Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
moet je wel geluk hebben dat ze ook poppen. Black Rook Rumble heb ik pas 4-5 keer gehad terwijl de rest al tegen de 15 aanzit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:14:
[...]
Gearen gaat trouwens momenteel echt super snel, 850 is echt niet lastig te halen in een weekje of 2 (doe je WQ,s , Run alle Mythics, run je (waarschijnlijk) lage keystone in een 3 chest boost group, craft gear voor de slots die je nog mist na het farmen en je bent er zo, het aantal Traits in het wapen is vaak een stuk lastiger in te halen als je daarmee echter ligt.
Wat hulp van de guild helpt wel.

Wij zochten met een groep van 4 een healer voor mythics. Precies op dat moment een priest die 110 spamt in de guildchat. Gear level 780 oid. De tank had toch iLevel 875 dus meteen op pad mee genomen in een paar mythics, hij disc gelevelled, dus dat viel mee.

Paar mythics later had hij genoeg gear om in mythic+ pugs te kunnen komen.

Dat is ook waar een guild voor is :-)

Overigens was dat wel iemand die al 9 jaar in de guild zit :) Maar ook voor nieuwe mensen doen we meestal niet lullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Nog geen dag na het behalen van een Legendary op mijn Ret Paladin viel voor mijn Frost DK Toravon's Whiteout Bindings. De vrouw zei al van nu heb je twee van die krengen nu mag je niet meer zeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:08:
Nog geen dag na het behalen van een Legendary op mijn Ret Paladin viel voor mijn Frost DK Toravon's Whiteout Bindings. De vrouw zei al van nu heb je twee van die krengen nu mag je niet meer zeuren :P
En terecht! Deze jongen wacht nog steeds op z'n eerste. :) Och, ooit zal het er van komen. ^_^ Kwestie van tijd en (veel) spelen. :)

@Akaendra; welke mount hebben jullie het over? (vraag de persoon met een bloedhekel aan PvP)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
RustStorm schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:31:
[...]

En terecht! Deze jongen wacht nog steeds op z'n eerste. :) Och, ooit zal het er van komen. ^_^ Kwestie van tijd en (veel) spelen. :)

@Akaendra; welke mount hebben jullie het over? (vraag de persoon met een bloedhekel aan PvP)
Voor Alliance heet ie de Prestigious War Steed.

Er is een achievement onder PvP World quests; Free for all, more for me (of zoiets). Wat er op neer komt dat je de 4 world pvp quests die geen Warden tower zijn (Dus Operation Murloc Freedom / Black Rook rumble / Bare back brawl / Darkbrul Arena) 20x moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:37:
[...]

Voor Alliance heet ie de Prestigious War Steed.

Er is een achievement onder PvP World quests; Free for all, more for me (of zoiets). Wat er op neer komt dat je de 4 world pvp quests die geen Warden tower zijn (Dus Operation Murloc Freedom / Black Rook rumble / Bare back brawl / Darkbrul Arena) 20x moet doen.
Dat is wel een tof ding zeg! Jammer maar helaas, niet voor mij weggelegd. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ja, het is een soort van pvp mount, maar dan voor de Free For All PVP WQ's (ook te doen in een groepje :P)
Meestal gooi ik er op een gewoon een infernal voor insta complete (eigenlijk de enige WQ waar ik het op doe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit weekend klein dipje gehad met mijn frost DK.

Ik mocht vorige vrijdag mee met de guild eerst naar EN normal en erna als we tijd hadden naar EN heroic.
Nu EN normal was easy met de guild, maar ik voelde ermij niet goed bij want ik stond iedere fight onderaan de DPS lijst met een behoorlijke achterstand.

Waarom ik dipje had was het feit dat ik er niet tegen kon dat mijn DPS zo laag was. Ik denk dat als ik me goed herinner ik tussen de 150k en 200k DPS zat.
Nu denk ik dat ik volgende keer er wel een 10% bij zal krijgen sinds ik nu de fights heb meegemaakt (lezen + youtube is toch anders dan effectief meedoen)
Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel qua game time een achterstand heb van bijna 3 maand op de rest van de guild. Ik kon omwille van PC problemen niet spelen en mijn nieuwe PC is nog maar klaar 2/3 weken geleden.

Maar ik vraag me nu gewoon iets af, ik ben nu ilevel 830 en met mn artifact heb ik nog steeds geen gouden 'punt' of hoe je het ook noemt, gaat wel mijn eerst volgende zijn.
Maar zijn de verschillen tussen ilevel en artifact upgrade dan zo immens?

stel mijn gear blijft hetzelde en mn artifact is volledig gevuld, kan ik het verschil merken in mijn DPS?

ik word niet graag geboost, heb dit nog nooit nodig gehad. Maar is de eerste keer dat ik echt boos was op mezelf dat ik gewoon niet mee kan in DPS. En ik probeerde alles, talents veranderen voor andere situaties, gear herchecken ... heb zelf guides bekeken op sites en youtube omdat ik dacht dat er in mijn 'rotatie' ergens een fout was of iets wat ik niet weet. Behalve sindragosa die ik nog niet heb, denk ik dat ik alle juist doe.
Ik dacht wel, ik ga onderaan hangen omdat er guildies zijn met ilevel 875 met full artifact, maar was pure afgang van mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
De autocompleet gebruik ook tot op 500 honor WQs, puur voor de presige 1 pet ofc.
grootste reden waarom ik ook op horde 1 heb met die skill al moet die nog steed 110 zien te krijgen.
maar merk dat mijn motivatie op pets te scoren een stuk lager is dan bij WoD.

Heb nog genoeg naar me zin met alle alts (en met 8 daily embassy doen kost wat tijd)
al denk dat binnenkort door ook tijdelijk pauze opzet, die AP grind maakt dailies doen minder fun.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:26:
ik heb dit weekend klein dipje gehad met mijn frost DK.

Ik mocht vorige vrijdag mee met de guild eerst naar EN normal en erna als we tijd hadden naar EN heroic.
Nu EN normal was easy met de guild, maar ik voelde ermij niet goed bij want ik stond iedere fight onderaan de DPS lijst met een behoorlijke achterstand.

Waarom ik dipje had was het feit dat ik er niet tegen kon dat mijn DPS zo laag was. Ik denk dat als ik me goed herinner ik tussen de 150k en 200k DPS zat.
Nu denk ik dat ik volgende keer er wel een 10% bij zal krijgen sinds ik nu de fights heb meegemaakt (lezen + youtube is toch anders dan effectief meedoen)
Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel qua game time een achterstand heb van bijna 3 maand op de rest van de guild. Ik kon omwille van PC problemen niet spelen en mijn nieuwe PC is nog maar klaar 2/3 weken geleden.

Maar ik vraag me nu gewoon iets af, ik ben nu ilevel 830 en met mn artifact heb ik nog steeds geen gouden 'punt' of hoe je het ook noemt, gaat wel mijn eerst volgende zijn.

stel mijn gear blijft hetzelde en mn artifact is volledig gevuld, kan ik het verschil merken in mijn DPS?

ik word niet graag geboost, heb dit nog nooit nodig gehad. Maar is de eerste keer dat ik echt boos was op mezelf dat ik gewoon niet mee kan in DPS. En ik probeerde alles, talents veranderen voor andere situaties, gear herchecken ... heb zelf guides bekeken op sites en youtube omdat ik dacht dat er in mijn 'rotatie' ergens een fout was of iets wat ik niet weet. Behalve sindragosa die ik nog niet heb, denk ik dat ik alle juist doe.
Ik dacht wel, ik ga onderaan hangen omdat er guildies zijn met ilevel 875 met full artifact, maar was pure afgang van mezelf.
ilvl 830 is gewoon nog laag. Grootste deel van actievere spelers zitten boven de 860 en dan gaat je DPS echt met sprongen vooruit. Je hebt waarschijnlijk nog geen goede trinkets ook.

Gewoon rustig volhouden. Sommige fights is als melee gewoon lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:12:
[...]

Dat is wel een tof ding zeg! Jammer maar helaas, niet voor mij weggelegd. ;)
Als je die world quests op een rustig tijdstip doet is het bijna gewoon PVE hoor.

Operation Murloc freedom = Naga's platslaan.
Bareback brawl = Beestjes doodslaan en er eventueel op rondrijden

Black rook arena = Als er geen andere spelers zijn spawnt er iedere keer n npc die je neer kan meppen. Is er wel een andere speler dan spawnt de npc niet. Wat ik heb gemerkt is dat als je je sociaal opstelt mensen zichzelf laten doodmeppen door jou (als jij dat dan ook voor hun doet, want progress telt zwaarder dan de npc).

Darkbrul arena = sowieso NPCs neermeppen. Je kan het elkaar alleen lastiger maken, maar over t algemeen mept iedereen gewoon op de npcs zodat je sneller klaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 13:06
Gisteren Odyn mythic neer, leuk gevecht. Hoop heel erg dat ik mijn 2e legendary snel krijg, anders kan ik Guarm wel vergeten, DPS check haal ik zonder niet, al gaat het niet veel beter als ik bijvoorbeeld de neck krijg. Zit nu al vast aan die klote ring.
Leuk zo'n random systeem, had wel wat extra dropchance verwacht in Mythic raids (of 10+ M+), aangezien je ze daar het meeste gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrvk82 schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:49:
[...]

ilvl 830 is gewoon nog laag. Grootste deel van actievere spelers zitten boven de 860 en dan gaat je DPS echt met sprongen vooruit. Je hebt waarschijnlijk nog geen goede trinkets ook.

Gewoon rustig volhouden. Sommige fights is als melee gewoon lastiger.
Nee heb nog maar 2 standaard trinkets zonder iets speciaals. De BiS van karazhan heb ik ook nog niet.

Nu sinds ik een grote achterstand heb probeer ik met alles wat in orde te zijn. WQ's + Heroics + suramar (flying) zijn tot nu toe waar ik meest op focus.

Maar weet niet precies welke ilevel je minimum moet hebben voor mythics/karazhan te doen. Is nog steeds manueel groep zoeken voor mythic of bestaat er al iets zoals group finder?

Wil zo graag beginnen aan karazhan, altijd al grote fan geweest van karazhan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:51:
Wat hulp van de guild helpt wel.

Wij zochten met een groep van 4 een healer voor mythics. Precies op dat moment een priest die 110 spamt in de guildchat. Gear level 780 oid. De tank had toch iLevel 875 dus meteen op pad mee genomen in een paar mythics, hij disc gelevelled, dus dat viel mee.

Paar mythics later had hij genoeg gear om in mythic+ pugs te kunnen komen.

Dat is ook waar een guild voor is :-)

Overigens was dat wel iemand die al 9 jaar in de guild zit :) Maar ook voor nieuwe mensen doen we meestal niet lullig.
Van het weekend met 2 guildies 2-6 keys geboost. Hadden een monk die met ilvl 832 de eerste dungeon in ging. Guildies waren een Guardian Durid en DH, random geared rogue en ik als Resto Shaman. 2e key van de monk was ook goed te doen dus ook maar gedaan. Monk kreeg aardig wat gear zo. Daarna moest ik mijn eigen key nog. Zou eerst een Feral guildie meegaan ipv de monk. Maar zoals wel vaker trollen ze nog wel eens (roepen invite in gchat en zitten dan al in een groep natuurlijk), dus ik zeg tegen groep van "invite de monk maar weer terug dan". Aan het eind van de 3e dungeon was de monk van 832 naar 850 gegaan met de nodige gear voor al zijn specs. Toevallig vanmorgen nog even gekeken en was inmiddels al 855 geworden. Zo snel kan het gaan als je een beetje geluk hebt.
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:26:

Hoeveelheid AP (en dus de hoeveelheid traits die je hebt) die je in je weapon hebt gestopt samen met de relics maken inderdaad een hoop verschil. Wij hebben een hoop healers en tijdens Fun Heroic Emerald Nightmare runs (lees mains en alts/F&F randoms) healen we met 3-4 dus vaak 2-3 healers die mogen dps-en. Vaak met gear die dus net niet de juiste secondary stats hebben en met lvl 13 Artifact wapens/mindere relics/trinkets komen de meeste healers ook niet boven de 260-280k uit, ondanks dat ze in dps gear toch zeker wel 865+ zijn.
Dus met 830 ilvl zou ik me niet zo druk maken en gewoon lekker door gaan waar je mee bezig bent ;)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ging geloof ik om een shaman gearen, in dat geval neem hunters en shamans mee en een random tank.

Plate gearen: Alle 5 spelers een plate class.
Leather gearen: Alle 5 spelers een leather class
Cloth gearen: healer en dps cloth class
Mail gearen: Healer en dps mail class

Met het traden ben je in één á twee avondje flink doorspelen 850 of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:37:
[...]

Nee heb nog maar 2 standaard trinkets zonder iets speciaals. De BiS van karazhan heb ik ook nog niet.

Nu sinds ik een grote achterstand heb probeer ik met alles wat in orde te zijn. WQ's + Heroics + suramar (flying) zijn tot nu toe waar ik meest op focus.

Maar weet niet precies welke ilevel je minimum moet hebben voor mythics/karazhan te doen. Is nog steeds manueel groep zoeken voor mythic of bestaat er al iets zoals group finder?

Wil zo graag beginnen aan karazhan, altijd al grote fan geweest van karazhan.
830 is prima voor Mythics. Probeer met wat Guildies een groep te starten, of start zelf één via "i" en dan eigen party mythic starten. Advies om dan eerst een WQ Mythic te doen, daar hebben veel mensen interesse in op +0 difficulty. Mensen delen ook normaliter loot in die dungeons, dus als je geluk hebt..

Ook adviseer ik Looking For Raid ("i"). Daar dropt 835-850 geloof ik. Ook trinkets te vinden.

Kara Prequests zijn ook Mythic +0 en veel interesse daarin. Dus zet dat in de description er bij en je bent zo op weg.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
nederlandse elite heet de guild.
gezellig groepje waarin ook geraid word enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Aha, ik zit nu sinds een weekje ofzo in een NL-talige guild genaamd "We need backup". (Ook Horde op Draenor).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de twee Kirin Tor emissary quests ingeleverd. Voor beide toons een leuke upgrade mogen ontvangen... althans.. leuk is een groot woord, maar iig een upgrade. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Vanochtend weer gewerkt aan het opvoeden van mijn Falcosaur hatchlings. Met mijn Snowfeather en Sharptalon moest ik 3 pets battlen in het wild. Die van de Snowfeather had ik vlot gevonden. Maar de Vale flitters in Val'sharah moest ik echt flink zoeken. Dat heeft me echt bijna een uur gekost voordat ik er 3 had gevonden.. en geeneens in de area's die werden aangegeven voor de quest.

Achja.. volgende stop: Xavius en Ursoc.

En met mn Bloodgazer en Direbeak zit ik nog iets minder ver... daarmee moet ik PvP world quests gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:43:

En met mn Bloodgazer en Direbeak zit ik nog iets minder ver... daarmee moet ik PvP world quests gaan doen..
:r

Ik moet mezelf weer eens zetten tot het levelen van al m'n pets. :) Loop een beetje erg achter sinds launch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:15:
[...]

Ik moet mezelf weer eens zetten tot het levelen van al m'n pets. :) Loop een beetje erg achter sinds launch. :)
Als er nu iets is in heel WoW dat ik niet snap, ook na het lezen van guides of filmpjes, is hoe dit heel pet battle systeem werkt.
Ziet er wel tof uit als je het goed doet en snapt maar mij lukt het niet om 'het te verstaan'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:38:
[...]

Als er nu iets is in heel WoW dat ik niet snap, ook na het lezen van guides of filmpjes, is hoe dit heel pet battle systeem werkt.
Ziet er wel tof uit als je het goed doet en snapt maar mij lukt het niet om 'het te verstaan'
www.warcraftpets.com :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

WAT EEN DRAMA!

Hou je van sappige guild drama?
Lees dan vooral door.

Ik begin wel even helemaal vooraan, voor wat meer duidelijkheid en diepgang in het verhaal:

Een tijdje voor de Legion pre-patch is onze GM gestopt met spelen.
Hij had een kleine thuis, druk met werk, en ook nog een opleiding erbij.
Het werd hem allemaal wat veel, en hij kon de tijd gewoon niet vinden om ook nog eens te gamen en een guild te leiden. Hij besloot om twee goede vrienden, tevens officers, te promoten tot GM (Een ervan GM, en haar vriend co-GM). Tot slot werd ik tot officer promote omdat hij zag dat ik nogal veel deed voor de guild, veel organiseerde en me veel bezig houd met de guild.

In persoonlijke gesprekken met hem kwam voort dat hij hoop dat ik de twee GMs kan ondersteunen met mijn ervaring uit voorgaande guilds waar ik officer was. Hij hoopte op dat punt zelf nog later terug te kunnen komen, maar gaf aan niet te weten of hij dan nog als leider terug zou keren.

Fast forward.
Inmiddels is de guild geen 100% social/casual guild meer. Ik heb flink gerecruit, een merger met een andere guild tot stand gebracht, een coreraidgroep opgezet die 2x wekelijks raid op progress, en een tweede raidgroup bij elkaar geschrapt die 1x wekelijks raid op de normal runs voor mensen die casual zijn of nog veel te leren hebben.
Onze GMs raiden trouwens nooit met ons mee, in geen van die twee groepen, omdat onze raids 'Niet social aanvoelen' volgens hun.

Ondertussen is er 1 guildmember waar iedereen een hekel aan heeft. Altijd grote bek, altijd storend. Iedereen wil hem weg, de GMs zeggen altijd 'It's being handled'. Gaat een weekje goed voordat die gast weer zeik veroorzaakt. Die kerel komt al niet meer mee in raids, en is door de helft van de guild (o.a. door mij, omdat ik hem anders zou kicken wat niet mag) op ignore gezet.

Hierdoor komen mensen steeds meer en meer bij mij klagen, waarop ik ze verwijs (zoals door GMs gewenst) naar de GMs (die er vervolgens schijnbaar niet veel aan doen).

Door de afwezigheid van autoriteit van onze GMs, en het niet aanwezig zijn van hun in raids dachten veel mensen al dat ik GM was, of vonden dat ik het moest zijn.

Het werd mij wat veel om te regelen allemaal, en ik verzocht dat iemand, die ook veel moeite erin steekt, tot Officer promote kan worden. Dat moesten hun eerst even checken met de ex-GM (wat?).
Twee dagen later werd de promote uitgevoerd.

Afgelopen woensdag was de coregroep progress aan het doen in ToV. Komt ineens die kerel die iedereen haat op onze TS channel binnen knallen en begint wat te schreeuwen en lullen. Ik sleep hem eruit, /g ontploft met mensen die boos worden, GMs reageren 'It's being handled, sorry'. Twee minuten later, zelfde verhaal. Mensen in /g nog bozer, mijn whisper-tab ontploft, in officers komt enkel 'Hij gaat nu stoppen zegt hij' van de GMs.

Na deze raid volgde een hartig woordje tussen de GMs, mij, en de andere officer. Dat dit zo toch echt niet verder kan. Mensen zwaar aan hun autoriteit twijfelen en zich niet prettig voelen. Zeker niet door die storende kerel. Dat snapten ze allemaal en ze wilden hun support tonen door meer voor de guild te doen in vorm van buffed food maken en ze wilden de volgende raid wel mee komen.
Op de vraag of hun wel GM willen en kunnen zijn gaven tevens ook aan dat hun gekozen werden mede zodat de vorige GM, zou hij terug komen, weer GM kan worden.
Een heel ander verhaal dan wat ik begreep uit mijn laatste gesprek met die man, vlak voordat hij volledig off the grid ging omdat hij een burnout had en niets meer met WoW of de guild te maken wilde hebben.

Zondag. De volgende raid. Onze GMs waren inderdaad signed, en invited. 5 minuten voor de raid signed ineens die kerel die iedereen haat. GMs verzoeken mij om hem te inviten. Ik zeg dat ik dit niet kan doen, wetende dat hij een raid binnen zou stappen waar iedereen (inclusief de RL) hem niet wilt. Dat als ze dat echt willen het hun call is, op eigen risico.
GM besluit in /raid te vragen of het goed is of die kerel mee komt. Hele raid meteen verontwaardigd 'nee' met diverse toelichtingen waarom ze hem er niet in willen hebben.

GMs besluiten dat ze dan niet mee willen raiden. Want het is niet social en netjes als hun mee gaan, en hij niet mee mag terwijl die wel signed is. Needless to say, de raid denkt 'WTF?' met de nodige vragen naar mij wat dit voor actie en houding is (keep in mind, het gaat hier om een kerel die door diverse mensen op ignore staat, en de rest constant door geïrriteerd wordt.)

Dit was voor mij ook de druppel, en ik gaf in /officer aan dat ze zich moeten realiseren dat dit zo niet door kan gaan, en dat dit besproken moet worden. Dat ik ook even met de vorige GM ga checken of hij zijn standpunt aan hun wel goed doorgegeven heeft.

Dit gebeurde. De vorige GM (met die het gelukkig beter gaat inmiddels) gaf aan dat hij dit, voordat hij off the grid ging, aan hun doorgegeven had, dat hij zo goed als niet meer terug zou komen, en zo ja niet zou leaden. Ik lichtte hem toe dat de guild onze GMs niet erkent, en dit voor problemen begint te zorgen, en een groep zelfs wil reformen, wat het einde van de guild zou betekenen. Dit vond die uiteraard ook niet fijn, hij was de oprichter en dit vond die wel belangrijk. Hij was t eens met mijn standpunten en beaamde dat leiderschap moest veranderen.

Dit heel voorzichtig en politiek correct doorgegeven aan de GMs. Ik opperde hun dat ik GMschap over zou willen nemen (iets wat daadwerkelijk publiekelijk door mensen in /g gevraagd word in de stijl van 'Berny is doing all the work, yet not wearing the title, what's up with that?'). Maar dat ik hun als officers wil hebben om het social/casual gedeelte volledig te beheren (wat ik wil uitbreiden).

Hier zouden ze over nadenken. Echt eens waren ze het er niet mee, wat ze dachten dat mijn enige doel was om die kerel die iedereen haat te kicken (die altijd door hun beschermd werd).

Volgende ochtend log ik in, wat zie ik?

Nadat iedereen offline was, hebben hun een lvl 1 in de guild invite.
Hem GM gemaakt.
Iedereen demoted.
60k uit de gbank gehaald, alsmede alle gems, en wat flasks en food.
Al hun characters uit de guild gehaald.

Die lvl 1 alt bleek van een speler te zijn uit de andere guild waar hun WEL regelmatig mee deden raiden.
Hij had de 'taak' gekregen om te bepalen wat er met de guild moest gebeuren.
De guild was hier volledig over in oproer en stond nu echt op springen van haat, woede, en irritatie.
Iedereen maar roepen dat die kerel, die niemand (behalve ik uiteindelijk) kon, gewoon GM aan mij moest geven en weg moest gaan.

Uiteindelijk ben ik met die persoon op TS gegaan. Bleek dat ik hem dus ken. Ik had in het verleden ook wel eens met hem geraid. Toffe gozer, en hij had oprecht goede bedoelingen en wilde gewoon een belofte aan twee vrienden houden.
Wat hij echter niet wist, en onze, nu ex-, GMs ook niet wisten omdat ze de guild gewoon niet kennen, is dat deze actie een volledig averechts effect had. Hij werd dan ook behoorlijk uitgescholden, flinke haat over zich, wie hij wel niet denkt als buitenstaander te zijn om ons en onze guild te beoordelen etc etc.

Ook enkele neutrale berichten.

3 uur lang praten op TeamSpeak later, waar wij veel over ons WoW verleden, en onze manier van guild beheren hebben gesproken, alsmede wat random guild-talk, zegt hij plots: "Weetje. Ik weet genoeg. Ik denk dat GMschap in goede handen ligt met jou."

Ik vond het ergens wel zielig voor die gozer, hij had geen idee wat hij voor beerput in gesmeten werd door onze vorige GMs. Terwijl die het gewoon goed bedoelde.

Uiteindelijk heeft het verhaal dus een redelijk goed einde:
GM-schap is goed terecht.
De guild bestaat, en onder nieuw bestuur met nieuwe officers, voort.
De meest gehate persoon is weg.

Wat heeft het ons gekost:
Een dag vol stress en zorgen.
60k gold.
Wat gems, pots en food.

Genoeg mensen die het de kosten daadwerkelijk waard vonden :P

Wat een verhaal :D

(alsnog gepoogd veel tussenstukjes weg te laten, o.a. hoe die kerel die iedereen haat, onze GMs ook een keer hard genaaid heeft, op een persoonlijk gebied, wat het onvoorstelbaar maakt dat ze hem beschermen. maar het verhaal is al haast te lang zoals het nu is xD)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:24

Nogne

>.<

Poe, wat een drama zeg. Wat naar dat één iemand zo erg de sfeer kan verpesten, wel goed om te lezen dat alles nu weer goed gekomen is.
Ik dacht even dat het om de GoT guild ging, maar heb daar geen GM wissel gezien :9

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Nogne schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:18:
[...]

Poe, wat een drama zeg. Wat naar dat één iemand zo erg de sfeer kan verpesten, wel goed om te lezen dat alles nu weer goed gekomen is.
Ik dacht even dat het om de GoT guild ging, maar heb daar geen GM wissel gezien :9
Ja, absurd toch? Die kerel was een doorn in het oog van bijna iedereen in de guild.
En de GMs vonden (en dat zeiden ze letterlijk tegen mensen) dat we die kerel gewoon op /ignore moesten zetten. Dus de hele guild moest om een figuur heen dansen. Alleen omdat de GMs dus een zwakke plek somehow voor hem hadden.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit, dat klinkt erg. gelukkig dat de guild in goede handen is nu! :)

Andere versie:

2 officers vonden dat ik niet actief genoeg was, en toen ik voor werk afwezig moest zijn was het genoeg. (Stel je voor dat werk belangrijk is) Zijn ze weg gegaan. Uiteindelijk stond de core achter mij, en zijn we gewoon verder gaan recruiten.

Soms pakt het altijd wat beter uit dan je denkt.

[ Voor 58% gewijzigd door corset op 29-11-2016 22:02 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:15:
[...]

Level 25 zijn ze al :p Nu vooral bezig met de quests om ze op te voeden tot mounts :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

corset schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:23:
Holy shit, dat klinkt erg. gelukkig dat de guild in goede handen is nu! :)

Ik had op Silvermoon zelfde niveau drama, alleen dan van officers die dachten dat iedereen wel achter hen stonden. Toen het moment van de revolt er was? Stonden er 4 achter hen, de rest achter mij als GM en 1 andere officer.
Officers zijn toen met veel drama, getrap, gezeik weg gegaan. En wipen nu de hele avond op Normal Guarm+Helya (dit is een guild die mythic wil clearen voor Nighthold nu).

Wij zijn bijna niemand kwijt, en iedereen is er blij mee dat het zo gegaan is :)

Blessing in disguise heet dat toch? :D
Ja die andere guild, waar hun dus nu naartoe gaan, zitten al een drie weken vast op 3/7 EN HC.
Hebben 4 weken geleden hun eerste Nythendra HC kill gehad.
Nog geen enkele neer in ToV Normal.

Voorheen gaf een van die GMs aan dat ze onze raids niet echt zo top vonden, omdat we een hele avond lang veel wipes hadden, en moeilijk vooruit kwamen, maar we ons wel 3 uur lang vermaakt hadden.
Toen zijn ze gestopt met ons joinen, en zijn ze dus bij het wipefest van die andere guild gejoined.

Ondertussen begonnen wij een goede groep te krijgen, en ging progress ineens alsof het niets was.
Onze eerste Nythendra HC kill was 2 MAANDEN gelden (!!!).
Onze eerste Xavius HC kill 4 weken geleden.
Helya Normal ging vorige week voor het eerst neer.

Nu zeiden de GMs echter dat onze raids niet social aanvoelden en we geen lol hadden omdat het te serieus was (regel is zodra de pull is geweest geen geouwehoer meer, of in ieder geval tot een extreem minimum).
En dat ze liever een avondje wipen en lol hebben zoeken in een avondje raiden.

Volledig tegenovergestelde dus ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:40:
[...]

Ja die andere guild, waar hun dus nu naartoe gaan, zitten al een drie weken vast op 3/7 EN HC.
Hebben 4 weken geleden hun eerste Nythendra HC kill gehad.
Nog geen enkele neer in ToV Normal.

Voorheen gaf een van die GMs aan dat ze onze raids niet echt zo top vonden, omdat we een hele avond lang veel wipes hadden, en moeilijk vooruit kwamen, maar we ons wel 3 uur lang vermaakt hadden.
Toen zijn ze gestopt met ons joinen, en zijn ze dus bij het wipefest van die andere guild gejoined.

Ondertussen begonnen wij een goede groep te krijgen, en ging progress ineens alsof het niets was.
Onze eerste Nythendra HC kill was 2 MAANDEN gelden (!!!).
Onze eerste Xavius HC kill 4 weken geleden.
Helya Normal ging vorige week voor het eerst neer.

Nu zeiden de GMs echter dat onze raids niet social aanvoelden en we geen lol hadden omdat het te serieus was (regel is zodra de pull is geweest geen geouwehoer meer, of in ieder geval tot een extreem minimum).
En dat ze liever een avondje wipen en lol hebben zoeken in een avondje raiden.

Volledig tegenovergestelde dus ineens.
Heerlijk toch? Wij hebben ook nog noit zo'n goede sfeer in de guild gehad. Toen de mensen weg gingen waren de reacties:

"Who are they?"
"Oh they never did anything with us anyway"

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 29-11-2016 22:02 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 19-09 18:11
Dat is ook een van de redenen dat ik wel vaker van guilds ben gewisseld, omdat men ging vereisen dat ik 2 keer per week moest raiden, mja dat gaat moeilijk als je van 15:00 tot en met 23:00 uur moet werken een week elke maand :D

de laatste gm een paar maanden geleden zei toen tegen mij of ik niet in kon loggen vanaf het werk |:( _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Metallize op 29-11-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Metallize schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:02:
Dat is ook een van de redenen dat ik wel vaker van guilds ben gewisseld, omdat men ging vereisen dat ik 2 keer per week moest raiden, mja dat gaat moeilijk als je van 15:00 tot en met 23:00 uur moet werken :D
Het is bij ons geen vereiste.

Ik plan 2x per week een raid, daar kun je voor signen, of niet. Toegelaten op deze raid wordt je echter enkel als je ilvl en skillniveau toereikend is. Met zo nu en dan wat 'trials' uit de tweede groep of mensen die specifiek voor progress raids aangenomen zijn.

Er wordt dus tevens ook 1x per week een raid gepland voor een tweede groep. Hier is toelating basicly 'iedereen die aan het absolute minimum ilvl voldoet'. Hier gaan mensen raiden die nog veel te leren hebben of te gearen hebben. Deze raids zijn meestal EN Normal en inmiddels ook al Heroic.

Niets is verplicht.
Behalve dat je prepared komt als je signed en invited wordt naat de progress raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Darkfreak schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:06:
[...]

Ik plan 2x per week een raid, daar kun je voor signen, of niet. Toegelaten op deze raid wordt je echter enkel als je ilvl en skillniveau toereikend is. Met zo nu en dan wat 'trials' uit de tweede groep of mensen die specifiek voor progress raids aangenomen zijn.

Er wordt dus tevens ook 1x per week een raid gepland voor een tweede groep. Hier is toelating basicly 'iedereen die aan het absolute minimum ilvl voldoet'. Hier gaan mensen raiden die nog veel te leren hebben of te gearen hebben. Deze raids zijn meestal EN Normal en inmiddels ook al Heroic.

Niets is verplicht.
Behalve dat je prepared komt als je signed en invited wordt naat de progress raid.
ik weet het, ik
Darkfreak schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:06:
[...]

Niets is verplicht.
Ik weet het, ik vindt t alleen lachen, dat je soms van die in mama's kelder wonende wow-junkies tegen komt , die niet begrijpen dat WoW voor mij een hobbie is geen verplichting ;) .. ik ga liever naar de pub met kameraden dan een raid iig 8) en daarnaast is mn Carriere prioriteit nr 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Metallize schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:11:
[...]
Ik weet het, ik vindt t alleen lachen, dat je soms van die in mama's kelder wonende wow-junkies tegen komt , die niet begrijpen dat WoW voor mij een hobbie is geen verplichting ;) .. ik ga liever naar de pub met kameraden dan een raid iig 8)
Ah, scoozi, dacht even dat het zo aan mij gericht was ^^.

Bij ons zitten er zo ook genoeg.
Ik noem mijn guild graag 'semi-casual' :P

We hebben vaste raid dagen.
Hebben wat regels rondom progress raids.
Maar pogen allemaal toch ook een losse relatie met WoW te onderhouden en ook een leven ernaast te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

RustStorm schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:26:
OH joh, zie zojuist dat er een hotfix heeft plaatsgevonden voor de Kirin Tor Emissary WQ. Schijnt dat iedereen (die een WQ completed heeft) nu de quest gewoon kan inleveren. Vanavond maar eens zien (of was gisteren de laatste dag dat je die kon doen? ;))
Ik kon hem op mijn alt completen zonder maar één WQ te hebben gedaan. De guildchat was gevuld met geklaag over Kirin Tor. :X

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Metallize schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:11:
[...]
Ik weet het, ik vindt t alleen lachen, dat je soms van die in mama's kelder wonende wow-junkies tegen komt , die niet begrijpen dat WoW voor mij een hobbie is geen verplichting ;) .. ik ga liever naar de pub met kameraden dan een raid iig 8) en daarnaast is mn Carriere prioriteit nr 1
Ondertussen wel mensen die op een ander niveau als jezelf spelen over 1 kam scheren, het is tenslotte toch van de zotte dat je een raiding guild joined en dat er met de raidende mensen iets afgesproken wordt over waar en wanneer. Plebs, dat ze zich niet conformeren aan jou als zeer succesvolle carriereman, waar iedereen die hardcore raid een voorbeeld aan zou moeten nemen, met een netwerk van uiterst sociale connecties, want die hebben mensen die een game wat serieuzer spelen natuurlijk niet.

Lachen inderdaad, generaliseren en bashen omdat je casual bent O-)

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-11-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:42:
[...]

Ondertussen wel mensen die op een ander niveau als jezelf spelen over 1 kam scheren, het is tenslotte toch van de zotte dat je een raiding guild joined en dat er met de raidende mensen iets afgesproken wordt over waar en wanneer. Plebs, dat ze zich niet conformeren aan jou als zeer succesvolle carriereman, waar iedereen die hardcore raid een voorbeeld aan zou moeten nemen, met een netwerk van uiterst sociale connecties, want die hebben mensen die een game wat serieuzer spelen natuurlijk niet.

Lachen inderdaad, generaliseren en bashen omdat je casual bent O-)
Hij generaliseert niet, hij geeft alleen aan dat er ook dat soort WoW spelers zijn?... zie nergens staan "iedereen die in WoW raidt zijn junkies zonder sociaal leven en wonend in de kelder van mama en papa"... Ik merk, Kaap, dat je regelmatig dat soort berichten 'onderuit' probeert te halen, alsof je je voelt aangesproken? Snap het niet zo goed? Want iedereen speelt toch op zijn of haar manier, en nergens staat wat goed of fout is. Kwestie van interpretatie denk ik, en goed lezen. Metallized interpreteert een "de laatste gm een paar maanden geleden zei toen tegen mij of ik niet in kon loggen vanaf het werk |:( _/-\o_" op zijn/haar manier; namelijk dat deze geplaatst wordt door iemand die niet in staat is in te zien (om wat voor een reden dan ook) dat WoWen vanaf een werkplek in 99 van de 100 gevallen geen optie is.

Vanavond zal er geen sprake zijn van WoW voor mij. Morgenavond daarentegen weer eens even aan de bak. Begin te merken dat ik de warrior weer leuker begin te vinden. Of dit komt door de upgrades in gear die ik krijg, of omdat het nou eenmaal altijd m'n main is geweest... dat weet ik niet... Maar wel fijn te merken, daar ik het enigszins zonde vond m'n energie te steken in de altijd aanwezige alts. :)

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 29-11-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:56:
[...]
Ik merk, Kaap, dat je regelmatig dat soort berichten 'onderuit' probeert te halen, alsof je je voelt aangesproken? Snap het niet zo goed?
Omdat ik vind en accepteer dat iedereen op een ander niveau speelt en zou moeten mogen spelen. Ik ageer juist sterk op mensen die met een nare ondertoon even gaan aanstippen hoe goed zij het binnen of buiten WoW wel niet doen, notabene nadat ze juist aanduiden op basis van de behandeling door anderen. Balen van hoe anderen jouw behandelen omdat ze jouw speelstijl niet accepteren, maar feitelijk hetzelfde doen.

Ik speel zelf geen hardcore raiding meer, maar ik begrijp en respecteer de keuze van diegene die dat wel doen. Net als dat ik het prima vind dat hij zijn carriere op 1 zet en liever wat aankloot ingame. Maar kom niet pretenderen dat je daarom het beter voor elkaar hebt dan anderen omdat jij minder speelt. McDonalds is ook een carriere. Omdat ik elke dag heel wat uren speel ben ik vuilnisman of werkeloos ofzo? :+

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-11-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:14:
[...]

Omdat ik vind en accepteer dat iedereen op een ander niveau speelt en zou moeten mogen spelen. Ik ageer juist sterk op mensen die met een nare ondertoon even gaan aanstippen hoe goed zij het binnen of buiten WoW wel niet doen, notabene nadat ze juist aanduiden op basis van de behandeling door anderen. Balen van hoe anderen jouw behandelen omdat ze jouw speelstijl niet accepteren, maar feitelijk hetzelfde doen.

Ik speel zelf geen hardcore raiding meer, maar ik begrijp en respecteer de keuze van diegene die dat wel doen. Net als dat ik het prima vind dat hij zijn carriere op 1 zet en liever wat aankloot ingame. Maar kom niet pretenderen dat je daarom het beter voor elkaar hebt dan anderen omdat jij minder speelt. McDonalds is ook een carriere. Omdat ik elke dag heel wat uren speel ben ik vuilnisman of werkeloos ofzo? :+
Ik snap wat je zegt. :) Vroeg het me gewoon af, aangezien berichtjes vaak op meerdere manieren geïnterpreteerd kunnen worden door gebrek aan mimiek van een gezicht. :) Ik las het niet met een nare ondertoon, en jij wel; vandaar dat ik je die vraag stelde. :) Good stuff.
je laatste ge-edite opmerking ... /zucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Darkfreak schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:09:
WAT EEN DRAMA!

Hou je van sappige guild drama?
Lees dan vooral door.
*grabs popcorn*

Mooi verhaal, lekker kort :D
Goed om te zien dat alles op zijn pootjes terecht is gekomen :) dat is uiteindelijk toch het belangerijkste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Oh ik heb een grote respect voor hardcore raiders, maarja , ik mag t ook doorvertellen als ze met zo'n stomme opmerking komen als " dat ik het dan maar op t werk moet doen " :D of doeie zeggen en /gquit, wat ik dus deed, ik heb geen zin in drama en het is zijn probleem.
zoals Lemmy Killmister zei ( i don't give a f** about your problems, cause i have my own to worry about )

Anywho Mn favoriet spelleke in dit geval , is gewoon een tijdverdrijf , sommige mensen gaan golfen , of wandelen , of TV kijken, ik doe het lekker op mn manier ;) ... met mn druid vrolijk rond-rennen, en als er in mn nieuwe guild reen alt-run in de EN gedaan wordt, dan ga ik mischien wel mee, als ik zin heb en niet te moe ben :)

maarja zo denkt het gros van de casual wow-ers dat ook wel

[ Voor 19% gewijzigd door Metallize op 29-11-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:39:
[...]

*grabs popcorn*

Mooi verhaal, lekker kort :D
Goed om te zien dat alles op zijn pootjes terecht is gekomen :) dat is uiteindelijk toch het belangerijkste :P
En dit is de verkort versie XD!

Ja wij zijn ook gelukkig.
Mijn gekozen officers lijken er vol goede moed tegen aan te kunnen.
Vanavond de eerste officers-meet waar short-term plannen en long-term plannen even besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:23:
[...]

En dit is de verkort versie XD!

Ja wij zijn ook gelukkig.
Mijn gekozen officers lijken er vol goede moed tegen aan te kunnen.
Vanavond de eerste officers-meet waar short-term plannen en long-term plannen even besproken worden.
ik zag in je laatste logs dat je niet meer met warrior tankt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:32:
[...]

ik zag in je laatste logs dat je niet meer met warrior tankt? :9
Warrior (Doombot, inmiddels officer) RL onze tweede groep.
De tweede groep raid wekelijks op vrijdagen, en is wat meer 'casual'.
Waar wij EN HC in anderhalf uurtje doorpushen, is EN HC voor hun een uitdaging nog.

Mijn vaste co-tank as altijd Valorill (Demonhunter) maar door healer-tekort komt hij nu vaak op zijn Druid mee.
Co-tank vervanging is mijn oude co-tank uit wotlk tijd, die nu overweegt om naar ons te transferren.

We missen 1 tank en/of 1 healer voor de core groep.
En 1 goede healer en wat DPS voor de tweede groep atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 11:30
Darkfreak schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:23:
[...]

Something, something, shift of power.
Ik houd mijn hart vast :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

DiEPVRiEZERRRRR schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:51:
[...]

Something, something, shift of power.
Ik houd mijn hart vast :P
Ja er is zo een Warlock .. Spinal of zo ..
Die gaan we er denk ik uit knallen ..

Echt zo vervelend die gozer, niet normaal.

Verdwaald altijd in EN.
Kan echt niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
Darkfreak schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:54:
[...]

Ja er is zo een Warlock .. Spinal of zo ..
Die gaan we er denk ik uit knallen ..

Echt zo vervelend die gozer, niet normaal.

Verdwaald altijd in EN.
Kan echt niet :X
Die naam komt mij bekend voor, stond die slacker niet ergens bovenaan in de recountlijsten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
DiEPVRiEZERRRRR schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:57:
[...]

Die naam komt mij bekend voor, stond die slacker niet ergens bovenaan in de recountlijsten?
het is een warlock :P wat verwacht je dan.. zolang ze maar niet hoeven te lopen staan ze bovenaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Meer mensen die niet kunnen inloggen?

Krijg de volgende melding:

"We can't authenticate you right now. Please try again later. (WOW51900314)"

Kan ook niet posten op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:50
TheDeeGee schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:21:

Jep, same here :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
demonic schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:59:
[...]

het is een warlock :P wat verwacht je dan.. zolang ze maar niet hoeven te lopen staan ze bovenaan :9
Valt vies tegen als je mensen in dezelfde raid hebt die hun class beter weten te spelen en betere gear hebben.

De lock in kwestie ben ik zelf en denk daarom dat ik waarschijnlijk mijn class nog wel beter kan leren spelen.
Helaas geen main spec destro lock in de guild en ken er persoonlijk ook geen.

Het wordt wel steeds beter, nog steeds geen /gkick gezien namelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Blijkt dat ze weer eens problemen hebben.

http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17614504811#post-2

¬_¬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:16
Yep hier hetzelfde probleem.
Jammer, want wilde eigenlijk net de laatste paar WQ's gaan doen voor de 20 WQ's quest.
Helaas..

Gelukkig genoeg andere games op de stapel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Heroes of the Storm was een alternatief... maar helaas alles is offline :)

Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

TheDeeGee schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:21:

TheDeeGee schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:45:
Heroes of the Storm was een alternatief... maar helaas alles is offline :)

Heerlijk!
"We're currently investigating an issue affecting our authentication servers, which may result in failed or slow login attempts"

https://twitter.com/Blizz...status/803632628700184576

[ Voor 13% gewijzigd door Darkfreak op 29-11-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zo te zien "doet ie t weer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap die is massive man. :) En uiteraard heel tof! Illidan ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:27:
[...]

Holy crap die is massive man. :) En uiteraard heel tof! Illidan ftw!
Precies. Wou al langer een desktop mat, alleen die van Razer vond ik niet geweldig. Zag toen deze en had zoiets van, wow wow wow, moet ik hebben!

Kerstcadeautje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 30 november 2016 @ 06:53:
[...]

Precies. Wou al langer een desktop mat, alleen die van Razer vond ik niet geweldig. Zag toen deze en had zoiets van, wow wow wow, moet ik hebben!

Kerstcadeautje!
Even voor mijn beeldvorming; jouw video of een random youtube vid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 23:04
DiEPVRiEZERRRRR schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:26:
[...]

Valt vies tegen als je mensen in dezelfde raid hebt die hun class beter weten te spelen en betere gear hebben.

De lock in kwestie ben ik zelf en denk daarom dat ik waarschijnlijk mijn class nog wel beter kan leren spelen.
Helaas geen main spec destro lock in de guild en ken er persoonlijk ook geen.

Het wordt wel steeds beter, nog steeds geen /gkick gezien namelijk :9
Ik ben ook een main lock :o
Maby wel reroll naar SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unwolf schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:34:
[...]

Maby wel reroll naar SP
Zou ik maar doen met de 7.1.5 nerfs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mja, we zullen zien. Ik zal Warlock blijven aangezien ik het al speel sinds vanilla enzo.
Iig gisteren nog mijn beste legendary uit de emisary bag dus dat is iets.
Hopelijk wordt er nog wat gerevert van de PTR, want als ik wat parses kijk van damage op single target is destro al niet best, magoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor als ik vanavond thuis ben: eindigde de 12th aniversary nu afgelopennacht om 00:00 of aankomende 00:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:40:
[...]

Zou ik maar doen met de 7.1.5 nerfs :P
hehe, Valt voor destro nog wel mee behalve talents.
Maar de warlock speelt best buggy met die RNG van soulshards..

Maar het is wel me char die ik al sinds vanilla speel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unwolf schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:47:
[...]

hehe, Valt voor destro nog wel mee behalve talents.
Maar de warlock speelt best buggy met die RNG van soulshards..

Maar het is wel me char die ik al sinds vanilla speel :(
Valt mee? Juist door de talent change 12% dmg nerf en we staan al laatste single target dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:11:
[...]

Even voor mijn beeldvorming; jouw video of een random youtube vid? :)
Random, ik heb nog niet binnen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:00:
[...]

Valt mee? Juist door de talent change 12% dmg nerf en we staan al laatste single target dps
Owja Klopt :(

Zal maar even afwachten tot de patch live is..
Maar ga me SP maar eens gearen alvast :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:43:
Vraagje voor als ik vanavond thuis ben: eindigde de 12th aniversary nu afgelopennacht om 00:00 of aankomende 00:00?
vandaag 10 uur.. je hebt nog 33 minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Crap en ik was net zo lekker bezig met het levelen van mijn rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:00:
[...]

Gelukkig stellen Sims precies 0 voor en wordt affliction beter gemaakt :) Ik blijf lekker Warlock, vind het wel goed spelen. Ook op de PTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
unwolf schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:34:
[...]

Maby wel reroll naar SP
Misschien eens Demonology proberen. De twee die wij in de guild/raid hebben kunnen zeer goed mee en het is zeker niet zo dat ze met groot gemak out dps'ed worden. En het is makkelijker om een offspec qua artifact up te krijgen (vanwege Artifact Research) dan een complete andere class te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
corset schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:53:
[...]

Gelukkig stellen Sims precies 0 voor en wordt affliction beter gemaakt :) Ik blijf lekker Warlock, vind het wel goed spelen. Ook op de PTR.
ZIjn geen sims, dat zijn gewoon parses van logs van guilds.
Mythic Nythendra stata Destro laatste, Elerethe hetzelfde.

Komt denk ik vooral omdat men niet weet hoe ze met Havoc om moeten gaan. Ze willen namelijk niet dat onze damage zo belachelijk hoog gaat worden op 2 target fights. Dat is denk ik het grootste probleem. Populaire talents op dezelfde rij zetten haalt totaal niets uit als sommige van die talents gewoonweg baseline moeten zijn (Backdraft, Demon Skin, Reverse Entropy, Demonic Circle om er een paar te noemen).

Daarnaast is Destro een totale crapshoot als het gaat om shard management. Mastery is RNG pur sang en moet ook gewoon veranderen imo. Kunnen nog veel dingen veranderen, en het zijn van die kleine QoL dingetjes die vroeger beter waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
demonic schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:27:
[...]

vandaag 10 uur.. je hebt nog 33 minuten :P
go go Corgi! ;)

Gisteren kreeg ik op m'n alt (outlaw rogue) mijn tweede legendary, en helaas het was de necklace. Zelfs met de buffs in 7.1.5 is deze nog maar 'so so' omdat mijn huidige ilevel 850 necklace een pak meer crit heeft 8)7
Daarbovenop ben ik nog een paar tiers verwijderd van de research om meerdere legendaries te kunnen equippen.

Nu heb ik in totaal drie legendaries (twee op dit char en één op mijn main), dus ik kan absoluut niet klagen dat ik er nog geen heb. En aangezien ik niet raid maakt het mij allemaal niet zoveel uit, ik vermaak me prima met vele andere zaken in het spel. Itt wat Blizzard wil heb ik geen mooi verhaal of herinnering over gehouden aan het krijgen van deze items. Eerder opluchting bij mijn eerste (belt op rogue) omdat die effectief een boost was, de andere twee (ring/neck) heb ik in de bank geplaatst. Die lieten mij warm noch koud.

*zet even rose tinted vanilla nostalgie bril op* Ik had eigenlijk meer plezier met het helpen van guildies om hun Thunderfury of Sulfuras te grinden om de één of andere reden. En zelf heb ik me prima vermaakt met het verkrijgen van Quel'Serar, dat is voor mij memorabel gebleven. Niet één of andere random oranje tekst uit een kistje van een onbeduidende NPC.

*edit* fyi ik gun iedereen oranje, nuttige items. Ik maak geen onderscheid tussen 'hardcore' of 'casual', de zon gaat voor iedereen op. Ik vind gewoon dat de hele ervaring verwaterd is.

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 30-11-2016 10:05 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F U C K ! |:( niet trade-able zeker? Nope... /cry! :F ;w

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 30-11-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik ben niet zeker, maar ik vrees er voor. Ik ben ook stommelings op één of ander artikel gevallen waarin die pet vernoemd werd, anders had ik die ook laten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
thundermo schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:00:
[...]

Misschien eens Demonology proberen. De twee die wij in de guild/raid hebben kunnen zeer goed mee en het is zeker niet zo dat ze met groot gemak out dps'ed worden. En het is makkelijker om een offspec qua artifact up te krijgen (vanwege Artifact Research) dan een complete andere class te gaan spelen.
Demo is inderdaad goed voor ST, maar vindt ik echt niet leuk om te spelen atm,
Ik sta met destro ook bijna altijd top 5 dps dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 17:55
Wel grappig om te zien dat er toch nog relatief veel Warlocks zijn, tenminste hier op het forum.

Met mijn lock gaat het gestaag beter, 863 nu, gisteren voor het eerst met guild M+ runs gedaan ipv PUGs.
Best fijn zo, werkt toch net wat fijner ook op Discord etc samen.
Vooral wat chest runs gedaan, dus uiteindelijk geindigd met een +5 completed en een key die geschikt was voor +7, maar geen tijd/zinn meer.

Al met al, besloten met de groep om deze week eens eerder te kijken of we actief kunnen M+'en, want dit was best leuk zo :)
We hadden alleen geen "optimale" groep, dus mogelijk op hogere M+ problemen, maar het was zeker erg leuk!

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:32:
Ik ben niet zeker, maar ik vrees er voor. Ik ben ook stommelings op één of ander artikel gevallen waarin die pet vernoemd werd, anders had ik die ook laten schieten.
Helaas dus een pet, niet meer te verkrijgen, die ik mis... :'( Net als de Spirit of Competition... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RustStorm schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:16:
[...]

Helaas dus een pet, niet meer te verkrijgen, die ik mis... :'( Net als de Spirit of Competition... :-(
Die windvlieger pet dacht ik? Die heb ik indertijd ook niet gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
pr0mpt schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:04:
Wel grappig om te zien dat er toch nog relatief veel Warlocks zijn, tenminste hier op het forum.

Met mijn lock gaat het gestaag beter, 863 nu, gisteren voor het eerst met guild M+ runs gedaan ipv PUGs.
Vooral wat chest runs gedaan, dus uiteindelijk geindigd met een +5 completed en een key die geschikt was voor +7, maar geen tijd/zinn meer.

Al met al, besloten met de groep om deze week eens eerder te kijken of we actief kunnen M+'en, want dit was best leuk zo :)
We hadden alleen geen "optimale" groep, dus mogelijk op hogere M+ problemen, maar het was zeker erg leuk!
Welke talents gebruik je voor m+ runs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:28:
[...]

Die windvlieger pet dacht ik? Die heb ik indertijd ook niet gekregen :(
Dat is die zeer unique pet, zowel als skin als model. Wat toentertijd met de olympische spelen. Moet je volgens mij een BG doen en completeren. Daarna de mogelijkheid een tabard of een pet te kiezen als reward. Pets had ik nog niets mee... en daar heb ik ontzettende spijt van. De tabard heb ik wel; maar gebruik het eigenlijk gewoon niet... stomme dingen die tabards. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:16
pr0mpt schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:04:

Heb nog mn lvl 100 boost. Misschien ook maar iets met een warlock doen.
Heb een hele tijd geleden eentje geleveld tot 50 ofzo.
Geen idee waarom ik toen ben gestopt :P
Keuzes, keuzes.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RustStorm schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:57:
[...]

Dat is die zeer unique pet, zowel als skin als model. Wat toentertijd met de olympische spelen. Moet je volgens mij een BG doen en completeren. Daarna de mogelijkheid een tabard of een pet te kiezen als reward. Pets had ik nog niets mee... en daar heb ik ontzettende spijt van. De tabard heb ik wel; maar gebruik het eigenlijk gewoon niet... stomme dingen die tabards. :P
Best mogelijk ja, ik heb ook die tabard nog liggen. Ik wist al niet meer dat het een keuze was indertijd |:(
Was dat Peking event nog in Burning Crusade, of al in WotLK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
DiEPVRiEZERRRRR schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:51:
[...]

Welke talents gebruik je voor m+ runs?
http://eu.battle.net/wow/...nt-calculator#Vaa!1101201

Dit was voor de lage runs, ben een beetje aan het spelen of ik niet
http://eu.battle.net/wow/...nt-calculator#Vaa!1100201
moet doen voor hoge runs [7+], maar dat is even kijken, wissel wel vaker van talents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Henkje.doc schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:59:
[...]

Heb nog mn lvl 100 boost. Misschien ook maar iets met een warlock doen.
Heb een hele tijd geleden eentje geleveld tot 50 ofzo.
Geen idee waarom ik toen ben gestopt :P
Keuzes, keuzes.. :)
De vraag is wat je er mee wil "bereiken"...
Ik vind het persoonlijk een heerlijke class, hoewel het gras altijd groener is aan de andere kant.

Pro's [voor Affliction Warlock, speel de rest niet]:
  • Pets - handig om te laten tanken
  • Sustainability dmv spells, zowel voor mana/health
  • DOTS!!! MOAR DOTS!!! Die vind ik zelf erg leuk, was in vanilla de reden om Warlock te nemen
  • Health/Soulstones
  • Summoning portal
  • Mogelijk erg goede AoE
Con's
  • Subpar DPS in zowel PvE als PvP
  • Geen "makkelijke" spec
  • Ramp-up... Je hebt 0.0 burst
  • Slechte ST, ongeacht talent spec
  • Dmg enorm afhankelijk van spec... OF goed AoE, OF redelijk ST of shitty beiden
Nu vind ik de voordelen opwegen tegen de nadelen, maar ik moet zeggen dat het op tijden niet makkelijk is om een paar van je mouthbreathing/windowlicking guildies te zien die makkelijk jou DPS halen omdat ze een FotM class spelen...

Maarja, dead DPS = no DPS, dus voor alsnog ben ik redelijk gevraagd voor progression runs etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
RustStorm schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:57:
[...]

Ik heb m iig , maar kwa uiterlijk is ie niet de mooiste :P , hij heeft volgens mij nog de pre-MoP skin.
tzelfde geld voor de oorspronkelijke brewfest ram ... toen met tickets gekocht van de brewfest vendor , en iedereen verklaarde me voor gek dat ik daar mn brewfest tickets aan spendeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CONS:

DMG gigantisch afhankelijk van je artifact weapon. Als je deze geen goede perks/traits hebt in je wapen doe je kut dps, want je artifact ability is afhankelijk van de traits in je wapen. Dus level het niet als offspec ben ik achter gekomen :-(

Warlock is wel erg awesome!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:05:
[...]

Best mogelijk ja, ik heb ook die tabard nog liggen. Ik wist al niet meer dat het een keuze was indertijd |:(
Was dat Peking event nog in Burning Crusade, of al in WotLK?
Heb trouwens ooit nog eens geprobeerd een vriendelijke GM te vinden die de tabard wilde omruilen voor de pet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
pr0mpt schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:26:
[...]

De vraag is wat je er mee wil "bereiken"...
Ik vind het persoonlijk een heerlijke class, hoewel het gras altijd groener is aan de andere kant.

Pro's [voor Affliction Warlock, speel de rest niet]:
  • Pets - handig om te laten tanken
  • Sustainability dmv spells, zowel voor mana/health
  • DOTS!!! MOAR DOTS!!! Die vind ik zelf erg leuk, was in vanilla de reden om Warlock te nemen
  • Health/Soulstones
  • Summoning portal
  • Mogelijk erg goede AoE
Con's
  • Subpar DPS in zowel PvE als PvP
  • Geen "makkelijke" spec
  • Ramp-up... Je hebt 0.0 burst
  • Slechte ST, ongeacht talent spec
  • Dmg enorm afhankelijk van spec... OF goed AoE, OF redelijk ST of shitty beiden
Nu vind ik de voordelen opwegen tegen de nadelen, maar ik moet zeggen dat het op tijden niet makkelijk is om een paar van je mouthbreathing/windowlicking guildies te zien die makkelijk jou DPS halen omdat ze een FotM class spelen...

Maarja, dead DPS = no DPS, dus voor alsnog ben ik redelijk gevraagd voor progression runs etc :)
Nog een Warlock hier. Ik speel ook alleen Affliction, fuck de andere specs :P

Ik ben het niet eens met PvP dps (arena). Als aff lock deel je zooooveel damage uit. Ik sta makkelijk 8 van de 10 keer bovenaan met total dmg done.

Verder in PvE is M+ ook heel goed te doen. Verder meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Matthias87 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:36:
[...]

Nog een Warlock hier. Ik speel ook alleen Affliction, fuck de andere specs :P

Ik ben het niet eens met PvP dps (arena). Als aff lock deel je zooooveel damage uit. Ik sta makkelijk 8 van de 10 keer bovenaan met total dmg done.

Verder in PvE is M+ ook heel goed te doen. Verder meh
Ja, dat is makkelijk kijken: total dmg done...
DoT DoT DoT weg lopen
of je dood gaat of niet, je DoTs blijven lopen.

Maar het probleem is vooral open PVP of 1v1.
Jou DoT rampup vs burst is gewoon lachwekkend...

Voor je het weet ben je shadowlocked en verder als je Unstable Affliction dispelled doet het amper pijn [iets wat ze minimaal gaan aanpassen als het goed is].

Verder heb ik ook zoiets van "fuck alles behalve Affliction", vroeger vond ik ze nog wel grappig, nu kan je beter re-rollen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de gehele warlock zo naar de verdoemenis geholpen dan? Heb echt geen idee, is een van de weinige classes die ik weinig speel en dus ook nog geen artifact weapon voor heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
RustStorm schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:04:
Is de gehele warlock zo naar de verdoemenis geholpen dan? Heb echt geen idee, is een van de weinige classes die ik weinig speel en dus ook nog geen artifact weapon voor heb gehaald.
Dat klinkt op zich wel heel dramatisch, maar ik heb gisteren mijn Mythic build in EN HC en ToV Normal gebruikt en mijn dmg was om te huilen...

Ik merk gewoon dat je enorm achterloopt tov faceroll classes, terwijl ik mijn rotatie erg netjes heb draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ret paladin is volgens mij ook niet op de beste plek. Qua ilvl zijn mijn ret paladin en frost DK ongeveer hetzelfde maar de frost DK steekt er qua dps met kop en schouder boven uit.

Ik doe de WQ's altijd met de vrouw en zij speelt met een affliction warlock maar tegen de tijd dat haar schade begint ligt de vijand al onder de zoden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:29:
[...]

Dat klinkt op zich wel heel dramatisch, maar ik heb gisteren mijn Mythic build in EN HC en ToV Normal gebruikt en mijn dmg was om te huilen...

Ik merk gewoon dat je enorm achterloopt tov faceroll classes, terwijl ik mijn rotatie erg netjes heb draaien
Dat is wel heel jammer om te lezen, want hoe je het went of keert; als je merkt dat je ondanks een goede rotatie weinig DPS kunt verwezenlijken, dan wordt het spelen van desbetreffende class ook gewoon minder leuk door gebrek aan voldoening. Echt zonde is dat. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo..

Gisteren een Kara run gedaan voor de verandering als UH dps ipv tank. Verliep allemaal smooth en alles was one shot, maar was erg verrast over de buff van dat Wrath of the Titans boek.

Op die laatste boss was het aandeel van dat boek 5,2% van alle dmg. Nu lijkt dat misschien zo niet zo veel, maar het werkt pas op dat derde platform omdat hij daar <30% zit. Die laatste fase was ook echt in paar seconden over. We hebben zelfs maar 2 ballen zien afgaan en toen was die al nekkie.

Het loont dus echt om even die boeken te zoeken voordat je verder gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:29:
[...]

Als destro is onze ST dmg om te huilen, fights als Mythic Nyntendra sta ik enkel hoog door slimme potioning, terwijl kwa pure dmg we laatste zouden moeten staan. Heroic Odyn, Dragons of Nightmare etc waar je met wreck havoc bijna hele tijdkan cleaven staan we bovenaan. Uiteindelijk valt er door veel respeccing voor elke fight en slim spelen nog veel uit destruction te halen. Heb nu 33 traits in destro, nu maar richting de 31/32 voor Demonology, nu alleen ook nog 880 fire en shadow relics vinden voor die spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 18-09 22:30
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:05:
[...]

Als destro is onze ST dmg om te huilen, fights als Mythic Nyntendra sta ik enkel hoog door slimme potioning, terwijl kwa pure dmg we laatste zouden moeten staan. Heroic Odyn, Dragons of Nightmare etc waar je met wreck havoc bijna hele tijdkan cleaven staan we bovenaan. Uiteindelijk valt er door veel respeccing voor elke fight en slim spelen nog veel uit destruction te halen. Heb nu 33 traits in destro, nu maar richting de 31/32 voor Demonology, nu alleen ook nog 880 fire en shadow relics vinden voor die spec
Persoonlijk speel ik geen Destro lock, maar heb wel veel video's gezien van o.a. Cobrak. Ik moet wel zeggen dat ze deze spec (misschien vooral PvP talents) van links naar rechts gooien en weer terug. Maar toch blijft het altijd leuk om te zien dat je zoveel damage kan doen met de Chaos Bolts.

Wat ik op dit moment hoor ik dat Warlocks best wel schaars zijn (ik zit zelf op Silvermoon).

Gisteren de World Boss gedaan en helaas na 5/6 runs (en bij allemaal nog een extra roll gedaan) nog geen drop gekregen dan alleen een klein beetje gold. En uit mijn Mythic +5 chest kreeg ik shoulders die ik al had #helaas. Toen maar verder gegaan met de Valajar World Quests en plots kreeg ik toen mijn eerste Legendary Cloak (Monk):

Cenedril, Reflector of Hatred

Met deze cloak kan je nog een keer extra 150% (van je totale health) terug reflecten naar de enemy. Standaard is dit 200%, dus nu in totaal 350%. Gisteren tijdens fights extra mezelf laten damagen en het werkt zeker erg goed.

Heb nog een Mythic +3 en Mythic +5 gedaan en tijdens de +5 ook nog een mooie drop gekregen. Heb nu een +7 Neltharion's Lair gekregen.

Uiteindelijk nog een World Quest gedaan voor wrists (deze waren nog 840), en daar kreeg ik ook zomaar een Titanforged drop na het completen van de World Quest.

Kortom, een mooie WoW dag gehad met veel luck :D. Nu heb ik item level 862 (Iets van 2-3 dagen speeltijd op level 110).

Daarnaast nog een beetje geprobeerd met Transmogs, zo ziet m'n Monk er uit :P:

Afbeeldingslocatie: https://render-eu.worldofwarcraft.com/character/silvermoon/99/126855779-profilemain.jpg?alt=/wow/static/images/2d/profilemain/race/1-0.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Diigii op 01-12-2016 09:20 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:39:
Ret paladin is volgens mij ook niet op de beste plek. Qua ilvl zijn mijn ret paladin en frost DK ongeveer hetzelfde maar de frost DK steekt er qua dps met kop en schouder boven uit.
Ret doet het prima deze expansion. Beide prima burst. Frost DK heeft betere cleave dan Ret, Ret betere survivability. Frost DK doet het prima in M+.

75% percentile Mythic EN: https://www.warcraftlogs.com/statistics/10
75% percentile Mythic ToV: https://www.warcraftlogs.com/statistics/12

Ik vind van de plate DPS specs Fury en Arms beduidend minder deze expansion.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-12-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:12:
[...]

Ik vind van de plate DPS specs Fury en Arms beduidend minder deze expansion.
Dat merk ik helaas ook. Vind het wel steeds iets leuker worden om met m'n fury warrior te gamen, maar ik merk dat de dps van m'n outlaw rogue veel hoger oogt. (heb geen meter) Fury is, heb ik het idee, erg afhankelijk van RNG.

Pagina: 1 ... 58 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.