niet om de moeilijkste modus, het gaat mij om content ervaren met een leuke groep mensen.
geheel mee eens, ik laat het hier ook bij.RustStorm schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:47:
Waarom laten we elkaar niet gewoon in elkaars waarde en maken we er geen "gevecht" van wat beter of slechter is? Want het betreft hier meningen en daar kan je heeeeeeel lang over discussiëren.
[ Voor 12% gewijzigd door Flaat op 19-12-2016 15:49 ]