Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diigii schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:17:
[...]

Daarnaast nog een beetje geprobeerd met Transmogs, zo ziet m'n Monk er uit :P:

[afbeelding]
Ziet er goed uit.. lijkt wel een piraat i.p.v. een monk :P

Is die cloak een dps item of werk dat ook bij tanks? Anders deze week even een run doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:31:
[...]

Dat merk ik helaas ook. Vind het wel steeds iets leuker worden om met m'n fury warrior te gamen, maar ik merk dat de dps van m'n outlaw rogue veel hoger oogt. (heb geen meter) Fury is, heb ik het idee, erg afhankelijk van RNG.
Klopt. Geldt voor zowel Fury als Arms. En dat is dan ook meteen het grote probleem, beide DPS specs van Warrior zijn RNG, dus je hebt ook nog eens geen keuze om te switchen als je geen RNG wilt. Das 1 van de hoofdredenen dat ik met de komst van Legion, na 12 jaar mijn Warrior gedag gezegd heb.

Inmiddels Holy Paladin als main en nu bezig met Resto Druid projectje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-10 11:09
Kaap schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:48:
[...]

Klopt. Geldt voor zowel Fury als Arms. En dat is dan ook meteen het grote probleem, beide DPS specs van Warrior zijn RNG, dus je hebt ook nog eens geen keuze om te switchen als je geen RNG wilt. Das 1 van de hoofdredenen dat ik met de komst van Legion, na 12 jaar mijn Warrior gedag gezegd heb.

Nogal een verschil van dps Warrior naar holy paladin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:04:
[...]

Nogal een verschil van dps Warrior naar holy paladin :P
Begon deze expansion als Frost DK. Dat vond ik pas echt ruk spelen, pas met eerste patches dat dat echt ging lopen. Speelt in de huidige iteratie trouwens heerlijk vloeiend! Ik was na 1 week Legion alweer gererolled naar Paladin, weliswaar Retribution.

Mijn Ashbringer mist laatste rijtje traits nog, wel alle golden zijn unlocked. Heb ook corrupted skin etc. Maar merkte gewoon dat ik uitdaging mistte. Ging toen zwerven, beetje Fire Mage, even Arms Warr nog, Enhance Sham.

Toen roer echt omgegooid, healen. En dat bevalt eigenlijk heel goed. Ik heb echt uitdaging nu. Holy Pala zeer goed, maar mis wel iets aan group / aoe healing, en een echte oh-shit tool. Dus ik doe er nu een RDruid bij.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-12-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Kaap schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:48:
[...]

Fury is zeer zeker niet zo RNG gebonden zoals je het laat voorkomen. Fury is vooral gear gebonden, wat het iedere expansion is geweest. Maar waar voorheen de crit je struikelblok is, is het dit keer haste. Ga je richting de 26% haste merk je dat fury zeer zeker niet RNG gebonden is aangezien je door de rage generation van auto attacks vaker rampage kan gebruiken en dus ook hogere uptime op enrage hebt.

Arms daarentegen is inderdaad een compleet RNG feestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Hey WoW-ende mede-tweakers ..

Even jullie mening, hulp, advies:

Op dit moment hebben wij twee raid groups:
Een die iedere woensdag en zondag raid. Voornamelijk oogt op progress, en dus redelijk strict is met wie wij inviten in de raid (ilvl hoog genoeg, skill goed genoeg, etc). Goede focus, en iets wat afstraffender op herhaaldelijke fouten etc. atm op 7/7 ENHC en 3/3 ToVNorm (met wat wipes op Odyn HC)

En een groep die iedere vrijdag raid. Hier zijn ze wat relaxder, rustiger, progressen ze op een eigen (trager) tempo. Alts zijn hier welkom, en mensen met wat lager ilvl en minder ervaring ook. Hier raiden ook mensen mee die niet iedere vrijdag kunnen en dus eigenlijk een stuk meer casual/social zijn. De raids gaan trager, er wordt wat meer lol getrapt, en men is wat 'geduldiger' om het even zo te noemen. Progress atm = 7/7 ENNorm, 2/7 ENHC (Geen ToV)

Verder hebben we de zogenaamde 'Socials':
Dit zijn mensen die gewoon voor de gezelligheid in de guild zitten. Spelen voor de lol. Niet aan raids doen omdat ze dit niet willen of geen tijd ervoor hebben. Meesten hebben laag (sub 850) ilvl. Sommigen wat hoger, en willen heel af en toe mee raiden.

Op dit moment is dit onze rank-order:
New Member, Social-Alt, Social, Raider-Alt, Raider, Officer-Alt, Officer, GM-Alt, Guild Master.

Om een iets duidelijker verschil te maken tussen de twee raid groepen overweeg ik dit:
New Member, Social-Alt, Social, Raider-Alt, Raider-Casual, Raider-Progress, Officer-Alt, Officer, GM-Alt, Guild Master.

Men vindt echter de naam casual en progress te elitair naar progress en te neerbuigend naar casual.
Ik zelf zie hier geen kwaad in (gezien de tweede groep simpelweg uit casual raidende mensen bestaat).

Wat vinden jullie?

(Dit gaat ook in nader overleg met de rest van mijn officers, maar gezien het brede scala aan spelers hier wil ik ook hier even pijlen ^^)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Kaap schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:19:
[...]
Toen roer echt omgegooid, healen. En dat bevalt eigenlijk heel goed. Ik heb echt uitdaging nu. Holy Pala zeer goed, maar mis wel iets aan group / aoe healing, en een echte oh-shit tool. Dus ik doe er nu een RDruid bij.
Ik ben zelf begonnen in legion als MistWeaver Monk, maar na aandringen van onze raid leader m'n Paladin geleveld en Holy gaan mainen (zijn op het moment beide 869 gegeared). Groep healing, tsja we zijn niet echt aoe healers, we hebben baseline natuurlijk Light of Dawn en je kan in Holy Prism speccen, maar daar houdt het wel mee op. Je kan voor 5-man content voor Beacon of Virtue kiezen om wat extra groep healing te kunnen doen, maar het niet mijn favoriet.

De grootste ow-shit knop die we hebben is in feite Avenging Wrath, samen met de lvl 90 talent 'Sanctified Wrath'. Dan is het 25 seconde lang, 35% meer healing (vanaf 7.1.5 70% meer als je de legendary belt hebt) + 20% meer crit en 50% kortere cooldown op je Holy Shock. Maar je hebt niet iets als een Tranquillity (rdruid) of een Revival (mw monk). En voor de rest is het Lay on Hands en je Blessing of Protection (voor die melee die weer eens een add achter zich aan heeft zitten) en Blessing of Sacrifice (tezamen met een bubble). Ook je artifact ablity Tyr's Deliverance, kan voor enige verlichting zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darkfreak schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:03:
Om een iets duidelijker verschil te maken tussen de twee raid groepen overweeg ik dit:
New Member, Social-Alt, Social, Raider-Alt, Raider-Casual, Raider-Progress, Officer-Alt, Officer, GM-Alt, Guild Master.

Men vindt echter de naam casual en progress te elitair naar progress en te neerbuigend naar casual.
Ik zelf zie hier geen kwaad in (gezien de tweede groep simpelweg uit casual raidende mensen bestaat).

Wat vinden jullie?
Lijkt mij juist prima. Ik vind het helemaal niet neerbuigend. Wat is er neerbuigend aan "casual" :?

Leg anders de bal dan terug bij diegene die klagen, laat hun dan een suggestie doen wat op progress niveau duidelijk maakt wat het verschil is.
thundermo schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:06:
[...]
we hebben baseline natuurlijk Light of Dawn en je kan in Holy Prism speccen, maar daar houdt het wel mee op. Je kan voor 5-man content voor Beacon of Virtue kiezen om wat extra groep healing te kunnen doen, maar het niet mijn favoriet.
LoD is alleen ruk op het moment dat je een comp speelt met een mix van ranged en melee. Ranged staan gewoon lang niet altijd binnen de 5 yard radius van de kont van LoD.
thundermo schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:06:
[...]
De grootste ow-shit knop die we hebben is in feite Avenging Wrath, samen met de lvl 90 talent 'Sanctified Wrath'. Dan is het 25 seconde lang, 35% meer healing (vanaf 7.1.5 70% meer als je de legendary belt hebt) + 20% meer crit en 50% kortere cooldown op je Holy Shock. Maar je hebt niet iets als een Tranquillity (rdruid) of een Revival (mw monk). En voor de rest is het Lay on Hands en je Blessing of Protection (voor die melee die weer eens een add achter zich aan heeft zitten) en Blessing of Sacrifice (tezamen met een bubble). Ook je artifact ablity Tyr's Deliverance, kan voor enige verlichting zorgen.
Klopt, en daar zit precies mijn punt waarom ik andere healer overweeg. Als 1 iemand op het punt staat om te vallen, heb ik eigenlijk geen oh-shit tool nodig. Een crit shock en een Flash proc en helpen hem zo weer terug omhoog.

Op het moment dat het goed mis gaat in een M+, en je hele groep op apengapen ligt heb ik amper een antwoord. Wings en Avenger is leuk, maar wat we feitelijk dan doen is nog steeds Holy Shock en Flash spammen, alleen doen we het sneller en healen ze voor meer. Het is niet zo dat we uit onze kontzak een magical live saver voor de group, laat staan de raid, halen. Zoals inderdaad een Tranq, Healing Tide of Spirit Link.

[ Voor 54% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-12-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:07:
[...]

Lijkt mij juist prima. Ik vind het helemaal niet neerbuigend. Wat is er neerbuigend aan "casual" :?

Leg anders de bal dan terug bij diegene die klagen, laat hun dan een suggestie doen wat op progress niveau duidelijk maakt wat het verschil is.
Personen die dat niet goed vinden willen dat er gewoon één raider-rank is, voor beide groepen dezelfde rank 'raider'.
Dat mensen die (af en toe) in vrijdagraids mee doen ook mee kunnen in progress raids, en daar dan volledige roll-rechten zouden krijgen

(Ik overweeg btw om iig in de progress raids EPGP te introduceren).

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@ Darkfreak: je kan overwegen het niet voluit te schrijven -- Raider-C, Raider-P. Hierdoor is er toch een onderscheid, maar ligt het er niet dik boven op.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo

New Member, Social-Alt, Social, Raider-Alt, Raider, Officer-Alt, Officer, GM-Alt, Guild Master.

Je zou in feite alles wel gewoon Raider kunnen noemen. Je maakt toch aparte calender events, waarin je zelf bepaalt wie er een uitnodiging krijgt. Dus vanuit een guild management oogpunt is er niks op tegen om alleen een Raider rank te hebben. Je moet alleen de eerste keer dat je de events aanmaakt even goed kijken wie er allemaal een invite moet krijgen. Daarna is het toch een kwestie van copy/paste voor de volgende events.

EPGP werkt via de Officers note (voor zover ik weet). Mensen die aan de progressie raids mee doen, krijgen in die notes wat tekst (waardoor EPGP kan werken). Dan is iedereen blij, aangezien ze allemaal hetzelfde heten en qua guild/raid management maakt het totaal niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:07:
[...]

Het is het nieuwe om triggered over te zijn :) Ik merk het op Silvermoon ook al, hoe snel mensen huilen dat ze Casual genoemd worden, en dat het zo denigrerend is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:09:
[...]

Personen die dat niet goed vinden willen dat er gewoon één raider-rank is, voor beide groepen dezelfde rank 'raider'.
Mag ik vragen hoe jullie signups doen? Ingame calender? Volgens mij kun je dan namelijk als argument gebruiken dat je een event maakt en die kunt toewijzen aan een guild rank. Maakt managen van raids wel stuk makkelijker.
[...]
Dat mensen die (af en toe) in vrijdagraids mee doen ook mee kunnen in progress raids, en daar dan volledige roll-rechten zouden krijgen
Als je niet in een vast raidteam zit, zijn dit dan niet socials?
[...]
(Ik overweeg btw om iig in de progress raids EPGP te introduceren).
Ik adviseer je om dat nog maar even niet te doen. Teveel zaken te snel veranderen in een guild zorgt voor te veel onrust. Zeker als je net officer of GM wijzigingen hebt gehad. Nu die ranks. Zorgt voor onrust. Er zijn altijd mensen die daar over gaan praten en versterken. Zeker als je mensen hebt die dat extern nemen en tegen ex-officers/GMs gaan vertellen. Zeker een punten systeem is altijd voor verhitte discussie. Mensen die van zichzelf weten dat het voor hun minder profiterend zal werken als bij mensen die de max punten binnenslepen, die ga je horen klagen.

Ik zou dus gewoon een maandje wachten met EPGP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

thundermo schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:23:
[...]
EPGP werkt via de Officers note (voor zover ik weet). Mensen die aan de progressie raids mee doen, krijgen in die notes wat tekst (waardoor EPGP kan werken). Dan is iedereen blij, aangezien ze allemaal hetzelfde heten en qua guild/raid management maakt het totaal niks uit.
EPGP ben ik nog redelijk mee bekend. Ook de reden waarom ik het oog te introduceren (mede voor fairness).
Probleem is dat de tweede raid (als ik mij goed herinner) met Personal Loot raid. En hun dan dus ook EPGP zouden moeten gebruiken, niet (als we t goed willen doen). Wanneer we dus geen onderscheid in rank zouden doen?
corset schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:25:
[...]

Het is het nieuwe om triggered over te zijn :) Ik merk het op Silvermoon ook al, hoe snel mensen huilen dat ze Casual genoemd worden, en dat het zo denigrerend is.
Dit dus ..
Echt bullshit ..

Casual is voor mij iemand die het gewoon niet met regelmatig of als uitgebreide 'hobby' doet.
Maar mensen vinden het tegenwoordig echt een scheldwoord of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Hey WoW-ende mede-tweakers ..

Even jullie mening, hulp, advies:

Op dit moment hebben wij twee raid groups:
Een die iedere woensdag en zondag raid. Voornamelijk oogt op progress, en dus redelijk strict is met wie wij inviten in de raid (ilvl hoog genoeg, skill goed genoeg, etc). Goede focus, en iets wat afstraffender op herhaaldelijke fouten etc. atm op 7/7 ENHC en 3/3 ToVNorm (met wat wipes op Odyn HC)

En een groep die iedere vrijdag raid. Hier zijn ze wat relaxder, rustiger, progressen ze op een eigen (trager) tempo. Alts zijn hier welkom, en mensen met wat lager ilvl en minder ervaring ook. Hier raiden ook mensen mee die niet iedere vrijdag kunnen en dus eigenlijk een stuk meer casual/social zijn. De raids gaan trager, er wordt wat meer lol getrapt, en men is wat 'geduldiger' om het even zo te noemen. Progress atm = 7/7 ENNorm, 2/7 ENHC (Geen ToV)

Verder hebben we de zogenaamde 'Socials':
Dit zijn mensen die gewoon voor de gezelligheid in de guild zitten. Spelen voor de lol. Niet aan raids doen omdat ze dit niet willen of geen tijd ervoor hebben. Meesten hebben laag (sub 850) ilvl. Sommigen wat hoger, en willen heel af en toe mee raiden.

Wat vinden jullie?

(Dit gaat ook in nader overleg met de rest van mijn officers, maar gezien het brede scala aan spelers hier wil ik ook hier even pijlen ^^)
Mijn guild (progressie guild 7/7 M EN en 3/3 HC ToV) heeft de volgende opzet wat betreft ranks:
  • GM
  • Officer
  • Officer alt
  • Raider
  • Raider alt
  • Trial
  • Casual
  • Alt
De raider rank is voor de mensen die meedoen aan de progressie raids (do/zo), alle overige mensen zijn casual. We hebben daarnaast ook een raid lopen op de woensdag waar casuals en raider alts aan meedoen. En als ik hoor dat die vrijdag raid bij jullie toch ook wat meer vrijheid blijheid is, zou ik daar eerlijk gezegd geen aparte rank voor gaan maken. Ik heb in ieder geval nog nooit iemand van die alt/casual raid zien klagen dat ze een aparte rank willen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Darkfreak schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:28:
[...]
EPGP ben ik nog redelijk mee bekend. Ook de reden waarom ik het oog te introduceren (mede voor fairness).
Probleem is dat de tweede raid (als ik mij goed herinner) met Personal Loot raid. En hun dan dus ook EPGP zouden moeten gebruiken, niet (als we t goed willen doen). Wanneer we dus geen onderscheid in rank zouden doen?
In feite hoeft de tweede raid groep er geen gebruik van te maken hoor. Als de Raid leader / loot afhandelaar de EPGP Lootmaster addon gewoon uitzet tijdens de vrijdag raids, dan heb je er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:27:
[...]

Mag ik vragen hoe jullie signups doen? Ingame calender? Volgens mij kun je dan namelijk als argument gebruiken dat je een event maakt en die kunt toewijzen aan een guild rank. Maakt managen van raids wel stuk makkelijker.
In-Game calender. Maar we gebruiken wel de guild-event functie (dus dat mensen vrij kunnen signen).
Dit deden we omdat nieuwe members steeds werden vergeten aan de raids toegevoegd te worden die vooruit gepland waren.
[...]

Als je niet in een vast raidteam zit, zijn dit dan niet socials?
Socials zijn op dit moment mensen die zo goed als nooit raiden.
Er is een groep die wel wil raiden, maar niet in progress mee kunnen door skill of ilvl tekort, of tijd tekort.
En niet altijd op vrijdag kunnen, maar wel meestal, soort van :P.
Die raiden dan ook, als ze kunnen, altijd mee op vrijdag, in de 'casual raidgroep'
[...]

Ik adviseer je om dat nog maar even niet te doen. Teveel zaken te snel veranderen in een guild zorgt voor te veel onrust. Zeker als je net officer of GM wijzigingen hebt gehad. Nu die ranks. Zorgt voor onrust. Er zijn altijd mensen die daar over gaan praten en versterken. Zeker als je mensen hebt die dat extern nemen en tegen ex-officers/GMs gaan vertellen. Zeker een punten systeem is altijd voor verhitte discussie. Mensen die van zichzelf weten dat het voor hun minder profiterend zal werken als bij mensen die de max punten binnenslepen, die ga je horen klagen.

Ik zou dus gewoon een maandje wachten met EPGP.
Da's wel een goed punt, even in het achterhoofd houden, dankje!
Noiz schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:33:
[...]

Mijn guild (progressie guild 7/7 M EN en 3/3 HC ToV) heeft de volgende opzet wat betreft ranks:
  • GM
  • Officer
  • Officer alt
  • Raider
  • Raider alt
  • Trial
  • Casual
  • Alt
De raider rank is voor de mensen die meedoen aan de progressie raids (do/zo), alle overige mensen zijn casual. We hebben daarnaast ook een raid lopen op de woensdag waar casuals en raider alts aan meedoen. En als ik hoor dat die vrijdag raid bij jullie toch ook wat meer vrijheid blijheid is, zou ik daar eerlijk gezegd geen aparte rank voor gaan maken. Ik heb in ieder geval nog nooit iemand van die alt/casual raid zien klagen dat ze een aparte rank willen hebben :P
De casual-raiders klagen niet dat ze een extra rank willen, ze willen juist geen aparte raider-rank, maar gewoon een volledige raid-rank (omdat social dan weer te neerbuigend voelt voor ze.)
thundermo schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:36:
[...]

In feite hoeft de tweede raid groep er geen gebruik van te maken hoor. Als de Raid leader / loot afhandelaar de EPGP Lootmaster addon gewoon uitzet tijdens de vrijdag raids, dan heb je er geen last van.
Ik zou t juist prima vinden als de 2e raid ook EPGP gebruikt.
Dan hebben hun een eigen priority, dit zou juist ervoor moeten zorgen dat t goed meewerkt als de eerste raidgroep dit ook doet?

[ Voor 9% gewijzigd door Darkfreak op 01-12-2016 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Darkfreak schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:36:
Dan hebben hun een eigen priority, dit zou juist ervoor moeten zorgen dat t goed meewerkt als de eerste raidgroep dit ook doet?
Ja, je kan natuurlijk ook EPGP gebruiken voor de tweede groep. Ik neem aan dat er geen mains van de progressie groep mee gaan naar de vrijdag-casual groep. Anders zouden die namelijk hogere EPGP hebben, aangezien ze meer raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

thundermo schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:52:
[...]

Ja, je kan natuurlijk ook EPGP gebruiken voor de tweede groep. Ik neem aan dat er geen mains van de progressie groep mee gaan naar de vrijdag-casual groep. Anders zouden die namelijk hogere EPGP hebben, aangezien ze meer raiden.
Dat gebeurd heeeeeeel af en toe. Onze top DPSende mage doet dat soms.
Hij is dan al volledig saved, maar gaat, op verzoek soms, mee met die groep om hun te carryen.
Maar dat wordt dan wel verzocht door de RL van die groep.

Verder gebeurd dat idd zo goed als niet.
En bij toepassing van EPGP zou ik hier ook tegen op zien ivm EP-hoarding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Darkfreak schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:55:
[...]
Verder gebeurd dat idd zo goed als niet.
En bij toepassing van EPGP zou ik hier ook tegen op zien ivm EP-hoarding.
Ja, precies. Voor de toepassing van EPGP, qua loot maakt het niet uit dat hij mee gaat, aangezien hij het toch niet kan krijgen. Maar hij zal wel extra EPGP punten krijgen, nu kan je natuurlijk wel na een raid de punten er weer afhalen voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
In-Game calender. Maar we gebruiken wel de guild-event functie (dus dat mensen vrij kunnen signen).
Dit deden we omdat nieuwe members steeds werden vergeten aan de raids toegevoegd te worden die vooruit gepland waren.
Je moet echt eens even controleren of je op de calendar invites kan doen op guild rank. Dan voorkom je in de 1ste plaats dat nieuwe mensen vergeten toegevoegd te worden, maar heb je tevens een argument waarom je 2 ranks zou moeten doen.
[...]
Er is een groep die wel wil raiden, maar niet in progress mee kunnen door skill of ilvl tekort, of tijd tekort.
En niet altijd op vrijdag kunnen, maar wel meestal, soort van :P.
Die raiden dan ook, als ze kunnen, altijd mee op vrijdag, in de 'casual raidgroep'
Dan behoren die gewoon toe aan de casual groep.
[...]
De casual-raiders klagen niet dat ze een extra rank willen, ze willen juist geen aparte raider-rank, maar gewoon een volledige raid-rank (omdat social dan weer te neerbuigend voelt voor ze.)
Zoals ik zei, bal terugleggen. Hoe moet je dan makkelijk het onderscheid kunnen maken voor management doeleinden. Dat is toch niet teveel gevraagd, men snapt toch ook wel dat invites doen uit 1 grote vergaarbak verlangt dat officers precies weten wie wanneer raid.
[...]
Mocht dan iemand uit de casual groep ooit gaan overstappen, kunnen ze hun punten meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij ons is het simpel:

GM (ik)
Officer (3 mensen)
Raider
Trial
Social
Alt

Loot is Personal Loot, tijdje EPGP gebruikt, maar dat werkte niet optimaal (veel geklaag vanuit een klein groepje raiders), dus nu maar weer terug.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
[...]

Maar ze willen geen volledige raider zijn? Maar wat een kinderachtig geklaag in ieder geval dat er moeilijk wordt gedaan over een casual/social rank (= iedereen die niet mee doet met de main raids/regelmatig raid).

Bij ons gaat loot middels een Loot Council trouwens in de main raids (RCLoot addon) waar de officers/GM beslissen wie loot krijgt. Ben je het niet eens met loot toekenning, dan kan je de officer die de loot doet een bericht sturen en zal er naar gekeken worden. Maar over het algemeen werkt dit zeer fijn maar ik moet dan ook zeggen dat ik iets minder over loot in zit maar dat de pure progressie voor mij veel leuker/belangrijker is.
Achteraf gezien zou ik DKP/EPGP nooit gebruikt hebben, aangezien dit het opsparen van punten/skippen van minor upgrades bevorderd. Vaak genoeg meegemaakt dat er personen waren die niet altijd aanwezig waren/slecht presteerder de BiS items (voornamelijk trinkets/wapens) kregen omdat ze constant DKP/EPGP hadden zitten opsparen.
In de altraid wordt overigens gewoon personal loot gebruikt.

[ Voor 43% gewijzigd door Noiz op 01-12-2016 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Wij hebben meerdere raid teams in onze guild. In de guild ranks hebben we daarvoor "team 1 raider" en "team 2 raider" of zoiets. Dus niet progress en casual of zo. Team 3 heeft (nog) geen eigen rank, want de ranks raken op :p Mensen die niet in een raid team zitten hebben de rank Slacker en ook hier dus geen casual. Terecht of niet, een hoop mensen zien dat als negatief. Zou er zelf geen probleem mee hebben.

Team 2 noemen we in de praktijk vaak Team Awesome. Op een of andere manier heeft die rangorde ook een soort negatieve context en op deze manier neem je dat weg.

Oh en gewoon omdat het kan en dat jullie het vast weten: vanavond ga ik eindelijk een bruikbare legendary looten! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
IntToStr schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:16:
Wij hebben meerdere raid teams in onze guild. In de guild ranks hebben we daarvoor "team 1 raider" en "team 2 raider" of zoiets. Dus niet progress en casual of zo. Team 3 heeft (nog) geen eigen rank, want de ranks raken op :p Mensen die niet in een raid team zitten hebben de rank Slacker en ook hier dus geen casual. Terecht of niet, een hoop mensen zien dat als negatief. Zou er zelf geen probleem mee hebben.

Team 2 noemen we in de praktijk vaak Team Awesome. Op een of andere manier heeft die rangorde ook een soort negatieve context en op deze manier neem je dat weg.

Oh en gewoon omdat het kan en dat jullie het vast weten: vanavond ga ik eindelijk een bruikbare legendary looten! *O*
Wij hebben naast onze normale ranks ook nog ranks als 'Donald!' voor mensen die of een officer weten te kloten/belachelijk maken (op een grappige manier ;) ) en dan een tijdje die rank krijgen.
Mensen moeten die ranks wat minder serieus nemen en zich druk maken over belangrijkere zaken in het leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Noiz schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:22:
[...]

Wij hebben naast onze normale ranks ook nog ranks als 'Donald!' voor mensen die of een officer weten te kloten/belachelijk maken (op een grappige manier ;) ) en dan een tijdje die rank krijgen.
Mensen moeten die ranks wat minder serieus nemen en zich druk maken over belangrijkere zaken in het leven :P
Oh ja, die hebben wij ook. Volgens mij iets met Frog of zo :p En een speciale rank voor een officer die z'n authenticator verloren was en toch in /o wilde lezen: Stoned Warlock. Je krijgt bij ons alleen bepaalde rank als je authenticator hebt, anders geen toegang tot guild bank en zo.

Maar helemaal eens dat mensen dat niet zo serieus moeten nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
IntToStr schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:29:
[...]

Oh ja, die hebben wij ook. Volgens mij iets met Frog of zo :p En een speciale rank voor een officer die z'n authenticator verloren was en toch in /o wilde lezen: Stoned Warlock. Je krijgt bij ons alleen bepaalde rank als je authenticator hebt, anders geen toegang tot guild bank en zo.

Maar helemaal eens dat mensen dat niet zo serieus moeten nemen ;)
oh wow, dat is best handig, wist niet dat dat ook mogelijk was :D
tnx!

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:28:

Dit dus ..
Echt bullshit ..

Casual is voor mij iemand die het gewoon niet met regelmatig of als uitgebreide 'hobby' doet.
Maar mensen vinden het tegenwoordig echt een scheldwoord of zo?
jep, mensen ragen als je het woord al noemt, slaat nergens op. Hell, wij zijn een trotse social/casual raiding guild met heroic kills :D wij gaan echt niet zielig zitten doen over een naampje.

Then again, ik had een keer een officer die liep te klagen dat ik "Officer alt" wilde afschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10 22:34
my2Centz,

GM
Raid Council (raid leader, en rechterhand GM)
Guild council (officers)
Core-raider (8 raiders, exclusief de 5 officers)
Soft-core raider (groep van 15-20 man, komen en gaan wanneer ze willen. jou casual group)
Trial
Alt
Social
Member.

Als mensen casual raider beledigend vind, dan kom vaker zodat je core rank verdient. Bij ons krijg het groepje dat echt bijna iedere raid er is een core-raider rank. (uitzondering mensen met lichamelijke of geestelijke beperking, deze mogen hier wel in, als waardering voor hun inzit)
Softcore valt iedereen in die niet iedere raid kan komen.

rest is vanzelf sprekend. meestal komt het er op neer dat we met 8-12 core raiders zijn en 4-5 softcores.

EDIT: ik denk dat het bezwaar tegen casual inderdaad is dat men het beledigend vind, en die ranks zijn tenslotte ook te zien in de wereld. maak er iets anders en je lost het probleem niet op. maar stelt men even tevreden. (beetje zoals ik tegen de wel of niet migratie-achtergrond aan kijken. veranderd niks aan het feit dat die persoon een turk/pool of duitser is, maar klinkt schijnbaar beter?!)

[ Voor 21% gewijzigd door demonic op 01-12-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

corset schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:05:
[...]

jep, mensen ragen als je het woord al noemt, slaat nergens op. Hell, wij zijn een trotse social/casual raiding guild met heroic kills :D wij gaan echt niet zielig zitten doen over een naampje.

Then again, ik had een keer een officer die liep te klagen dat ik "Officer alt" wilde afschaffen
Ik refereer naar onze guild altijd als een 'semi-casual' guild.
De groep die progress-raids doen (waaronder ik) speelt net iets te fanatiek en regelmatig om 'casual' te zijn.
En die tweede groep, die dus een keer per week raid, met heel wisselvallige opkomst, is naar mijn mening dus gewoon 'Casual'.

Zelf maak ik in de guild dan wel verschil tussen iemand die Casual is en Social is.
Want die 'socials' raiden dus ook niet. Die doen misschien af en toe LFR. Maar verder questen ze gewoon, levelen ze wat alts, doen ze PvP. Chatten ze gezellig. Maar verder nemen ze (voor diverse redenen) geen deel aan raids. Prima, I don't care, als ze maar gelukkig zijn :P

Maar dan heb je vervolgens dus een klein select groepje (waaronder een van de officers, die dus juist verantwoordelijk is voor de 'casual' raids) die dus flink aanstoot nemen als ze casual genoemd worden XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:47:
my2Centz,

GM
Raid Council (raid leader, en rechterhand GM)
Guild council (officers)
Core-raider (8 raiders, exclusief de 5 officers)
Soft-core raider (groep van 15-20 man, komen en gaan wanneer ze willen. jou casual group)
Trial
Alt
Social
Member.

Als mensen casual raider beledigend vind, dan kom vaker zodat je core rank verdient. Bij ons krijg het groepje dat echt bijna iedere raid er is een core-raider rank. (uitzondering mensen met lichamelijke of geestelijke beperking, deze mogen hier wel in, als waardering voor hun inzit)
Softcore valt iedereen in die niet iedere raid kan komen.

rest is vanzelf sprekend. meestal komt het er op neer dat we met 8-12 core raiders zijn en 4-5 softcores.

EDIT: ik denk dat het bezwaar tegen casual inderdaad is dat men het beledigend vind, en die ranks zijn tenslotte ook te zien in de wereld. maak er iets anders en je lost het probleem niet op. maar stelt men even tevreden. (beetje zoals ik tegen de wel of niet migratie-achtergrond aan kijken. veranderd niks aan het feit dat die persoon een turk/pool of duitser is, maar klinkt schijnbaar beter?!)
Core en soft-core is ook een mooie!

Ik bedacht mij inmiddels zelf al dit als alternatief:
Team Red (Casual-raider) en Team Blue (Core-raider) als ranks (en de algemene 'Raider-alt)

EDIT:
Dubbel post, sorry!
Dacht dat ik in het edit-venstertje zat :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn vorige guild had:

Princess: de GM master (female)
Council: 2 mede GM's, inclusief hun alts
Officer: Raidleader, Shitsolver, Recruiter, Manesjevanalles, inclusief hun alts
Veterans: gasten die al heul lang in de guild zitten
Raiders
Trial / Standby: Trials en gasten die niet dedicated raiden maar skillwise en gearwise wel goed genoeg zijn om spots op te vullen
Socials / Alts: de grote vergaarbak, ook voor raider/veteran alts

* alts werden in het info veld wel gemarkeerd met wie hun main is.
Darkfreak schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:49:
[...]

Ik refereer naar onze guild altijd als een 'semi-casual' guild.
De groep die progress-raids doen (waaronder ik) speelt net iets te fanatiek en regelmatig om 'casual' te zijn.
En die tweede groep, die dus een keer per week raid, met heel wisselvallige opkomst, is naar mijn mening dus gewoon 'Casual'.
Ik zie het altijd zo:
World first
Hardcore
Semi-Hardcore, 1-3 raids per week, mythic progression, wel attendance eisen, wel gear en skill niveau
Semi-Casual, 1-3 raids per week, heroic progression en mythic later, beetje attendance eisen, lager gear en skill niveau
Casual, 1-2 raids per week, normal/heroic progression, amper tot geen attendance, gear en skill laag

[ Voor 51% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-12-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:53:
Mijn vorige guild had:

Princess: de GM master (female)
Council: 2 mede GM's, inclusief hun alts
Officer: Raidleader, Shitsolver, Recruiter, Manesjevanalles, inclusief hun alts
Veterans: gasten die al heul lang in de guild zitten
Raiders
Trial / Standby: Trials en gasten die niet dedicated raiden maar skillwise en gearwise wel goed genoeg zijn om spots op te vullen
Socials / Alts: de grote vergaarbak, ook voor raider/veteran alts

* alts werden in het info veld wel gemarkeerd met wie hun main is.
Lijkt heel erg op wat de hardcore guild had waar ik in wotlk zat:
GM
Officer (Classleaders, raidleaders, mensen met zeggenschap)
Veteran (groep mensen die sinds dag 1 in de guild zagen maar geen officer zijn)
Raider
Member
Social/Alt
Trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 25-10 18:07
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:35:
[...]

Ziet er goed uit.. lijkt wel een piraat i.p.v. een monk :P

Is die cloak een dps item of werk dat ook bij tanks? Anders deze week even een run doen :)
Denk dat de cloak met name is bedoeld voor DPS. Wat ik las is dat deze Cloak toch wel één van de beste DPS increases is voor een Monk. Als je bijv. 2,4M HP hebt en je absorbt alle damage als DPS, dan doe je gewoon 8,4M extra damage tegen de boss. Ik heb gauw even Icy Veins gecheckt en daar wordt niet gesproken over de cape voor DPS. Maar als solo Tank speler zo'n cape krijgt, dan is dit misschien wel nice.

Een kameraad van me is Warrior Tank, maar hij geeft aan dat Blizzard echt anti DPS-Tank is. Ondanks z'n 870+ ilevel doet hij singletarget echt weinig DPS (tegen 1 mob). Het is natuurlijk ook waar je de grens ligt.

[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 01-12-2016 16:30 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-10 18:24

junglebeast

hier staat iets

@darkfreak. Je kan ook de ranks splitsen in 2 verschillende woorden, Bijvoorbeeld Blue Team en Red Team. Of Banana Team en Apple Team noem maar iets geks.

En in de guild desc staat dan wat voor team het is.

Zit bij Inttostr in de guild en die Stoned Warlock rank wordt niet meer gebruikt en is dacht voor Team 3 als we wat stabieler worden. (al gaat dat lastig worden nu met de kerstdagen). En ja de slacker rank is een beetje meh. Dan kun je die net zo goed hernoemen naar Member of Social. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 11:30
junglebeast schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:07:
@darkfreak. Je kan ook de ranks splitsen in 2 verschillende woorden, Bijvoorbeeld Blue Team en Red Team. Of Banana Team en Apple Team noem maar iets geks.

En in de guild desc staat dan wat voor team het is.

Zit bij Inttostr in de guild en die Stoned Warlock rank wordt niet meer gebruikt en is dacht voor Team 3 als we wat stabieler worden. (al gaat dat lastig worden nu met de kerstdagen). En ja de slacker rank is een beetje meh. Dan kun je die net zo goed hernoemen naar Member of Social. :)
Die rank is wel van toepassing in zijn guild :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:16:

En? ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Mijn laptop vond dat ik veel te optimistisch was en besloot te stoppen met werken. Waarschijnlijk harde schijf die geen zin meer had. Loading screen duurde minutenlang en toen ik eindelijk in het spel was werd alles bijzonder traag geladen. Nog heel even geprobeerd, maar was echt kansloos om iets te doen.

Uiteraard rond einde raid tijd deed ie het spontaan weer...

Maar geen legendary, dus ik blijf gewoon de boots in m'n bags bewaren voor een leuk max ilvl :'(
DiEPVRiEZERRRRR schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:39:
[...]

Die rank is wel van toepassing in zijn guild :9
Ken je onze guild? Volgens mij valt het namelijk wel mee met gekke figuren :)

@Junglebeast: Heb zelf die Slacker rank ook nooit zo begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Ik moet zeggen dat ik het altijd zo grappig vind hoe mensen beledigd kunnen raken van een spelletje en een labeltje...

De vraag die ik dan altijd stel is "wil je wel met die mensen in een guild?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
31 Oktober pakte ik mijn 105 Warrior ook weer is op (heb tot 16 januari heel veel tijd erbij gekregen ''helaas'')

Ondertussen lvl 110 Tank en Itemlvl 861 :) Vond het vrij vlot gaan raiden heb ik geen tijd voor met een guild bijna iedere avond wel iets en als er een avond niks is dan raiden de meesten niet. Dus ik pug veel.

Gister middag Karazhan voor het eerst gedaan. Smiddags rond een uur of 2 begonnen en savonds met de zelfde groep om 6 uur gestopt na wat wipes op de laatste baas. Moesten mensen eten natuurlijk haha..

Maar kreeg wel weer dat oude wow gevoel terug.. in de hele uitbreiding eigenlijk wel ! dus zit er weer helemaal in.. enige verschil met toen is dat ik geen vaste raid dagen heb helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
pr0mpt schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:26:
[...]

De vraag is wat je er mee wil "bereiken"...
Ik vind het persoonlijk een heerlijke class, hoewel het gras altijd groener is aan de andere kant.

Pro's [voor Affliction Warlock, speel de rest niet]:
  • Pets - handig om te laten tanken
  • Sustainability dmv spells, zowel voor mana/health
  • DOTS!!! MOAR DOTS!!! Die vind ik zelf erg leuk, was in vanilla de reden om Warlock te nemen
  • Health/Soulstones
  • Summoning portal
  • Mogelijk erg goede AoE
Con's
  • Subpar DPS in zowel PvE als PvP
  • Geen "makkelijke" spec
  • Ramp-up... Je hebt 0.0 burst
  • Slechte ST, ongeacht talent spec
  • Dmg enorm afhankelijk van spec... OF goed AoE, OF redelijk ST of shitty beiden
Nu vind ik de voordelen opwegen tegen de nadelen, maar ik moet zeggen dat het op tijden niet makkelijk is om een paar van je mouthbreathing/windowlicking guildies te zien die makkelijk jou DPS halen omdat ze een FotM class spelen...

Maarja, dead DPS = no DPS, dus voor alsnog ben ik redelijk gevraagd voor progression runs etc :)
Dank voor de uitgebreide reactie. Ga ik me eens in verdiepen.
Vooral AOE en Dots spreken me wel aan. Nog maar eens een serieuze kans geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-10 12:50
het blijft zo jammer dat als je met een nieuw char begint je de eerste 15 levels mee gaat met de regios, maar zodra je een dungeon doet je ver overpowered bent. Dan moet je op 1 of andere manier op een andere plek zien te komen. Meestal vet ver lopen. Na weer een dungeon weer overpowered enz. Omslagpunt is pas bij level 60 of zo. Dat maakt dat ik gewoon tot level 20 leuk vind en daarna toch wat afkeer krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Henkje.doc schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:10:
[...]

Dank voor de uitgebreide reactie. Ga ik me eens in verdiepen.
Vooral AOE en Dots spreken me wel aan. Nog maar eens een serieuze kans geven. :)
np, als je vragen hebt laat maar weten :)

Verder voor de anderen die zich af vragen hoe het met Blizz en Warlocks staat:
http://us.battle.net/foru...0752277853?page=3#post-59
Posted by Clarlem
Feedback: you're leaving the warlock community out in the cold. Please communicate with us. We are extremely desperate.

We agree with a number of the core concerns raised, but don't have immediate solutions (or those solutions will take more time to design, implement, and test than the 7.1.5 PTR cycle affords). A couple of examples off the top of my head:
Steady/predictable Ember generation suited the Destruction rotation well, and something important was lost in the course of unifying the class to use a single shared resource, but fixing that at this point isn't just as simple as rolling everything back to Embers.
Mechanics like Demonic Empowerment and Soul Effigy are cumbersome to manage and while they have strong spec-specific theming, the actual gameplay of using them drags down their respective specs.

We're probably too reluctant to acknowledge problems for which we don't yet have a solution to present. But the fact that we haven't yet changed something doesn't mean that we think it's perfect as-is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn motivatie om verder te spelen verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik al die veranderingen zie van patch 7.1.5. Ik begrijp niet waarom Blizzard dat doet net 3 maanden na de release van Legion.

Ik heb momenteel enorm veel plezier als ik met m'n enhancement shaman speel maar als ik straks geforceerd wordt om andere talents te gebruiken, m'n rotatie moet veranderen en weet ik wat er allemaal nog generfed gaat worden dan hou ik ermee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Even ander, maar semi-WoW gerelateerd nieuws:
Net een nieuwe laptop besteld :3!

pricewatch: MSI GT72 6QD-1005NL

De laatste bij Alternate mee kunnen bietsen.

Ik game nu op:
i5-4210U
8GB DDR3 geheugen
GTX850m 2GB DDR3
Zonder SSD (Dus windows en WoW op een HDD)

Het wordt:
i7-6700HQ
8GB DDR4 geheugen
GTX970m 3GB DDR5
128GB SSD

Verder nog wat random verschillen zoals IPS scherm, groter scherm, etc.
https://tweakers.net/pricewatch/compare/517833;405084/

inb4 'waarom geen desktop':
Ik zit heel veel bij mijn vriendin thuis, mijn desktop thuis wordt voornamelijk als mediacenter gebruikt. zelfs als ik thuis ben zit ik liever op de bank met mijn laptop te gamen dan aan tafel met de desktop. en ikhou van de mobiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:18:
[...]

np, als je vragen hebt laat maar weten :)

Verder voor de anderen die zich af vragen hoe het met Blizz en Warlocks staat:
http://us.battle.net/foru...0752277853?page=3#post-59

[...]
Ja goed te horen dat ze eindelijk eens zijn dat we genoeg issues hebben. Maar kan wel tot 7.2 duren tot ze er iets aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Vandaag officieel gestopt als mythic raider en officer in de guild. Vanaf nu ga ik mee met de casual raids van ons tweede team. Verhuizen, zwangerschap van vrouw en de aankomende baby (icm een rondrennende peuter) en druk op werk gaat niet goed samen met mythic raiden in mijn geval. Kan het niet opbrengen om er genoeg tijd in te stoppen, zeker niet als het team juist meer effort wil steken in betere ranks.

Vanaf nu wordt het doel dus heroic clearen ipv mythic :)

Eerst ook maar een echte game pc samenstellen, want gisteren weigerde m'n 4 jaar oude laptop dienst...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:39:
Mijn motivatie om verder te spelen verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik al die veranderingen zie van patch 7.1.5. Ik begrijp niet waarom Blizzard dat doet net 3 maanden na de release van Legion.

Ik heb momenteel enorm veel plezier als ik met m'n enhancement shaman speel maar als ik straks geforceerd wordt om andere talents te gebruiken, m'n rotatie moet veranderen en weet ik wat er allemaal nog generfed gaat worden dan hou ik ermee op.
Je wordt helemaal niet geforceerd. Staat je vrij om de talents te spelen die jij wil. En nee, je bent strakjes echt niet bottom DPS, de andere 32 specs claimen de bottom spot ook al.

Verder lijkt het concept van PTR voor veel spelers nog steeds lastig te zijn. Production Test Realm. Niet Final Build Next Week Release Realm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, behold! Ayala's Stone Heart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:47:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, behold! Ayala's Stone Heart
Haha, gefeliciteerd man. Het heeft even geduurd maar daar is 'ie dan. Je eerste legendary. Als ik in de buurt woonde zou ik je een cupcake met één kaarsje komen brengen om deze mijlpaal te vieren. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Altijd wel leuk om na 10+ jaar een keertje een Rank 1 te halen op de server.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/SuJibCK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10 15:38
Heb dinsdag mijn Mage eindelijk op 110 gekregen en 3 emissary chest had al een leg erin (de neck met schield dus niet echt super) en ben nu al 854 ilvl overall.
Ben Arcane mage en dat is best een lastige spec ivm het feit dat Arcane mages grotere mana addicts zijn dan heel Suramar bij elkaar... oftewel heb altijd mana problemen tijdens fights al is het wel iets minder aan het worden nu ik steeds meer mastery heb :) En gedeelte zal ook wel l2p issues zijn denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-10 10:38
TwanJ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:36:
31 Oktober pakte ik mijn 105 Warrior ook weer is op (heb tot 16 januari heel veel tijd erbij gekregen ''helaas'')

Ondertussen lvl 110 Tank en Itemlvl 861 :) Vond het vrij vlot gaan raiden heb ik geen tijd voor met een guild bijna iedere avond wel iets en als er een avond niks is dan raiden de meesten niet. Dus ik pug veel.

Gister middag Karazhan voor het eerst gedaan. Smiddags rond een uur of 2 begonnen en savonds met de zelfde groep om 6 uur gestopt na wat wipes op de laatste baas. Moesten mensen eten natuurlijk haha..

Maar kreeg wel weer dat oude wow gevoel terug.. in de hele uitbreiding eigenlijk wel ! dus zit er weer helemaal in.. enige verschil met toen is dat ik geen vaste raid dagen heb helaas
Hey wat leuk en toevallig! Ik was altijd behoorlijk fanatiek forumposter hier, maar de laatste tijd helemaal niet meer...

Wilde jullie juist laten weten dat ik gisteravond weer eens dat oude WOW gevoel terug had! Samen met een oude online vriend en 3 pugs Karazhan in. Ik joinde na Maidens en heb ongeveer drie uur binnen gezeten en het einde gehaald! De bazen waren voor iedereen nieuw en we hadden dus elke bossfight wat 'ontdekken' nodig en een aantal wipes. Heel leuk om weer eens op die manier te spelen en tof om met onbekenden toch een click te krijgen en normaal te communiceren op zo'n avond. En wat ziet Chess event er VET uit man! Heel tof gedaan!

Ook leuk om die 'trip down memory lane' te maken! TBC was toch alweer een tijdje geleden...

[ Voor 0% gewijzigd door hulkie op 04-12-2016 19:17 . Reden: iPad autocorrect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-10 21:12
Hmm blijkbaar als 1 van extra hidden skin colors vrij speelt (100 dung,200 wq, 1000 kills),
daarna is ook de hidden skin op je andere specs beschikbaar, ongeacht of je ook al de hidden skin unlock heb gekregen voor die spec. (wel alleen de kleur welke je vrij gespeelt hebt)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:46:
[...]

Hoe is dit verder verlopen?
Twee raid teams:
Team Chicken
Team Turtle

Officers werden het snel erover eens ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-10 18:25
Afgelopen weekend weer een level 110 erbij. Mijn Assassination Rogue mag ook rond gaan hangen in Suramar en omstreken. Heel erg leuk om te spelen dus ik zal deze eerst even wat gaan gearen voordat ik door ga naar de volgende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 25-10 18:07
Carthrax schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:50:
Afgelopen weekend weer een level 110 erbij. Mijn Assassination Rogue mag ook rond gaan hangen in Suramar en omstreken. Heel erg leuk om te spelen dus ik zal deze eerst even wat gaan gearen voordat ik door ga naar de volgende ;)
Speelt Rogue nog lekker? Wil waarschijnlijk ooit nog een keer een Rogue maken en daar voornamelijk mee gaan PvPen. Rogue is één van de classes die ik nog nooit heb aangemaakt (en Hunter ook niet :P).
En heb eigenlijk nog weinig video's gekeken van Outlaw Rogue, en hoe goed deze is.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-10 18:25
Diigii schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:53:
[...]

Speelt Rogue nog lekker? Wil waarschijnlijk ooit nog een keer een Rogue maken en daar voornamelijk mee gaan PvPen. Rogue is één van de classes die ik nog nooit heb aangemaakt (en Hunter ook niet :P).
En heb eigenlijk nog weinig video's gekeken van Outlaw Rogue, en hoe goed deze is.
Ik kan alleen wat zeggen over het PvE gedeelte (laatste keer dat ik met mijn rogue pvp heb gedaan was met TBC denk ik). Maar de assassination rogue speelt lekker, weinig downtime alleen bij meerdere mobs is het af en toe oppassen. Choose your battles wisely.

Ik kan deze class zeker aanraden. Lekker in stealth rondlopen, sappen en pickpocketen ook al hebben bijna alle mobs of geen zakken of maar een paar copper mee, arme sloebers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik was gistermiddag de Black rook Arena aan het doen qua PVP.. gewoon lekker als Beer ertussen springen en bijna niet doodgaan.. Gotta love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-10 13:25
Er is vandaag een World Boss up in Suramar, Na'zak the Fiend. En hij is bugged, als je relogged kun je hem opnieuw doen met kans op loot. Eigen verantwoording natuurlijk, hetzelfde principe als bij die Artifact Power worldquest die bugged was. Daar zijn flink wat bans voor uit gedeeld van enkele dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-10 13:46

Neelon

FOR PONY!!!

Hier is die nieuwe world-boss iig niet opnieuw zichtbaar op de kaart (heb die vanmorgen omgelegd). Geen idee waarom er vandaag een nieuwe world-boss was trouwens,

Wat ik wel irritant vind, is dat de warden tower pvp quests al 2 dagen niet worden aangegeven op de map.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ach ik heb er een nieuwe ring aan overgehouden. Mocht ik die niet mogen hebben is er ook niks aan de hand. Is toch maar voor tank spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-10 13:53

RaseriaN

So much choices..

Na lange afwezigheid (van WoW en deze topicreeks) ben ik sinds vorige week ook weer begonnen met WoW en sinds vandaag weer met posten in deze reek ;) Eerst maar een 7 dagen trial geactiveerd op mijn eigen account en gestart met een nieuwe char (leek me wel weer eens leuk) samen met een maatje van me. Inmiddels weer 30 dagen gametime erbij gekocht dus de verslaving kan weer beginnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-10 00:41
IntToStr schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:46:
Vandaag officieel gestopt als mythic raider en officer in de guild. Vanaf nu ga ik mee met de casual raids van ons tweede team. Verhuizen, zwangerschap van vrouw en de aankomende baby (icm een rondrennende peuter) en druk op werk gaat niet goed samen met mythic raiden in mijn geval. Kan het niet opbrengen om er genoeg tijd in te stoppen, zeker niet als het team juist meer effort wil steken in betere ranks.

Vanaf nu wordt het doel dus heroic clearen ipv mythic :)

Eerst ook maar een echte game pc samenstellen, want gisteren weigerde m'n 4 jaar oude laptop dienst...
Ik ken het, zit in dezelfde situatie, geen tijd voor hardcore raiding, voor mij is het nu met de casual groep mee die 1x per week een heroic doet. Afgelopen week bij gebrek aan een tank voor het eerst getanked met mn Pala (letterlijk 0,0 ervaring), en dan ook nog eens HC, Dat was wel ff wennen, maar als ik mn guildies mag geloven, ging dit boven verwachting goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-10 15:31
Gisteren toch nog Heroic Guarm neergehaald, in maar 3 tries. Positief verrast, zeker na wat Odyn de vorige weken voor wat meer problemen zorgde dan Guarm.

Enige raiddag deze week, want sinterklaas vanavond + concertbezoek van andere guildies, dus de rest van de week weer casualmode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:19

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Akaendra schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:19:
Gisteren toch nog Heroic Guarm neergehaald, in maar 3 tries. Positief verrast, zeker na wat Odyn de vorige weken voor wat meer problemen zorgde dan Guarm.

Enige raiddag deze week, want sinterklaas vanavond + concertbezoek van andere guildies, dus de rest van de week weer casualmode :P
Maar begreep van in de guild dat Odyn laatst ook generfed is vanwege huilkindjes :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-10 15:31
mrsar schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:22:
[...]

Maar begreep van in de guild dat Odyn laatst ook generfed is vanwege huilkindjes :P
Alleen de kamehameha beam van Hyrja, en dat was niet zozeer een pijnpunt imo, dat was imo meer nerfen om het nerfen. Enige wat ik me daarbij kan voorstellen als tijden een runephase te weinig mensen die blast absorben. Wat ik nu begrijp van healers is dat nu ook een lachertje geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:19

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Akaendra schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:26:
[...]

Alleen de kamehameha beam van Hyrja, en dat was niet zozeer een pijnpunt imo, dat was imo meer nerfen om het nerfen. Enige wat ik me daarbij kan voorstellen als tijden een runephase te weinig mensen die blast absorben. Wat ik nu begrijp van healers is dat nu ook een lachertje geworden.
Ik heb zelf geen idee, de laatste keer dat we daar waren was ik niet mee maar toen hadden ze hem in 1x neer ipv 2 a 3 keer vanwege stomme foutjes (die dus meteen afgestraft werden) ze zeiden dat het echt een stuk makkelijker was

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrsar schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:29:
[...]

Ik heb zelf geen idee, de laatste keer dat we daar waren was ik niet mee maar toen hadden ze hem in 1x neer ipv 2 a 3 keer vanwege stomme foutjes (die dus meteen afgestraft werden) ze zeiden dat het echt een stuk makkelijker was
Gisteren weer op heroic gedaan, beam stelt echt helemaal niks meer voor, met 13 man hadden we genoeg aan 2 mensen die de beam soakten. NIet echt een grote change voor de fight overal. Helya heroic tot nu toe een leuke challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 08:31:
[...]

Gisteren weer op heroic gedaan, beam stelt echt helemaal niks meer voor, met 13 man hadden we genoeg aan 2 mensen die de beam soakten. NIet echt een grote change voor de fight overal. Helya heroic tot nu toe een leuke challenge
Odyn is nooit erg moeilijk geweest maar duurde vooral heel erg lang waardoor er dus ook veel tijd is om fouten te maken. Voor de nerf hadden wij ook al genoeg aan iets van 5-6 man die de beam soakten op een raid van 25-30 man. Dus ja, zoveel verschil maakte die nerf op Odyn niet. Het verschil op Helya is wel iets meer te merken, maar wellicht ook noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu 1 week zonder WoW. Is wel raar na 12 jaar spelen.
Hou ook bijzonder veel tijd over en daar is mijn vrouw erg blij mee :)

( ga de komende tijd tijd lekker in Lurk modus in dit topic, hehe)

[ Voor 22% gewijzigd door Iusedto op 06-12-2016 09:26 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:25:
Nu 1 week zonder WoW. Is wel raar na 12 jaar spelen.
Hou ook bijzonder veel tijd over en daar is mijn vrouw erg blij mee :)

( ga de komende tijd tijd lekker in Lurk modus in dit topic, hehe)
Dat is ongekend he... dan realiseer je je vaak pas hoeveel tijd WoW van je vraagt. Ik vermaak me nog wel met m'n WQs enzo. Maar veel meer dan dat doe ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
RustStorm schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:26:
[...]

Dat is ongekend he... dan realiseer je je vaak pas hoeveel tijd WoW van je vraagt. Ik vermaak me nog wel met m'n WQs enzo. Maar veel meer dan dat doe ik eigenlijk niet.
Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook niet veel meer doe dan de 4 WQ's per dag.
Proberen wel nog 2x per week te raiden maar omdat onze main tank al 3 weken niet kan komen is ToV HC progress niet veel van in huis gekomen en EN HC ben ik beu. Moeten dringend wat meer leden hebben in de guild maar recruitment voor een casual/hc raiding guild is niet echt eenvoudig op dit moment.

Speel eigenlijk ook maar 1 character. Helemaal geen zin meer om mijn andere 10 characters van 100 naar 110 te brengen. Laat staan class campaign te doen of aan WQ op ze te beginnen.

Ben nu op mijn priest halverwege het laatste AP point, vermoed dat ik daarna ook de emmisionary quests niet meer ga doen of ze enkel op bepaalde dagen ga doen.
Wow een paar weken op een laag pitje zetten en wat andere games spelen. Als er dan een nieuwe patch aankomt zal ik de weken daarna wel weer enthousiast geraken :D. The circle of WoW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:25:
[...]

Laat staan class campaign te doen of aan WQ op ze te beginnen.
Dat heb ik zelf niet eens voor elkaar bij m'n main character... Heb eigenlijk nog geen enkele campaign afgerond... O-) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu 3 campaigns af, Warlock, DH en warrior. Log misschien nu, half uur per avond in? :) Genoeg andere dingen te doen, kan lekker doorknallen op deze manier. Alle 3 de characters ook op 845+ (warrior 858, DH 845, Warlock 845)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:26:
[...]
Het is inderdaad vrij veel tijd die nu over blijft :)
Uurtje hier en uurtje daar tikt per week toch behoorlijk aan hoor.
Sub is ook daadwerkelijk afgelopen dus ik kan niet inloggen.

Ben nu (meer) aan het sporten en speel wat single player games. Bevalt voorlopig wel goed :)
Zal heus wel weer WoW gaan spelen maar even een break is heerlijk

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:41:
[...]

Dat heb ik zelf niet eens voor elkaar bij m'n main character... Heb eigenlijk nog geen enkele campaign afgerond... O-) :|
Jij speelt dus ook niet heel erg veel meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel inderdaad ook niet erg veel meer. Dat komt eigenlijk meer vanwege de drukte in het leven, namelijk werk en vriendin en leuke dingen doen buitenshuis (lees: lekker eten lekker drinken in barretjes restaurantjes etc.) met gezamenlijke vrienden. :) Mis het gamen af en toe wel hoor, maar heb gelukkig nog wel de mogelijkheid dit zo nu en dan even lekker breinloos te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-10 21:12
Van de 12 toons heb ik er 8 +850 ilvl (eigenlijk alleen de lock nog niet),
andere 4 doe ik alleen als ilvl upgrade + pawn upgrade is, en dan nog vaak skippen. (vind playstyle gewoon minder)

De fun is onderhand wel uit de embassy dailies, zal wel komen door hoge APs, wil eigenlijk gewoon wachten tot AK25, meeste alts hebben onderhand toch 3 golden traits open en is nu gewoon gaan voor de paragon trait.
En voor "casual" player is paragon gewoon geen big deal, dus dat maakt grind minder fun.

enige waar op dit nog beetje fun heb is de druid, lekker tanken, healen, beetje pvp
eigenlijk de enige class waarop elke style leuk vind om te spelen, en dat helpt veel

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier lekker s'avonds doorknallen. Mijn stapdagen / elke dag de hort op zijn al enige jaren voorbij. Op naar de 40 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:28:
Hier lekker s'avonds doorknallen. Mijn stapdagen / elke dag de hort op zijn al enige jaren voorbij. Op naar de 40 ;)
Haha same here hoor. :) Maar heerlijk uiteten gaan, daar geniet deze jongen uitermate van. ;) Leuk dat je 's avonds lekker kan knallen! Oh en euhm, ziet er goed uit hoor, dat matje van je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Hier ook rustig aan het spelen... als ik een raid mee kan pakken, super, maar ik ga niets meer afzeggen/toezeggen als ik het niet 100% zeker weet.

Is de kleine ziek? Jammer dan @ WoW, daar doe ik echt niet moeilijk over.
Het is een spelletje, geen dagtaak of werk oid.

Haal de laatste tijd vooral mijn lol uit M+ en als het lukt raids, zijn nu al even 7/7 EN HC en 3/3 ToV normal.
Vorige zondag zijn ze begonnen met ToV HC, ik was lekker aan het Sinterklazen ;)

Nu wel ook Kara attuned en de 2 Nightfallen dungeons unlocked, dus even kijken of dat nog een beetje leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Mijn account verloopt ook over 7 dagen, zit te twijfelen of ik het nog wil verlengen. Er is niks meer te doen in het spel. Met raiden zitten we vast op ToV HC (gisteren voor het eerst Odin down), maar te weing mensen voor mythic EN. Dan heb je alleen nog mythic+, wat op zich leuk is maar verder dan +10 komen we niet echt. En ook dit is steeds hetzelfde elke week.

Wordt weer een break van 7 jaar (net als vorige keer :)) en als WoW dan nog bestaat gaan we de huidige (tegen die tijd old school) stuff doen.

Tijd voor andere dingen en spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Best opmerkelijk (of niet) te lezen dat er veel mensen gas terug nemen of zelfs een break.. Mijn sub stopt 15 december (1e break sinds 3 jaar denk ik). Doe alleen nog WB 1x per week met m'n lock, dat kan ik dan net niet laten :D. Druk met van alles en niks.
Daarnaast ook nog eens aan andere spellen begonnen. M'n dochter van 6 vindt het ook steeds leuker om mee te kijken of te gamen. Momenteel bezig met Planet Coaster en Ori and the blind forest (super vette platform game voor die paar centen).

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 06-12-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

We zijn inmiddels weer een paar maandjes verder. En de feestdagen komen er aan. Dus de meeste doen het lekker rustig aan. Ik zie het ook wel een beetje in de guild. In het begin waren er zo'n 70-80 online, en nu tussen de 30-40.

Komende maand hebben we ook 1 raid dag uit het schema gehaald. En wellicht dat we ons gaan vermaken met M+ en Kara. Daarna hopelijik weer wat recruiten om niet steeds met amper 10 spelers te gaan raiden.

Hopelijk krijg ik nog wel een leuke Resto legendary. Want ik gebruik mijn Balance Boot alleen voor de stats. :)

[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 06-12-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-10 14:22
Mijn vorige post is al weer een paar weekjes geleden, ik ben gestopt ergens in MoP. Bij een nieuwe subscription kreeg ik gratis WoD. Deze ben ik nu nog steeds aan het spelen :)
Wil eerst de flying mount vrij spelen in WoD. Mijn Paladin is al even lvl 100 (tot level 100 getankt). Maar de quests duurden zo lang, dat ik ondertussen ben overgestapt op retribution. Nu lekker alle quests afronden en dan heb ik nog wat professions te levelen. Daarna lekker mijn andere karakters levelen tot 100. Daarna zal ik eens gaan nadenken over Legion :)
Moet je in Legion weer zoveel doen om te kunnen vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Ossi schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:00:
Mijn vorige post is al weer een paar weekjes geleden, ik ben gestopt ergens in MoP. Bij een nieuwe subscription kreeg ik gratis WoD. Deze ben ik nu nog steeds aan het spelen :)
Wil eerst de flying mount vrij spelen in WoD. Mijn Paladin is al even lvl 100 (tot level 100 getankt). Maar de quests duurden zo lang, dat ik ondertussen ben overgestapt op retribution. Nu lekker alle quests afronden en dan heb ik nog wat professions te levelen. Daarna lekker mijn andere karakters levelen tot 100. Daarna zal ik eens gaan nadenken over Legion :)
Moet je in Legion weer zoveel doen om te kunnen vliegen?
In Legion kan je nu nog niet vliegen. Maar ik neem aan dat je uiteindelijk wel bij een aantal factions exalted moet zijn en een questlijn afgerond moet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
earthapple schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:05:
[...]

In Legion kan je nu nog niet vliegen. Maar ik neem aan dat je uiteindelijk wel bij een aantal factions exalted moet zijn en een questlijn afgerond moet hebben.
Hier vind je daar meer over: http://www.wowhead.com/broken-isles-pathfinder-flying-guide

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig om te zien dat ik zeker niet de enige ben die momenteel weinig/geen WoW meer speelt. Ben de afgelopen weken nog wel een paar keer ingelogd maar had telkens geen zin om te spelen. Kon me er amper toe zetten om alleen maar de wekelijkse world boss te doen op twee toons. Het stond me echt tegen om ook maar iets te doen in-game.

Alles voelt op dit moment gewoon enorm zinloos. Een puntje in mijn artifact halen kost uuuuren spelen (zelfs voor de offspecs). Goud heb ik meer dan genoeg en ook nergens voor nodig. Pets en mounts interesseren me niet meer omdat er inmiddels tien miljoen van zijn en niets nog speciaal voelt. Voor raiden heb ik geen tijd/zin. WQ's leveren niets interessants meer op.

Ik had me enorm verheugd op Karazhan. Die "trip down memory lane" was helemaal wat ik er van verwacht had. Heb me daar gedurende twee weken goed vermaakt. Helaas was er vervolgens weinig reden om er naar terug te keren.

Op dit moment ben ik klaar met WoW. Heb geen zin om telkens maar weer dezelfde content te herkauwen en door dezelfde hoepels te springen voor minimale upgrades. Ik vermaak me 100x beter met dingen in het echte leven.

Ik denk dat het een combinatie is van ouder worden en een spel wat te oud wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* JeroenNietDoen is 37 met baan en gezin, speelt al 12 jaar, cannot relate though

Token prijzen trouwens erg interessant de laatste. Geregeld 100K. Snel weer eens een token te koop zetten. Mijn laatste migratie heeft me toch zo'n 170K verlies geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
wat heb ik toch een schijt hekel aan VotW M+...
Gisteren +8 gedaan, we gingen gelukkig al in met de insteek "we gaan de timer niet halen, dus we doen het gewoon rustig en netjes", maar alsnog was het soms echt een crime....

Gelukkig wat guildies geholpen aan hogere M+ chests voor de reset en gewoon een gezellig avondje gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mage inmiddels 2 dagen 110, en ilvl 832 :D ..

Als je eenmaal vers 110 bent voelen WQs ineens weer een stuk meer rewarding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-10 11:43
pr0mpt schreef op woensdag 7 december 2016 @ 07:44:
wat heb ik toch een schijt hekel aan VotW M+...
Gisteren +8 gedaan, we gingen gelukkig al in met de insteek "we gaan de timer niet halen, dus we doen het gewoon rustig en netjes", maar alsnog was het soms echt een crime....

Gelukkig wat guildies geholpen aan hogere M+ chests voor de reset en gewoon een gezellig avondje gehad :)
Ik vind het juist een van de makkelijkere dungeons als je eenmaal weet hoe je die tweede baas aan moet pakken. Ik heb m al tig keer gedaan in de hoop een titanforged trinket te krijgen, maar nog geen geluk :(

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
ykathmann schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:06:
[...]

Ik vind het juist een van de makkelijkere dungeons als je eenmaal weet hoe je die tweede baas aan moet pakken. Ik heb m al tig keer gedaan in de hoop een titanforged trinket te krijgen, maar nog geen geluk :(
Netjes in een hoekje, draai naar de ogen en een random niet belangrijke instant spell als je de debuff hebt [oftewel, unending breath].

Allemaal te doen, maar als je +8 dmg/health hebt en Bolstering + Overflowing en als de ogen ineens op random plekken spawnen [in de vloer/muur/plafond] en niet meer aangeven waar ze zitten [eye beams], dan wordt het erg interessant zegmaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
pr0mpt schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:08:
[...]

Netjes in een hoekje, draai naar de ogen en een random niet belangrijke instant spell als je de debuff hebt [oftewel, unending breath].

Allemaal te doen, maar als je +8 dmg/health hebt en Bolstering + Overflowing en als de ogen ineens op random plekken spawnen [in de vloer/muur/plafond] en niet meer aangeven waar ze zitten [eye beams], dan wordt het erg interessant zegmaar...
Gewoon bovenaan de trap gaan staan en richting de kamer kijken. Als hij weg teleporteert kan je tegen de muur aan staan en dan komen ze vanzelf weer terug rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
ykathmann schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:11:
[...]

Gewoon bovenaan de trap gaan staan en richting de kamer kijken. Als hij weg teleporteert kan je tegen de muur aan staan en dan komen ze vanzelf weer terug rennen.
Ja, dat bedoelde ik met netjes in een hoekje, achter een van de pilaren.
Nadeel is dus dat de eye beams dus random spawnde en dus niet te zien waren... dus random stuns.

Daarnaast hadden we [even uit mijn hoofd] de legionair en warlock mobs die beiden veel AoE deden en stuns, dus het was een uitdaging.

Hij ging ook down, maar koste 2 tries meer als normaal vanwege buggy eye beams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
pr0mpt schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:15:
[...]

Ja, dat bedoelde ik met netjes in een hoekje, achter een van de pilaren.
Nadeel is dus dat de eye beams dus random spawnde en dus niet te zien waren... dus random stuns.

Daarnaast hadden we [even uit mijn hoofd] de legionair en warlock mobs die beiden veel AoE deden en stuns, dus het was een uitdaging.

Hij ging ook down, maar koste 2 tries meer als normaal vanwege buggy eye beams
Ik heb nooit problemen gehad met random stuns, maar een vervelend gevecht blijft het wel. Zeker als je inderdaad aan de max zit van wat je aankunt qua m+ niveau.

Pagina: 1 ... 59 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.