Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:25:
[...]

Thanks,

Zal dit vanavond eens bekijken
Je hebt een aantal addons die hetzelfde kunnen doen als Conslegion, maar dan voor de 1 - 110. Zygor zoals hierboven al aangegeven, alleen moet je hier wel voor betalen. Dugi is ook een goede, maar is ook een addon waar je voor moet betalen. Je hebt een uitgeklede versie van Dugi, genaamd Dugi leveling Essentials, die is wel gratis te krijgen. En daarnaast heb je nog wow-pro, die is helemaal gratis naar mijn weten.

Houdt er rekening mee dat met de heirloom gear, je al snel een te hoog level bent voor een zone. En je dus al snel naar de volgende zone moet om optimaal rendement te behouden.

[ Voor 13% gewijzigd door thundermo op 13-12-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

Zo heb eindeljik de Beste legendary voor affliction: de helm :D
Leuke dps increase op fights zoals Odinn heroic, lekker 4 targets dotten en 500k dps aantikken :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:54:
Zo heb eindeljik de Beste legendary voor affliction: de helm :D
Leuke dps increase op fights zoals Odinn heroic, lekker 4 targets dotten en 500k dps aantikken :D
Grats! zullen menig mensch jaloers op je zijn vermoed ik. O-)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:17:
Mijn Shaman is al een tijdje 110, AK 17. Geleveled als Enhancement en op level 102 Resto artifact erbij gehaald. Van de week ook mijn Ele artifact gehaald. Mijn Enhancement artifact is slechts rank 13 en mijn Ele is rank 16. Toch voelt Ele beduidend minder snel dan wel krachtig aan. Enhancement blaast echt overal doorheen, Ele is beduidend zwakker. Jammer, want ik vind Elemental echt supervet met al die lightning effects enzo.

Overigens gisteravond besloten dat mijn Shaman mijn nieuwe main healer wordt. Was al enkele weken aan het inlezen / dubben over RDruid en RShaman, maar toen ik gisteravond de daily van Dreamweavers ging inleveren en ik in mezelf fluisterde "Nou, geef es een legy", en vervolgens de BiS ring eruit kwam, was het al gauw duidelijk dat het toch echt RShaman ging worden :Y
Enhancement vond ik even wennen ten opzichte van het oude enhancement maar speelt leuk. Ele speelt misschien wel leuker maar is toch echt gewoon zwakker. Burst is super fun net als multi dotting met flame shock maar enhancement ramt er gewoon net wat sneller en makkelijker doorheen.

De ring is leuk ja, al is hij alleen voor raids echt goed. Chain Heal gebruik in ieder geval zelden in 5 mans content. Voor 5 mans vind ik de gloves beter. Maar 1 Legendary is altijd beter als geen. Veel plezier als Resto Shaman en feli met je Legendary.

Begin nu toch wel te merken dat Resto Shaman toch wel wat achter blijft ten opzichte van andere healers (Disc uitgezonderd). Zeker als je ilevels wat hoger worden lijkt het verschil toch wel wat groter te worden.
Gisteren 2e dag progressie op Cenarius Mythic, komen bijna elke try tot de 35% maar missen net wat dps doordat we ze met 3 en een halve healer net niet allemaal overeind kunnen houden. En als ik de logs zo zie dan doen de andere healers het naar behoren maar kan ik hun burst niet benaderen en ook ga ik ook redelijk snel oom. Beste try was 4%, dus hopelijk gaat ie komende reset wel neer.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:44:
[...]

Enhancement vond ik even wennen ten opzichte van het oude enhancement maar speelt leuk. Ele speelt misschien wel leuker maar is toch echt gewoon zwakker. Burst is super fun net als multi dotting met flame shock maar enhancement ramt er gewoon net wat sneller en makkelijker doorheen.

De ring is leuk ja, al is hij alleen voor raids echt goed. Chain Heal gebruik in ieder geval zelden in 5 mans content. Voor 5 mans vind ik de gloves beter. Maar 1 Legendary is altijd beter als geen. Veel plezier als Resto Shaman en feli met je Legendary.

Begin nu toch wel te merken dat Resto Shaman toch wel wat achter blijft ten opzichte van andere healers (Disc uitgezonderd). Zeker als je ilevels wat hoger worden lijkt het verschil toch wel wat groter te worden.
Gisteren 2e dag progressie op Cenarius Mythic, komen bijna elke try tot de 35% maar missen net wat dps doordat we ze met 3 en een halve healer net niet allemaal overeind kunnen houden. En als ik de logs zo zie dan doen de andere healers het naar behoren maar kan ik hun burst niet benaderen en ook ga ik ook redelijk snel oom. Beste try was 4%, dus hopelijk gaat ie komende reset wel neer.
Hangt ook een beetje vanaf welke healing ze je laten doen. Tank healing of raid-healing, als jij met je chain heals mag raidhealen zou hooguit een resto druid je moeten verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond weer eens even een paar uurtjes spelen denk ik. Wel weer zin in. Zeker om even lekker m'n warrior en rogue te spelen en natuurlijk m'n paladin. Hopelijk weer wat upgrades binnen te halen voor sowieso m'n paladin. En misschien nu maar eens een keer de world boss doen op al m'n characters op een woensdag ipv een maandag of dinsdag... Haha

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 14:26
Nou deze Wow week is iig niet echt positief begonnen voor mijn DH :(

Waardeloze loot uit weekly chest...
2x gold van worldboss
en teeming en necrotix aflixes (Mijn meest gehate combo)

Zo wordt het wel heel moeilijk om 880 ilvl te halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42
can't win em all :D
Hopelijk wel vandaag de arcanocrystal op mijn warlock van Jim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:13
Zijn hier misschien mensen die spelen op TM? Ik speel zelf nu zo'n 10 jaar op Doomhammer, maar de guild is een beetje doodgebloed.

Nu heb ik begrepen dat er meerdere nederlandse guilds zitten op TM dus ben wat aan het rondkijken voor een evt transfer. (Ook op Draenor en Kazzak, je raad het al ik speel als Horde:)

Mocht iemand ervaring hebben, hoe is de server? En met de drukte?
Sta je vaak in Queue en is het een beetje 'levendig' op de server?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
038Zwolle schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:04:
Zijn hier misschien mensen die spelen op TM? Ik speel zelf nu zo'n 10 jaar op Doomhammer, maar de guild is een beetje doodgebloed.

Nu heb ik begrepen dat er meerdere nederlandse guilds zitten op TM dus ben wat aan het rondkijken voor een evt transfer. (Ook op Draenor en Kazzak, je raad het al ik speel als Horde:)

Mocht iemand ervaring hebben, hoe is de server? En met de drukte?
Sta je vaak in Queue en is het een beetje 'levendig' op de server?
Jep, ik speel op TM. GM van een Horde guild (international) die zo'n 3 dagen per week raid (wo/do/ma van 20.00 tot 23.00), met als aim HC raids clearen en M+'s doen. Ik vind de server goed levendig, heb nog niet in een queue gestaan en ben voor de rest tevreden met de economie. Tsja recruitement is wat lastig, aangezien er een hele zwik aan mythic raiding guilds aanwezig zijn en wij dat (nog niet) ambiëren, maar als je migreert heb je dus een hele zwik aan guilds om uit te kiezen. Ik weet niet wat je zelf wilt doen, maar als je wilt raiden als Horde dan is TM zeker een server om eens wat rond te neuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Thundermo alvast bedankt voor je reactie.

EN heb ik op heroic gedaan maar ToV nog niet. Ik wil alle content meepakken op heroic niveau. Mythic hoeft van mij niet zo.

Goed op te horen dat er geen queue zijn, want dat lijkt me aan Draenor minder briljant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
038Zwolle schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:59:
Thundermo alvast bedankt voor je reactie.

EN heb ik op heroic gedaan maar ToV nog niet. Ik wil alle content meepakken op heroic niveau. Mythic hoeft van mij niet zo.

Goed op te horen dat er geen queue zijn, want dat lijkt me aan Draenor minder briljant.
Op Draenor geen queue gezien behalve dan de eerste paar weken. Nou log ik meestal voor half 8 in dus geen idee of het na 8 uur wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 14:27
Kaap schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:26:
[...]

Op Draenor geen queue gezien behalve dan de eerste paar weken. Nou log ik meestal voor half 8 in dus geen idee of het na 8 uur wel zo is.
Draenor, best realm :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Heb me net de WoW Legion Digital Deluxe Edition via de Blizz shop aangeschaft. Moest 15 EUR betalen. Maar is dat dan de volwaardige expansion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Laatst online: 26-09 14:30
Hurtebise schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:33:
Heb me net de WoW Legion Digital Deluxe Edition via de Blizz shop aangeschaft. Moest 15 EUR betalen. Maar is dat dan de volwaardige expansion?
Is dat niet de upgrade van de standaard Legion Edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:33:
Als je het via de webshop van Blizzard hebt gedaan, dan kan je er van uit gaan dat je het volwaardige product gekocht hebt. Immers is bij de initiele aanschaf alles aanwezige t/m laatste expansion (WoD). Dan heb je enkel de uitbreiding nodig van Legion om weer helemaal up-to-date te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:36
thundermo schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:41:
[...]
3. Kies de juiste leveling spec voor je class op lvl 100 en doe de missions voor je andere artifacts op lvl 102.
Voor al mijn chars met tank mogelijkheden was dat dus hun prot/guard/... spec. 'Because you'll do huge amounts of not dieing.' heb ik ooit eens laconiek in mijn guild chat gezegd. Op dat moment was ik net veranderd van ret naar prot op mijn paladin en het was echt een wereld van verschil qua moeilijkheidsgraad.

Anyhoo, nu maakt het niet meer uit. Ik neem weer even een WoW pauze. Niet omdat ik ontevreden zou zijn met het spel, ik merk alleen dat de nood aan pauzes veel sneller komt dan vroeger. Geen specifieke oorzaak voor de rest.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-09 21:28

junglebeast

hier staat iets

Eindelijk een keuze kunnen maken voor een alt in Legion. Het is geworden...... wait for it!!
...
.....
.........
De Paladin. :P

Leuke Lore en de mogelijkheid van de andere specs om een andere rol te vervullen spraken me ook aan. En het is ook een class die ik vaak speelde in het verleden. Zelfs nog even aan het einde van WoD.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:56:
Eindelijk een keuze kunnen maken voor een alt in Legion. Het is geworden...... wait for it!!
...
.....
.........
De Paladin. :P

Leuke Lore en de mogelijkheid van de andere specs om een andere rol te vervullen spraken me ook aan. En het is ook een class die ik vaak speelde in het verleden. Zelfs nog even aan het einde van WoD.
De vraag blijft nog steeds: waarom niet een andere class? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
RustStorm schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:49:
[...]

Als je het via de webshop van Blizzard hebt gedaan, dan kan je er van uit gaan dat je het volwaardige product gekocht hebt. Immers is bij de initiele aanschaf alles aanwezige t/m laatste expansion (WoD). Dan heb je enkel de uitbreiding nodig van Legion om weer helemaal up-to-date te zijn.
Kan je ergens die boost to 100 activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:02:
[...]

Kan je ergens die boost to 100 activeren?
Als je in je characterselectionscreen zit, staat er als het goed is ergens een grote < 100 > afbeelding. Wanneer je daar op duwt, kom je in het proces een character te boosten. Let wel, je dient Legion te hebben alvorens deze aanwezig is. (mits je deze boost nog krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

RustStorm schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:58:
[...]

De vraag blijft nog steeds: waarom niet een andere class? :D
Ik wilde graag een melee class als alt. Eerste wilde ik mijn DK verder levelen, en dat gaat ook wel gebeuren omdat het nu mijn farmer is.

Ik had geen zin om mijn 90 rogue te levelen. DHs zijn er al genoeg, En met de Shaman kan ik niet gaan tanken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:28:
[...]

Ik wilde graag een melee class als alt. Eerste wilde ik mijn DK verder levelen, en dat gaat ook wel gebeuren omdat het nu mijn farmer is.

Ik had geen zin om mijn 90 rogue te levelen. DHs zijn er al genoeg, En met de Shaman kan ik niet gaan tanken. :)
Fair enough ^_^

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Logboekje over gisteren.

Het begon vaag, wilde hallo zeggen in guild chat en zag vervolgens de melding dat ik niet in een guild zat :)
Daarna maar naar Withered J'im gegaan voor de World boss van deze week. 2x gold.

Maar het eindigde een stukj ebeter, heb een nieuw (social) guidl gevonden en als klap op de vuurpijl kreeg ik mijn allereerste legendary (Sephuz's Secret) en omdat ik gisteren niet kon spelen had ik een 2e emissary kistje met daarin een hoger level Shadow Gem,

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Verwijderd

Gisteren eindelijk goed trinket uit weekly chest, Oakheart's Gnarled Root 885 is een leuk begin. Daarna ook nog onze mythic Il'Gynoth kill dus de dag kon niet meer kapot. Helaas lijkt erop dat we vanavond mensen te kort komen dus dat wordt heroic EN en ToV clearen. Volgende week raid extenden en dan hopen dat we woensdag en donderdag Cenarius en Xavius kunnen killen. Dan is doel om 7/7M voor kerst te zijn nog bereikt.
_Peter2_ schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:27:
Logboekje over gisteren.

Het begon vaag, wilde hallo zeggen in guild chat en zag vervolgens de melding dat ik niet in een guild zat :)
Daarna maar naar Withered J'im gegaan voor de World boss van deze week. 2x gold.

Maar het eindigde een stukj ebeter, heb een nieuw (social) guidl gevonden en als klap op de vuurpijl kreeg ik mijn allereerste legendary (Sephuz's Secret) en omdat ik gisteren niet kon spelen had ik een 2e emissary kistje met daarin een hoger level Shadow Gem,
Jeeej, grats op je legendary. Gewoon leuk om zo een ding te ontvangen. :)

Ik heb gisteren ook twee keer Withered J'im gedaan; helaas enkel en alleen gold. Vergeet steeds een bonus roll mee te nemen; vind ze alleen een beetje te duur vooralsnog (heb m'n resources nog nodig voor andere dingen en farm ze niet ;))

• Bartske
  • Registratie: November 2007
Gisteren ook Withered J'im gedaan, en op mn bonusroll dropte m'n (by far) BiS trinket voor resto druid!! (http://www.wowhead.com/it...-arcanocrystal&bonus=3466)

Ook met de Tweakersguild EN heroic gecleared. Nu alleen nog kara runnen voor mn bis cloak (http://www.wowhead.com/item=142170/drape-of-shame) en dan heb ik niet veel upgrades meer te halen (alleen nog mythic EN/TOV maar dat doe ik niet).

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Bartske schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:11:
Gisteren ook Withered J'im gedaan, en op mn bonusroll dropte m'n (by far) BiS trinket voor resto druid!! (http://www.wowhead.com/it...-arcanocrystal&bonus=3466)

Ook met de Tweakersguild EN heroic gecleared. Nu alleen nog kara runnen voor mn bis cloak (http://www.wowhead.com/item=142170/drape-of-shame) en dan heb ik niet veel upgrades meer te halen (alleen nog mythic EN/TOV maar dat doe ik niet).
Heet jouw resto druid toevallig ook Bartske? Dan heb ik volgens mij laatst een m+ met jou gedaan :P

Steam: Pickle Rick

Hebben jullie ook een soort van aversie tegen Suramar. Ik merk dat ik de WQs etc daar vermijd en dat ik de questline nog LANG niet af heb... Om een of andere reden vind ik het gewoon echt geen leuk gebied om rond te rennen etc.

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:34
RustStorm schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:05:
Hebben jullie ook een soort van aversie tegen Suramar. Ik merk dat ik de WQs etc daar vermijd en dat ik de questline nog LANG niet af heb... Om een of andere reden vind ik het gewoon echt geen leuk gebied om rond te rennen etc.
En dan moet je tot exalted zien te komen wil je de hele questline afronden... Ik ben er gelukkig eindelijk bijna doorheen maar ik merk wel dat ik mezelf er ECHT niet meer voor weet te motiveren...

Verwijderd

Vind het ook een irritant gebied.. zonde van al die ontwikkeling om dan zoveel van die guards te plaatsen.. neemt heel de fun weg. Merk dat ik er nu alleen heen ga als er 30k+ AP quests zitten.

Heb op mijn alt niet eens die quest line gestart.. alleen om die grot te unlocken en daarna niets meer gedaan... ga straks met AK 22+ die questline doen.. haha dat zal echt een hele bak AP zijn :)

p.s. ben trouwens op mijn alt al bijna exalted puur van de wq's want die heb je ook als je alleen die grot unlocked.. niet allemaal, maar genoeg om je dagelijkse kistje te unlocken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2016 11:18 ]

• 038Zwolle
Vond Suramar wel geinig om mn main. Op mijn alts had ik het niet aangeraakt tot afgelopen week. Je krijgt nu gewoon 30/60/100k artifact power voor een paar simpele questjes. Zeker een aanrader als je AK hoog genoeg is

Oh en als je ilvl wat hoger is scheelt ook een hoop. Met mijn main begon ik daar met ilvl 800 en was veel best nog wel pittig. Nu ram je overal doorheen met ilvl 840/50

[ Voor 28% gewijzigd door 038Zwolle op 15-12-2016 11:25 ]

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:35:
[...]
Ik heb gisteren ook twee keer Withered J'im gedaan; helaas enkel en alleen gold. Vergeet steeds een bonus roll mee te nemen
Volgens mij kan je bosses waar je een bonus roll op kunt doen gewoon nog een keer killen. Je bent dan voor de gewone drop uitgesloten van loot, maar nog niet voor de bonus roll.

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Precies dit. Ben je klaar met questen, kun je end-game content doen, maar 'moet' je nog verder questen.. en dan heb je WQ's idd nog die veel interessanter zijn om te gearen.

• Bartske
ykathmann schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:29:
[...]

Heet jouw resto druid toevallig ook Bartske? Dan heb ik volgens mij laatst een m+ met jou gedaan :P
Toevallig wel ja, grappig :)

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nah heerlijk gebied. :P

Reden dat ik ook tank gegaan ben speciaal voor de mobs daar. En de scenario natuurlijk.
Laatst nog iets van 100k hps gehaald en was dan ook niet onder de 90% te krijgen.

junglebeast schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:51:
[...]

Nah heerlijk gebied. :P

Reden dat ik ook tank gegaan ben speciaal voor de mobs daar. En de scenario natuurlijk.
Laatst nog iets van 100k hps gehaald en was dan ook niet onder de 90% te krijgen.
Ik ben het er niet mee eens :P Maar vooruit... ;)

Ik moet mezelf er weer eens een keer toe zetten denk ik. Wellicht dat het me dan gaat lukken om exalted te worden en de achievement te halen etc etc voor dat hele flying gedoe.

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zo. Guild heeft momenteel een activity-low (decemberdagen. veel op vakantie, bij familie, etc etc).
Dus raids zijn wat onregelmatiger (gister met 5 man van Aggramar aangevuld en geraid, was wel lachen).

Ondertussen nog maar 1.3m AP te gaan voor mijn 35e trait in protection, en dan ga ik volledig door spenderen op retri en holy (beiden nu 21).
Paladin ziet er wel goed uit nu:
http://eu.battle.net/wow/...onblight/Bernadett/simple

Alleen jammer dat de 880 weekly chest items altijd komen voor de slots waar ik al 880 in draag =/

Ook goed op weg met mijn mage:
http://eu.battle.net/wow/...gonblight/Ornitier/simple

860 ilvl nu. Nog geen legendary, helaas, maar dat komt hopelijk nog XD

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42
Die activity low is idd feestdagen, aanstaanda zondag/maandag nog raiden, dan pas weer in het nieuwe jaar (9 januari) ofzo. We zijn overigens als Guild op Argent dawn (Alliance) nog steeds op zoek naar mensen dus gooi es een keer een whisper mocht je interesse hebben. 2/3 Heroic ToV met progress op Helya (en dat gaat een beest worden :P). Casual raiding only dus verwacht geen mythic progress ofzo.

Kan gewoon hier een PM naar mij of op de AD server naar Grafalcon of Eiganjo, gaan we kijken of we wat kunnen regelen enzo.

• 038Zwolle
Zo, ik heb mijn geluk ook weer gehad.

Was met mn mage de suramar questjes aan het inhalen voor AP. Tegen de verveling ondertussen gesigned voor wat random PvP. Ik doe dit eigenlijk nooit, maar ook hier krijg je redelijk wat AP voor en dat icm met Suramar gaat dat best lekker.

Dropt er van de random PVP gewoon een legendary (Shard of the Exodar)

• Hurtebise
Welke addon gebruiken jullie voor het levellen van professions? Heb mining, first aid, cooking, blacksmithing. Die aangeeft hoe je snelste kan levellen met minste mats/kost; waar de meeste nodes gevonden zijn. Dit zijn de belangrijkste vereisten. Ik zag dat sommige addons niet meer fijn werkten na de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:09:
Welke addon gebruiken jullie voor het levellen van professions? Heb mining, first aid, cooking, blacksmithing. Die aangeeft hoe je snelste kan levellen met minste mats/kost; waar de meeste nodes gevonden zijn. Dit zijn de belangrijkste vereisten. Ik zag dat sommige addons niet meer fijn werkten na de laatste update.
WoW-professions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://eu.battle.net/wow/...ilvermoon/Eyelet/advanced

860! :D Woop! het is me gelukt. Nooit gedacht dat ik na constant tanken een dps leuk zou vinden, maar het bevalt me echt.

Ook de guild gaat in stappen vooruit, HC Odyn bijna plat (29% gekregen) dus gaat lekker :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOoo.. ik kreeg gisteren de DK cloak uit de highmountain kist. Op zich een leuk ding en in combinatie met die aangepaste neck legendary best interessant als dk tank. Dan kan je straks met de aangepaste legednary en een talent aanpassing zelfs +50% extra hp halen.

Had echter liever een echte tank of dps legendary gehad, maar ja hoe meer utility legendaries je hebt hoe minder de kans is dat je er nog meer krijgt right :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Net ff een normal EN gedaan met een pug. Dropt Cinch of Cosmic Insignficance voor me met ilvl 890!
Had ik nog niet mee gemaakt ik normal. Helaas geen crit erop (fire mage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
corset schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:44:

860! :D Woop! het is me gelukt. Nooit gedacht dat ik na constant tanken een dps leuk zou vinden, maar het bevalt me echt.

Ook de guild gaat in stappen vooruit, HC Odyn bijna plat (29% gekregen) dus gaat lekker :D
Die speren in p3 zijn wel goed naar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:29
In mijn nieuwe raid team (zelfde guild als oude team) hebben we gisteren ook heroic Odyn gedaan, maar niet verder dan 20% gekomen. Dps is niet zo hoog en dat merk je wel. P3 speren zijn best nasty inderdaad, veel tank deaths. Het wordt met de inkomende damage ook echt een dps race op het eind als je er niet doorheen powered met overgearde mensen.

Maar komende week komen er tuning aanpassingen voor ToV volgens blue post van vannacht. Ook wel terecht denk ik, want als puur heroic team moet je wel echt heel veel moeite doen om ToV te clearen. Zeker Helya, waar ons eerste team na een paar uur nog niet eens langs kwam ondanks 880+ gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Het is vooral echt een veel te lang en oersaai gevecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
corset schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:44:

29%, dan begint de fight pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:24:
[...]

29%, dan begint de fight pas :P
klopt, het was vooral het gebrek aan healers in het begin wat we hadden. Maar goed, dat hebben we nu een stuk minder, en het bevalt gewoon goed op deze manier. Heroic EN+Normal EN doen we in 1 avondje, dus dan kan Heroic ToV zeker :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Misschien kan hier iemand me snel helpen, Google levert me niet direct een antwoord op;

Kun je met een dual screen je addons, chats etc tegen een zwarte achtergrond zetten op het ene scherm en op het andere scherm je echte view? zodat je zicht wat opgeruimder is?

Ik heb nog geen 2e monitor, maar zit een beetje te twijfelen tussen een grote ultrawide vs 2 monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
marijnvtg schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:06:
Misschien kan hier iemand me snel helpen, Google levert me niet direct een antwoord op;

Kun je met een dual screen je addons, chats etc tegen een zwarte achtergrond zetten op het ene scherm en op het andere scherm je echte view? zodat je zicht wat opgeruimder is?

Ik heb nog geen 2e monitor, maar zit een beetje te twijfelen tussen een grote ultrawide vs 2 monitoren.
Voor zover ik weet niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:16
Had ook op een bepaald moment dat gevoel. Voor mij was de oorzaak dat ik teveel progressie wilde tegelijkertijd, maar dat kan simpelweg niet. Zeker omdat toen de raids er ook nog niet waren.

Voor mij hielp:

- loslaten het gevoel van haast/snel, want er verandert niets aan,
- netjes de WQ's voor de kistjes doen, kost niet zo heel veel tijd.
- tank spec ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, ik zal het ook weer een kans geven. Wel in dps spec waarschijnlijk... ;)

Ik ben m'n combat follower's ability kwijt in m'n UI en geen idee hoe ik hem terug krijg... unassignen en re-assignen helpt niet. :S

[ Voor 46% gewijzigd door RustStorm op 17-12-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook wel eens naar gekeken in het verleden maar toen kon het niet. Het probleem is dat de addons over het spel heen staan en niet 'buiten' het spel/speelveld geplaatst kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01

Even snel zoeken levert de volgende pagina op: https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/2089110733.
Dus het lijkt wel mogelijk te zijn.

Ik heb een tijdje terug dezelfde twijfel gehad en heb uiteindelijk gekozen om een ultrawide (34 inch) te kopen en mijn oude monitor (24 inch) er gewoon naast te plaatsen. Addons heb ik aan de zijkant van mijn game window staan en veel ruimte in het midden in ieder geval waardoor je min of meer hetzelfde effect krijgt als wat jij wilt bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:09:
Niet. Ik level professions niet bewust. Komt vanzelf met dat ik dingen craft. Het skilllevel maakt geen bal meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Net m'n eerste legendary gekregen!

Alleen vergeten m'n loot spec te zetten op een spec die ik daadwerkelijk in PvE gebruik :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend lekker beetje kunnen spelen. Heb eindelijk m'n campaign afgemaakt met m'n rogue. :) dus dat is gelukt. Ook weer wat WQs gedaan uiteraard met m'n drie level 110 en daarna mezelf bezig gehouden met m'n Demon Hunter. Is nu level 105. Dus ik denk dat dat het volgende 110 projectje wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 14:27
RustStorm schreef op maandag 19 december 2016 @ 08:29:
Dit weekend lekker beetje kunnen spelen. Heb eindelijk m'n campaign afgemaakt met m'n rogue. :) dus dat is gelukt. Ook weer wat WQs gedaan uiteraard met m'n drie level 110 en daarna mezelf bezig gehouden met m'n Demon Hunter. Is nu level 105. Dus ik denk dat dat het volgende 110 projectje wordt. :)
Amai al je 4e character naar 110 :O
Ik ben recent aan mijn eerste alt begonnen gezien ik nu pas het gevoel had dat ik het meeste van de huidige content (buiten pvp, dat doe ik niet meer) gedaan heb op m'n main.
Die hele level grind bevalt me wel niet zo goed, de eerste keer was het echt cool en vernieuwend maar nu heb ik gewoon het gevoel dat ik er zo snel mogelijk door wil...

Vraagje: als mijn alt lvl 110 is en hij heeft maar de helft vd regions gedaan kan hij dan gewoon alle content en world quests doen? (account wide unlock dacht ik toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Phaex schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:50:
[...]
Vraagje: als mijn alt lvl 110 is en hij heeft maar de helft vd regions gedaan kan hij dan gewoon alle content en world quests doen? (account wide unlock dacht ik toch?)
Mijn paladin is 110; en ik kan in principe gewoon world quests doen inderdaad; heb het alleen nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phaex schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:50:
[...]

Zeker weten. :) Is alleen wat lastig er te komen de eerste keren, zeker wanneer je de flightpaths nog mist. :) Maar als je die allemaal hebt; geen enkel probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhoolwerf
  • Laatst online: 12:57
RustStorm schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:13:
[...]

Zeker weten. :) Is alleen wat lastig er te komen de eerste keren, zeker wanneer je de flightpaths nog mist. :) Maar als je die allemaal hebt; geen enkel probleem!
Is dat recentelijk veranderd dan?
Ik moest op mijn paladin gewoon alle gebieden Friendly/Honored halen voordat ik aan worldquests mocht beginnen, ondanks dat mijn hunter ze al kon doen: geen account-wide-unlock dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rhoolwerf schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:24:
[...]

Is dat recentelijk veranderd dan?
Ik moest op mijn paladin gewoon alle gebieden Friendly/Honored halen voordat ik aan worldquests mocht beginnen, ondanks dat mijn hunter ze al kon doen: geen account-wide-unlock dus.
Dat is in 7.1 veranderd. Sinds 7.1 hoef je alleen maar even naar Khadgar in Dalaran te gaan om de WQ's te unlocken en de Whistle te ontvangen. (Mits je ze natuurlijk unlocked hebt op een ander character.)

Hetzelfde geldt voor CoS/Arcway en de Karazhan attunement. Van KZ weet ik overigens niet of dat ook meteen tijdens de release van 7.1 geïmplementeerd is. Ik heb de KZ attunement namelijk meerdere keren gedaan in de eerste week.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 15:01

RaseriaN

So much choices..

RaseriaN schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:04:
Na lange afwezigheid (van WoW en deze topicreeks) ben ik sinds vorige week ook weer begonnen met WoW en sinds vandaag weer met posten in deze reek ;) Eerst maar een 7 dagen trial geactiveerd op mijn eigen account en gestart met een nieuwe char (leek me wel weer eens leuk) samen met een maatje van me. Inmiddels weer 30 dagen gametime erbij gekocht dus de verslaving kan weer beginnen! :D
Hoe veranderlijk kun je zijn, Lock geleveld tot en met 58 en toen weer eens ingelogged op mn main (Rogue) en meteen weer helemaal verslaafd aan mn main. Inmiddels LvL99,5 en dus bijna klaar met Draenor/WoD, moet nog wel even wachten tot ik mn Legion expansion kan activeren (iets met kerst en kerstkado) dus kan nog even aan de slag met wat gold bij elkaar te rapen.

Twijfel wel om flying te halen voor Draenor (vooral omdat het accountbreed is en ik toch wel wat alts wil doorleveren). Verder nog handige dingen om door te levelen om te doen? Had wel begrepen dat je Garrison verder doorlevelen/ontwikkelen niet echt handig is omdat er niks mee gedaan wordt in Legion.. Dus tips/tricks, laat maar komen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, na officieel 1 dag /played op max level zit ik op 863. Toch geen slecht resultaat :D

Heb ook een 865 Bough of Corruption in m'n bags, maar die gebruikt geen enkele zichzelf respecterende warlock :+

Vanavond weer verder met Heroic Odyn <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-09 14:20

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

Ja, dat kan. Maar meestal word het er niet echt overzichterlijker door. Je krijgt toch de neiging om heel sterk op 1 monitor te focussen en je negeert dan de andere monitor.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:15:
[...]

Ja, dat kan. Maar meestal word het er niet echt overzichterlijker door. Je krijgt toch de neiging om heel sterk op 1 monitor te focussen en je negeert dan de andere monitor.
Hoe werkt dat dan O.o ik krijg WoW niet eens op 2 schermen tegelijk, en dat is er toch voor nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-09 14:20

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
corset schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:20:
[...]

Hoe werkt dat dan O.o ik krijg WoW niet eens op 2 schermen tegelijk, en dat is er toch voor nodig :D
Je moet de viewport aanpassen nadat je wow over 2 monitors hebt gezet. Onder linux kan dat laatste door je xserver over 2 displays te laten lopen ipv 1 per monitor. Het is niet bijzonder eenvoudig en het kan zijn dat je je eigen addon moet schrijven om het goed voor elkaar te krijgen, maar in het verleden is het mij wel gelukt.

Overigens speelt een grote/widescreen monitor wel weer veel lekkerder dan 2 monitoren, maar het probleem wat ik dan wel heb (met een 40" UDH monitor) is dat ik de hoeken niet echt meer kan zien en ik dus veel naar het midden van het scherm moet verplaatsen als het moet opvallen. Maar dingen als damagemeters en chat kunnen dus mooi in een hoekje staan zodat ze niet erg opvallen (waardoor het soms minuten doort voordat ik dingen in de chat lees in een dungeon waardoor sommige mensen gefrustreerd raken ;)).

[ Voor 12% gewijzigd door Kees op 19-12-2016 11:33 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:21

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit weekend begonnen met de relaunch van Nostalrius/Elysium.

Ondanks de vele DDoS aanvallen waar ze mee te maken hadden wel een geinig weekend gehad. echt iets van 7 uur played en pas level 10 :P word weer een leuke journey om ala vanilla naar level 60 te gaan :)

Meerdere die hier gaan spelen ? (weet niet of het hier wel besproken mag worden though?)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:34:

Ondanks de vele DDoS aanvallen waar ze mee te maken hadden wel een geinig weekend gehad. echt iets van 7 uur played en pas level 10 :P word weer een leuke journey om ala vanilla naar level 60 te gaan :)

Meerdere die hier gaan spelen ? (weet niet of het hier wel besproken mag worden though?)
Nope, wilde het gaan doen, toen bedacht ik me de vele nadelen van vanilla, toen was ik er klaar mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo

Nee, mij zal je er echt niet zien. Als ik iets verschrikkelijk vind, is het wel het level proces van WoW. Ik ben echt meer gemaakt voor de eind content. En om mezelf dan te gaan mishandelen door op Nolstalrius vanilla style te gaan levelen, lijkt me geen goed idee 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:53

Weet idd niet of het mag, maar goed:
Ik speel tijdelijk even op de PvE server, tot de release van de fresh server. Hiervoor ook nog op Kronos II gespeeld.

Heb een tijdje de retail geprobeerd maar ik voelde me er niet thuis. Er was zoveel veranderd, ik schrok er zelfs van hoe Orgrimmar eruit zag. :o Dat komt waarschijnlijk omdat ik alleen maar Vanilla WoW heb gespeeld.

Toch snap ik ook zeker dat als je Vanilla nooit gespeeld heb of wel alle expansions doorlopen hebt, je niet graag terug wilt. Maar ik weet eigenlijk niet beter. :P

Had natuurlijk graag gezien dat Blizzard dit mogelijk had gemaakt maar ik begrijp ook wel dat zij daar weinig baat bij hebben. Enkele tienduizenden versus een paar miljoen spelers.
Maar de uitspraak "You think you do, but you don't" van J. Allen Brack is gewoon onzin. Vanilla servers zullen altijd wel populair blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:24:
Vanilla servers zullen altijd wel populair blijven.
Klopt, maar nooit populair genoeg om er geld uit te halen. Mensen kijken veels te nostalgisch naar vanilla, als ze dan gaan nadenken over de minpunten, zijn ze er snel klaar mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:21

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

superbassie schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:24:
[...]

Had natuurlijk graag gezien dat Blizzard dit mogelijk had gemaakt maar ik begrijp ook wel dat zij daar weinig baat bij hebben. Enkele tienduizenden versus een paar miljoen spelers.
Maar de uitspraak "You think you do, but you don't" van J. Allen Brack is gewoon onzin. Vanilla servers zullen altijd wel populair blijven.
Ja is echt grote onzin.

Maar in die paar dagen voor de launch van nostalrius was het mogelijk om je oude nostalrius / elysium account over te zetten naar die nieuwe. Toen 2 dagen van te voren ofzo zag ik dat er al gewoon 30.000 accounts waren overgezet en dat is iets wat mensen handmatig hebben moeten doen. dus dat zullen er veel meer zijn geworden. Dan nog niet eens de nieuwe accounts meegerekend waar ik er 1 van ben en ook denk dat het er veel zijn.

Momenteel zijn er op maar 2 servers totaal 15.000 mensen tegelijk online. als je na gaat dat het in een heeeeel groot deel van de wereld gewoon overdag op een maandag is kan ik me niet voorstellen hoeveel mensen er eigenlijk op willen spelen. Als blizzard het legit zou doen zouden ze zo veel extra inkomsten hebben als de subscription gewoon nodig is. Al zou niet iedereen misschien gaan betalen en nu alleen spelen omdat het gratis is maar zelfs de helft vind ik al genoeg om te luisteren naar je community.

vind ook de balance wel nice btw. van de 10.000 die net online waren op de pvp server was 49% om 51% alliance/horde, maar dat zal het voordeel wel zijn van maar 1 pvp server =p

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 19-12-2016 12:35 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Mocht blizzard vanilla servers opstarten zou ik er zeker op spelen. Maar op private servers wil ik nooit echt veel tijd stoppen. Zou het te jammer vinden mocht mijn characters niet meer speelbaar zijn na die tientallen uren die je er hebt ingestopt.

Verder in echte wow dit weekend Guarm HC neergehaald. Best snel denk dat we maar 10 wipes nodig hadden tegen dat hij tegen de vlakte ging.
Daarnaast ook zelf mijn demon hunter naar 110 gebracht en begonnen met gearen. Vind het best een leuke class om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Private servers zijn leuk, maar nu Nostalrius 2 gaan spelen is gewoon vragen om je karakter kwijt te raken :+

Maar laten we even wat dingen opnoemen waar de vanilla fanboys niet over nadenken:

Offspec spelen kan niet in vanilla, je was gewoon 1 role afhangend van je class
Resistance Gear
Levelling dungeons? Niemand doet ze
Gearing? Nope, of je moet in een goede guild zitten. Pugs waren er bijna niet
tot 40 geen mount hebben

Nee was allemaal ideaal, was niks verkeerds aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-09 10:07
Dames en heren, waar kopen jullie game time? Gewoon via Battle.net of zijn er goedkopere (betrouwbare) opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

corset schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:19:
Private servers zijn leuk, maar nu Nostalrius 2 gaan spelen is gewoon vragen om je karakter kwijt te raken :+

Maar laten we even wat dingen opnoemen waar de vanilla fanboys niet over nadenken:

Resistance Gear
tot 40 geen mount hebben

Ooit over nagedacht, dat dat wellicht juist de mensen aantrekt?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:34:
[...]

Ooit over nagedacht, dat dat wellicht juist de mensen aantrekt?
Zou goed kunnen, alleen zullen er nooit alleen positieve dingen zijn. Ik mis vaak het perspectief dat er ook genoeg dingen ruk waren :+

En sorry, ik heb echt nog nooit mensen horen roepen "YES! levelling dungeons zijn compleet nutteloos!" :p

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 19-12-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:39:
[...]

Zou goed kunnen, alleen zullen er nooit alleen positieve dingen zijn. Ik mis vaak het perspectief dat er ook genoeg dingen ruk waren :+

En sorry, ik heb echt nog nooit mensen horen roepen "YES! levelling dungeons zijn compleet nutteloos!" :p
Dat zal je ook niet snel horen: nutteloos... Maar denk dat je wel regelmatig zult horen dat ze niet leuk zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
[...]

Maar hoezo zijn levelin gdungeons nutteloos?
Ik dacht dat juist door de gear die je krijgt je het makkelijker hebt in de buitenwereld waar je dus wel dood gaat als je meer dan 2 mobs tegelijk pulled.

Ik vind het namelijk grandioos om weer eens op de oude manier te levelen :)
ja het gaat traag, ja goud is ook echt goud, en ja op lvl 40 pas mounts.. en dat voor 100 goud wat echt een bak goud is.
En toch....

Ik kan zo mn zoon avn nu 8 meenemen naar de tijd dat papa nog jong was en moeite moest doen in wow, ik kan mn vrouw zelfs nu de rit laten beleven. En ze vind het nog leuk ook :)

en ja, ik snap jou ook heel goed: er zijn zooooooveel dingen echt lomp en slecht in vanilla.. maarja.. vanila wow is een keuze denk ik dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

[...]

Mensen die het leuk vinden dat de levelling gebieden druk bevolkt zijn doordat niet iedereen in die stomme levelling dungeons zit?

TBC was voor mij de perfecte expansion om eerlijk te zijn :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wauw... je kan niet eens via de WoW app iets op de AH zetten voor meer dan 1.000.000 gold... ze moeten die app eens snel updaten, want het slaat nergens meer op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:07:
[...]

Mensen die het leuk vinden dat de levelling gebieden druk bevolkt zijn doordat niet iedereen in die stomme levelling dungeons zit?

TBC was voor mij de perfecte expansion om eerlijk te zijn :).
De reden dat mensen nostalrius spelen, is voor grootste deel omdat ze oldschools hoorden dat het zo fantastisch was. Maar als ik eerlijk terug kijk naar vanilla en tbc is werkelijk alles beter. Quests zijn niet meer ruk, lfr/lfg bied zoveel opties, raids zijn uiteindelijk stukken beter geworden, pvp was in vanilla compleet inbalanced, in tier 3 werkelijk alles en iedereen 1shotten. Natuurlijk is het leuk om weer eens te questen in de ouwe zones, maar dat is op live ook prima mogelijk al doen maar weinig dat.

Nostalrius is succesvol en Vanilla/TBC waren succesvol omdat de game en ik moet eigenlijk individuele servers zeggen, waren allemaal communities. Iedereen werkte samen. Iedereen kende elkaar van de forums, dungeons en in de 10 grote guilds op de realms. Gedroeg je je niet in guild X, kon je invite in guild Z vergeten. Wil je echt succes van maken en ook volle steun van blizzard hebben, moet je met zijn allen naar server gaan en afspreken alles weer via communities te doen, als hele server zoeits doet zal ook een community onstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:53:
[...]

Maar hoezo zijn levelin gdungeons nutteloos?
Ik dacht dat juist door de gear die je krijgt je het makkelijker hebt in de buitenwereld waar je dus wel dood gaat als je meer dan 2 mobs tegelijk pulled.

Ik vind het namelijk grandioos om weer eens op de oude manier te levelen :)
ja het gaat traag, ja goud is ook echt goud, en ja op lvl 40 pas mounts.. en dat voor 100 goud wat echt een bak goud is.
En toch....

Ik kan zo mn zoon avn nu 8 meenemen naar de tijd dat papa nog jong was en moeite moest doen in wow, ik kan mn vrouw zelfs nu de rit laten beleven. En ze vind het nog leuk ook :)

en ja, ik snap jou ook heel goed: er zijn zooooooveel dingen echt lomp en slecht in vanilla.. maarja.. vanila wow is een keuze denk ik dan maar :)
Laat ik het zo zeggen, ik zat in Vanilla op Thunderhorn, een van de drukkere servers. En het algemene idee was. Sla de dungeons over tot max level, want je hebt er niks aan. Je bent langer een groep aan het maken en iedereen erheen te krijgen, dan dat je echt met de dungeon bezig bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

corset schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:41:
[...]

Laat ik het zo zeggen, ik zat in Vanilla op Thunderhorn, een van de drukkere servers. En het algemene idee was. Sla de dungeons over tot max level, want je hebt er niks aan. Je bent langer een groep aan het maken en iedereen erheen te krijgen, dan dat je echt met de dungeon bezig bent :D
Niet lang met een dungeon bezig? Eh ik krijg altijd de rillingen als ik aan een full run van Sunken Temple/Maraudon of Blackrock Depths denk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:42:
[...]

Niet lang met een dungeon bezig? Eh ik krijg altijd de rillingen als ik aan een full run van Sunken Temple/Maraudon of Blackrock Depths denk.. :P
Dat waren de uitzonderingen, vooral omdat BRD toen nog 10 man was :) Dat was gewoon een raid, alleen de playerbase zag het toen niet zo.

Sunken Temple, dat blijft mijn favoriete oude dungeon <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Blackrock Depths.. nu nog steeds m'n favo dungeon O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
[...]

Ik zat op Al Akir toen. Ook dat was een drukke server. Maar we deden altijd wel de dungeons hoor.
En eerlijkheidshalve vind ik het juist mooi dat je er niet doorheen ramt maar echt weer old skool moet spelen.

btw 1 van de grootste ergernissen vond ik toch wel dat je terug moest naar je stad om je skills te leren.. en dan erachter komen dat je alleen een fear kreeg o.i.d. :D
Maar ook dat vind ik, is wel de charme van toen :)

nogmaals hoor: ik snap jou punt echt goed en ben het er ook wel mee eens, en toch zijn er meer dan genoeg mensen die het wel weer eens willen doen. En ja, ik ben er ook 1 van :)

waardeer je daarna de nieuwe graphics enzo ook meer van huidig wow hehehe.

edit: het was toch UBRS dat een raid was? BRD was een 5 man net als LBRS. of zit ik nu weer fout.

[ Voor 4% gewijzigd door beebie121 op 19-12-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:50:
[...]

Ik zat op Al Akir toen. Ook dat was een drukke server. Maar we deden altijd wel de dungeons hoor.
En eerlijkheidshalve vind ik het juist mooi dat je er niet doorheen ramt maar echt weer old skool moet spelen.

btw 1 van de grootste ergernissen vond ik toch wel dat je terug moest naar je stad om je skills te leren.. en dan erachter komen dat je alleen een fear kreeg o.i.d. :D
Maar ook dat vind ik, is wel de charme van toen :)

nogmaals hoor: ik snap jou punt echt goed en ben het er ook wel mee eens, en toch zijn er meer dan genoeg mensen die het wel weer eens willen doen. En ja, ik ben er ook 1 van :)

waardeer je daarna de nieuwe graphics enzo ook meer van huidig wow hehehe.

edit: het was toch UBRS dat een raid was? BRD was een 5 man net als LBRS. of zit ik nu weer fout.
UBRS was 15 man
BRD was 10 man

Dat is later 10/5 geworden :) daarna 5/5

Scholo had ook tijdlang cap van 10

Bron:

http://puu.sh/fJ9tp/16c8e8f6d7.png UBRS
http://puu.sh/fJ9A1/1e9f76a8b3.png Scholo

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 19-12-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

corset schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:54:
UBRS was 20 man
BRD was 10 man

Dat is later 10/5 geworden :) daarna 5/5
Volgens mij waren Stratholme (Undead en living side) beide ook 10 mans geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:55:
[...]

Volgens mij waren Stratholme (Undead en living side) beide ook 10 mans geweest :)
Klopt, heb de post aangepast met bronnen :) bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
corset schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:19:

Resistance Gear
tot 40 geen mount hebben

Hey, ik ben sinds de orginele Nostalrius launch Vanilla fanaat en je post triggerde me een beetje, nu ben ik het inmiddels wel gewend dus zal het beschaafd houden >:)

"waar de vanilla fanboys niet over nadenken"
Geloof me we denken over al deze dingen na, en zien er nog steeds een betere game in

"Offspec spelen kan niet in vanilla, je was gewoon 1 role afhangend van je class"

Dit is geheel onwaar, fury warriors zijn top dps, dat kan bijna als meest gebruikte warrior spec gezien worden. Daarnaast was het in 2005 wellicht wel waar omdat iedereen toen behoorlijk rond liep te nooben, als de hele raid de beste spec heeft is vanilla in de ogen van mijn guild niet leuk meer, simpelweg te makkelijk. Daarom spelen we met alle mogelijke offspecs in de raid en hebben we alsnog BWL clear speeds die tegen de top van de server aanhangen.

Een variant van jouw uitspraak die wel waar zou zijn is
"Offspec spelen kan in vanilla, maar heeft 350% meer inzet nodig dan een Mage zou moeten hebben voor hetzelfde of minder dps"

Resistance Gear: idd saai, maar ook dit heeft z'n charme, je moet als guild samenwerken om 40 man de resist gear te geven en dat zorgt ervoor dat je in kleinere groepjes 5 mans moet doen. Wat weer voor de sociale interactie zorgt.

"Levelling dungeons? Niemand doet ze"

Nee, als je in 4 dagen /played 60 wil worden doe je die niet. Maar ze zijn wel degelijk nuttig, de gear upgrades+quests zijn vaak net zoveel xp als levelen op een drukke pvp server. Vergeet niet dat deze server 2-5x zoveel man heeft als een originele vanilla server had. So much for Blizzlike maar het is beter zo. Daarnaast zijn ze qua lore en gevoel gewoon nog steeds erg leuk, de chaos van als alliance door de Barrens naar je dungeon komen is ook nog eens erg leuke gameplay.

"Pugs waren er bijna niet"
idd, waren, nu zijn er genoeg pugs, en een raidguild als je wil raiden is niet een nadeel te noemen

"Nee was allemaal ideaal, was niks verkeerds aan :+ "
Tuurlijk niet, maar ik vind het nog steeds een veel leukere game dan Warlords, pandaland en cataclysm waren. Het feit dat je geforceerd wordt om samen te spelen met mensen en te communiceren is gewoon wat de game voor mij maakte. Als je nu een LFR/LFG doet blaas je alles omver met 123 en heeft alle content een 15 minute fix gevoel. Ik heb Legion nog niet gespeeld en sommige zaken zien er echt leuk uit, maar dat iedereen een Legendary mag als random drop gaat er bij mij niet in.

Kom even spelen op Elysium, level een char naar 30 en je zult merken dat het snel weer leuk is. Levelen is geen straf maar een deel van het spel in een levende wereld waar je samen zult moeten werken met anderen om te overleven.

of login op je Legion char en bedenk welke instanced content je nu weer wil doen in je eentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flaat schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:09:
[...]

Hey, ik ben sinds de orginele Nostalrius launch Vanilla fanaat en je post triggerde me een beetje, nu ben ik het inmiddels wel gewend dus zal het beschaafd houden >:)

"waar de vanilla fanboys niet over nadenken"
Geloof me we denken over al deze dingen na, en zien er nog steeds een betere game in

"Offspec spelen kan niet in vanilla, je was gewoon 1 role afhangend van je class"

Dit is geheel onwaar, fury warriors zijn top dps, dat kan bijna als meest gebruikte warrior spec gezien worden. Daarnaast was het in 2005 wellicht wel waar omdat iedereen toen behoorlijk rond liep te nooben, als de hele raid de beste spec heeft is vanilla in de ogen van mijn guild niet leuk meer, simpelweg te makkelijk. Daarom spelen we met alle mogelijke offspecs in de raid en hebben we alsnog BWL clear speeds die tegen de top van de server aanhangen.

Een variant van jouw uitspraak die wel waar zou zijn is
"Offspec spelen kan in vanilla, maar heeft 350% meer inzet nodig dan een Mage zou moeten hebben voor hetzelfde of minder dps"

Resistance Gear: idd saai, maar ook dit heeft z'n charme, je moet als guild samenwerken om 40 man de resist gear te geven en dat zorgt ervoor dat je in kleinere groepjes 5 mans moet doen. Wat weer voor de sociale interactie zorgt.

"Levelling dungeons? Niemand doet ze"

Nee, als je in 4 dagen /played 60 wil worden doe je die niet. Maar ze zijn wel degelijk nuttig, de gear upgrades+quests zijn vaak net zoveel xp als levelen op een drukke pvp server. Vergeet niet dat deze server 2-5x zoveel man heeft als een originele vanilla server had. So much for Blizzlike maar het is beter zo. Daarnaast zijn ze qua lore en gevoel gewoon nog steeds erg leuk, de chaos van als alliance door de Barrens naar je dungeon komen is ook nog eens erg leuke gameplay.

"Pugs waren er bijna niet"
idd, waren, nu zijn er genoeg pugs, en een raidguild als je wil raiden is niet een nadeel te noemen

"Nee was allemaal ideaal, was niks verkeerds aan :+ "
Tuurlijk niet, maar ik vind het nog steeds een veel leukere game dan Warlords, pandaland en cataclysm waren. Het feit dat je geforceerd wordt om samen te spelen met mensen en te communiceren is gewoon wat de game voor mij maakte. Als je nu een LFR/LFG doet blaas je alles omver met 123 en heeft alle content een 15 minute fix gevoel. Ik heb Legion nog niet gespeeld en sommige zaken zien er echt leuk uit, maar dat iedereen een Legendary mag als random drop gaat er bij mij niet in.

Kom even spelen op Elysium, level een char naar 30 en je zult merken dat het snel weer leuk is. Levelen is geen straf maar een deel van het spel in een levende wereld waar je samen zult moeten werken met anderen om te overleven.

of login op je Legion char en bedenk welke instanced content je nu weer wil doen in je eentje :)
Grotendeels mee eens, alleen het "rondnooben"? Denk het niet, denk dat veel guilds uit vanilla toch wat minder noob waren dan een groot deel van de Nostalrius fans :D

En Legion content alleen? Mythic+10 en hoger wens ik je toch echt veel succes mee, dat moet ik ook wel zeggen. Een van de dingen die Legion echt goed heeft gedaan is het "grouping" idee weer terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
corset schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:17:
[...]

Grotendeels mee eens, alleen het "rondnooben"? Denk het niet, denk dat veel guilds uit vanilla toch wat minder noob waren dan een groot deel van de Nostalrius fans :D

En Legion content alleen? Mythic+10 en hoger wens ik je toch echt veel succes mee, dat moet ik ook wel zeggen. Een van de dingen die Legion echt goed heeft gedaan is het "grouping" idee weer terugbrengen.
Maar je kan alle content doen in je eentje, als je wil kan je een challenge vinden met vrienden die je al had om de content die je al gedaan hebt moeilijker te maken. Dat forceert niet het ontdekken van mensen maar het aanhalen van al bestaande banden. Ik heb warlords 6 maanden geprobeerd en het is me niet gelukt een leuke groep mensen te vinden om mee te spelen. Op Nostalrius lukt je dat niet want na 6 maanden ken je een flink deel van de server...

PS: mij lok je niet uit met dat soort uitspraken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Flaat schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:21:
Maar je kan alle content doen in je eentje, als je wil kan je een challenge vinden met vrienden die je al had om de content die je al gedaan hebt moeilijker te maken. Dat forceert niet het ontdekken van mensen maar het aanhalen van al bestaande banden. Ik heb warlords 6 maanden geprobeerd en het is me niet gelukt een leuke groep mensen te vinden om mee te spelen. Op Nostalrius lukt je dat niet want na 6 maanden ken je een flink deel van de server...

PS: mij lok je niet uit met dat soort uitspraken O-)
Alle content in je eentje? Dus je wilt zeggen dat je met Vanilla-WoW geen 60 kan worden of het verhaal ontdekken als je alleen speelt? Dungeons en Raid's zijn gewoon geen solo content en zijn wat mij betreft geen onderdeel van je argument. Waar Vanilla-WoW tekort schiet/schoot (zoek maar eens een groep voor een Dungeon of Raid) is echt stukken makkelijker geworden in latere expansions en stelt je met meer mensen in contact van diverse servers/realms!

Groepje mensen bij elkaar brengen is ook wat je er zelf van maakt. Weet zeker als je op beide omgevingen een Guild zou starten met de wens om casual te raiden en alts te levelen het echt wel zal lukken hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
[...]

Scarlet Monastery was anders een redelijk belangrijk scharnierpunt voor mijn chars. Door die te blijven runnen met mijn warrior van level 30 tot 40 leerde ik een beetje tanken en tegelijk schraapte ik 100g bij elkaar om mijn mount te kunnen kopen op level 40.

Daarnaast was het voor veel klasses ook zo dat de itemization zodanig slecht/onbestaande was dat velen nog nuttige drops gingen halen in Scarlet Monastery en Zul'Farak op level 60.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is het standaard stokpaardje van de Nostalrius speler, en slaat uiteraard nergens op :) ze hebben alleen de manieren om groepen te vinden makkelijker gemaakt.

Maar blijkbaar is het kleurtje van een item naam het belangrijkste in het spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom laten we elkaar niet gewoon in elkaars waarde en maken we er geen "gevecht" van wat beter of slechter is? Want het betreft hier meningen en daar kan je heeeeeeel lang over discussiëren. :)

Pagina: 1 ... 61 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.