Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
sinds kort 100% omdat de playerbase liep te huilen dat iets RNG was. Stel je voor dat je ergens op moet wachtenRustStorm schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:28:
[...]
Dat is toch geen 100% drop? Of ben ik totaal verkeerd geinformeerd?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
blijkbaar wel want elke dk in de guild kreeg het. Als je een dk hebt dan zou ik zeker de world boss deze week even doen. Maakt niet uit in welke spec je speelt en bij world bosses kan je gewoon een bakkie doen.. even een paar aoe skills op de mobs en dan weer lekker verder met je koffieRustStorm schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:28:
[...]
Dat is toch geen 100% drop? Of ben ik totaal verkeerd geinformeerd?
Maar mijns inziens tijd voor een volgende stap. Wat is het meest logische? Mythic dng of EN normal (zal PUG zijn)?
[ Voor 12% gewijzigd door Rhain op 24-11-2016 10:42 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Het logische is te doen wat je wilt natuurlijk, beide kunnen prima, al ben je met je 845 al redelijk overgeared voor mythic dungeons (mythic dungeon dropt 840, ik deed mijn eerste mythic dungeons met 815 toen de expansion net uit was).marijnvtg schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:37:
Momenteel ben ik met m'n affl lock 848 (845 equipped). Gisteren avond nog even een HC en een LFR wing meegepakt, maar DPS zit daar wel in orde denk ik, voor zover het uberhaupt een maatstaf is..
Maar mijns inziens tijd voor een volgende stap. Wat is het meest logische? Mythic dng of EN normal (zal PUG zijn)?
Wil je mythics runnen probeer dan (iig een paar) vrienden/guildies bij elkaar te rapen om ze te runnen, daar wordt het zoveel leuker/relaxter van. Ook kan een (goede) pug vinden zonder hoog ilvl lastig zijn omdat je heel veel dps concurrentie hebt.
EN normal pugs: tsja daar zal het een beetje een muntje gooien worden of je in een goede pug gaat komen. EN normal is prima te puggen, maar er zullen alsnog tactics gevolgd moeten worden waardoor je nog best kan wipen. Veel mensen hebben daar geen zin in en zullen meteen leaven met 'omg fail group' omdat ze niet in een overgearde oneshot groep zitten. Ook hier geldt: met guildies/vrienden runnen wordt het een stuk leuker van maar is misschien wat lastiger te bewerkstelligen. Misschien dat je met een groepje zelf een pug kan opstarten.
Demon Skin is ideaal voor eigenlijk heel veel content, op echte spike dmg na [denk sommige M+ bazen en anders raids].Dennism schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:22:
[...]
Imho zou ik demonskin sowieso droppen voor Dark Pact, Demon skin is een kleine aanpassing op de passive Soul Leech (max 15% shield, opgebouwd door damage die je doet) naar Demon Skin Max 20% shield, 1% shield per seconde aan passive regen.
Dark Pact is in raids / hoge M+ in een stuk handiger imho, ik heb al shield gehad die tot 2 miljoen dmg absorben dan ben je vaak toch aardig safe bij veel mechanics, ook de 1 min cd is er prettig, Solo is Demonskin wel handig, omdat je met een shield geloof ik niet gedismount zal worden wanneer je mogelijk dazed wordt.
Aangezien ik de laatste tijd meer M+ doe als raids heb ik dus regelmatig meer DS als DP.
Je moet namelijk wel de spike zien aankomen, wil je DP goed kunnen gebruiken.
Daarnaast moet ik altijd herinnert worden dat ik DS weer aan moet zetten zodat ik niet van mijn mount geschopt wordt...
pr0mpt - It never hurts to help!
Deels wel, echter kom ik ook in M+ maar weinig situaties tegen waar DS me echt red t.o.v. soul leech, daar soul leech ook bijna altijd het volledige shield heeft, tenzij je echt veel onnodige dmg pakt, bij een echte fout is het meestal niet zo dat de 20% van DS t.o.v. de 15% van SL echt levensreddend is.pr0mpt schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:10:
[...]
Demon Skin is ideaal voor eigenlijk heel veel content, op echte spike dmg na [denk sommige M+ bazen en anders raids].
Aangezien ik de laatste tijd meer M+ doe als raids heb ik dus regelmatig meer DS als DP.
Je moet namelijk wel de spike zien aankomen, wil je DP goed kunnen gebruiken.
Daarnaast moet ik altijd herinnert worden dat ik DS weer aan moet zetten zodat ik niet van mijn mount geschopt wordt...
Darkpact kan je echter ook gewoon gebruiken als DPS verhogende CD als in "hoezo weglopen uit deze mechanic" wanneer je net een trinket proc, buff of bijv Hero oid hebt, ff Dark Pact poppen en gewoon blijven casten
Ze hebben beide zeker hun use, maar sinds de talent rij swap mis ik in zowel raids als M+ Dark Pact een stuk meer wanneer ik toevallig even DS gespecced ben, dan dat ik DS mis wanneer ik DP gespecced ben. Met als grote uitzondering uiteraard outdoor content want dismount is gewoon klote
Ja, het is niet zo vreemd dat dit 100% wordt gemaakt aangezien dit van een worldboss dropt. Een mob waar je 1 kans hebt iedere 11 weken. Volgens mij zijn de drops van world bosses zelfs nooit aangepast en altijd 100% geweest.corset schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:29:
[...]
sinds kort 100% omdat de playerbase liep te huilen dat iets RNG was. Stel je voor dat je ergens op moet wachten
[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 24-11-2016 12:05 ]
Zullen we de world event boss mounts ook maar 100% maken? Zelfde niveau van cosmetic, en kan maar X keer per jaar.Noiz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:58:
[...]
Ja, het is niet zo vreemd dat dit 100% wordt gemaakt aangezien dit van een worldboss dropt. Een mob waar je 1 kans hebt iedere 11 weken. Volgens mij zijn de drops van world bosses zelfs nooit aangepast en altijd 100% geweest.
Als een dungeon het spel uit gaat alle transmog ook maar 100% droprate geven? Want daarna kan je het niet kirjgen.
ik snap het gezeur echt niet. Maar goed, dat is Legion so far, alles moet toegankelijker en makkelijker worden voor iedereen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Verwijderd
Ook de wens dat er meer waardering en rewards komen voor top-end PvE spelers kan ik begrijpen. Eén van de dingen die zij voorstellen lijkt mij echter onwerkbaar.
Imo zou het grootste probleem zijn dat er geen echte 'tijdsrestrictie' is. Bij andere games zoals Dota, LoL, Overwatch, etc. worden er toernooien georganiseerd. Een vaststaand aantal rondes/games en een duidelijk format met een bepaalde tijdsduur. Als je geldprijzen uit zou gaan delen omdat guilds als eerste een bepaalde kill krijgen dan werk je 24/7 spelen in de hand. En daar zou Blizzard ontzettend veel gezeik mee krijgen. Zelfs als je zou zeggen dat guilds maximaal een x nummer pogingen zouden mogen doen op een boss, of slechts een x aantal uren per dag in de raid zouden mogen verblijven, dan nog gaan ze de overige uren van de dag besteden aan het grinden van gear, etc. om de raid zo makkelijk mogelijk te maken. Ditzelfde gebeurt nu overigens ook al bij de top-end guilds maar Blizzard promoot het niet echt. Als ze geldprijzen beschikbaar zouden stellen dan denk ik dat WoW een groot probleem krijgt.1) Introduce some kind of small prize pool for top N guilds in a world, making rules pretty straightforward (you need to kill the final boss, maximum X raiders per guild, etc), this changes will attract a tons of people back to hardcore scene, to WoW as a game and will give Blizzard additional media resources and advertisement. They can even introduce some kind of pets (for example a small version of every endboss in a raid dungeon), and sell them as a crowdfunding thing (5%/10%/20% of all payments are going to prize fund) for this prizepool. All of these thing are even making more sense, considering Blizzard is trying to expand into Cybersport industry in every single game right now (seen this cool Krusher video?). Why not to make it in most successful one?
Waar ik me uiteindelijk het meest over verbaasde was het stukje onder "TOS Violation". Hierin wordt uitgelegd waarom Exorsus (en andere top-raiding guilds) de ToS wel moeten overtreden. Kortweg komt het erop neer dat het regelmatig overtreden van de ToS middels account sharing, boosting voor echt geld, e.d. noodzakelijk is omdat er geen andere manier (behalve streaming) is om geld te verdienen met het spelen van WoW. Aangezien Blizzard zelf geen noemenswaardige 'vergoeding' (in de vorm van geldprijzen o.i.d.) ter beschikking stelt aan de beste PvE spelers moeten top raiding guilds zelf vergoedingen creëren om goede spelers aan hun guild te kunnen binden.
UUUHH WAT?!? WoW is een spel. Niemand verplicht je om WoW te spelen. Nergens staat dat het spelen van WoW een baan is waar je een vergoeding voor zou moeten ontvangen. Zelfs niet als je dit op het hoogste niveau doet. Tuurlijk snap ik dat mensen graag hun geld willen verdienen met het uitvoeren van hun favoriete hobby, maar dit kun je toch niet verwachten?
Misschien word ik oud, maar ik vind deze houding uiterst dubieus. Je speelt een spel voor je plezier. Als je er op de één of andere manier geld mee kan verdienen (middels toernooien, streaming, erover vloggen, etc.) dan gun ik je dit van harte. Maar als dit niet mogelijk is, ga dan niet de maker van het spel allemaal verwijten lopen maken en de regels overtreden. Het is een voorrecht als je met je hobby je geld kunt verdienen, niet je grondrecht. Je bent vrij om te stoppen met spelen. Niemand verplicht je om te gamen.
Er zit natuurlijk wel verschil in tussen een mount die je 52x per jaar kan proberen te farmen en een worldboss die maar 4-5 keer per jaar up is, hidden artifact skins van world bosses op 100% snap ik wel, na het halen van die skin moet je ook nog eens 100 dungeons, 200WQ's en 1000 players killen voor een volledige unlock, het staat ook niet echt in vergelijking dan bijv. een destro lock 1x per dag de skin kan farmen, maar een DK bijv en een DK 1x per 11 weken. Terwijl mount / transmog kansen voor iedereen gelijk zijn.corset schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:06:
[...]
Zullen we de world event boss mounts ook maar 100% maken? Zelfde niveau van cosmetic, en kan maar X keer per jaar.
Als een dungeon het spel uit gaat alle transmog ook maar 100% droprate geven? Want daarna kan je het niet kirjgen.
ik snap het gezeur echt niet. Maar goed, dat is Legion so far, alles moet toegankelijker en makkelijker worden voor iedereen.
Persoonlijk denk ik dat ze deze hidden artifacts beter niet op world bosses kunnen stoppen, maar dat is weer een ander verhaal.
Dat probleem had ik ook tbh, is een beetje een shitty iLVL blok, want er is weinig meer waar je solo aan kan komen.marijnvtg schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:37:
Momenteel ben ik met m'n affl lock 848 (845 equipped). Gisteren avond nog even een HC en een LFR wing meegepakt, maar DPS zit daar wel in orde denk ik, voor zover het uberhaupt een maatstaf is..
Wat je wel kan doen is gebruik maken van LFG tool om Mythics en dan vooral ook M+ dungeons mee te doen. Ik had de volgende tip gekregen en dit heeft mij echt wel geholpen met gear:
Doe een Mythic, en ga vervolgens met je Keystone hoereren in de LFG Premade Dungeon afdeling.
Je kan 2 dingen doen:
Start een group:
<Dungeon Afkorting> - <Keystone Multiplier> - LF Boost
dus bijvoorbeeld MoS - +2 - LF Boost
Of join een boost group, die zijn er ook meer dan genoeg te vinden.
Vaak heb je dan een 880 group die snel een +3 wil binnenhalen, en jij krijgt ook +3 en volgende keystone.
In het begin is het even wennen, maar trust me, erg fijn.
Voordelen?
Uit ervaring kan je boost groups tot een +8 oid krijgen, daarna willen ze wel dat je zelf ook redelijk mee kan gaan [niet vaak dood en 200+ dps minimaal].
Dus mooie loot onderweg en je wekelijkse Order Hall chest krijgt een vergelijkbare reward.
Deze geeft ook meteen een maximaal gehaalde keystone -3 oid, waardoor je weer verder kan met je progression.
Al met al, redelijk goede manier om hogere loot binnen te halen en best een uitdaging ook.
Zit nu zelf op +10 gehaald, maar niet binnen timer, maar zeker geen boost meer nodig.
Niet helemaal, er zit een AK level aan.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:35:
[...]
blijkbaar wel want elke dk in de guild kreeg het. Als je een dk hebt dan zou ik zeker de world boss deze week even doen. Maakt niet uit in welke spec je speelt en bij world bosses kan je gewoon een bakkie doen.. even een paar aoe skills op de mobs en dan weer lekker verder met je koffie
Ik heb zelf 2 nu maar geen hidden skin na de kill.
De laagste op wowhead was AK4 maar dat was iemand die het zei en de andere laagste was AK5 uit zichzelf.
Dus ja of AK4 of AK5.

Op 4 probeer ik hem gewoon nog een keer te killen, dat is gelukkig deze week nog.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
boost groups kunnen inderdaad handig zijn, maar je moet wel geluk met je key hebben. DHt, CoS of Maw is vaak makkelijk tot +7/+8/+9 te vinden, maar heb je pech en krijg je een HoV +6 ergens oid, dan veel succes met het vinden van een goede boost grouppr0mpt schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:01:
[...]
Dat probleem had ik ook tbh, is een beetje een shitty iLVL blok, want er is weinig meer waar je solo aan kan komen.
Wat je wel kan doen is gebruik maken van LFG tool om Mythics en dan vooral ook M+ dungeons mee te doen. Ik had de volgende tip gekregen en dit heeft mij echt wel geholpen met gear:
Doe een Mythic, en ga vervolgens met je Keystone hoereren in de LFG Premade Dungeon afdeling.
Je kan 2 dingen doen:
Start een group:
<Dungeon Afkorting> - <Keystone Multiplier> - LF Boost
dus bijvoorbeeld MoS - +2 - LF Boost
Of join een boost group, die zijn er ook meer dan genoeg te vinden.
Vaak heb je dan een 880 group die snel een +3 wil binnenhalen, en jij krijgt ook +3 en volgende keystone.
In het begin is het even wennen, maar trust me, erg fijn.
Voordelen?
Uit ervaring kan je boost groups tot een +8 oid krijgen, daarna willen ze wel dat je zelf ook redelijk mee kan gaan [niet vaak dood en 200+ dps minimaal].
Dus mooie loot onderweg en je wekelijkse Order Hall chest krijgt een vergelijkbare reward.
Deze geeft ook meteen een maximaal gehaalde keystone -3 oid, waardoor je weer verder kan met je progression.
Al met al, redelijk goede manier om hogere loot binnen te halen en best een uitdaging ook.
Zit nu zelf op +10 gehaald, maar niet binnen timer, maar zeker geen boost meer nodig.
Verwijderd
hmm ok dat is dan wel jammer. Wapen level kan het niet zijn want mijn frost wapen is lvl1. Hoop dat je ak4 kan halen dan voordat die weg is, want dat duurt best langKadardar schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:08:
[...]
Niet helemaal, er zit een AK level aan.
Ik heb zelf 2 nu maar geen hidden skin na de kill.
De laagste op wowhead was AK4 maar dat was iemand die het zei en de andere laagste was AK5 uit zichzelf.
Dus ja of AK4 of AK5.
![]()
Op 4 probeer ik hem gewoon nog een keer te killen, dat is gelukkig deze week nog.

Tuurlijk, maar het is beter als niets.Dennism schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:08:
[...]
boost groups kunnen inderdaad handig zijn, maar je moet wel geluk met je key hebben. DHt, CoS of Maw is vaak makkelijk tot +7/+8/+9 te vinden, maar heb je pech en krijg je een HoV +6 ergens oid, dan veel succes met het vinden van een goede boost groupDe meeste goede boost groups gaan geen HoV oid doen als ze in dezelfde tijd 2x CoS / Maw of DHT kunnen boosten
En vaak genoeg vind je nog wel wat gekken hoor, want je hebt boost groups, maar je hebt ook "losse" 870+ spelers die maar al te graag content willen doen.
Ik heb persoonlijk de grootste hekel aan Vault of the Wardens.
Hierbij haal ik nooit de timer en heb 1 keer zelfs gehad dat we gestopt zijn voor het einde [de tank kende blijkbaar laatste gevecht niet en na 6 wipes was het leuk geweest]
Linksom of rechtsom, 2-3 weken later heb je je iLVL weer een goed stuk geboost
Daarnaast merk ik dat met mijn iLVL 838 nu zwaar tekort aan het komen ben met single target DPS. Mijn artifact heeft maar lvl 818 en is dus in verhouding een bottleneck.. Ik heb een 865 arti klaarliggen voor 3e slot, dus verwacht dan wel een enorme boost. Is het wapenLVL wat mij nu zo laag houdt in DPS? Ik zit rond de 120K DPS single target ofzo..
Je bedoelt je frost wapen is lvl 1 als in traits toch?Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:12:
[...]
hmm ok dat is dan wel jammer. Wapen level kan het niet zijn want mijn frost wapen is lvl1. Hoop dat je ak4 kan halen dan voordat die weg is, want dat duurt best lang
Ach morgen kan ik me AK 3 halen en dan ongeveer nog 3 dagen voor AK4, dus ik hoop het dat dat het minimale is.
Anders is het tot de volgende keer soultaker vriendjes

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Het is vaak 100% bij een bepaalde Artifact knowledge lvl, meeste classes minimaal AK lvl 4/5 hebben voor een bepaalde item kon droppen.Noiz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:58:
[...]
Ja, het is niet zo vreemd dat dit 100% wordt gemaakt aangezien dit van een worldboss dropt. Een mob waar je 1 kans hebt iedere 11 weken. Volgens mij zijn de drops van world bosses zelfs nooit aangepast en altijd 100% geweest.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Zo te horen niet alleen wapen, maar ik zou toch zeggen haal even je class quests, dat is erg makkelijk en relatief snel te doen.wrvk82 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:13:
Ik ben bezig om de derde artifact voor mijn Hunter te unlocken. Jammer dat je niet ergens je progress kan tracken. Ik heb geen idee wanneer ik er ben..
Daarnaast merk ik dat met mijn iLVL 838 nu zwaar tekort aan het komen ben met single target DPS. Mijn artifact heeft maar lvl 818 en is dus in verhouding een bottleneck.. Ik heb een 865 arti klaarliggen voor 3e slot, dus verwacht dan wel een enorme boost. Is het wapenLVL wat mij nu zo laag houdt in DPS? Ik zit rond de 120K DPS single target ofzo..
Vervolgens merk ik meer en meer Relics in WQ's met een lvl 40 per relic, dus zeker de moeite waard.
Stat prio's zijn afhankelijk van het leven gear wat je hebt.pr0mpt schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:03:
[...]
Stat prio is Mastery > Int >> Haste > Crit >> Vers voor Affliction.
Daarnaast klinkt de buff goed en had ik ook zoiets van "huh?", alleen werkt de buff zolang je UA actief is, dus ongeveer 3-4 seconden.
De stats voor de ring zijn dus deels interessant, maar ik zou daarvoor een ring met 1200 mastery voor moeten opgeven [zie profile hier ] en ik heb als Affliction Warlock alleen interrupts van Fell Hunter/Doomguard....
Ben nog aan het twijfelen en zal even met ring moeten testen op een dummy, maar heel vrolijk wordt ik er niet van.
Natuurlijk, ik moet niet zeuren, ik heb Legendary drops gehad etc., maar het gevoel van een Legendary is zeker niet meer wat het was, vroeger was het #1 BiS, nu ben ik eigenlijk aan het wachten op een goede Mythic reward met optimized stats...
Toen ik als affli lock laatst simmde was de prio voor mij: haste > int > mastery
Gezien ik wat upgrades gehad heb de laatste tijd zal ik vanavond weer eens simmen
"Don't let your dreams be memes"
Nu ben ik op zoek naar een addon die het questen/levelen vergemakkelijkt. Zoals een pijl die toont hoe je moet lopen en waar je quest doelen zijn.
Ik deed het vroeger steeds met Zygor guides maar heb geen zin meer om daarvoor te betalen...
Iemand die kan helpen?
Alvast bedankt!
Verwijderd
Jep heb er nog niets ingestoptKadardar schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:17:
[...]
Je bedoelt je frost wapen is lvl 1 als in traits toch?
Ik hou die stat waardes aan qua "belangrijk om te hebben", maar bevestig het met het "eindresultaat"Wootlock schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:04:
[...]
Stat prio's zijn afhankelijk van het leven gear wat je hebt.
Toen ik als affli lock laatst simmde was de prio voor mij: haste > int > mastery
Gezien ik wat upgrades gehad heb de laatste tijd zal ik vanavond weer eens simmen
Goal op het moment is +/- 120% mastery, 20-25% haste en 20% crit
Zit nu op 124% mastery met ongeveer 20% haste en 10% crit.
Het punt is dat als je nu dus gaat zeggen crit > haste > mast en je krijgt dus een crit/haste item, maar daarvoor offer je ineens 1200 Mastery op [bijvoorbeeld wat ik dus met mijn ring heb] dan krijg je het volgende:
Mastery dropt 10%, crit gaat met 3% omhoog en haste met 2%.
Het is dus voor mij erg kijken naar wat ik als eindresultaat wil, dus kan ik soms mix & match met gear doen.
Bepaalde items hebben primary mastery, secondary haste en ik heb vaak ook andere items met tegenovergestelde.
Daarnaast dus ook met crit en mastery en zelfs haste en crit, maar vaak vallen die weg omdat ik dan onder mijn mastery threshold kom.
Linksom rechtsom, het gaat om totaalplaatje voor mij vaak
Ik snap je punt wel, maar er zit wel een verschil tussen iets wat je constant, dagelijks of wekelijks kan farmen en iets waar je 11 weken op moet wachten. Daarnaast zijn die hidden artifact skins ook nog eens gated achter AK. Daarbij is de ene skin makkelijker te krijgen dan de ander. Fury warrior skin heb je bijvoorbeeld drops nodig van world bosses (welke 100% zijn) en een drop uit Halls of Valor (geen 100% drop) waarbij je ook nog eens eerst exalted met Valarjar moet zijn. Protection is een daily chance dat de skin up zal zijn (waarbij je ook nog eerst naar de juiste locatie moet zijn) en arms is a region wide daily chance (welke waarschijnlijk een aantal weken uit heeft gestaan).corset schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:06:
[...]
Zullen we de world event boss mounts ook maar 100% maken? Zelfde niveau van cosmetic, en kan maar X keer per jaar.
Mij maakt het persoonlijk niks uit dat hierin geen 100% drop in zit, althans, niet in de dingen die dagelijks/wekelijks gebeuren. Maar op iets dat eens per kwartaal is zou het dus zomaar een jaar kunnen duren voordat je de drop van een world boss krijgt. En dan zou je halverwege de expansion zijn en nog maar een korte tijd kan genieten van die skin.
Als dingen verdwijnen, heb je over het algemeen wel meer dan genoeg kans gehad om de dingen daarvoor te krijgen. Denk hierbij aan PvP mounts, oude Glory mounts, etc. Dit zijn wel dingen waar je dagelijks/wekelijks aan kon werken.
Je 1e zin was even een beetje verwarrend, maar ik begrijp dat je je 3e relic slot bedoelt voor je wapen i.p.v. je laatste artifact wapen. Ja, dat is inderdaad wel vervelend dat je niet echt weet hoe lang je nog te gaan hebt. Volgens mij zit er als voorlaatste stap iets in van 20 world quests en een quest voor 5 missions voor veel classes waarna je nog een laatste dungeon moet doen en wat rp daarna.wrvk82 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:13:
Ik ben bezig om de derde artifact voor mijn Hunter te unlocken. Jammer dat je niet ergens je progress kan tracken. Ik heb geen idee wanneer ik er ben..
[ Voor 22% gewijzigd door Noiz op 24-11-2016 14:23 ]
Oh I feel your painNoiz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:19:
Ik snap je punt wel, maar er zit wel een verschil tussen iets wat je constant, dagelijks of wekelijks kan farmen en iets waar je 11 weken op moet wachten. Daarnaast zijn die hidden artifact skins ook nog eens gated achter AK. Daarbij is de ene skin makkelijker te krijgen dan de ander. Fury warrior skin heb je bijvoorbeeld drops nodig van world bosses (welke 100% zijn) en een drop uit Halls of Valor (geen 100% drop) waarbij je ook nog eens eerst exalted met Valarjar moet zijn. Protection is een daily chance dat de skin up zal zijn (waarbij je ook nog eerst naar de juiste locatie moet zijn) en arms is a region wide daily chance (welke waarschijnlijk een aantal weken uit heeft gestaan).
Mij maakt het persoonlijk niks uit dat hierin geen 100% drop in zit, althans, niet in de dingen die dagelijks/wekelijks gebeuren. Maar op iets dat eens per kwartaal is zou het dus zomaar een jaar kunnen duren voordat je de drop van een world boss krijgt. En dan zou je halverwege de expansion zijn en nog maar een korte tijd kan genieten van die skin...

Ben al zéér lang naar die stomme grot aan het lopen. Warriors trekken echt aan het kortste eind met die hidden appearances.
wrvk82 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:13:
Als kleine toevoeging mocht je geen vervolg krijgen check dan of je deze quest ook afgerond hebt:Teunis schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:13:
[...]
exacte line kan niet geven maar globaal is voor elke class vrijwel hetzelfde
Op 101:
Na de 2 Followers, introductie tot missie-board, daarna 1x4h missie gevolgt door een 1x1h missie
Op 103:
Afronding van fase 1, daarna outdoor missie met 2-3 Followers als gevolg en daarna 5x 4h missie
Op 110:
Afronding van fase 2, daarna 20 WQs doen, 5x 4h missie (was 12h), en 3de class specifc requirement. (quest, item-turn in, dungeon(s) etc)
Als alle 3 quest hebt afgerond krijg je nog een quest met als resultaat je 3de relic.
[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 24-11-2016 14:45 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Dit lijst had mij ook wel goed geholpen, zo kwam ik erachter dat ik alleen nog de laatste loodjes had en vervolgens even schouders er onder en afgemaakt in 1 avondje.
De leveling info begint onderhand wel weg te zakken, is al zolang geleden dat wat gedaan gelevelt heb,
maar heb bijna 0.0 zin om er nog 1 te doen heb tijden een horde lock op 107,9 staan.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Is ook niet heel erg vreemd, volgens mij ben je op alle chars ook nog eens aan het bijhouden met emissary quests etc, dus dan is het zo'n beetje een dagtaak lijkt me.Teunis schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:50:
Ben toch niet de enige met alles op 110?
De leveling info begint onderhand wel weg te zakken, is al zolang geleden dat wat gedaan gelevelt heb,
maar heb bijna 0.0 zin om er nog 1 te doen heb tijden een horde lock op 107,9 staan.
Dat is wel wat je automatisch nastreeft zodra je toons op max level hebt; daar het een relatief simpele en snelle manier is om te gearen... En zo ontloop je PuGs...pr0mpt schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:59:
[...]
Is ook niet heel erg vreemd, volgens mij ben je op alle chars ook nog eens aan het bijhouden met emissary quests etc, dus dan is het zo'n beetje een dagtaak lijkt me.
Hi,Valdourian schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:07:
Ik heb wow vandaag nog eens opnieuw gedownload maar ben vorige keer blijven steken op level 103.
Nu ben ik op zoek naar een addon die het questen/levelen vergemakkelijkt. Zoals een pijl die toont hoe je moet lopen en waar je quest doelen zijn.
Ik deed het vroeger steeds met Zygor guides maar heb geen zin meer om daarvoor te betalen...
Iemand die kan helpen?
Alvast bedankt!
Nadat ik mijn main had geleveld en tijdens het lvlen ook alle cinematics had gekeken had ik ook gewoon meer zin om mijzelf er doorheen te boosten. Daarvoor gebruikte ik Conslegion: https://mods.curse.com/addons/wow/conslegion
Deze geeft een pijl aan, auto accept en voltooid quest na het klikken op een NPC. Heel handig en makkelijk om in te stellen..
Pas wel op met Sims en test ook alles in game voordat je zaken gaat aanpassen. Sims zijn nog steeds vrij slecht in alles dat niet Patchwork is en bijna geen enkel gevecht lijkt daar nog op. Ook schijnen nog steeds niet alle trinket proc's / legendary effecten bijv. even goed gesimmed te worden, waardoor je soms vreemde resultaten krijgt.Wootlock schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:04:
[...]
Stat prio's zijn afhankelijk van het leven gear wat je hebt.
Sims zijn momenteel in Legion imho een goed beginpunt, maar nog zeker niet op het niveau dat ze vroeger soms haalden qua correctheid.
Ik vertrouw een sim van 25000 runs op HecticAddCleave nog steeds meer dan prospeler#1337 die zijn 'scales' based op zijn 10-tallen, 100-tallen target dummie hits of 10-tallen raids .. Met zijn eigen gear.Dennism schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:09:
[...]
Pas wel op met Sims en test ook alles in game voordat je zaken gaat aanpassen. Sims zijn nog steeds vrij slecht in alles dat niet Patchwork is en bijna geen enkel gevecht lijkt daar nog op. Ook schijnen nog steeds niet alle trinket proc's / legendary effecten bijv. even goed gesimmed te worden, waardoor je soms vreemde resultaten krijgt.
Sims zijn momenteel in Legion imho een goed beginpunt, maar nog zeker niet op het niveau dat ze vroeger soms haalden qua correctheid.
Sowieso gezien je daar ook weer totaal andere dingen tegen komt (De ene Holy pal zegt Int>Crit>Vers en de andere zegt Int>Crit>Mast) ..
Het voorbeeld van Protection Paladin
Icy Veins zegt:
Haste > Vers > Mastery > Crit (waar de hell zijn armor, stamina en strength?)
Noxxic (puur als voorbeeld) zegt:
Stamina > Haste > Versatility > Mastery > Crit > Strength (Waar de hell is armor?)
Verder wordt het al snel lastig online sources te vinden.
Ik zelf hanteer deze twee (een is rondom DTPS verlagen en de andere is een TMI scale):
Armor > Stamina > Leech > Haste > Versa > Mastery ~= Crit > Strength (TMI)
Armor > Mastery > Haste > Versa > Crit > Strength > Leech =~ Stamina (DTPS)
Leech zit er bij mij tussen omdat ik momenteel een Leech item bezit.
Ik ben van plan om er ook avoidance bij te smijten als ik ooit een item ermee krijg.
Zoals je ziet lijkt mijn TMI scale (prio beter gezegd) erg op wat noxxic en icy aanbevelen.
Wil je echter ook rekening houden met DTPS en je dmg intake verlagen, is het belangrijk om ook te weten wat je DTPS waardes zijn. Als een items -2% TMI en +26% DTPS leverd, dan wil ik dat weten.
Not to mention dat ze bij zowel noxxic en icy armor buiten beschouwing laten, en icy stamina niet meeneemt.
[ Voor 37% gewijzigd door Darkfreak op 24-11-2016 16:52 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
En daarom moet je ook simmen en zelf testen om deze resultaten te bevestigen, ik heb bijv. talloze voorbeelden gezien waar de Sim zegt doe dit qua stat prio en deze bijv op fight A gelijk heeft, en je daar dus inderdaad DPS wint, maar op fight B en C je dps verliest (en soms zelfs fors). Maar ook bijv. Simcraft resultaten zijn afhankelijk van de theorycrafters erachter, zit op Simcraft voor jouw class / spec een van de beste theorycrafters kan je geluk hebben en is de sim voor jouw class / spec redelijk goed tot erg goed. Heb je pech en is er voor jouw class geen top theorycrafter die de simcraft templates voor jouw class / spec niet volledig optimaliseert dan kan het maar zo zijn dat de resultaten niet optimaal zijn.Darkfreak schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:35:
[...]
Ik vertrouw een sim van 25000 runs op HecticAddCleave nog steeds meer dan prospeler#1337 die zijn 'scales' based op zijn 10-tallen, 100-tallen target dummie hits of 10-tallen raids .. Met zijn eigen gear.
Sowieso gezien je daar ook weer totaal andere dingen tegen komt (De ene Holy pal zegt Int>Crit>Vers en de andere zegt Int>Crit>Mast) ..
Maar zelfs als je kijkt tussen misschien de 2 beste sims van het moment (simcraft en de MrRobot Simulator) kom je ook tussen die 2 soms zeer verschillende resultaten tegen wanneer je dezelfde gear simmed.
Maar ook bijv. Hectic addcleave gaat er (voor zover ik weet) vanuit dat er permanent X aantal adds stacked op de boss staan., wat natuurlijk in bijna geen enkel gevecht zo is. Verder wordt er bijv. geen rekening gehouden met gespreide adds die ook gecleaved moeten / kunnen worden (denk bijv. aan Il'Gynoth of Dragons of Odyn).
Volgens mij speelt die stat prio bij pala's inderdaad, en volgens mij (ik speel geen pala, dus van horen zeggen), ligt het er aan wat je healed, en wat je positie is en wat de positie van je beacon targets is. Wat ik begrijp is dat wanneer je altijd een groepje spelers in korte range kan hebben je mastery healing belangrijk wordt, maar dat wanneer er veel verspreid wordt de mastery minder effectief is waardoor versatility de overhand krijgt. Veel zal daar dus afhangen van de boss, de gebruikte tactiek en mogelijk ook raidcomp e.d. waardoor als ik het goed begrijp Int > Crit > Vers de veilige gear optie is, Maar Int > Crit > Mastery wanneer er tactisch rekening mee gehouden wordt (en dit qua abilities ook mogelijk is) beter kan zijn.
Al met al zijn sims echt goede tools, maar blijft imho praktijk tegen met je eigen character net zo belangrijk.
Klopt basicly wat je zegt.
HecticAddCleave is een klein beetje te vergelijken met b.v. Dragons of Nightmare (De draak die 2 aads spawned) en b.v. Xavius P1.
Maar HecticAddCleave, en ook HeavyMovement, Beastlord en HelterSkelter zijn allen sims die een redelijk goed gemiddelde kunnen weergeven dat bruikbaar is (ik run ze dan ook meestal door elkaar om te kijken of er geen al te grote afwijkingen zijn in de scales, en pas vervolgens mijn eigen judgment toe).
@ Holydin:
Wat je zegt klopt. Beacon+positioning favored mastery boven versa.
Maar vrijwel alle gevechten die niet Guarm zijn bevatten bijna constante movement, waardoor het bijna altijd Versa>Mastery is naar mijn mening.
De bottomline is denk ik dat je niets 100% moet vertrouwen.
En ik ben dan nog van mening dat je één priority, opgegeven door één speler genaamd leetspeler#1337 , net iets minder moet vertrouwen dan een priority die je krijgt uit een eigen gerunde sim.
En tot slot wel bij alles je eigen kennis en ervaring toevoegen (of die van verschillende spelers).
Wat je bijvoorbeeld ook niet altijd (om Holydin als voorbeeld te pakken) ziet is dat je rekening moet houden met softcaps. Bij Holydin wil je crit stacken tot je Holy Shock een 100% crit chance heeft. Zodra je dat punt bereikt wil jij je crit op dat peil houden, en worden andere stats ineens belangrijker.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-11-2016 17:35 ]
Ja, maar event bosses zoals Valentein, Halloween, Brewfest e.d. zijn precies hetzelfde probleem. Alleen daar hoor je niemand over dat het 100% moet zijn.Noiz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:19:
[...]
Ik snap je punt wel, maar er zit wel een verschil tussen iets wat je constant, dagelijks of wekelijks kan farmen en iets waar je 11 weken op moet wachten. Daarnaast zijn die hidden artifact skins ook nog eens gated achter AK. Daarbij is de ene skin makkelijker te krijgen dan de ander. Fury warrior skin heb je bijvoorbeeld drops nodig van world bosses (welke 100% zijn) en een drop uit Halls of Valor (geen 100% drop) waarbij je ook nog eens eerst exalted met Valarjar moet zijn. Protection is een daily chance dat de skin up zal zijn (waarbij je ook nog eerst naar de juiste locatie moet zijn) en arms is a region wide daily chance (welke waarschijnlijk een aantal weken uit heeft gestaan).
Mij maakt het persoonlijk niks uit dat hierin geen 100% drop in zit, althans, niet in de dingen die dagelijks/wekelijks gebeuren. Maar op iets dat eens per kwartaal is zou het dus zomaar een jaar kunnen duren voordat je de drop van een world boss krijgt. En dan zou je halverwege de expansion zijn en nog maar een korte tijd kan genieten van die skin.
Als dingen verdwijnen, heb je over het algemeen wel meer dan genoeg kans gehad om de dingen daarvoor te krijgen. Denk hierbij aan PvP mounts, oude Glory mounts, etc. Dit zijn wel dingen waar je dagelijks/wekelijks aan kon werken.
Sorry, maar ik vind het nog steeds een onzin redenatie. "Nee, ik moet soms geduld hebben, help! dat kan toch niet! hoe durven ze"
ik moet 3 warlocks hebben om een boss te summonen, die dan een minieme kans heeft de artifact look te droppen. Bij wie moet ik zijn om het >50% te maken? Want blijkbaar gaat het zo makkelijk
Verwijderd
http://eu.battle.net/wow/...agtheridon/Miodean/simple
Hoor graag van jullie.
Je hebt het dus over een jaarlijks terugkerend iets, ongeacht de expansion, wat je 14 dagen lang iedere dag kan doencorset schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:15:
[...]
Ja, maar event bosses zoals Valentein, Halloween, Brewfest e.d. zijn precies hetzelfde probleem. Alleen daar hoor je niemand over dat het 100% moet zijn.
Sorry, maar ik vind het nog steeds een onzin redenatie. "Nee, ik moet soms geduld hebben, help! dat kan toch niet! hoe durven ze"
ik moet 3 warlocks hebben om een boss te summonen, die dan een minieme kans heeft de artifact look te droppen. Bij wie moet ik zijn om het >50% te maken? Want blijkbaar gaat het zo makkelijk
tegenover
Iets dat 1,5-2 jaar relevant zal zijn (en daarna ook gaat verdwijnen) en waar je met world bosses 4 keer per jaar een kans zou hebben.
Dat heeft dan niks meer met geduld te maken in mijn ogen.
Tja, wat valt er te zeggen. Itemlevel > stats over het algemeen als tank zijnde. Bij gelijkwaardig ilvl haste (tot 30%) > mastery. Enige wat ik over je gear kan zeggen is dat je het moet enchanten en gemmenVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:43:
De afgelopen periode heb ik mij kapot geïrriteerd aan mijn Warrior Fury Spec. Om deze reden heb ik een complete omzwaai gemaakt richting Protection (Tank). Zouden jullie me van feedback kunnen voorzien op mijn bestaande gear, aandachtspunten etc. (behalve op mijn artifact weapon, hier ben ik nog op zoek naar relics)
http://eu.battle.net/wow/...agtheridon/Miodean/simple
Hoor graag van jullie.
[ Voor 31% gewijzigd door Noiz op 25-11-2016 09:01 ]
Teach me, master!Carthrax schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:56:
Blijkbaar helpt zeuren over legendaries want zat ik er gisteren nog over te miepen kreeg ik bij de World Boss op mijn ret paladin ineens Liadrin's Fury Unleashed. Een leuke meevaller dus. Maar ja dit moedigt dus aan om nog meer te gaan zeuren
Tot nu toe nog steeds maar 1 legendary die in m'n bags ligt weg te rotten. Ik moet toch maar eens als frost of arcane gaan spelen, dan is ie nog wel nuttig denk ik
/einde rant om ook een legendary af te dwingen
Er is een add-on die alle qeusts automatisch accept en complete enzo.. maar geen idee hoe die heet.Valdourian schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:07:
Ik heb wow vandaag nog eens opnieuw gedownload maar ben vorige keer blijven steken op level 103.
Iemand die kan helpen?
Alvast bedankt!
wat je op 110 kan gebruiken is world qeust finder, iets in die richting.
Zodra je een gebied in gaat waar je een WQ hebt, dan krijg je pop-up of je een group wilt zoeken voor die qeust. die qeued je dan automatisch voor groepen en dat helpt enorm kan ik vertellen!
Ik heb al eens gepraat met de persoon die raids organiseert of er ook iets geregeld kan worden voor de wat minder gegearde spelers onder ons zodat we door Emerald Nightmare geleid kunnen worden. Maar dat schijnt dan weer teveel moeite zijn. Ze willen best een Shaman in hun raid team hebben, maar dan heb ik wel een ilvl van 850+ nodig voor heroic EN en ToV. En dat moet ik dan maar zelf voor elkaar zien te krijgen.
Beetje jammer dat de guild kennelijk kant-en-klare spelers wil hebben die meteen mee kunnen en geen moeite wil steken in de guild members die ook willen raiden maar nog niet helemaal mee kunnen komen.
Dugi is een gratis alternatief voor Zygor. Heeft vergelijkbare functionalteit.Valdourian schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:07:
Iemand die kan helpen?
Alvast bedankt!
Aan de andere kant, is gearen wel weer makkelijker geworden zonder guild / hulp.Xanthian schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:32:
Ik ga denk ik maar eens een andere guild zoeken. Telkens als ik wat dingen samen wil doen, zoals dungeons of oude raids reageert er niemand.
Ik heb al eens gepraat met de persoon die raids organiseert of er ook iets geregeld kan worden voor de wat minder gegearde spelers onder ons zodat we door Emerald Nightmare geleid kunnen worden. Maar dat schijnt dan weer teveel moeite zijn. Ze willen best een Shaman in hun raid team hebben, maar dan heb ik wel een ilvl van 850+ nodig voor heroic EN en ToV. En dat moet ik dan maar zelf voor elkaar zien te krijgen.
Beetje jammer dat de guild kennelijk kant-en-klare spelers wil hebben die meteen mee kunnen en geen moeite wil steken in de guild members die ook willen raiden maar nog niet helemaal mee kunnen komen.
Heb een verse Shaman, die is nu ilvl 840 zonder moeite of mythic dungeons en moet mijn 3de relic slot nog openen. 3de relic slot zal (heb een 840 in bag klaar liggen) zeker zo'n 5 ilvl's geven.
En gear heb ik voornamelijk van World Quests, en world boss drop.
850 is eigenlijk best reëel om te vragen voor Emerald Nightmare HC, dat doen wij ook.
Afhankelijk van de groep zelf kan het lager mochten ze genoeg carry dps hebben.
ps. correcte stats komt later wel, ze kijken toch eerst naar ilvl als grens om mee te mogen.
Dat ze geen dungeons doen is dan wel weer jammer.
Mythic +2 / +3 chest runs zou makkelijk kunnen met een guild groep.
3 chest run op +2 geeft +4 gear en werkt goed voor je Legendary bad luck meter op te vullen.
Niet te vergeten karazhan, maar ja als de guild je daar ook niet voor meeneemt dan wellicht wel tijd om verder te kijken.
[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 25-11-2016 10:47 ]
Aan de andere kant kan je jezelf afvragen, wat de moeite is om een guildie mee te nemen op een EN normal run. Je blaast sowieso door de content heen. En zelfs als je geen upgrades er meer van kan krijgen, dan is het handig om een run te doen, aangezien het de kans vergroot op het verkrijgen van een legendary. En als ze een Shaman erbij willen hebben, doe die run, pass alle gear door naar de Shaman die hij kan gebruiken en hij is in 1 run gegeared.Derr_Hans schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:41:
[...]
Aan de andere kant, is gearen wel weer makkelijker geworden zonder guild / hulp.
Heb een verse Shaman, die is nu ilvl 840 zonder moeite of mythic dungeons en moet mijn 3de relic slot nog openen. 3de relic slot zal (heb een 840 in bag klaar liggen) zeker zo'n 5 ilvl's geven.
En gear heb ik voornamelijk van World Quests, en world boss drop.
850 is eigenlijk best reëel om te vragen voor Emerald Nightmare HC, dat doen wij ook.
Afhankelijk van de groep zelf kan het lager mochten ze genoeg carry dps hebben.
Dat ze geen dungeons doen is dan wel weer jammer.
Mythic +2 / +3 chest runs zou makkelijk kunnen met een guild groep.
Wij doen ook nog EN Norm, ook al is het iets waar we met onze mains niks meer van kunnen krijgen. Mensen die met hun main al 2 legendaries hebben, kunnen op hun alts komen en voor de rest nemen we wat socials mee, of mensen die nog niet geared genoeg zijn om EN HC of ToV te runnen.
In mijn vorige guild was er ook zo één die de moeite nam om andere guild members de encounters te leren. Die zei waar je moest staan, wat je moest doen. Waar je op moet letten. Dat was echt super leerzaam.
Maar goed, ik kijk het nog wel aan. Ik zit bijna op ilvl 830 aan het eind van de week kan ik wel richting de 840 zitten. Karazhan had ik nog niet aan gedacht, dat zal ik ook eens even vragen.
Natuurlijk, alt runs EN Normal werkt ook, maar moet er wel animo voor zijn.thundermo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:49:
[...]
Aan de andere kant kan je jezelf afvragen, wat de moeite is om een guildie mee te nemen op een EN normal run. Je blaast sowieso door de content heen. En zelfs als je geen upgrades er meer van kan krijgen, dan is het handig om een run te doen, aangezien het de kans vergroot op het verkrijgen van een legendary. En als ze een Shaman erbij willen hebben, doe die run, pass alle gear door naar de Shaman die hij kan gebruiken en hij is in 1 run gegeared.
Wij doen ook nog EN Norm, ook al is het iets waar we met onze mains niks meer van kunnen krijgen. Mensen die met hun main al 2 legendaries hebben, kunnen op hun alts komen en voor de rest nemen we wat socials mee, of mensen die nog niet geared genoeg zijn om EN HC of ToV te runnen.
Ik ken zijn guild niet, dus geen idee of daar dus intresse voor is.
Weet ook niet wat zijn intentie is, af en toe mee doen of gewoon zo vaak mogelijk mee raiden.
Als het voor af en toe is dan gaan ze niet echt runs doen om gear te geven voor iemand die af en toe raid.
Wij doen geen EN Normal meer, en alt runs ook niet, inplaats daar van worden er karazhan runs georganiseerd voor de mensen die main wisselen of gear nodig hebben en kan me voorstellen dat er meerdere guild zijn doe geen EN normal meer doen gezien het feit dat gear snel en makkelijker te krijgen is zonder Normal raid.
Mochten ze 850 hebben kunnen ze mee met EN HC.
Het is niet dat wij echt alt runs doen. Als je een alt hebt die mee kan, en je main heeft al 2 legendaries, dan kan je de alt meenemen. Ook voor gearen van mensen die hun main omgooien (ik bijvoorbeeld) is het handiger om dit via een raid te doen (vanwege de grotere pool aan loot sharing items) dan via een dungeon (zeker 1 die je alleen kan runnen met een weekly lock-out). Of je moet die persoon willen gearen via wat m+ runs, aangezien je dan een farm avondje kan houden met een groep.Derr_Hans schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:59:
[...]
Wij doen geen EN Normal meer, en alt runs ook niet, inplaats daar van worden er karazhan runs georganiseerd voor de mensen die main wisselen of gear nodig hebben en kan me voorstellen dat er meerdere guild zijn doe geen EN normal meer doen gezien het feit dat gear snel en makkelijker te krijgen is zonder Normal raid.
Ik wil regelmatig raiden met het vaste groepje omdat deze guild voor mij tenminste de juist dagen heeft. (n.l. niet op woensdag), zoveel andere guilds raiden namelijk wel op woensdag wat voor mij een probleem is.Derr_Hans schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:59:
[...]
Natuurlijk, alt runs EN Normal werkt ook, maar moet er wel animo voor zijn.
Ik ken zijn guild niet, dus geen idee of daar dus intresse voor is.
Weet ook niet wat zijn intentie is, af en toe mee doen of gewoon zo vaak mogelijk mee raiden.
Als het voor af en toe is dan gaan ze niet echt runs doen om gear te geven voor iemand die af en toe raid.
Met die intentie, zou ik persoon niet moeilijk doen als guildleader (ooit geweest voor 6 jaar) en gewoon een keer een avondje plannen en wat mythic +2 / +3 farm runs doen.Xanthian schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:10:
[...]
Ik wil regelmatig raiden met het vaste groepje omdat deze guild voor mij tenminste de juist dagen heeft. (n.l. niet op woensdag), zoveel andere guilds raiden namelijk wel op woensdag wat voor mij een probleem is.
Als je er een raider mee kan krijgen en je kan een shaman gebruiken zoals hij aangeeft dan snap ik niet wat er lastig aan is.
Wat een onzin zeg, ik heb binnen een week een druid op 855 gegeared en dat is alleen maar beetje WQ en heroics doen, dan heb ik het niet eens over items craften.Xanthian schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:32:
Ik ga denk ik maar eens een andere guild zoeken. Telkens als ik wat dingen samen wil doen, zoals dungeons of oude raids reageert er niemand.
Als jij geen ene donder doet aan het gearen van je character waarom zou je guild je dan meenemen ?
Als je enkel world quests en LFR doet, en zwaar ongelukkig bent en nauwelijks WF of TF upgrades krijgt, is het nog steeds makkelijk om 850 ilvl te halen als je dagelijks speelt ..Xanthian schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:32:
Pak de dungeon finder erbij en doe wat Mythic+2 waar ze 840 ilvl vragen en je hebt 850-855 ilvl in no-time.
Je kunt niet van een guild (die progress doet) verwachten dat ze nu (het punt waarop de meeste guilds guilds ToV HC in gaan) nog EN Normal runs gaan doen..
Wij merken dit bij ons nu ook. Wij zijn geen hardcore guild. We raiden 2x wekelijks met een 2e sub-groep die op vrijdagen raid. Die tweede groep bestaat uit mensen die of de skill of de gear niet hebben voor progress raids. En zelfs die mensen beginnen genoeg te krijgen en willen EN Normal niet meer in.
Maar niemand van de core raiders en van de 2e groep wil meer EN Normal in.
Daarbij zou ik ook verwachten dat iemand in staat moet zijn 850 te bereiken zonder gecarried te worden door 9+ andere mensen om dat te behalen. Kun/wil je dat niet ben je inderdaad mss beter af in een social guild of als LFR-bezoeker.
Klinkt heel erg grof, en mijn excuses bij voorbaat als jij je hierdoor aangevallen voelt.
Maar dat is hoe ik het als officer en RL van een casual raiding guild bekijk
Redelijk mee eens. Vorige week dinsdag level 110 geworden op m'n dh, gisteravond ilvl 864 gehaald, zonder enige raid gedaan te hebben (behalve 1x EN lfr). Gear met name uit mythics en WQs. De addon personal loot helper is aan te raden omdat veel mensen de loot van mythics niet meer nodig hebben en je dan aan hen de drops kunt vragen (als ze het al niet zelf aanbieden).Terence(x) schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:39:
[...]
Wat een onzin zeg, ik heb binnen een week een druid op 855 gegeared en dat is alleen maar beetje WQ en heroics doen, dan heb ik het niet eens over items craften.
Als jij geen ene donder doet aan het gearen van je character waarom zou je guild je dan meenemen ?
Same here, ik ga vanavond met een Druid beginnen.RustStorm schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:08:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit: ik heb zin om te WoWen! O_o omg! nog even de werkdag door komen...
Mijn Holy Pala is an sich goed, maar in 5-man content vanaf M+5/6 heb ik telkens het idee geen echt antwoord te hebben op group damage en zeker de bursts. LoD is prima wanneer je een melee setup runt, verder is de mechanic erachter gewoon niet handig. Ik begrijp wel waar ze vandaan komen met class fantasy, maar in de realiteit is het meestal niet zo dat je alleen 3 melee DPS runt of ranged op jou stacked. Niet veel meer keus dus dan Wings en/of Avenger en spot healen.
Daarnaast mis ik echt een oh-shit cooldown zoals HTT, SP link of Tranq. Aura Mastery, Holy Avenger en Wings zijn dat niet.
Holydin zeker niet slecht, maar ik ben op zoek naar meer controle. Benieuwd of RDruid dat kan zijn. Heb ook nog wel een RShaman, maar ik vind Shaman class fantasy zo tegenstaan. Je weet wel, over die grote vochtige grot...
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-11-2016 15:08 ]
Ik had in guides gelezen dat raiden gewoon een goed idee is zodra je de gear ervoor hebt. Bovendien zou het ook helpen mij wat ervaring op te doen.
Dit weekend ga ik gewoon door met gearen en hopelijk kom ik dan in de buurt van die 850. Als dat echt zo snel gaat als jullie beweren moet dat dan wel lukken. Maar dan nog heb kom ik met 0 ervaring de raid in wat wel een beetje vervelend is.
De ervaring in "de raid" is willingness om te luisteren en leren.Xanthian schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:33:
Kritiek kan ik wel hebben, maak je daar maar geen zorgen om.
Ik had in guides gelezen dat raiden gewoon een goed idee is zodra je de gear ervoor hebt. Bovendien zou het ook helpen mij wat ervaring op te doen.
Dit weekend ga ik gewoon door met gearen en hopelijk kom ik dan in de buurt van die 850. Als dat echt zo snel gaat als jullie beweren moet dat dan wel lukken. Maar dan nog heb kom ik met 0 ervaring de raid in wat wel een beetje vervelend is.
Ideaal gezien om ook even voorwerk te doen, dus filmpje kijken/guide lezen.
Meer als dat is er eigenlijk niet nodig, het is vaak grotere schaal, maar niet rocket science tbh.
Als iemand je mee neemt op een raid, progression of niet, dan weten ze vaak ook wel dat je soms 1-2 tries moet wennen.
Raiden is echt niet zo'n mythisch wezen oid, het is een 20 man dungeon
Vanaf scratch?Kaap schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:02:
[...]
Same here, ik ga vanavond met een Druid beginnen.
ALs je er voor zorgt dat je je ingelezen hebt in de betreffende bossfights en mogelijk wat filmpjes er van hebt gezien, dan heb je je uitstekend voorbereid. Daarna is het vooral oefening baart kunst.Xanthian schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:33:
[ Voor 49% gewijzigd door RustStorm op 25-11-2016 15:40 ]
In de druid class hall ben je alleen maar aan t rondrennen op welk plekje je nou weer moet zijn om je ding te doen, alles ligt daar veel te ver uit elkaar. Wat dat betreft is de shaman class hall prima.Kaap schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:02:
[...]
Same here, ik ga vanavond met een Druid beginnen.
Mijn Holy Pala is an sich goed, maar in 5-man content vanaf M+5/6 heb ik telkens het idee geen echt antwoord te hebben op group damage en zeker de bursts. LoD is prima wanneer je een melee setup runt, verder is de mechanic erachter gewoon niet handig. Ik begrijp wel waar ze vandaan komen met class fantasy, maar in de realiteit is het meestal niet zo dat je alleen 3 melee DPS runt of ranged op jou stacked. Niet veel meer keus dus dan Wings en/of Avenger en spot healen.
Daarnaast mis ik echt een oh-shit cooldown zoals HTT, SP link of Tranq. Aura Mastery, Holy Avenger en Wings zijn dat niet.
Holydin zeker niet slecht, maar ik ben op zoek naar meer controle. Benieuwd of RDruid dat kan zijn. Heb ook nog wel een RShaman, maar ik vind Shaman class fantasy zo tegenstaan. Je weet wel, over die grote vochtige grot...
Verwijderd
Grappig hoe iedereen de classes verschillend ervaart. Ik speel namelijk holy paladin en resto druid en als het om controle gaat vind ik holy pala dus zoveel fijner spelen.Kaap schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:02:
[...]
Met druid heb je een 'amazing oh shit group heal' in de vorm van Tranquility (on the move met trait) maar dat is het wel zo'n beetje. Juist volledige melee groups zijn fijn om te healen met de combinatie Efflorescene en Spring Blossoms. Druid healing is voor de rest met name hots up houden en weten wanneer de group dmg komt voor Wild Growth. Meer anticiperend dan reagerend healen. Leuke pro's van resto druid: Even kunnen tanken als je de Guardian Affinity talent kiest. Rebirth is altijd nuttig (alhowel het regelmatig voorkomt dat mensen hun CR niet accepteren omdat ze meteen na het doodgaan naar de wc zijn gegaan oid.
Mijn Paladin vind ik echt heerlijk in met name 5 man M+. De combinatie Beacon of Virtue + Holy Prism aangevuld met andere instant cast heals betekent dat je de groep vrijwel iedere 20 seconden van 30% naar full kan healen binnen 3-4 seconden. LoH is echt goddelijk en BoP/BoF/BoS hebben ook zeker hun nut. Bij de druid heb ik vaker dat ik denk "Oh shit ik loop achter qua heals en wat moet ik nu?" dan bij mijn Pala.
Wat healing betreft is het voor mij qua fun Holy Paladin > Resto Druid, qua effectiviteit vind ik ze beide even goed. Voor solo play vind ik druid leuker.
Voor het eerste gevoel van raiden kun je EN in LFR doen. De basis van de fights blijft grotendeels hetzelfde. Er komen wellicht wat zaken bij op hogere difficulties, daar kun je je op inlezen, movies voor kijken en tips van je ervaren raiding collega's vragen.Xanthian schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:33:
Ik heb gewoon te vaak ik heals spam als een mofo i.c.m. BoVirtue, maar players toch doodgaan doordat ik ze er niet snel uit weet te pompen. Oftewel, mijn heals pompen niet harder HPS dan dat damage inc.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:35:
[...]
Grappig hoe iedereen de classes verschillend ervaart. Ik speel namelijk holy paladin en resto druid en als het om controle gaat vind ik holy pala dus zoveel fijner spelen.
Mijn Paladin vind ik echt heerlijk in met name 5 man M+. De combinatie Beacon of Virtue + Holy Prism aangevuld met andere instant cast heals betekent dat je de groep vrijwel iedere 20 seconden van 30% naar full kan healen binnen 3-4 seconden. LoH is echt goddelijk en BoP/BoF/BoS hebben ook zeker hun nut.
Klinkt meer als een avoid aoe on Floor/stun/interrupt/gebruik cd's ding dan eerlijk gezegdKaap schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:30:
[...]
Ik heb gewoon te vaak ik heals spam als een mofo i.c.m. BoVirtue, maar players toch doodgaan doordat ik ze er niet snel uit weet te pompen. Oftewel, mijn heals pompen niet harder HPS dan dat damage inc.
De 2 tanks waar ik mee speel zijn het probleem niet, DK en DH. Het is dan meestal dps die veel dmg krijgen en ik moeite heb om die up te houden.mpra schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:34:
[...]
Klinkt meer als een avoid aoe on Floor/stun/interrupt/gebruik cd's ding dan eerlijk gezegdHet verschil tussen goeie en slechte dps/tank in deze zaken is enorm te merken als healer.
Verwijderd
Tja, avoidable damage is avoidable damage. Als dps de damage niet ontwijkt of interrupt maakt het niet zoveel uit welke healer je speelt. Juist op de druid vind ik het lastig om mensen in M+ overeind te houden die niet weten hoe ze dmg moeten voorkomen. De hots tikken niet hard genoeg. En als de dps te dom is om incoming dmg te ontwijken en/of te interrupten dan zijn ze meestal ook niet slim genoeg om in je Efflorescene te gaan staan (of in ieder geval te dippen als je Spring Blossoms gebruikt.) Je kunt dan één van de andere talents kiezen maar dan ben je of nog meer hots aan het runnen (en je doet al bijna niets anders) of je bent als een holy pala aan het spammen.Kaap schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:30:
[...]
Ik heb gewoon te vaak ik heals spam als een mofo i.c.m. BoVirtue, maar players toch doodgaan doordat ik ze er niet snel uit weet te pompen. Oftewel, mijn heals pompen niet harder HPS dan dat damage inc.
Ik reageer wel eens in M+ als mensen amper/niet interrupten, meerdere keren geraakt worden door avoidable dmg en dan zeggen: "WTF HEALZ!?!" met: "Sorry, I can only cleanse magic, disease and poison. Can't dispel ignorance or make your character interrupt. I wish I could but I gues Blizzard wants you to actually participate in the game."
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2016 22:59 ]
Zoals misschien een bekend probleem:
2 jaar gestopt, nu wel weer wat spelen, maar ik ken niemand meer... Ben uiteraard bereid om te transferren - is er ergens een plek voor een pve-pvp hpala van rond de 30?
Als je toon leven 30 is dan zou ik niet eens de moeite nemen om te transferren, maar lekker een nieuwe toon beginnen. Je bent zo level 30 en op die manier speel je weer even lekker in en wen je aan de wijzigingen die zijn doorgevoerd sinds je stoppen.jwissels schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 00:00:
Hey allen -
Zoals misschien een bekend probleem:
2 jaar gestopt, nu wel weer wat spelen, maar ik ken niemand meer... Ben uiteraard bereid om te transferren - is er ergens een plek voor een pve-pvp hpala van rond de 30?
Ter info, ben een Mage Frost. Op level 102 koos ik voor de Arcane quest, maar ik haat die chain, dus ik wil nu Fire artifact halen.
Kan ik nu de Arcane quest cancellen?
Je kunt alle drie de artifacts halen, je hoeft dus geen quest te cancelen. Ca 30 min werk per artifact.Ryur schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:42:
Is het mogelijk als je al aan je tweede artifact quest bent begonnen om deze volledig te cancelen en nog een nieuwe te kiezen?
Ter info, ben een Mage Frost. Op level 102 koos ik voor de Arcane quest, maar ik haat die chain, dus ik wil nu Fire artifact halen.
Kan ik nu de Arcane quest cancellen?
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Maar ik WIL gewoon niet mijn Arcane Artifact halen, ga gewoon steeds doodSn3gG3l schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:54:
[...]
Je kunt alle drie de artifacts halen, je hoeft dus geen quest te cancelen. Ca 30 min werk per artifact.
Het is wel aan te raden om ze voor 110 te doen in verband met scaling. NIemand zal je echter verplichten om de arcane artifact te halen.Ryur schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:55:
[...]
Maar ik WIL gewoon niet mijn Arcane Artifact halen, ga gewoon steeds dood
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Maar mijn vraag blijft staan: ben wel begonnen met de Arcane artifact. Is het mogelijk om deze te cancellen (ik heb de quest verwijderd, maar krijg niet een nieuwe quest) zodat ik eerst mijn Fire kan halen en dan later mijn Arcane quest?Sn3gG3l schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:56:
[...]
Het is wel aan te raden om ze voor 110 te doen in verband met scaling. NIemand zal je echter verplichten om de arcane artifact te halen.
Naar je Order Hall gaan, met NPC praten en aangeven dat je een ander artifact wilt kiezen.Ryur schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:02:
[...]
Maar mijn vraag blijft staan: ben wel begonnen met de Arcane artifact. Is het mogelijk om deze te cancellen (ik heb de quest verwijderd, maar krijg niet een nieuwe quest) zodat ik eerst mijn Fire kan halen en dan later mijn Arcane quest?
Een gratis trial blijkbaar, maar hoelang of hoever blijft deze trial werken voor je er moet voor betalen?thundermo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:40:
[...]
Dugi is een gratis alternatief voor Zygor. Heeft vergelijkbare functionalteit.
Aan de ene kant klote inderdaad, aan de andere kant ook wel begrijpelijk. Ik ken natuurlijk jullie guild niet, maar ik speel sinds April 2005 WoW en hoe vaak ik al niet lui gegeared heb die aangaven te wilen raiden maar na een paar raids weer stopten want het kost toch te veel tijd, of insert whatever andere reden dat ik ook niet altijd sta te springen om een nieuwe speler te gearen die ik eigenlijk niet goed ken. Als jij bijv. al 6 jaar in die guild zit, alle vorige tiers in de diverse xpacs met ze geraid hebt en nu toevallig wat achter loopt zou ik het raar vinden als ze je niet willen helpen, ben je echter net nieuw in de guild dan kan ik het wel begrijpen wanneer ze in het verleden ook van dat soort zaken meegemaakt hebben, maakt het niet minder klote trouwens.Xanthian schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:32:
Gearen gaat trouwens momenteel echt super snel, 850 is echt niet lastig te halen in een weekje of 2 (doe je WQ,s , Run alle Mythics, run je (waarschijnlijk) lage keystone in een 3 chest boost group, craft gear voor de slots die je nog mist na het farmen en je bent er zo, het aantal Traits in het wapen is vaak een stuk lastiger in te halen als je daarmee echter ligt.
Als je even zoekt is Zygor ook zo gratis te vinden.Valdourian schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:49:
[...]
Een gratis trial blijkbaar, maar hoelang of hoever blijft deze trial werken voor je er moet voor betalen?
Houdt er dan wel rekening mee, dat hij om de zoveel tijd errors gaat geven en je het abonnement moet vernieuwen. Dan moet je weer even 'zoeken' naar de laatste versieDennism schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:16:
[...]
Als je even zoekt is Zygor ook zo gratis te vinden.
Hehe - ja - was misschien niet helemaal duidelijk :RustStorm schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 06:17:
[...]
Als je toon leven 30 is dan zou ik niet eens de moeite nemen om te transferren, maar lekker een nieuwe toon beginnen. Je bent zo level 30 en op die manier speel je weer even lekker in en wen je aan de wijzigingen die zijn doorgevoerd sinds je stoppen.
- ken niemand die wow speelt;
- zoek een guild voor mijn lvl 110 paladin
iemand tips?
Ook daar zijn oplossingen voorthundermo schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:11:
[...]
Houdt er dan wel rekening mee, dat hij om de zoveel tijd errors gaat geven en je het abonnement moet vernieuwen. Dan moet je weer even 'zoeken' naar de laatste versie.
Niemand van mijn rl vrienden spelen ook wow.jwissels schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:13:
[...]
Hehe - ja - was misschien niet helemaal duidelijk :
- ken niemand die wow speelt;
- zoek een guild voor mijn lvl 110 paladin
iemand tips?
Als je horde bent kan je naar Draenor komen, ik zit daar in een leuke nederlandstalige guild.
Gebruik wowpro.Dennism schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:16:
[...]
Als je even zoekt is Zygor ook zo gratis te vinden.
gratis en denk zelfde als zygor
Klopt, ik had gisteren 2 WQ's quests gedaan omdat er niet meer Kirin Tor WQ's waren. Ik log net in en hij was complete!RustStorm schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:26:
OH joh, zie zojuist dat er een hotfix heeft plaatsgevonden voor de Kirin Tor Emissary WQ. Schijnt dat iedereen (die een WQ completed heeft) nu de quest gewoon kan inleveren. Vanavond maar eens zien (of was gisteren de laatste dag dat je die kon doen?)
Krijg je die embassy quest zonder de WQ's, of naja 1 hooguit.
Gisteren eindelijk Heroic Odyn neer, ik blijf erbij dat dat nog steeds overtuned is met de gear die er dropt.
Ook maar eens even zien hoe Guarm vandaag gaat.
Daarnaast Prestige 2 qua pvp, dus de pvp skins unlocked, en dat zijn imo de beste skins op dit moment voor alle warlock wapens imo. Daarnaast ook nog Rank 34 op Destro dus dat zit ook allemaal vol nu
Ondertussen is die emissary quest voor iedereen complete, ongeacht of je een Kirin Tor WQ hebt gecomplete.RustStorm schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:26:
OH joh, zie zojuist dat er een hotfix heeft plaatsgevonden voor de Kirin Tor Emissary WQ. Schijnt dat iedereen (die een WQ completed heeft) nu de quest gewoon kan inleveren. Vanavond maar eens zien (of was gisteren de laatste dag dat je die kon doen?)
Fancy stuffNoiz schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:02:
[...]
Ondertussen is die emissary quest voor iedereen complete, ongeacht of je een Kirin Tor WQ hebt gecomplete.

In welk guild zit je?Valdourian schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:36:
[...]
Niemand van mijn rl vrienden spelen ook wow.
Als je horde bent kan je naar Draenor komen, ik zit daar in een leuke nederlandstalige guild.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Gisteren en vanochtend nog even snel wat PvP world quests gedaan sinds ik erachter ben dat je voor de niet Warden tower PvP world quests n mount kan krijgen.
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.