Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
2 DPS en tank rond 870, healer 860 en 1 DPS 850, dus dat was wel een beetje de grens ja.

Ideale guild group allemaal rond 870+, daar is de grens nu vaak +10

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

pr0mpt schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:27:
2 DPS en tank rond 870, healer 860 en 1 DPS 850, dus dat was wel een beetje de grens ja.

Ideale guild group allemaal rond 870+, daar is de grens nu vaak +10
Wij ware gister met 5 man, allemaal 874+ in VotW+10 geweest ..
16 deaths toen wij bij Cordana arriveerden ..

De eerste boss is het lastigste.
Cordana gaf ook wat moeite (glaive niet dodgen = megaboom @ tyraniccal

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Darkfreak schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:30:
[...]

Wij ware gister met 5 man, allemaal 874+ in VotW+10 geweest ..
16 deaths toen wij bij Cordana arriveerden ..

De eerste boss is het lastigste.
Cordana gaf ook wat moeite (glaive niet dodgen = megaboom @ tyraniccal
Ik heb m vorige week op +12 gedaan. Inderdaad de eerste baas, die het moeilijkst was. Helaas daar 1 keer gewiped, waardoor de timer al niet meer te halen was.

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig om te lezen dat zoveel mensen "even helemaal klaar" met WoW zijn.

Ik heb precies hetzelfde gehad zo'n twee jaar geleden en in januari 2015 voor het laatste ingelogd.
Aankomend weekend ga ik Legion halen om weer een begin te maken.

Ben straks twee weken vrij dus ideaal om mijzelf eens in deze wereld te storten.

Dit is dan ook direct mijn forum debuut, grote kans dat ik hier vaker kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 14:26
Heb gisteren een +10 CoS gedaan en hoogste Mythic+ die ik gedaan heb was een +11, alleen waren deze niet binnen de tijd. Hoop nog een keertje een +10 binnen de tijd te halen, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat dat niet snel gebeuren :'(
Speel een Vengeance DH, heb nu 877 ilvl met 35 traits, maar heb nog steeds het idee dat ik gear tekort kom voor +10 en hoger... Die extra afflix op +10 zorgt ervoor dat de stap van +9 naar +10 echt heel groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Gisteren de bekabeling naar zolder in orde gemaakt voor een betere verbinding en even samen met mijn vrouw zitten gamen. Zij eindelijk level 110 gehaald en mijn Demon hunter is nu 106.. Mooi op weg naar mijn 3e tank op max level. Ideaal straks voor Love is in the air :p

En ondertussen ook begonnen met mijn eerste healer te levelen.. mijn gebooste Shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:58:
Ideaal straks voor Love is in the air :p
The Love Rocket hunt incoming! ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:03:
[...]

The Love Rocket hunt incoming! ;)
Totally! World event dungeons, oude raids doen en professions zijn de redenen voor mij om alts te hebben. Dus ik begin met de rollen waar altijd een gebrek aan is en de queues lekker kort voor zijn.. dus tanks en healers :p

Ik heb in totaal nu 3 tanks en 3 healers. Waarvan 2 tanks 110 zijn so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:07:
[...]

Totally! World event dungeons, oude raids doen en professions zijn de redenen voor mij om alts te hebben. Dus ik begin met de rollen waar altijd een gebrek aan is en de queues lekker kort voor zijn.. dus tanks en healers :p

Ik heb in totaal nu 3 tanks en 3 healers. Waarvan 2 tanks 110 zijn so far.
Jij... bent goed bezig! :) Ik moet m'n paladin maar eens naar 110 brengen vanavond. Daarna komt wellicht m'n Demon Hunter aan de beurt of m'n Shaman. :) Eigenlijk beide wel leuk om te spelen, echter m'n DH is erg lang geleden; staat al hele tijd geparkeerd op 103 volgens mij. O_O

Wel fijn dat ik m'n Love Rocket al in de pocket heb :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pr0mpt
RustStorm schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:13:
[...]

Jij... bent goed bezig! :) Ik moet m'n paladin maar eens naar 110 brengen vanavond. Daarna komt wellicht m'n Demon Hunter aan de beurt of m'n Shaman. :) Eigenlijk beide wel leuk om te spelen, echter m'n DH is erg lang geleden; staat al hele tijd geparkeerd op 103 volgens mij. O_O

Wel fijn dat ik m'n Love Rocket al in de pocket heb :)
Zal je vrouw ook blij mee zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:16:
[...]

Zal je vrouw ook blij mee zijn :D
Uiteraard! ;)

Heb eigenlijk wel weer zin om WoW te spelen vanavond. Moet eerlijk zeggen dat het na paar dagen niet spelen toch altijd wel weer even begint te kriebelen. Vanavond maar gebruik van maken zal ik maar zeggen. :)

Misschien ooit ook maar eens Mythic dungeons gaan doen. Heb deze eigenlijk nog nooit gedaan, ook niet tijdens WoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
RustStorm schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:53:
[...]

Uiteraard! ;)

Heb eigenlijk wel weer zin om WoW te spelen vanavond. Moet eerlijk zeggen dat het na paar dagen niet spelen toch altijd wel weer even begint te kriebelen. Vanavond maar gebruik van maken zal ik maar zeggen. :)

Misschien ooit ook maar eens Mythic dungeons gaan doen. Heb deze eigenlijk nog nooit gedaan, ook niet tijdens WoD.
Mythic zelf is niet zo spannend, Mythic + is lollig met die timer...Dan heb je ook het gevoel dat het ergens om gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak je geen zorgen, het stelt niet zo veel voor. Stappen zou ook nog wel kunnen, maar wat moet ik in een dancing met tieners, ik ben de vieze man niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *
Eindelijk met de guild leuke progress kunnen maken.
Na een maand lang boring EN Norm te hebben gedaan om mensen te gearen (die gear niet eens nodig hebben, meer een Learn to Play issue) moest de paladin healer achter de vrouwtjes aan dus stopt volledig met WoW, een andere healer 1 maand op vakantie dus terug naar 3 healers (holy priest/shaman/druide). Een aantal DPS kwam ook niet opdagen dus gingen met 14 man in total heroics in. Dit was op zondag en toen 4/7 HC down (we hadden alleen ursoc en ny... tot dan gedaan).
Gisteren een rogue gebenched die 170k DPS deed, deed meteen een rage-quit. Met 11 man op naar die boomboss. eerste try was whipe op 10%. Toen besloten om met 2 man te gaan healen en na 3de try was het een kill.

Cenarius was even aftasten maar deze lag ook na 3 tries plat. Xavius was voor nu nog een struikelblok. Al met al in 1 week van 2/7 naar 6/7HC, dus zeer tevreden.
* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:59:
[...]

Maak je geen zorgen, het stelt niet zo veel voor. Stappen zou ook nog wel kunnen, maar wat moet ik in een dancing met tieners, ik ben de vieze man niet ;-)
Ja precies. Die zelden keer dat ik met de boys de kroeg in dook voelde we ons echt oud. Dat doen we dus niet meer. Die paar keer per jaar dat we weggaan, pakken we meteen een goed feest mee. Trek ik nog net niet mijn australian aan zeg maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren nog even snel de World Boss gedaan die voor enkele dagen gespawned was. Helaas geen loot op m'n warrior en rogue, maar wel geinig om even te doen. :) Toch weer 1000 resources. :P

Had het plan om lekker te gaan levelen met m'n paladin, maar de WQs van twee dagen en de boss hebben m'n avond gekost. :) Morgen weer een dag want vanavond lekker uit eten met het bedrijf ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een schaamteloze xpost voor een stukje extra aandacht

Kleine game PC voor WoW. ~E500-600 budget

Wie weet zijn jullie experts. Ik wil de leukste vrouw op aarde (nl: de mijne) met de kerst verrassen met een nieuw WoW systeempje omdat die 20 FPS op laag op haar oude laptop eeeeeecht niet meer kan. Wie weet hebben jullie als ervaringsdeskundigen input op mijn vraag in dat forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/253915595874107392/256087201182515201/20161207_165835.jpg

Nieuw beestje (rechts) vs oud beestje (links) :D

Ik weet dat ik er op ten duur spijt van krijg, maar WoW op de C-schijf (kleine SSD) gezet.
Laadtijden vrijwel niet-bestaand XD .. De ruimte op mijn C-schijf ook niet meer (nog maar 39 vrij ;x) ..

Denk dat ik op ten duur WoW verplaats naar de HDD, voor nou even genieten van portal-click en bijna insta-load :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi spul dat kan droppen van Levantus
Enhancement spul

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 08-12-2016 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimdezoveelste schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:53:
Heb gisteren een +10 CoS gedaan en hoogste Mythic+ die ik gedaan heb was een +11, alleen waren deze niet binnen de tijd. Hoop nog een keertje een +10 binnen de tijd te halen, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat dat niet snel gebeuren :'(
Speel een Vengeance DH, heb nu 877 ilvl met 35 traits, maar heb nog steeds het idee dat ik gear tekort kom voor +10 en hoger... Die extra afflix op +10 zorgt ervoor dat de stap van +9 naar +10 echt heel groot is.
MoS is vrij simpel om +10/11 binnen de tijd te doen, zolang je een tank hebt die de eerste boss kan overleven. CoS is ons met 875/880 ook gelukt +10 maar blijft beetje random door de verschilllende buffs die kunnen spawnen en hoe snel je de spy vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Vraag over Xavius Heroic

Als healer heb ik de taak om als ik in de dreamstate ben de dispels uit te voeren op de tanks.
We liepen nu tegen een aantal problemen op, en we kunnen nog niet de vinger op de plek leggen.

We waren met de volgende setup: 2 tanks, 3 healers, 6 DPS
Dit betekend dat in één van de 2 phases er 2 healers de dreamstate hebben en één phase heft maar 1 healer. Een dispel moet ongeveer elke 30 seconden plaatsvinden en een volledige dreamstate duurd normal 3 minute. Elke dispel geeft 25 corruption

Dit betekend dat als de enkele healer 4 dispels heft gedaan, deze na ongeveer 2 minute dus geforceerd de dreamstate verlaat door 100 corruption. Betekend dit dat Xavius bij voorkeur met 4 healers gedaan moet worden en hoe gaan andere groepen om als ze minder dan 4 healers hebben ?

Ook is het me één keer gebeurd dat ik met 50% de dreamstate inging, heb niet opgelet of het resette en na de eerste dispel bleek ik al 100% corruption te hebben. Geen idee hoe dit is gebeurd. Het valt me ook op dat in normal we geen enkel problem hebben om lage corruption te houden, terwijl we hier op 50% we al 2 mind-controls hadden. We vragen ons af wat er nu zo veranderd is waardoor we zo'n hoge corruption krijgen. Wanneer moet heroism gebruikt worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

sabriel schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:52:
Vraag over Xavius Heroic

Als healer heb ik de taak om als ik in de dreamstate ben de dispels uit te voeren op de tanks.
We liepen nu tegen een aantal problemen op, en we kunnen nog niet de vinger op de plek leggen.

Dit betekend dat in één van de 2 phases er 2 healers de dreamstate hebben en één phase heft maar 1 healer. Een dispel moet ongeveer elke 30 seconden plaatsvinden en een volledige dreamstate duurd normal 3 minute. Elke dispel geeft 25 corruption

Dit betekend dat als de enkele healer 4 dispels heft gedaan, deze na ongeveer 2 minute dus geforceerd de dreamstate verlaat door 100 corruption. Betekend dit dat Xavius bij voorkeur met 4 healers gedaan moet worden en hoe gaan andere groepen om als ze minder dan 4 healers hebben ?

Ook is het me één keer gebeurd dat ik met 50% de dreamstate inging, heb niet opgelet of het resette en na de eerste dispel bleek ik al 100% corruption te hebben. Geen idee hoe dit is gebeurd. Het valt me ook op dat in normal we geen enkel problem hebben om lage corruption te houden, terwijl we hier op 50% we al 2 mind-controls hadden. We vragen ons af wat er nu zo veranderd is waardoor we zo'n hoge corruption krijgen. Wanneer moet heroism gebruikt worden ?
Wat wij doen in de 1-healer dreamstate (wij runnen ook 2-3-5+) is dat de healer in de dream-state afwisseld met de healer met de laagste corruption non-dreaming.
Dat vereist dat iemand de corruption in de gaten houdt en called, of de healers gewoon zelf hun corruption in de gaten houden en de laagste dus dispelled afwisselend met de dream-state healer.

Tot nu toe ging dat altijd prima.

corruption management is gewoon erg belangrijk in HC.

Als mensen met blades falen en de hele raid constant geraakt wordt, tanks te vroeg dispelled worden en een wave aan corruption over de raid heen smijten (of een pool of corruption droppen die door verkeerde mensen gesoaked wordt) krijg je snel corruption en by extension dispell-issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Gisteren ik op mijn Paladin tank en mijn broertje van 9 op zijn DK maar Darkhearth ticket mythic in gedoken

We hebben hem gecleared!! de DPS van de DK was om te huilen (overall data: 30K ) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vraag over Xavius Heroic

Hoe worden de kleine adds gesoaked ?
Als die jou raak dan krijg je 25 corruption, als je dan nog niet in dreamstate bent dan begin je dus al hoog.

Verder kan je proberen om de Tanks een hogere stack te nemen in phase 2 als je een 1 healer dream state heb. Bij ons is er een overlapping, door hoge dps wij hebben nog healers in de dreamstate wanneer de 2de dreamstate komt. De eerste 2 healers in de state nemen alle dispells tot ze er uit zijn.

Weet niet of jullie het al doen, maar zodra 100 corruption heb in dream state heb je nog x aantal secondes.
Die gene met 100 corruption neemt de dispell.

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 08-12-2016 12:30 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Gisteravond eens wat kunnen gamen omdat de vrouw naar de Chippendales was.

Mezelf bezig gehouden met onder andere het Withered scenario en de Insurrection questline in Suramar. Erg vet om te doen om zo met een groep elven de stad te bestormen.

Tussendoor ook nog Ursoc en Xavius gedaan via LFR om zo mijn Snowfeather en Sharptalon hatchlings weer een quest verder te brengen. Vanochtend ook meteen 3 pet battle world quests gedaan met de Sharptalon en 2 magic pets (en daarbij maar meteen de battle stones gebruikt om een paar pets te levelen hiervoor xD).

Als het goed is dan morgen de quest om de Falcosaur mount te kunnen gaan halen.. weet alleen niet of daarvoor de world quest up moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Derr_Hans schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:27:
[...]

Hoe worden de kleine adds gesoaked ?
Als die jou raak dan krijg je 25 corruption, als je dan nog niet in dreamstate bent dan begin je dus al hoog.
.....
Weet niet of jullie het al doen, maar zodra 100 corruption heb in dream state heb je nog x aantal secondes.
Die gene met 100 corruption neemt de dispell.
Ik dacht dat als je corruption had in P1 (niet in dreamstate), deze gereset wordt als je in dreamstate komt. Is deze stelling dan niet waar ?

Als je 100% corruption krijgt, heb je nog 20 seconden waarin je extra healing/damage doet. Dat heb ik gecontroleerd omdat een DPS-er dat vroeg. Eigenlijk wil je als DPS-er op 2m40s 100% corruption krijgen. Dan heb je op het einde van de dreamstate maximale DPS gedaan.

Onze laagste DPS was 250k, onze hoogste 350k op dit gevecht. Onze eerste dreamstateswitch vindt plaats op ongeveer 60%. 1 try onder 30% gekomen maar eigenlijk beginnen de problemen bij ons zo rond 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Nee, corruption wordt niet gereset zodra je in de dream komt.
Dus het is Key om alles te onwijken mocht jij niet als eerste in de dream komen.

DPS in drem soak die kleine adds, healers dispell en als healer 100 heeft pakt hij in die laatste 20 sec hopelijk nog 2 dispells mee.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Dream state start bij begin van het gevecht voor halve groep en dan op 60% de andere helft. Let op dat bij 65% of zo p2 al begint, dus het is doel om de boss zo snel mogelijk naar 60% te brengen zodat je mensen hebt die kunnen soaken / dispellen. Dit was echter maanden geleden voor ons, dus kan zijn dat mensen nu meer dps hebben en dat dit geen issue is (zoveel meer manieren voor gear krijgen buiten raids).

Volgens mij neem je alle corruption mee naar de dream state, maar deze wordt gereset na einde dream state.

Als je in de dream state 100% krijgt word je niet mind controlled, dit gebeurt alleen buiten de dream state. Je gaat dan gewoon uit dream state na die 20 seconden.

Wij deden altijd 1 of 2 dps aanwijzen in p1 om die adds te soaken zodat ze zo snel mogelijk op 100% corruption zaten en veel meer dps konden doen.

En als het farm is is het natuurlijk leuk om te proberen 100% corruption te krijgen in p3 en dit zo te timen dat je net niet mind controlled bent en in die 20 seconden of zo al je cooldowns gebruiken :p

[ Voor 17% gewijzigd door IntToStr op 08-12-2016 15:37 . Reden: 100% in dream state nu duidelijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
IntToStr schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:10:
Dream state start bij begin van het gevecht voor halve groep en dan op 60% de andere helft. Let op dat bij 65% of zo p2 al begint, dus het is doel om de boss zo snel mogelijk naar 60% te brengen zodat je mensen hebt die kunnen soaken / dispellen.

Volgens mij neem je alle corruption mee naar de dream state, maar deze wordt gereset na einde dream state.

Als je in de dream state 100% krijgt word je niet mind controlled dacht ik, dit gebeurt alleen buiten de dream state als ik het goed onthouden heb. Als dit klopt kun je ook gewoon doorgaan met soaken / dispellen en in geval van dps heel veel damage doen. Of ga je dan gewoon uit dream state na die 20 seconden?

Wij deden altijd 1 of 2 dps aanwijzen in p1 om die adds te soaken zodat ze zo snel mogelijk op 100% corruption zaten en veel meer dps konden doen.

En als het farm is is het natuurlijk leuk om te proberen 100% corruption te krijgen in p3 en dit zo te timen dat je net niet mind controlled bent en in die 20 seconden of zo al je cooldowns gebruiken :p
Mindcontroll is inderdaad als je niet In dreamstate bent en je hebt 100%.
Als je in dreamstate 100% krijgt, dan heb je nog 20seconden en dan ben je uit dreamstate, of de 3 minute al voorbijzijn of niet. De DPS zou bij ons ook de adds moeten zoaken, maar weet niet of dat altijd gebeurd. Ben teveel gefocussed op health-bars :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
Vraag over Xavius Heroic

Wij laten bij Xavius hc de stacks oplopen naar 4 ipv 3, hierdoor zijn er minder dispels nodig. Dus als jullie tanks het aankunnen zou je dit kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
:9~
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:36:
[...]

MoS is vrij simpel om +10/11 binnen de tijd te doen, zolang je een tank hebt die de eerste boss kan overleven. CoS is ons met 875/880 ook gelukt +10 maar blijft beetje random door de verschilllende buffs die kunnen spawnen en hoe snel je de spy vind
Alleen krijgen we die MoS key maar niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimdezoveelste schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:17:
[...]

Wij laten bij Xavius hc de stacks oplopen naar 4 ipv 3, hierdoor zijn er minder dispels nodig. Dus als jullie tanks het aankunnen zou je dit kunnen proberen.
Wat onze tactic Xavius Heroic was/is gewoon bloodlust in p1, afhankelijk van hoe goed je dps is heb je dan geen add in phase 1 of maximaal 1, die cleave/dps je down vlak voor phase 2. Dan zijn de dispells nauwelijks een issue, omdat p1 heel kort is en in p2 heb je de eerste minuut nog extra de dispellers uit p1 extra in de dream. Dan is het nooit een issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag over Xavius Heroic

Geen idee wat jullie DPS is, maar normaliter heeft de 2de set allang dreamstate voordat de eerste set de dreamstate verlaat. Het makkelijkst is uiteraard gewoon 4 healers gebruiken, daarmee maar je alles een stuk makkelijker zonder dat je al teveel extra moet communiceren.

Dat je in normal minder problemen hebt is geloof ik omdat normal maar 10 of 15 corruption geeft per dispel (dus je kan veel meer dispellen zelfs als je foutjes maakt).

Met 3 healers moet je of gewoon hard nuken (zodat je snel door de phases gaat) of heel goed coördineren, maar dat gaat ook maar tot bepaalde hoogte, als een of meerdere phases echt te lang duren kan je gewoon problemen krijgen. Begin je bijv. met 1 healer in de dream kan die healer 5 dispels doen (bij 4 zit je vol, de 5de kan je doen net voordat je uit de dream gaat), een van de andere healers zou dan nog 2-3 dispels kunnen doen, maar daarna moeten zij wel echt in de dream zitten (60% van boss HP), die 2 healers kunnen dan P2 en een deel van P3 dispellen (hebben ze 7-8 dispels voor, moet goed te doen zijn).
Wanneer zijn dan uit de dream komen moeten alle 3 de healers bijna geen corruption hebben, de healer die in P1 dream had heeft als het goed enkel wat corruption van meteor soaking, en eventueel tentacles als P3 al een tijdje bezig is.

Deze opzet gaat er wel van uit dat de healers geen kleine adds soaken in P1 (dit moet gedaan worden door DPS in de dream), en geen circles van de adds soaken in P2 (wederom dps in de dream) en geen onnodige corruption pakken.

Qua algemene tactiek, zorg ervoor dat je in P1 maar 1 grote add hebt, tijdens progress deden wij enkel cleaven op de add (gewoon yolo boven op de boss tanken), deze zat dan op zo'n +-30% wanneer de boss naar P2 ging op 65%, op dat moment add nuken en boss cleaven zodat deze z.s.m. op 60% of lager zit voor je 2de set dreams. 2 grote adds in P1 is gewoon vrijwel altijd problematisch. Doe P2 zo snel mogelijk, maar wel correct, zodat niet iedereen P3 begint met bergen corruption. P3 is gewoon zergfest met de 2de set cooldowns / potions en Hero, boss moet down voordat jullie down gaan door corruption en tentacle dmg.
IntToStr schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:10:

Als je in de dream state 100% krijgt word je niet mind controlled dacht ik, dit gebeurt alleen buiten de dream state als ik het goed onthouden heb. Als dit klopt kun je ook gewoon doorgaan met soaken / dispellen en in geval van dps heel veel damage doen. Of ga je dan gewoon uit dream state na die 20 seconden?
Na 20 sec ga je inderdaad uit de dream, maar wordt je niet mindcontrolled en heb je weer een lege balk.
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:21:
[...]

Wat onze tactic Xavius Heroic was/is gewoon bloodlust in p1, afhankelijk van hoe goed je dps is heb je dan geen add in phase 1 of maximaal 1, die cleave/dps je down vlak voor phase 2. Dan zijn de dispells nauwelijks een issue, omdat p1 heel kort is en in p2 heb je de eerste minuut nog extra de dispellers uit p1 extra in de dream. Dan is het nooit een issue.
Hebben wij ook geprobeerd, maar zonder add lukte ons niet tijdens progress, en 1 add is makkelijk te doen zonder Hero in P1. Daarna hebben wij gewoon weer Hero / BL tot P3 bewaard wat die phase gewoon heel erg makkelijk maakt.

[ Voor 16% gewijzigd door Dennism op 08-12-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:25:
[afbeelding]

Nieuw beestje (rechts) vs oud beestje (links) :D

Ik weet dat ik er op ten duur spijt van krijg, maar WoW op de C-schijf (kleine SSD) gezet.
Laadtijden vrijwel niet-bestaand XD .. De ruimte op mijn C-schijf ook niet meer (nog maar 39 vrij ;x) ..

Denk dat ik op ten duur WoW verplaats naar de HDD, voor nou even genieten van portal-click en bijna insta-load :P
Waarom zou je WoW verplaatsen? 39GB vrij is toch zat? Andere applicaties dan games kunnen beter op die HDD geïnstalleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 06:21:
[...]

Waarom zou je WoW verplaatsen? 39GB vrij is toch zat? Andere applicaties dan games kunnen beter op die HDD geïnstalleerd worden.
Omdat 39GB vrij weinig is voor voldoende games op kwijt te kunnen XD?
Als ik kijk dat een game als Warframe (wat ik als alternatief tot WoW zou spelen, zou ik wat afwisseling willen) al gauw 19GB omvat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:36
Darkfreak schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:00:
[...]

Omdat 39GB vrij weinig is voor voldoende games op kwijt te kunnen XD?
Als ik kijk dat een game als Warframe (wat ik als alternatief tot WoW zou spelen, zou ik wat afwisseling willen) al gauw 19GB omvat :P
Bedenk dat wow wel een spel is waar je vaak tegen laadschermen aan zit te kijken. Weet niet hoe dat bij warframe is maar door al het fasttravelen wat in WoW zit heb je echt heel veel baat bij een ssd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Bartske schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:44:
[...]

Bedenk dat wow wel een spel is waar je vaak tegen laadschermen aan zit te kijken. Weet niet hoe dat bij warframe is maar door al het fasttravelen wat in WoW zit heb je echt heel veel baat bij een ssd.
Da's ook waarom ik hem schaamteloos op de SSD gezet heb XD.
Op mijn oude laptop kon ik koffiebonen kweken, oogsten, vermalen, en er een lekker bakje koffie van maken tijdens de laadschermen. Nu is het echt bijna-instant load :P.

Warframe valt het op zich nog wel mee.

Heroes of the Storm zijn kortere laadtijden ook wel fijn, maar daar heb je ook altijd wel een van de 9 overigen die een trage load heeft, dus dan kom je alsnog te wachten.

Denk dus dat ik inderdaad ga kijken dat ik de andere games gewoon op de D-schijf zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
wimdezoveelste schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:53:
877 met 35 traits moet meer dan genoeg zijn. Gisteren (mijn key) Arcway +10 gehaald op mijn vengeance met ilvl 871 en 21 traits met 4 pugs, welke allemaal rond de 875-880 waren. Zo nu en dan cc'de ik wel wat demons om de dmg intake wat te verminderen. Het ligt daarnaast denk ik ook voornamelijk aan welke affixes er zijn, deze reset zijn ze volgens mij relatief makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 14:27
Tweakers, ik ben aant kijken om eindelijk een alt te beginnen en ik wil wat advies :-)
Gezien mijn main een melee dps is wil ik nu voor een ranged dps gaan.
In eerdere expansions heb ik al mage, ele shaman en hunter gespeeld. Nu dacht ik dat warlock ook wel interessant kon zijn, zeker omdat je die niet zoveel ziet..
Als alt character ga ik dan ook veel pugs en dungeons doen i.p.v. zware mythic raids en moet de spec daar ook wel in passen ..
Met patch 7.1.5 en 7.2 in aantocht heb ik gewoon totaal geen idee welke classes en specs daarvoor goed zijn, kan iemand me wat bijsturen? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik wordt heel blij van nieuws dat ik vandaag las; De love is in the air dungeon wordt beschikbaar voor alle characters vanaf level 20!

Maximaal runnen dus straks! ;)

http://www.wowhead.com/ne...n-the-air-holiday-updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Phaex schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:59:
Tweakers, ik ben aant kijken om eindelijk een alt te beginnen en ik wil wat advies :-)
Gezien mijn main een melee dps is wil ik nu voor een ranged dps gaan.
In eerdere expansions heb ik al mage, ele shaman en hunter gespeeld. Nu dacht ik dat warlock ook wel interessant kon zijn, zeker omdat je die niet zoveel ziet..
Als alt character ga ik dan ook veel pugs en dungeons doen i.p.v. zware mythic raids en moet de spec daar ook wel in passen ..
Met patch 7.1.5 en 7.2 in aantocht heb ik gewoon totaal geen idee welke classes en specs daarvoor goed zijn, kan iemand me wat bijsturen? Thanks
De vraag is, wat zoek je voor je alt?
Zijn er vereisten?

Alleen ranged? Alleen dmg specs of hybrid misschien interessant? PvE, PvP?
Wil je solo content, meer raiden, progressive raiden etc?
Burst/Sustained dmg?

Warlocks vind ik nog steeds erg vermakelijk, en dan tel ik eigenlijk alleen Affliction als Warlock spec [in geval van Destruction zou ik liever Mage kiezen, in geval van Demonology zou ik liever Hunter kiezen].

Zijn goed in solo content, raid brengen ze echt wel hun voordelen voor de groep, maar hou er rekening mee dat je per baas wel mag respeccen vaak voor optimale DPS. Progressive raids zal op het moment wat moeilijker worden, gezien je Skill vs Dps gewoon vaak makkelijker is om met een andere class te beginnen.

Het is zeker wel een leuke class vind ik, erg veel content wat je zonder hulp kan doen, maar er is voor Affliction ongeveer 0 burst dmg beschikbaar, dus mogelijk moet je verwachtingen bijstellen ;)

Verder als je tips wil over de andere Warlock specs zijn er redelijk wat Warlock spelers hier actief blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 14:27
pr0mpt schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:24:
[...]

De vraag is, wat zoek je voor je alt?
Zijn er vereisten?

Alleen ranged? Alleen dmg specs of hybrid misschien interessant? PvE, PvP?
Wil je solo content, meer raiden, progressive raiden etc?
Burst/Sustained dmg?

Warlocks vind ik nog steeds erg vermakelijk, en dan tel ik eigenlijk alleen Affliction als Warlock spec [in geval van Destruction zou ik liever Mage kiezen, in geval van Demonology zou ik liever Hunter kiezen].

Zijn goed in solo content, raid brengen ze echt wel hun voordelen voor de groep, maar hou er rekening mee dat je per baas wel mag respeccen vaak voor optimale DPS. Progressive raids zal op het moment wat moeilijker worden, gezien je Skill vs Dps gewoon vaak makkelijker is om met een andere class te beginnen.

Het is zeker wel een leuke class vind ik, erg veel content wat je zonder hulp kan doen, maar er is voor Affliction ongeveer 0 burst dmg beschikbaar, dus mogelijk moet je verwachtingen bijstellen ;)

Verder als je tips wil over de andere Warlock specs zijn er redelijk wat Warlock spelers hier actief blijkbaar :)
Thx hier heb ik iets aan!
Ik ben een PvE speler en zal de alt louter gebruiken voor Mythic+ / normal & heroic raids (af en toe guild altrun, meestal pugs)
Als ik het zo lees gaat mage en hunter daar wel in passen.
Welke specs raad je dan aan voor de respectievelijke classes? Ik had namelijk gehoord dat mages aant veranderen zijn van fire naar cold?
Hunters zijn nog steeds marksman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-09 21:28

junglebeast

hier staat iets

Zo net weer een Leg geloot. Dit keer een hele mooie ring voor Resto. Kans op rejuvs bij elke Wild Growth. :)

Zat dan wel bijna 1,5 maand tussen. Ben ben super blij met deze. Komt ook goed uit nu ik geswitched ben van spec.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Phaex schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:43:
[...]

Thx hier heb ik iets aan!
Ik ben een PvE speler en zal de alt louter gebruiken voor Mythic+ / normal & heroic raids (af en toe guild altrun, meestal pugs)
Als ik het zo lees gaat mage en hunter daar wel in passen.
Welke specs raad je dan aan voor de respectievelijke classes? Ik had namelijk gehoord dat mages aant veranderen zijn van fire naar cold?
Hunters zijn nog steeds marksman?
Don't get me wrong, Affliction Warlocks zijn echt nog wel viable voor normale content, het is alleen niet een faceroll class. In M+ gaan ze ook erg goed mee.

Wil je alleen burst, dan kan je het wel vergeten :D

Mage is dacht ik nu Frost als main spec, terwijl Fire hiervoor "DE spec" was.
Hunter weet ik niet genoeg vanaf, maar ik dacht dat Marksman nog steeds wel goed was, zie in onze logs wekelijks hun heel hoog staan.

Het belangrijkste is dat als je geen progressive meuk gaat doen, je gewoon een class moet nemen die je leuk vindt/lijkt, dat is belangrijker als bovenin met DPS staan [is misschein wel erg fijn, maar als een patch het breekt ga je huilen ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:10:
Ik wordt heel blij van nieuws dat ik vandaag las; De love is in the air dungeon wordt beschikbaar voor alle characters vanaf level 20!

OMG! Lucker... Al het geluk betreffende de mount! Go for it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

pr0mpt schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:19:
[...]

Don't get me wrong, Affliction Warlocks zijn echt nog wel viable voor normale content, het is alleen niet een faceroll class. In M+ gaan ze ook erg goed mee.

Wil je alleen burst, dan kan je het wel vergeten :D

Mage is dacht ik nu Frost als main spec, terwijl Fire hiervoor "DE spec" was.
Hunter weet ik niet genoeg vanaf, maar ik dacht dat Marksman nog steeds wel goed was, zie in onze logs wekelijks hun heel hoog staan.

Het belangrijkste is dat als je geen progressive meuk gaat doen, je gewoon een class moet nemen die je leuk vindt/lijkt, dat is belangrijker als bovenin met DPS staan [is misschein wel erg fijn, maar als een patch het breekt ga je huilen ;) ]
Mage is nog steeds fire, met 7.1.5 zal dit hoogst waarschijnlijk arcane worden.

Als ze fire nog een klein beetje buffen, zal het fire blijven.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Xenomorphh schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:18:
[...]

Mage is nog steeds fire, met 7.1.5 zal dit hoogst waarschijnlijk arcane worden.

Als ze fire nog een klein beetje buffen, zal het fire blijven.
Arcane is ook een leuke spec :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Ik verwacht dat het voor mages meerdere specs gaat worden. Fire voor aoe, arcane single target en frost cleave, een beetje het standaard patroon voor mages. Tot nu toe was het fire voor aoe, fire voor single target en fire voor cleave :p

Er zijn wel flinke buffs geweest voor frost en arcane, maar omdat iedereen al vol had geinvesteerd in fire bleef men daar bij. Vooral als je al een paar leuke legendaries had.

Ben benieuwd wat het gaat worden met 7.1.5 en daarna Nighthold. Voorlopig blijf ik zelf nog even op fire. Dit gaat sowieso de aoe (en dus dungeon) spec worden. Veel mages hebben hun loot spec al op arcane gezet hoor, maar dit is eigenlijk gewoon speculatie omdat tuning nog niet klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

IntToStr schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:32:
Ben benieuwd wat het gaat worden met 7.1.5 en daarna Nighthold. Voorlopig blijf ik zelf nog even op fire. Dit gaat sowieso de aoe (en dus dungeon) spec worden. Veel mages hebben hun loot spec al op arcane gezet hoor, maar dit is eigenlijk gewoon speculatie omdat tuning nog niet klaar is.
Ik ben juist geheel voor Frost gegaan ^^ ..

Mede omdat ik het altijd een hele leuke spec vond, en omdat ik fire niet fijn vindt spelen (en arcane al helemaal niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Darkfreak schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:35:
[...]

Ik ben juist geheel voor Frost gegaan ^^ ..

Mede omdat ik het altijd een hele leuke spec vond, en omdat ik fire niet fijn vindt spelen (en arcane al helemaal niet).
Voor mij is het vooral omdat ik nu 32 traits heb en het dan ook maar af wil maken ook. Er is in ieder geval een use case voor fire. Als ik 35 heb ga ik sowieso frost en/of arcane verder levelen. Nu zitten die beide op 25 traits en een 890+ wapen, dus kan er wel wat mee in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:10:

Hoop dat ze dat zo laten. Ik voorzie dat een aantal die-hard farmers nu tientallen level 20's gaan levelen. Zou echt 'grappig' zijn als Blizz vervolgens de requirements aanpast naar lvl 60+ ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Argh, ik zit in dubio.

Heb momenteel een lvl 100 boost klaar staan en twijfel of ik hem in moet zetten voor me druid of paladin.

Met mijn priest ben ik helaas klaar. Hoewel ik Disc echt een heerlijke spec vind heb ik niet de guild/vaste klik om hoge M+ dungeons in te duiken. Een druid en paladin zijn hier gewoon beter geschikt voor wanneer je afhankelijk bent van PUG's.

Ik ken alle pro's en con's weet dat beide goede vooruitzichten hebben met aankomende patches en sterke classes zullen blijven. Ook tanken vind ik leuk maar dat doen ze dus ook allebei, ARGH!

En aan de andere kant vreten Warlock en Mage ook aan me. Omdat ranged DPS mij ook leuk lijkt om me op te focussen. De instances vind ik het leukst om te doen. Door mijn agenda kan ik helaas niet +15min in LFG zitten wachten. Vandaar dat overweging in een healer omdat je dan sneller een groep hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door Dooiedibbes op 09-12-2016 18:05 ]

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!

Eindelijk de +10 achievement gehaald O+

Was vanavond met DH guildie mythic+ aan het doen en hij kreeg een +10 MoS key, hadden aan het eind nog iets meer dan 2 minuten over. Dus ik is erg happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Levantus heeft mij zojuist m'n eerste Legendary gegeven op m'n rogue. lol :)

En een Wooly White Rhino gekocht voor 1 M gold. Dus denk dat ik die wel leuk kan flippen voor een 1.5M profit ongeveer.

Vrij dode bedoeling hier dit weekend. Haha, denk dat iedereen goed bezig is geweest. ;)

Dit weekend overigens level 110 geworden met m'n Paladin en ook wat WQs gedaan om m'n gear te upgraden. Is wel leuk hoor. Nu iig drie characters om WQs/Emissary shite mee te doen. Ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden. ^_^

[ Voor 90% gewijzigd door RustStorm op 12-12-2016 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sabriel
* dagboek *

Was me het weekend wel weer. Vrijdag log ik in en horde dat er wat proza was gepost op de guildpage van facebook. We hadden een no-skill rogue gebenched, zij besloot daarna de guild te verlaten en vrijdag dus een proza op facebook gezet. Kort kwam het erop neer dat zij van mythic kwaliteit was, dat ze de guild 2 jaar heft gedragen, de MT (tevens lootmaster) is een etter die haar loot heft onthouden en zijn broer was een eik.. die alles beter weet (en moet ik toegeven zeer vaak gelijk heft, zit vaak op sites research te doen naar classes etc.)

Lootrules bij ons zijn mijn inziens zeer netjes:
* 1 mainspec win per week (als je gewonnen hebt, mag je ook nog altijd op andere items rollen, rollen echter andere mensen mee, dan krijgen hun voorrang). Hierdoor wordt loot beter gedistributeerd over de guild
* Off-spec rolls tellen niet mee voor main-spec rolls

Dankzij dit ondankbaar stuk vreten hebben wij dus wekenlang EN normal gedaan omzat ze met een ilvl van 870 nog geen eens 200k DPS eruit kon persen. De guild heft ook een policy dat als je leaved je terug mag komen, 3x leave is definitief leave. ZGezien de reacties hoeft ze niet meer op deze behandeling te rekenen. Ik heb medelijden met de fuild die met haar gaat raiden en alleen kijkt naar item lvl :p

Nadat we dinsdag 6/7 heroic hadden gecleared, besloten op te extenden en te gaan voor "ahead of the curve". Na de eerste try toch besloten om 2 extra DPS mee te nemen, en zoals het pugs altijd doen leaven ze na 2 whipes (terwijl we hadden gezegd dat het progress run is, dus whipes plaats kunnen vinden). Besloten om eerst tactics maar verder te verfijnen met 12 man en 3 tries later was het een kill.
In total 11 tries nodig gehad op Xavius HC.

Aangezien we nog een uur over hebben besloten om naar ToV Norm te gaan. Odyn was een 1-shot (dat was al verbazingwekkend, pas 2de keer hier met de guild) en de tweede baas ging ook in 1 keer neer (vorige keer 9 keer op gewhiped, geen kill). Nu dus maar gaan voorbereiden op laatse baas op Norm, gaat leuk worden.

* einde dagboek *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:50
RustStorm schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 13:40:
Levantus heeft mij zojuist m'n eerste Legendary gegeven op m'n rogue. lol :)

En een Wooly White Rhino gekocht voor 1 M gold. Dus denk dat ik die wel leuk kan flippen voor een 1.5M profit ongeveer.

Vrij dode bedoeling hier dit weekend. Haha, denk dat iedereen goed bezig is geweest. ;)

Dit weekend overigens level 110 geworden met m'n Paladin en ook wat WQs gedaan om m'n gear te upgraden. Is wel leuk hoor. Nu iig drie characters om WQs/Emissary shite mee te doen. Ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden. ^_^
Gz met de Legendary!

Ik had iets soortgelijks met mijn rogue. Alleen was deze nog niet zo lang lvl110. Dus bezig met WQ's om mijn ilvl omhoog te trekken. En ineens bij de dreamwalkers emissary chest...boem: Duskwalker's Footpads! Ik had het eerst niet eens gezien maar ineens drong het door :P

Zo gingen mijn boots dus van 805 naar 910.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:19:
[...]

Gz met de Legendary!

Ik had iets soortgelijks met mijn rogue. Alleen was deze nog niet zo lang lvl110. Dus bezig met WQ's om mijn ilvl omhoog te trekken. En ineens bij de dreamwalkers emissary chest...boem: Duskwalker's Footpads! Ik had het eerst niet eens gezien maar ineens drong het door :P

Zo gingen mijn boots dus van 805 naar 910.
Ik hoop hetzelfde te gaan meemaken m'n m'n frisse 110 paladin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend voor het eerst eens echt gold uitgegeven. Ik irriteerde me soms aan het feit dat er maar bar weinig leuke ground mounts zijn die ook kunnen vliegen. Om 1 of andere reden vind ik mijn Firehawk ofzo gebruiken als ground mount geen porum.

Voor 160K beide engineering rocket mounts gekocht van iemand.

Ik geef nooit zoveel gold uit aan iets ingame :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:59:
* dagboek *

Was me het weekend wel weer. Vrijdag log ik in en horde dat er wat proza was gepost op de guildpage van facebook. We hadden een no-skill rogue gebenched, zij besloot daarna de guild te verlaten en vrijdag dus een proza op facebook gezet. Kort kwam het erop neer dat zij van mythic kwaliteit was, dat ze de guild 2 jaar heft gedragen, de MT (tevens lootmaster) is een etter die haar loot heft onthouden en zijn broer was een eik.. die alles beter weet (en moet ik toegeven zeer vaak gelijk heft, zit vaak op sites research te doen naar classes etc.)

Lootrules bij ons zijn mijn inziens zeer netjes:
* 1 mainspec win per week (als je gewonnen hebt, mag je ook nog altijd op andere items rollen, rollen echter andere mensen mee, dan krijgen hun voorrang). Hierdoor wordt loot beter gedistributeerd over de guild
* Off-spec rolls tellen niet mee voor main-spec rolls

Dankzij dit ondankbaar stuk vreten hebben wij dus wekenlang EN normal gedaan omzat ze met een ilvl van 870 nog geen eens 200k DPS eruit kon persen. De guild heft ook een policy dat als je leaved je terug mag komen, 3x leave is definitief leave. ZGezien de reacties hoeft ze niet meer op deze behandeling te rekenen. Ik heb medelijden met de fuild die met haar gaat raiden en alleen kijkt naar item lvl :p

Nadat we dinsdag 6/7 heroic hadden gecleared, besloten op te extenden en te gaan voor "ahead of the curve". Na de eerste try toch besloten om 2 extra DPS mee te nemen, en zoals het pugs altijd doen leaven ze na 2 whipes (terwijl we hadden gezegd dat het progress run is, dus whipes plaats kunnen vinden). Besloten om eerst tactics maar verder te verfijnen met 12 man en 3 tries later was het een kill.
In total 11 tries nodig gehad op Xavius HC.

Aangezien we nog een uur over hebben besloten om naar ToV Norm te gaan. Odyn was een 1-shot (dat was al verbazingwekkend, pas 2de keer hier met de guild) en de tweede baas ging ook in 1 keer neer (vorige keer 9 keer op gewhiped, geen kill). Nu dus maar gaan voorbereiden op laatse baas op Norm, gaat leuk worden.

* einde dagboek *
Gz met de Kill!

Ik weet trouwens niet of extra DPS meenemen met het Flex systeem wel altijd zo handig is. Iedere speler die je meeneemt krijgt de boss en eventuele adds X miljoen HP er bij, pak je er een DPS bij die niet die X miljoen aan damage doet in een gevecht maak je het voor jezelf alleen maar lastiger in plaats van makkelijker. Ik zie dan ook in de regel betere resultaten wanneer je echt een kill wil de laatste paar tries van de reset bijv. de laagste (of laagste paar) DPS uit te zitten dan meer DPS mee te nemen (tenzij je 100% zeker weet dat die DPS ruim voldoende damage gaat doen uiteraard).

Helya op normal gaat denk ik vrij tegenvallen (vorige week, of is het al weken geleden?) heeft die een vrij harde klap van de nerfbat (iets van 50% minder HP op alle adds in P2/P3) mogen ontvangen waardoor die niet echt lastig meer is, al zal je nog steeds wel een paar tries nodig hebben waarschijnlijk om de tactics te leren, maar lastiger dan bijv. Heroic Xavius wat ze in de eerste paar was op normal, is ze nu niet meer.

Qua lootrules lijken ze niet onaardig inderdaad, echter zal je met zo'n beetje ieder loot systeem wel gezeik krijgen van spelers. Ik zou eigenlijk zeggen, ga lekker personal loot gebruiken m.u.v. tierset bosses, wij zijn hier naar overgestapt sinds Legion en op de lange termijn levert het (in ieder geval voor ons) meer loot op dan dat we ML of Group loot zouden gebruiken (op mijn persoonlijke lijst staan we nu op +148 pieces t.o.v. ML/GL sinds de start van Legion, gemiddeld gezien 1,3 loot piece meer dan bij ML/GL per boss) , loot verdeling gaat sneller en doordat je personal loot kan weggeven verlies je ook amper loot (soms komt het voor dat iemand een piece niet kan traden vanwege ilvl terwijl het "zijn" stats niet heeft, maar niet heel regelmatig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Dennism schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:47:
[...]

Gz met de Kill!

Ik weet trouwens niet of extra DPS meenemen met het Flex systeem wel altijd zo handig is. Iedere speler die je meeneemt krijgt de boss en eventuele adds X miljoen HP er bij, pak je er een DPS bij die niet die X miljoen aan damage doet in een gevecht maak je het voor jezelf alleen maar lastiger in plaats van makkelijker. Ik zie dan ook in de regel betere resultaten wanneer je echt een kill wil de laatste paar tries van de reset bijv. de laagste (of laagste paar) DPS uit te zitten dan meer DPS mee te nemen (tenzij je 100% zeker weet dat die DPS ruim voldoende damage gaat doen uiteraard).
Dit is dus precise wat we gedaan hadden. Daardoor vorige week van 2/7 HC naar 6/7 HC en nu dus de kill.
Weakest link found (was al bekend, echter niemand durfde er wat van te zeggen, lief oud vrouwtje) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is vet Kaap. Vooral de goblin versie vind ik tof. :) Heb ze gelukkig zelf kunnen bouwen toen ze net released waren. :) Zoals eerder gezegd heb ik een massive uitgave gedaan dit weekend, meer als investering dan echte aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:18:
Dat is vet Kaap. Vooral de goblin versie vind ik tof. :) Heb ze gelukkig zelf kunnen bouwen toen ze net released waren. :) Zoals eerder gezegd heb ik een massive uitgave gedaan dit weekend, meer als investering dan echte aankoop.
Hoop wel dat die goed uitpakt, zag dit weekend op mijn realm ineens meerdere van die Rhino's, hoop niet dat er een dupe gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:22:
[...]

Hoop wel dat die goed uitpakt, zag dit weekend op mijn realm ineens meerdere van die Rhino's, hoop niet dat er een dupe gaande is.
Hoop het ook. :) We gaan het zien. :)
Voor 1 M zal ik hem altijd wel weer kwijt raken vermoed ik. :) (hoop ik....)

Is het al 20:00 uur? Wil lekker naar huis... :|

[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 12-12-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Ben langzaam verder gekomen op mijn DH. Itemlevel is nu worn 829 en heb mijn Class Hall Campaign afgerond dus 3 relic slot unlocked op mijn artifact.

Met WQ's krijg ik nu ook weer iets betere rewards. Ben druk bezig om de Suramar quest line af te ronden.
Maar zover ik kan zien is dat een behoorlijk lange.

Indirect probeer ik zo mijn flying vrij te spelen.

Broken Isles Pathfinder, Part One

Broken Isles Explorer
Explore Highmountain 78.6%
Explore Val'sharah 92.3%
Explore Stormheim 95.0%
Explore Azsuna 100.0%
Explore Suramar 100.0%

Loremaster of Legion
Good Suramaritan 27.3%
Ain't No Mountain High Enough 100.0%
Azsuna Matata 100.0%
That's Val'sharah Folks! 100.0%
Vrykul Story, Bro 100.0%

A Glorious Campaign
A Glorious Campaign Complete

Variety is the Spice of Life
Variety is the Spice of Life Complete

Broken Isles Diplomat
The Nightfallen 0.0%
Valarjar 0.0%
The Wardens 63.2%
Court of Farondis 80.5%
Dreamweavers 99.4%
Highmountain Tribe 100.0%

En volgens mij kloppen The Nighfallen en Valajar niet in dat laatste staatje.

-- edit --
Ik snap nu waarom die op 0% staan volgens Wowhead, die reputations zie ik niet op mijn armory: http://eu.battle.net/wow/...or/Quinaeneas/reputation/

[ Voor 7% gewijzigd door _Peter2_ op 12-12-2016 14:34 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 11:13
[b]_Peter2_ schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:31

En volgens mij kloppen The Nighfallen en Valajar niet in dat laatste staatje.
Dat kan kloppen, iig The Nightfallen kun je niet uitlezen ( blijft ook 0% op je armory geloof ik ), mogelijk dat Valajar hetzelfde werkt.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dennism schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:47:
Qua lootrules lijken ze niet onaardig inderdaad, echter zal je met zo'n beetje ieder loot systeem wel gezeik krijgen van spelers. Ik zou eigenlijk zeggen, ga lekker personal loot gebruiken m.u.v. tierset bosses, wij zijn hier naar overgestapt sinds Legion en op de lange termijn levert het (in ieder geval voor ons) meer loot op dan dat we ML of Group loot zouden gebruiken (op mijn persoonlijke lijst staan we nu op +148 pieces t.o.v. ML/GL sinds de start van Legion, gemiddeld gezien 1,3 loot piece meer dan bij ML/GL per boss) , loot verdeling gaat sneller en doordat je personal loot kan weggeven verlies je ook amper loot (soms komt het voor dat iemand een piece niet kan traden vanwege ilvl terwijl het "zijn" stats niet heeft, maar niet heel regelmatig).
Grappig, wij gaan nu juist over van Personal Loot naar Master Loot (EPGP systeem).
Reden is dat een hoop personal loot nu hogere ilvl heeft dan mensen hebben maar toch geen upgrade is.
Kan je het dus niet traden naar iemand anders, terwijl het voor iemand anders vaak BiS is.
Dat Personal Loot sneller werkt vind ik juist niet, Items die in chat gelinked worden en dan de nodige rolls die voor bij vliegen. Met het EPGP systeem krijg je 1 venster en de raid leader heeft een overzicht met wie wat wil en wie er als eerste recht op heeft.
Dennism schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:22:
Ja en nee. Als koper vindt ik het niet erg om goedkoop aan TCG mounts te komen. Als verkoper en collecter die er veel voor hebben betaald kan ik het me voorstellen dat je dupes liever niet ziet.
Zelf spijt dat ik een X-51 heb weggegeven voor 1 copper en een Rhino en Battle Bear wat langer had moeten bewaren om door te verkopen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:41:
[...]

Grappig, wij gaan nu juist over van Personal Loot naar Master Loot (EPGP systeem).
Reden is dat een hoop personal loot nu hogere ilvl heeft dan mensen hebben maar toch geen upgrade is.
Kan je het dus niet traden naar iemand anders, terwijl het voor iemand anders vaak BiS is.
Dat Personal Loot sneller werkt vind ik juist niet, Items die in chat gelinked worden en dan de nodige rolls die voor bij vliegen. Met het EPGP systeem krijg je 1 venster en de raid leader heeft een overzicht met wie wat wil en wie er als eerste recht op heeft.

[...]

Ja en nee. Als koper vindt ik het niet erg om goedkoop aan TCG mounts te komen. Als verkoper en collecter die er veel voor hebben betaald kan ik het me voorstellen dat je dupes liever niet ziet.
Zelf spijt dat ik een X-51 heb weggegeven voor 1 copper en een Rhino en Battle Bear wat langer had moeten bewaren om door te verkopen.
Mogelijk dat wij dit in de toekomst ook wel weer doen, als zal het dan gewoon Grouploot worden en geen DKP systeem (of afgeleide) dat alleen maar voor Loot Drama kan (en gaat) zorgen is mijn ervaring. Maar zolang wij gemiddeld gemiddeld meer dan 1 drop per boss meer zien zie ik het niet snel gebeuren daar wij dan die enkele drop die niet tradeable makkelijk wegstrepen (ook dat hou ik namelijk bij, zit nu op 23 drops die helaas niet getrade konden worden), opzich redelijk verwaarloosbaar t.o.v. de drop wie we gemiddeld gezien "extra" hebben gehad. Personal drops voor trade worden bij gewoon gewhispered naar 1 persoon, en die laat er dan voor rollen tijdens de clear van de volgende trash, wat in mijn ervaring toch een stuk sneller gaan dan bid procedures of ML rolls (vooral om je in de regel minder hebt om op te rollen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:41:
[...]

Zelf spijt dat ik een X-51 heb weggegeven voor 1 copper
Pardon?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
In WoD van de BMAH voor 100k een X-51 gewonnen. Was als hordie tegen een alliance warrior aan het opbieden en bij 100k was zijn gold op. Verdiende met JC zoveel dat ik het niet op kreeg en 100k was een koopje. Dus via Btag vertelde hij me dat ie net gestart was om mounts te sparen, dat ie altijd al de rocket wou hebben en het jammer vond dat ie deze dus niet won. Dus hem verteld dat ie naar een neutrale AH moest gaan en moest kijken of daar "toevallig" niet een X-51 te koop stond. Hij kijken, zegt "nee helaas niet". Zeg tegen hem "kijk nog eens" en zo de X-51 aan hem "verkocht". Heb af en toe zo van deze acties met newbies of als ik een softy day heb :P

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Zertaxka schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:20:
[...]

In WoD van de BMAH voor 100k een X-51 gewonnen. Was als hordie tegen een alliance warrior aan het opbieden en bij 100k was zijn gold op. Verdiende met JC zoveel dat ik het niet op kreeg en 100k was een koopje. Dus via Btag vertelde hij me dat ie net gestart was om mounts te sparen, dat ie altijd al de rocket wou hebben en het jammer vond dat ie deze dus niet won. Dus hem verteld dat ie naar een neutrale AH moest gaan en moest kijken of daar "toevallig" niet een X-51 te koop stond. Hij kijken, zegt "nee helaas niet". Zeg tegen hem "kijk nog eens" en zo de X-51 aan hem "verkocht". Heb af en toe zo van deze acties met newbies of als ik een softy day heb :P
gewoon wauw,wel respect :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:50
Afgelopen weekend nog wel 60 exalted reputations binnen gehaald dus mag mijzelf The Beloved noemen ;)
Op naar de 70!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:20:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Grats Carth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Wat n gave actie met die rocket mount! Erg cool.

En in mijn eigen avonturen ben ik momenteel mn Shaman aan t levelen. Gaat nog best lekker. :)

Helemaal omdat ie nu op level 102 al 2 epics van 835 heeft.. met dank aan mn main die zomaar een boe mail helm en belt lootte tijdens het world questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:15:
Wat n gave actie met die rocket mount! Erg cool.

En in mijn eigen avonturen ben ik momenteel mn Shaman aan t levelen. Gaat nog best lekker. :)

Helemaal omdat ie nu op level 102 al 2 epics van 835 heeft.. met dank aan mn main die zomaar een boe mail helm en belt lootte tijdens het world questen.
Merk je een beetje verschil wat dat betreft?

Gisteravond lekker even WQs gedaan weer. OP dit moment doe ik ze voornamelijk alleen nog maar voor reputation op m'n warrior en rogue. Natuurlijk ook om nog een extra legendary, maar dat is niet meer het hoofd doel. M'n paladin is uiteraard keurig bezig middels WQs beetje te gearen. Mocht ik er tijd voor gaan vinden, dan zal ik waarschijnlijk m'n Demon Hunter of Shaman als volgende levelen. :)

De Pawn addon is overigens wel een fijn ding. Gebruik het met de standaard instellingen, dus weet niet of het de juiste statsweights gebruikt, maar toch. :)

[ Voor 38% gewijzigd door RustStorm op 13-12-2016 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:54:
[...]

Merk je een beetje verschil wat dat betreft?
Ja dat verschil merk je best wel. Level 100 tot 101 was zwaar moeizaam omdat ik in 640 groene meuk rondliep van de boost.. het schoot maar niet op.

Zodra ik 101 aantikte kon ik die helm gebruiken en ging het al een stuk harder omdat ik opeens 20 ilvls meer had gemiddeld.

En ook met de belt erbij ging ik eer een gemiddelde van 14 ilvl omhoog.. dus nu ga ik echt heel soepel door de quests etc heen. En mijn Shaman is een resto shaman. Al heb ik gisteren wel eventjes de artifacts van de andere specs gehaald.

Dat waren wel toffe quests, Enhancement was n beetje meh-ig.. vooral veel gejank van Thrall. Elemental was wel tof met de trials van de White tiger enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:54:
[...]
De Pawn addon is overigens wel een fijn ding. Gebruik het met de standaard instellingen, dus weet niet of het de juiste statsweights gebruikt, maar toch. :)
Voor sommige specs wel, voor sommige weer niet. Ik haal zelf altijd even een pawn string van discord af.

Sommige gasten die op ultra hardcore niveau willen mierenneuken zullen je vertellen dat je eerste je char moet simmen om je persoonlijke statweights te weten te komen. Maar das echt niet nodig, tenzij je dus op ultra hardcore niveau endgame content afwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:12:
[...]
En mijn Shaman is een resto shaman. Al heb ik gisteren wel eventjes de artifacts van de andere specs gehaald.

Dat waren wel toffe quests, Enhancement was n beetje meh-ig.. vooral veel gejank van Thrall. Elemental was wel tof met de trials van de White tiger enzo.
Mijn Shaman is al een tijdje 110, AK 17. Geleveled als Enhancement en op level 102 Resto artifact erbij gehaald. Van de week ook mijn Ele artifact gehaald. Mijn Enhancement artifact is slechts rank 13 en mijn Ele is rank 16. Toch voelt Ele beduidend minder snel dan wel krachtig aan. Enhancement blaast echt overal doorheen, Ele is beduidend zwakker. Jammer, want ik vind Elemental echt supervet met al die lightning effects enzo.

Overigens gisteravond besloten dat mijn Shaman mijn nieuwe main healer wordt. Was al enkele weken aan het inlezen / dubben over RDruid en RShaman, maar toen ik gisteravond de daily van Dreamweavers ging inleveren en ik in mezelf fluisterde "Nou, geef es een legy", en vervolgens de BiS ring eruit kwam, was het al gauw duidelijk dat het toch echt RShaman ging worden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:12:
[...]

Voor sommige specs wel, voor sommige weer niet. Ik haal zelf altijd even een pawn string van discord af.

Sommige gasten die op ultra hardcore niveau willen mierenneuken zullen je vertellen dat je eerste je char moet simmen om je persoonlijke statweights te weten te komen. Maar das echt niet nodig, tenzij je dus op ultra hardcore niveau endgame content afwerkt.
Hmmmm, dat is interessant. Ik denk dat het voor de paladin (Ret), rogue (Outlaw) en warrior (Fury) wel in orde is. MAar zeker weten doe ik het niet, aangezien ik er niet echt naar gekeken heb (uiteraard wel met een schuin oog vergeleken met icy-veins bij bepaalde items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
RustStorm schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:18:
[...]
Hmmmm, dat is interessant. Ik denk dat het voor de paladin (Ret), rogue (Outlaw) en warrior (Fury) wel in orde is. MAar zeker weten doe ik het niet, aangezien ik er niet echt naar gekeken heb (uiteraard wel met een schuin oog vergeleken met icy-veins bij bepaalde items).
Ik ben pas sinds kort begonnen met simmen op mijn ret pala en het is toch opvallend hoeveel items volgens de standaard weights wel een upgrade zijn, maar volgens mijn eigen sim niet. Het zal maar om enkele procenten gaan inderdaad, maar ik haal er graag het maximale uit :)

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:12:
[...]

Pawnis een fantastische addon, maar het hangt uiteindelijk van de rest van je gear af welke values op dat moment kloppen. 1 item kan de complete balance verstoren. Al zitten string van hardcore players in meeste gevallen wel aardig in de buurt, maar als je hele gear bijvoorbeeld al haste is, is voor meeste specs haste dan al wat minder goed. Wil je het precies doen, dan moet je simulationcraft downloaden, met de wowaddon je shit importeren, simcraft runnen en die je pawnstring laten maken. Als je dit wekelijk doet of nadat je paar nieuwe items hebt, zit je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:40:
[...]

Pawnis een fantastische addon, maar het hangt uiteindelijk van de rest van je gear af welke values op dat moment kloppen. 1 item kan de complete balance verstoren. Al zitten string van hardcore players in meeste gevallen wel aardig in de buurt, maar als je hele gear bijvoorbeeld al haste is, is voor meeste specs haste dan al wat minder goed. Wil je het precies doen, dan moet je simulationcraft downloaden, met de wowaddon je shit importeren, simcraft runnen en die je pawnstring laten maken. Als je dit wekelijk doet of nadat je paar nieuwe items hebt, zit je goed.
Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje te veel van het goede voor casual speler. :) Het is iig goed te weten dat Pawn sowieso in de buurt komt van hoe het zou " moeten " zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
RustStorm schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:54:
[...]

Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje te veel van het goede voor casual speler. :) Het is iig goed te weten dat Pawn sowieso in de buurt komt van hoe het zou " moeten " zijn.
Voor een casual speler zou je geeneens van pawn gebruik hoeven moeten maken, gewoon zelf nadenken over welke stats je belangrijk vindt. In 7.1.5 willen ze toch de weights van verschillende stats wat meer gelijk gaan trekken voor veel specs zodat beter itemlevel = upgrade in veel meer gevallen gaat kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:54:
[...]

Het is maar net hoe je het bekijkt he, Alt Tab windows, 3 klikjes en 1 minuut later heeft programmatje het al voor je berekent. Maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Misschien een vreemde vraag, maar heeft iemand ervaring met leveling services?
Ik weet dat account sharing niet is toegestaan maar ik wil geen tijd kwijt zijn met levelen.
Dus ik dacht misschien hier gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Awaken1 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:16:
Ik weet dat account sharing niet is toegestaan maar ik wil geen tijd kwijt zijn met levelen.
Je kan een boost kopen tot level 100 bij blizzard zelf (zit ook al als je legion koopt erbij). Het levelen tot 110 zul je toch echt zelf moeten doen. Gebruik maken van die services waar jij het over hebt mag niet en mag dus ook niet hier besproken worden. Ik zou het ook zeker niet aanraden (kans dat iemand er met je account er vandoor gaat/kans op ban etc).

Mocht je snel willen levelen van 100 tot 110 kan ik je de addon conslegion aanraden, die geeft precies aan wat je moet doen (van loop hierheen, zet je hearthstone daar, doe deze quest etc) en zo kun je vrij snel door de content heen gaan en als je een beetje goed bent met je character ben je vrij snel 110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
Zoals Bartske zegt is 'Conslegion' een addon die het proces van levelen allemaal een stuk sneller kan maken. Je moet als je een beetje doorzet van 100 naar 110 in een uurtje of 12 moeten kunnen reden. Het is ongeveer een uur per level + wat pauzes.

En zomaar wat tips, voor legion en levelen
1. Kies een specc die je zou willen spelen (Melee/Ranged dps, Tank of Healer);
2. Kies een class die de rol die jij zou willen doen, kan uitvoeren. Als je de opties zo groot mogelijk wilt houden, kies dan voor een Druid, aangezien die alles kan doen. Of Paladin/Monk als je Ranged dps niet belangrijk vindt;
3. Kies de juiste leveling spec voor je class op lvl 100 en doe de missions voor je andere artifacts op lvl 102.
4. Ga na elk level naar je Order Hall om te kijken of er nog wat te doen is qua quests (volgens mij krijg je sowieso weer wat te doen op lvl 103);

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Laatst online: 23-09 14:41
Misschien een vreemde vraag, maar wat wil je wel met een spel als WoW?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Bartske & Gnome: daar hebben jullie natuurlijk gelijk in. :) Vroeg het me gewoon af, en ga door met zoals ik er gebruik van maak. :) Zal qua prestaties ingame niet veel uitmaken vermoed ik. Althans, niet voor mijn doeleinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Zo mijn AP grind is eindelijk af op mijn shadow priest level 35 bereikt en daarmee de laatste trait aangetikt (5% shadow dmg increased). Weet wel dat je ook nog verder kan gaan maar ga er niet speciaal moeite voor doen zoals ik voor de laatste heb gedaan. Enige wat ik nog ga doen zijn mythic+ dungeons, raids en daily world quest erop.

Tijd om eens te beginnen aan een tweede level 110. Was al begonnen met Monk brewmaster maar niet echt super mijn dingen om te spelen. Ga nu voor een demon hunter havoc gaan, best leuke class om te spelen als dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

RustStorm schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:18:
Mijn Shaman is al een tijdje 110, AK 17. Geleveled als Enhancement en op level 102 Resto artifact erbij gehaald. Van de week ook mijn Ele artifact gehaald. Mijn Enhancement artifact is slechts rank 13 en mijn Ele is rank 16. Toch voelt Ele beduidend minder snel dan wel krachtig aan. Enhancement blaast echt overal doorheen, Ele is beduidend zwakker. Jammer, want ik vind Elemental echt supervet met al die lightning effects enzo.
[...]
Speel sinds Dreanor als main ele shaman. Nu ook in Legion weer als main (hierdoor een mooie drie-eenheid van shamans in raids) maar zie idd een duidelijk verschil in mijn damage. Erg jammer, want het is en blijft heerlijk om te spelen en ik vind persoonlijk ook de visuals erg cool. Hoop dat ze ele nu toch eindelijk iets beter gaan positioneren.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Grompie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:32:
Tijd om eens te beginnen aan een tweede level 110. Was al begonnen met Monk brewmaster maar niet echt super mijn dingen om te spelen. Ga nu voor een demon hunter havoc gaan, best leuke class om te spelen als dps.
Waarom niet voor WindWalker Monk gaan? Goede dps, lekker flowende rotatie (meer gebruik niet twee keer dezelfde skill achter elkaar) en visuals zijn naar mijn mening heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
thundermo schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:38:
[...]

Waarom niet voor WindWalker Monk gaan? Goede dps, lekker flowende rotatie (meer gebruik niet twee keer dezelfde skill achter elkaar) en visuals zijn naar mijn mening heel mooi.
Vind de mobility van demon hunters op dit moment net iets leuker en niemand speelt meer met demon hunters in de guild op dit moment. Terwijl we toch al 2 monks hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Grompie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:42:
[...]
Vind de mobility van demon hunters op dit moment net iets leuker en niemand speelt meer met demon hunters in de guild op dit moment. Terwijl we toch al 2 monks hebben.
Hoe kan je de mobility nou leuker vinden. Monks hebben roll! We kunnen koprolletjes maken! Maar nee, ieder z'n eigen ding natuurlijk. Wij hebben ook een Demon Hunter probleem, niemand speelt het als main class >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

_Peter2_ schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:43:
[...]

Misschien een vreemde vraag, maar wat wil je wel met een spel als WoW?
Simpel, spelen wat ik leuk vind.
En aangezien ik al 2x een level 110 heb wil ik niet meer levelen maar wel een andere class spelen.
Ik heb nog 5 level 100s en die zou ik graag naar 110 hebben.
Maar 12 uur van mijn tijd is veel (ik denk dat ik ong. 10 uur per week speel).
En in die tijd wil ik graag andere dingen doen (raiden en Mythic+).

Dus als ik ergens die x*12 uur kan besparen dan wil ik daar best voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Awaken1 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:02:
[...]

Simpel, spelen wat ik leuk vind.
En aangezien ik al 2x een level 110 heb wil ik niet meer levelen maar wel een andere class spelen.
Ik heb nog 5 level 100s en die zou ik graag naar 110 hebben.
Maar 12 uur van mijn tijd is veel (ik denk dat ik ong. 10 uur per week speel).
En in die tijd wil ik graag andere dingen doen (raiden en Mythic+).

Dus als ik ergens die x*12 uur kan besparen dan wil ik daar best voor betalen.
Misschien heb je een guildie, die ook uit Nederland komt, waar je iets mee af kan spreken. Hij levelt je character en jij geeft hem x-amount gold of game time of whatever. Account sharing is gewoon een riskant iets. En het zou lullig zijn, dat je account gebanned wordt en je dus helemaal niet meer kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thundermo schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:41:
[...]

Zoals Bartske zegt is 'Conslegion' een addon die het proces van levelen allemaal een stuk sneller kan maken. Je moet als je een beetje doorzet van 100 naar 110 in een uurtje of 12 moeten kunnen reden. Het is ongeveer een uur per level + wat pauzes.

En zomaar wat tips, voor legion en levelen
1. Kies een specc die je zou willen spelen (Melee/Ranged dps, Tank of Healer);
2. Kies een class die de rol die jij zou willen doen, kan uitvoeren. Als je de opties zo groot mogelijk wilt houden, kies dan voor een Druid, aangezien die alles kan doen. Of Paladin/Monk als je Ranged dps niet belangrijk vindt;
3. Kies de juiste leveling spec voor je class op lvl 100 en doe de missions voor je andere artifacts op lvl 102.
4. Ga na elk level naar je Order Hall om te kijken of er nog wat te doen is qua quests (volgens mij krijg je sowieso weer wat te doen op lvl 103);
Bestaat er ook zo iets voor level 1 tot 100? Gewoon uit nieuwsgierigheid, want heb veel alts (low level) die ik enkel level vie de LFG tool.
Maar dit duurd soms wel heel lang, zeker naar de hogere levels toe. Dus misschien eens bereid om een hulp addon te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:48:
[...]

Bestaat er ook zo iets voor level 1 tot 100? Gewoon uit nieuwsgierigheid, want heb veel alts (low level) die ik enkel level vie de LFG tool.
Maar dit duurd soms wel heel lang, zeker naar de hogere levels toe. Dus misschien eens bereid om een hulp addon te bekijken.
Je kan een boost kopen bij blizzard. Kost volgens mij 50 euro ofzo, maar dan heb je instant een character naar keuze op level 100. klik voor meer info

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 13-12-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:58:
[...]

Je kan een boost kopen bij blizzard. Kost volgens mij 50 euro ofzo, maar dan heb je instant een character naar keuze op level 100. klik voor meer info
Dat weet ik al lang, maar dit vraag ik toch ook niet want ik wil ook geen boost kopen. Ik vroeg of er een addon bestaat die volgens dezelfde regels werkt als de addon genaamd "Conslegion"

Ik level liever zelfs, maar is hatelijk geworden iedere expansion (persoonlijke opinie), je begint aan 1 zone en doet x aantal questen en 1 dungeon en met heirlooms ben je direct te hoog voor die zone. Dus kan je opnieuw beginnen lopen naar andere zone maar ondertussen ben je in dungeon en ... daarom dat ik dacht dat er misschien een addon bestond die helpt vlugger te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:04:
[...]

Dat weet ik al lang, maar dit vraag ik toch ook niet want ik wil ook geen boost kopen. Ik vroeg of er een addon bestaat die volgens dezelfde regels werkt als de addon genaamd "Conslegion"

Ik level liever zelfs, maar is hatelijk geworden iedere expansion (persoonlijke opinie), je begint aan 1 zone en doet x aantal questen en 1 dungeon en met heirlooms ben je direct te hoog voor die zone. Dus kan je opnieuw beginnen lopen naar andere zone maar ondertussen ben je in dungeon en ... daarom dat ik dacht dat er misschien een addon bestond die helpt vlugger te levelen.
Heb het verkeerd geïnterpreteerd. Maar ja, Zygor guide is er voor het totaalplaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:08:
[...]

Heb het verkeerd geïnterpreteerd. Maar ja, Zygor guide is er voor het totaalplaatje.
Thanks,

Zal dit vanavond eens bekijken
Pagina: 1 ... 60 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.